3-1 PSV dus, hopen op een overwinning voor Feyenoord nu. Maar zie het het niet gebeuren.
WTF is dat voor bullshit.. Volg de hartslag van het legioen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Huh, Klaassen in plaats van Fisscher in de spits? En Younes er wél in. Dus Fisscher is dubbel gepasseerd?
Edit: Schöne er ook weer in, de Boer weet niet wat hij wil he. Klaassen in de spits is drama. Op het middenveld bakt hij er aanvallend al weinig van, laat staan in de spits.
Edit: Schöne er ook weer in, de Boer weet niet wat hij wil he. Klaassen in de spits is drama. Op het middenveld bakt hij er aanvallend al weinig van, laat staan in de spits.
[ Voor 45% gewijzigd door Luxicon op 08-11-2015 14:36 ]
...
Dat mag ook inderdaad. Als Ajax maar niet wint.PWM schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:32:
Als PSV-er zou ik gewoon lekker voor een gelijkspel gaan in deze pot. 2 vliegen in 1 klap.
Feyenoord wordt niet gezien als titelkandidaat.PWM schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:32:
Als PSV-er zou ik gewoon lekker voor een gelijkspel gaan in deze pot. 2 vliegen in 1 klap.
Titelstrijd zal na de winterstop gewoon tussen Ajax en PSV gaan.
Daarom hopen PSV-ers dat Feyenoord wint!
[ Voor 6% gewijzigd door Joostje123 op 08-11-2015 14:41 ]
Is daar ook een liveticker van???Quad schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:31:
WTF is dat voor bullshit.. Volg de hartslag van het legioen.
Het is in ieder geval een leukere eerste 15 minuten dan 10 dagen geleden 
EDIT:
Vilhena heeft mazzel dat ik geen coach ben. Zo'n trucje en dan de bal verliezen en de counter van Ajax inluiden, zou je lekker wisselen
EDIT:
Vilhena heeft mazzel dat ik geen coach ben. Zo'n trucje en dan de bal verliezen en de counter van Ajax inluiden, zou je lekker wisselen
[ Voor 49% gewijzigd door PWM op 08-11-2015 14:49 ]
Dat zou niet verkeerd zijn voor Feyenoord. Bazoer eruit, en Klaassen (nog steeds) in de spits.
...
Ze moeten bij Ajax echt iets aan dat gesjok doen, met name Sinkgraven, hij zorgt ervoor dat in de aanval een man minder aanwezig is.
⏩ PVOutput☀️
De hele voorhoede is anders dan het zou moeten zijn. Ik vind het echt ontzettend vreemd dat Klaassen in plaats van Fisscher nu in de spits staat. En dan hebben ze ook nog Milik.Quad schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:52:
Ze moeten bij Ajax echt iets aan dat gesjok doen, met name Sinkgraven, hij zorgt ervoor dat in de aanval een man minder aanwezig is.
...
Kan je Bazoer niet sowieso beter wisselen? Iemand die 5 keer op het veld gaat zitten, laten staan is vragen om problemen.
Ja, ik dacht echt dat Milik weer erbij als echte spits wel eens voor een heel andere wedstrijd zou kunnen gaan zorgen. Voorlopig is Ajax nog niet gevaarlijk geweest op deze manier, Feyenoord wel zonder echt grote kansen te krijgen.Luxicon schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:52:
Dat zou niet verkeerd zijn voor Feyenoord. Bazoer eruit, en Klaassen (nog steeds) in de spits.
Dat is ook gewoon een stukje tijdrekken en Feyenoord uit het ritme van de goede fase halen.PWM schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:54:
Kan je Bazoer niet sowieso beter wisselen? Iemand die 5 keer op het veld gaat zitten, laten staan is vragen om problemen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Als hij blijkbaar door kan spelen. Hij is één van lichtpuntjes in de selectie van Ajax. Nu staat Schöne in de plaats van Klaassen? Ik blijf het echt erg vaag vinden hoe de Boer maar steeds blijft wijzigen.PWM schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:54:
...
Die kerel is echt geblesseerd hoor. Die gaat niet zo zitten, die wil spelen. Ik zie het liefst Fisscher erin komen. Ik kan me niet voorstellen waarom de Boer Klaassen in de spits zet, drama.ph4ge schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:55:
[...]
Dat is ook gewoon een stukje tijdrekken en Feyenoord uit het ritme van de goede fase halen.
Edit: Excuses van de dubbelpost.
[ Voor 4% gewijzigd door Luxicon op 08-11-2015 14:58 ]
...
25 minuten, geen schoten op doel. Wat dat betreft zitten we op het schema van vorige week.
En de regie is erg blij met het shot van boven.
De shot van boven kan mij gestolen worden, voegt echt helemaal niks toe!
En bij Ajax moeten ze leren mandekken, alsjeblieft zeg.
En bij Ajax moeten ze leren mandekken, alsjeblieft zeg.

⏩ PVOutput☀️
Vorige week was Ajax in het begin wel de bovenliggende partij, dat is nu nog geen moment geweest. Feyenoord speelt het alleen slecht uit, Kramer speelt niet best. Misschien eens vanuit de 2e lijn schieten.PWM schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:59:
25 minuten, geen schoten op doel. Wat dat betreft zitten we op het schema van vorige week.
Nu wel een enorme kans voor Feyenoord trouwens.
Je ziet trouwens wel het verschil tussen Tete en Karsdorp. Verdedigend is er op zich niet zoveel aan te merken op Tete, maar Karsdorp is voortdurend goed bij het spel betrokken en Tete is alleen maar bezig met een man uitschakelen. Karsdorp heeft zn man in zn zak en is voortdurend dreigend.
[ Voor 21% gewijzigd door ph4ge op 08-11-2015 15:03 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Grappig dat Tete juist na je uitspraak aan de basis stond van een bijna-goal. Maar goed, in Nederland wordt er gehamerd op complete meevoetballende spelers, terwijl daar kritiek op is. Verdedigers moeten goed kunnen verdedigen. Daar gaat het om en dat is juist het probleem. Zwakke verdedigers. Je mag als liefhebber alleen maar blij zijn met voetballers als Tete en Kasdorp, die wel kunnen verdedigen lijkt me.ph4ge schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:01:
[...]
Vorige week was Ajax in het begin wel de bovenliggende partij, dat is nu nog geen moment geweest. Feyenoord speelt het alleen slecht uit, Kramer speelt niet best. Misschien eens vanuit de 2e lijn schieten.
Nu wel een enorme kans voor Feyenoord trouwens.
Je ziet trouwens wel het verschil tussen Tete en Karsdorp. Verdedigend is er op zich niet zoveel aan te merken op Tete, maar Karsdorp is voortdurend goed bij het spel betrokken en Tete is alleen maar bezig met een man uitschakelen. Karsdorp heeft zn man in zn zak en is voortdurend dreigend.
...
Uiteindelijk ligt in het moderne voetbal de ruimte bijna altijd bij de backs. Ajax wordt inderdaad ook alleen gevaarlijk als de backs een keer inschuiven. Gelukkig hebben we inderdaad wel talent. Kongolo doet het ook goed aan de andere kant, Dijks heeft ook wel wat.Luxicon schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:06:
Grappig dat Tete juist na je uitspraak aan de basis stond van een bijna-goal. Maar goed, in Nederland wordt er gehamerd op complete meevoetballende spelers, terwijl daar kritiek op is. Verdedigers moeten goed kunnen verdedigen. Daar gaat het om en dat is juist het probleem. Zwakke verdedigers. Je mag als liefhebber alleen maar blij zijn met voetballers als Tete en Kasdorp, die wel kunnen verdedigen lijkt me.
Veltman geel na een overtreding op een doorgebroken man.
Wederom een makkelijk gegeven vrije trap vooraf het doelpunt.
XXXVI
En dan opeens wel geel.ephymerous schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:09:
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Kuyt maakt echt het verschil. Hij heeft het team weer ballen gegeven. Ze zijn na al die jaren niet meer bang voor Ajax.
Dik verdiende voorsprong, en nu doorgaan.
Mooi uitgespeeld. Wel terecht qua spelbeeld. Maar van Beek, doe ik niet zo gek met 'sssst'. Jemig.
[ Voor 6% gewijzigd door Luxicon op 08-11-2015 15:11 ]
...
Hier was dat bericht ook wat te vroeg, dacht dat de vrije trap er direct in zou gaan.PWM schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:10:
Hier moet die vrije trap nog genomen worden waar de gele kaart voor was
Haha, gewoon een mooie aanval, helemaal uitgespeeld.ephymerous schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:09:
Ik vraag mij af of je dat op het conto van Kuyt kan schrijven, persoonlijk denk ik dat Feyenoord als team gewoon sterker is dan afgelopen jaren.jaapstobbe schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:10:
Kuyt maakt echt het verschil. Hij heeft het team weer ballen gegeven. Ze zijn na al die jaren niet meer bang voor Ajax.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Verwijderd
Verdiende goal voor Feyenoord, ze zijn sterker. Lekkere wedstrijd, Ajax wordt er aardig van af geblazen. Wat een power gooit Feyenoord erin.
Uitblinkers totnogtoe vind ik Karsdorp, Kongolo, Van Beek en Vilhena. De jongens uit eigen jeugd dus.
Uitblinkers totnogtoe vind ik Karsdorp, Kongolo, Van Beek en Vilhena. De jongens uit eigen jeugd dus.
Hier was het wachten op, de 1-0. Fijn dat ie nu wel wat eerder valt. Nu moet Ajax komen, goed recept voor de rest van de wedstrijd.
Dit. Ik begin er wel een beetje klaar mee te raken. Bouwen is leuk maar als alles steeds verandert is het moeilijk om een stijgende lijn te ontdekken.Luxicon schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:32:
de Boer weet niet wat hij wil he
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Stond Kuyt geen buitenspel? Leek er wel op, kan helaas niet terug spoelen. Maar voor PSV zo dit een prima uitslag zijn
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Eindelijk Fisscher. Schöne eruit. Dat had al in de basis zo moeten zijn.
...
Alsof Feyenoord tegen de nummer 18 speelt, zo weinig tegenstand. Maarja, die 1-0 gaat natuurlijk niet genoeg zijn.
Ajax had al moeten spelen met een echte spits, en Klaassen op 10. Geen trucendoos voetballer als Sinkgraven, heb je in deze wedstrijd niets aan.
Potver, het lijkt telkens wel of Feyenoord in de war raakt als een goede wedstrijd een voorsprong oplevert. Ga gewoon zo door dan komt het goed. Niet gaan twijfelen en ook geen gekke kunstjes doen. De wedstrijd is nog lang.
Feyenoord wint dit makkelijk. 1-0 is de einduitslag.
Ik snap het wel, Feyenoord is helaas meer geneigd puntjes tegen de kleintjes te morsen. Ajax wint zelden topwedstrijden, maar dat zijn er maar een paar als je de rest wint doet dat er niet toe.
Wat heeft Fox toch kansloze effecten boven de Kuip. Eerst een vliegtuigje en nu een groot scherm

XXXVI
Dat dacht ik eerst ook maar het is schijnbaar voor de Hartstichting om meer mensen aan de reanimatie te krijgen....ephymerous schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:19:
Wat heeft Fox toch kansloze effecten boven de Kuip. Eerst een vliegtuigje en nu een groot scherm
Dat doel kan ik billijken maar de uitvoering vind ik niet geweldig.
Heerlijke helft! Karsdorp en Kongolo zijn echte toppers aan het worden! Heerlijk voor van Beek om deze goal te maken!
Maar het is nog niet gespeeld.
Maar het is nog niet gespeeld.
Nou de Feyenoorders stellen me teleur, hoe kan je hartslag maar 110 zijn bij een goal tegen de rivaal
Verwijderd
Aan Klaassen heb je zo helemaal niks. Toch je beste voetballer. Je moet Sinkgraven nooit opstellen in zo'n vechtwedstrijd, dat is een mooiweervoetballer. Milik in de spits, Klaassen naar het middenveld.
Bij Feyenoord is Kramer de grote dissonant. Voetballend zeer zwak. Stond bij ADO bekend om zijn laksheid, is allesbehalve ene trainingsbeest, in deze wedstrijd wordt meer gevraagd dan wat balletjes afwachten. De grote mond voor de wedstrijd was misplaatst.
Bij Feyenoord is Kramer de grote dissonant. Voetballend zeer zwak. Stond bij ADO bekend om zijn laksheid, is allesbehalve ene trainingsbeest, in deze wedstrijd wordt meer gevraagd dan wat balletjes afwachten. De grote mond voor de wedstrijd was misplaatst.
Er kregen er ook een paar een hartaanval, die 0en halen het gemiddeld naar beneden.Terranova schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:23:
Nou de Feyenoorders stellen me teleur, hoe kan je hartslag maar 110 zijn bij een goal tegen de rivaal
Dat zou het verklarenph4ge schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:24:
[...]
Er kregen er ook een paar een hartaanval, die 0en halen het gemiddeld naar beneden.
Zolang Feyenoord niet verslapt (en dat doen ze té vaak) is de winst in Rotterdam. Maar ik wacht het nog even af
Je zou verwachten dat juist Ajax zal verslappen. Die hebben midweeks nog gespeeld.
Tomorrow is not today!
Nouja, gespeeld...Spacey23 schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:26:
Die hebben midweeks nog gespeeld.
Welke supportersgroep had het vorig weekend ook alweer over karma haha
PSN: Finally_Chris
Weet iemand een live stream of zit ik hier dan verkeerd?sorry dan
Unibet, Eredivisie Livesnake11 schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:28:
Voor de minder legale versies zit je hier verkeerd.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Zie je voetbalzone in je browser balk staan?snake11 schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:28:
We hebben de rode kaart voor Veltman nog niet gezien en de penalty voor Kuyt.
Heb ik wat gemist?Lekkerboeie86 schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:30:
Verwijderd
Is dat vooruitlopen op het kadootje van de arbitrage? Hopelijk blijft ons dat vandaag bespaard en wint Feyenoord gewoon fair and square.
Niet te vergeten Kramer die een keer onterecht werd afgevlagd terwijl hij alleen op doel af kon.Lekkerboeie86 schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:30:
Kramer ging gewoon door en Cillissen had de bal. Maar was inderdaad geen buitenspel.ph4ge schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:33:
[...]
Niet te vergeten Kramer die een keer onterecht werd afgevlagd terwijl hij alleen op doel af kon.
Nou Ajax, laat eens wat zien..
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 08-11-2015 15:34 ]
Jep, of en Kuyt die afgevlagd had moeten worden voor buitenspel en er een doelpunt uit vielph4ge schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:33:
[...]
Niet te vergeten Kramer die een keer onterecht werd afgevlagd terwijl hij alleen op doel af kon.
Boehoe, je vergeet even dat jullie per definitie de scheids mee hebben zodra hij door laat voetballen. Kramer heeft volgens mij half Ajax al uitgekleed, maar toch is't geen enkele keer een overtreding geweest.ph4ge schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:33:
[...]
Inderdaad, we hebben hem per definitie mee, zelfs als dat niet zo is...Terranova schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:34:
[...]
Boehoe, je vergeet even dat jullie per definitie de scheids mee hebben zodra hij door laat voetballen. Kramer heeft volgens mij half Ajax al uitgekleed, maar toch is't geen enkele keer een overtreding geweest.
Bazoer die gewisseld wordt voor een Milik. Heeft Bazoer dan toch teveel last van de blessure?
Erg benieuwd naar tweede helft, zouden ze het eindelijk eens 90 minuten volhouden? Gelijkspel heb je niets aan nu.
Dat hebben ze net nog herhaald en was duidelijk geen buitenspel.Outerspace schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:34:
[...]
Jep, of en Kuyt die afgevlagd had moeten worden voor buitenspel en er een doelpunt uit viel
Jup.Outerspace schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:35:
Bazoer die gewisseld wordt voor een Milik. Heeft Bazoer dan toch teveel last van de blessure?
Volgens ph4ge was dat dus aanstellerij.Outerspace schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:35:
...
Je snapt het weer niet of je kiest er bewust voor om het niet te snappen.ph4ge schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:35:
[...]
Inderdaad, we hebben hem per definitie mee, zelfs als dat niet zo is...
Maar een scheidsrechter die alles door laat gaan is per definitie in het nadeel van de voetballende partij. Ajax dus, bij feyenoord klappen ze er gewoon op. Leuk dat deze scheids het door laat gaan, maar het is niet in het voordeel van Ajax.
Meen je nu echt dat Feyenoord niet voetballend de bovenliggende partij was de eerste helft?Terranova schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:37:
Je snapt het weer niet of je kiest er bewust voor om het niet te snappen.
Maar een scheidsrechter die alles door laat gaan is per definitie in het nadeel van de voetballende partij. Ajax dus, bij feyenoord klappen ze er gewoon op. Leuk dat deze scheids het door laat gaan, maar het is niet in het voordeel van Ajax.
El Ahmadi er uit, dat is een flinke aderlating. Opvallend dat Gustavson er in komt, die is veel aanvallender.
Waar staat dat dan? Dit noemt men nou een forumschwalbe. Ik zei dat dat ook een rol kon spelen, tov van snel het veld uit.Luxicon schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:36:
Volgens ph4ge was dat dus aanstellerij.
[ Voor 14% gewijzigd door ph4ge op 08-11-2015 15:41 ]
Verwijderd
Karsdorp had een briljant maar onopvallend verdedigend moment in de 1e helft, toen de lichtvoetige Younes heel snel naar binnen trok. Meestal lukt dat dat soort spelers (Mertens is er ook zo 1). Maar Ricky K. had zijn voet er heel snel tussen.
Het wordt overigens eens tijd dat er een sportschooltje wordt aangeschaft bij Feyenoord, er staan heel wat stokkies in het veld. Als je El Ahmadi, Van Beek, Kongolo, Vejinovic en Kramer allemaal naast elkaar zet passen ze net in Bruma. Je zou toch zeggen dat daar nog winst valt te behalen.
Het wordt overigens eens tijd dat er een sportschooltje wordt aangeschaft bij Feyenoord, er staan heel wat stokkies in het veld. Als je El Ahmadi, Van Beek, Kongolo, Vejinovic en Kramer allemaal naast elkaar zet passen ze net in Bruma. Je zou toch zeggen dat daar nog winst valt te behalen.
Tete rood?
Elia ook danph4ge schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:42:
Tete rood?
Elia rood? Duwen in het gezicht?ph4ge schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:42:
Tete rood?
ph4ge schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:40:
[...]
Waar staat dat dan? Dit noemt men nou een forumschwalbe. Ik zei dat dat ook een rol kon spelen, tov van snel het veld uit.

...
Daar staat toch gewoon niet dat het aanstellerij is?
Jij noemt het een stukje tijdrekken. Dus dat betekend dat hij niet echt geblesseerd is en zich blijkbaar aanstelt, volgens jou.ph4ge schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:44:
[...]
Daar staat toch gewoon niet dat het aanstellerij is?
...
Zet die bril toch eens afph4ge schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:42:
Tete rood?

OOK. Let op het woordje OOK. Je kan pijn hebben en doorgaan of juist pijn hebben en je herhaaldelijk uitgebreid laten vallen. Ik heb het niet over aanstellen gehad, dat maak jij er van.Luxicon schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:44:
Jij noemt het een stukje tijdrekken. Dus dat betekend dat hij niet echt geblesseerd is en zich aanstelt, volgens jou.
Hoeveel overtredingen mag el ahmadi wel niet maken?
Als hij zich niet aanstelt, dan is het geen tijdrekken. Ajax heeft geen baad bij een niet fitte speler, het levert Ajax echt niks op om tijd te gaan rekken.ph4ge schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:45:
[...]
OOK. Let op het woordje OOK. Je kan pijn hebben en doorgaan of juist pijn hebben en je herhaaldelijk uitgebreid laten vallen. Ik heb het niet over aanstellen gehad, dat maak jij er van.
...
Soms heb je een mazzeltje nodig.
⏩ PVOutput☀️
Wooehooee 1-1
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Jep, twee keer. De bal was over de zijlijn geweest.Quad schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:48:
En het ideale PSV scenario is iets minder ideaal geworden. But still fine.
Wacht maar, is gelijk een Ajax scheids hier. Ach Kuyt stond ook buitenspel, nu wel een beetje gelijk.Quad schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:48:
2 keer ja, had die grens best kunnen zien, die 2e keer sowieso.
Op jouw TV misschien, bij mij stond hij echt niet buitenspelTerranova schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:49:
[...]
Wacht maar, is gelijk een Ajax scheids hier. Ach Kuyt stond ook buitenspel, nu wel een beetje gelijk.
Was maar 1x over de lijn, de eerste was er gewoon op.dutchgio schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:49:
2 keer ja, had die grens best kunnen zien, die 2e keer sowieso.
Zo zijn de voordelen van Ajax en Feyenoord weer in balans voor deze wedstrijd. Bijvoorbeeld dat El Ahmadi nog steeds geen kaart heeft.
...
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder