[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 76 ... 119 Laatste
Acties:
  • 247.658 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:04
Laatste paar minuten van Real gezien, maar Wolfsburg geloofde er niet meer in of had de kracht er niet meer voor. Met nog 30 seconden te spelen ging er bijna niemand mee naar voren, terwijl ze maar 1 goal nodig hadden.. Apart..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Deadsy schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 22:38:
[...]

Nou krachten sparen voor de competitie :+
Je zou verwachten dat ze compleet klaar konden stomen hiervoor, ze hebben itt de andere clubs al weinig meer te doen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:35
Deadsy schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 22:38:
[...]

Nou krachten sparen voor de competitie :+
Daar leek het bijna wel op _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:09
Gynnad schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 22:38:
Laatste paar minuten van Real gezien, maar Wolfsburg geloofde er niet meer in of had de kracht er niet meer voor. Met nog 30 seconden te spelen ging er bijna niemand mee naar voren, terwijl ze maar 1 goal nodig hadden.. Apart..
Die waren bang geslacht te worden als ze uit de verdedigende stellingen gingen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
SinergyX schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 22:39:
[...]

Je zou verwachten dat ze compleet klaar konden stomen hiervoor, ze hebben itt de andere clubs al weinig meer te doen.
Yup, maar dat is denk ik ook het zwakke punt van PSG. In de CL hebben ze elk jaar weer moeite om er te staan als het moet. Omdat het in de eigen competitie gewoon alles met 2 vingers in de neus lukt.

Komt nog bij dat de kwaliteit uiteraard ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:43
Manchester erbij dus in de halve finale.

Real, Barca, Bayern waren al bekend.
Elk jaar hetzelfde liedje die 3. Zeer vervelend.
Ja ja Barca en Bayern moeten nog spelen, maar ik weet nu al klakkeloos wie er winnen.

Zou leuk zijn als het van te voren niet bekend was wie er in de halve finales van de CL staan.

PSG leuk team maar op de één of andere manier een beetje individualisten ipv een team, vreemdelingenlegioen.
Toch jammer, Zlatan zien excelleren in een CL finale lijkt me super.

[ Voor 21% gewijzigd door Harribo op 12-04-2016 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Harribo schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 22:43:
Manchester erbij dus in de halve finale.

Real, Barca, Bayern waren al bekend.
Elk jaar hetzelfde liedje die 3. Zeer vervelend.
Ja ja Barca en Bayern moeten nog spelen, maar ik weet nu al klakkeloos wie er winnen.

Zou leuk zijn als het van te voren niet bekend was wie er in de halve finales van de CL staan.
Het word elk jaar moeilijker voor kleinere clubs om er tussen te komen, soms is er wel een verassing maar over het algemeen kun je wel invullen wie er bij de laatste 4 zitten, 6 van de laatste 8 is eigenlijk al geen probleem.

Dat krijg je ervan wanneer de grote competities 3 of 4 tickets krijgen.
Maak er gewoon maximaal 2 tickets per land van en de laatste paar rondes zullen tenminste een verassing zijn. Top clubs die elkaar in de 1/8e finale eruit werken etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:34
Deadsy schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 22:45:
[...]

Het word elk jaar moeilijker voor kleinere clubs om er tussen te komen, soms is er wel een verassing maar over het algemeen kun je wel invullen wie er bij de laatste 4 zitten, 6 van de laatste 8 is eigenlijk al geen probleem.

Dat krijg je ervan wanneer de grote competities 3 of 4 tickets krijgen.
Maak er gewoon maximaal 2 tickets per land van en de laatste paar rondes zullen tenminste een verassing zijn. Top clubs die elkaar in de 1/8e finale eruit werken etc.
Groter probleem is alle vrijstellingen, ze hebben en veel plekken en mogen elkaar niet loten etc etc....het is uiteindelijk geen oprechte loting, dan zou je ook in de groupfase iedereen moeten kunnen loten. Je zou dan een groep van Real, Barca, Bayern en PSG bijvoorbeeld kunnen krijgen.
Zou toch fantastisch zijn?! Maar nee...bobo's willen die clubs er zolang mogelijk inhouden....

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Inderdaad.
Ik erger mij er aan. Want, ik heb het idee dat we gewoon naar een gekochte competitie zitten te kijken. Waarom zo'n systeem dat het ene land 1 team afvaardigt en het andere 4?
Ik kan mij nl niet aan de indruk onttrekken dat er heel wat financiële bobo's achter onze rug om afspraken hebben zitten maken.
Met als resultaat dat de CL eigenlijk geen echte competitie meer is. Kortom elke voetballiefhebber wordt gewoon genaaid
Dat idee dat doet mij werkelijk kotsen en haalt bij mij een groot stuk CL vreugde weg.
Ergste is dat niemand er wat tegen doet en allemaal reuze geïnteresseerd blijven in een competitie waar alles van te voren al berekend is. Eigenlijk moeten we deze competitie niet willen.

Vind daarom de EL leuker

[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 12-04-2016 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Jorgen schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 20:38:
Vorige keer had ik ook al problemen met de beeldverhouding bij SBS6. Normaal gaat mijn TV mee als een zender een programma nog in 4:3 of een andere beeldverhouding uitzendt. De Champons League anno 2016 lijkt me echter gewoon 16:9 Full HD te zijn toch? Vorige keer was het beeld 16:9, maar had ik rondom een brede zwarte balk (dus aan alle 4 de zijden), nu is het 4:3. Ik kan in het menu van mijn TV prima de uitzending uitrekken naar 16:9, maar ik vraag me vooral of het inderdaad zo is dat SBS6 een oude beeldverhouding hanteert bij de CL, of dat er iets anders aan de hand is.
Net als vorige keer, hier niks aan de hand en zo te lezen bij niemand anders verder ;) . Dus je hebt nog steeds niet gezegd van wie je het signaal krijgt (provider, kan aan je kastje liggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Harribo schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 22:57:
Inderdaad.
Ik erger mij er aan. Want, ik heb het idee dat we gewoon naar een gekochte competitie zitten te kijken. Waarom zo'n systeem dat het ene land 1 team afvaardigt en het andere 4?
Ik kan mij nl niet aan de indruk onttrekken dat er heel wat financiële bobo's achter onze rug om afspraken hebben zitten maken.
Met als resultaat dat de CL eigenlijk geen echte competitie meer is. Kortom elke voetballiefhebber wordt gewoon genaaid
Dat idee dat doet mij werkelijk kotsen en haalt bij mij een groot stuk CL vreugde weg.
Ergste is dat niemand er wat tegen doet en allemaal reuze geïnteresseerd blijven in een competitie waar alles van te voren al berekend is. Eigenlijk moeten we deze competitie niet willen.

Vind daarom de EL leuker
Met de regel dat de kampioenen van de top competities in pot 1 komen is het nog erger geworden.
Clubs zoals Ajax en PSV hebben nog minder kans om in pot 2 terecht te komen.

Teveel mensen geilen erop om PSG, Man City etc door te zien gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Jeetje, draait te CL nu om geld? Wie had dat verwacht. Er zullen vast net zoveel mensen naar de finale Barcelona vs Bayern kijken als Wolfsburg vs PSG right? 8)

[ Voor 7% gewijzigd door thewizard2006 op 13-04-2016 08:33 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 10:36

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

De besten gaan door. En zij (Barça, Real en Bayern) zijn momenteel de besten, en het is allesbehalve een zekerheid dat dat over 5 jaar nog steeds zo is. Zo ben ik bijvoorbeeld benieuwd wat er met Real Madrid gaat gebeuren als Ronaldo met pensioen gaat.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:26
thewizard2006 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 08:32:
Jeetje, draait te CL nu om geld? Wie had dat verwacht. Er zullen vast net zoveel mensen naar de finale Barcelona vs Bayern kijken als Wolfsburg vs PSG right? 8)
Had er net met een collega over.

Hoezeer iedereen het Wolfsburg gunt om Real te elimineren in de kwartfinale, er gaat geen hond naar een halve finale City - Wolfsburg kijken. Dat zorgt er dus voor dat in alles de grote clubs er zullen staan, en de regels van de CL in hun voordeel uit werkt, met eens per 2/3 een uitzondering.

Dat Barca, Real, Bayern de beste clubs zijn van dit moment, daar is iedereen het wel over eens, maar een leuke verrassing zit er bijna niet meer in. Zie ook vorig jaar Porto - Bayern.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 16:40
Deadsy schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 23:46:
[...]

Teveel mensen geilen erop om PSG, Man City etc door te zien gaan.
Lees: Azie en andere landen waar het voetbal zelf qua niveau niet zo hoog is.

Ik hoor vrijwel elke voetballiefhebber klagen, althans, degenen die geregeld een wedstrijd bezoeken en geen fan zijn van een grote club.
Ik haal mijn stokpaardje maar eens aan, waar ik vroeger elke twee weken hyper voor de tv zat omdat we konden gaan smullen van een avondje Glasgow Rangers - AC Milan of Sparta Praag - Borussia Dortmund, sla ik nu heel veel over.

Deze loting ook weer. Lekker boeiend, misschien ff kijken als het zo uitkomt voor gekke Zlatan. Een wedstrijd als Barca - (Atletico/Real) Madrid kijk je eigenlijk alleen nog maar omdat je hoopt dat het uit de hand gaat lopen. :')
Dit jaar was het nog wel leuk doordat PSV verrassend goed mee kon. Maar de groepsfase kun je vaak al wel uittekenen. Ik kijk bijna niks meer. Er is nauwelijks ruimte voor verrassingen. Spanje, Engeland en Bayern/Juve domineren.
Geld heeft het stuk gemaakt, dat men nu ook meer geld in de EL gaat pompen, houdt in dat de lol daar ook wel binnen een paar jaar af zal zijn. Je ziet clubs in paniek raken als ze de CL niet dreigen te halen. Niet alleen omdat ze veel inkomsten (die nodig zijn voor de begroting) mis lopen, maar ook omdat ze door het missen van zoveel geld achterop gaan lopen. Bijhalen is zo ontzettend lastig.

Daarom kan ik zo genieten van een mogelijk kampioenschap van Leicester of eerder City (ondanks de gepompte miljarden toen) of AZ/Twente.. doorbreken van de standaard clubs.
Je ziet aan een land als Duitsland dat een evenwichtiger verdeling van het geld een leukere competitie kan opleveren. Helaas domineert Bayern door hun grote voorsprong op sponsorgebied, maar daaronder is het echt alleraardigst, zelfde kan je min of meer zeggen van Engeland. Kijk naar wat er gebeurd in bijvoorbeeld Spanje, al het geld gaat naar twee clubs, met ver daaronder Atletico Madrid.
Wat dat betreft is de Eredivisie ook nog best leuk, natuurlijk is het zo dat clubs als Ajax, PSV en Feyenoord normaal gesproken de top 3 vormen, maar het is niet zo dat ze eenvoudig die top 3 vormen. Ajax kan onderuit gaan bij clubs als Groningen of Willem II. PSV kan verliezen van Cambuur of de Graafschap.
Daar waar in Spanje clubs onder de top 6 / 7 al met een B team tegen Real of Barcelona spelen omdat ze zich liever sparen voor de week erop tegen Valencia of Sociedad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Toch jammer dat Zlatan zich niet kon laten gelden gisteren. Zie PSG (vooral vanwege Zlaten) liever in de CL dan City.

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
En dan wil men bij Bayern ook nog eens een voorstel doen om ook de lotingen na de groepsfases gestuurd te maken, zodat er niet in de 8e finale al twee topclubs tegenover elkaar komen te staan. :')

Wat mij betreft gaan we terug naar de tijden zonder groepsfase. Differdange in de kwartfinale. Of Skonto Riga. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:53
MarvinG schreef op woensdag 13 april 2016 @ 09:14:
Toch jammer dat Zlatan zich niet kon laten gelden gisteren. Zie PSG (vooral vanwege Zlaten) liever in de CL dan City.
Ze mistten sowieso Verratti, Luiz en Matuidi. Ook Motta viel nog geblesseerd uit en Pastore was niet fit voor een hele wedstrijd. Dan wordt het gewoon heel lastig voor PSG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Inderdaad Leicester City, wat een feest is dat!
Maar nu voelt iedereen hoe het is als je niet een competitie hebt gebaseerd op geld. Geweldig toch?

Wat betreftde topteams Barca, Real etc...
In hun eigen land is het ook niet echt meer spannend wie er kampioen worden.

En over Barca, Real... Ik vind dat ze goed voetballen maar als je kijkt hoeveel schulden zij wel niet maken...en dan maar trots doen met hun Messi en Ronaldo. Hoewel dat natuurlijk geweldige spelers zijn maar hun beleid kan natuurlijk niet.
En die banken blijven maar lenen. Totdat de crisis uitbrak en opeens een moment de Spaanse banken gered moesten worden. Ja daaaag. Ik zit te kijken naar een paar teams die zich belachelijk in de schulden steken. En dan iedereen er maar geweldig over doen. Ik heb er een nare smaak bij. Dat geld was toch veel beter elders besteed in dat land?
De grote bobo's willen het zo en velen mogen er voor bloeden.

Daar zitten we dus ook naar te kijken. Maar ja mijn betoog zal er weinig aan doen. Iedereen loopt in de polonaise. Ik zit ook elke keer weer te hopen dat Barca eens verliest. Heb ik vaak pech :-)

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 13-04-2016 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-07 11:23
Wat een gezeur toch altijd over die schulden van Real en Barcelona.
Het rendeert enorm, er wordt daar geld als water verdiend en Ronaldo, Messi c.s. vertegenwoordigen een flink kapitaal. Wat denk je dat de merchandise oplevert? Er zijn zoveel mensen wereldwijd die elk jaar zowel een uit- als thuistenue aanschaffen met Messi erop geprint.

Stel dat de gemeente Twente, of een willekeurige andere entiteit, geld leent aan F.C. Twente, dan staat daar niets tegenover. Dat geld verdwijnt in een gat. (overigens zeg ik niet dat ze dat doen hoor).

Niet alleen Spaanse banken moesten worden gered, ook vrijwel alle Nederlandse banken zijn ofwel gefailleerd ofwel gered ofwel genationaliseerd. Het is leuk aan de borreltafel om de reden te leggen bij de schulden van Real of Barcelona. Maar dat is natuurlijk onzin.

[ Voor 20% gewijzigd door Witte op 13-04-2016 09:56 ]

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Witte schreef op woensdag 13 april 2016 @ 09:45:
Het rendeert enorm, er wordt daar geld als water verdiend en Ronaldo, Messi c.s. vertegenwoordigen een flink kapitaal. Wat denk je dat de merchandise oplevert? Er zijn zoveel mensen wereldwijd die elk jaar zowel een uit- als thuistenue aanschaffen met Messi erop geprint.

Stel dat de gemeente Twente, of een willekeurige andere entiteit, geld leent aan F.C. Twente, dan staat daar niets tegenover. Dat geld verdwijnt in een gat. (overigens zeg ik niet dat ze dat doen hoor).

Niet alleen Spaanse banken moesten worden gered, ook vrijwel alle Nederlandse banken zijn ofwel gefailleerd ofwel gered ofwel genationaliseerd. Het is leuk aan de borreltafel om de reden te leggen bij de schulden van Real of Barcelona. Maar dat is natuurlijk onzin.
Inderdaad: http://www.catenaccio.nl/...voorbeeld-voor-elke-club/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Witte schreef op woensdag 13 april 2016 @ 09:45:
Dat renderen valt dus wel mee. Zie bijv http://www.ad.nl/ad/nl/38...estaatjes-uit-in-CL.dhtml
Als je ziet wat er is geïnvesteerd en wat er is `terugverdiend` valt dat behoorlijk tegen.

Nu is het ook zo dat een normaal mens zich ook behoorlijk in de schulden steekt (bijv een hypotheek). Hier zitten echter wel limieten aan. In bepaalde landen zijn hier ook gewoon goede regels over. Bijv in NL. Helaas is dit niet in alle landen zo. Maar goed, dat de bedragen natuurlijk gewoon absurd zijn is een gevolg over de jaren. Tuurlijk hoort een voetballer geen 10 miljoen te verdienen. Ik bedoel, waar hebben we het over.... Maarja commercieel zijn er nog genoeg bronnen van inkomsten om dit te kunnen dekken dus tja dan krijg je dat soort scheefgroei. Zelfde zie je met acteurs.
Wat mij betreft gaat dat geld naar baanbrekend onderzoek naar bijv ziektes, technologie etc Helaas pindakaas is dat voor de gemiddelde mens blijkbaar minder entertainend dan een stel volwassen kerels achter een bal aan zien rennen :)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-07 11:23
Ik vind dat er voor die Sjeiks betere investeringen denkbaar zijn dan een voetbalclub. Zouden die gasten niet beter bedrijven kunnen ondersteunen die iets te maken hebben met hernieuwbare energie? Voor het geval de olie opraakt.
Voor sjeiks in een voetbalclub een speeltje, voor banken een business case.

Het boeit een bank niet zo of het bedrijf aan wie ze geld leent een voetbalclub is of een fabrikant van wasmachines. Ze financiert tegen een bepaald rentepercentage dat wordt bepaald door het risico en looptijd.

[ Voor 7% gewijzigd door Witte op 13-04-2016 10:13 ]

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ach ja was natuurlijk hun merchandise vergeten maar dan nog.

Nee geld wordt verkeerd besteed maar ja das eigenlijk een discussie wat ook hier in Nederland gebeurt. Denk aan thuiszorg vs jsf. Maar dat is geen discussie voor hier.
De rijken spelen hun spelletjes en de minder bedeelden mogen soms letterlijk bloeden.
Jammer dat nu ook het voetbal er flink door geraakt wordt.

Al met al verwoest veel geld de competities en dat is jammer. Want hoe graag wij ook naar voetbal kijken, het is gewoon veel leuker als de concurrentie veel eerlijker zou zijn. Perfect zal het niet worden, verschil is er en zal er altijd zijn maar ik vind het nu niet grappig meer. Zit elk jaar weer te kijken naar de zelfde teams in de CL die ver komen.

Btw... Zou nog mooier zijn als Leicester City volgend jaar de CL zou winnen :-) baai baai Barcas, Reals, Bayerns!

[ Voor 62% gewijzigd door Harribo op 13-04-2016 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leicester City neemt na een kampioenschap afscheid van zijn 2 of 3 beste spelers en dan is het klaar. Prachtige stunt zou dat zijn, maar als kleine club ben je snel uitgestunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:30
Hoeft niet per se natuurlijk, er komt een hoop geld binnen.
Daar kun je verbeterde contracten mee vast leggen of nieuwe spelers halen.
Meedoen om de prijzen zal we niet lukken, maar aanhaken bij de subtop in Engeland misschien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:10

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

apis29 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 23:43:
[...]

Net als vorige keer, hier niks aan de hand en zo te lezen bij niemand anders verder ;) . Dus je hebt nog steeds niet gezegd van wie je het signaal krijgt (provider, kan aan je kastje liggen)
Rekam, kleine kabelaar, geen kastje, direct in TV. Andere zenders geen enkel probleem. Gisteren alleen bij SBS6. Soms gebeurt het bij RTL8 ook wel eens, maar dat ligt dan aan de uitzending denk ik. Kan het beeld zoals gezegd ook prima oprekken, maar het is raar dat dit bij een CL uitzending zou moeten.

Maar eens kijken of dit op andere dagen ook zo is.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:01

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:32:
Leicester City neemt na een kampioenschap afscheid van zijn 2 of 3 beste spelers en dan is het klaar. Prachtige stunt zou dat zijn, maar als kleine club ben je snel uitgestunt.
Hoeft niet perse, de TV gelden zijn ziekelijk daar. En Leicester gaat een groter deel van dat geld pakken nu. Tel daarbij het CL geld bij op en ze hebben echt geld zat.

Iets wat eerder zal gebeuren is dat niet alles meer op zijn plek valt. En ze hebben erg weinig blessures gehad dit seizoen. Van alle clubs hebben zij het meest in de vaste 11 gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als Vardy vertrekt is Leicester al klaar. De verwachtingen zijn nu een stuk hoger, dat gaat het ook moeilijker maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:30
Die megadeal gaat vanaf komend seizoen in, als het niet zo geregeld is als in Spanje waar Barca en Real het overgrote deel krijgen maar gelijk verdeeld wordt over de ranking van het voorgaande seizoen, lopen ze aardig binnen natuurlijk.
Tel daar alle shirtverkoop, indirecte groei door alle media aandacht en alleen al CL inkomsten voor de plaatsing bij op, die kunnen flink gaan cashen.

Vardy is geen Messi, die is niet onvervangbaar.
Het is ook vooral een team dat samen erg sterk staat en hard werkt, voor elkaar door de bres gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:47:
Als Vardy vertrekt is Leicester al klaar. De verwachtingen zijn nu een stuk hoger, dat gaat het ook moeilijker maken.
Valt mee hoor, in de lange periode dat Vardy niet scoorde, werd ook gewoon gewonnen. Het is wel zo dat meer dan de helft van de productie van zijn kant komt. Dat wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prosac schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:21:
[...]

Valt mee hoor, in de lange periode dat Vardy niet scoorde, werd ook gewoon gewonnen. Het is wel zo dat meer dan de helft van de productie van zijn kant komt. Dat wel. ;)
Pardon?! Het gaat om 2 periodes van droogte dit seizoen.

Die eerste "lange periode" (0 goals, 0 assists) bedroeg 5 wedstrijden: Liverpool, Man City, Bournemouth, Spurs en Aston Villa. 1x verlies, 3x gelijk!

De 2e periode bedroeg 6 wedstrijden (0 goals, 3 assists), daarvan werden er idd 5 gewonnen. ENORME MAAR: daar in gaf ie wel in 3 wedstrijden een assist voor de enige en winnende goal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Leicester City laat vooral zien dat je niet grote namen moet kopen, maar spelers die een team beter maken. Een Robert Huth was al afgedankt door Chelsea en kwam bij Stoke niet echt meer voor in het plan, maar gebruik hem waar hij goed in is (verdedigen) met een passende partner, dan is hij heel goed. De belangrijkste aankoop van de Foxes was N'Golo Kante, een toen nog onopvallende stofzuiger op het middenveld.

Slim aankopen, en een coach die er een team van maakt. Geen "my way or the highway" coach als Van Gaal, maar iemand die gepokt en gemazeld is, geen openbare vechtpartijtjes in de media doet (heeft Koeman nog wel eens last van), en de training ook aanpassen om zo de kansen op blessures te verminderen. Vardy mag bijvoorbeeld momenteel niet op afronden trainen om zo zijn fysiek minder te belasten.

Vroeger, toen Ajax nog niet vond dat men kampioen moest worden, toen deed men het daar ook goed met jeugd, inpassen en strategisch binnenhalen. Nu krijgt een coach daar geen kans meer voor omdat er gelijk bijltjesdag volgt als het een seizoen minder gaat.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Nou het geld wint wel. Alleen... alleen grote namen kopen is niet voldoende, er moet wel degelijk een team spirit zijn.

Vardy is misschien geen Messi-as maar ik vind het cooler in een shirt van Vardy te voetballen dan in 1 van Messi, daar lopen er al zo veel van rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Van Vardy inmiddels ook wel :D En alle officiële shirts van Leicester zijn inmiddels uitverkocht geloof ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Laatst online: 10:59
Het grote verschil met Engeland en de rest van de europese competities is dat er daar én ontzettend veel meer geld binnenkomt en het vrij gelijkwaardig verdeeld wordt. Kampioen krijgt volgens mij 1,5x het bedrag van de nr. 20. Die trouwens 125 miljoen euro per seizoen krijgt. Dat is meer dan Feyenoord en PSV samen bijvoorbeeld om 't in perspectief te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Laatst online: 22-09 08:00
thewizard2006 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:01:
[...]

Dat renderen valt dus wel mee. Zie bijv http://www.ad.nl/ad/nl/38...estaatjes-uit-in-CL.dhtml
Als je ziet wat er is geïnvesteerd en wat er is `terugverdiend` valt dat behoorlijk tegen.

Nu is het ook zo dat een normaal mens zich ook behoorlijk in de schulden steekt (bijv een hypotheek). Hier zitten echter wel limieten aan. In bepaalde landen zijn hier ook gewoon goede regels over. Bijv in NL. Helaas is dit niet in alle landen zo. Maar goed, dat de bedragen natuurlijk gewoon absurd zijn is een gevolg over de jaren. Tuurlijk hoort een voetballer geen 10 miljoen te verdienen. Ik bedoel, waar hebben we het over.... Maarja commercieel zijn er nog genoeg bronnen van inkomsten om dit te kunnen dekken dus tja dan krijg je dat soort scheefgroei. Zelfde zie je met acteurs.
Wat mij betreft gaat dat geld naar baanbrekend onderzoek naar bijv ziektes, technologie etc Helaas pindakaas is dat voor de gemiddelde mens blijkbaar minder entertainend dan een stel volwassen kerels achter een bal aan zien rennen :)
Dat een Messi/Ronaldo tig miljoen verdienen vind ik nog niet eens het probleem. Dat is de top van de top, die verdienen in elke sector bakken met geld. Dat is ook waarvoor je TV kijkt / Naar het stadion gaat.
Het probleem is dat een middelmatig voetballertje van pak m beet ADO den haag ook gewoon minimaal een ton per jaar bijschrijft.

Als normale sterverlingen middelmatig zijn in hun vakgebied pakken ze misschien net aan 35K (modaal inkomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Prosac schreef op woensdag 13 april 2016 @ 09:08:
[...]

Lees: Azie en andere landen waar het voetbal zelf qua niveau niet zo hoog is.

knip
Ik als Ajax supporter ben ook afgehaakt na de uitschakeling van PSV. Het is zo veel leuker als er een club in zit uit je eigen competitie.

Maar overal zie je mensen die geilen op Zlatan en dat hij met PSG naar de finale moet.
PSG is een matige ploeg, die hebben niets in de finale te zoeken.

En laten we eerlijk zijn, het zal nooit meer zo zijn als in de jaren 90. Het zal alleen maar erger worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Wat is het hier stil? Niet normaal die assist op Griezmann die de bal daarna ook nog eens fraai binnen kopt. En wat te denken van de goal van Vidal. Ik geniet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Iedereen zit gespannen te kijken.

Knappe kopbal Griezmann! Zo'n draaibal met gevoel erin gekopt... Hulde

Hij oogt wat timide en niet al te sterk maar ik zie dat hij elke wedstrijd vaak op de juiste plaats op het juiste moment staat. Is ook een talent en wat moeilijk te verdedigen is.

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 13-04-2016 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:09
Deadsy schreef op woensdag 13 april 2016 @ 15:49:
[...]

Ik als Ajax supporter ben ook afgehaakt na de uitschakeling van PSV. Het is zo veel leuker als er een club in zit uit je eigen competitie.

Maar overal zie je mensen die geilen op Zlatan en dat hij met PSG naar de finale moet.
PSG is een matige ploeg, die hebben niets in de finale te zoeken.

En laten we eerlijk zijn, het zal nooit meer zo zijn als in de jaren 90. Het zal alleen maar erger worden.
Matig?, PSG is qua spelersmateriaal toch wel Europese subtop en is natuurlijk niet alleen Zlatan.

Ik ben benieuwd hoe Athletico - Barca gaat aflopen, het is tot nu een zeer leuke wedstrijd echter moet Athletico wel snel de 2-0 maken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Bossie schreef op woensdag 13 april 2016 @ 21:54:
[...]

Matig?, PSG is qua spelersmateriaal toch wel Europese subtop en is natuurlijk niet alleen Zlatan.

Ik ben benieuwd hoe Athletico - Barca gaat aflopen, het is tot nu een zeer leuke wedstrijd echter moet Athletico wel snel de 2-0 maken.
Precies, subtop en niet top.
En dan zie ik ze geeneens als een echt sterke subtopper, geeneens als outsider om de CL te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Vanwege schoolwerk pas de tweede helft in kunnen schakelen, maar manman wat een draak van een wedstrijd.

Barça slordig, lijkt wel laks.. :N

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:52
Damn wtf, flinke ei op de verdediger van Atletico.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Suarez, weer het kwaadaardige gezwel van het voetbal. En weer een scheidsrechter die faalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Ik had t idee dat t wel meeviel, maar ik heb t niet heel goed gezien wat er nu echt gebeurde

Edit: ik keek ook vooral of hij niet beet ;)

[ Voor 20% gewijzigd door rik86 op 13-04-2016 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:31

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

PWM schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:11:
Suarez, weer het kwaadaardige gezwel van het voetbal. En weer een scheidsrechter die faalt.
Amen, dacht exact hetzelfde!

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Kan me niet voorstellen dat er geen rood gaat vallen zoals t nu gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:01

Vos

AFCA

Ook Neymar is gefrustreerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Barca begint deze wedstrijd uit te groeien tot een ordinaire schopploeg. :/

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-09 13:12
Dat is gewoon rood, opbokken met die Neymar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06:49

Hupske

AFCA

Pff Kuipers, maakt een hele lastige beslissing met geel voor Martinez. Ik schatte hem gelijk op rood.
Commentatoren durven ook geen echte mening te geven.

De vrije trap gaat er daarna geweldig in! 2-2 Benfica - Bayern.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

8)7 Barça 72% balbezit 8)7

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:22

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

suarez en neymar hadden van mij rood kunnen krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Zegt wel wat over hoeveel beter de tegenstander is. Die weten met veel minder balbezit wel te scoren.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Ankona schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:24:
[...]

Zegt wel wat over hoeveel beter de tegenstander is. Die weten met veel minder balbezit wel te scoren.
Haha klopt precies. En tegen PSV wisten ze niet te scoren... Dus PSV is beter als Barça :X

spoiler:
Haatcomments in 3... 2... 1...

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Ouch... Iniesta..

[ Voor 5% gewijzigd door MisteRMeesteR op 13-04-2016 22:26 ]

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
T moet ook niet te lang meer duren voor atletico, moeten voor mn gevoel vaak aan de handrem trekken, wat ze wel slim doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Echt, had nog een keer rood mogen wezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Penal atlétiiii

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Ja, dit was bewust met de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Het is alle hens aan dek nu bij Atletico, ik hoop dat ze het redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Sneu voor iniesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Geen rood??!! Wtf..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Vlassie1980 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:27:
Het is alle hens aan dek nu bij Atletico, ik hoop dat ze het redden.
Mwua, valt mee.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Haha, pingel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Echt terecht dit. Barca had van mij 3x rood mogen krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Nou, barca nog 1 en verlengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

rik86 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:28:
Nou, barca nog 1 en verlengen ;)
Nee hoor, uitdoelpunten gaan dan tellen ;)

Verlengen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door MisteRMeesteR op 13-04-2016 22:29 ]

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Hand ging naar de bal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Griezmann blij dat ie er nog in staat en niet gewisseld is :P

Er verandert trouwens niks voor Barca. Als Barca nu scoort is het gewoon verlengen (inplaats van door).
Maar het doel is hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
MisteRMeesteR schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:28:
[...]

Ja, dat was toch 2-1 voor barca? Als dit 2-1 voor atletico wordt is t toch gelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
MisteRMeesteR schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:28:
[...]

Barcelona won thuis met 2-1 hé. Bij goal Barca wordt het verlengen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Geloof niet dat Barça nog iets gaat klaar spelen.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Mijn ninja edit > jullie ;)

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Geweldig die Simeone... Die gast is heilig daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Oei oei. Dat was close. Ik denk net er buiten.

Edit: Never mind. Er best nog wel dik binnen.

[ Voor 34% gewijzigd door Fleximex op 13-04-2016 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Hij staat buiten, arm is binnen. Wat is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Plek van de bal dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Hands vind binnen de 16 plaats. Easy toch?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Plek vd arm, das er binnen. Pech voor Barca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Waar komen die 5 extra minuten vandaan? UEFA?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Iets met Barca en een zwerm vliegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Met die spray staan de muren echt ver weg tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Dan was t penalty. Beetje geluk voor Atletico dan...

Overal nog steeds meer geluk voor Barca, dus terecht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoetnik385
  • Laatst online: 22-09 22:57
Fleximex schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:32:
Deze muur stond zeker op een meter of 12...

www.steamloco.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Weer voer voor de scheidsrechter en camera discussie.
2-1 en het kan heel anders gaan lopen. Zo vaak mist Barca geen penalty's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Señor Sjon schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:32:
Waar komen die 5 extra minuten vandaan? UEFA?
Dan was dit ook wel penal geweest he ;)

Wel jammer, gaat t na de wedstrijd alleen hierover en niet de topprestatie van atletico

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Fleximex schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:32:
Nu nog een spray om de scheidsrechter vrij van spelers te houden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Ohohoh wat een frustratie bij de Catalanen.

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
rik86 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:33:
[...]

Dan was dit ook wel penal geweest he ;)

Wel jammer, gaat t na de wedstrijd alleen hierover en niet de topprestatie van atletico
Klopt, en ook rood voor die handbalverdediger van Barcelona. Dat was gewoon spelbederf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Señor Sjon schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:36:
[...]

Klopt, en ook rood voor die handbalverdediger van Barcelona. Dat was gewoon spelbederf.
En voor elleboog Suarez, en voor na trappende Neymar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:17
readytoflow schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:33:
Weer voer voor de scheidsrechter en camera discussie.
2-1 en het kan heel anders gaan lopen. Zo vaak mist Barca geen penalty's
Wat? Ze zijn dit seizoen bijzonder slecht van 11 meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ik kom weer met mijn standaard frustratie: Waarom laat de scheidsrechter die doeltrap nog nemen en als Iniesta de bal naar voren trapt fluit hij opeens af. Fluit dan meteen al af.
Ow en waar kwamen die 5 minuten eigenlijk vandaan? Inconsequentie in van die kleine dingen kan ik niet tegen. In de Eredivisie zouden er namelijk 3 minuten zijn bijgetrokken. Waarom? Geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 19:24

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

In ieder geval heeft de extra official weer zijn nuttige taak goed gedaan. Bravo!
*kuch kuch*

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Imo hebben andere clubs ook wel een punt dat Barcelona erg beschermd wordt. De wandaden van de spelers worden vaak oogluikend toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
JanW schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:38:
[...]

Wat? Ze zijn dit seizoen bijzonder slecht van 11 meter.
In la liga scoren ze 50%. 8 uit 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Was natuurlijk een pingel. Maarja ook 3* rood. Compenseert wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Iniesta had eigenlijk niet meer op het veld mogen staan, dus hij had nooit tegen die arm kunnen schieten normaal gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Señor Sjon schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:36:
[...]

Krijg je rood voor spelbederf tegenwoordig? :D
Hij nam de kans op een scoringskans weg, niet de scoringskans ....
Law 12 considers it as a "foul for the tactical purpose of interfering with or breaking up a promising attack" to be classified as unsporting behaviour requiring a yellow card.

[ Voor 33% gewijzigd door apis29 op 13-04-2016 22:50 ]

Pagina: 1 ... 76 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder