Haha, Marcello geeft een trap naar achter (tijdens een moment dat het spel stil ligt) en geeft tijdens het opstaan een Zidane achtige kopstoop. Vervelend zeg, die Real Madrid spelers.
...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
...
Nou ja, PSG en ManC hebben ook een redelijke som geld geinvesteerd....Harribo schreef op woensdag 06 april 2016 @ 22:07:
PSG voetbalt tweede helft een heel stuk beter
Ik gun PSG de cup ook wel maar 1 van de volgende 3 zal hem winnen : Barca, Real of Bayern.
Elk jaar hetzelfde liedje. Dat grote geld heeft ook deze competitie aardig om zeep geholpen
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Bij mij gaat die dr nu pas inFleximex schreef op woensdag 06 april 2016 @ 22:14:
PSG wat doe je je zelf aan.
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
Ik kijk op horizon.tv en dan Ziggo Sport Select, dus de livestream ja
[ Voor 5% gewijzigd door Mr. Jummy op 06-04-2016 22:17 ]
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
Tis populairder nu alles van barca onder vergrootglas te leggen dan andere clubs die vaak veel meer en erger doen.. Real spelers doen vaker rare dingen. Maar Marcelo is weer juist niet zo'n speler...Luxicon schreef op woensdag 06 april 2016 @ 22:12:
Haha, Marcello geeft een trap naar achter (tijdens een moment dat het spel stil ligt) en geeft tijdens het opstaan een Zidane achtige kopstoop. Vervelend zeg, die Real Madrid spelers.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dat soort diensten, zo ook npo.nl of de stream op nu.nl, lopen allemaal vaak 1-2 minuten achter op live tv op de kabel. Dat is wel jammer, want Twitch laat zien dat dat helemaal niet hoeft (20 seconden).Mr. Jummy schreef op woensdag 06 april 2016 @ 22:17:
[...]
Ik kijk op horizon.tv en dan Ziggo Sport Select, dus de livestream ja
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Idd, bizar hoe die wedstrijd is omgeslagen na de eerste 15 minuten, echter zie je dit vaker bij Real.MarvinG schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:45:
Real moet vol aan de bak thuis. Ik had deze 2-0 voor Wolfsburg zeker niet verwacht.. Maar je zult zien dat Real thuis 2-0 of 3-0 wint en alsnog wel doorgaat...
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Na 10 min spelen gaat Ramos/Pepe aan de noodrem hangen of vergeet zichzelf weer eens een keer, kaart. Binnen 15 min daarna 2e keer: rood. Wolfsburg prikt er 1 in. Moeten ze 4x scoren.MarvinG schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:45:
Real moet vol aan de bak thuis. Ik had deze 2-0 voor Wolfsburg zeker niet verwacht.. Maar je zult zien dat Real thuis 2-0 of 3-0 wint en alsnog wel doorgaat...
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Tja met beelden op stil kun je al geen conclusie trekken, laat staan de grensrechter. Dit keer koos hij voor buitenspel, moeten we maar respecteren dan toch.Bossie schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:44:
[...]
Idd, bizar hoe die wedstrijd is omgeslagen na de eerste 15 minuten, echter zie je dit vaker bij Real.
Ik zat zojuist de samenvatting te bekijken op nu.nl, en (tenzij ik er naast zit door de camera hoek) de "0-1" van Ronaldo is lijkt me toch echt geen buitenspel. Hoewel beide door hun beweging niet op een lijn lijken, staan ze wel gelijk
Float like a butterfly, sting like a bee.
Maar de regel is bij twijfel doorspelen.martinusz schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:56:
[...]
Tja met beelden op stil kun je al geen conclusie trekken, laat staan de grensrechter. Dit keer koos hij voor buitenspel, moeten we maar respecteren dan toch.
Blijkbaar twijfelde de grensrechter dus niet, anders had hij laten doorspelen.Joostje123 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 11:44:
[...]
Maar de regel is bij twijfel doorspelen.
Maar in praktijk is het vaak juist andersom.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Circus Marcello zoals Sierd de Vos hem noemde; dit was echt bizar en zou idd gewoon een dikke schorsing achteraf moeten opleveren.gambieter schreef op donderdag 07 april 2016 @ 12:11:
Tja, Marcello. Eentje uit de Rivaldo-klasse, waar hij een 8 voor zou krijgen. Jammer dat ze daar inderdaad geen actie tegen ondernemen.
Rugby laat zien hoe je dat moet doen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Hoe noemde Sierd het gebeuren rond Suarez een dag eerder?Bossie schreef op donderdag 07 april 2016 @ 12:14:
Circus Marcello zoals Sierd de Vos hem noemde; dit was echt bizar en zou idd gewoon een dikke schorsing achteraf moeten opleveren.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat het simpelweg een rode kaart was als de scheidsrechter het had gezien met heel veel lawaaigambieter schreef op donderdag 07 april 2016 @ 12:20:
[...]
Hoe noemde Sierd het gebeuren rond Suarez een dag eerder?
[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 07-04-2016 12:23 ]
Volgens mij stonden ze inderdaad op 1 lijn, dus geen buitenspel.Bossie schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:44:
[...]
Idd, bizar hoe die wedstrijd is omgeslagen na de eerste 15 minuten, echter zie je dit vaker bij Real.
Ik zat zojuist de samenvatting te bekijken op nu.nl, en (tenzij ik er naast zit door de camera hoek) de "0-1" van Ronaldo is lijkt me toch echt geen buitenspel. Hoewel beide door hun beweging niet op een lijn lijken, staan ze wel gelijk
Vreemde straf, met 100 camera's op dat vak kan je ook de daders persoonlijk aanpakken, de Vermeer pop maker is toch gepakt?Leon Zwiers schreef op donderdag 07 april 2016 @ 18:09:
KNVB wil het tokkie vak 410 leeglaten bij de volgende klassieker ( en ze ook nergens anders in het stadion zien a la utrecht ) en een boete van 10.000 euro voor Ajax. Nu vind ik het volledig terecht dat ze dat vak leeglaten. Maar waar die geldboete voor Ajax vandaan komt? Seintje dat ze hun aanhang niet genoeg aanpakken ofzo?
XXXVI
Maar Ajax heeft wel de kans om te laten zien hoe het hoort en degene die in dat vak zitten ook niet toe te laten. ( zoals de straf bedoeld is ).ephymerous schreef op donderdag 07 april 2016 @ 18:38:
[...]
Vreemde straf, met 100 camera's op dat vak kan je ook de daders persoonlijk aanpakken, de Vermeer pop maker is toch gepakt?
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2016 18:42 ]
KNVB gaat experimenteren met videoscheidsrechter:Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2016 @ 18:42:
Zeg voetbal kenners..
Waarom heeft voetbal nog steeds geen videoscheids, ik hou van eerlijk spel namelijk.
[ Voor 7% gewijzigd door Nibbz op 07-04-2016 18:43 ]
13:37
Verwijderd
Oh dat is werd tijd, want we kunnen wel de ruimte maar nog steeds videoscheids..Nibbz schreef op donderdag 07 april 2016 @ 18:42:
[...]
KNVB gaat experimenteren met videoscheidsrechter:
http://nos.nl/artikel/207...-videoscheidsrechter.html
chim0 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 19:41:
Plus die penalty van Wolfsburg was complete onzin. Die gast struikelde of zo. Maar goed, het is wel een aardige dreun. Als Wolfsburg in Madrid scoort, is het gebeurd, denk ik.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Een videoscheids gaat geen zier helpen in het voetbal. Neem gisteravond: bij Real was er de goal van Ronaldo. Die hebben we nu 24 uur terug kunnen zien en nog steeds is het discutabel of het nou wel of niet buitenspel was. In de wedstrijd met PSG waren er 3 mogelijke penalties voor PSG, waarbij de scheids het naar mijn mening precies verkeerd gedaan heeft. De 2 niet gegeven hadden wel gegeven moeten worden en degene die wel gegeven werd was niets. We kunnen die 3 momenten in dit topic plempen, en er met zijn allen waarschijnlijk niet uitkomen hoeveel penalties het hadden moeten zijn. Dat soort discussie naar het veld halen helpt helemaal niets.Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2016 @ 18:52:
[...]
Oh dat is werd tijd, want we kunnen wel de ruimte maar nog steeds videoscheids..
Regeren is vooruitschuiven
Onzin, natuurlijk gaat het helpen, alleen niet voor de volle 100%.T-MOB schreef op donderdag 07 april 2016 @ 20:20:
[...]
Een videoscheids gaat geen zier helpen in het voetbal. Neem gisteravond: bij Real was er de goal van Ronaldo. Die hebben we nu 24 uur terug kunnen zien en nog steeds is het discutabel of het nou wel of niet buitenspel was. In de wedstrijd met PSG waren er 3 mogelijke penalties voor PSG, waarbij de scheids het naar mijn mening precies verkeerd gedaan heeft. De 2 niet gegeven hadden wel gegeven moeten worden en degene die wel gegeven werd was niets. We kunnen die 3 momenten in dit topic plempen, en er met zijn allen waarschijnlijk niet uitkomen hoeveel penalties het hadden moeten zijn. Dat soort discussie naar het veld halen helpt helemaal niets.
Nou ik had er maar 1 keer voor nodig om te zien dat dit, volgens de huidige regels, gewoon dik buitenspel was:MarvinG schreef op donderdag 07 april 2016 @ 18:24:
[...]
Volgens mij stonden ze inderdaad op 1 lijn, dus geen buitenspel.
Maar goed, 1 afgekeurde goal mag er natuurlijk alsnog niet toe leiden dat je 2-0 van Wolfsburg verliest...
Zie het voor het eerst, maar dit is geen buitenspel volgens mij. De voet van de verdediger staat verder dan een lichaamsdeel van de aanvaller waarmee de bal beroert mag worden.apis29 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 21:01:
[...]
Nou ik had er maar 1 keer voor nodig om te zien dat dit, volgens de huidige regels, gewoon dik buitenspel was:
[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 07-04-2016 21:08 ]
[ Voor 44% gewijzigd door apis29 op 07-04-2016 21:43 ]
Buitenspel zal me jeuken, bij twijfel gewoon doorgaan, zoals het hoort.T-MOB schreef op donderdag 07 april 2016 @ 20:20:
Een videoscheids gaat geen zier helpen in het voetbal. Neem gisteravond: bij Real was er de goal van Ronaldo. Die hebben we nu 24 uur terug kunnen zien en nog steeds is het discutabel of het nou wel of niet buitenspel was. In de wedstrijd met PSG waren er 3 mogelijke penalties voor PSG, waarbij de scheids het naar mijn mening precies verkeerd gedaan heeft. De 2 niet gegeven hadden wel gegeven moeten worden en degene die wel gegeven werd was niets. We kunnen die 3 momenten in dit topic plempen, en er met zijn allen waarschijnlijk niet uitkomen hoeveel penalties het hadden moeten zijn. Dat soort discussie naar het veld halen helpt helemaal niets.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zn hoofd is toxh voorbij de verdediging? Dan is het buitenspel. (ik heb heel de situatie niet gezien, ik ga af op de foto)PWM schreef op donderdag 07 april 2016 @ 21:04:
[...]
Zie het voor het eerst, maar dit is geen buitenspel volgens mij. De voet van de verdediger staat verder dan een lichaamsdeel van de aanvaller waarmee de bal beroert mag worden.
EDIT:
Dan enige lichaamsdeel zelfs
[afbeelding]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
De pass is daar nog niet eens vertrokken, bal zit nog aan zijn voet. Geef de grensrechter groot gelijk, ik en ik wij allen hier doen het hem niet na in real life langs het veld.apis29 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 21:01:
[...]
Nou ik had er maar 1 keer voor nodig om te zien dat dit, volgens de huidige regels, gewoon dik buitenspel was:
[afbeelding]
Als het aan mij ligt geldt waar je voeten staan ja maar volgens de regels kan nu ook je hoofd buitenspel zijn omdat je ermee kan scoren (blijkbaar).
Vooral Hummels vrij laten bij een corner/voorzetapis29 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 21:32:
En dit is ook pas de eerste splitseconde dat ie de bal aanraakt, de pass is nog niet eens weg al scheelt dat maar een paar frames (maakt niet veel verschil verder). Er loopt nog een hele mooie lijn over het veld/beeld rechts van ze trouwens
[ Voor 77% gewijzigd door apis29 op 08-04-2016 00:02 ]
Kijk nog maar eens goed dan. Hij schopt gewoon tegen z'n eigen been.Ramzzz schreef op donderdag 07 april 2016 @ 20:02:
[...]
Juist dankzij de herhalingen was te zien dat het gewoon een pingel was.
Kan geen goed filmpje vinden waar het lekker traag gaat maar volgens mij is dat verre van het enige wat gebeurt.chim0 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 03:35:
[...]
Kijk nog maar eens goed dan. Hij schopt gewoon tegen z'n eigen been.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Volgens mij zijn de voet van de verdediger en het hoofd van Ronaldo op 1 lijn.apis29 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 21:01:
[...]
[afbeelding]
Als het aan mij ligt geldt waar je voeten staan ja maar volgens de regels kan nu ook je hoofd buitenspel zijn omdat je ermee kan scoren (blijkbaar).
"Hummels scoorde uit een vrije trap. Dat was een fout van ons. Het was mijn keuze om Adam Lallana aan hem te koppelen, in plaats van Divock Origi. Het spijt me", aldus Klopp tegenover Sky Sports. De Duitse oefenmeester was jarenlang trainer van Dortmund en had dus precies kunnen weten waar de boomlange stopper toe in staat is.apis29 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 22:18:
[...]
Vooral Hummels vrij laten bij een corner/voorzet. Hij heeft pas een keer of twintig uit zo'n situatie gescoord
(/zonedekking met Lallana of all people die hem moet opvangen)
[ Voor 68% gewijzigd door apis29 op 09-04-2016 02:50 ]
Gelukkig is het gratis..... o wacht.PWM schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 19:49:
Internet werkt als een speer, maar Cambuur-Ajax hort en stoot op de Fox Sport stream. Meer mensen last van?
Ook met de topper PSV - Ajax. ik kwam een kwartiertje later erin.Deadsy schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 19:58:
[...]
Gelukkig is het gratis..... o wacht.
De volgende keer zou het handig zijn als de Eredivisie eisen gaat stellen wanneer ze de rechten verkopen. Dat de koper een boete kan krijgen ofzo als er teveel problemen zijn met betrekking tot de kwaliteit.
Want de problemen komen toch dusdanig vaak voor dat het eigenlijk te idioot voor woorden is, het is 2016 en ze zijn nog niet in staat om het probleemloos te laten werken.
Gelukkig maar
Vanwege grote drukte kun je op dit moment problemen ondervinden met onze livestreams. Excuses voor het ongemak. pic.twitter.com/iphaCwQAjQ
— FOX Sports (@FOXSportsnl) April 9, 2016
[ Voor 73% gewijzigd door RoD op 09-04-2016 20:06 ]
Hier hetzelfde verhaal. Vond het al frappant dat het en via 4G en via vaste netwerk niet goed werkte.PWM schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 20:01:
[...]
Gelukkig maarHad al laptop 2x herstart, router een tik gegeven, modem van het stroom gehad, maar niets wilde helpen.
Maar dan kan ik nu stoppen met mijn infra de schuld te geven.
Leuk is dat het de 2e corner al was dat zijn shirt zowat uitgetrokken wasPWM schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 20:06:
Inmiddels ook een illegale stream gepakt:
Ik zie vd Hoorn geblesseerd raken. Echter, daarvoor word hij extreem aan zijn shirt getrokken. Hij gaat gewoon door (kudos daarvoor), maar volgens mij mag Vink hem dan gewoon op de stip leggen.
Hier doet die het weer goed.PWM schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 20:06:
Inmiddels ook een illegale stream gepakt:
Ik zie vd Hoorn geblesseerd raken. Echter, daarvoor word hij extreem aan zijn shirt getrokken. Hij gaat gewoon door (kudos daarvoor), maar volgens mij mag Vink hem dan gewoon op de stip leggen.
XXXVI
alles kan off-topic
[ Voor 81% gewijzigd door ephymerous op 09-04-2016 21:36 ]
XXXVI
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Het is nu al de tweede keer in korte tijd. Je koopt dit specifiek voor 4 weekenden in de maand. Althans dat is het hoofd product. En als de stream dan niet werkt zou je dus gewoon 25% per keer terug moeten krijgen. Maar dat zal Fox wel niet doen.Deadsy schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 19:58:
[...]
Gelukkig is het gratis..... o wacht.
De volgende keer zou het handig zijn als de Eredivisie eisen gaat stellen wanneer ze de rechten verkopen. Dat de koper een boete kan krijgen ofzo als er teveel problemen zijn met betrekking tot de kwaliteit.
Want de problemen komen toch dusdanig vaak voor dat het eigenlijk te idioot voor woorden is, het is 2016 en ze zijn nog niet in staat om het probleemloos te laten werken.
[ Voor 4% gewijzigd door Kevinp op 09-04-2016 22:04 ]
3 wedstrijden waarvan hij er toch al 3 geblesseerd raakte eigenlijk 0 dus.martinusz schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 22:08:
Wat kreeg pietertje toen voor straf voor ruitje tikken?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
XXXVI
XXXVI
Kan me er wel iets bij voorstellen, die aanvaller maakt de eerste overtreding maar ja de scheids liep er met een ongelooflijke erectie achteraan met de hand al bij de rode kaart.
Only fools are enslaved by time and space.
Gewoon terechte gele kaart van welke planeet kom jij? Arias was boos op zijn medespelers dat hij die overtreding moest maken, want hij wist dat hij geel ging krijgen ervoor. Hij protesteert ook niet omdat ie weet dat ie fout zit.LoneRanger schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 22:41:
[...]
Kan me er wel iets bij voorstellen, die aanvaller maakt de eerste overtreding maar ja de scheids liep er met een ongelooflijke erectie achteraan met de hand al bij de rode kaart.
Wel positief voor Narsingh, was hij iig niet de slechtste man van het veld.
Ik hoop het ook, maar als Ajax straks bovenaan staat na 34 wedstrijden, dan maakt het me niet meer uit hoe ze daar zijn gekomen.Deadsy schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 23:26:
Ik hoop dat de resterende wedstrijden van PSV en Ajax wat beter zijn.
Tomorrow is not today!
Op doelsaldo, payback voor 2007Spacey23 schreef op zondag 10 april 2016 @ 11:35:
Ajax en PSV houden het wel flink spannend zo zeg. Beide spelen niet super, maar halen de punten wel binnen. Zou mooi zijn als het op de laatste dag beslist wordt.
Ik heb het gevoel dat als de een punten laat liggen de ander dat dan ook gaat doen.martinusz schreef op zondag 10 april 2016 @ 12:16:
Zowel Ajax als PSV krijgen nog lastige tegenstanders, zou me niet verbazen als de komende weken nog heel verrassend gaan lopen.
Hoewel Nijhuis enorm partijdig aan het fluiten was in het voordeel van het kleintje, zoals altijd, en ook weer lekker inconsequent, eigenlijk ook zoals we van hem zijn gewend, was die tweede gele kaart gewoon terecht gegeven. Arias had die jongen gewoon moeten laten lopen, er was al iemand overgekomen dus er was geen direct gevaar meer.LoneRanger schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 22:41:
[...]
Wel positief voor Narsingh, was hij iig niet de slechtste man van het veld.
Nee, merp!
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
1x keer dit seizoen (vorig jaar 2x dacht ik 1x Hendrix en 1x Willems). Was ook pas de eerste rode kaart van dit seizoen voor PSV. Stond zo een statistiek bij Foxsport na de rode kaart.ph4ge schreef op zondag 10 april 2016 @ 12:46:
Hoeveelste keer is het dit seizoen dat PSV na een rode kaart toch nog de overwinning binnen sleept? Dat is al een prestatie van formaat volgens mij.
Oke, dan ben ik zeker met vorig seizoen in de war.kimiferrari schreef op zondag 10 april 2016 @ 12:49:
1x keer dit seizoen (vorig jaar 2x dacht ik 1x Hendrix en 1x Willems). Was ook pas de eerste rode kaart van dit seizoen voor PSV. Stond zo een statistiek bij Foxsport na de rode kaart.
[ Voor 37% gewijzigd door LZ86 op 10-04-2016 14:14 ]
Verwijderd
19.000 manuren politie-inzet per seizoen voor thuiswedstrijden van Feyenoord.
Wie betaalt dit? Jan met de pet, de belastingbetaler.Volgens een studie van onderzoeksbureau SEO (pdf) kost een manuur ongeveer 100 euro.
En wat levert het de staat op aan belastingen? Puur naar de kosten kijken is nogal een eenzijdige benaderingVerwijderd schreef op zondag 10 april 2016 @ 17:29:
Na de prijs voor de beste grasmat en het beste broodje frikandel, staat Feyenoord WEER op 1!
[...]
[...]
Wie betaalt dit? Jan met de pet, de belastingbetaler.
Op 2 staat Ajax. Bij PSV is dat 7350 manuren per seizoen, als je kijkt naar de 17 thuiswedstrijden per seizoen.
Dat betekent dat belasting betalend Nederland voor Feyenoord 1.165.000 euro meer betaalt aan politie-inzet dan voor PSV. Ridicuul, tijd om dit door te berekenen aan de clubs. Dit is verkapte subsidie.
XXXVI
Deel het voor de grap eens door het daadwerkelijk aantal bezoekersVerwijderd schreef op zondag 10 april 2016 @ 17:29:
Na de prijs voor de beste grasmat en het beste broodje frikandel, staat Feyenoord WEER op 1!
[...]
[...]
Wie betaalt dit? Jan met de pet, de belastingbetaler.
Op 2 staat Ajax. Bij PSV is dat 7350 manuren per seizoen, als je kijkt naar de 17 thuiswedstrijden per seizoen.
Dat betekent dat belasting betalend Nederland voor Feyenoord 1.165.000 euro meer betaalt aan politie-inzet dan voor PSV. Ridicuul, tijd om dit door te berekenen aan de clubs. Dit is verkapte subsidie.
[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 10-04-2016 18:48 ]
[ Voor 25% gewijzigd door RedHat op 10-04-2016 19:08 ]
Bij Ajax en Feyenoord heb je inderdaad 54.000 tot 51.000 bezoekers. Bij PSV "slechts" 35.000.PWM schreef op zondag 10 april 2016 @ 18:36:
[...]
Deel het voor de grap eens door het daadwerkelijk aantal bezoekersElk uur is teveel, maar het valt allemaal wel mee als je het relatief bekijkt. Maar goed, statistiek, lastig enzo.
Edit : per toeschouwer, komt Feyenoord niet in de buurt van de nummer 1.
Wat ik triest vond is de reactie van ik dacht Elia, ow leuk dat ik een voorzet geef maar ik wil scoren. Dat is toch niet de instelling. Je wil toch doen wat het beste voor het Team is, en een buitenspeler moet vooral qua assist hoog staan en pas in de tweede plek qua doelpunten.Mosin schreef op zondag 10 april 2016 @ 19:27:
Wou toch nog even vermelden dat de wedstrijd Cambuur - Ajax mij positief verraste. Op het moment dat het moet, lukt het ook wel.
Die Younes blijf ik toch goed vinden, maar had gister wel iets van een goal of assist verdient. Klaassen kopte 'm gewoon heel goed inHoop dat ze ook kampioen worden!
[ Voor 24% gewijzigd door Kevinp op 10-04-2016 20:30 ]
Zoals eerder gezegd: Elk uur, is er 1 teveel. Mensen die zich misdragen mogen ze keihard aanpakken en het feit dat mensen zich überhaupt misdragen is al van de ZOTTE.Kevinp schreef op zondag 10 april 2016 @ 20:28:
[...]
Iedereen maakt er winst op, behalve "ik" als burger die dit uit de hand vind lopen.
[ Voor 21% gewijzigd door PWM op 10-04-2016 20:50 ]
[ Voor 23% gewijzigd door PWM op 10-04-2016 20:55 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq