Die wordt onderhand wel een beetje vermoeiend. Elke keer dezelfde actie naar binnen. Als je als verdediger en paar keer beelden van hem ziet, kan je hem makkelijk verdedigen. Fysiek ook niet zo sterk. Wordt vaak makkelijk weggezet, vind ik. El Ghazi bakt er ook niks van de laatste tijd (niet voor niks dat ie reserve staat). Wil net als Suarez elke keer door z'n man heen.
Verwijderd
Bij Ajax en Feyenoord tussen de 51.000 en 54.000 toeschouwers?
http://feyenoord.netwerk....istieken/toeschouwers.php
Bij Feyenoord 47.600 dit seizoen. Ajax zat vorig jaar op 49.174 gemiddeld. Daarbij communiceren beide clubs volgens mij het aantal verkochte kaarten, niet het aantal daadwerkelijke toeschouwers, dat een stukje lager ligt, vooral bij Ajax lijkt me.
Bij PSV zitten er ook geen 35.000, dat is de max. capaciteit van het stadion. Zullen er eerder 25.000 zijn ofzo.
PSV communiceert het aantal mensen dat de poortjes van het stadion is gepasseerd, de daadwerkelijke toeschouwers. Die aantallen hebben jarenlang de verdeling van de TV gelden beïnvloed:
http://plazilla.com/page/...nglijst-laatste-tien-jaar
PSV was hier dus het braafste jongetje van de klas, Ajax en Feyenoord speelden vals.
http://feyenoord.netwerk....istieken/toeschouwers.php
Bij Feyenoord 47.600 dit seizoen. Ajax zat vorig jaar op 49.174 gemiddeld. Daarbij communiceren beide clubs volgens mij het aantal verkochte kaarten, niet het aantal daadwerkelijke toeschouwers, dat een stukje lager ligt, vooral bij Ajax lijkt me.
Bij PSV zitten er ook geen 35.000, dat is de max. capaciteit van het stadion. Zullen er eerder 25.000 zijn ofzo.
PSV communiceert het aantal mensen dat de poortjes van het stadion is gepasseerd, de daadwerkelijke toeschouwers. Die aantallen hebben jarenlang de verdeling van de TV gelden beïnvloed:
http://plazilla.com/page/...nglijst-laatste-tien-jaar
PSV was hier dus het braafste jongetje van de klas, Ajax en Feyenoord speelden vals.
Shirtje trekken? Je bedoelt dat die verdediger nogal opzichtig aan de arm van De Jong ging hangen?PWM schreef op zondag 10 april 2016 @ 20:54:
Zie nu samenvatting Utrecht.
Ajax kreeg hem niet, Utrecht kreeg hem niet, PSV kreeg wel de pingel voor shirtje trekken. Wat een armoe weer.
Laten we de tweede 100% pingel die Utrecht hoort te krijgen nog buiten beschouwing.
Elke keer dezelfde actie naar binnen? Misschien volgende wedstrijd beter opletten of wedstrijden terugkijken. Hij heeft ook goede acties buitenom. En El Ghazi speelde zaterdag een goede wedstrijd!chim0 schreef op zondag 10 april 2016 @ 22:13:
[...]
Die wordt onderhand wel een beetje vermoeiend. Elke keer dezelfde actie naar binnen. Als je als verdediger en paar keer beelden van hem ziet, kan je hem makkelijk verdedigen. Fysiek ook niet zo sterk. Wordt vaak makkelijk weggezet, vind ik. El Ghazi bakt er ook niks van de laatste tijd (niet voor niks dat ie reserve staat). Wil net als Suarez elke keer door z'n man heen.
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2016 @ 07:56:
[ Voor 4% gewijzigd door Fleximex op 11-04-2016 08:32 ]
Verwijderd
Statistieken van dit seizoen had ik ff bekeken:Fleximex schreef op maandag 11 april 2016 @ 08:32:
[...]
Kom je wel eens in het stadion van PSV? Het zit altijd wel tegen vol aan. Bij enkele mindere wedstrijden zijn er wel eens 3000 lege plaatsen. De seizoenskaarten alleen zijn al ruim 29 duizend. Of begrijp ik je post niet?
http://psv.netwerk.to/clu...istieken/toeschouwers.php
Lijkt erg laag, in 2014/2015 waren het er nog 32.500 (echte, getelde toeschouwers dus):
http://www.voetbal.com/to...d-eredivisie-2014-2015/1/
Hm, ik kan me niet voorstellen dat die aantallen van PSV netwerk kloppen. Overigens, ja, ik kom wel eens in dat stadion en het oogt vrijwel altijd behoorlijk vol, behalve in beker en EL.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2016 08:39 ]
Ik ben het met je eens, dat hij te vaak dezelfde actie koos.. Alleen om het nu ''vermoeiend'' te noemen, is weer iets te negatief. Younes had ook een paar hele mooie passes (op Dijks en nog een paar keer) en dat was gewoon super goed. Ajax speelde over zijn algemeen ook wel aardig en dat kwam omdat ze ook uit de tent gelokt waren.chim0 schreef op zondag 10 april 2016 @ 22:13:
[...]
Die aantallen kloppen zeker niet. De ondergrens ligt sowieso rond 29.000. Gemiddeld komen we denk ik wel uit op ongeveer 32.000, waar de capaciteit 35.000 is.Verwijderd schreef op maandag 11 april 2016 @ 08:36:
[...]
Statistieken van dit seizoen had ik ff bekeken:
http://psv.netwerk.to/clu...istieken/toeschouwers.php
Lijkt erg laag, in 2014/2015 waren het er nog 32.500 (echte, getelde toeschouwers dus):
http://www.voetbal.com/to...d-eredivisie-2014-2015/1/
Hm, ik kan me niet voorstellen dat die aantallen van PSV netwerk kloppen. Overigens, ja, ik kom wel eens in dat stadion en het oogt vrijwel altijd behoorlijk vol, behalve in beker en EL.
Steam ID = Ackerfiets
Verwijderd
Klinkt logischer.Family Guy schreef op maandag 11 april 2016 @ 09:07:
[...]
Die aantallen kloppen zeker niet. De ondergrens ligt sowieso rond 29.000. Gemiddeld komen we denk ik wel uit op ongeveer 32.000, waar de capaciteit 35.000 is.
19.000 manuren politie-inzet per seizoen voor 17 thuiswedstrijden van Feyenoord, voor +/- 44.000 (47.600 verkochte kaarten) toeschouwers per wedstrijd. Bij PSV 7350 manuren voor +/- 32.500 toeschouwers per wedstrijd, voor de 17 thuiswedstrijden.
1117 manuren per wedstrijd voor Feyenoord, 432 manuren voor PSV. Omgerekend naar toeschouwers (d evraag is of je dat zo moet omrekenen trouwens) kost politie-inzet bij PSV de HELFT.
Schijnbaar heeft men het bij PSV beter voor elkaar dat de toeschouwers zich gedragen. Het is belachelijk dat de staat voor de politie-inzet bij Feyenoord het dubbele betaalt per toeschouwer, verkapte subsidie.
En dat terwijl het Philips Stadion midden in de stad ligt, waar het verkeer dwars door de meute heen rijdt en waar De Kuip op een mooi overzichtelijk, industrieel perceel ligt. Toch wel een merkwaardige kanttekening.Verwijderd schreef op maandag 11 april 2016 @ 09:17:
[...]
Klinkt logischer.
19.000 manuren politie-inzet per seizoen voor 17 thuiswedstrijden van Feyenoord, voor +/- 44.000 (47.600 verkochte kaarten) toeschouwers per wedstrijd. Bij PSV 7350 manuren voor +/- 32.500 toeschouwers per wedstrijd, voor de 17 thuiswedstrijden.
1117 manuren per wedstrijd voor Feyenoord, 432 manuren voor PSV. Omgerekend naar toeschouwers (d evraag is of je dat zo moet omrekenen trouwens) kost politie-inzet bij PSV de HELFT.
Schijnbaar heeft men het bij PSV beter voor elkaar dat de toeschouwers zich gedragen. Het is belachelijk dat de staat voor de politie-inzet bij Feyenoord het dubbele betaalt per toeschouwer, verkapte subsidie.
Steam ID = Ackerfiets
Ik ben niet zo bekend bij het Philips stadion, maar de infrastructuur rond de Kuip is hopeloos verouderd en komt zwaar capaciteit tekort, zowel OV als auto. Bovendien heeft Feyenoord net als Ajax een landelijke dekking in tegenstelling tot PSV, mensen komen van verder weg.Family Guy schreef op maandag 11 april 2016 @ 09:24:
En dat terwijl het Philips Stadion midden in de stad ligt, waar het verkeer dwars door de meute heen rijdt en waar De Kuip op een mooi overzichtelijk, industrieel perceel ligt. Toch wel een merkwaardige kanttekening.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hoe bedoel je dit? Ik heb ondertussen al 3 jaar een seizoenkaart en zetten onze auto al 3 jaar op dezelfde plek neer. Het is pas 1 of 2 keer voorgekomen dat we ergens anders moesten parkeren vanwege ruimtegebrek. Vanaf onze parkeerplek is het 15 minuten lopen naar het stadion. In 3 jaar tijd hebben we ook pas een keer of twee 2 écht in de file gestaan bij het vertrekken uit Rotterdam.ph4ge schreef op maandag 11 april 2016 @ 09:34:
[...]
Ik ben niet zo bekend bij het Philips stadion, maar de infrastructuur rond de Kuip is hopeloos verouderd en komt zwaar capaciteit tekort, zowel OV als auto. Bovendien heeft Feyenoord net als Ajax een landelijke dekking in tegenstelling tot PSV, mensen komen van verder weg.
Ik zelf vind vrij weinig mis met de infrastructuur rondom de Kuip, het is gewoon dat je moet weten waar je de auto neer zet. Zelfde geldt voor wedstrijden bij de Arena en bij het Philips stadion.
Verwijderd
En wat was ook weer de relevantie van die landelijke dekking? Wat maakt het in dit geval uit of iemand uit Veendam komt of uit Dordrecht?
Bij het Philips Stadion rijden de auto's de parkeergarages uit, dwars door de groepen supporters die overal lopen. Getoeter van jewelste. Lijkt me ook niet helemaal optimaal.
Bij het Philips Stadion rijden de auto's de parkeergarages uit, dwars door de groepen supporters die overal lopen. Getoeter van jewelste. Lijkt me ook niet helemaal optimaal.
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2016 10:16 ]
Vast iets met verplichte buscombi.Verwijderd schreef op maandag 11 april 2016 @ 10:15:
En wat was ook weer de relevantie van die landelijke dekking? Wat maakt het in dit geval uit of iemand uit Veendam komt of uit Dordrecht?
Da's handig.Bij het Philips Stadion rijden de auto's de parkeergarages uit, dwars door de groepen supporters die overal lopen. Getoeter van jewelste. Lijkt me ook niet helemaal optimaal.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Alsof bij PSV iedereen uit Eindhoven komt en ook nog eens te voet of met de fiets.ph4ge schreef op maandag 11 april 2016 @ 09:34:
[...]
Ik ben niet zo bekend bij het Philips stadion, maar de infrastructuur rond de Kuip is hopeloos verouderd en komt zwaar capaciteit tekort, zowel OV als auto. Bovendien heeft Feyenoord net als Ajax een landelijke dekking in tegenstelling tot PSV, mensen komen van verder weg.
De bottleneck is net zoals overal de paar kilometers om het stadion heen. Doordat Feyenoord moet voetballen, ontstaat er bij Utrecht echt geen file hoor.
Bij PSV parkeert men de auto's in de parkeergarages en binnenwijken om het stadion heen. Wat dat betreft geloof ik niet dat de infrastructuur in Eindhoven meer mogelijkheden biedt dan die van Rotterdam. De snelweg ligt zo'n 5 kilometer van het stadion af, daar waar die bij Feyenoord en Amsterdam zowat aan de tribune ligt.
Steam ID = Ackerfiets
Hoeveel dragen grote evenementen als Pinkpop, Lowlands, Sensation of de diverse outdoor evenementen in de zomer bij aan de politie-inzet? Weet iemand dat?
Verwijderd
Overigens gaan de credits voor het voetbal dit weekend wel naar Feyenoord. Knappe prestatie, soeverein winnen in Enschede. Dat deden ze veel beter dan Ajax en PSV, die allebei qua spel een wanprestatie leverden.
Valt toch wel mee?
Het is nog altijd 'maar' Twente en er werd ook 'maar' met 1-0 gewonnen.
Waarbij wederom een dubieuze beslissing van een penalty tegen die gegeven had kunnen worden. Dan eindig je waarschijnlijk in 1-1 en is het een wanprestatie, want Twente liet het verder goed afweten.
Het is nog altijd 'maar' Twente en er werd ook 'maar' met 1-0 gewonnen.
Waarbij wederom een dubieuze beslissing van een penalty tegen die gegeven had kunnen worden. Dan eindig je waarschijnlijk in 1-1 en is het een wanprestatie, want Twente liet het verder goed afweten.
PSV toeschouwers gedragen zich over het algemeen toch rustiger en beter. Geld naar zwervers gooien daargelatenVerwijderd schreef op maandag 11 april 2016 @ 09:17:
[...]
Klinkt logischer.
Dubieus? En dan dat woordje "weer"............ zucht, laat maardutchgio schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:44:
Waarbij wederom een dubieuze beslissing van een penalty tegen die gegeven had kunnen worden.
Volgens mij is het enige dat je Feyenoord kunt verwijten dat er niet meer gescoord werd. Oud probleem.Dan eindig je waarschijnlijk in 1-1 en is het een wanprestatie, want Twente liet het verder goed afweten.
Ik woon naast het Philips stadion en dat valt best wel mee eigenlijk.Verwijderd schreef op maandag 11 april 2016 @ 10:15:
Bij Ajax is er altijd veel politie op de been rondom het stadion, ook bij de wedstrijden tegen kleinere clubs. Daarbij staat bij onze (elke?) uitgang ook altijd nog een auto met honden voor het geval dat er iets zou gebeuren. Ik vraag me eerlijk gezegd af of dat ook echt noodzakelijk is. Ik heb nu voor het 6e jaar een seizoenskaart en nog nooit wat zien gebeuren rondom het stadion.
Wie bepaald hoeveel politie inzet er nodig is / gebruikt wordt?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dat zal de gemeente i.s.m. de overheid wel bepalen. Ik geloof dat de meeste clubs zelfs pleiten voor minder agenten en meer toezichthouders van de club zelf. Dat ging toen bij (ik geloof) AZ-Ajax ook helemaal prima! Het kan dus wel...Gynnad schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:13:
[...]
Ik woon naast het Philips stadion en dat valt best wel mee eigenlijk.
Bij Ajax is er altijd veel politie op de been rondom het stadion, ook bij de wedstrijden tegen kleinere clubs. Daarbij staat bij onze (elke?) uitgang ook altijd nog een auto met honden voor het geval dat er iets zou gebeuren. Ik vraag me eerlijk gezegd af of dat ook echt noodzakelijk is. Ik heb nu voor het 6e jaar een seizoenskaart en nog nooit wat zien gebeuren rondom het stadion.
Ik dacht dat er bij Feyenoord - Heracles vorig jaar ook vrijwel geen politie inzet was. Alleen wat extra stewards. Toen was er ook niks aan de hand.Arwintju schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:15:
[...]
Dat zal de gemeente i.s.m. de overheid wel bepalen. Ik geloof dat de meeste clubs zelfs pleiten voor minder agenten en meer toezichthouders van de club zelf. Dat ging toen bij (ik geloof) AZ-Ajax ook helemaal prima! Het kan dus wel...
Dat er politie nodig is begrijp ik al te goed. Maar laatst was er Feyenoord - Excelsior, dan zie je gewoon ME busjes staan en groepjes politie. Waarvan ik denk, is dit wel nodig?
zou goed kunnen inderdaad.JST94 schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:23:
[...]
Ik dacht dat er bij Feyenoord - Heracles vorig jaar ook vrijwel geen politie inzet was. Alleen wat extra stewards. Toen was er ook niks aan de hand.
Dat er politie nodig is begrijp ik al te goed. Maar laatst was er Feyenoord - Excelsior, dan zie je gewoon ME busjes staan en groepjes politie. Waarvan ik denk, is dit wel nodig?
Ik snap ook wel dat er bij bepaalde wedstrijden meer inzet nodig is dan bij andere, maar tegenwoordig behandelen ze iedere wedstrijd als risico wedstrijd....
Verwijderd
SImpel: het is niet nodig als er niks gebeurt. En wel nodig als er wel iets gebeurt. Dit weet je alleen niet vooraf, en de hoeveelheid politie heeft een grote invloed op de vraag of er iets gaat gebeuren.
Ik heb er supporters over auto's heen zien lopen, die uit de parkeergarage kwamen. Het is een hoop gedoe om die parkeergarage uit te rijden naast de Media Markt, dat valt zeker niet mee.
En dan ben je Ajacied?! Nog meer beschamende onthullingen, heb je bijvoorbeeld een levensgroot portret van Kennedy Bakkiechoco op je rug staan?Gynnad schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:13:
[...]
Ik woon naast het Philips stadion en dat valt best wel mee eigenlijk.
Ik heb er supporters over auto's heen zien lopen, die uit de parkeergarage kwamen. Het is een hoop gedoe om die parkeergarage uit te rijden naast de Media Markt, dat valt zeker niet mee.
Voor een deel de situatie, hoe makkelijk is het allemaal te managen. Verder de praktijk, hoe vaak gaat het mis en wat gebeurt er dan? Hoeveel politie is er nodig om de situatie te kunnen beheersen, dat wordt gewoon uitgedacht.Bij Ajax is er altijd veel politie op de been rondom het stadion, ook bij de wedstrijden tegen kleinere clubs. Daarbij staat bij onze (elke?) uitgang ook altijd nog een auto met honden voor het geval dat er iets zou gebeuren. Ik vraag me eerlijk gezegd af of dat ook echt noodzakelijk is. Ik heb nu voor het 6e jaar een seizoenskaart en nog nooit wat zien gebeuren rondom het stadion.
Nee wel een tattoo van AtoubaVerwijderd schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:33:
SImpel: het is niet nodig als er niks gebeurt. En wel nodig als er wel iets gebeurt. Dit weet je alleen niet vooraf, en de hoeveelheid politie heeft een grote invloed op de vraag of er iets gaat gebeuren.
[...]
En dan ben je Ajacied?! Nog meer beschamende onthullingen, heb je bijvoorbeeld een levensgroot portret van Kennedy Bakkiechoco op je rug staan?
Je woonplaats heeft natuurlijk niets te maken met de voorliefde voor je club
Nou, hopelijk gaat het vanavond dan eindelijk gebeuren: Sparta kampioen...
Heb via Fox zelfs speciaal de wedstrijd aangekocht zodat ik live kan kijken. Wedstrijd was uitverkocht dus dan maar via de tv
Zullen wij laten horen: SP-AR-TA!
Heb via Fox zelfs speciaal de wedstrijd aangekocht zodat ik live kan kijken. Wedstrijd was uitverkocht dus dan maar via de tv
Ik hoop het. Weer drie Rotterdamse ploegen in de Eredivisie, dat is zoals het hoortVlassie1980 schreef op maandag 11 april 2016 @ 15:13:
Nou, hopelijk gaat het vanavond dan eindelijk gebeuren: Sparta kampioen...
Verwijderd
Want Excelsior is zo'n aanwinst... met Sparta en Feyenoord is Rotjeknor ruim voldoende vertegenwoordigd.
Sparta is een prachtige club en hoort thuis in de Eredivisie. Het deed me zowaar pijn toen ze degradeerden onder Rijkaard. Onder Aadje "garantie op succes" de Mos vond ik de degradatie minder erg.
Sparta is een prachtige club en hoort thuis in de Eredivisie. Het deed me zowaar pijn toen ze degradeerden onder Rijkaard. Onder Aadje "garantie op succes" de Mos vond ik de degradatie minder erg.
[ Voor 16% gewijzigd door Ramzzz op 11-04-2016 16:35 ]
Dat is juist "ons" probleem. Te veel concurrentie waardoor Sparta te weinig supporters trekt.PrinsPils schreef op maandag 11 april 2016 @ 15:18:
[...]
Ik hoop het. Weer drie Rotterdamse ploegen in de Eredivisie, dat is zoals het hoort
Laat ik verder maar niks zeggen over Excelsior... Daar hebben we nog een appeltje mee te schillen...
Haha dat kan ik me voorstellen!Vlassie1980 schreef op maandag 11 april 2016 @ 16:13:
[...]
Dat is juist "ons" probleem. Te veel concurrentie waardoor Sparta te weinig supporters trekt.
Laat ik verder maar niks zeggen over Excelsior... Daar hebben we nog een appeltje mee te schillen...
Ik kijk al uit naar de derby's die tegen Excelsior zijn leuk (vooral vanwege de uitslagen), maar tegen Sparta op het Kasteel is toch altijd iets speciaals (en traditioneel lastig, dat helaas dan weer wel).
Laat ik dan maar happen, als dat al verkapte subsidie is, dan krijgt PSV die even goed als Feyenoord. Maar op welke wijze wordt de bedrijfsvoering van Feyenoord hier mee gesubsidieerd? De handhaving van de openbare orde is een zaak van de politie. Ook als antwoord op de vraag van Prosac, een aantal jaar terug is er door Opstelten een wetsvoorstel geweest om evenementenorganisatoren en ook voetbalclubs gedeeltelijk financieel verantwoordelijk te stellen voor politie inzet, dit voorstel is verworpen danwel teruggetrokken. Pinkpop, Lowlands en dergelijk betalen dus net zoveel aan politie inzet als voetbalclubs; niets. Dat is dus de realiteit waarmee je het moet doen, hoe vervelend jij dat ook vindt. Blijkbaar vindt de ene gemeente/politieregio het noodzakelijk om meer politie inzet te gebruiken dan de ander, dat is een beslissing van die betreffende instanties en niet van de clubs. Nergens blijkt uit dat een bepaalde club het gedrag van haar toeschouwers beter voor elkaar heeft dan een andere, wanneer we dan toch ongefundeerde meningen mogen spuien, zou het wellicht ook kunnen omdat in tegenstelling tot een stadion stijf gesnoven fitte sportschool jongens het Philipsstadion vol zit met dikke, dronken Brabanders die te stom en te lui zijn om de openbare orde te verstoren er daar minder politie inzet nodig is...Verwijderd schreef op maandag 11 april 2016 @ 09:17:
[...]
Beter drie keer net niks dan één goede blijkbaar?PrinsPils schreef op maandag 11 april 2016 @ 15:18:
Ik hoop het. Weer drie Rotterdamse ploegen in de Eredivisie, dat is zoals het hoort
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ben ik dan de enige die Excelsior de nacompetitie niet zie ontlopen, die ze ook nog wel eens kunnen gaan verliezen?
Dan is het gewoon een wisseling van Rotterdamse clubs in de ED.
Dan is het gewoon een wisseling van Rotterdamse clubs in de ED.
Jong Ajax met een sterke opstelling tegen Sparta: Onana; Owusu, van Bruggen, Warmerdam, Dankerlui; van de Beek, Sinkgraven, de Jong; Hendriks, Zivkovic en Fischer.
Kasteel afgeladen vol, wordt een mooie wedstrijd!
Wat mij betreft is het wel weer welletjes met het getroll vandaag.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Vind je? Dan speel je met Zivkovic op de vleugel en kansloze Fischer op de andere, terwijl je ook met Cerny en Muric had kunnen spelen.Gynnad schreef op maandag 11 april 2016 @ 19:47:
Jong Ajax met een sterke opstelling tegen Sparta: Onana; Owusu, van Bruggen, Warmerdam, Dankerlui; van de Beek, Sinkgraven, de Jong; Hendriks, Zivkovic en Fischer.
Maximaal aantal dispensatiespelers of zo?Gynnad schreef op maandag 11 april 2016 @ 19:47:
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Is geen enkele dispensatie speler hoor. Nog geen 15 wedstrijden dacht ik.
Heeft Fischer eindelijk zijn basisplaats.
[ Voor 42% gewijzigd door Ramzzz op 11-04-2016 20:47 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Sparta en Feyenoord trekken een heel verschillend publiek. Sparta is de club van de Rotterdammers, Feyenoord die van de havenarbeiders van buiten de stad.Vlassie1980 schreef op maandag 11 april 2016 @ 16:13:
[...]
Dat is juist "ons" probleem. Te veel concurrentie waardoor Sparta te weinig supporters trekt.
En Excelsior? Die hoort er gewoon ook bij, ze moeten er alleen wel in blijven. (Geeft die drie ploegen toch een mooi voordeeltje op het reiskosten budget tov de rest
alles kan off-topic
Inderdaad, Nederland is zoooooo groot!!Ankona schreef op maandag 11 april 2016 @ 21:25:
[...]
Sparta en Feyenoord trekken een heel verschillend publiek. Sparta is de club van de Rotterdammers, Feyenoord die van de havenarbeiders van buiten de stad.
En Excelsior? Die hoort er gewoon ook bij, ze moeten er alleen wel in blijven. (Geeft die drie ploegen toch een mooi voordeeltje op het reiskosten budget tov de rest)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Sparta met 3-1 voor, het kampioenschap is dus binnen.
Alle Spartanen hier gefeliciteerd! Prachtig feestje daaro!
Steam ID = Ackerfiets
Leuk Sparta weer terug
Float like a butterfly, sting like a bee.

Kampioenen olé olé. Het was weer lekker spannend.
Ajax was nergens maar opeens dat zondagsschot van Sinkgraven. Voelde de bui alweer hangen.... Maar toen gingen ze echt voetballen en was er geen houden meer aan.
Heerlijk dit, trots op mijn cluppie. We moesten van ver komen.
Ajax was nergens maar opeens dat zondagsschot van Sinkgraven. Voelde de bui alweer hangen.... Maar toen gingen ze echt voetballen en was er geen houden meer aan.
Heerlijk dit, trots op mijn cluppie. We moesten van ver komen.
Verwijderd
Blij dat ze terug zijn.
"De beroemdste fans van de Rotterdammers zijn natuurlijk Jules Deelder en Hugo Borst. Sparta staat bekend als een nette club, met keurige supporters. Zelden is er herrie of tumult. Wie googlet op 'Sparta' en 'hooligans' vindt louter berichten over vechtende supporters van de naamgenoot uit Praag."
Toch bijzonder, dat de supporters van een club uit moeilijke wijk Spangen zich zo goed gedragen. *knip*
"De beroemdste fans van de Rotterdammers zijn natuurlijk Jules Deelder en Hugo Borst. Sparta staat bekend als een nette club, met keurige supporters. Zelden is er herrie of tumult. Wie googlet op 'Sparta' en 'hooligans' vindt louter berichten over vechtende supporters van de naamgenoot uit Praag."
Toch bijzonder, dat de supporters van een club uit moeilijke wijk Spangen zich zo goed gedragen. *knip*
[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 12-04-2016 10:06 ]
Mooi zo, de enige echte club uit Rotterdam is terug in de eredivisie
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
nog mensen die inzetten op toto ? ik twijfel enorm tussen de wedstrijden van vanavond en morgen avond , real madrid tegen wolfsburg , manchester city tegen psg , en morgen avond benfica bayern en atletico barca .
welk teams gaan er door naar de volgende ronde .
welk teams gaan er door naar de volgende ronde .
psn: taker-mart
Ik heb:
Wolfsburg
City
Bayern
Barcelona
Wolfsburg
City
Bayern
Barcelona
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
heb ik ook, maar heb meerdere uitslagen ingevuld zodat ik meer win kans heb
Ik weet niet wat de odds zijn dat real doorgaat.
Maar dat ze thuis winnen met 3-0 is niet eens een hele gekke gedachten.
Wolfsburg is nou in de duitse competitie niet dendert bezig.
En Real scoort normaal gesproken wel makkelijk.
Ik denk als real meer dan 2,50 krijgt dat ze doorgaan zal ik altijd op Real inzetten.
En verwacht sowieso PSG!
Maar dat ze thuis winnen met 3-0 is niet eens een hele gekke gedachten.
Wolfsburg is nou in de duitse competitie niet dendert bezig.
En Real scoort normaal gesproken wel makkelijk.
Ik denk als real meer dan 2,50 krijgt dat ze doorgaan zal ik altijd op Real inzetten.
En verwacht sowieso PSG!
[ Voor 4% gewijzigd door Joostje123 op 12-04-2016 08:26 ]
Real is in Spanje al klaar voor de titel, ondanks dat Barca wat heeft laten liggen. Die kunnen dus volop voor de CL gaan. Ruim winnen van Wolfsburg moet dan ook wel kunnen.
Je zet overigens in op winst toch, niet zozeer op wie er door gaat.
Je zet overigens in op winst toch, niet zozeer op wie er door gaat.
Ik zet ook in op Real. Op de een of andere manier zullen zij het toch wel weer redden
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Is er vanavond nog een niet-paywal zender die Real gaat uitzenden? Kon bij de duitse zenders niets vinden, sbs lijkt PSG te gaan uitzenden.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
ik kijk gewoon online een streamSinergyX schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:41:
Is er vanavond nog een niet-paywal zender die Real gaat uitzenden? Kon bij de duitse zenders niets vinden, sbs lijkt PSG te gaan uitzenden.
Zondagschot? Wat een waanzinnige goal was dat. Precies waar hij hem wilde hebben.Vlassie1980 schreef op maandag 11 april 2016 @ 23:34:
Kampioenen olé olé. Het was weer lekker spannend.
Ajax was nergens maar opeens dat zondagsschot van Sinkgraven.
Collega van mij (Ajaxfan, mocht met uitkaartje op hoofdtribune zitten) bevestigde wat ik meende te zien - opgenomen, veel 'doorgespoeld', laat begonnen met kijken - dat dit werkelijk het enige was wat hij goed deed in deze pot. Prachtige treffer!PWM schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:39:
[...]
Zondagschot? Wat een waanzinnige goal was dat. Precies waar hij hem wilde hebben.
Zou zo mooi zijn als het Wolfsburg wel lukt.MarvinG schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:03:
Ik zet ook in op Real. Op de een of andere manier zullen zij het toch wel weer redden
zou zeker mooi zijn voor mijn budget
Real moet aanvallen en gaat dat zeker doen. Dat wordt spektakel.
City wil geen tegengoal en gaat dat proberen te bereiken. Dat wordt een saaie pot.
Rara welke wedstrijd de kneuzen van SBS gaat uitzenden...
City wil geen tegengoal en gaat dat proberen te bereiken. Dat wordt een saaie pot.
Rara welke wedstrijd de kneuzen van SBS gaat uitzenden...
Houdoe
Nondedjuu wat kan die Heitinga slecht analyseren. Daar kan ik echt niet naar luisteren.
Vorige keer had ik ook al problemen met de beeldverhouding bij SBS6. Normaal gaat mijn TV mee als een zender een programma nog in 4:3 of een andere beeldverhouding uitzendt. De Champons League anno 2016 lijkt me echter gewoon 16:9 Full HD te zijn toch? Vorige keer was het beeld 16:9, maar had ik rondom een brede zwarte balk (dus aan alle 4 de zijden), nu is het 4:3. Ik kan in het menu van mijn TV prima de uitzending uitrekken naar 16:9, maar ik vraag me vooral of het inderdaad zo is dat SBS6 een oude beeldverhouding hanteert bij de CL, of dat er iets anders aan de hand is.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Wat zijn die apen bij City aan het doen?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dan gaat het toch opeens snel. Wolfsburg leek wel aardig te spelen. Maar een paar minuten zwaar onder druk en ze staan 2-0 achter. Ik hoop dat ze nog wel weten te scoren. Dat zou goed voor de wedstrijd zijn.
Was eigenlijk al rood voor de real verdediger. Eerst bal wegtrappen bij overtreding(scheids geeft niks net als ervoor modric al geel had moeten hebben) en daarna doet die verdediger(Ben naam kwijt van speler) draxler neerleggen wat geel was(en weer niet gegeven)... Komt real goed weg...
Hoop echt dat Wolfsburg nog scoort.
[ Voor 3% gewijzigd door v8power67 op 12-04-2016 21:12 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Waarom krijgt Trapp geen rood
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Haha. Die penalty ging nog best ver naast. Leuke wedstrijden in deze kwartfinales!
Omdat er twee van PSG op de doellijn stonden en de bal wel redelijk naar de zijkant ging.
[ Voor 58% gewijzigd door Fleximex op 12-04-2016 21:16 ]
Oi Oi Aguero.. Penalty missen
Draxler moet er nu zelfs af. Eigenlijk uit de wedstrijd geschopt (lees geblockt).v8power67 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 21:12:
Was eigenlijk al rood voor de real verdediger. Eerst bal wegtrappen bij overtreding(scheids geeft niks net als ervoor modric al geel had moeten hebben) en daarna doet die verdediger(Ben naam kwijt van speler) draxler neerleggen wat geel was(en weer niet gegeven)... Komt real goed weg...
real zal er echt nog 2 moeten moeten maken, want ze krijgen er nog wel 1 om de oren.Fleximex schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 21:04:
Dan gaat het toch opeens snel. Wolfsburg leek wel aardig te spelen. Maar een paar minuten zwaar onder druk en ze staan 2-0 achter. Ik hoop dat ze nog wel weten te scoren. Dat zou goed voor de wedstrijd zijn.
Er van uit gaande dat je het hebt over uitjoelen van het CL themalied:
Heeft schijnbaar te maken met een boete die de club heeft gekregen toen de spelers een minuut te laat waren voor de tweede helft in de wedstrijd tegen Porto. Daar hebben ze een boete voor gekregen, dat is terecht. In diezelfde wedstrijd maakten supporters van Porto racistische geluiden richting City-spelers. Porto kreeg een lagere boete dan City.
Daarnaast moesten ze een uitwedstrijd bij CSKA achter gesloten deuren spelen, maar bij die wedstrijd waren toch 650 supporters van CSKA aanwezig, en geen één van City. Terwijl CSKA straf had vanwege racistische spreekkoren.
Supporters van City hebben die wel tickets/hotels en dergelijke hadden geboekt voor de wedstrijd tegen CSKA hebben geld geëist van de UEFA, maar die verkochten keihard nee.
Doorgebroken is sowieso niet het criteria, het gaat om het ontnement van een 100% scoringskans. Aguero ging naar buiten en er liep nog een verdediger mee. Verder vind ik een penalty tegen en rood ontzettend zwaar bestraft. Geel en pingel mits in de 16, rood en vrije trap erbuiten.Gynnad schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 21:16:
[...]
Volgens mij liep er nog een verdediger achter de keeper, dus dan is het geen doorgebroken speler..
[ Voor 20% gewijzigd door JanW op 12-04-2016 21:21 ]
Ja bizar eigenlijk... Sneu voor die jongen.Fleximex schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 21:17:
[...]
Draxler moet er nu zelfs af. Eigenlijk uit de wedstrijd geschopt (lees geblockt).
Belt iemand even de lijkwagen. Marcelo is weer eens dood

Maar als die daar niet onderuit wordt getrapt en keeper voorbij is is het toch echt wel een scoringskans. Ik ben blij dat het geen rood is maar regels blijven vaag.Gynnad schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 21:16:
[...]
Volgens mij liep er nog een verdediger achter de keeper, dus dan is het geen doorgebroken speler..
Hup City! - omdat Kompany en De Bruyne daar spelen natuurlijk. En omdat ik Ibrahimovic een onuitstaanbare kwal vind.
Ik was wat in m'n oude voetbaldingetjes aan het neuzen en vond een brochuurtje terug over Italie '90. 't Gaat vooral over België (het is een Belgische uitgave), maar ik heb de bladzijde over Nederland voor de Nederlanders met nostalgie eens ingescand.
Klik voor reuzegroot.
Ik was wat in m'n oude voetbaldingetjes aan het neuzen en vond een brochuurtje terug over Italie '90. 't Gaat vooral over België (het is een Belgische uitgave), maar ik heb de bladzijde over Nederland voor de Nederlanders met nostalgie eens ingescand.
Klik voor reuzegroot.

Pfff die carvahal ofzo van real solliciteert naar de rol van pepe ? Die had al niet meer op veld mogen staan maar krijgt niet eens 1 gele kaart...
En die Marcelo... Die is echt vies bezig vorige wedstrijd ook al met die schop naar achter en soort kopstoot in iemand z'n buik..
En die Marcelo... Die is echt vies bezig vorige wedstrijd ook al met die schop naar achter en soort kopstoot in iemand z'n buik..
opgekochte tering bende .. had al 2 x rood moeten zijn voor real !v8power67 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 21:26:
Pfff die carvahal ofzo van real solliciteert naar de rol van pepe ? Die had al niet meer op veld mogen staan maar krijgt niet eens 1 gele kaart...
Het ging snel, dus ik weet niet of die speler inmiddels al in de doelmond had kunnen staan dan.. Zullen straks in de rust de herhaling wel te zien krijgen..Joostje123 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 21:23:
[...]
Maar als die daar niet onderuit wordt getrapt en keeper voorbij is is het toch echt wel een scoringskans. Ik ben blij dat het geen rood is maar regels blijven vaag.
Is Real ook ergens te zien? (of kijken jullie allemaal op betaalde kanalen?)
alles kan off-topic
*knip* dat soort links zijn dus niet toegestaanAnkona schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 21:30:
Is Real ook ergens te zien? (of kijken jullie allemaal op betaalde kanalen?)
[ Voor 22% gewijzigd door gambieter op 12-04-2016 21:35 ]
Geen scheids in de hele wereld had ook maar 1 van de door jou genoemde situaties als geel beoordeeld, laat staan beide. Overigens werd Marcelo deze wedstrijd wél daadwerkelijk in zijn gezicht geraakt, dus waar is hij vies bezig?v8power67 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 21:26:
Bal wegtrappen is gewoon geel. Plus die Block op draxler was 2e geel en inkomen vol in de lucht was 3e geel. Die Marcelo speelt alsof ie geraakt is door een kogel. En 2 sec later hoppa niks aan handje.andries.t.net schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 21:31:
[...]
Geen scheids in de hele wereld had ook maar 1 van de door jou genoemde situaties als geel beoordeeld, laat staan beide. Overigens werd Marcelo deze wedstrijd wél daadwerkelijk in zijn gezicht geraakt, dus waar is hij vies bezig?
En zoals al gedacht eerste geel naar Wolfsburg....
Deze scheids matst real heel erg.
[ Voor 7% gewijzigd door v8power67 op 12-04-2016 21:34 ]
Maar de regel is niet een goal ontnemen is roodGynnad schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 21:29:
[...]
Het ging snel, dus ik weet niet of die speler inmiddels al in de doelmond had kunnen staan dan.. Zullen straks in de rust de herhaling wel te zien krijgen..
De regel is een scoringskans ontnemen is rood.
Maar Aguero stond richting links in de 16 en als er dan iemand in de doelmond staat is de kans op een goal niet zo erg groot.Joostje123 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 21:35:
[...]
Maar de regel is niet een goal ontnemen is rood
De regel is een scoringskans ontnemen is rood.
Poeh, Wolfsburg had rustig nog eentje mogen maken. Ik ben het wel met v. Hanegem eens dat de eerste goal toch ongelofelijk slecht verdedigd was 
Ik ben benieuwd wat het nog wordt. PSG kwam net ook goed weg, maar ik gun ze de volgende ronde wel
Ik ben benieuwd wat het nog wordt. PSG kwam net ook goed weg, maar ik gun ze de volgende ronde wel
Jammer, die vrije trap was een gespeelde bal.
...
Real Madrid is door zo lijkt het.
PSG kan ook inpakken met een beetje pech.. Ze hebben nog steeds aan 1 goal genoeg iig.
PSG kan ook inpakken met een beetje pech.. Ze hebben nog steeds aan 1 goal genoeg iig.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Keeper van Wolfsburg stond wel erg ver naar de hoek. Real (of mag ik zeggen de arbitrage) staat op 3-0 tegen Wolfsburg. Wat een farce.
PSG moet nu 2x scoren hoor.Quad schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 22:21:
Real Madrid is door zo lijkt het.
Nouja, 3 x een blunderende verdediging. De 1-0 sowieso. 2-0 had de keeper moeten hebben en 3-0 was geen vrije trap en mag niet door de muur.
...
Ah, dan ga ik zo een doelpunt zienFleximex schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 22:21:
Keeper van Wolfsburg stond wel erg ver naar de hoek. Real (of mag ik zeggen de arbitrage) staat op 3-0 tegen Wolfsburg. Wat een farce.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ohja je hebt gelijk. City heeft uit 2x gescoord.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
He Bah real voor.....
En geen vrije trap ook nog...
En psg ook achter meh..
Die Zidane is ook niet helemaal lekker hè ?
Doet beetje raar langs de lijn...
En psg ook achter meh..
Die Zidane is ook niet helemaal lekker hè ?
Doet beetje raar langs de lijn...
[ Voor 36% gewijzigd door v8power67 op 12-04-2016 22:25 ]
het laagste wat ik nu kan winnen is 15 eurov8power67 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 22:23:
He Bah real voor.....
En psg ook achter meh..

Het meest irritante vind ik nog altijd die stadionspeaker daar in Madrid. Wat een irritant kutstemmetje.
Steam ID = Ackerfiets
PSG heeft het wel aan zichzelf te wijten. Speelde heel de wedstrijd alsof ze met die 2-2 tussenstand uit de eerste wedstrijd doorgingen.
Beetje jammer dit. Ik hoopte op Wolfsburg en PSG. Vooral van City wordt ik niet echt warm. Niet dat PSG deze wedstrijd zo goed was. Real kan wel aardig voetballen, maar net zoals Barca en Athelti is het veel te veel theater. De Spaanse teams zijn alleen leuk als ze ook echt voetballen.
Ik hoop op Bayern voor de eindoverwinning.
Beetje jammer dit. Ik hoopte op Wolfsburg en PSG. Vooral van City wordt ik niet echt warm. Niet dat PSG deze wedstrijd zo goed was. Real kan wel aardig voetballen, maar net zoals Barca en Athelti is het veel te veel theater. De Spaanse teams zijn alleen leuk als ze ook echt voetballen.
Ik hoop op Bayern voor de eindoverwinning.
[ Voor 55% gewijzigd door Fleximex op 12-04-2016 22:39 ]
Nou krachten sparen voor de competitieFleximex schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 22:30:
PSG heeft het wel aan zichzelf te wijten. Speelde heel de wedstrijd alsof ze met die 2-2 tussenstand uit de eerste wedstrijd doorgingen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder