toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Goeie, heb je gelijk in inderdaad.ph4ge schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:51:
Je zal elke wedstrijd weleens een ingooi niet mee krijgen. Dat is nog geen reden om een goal tegen te krijgen.
[ Voor 49% gewijzigd door Quad op 08-11-2015 15:52 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Die doet volgens mij een van Bommeltje, voor de wedstrijd even vriendjes worden met de scheids. Best slim.Luxicon schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:51:
Zo zijn de voordelen van Ajax en Feyenoord weer in balans voor deze wedstrijd. Bijvoorbeeld dat El Ahmadi nog steeds geen kaart heeft.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
⏩ PVOutput☀️
ja maar die scheids weet niet dat ie zo blundert.... anders zou ik wel fluiten natuurlijkph4ge schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:52:
Flauw om dan geel te geven voor protesteren als je zo blundert.

[ Voor 6% gewijzigd door ephymerous op 08-11-2015 15:53 ]
XXXVI
Volgens mij hoor je niet zoveel op dat veld, maargoed vrij dom ja.Quad schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:52:
Wat een mafketel die Veltman overigens.
Kak, wat mis ik.ephymerous schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:53:
Idioot die Veltman zeg, hoe kan je nou zo ongegeneerd zin?
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
El Ahmadi neemt daar veel risico, had rood kunnen zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2015 15:54 ]
Hoe bedoel je?Luxicon schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:51:
Zo zijn de voordelen van Ajax en Feyenoord weer in balans voor deze wedstrijd. Bijvoorbeeld dat El Ahmadi nog steeds geen kaart heeft.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
[ Voor 20% gewijzigd door Vos op 08-11-2015 15:55 ]
⏩ PVOutput☀️
...
Volgens mij alleen van de verkeerde kleur. Ik heb het gevoel dat feyenoord wat aan het inkakken is. Ik hoop dat deze pot nog van deze matterij mag bevatten. Voetbal is toch echt een mietjes sportVos schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:54:
Na zoveel overtredingen eindelijk een kaart!
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Zo'n goal doet ook wat met beide elftallen. Het is niet alsof die goal in de lucht hing.Dadona schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:55:
Het geeft toch te denken hoor, eerste helft doet Ajax 0,0. Na wat blessures en omzettingen staat het weer zoals 'normaal' en er is tenminste gevaar.
Ik heb eerder het idee dat de Boer écht iets goed doet in de kleedkamer.Dadona schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:55:
Het geeft toch te denken hoor, eerste helft doet Ajax 0,0. Na wat blessures en omzettingen staat het weer zoals 'normaal' en er is tenminste gevaar.
⏩ PVOutput☀️
Ik denk dat Veltman of een El Ahmadi de eerste 2e gele kaart pakt. Man man man, houthakkersQuad schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:56:
Inmiddels 8 gele kaarten, zal mij niet verbazen als er nog een 2x geel=rood getrokken wordt.
Dat niet direct nee, maar Ajax was tot de goal al wel iets beter. Kan ook zijn dat Feyenoord minder uit de kleedkamer kwamph4ge schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:56:
[...]
Zo'n goal doet ook wat met beide elftallen. Het is niet alsof die goal in de lucht hing.
Nomen nescio
Zolang het binnen de westrijd maar consequent is. Dat gaat hier nog redelijk.Faabjan schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:58:
Deze wedstrijd voor alles geel en de vorige wedstrijd mocht alles. Geen touw aan vast te knopen meer voor voetballers.
Jammer dat die ook weer net niet goed valt bij Milik(die overigens goed invalt)
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Weer niet goed valt? Goal gemist?hupske schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:03:
Ja, waarom schiet die zelf niet?
Jammer dat die ook weer net niet goed valt bij Milik(die overigens goed invalt)
Was dan ook het enige dat het wel een keer gelukkig was. Voor de rest gaat er erg veel mis, waardoor alles net verkeerd valt
Klaassen doet ook mee.Outerspace schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:57:
[...]
Ik denk dat Veltman of een El Ahmadi de eerste 2e gele kaart pakt. Man man man, houthakkers
Normaal gesproken is dat ook gewoon geel.Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:06:
Pfoe Klaassen neemt ook heel veel risico. Bijna 2e geel.
Verschillende scheidsrechters, verschillende beslissingen. Dat statische mag de F1 voor zichzelf houden.Faabjan schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:58:
Deze wedstrijd voor alles geel en de vorige wedstrijd mocht alles. Geen touw aan vast te knopen meer voor voetballers.
En Elia speelde de bal niet, matige scheids.Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:06:
Daar ontsnapt Ajax weer inderdaad.Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:06:
Denk niet dat hij rood gaat geven tenzij er echt een doodschop wordt uitgedeeld.
...
Oh nee hoor, anders had el Ahmadi er al afgeweest.ph4ge schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:07:
[...]
Daar ontsnapt Ajax weer inderdaad.
Denk niet dat hij rood gaat geven tenzij er echt een doodschop wordt uitgedeeld.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Feyenoord ook, bij El Ahmadi en bovendien werd voor de overtreding van Klaassen, Fisscher door Elia onderuit gehaald. Die ook al geel had. Dus dat is een dubbele ontsnapping van Feyenoord.ph4ge schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:07:
[...]
Daar ontsnapt Ajax weer inderdaad.
...
Het gaat nu alleen nog tussen Klaassen en Veltman
Halleeluja wat een redding
[ Voor 7% gewijzigd door Hupske op 08-11-2015 16:09 ]
⏩ PVOutput☀️
Story of his lifeBra-Jo schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:09:
Kanonne, bijna Kazim!
Goeie dag zeg, ik dacht dat mijn post wel duidelijk was dat er beide kanten op geschipperd wordt. Jullie hoeven niet gelijk weer alle overtredingen van Feyenoord op te rakelen.Luxicon schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:08:
Feyenoord ook, bij El Ahmadi en bovendien werd voor de overtreding van Klaassen, Fisscher door Elia onderuit gehaald. Die ook al geel had. Dus dat is een dubbele ontsnapping van Feyenoord.
Haha Kazim, niet te filmen. Hij kan echt wel wat, maar scoren lukt het gewoon niet.
[ Voor 8% gewijzigd door ph4ge op 08-11-2015 16:10 ]
⏩ PVOutput☀️
Ja wtf.Quad schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:12:
Serero wtf!! Wat was hij denkende? Die bal valt af en hij staat er het dichtstbij, met nadruk op staan.. Want echt bewegen naar die bal ging hij niet. Allemensen zeg.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Prima keeper hoor, maar wat een rat van een vent...Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:10:
Wat een redding van Cillessen, heerlijk gepakt. Dat kan er maar 1 in de Eredivisie.

Nomen nescio
Kansen zijn wel voor Feyenoord, dus Ajax zal wel winnen.
Want je kent hem?Bra-Jo schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:13:
[...]
Prima keeper hoor, maar wat een rat van een vent...
⏩ PVOutput☀️
Afgezien van af en toe een penalty scoort Feyenoord vrijwel nooit uit spelhervattingen, dont worry. Tenzij Veltman nog een Veltmannetje doet natuurlijk, die hebben we nog te goed.Outerspace schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:14:
Ik ben altijd bang bij dode spelmomenten van Feyenoord... Ik ben blij dat er nog niks via die manier erin is gegaan vandaag
Nee.. Je hebt ermee geknikkerd.Bra-Jo schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:15:
[...]
Yep, is m'n zwager.
Vooruit dan, voor jou: Wat een rat in 't veld.

⏩ PVOutput☀️
Klopt, Fey verdient de drie punten meer. Uiteindelijk is PSV er goed mee als het 1-1 blijft.ph4ge schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:18:
Als dit zo blijft is Ajax hoe dan ook de morele winnaar.
Nomen nescio
...

XXXVI
Gewoon schouderduwephymerous schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:24:
Gudelj krijgt geel maar die beuk van Kazim was niets? Ik snap er helemaal niets van
Maar ik ben wel blij met 1-1. Al zal Ajax echt beter moeten gaan spelen, vind het allemaal erg matig.
Amen. Ik vond de wedstrijd een vermakelijke, harde wedstrijd. Het dubbeltje kon aan beide kanten vallen.Vos schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:25:
[...]
Gewoon schouderduw![]()
Maar ik ben wel blij met 1-1. Al zal Ajax echt beter moeten gaan spelen, vind het allemaal erg matig.
Ik durf nu wel te stellen dat Ajax kampioen wordt. Feyenoord laat het te vaak liggen in duels waarbij iedereen verwacht dat ze wel winnen (zie verleden week) en Ajax wint praktisch alles.Outerspace schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:26:
[...]
Amen. Ik vond de wedstrijd een vermakelijke, harde wedstrijd. Het dubbeltje kon aan beide kanten vallen.
Verwijderd
Heerlijke wedstrijd om te kijken iig. Niveau was kritische beschouwd niet geweldig, echter ik heb daar maling aan als het een lekkere vechtpot is. Arbitrage was matig. Gelukkig waren er geen grote voordelen voor 1 van de partijen, imo het belangrijkste.
Ik denk dat wel dat je mee moet nemen dat Ajax Europees heeft gespeeld en die pot nog in de benen had, en Feyenoord door het eigen falen eind vorig seizoen nu een voordeel had.
Mijn man of the match was Van Beek, goede nr. 2 Ricky Karsdorp, op 3 Cillessen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2015 16:30 ]
Ik vond Feyenoord toch wel duidelijk de betere. Meer kansen en flinke pech bij de tegengoal. Alleen de fase daarna leek Ajax een beetje aan te dringen zonder echt gevaarlijk te worden, maar dat duurde misschien 10 minuten.Outerspace schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:26:
Amen. Ik vond de wedstrijd een vermakelijke, harde wedstrijd. Het dubbeltje kon aan beide kanten vallen.
Morele winnaar is Ajax, al zal Feyenoord er ook kracht uit putten dat ze 2 keer sterker waren dan Ajax.
Ajax of PSV, want Feyenoord laat punten liggen. PSV is denk ik de betere, maar heeft misschien een zwaarder programma (CL) voor de boeg, zeker als Ajax in de groepfase eruit ligt.Exorcist schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:28:
[...]
Ik durf nu wel te stellen dat Ajax kampioen wordt. Feyenoord laat het te vaak liggen in duels waarbij iedereen verwacht dat ze wel winnen (zie verleden week) en Ajax wint praktisch alles.
...
De 1e helft was Ajax he-le-maal nergens. 2e helft ging gelijk op. Heb beide ploegen mooi zien knokken voor wat ze waard waren.
Jij durft. Gezien de afgelopen weken geef ik PSV meer kans. Scheelt nog maar 2 punten.Exorcist schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:28:
[...]
Ik durf nu wel te stellen dat Ajax kampioen wordt. Feyenoord laat het te vaak liggen in duels waarbij iedereen verwacht dat ze wel winnen (zie verleden week) en Ajax wint praktisch alles.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dirk stond niet buitenspel.Gynnad schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:31:
Prima uitslag voor Ajax, volgens mij hing er aan beide doelpunten een luchtje, Kuyt als ik me niet vergis buitenspel bij de 1-0 en bij de 1-1 was de bal van Younes ruim over de lijn. Geen topwedstrijd, maar de 2e helft was vermakelijk.
Maar toch sta je nu derde, zal toch ook knagen.ph4ge schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:29:
Morele winnaar is Ajax, al zal Feyenoord er ook kracht uit putten dat ze 2 keer sterker waren dan Ajax.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Jij durft, gezien het nog maar november is dan is er nog niks zekerExocet schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:30:
[...]
Jij durft. Gezien de afgelopen weken geef ik PSV meer kans. Scheelt nog maar 2 punten.
Je hebt één topper in Nederland, maar die zet je niet in bij deze wedstrijd. Ik snap het deels wel, immers moeten andere het ook doen. Maar Feyenoord Ajax zou ik toch aan Kuipers geven zolang andere zich niet kunnen bewijzen.Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:28:
Uitslag is ok, maar als er 1 ploeg verdiende te winnen, dan was het Feyenoord. In de 1e helft duidelijk sterker, 2e helft meer in evenwicht.
Heerlijke wedstrijd om te kijken iig. Niveau was kritische beschouwd niet geweldig, echter ik heb daar maling aan als het een lekkere vechtpot is. Arbitrage was matig. Gelukkig waren er geen grote voordelen voor 1 van de partijen, imo het belangrijkste.
Ik denk dat wel dat je mee moet nemen dat Ajax Europees heeft gespeeld en die pot nog in de benen had, en Feyenoord door het eigen falen eind vorig seizoen nu een voordeel had.
Mijn man of the match was Van Beek, goede nr. 2 Ricky Karsdorp, op 3 Cillessen.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Je vergist je echt wat betreft Kuyt:Gynnad schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:31:
Prima uitslag voor Ajax, volgens mij hing er aan beide doelpunten een luchtje, Kuyt als ik me niet vergis buitenspel bij de 1-0

Je hebt gelijk, had het alleen gezien zonder die lijn, dan is het nogal vertekend.kwiebus schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:56:
[...]
Je vergist je echt wat betreft Kuyt:
[afbeelding]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Verwijderd
Kuijt gaf aan dat Feyenoord niet goed genoeg was. Zowel hijzelf als Kazim Richards had een kans op een doelpunt. Al lijk je van Kazim Richards niet te mogen verwachten dat hij met een subtiel stiftje Cillessen verschalkt. Af en toe mis je toch echt Achahbar als diepste man bij Feyenoord.
Het is begin november, het staat allemaal nog binnen 3 punten van elkaar. Natuurlijk voelt dit als een nederlaag en bij Ajax als een overwinning, maar het seizoen is nog niet eens op de helft. Feyenoord moet geen kampioen worden maar mag, in principe hebben Ajax en PSV financieel en dus sportief veel meer mogelijkheden. Als underdog voetbalt het lekkerder. Alles is nog mogelijk.Gonadan schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:52:
Maar toch sta je nu derde, zal toch ook knagen.
Verwijderd
Dat zonder meer. Maar na het bekersucces heb je eerst de zeperd tegen ADO en nu wordt je aanval afgeslagen. Als je daar je kracht uit put heb je toch wel een vertekend beeld.ph4ge schreef op zondag 08 november 2015 @ 17:22:
[...]
Het is begin november, het staat allemaal nog binnen 3 punten van elkaar. Natuurlijk voelt dit als een nederlaag en bij Ajax als een overwinning, maar het seizoen is nog niet eens op de helft. Feyenoord moet geen kampioen worden maar mag, in principe hebben Ajax en PSV financieel en dus sportief veel meer mogelijkheden. Als underdog voetbalt het lekkerder. Alles is nog mogelijk.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Kuipers bij psv - Utrecht, pingel gemist in eerste helft voor Utrecht, handsbal. En tweede helft pingel voor psv gegeven voor een bal tegen de borst.Kevinp schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:54:
[...]
Je hebt één topper in Nederland, maar die zet je niet in bij deze wedstrijd. Ik snap het deels wel, immers moeten andere het ook doen. Maar Feyenoord Ajax zou ik toch aan Kuipers geven zolang andere zich niet kunnen bewijzen.
Verwijderd
@Gonaden Feyenoord kan de dubbel nog pakken, Ajax niet meer.
Prima, maar ook PSV speelt net iets te wisselvallig. Ajax kent mindere momenten maar incasseert zelfs dan nauwelijks. Ik gun het PSV meer dan Ajax, maar als je realistisch kijkt heeft Ajax meer houvast.Exocet schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:30:
[...]
Jij durft. Gezien de afgelopen weken geef ik PSV meer kans. Scheelt nog maar 2 punten.
Wat zijn toppers? Alleen PSV en Feyenoord dacht ik zo. Maar als je de subtop ook rekent als toppers ben je PEC vergeten. Ik zie Ajax niet heel makkelijk winnen bij PEC. Rest van het programma van Ajax ken ik nietAghanim schreef op zondag 08 november 2015 @ 19:12:
Ajax heeft na 12 wedstrijden alle toppers in elk geval al gehad. Als ze dezelfde lijn doortrekken als van de eerste 12 wedstrijden dan is de komende 5 weken in principe 15 punten mogelijk. Dat zou een positieve uitgangssituatie voor de winterstop zijn.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
...
Van het linker rijtje heeft Ajax alleen PEC en Utrecht nog niet gehad. Pec - Ajax heb ik overigens kaarten voor via het werkSt@m schreef op zondag 08 november 2015 @ 20:50:
[...]
Wat zijn toppers? Alleen PSV en Feyenoord dacht ik zo. Maar als je de subtop ook rekent als toppers ben je PEC vergeten. Ik zie Ajax niet heel makkelijk winnen bij PEC. Rest van het programma van Ajax ken ik niet
XXXVI
Leuk, ik ben er ookephymerous schreef op maandag 09 november 2015 @ 08:13:
[...]
Van het linker rijtje heeft Ajax alleen PEC en Utrecht nog niet gehad. Pec - Ajax heb ik overigens kaarten voor via het werk
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Dit topic is gesloten.
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder