[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 119 Laatste
Acties:
  • 247.658 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:43
Van die spelers zie ik alleen Veltman als internationaal dus dat lijkt me nogal vreemd. Dan kun je ook de defensie van Feyenoord wel nemen.

Ik denk ook dat je er meer aan hebt als spelers in de lengte van het veld zijn ingespeeld op elkaar.

Verder zie ik de defensie ook niet meer zo als probleem. Vlaar, de Vrij, Bruma: die hebben nu toch wel de nodige internationale meters gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
D-e-n schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 19:50:
Van die spelers zie ik alleen Veltman als internationaal dus dat lijkt me nogal vreemd. Dan kun je ook de defensie van Feyenoord wel nemen.
Klopt maar Ajax heeft 18 doelpunten tegen en Feyenoord 37. Tja ik weet wel welke basis ik zou nemen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Die Ajax-verdediging wordt dan ook niet internationaal getest, en zou daar waarschijnlijk snel door het ijs zakken als er wat meer kwaliteit tegenover ze staat. NEC of Groningen of Willem II is wat anders dan internationaal.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 10:43
Kevinp schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 21:28:
[...]

Klopt maar Ajax heeft 18 doelpunten tegen en Feyenoord 37. Tja ik weet wel welke basis ik zou nemen.
Je maakt nu wel een denkfout: weinig tegendoelpunten hoeft net per se door de defensie te komen.

Los daarvan vind ik het zowel voor Feyenoord als Ajax dus geen goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
D-e-n schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 21:53:
[...]

Je maakt nu wel een denkfout: weinig tegendoelpunten hoeft net per se door de defensie te komen.

Los daarvan vind ik het zowel voor Feyenoord als Ajax dus geen goed idee.
Mee eens hoor.

Maar ik denk wel dat het goed is wanneer je met spelers speelt welke elkaar goed kennen. Nu voelt het aan als een zooitje ongeregeld.

Een baiselftal met daarbij toppers om het te versterken lijkt me beter dan zomaar de beste spelers opstellen.

Waarmee ik bedoel, pak bv PSV maar voeg daar Robben aan toe, Veltman, Blind en Vlaar, en je hebt een mooi elftal, welke zich bewezen heeft internationaal. Alleen de Jong is internationaal niet goed genoeg. Dus met bv Janssen ( moet nog blijken ) of Huntelaar komt dat wel goed.

Helaas moeten dan goede spelers als Klaasen en Bazoer op de bank plaats nemen. En laat ik eerlijk zijn, ik zou van het huidige Feyenoord eigenlijk niemand selecteren. Misschien Kuijt.

Verder natuurlijk nog Sneijder, hoewel lastig. Strootman, mits weer fit. Maar internationaal hebben we weinig rondlopen momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:50
Kevinp schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 22:07:
[...]

Mee eens hoor.

Maar ik denk wel dat het goed is wanneer je met spelers speelt welke elkaar goed kennen. Nu voelt het aan als een zooitje ongeregeld.

Een baiselftal met daarbij toppers om het te versterken lijkt me beter dan zomaar de beste spelers opstellen.

Waarmee ik bedoel, pak bv PSV maar voeg daar Robben aan toe, Veltman, Blind en Vlaar, en je hebt een mooi elftal, welke zich bewezen heeft internationaal. Alleen de Jong is internationaal niet goed genoeg. Dus met bv Janssen ( moet nog blijken ) of Huntelaar komt dat wel goed.

Helaas moeten dan goede spelers als Klaasen en Bazoer op de bank plaats nemen. En laat ik eerlijk zijn, ik zou van het huidige Feyenoord eigenlijk niemand selecteren. Misschien Kuijt.

Verder natuurlijk nog Sneijder, hoewel lastig. Strootman, mits weer fit. Maar internationaal hebben we weinig rondlopen momenteel.
Ik zou atm ook niets van Feyenoord selecteren, aangezien alles wat goed is, geblesseerd is of hopeloos uit vorm. v Beek en Kongolo komen echt wel weer hoor. Karsdorp is al sinds de winterstop semi-geblesseerd en moet geopereerd worden na dit seizoen, verklaart ook wel waarom hij nog maar een schim is van de speler die hij voor de winterstop was. Maar voor Oranje prima opties zodra het weer wat beter loopt.

Sneijder daarintegen zou ik lekker thuislaten. Die is zwaar over de top heen. Speelt bij een Turkse oeloeboeloe-club die niet presteert en laat alleen maar afstandschoten zien. Strootman eerst maar weer eens kijken of ie nog op niveau terugkomt.

Verder ben ik het wel met je eens. Pak gewoon het PSV van dit moment met een paar toevoegingen uit andere elftallen ( ik zou Klaassen wel laten spelen en v Ginkel/afellay niet ) en je moet in de subtop toch zeker goed meekunnen draaien met af en toe een stuntje tot er weer betere spelers beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

In de categorie verbazingwekkend, lees ik net dat Vincent Janssen de zoon is van Annemarie Verstappen... :D

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:57

Niku

Alagaesii

Ramzzz schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 00:06:
In de categorie verbazingwekkend, lees ik net dat Vincent Janssen de zoon is van Annemarie Verstappen... :D
Daar werd je een tijd geleden helemaal mee dood gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:16
Als onze Vincent goed blijft voetballen in Oranje, is Az hem weer zo kwijt

Over Bazoer, dat de Boer wel gezien natuurlijk, dat hij niet mee rent en verdedigt, vandaar dan inderdaad Gudelj erachter.

Wel leuk om weer wat nieuwe namen te zien in Oranje. Ik zie wel degelijk potentie

Vond alleen dat we tegen Frankrijk wel erg vnl fysiek tekort kwamen

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 31-03-2016 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Wat vinden jullie er van dat Ajax inzet op Haller en niet op Vincent Janssen?

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Logisch. Janssen is er een van Feyenoord geweest, die zal niet graag naar Ajax gaan lijkt me. Heb in de VI een interview met m gelezen dat ie als Feyenoord voor m komt graag weer terug wil. Of Feyenoord m nog zou kunnen betalen is een 2e........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:31
Ajax speelt een spelletje.
Spelen ze niet binnenkort tegen Utrecht?

Er is ongetwijfeld interesse, maar het is nou niet dat ze koste wat kost Haller willen hebben.
Er is wel wat naar buiten gekomen dat Haller wel de voorkeur naar Ajax zou hebben boven subtoppers in Engeland of Duitsland, dus daar heeft men ook al weer voordeel van.
Utrecht wil 8-10 miljoen, nu blijkt dat Ajax tot 5 wil gaan.

@hierboven
Juist niet, hij heeft gezegd dat hij ze dat niet in dank heeft afgenomen maar als Feyenoord zou komen dat niet direct zou afslaan om die reden. Het blijft dus redelijk open, niet dat hij graag naar Feyenoord wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
dutchgio schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:47:
Ajax speelt een spelletje.
Spelen ze niet binnenkort tegen Utrecht?

Er is ongetwijfeld intresse, maar het is nou niet dat ze koste wat kost Haller willen hebben.
Er is wel wat naar buiten gekomen dat Haller wel de voorkeur naar Ajax zou hebben boven subtoppers in Engeland of Duitsland, dus daar heeft men ook al weer voordeel van.
Utrecht wil 8-10 miljoen, nu blijkt dat Ajax tot 5 wil gaan.

@hierboven
Juist niet, hij heeft gezegd dat hij ze dat niet in dank heeft afgenomen maar als Feyenoord zou komen dat niet direct zou afslaan om die reden. Het blijft dus redelijk open, niet dat hij graag naar Feyenoord wil.
Er stond in het interview ergens een quote ( kan het niet meer opzoeken, hij ligt al in de prullenbak )
Ondanks dat blijft het mijn club. Dat lijkt me toch wel redelijk positief. Hij heeft dondersgoed door dat ie bij Feyenoord nooit aan spelen was toegekomen. ( was in 2013, wij hadden toen Pelle, die had ie echt niet uit de basis gespeeld )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
MarvinG schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:36:
Wat vinden jullie er van dat Ajax inzet op Haller en niet op Vincent Janssen?
Enerzijds logisch, anderzijds jammer. Haller heeft zich veel meer bewezen, Janssen valt pas dit seizoen op en Ajax heeft wel vaker iemand van AZ gekocht die één seizoen tof was en daarna niet meer. Plus de affiniteit met Feyenoord.

Daarnaast heeft Janssen een flink lang contract (2019?) wat een stuk duurder zal zijn dan Haller afkopen.

Qua stijl ben ik zelf wel erg gecharmeerd van Janssen dus zou hem graag het voordeel van de twijfel geven.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-09 16:31
Haller ligt tot media 2019 vast, net als Janssen. 5 miljoen is natuurlijk een spotprijs voor een jonge talentvolle spits die nog langs vastligt en waar een paar maanden geleden al bijna het dubbele voor geboden is.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ondertussen lijkt het volgende probleem voor Twente met een schimmige constructie met de transfer van Corona zich weer aan te dienen. Ongelofelijk zeg, ze zouden nu toch openheid van zaken moeten geven?

Wat mij betreft haalt de KNVB die prutsers uit de eredivisie.

En wat irriteer ik me aan alle oppurtunistische media en die zogenoemde "experts". Janssen benut 1 pingel, en meteen is hij de messias, moet hij per direct naar Ajax, en is Ajax zeer onverstandig als ze al niet met hem bezig zijn. Het lijkt wel of ze Sigthorsson, Maher, Viergever, el Hamdaoui en andere AZ kornuiten die het toch niet aan bleken te kunnen en floppen vergeten zijn.

Laat die gast lekker even wat langer goed spelen voordat je m de nieuwe Zlatan verklaard zeg. Ik denk uberhaupt dat ie bij Ajax gaat verpieteren, want de voorzetten die hij daar gaat krijgen zijn op 1 hand te tellen.

[ Voor 53% gewijzigd door LZ86 op 31-03-2016 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of Ajax echt interesse heeft in Haller, is de vraag. Beste speler van de tegenstander gek proberen te maken voor je er tegen speelt, kan natuurlijk ook gewoon strategie zijn. Zeg, jij wil toch ook CL spelen bij ons? Dan moeten we wel kampioen worden...

Over Blind is al genoeg gezegd zou je zeggen, alleen is dat onze huidige bondscoach en ontkom je dus nauwelijks aan het vormen van steeds weer een mening.

Er is geen enkele reden te bedenken waarom Blind zou kunnen voldoen als bondscoach. Nul. Drama.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2016 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:36
ph4ge schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:25:
Haller ligt tot media 2019 vast, net als Janssen. 5 miljoen is natuurlijk een spotprijs voor een jonge talentvolle spits die nog langs vastligt en waar een paar maanden geleden al bijna het dubbele voor geboden is.
Is gewoon de tegenstander gek maken. Anders zou er wel een serieus bod komen, denk dat je er na Ajax - Utrecht niets mee over hoort.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Dat wordt wel erg vaak geroepen als Ajax interesse heeft inderdaad, maar meestal blijkt het daadwerkelijk concreet te zijn. Alleen de timing kan je wel vraagtekens bij zetten, al speelde dit al langer.
ph4ge schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:25:
Dan was ik abuis, ik deed de aanname dat het tot 2017 was aangezien Utrecht hem deze zomer kwijt wil. Maar ze willen blijkbaar gewoon zo snel mogelijk geld op de bank.

Laten we de bedragen wel even in perspectief plaatsen, we hebben het hier niet over officiële bekendmakingen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Leon Zwiers schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:18:
Ondertussen lijkt het volgende probleem voor Twente met een schimmige constructie met de transfer van Corona zich weer aan te dienen. Ongelofelijk zeg, ze zouden nu toch openheid van zaken moeten geven?

Ja, het zegt genoeg dat het telkens een andere partij is die dit moet lekken. Telkens is het weer wat. Het lijkt er daarom niet bepaald op dat Twente echt open kaart speelt, anders had het nieuwe bestuur dit soort zaken al lang zelf naar buiten gebracht.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
Leon Zwiers schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:18:

En wat irriteer ik me aan alle oppurtunistische media en die zogenoemde "experts". Janssen benut 1 pingel, en meteen is hij de messias, moet hij per direct naar Ajax, en is Ajax zeer onverstandig als ze al niet met hem bezig zijn. Het lijkt wel of ze Sigthorsson, Maher, Viergever, el Hamdaoui en andere AZ kornuiten die het toch niet aan bleken te kunnen en floppen vergeten zijn.

Laat die gast lekker even wat langer goed spelen voordat je m de nieuwe Zlatan verklaard zeg. Ik denk uberhaupt dat ie bij Ajax gaat verpieteren, want de voorzetten die hij daar gaat krijgen zijn op 1 hand te tellen.
Excelsior heeft geloof ik al een verzoek ingediend bij de KNVB om duidelijkheid te krijgen met betrekking tot de toekomst van Twente.
Omdat hun meedoen om degradatie en ze geen zin hebben in het scenario dat er straks iemand degradeert deze club opeens met de bezem door de selectie moet en dat dan een maand later Twente terug gezet word en een club te horen krijgt dat ze volgend seizoen toch in de Eredivisie spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Denk dat Ajax beter Vincent Janssen kan kopen qua versterking dan Haller.
Vind Haller eigenlijk niet zo'n topper, hij is cool maar mist veel vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:37
Harribo schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:03:
Denk dat Ajax beter Vincent Janssen kan kopen qua versterking dan Haller.
Vind Haller eigenlijk niet zo'n topper, hij is cool maar mist veel vind ik
Idd, daar hebben bij Ajax al genoeg van

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Gonadan schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:29:
Dat wordt wel erg vaak geroepen als Ajax interesse heeft inderdaad, maar meestal blijkt het daadwerkelijk concreet te zijn. Alleen de timing kan je wel vraagtekens bij zetten, al speelde dit al langer.
En dan neemt de beste jongen de handschoen op, en schiet er een paar in tegen 'de club die hem zo graag wil hebben'... Just to prove a point. :+

En dan? Neem je hem dan niet? Sta je mooi in je hemd.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:09
Leon Zwiers schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 23:24:
[...]

Ik zou atm ook niets van Feyenoord selecteren, aangezien alles wat goed is, geblesseerd is of hopeloos uit vorm. v Beek en Kongolo komen echt wel weer hoor. Karsdorp is al sinds de winterstop semi-geblesseerd en moet geopereerd worden na dit seizoen, verklaart ook wel waarom hij nog maar een schim is van de speler die hij voor de winterstop was. Maar voor Oranje prima opties zodra het weer wat beter loopt.
Eens, het loopt gewoon niet, maar sommige jongens zie je wel weer wat sterker worden (slimmere keuzes maken iig), er zit wel potentie in, maar het lukt gewoon niet op dit moment.
[...]
Sneijder daarintegen zou ik lekker thuislaten. Die is zwaar over de top heen. Speelt bij een Turkse oeloeboeloe-club die niet presteert en laat alleen maar afstandschoten zien. Strootman eerst maar weer eens kijken of ie nog op niveau terugkomt.
Ook eens, ik gaf in een eerdere reactie al aan dat hij niet veel toevoegt op dit moment, hij is in deze groep "de man" die het moet doen, daar een goede tegenstander op zetten maakt het voor Sneijder onmogelijk te voetballen, met als consequentie dat er niets van komt en de rest van de groep het niet echt meer weet. Sneijder kan nog prima voetballen, maar dan moet de rest van het elftal wel erop afgestemd zijn (middenveld) om Sneijder vrij te krijgen en hem "zijn ding" te laten doen.
[...]
Verder ben ik het wel met je eens. Pak gewoon het PSV van dit moment met een paar toevoegingen uit andere elftallen ( ik zou Klaassen wel laten spelen en v Ginkel/afellay niet ) en je moet in de subtop toch zeker goed meekunnen draaien met af en toe een stuntje tot er weer betere spelers beschikbaar zijn.
Ik vind persoonlijk dat Klaassen wat tegenvalt in NL elftal, het lijkt alsof hij moeite heeft zich "aan te passen" (of "in te passen') met al die andere spelers, hij lijkt nogal zoekende. Zal vanzelf gemakkelijker worden naarmate hij meer ervaring krijgt met de rest van de spelers, maar weet niet of het "de juiste speler is" voor die positie, in deze groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Het probleem is dat we van Sneijder niet moeten verwachten dat hij ''het'' doet.
Over 2 jaar zal hij er waarschijnlijk niet meer bij zijn, dus in de tussentijd moet hij ervoor zorgen dat hij de jonge spelers aanstuurt en ze iets leert en juist dat doet hij niet.

Natuurlijk moeten we denken aan kwalificatie, maar we moeten er ook voor zorgen dat er over 2 jaar een team staat, dat er iets staat wanneer een Robben stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Laten we eerlijk zijn. huntelaar, Robben en Sneijder hebben niets meer te zoeken in Oranje. Ze zijn er over 2 jaar toch niet meer bij. Ik snap enigzins dat Robben nog erbij komt voor de leraren rol, maar verder zal hij geen rol van betekenis op het WK spelen.

Gooi dan nu alles maar over de vernieuwingsboeg, en ga vastigheid trainen met de spelers waarvan je weet dat ze er wel bij zullen zijn. Het is jammer dat we niet net zo als Duitsland en Spanje een nationaal elftal hebben dat ook in clubverband met elkaar op hoog niveau speelt, maar goed. Je moet in ieder geval wel best of the rest kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:00
Ik vind dit wel een goed artikel: https://blendle.com/i/cat...l-catenaccio-20160330-440

Denk alleen dat het Blind niet gaat lukken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:12
Laten we eerlijk zijn. huntelaar, Robben en Sneijder hebben niets meer te zoeken in Oranje. Ze zijn er over 2 jaar toch niet meer bij. Ik snap enigzins dat Robben nog erbij komt voor de leraren rol, maar verder zal hij geen rol van betekenis op het WK spelen.
Beetje vroeg om over het WK te spreken als je al vol aan de bak moet om dat te halen, en ik zie Robben als essentieel om kwalificatie te behalen. Oranje zonder Robben is een wereld van verschil helaas.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Dr. Strangelove schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 15:59:
[...]

Beetje vroeg om over het WK te spreken als je al vol aan de bak moet om dat te halen, en ik zie Robben als essentieel om kwalificatie te behalen. Oranje zonder Robben is een wereld van verschil helaas.
Met of zonder hem is inderdaad een wereld van verschil, er is geen speler die het van hem kan overnemen.
Maar het probleem is dat we volledig op hem vertrouwen en de bondscoach de tactiek bouwt op zijn aanwezigheid en dat is verkeerd.
Dat hij erbij is moeten we als een pluspunt zien, niet als een vereiste voor een goed functioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Het is zo'n onzin om te spreken over "bouwen aan een nieuw Oranje" e.d.... naar mijn mening moet altijd het beste team spelen... en als Sneijder nu bij het beste team hoort, dan moet hij geselecteerd worden. En als hij als straks het WK begint en we onverhoopt geplaatst zijn dan niet meer bij de besten hoort, dan selecteren we hem niet meer... Oranje is geen speeltuin waar je spelers "bekijkt" (hooguit in een oefenwedstrijd tegen een tegenstander op niveau)... Bouwen aan een team kun je alleen in de weken voorbereiding voor een EK of WK... al die wedstrijdjes om de 3 maanden voegen 0,0 toe aan het bouwen van een team. Spelers wennen echt niet aan elkaar door eens in de 3 maanden samen te spelen en daarna weer lekker bij hun club aan andere spelers te wennen. Termen als verjongen, toewerken naar WK, etc. zijn aan mij niet besteed en slaan gewoon nergens op... achterhaald denken vind ik dat... Het beste team speelt, of dat nou de oude Van Persie en Sneijder zijn, of de jonge Bazoer en Promes zijn dat interesseert me an sich weinig... als zij op dat moment de beste zijn dan zijn ze de beste...
hetzelfde geldt voor vorm... Jansen heeft het nu goed gedaan tegen Engeland... maar over 3 maanden kan hij wel hopeloos uit vorm zijn... Coaches hebben dan de neiging hem toch op te stellen want "in zijn laatste wedstrijd voor NL elftal was hij beslissend"... dikke bullshit... Selecteer (en stel op) spelers die in vorm zijn (maar sla daar niet in door... we herinneren ons allemaal de Romano Dennebomen van deze wereld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
P.O. Box schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 17:06:
Het is zo'n onzin om te spreken over "bouwen aan een nieuw Oranje" e.d.... naar mijn mening moet altijd het beste team spelen... en als Sneijder nu bij het beste team hoort, dan moet hij geselecteerd worden. En als hij als straks het WK begint en we onverhoopt geplaatst zijn dan niet meer bij de besten hoort, dan selecteren we hem niet meer... Oranje is geen speeltuin waar je spelers "bekijkt" (hooguit in een oefenwedstrijd tegen een tegenstander op niveau)... Bouwen aan een team kun je alleen in de weken voorbereiding voor een EK of WK... al die wedstrijdjes om de 3 maanden voegen 0,0 toe aan het bouwen van een team. Spelers wennen echt niet aan elkaar door eens in de 3 maanden samen te spelen en daarna weer lekker bij hun club aan andere spelers te wennen. Termen als verjongen, toewerken naar WK, etc. zijn aan mij niet besteed en slaan gewoon nergens op... achterhaald denken vind ik dat... Het beste team speelt, of dat nou de oude Van Persie en Sneijder zijn, of de jonge Bazoer en Promes zijn dat interesseert me an sich weinig... als zij op dat moment de beste zijn dan zijn ze de beste...
hetzelfde geldt voor vorm... Jansen heeft het nu goed gedaan tegen Engeland... maar over 3 maanden kan hij wel hopeloos uit vorm zijn... Coaches hebben dan de neiging hem toch op te stellen want "in zijn laatste wedstrijd voor NL elftal was hij beslissend"... dikke bullshit... Selecteer (en stel op) spelers die in vorm zijn (maar sla daar niet in door... we herinneren ons allemaal de Romano Dennebomen van deze wereld).
Beste team? Dat is juist de reden waarom er aan een team gebouwd moet worden, er is geen beste team.
Telkens spelen we met een andere tactiek en opstelling. Omdat er geeneens 6 spelers zijn die er met kop en schouders bovenuit steken.

En spelers opstellen die er over 2 jaar niet bij zijn is nutteloos. Vooral wanneer dit spelers zijn die teveel met zichzelf bezig zijn in het veld en willen dat alles om hun draait. En vooral wanneer diverse van deze oude spelers nu al niet meer onomstreden zijn.

Je moet nu een team in elkaar zetten dat zich niet alleen kan kwalificeren maar er ook over 2 jaar zal staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Deadsy schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 17:04:
[...]

Met of zonder hem is inderdaad een wereld van verschil, er is geen speler die het van hem kan overnemen.
Maar het probleem is dat we volledig op hem vertrouwen en de bondscoach de tactiek bouwt op zijn aanwezigheid en dat is verkeerd.
Dat hij erbij is moeten we als een pluspunt zien, niet als een vereiste voor een goed functioneren.
Dat deed van Gaal en dat was even een paar weken genieten. :*)
Blind doet dat zeker niet omdat als Robben eens niet geblesseerd was onder Hidding of Blind het ook voor geen ene meter liep.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
DaniëlWW2 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:19:
[...]

Dat deed van Gaal en dat was even een paar weken genieten. :*)
Blind doet dat zeker niet omdat als Robben eens niet geblesseerd was onder Hidding of Blind het ook voor geen ene meter liep.
Het was een paar weken genieten omdat het een paar weken lang goed ging. Je kunt niet op die manier door blijven gaan en maar blijven hopen dat het goed blijft gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Deadsy schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:50:
[...]

Het was een paar weken genieten omdat het een paar weken lang goed ging. Je kunt niet op die manier door blijven gaan en maar blijven hopen dat het goed blijft gaan.
Dat gebeurde dus ook niet. ;)
Of het had gewerkt tijdens de kwalificatie is twijfelachtig, met bame omdat Robben weer van glas bleek te zijn. O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
DaniëlWW2 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 22:16:
[...]

Dat gebeurde dus ook niet. ;)
Of het had gewerkt tijdens de kwalificatie is twijfelachtig, met bame omdat Robben weer van glas bleek te zijn. O-)
Daarom vind ik ook niet dat je je hele tactiek/team om hem heen moet bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
Gynnad schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:09:
[...]

Is gewoon de tegenstander gek maken. Anders zou er wel een serieus bod komen, denk dat je er na Ajax - Utrecht niets mee over hoort.
Dat doet Ajax inderdaad wel vaker voor (belangrijke) wedstrijden. Dan komen er ineens geruchten naar buiten dat ze interesse hebben in een speler, maar vervolgens hoor je er daarna niks meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
gambieter schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 21:33:
Die Ajax-verdediging wordt dan ook niet internationaal getest, en zou daar waarschijnlijk snel door het ijs zakken als er wat meer kwaliteit tegenover ze staat. NEC of Groningen of Willem II is wat anders dan internationaal.
Nou inderdaad. We hebben internationaal die Ajax verdediging wel gezien met die EL.
Wat een drama!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
MarvinG schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 08:46:
[...]

Dat doet Ajax inderdaad wel vaker voor (belangrijke) wedstrijden. Dan komen er ineens geruchten naar buiten dat ze interesse hebben in een speler, maar vervolgens hoor je er daarna niks meer van.
Dat hoor ik vaker, maar volgens mij is het vooral de pers die oude berichten op zulke momenten oprakelt of bij de persconferentie de boer vraagt "zijn er nog spelers bij tegenstander x die je graag bij Ajax zou zien"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11:34

Baseman77

We move

P.O. Box schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 09:07:
maar volgens mij is het vooral de pers die oude berichten op zulke momenten oprakelt
Niet 'de pers', maar de Telegraaf. En dat is geen toeval.
Zoals het ook geen toeval is dat dit al enkele jaren regelmatig gebeurt voor een belangrijke wedstrijd.

[ Voor 6% gewijzigd door Baseman77 op 01-04-2016 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Is Veldwijjk ook niet iets voor Ajax? Goed aanspeelpunt en een balvaste spits die zelf ook kan scoren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23-09 23:36
dutchgio schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 09:26:
Is Veldwijjk ook niet iets voor Ajax? Goed aanspeelpunt en een balvaste spits die zelf ook kan scoren. :+
Van Veldwijk blijf je af :+ O wacht, zondag mag hij tegen Ajax spelen ;)
Ik denk zelf eigenlijk dat Haller beter bij Ajax tot zijn recht komt dan Janssen... Tenzij Ajax ook weer eens 2 echte buitenspelers gaat aantrekken die regelmatig een goede bal voor kunnen geven. En met het aantrekken van of Haller of Jansen is de geldpot bij Ajax wel weer leeg

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
dutchgio schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 09:26:
Veldwijk is volgens mij wel een prima pinch hitter voor de top 3. :)
Baseman77 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 09:13:
Niet 'de pers', maar de Telegraaf. En dat is geen toeval.
Zoals het ook geen toeval is dat dit al enkele jaren regelmatig gebeurt voor een belangrijke wedstrijd.
Precies, en je kan natuurlijk ook gewoon niet of neutraal antwoorden als je zo'n vraag krijgt. Cocu doet dit soort uitspraken niet lijkt het wel.

[ Voor 42% gewijzigd door ph4ge op 01-04-2016 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:34
ph4ge schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 10:39:
[...]

[...]

Precies, en je kan natuurlijk ook gewoon niet of neutraal antwoorden als je zo'n vraag krijgt. Cocu doet dit soort uitspraken niet lijkt het wel.
Wat maakt het nou uit, moet er op elke vraag neutraal geantwoord gaan worden? Lekker boeiende interviews worden het dan. Als je een vraag krijgt of een speler een aanwinst zou kunnen zijn voor jouw team, en je antwoord ja, daar is toch niets mis mee. Flauwekul dat je hiermee zou proberen een speler te beinvloeden voor een wedstrijd? :?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

martinusz schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 11:30:
Flauwekul dat je hiermee zou proberen een speler te beinvloeden voor een wedstrijd? :?
Misschien wel, misschien niet.
Ajax en De Telegraaf proberen het in ieder geval regelmatig, dat valt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Baseman77 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 12:49:
[...]

Misschien wel, misschien niet.
Ajax en De Telegraaf proberen het in ieder geval regelmatig, dat valt op.
De Telegraaf doet dat bij alle clubs, niet alleen bij Ajax hoor... Roddelblad ten top....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

Ik vind het trucje van Ajax/De Telegraaf ondertussen overduidelijk, maar het staat je natuurlijk vrij om het niet te geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
ff offtopic: die nieuwe feature "gevoel van je medetweakers".....het wordt er niet leuker op hier
zou zeggen, weg ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Tot morgen dan. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
ph4ge schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 10:39:
[...]

[...]

Plot twist:
Op de persconferentie van vrijdagmiddag, daags voor het treffen met AZ, laat Phillip Cocu zich lovend uit over de spits van de tegenstander. "Vincent Janssen is een interessante Nederlandse spits die door PSV nauwlettend wordt gevolgd", laat de PSV-trainer weten volgens Omroep Brabant.
Het duel tussen AZ en PSV is ook een ontmoeting tussen twee Oranje-spitsen: Luuk de Jong en dus Janssen. Cocu legt het duo langs de meetlat. "De Jong en Janssen hebben verschillende kwaliteiten, maar het staat vast dat het allebei hele goede spitsen zijn."
Nou valt het dus wel weer mee met het Ajax/Telegraaf gehalte, PSV doet het nu net zo goed. Raad eens tegen wie ze spelen dit weekend....

[ Voor 7% gewijzigd door dutchgio op 01-04-2016 14:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
dutchgio schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 14:51:
[...]

Plot twist:

[...]

Nou valt het dus wel weer mee met het Ajax/Telegraaf gehalte, PSV doet het nu net zo goed. Raad eens tegen wie ze spelen dit weekend....
Ooooo deze weet ik, AZ?

Dit soort onzin vragen journalisten altijd in de laatste paar maanden van het seizoen. Want dit soort domme vragen stellen is eenvoudiger dan daadwerkelijk onderzoek doen en met een goede vraag komen.

Als mensen zich echt vervelen moeten ze eens naar een volledige pers gesprek van Ajax/PSV gaan luisteren. Het niveau van de vragen is echt te triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Deadsy schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:18:
[...]

Ooooo deze weet ik, AZ?

Dit soort onzin vragen journalisten altijd in de laatste paar maanden van het seizoen. Want dit soort domme vragen stellen is eenvoudiger dan daadwerkelijk onderzoek doen en met een goede vraag komen.

Als mensen zich echt vervelen moeten ze eens naar een volledige pers gesprek van Ajax/PSV gaan luisteren. Het niveau van de vragen is echt te triest.
en als je je daarna nog eens verveelt moet je voor de gein een volgend persgesprek volgen tegen een compleet andere tegenstander... zoveel vernieuwende vragen dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

Harribo schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 14:25:
ff offtopic: die nieuwe feature "gevoel van je medetweakers".....het wordt er niet leuker op hier
zou zeggen, weg ermee
Helemaal mee eens! Wat een onzin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Nu online

Zeddicius

Conscience do cost

Baseman77 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 16:20:
[...]

Helemaal mee eens! Wat een onzin...
:') Kijk eens naar de datum heren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Zeddicius schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 16:39:
[...]

:') Kijk eens naar de datum heren....
Inderdaad, de hoop dat het morgen weg is. Want mijn notificaties worden vol gespammed.

En de helft van de ''gevoelens'' zijn gewoon, wtf.

edit:
of flip em

[ Voor 12% gewijzigd door Deadsy op 01-04-2016 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik vrees dat dit het definitieve einde is van Cambuur. De Graafschap staat met 1-0 voor en het is zeker niet onterecht.

Edit: is het toch zomaar 1-1. Nouja, het blijft moeilijk voor Cambuur om van dit De Graafschap te winnen.

Edit 2: Haha, 1-2 voor Cambuur. Ik geloof dat ik er een beetje naast zit :+

[ Voor 45% gewijzigd door RoD op 02-04-2016 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Man man man. Trieste figuren in de Kuip. Beetje door de minuut stilte heenbrullen, maar als de wedstrijd eenmaal aan de gang is hoor je ze niet meer. Hoor zelfs de Excelsior aanhang ertussendoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:20
Ondertussen PSV op 0-4 voor in Alkmaar. PSV voetbalt echt heel makkelijk. Zit ik als PSV supporter toch te bedenken hoe de wedstrijd PSV - Ajax zou zijn gelopen als PSV niet die CL wedstrijd had moeten spelen.

Brenet is echt een verademing. Jetro Willems is gewoon niet fit en Brenet heeft zich echt ontwikkeld tot een solide back. Had Cocu nou maar met hem en Pereiro (linksbenig) gespeeld tegen Ajax. Dijks is stijf links en dan zet je daar Narsingh neer...
Het zit nog diep ;)

Als PSV aan het doelsaldo werkt en de resterende wedstrijden wint, dan hoeft Ajax maar één keer gelijk te spelen (wishful thinking O-)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ik vind het prima. AZ ook bijna geen bedreiging meer voor de 3e plek. Utrecht heeft t ook al verknald.. dus woei!

Feyenoord heeft trouwens geen kind aan excelsior. Eindelijk eens een makkelijk avondje?

[ Voor 28% gewijzigd door LZ86 op 02-04-2016 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Hmm balen, had gehoopt dat az PSV op gelijkspel kon houden ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:20
Jammer dan nog van deze tegengoals. Vooral ook omdat die tweede van AZ buitenspel was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:11

Vos

AFCA

AZ gaf de goals ook wel makkelijk weg... Jammer, had meer verwacht van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Fleximex schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 21:27:
Jammer dan nog van deze tegengoals. Vooral ook omdat die tweede van AZ buitenspel was.
heeft PS wel een handje van....kun je aan je doelsaldo werken, blijft er uiteindelijk maar 2-0 over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:42
Leon Zwiers schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 20:58:
Man man man. Trieste figuren in de Kuip. Beetje door de minuut stilte heenbrullen, maar als de wedstrijd eenmaal aan de gang is hoor je ze niet meer. Hoor zelfs de Excelsior aanhang ertussendoor
Bij mij in het vak zaten ook een aantal van die figuren. Echt heel erg triest. Al met al prima 3-0 maar de sfeer in het stadion was niet erg best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Twente wint alweer door Ziyech. Die ze zonder al die corrupte frauderende shit nooit hadden gehad..... competitievervalsing op zijn best.

Hoop dat ze gedwongen degraderen na t seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pfff, zie het Neerlands voetbal weer eens bij Studio Sport. Ik had zo ongeveer de herinnering aan Frank Snoeks en co verdrongen, maar nu zit ik me weer te ergeren. Wat een droefenis.... (en eens niet het voetbal of het supportersgedrag).

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Arbitrage, commentaar, supporters van F'noord, Twente... Het was allemaal klote vandaag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Vos schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 21:39:
AZ gaf de goals ook wel makkelijk weg... Jammer, had meer verwacht van ze.
Een AZ met of zonder hun vaste centrale duo is een wereld van verschil. Dat zag je ook goed in de wedstrijd tegen Twente. Helemaal toen Vlaar er uit was zakte het als een plumpudding in elkaar.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Han schreef op zondag 03 april 2016 @ 09:05:
[...]

Een AZ met of zonder hun vaste centrale duo is een wereld van verschil. Dat zag je ook goed in de wedstrijd tegen Twente. Helemaal toen Vlaar er uit was zakte het als een plumpudding in elkaar.
Ik zie het toch ook zo dat het verschil tussen ajax/Psv en de rest gewoon erg groot is dit jaar. Dat zie je in de stand. Maar ook in dit soort wedstrijden. Az had tegen Ajax en Psv geen schijn van kans.
Leon Zwiers schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 23:00:
Twente wint alweer door Ziyech. Die ze zonder al die corrupte frauderende shit nooit hadden gehad..... competitievervalsing op zijn best.

Hoop dat ze gedwongen degraderen na t seizoen
Twente had al lang geen licentie meer moeten hebben. Alleen nog de mogelijkheid om deze volgend jaar terug te krijgen. Nu krijgen ze straks 9 punten in mindering wat zwaar gestraft is maar niks uit maakt.

[ Voor 33% gewijzigd door Kevinp op 03-04-2016 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Groningen zal wel weer verliezen vanmiddag. Zelden zo'n slechte fc gezien

Voor ado 3 punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
Harribo schreef op zondag 03 april 2016 @ 10:52:

Voor ado 3 punten
Het is inderdaad niet best! Hoop dat ze vandaag toch maar weer eens de 3 punten pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Harribo schreef op zondag 03 april 2016 @ 10:52:

Voor ado 3 punten
Dan evenaren jullie ons record vandaag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:42
Druk op Ajax is toch aanzienlijk vandaag wnat er moet wel gewonnen worden. Daarnaast is er het Johan Cruijff herdenken wat ook tegen ze kan werken, zie Bracelona.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
(jarig!)
Nja, het is PEC (ik weet dat zeiden we enkele jaren geleden ook, iets met een beker :+) en thuis.
In theorie moet Ajax vrij eenvoudig winnen, ben er vanmiddag niet zo bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nou weer mooi snel op 1-0 voor. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
(jarig!)
Hoppa, dat ging snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:57
Nu nog in de 14e minuut scoren en ik ben tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
(jarig!)
Terranova schreef op zondag 03 april 2016 @ 16:51:
[...]

Nu nog in de 14e minuut scoren en ik ben tevreden
Yes, ben sowieso benieuwd zometeen, openingsherinnering was al vrij indrukwekkend, vooral vanuit 410.

PEC wordt tot nu toe weggespeeld zoals verwacht.

[ Voor 8% gewijzigd door Krukar op 03-04-2016 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Krukar schreef op zondag 03 april 2016 @ 16:52:
[...]

Yes, ben sowieso benieuwd zometeen, openingsherinnering was al vrij indrukwekkend, vooral vanuit 410.
Inderdaad, ik baal al dat ik er niet bij ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
(jarig!)
Cillessen heeft ook z'n Hannibal Lecter outfit aan trouwens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
(jarig!)
Dit is toch wel heel mooi hoor.

Kippenvel.

[ Voor 18% gewijzigd door Krukar op 03-04-2016 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:45
Impressive. :Y

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Mooi inderdaad. Ook gewoon de bal uitspelen en meeklappen, niet doorspelen zoals in andere wedstrijden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
(jarig!)
Lekker lekker, wordt een makkelijk middagje zo.

PEC is echt geen schim meer van het PEC van twee/drie seizoenen geleden.

[ Voor 44% gewijzigd door Krukar op 03-04-2016 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Krukar schreef op zondag 03 april 2016 @ 17:17:
Lekker lekker, wordt een makkelijk middagje zo.
Zegt nog niets, maar 14-0 zou mooi zijn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
(jarig!)
14, 14, 14, 14 :+

Lekkere goal weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ajax heeft Haller helemaal niet nodig. En Janssen ook niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Doelsaldo word er zo ook beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:42
een vroege voorsprong betekent vaak late sullige onnodige tegendoelpunten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
(jarig!)
Damn, bijna 4-0, scheelde niks.

Edit: en nog een keer.

PEC is echt volledig kansloos zeg.

[ Voor 50% gewijzigd door Krukar op 03-04-2016 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
(jarig!)
Als Ajax iets zuiverder was in de afwerking was het al minimaal 7-0 geweest. Al 5 of 6 ballen op de lat of nét voorlangs.

[ Voor 28% gewijzigd door Krukar op 03-04-2016 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
(jarig!)
Dat was toch een penalty? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
(jarig!)
2 vingers in de neus dus, op naar Utrecht thuis en hopen dat PSV volgende week punten morst uit bij Roda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Krukar schreef op zondag 03 april 2016 @ 18:37:
2 vingers in de neus dus, op naar Utrecht thuis en hopen dat PSV volgende week punten morst uit bij Roda.
Is jammer dat ze zelfs nadat de wedstrijd al gewonnen is niet nog een paar keer gas geven om een leuke uitslag neer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Pec is echt helemaal niks meer zeg. Makkelijke overwinning zo. Ajax zal nu wel kampioen worden. Zie t niet meer mis gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op zondag 03 april 2016 @ 19:13:
Pec is echt helemaal niks meer zeg. Makkelijke overwinning zo. Ajax zal nu wel kampioen worden. Zie t niet meer mis gaan
Van alle ploegen waar ze nog tegen moeten was dit een van de zwaksten. Utrecht is een club waartegen het mis kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Die rode kaart van de Leeuw haha...dan mag Tommie hem wel achteraf krijgen met de videobeelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
martinusz schreef op zondag 03 april 2016 @ 21:48:
Die rode kaart van de Leeuw haha...dan mag Tommie hem wel achteraf krijgen met de videobeelden :)
Rustaaaagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:45
Waardeloze kaart, typisch Nijhuis weer. Ziet een mug, maakt er een olifant van. Mist compleet de actie van Beugeldijks.

Typisch zo'n scheidsrechter die de regeltjes na wil leven :r Totdat hij een grote wedstrijd mag fluiten, dan laat meneer de teugels ineens vieren en laat hij veel toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Pagina: 1 ... 72 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder