[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 73 ... 119 Laatste
Acties:
  • 247.658 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
JanW schreef op zondag 03 april 2016 @ 23:01:
Waardeloze kaart, typisch Nijhuis weer. Ziet een mug, maakt er een olifant van. Mist compleet de actie van Beugeldijks.

Typisch zo'n scheidsrechter die de regeltjes na wil leven :r Totdat hij een grote wedstrijd mag fluiten, dan laat meneer de teugels ineens vieren en laat hij veel toe.
Niet mee eens, terechte kaart. Het feit dat hji het voorgaande miste doet niets af aan het feit dat dit gewoon agressief gedrag was wat bestraft moet worden met rood.
Had hij alles gezien, dan waren het twee rode kaarten geweest.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09 13:55
http://www.nu.nl/sport/42...-of-2028-organiseren.html
Noorwegen, Zweden, Finland en Denemarken willen het EK voetbal in 2024 of 2028 gezamenlijk organiseren, zo heeft de Deense bond maandag bekendgemaakt.
Behalve in de vier landen moeten er ook wedstrijden in IJsland en Faeröer worden gespeeld.

De voorzitters van de vier Scandinavische voetbalbonden willen voor het EK een ander toernooi van de UEFA of FIFA organiseren als testevenement. Daarbij wordt gedacht aan een jeugd-EK of -WK.

Het EK is nog nooit in meer dan twee landen gehouden. Daar komt in 2020 verandering in als vanwege het zestigjarig bestaan van de UEFA in dertien verschillende landen wordt gespeeld. Deze zomer wordt het toernooi in Frankrijk afgewerkt.

2018
In 2018 wordt gekozen waar het EK van 2024 gespeeld wordt. De keuze voor het EK van 2028 volgt normaal gesproken vier jaar later.

Zweden is het enige Scandinavische land dat ooit een EK organiseerde (1992). In 1958 was Zweden gastheer van het WK.

Door: ANP/NU.nl
Lijkt me een mooi bid, maar ze hebben concurrentie met Duitsland en Turkije. Kunnen ze beter inzetten voor 2028 lijkt me. Want Turkije heeft betere papieren:

- Meer stadions
- In 1 land

Er staat ook dat er wedstrijden op de Faeroer gespeeld moeten worden.. Dit is het "stadion" van de Faeroer:
Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-35bcdEEoCrM/TlEdtQAoz6I/AAAAAAAAB_I/duX3Z_xIvbU/s320/Faroe+Islands+670.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:08
Nederland/Belgie geen optie? Dan doen we in ieder geval wel mee.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-09 12:31
Zal niemand wat boeien.. Messi is wel dit en dat he :+
Doe mij maar Ronaldo, je kunt je beter arrogant gedragen dan belasting ontduiken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
Vlassie1980 schreef op maandag 04 april 2016 @ 11:48:

Er staat ook dat er wedstrijden op de Faeroer gespeeld moeten worden.. Dit is het "stadion" van de Faeroer:
[afbeelding]
En dat wat op de tribune zit is ongeveer de halve bevoking van Faeroer eilanden.

Nee geintje, de combinatie Noorwege, Zweden, Finland en Denemarken snap ik nog wel, ligt vrij dicht bij elkaar in de buurt. Maar IJsland vind ik toch vrij ver weg.

Daarnaast vind ik het geen goed argument dat het maar in land x moet want daar zitten meer grote stadions.
De UEFA en FIFA zijn het met hun eisen qua stadions volledig met je eens maar ik vind het niets omdat de lijst van landen die een toernooi mag organiseren vrij kort word op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
dutchgio schreef op maandag 04 april 2016 @ 11:52:
Nederland/Belgie geen optie? Dan doen we in ieder geval wel mee.. :+
Misschien maken we voor het EK wel kans om deze te organiseren. Voor het WK waren/zijn we bij voorbaat al kansloos...

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-09 17:56
De straf waarvan je wist dat ie kwam. Twente 3 punten aftrek. Erg mager imho, ze verdienen degradatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Mosin schreef op maandag 04 april 2016 @ 21:24:
[...]
Zal niemand wat boeien.. Messi is wel dit en dat he :+
Doe mij maar Ronaldo, je kunt je beter arrogant gedragen dan belasting ontduiken :9
:+ Je weet ook niet meer voor wie je moet zijn hè :D . Paar weken gelden was je nog van de Ronaldo trein afgesprongen ... Ronaldo zal net zo goed zo'n constructie hebben alleen toevallig niet bij dit bedrijf. Geldt net zo goed voor vele Premier League spelers, daar kwam nog wat over naar boven toen die trainer Harry Redknapp werd aangeklaagd mbt corruptie.

Ontwijken, niet ontduiken O-)

[ Voor 3% gewijzigd door apis29 op 04-04-2016 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op maandag 04 april 2016 @ 22:49:
De straf waarvan je wist dat ie kwam. Twente 3 punten aftrek. Erg mager imho, ze verdienen degradatie.
Waarom nu al doen dan zet je de hele eredivisie op de kop! Zelfs de KNVB is niet zo dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
bobsquad schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:05:
[...]

Waarom nu al doen dan zet je de hele eredivisie op de kop! Zelfs de KNVB is niet zo dom.
Ze kunnen nu uitspreken dat Twente na afloop van het seizoen automatisch degradeert. Laat ze het seizoen maar afmaken, maar die lui verdienen het om net als Glasgow gewoon een paar divisies teruggezet te worden en zelf maar weer terug zien te komen. Dat liever dan faillisement. Dat crediteuren-akkoord zal er niet komen met die geldwolven die natuurlijk op hun tenen zijn getrapt over de manier waarop ze eruit zijn gewerkt.

Dat Twente die v/d Belt aanstelt ( die zelf aantoonbaar corrupt is en dat verborgen heeft proberen te houden met vage constructies binnen Twente ) om de club nu door te lichten? 8)7 Dat was voor mij de druppel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
apis29 schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:03:
[...]

:+ Je weet ook niet meer voor wie je moet zijn hè :D . Paar weken gelden was je nog van de Ronaldo trein afgesprongen ... Ronaldo zal net zo goed zo'n constructie hebben alleen toevallig niet bij dit bedrijf. Geldt net zo goed voor vele Premier League spelers, daar kwam nog wat over naar boven toen die trainer Harry Redknapp werd aangeklaagd mbt corruptie.

Ontwijken, niet ontduiken O-)
Misschien zijn ze allebei niet mijn type voetballer :)
Naja goed, dat is bij deze dus nog niet naar buiten gekomen en Messi is al vaker met dat ontwijken in verband gebracht. Ergens in 2012 begin 2013 al, als ik me dat goed herinner. In mijn ogen pas je dan echt niet in een voorbeeld functie, ook al komt meneer zo lief over op het veld.. ;w
Als iemand me kan bewijzen dat Ronaldo dat wel heeft gedaan, prima. Het doet wel een beetje af aan de speler Messi in zijn algemeen, als voetballer is 'ie gewoon klasse.

[ Voor 6% gewijzigd door Mosin op 04-04-2016 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Leon Zwiers schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:09:
Ze kunnen nu uitspreken dat Twente na afloop van het seizoen automatisch degradeert.
Ik kan me voorstellen dat de spelers dat niet gaan accepteren, en dat die dan weg willen kunnen ondanks contracten. Rangers werd vier divisies teruggezet, dat kan in Nederland niet, maar de spelers worden wel in hun progressiekansen geraakt als ze gedwongen een divisie terugmoeten zonder dat de sportieve prestatie daar reden voor gaf.

Maar goed, er gaan altijd verliezers zijn. En helaas zijn dat niet de bestuursleden die de frauduleuze handelingen hebben begaan.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Mosin schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:18:
[...]

Misschien zijn ze allebei niet mijn type voetballer :)
Naja goed, dat is bij deze dus nog niet naar buiten gekomen en Messi is al vaker met dat ontwijken in verband gebracht. Ergens in 2012 begin 2013 al, als ik me dat goed herinner. In mijn ogen pas je dan echt niet in een voorbeeld functie, ook al komt meneer zo lief over op het veld.. ;w
Als iemand me kan bewijzen dat Ronaldo dat wel heeft gedaan, prima. Het doet wel een beetje af aan de speler Messi in zijn algemeen, als voetballer is 'ie gewoon klasse.
Je weet toch zelf ook wel dat hun management die zaken regelt, alsof ze daar ook maar een beetje verstand van hebben. Uiteraard kan ie wel z'n mond opentrekken en zeggen dat ze hun zaken op orde moeten krijgen (misschien is deze manier daar zelfs wel de uitkomst van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
gambieter schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:23:
[...]

Ik kan me voorstellen dat de spelers dat niet gaan accepteren, en dat die dan weg willen kunnen ondanks contracten. Rangers werd vier divisies teruggezet, dat kan in Nederland niet, maar de spelers worden wel in hun progressiekansen geraakt als ze gedwongen een divisie terugmoeten zonder dat de sportieve prestatie daar reden voor gaf.

Maar goed, er gaan altijd verliezers zijn. En helaas zijn dat niet de bestuursleden die de frauduleuze handelingen hebben begaan.
Waarom zouden de spelers het niet willen accepteren?
Mocht Twente terug gezet worden naar de JL dan zullen deze spelers in de zomer vertrekken, want Twente zal niet in staat zijn ze allemaal te behouden.

De spelers met een goede zaakwaarnemer zullen ook clausules in hun contract hebben waardoor ze voor weinig weg mogen bij degradatie.

En het nu al bekend maken of ze degraderen of niet is wel eerlijker voor de andere clubs die meedoen om degradatie. Zoals al eerder gezegd, stel je degradeert als club en je bent dan verplicht om spelers te verkopen en een maand later krijg je te horen dat je in de Eredivisie mag blijven omdat Twente naar de JL gaat.
Dan zit je daar :X , heb je net je beste spelers verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-09 08:36

Qu3st

En bij veel contracten zal een clausule opgenomen zijn voor een gelimiteerde transfersom bij degradatie. Dus de spelers zal het uiteindelijk weinig schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
Leon Zwiers schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:09:
[...]

Ze kunnen nu uitspreken dat Twente na afloop van het seizoen automatisch degradeert. Laat ze het seizoen maar afmaken, maar die lui verdienen het om net als Glasgow gewoon een paar divisies teruggezet te worden en zelf maar weer terug zien te komen. Dat liever dan faillisement. Dat crediteuren-akkoord zal er niet komen met die geldwolven die natuurlijk op hun tenen zijn getrapt over de manier waarop ze eruit zijn gewerkt.

Dat Twente die v/d Belt aanstelt ( die zelf aantoonbaar corrupt is en dat verborgen heeft proberen te houden met vage constructies binnen Twente ) om de club nu door te lichten? 8)7 Dat was voor mij de druppel.
Wat denk je dat er gebeurd als Ajax geen kampioen wordt op twee punten en deze punten tegen Twente verspeeld. Maar de KNVB Twente van de zomer zijn licentie ontneemt?

Dat zal juridisch erg lastig worden als Ajax dat zou willen.

3 punten in mindering is natuurlijk niks. Een straf van niks.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Die straf is gewoon zo vastgelegd.
Eerst publieke waarschuwing, dan 3 keer 3 punten aftrek, dit is de derde keer, nu moet het nog een keer mis gaan en dan komt het intrekken van de licentie pas aan bod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:22
Kevinp schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 01:28:
[...]

Wat denk je dat er gebeurd als Ajax geen kampioen wordt op twee punten en deze punten tegen Twente verspeeld. Maar de KNVB Twente van de zomer zijn licentie ontneemt?

Dat zal juridisch erg lastig worden als Ajax dat zou willen.

3 punten in mindering is natuurlijk niks. Een straf van niks.
Jup, lastige situatie, maar gezien de afgelopen tijd lijkt het niet meer dan logisch dat er ergens nog een lijk uit de kast gaat komen bij Twente. Elke keer denk je dat het klaar is en dan komt er nog iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
De deadline bij twente ligt geloof ik na de laatste competitiedag. Dus al zou Ajax op een verlies tegen Twente geen kampioen worden maakt het toch niet meer uit. Daarom moet je ze ook niet uit de competitie weghalen.

Hoe dan ook, ik verwacht dat ze er in de laatste week uitkomen met die crediteuren. En dan toch in de ED blijven. En dat is jammer, want ze verdienen gewoon een degradatie. Alhoewel die ex voorzitters/geldwolven nu meer moeten betalen vindt de club, en ik vraag me af of ze dat wel gaan doen.

[ Voor 13% gewijzigd door LZ86 op 05-04-2016 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

dutchgio schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 07:38:
Die straf is gewoon zo vastgelegd.
Eerst publieke waarschuwing, dan 3 keer 3 punten aftrek, dit is de derde keer, nu moet het nog een keer mis gaan en dan komt het intrekken van de licentie pas aan bod.
Ik heb gisteren en eergisteren het nieuws een beetje gevolgd en commentaren geluisterd, maar als de journalisten het goed hebben (zoals die van BNR Sportzaken), dan waren zwaardere straffen en/of intrekking ook op dit moment wel degelijk een optie voor de KNVB.

Twente heeft door Ziyech dit seizoen minimaal 25 extra punten, en het kost ze er 3. Alsnog een prima deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
Waardeloze straf. Deze 3 minpunten doet ze totaal niks... Maar goed, eerst maar eens zien of ze in de komende tijd alle zaakjes weer een beetje op de rit kunnen krijgen in Twente.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Leon Zwiers schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:25:
De deadline bij twente ligt geloof ik na de laatste competitiedag. Dus al zou Ajax op een verlies tegen Twente geen kampioen worden maakt het toch niet meer uit. Daarom moet je ze ook niet uit de competitie weghalen.

Hoe dan ook, ik verwacht dat ze er in de laatste week uitkomen met die crediteuren. En dan toch in de ED blijven. En dat is jammer, want ze verdienen gewoon een degradatie. Alhoewel die ex voorzitters/geldwolven nu meer moeten betalen vindt de club, en ik vraag me af of ze dat wel gaan doen.
Nee is nog 1 wedstrijd. De deadline is 1 mei, op de dag dat Ajax tegen Twente speelt. Daarna moet er nog 1 ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
hmm dan is die datum inderdaad niet zo handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Het is voor 1 mei zelfs lees ik net. Dus dan is die wedstrijd sowieso raar, mocht ie nog doorgaan.

[ Voor 46% gewijzigd door Terranova op 05-04-2016 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
PWM schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:26:
[...]

Ik heb gisteren en eergisteren het nieuws een beetje gevolgd en commentaren geluisterd, maar als de journalisten het goed hebben (zoals die van BNR Sportzaken), dan waren zwaardere straffen en/of intrekking ook op dit moment wel degelijk een optie voor de KNVB.

Twente heeft door Ziyech dit seizoen minimaal 25 extra punten, en het kost ze er 3. Alsnog een prima deal.
Zo las ik het:
Voldoet de club niet aan die doelstellingen, dan start er een sanctietraject.Dat traject, opgenomen in het licentiereglement, is voor alle clubs hetzelfde en bestaat uit vijf sancties: een publieke waarschuwing, drie maal drie punten in mindering en uiteindelijk het verlies van de licentie..

Het is de vierde keer dat FC Twente niet voldoet aan het plan van aanpak. De club kreeg daarvoor al een publieke waarschuwing en er zijn twee keer eerder drie winstpunten in mindering gebracht. De volgende keer dat FC Twente de financiële doelstellingen van het plan van aanpak niet haalt, kan het de proflicentie kwijtraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
apis29 schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:39:
[...]

Je weet toch zelf ook wel dat hun management die zaken regelt, alsof ze daar ook maar een beetje verstand van hebben. Uiteraard kan ie wel z'n mond opentrekken en zeggen dat ze hun zaken op orde moeten krijgen (misschien is deze manier daar zelfs wel de uitkomst van)
Natuurlijk worden hun zaakjes allemaal geregeld. Alleen we kunnen beiden niet aantonen dat Messi zich nooit in die zaken mengt, want het gaat ten slotte om wat hijzelf moet gaan doen (of het gaat het over zijn financiën in dit geval). Daarom is het voor mij aannemelijk dat hij er wel iets van weet.
Het maakt de voetballer niet slechter, maar dan zal hij toch met een behoorlijk goede reden aan moeten komen waarom het dan fout is gegaan. Het kan ook zijn dat alleen zijn management aan op moet komen dagen.
Als ze bij Bayern over Hoeness beginnen, en ze praten zo lief, vraag ik me ook wel eens af wat ze van zijn praktijken denken.. Dat kan niet, als je zo'n functie hebt.

Overigens ben ik het wel met je eens, dat wanneer zij dit soort werk verrichten hij er zeker iets van moet zeggen. Als ik zo'n management had, konden ze de straat op met een kartonnen doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-09 16:31
Los van deze 4 sancties (ter vergelijking, Feyenoord had er volgens mij geen een nadat ze het traject in gingen) zijn er natuurlijk ook oa. sancties geweest vanwege de verboden transfer van Ziyech, illegale constructies met Doyen en het niet voldoen aan de fairplay regels van de FIFA. Het is dus verwarrend, omdat het strict genomen binnen dit traject de 4e keer is dat ze zich niet aan de regels houden, maar daarnaast hebben ze buiten dit traject ook allerlei regels aan hun laars gelapt hebben. Plus dat het sowieso verwarrend is dat een paartij meer dan 4 keer de scheef over gaat. Een keer kan gebeuren, maar het is keer op keer op keer en het zijn geen ongelukjes maar vaak gewoon fraude.

De straffen zijn daarnaast tot nu toe symbolisch: Schorsing voor Europees voetbal terwijl dat uberhaupt onhaalbaar is, boetes van bij elkaar nog geen miljoen euro, puntenstraffen die geen noemenswaardig verschil maken op de ranglijst etc.

[ Voor 12% gewijzigd door ph4ge op 05-04-2016 10:54 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Mosin schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:42:
[...]

Natuurlijk worden hun zaakjes allemaal geregeld. Alleen we kunnen beiden niet aantonen dat Messi zich nooit in die zaken mengt, want het gaat ten slotte om wat hijzelf moet gaan doen (of het gaat het over zijn financiën in dit geval). Daarom is het voor mij aannemelijk dat hij er wel iets van weet.
Het maakt de voetballer niet slechter, maar dan zal hij toch met een behoorlijk goede reden aan moeten komen waarom het dan fout is gegaan. Het kan ook zijn dat alleen zijn management aan op moet komen dagen.
Als ze bij Bayern over Hoeness beginnen, en ze praten zo lief, vraag ik me ook wel eens af wat ze van zijn praktijken denken.. Dat kan niet, als je zo'n functie hebt.

Overigens ben ik het wel met je eens, dat wanneer zij dit soort werk verrichten hij er zeker iets van moet zeggen. Als ik zo'n management had, konden ze de straat op met een kartonnen doos.
offtopic:
Het absurde van dit soort gevallen is, dat er een correlatie bestaat - en na zo vaak dezelfde correlatie suggereert dat toch echt een causaal verband - tussen de hoogte van de 'verdiensten' en de neiging tot 'wegsluizen' van fondsen zodat de belastingdiensten er geen grip op krijgen.

Dus: hoe rijker, hoe meer belastingontduiking.

Dat zegt toch echt iets over de inborst van vele puissant rijken. De echte aard komt dan blijkbaar boven. Of de ware aard wordt verhuld door de inborst van de in de arm genomen 'financieel experts'.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
ph4ge schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:29:
[...]

Los van deze 4 sancties (ter vergelijking, Feyenoord had er volgens mij geen een nadat ze het traject in gingen) zijn er natuurlijk ook oa. sancties geweest vanwege de verboden transfer van Ziyech, illegale constructies met Doyen en het niet voldoen aan de fairplay regels van de FIFA. Het is dus verwarrend, omdat het strict genomen binnen dit traject de 4e keer is dat ze zich niet aan de regels houden, maar daarnaast hebben ze buiten dit traject ook allerlei regels aan hun laars gelapt hebben. Plus dat het sowieso verwarrend is dat een paartij meer dan 4 keer de scheef over gaat. Een keer kan gebeuren, maar het is keer op keer op keer en het zijn geen ongelukjes maar vaak gewoon fraude.
Klopt, maar dat zou dan (in principe) als je het volgens die regels aanhoudt los van elkaar staan, en dan zouden de straffen daar ook los van staan. Vandaar ook weer een boete van 'maar' 10.000 voor het gedoe om de zaak van Corona met derde partijen die invloed hadden op het beleid etc.
Zo speelt er dus nog meer en wordt dat apart bestraft, en blijkbaar niet gezien als een opeenstapeling van zaken.

In principe is het dus 1+1=2, maar daar llijken ze bij de KNVB niet aan te willen. Nog niet althans. Ondanks het felle dreigen van Van Oostveen durven ze niet door te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
dutchgio schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:54:
Klopt, maar dat zou dan (in principe) als je het volgens die regels aanhoudt los van elkaar staan, en dan zouden de straffen daar ook los van staan. Vandaar ook weer een boete van 'maar' 10.000 voor het gedoe om de zaak van Corona met derde partijen die invloed hadden op het beleid etc.
Zo speelt er dus nog meer en wordt dat apart bestraft, en blijkbaar niet gezien als een opeenstapeling van zaken.

In principe is het dus 1+1=2, maar daar llijken ze bij de KNVB niet aan te willen. Nog niet althans. Ondanks het felle dreigen van Van Oostveen durven ze niet door te pakken.
Het probleem is ook dat de regels niet voorzien in een situatie als FC Twente; waar een club gewoon herhaaldelijk en bewust de regels breekt. De regels gaan uit van "ongelukjes" bij een club, niet van fraude zoals bij FC Twente. Het idee zal waarschijnlijk zijn geweest toen ze de regels opstelden dat geen club zich zo zou misdragen als FC Twente en dat er in dat geval geen licentie afgegeven zou worden. Maar nu het een relatief grote club is durft (nog) niemand om die maatregel te nemen en is er geen ruimte voor een iets mildere straf zoals een degradatie. Het is of herhaaldelijk "foei!" roepen of de stekker er uit trekken. Twente lijkt zelf ook niet het initiatief te nemen om meer van die "foeis" te maken door bijv. vrijwillig te degraderen. Als je op dit moment de reeks straffen en waarschuwingen op een rij legt lach je je dood.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23-09 16:04

Baseman77

We move

Terranova schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:34:
Het is voor 1 mei zelfs lees ik net. Dus dan is die wedstrijd sowieso raar, mocht ie nog doorgaan.
Nee hoor, Twente kan dan namelijk nog altijd in beroep gaan.
Hierdoor wordt de uiteindelijke sanctie pas ingesteld na het einde van de huidige competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
ph4ge schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:01:
[...]

Het probleem is ook dat de regels niet voorzien in een situatie als FC Twente; waar een club gewoon herhaaldelijk en bewust de regels breekt. De regels gaan uit van "ongelukjes" bij een club, niet van fraude zoals bij FC Twente. Het idee zal waarschijnlijk zijn geweest toen ze de regels opstelden dat geen club zich zo zou misdragen als FC Twente en dat er in dat geval geen licentie afgegeven zou worden. Maar nu het een relatief grote club is durft (nog) niemand om die maatregel te nemen en is er geen ruimte voor een iets mildere straf zoals een degradatie. Het is of herhaaldelijk "foei!" roepen of de stekker er uit trekken. Twente lijkt zelf ook niet het initiatief te nemen om meer van die "foeis" te maken door bijv. vrijwillig te degraderen. Als je op dit moment de reeks straffen en waarschuwingen op een rij legt lach je je dood.
Volgens mij is het traject inderdaad ingericht op het dwingend sturen richting een financieel gezonde situatie, waarbij dat telkens niet lukt door nieuwe lijken in de kast.
De straffen die ze nu krijgen (3x puntenstraf) zijn puur omdat ze de financiële hersteldoelen niet halen volgens mij, wat komt omdat er nog een aantal lijken uit de kast kwam.

Logischer zou zijn in 1x zwaar straffen voor het wanbeleid/frauderen uit het verleden en evt. nieuwe lijken in 't financieel hersteltraject verzachtend te behandelen. Houden ze zich verder aan het herstelplan en passen ze het plan goed aan op de nieuwe lijken, dan zou dat in mijn ogen geen nieuwe straffen op moeten leveren.
Want deze straffen zijn voor het zich niet aan het herstelplan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ramzzz schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:44:
[...]

offtopic:
Het absurde van dit soort gevallen is, dat er een correlatie bestaat - en na zo vaak dezelfde correlatie suggereert dat toch echt een causaal verband - tussen de hoogte van de 'verdiensten' en de neiging tot 'wegsluizen' van fondsen zodat de belastingdiensten er geen grip op krijgen.

Dus: hoe rijker, hoe meer belastingontduiking.

Dat zegt toch echt iets over de inborst van vele puissant rijken. De echte aard komt dan blijkbaar boven. Of de ware aard wordt verhuld door de inborst van de in de arm genomen 'financieel experts'.
Buiten een paar woorden die ik niet begrijp (haha :+), bedoel je te zeggen dat wanneer iemand zo stinkend rijk is er altijd wel iets wordt gedaan wat niet de bedoeling is?
In het geval van Messi (en Hoeness) zou je kunnen zeggen, dat bij hun de ware aard naar boven is gekomen door het vele geld dat ze bezitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Mosin schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:43:
[...]

Buiten een paar woorden die ik niet begrijp (haha :+), bedoel je te zeggen dat wanneer iemand zo stinkend rijk is er altijd wel iets wordt gedaan wat niet de bedoeling is?
In het geval van Messi (en Hoeness) zou je kunnen zeggen, dat bij hun de ware aard naar boven is gekomen door het vele geld dat ze bezitten?
offtopic:
Ik constateer dat er wel erg vaak een combinatie [erg veel geld] + [frauduleus handelen] voorkomt, en dat dat haast erger lijkt naarmate de [hoeveelheid geld] groter is.

Oorzaken zijn vast diverser, o.a. het in de arm nemen van 'experts', etc., omdat de omvang van de problematiek niet overzien wordt door de eigenaar van het geld (gebrek aan kennis).

Maar de combinatie staat vast. En is niet minder schandalig, als je er goed over nadenkt.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ramzzz schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:15:
[...]

offtopic:
Ik constateer dat er wel erg vaak een combinatie [erg veel geld] + [frauduleus handelen] voorkomt, en dat dat haast erger lijkt naarmate de [hoeveelheid geld] groter is.

Oorzaken zijn vast diverser, o.a. het in de arm nemen van 'experts', etc., omdat de omvang van de problematiek niet overzien wordt door de eigenaar van het geld (gebrek aan kennis).

Maar de combinatie staat vast. En is niet minder schandalig, als je er goed over nadenkt.
Wat denk je dat lucratiever is? Je modale jaarsalaris naar de kanaaleiland transferren en zo een tientje p/m te ontlopen of je miljoenenbedrijf in Kenia vestigen en zo een aantal keer modaal per jaar ontwijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
ph4ge schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:01:
[...]

Zou handig zijn als de KNVB leert van deze situatie en de regels aanpast. Zodat ze clubs die moedwillig de regels overtreden flink kunnen aanpakken en ook de boetes wat omhoog kunnen gooien.
Gewoon met een regel komen die ze voor flink wat dingen kunnen gebruiken.

De politie heeft voor het verkeer ook een wet welke ze zeer ruim kunnen toepassen en waar dan de officier van justitie kijkt wat de boete zal worden. Dit is er zodat ze niet voor elke situatie een aparte regels hoeven te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:30
Wedstrijd weer dood nu, met die rode kaart. Wat dom zeg van Torres 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Is dit dan geen geel?

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Wat bezielt die Torres...hij was nog zo lekker aan het ballen ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
dat duurt niet lang meer of de pleuris breekt uit. Ben benieuwd hoeveel spelers er aan het eind van de wedstrijd nog op het veld staan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 23:05
Wat een kutwedstrijd. Om de minuut ligt er iemand op de grond omdat ze aangeraakt worden. Ga nou eens voetballen en niet voor elk dingetje liggen. Dat ergert me wel tegenwoordig bij voetbalwedstrijden....

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
PM_Petrol schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 21:31:
Wat een kutwedstrijd. Om de minuut ligt er iemand op de grond omdat ze aangeraakt worden. Ga nou eens voetballen en niet voor elk dingetje liggen. Dat ergert me wel tegenwoordig bij voetbalwedstrijden....
Spanje in a nutshell. Ze hebben ontzettend technisch begaafde spelers, maar oh oh oh wat een afgrijselijke maten naaiers en aanstellers zijn het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Leon Zwiers schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 21:34:
[...]

Spanje in a nutshell. Ze hebben ontzettend technisch begaafde spelers, maar oh oh oh wat een afgrijselijke maten naaiers en aanstellers zijn het...
De scheids moet niet voor elk dingetje fluiten, gewoon verder spelen. Dan gaan ze vanzelf minder snel liggen. Niet alleen in Spanje maar in het algemeen. Het is alleen nog maar aanstellen en huilen voor niks om een vrije trap/penalty te krijgen. Een beetje contact kan geen kwaad, de heren denken daar anders over...

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
PM_Petrol schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 21:51:
[...]

De scheids moet niet voor elk dingetje fluiten, gewoon verder spelen. Dan gaan ze vanzelf minder snel liggen. Niet alleen in Spanje maar in het algemeen. Het is alleen nog maar aanstellen en huilen voor niks om een vrije trap/penalty te krijgen. Een beetje contact kan geen kwaad, de heren denken daar anders over...
Maar ook gewoon strenger straffen. Vaker geel voor schwalbes. Geef die athletico keeper geen waarschuwing voor tijdrekken maar gewoon direct geel. Het gezeik is dan zo klaar.

Zo wat een schot van Neymar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Wat een schiettent zo, dit kan dit lang meer goed gaan voor Atletico

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Barcelona krijgt nogal wat kansen, maar Atletico staat goed. Ben benieuwd of ze dit vast gaan houden.

Edit: en het is een goal. Dat was vlot :P

[ Voor 18% gewijzigd door RoD op 05-04-2016 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Helaas, dit gaat Barca ook nog wel winnen nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Helemaal verdiend voor Barca (als je de kansen meeneemt). Deels gekleurd, maar Atletico staat alleen maar te verdedigen, en Barcelona is de hele wedstrijd al aan het voetballen. Leuk dat het zo mooi uitpakt voor Atletico, maar dat hoeft voor mij geen kans te maken op de Champions League.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Sjurm schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 22:08:
Helaas, dit gaat Barca ook nog wel winnen nu
Dit zou me idd niet verbazen, helaas. Het zou voor de return wel erg goed zijn als het juist 1-2 word.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Luxicon schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 22:11:
Helemaal verdiend voor Barca (als je de kansen meeneemt). Deels gekleurd, maar Atletico staat alleen maar te verdedigen, en Barcelona is de hele wedstrijd al aan het voetballen. Leuk dat het zo mooi uitpakt voor Atletico, maar dat hoeft voor mij geen kans te maken op de Champions League.
Je moet wat met 10 man. Voor de rode kaart had Athletico meer kansen dan Barca...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Bossie schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 22:11:
[...]

Dit zou me idd niet verbazen, helaas. Het zou voor de return wel erg goed zijn als het juist 1-2 word.
1-1 zou voor Atletico ook geen slechte uitslag zijn. Dan moeten ze thuis de 0 houden. Verdedigen kunnen ze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Daarvoor stonden ze ook al zo hoor, dat doet Atletico altijd. Vandaar ook dat ze zo weinig goals hebben in de competitie. Barca heeft dacht ik al steeds iets van 65% balbezit.

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goron
Suarez bewijst nog steeds een smeerlap te zijn

Maar wel een scorende smeerlap haha

[ Voor 29% gewijzigd door Goron op 05-04-2016 22:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik wilde net typen, die Suarez scoort straks of de 2-1, of krijgt rood. Het werd dat eerste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Jahoor 2-1 voor Barca. Het is ook altijd hetzelfde verhaal hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Jeej, lekker, graag zo houden, niet weer weggeven zoals tegen Real. Het mooiste vind ik dat ploegen als Atletico eens echt aanvallender moeten gaan spelen.

[ Voor 39% gewijzigd door Luxicon op 05-04-2016 22:20 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Lijkt echt helemaal nergens meer op deze pot. Schop, val, schreeuw, huil, tijd verspillen, nog meer tijd verspillen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Goron schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 22:37:
Lijkt echt helemaal nergens meer op deze pot. Schop, val, schreeuw, huil, tijd verspillen, nog meer tijd verspillen...
Inderdaad, dit was niks. Van beide kanten niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik zie net dat Suarez weer eens niet gestraft is voor een wandaad, deze keer duidelijk natrappen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Onverdiende overwinning voor Barcelona. Suarez had niet meer in t veld mogen staan. Maarja.... CL zonder Barcelona kan natuurlijk niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarvinG
Toch jammer dat ze altijd Barcelona uit moeten zenden. Misschien een keertje Bayern? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

MarvinG schreef op woensdag 06 april 2016 @ 08:50:
Toch jammer dat ze altijd Barcelona uit moeten zenden. Misschien een keertje Bayern? ;)
Als ik die samenvatting zo zag, was de keuze deze keer zeker terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Precies, hangt ook van de tegenstander af.
Benfica trekt geen kijkers, met de twee grooste(:+) clubs uit Spanje dan tegen elkaar is de keuze snel gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Suarez is met recht de enige speler op de wereld, die ik het letterlijk gun zijn carriere op te moeten geven door een blessure. Graag zo snel mogelijk.

Wat een misselijke misselijke speler is het toch :( En zo zonde, want zijn kwaliteit stuit buiten kijf. Hij zal het nooit leren. Hij is een aantal keren geschorst, maar het aantal keren dat hij niet gepakt is, is vele malen groter.

De ergste, uit mijn hoofd, tegen ADO. Bah (EDIT, ADO ja: YouTube: Vieze overtreding Suarez)

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 06-04-2016 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-09 19:02
RoD schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 22:13:
[...]

1-1 zou voor Atletico ook geen slechte uitslag zijn. Dan moeten ze thuis de 0 houden. Verdedigen kunnen ze wel.
2-1 ook niet heel onaardig zeker niet als je al na 35 minuten met 10 man speelt.
Atletico kan thuis echt wel met 1-0 winnen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
PWM schreef op woensdag 06 april 2016 @ 13:41:
Suarez is met recht de enige speler op de wereld, die ik het letterlijk gun zijn carriere op te moeten geven door een blessure. Graag zo snel mogelijk.

Wat een misselijke misselijke speler is het toch :( En zo zonde, want zijn kwaliteit stuit buiten kijf. Hij zal het nooit leren. Hij is een aantal keren geschorst, maar het aantal keren dat hij niet gepakt is, is vele malen groter.

De ergste, uit mijn hoofd, tegen ADO. Bah (EDIT, ADO ja: YouTube: Vieze overtreding Suarez)
Hij heeft van die trekjes, zoals gisteren dat ie die klap aan Felipe gaf. Vreselijk irritant idd, en hij zal het nooit leren. Dat blijft er in zitten en zal er niet meer uitgaan. Al is het wel minder geworden sinds hij bij Barca speelt. Neymar vind ik ook een eng figuur om naar te kijken. Arrogant en denkt dat ie de beste is. Hij gaat voor elk tikje liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
PM_Petrol schreef op woensdag 06 april 2016 @ 13:51:
[...]

Hij heeft van die trekjes, zoals gisteren dat ie die klap aan Felipe gaf. Vreselijk irritant idd, en hij zal het nooit leren. Dat blijft er in zitten en zal er niet meer uitgaan. Al is het wel minder geworden sinds hij bij Barca speelt. Neymar vind ik ook een eng figuur om naar te kijken. Arrogant en denkt dat ie de beste is. Hij gaat voor elk tikje liggen.
Suarez doet alles om te winnen waarbij alles een erg breed begrip is :+, ik las op VI dat hij de rode kaart van Torres jammer vond omdat hij een overwinning tegen 11 een betere prestatie was geweest dan tegen 10. Dat zegt imho veel over zijn mentaliteit.

Neymar vind ik juist erg vervelend door zijn maniertjes en duikelingen terwijl hij dat helemaal niet nodig heeft.Hopelijk veranderd dit nog want ik ben bang dat we hem nog zeker 10/12 jaar op tv zullen zien.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Het 'irritantste' vond ik Atletico die alleen maar verdedigd eigenlijk (dat doet nagenoeg ieder team tegen Barca), wat goed werkt voor ze. Ze zijn een ploeg die veel overtredingen nodig heeft tegen Barcelona, net als gister weer. Het zijn net zulke sluwe vossen als Suarez.

[ Voor 8% gewijzigd door Luxicon op 06-04-2016 16:59 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Bossie schreef op woensdag 06 april 2016 @ 16:27:
Suarez doet alles om te winnen waarbij alles een erg breed begrip is :+, ik las op VI dat hij de rode kaart van Torres jammer vond omdat hij een overwinning tegen 11 een betere prestatie was geweest dan tegen 10. Dat zegt imho veel over zijn mentaliteit.
Dat hij enorm hypocriet is? Als er een geen moeite heeft met de tegenstander strafschoppen en kaarten aannaaien heeft is hij het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
ph4ge schreef op woensdag 06 april 2016 @ 17:04:
[...]

Dat hij enorm hypocriet is? Als er een geen moeite heeft met de tegenstander strafschoppen en kaarten aannaaien heeft is hij het wel.
Dat klopt, het is iemand die iedereen graag in zijn team wilt hebben, maar niemand tegen wil spelen.
Het is maar vanuit welk perspectief je naar hem kijkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Dat WTF moment heb ik wel bij meer voetballers, dan alleen Suarez.. Hij kan tenminste ook nog fijn voetballen en dat doen er een hoop ook niet.

Ik ben zeer benieuwd naar Dante vanavond. Die gaat heel hard op zijn bek of hij gaat me verbazen.. Met instappen gaat meneer het niet redden tegen Ronaldo of Bale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Na 12 seconden geel voor Luiz, lekker begin :P Dat zal wel een van de snelste ooit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Dat is een snelle gele kaart.

Toch verrassend, Cavani en Aurier in de basis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Meer mensen waarbij SBS6 wel in breedbeeld, maar in een kleiner formaat wordt weergegeven? Andere zenders gebruiken wel het gehele beeld.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Jorgen schreef op woensdag 06 april 2016 @ 20:48:
Meer mensen waarbij SBS6 wel in breedbeeld, maar in een kleiner formaat wordt weergegeven? Andere zenders gebruiken wel het gehele beeld.
Nope ... (bij vodafone glas).

Toch een duw in de rug, eigenlijk een penalty. Leek eerst een schouderduw van opzij ...

[ Voor 13% gewijzigd door apis29 op 06-04-2016 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-09 19:04

Nibbz

Postmaster General

Daar was niks aan de hand.. probeerde het te mooi te doen met een verdediger in de rug en Hart voor zich.

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Oei penalty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
:+ dit is gewoon compensatie voor daarnet ;) .

Slecht genomen :F ...

[ Voor 26% gewijzigd door apis29 op 06-04-2016 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wtf, dat was geen penalty. Dan eerder die duw in de rug van 5 minuten geleden.

Kado'tje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-09 09:01

Vos

AFCA

Goed opgezocht, was natuurlijk niks.

Vond Zlatan ook ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Vos op 06-04-2016 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

En mis. Terecht. Slechte penalty overigens, van Zlatan verwacht je meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:57
Weer zo'n scheids die zich laat imponeren door het thuis publiek... Zucht

Gelukkig gemist

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 06-04-2016 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
RoD schreef op woensdag 06 april 2016 @ 20:59:
En mis. Terecht. Slechte penalty overigens, van Zlatan verwacht je meer.
Hoppa, lekker Hart. Duurde wel een tijdje voor de penal daadwerkelijk genomen kon worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Real met 2-0 achter tegen Wolfsburg, wat apart.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 11:35
David Luiz wilde de bal weghakken :')

Lekkere regie 8)7
1-1 'live' gemist. Maar wel leuke wedstrijd. En wat een fouten worden er gemaakt *O*

[ Voor 59% gewijzigd door Fleximex op 06-04-2016 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Blijkbaar is het 1-1, maar let de regie niet op |:(

Kolossale fout zeg, en dat in de kwartfinale van de Champions League.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 20:06
Wat een geblunder in die verdediging :p

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
Haha fantastisch, niemand ziet dat Ibra de 1-1 maakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
RoD schreef op woensdag 06 april 2016 @ 21:26:

Inderdaad, zo een goal weggeven |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Dat is echt een prutsactie. Beetje geluk dat hij gelijk de goal ingaat.
Tjonge wat wordt je dan flauw als je voor MC bent

[ Voor 26% gewijzigd door Harribo op 06-04-2016 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Tot zover de carriere van Fernando bij City. :+
Man man man dat kan toch niet op dit niveau...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:21

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
RoD schreef op woensdag 06 april 2016 @ 21:26:

Zowel het camerawerk, als de regie en het voetbal. :F

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hoe kan Hart nou de bal naar die speler passen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
dutchgio schreef op woensdag 06 april 2016 @ 21:28:
Tot zover de carriere van Fernando bij City. :+
Man man man dat kan toch niet op dit niveau...
Idd, Guardiola zal wel ff een whatsappje gestuurd hebben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Tjongejonge hoe Matuidi dat dan weer verprutst

Tot nu toe zet ik mijn geld op MC

[ Voor 28% gewijzigd door Harribo op 06-04-2016 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 11:35
Haha, wat doet Matuidi. Eerlijk is eerlijk. Al dit soort momenten maken de wedstrijd wel spannend en leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Benzema weer geblesseerd. Zoals de mensen het liefst Suarez geblesseerd zien, heb ik dat bij Benzema met z'n criminele activiteiten.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:21

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Doe maar gewoon 'n keer PSG de cup, ik gun het die Zlatan onderhand wel eens.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
PSG voetbalt tweede helft een heel stuk beter

Ik gun PSG de cup ook wel maar 1 van de volgende 3 zal hem winnen : Barca, Real of Bayern.
Elk jaar hetzelfde liedje. Dat grote geld heeft ook deze competitie aardig om zeep geholpen

[ Voor 67% gewijzigd door Harribo op 06-04-2016 22:09 ]

Pagina: 1 ... 73 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder