http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
EDIT: En de tackle van het jaar van Heerenveen.
[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 12-03-2016 21:32 ]
Het is dat Guardado hem wegduwde maar anders stonden ze daar nu nog.
Slagveer gunt het PSV wel, schoot bijna heel aardig binnenin eigen doel...
[ Voor 17% gewijzigd door dutchgio op 12-03-2016 21:36 ]
Verwijderd
Alleen Propper haalde zijn normale (uitstekende) niveau. Bruma was achterin met afstand de beste man. Verder was het niet veel soeps.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2016 21:41 ]
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Betere uitgangspositie voor Ajax in dat geval volgende week, van Ajax moet winnen naar PSV moet winnen (speelt toch anders in een uitwedstrijd).
Deze uitslag kan nog wel eens een duur gelijk spel gaan worden voor PSV...
Dit, en het is altijd lastig om tot scoringskansen te komen tegen een volledig geparkeerde bus. Het is niet zo dat Heerenveen dit gelijkspel nu heeft afgedwongen. PSV heeft gewoon niet genoeg gescoord. Als Van Ginkel die bal er in de 18e(?) minuut "gewoon" inschiet dan wordt het een heel andere avond. Helaas speelde Van Ginkel de slechtste wedstrijd ooit.Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 21:38:
Met het hoofd bij Atletico. Je kunt van te voren zeggen wat je wil, maar zelfs aan ervaren man Guardado zag je het. Die enorme pot op dinsdag komt eraan. Niets aan te doen, Europees spelen kost je punten. Dat is het voordeel dat Ajax nu heeft.
Alleen Propper haalde zijn normale (uitstekende) niveau. Bruma was achterin met afstand de beste man. Verder was het niet veel soeps.
Nee, merp!
Overigens gaat de openbare aanklager nog smullen van de beelden, er gebeurde genoeg tijdens een opstootje; slaan van een Willem II speler, een kopstoot beweging van een AZ'er. Zal nog wel her en der wat straffen vallen deze week.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Pff, inderdaad ja. Er was genoeg om je aan te ergeren bij deze wedstrijd. En dan keer op keer de kansen verprutsen en welgeteld 1 kans tegen krijgen die er wel in gaat...PauseBreak schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 22:09:
[...]
Dit, en het is altijd lastig om tot scoringskansen te komen tegen een volledig geparkeerde bus. Het is niet zo dat Heerenveen dit gelijkspel nu heeft afgedwongen. PSV heeft gewoon niet genoeg gescoord. Als Van Ginkel die bal er in de 18e(?) minuut "gewoon" inschiet dan wordt het een heel andere avond. Helaas speelde Van Ginkel de slechtste wedstrijd ooit.

Ik snap het wel, hoor, maar ik begrijp het niet. Elke eerste wedstrijd is belangrijk, en nou laat je onnodig punten liggen.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Behalve voor Tannane, want die heeft al geel gekregen en daarmee kan de aanklager dus niks meer doen.Han schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 23:00:
Overigens gaat de openbare aanklager nog smullen van de beelden, er gebeurde genoeg tijdens een opstootje; slaan van een Willem II speler, een kopstoot beweging van een AZ'er. Zal nog wel her en der wat straffen vallen deze week.
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Die gele kaart was voor de overtreding die hij voor het opstootje maakte.bwerg schreef op zondag 13 maart 2016 @ 10:53:
Behalve voor Tannane, want die heeft al geel gekregen en daarmee kan de aanklager dus niks meer doen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Die speelt dan ook bij Saint Etienne, kan de KNVB weinig mee.bwerg schreef op zondag 13 maart 2016 @ 10:53:
[...]
Behalve voor Tannane, want die heeft al geel gekregen en daarmee kan de aanklager dus niks meer doen.
Of bedoel je nu Andrade?
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Best een goede deal lijkt me zo.
Via Pepper.com:
https://nl.pepper.com/aan...izoen-nu-voor-eur10-20320
Ajax had het voor die wedstrijd al in eigen hand. PSV heeft ook nog steeds ook alles in eigen hand.MarvinG schreef op zondag 13 maart 2016 @ 11:47:
Kijk, mooi resultaat van PSV gisteren. Nu 'gewoon' winnen van NEC en je hebt het weer in eigen hand
Euh, misschien wel.dutchgio schreef op zondag 13 maart 2016 @ 11:42:
[...]
Die speelt dan ook bij Saint Etienne, kan de KNVB weinig mee.
Of bedoel je nu Andrade?
Dat krijg je als je dingen schrijft over de samenvatting een dag eerder gezien hebt.
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
thanks... maar gaat gewoon via Foxsports.nl hoor.... heb het gelijk gedaandutchgio schreef op zondag 13 maart 2016 @ 12:18:
Je hebt nu trouwens voor 10,- tot het einde van het seizoen(31-07) FOX Sports GO Eredivisie. Abonnement stopt ook automatisch.
Best een goede deal lijkt me zo.
ja klopt, heb het zelf ook gedaan. Ik keek zelf eerder altijd 'elders', maar voor deze prijs is het een goede optie om het eens uit te proberen.P.O. Box schreef op zondag 13 maart 2016 @ 13:09:
[...]
thanks... maar gaat gewoon via Foxsports.nl hoor.... heb het gelijk gedaan
de verwijzing was naar de credits van het melden van de aanbieding, die is zelf natuurlijk wel gewoon van FOX.
Precies, wanneer Ajax alles wint zijn ze kampioen. Daar veranderd vandaag niet veel aan. Nou ja ajax mag nog één wedstrijd verliezen (behalve van PSV ) als daarnaast alles wordt gewonnen zijn ze kampioen. Hoewel dat op doelsaldo mis kan gaan.kimiferrari schreef op zondag 13 maart 2016 @ 12:31:
[...]
Ajax had het voor die wedstrijd al in eigen hand. PSV heeft ook nog steeds ook alles in eigen hand.
voor PSV geld dat ook zelfs met overwinning van Ajax vandaag.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat is nu precies de gedachte waar ik bang voor ben, ze moeten 'gewoon even' winnen. Gelukkig lijkt het de laatste tijd allemaal weer wat volwassener anders wist ik al zeker dat er puntverlies ging komen. Voor nu heb ik nog wel vertrouwen, maar echt lekker ontspannen zit ik niet.MarvinG schreef op zondag 13 maart 2016 @ 11:47:
Kijk, mooi resultaat van PSV gisteren. Nu 'gewoon' winnen van NEC en je hebt het weer in eigen hand
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Als ze zo bezig blijven wordt het wel 3-0.
Ajax makkelijk op 1-0 na slecht uitverdedigen van NEC.
En dat Milik daar 2 kansen nodig had kan natuurlijk eigenlijk niet, maar goed, 1-0.
Laten we hopen dat het bij rust al 3-0 is. Dan kunnen Klaassen en Bazoer er uit als ze nog geen geel hebben.Krukar schreef op zondag 13 maart 2016 @ 17:03:
Ajax speelt wel lekker zo, NEC natuurlijk weer vol verdedigen en op de counter, zoals eigenlijk alle ploegen in de Arena dit seizoen (m.u.v. PSV).
Als ze zo bezig blijven wordt het wel 3-0.
Edit: Neeee al weer gelijk...
[ Voor 3% gewijzigd door Terranova op 13-03-2016 17:05 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️

Nja, komen echt nog wel een paar doelpunten bij.
[ Voor 29% gewijzigd door Krukar op 13-03-2016 17:07 ]

Als dat hands was, moest ie toch ook geel krijgen
[ Voor 25% gewijzigd door Krukar op 13-03-2016 17:15 ]
Want met Van De Hoorn sta je bij voorbaat al met 1-0 achter.
⏩ PVOutput☀️
Inderdaad, tot aan de 16 loopt het erg goed, maar heel effectief wordt er nog niet uitgespeeld...Quad schreef op zondag 13 maart 2016 @ 17:17:
De voorzetten bij Ajax zijn ook niet om over naar huis te schrijven. Brrr bagger.
Wat dat betreft wordt El Ghazi wel gemist.
Mocht het rond de 60e minuut nog 1-1 staan (denk het niet) misschien Muric erin?
Schöne is tot nu toe een beetje slappe hap.
[ Voor 16% gewijzigd door Krukar op 13-03-2016 17:21 ]
Muric zit niet op de bank, El Ghazi en Sinkgraven welKrukar schreef op zondag 13 maart 2016 @ 17:18:
[...]
Inderdaad, tot aan de 16 loopt het erg goed, maar heel effectief wordt er nog niet uitgespeeld...
Wat dat betreft wordt El Ghazi wel gemist.
Mocht het rond de 60e minuut nog 1-1 staan (denk het niet) misschien Muric erin?
Schöne is tot nu toe een beetje slappe hap.
Ahh ok, dat had ik even gemist. Nouja in dat geval gaat hetzelfde verhaal op voor El Ghazi (zal wel nog niet fit genoeg zijn voor 90 minuten).Terranova schreef op zondag 13 maart 2016 @ 17:26:
[...]
Muric zit niet op de bank, El Ghazi en Sinkgraven wel
Wel degelijk, bij winst vandaag hoeft er volgende week tegen PSV alleen gelijk gespeeld te worden, bij verlies vandaag moet Ajax winnen, bij gelijkspel vandaag heb je kans dat het om doelsaldo gaat wat tricky is.jaapstobbe schreef op zondag 13 maart 2016 @ 17:31:
het maakt eigenlijk niks uit of Ajax hier wel of niet wint.
Winst vandaag is wel degelijk belangrijk.
[ Voor 93% gewijzigd door Krukar op 13-03-2016 17:33 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Precies, volgende week uit tegen wat op dit moment toch wel de best spelende ploeg van Nederland is, als je daarheen gaat en je hoeft alleen gelijk te spelen, speel je veel makkelijker dan wanneer je moet winnen.Gonadan schreef op zondag 13 maart 2016 @ 17:37:
Elk punt is belangrijk, boeit weinig wanneer je het haalt. Mocht je bij psv niet verliezen dan heb je nu nog marge, verkloot je het vandaag al dan is je marge alweer weg.
Edit, ja dat was een eigen doelpunt.
[ Voor 40% gewijzigd door Krukar op 13-03-2016 17:55 ]
Terranova schreef op zondag 13 maart 2016 @ 17:56:
Wow 4 eigen goals van Eijden, waarvan 3 tegen Ajax
Vorige wedstrijd was eigen goal van van Eijden en een doelpunt van Milik. Hoe kom je bij 3 tegen Ajax?
Wat wel grappig is is dat dezelfde 2 personen nu voor Ajax hebben gescoord als vorige wedstrijd
Edit: gooi a.j.b. El Ghazi erin zo want Schöne is echt niks vandaag.
[ Voor 25% gewijzigd door Krukar op 13-03-2016 18:06 ]
In dat geval wel ja, sowieso is 4 eigen goals wel frapant aldutchgio schreef op zondag 13 maart 2016 @ 18:13:
Dat was het totaal van Van Eijden in de Eredivisie, 4 eigen goals waarvan 3 tegen Ajax. Dat is dan best wel opmerkelijk te noemen.
Kippige scheidsrechter weer overigens, als je die bal van net een doeltrap vind heb je wel heel erg hard een bril nodig.
Edit: da's toch ook op z'n minst geel zeg wat die Appiah daar doet

[ Voor 7% gewijzigd door Krukar op 13-03-2016 18:24 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Je kon er ook gewoon op wachten tot het mis zou gaan.
Ajax zet niet aan om nog eens te scoren maar met zo'n zwakke centrale defensie moet dat wel...
Zo wordt je ook geen kampioen. Laat PSV geheel onverwacht punten liggen en kun je weer aan kop komen, laat je dat na...
[ Voor 27% gewijzigd door dutchgio op 13-03-2016 18:27 ]

2 tegendoelpunten, 2 keer enorme blunder van Van der Hoorn....
Zet alsjeblieft gewoon Van Rhijn rechts en Veltman centraal tot Tete terug is....
[ Voor 37% gewijzigd door Krukar op 13-03-2016 18:27 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bizar slechte speler die past bij deze bizar slechte coach... Fisher -hopeloos uit voor- wisselen voor een redelijk spelende Younes?Krukar schreef op zondag 13 maart 2016 @ 18:26:
![]()
2 tegendoelpunten, 2 keer enorme blunder van Van der Hoorn....

Hoorn mocht daar ook rood krijgen

[ Voor 6% gewijzigd door ephymerous op 13-03-2016 18:30 ]
XXXVI

/edit
Kansloos hoor, te wijten aan ontzettend slechte bank van Ajax. Viergever en van der Hoorn zitten bij Zwolle niet eens op de tribune.
[ Voor 45% gewijzigd door ephymerous op 13-03-2016 18:36 ]
XXXVI
PSV doet dit ook vaker: maar 1 goal voorstaan en dan de gelijkmaker tegen krijgen, ipv door te drukken. Niet onverdiend voor het deel van de wedstrijd dat ik gezien heb (laatste half uur).
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
En ik eigenlijk ben ik dan ook meteen wel weer boos. PSV had dus kunnen uitlopen tegen Heerenveen. Sukkels: PSV en Ajax
Nu moet er volgende week gewonnen worden, hopen is dan dat PSV echt een alles-op-alles wedstrijd moet spelen tegen Atletico, anders is het gewoon exit kampioenschap.
Nu tegen PSV twee opties. Of ze verbazen me door niet kansloos te verliezen, of het kampioenschap is voortijdig beslist.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Helemaal mee eens. Ajax is zo'n instabiele ploeg, die leggen het zeker af tegen PSV.martinusz schreef op zondag 13 maart 2016 @ 18:41:
Maar iedereen doet nu ineens of dit DE wedstrijd is die het kampioenschap gaat bepalen, maar PSV gaat volgende week sowieso winnen en daarna zijn er nog meer wedstrijden die Ajax niet allemaal gaat winnen.
Yep, want PSV liet gisteren zien dat zij wel elke wedstrijd 100% kunnen geven en goed spelen, oh wacht....martinusz schreef op zondag 13 maart 2016 @ 18:41:
Maar iedereen doet nu ineens of dit DE wedstrijd is die het kampioenschap gaat bepalen, maar PSV gaat volgende week sowieso winnen en daarna zijn er nog meer wedstrijden die Ajax niet allemaal gaat winnen.
Hangt er vanaf hoe je het bekijkt, Vitesse heeft van de laatste 4 wedstrijden er 1 met geluk gewonnen. Die zijn niet meer in beste doen.Fleximex schreef op zondag 13 maart 2016 @ 18:49:
Grappig dat Feyenoord dan wel wint uit tegen Vitesse. Op papier veel moeilijker.
Blijft wel leuk voor Feijenoord natuurlijk, zie die liever 3de worden dan AZ.
Wordt volgende week wel een lang dagje, s'morgens om 6 uur al F1 en PSV-Ajax pas om 16:45
[ Voor 10% gewijzigd door Krukar op 13-03-2016 18:55 ]
...
Maar hopen dat hij niet wordt geschorst. Kan hij volgende week wat fouten maken tegen psv
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
PSV is ook nog steeds niet volwassenen genoeg om alles goed uit te spelen, dat is gisteren wel weer gebleken. Helaas doet Ajax wel precies waar ik al bang voor was.martinusz schreef op zondag 13 maart 2016 @ 18:41:
Het zou mij niets verbazen als Ajax ons volgende week alsnog verbaasd, om het daarna evengoed te laten liggen. Feitelijk heb je gewoon nog geen idee. Ik geef PSV meer kans maar niets is zeker.
Wat wel zeker is, is dat je op deze manier geen kampioen wordt. Om een wijs filosoof te citeren: "Met zo'n instelling blijf je zwakzinnig.". Die Milik trouwens, hoe beter hij daar linkerbeen onder de knie krijgt des te erger wordt die rechter.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het kan zijn dat hij de elleboog niet gezien heeft en daardoor niet beoordeeld heeft, hangt er vanaf waar hij stond. Maar hoogstwaarschijnlijk heb je gelijk, het zal van het rapport van Van Boekel afhangenmartinusz schreef op zondag 13 maart 2016 @ 20:12:
Helaas zal vd Hoorn niet geschorst worden, aangezien van Boekel het voorval in het veld al heeft beoordeeld.
Ja, was rood voor vd Hoorn, maar je kan weer overdrijven als tegenstander.
Verwijderd
Hij vond Santos theater maken, wat ook wel zo was, maar er wordt wel vaker rood voor gegeven. Hij zei ook dat hij dat ging rapporteren naar de KNVB, dus volgens mij kun je dan niet meer bestraft worden. Inderdaad goed nieuws voor PSV.gambieter schreef op zondag 13 maart 2016 @ 20:25:
[...]
Het kan zijn dat hij de elleboog niet gezien heeft en daardoor niet beoordeeld heeft, hangt er vanaf waar hij stond. Maar hoogstwaarschijnlijk heb je gelijk, het zal van het rapport van Van Boekel afhangen
Misschien toch de druk die Ajax teveel werd nu ze ineens de kans hadden? En misschien ook wel onderschatting van NEC, een team dat het historisch niet zo goed doet, maar dit seizoen best goed staat te spelen en vooral ook tactisch goed staat over het algemeen.Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2016 @ 20:34:
PSV zakte mentaal door het ijs door al met Atletico bezig te zijn, Ajax laat volkomen onverwachts ook punten liggen. Die snap ik niet, hoe kan dat? Uiteraard ben ik er wel heel blij mee.
Nee, merp!
Dat excuus pak je er snel bij maar ook zonder Atletico heeft PSV punten laten liggen. Beide ploegen hebben al meerdere maken aangetoond niet volwassen genoeg te zijn om alle nietszeggende duels goed af te sluiten.Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2016 @ 20:34:
PSV zakte mentaal door het ijs door al met Atletico bezig te zijn, Ajax laat volkomen onverwachts ook punten liggen. Die snap ik niet, hoe kan dat? Uiteraard ben ik er wel heel blij mee.
@PauseBreak:
Ik denk een combinatie van onderschatting en zelfoverschatting. De laatste weken werd iedereen ineens weer positief over het spel en de kansen. Dan hebben ze bij Ajax al vaker laten zien dat het juist dan ineens onverklaarbaar minder wordt.
[ Voor 19% gewijzigd door Gonadan op 13-03-2016 21:20 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nou, precies dat voorgevoel had ik gisteren met PSV.Gonadan schreef op zondag 13 maart 2016 @ 16:15:
[...]
Dat is nu precies de gedachte waar ik bang voor ben, ze moeten 'gewoon even' winnen. Gelukkig lijkt het de laatste tijd allemaal weer wat volwassener anders wist ik al zeker dat er puntverlies ging komen. Voor nu heb ik nog wel vertrouwen, maar echt lekker ontspannen zit ik niet.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Nee, Atletico is weer aan het scoren geslagen de afgelopen wedstrijden. Dat wordt, vrees ik, een vrij kansloze exercitie voor PSV.PWM schreef op zondag 13 maart 2016 @ 22:32:
Bij Studio Voetbal hebben ze het nu over de kansen van PSV tegen Atletico... Zijn er echt mensen die denken dat PSV het kan redden? Lijkt me kansloos verhaal, schade bepreken is het beste.
Nee, merp!
Dat zie ik ze bij die waardeloze commerciële zenders niet nadoen

Hoop het tenminste!

⏩ PVOutput☀️
En met een Griezman in vorm die in de vorige wedstrijd al een paar keer 1 op 1 door kon, verwacht ik niet dat PSV daar tegenover kan scoren.
Die kans is er, maar hij is wel erg klein. Atletico is gewoon een paar klassen beter.PWM schreef op zondag 13 maart 2016 @ 22:32:
Bij Studio Voetbal hebben ze het nu over de kansen van PSV tegen Atletico... Zijn er echt mensen die denken dat PSV het kan redden? Lijkt me kansloos verhaal, schade bepreken is het beste.
Aan PSV dus om slim en gedisciplineerd de wedstrijd uit te spelen. Vol op de verdediging en je niet gek laten maken. Misschien dat er dan door frustraties en geluk iets mogelijk is. Maar, die kans is erg klein, met een klein verlies het toernooi verlaten lijkt het hoogst realistisch haalbare.
alles kan off-topic
De kans dat PSV doorgaat is klein, maar we moeten niet doen alsof ze kansloos zijn. We spraken vooraf dit weekend ook al dat Heerenveen kansloos was en later dat NEC in de Arena kansloos zou zijn, want Ajax zou die mogelijkheid echt wel pakken.
Niets bleek minder waar, zelfs Excelsior wist heel verrassend 3 punten te pakken tegen het ongenaakbaar geachte FC Groningen.
Theoretisch kan dat nog, als Feyenoord alles wint en zowel Ajax en PSV vanaf nu alles verliezen, en PSV-Ajax wordt gelijkspelLeon Zwiers schreef op zondag 13 maart 2016 @ 23:43:
Psv en Ajax laten punten liggen?? Feyenoord kampioen!!
Als één van beide 1 keer wint is 2de het hoogst haalbare
Denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat Atletico thuis minimaal met 3-0 wint, echt een heksenketel daar in Madrid en Atletico gaat nu echt wel op de volle 100% spelen.
PSV hoeft natuurlijk maar 1 keer te scoren in principe, maarja, Atletico heeft in 29 wedstrijden PD maar 12 tegendoelpunten gekregen (vergelijk dat met Barcelona en Real, respectievelijk 22 en 28 tegendoelpunten), waarvan het grootste deel in uitwedstrijden. Dat is een vrij onneembare vesting.
[ Voor 53% gewijzigd door Krukar op 14-03-2016 09:47 ]
Die twee moeten nog tegen elkaar, dus dat gaat lastig worden.Krukar schreef op maandag 14 maart 2016 @ 09:37:
[...]
Theoretisch kan dat nog, als Feyenoord alles wint en zowel Ajax en PSV vanaf nu alles verliezen, en PSV-Ajax wordt gelijkspel
Als één van beide 1 keer wint is 2de het hoogst haalbare
alles kan off-topic
Lees je quote nog eens naAnkona schreef op maandag 14 maart 2016 @ 09:48:
[...]
Die twee moeten nog tegen elkaar, dus dat gaat lastig worden.
ok, ja, zie het...
Gewoon pakken dus die kans!
alles kan off-topic
PSV heeft dit seizoen 8 keer punten laten liggen, 6 keer daarvan betrof het de wedstrijd voor een CL wedstrijd...dat is natuurlijk geen toeval meer.Gonadan schreef op zondag 13 maart 2016 @ 21:10:
Dat excuus pak je er snel bij maar ook zonder Atletico heeft PSV punten laten liggen. Beide ploegen hebben al meerdere maken aangetoond niet volwassen genoeg te zijn om alle nietszeggende duels goed af te sluiten.
Europees voetbal kost je nu eenmaal punten in de eigen competitie.
PSV en Ajax lijken trouwens allebei het seizoen te gaan eindigen met een puntenaantal van 80+, wat vrij uitzonderlijk is. Ze steken er heel ver bovenuit in de Eredivisie.
Over de wedstrijden van PSV in de poulefase --> Ja, dat gaan ze nooit winnen / goed resultaat behalen
Over PSV - Atletico --> Nee, dat gaat PSV nooit winnen / goed resultaat behalen
Atletico - PSV --> Nee, dat gaat PSV nooit winnen / goed resultaat behalen
Ik heb er zin in!
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Inderdaad, terwijl zowel PSV als Ajax dit seizoen ook niet heel geweldig zijn... Er is veel meer concurrentie in de middenmoot dit seizoen, ze pakken daar allemaal punten van elkaar af. Begint zo een beetje op de Bundesliga te lijken (qua seizoensverloop, niet qua niveauBaseman77 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:04:
[...]
PSV heeft dit seizoen 8 keer punten laten liggen, 6 keer daarvan betrof het de wedstrijd voor een CL wedstrijd...dat is natuurlijk geen toeval meer.
Europees voetbal kost je nu eenmaal punten in de eigen competitie.
PSV en Ajax lijken trouwens allebei het seizoen te gaan eindigen met een puntenaantal van 80+, wat vrij uitzonderlijk is. Ze steken er heel ver bovenuit in de Eredivisie.
Dit topic is gesloten.
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder