[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 78 ... 119 Laatste
Acties:
  • 247.656 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Harribo schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 21:34:
Higler, weer zo'n thuisfluiter zonder ballen. 5 minuten extra speeltijd pfff
Is zo'n scheids bang voor de kuip of zo?
op het moment dat dat bord omhoog ging lag het spel al zo'n drie minuten stil voor een aansteller van Groningen. Zo veel zijn die 5 minuten dus niet.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
Dst is toch gewoon in overleg onderling tussen de arbitrage, niet de 4e man die dat bepaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:32
Harribo schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 21:34:
Higler, weer zo'n thuisfluiter zonder ballen. 5 minuten extra speeltijd pfff
Is zo'n scheids bang voor de kuip of zo?
En dat kelen had gewoon rood moeten zijn |:(

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 20:02
En Kramer... Normaal is dat rood..
Nee hoor zo'n scheids is gewoon bang als je het mij vraagt

5 minuten is teveel

Kramer komt gewoon tekort soms en dat probeert hij te compenseren met elleboogjes etc
Hij kan wat leren van Kuyt

Feyenoord had moeten winnen. Groningen gaf gewoon kansen weg vlak voor hun goal

[ Voor 45% gewijzigd door Harribo op 16-04-2016 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het was in ieder geval niet best :p

Vreemd dat de scheidsrechter en Vermeer beiden een felgeel shirt dragen. Daar Vermeer dat altijd doet, lijkt het me dat de scheidsrechter daar wel wat beters had kunnen kiezen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Harribo schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 21:37:
En Kramer... Normaal is dat rood..
Nee hoor zo'n scheids is gewoon bang als je het mij vraagt

5 minuten is teveel
5 minuten is prima... alleen zijn de scheidsen er niet consequent in want meestal geven ze maar 3 minuten (terwijl voor iedere wissel een halve minuut staat... dus geven ze eigenlijk 0 minuten)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Kramer is dom en die groningers lopen hem constant op te zoeken. Maar wat een Utrechter is de scheids om hem te sparen. Kramer laat constant zien dit niveau niet aan te kunnen en Feyenoord feitelijk de hele wedstrijd met 10 man laat spelen. Hij doet niets anders dan ruzie zoeken en soms een aanval afronden die door anderen opgezet is. Snap dus echt niet waarom hij steeds in de basis staat en dankzij het niet geven van rood staat hij daar waarschijnlijk volgende week weer.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Had rood niet erg gevonden, ben geen fan van Kramer. Ondertussen speelde Lindgren 2 keer afgrijselijk het meisje, door verschrikkelijk overdreven, richting de scheidsrechter, met zijn arm om de keel dodelijk neer te vallen. Tsja, dan gaat een scheids niet snel mee.

Maar goed, verder geen onsportieve pot buiten die 2 situaties om, dus hoeven er ook niet teveel over te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

"Wat een Utrechter is de scheids"???

Ach, die Lindgren is ook een matennaaier door te doen alsof hij dodelijk gewond was. Vroeger zag je nog artiesten als Rivaldo die schwalbes tot een kunstvorm maakten, nu denkt zelfs een groningse importboer dat hij dat ook kan ;) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Even een technisch vraagje tussendoor. Ik heb nu gebruik gemaakt van die aanbieding van Fox om voor een tientje de laatste wedstrijden van het seizoen via hun go platform te bekijken.

Ik vind dit zeker leuk en twijfelde al een tijdje om een gewoon abonnement te nemen. Maar.... de kwaliteit vind ik wel tegenvallen.
- Redactioneel vooral door de matige kwaliteit van de verslaggevers en het feit dat ze die Hans Kraaij zendtijd geven. (die vent die de aandacht van zijn beroerde interviews af probeert te leiden door constant zijn lelijke neus in beeld te duwen.... wie verzint dat????)

- Maar vooral ook technisch! Ligt dit aan Go of is de beeldkwaliteit altijd zo armoedig? Reclame boodschappen zijn wel goed en scherp, maar de wedstrijden zelf zijn eigenlijk te schokkerig en onscherp om lekker naar te kijken. Is dit altijd zo? Ook als je de beelden via de kabel op je tv kijkt?

Die abonnementen zijn bepaald niet goedkoop, dus ik vind dat je wel een fatsoenlijke kwaliteit mag verwachten.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Ankona schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 22:35:
Even een technisch vraagje tussendoor. Ik heb nu gebruik gemaakt van die aanbieding van Fox om voor een tientje de laatste wedstrijden van het seizoen via hun go platform te bekijken.

Ik vind dit zeker leuk en twijfelde al een tijdje om een gewoon abonnement te nemen. Maar.... de kwaliteit vind ik wel tegenvallen.
- Redactioneel vooral door de matige kwaliteit van de verslaggevers en het feit dat ze die Hans Kraaij zendtijd geven. (die vent die de aandacht van zijn beroerde interviews af probeert te leiden door constant zijn lelijke neus in beeld te duwen.... wie verzint dat????)

- Maar vooral ook technisch! Ligt dit aan Go of is de beeldkwaliteit altijd zo armoedig? Reclame boodschappen zijn wel goed en scherp, maar de wedstrijden zelf zijn eigenlijk te schokkerig en onscherp om lekker naar te kijken. Is dit altijd zo? Ook als je de beelden via de kabel op je tv kijkt?

Die abonnementen zijn bepaald niet goedkoop, dus ik vind dat je wel een fatsoenlijke kwaliteit mag verwachten.
Ik gebruik sinds het begin van het huidige seizoen Fox Sports Go en ik heb, op de wedstrijd van Ajax afgelopen zaterdag na, nog nooit last gehad van uitval, haperingen/stotteringen, geluidsvervormingen of andere problemen. Het enige dat soms gebeurd is dat de kwaliteit van de stream kort terug gaat naar non-HD beeld. Het gebeurd echter zo kort en zelden dat ik niet de moeite heb genomen om te onderzoeken of dat door mijn setup komt of door Fox zelf.

Ik kijk vrij regelmatig 2 wedstrijden tegelijkertijd en ook dan blijft het prima werken. Windows 10, Chrome browser en bekabeld 150 mbit/s internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:13
Ik moet zeggen dat Fox bijna nooit in HD (echt HD) uitzend. Gisteren ook, de wedstrijd van RJC - PSV ziet er uit op mijn 4K tv als een youtube filmpje. Zap ik dan later op NPO 1 naar de herhalingen, dan wordt diezelfde wedstrijd opeens super zuiver in HD uitgezonden. FOX is eigenlijk z'n geld niet waard.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
Viel mij ineens op dat er dit seizoen maar 7 clubs zijn in de ED met een positief doelsaldo, heb zo geen statistieken bij de hand maar lijkt mij wel erg weinig :X

Sowieso de doelsaldi van Ajax en PSV afgezet tegen de rest op doelsaldo.... :X

1. Ajax +54
2. PSV +48
3. Vitesse +21

Gat van 30 doelpunten :D

Nogmaals geen beeld bij de hand van wat normaal is maar het lijkt mij dit seizoen wat karig met de doelpunten buiten Ajax en PSV.

[ Voor 17% gewijzigd door Krukar op 17-04-2016 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:26

St@m

@ Your Service

carpebios schreef op zondag 17 april 2016 @ 09:08:
Ik moet zeggen dat Fox bijna nooit in HD (echt HD) uitzend. Gisteren ook, de wedstrijd van RJC - PSV ziet er uit op mijn 4K tv als een youtube filmpje. Zap ik dan later op NPO 1 naar de herhalingen, dan wordt diezelfde wedstrijd opeens super zuiver in HD uitgezonden. FOX is eigenlijk z'n geld niet waard.
Volgens mij zijn alleen fox 1 en 2 in HD

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:16
Als ik de opstelling van Ajax zie, gaat Utrecht gewoon 3 punten pakken vandaag. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Heb eigenlijk het idee dat het een eenvoudige middag gaat worden voor Ajax.
3-4-3 is gewaagd maar het middenveld en aanval ziet er goed uit. 4 spelers op het middenveld met Gudelj als CDM neemt ook wat druk weg van de verdediging en als je 4-3-3 speelt met Van Rijn rechts achter wordt het toch niet veel beter. Plus dat Klaassen zo als echte nummer 10 kan spelen achter Milik.

Afhankelijk van de stand zal in de 2de helft bij een voorsprong wel Tete rechts achter spelen (kan nog geen hele wedstrijd denk ik) en dan een middenvelder eraf. Als het nog gelijk is of Ajax staat achter heb je nog wisselopties op het middenveld, zeker nu Cerny ook terug is.

Cillessen; Veltman, Van der Hoorn, Viergever; Gudelj, Bazoer, Sinkgraven, Klaassen; El Ghazi, Milik, Younes

Utrecht is sinds de winterstop ook niet echt geweldig, pakken alleen maar punten tegen de kleintjes, m.u.v. Heerenveen misschien.

[ Voor 25% gewijzigd door Krukar op 17-04-2016 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Net nog even de wedstrijd Feyenoord-Groningen gekeken... wat is die Kramer toch een vreselijk irritante speler. Constant met z'n handjes, provoceren en mekkeren. Blijkbaar is dat nodig om zijn voetballende beperkingen te compenseren :/

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 17:29

Niku

Alagaesii

Zit ook net de samenvatting van Feyenoord te kijken. Wat een smerige speler die Kramer, bah.

[ Voor 6% gewijzigd door Niku op 17-04-2016 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Inderdaad, en hij komt er nog mee weg ook. Doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is na afloop..
Kazim 2.0 maar pikt dan nog wel z'n doelpuntjes mee.

Ajax in 3-4-3 tegen Utrecht. Dijks blijkbaar niet fit goed genoeg om te starten, Sinkgraven erbij. Ook El Ghazi in plaats van Schöne.

[ Voor 30% gewijzigd door dutchgio op 17-04-2016 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

dutchgio schreef op zondag 17 april 2016 @ 12:12:
Ajax in 3-4-3 tegen Utrecht. Dijks blijkbaar niet fit goed genoeg om te starten, Sinkgraven erbij. Ook El Ghazi in plaats van Schöne.
Behoorlijk gewaagd... met drie man op één lijn achterin tegenover de steekpasses van Utrecht. Ik weet niet of vier man op het middenveld nu wel zo verstandig is, het middenveld wordt vaak overgeslagen door Utrecht.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Ajax wint vandaag dus, want Van Halst voorspelt dat Utrecht wint :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Niku schreef op zondag 17 april 2016 @ 12:05:
Zit ook net de samenvatting van Feyenoord te kijken. Wat een smerige speler die Kramer, bah.
Is absoluut een miskoop. Dat vervelende gedrag is het enige wat hij laat zien, voetballend is hij onzichtbaar. En dan te bedenken dat ze Vlaar en Jansen hebben laten lopen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:02
Lekkerboeie86 schreef op zondag 17 april 2016 @ 11:28:
Als ik de opstelling van Ajax zie, gaat Utrecht gewoon 3 punten pakken vandaag. :D
Zover wil ik niet gaan maar ik vind het wel opmerkelijk. Het stond goed de afgelopen wedstrijden en ik kan niet zeggen dat Sinkgraven het de laatste maanden goed doet.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Laatst online: 21-09 16:40
Han schreef op zondag 17 april 2016 @ 12:01:
Net nog even de wedstrijd Feyenoord-Groningen gekeken... wat is die Kramer toch een vreselijk irritante speler. Constant met z'n handjes, provoceren en mekkeren. Blijkbaar is dat nodig om zijn voetballende beperkingen te compenseren :/
Nee joh, Kramer is een koorknaapje, ligt allemaal aan Reijnen en Lindgren die hem uitlokten om hun kelen te knijpen en neer te duwen. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ajax thuis, Utrecht nog maar weinig gewonnen daar, en als ik de gaten zie die nu al vallen, gaat Ajax gewoon winnen. (helaas voor mijn ploeg :()

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
ephymerous schreef op zondag 17 april 2016 @ 12:34:
[...]

Zover wil ik niet gaan maar ik vind het wel opmerkelijk. Het stond goed de afgelopen wedstrijden en ik kan niet zeggen dat Sinkgraven het de laatste maanden goed doet.
FdB moet toch wat met een niet fitte Dijks en Tete die nog geen hele wedstrijd spelen kan.
Wat wil je dan, Van Rhijn rechtsachter en één CDM? Daar wordt het echt niet beter van. Plus dat je dan volledig overlopen wordt op het middenveld omdat Utrecht 4-4-2 speelt.

[ Voor 8% gewijzigd door Krukar op 17-04-2016 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat zal wel een beetje gebaseerd zijn op het 4-4-2(?) van Utrecht, maar eigenlijk zou je als Ajax zijnde in de Eredivisie ongeacht de tegenstander gewoon je eigen spel moeten spelen, ook in je eigen opstelling, ongeacht wat de tegenstander speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Dom van Younes, als ie één stap terug had gezet i.p.v. als een standbeeld blijven staan was het 1-0 geweest i.p.v. buitenspel.

Edit: El Ghazi :/ Hoe kun je dat naast koppen...

Edit2: Die baard van die rechtsbuiten van Utrecht... :D Zou hij het zelf echt mooi vinden? :+

[ Voor 38% gewijzigd door Krukar op 17-04-2016 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ajax is toch wel de gevaarlijke partij zoals verwacht. Utrecht houdt knap stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:36
Komt er bij jullie af en toe ook een hoge piep mee met het geluid van Fox Sports(andere zenders heb ik het niet iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Terranova schreef op zondag 17 april 2016 @ 13:13:
Komt er bij jullie af en toe ook een hoge piep mee met het geluid van Fox Sports(andere zenders heb ik het niet iig)
Jup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Terranova schreef op zondag 17 april 2016 @ 13:13:
Geen last van, maar ik kijk via de internetstream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
ik kijk via de internetstream en hoor ook zo'n piep, behoorlijk storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Gelukkig maar, ik dacht al dat ik gek werd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Hoor hier geen piep op de internetstream van Fox, zal wel geluk hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Spannend seizoen weer in de Mickey competitie. Met het verval van enkele clubs en de stagnatie in groei van weer een paar anderen lijkt de de top 2 voor de komende paar jaar wel bepaald.

Probleem voor mijn club is dat we voorrondes CL tegenwoordig tegen zeer sterke clubs moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hoop ik een keer dat Ajax wint, spelen ze als een natte krant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
PWM schreef op zondag 17 april 2016 @ 13:25:
Stop daar eens mee dan :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
PWM schreef op zondag 17 april 2016 @ 13:25:
Speciaal omdat jij kijkt spelen ze zo, kunt die Rotterdammers niet laten denken dat er ergens anders in Nederland wél wordt gevoetbald hé :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ajax wil het gewoon spannend houden. Voor zowel de strijd om de 1e als de 3e plek. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Ook wel opvallend.
Roord krijgt een aanbieding van Bayern, met afstand het beste team in de vrouwen-BL en slaat die af om bij het grote FC Twente te kunnen blijven :+

http://www.fcupdate.nl/vo...d-wijst-aanbod-bayern-af/

(vrouwenvoetbal voor diegenen die zich af vragen wie Roord is ;))

[ Voor 20% gewijzigd door Krukar op 17-04-2016 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Het vrouwenelftal staat los van het andere Twente geloof ik. :)
Het vrouwenteam is ook juist de grote hoor, het vrouwenteam van Ajax lijkt nu kampioen te gaan worden maar voorheen was dat juist Twente. Of over 5 jaar naar boven komt dat dat gebeurd is met geld dat er niet is moet nog blijken. :+

[ Voor 19% gewijzigd door dutchgio op 17-04-2016 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
dutchgio schreef op zondag 17 april 2016 @ 13:36:
Het vrouwenelftal staat los van het andere Twente geloof ik. :)
Het vrouwenteam is ook juist de grote hoor, het vrouwenteam van Ajax lijkt nu kampioen te gaan worden maar voorheen was dat juist Twente.
Mjah maar Bayern is één van de beste vrouwenteams wereldwijd op het moment, plus dat ze daar waarsch. 5 keer zoveel zou verdienen. Wel een opvallende move dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Zie nu pas dat bij gelijkspel het kampioenschap een flinke kans heeft op doelsaldo beslist te gaan worden. Flink gat daartussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ja dat wel. Geen idee hoe 'goed' ze is, zover volg ik het niet, maar die keuze zal misschien ook wel zijn gemaakt op eigen inzicht en verwachte speeltijd bij Bayern, met het oog op een komend EK.

Precies, je kunt ook gewoon gelijk spelen en het alsnog in eigen hand hebben, zoveel zal PSV toch niet meer inlopen qua doelsaldo.

Die interesse van Ajax op Haller heeft trouwens tot dusver wel goed gewerkt, je zou haast denken dat hij niet eens meespeelt. :+

[ Voor 41% gewijzigd door dutchgio op 17-04-2016 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
In de Arena staat altijd zo'n felle zon, en dan wel een sluitbaar dak. Bijzonder......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
carpebios schreef op zondag 17 april 2016 @ 13:41:
In de Arena staat altijd zo'n felle zon, en dan wel een sluitbaar dak. Bijzonder......
Welke zon :?

Volgens mij is het bewolkt daar..... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Krukar schreef op zondag 17 april 2016 @ 13:42:
[...]

Welke zon :?

Volgens mij is het bewolkt daar..... :?
Check het publiek met allemaal zonnebrillen in een bepaald vak ;)
Waarschijnlijk om deze goal niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
De 3-4-3 van Frank de Boer lijkt prima te werken bij dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 16:55
dag kampioenschap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
WTF, ook een goal uit het niets :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
"Dit was de kampioenswedstrijd" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ajax heeft nog tijd genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Laatst online: 22-09 17:29

Niku

Alagaesii

Hoppa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Nou, mijn steun voor Ajax helpt nog niet :+ Hopelijk is het lot Leicester vanmiddag beter gezind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Nu online

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Oeioei. Wat gaan de Amsterdammers nu doen?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
Family Guy schreef op zondag 17 april 2016 @ 13:47:
Oeioei. Wat gaan de Amsterdammers nu doen?
2e worden. Utrecht krijgt bloemen uit Eindhoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Half uurtje om er twee te maken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:34
Deksel op de boer z'n neus, kansloze tactiek.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Ja met Van Rhijn rechtsachter en 4-3-3 had het nu vast 5-0 gestaan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Mensen, de wedstrijd is nog niet voorbij he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Krukar schreef op zondag 17 april 2016 @ 13:48:
Half uurtje om er twee te maken :X
Nou. PSV gaat het doelsaldo niet meer goed maken (als Ajax de overige wedstrijden wint). Als het zo blijft ben ik tevreden. Maar PSV krijgt het met Vitesse thuis en Zwolle uit moeilijk genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Fleximex schreef op zondag 17 april 2016 @ 13:50:
[...]

Nou. PSV gaat het doelsaldo niet meer goed maken (als Ajax de overige wedstrijden wint). Als het zo blijft ben ik tevreden. Maar PSV krijgt het met Vitesse thuis en Zwolle uit moeilijk genoeg.
Dit Zwolle is toch twee vingers in de neus voor dit PSV. De enige die ik nog punten zie pakken tegen PSV is Vitesse, en dat is al twijfelachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
het kampioenschap wordt in de komende 30 min beslist. Beter kijken dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:34
Krukar schreef op zondag 17 april 2016 @ 13:50:
Ja met Van Rhijn rechtsachter en 4-3-3 had het nu vast 5-0 gestaan |:(
Waarom van Rhijn? Veltman kan daar ook gewoon staan en dijks op links. Sinkgraven in de basis in deze wedstrijd is gewoon lachwekkend, zeker gezien de verdedigende fouten van hem dat al eens punten heeft gekost!

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06:49

Hupske

AFCA

Klaassen wisselen aub. Heeft een percentage van 10% wat aankomt volgens mij. Youness mag er ook uit, zelfde geld voor El Ghazi. Krijgen geen bal goed de 16 in, waar je een redelijke spits hebt staan die aardig kan koppen.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
1 doelpuntje maken en je hebt het gewoon weer in eigen hand, blijft het 0-1 dan heb je het zelf verspeeld.
Toch ontbreekt het een beetje aan een echte wil om te winnen lijkt het, het zit er gewoon niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
martinusz schreef op zondag 17 april 2016 @ 13:54:
[...]

Waarom van Rhijn? Veltman kan daar ook gewoon staan en dijks op links. Sinkgraven in de basis in deze wedstrijd is gewoon lachwekkend, zeker gezien de verdedigende fouten van hem dat al eens punten heeft gekost!
Dijks was niet fit. De Boer heeft niet voor de lol de opstelling gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Utrecht presteert ook niet veel meer voorin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
Tja als je thuis niet kan winnen van Utrecht dan wordt PSV gewoon kampioen. En terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Een fluitconcert van je eigen publiek. Welkom op het veld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Nu online
jaapstobbe schreef op zondag 17 april 2016 @ 13:58:
Tja als je thuis niet kan winnen van Utrecht dan wordt PSV gewoon kampioen. En terecht.
Kon PSV thuis ook niet in de beker :P
Hoewel uit in de competitie het wel prima ging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Nu online

Family Guy

carpebios schreef op zondag 17 april 2016 @ 13:59:
Een fluitconcert van je eigen publiek. Welkom op het veld!
En dat Vak410, dat snap ik dus ook echt niet. Feest vieren, liedjes zingen en polonaise terwijl je het kampioenschap mogelijk aan het verspelen bent.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Family Guy schreef op zondag 17 april 2016 @ 14:00:
[...]

En dat Vak410, dat snap ik dus ook echt niet. Feest vieren, liedjes zingen en polonaise terwijl je het kampioenschap mogelijk aan het verspelen bent.
Achter je eigen ploeg blijven staan.... wat moeten ze dan? Allemaal naar huis omdat Utrecht voor staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Nu online
Die Černý brengt wel meteen iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:38

Chrisjuh_15

Facta non verba

Krukar schreef op zondag 17 april 2016 @ 14:01:
[...]

Achter je eigen ploeg blijven staan.... wat moeten ze dan? Allemaal naar huis omdat Utrecht voor staat?
Dat kunnen ze in Amsterdam overigens wel heel erg goed! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Grootste kans van Ajax in deze wedstrijd, na 70+ minuten, notabene na het uitfluiten van de wissel waar Cerny werd ingebracht....

[ Voor 13% gewijzigd door dutchgio op 17-04-2016 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Utrecht komt er niet meer echt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Nu online

Family Guy

Krukar schreef op zondag 17 april 2016 @ 14:01:
[...]

Dat eentonige gedrum en gezang is toch niet inspirerend? Het moet oplaaiend zijn, het moet wat losmaken. Dat doet dit toch niet?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Nu online
Kan je als Bazoer wel boos worden. Maar waarom moet Van Der Hoorn de beslissende pass geven? Je kunt toch niet verwachten dat hij de perfecte pass in huis heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Family Guy schreef op zondag 17 april 2016 @ 14:03:
[...]

Dat eentonige gedrum en gezang is toch niet inspirerend? Het moet oplaaiend zijn, het moet wat losmaken. Dat doet dit toch niet?
Ja ze gaan zometeen allemaal hun kleren uitdoen en op elkaars blote reet trommelen.... Wat een gezanik zeg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
carpebios schreef op zondag 17 april 2016 @ 14:03:
Utrecht komt er niet meer echt uit.
Maar het ziet er ook nog niet echt uit alsof ze het weg gaan geven. Ajax speelt niet veel klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Nu online

Family Guy

Krukar schreef op zondag 17 april 2016 @ 14:05:
[...]

Ja ze gaan zometeen allemaal hun kleren uitdoen en op elkaars blote reet trommelen.... Wat een gezanik zeg :/
Het ergste is is dat ze het wel eens doen. Blote buikjes enzo. Is wel vergelijkbaar. Maar mijn beleving is anders als de jouwne, hoef je 't nog niet meteen gezanik te noemen.

Kwartiertje 8)7

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Family Guy schreef op zondag 17 april 2016 @ 14:06:
[...]

Het ergste is is dat ze het wel eens doen. Blote buikjes enzo. Is wel vergelijkbaar. Maar mijn beleving is anders als de jouwne, hoef je 't nog niet meteen gezanik te noemen.

Kwartiertje 8)7
Lees je eigen posts eens terug, eerst heb je commentaar dat ze feestvieren en liedjes zingen terwijl Ajax achterstaat, nog geen minuut laten moeten ze volgens jou ineens het team opzwepen.

Dat is gewoon gezanik ja, nofi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Vergeleken met dit voetbal was Feyenoord-Groningen gisteren CL finale niveau :+ Passes over 3 meter die niet aankomen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Makkelijke corner zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
Laatste seizoen de Boer vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Mooie plek dit voor een overtreding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
jaapstobbe schreef op zondag 17 april 2016 @ 14:10:
Laatste seizoen de Boer vrees ik.
Dat zat er sowieso al wel in, ongeacht of Ajax wel of niet kampioen wordt dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Nu online
Die bal van Cillessen _O-
Normaal zie je veel keepers ook zo'n bal gewoon koppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Boh, bijna een doelpunt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 15:30
Wat zei je? Wat een klote zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Nu online
Wat een goal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
UTRECHT! HAHAHAHAHA Dit had ik niet verwacht. Mijn clubje weer bovenaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:19

m0nk

16-09-2003 15.15

Dat publiek.. typerend..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:02
Ontsla de Boer alsjeblieft, debiel met zijn opstellingen :/

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zo, wat een dreun. Letterlijk en figuurlijk.

En dan meteen de 1-2. Leuk hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
ongelooflijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Hahaha stadion stroomt meteen leeg. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Afbeeldingslocatie: https://img.smileys.nl/394/hamer2.gif
Pagina: 1 ... 78 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder