apis29 schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:39:
[...]
Je weet toch zelf ook wel dat hun management die zaken regelt, alsof ze daar ook maar een beetje verstand van hebben. Uiteraard kan ie wel z'n mond opentrekken en zeggen dat ze hun zaken op orde moeten krijgen (misschien is deze manier daar zelfs wel de uitkomst van)
Natuurlijk worden hun zaakjes allemaal geregeld. Alleen we kunnen beiden niet aantonen dat Messi zich nooit in die zaken mengt, want het gaat ten slotte om wat hijzelf moet gaan doen (of het gaat het over zijn financiën in dit geval). Daarom is het voor mij aannemelijk dat hij er wel iets van weet.
Het maakt de voetballer niet slechter, maar dan zal hij toch met een behoorlijk goede reden aan moeten komen waarom het dan fout is gegaan. Het kan ook zijn dat alleen zijn management aan op moet komen dagen.
Als ze bij Bayern over Hoeness beginnen, en ze praten zo lief, vraag ik me ook wel eens af wat ze van zijn praktijken denken.. Dat kan niet, als je zo'n functie hebt.
Overigens ben ik het wel met je eens, dat wanneer zij dit soort werk verrichten hij er zeker iets van moet zeggen. Als ik zo'n management had, konden ze de straat op met een kartonnen doos.