[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 119 Laatste
Acties:
  • 247.673 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
rikoos schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:27:
[...]

Enkel van Elia na de (diverse) overtredingen waar niet voor gefloten werd...

[afbeelding]

Natrappen (al zijn de menigen daar verschillend over) is nooit goed te noemen maar als de scheids bewust niet fluit na ongeveer 20 keiharde overtredingen kan een speler wel eens gefrusteerd raken en dingen doen die niet horen. Dus nogmaal als het echt zo was dan is het fout echter had zijn directe man 2x direct rood moeten hebben voor de belachelijke trappen die hij uitdeelde.
mijns inziens had Luckassen voor de eerste actie rood kunnen krijgen... alhoewel ik het altijd moeilijk vind om iemand die simpelweg te laat is rood te geven, rood vind ik meer op zijn plaats voor een bewust harde overtreding.... de andere overtreding van Luckassen op Elia vond ik meer een per ongelukje... inderdaad kan Elia er erg last van hebben, maar shit happens.... verder zat Luckassen de hele tijd op het randje van een kaart qua overtredingen (niet omdat hij zo smerig speelde, maar gewoon omdat hij niet goed genoeg is), maar in alle gevallen vind ik dat het scheidsrechter het correct heeft afgehandeld.

Het laatste kwartier was Elia alleen nog maar bezig met Luckassen een tweede gele kaart aannaaien.. dat ging echt helemaal nergens over... de natrappende beweging was daar onderdeel / gevolg van in mijn ogen...

Het grappige is: zo goed als alle Feyenoorders vonden dat de scheidsrechter in hun nadeel floot.... op de ajax.netwerk.to (ok, niet de meest hoogdravende bron) en ajax showtime (nog veel minder hoogdravend) vonden ze juist dat de Rotterdamse vrienden weer alle mazzel hadden met de scheids...
Ik zelf vond Makkelie prima fluiten... en ja, hij had Luckassen rood mogen geven voor die eerste overtreding, maar met geel kon ik ook prima leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:45

Niku

Alagaesii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
[...]

[afbeelding]
Weet je zeker dat het geen tattoo is? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:02
[...]

[afbeelding]

Natrappen (al zijn de menigen daar verschillend over) is nooit goed te noemen maar als de scheids bewust niet fluit na ongeveer 20 keiharde overtredingen kan een speler wel eens gefrusteerd raken en dingen doen die niet horen. Dus nogmaal als het echt zo was dan is het fout echter had zijn directe man 2x direct rood moeten hebben voor de belachelijke trappen die hij uitdeelde.
Daarom had ik zelf altijd scheenbeschermers MET enkelbescherming eraan, kan meneer Elia ook beter doen ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:23

Vos

AFCA

Daar voorkom je inderdaad precies dit soort wonden mee. Maar alleen een stukkie plastic is veel stoerder he ;). (algemeen bedoeld het laatste, geen idee waar Elia mee speelt)

[ Voor 55% gewijzigd door Vos op 04-03-2016 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:06
maar dat is dan weer meer gewicht en zit zo om je been heen, gaat ten koste van zijn lichtvoetigheid natuurlijk. :+
dan moet je het maar op de koop toe nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-09 15:22
dutchgio schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:59:
maar dat is dan weer meer gewicht en zit zo om je been heen, gaat ten koste van zijn lichtvoetigheid natuurlijk. :+
dan moet je het maar op de koop toe nemen.
Zoals hij meestal speelt maakt dat extra beetje gewicht denk ik niet zo veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
P.O. Box schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:36:
[...]
Het grappige is: zo goed als alle Feyenoorders vonden dat de scheidsrechter in hun nadeel floot.... op de ajax.netwerk.to (ok, niet de meest hoogdravende bron) en ajax showtime (nog veel minder hoogdravend) vonden ze juist dat de Rotterdamse vrienden weer alle mazzel hadden met de scheids...
Ik zelf vond Makkelie prima fluiten... en ja, hij had Luckassen rood mogen geven voor die eerste overtreding, maar met geel kon ik ook prima leven.
Ik hoor juist van heel weinig Feyenoorders dat Feyenoord 'benadeeld' is. Enige puntje wat mij opviel is de beslissing om Luckassen 90 minuten te laten staan, die had op zijn minst wel twee keer geel verdient.

Met wat pech breekt Kuyt zijn kuit. Vol met de noppen vooruit op het onderbeen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

en ja, hij had Luckassen rood mogen geven voor die eerste overtreding, maar met geel kon ik ook prima leven.
Het is of rood, of niet. Het is niet rood, maar geel kan ook. Deze overtreding was gewoon rood, geen andere keuze

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PxegN2OpXZpdK94YR3mUSQYz/thumb.png

Hij staat er nog lekker voor ook. Dan geeft ie hem niet, en maakt die speler in de 1ste helft nog 2 echte gele kaarten. Ja, dat roept nogal wat irritatie op.

Verder floot hij een prima wedstrijd. Volgens mij zijn er weinig mensen die zeggen dat Makkelie buiten Lukassen om gekke dingen heeft gedaan. (EDIT: Weinig dus, er zullen er heus zijn die het wel vinden ;) )

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 04-03-2016 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik heb hier geleerd dat een stilstaand shot niks zegt ;).

Ach achteraf ook boeiend toch? Met 3-1 door dus prima.

[ Voor 34% gewijzigd door Vos op 04-03-2016 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/d4a00fb570873c31d42fd9c6f7ef19aa.png

Oh oh oh Frank de B. ...

Dit riekt naar competitievervalsing en is op zijn minst ontzettend onsportief.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2016 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:11
Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 11:13:
[afbeelding]

Oh oh oh Frank de B. ...

Dat hoort bij de Boer,doet hij vaker. Net als dat hij steevast benoemt welke spelers van de tegenstander interessante transfer doelwitten zouden zijn.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Laatst online: 13:40
Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 11:13:
[afbeelding]

Oh oh oh Frank de B. ...

:')

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
volgens mij wordt de Boer steevast dit soort dingen gevraagd in de persco en geeft hij dan altijd te eerlijk antwoord. heb deze persco niet gezien maar in het verleden wel eens n.a.v. een grote krantenkop:
"Frank, als Anderson de winnende maakt tegen jullie dan kan het wel eens beslissend zijn in de strijd om het kampioenschap en je CL deelname kosten"
De Boer: "ja dat klopt".
krantenkop: zie hierboven.

ik zeg niet dat het nu ook zo is gegaan maar zou me niets verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ik denk dat het niet ondenkbaar is dat het gegaan is zoals wel vaker 'journalisten' doen.

De vraag volledig uitspellen in een vorm waarin het antwoord beperkt kan zijn, ja/nee/mogelijk.

Kwaliteitskranten doen dat niet/nooit/zelden. Het zegt ook wel erg veel over de beoogde lezer, als je het mij vraagt.

En verder op dat bericht reageren lijkt me dan ook niet erg zinvol.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Het is inderdaad nogal uit z'n verband gerukt, de antwoorden ervoor waren "Het zij zo" en "Dan hadden we hem maar niet moeten verhuren."
Qua competitievervalsing valt dat dus wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:53
Prachtige goal kuch kuch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:04

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

gewoon een lucky doelpunt vor PSV :/

PSV controleert eig na een lullig doelpunt en daarna is het gewoon slecht ~_~

[ Voor 52% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 05-03-2016 20:32 ]

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Wat een goal van Pröpper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Iemand gezien wat er gebeurde bij die rode kaart van vd Berg? We zitten hier in het stadion en we zouden zweren dat hij alleen de bal raakte. Maarja geen herhaling.

Iemand dit gezien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
RoD schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 21:24:
Iemand gezien wat er gebeurde bij die rode kaart van vd Berg? We zitten hier in het stadion en we zouden zweren dat hij alleen de bal raakte. Maarja geen herhaling.

Iemand dit gezien? :)
Hij raakt eerst de bal (staat er op). Maar daarna heel ongelukkig rolt de bal verder. En komt ie wel degelijk vol op de enkel. Heel lullig, maar lijkt me wel terecht.

PSV inmiddels op 0-3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

PSV wint na een gelukkige 0-1 zeer simpel in een slechte wedstrijd tegen een onmachtig FC Groningen. Jammer had meer van FCG verwacht :+

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Fleximex schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 21:30:
[...]

Hij raakt eerst de bal (staat er op). Maar daarna heel ongelukkig rolt de bal verder. En komt ie wel degelijk vol op de enkel. Heel lullig, maar lijkt me wel terecht.
Duidelijk, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Heb het nu ook op tv gezien. Lekker lomp weer, typisch Van Den Berg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
RoD schreef op zondag 06 maart 2016 @ 00:08:
[...]

Heb het nu ook op tv gezien. Lekker lomp weer, typisch Van Den Berg :X
Weet je wat het weer zo krom maakt, overtredingen op Willems vorige week, van Ginkel deze week en vorige week was eenzelfde soort overtreding ook op een Ajacied gemaakt.
Waarbij deze puur als gele kaart - of niet eens - worden beoordeeld.

De willekeurigheid helpt niet mee :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bacuna, leuke speler trouwens, had idd rood moeten krijgen voor zijn charge op Van Ginkel. Ik snap niet dat zo veel spelers daar de laatste weken mee wegkomen. De overtredingen op Willems en Kuijt kunnen echt niet. De Jong is eerder ook door de Ritzmaier op identieke wijze van het veld geschopt, die was een tijd geblesseerd. Overall vond ik de scheidsrechter uitstekend, maar ik zou graag zien dat dit soort gevaarlijke gevallen wordt bestraft.

Verder heb ik een uitstekende wedstrijd gezien van PSV. Pas in de 90e minuut, bij 0-3, kreeg Groningen zijn eerste en enige kans van de wedstrijd.

Verder was de 0-2 van bijzonder grote schoonheid. Eredivisie doelpunt van het jaar denk ik totnogtoe, het wegdraaien van Willems en de pass van Van Ginkel waren ook van hoog niveau. De 0-3 vond ik ook fraai. 0-1 was lilik, Willems krijgt de bal uit de kluts en scoort via een speler van Grunn.

Uitblinkers: Propper en Locadia. Ook Guardado (zoals het hele seizoen), Bruma (zoals het hele seizoen), Willems waren goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-09 16:11
Van der Hoorn wordt met twee handen gestrekt naar de grond geduwd en de scheidsrechter maakt een schouderduw-gebaar :D

Begint alweer lekker.

Wat kan die kerel van Willem2 belachelijk ver ingooien trouwens, lijken wel corners :D

[ Voor 24% gewijzigd door Krukar op 06-03-2016 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Ik wist niet dat de voornaam van Anderson "Ajacied" was... de commentator voelt blijkbaar de behoefte om bij ieder balcontact van hem zijn voornaam erbij te noemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:24
dit verpest toch niet je hele Zondag he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

P.O. Box schreef op zondag 06 maart 2016 @ 14:57:
Ik wist niet dat de voornaam van Anderson "Ajacied" was... de commentator voelt blijkbaar de behoefte om bij ieder balcontact van hem zijn voornaam erbij te noemen...
En ik wist niet dat hij Anderson heet ;).

Ajax erg, erg matig.

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 06-03-2016 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Die Makkelie blijft toch een slechte scheidsrechter.... Wedstrijd doodfluiten op de meest lichte overtredingen en dan de helft van de serieuze overtredingen niet zien of wegwuiven (zowel van Ajax als van Willem2).

Hoppaaa, lekker hoor :)

[ Voor 6% gewijzigd door Krukar op 06-03-2016 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
P.O. Box schreef op zondag 06 maart 2016 @ 14:57:
Of dat constante gezever dat Dijks de weg wel kent, man man man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Mooi, Ajax is rustig gebleven in het creëren van kansen en wachtte een fout van Willem II af. Die is goed afgestraft door Milik.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Faddermakker schreef op zondag 06 maart 2016 @ 15:14:
[...]

Of dat constante gezever dat Dijks de weg wel kent, man man man.
Ben ik weer blij dat ik via Sky kijk :D (al zijn die verslaggevers niet zoveel beter :X)

[ Voor 9% gewijzigd door Krukar op 06-03-2016 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wow, wat waren die twee Willem II-verdedigers aan het doen daar? Standbeeldje spelen? Netjes afgemaakt van Milik, maar dat was wel heel slecht van die twee.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 06 maart 2016 @ 15:15:
Wow, wat waren die twee Willem II-verdedigers aan het doen daar? Standbeeldje spelen? Netjes afgemaakt van Milik, maar dat was wel heel slecht van die twee.
ik vond de keeper ook niet sterk...
je zal maar op een 0-1 russtand hebben gewed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11:41

Qu3st

Lekker bezig Milik! Die Makkelie is zeker een drama. En de commentatoren bij Fox zijn niet goed maar deze is echt de slechtste die er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:53
Prima schot :o

[ Voor 7% gewijzigd door Terranova op 06-03-2016 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:30
Wat een doelpunt van Bazoer :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Baaszoer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Mooie goal. :Y

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Lekker hoor Bazoer :) Laat weer even zien wat hij kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ze laten niet echt een andere herhaling zien, maar volgens mij kwam de bal wel gewoon in het midden van het doel terecht. Altijd dubieus. Keepers die niet lang zijn: 1,76 m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:07

PauseBreak

derp!

Krukar schreef op zondag 06 maart 2016 @ 15:41:
Lekker hoor Bazoer :) Laat weer even zien wat hij kan.
En de keeper wat hij niet kan _O-

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

0-3 dank je willem 2 :+ *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Wat een assist! En lekker door blijven gaan, goed voor doelsaldo, kunnen we weer uitlopen op PSV qua doelsaldo.

[ Voor 8% gewijzigd door Qu3st op 06-03-2016 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Adriaanse mag morgen ook even langs de opticien trouwens :D

Niet dat Ajax geweldig speelt, maar Willem2 is helemaal niet om aan te gluren.

http://www.fcupdate.nl/vo...aantrekkelijker-dan-ajax/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Waar PSV geen kluif had aan Groningen heeft Ajax dat op het eerste deel van de eerste helft na niet aan Willem 2. Wat een makkelijke goals. Niet dat dat schot van Bazoer niet mooi was. Maar net zoals die goal van Pröpper gisteren: je maakt ze niet tegen een iets betere tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Lekkere combinatie! En gewoon doorgaan met doelpunten maken. Als er maar geen onnodige tegendoelpunten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Kapaf :D

Wat Younes daar deed is wel een beetje twijfelachtig trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Krukar schreef op zondag 06 maart 2016 @ 15:48:
Adriaanse mag morgen ook even langs de opticien trouwens :D

Niet dat Ajax geweldig speelt, maar Willem2 is helemaal niet om aan te gluren.

http://www.fcupdate.nl/vo...aantrekkelijker-dan-ajax/
Soms komt er nog wat zinnigs uit maar meestal praat hij gewoon onzin. De dingen die mensen willen horen, al maanden lang door anderen gezegd worden of dingen die maanden geleden speelden.

Krijgt hij ook nog goed voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Buitenspel en hands van Kramer bj die goal? Hm ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gambieter schreef op zondag 06 maart 2016 @ 17:25:
Buitenspel en hands van Kramer bj die goal? Hm ;)
Ze spelen thuis he :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Het doelpunt waarvan je wist dat het zou komen?
Ik vind het verdacht stil met Feyenoorders op het moment hier ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
martinusz schreef op zondag 06 maart 2016 @ 18:20:
Het doelpunt waarvan je wist dat het zou komen?
Ik vind het verdacht stil met Feyenoorders op het moment hier ;)
De wedstrijd is ook niet om aan te zien.. Op 80% spelen is tegen iedereen lastig. Zelfs tegen een paar amateurs uit Leeuwarden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 14:26

CR1691

Hero of Time

Beslist. Wat een verschrikkelijke zaadpot was dit zeg. Allemachtig.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ach gewoon drie puntjes erbij toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
Maar wel 3x winst deze week. Dat kan geen andere ploeg zeggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Echt een schande: http://www.foxsports.nl/v...speler-bepaalt-goal-telt/

Weer een nieuw dieptepunt in de arbitrage blunders. En dan nog erger de scheidsrechter die gewoon ook weer afgrijselijk staat te liegen over hoe de keuze tot stand kwam: http://www.foxsports.nl/v...gewoon-thuis-goed-kijken/

Bah

[ Voor 37% gewijzigd door PWM op 06-03-2016 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, Feyenoord had mazzel met de arbitrage zeg. Buitenspelgoal en Cambuur werd een vrijwel zekere penal onthouden na een opzichtige handsbal (op de gestreke arm!) van Botteghin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
PWM schreef op zondag 06 maart 2016 @ 19:20:
Echt een schande: http://www.foxsports.nl/v...speler-bepaalt-goal-telt/

Weer een nieuw dieptepunt in de arbitrage blunders. En dan nog erger de scheidsrechter die gewoon ook weer afgrijselijk staat te liegen over hoe de keuze tot stand kwam: http://www.foxsports.nl/v...gewoon-thuis-goed-kijken/

Bah
Bizar ja, die grens had het in ieder geval niet gezien, 4de man mag niet ingrijpen op tv beelden ofzo, al was het dus niet eens buitenspel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

:? Welke dan? (EDIT: Ah, denk de 1-0 dan?)
martinusz schreef op zondag 06 maart 2016 @ 19:34:
[...]

Bizar ja, die grens had het in ieder geval niet gezien, 4de man mag niet ingrijpen op tv beelden ofzo, al was het dus niet eens buitenspel :)
Ja, en de scheids die aangeeft de beslissing nog niet te hadden genomen, maar ondertussen wel naar de stip wijst 8)7

[ Voor 58% gewijzigd door PWM op 06-03-2016 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De eerste goal van Feyenoord was buitenspel, op het moment dat de bal werd gespeeld stond Kramer buitenspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Had alleen de 2-1 en 3-1 gezien, vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Fleximex schreef op zondag 06 maart 2016 @ 15:49:
Waar PSV geen kluif had aan Groningen heeft Ajax dat op het eerste deel van de eerste helft na niet aan Willem 2. Wat een makkelijke goals. Niet dat dat schot van Bazoer niet mooi was. Maar net zoals die goal van Pröpper gisteren: je maakt ze niet tegen een iets betere tegenstander.
Vergeten dat Bazoer hetzelfde tegen Feyenoord deed? ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:30
Gonadan schreef op zondag 06 maart 2016 @ 19:39:
[...]

Haha, hij heeft gelijk hoor... alsof dat een betere tegenstander is ;) :+

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Zaadpartij van Feyenoord. 3 punten binnen, snel vergeten.

We hadden mazzel met de 1 0. Maar gelukkig ook weer eens genaaid bij een doorgebroken elia. Slechts geel waar rood had gemoeten. En ook nog 2 x een pingel moment aan Feyenoord zijde en 1 voor Camber. Higler stond weer eens waardeloos te fluiten voor beide ploegen.

En wat er bij AZ is gebeurd......

[ Voor 13% gewijzigd door LZ86 op 06-03-2016 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Gonadan schreef op zondag 06 maart 2016 @ 19:39:
[...]

Dat was een veel mooiere goal. Hoewel daar ook een niet al te grote keeper in de goal staat. Maar die bal had bijna niemand gehad. Het schot van vandaag was best houdbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Fleximex schreef op zondag 06 maart 2016 @ 20:46:
[...]

Dat was een veel mooiere goal. Hoewel daar ook een niet al te grote keeper in de goal staat. Maar die bal had bijna niemand gehad. Het schot van vandaag was best houdbaar.
Oh zo bedoel je het. De acties waren wel mooi maar dan had hij er gewoon niet in gegaan.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Leon Zwiers schreef op zondag 06 maart 2016 @ 20:34:
Zaadpartij van Feyenoord. 3 punten binnen, snel vergeten.

We hadden mazzel met de 1 0. Maar gelukkig ook weer eens genaaid bij een doorgebroken elia. Slechts geel waar rood had gemoeten. En ook nog 2 x een pingel moment aan Feyenoord zijde en 1 voor Camber. Higler stond weer eens waardeloos te fluiten voor beide ploegen.
Ik had de eerste helft gemist, zie nu ook pas die pingel die Feyenoord in de 9de minuut had moeten hebben. En dan de commentator die bij de herhaling zegt: "Moeilijk te zien" 7(8)7

Maar goed, Feyenoord was niet best, maar Cambuur was helemaal niets. Verdiende overwinning.
En wat er bij AZ is gebeurd......
Veel te weinig ophef. Nijhuis staat gewoon aantoonbaar voor de camera glashard te liegen. Zijn hele relaas is van begin tot eind verzonnen. En zondag mag ie gewoon weer fluiten -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Faber gaat vanaf volgend seizoen naar Groningen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
[...]

Is dat niet met elke beslissing in het voordeel van Feyenoord dat ze dat vinden? ;-)
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2016 @ 19:23:
Pfff, Feyenoord had mazzel met de arbitrage zeg. Buitenspelgoal en Cambuur werd een vrijwel zekere penal onthouden na een opzichtige handsbal (op de gestreke arm!) van Botteghin.
I rest my case 8) 8) 8)

[ Voor 20% gewijzigd door rikoos op 07-03-2016 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Nu online
Joster schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:18:
Faber gaat vanaf volgend seizoen naar Groningen :)
Ja, en vorige week met zo'n vies lachje in de camera dat er rust is bij NEC en hij nergens naartoe gaat. :S

Niet dat het mij wat boeit, maar daarom luister ik nooit die interviews. Komt altijd hetzelfde voorgeprogrammeerde gelul uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

PWM schreef op maandag 07 maart 2016 @ 10:16:
Veel te weinig ophef. Nijhuis staat gewoon aantoonbaar voor de camera glashard te liegen. Zijn hele relaas is van begin tot eind verzonnen. En zondag mag ie gewoon weer fluiten -O-
Wat gebeurde er eigenlijk? Ik heb zelfs even op de Telegraaf site gekeken en zie daar niets gezegd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
gambieter schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:11:
[...]

Wat gebeurde er eigenlijk? Ik heb zelfs even op de Telegraaf site gekeken en zie daar niets gezegd worden?
Op verzoek van de spelers van AZ werd de gelijkmaker van Excelsior toch maar afgekeurd wegens verzonnen buitenspel.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:58
chim0 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:03:
[...]

Niet dat het mij wat boeit, maar daarom luister ik nooit die interviews. Komt altijd hetzelfde voorgeprogrammeerde gelul uit.
Ze moeten media- en communicatie-training voor spelers en trainers afschaffen, wordt het een stuk leuker van in voetballand. Jonge gastjes die al met voorgeprogrammeerde zinnen komen als "We kunnen het wel over mij hebben, maar het is toch zeker ook het team waardoor we..." of "Ja, we moeten keihard blijven werken om tot resultaat te komen".

Wat betreft interviews met actieve voetbalmensen kun je er elke keer wel een bingo-kaart bijhalen met clichés.
Een van de redenen waarom ik VI niet meer lees bijvoorbeeld, zelden interessant. Derksen gaf wel eens aan dat hij regelmatig een zeer interessant interview had gehad met een speler of trainer, zonder écht schokkende dingen. Maar vervolgens gingen de betreffende communicatieafdeling en de zaakwaarnemer(s) er over heen en bleef er een nietszeggend stukje promotiemateriaal over. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ankona schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:17:
[...]

Op verzoek van de spelers van AZ werd de gelijkmaker van Excelsior toch maar afgekeurd wegens verzonnen buitenspel.
Ze moesten het wel erg hebben van de arbitragebeïnvloeding... :X

Janssen had wel een paar keer geel mogen hebben voor schwalbes (en dus later de pingel niet gehad), en die 'buitenspelgoal' is volkomen onreglementair toegepast.

Absurd. Ga toch voetballen zeg. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Nu online
Prosac schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:26:
[...]

Ze moeten media- en communicatie-training voor spelers en trainers afschaffen, wordt het een stuk leuker van in voetballand. Jonge gastjes die al met voorgeprogrammeerde zinnen komen als "We kunnen het wel over mij hebben, maar het is toch zeker ook het team waardoor we..." of "Ja, we moeten keihard blijven werken om tot resultaat te komen".
Tja, je mag niks negatiefs zeggen want stel je voor. Belachelijk! Ze denken dat we achterlijk zijn of zo. Ik weet toch wat ik zie? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Maxim Hartman bij de NOS is daar dan wel de uitzondering op. :+
Het past niet echt bij de NOS en vantevoren was het dan ook nogal bekritiserend, maar het is best wel een welkome aanvulling.
Al die mediatraining heeft daar ook geen effect op, dat kan zo de prullenbak in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
  • Laatst online: 08-08 09:46
Ik moet zeggen dat ik gistermorgen genoten heb van Bas Dost bij De tafel van Kees. Heerlijk vrijuit praten, ook eerlijk aangeven wanneer hij ergens niet op kon/mocht/wilde reageren, ipv het er omheen praten: ik heb een aantal maal uitgebreid gelachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Elia zit vast voor een vechtpartij bij een kroeg. Dat betekent dat van de traditionele top-3 er dit seizoen spelers hebben vastgezeten voor dat vergrijp :p PSV staat nog wel 1 speler voor in de stand :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
PWM schreef op maandag 07 maart 2016 @ 18:21:
Elia zit vast voor een vechtpartij bij een kroeg. Dat betekent dat van de traditionele top-3 er dit seizoen spelers hebben vastgezeten voor dat vergrijp :p PSV staat nog wel 1 speler voor in de stand :+
Eindelijk een beetje vechtvoetbal ;)

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 14:26

CR1691

Hero of Time

Wat zei hij nou laatst? Ik vind het heerlijk om bekkies te slopen :+ ?

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
CR1691 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:33:
Wat zei hij nou laatst? Ik vind het heerlijk om bekkies te slopen :+ ?
_O-
"Hij had een alibi; hij zat nog in de broekzak van Veltman." :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
dutchgio schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:56:
[...]

_O-
"Hij had een alibi; hij zat nog in de broekzak van Veltman." :+
Was ie ontsnapt uit die van Tete? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
ADO een boete van 10.000 voor de spreekkoren bij de wedstrijd tegen Ajax.
5.000 hiervan is voorwaardelijk.

Normaal gezegd zou ik zeggen dat het een lachwekkende boete is. Maar bij ADO hebben ze het niet zo breed dus ik betwijfel dat die echt zaten te wachten op een boete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
Deadsy schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 19:03:
ADO een boete van 10.000 voor de spreekkoren bij de wedstrijd tegen Ajax.
5.000 hiervan is voorwaardelijk.

Normaal gezegd zou ik zeggen dat het een lachwekkende boete is. Maar bij ADO hebben ze het niet zo breed dus ik betwijfel dat die echt zaten te wachten op een boete.
Maar hier merkt geen supporter iets van.

Een wedstrijd zonder publiek treft veel meer mensen, waarbij je hoopt dat sociale controle het ooit overneemt.

Het optreden van Fraser was beschamend. Hij nam niet eens afstand van wat er gebeurd was.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Kevinp schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 19:15:
[...]

Maar hier merkt geen supporter iets van.

Een wedstrijd zonder publiek treft veel meer mensen, waarbij je hoopt dat sociale controle het ooit overneemt.

Het optreden van Fraser was beschamend. Hij nam niet eens afstand van wat er gebeurd was.
Aye en al zouden ze proberen om de boete te verhalen op de supporters. Dan zijn dit niet de bedragen waar dat soort gasten van schrikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Ron Jans slaapt vanavond weer in z'n Barcelona pyjama :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001

St@m

@ Your Service

Faddermakker schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:24:
Ron Jans slaapt vanavond weer in z'n Barcelona pyjama :z
Waarom zou de trainer van PEC in zijn Barcelona pyjama slapen? Dat snap ik even niet :P

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
St@m schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:33:
[...]

Waarom zou de trainer van PEC in zijn Barcelona pyjama slapen? Dat snap ik even niet :P
Haalt er in de voorbeschouwing weer allerlei Barcelona vergelijken bij.( Beter blabla, Ronaldo een na beste voetballer etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Wie kan nog meer nooit inloggen op dat SBS6/Sanoma/Nu.nl gedoe?
Nieuwe accounts, wachtwoord resets, enz enz. Nooit werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001

St@m

@ Your Service

Faddermakker schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:45:
[...]

Haalt er in de voorbeschouwing weer allerlei Barcelona vergelijken bij.( Beter blabla, Ronaldo een na beste voetballer etc)
Oh zo, ik kijk film :P

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:13
Real lijkt sterker, maar Roma heeft tot nu toe nog de beste kansen gekregen..

dadelijk maar een serie fzo kijken, want de wedstrijd is verder niet veel aan..

[ Voor 35% gewijzigd door Gynnad op 08-03-2016 21:15 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Wat een kansen voor Roma, en die gaan dan niet op goal.. ongelooflijk. Salah vind ik wel man of the match tot nu toe met zijn acties.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Jammer dat Roma niet scoort, daarmee zou het een stuk spannender worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Die James kan ook eigenlijk precies niks hè? Waarom hebben ze die ooit gehaald?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1 ... 55 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder