Duw een microfoon in het gezicht van Bert van Oostveen en het lekt uit.Gonadan schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 21:45:
[...]
De straf hoeft niet zwakker te zijn, de uitspraak is slechts later.
Het was natuurlijk wel mijn idee dat het dan binnenskamers zou blijven, anders heeft het inderdaad geen zin.
Probleem voor Twente is vooral dat ze nu op 3 vd 5 maximale sancties staan (per seizoen?) en t afkeuren van de cijfers van t vorige seizoen sanctie 4 oplevert, waarbij halfjaarcijfers die niet aan t verbeterplan/traject voldoen ook een sanctie, de 5e oplevert. En nr 5 is licentie kwijt
Edit: Door t uitstel tot 1 mei nog wat te rekken kunnen ze t wel over t seizoen heentillen trouwens
Edit: Door t uitstel tot 1 mei nog wat te rekken kunnen ze t wel over t seizoen heentillen trouwens
[ Voor 15% gewijzigd door rik86 op 03-03-2016 21:55 ]
Van Beek laat zich daar wel heel makkelijk voorbij lopen. Van Den Brom heeft duidelijk wat gezegd in de rust
Feyenoord heeft altijd moeite met de tweede helft
alles kan off-topic
Goed voor de wedstrijd, de eerste helft was redelijk saai.
Dat is een onhandige eigenschap als voetbalteamAnkona schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 21:52:
Feyenoord heeft altijd moeite met de tweede helft
Verwijderd
Njaah maar Blom staat er bij hePWM schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 21:56:
Makelie werd laatste nog als halve Feyenoorder neergezet
Dan weet je dat je als feyenoord zijnde minimaal 1 keer genaaid word
Nog een strafschop erbij.
alles kan off-topic
het is wel een knokwedstrijd aan het worden, veel overtredingen, dat blijft niet 11 tegen 11 denk ik.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Verwijderd
AZ blijft wel met 11 staan hoor.martinusz schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:08:
het is wel een knokwedstrijd aan het worden, veel overtredingen, dat blijft niet 11 tegen 11 denk ik.
Daar zorgt Makkelie wel voor.
want?Leon Zwiers schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:08:
Ongelooflijk wat word Feyenoord genaaid door Makkelie.
Ankona schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:12:
11 tegen 8 inmiddels

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
In de eerste minuut had er al een rode gegeven moeten worden aan AZ na een smerige overtreding.
Of het ook rood was nadat Vilhena werd vasthouden op een terugspeel val van AZ is de vraag, maar ze zijn voor minder gegeven..
In ieder geval was die overtreding in de eerste minuut wel een donker rode kaart
en nog geen tweede geel. Hoe opzichtig
alles kan off-topic
Vermeer is een redelijke keeper. Maar in één tegen één situatie is hij echt wereldklasse
Meen je dit nou echt? Die Elia heeft de schaatsen aan vandaag.Ankona schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:17:
ik raad je http://feyenoord.netwerk.to aan.... links naast de voordeur liggen de rollen aluminium...Ankona schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:17:
Verwijderd
Je kan zeggen wat je wil.
Maar die man had ondertussen niet meer op het veld mogen staan...
Trouwens wel mooi juichen van Kramer
Maar die man had ondertussen niet meer op het veld mogen staan...
Trouwens wel mooi juichen van Kramer
Nou mondje dicht, daar is de steun van Van Boekel. 
Dit ruikt naar matchfixing...
Dit ruikt naar matchfixing...
[ Voor 25% gewijzigd door dutchgio op 03-03-2016 22:30 ]
<knip>
[ Voor 96% gewijzigd door Ramzzz op 04-03-2016 01:09 ]
alles kan off-topic
<knip>
* ephymerous rent weg
Maar mooi voor Feyenoord dat het seizoen zo nog wat kleur kan krijgen
* ephymerous rent weg
Maar mooi voor Feyenoord dat het seizoen zo nog wat kleur kan krijgen
[ Voor 53% gewijzigd door Ramzzz op 04-03-2016 01:11 ]
XXXVI
Wat doet Vlaar daar? Toch knap van Feyenoord. Zitten in een slechte periode, spelen niet goed en weten toch te scoren. Of kunnen we nu stellen dat Feyenoord uit de slechte periode is.
AZ laat zich voor de tweede maal op rij wel erg afbluffen. Jammer dat dat dan net tegen Ajax en Feyenoord moet zijn.
AZ laat zich voor de tweede maal op rij wel erg afbluffen. Jammer dat dat dan net tegen Ajax en Feyenoord moet zijn.
?Ankona schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:31:
Toch tweede direct rood voor Lukassen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Je wordt nu een beetje vermoeiend...Ankona schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:31:
Verder alles goed?Ankona schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:31:
Zo reageren op een provocatie is standaard rood. Overdreven misschien maar toch al jaren de standaard
alles kan off-topic
Ga alsjeblieft weg. Met jouw logica had Elia al 3x geel voor uitlokken moeten hebben.Ankona schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:31:
dat was natrappen van Elia ---> roodAnkona schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:33:
Zo reageren op een provocatie is standaard rood. Overdreven misschien maar toch al jaren de standaard
Verwijderd
Je bent nu een beetje aan het trollen..Ankona schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:33:
Maar bij dat opstootje.
Als Elia geel krijgt, dan had Luckassen ook geel moeten krijgen..
Vreemd.
Fanatiek Feyenoord supporter gelooft er helemaal in na winst bij Utrecht en doet nu ook hier mee met alle gevolgen van dien..

Mag ik je bron?Ankona schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:33:
Nieuwe regels begrijp ik?Ankona schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:33:
Je zou ook kunnen zeggen dat Elia dubbel geel had moeten hebben. Voor de overtreding en voor het opstootje
Lukassen had gewoon diep donker rood moeten hebben in de eerste helft. Daarna nog 2 donkergeel. De tweede helft valt mee.
Vind ik, maar langs de lijn ook
PEC Zwolle
Ajax
Willem II
Roda JC
AZ
en wellicht straks Utrecht...
allemaal eredivisieploegen... rijtje mag er best zijn....
Ajax
Willem II
Roda JC
AZ
en wellicht straks Utrecht...
allemaal eredivisieploegen... rijtje mag er best zijn....
Groningen niet te vergeten. 
Of noem je nu het rijtje waar Feyenoord van heeft gewonnen?
[ Voor 52% gewijzigd door dutchgio op 03-03-2016 22:39 ]
Verwijderd
Maar word wel weer een beetje moe van feyenoord supporters.
Ikzelf ben al heel mijn leven voor feyenoord..
Nu opeens is heel het legioen weer Kramer aan het opgeilen enz en bronckhorst aan het toezingen..
En next week word er weer gescholden op alles wat los en vast zit..
Word er echt zo moe van.
Wij worden altijd geprezen dat we het beste publiek van NL hebben, maar zo goed al 10 a 15 jaar geleden is het echt niet meer...
15 jaar geleden werd iedereen toegezongen en was het 1 publiek..
Nu is het meer een wedstrijd wie het luidste kan zingen en vooral niet met een ander vak mee zingen.
Je eigen team afkraken als het wat slecht gaat maar vooraan staan als het weer goed gaat.
Wel blij dat Feyenoord in de finale staat.
Kan een mooi verjaardagscadeau zijn op de 24ste als we winnen..
Nu opeens is heel het legioen weer Kramer aan het opgeilen enz en bronckhorst aan het toezingen..
Word er echt zo moe van.
Wij worden altijd geprezen dat we het beste publiek van NL hebben, maar zo goed al 10 a 15 jaar geleden is het echt niet meer...
Nu is het meer een wedstrijd wie het luidste kan zingen en vooral niet met een ander vak mee zingen.
Je eigen team afkraken als het wat slecht gaat maar vooraan staan als het weer goed gaat.
Dat tweede.. ik zat ook al te kijkendutchgio schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:38:
Zal ik een rijtje posten van wie Feyenoord allemaal heeft verloren dit seizoen?
Feli Feyenoorders met de finaleplaats
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
voor bekerbegrippen is het een zeer zwaar rijtje....dutchgio schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:38:
Ik heb altijd het idee dat er bij Feyenoord meer luidkeelse tokkies op de onderste ring staan dan bij andere clubs. Dus beter publiek? Maarja. Ik ben nooit in de Kuip geweest dus kan het niet echt met iets vergelijken.Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:39:
Als Feyenoord de finale wint, heeft het een record in handen. Nooit eerder won iemand in de beker van 7 Eredivisie clubs. 1* eerder won een club er 6 (net als Feyenoord nu dus) en dat was Ajax.
7 Eredivisieclubs is dus nog nooit voorgekomen. Toch mooi
Verwijderd
15 Jaar geleden werd er door heel het publiek mee gezongen,toen kwam ik ook nog elke week in de Kuip.Fleximex schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:42:
[...]
Ik heb altijd het idee dat er bij Feyenoord meer luidkeelse tokkies op de onderste ring staan dan bij andere clubs. Dus beter publiek? Maarja. Ik ben nooit in de Kuip geweest dus kan het niet echt met iets vergelijken.
Maar nu staan de meeste er meer omdat het (populair is) en om bier te drinken/gooien...(tokkie gedrag noem jij dat).
Nu is het echt een wedstrijd van wie het luidst kan zingen, en vooral niet met een ander vak meezingen.
Begrijp me niet verkeerd, het is nog steeds fantastisch om in de kuip te komen.
Maar zoals jaren geleden.... nee zo is het totaal niet meer (dan heb ik het over de tijdperk Bosvelt, Paauwe, van wonderen enz..)
Ik wil echt niet vervelend doen, maar dit is wel echt zo'n record dat nergens over gaatPWM schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:46:
Als Feyenoord de finale wint, heeft het een record in handen. Nooit eerder won iemand in de beker van 7 Eredivisie clubs. 1* eerder won een club er 6 (net als Feyenoord nu dus) en dat was Ajax.
Het zou me echt jeuken, niemand die er om geeft. Net alsof ik nog weet van wie PEC allemaal heeft gewonnen de afgelopen jaren in de beker.PWM schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:46:
Maar ik hoop voor jullie dat het zo gewilde record in jullie handen komt
Nofi, maar toen was je 11? En je weet nog precies dat de hele Kuip meezong? Ja, dat dacht ik ook van het Philipsstadion toen ik 11 was..Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:47:
[...]
15 Jaar geleden werd er door heel het publiek mee gezongen,toen kwam ik ook nog elke week in de Kuip.
[ Voor 24% gewijzigd door St@m op 03-03-2016 22:51 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
na de 2-1 kwam dat wel even van pas... 1 vak begon met "Wie niet springt is een Jood"... ubertriest natuurlijk... na de 1-0 ook al... maar na de 2-1 ging een ander vak daar keihard overheen, waardoor het niet doorzette...Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:47:
[...]
Nu is het echt een wedstrijd van wie het luidst kan zingen, en vooral niet met een ander vak meezingen.
Op Roda na ook allemaal thuiswedstrijden, is ook vast recordPWM schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:46:
Vals sentiment wat je bij elke club ziet. Ik zeg dat het nooit meer zo word als bij de Wolf, Kiprich, Fraser en Blinker.Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:47:
[...]
Maar zoals jaren geleden.... nee zo is het totaal niet meer (dan heb ik het over de tijdperk Bosvelt, Paauwe, van wonderen enz..)
90% van de voetbalsupporters die naar een stadion gaat komt daar een periode in zijn leven vaak. Op een gegeven moment word dat minder om verschillende redenen. Maar die periode, ja, dat, dat was de mooiste ooit.
Iemand die vandaag die periode start, zal er aan terugdenken als de beste periode ooit.
Lig er niet wakker van heRoD schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:49:
[...]
Ik wil echt niet vervelend doen, maar dit is wel echt zo'n record dat nergens over gaat
[ Voor 19% gewijzigd door PWM op 03-03-2016 22:52 ]
Verwijderd
Het is maybe een stom record.
Maar het is een stuk indrukwekkender om alleen maar eredivsie clubs hebben te verslagen...
Dan dat je alleen maar amateur clubs heb gehad.
Toch?
Dan heb je het in ieder geval wel echt verdiend....
Maar het is een stuk indrukwekkender om alleen maar eredivsie clubs hebben te verslagen...
Toch?
Nee, sorry.. diegene die aan het einde van de rit met de beker staat heeft het verdiend.Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:51:
Toch?
Kom op jongens, wees blij dat je in de finale staat na tig jaar, maak er een mooi feest van, geniet ervan.. maar ga het niet verheerlijken met domme records en doen alsof het nu extra speciaal is ofzo.
Zorg maar dat je die beker pakt.
[ Voor 21% gewijzigd door St@m op 03-03-2016 22:55 ]
Verwijderd
Laat ik het eventjes anders verwoorden..St@m schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:52:
[...]
Nee, sorry.. diegene die aan heg einde van de rit met de beker staat heeft het verdiend.
Dan heb je in ieder geval getoond dat je de sterkste ben;)
TouchéPWM schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:51:
Lig er niet wakker van heMaar toch leuk. Hebben we 2 records gebroken dit seizoen, dat kunnen weinig clubs zeggen
Fox Sports is ook echt een partij die niets van voetbal snapte he. Ik was naar de WC tijdens de pingel. Ik wil dus zien hoe die ontstaan is. Kijk ik op foxsports.nl, klik ik op de pingel: Zie ik Kuyt hem er in schieten. Maar dat is slechts een deel he. Alle pingels plaatsen ze op die manier. Onvolledig.
SBS hebben ze het 3x herhaalt echte sportzenderPWM schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:55:
Fox Sports is ook echt een partij die niets van voetbal snapte he. Ik was naar de WC tijdens de pingel. Ik wil dus zien hoe die ontstaan is. Kijk ik op foxsports.nl, klik ik op de pingel: Zie ik Kuyt hem er in schieten. Maar dat is slechts een deel he. Alle pingels plaatsen ze op die manier. Onvolledig.
Valt wel mee natuurlijk.Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:51:
Toch?
Hooguit middenmoot of subtop, van AZ is vorige week al gebleken dat het toch niet zo heel goed is en Ajax zelf speelt in de beker op halve kracht.

Aleen maar amateurclubs kan toch al niet.
bij fox zien ze na 10 herhalingen nog niet wat er met Vlaar gebeurde.... tsja...PWM schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:55:
De Fox Sports site is gewoon matig. Heel moeilijk om video's te vinden, want je moet o.a. geluk hebben dat ze goed gelabeld zijn. Verder zijn samenvattingen op de site altijd slechts iets over 2 minuten met 'achteraf commentaar'. Ik heb liever 6 minuten met het live commentaar, waar er ten minste nog iets van emotie in de stem van de commentator te bespeuren is en niet bij elk moment het resultaat al van te voren gespoilt wordt.
Ondertussen in Spanje heeft Barcelona 35 officiële wedstrijden achtereen geen verlies geleden, ook een record. Toch andere koek.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Heeft Barca wel eens 7x op rij in de KNVB beker gewonnen van een eredivisie club? Nou danQuad schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 23:05:
Ondertussen in Spanje heeft Barcelona 35 officiële wedstrijden achtereen geen verlies geleden, ook een record. Toch andere koek.
Mm. Gaat het seizoen van Feyenoord dan toch nog wat worden?
Volgens mij hoorde ik in het begin - voor de aftrap - ook nog "Gudde rot op" en dat soort werk...Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:39:
Maar word wel weer een beetje moe van feyenoord supporters.
Word er echt zo moe van.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Dat die Kuip nog niet ingestort is, hoe dat spul schudt.
Wel een beetje zielig voor Vlaar tegen z'n oude club.

Wel een beetje zielig voor Vlaar tegen z'n oude club.
Uitzinnige kuip gisteren. Eerste helft was bij vlagen erg goed. Had wel 2-0 bij rust moeten staan eigenlijk. Maar helaas had El Ahmadi de doos nog om zn schoenen. En miste hij een 100% kans.
2e helft was niet erg best en had ook zomaar verkeerd af kunnen lopen. Elia en Botteghin waren niet erg sterk in balbezit. Maar gelukkig kwam de verdiende goal en kon het feest beginnen!
18 wedstrijden uitverkocht huis. Zowel vriendschappelijk als beker en competitie! In goeie en slechte tijden! Prachtig
2e helft was niet erg best en had ook zomaar verkeerd af kunnen lopen. Elia en Botteghin waren niet erg sterk in balbezit. Maar gelukkig kwam de verdiende goal en kon het feest beginnen!
18 wedstrijden uitverkocht huis. Zowel vriendschappelijk als beker en competitie! In goeie en slechte tijden! Prachtig
Verwijderd
Feyenoorders gefeliciteerd. Als de beker wordt gewonnen en de 3e plek wordt behaald is het zowaar (!) een goed seizoen voor Feyenoord. Absurd maar waar.
Een seizoen waarin je zo'n slechte reeks van verliespartijen hebt kan ik toch nooit "goed" noemen. Dat had echt nooit mogen gebeuren. Een beker kan wel de carrière van v Geel en Gio redden.
Uiteindelijk misschien toch nog een prima seizoen voor Feyenoord zo
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
toch een keer meegedaan om een prijs in ieder geval, dat gebeurd niet vaak.
En als ze de finale verliezen en 5de worden is het seizoen gefaald.Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 07:46:
Feyenoorders gefeliciteerd. Als de beker wordt gewonnen en de 3e plek wordt behaald is het zowaar (!) een goed seizoen voor Feyenoord. Absurd maar waar.
Niet absurd maar wel waar.
maar eindigen ze 3e en winnen ze de beker, dan wordt denk ik, volgend seizoen en anders daarna al, redelijk tevreden terug gekeken op dit seizoen.D-e-n schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 08:12:
Een seizoen waarin je zo'n slechte reeks van verliespartijen hebt kan ik toch nooit "goed" noemen. Dat had echt nooit mogen gebeuren. Een beker kan wel de carrière van v Geel en Gio redden.
en 't zal inderdaad de carriere redden, wat van Geel betreft is 't misschien zelfs gunstiger voor Feyenoord als ze 't alsnog verknallen...
Toch is dit wel tekenend voor de staat waarin Feyenoord zich bevindt. Bij Ajax en PSV zou dit seizoen met zo'n reeks verliespartijen en een (hopelijk voor Feyenoord) derde plaats sowieso mislukt zijn. De beker zou dan hoogstens een kleine pleister op de wond zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 07:46:
Bij Feyenoord vierden ze gisteren al feest alsof ze zojuist landskampioen waren geworden.
Tja, je moet wat na zeven verliespartijen op rij.Blauwschaap schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:09:
[...]
Toch is dit wel tekenend voor de staat waarin Feyenoord zich bevindt. Bij Ajax en PSV zou dit seizoen met zo'n reeks verliespartijen en een (hopelijk voor Feyenoord) derde plaats sowieso mislukt zijn. De beker zou dan hoogstens een kleine pleister op de wond zijn.
Bij Feyenoord vierden ze gisteren al feest alsof ze zojuist landskampioen waren geworden.
Ze staan in de finale... Iedereen doet nu net of ze de beker al hebben gewonnen?
Ik zie Feyenoord het nog wel verknallen tegen Utrecht tbh.
Ook al speelt Utrecht de laatste paar wedstrijden zeer slecht.
Niet om te trollen, echt niet, maar dit is toch gewoon altijd al Feyenoord geweest (en dan heb ik het over de laatste 15 jaar ofzo)? Feyenoord is al jaren subtop in Nederland, dus ja, ze zijn blij met een 2e plaats, dus ja ze zijn blij al ze in de finale van de beker komen. Dat is gewoon het hoogst haalbare, en ik zie dat ook niet snel veranderen. Wellicht komt er ooit weer eens een kampioenschap van Feyenoord, wellicht komt er ook ooit weer eens een kampioenschap voor Twente of AZ, of een 2e plaats voor Willem II.Blauwschaap schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:09:
[...]
Toch is dit wel tekenend voor de staat waarin Feyenoord zich bevindt. Bij Ajax en PSV zou dit seizoen met zo'n reeks verliespartijen en een (hopelijk voor Feyenoord) derde plaats sowieso mislukt zijn. De beker zou dan hoogstens een kleine pleister op de wond zijn.
Twente denk ik nietSt@m schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:58:
[...]
Niet om te trollen, echt niet, maar dit is toch gewoon altijd al Feyenoord geweest (en dan heb ik het over de laatste 15 jaar ofzo)? Feyenoord is al jaren subtop in Nederland, dus ja, ze zijn blij met een 2e plaats, dus ja ze zijn blij al ze in de finale van de beker komen. Dat is gewoon het hoogst haalbare, en ik zie dat ook niet snel veranderen. Wellicht komt er ooit weer eens een kampioenschap van Feyenoord, wellicht komt er ook ooit weer eens een kampioenschap voor Twente of AZ, of een 2e plaats voor Willem II.
Ik verwacht dat Feyenoord over 10 jaar, als dat nieuwe stadion er ooit komt, weer structureel mee kan doen om de titel en dat de verdeling ajax/feyenoord/psv weer richting de 40/30/30 gaat - want ajax heeft de hoogste structurele inkomsten
Ik schrok gisteren van een feitje dat Feyenoord in 41 jaar maar 3 keer kampioen is geworden, nu ben ik geen Feyenoorder, maar voor mijn gevoel waren ze vroeger toch wel vaker kampioen. Sinds mijn eigen bestaan maar 2 keer
Met de beker scoren ze beter in die periode en Europees hebben ze natuurlijk ook nog een knappe prestatie geleverd. Het kampioenschap wordt eigenlijk bijna alleen maar gedeeld tussen PSV en Ajax, top 2 dus eigenlijk maar in Nederland.
Met de beker scoren ze beter in die periode en Europees hebben ze natuurlijk ook nog een knappe prestatie geleverd. Het kampioenschap wordt eigenlijk bijna alleen maar gedeeld tussen PSV en Ajax, top 2 dus eigenlijk maar in Nederland.
Dat zit er zeker in.Leon Zwiers schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:49:
Ik zie Feyenoord het nog wel verknallen tegen Utrecht tbh.
Ik dacht als Ajacied ook al dat Zwolle wel te doen was
Ja, wij Zwollenaren dachten dat ook over AjaxTerranova schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:17:
[...]
Dat zit er zeker in.
Ik dacht als Ajacied ook al dat Zwolle wel te doen was
Ik dacht er vanmorgen nog aan.. twee jaar geleden (bijna) alweer..
[ Voor 22% gewijzigd door St@m op 04-03-2016 10:19 ]
Leuk voor Feyenoord!
Inderdaad, Utrecht op dreef, dat wordt moeilijk
Ik ben geen Feyenoord aanhanger maar ik vind het bijna zielig om te zien dat ze kwalitatief echt hooguit subtop zijn. Zonde van zo'n mooie club
Des te knapper echt van de spelers dat ze echt vechten voor een overwinning
Wil en zelfvertrouwen, stijgt elk team boven zichzelf uit
@Stam: leef met je mee ;-)
Inderdaad, Utrecht op dreef, dat wordt moeilijk
Ik ben geen Feyenoord aanhanger maar ik vind het bijna zielig om te zien dat ze kwalitatief echt hooguit subtop zijn. Zonde van zo'n mooie club
Des te knapper echt van de spelers dat ze echt vechten voor een overwinning
Wil en zelfvertrouwen, stijgt elk team boven zichzelf uit
@Stam: leef met je mee ;-)
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 04-03-2016 10:22 ]
Tja, hij had die bal gewoon af moeten leggen. Er liepen er twee mee. Maar ja, als ie dat kon, speelde ie niet bij Feyenoord.
Wel schitterend balletje op hem van Elia trouwens. Precies op maat met links met een boogje om de verdediger heen. Jammer dat we dat soort dingen niet vaker zien.
[ Voor 5% gewijzigd door chim0 op 04-03-2016 11:11 ]
dat was natuurlijk wel de mooiste bekerfinale in tijden.St@m schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:18:
[...]
Ja, wij Zwollenaren dachten dat ook over Ajaxen het jaar erop Groningen, maar Groningen is beter dan Ajax blijkt maar weer
Ik dacht er vanmorgen nog aan.. twee jaar geleden (bijna) alweer..
Vooral die sfeeracties waren geweldig..dutchgio schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:21:
[...]
dat was natuurlijk wel de mooiste bekerfinale in tijden.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Toen was het nog gewoon vuurwerk, geen gedoe met poppen of rare teksten etc.Malfunctions schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:02:
[...]
Vooral die sfeeracties waren geweldig..
Met terugwerkende kracht moeten we daar maar blij mee zijn..dutchgio schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:06:
[...]
Toen was het nog gewoon vuurwerk, geen gedoe met poppen of rare teksten etc.

Knowledge reigns supreme over nearly anything
Net zo'n belachelijke tackle als laatst op Willems, toen werd er ook geen rood getrokken.PWM schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:36:
Lukassen had gewoon diep donker rood moeten hebben in de eerste helft. Daarna nog 2 donkergeel. De tweede helft valt mee.

Wel mooi om te lezen dat Bilal het al over de Coolsingel heeft bij bekerwinst en dat bij een poll op AD.nl 77% Feyenoord als bekerwinnaar verwacht.
Er moet eerst nog een finale gespeeld worden mensen!
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Jaja, maar die gaan we verliezen. Kunnen we beter lol hebben, en nu toch het winnaarsgevoel hebbenOn_E schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:19:
Wel mooi om te lezen dat Bilal het al over de Coolsingel heeft bij bekerwinst en dat bij een poll op AD.nl 77% Feyenoord als bekerwinnaar verwacht.
Ja en ik zie ze ook niet heel eenvoudig van Utrecht winnen hoor. Ze moeten nu niet denken dat ze er al zijn...On_E schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:19:

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Ik hou het op 50/50 maar denk dat Feyenoord zichzelf toch als favoriet zal bestempelen.PWM schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:23:
[...]
Jaja, maar die gaan we verliezen. Kunnen we beter lol hebben, en nu toch het winnaarsgevoel hebben
En als Utrechter vind ik dat eigenlijk wel prima, laat de druk maar in R'dam liggen.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ja, tijd voor de videoscheids die dit soort beelden kan bekijken. Dan is het snel afgelopen met dit soort tackles.JST94 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:13:
[...]
Net zo'n belachelijke tackle als laatst op Willems, toen werd er ook geen rood getrokken.
[afbeelding]
Nee, merp!
Enkel van Elia na de (diverse) overtredingen waar niet voor gefloten werd...

Natrappen (al zijn de menigen daar verschillend over) is nooit goed te noemen maar als de scheids bewust niet fluit na ongeveer 20 keiharde overtredingen kan een speler wel eens gefrusteerd raken en dingen doen die niet horen. Dus nogmaal als het echt zo was dan is het fout echter had zijn directe man 2x direct rood moeten hebben voor de belachelijke trappen die hij uitdeelde.
Tuurlijk, en als Ronaldo het doet dan is de wereld te klein.rikoos schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:27:
[...]
Enkel van Elia na de (diverse) overtredingen waar niet voor gefloten werd...
[afbeelding]
Natrappen (al zijn de menigen daar verschillend over) is nooit goed te noemen maar als de scheids bewust niet fluit na ongeveer 20 keiharde overtredingen kan een speler wel eens gefrusteerd raken en dingen doen die niet horen. Dus nogmaal als het echt zo was dan is het fout echter had zijn directe man 2x direct rood moeten hebben voor de belachelijke trappen die hij uitdeelde.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder