[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 119 Laatste
Acties:
  • 247.672 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Gonadan schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 22:02:
Die James kan ook eigenlijk precies niks hè? Waarom hebben ze die ooit gehaald?
Speelde een zeer sterk WK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:14

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Vlaar ook.

Het was een retorische en sarcastische vraag. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:56
Commentator: De hoekschop werd afgefloten vanwege buitenspel.

Oh ja, ik was even vergeten dat ik naar sbs6 kijk :')

[ Voor 5% gewijzigd door JeroenTheStig op 08-03-2016 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
haha ok sarcasme detector stuk

Ronaldo doet het toch wel maar weer hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09 20:29
Goron schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 22:07:
haha ok sarcasme detector stuk

Ronaldo doet het toch wel maar weer hoor!
En ook weer niet :+

Saaie pot vanavond

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:58
Gonadan schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 22:02:
Die James kan ook eigenlijk precies niks hè? Waarom hebben ze die ooit gehaald?
Drie goede wedstrijden op een wk... :z

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04:11
Van der Sar maakt z'n officiële rentre

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=271908

Geweldig :P

[ Voor 26% gewijzigd door Terranova op 08-03-2016 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
ephymerous schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 22:27:
[...]

Drie goede wedstrijden op een wk... :z
Goede speler, vind hem beter dan bijvoorbeeld isco.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-09 16:22
Ondanks dat Ronaldo scoort vind ik hem toch verre van ''de beste voetballer van de wereld''.. Hij heeft iets aan zich, dat ik als extreem winnaar gewoon niet kan aanzien. Misschien is het zijn verwijfd koppie wel of zijn rare gedrag soms :+

Overigens is het verdedigend echt helemaal niks bij Real, zoals de commentator als zei (hehe, ik ben het een keer met hem eens) had Barca daar al een paar goaltjes tegen gemaakt. ASRoma was dus echt niet kansloos.
Als ze het onmogelijke willen halen en 2x achter elkaar de CL willen winnen, dan moet Barca het nu doen. Bayern heeft de ''feeling'' niet dit seizoen en moet eerst Juve zien te verslaan. Bij Real ziet er ook niet echt super uit. Meestal merk je wel direct welke ploeg flink gaat uitpakken en ik gok dat Barca gewoon weer wint.

[ Voor 27% gewijzigd door Mosin op 08-03-2016 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Toch wel zitten ergeren aan de kansen van Roma gisteren hoor. Hoe kan je zoveel geld verdienen en dan die ballen niet eens tussen de palen krijgen? Gewoon een paar meter naast schieten vanuit zo'n positie, dat kan ik ook wel en ik moet contributie betalen ;)

Laten we maar zwijgen over de corners van Kroos trouwens...

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Hier zit toch wel een luchtje aan (n.b.: Doyen is die partij die bij Twente er mede de oorzaak van is dat het zootje is daar):

http://www.volkskrant.nl/...850987964ad50a449c2536153

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Ramzzz schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:59:
Hier zit toch wel een luchtje aan (n.b.: Doyen is die partij die bij Twente er mede de oorzaak van is dat het zootje is daar):

http://www.volkskrant.nl/...850987964ad50a449c2536153
Beetje raar verhaal, gelukkig is het in deze versie van het verhaal niet Ajax wat zogenaamd in zee zou zijn gegaan met Doyen. Het zijn namelijk de jeugdspelers die zelf in zee zijn gegaan met Doyen waardoor Ajax dat wel moest doen. Iets waar andere sites gebruik van maken om lezers te trekken door te zeggen dat Ajax in zee is gegaan met Doyen.

Maar zoals ik het lees(en misschien wil ik als Ajacied niets verkeerd zien) maar zijn die contracten veranderd nadat de regelgeving is veranderd. Dus dan zou Ajax hooguit iets "dubieus" hebben gedaan toen het nog mocht en is dit dus storm in een glas water.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Uit het artikel van de Volkskrant vind ik dit wel een mooie regel:
'Je zet partijen hiermee eigenlijk aan contracten voortijdig te beëindigen. Dat druist in tegen het principe van stabiliteit van contracten.'
De woordvoerder van de internationale vakbond voor profvoetballers FIFPro die dit heeft gezegd is roomser dan de paus. De hele voetbalwereld draait op het voortijdig beëindigen van spelerscontracten. En moet je eens kijken wat er gebeurt als spelers aan hun contracten worden gehouden door de clubs, dan zit je vaak met een zwaar gedemotiveerde speler, of er volgt een arbitragezaak om alsnog de transfer af te dwingen.

Afgezien van dat Ajax de contracten heeft aangepast nadat dit trucje verboden werd is het wel een onnodige truc. Ajax weet dondersgoed dat als je van een speler afwilt, je er alleen maar voor hoeft te zorgen dat Mino Raiola z'n zaakwaarnemer wordt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:03
Zo heel dubieus is dat toch ook weer niet...

Ajax leid jeugdspelers op. Daar gaat veel tijd en geld in zitten.
Dan is het natuurlijk jammer dat ze op vroege leeftijd na het afronden van de Ajax opleiding voor niks vertrekken.

De constructie is dan wat raar en om het via het beruchte Doyen te laten lopen zegt al genoeg, maar het is wel begrijpelijk.
Je wilt niet dat men straks gratis de deur uit loopt. Met zo'n optie wordt het dan wat interessanter voor de zaakwaarnemers om een transfer af te dwingen en niet transfervrij de deur uit te lopen, als verlengen bij Ajax geen optie is..
Maar sinds vorig jaar mag dit dus niet meer en daarna zijn de contracten aangepast, niks aan de hand dus. Beetje sensatie zoeken/Ajax in slecht daglicht brengen want na Twente is het nu zodra je Doyen hoort meteen malafide.

Het alternatief is inderdaad Raiola, dan ben je ook snel weg bij Ajax. Had Boilesen toch meer aan gehad misschien. :o

[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 09-03-2016 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
MarvinG schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:50:
Toch wel zitten ergeren aan de kansen van Roma gisteren hoor. Hoe kan je zoveel geld verdienen en dan die ballen niet eens tussen de palen krijgen? Gewoon een paar meter naast schieten vanuit zo'n positie, dat kan ik ook wel en ik moet contributie betalen ;)

Laten we maar zwijgen over de corners van Kroos trouwens...
Heb niet eens de moeite genomen om het te gaan kijken maar afgelopen weekend speelden ze nog de sterren van de hemel tegen Fiorentina :D . Te vroeg gepiekt O-)

James heeft overigens wel heel wat meer gedaan dan 'alleen 3 goede wedstrijden op een wk'. Als 16 jarige was ie al een uitblinker in de Argentijnse eredivisie, daarna bij Porto en vervolgens iirc nog speler van het jaar in Frankrijk in dat ene seizoen dat ie bij Monaco zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
De voorselectie van het NL elftal is er! En wat blijkt..... Blind is nog steeds een incapabele droeftoeter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Leon Zwiers schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 14:54:
De voorselectie van het NL elftal is er! En wat blijkt..... Blind is nog steeds een incapabele droeftoeter!
Ik heb de selectie even vluchtig doorgekeken. Letschert ipv van Beek oid is het enige "rare" toch? Of mis ik nog wat.

Edit: Geen echte rechtsback dus. Das wel vreemd.

[ Voor 7% gewijzigd door Terranova op 09-03-2016 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Terranova schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 14:56:
[...]

Ik heb de selectie even vluchtig doorgekeken. Letschert ipv van Beek oid is het enige "rare" toch? Of mis ik nog wat.

Edit: Geen echte rechtsback dus. Das wel vreemd.
3 linksbacks opgeroepen, maar 1 rechtsback, Blind als middenvelder opgeroepen, geen Kongolo om maar eens te beginnen.

Ik snap dat je wilt doorselecteren en dat het maar oefenpotjes zijn, maar roep dan feen spelers op die inmiddels bewezen hebben helemaal niets te zijn voor Oranje.

Letschert vind ik een opmerkelijke keuze, als een Kongolo beter staat te spelen.
Dijks oproepen als je Pieters en Willems hebt? Kom op zeg....
Affelay? 8)7
Locadia en Narsingh hebben het al lang bewezen niet te kunnen
Promes twijfelgeval
Janssen....leuk voor die jongen, maar is een paar redelijke wedstrijden nu al voldoende voor het NL elftal? Bij AZ doet ie het leuk, maar meer dan dat zal t niet worden.

Ik mis v Ginkel, v Aanholt en Kongolo in deze selectie.

Ik snap dat veel eerste keus geblesseerd is, maar we hebben echt wel beter dan dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Nu online

PauseBreak

derp!

Leon Zwiers schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 14:54:
En dit is 'm dus:
Voorlopige selectie Oranje:

Keepers: Jasper Cillessen (Ajax), Kenneth Vermeer (Feyenoord) en Jeroen Zoet (PSV)

Verdediging: Jeffrey Bruma (PSV), Virgil van Dijk (Southampton), Mitchell Dijks (Ajax), Joël Veltman (Ajax), Ron Vlaar (AZ), Jetro Willems (PSV), Daryl Janmaat (Newcastle United), Daley Blind (Manchester United), Erik Pieters (Stoke City), Timo Letschert (FC Utrecht).

Middenveld: Davy Pröpper (PSV), Georginio Wijnaldum (Newcastle United), Davy Klaassen (Ajax), Wesley Sneijder (Galatasaray), Ibrahim Afellay (Stoke City), Jordy Clasie (Southampton), Riechedly Bazoer (Ajax).

Aanval: Memphis (Manchester United), Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Vincent Janssen (AZ), Luuk de Jong (PSV), Arjen Robben (Bayern München), Jürgen Locadia (PSV), Quincy Promes (Spartak Moskou), Luciano Narsingh (PSV).

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Leon Zwiers schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 15:21:
[...]

3 linksbacks opgeroepen, maar 1 rechtsback, Blind als middenvelder opgeroepen, geen Kongolo om maar eens te beginnen.

Ik snap dat je wilt doorselecteren en dat het maar oefenpotjes zijn, maar roep dan feen spelers op die inmiddels bewezen hebben helemaal niets te zijn voor Oranje.

Letschert vind ik een opmerkelijke keuze, als een Kongolo beter staat te spelen.
Dijks oproepen als je Pieters en Willems hebt? Kom op zeg....
Affelay? 8)7
Locadia en Narsingh hebben het al lang bewezen niet te kunnen
Promes twijfelgeval
Janssen....leuk voor die jongen, maar is een paar redelijke wedstrijden nu al voldoende voor het NL elftal? Bij AZ doet ie het leuk, maar meer dan dat zal t niet worden.

Ik mis v Ginkel, v Aanholt en Kongolo in deze selectie.

Ik snap dat veel eerste keus geblesseerd is, maar we hebben echt wel beter dan dit.
Het is een voorselectie. Dat Dijks, Janssen en Letschert daarvoor zijn opgeroepen is dan niet eens zo raar. Meer een bevestiging dat ze goed bezig zijn. Er gaan dan iig ook geen 3 linksbacks opgeroepen worden(mocht dat wel zo zijn dan is het inderdaad vreemd van Blind).

Over Locadia, Narsingh, Affelay en Promes ben ik het met je eens. Maar wie moet je daar dan voor in de plaats zetten. Het is niet dat een Elia en El Ghazi zo geweldig zijn momenteel.

Ik ben ook totaal geen fan van Blind, maar zo raar vind ik deze selectie ook weer niet.

Van Ginkel had er prima bij gekund, maar die jongen speelt volgens mij nu pas een maand weer wat wedstrijden, dus dan zou een Pröpper er eerder bij kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Terranova schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 15:49:
[...]

Het is een voorselectie. Dat Dijks, Janssen en Letschert daarvoor zijn opgeroepen is dan niet eens zo raar. Meer een bevestiging dat ze goed bezig zijn. Er gaan dan iig ook geen 3 linksbacks opgeroepen worden(mocht dat wel zo zijn dan is het inderdaad vreemd van Blind).

Over Locadia, Narsingh, Affelay en Promes ben ik het met je eens. Maar wie moet je daar dan voor in de plaats zetten. Het is niet dat een Elia en El Ghazi zo geweldig zijn momenteel.

Ik ben ook totaal geen fan van Blind, maar zo raar vind ik deze selectie ook weer niet.

Van Ginkel had er prima bij gekund, maar die jongen speelt volgens mij nu pas een maand weer wat wedstrijden, dus dan zou een Pröpper er eerder bij kunnen.
Natuurlijk is het maar een voorselectie, maar als die al rammelt aan alle kanten vraag ik me serieus af of Blind wel leert van zijn enorme fouten van de afgelopen interland perioden ( niet dus )

Pröpper zit er gelukkig wel bij, maar oproepen om mensen een bevestiging dat ze goed bezig zijn te geven is onzin. Hij haalt de beste speler van Utrecht ( Ramselaar ) er niet bij, Laat Hoedt die in de basis bij Lazio staat buiten de selectie en haalt Kongolo, die toch echt beter staat te ballen dan Letschert, er niet bij.

En waar ik ook echt niet bij kan is dat ie zijn zoon als middenvelder oproept. v Gaal heeft m niet voor niets van het middenveld afgehaald, hij heeft niet het niveau om daar te spelen. In de verdediging doet ie t redelijk, maar de enige plek waar ik die NL elftal waardig vind spelen is linksback, en guess what, daar staan betere spelers

Totaal ongeloofwaardig die vent.

[ Voor 10% gewijzigd door LZ86 op 09-03-2016 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:02
Grappig om te zien dat mensen bijna een hartaanval krijgen van een voorselectie voor een oefeninterland :D Volgens mij kan je voor iedere speler wel wat zeggen waarom die er wel of niet bij zou moeten zitten, dat is helaas het niveau van het Nederlands elftal.

Net als een tijd terug dat gedoe om een scheidsrechter hier. Of hij was pro-club of anti-club, maar voor de wedstrijd was 't al niks. Laat ze eerst de wedstrijd spelen, druk gedoe om zoiets sufs als een voorlopige selectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:39
Het zijn sowieso oefenwedstrijden, al had hij Jan-Diederik van FC Bal op het Dak 5 opgeroepen, het zal mij een zorg zijn..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Gynnad schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 18:47:
Het zijn sowieso oefenwedstrijden, al had hij Jan-Diederik van FC Bal op het Dak 5 opgeroepen, het zal mij een zorg zijn..
Tja, maar als we met 5-0 verliezen staat het land ook op zn kop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-09 18:04
JanW schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 18:04:
Grappig om te zien dat mensen bijna een hartaanval krijgen van een voorselectie voor een oefeninterland :D Volgens mij kan je voor iedere speler wel wat zeggen waarom die er wel of niet bij zou moeten zitten, dat is helaas het niveau van het Nederlands elftal.

Net als een tijd terug dat gedoe om een scheidsrechter hier. Of hij was pro-club of anti-club, maar voor de wedstrijd was 't al niks. Laat ze eerst de wedstrijd spelen, druk gedoe om zoiets sufs als een voorlopige selectie.
Het probleem is dat de beste man al lang ontslagen had moeten zijn. En dus neemt niemand hem meer serieus en wordt elke beslissing in twijfel getrokken, waar hij bovendien ook gewoon aanleiding toe blijft geven.

Blind kan er niks van en heeft geen draagvlak. Het vak van BC is al moeilijk genoeg voor iemand met kennis van zaken en draagvlak, iedereen ziet aan komen dat de man die de boel in korte tijd vakkundig heeft afgebroken de boel niet kan opbouwen en van voordeel van de twijfel kan ook al lang geen sprake meer zijn.

Als Koeman Lechert had geselecteerd was er misschien ook wel wat discussie maar die zou altijd eindigen met dat hij weet wat hij doet.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010

Niku

Alagaesii

Ben ik dan de enige die het niet zo gek vindt dat Locadia bij de voor(!)selectie zit? Die jongen doet het gewoon goed bij PSV, op een plek die niet de zijne is. Daarnaast is hij nog jong. Hij zal de selectie, terecht, nog niet halen, maar ik kan het wel begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 10:05
Ik snap het idee achter de selectie ook niet. Volgens mij was het plan om 532 te kunnen spelen. Dan is het toch handig als je naast Janmaat nog een andere rechtsback met aanvallende intenties hebt, dan is een speler die zowel linksback als links centraal kan spelen toch noodzaak (Kongolo) en dan zou ik dus inderdaad Van Aanholt willen zien als alternatief voor Willems.

En Affelay wel en dan van Ginkel of bijvoorbeeld van Roon niet? Blind leeft kennelijk nog in 2008 ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:02
Affelay heeft wel al bijna 30 wedstrijden gespeeld voor Stokalona, op het hoogste niveau van Engeland en doet het daar echt niet onverdienstelijk. De Roon is ook een optie, maar dan kom je met nog een defensieve middenvelder aan zetten, terwijl je die met Clasie, Blind en eventueel Bazoer en in iets mindere mate Pröpper al hebt. Daar dan nog 5 verdedigers bij, wordt wel druk dan met verdedigend denkende spelers daar op dat veld/in de selectie.

Ik verwacht ook niet dat hij met 5 verdedigers gaat spelen. Als je dat doet, wat heb je dan aan spelers als Promes, Depay, Robben, Narsingh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niku schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 19:32:
Ben ik dan de enige die het niet zo gek vindt dat Locadia bij de voor(!)selectie zit? Die jongen doet het gewoon goed bij PSV, op een plek die niet de zijne is. Daarnaast is hij nog jong. Hij zal de selectie, terecht, nog niet halen, maar ik kan het wel begrijpen.
Neuh, dat is helemaal niet gek. Narsingh heeft het niveau niet, Locadia heeft een aantal bijzondere kwaliteiten die ook op het hoogste niveau van waarde zijn. Hij is goed bezig als linksbuiten, centraal komt ie veel beter tot zijn recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosemime
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-09 14:00
Affelay speelt gewoon goed bij Stoke en staat vrijwel altijd in de basis, waar van Ginkel het vooral van invalbeurten moest hebben. Waarom is het raar dat hij wordt opgeroepen?

[ Voor 26% gewijzigd door Tosemime op 09-03-2016 20:42 ]

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-09 08:19
Die commentator op SBS denk dat David Luiz gescoord heeft. Wat een afgang. Dit is verdomme je werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-09 19:34
Haha hij corrigeert zichzelf inmiddels. Lekker ingetikt hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

En kan iedereen gewoon even de naam van Afellay juist schrijven? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Lekker wedstrijdje: 1-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:02
Het wordt nog zowaar spannend in Londen. Leuke match. :Y

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-09 21:21
Leuke pot! Hoop dat Chelsea er nog 1 in prikt, leuk voor de wedstrijd. Heb verder geen voorkeur, gun het Ibra wel om nog verder te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Quad schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 21:12:
Het wordt nog zowaar spannend in Londen. Leuke match. :Y
Zonder kaarten kan het nog een behoorlijke veldslag worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ondertussen krijgt Miedema bij het vrouwen NL-elftal in de 93ste minuut nog een 100% kans. Er werd toen toch gezegd dat ze de vrouwelijke Arjen Robben was. Klopt ook nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-09 21:58

v8power67

Psn: Mausosaurus

Allemaal overtredingen zonder kaarten die het 100% waren, en die Costa wordt amper aangeraakt en laat zich pleuren en ja hoor eerste geel... Kansloos

[ Voor 0% gewijzigd door v8power67 op 09-03-2016 21:23 . Reden: Pleuren ipv kleuren ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
JanW schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 20:29:
Affelay heeft wel al bijna 30 wedstrijden gespeeld voor Stokalona, op het hoogste niveau van Engeland en doet het daar echt niet onverdienstelijk.
Onverdienstelijk is niet goed genoeg. De Afellay die ik in Oranje heb gezien de laatste jaren blonk vooral uit in postbode voetbal. Ik denk ook dat hij verdedigend niet weerbaar genoeg meer is voor het moderne voetbal. We moeten daarnaast ook vooruit kijken. Hij is niet je toekomst.
De Roon is ook een optie, maar dan kom je met nog een defensieve middenvelder aan zetten, terwijl je die met Clasie, Blind en eventueel Bazoer en in iets mindere mate Pröpper al hebt.
Propper zie ik niet als verdedigend. Het middenveld van Oranje wordt ook al jaren overlopen. Daar moet je wat aan doen. Ik ben blij dat we met Klaassen weer wat body hebben in elk geval.
Daar dan nog 5 verdedigers bij, wordt wel druk dan met verdedigend denkende spelers daar op dat veld/in de selectie.
Je maakt een denkfout. Iedereen gaat 532 spelen om hoegenaamd minder tegendoelpunten te krijgen. Ik zou aan 532 denken om Janmaat en Willems in hun kracht te gebruiken.
Ik verwacht ook niet dat hij met 5 verdedigers gaat spelen. Als je dat doet, wat heb je dan aan spelers als Promes, Depay, Robben, Narsingh.
Alleen Robben is momenteel een zekerheidje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Fleximex schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 21:21:
Ondertussen krijgt Miedema bij het vrouwen NL-elftal in de 93ste minuut nog een 100% kans. Er werd toen toch gezegd dat ze de vrouwelijke Arjen Robben was. Klopt ook nog...
De vrouwelijke Messi ;) . Gewoon liggen en penalty pakken :F O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 21:21:
Allemaal overtredingen zonder kaarten die het 100% waren, en die Costa wordt amper aangeraakt en laat zich pleuren en ja hoor eerste geel... Kansloos
En de tweede inmiddels ook. Chelsea frustreert flink en maakt grove overtredingen, 0 kaarten. Pannenkoek van een scheidsrechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 21:31:
[...]

En de tweede inmiddels ook. Chelsea frustreert flink en maakt grove overtredingen, 0 kaarten. Pannenkoek van een scheidsrechter.
Ach, zolang ie geen goals gaat afkeuren op aanraden van Costa is het iig beter dan de arbiters hier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Dat was toch gewoon een vrije trap voor Willian?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-09 15:22
Tete is begonnen met een individueel trainings programma, misschien dat hij over 3 weken er weer bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Heerlijke aanval PSG. _O_

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Perfecte voorzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Jammer, nu PSG op rozen zit vertikt iedereen van PSG om naar voren te gaan, wanneer er ruimte is voor een aanvaller is er nul komma nul aansluiting.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Sodeju, dat was lekker van PSG. Rabbiot en Di Maria waren wat mij betreft toch wel de uitblinkers. Rabbiot was soms nog enigzins ongecontroleerd, maar speelde echt lekker!
Was het nou Ancelotti die zei dat Di Maria ''gewoon maar iets doet''? Dan mag die toch wel even zijn bril opzetten zeg.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Mosin schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 22:38:
Sodeju, dat was lekker van PSG. Rabbiot en Di Maria waren wat mij betreft toch wel de uitblinkers. Rabbiot was soms nog enigzins ongecontroleerd, maar speelde echt lekker!
Was het nou Ancelotti die zei dat Di Maria ''gewoon maar iets doet''? Dan mag die toch wel even zijn bril opzetten zeg.. 8)7
Dat was in Madrid toch ook vaak gewoon zo, misschien dat Di Maria toch nog iets van van Gaal heeft opgestoken :+

Leuke wedstrijd overigens, echter had ik zelf verwacht dat Chelsea thuis gewoon zou gaan winnen.
Volgens Sierd zou Ibra komend seizoen in de PL willen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Bossie schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 22:42:
[...]

Dat was in Madrid toch ook vaak gewoon zo, misschien dat Di Maria toch nog iets van van Gaal heeft opgestoken :+

Leuke wedstrijd overigens, echter had ik zelf verwacht dat Chelsea thuis gewoon zou gaan winnen.
Volgens Sierd zou Ibra komend seizoen in de PL willen spelen?
Nou, ik vind het toch wel heel erg mee vallen :o
Hahaha, misschien wel he :+

Hmm, dat zou kunnen maar bij welke club dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ibra kan ook naar de VS, iets met een nieuw op te zetten club van Beckham oid.

In ieder geval gaat hij weg bij PSG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
dutchgio schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 07:24:
Ibra kan ook naar de VS, iets met een nieuw op te zetten club van Beckham oid.

In ieder geval gaat hij weg bij PSG.
Klopt inderdaad. Beckham heeft volgens mij grote plannen daar in de VS met zijn nieuw te beginnen club.
Denk dat hij wel een bups goede voetballers die kant op kan krijgen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
D-e-n schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 21:22:
[...]
Je maakt een denkfout. Iedereen gaat 532 spelen om hoegenaamd minder tegendoelpunten te krijgen. Ik zou aan 532 denken om Janmaat en Willems in hun kracht te gebruiken.
Het is toch ook wel droevig gesteld met Oranje dat je het systeem gaat aanpassen om twee modale backs beter te laten spelen. :')

* Gaius denkt nog even terug aan de tijd dat de bondscoach een keuze moest maken tussen Van Nistelrooij, Kluivert, Hasselbaink, Makaay, Bergkamp, Van Hooijdonk in de spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 01:08
Gaius schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:48:
[...]

Het is toch ook wel droevig gesteld met Oranje dat je het systeem gaat aanpassen om twee modale backs beter te laten spelen. :')

* Gaius denkt nog even terug aan de tijd dat de bondscoach een keuze moest maken tussen Van Nistelrooij, Kluivert, Hasselbaink, Makaay, Bergkamp, Van Hooijdonk in de spits.
Niet doen, daar wordt je alleen maar verdrietig van. Die tijden komen nooit meer terug. Topscorers uit 2-3 europese competities op de bank bij het NL-elftal..

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
MarvinG schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:35:
[...]

Klopt inderdaad. Beckham heeft volgens mij grote plannen daar in de VS met zijn nieuw te beginnen club.
Denk dat hij wel een bups goede voetballers die kant op kan krijgen!
Elke ploeg daar mag maar een stuk of 3 grootverdieners hebben dus zoveel zullen het er ook weer niet worden ;) (de rest van de eerste 20 spelers mag bijelkaar 3,5 miljoen dollar verdienen met een spelersmaximum van $436.250)
http://www.orlandocitysc....-league-soccer-salary-cap
Het hoogste salaris is maar iets van 7 miljoen dollar al kan je daar als Zlatan natuurlijk nog veel meer aan endorsements scoren (in mindere mate net als Beckham z3lf toen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Nu online

PauseBreak

derp!

apis29 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:12:
[...]

Elke ploeg daar mag maar een stuk of 3 grootverdieners hebben dus zoveel zullen het er ook weer niet worden ;) (de rest van de eerste 20 spelers mag bijelkaar 3,5 miljoen dollar verdienen met een spelersmaximum van $436.250)
http://www.orlandocitysc....-league-soccer-salary-cap
Het hoogste salaris is maar iets van 7 miljoen dollar al kan je daar als Zlatan natuurlijk nog veel meer aan endorsements scoren (in mindere mate net als Beckham z3lf toen).
Daar zijn wel workarounds voor te verzinnen. De rest van het salaris betalen als medewerker van een of andere BV bijvoorbeeld :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 26-09 11:17

Baseman77

We move

Mooi dat PSG door is!
Die laten tenminste zien dat ze voetballen met een idee en dat het vele geld heel aardig wordt besteed, in tegenstelling tot Chelsea (in ieder geval dit seizoen).
Los van de incapabele Blind is Willems natuurlijk geen modale back, in balbezit is hij namelijk materiaal voor de absolute topclubs.
Mosin schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 22:38:
Hij zal bedoelen dat Di Maria puur op intuïtie speelt en dat is ook zo.
Daarom floreert hij in de vrije rol bij Argentinië en PSG en faalde hij in het strakke keurslijf bij ManU.

[ Voor 27% gewijzigd door Baseman77 op 10-03-2016 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
[...]
Willems is bepaald geen modale back. Aanvallend gezien is hij materiaal voor de echte top. En dus moet je hem zo ook gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Baseman77 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:43:
Mooi dat PSG door is!
Die laten tenminste zien dat ze voetballen met een idee en dat het vele geld heel aardig wordt besteed, in tegenstelling tot Chelsea (in ieder geval dit seizoen).

[...]

Los van de incapabele Blind is Willems natuurlijk geen modale back, in balbezit is hij namelijk materiaal voor de absolute topclubs.

[...]

Hij zal bedoelen dat Di Maria puur op intuïtie speelt en dat is ook zo.
Daarom floreert hij in de vrije rol bij Argentinië en PSG en faalde hij in het strakke keurslijf bij ManU.
In die zin begrijp ik het wel. Ondanks dat heeft hij dan wel een behoorlijke intuïtie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Laatst online: 00:29
[...]

Terwijl we indertijd ook gewoon de :') -smilies uit de kast haalden als Hasselbaink of Makaay opgeroepen werd, dat waren toch echt geen Oranje-spitsen. Hooijdonk was het toch ook niet. :P
Een stapel wereldspelers hebben we ook niet, maar spelers nemen/krijgen ook niet meer echt de kans om goed te worden. Te snel voor de centen naar het buitenland of een club als Heerenveen of Twente kocht liever een of andere exoot dan een paar wedstrijden jeugd de kans te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
We hebben in potentie een goede ploeg die eraan komt. Zijn alleen. Og jong en onervaren. Enige wat we gaan missen is Robben en een veelscorende spits. Hoop nog steeds op Memphis.

Maar goed, dan moet Blind die toppertjes in de dop wel oproepen en niet Appelvlaai, Narsingh en Blind jr om er maar eens een paar te noemen.

Ben wel blij dat ie BMI niet heeft opgeroepen, dat had het nog erger gemaakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
* JeroenNietDoen zit klaar voor Dortmund - Spurs en daarna ManU - Liverpool!

Come on Dortmund & Liverpool *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
http://www.fcupdate.nl/vo...-deur-open-naar-juventus/
Jammer, heel zonde :( Nu hoop ik ook dat hij weg gaat, zodat 'ie tenminste weer zich kan laten zien. Toch zie ik hem liever naar Liverpool gaan of terug naar Dortmund waar hij die slapzak nummer 10 kan vervangen..

[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 10-03-2016 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Wie doet dat commentaar 8)7 . Helaas niet op Belgie zou je bijna zeggen ... (wel Shakhtar - Anderlecht)

Wie is Erik Durm?
- Wereldkampioen :+ (wel totaal overbodige aankoop van Dortmund, getuige de weinige speeltijd dan ook)

[ Voor 54% gewijzigd door apis29 op 10-03-2016 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
apis29 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 19:16:
Wie doet dat commentaar 8)7 . Helaas niet op Belgie zou je bijna zeggen ... (wel Shakhtar - Anderlecht)

Wie is Erik Durm?
- Wereldkampioen :+ (wel totaal overbodige aankoop van Dortmund, getuige de weinige speeltijd dan ook)
Wereldkampioen.. da's waar. Volgens mij waren er niet zoveel extra goede spelers voor die positie.
Wel lekker dat Weidenfeller in de goal staat _/-\o_ Burki is goed, maar Weidenfeller is toch een en al Dortmund.

Trouwens effe wat anders. Duitsland heeft een hoop keepers waar je u tegen zegt:
  1. Neuer
  2. Ter stegen
  3. Trapp
  4. Leno
  5. Weidenfeller
  6. Zieler
Dat is geen misselijke lijst! :D

1-0 Dortmund :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Die zat wel erg mooi in het hoekje.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik was al aan het lachen, maar hij ging naast van Reus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:34

Vos

AFCA

Jammer dat Spurs wat spelers spaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Valt me wel op dat voor een Puma team, Adidas wel prominent op de borden staat de hele wedstrijd. Maar dat zijn Europa League sponsors die allemaal voorbij komen .... (dacht misschien nieuwe kledingsponsor).

DurmGinther had in het WK jaar wel een goed seizoen gedraaid maar vlgns mij was ie (als CD) voor linksback meegenomen. Schmelzer bijvoorbeeld was thuisgelaten ...
Uiteindelijk speelden er ook gewoon centrale verdedigers op de back posities iirc (Höwedes, Boateng).
Maar dat Dortmund 'em kocht sloeg nergens op aangezien ze al Subotic, Hummels, die Griek, nog eentje en nog een andere jonge centrumverdediger (Sarr) hadden.
:$ Ginter zat ik aan te denken haha, Durm was het die er al zat ja O-)

[ Voor 11% gewijzigd door apis29 op 10-03-2016 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Die 3-0 heerlijk ingetikt hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
apis29 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 20:17:
Valt me wel op dat voor een Puma team, Adidas wel prominent op de borden staat de hele wedstrijd. Maar dat zijn Europa League sponsors die allemaal voorbij komen .... (dacht misschien nieuwe kledingsponsor).

DurmGinther had in het WK jaar wel een goed seizoen gedraaid maar vlgns mij was ie (als CD) voor linksback meegenomen. Schmelzer bijvoorbeeld was thuisgelaten ...
Uiteindelijk speelden er ook gewoon centrale verdedigers op de back posities iirc (Höwedes, Boateng).
Maar dat Dortmund 'em kocht sloeg nergens op aangezien ze al Subotic, Hummels, die Griek, nog eentje en nog een andere jonge centrumverdediger (Sarr) hadden.
:$ Ginter zat ik aan te denken haha, Durm was het die er al zat ja O-)
Inderdaad, Ginther haha.
Ik hoop toch geen Adidas voor Dortmund. Krijg je overal die opeen lijkende trainingspakkies :(

Lekker terug gaan naar Nike :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Wat is United slecht bezig, maar ik krijg ook het idee dat spelers zelf middelmaat zijn en ze min of meer naar behoren spelen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Het is volgens mij meer een mentaal probleem. Soms loopt het prima, maar vaak is het gewoon poep.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Gonadan schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 21:33:
Het is volgens mij meer een mentaal probleem. Soms loopt het prima, maar vaak is het gewoon poep.
Gedeeltelijk wel, dat denk ik ook, maar je kan volgens mij niet zeggen dat daar qua spelers een Engels topelftal op het veld staat.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Las dat alle Man U supporters een wit shirt hadden gekregen twv 29.99pond om vanavond aan te trekken als een zee van wit. Zie er niks van :+ (ook het weer niet voor natuurlijk, of voor over de jas).
Sturridge loopt weer te kloten vandaag, die onverwachte kans net had gewoon voorgegeven moeten worden waar er twee stonden. Ook weer teveel lopen met de bal net als in de League Cup Final :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Luxicon schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 21:38:
[...]

Gedeeltelijk wel, dat denk ik ook, maar je kan volgens mij niet zeggen dat daar qua spelers een Engels topelftal op het veld staat.
Iedereen kijkt dan steeds naar de voorhoede maar als je kijkt wat er nu achterin en op het middenveld staat, daar gaat weinig vanuit. Dan kun je de jonge voorhoede niet zoveel kwalijk nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Luxicon schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 21:38:
[...]

Nee dat ook weer niet, ze zullen niet lachend kampioen worden en de CL pakken. Toch is er echt wel meer uit te halen dan dit.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
D-e-n schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 21:47:
[...]

Iedereen kijkt dan steeds naar de voorhoede maar als je kijkt wat er nu achterin en op het middenveld staat, daar gaat weinig vanuit. Dan kun je de jonge voorhoede niet zoveel kwalijk nemen
Wat mij betreft is het hele team niet goed bezig. Ik vind enkel de Gea en Mata rendement brengen. Depay krijgt zo ook vaker zijn mogelijkheden, maar in de meeste gevallen beland de bal bij de tegenstander. Martial weet ook nog niet kansrijk te worden, of anderen in kansrijke positie te brengen. Rashford is nog aardig onzichtbaar, maar maakt regelmatig wel een goede verdedigende actie. De voorhoede krijgt in andere wedstrijden genoeg mogelijkheden en dan gaat het juist daar fout, weinig rendement.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Liverpool is ook niet best hoor, dus dan mag je van United wel wat meer dan dit verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
dutchgio schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 21:57:
Liverpool is ook niet best hoor, dus dan mag je van United wel wat meer dan dit verwachten.
Op z'n minst gelijkwaardig zijn inderdaad, maar ik sta wel achter m'n woorden verder, dat United middelmaat is qua spelers. Met Di Maria / Falcao / v Persie bij de huidige selectie is dat anders. Rooney is ook niet de beste meer. De hele selectie mag zich eigenlijk nog bewijzen, los van de Gea / Mata / Rooney naar mijn mening.

Oja Schweinsteiger niet te vergeten. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Luxicon op 10-03-2016 22:09 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Mata is het toch ook vaak net niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
D-e-n schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 22:13:
Mata is het toch ook vaak net niet?
Je kan er een lang verhaal van maken, maar spelers als Mata hebben zich wel bewezen (of ze het nu super doen is de vraag), maar Mata is in vorm de laatste weken. Ik zie veel wedstrijden waar United aardig speelt en weinig kansen weg geeft, maar aanvallend zeer weinig rendement behaald. Zolang ze matig presteren in de PL, en Europees niks klaarmaken, zie ik de niet bewezen spelers als middelmaat. Van de Gea / Mata / Rooney / Schweinsteiger weet je wat voor naam / ervaring zij hebben. Overige spelers zijn of prijsloos bij United, net uit de belofte, van ploegen die minder hoog dan United zijn aangeschreven (denk aan Southampton / PSV). Waarvan ze allemaal nog niet de PL hebben gewonnen, of ver zijn gekomen in de CL.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Rooney en Schweinsteiger is vergane glorie. Mata is inderdaad een goede speler maar ook net geen wereldtopper die het team een klasse beter maakt. Dan kun je dus niet verwachten dat die jonkies de kar gaan trekken.

V Gaal heeft meestal goede kijk op jonge spelers en Depay en Martial zullen dus best potentie hebben maar v Gaal is altijd al een ramp geweest als het op gearriveerde aankopen aankomt. En nu dus ook.

[ Voor 31% gewijzigd door D-e-n op 10-03-2016 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
D-e-n schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 22:21:
Rooney en Schweinsteiger is vergane glorie. Mata is inderdaad een goede speler maar ook net geen wereldtopper die het team een klasse beter maakt. Dan kun je dus niet verwachten dat die jonkies de kar gaan trekken.
Zo zie ik het ook ja, te weinig ervaring en / of (top)spelers in de bloei van hun leven, waardoor het qua spelers middelmaat is, zeker in Europees verband. De Engelse competitie is denk ik aardig verzwakt Europees gezien.

PS. Die pass van Depay net was heel mooi, dat zie je niet vaak (hij probeert het wel, maar vaak zit de tegenstander er net op tijd bij, zij voorzetten zijn vaak wel gevaarlijk), maar vervolgens is het Martial die er niks mee doet, het blijft behelpen. :P

[ Voor 18% gewijzigd door Luxicon op 10-03-2016 22:25 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
:+ goed uitverdedigd Carrick *O* . 2 - nul ...

Wat een hotseknotsenvoetbal :') (maar dat Barca is zo slaapverwekkend ;) ;) )

[ Voor 58% gewijzigd door apis29 op 10-03-2016 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Wat een fouten. Die vrije schietkans (die aanvoeder van Liverpool werd niet verdedigd, wel stonden met 4 man, 2 van Liverpool te verdedigen), Depay met balverlies en net Carrick, dat dus zorgt voor een tegengoal. Dat allemaal in een paar minuten tijd.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Dramatisch gespeeld van United. Ik mag toch hopen dat er volgende seizoen een andere trainer staat. En een aantal fatsoenlijke spelers. Alleen de Gea is van wereldklasse, maar spelers als Fellaini hebben echt niets te zoeken in dit elftal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Nog even en dan kan meneer Fellaini er weer eens af met rood.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
Toch jammer dat Tottenham niet in de sterkst mogelijke opstelling aantrad. En laten we over United maar niks zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
En dan denk je dat de scheidsrechters in de eredivisie slecht zijn.

Ik zit nu naar Jong Ajax tegen VVV te kijken. En nu krijgt Ajax eens onterecht penalty tegen en zelfs nog rood ook.

Prima kan een keer gebeuren, maar dit is al minimaal de 10e onterechte rode kaart die Jong Ajax krijgt in die paar jaar. Ik heb in de samenvattingen ook al vaker gezien dat Jong Psv wat dubieuze beslissingen tegen krijgt. Het lijkt gewoon alsof die scheidsrechters vaak denken dat ze dan de beloften teams makkelijker kunnen benadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
Terranova schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 21:13:
En dan denk je dat de scheidsrechters in de eredivisie slecht zijn.

Ik zit nu naar Jong Ajax tegen VVV te kijken. En nu krijgt Ajax eens onterecht penalty tegen en zelfs nog rood ook.

Prima kan een keer gebeuren, maar dit is al minimaal de 10e onterechte rode kaart die Jong Ajax krijgt in die paar jaar. Ik heb in de samenvattingen ook al vaker gezien dat Jong Psv wat dubieuze beslissingen tegen krijgt. Het lijkt gewoon alsof die scheidsrechters vaak denken dat ze dan de beloften teams makkelijker kunnen benadelen.
Misschien niet eens bewust. Misschien dat die scheidsrechters het onbewust toch laten meespelen dat het een 2e elftal is en het dus opmerkelijk is als zo'n team van een ploeg als VVV (of Sparta etc.) wint... dit speelt dan mee in de beslissingen die ze nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
MarvinG schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 09:39:
[...]

Misschien niet eens bewust. Misschien dat die scheidsrechters het onbewust toch laten meespelen dat het een 2e elftal is en het dus opmerkelijk is als zo'n team van een ploeg als VVV (of Sparta etc.) wint... dit speelt dan mee in de beslissingen die ze nemen.
Ja dat zou kunnen, de kaart van gisteren is overigens al meteen geseponeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu maar de wedstrijd Noordwijk-Jodan boys aan het kijken, en ik moet zeggen.
Wat is het toch lekker om een voetbal wedstrijd te kijken, ZONDER commentaar..
Een verademing..

Benieuwd of V/D Sar de 0 gaat houden haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Nu online

PauseBreak

derp!

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 14:46:
Nu maar de wedstrijd Noordwijk-Jodan boys aan het kijken, en ik moet zeggen.
Wat is het toch lekker om een voetbal wedstrijd te kijken, ZONDER commentaar..
Een verademing..

Benieuwd of V/D Sar de 0 gaat houden haha.
Ja, ik ben al jaren voorstander van een stream waarbij je alleen het stadiongeluid hoort. Geen commentator. Dat zou echt heerlijk zijn. Eurosport had vroeger wel vaak de optie dat je kon kiezen in de geluidsstreams, maar dat is met de jaren verdwenen helaas.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha.

V/D Sar stopt nog een penalty ook joh... Die gek haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:42
Jezus wat slecht ingeschoten ook hoor

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
martinusz schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 16:22:
[...]

Jezus wat slecht ingeschoten ook hoor
Een strafschop nemen is altijd al een zenuwen klusje. Dat daar een iets bekendere keeper tegenover je staat zal het niet makkelijker maken.

alles kan off-topic

Pagina: 1 ... 56 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder