[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 58 ... 119 Laatste
Acties:
  • 247.672 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 26-09 11:17

Baseman77

We move

*
Oeps, stukje dubbel.
Sjurm schreef op maandag 14 maart 2016 @ 09:10:
Atletico gaat dit thuis wel afmaken al acht ik PSV niet geheel kansloos. Het zou al mooi zijn als ze het Atletico erg moeilijk kunnen maken en ze de schade beperkt houden. Wie weet zit er nog wel een 1-1 in.
Mee eens.
We hopen op een stunt d:)b
Krukar schreef op maandag 14 maart 2016 @ 09:37:
PSV hoeft natuurlijk maar 1 keer te scoren in principe, maarja, Atletico heeft in 29 wedstrijden PD maar 12 tegendoelpunten gekregen (vergelijk dat met Barcelona en Real, respectievelijk 22 en 28 tegendoelpunten), waarvan het grootste deel in uitwedstrijden. Dat is een vrij onneembare vesting.
Ook mee eens.
Atletico lijkt wat onderschat te worden in de Nederlandse media, maar ze zijn ontzettend sterk en het hele lage aantal tegendoelpunten is indrukwekkend.

[ Voor 27% gewijzigd door Baseman77 op 14-03-2016 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

Krukar schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:06:
Inderdaad, terwijl zowel PSV als Ajax dit seizoen ook niet heel geweldig zijn... Er is veel meer concurrentie in de middenmoot dit seizoen, ze pakken daar allemaal punten van elkaar af. Begint zo een beetje op de Bundesliga te lijken (qua seizoensverloop, niet qua niveau :)), daar heb je ook meestal 2 teams bovenin en dan een enorm gat tot de middenmoot.
Nou, ik vind PSV en Ajax eigenlijk allebei knap presteren in de competitie.
Het spel van Ajax is vaak niet sprankelend, maar ze boeken er wel resultaten mee. En 2 teams die boven de 80 punten eindigen komt weinig voor, dat ligt natuurlijk niet alleen aan de middenmoot die elkaar allemaal punten afsnoepen.

Al is het erg opvallend dat Feyenoord 7 wedstrijden op rij verliest (!), maar desondanks 'gewoon' 3e staat. Dat moet eigenlijk nooit kunnen. Dus je hebt wel een punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
En die 7 verlieswedstrijden zijn precies het verschil. Zonder die geslaagde record poging zouden het dus drie ploegen boven de 80 worden.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02:39

St@m

@ Your Service

Ankona schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:30:
En die 7 verlieswedstrijden zijn precies het verschil. Zonder die geslaagde record poging zouden het dus drie ploegen boven de 80 worden.
Ja.. en als team X, Y en Z alles hadden gewonnen hadden we 6 ploegen gehad met meer dan 80 punten ;)
Overigens moet ik het nog maar zien of Ajax en PSV boven de 80 punten komen.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
St@m schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:34:
[...]

Ja.. en als team X, Y en Z alles hadden gewonnen hadden we 6 ploegen gehad met meer dan 80 punten ;)
Overigens moet ik het nog maar zien of Ajax en PSV boven de 80 punten komen.
Daar heb je een punt! Stel je voor, zes ploegen boven de 80. :+

(wat ik aan wilde geven is dat Feyenoord toch tot het moment dat ze met die bizarre reeks begonnen mee deed in de race om de koppositie. Dus gelijk opgingen met die andere twee. - over de eerste seizoenshelft staken er dus drie teams ver boven de rest uit)

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ankona schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:30:
Ehm... Nee, lijkt me niet, want ze pakken elkaar ook punten af om zo hoog te komen. ;)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

Ramzzz schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:58:
Ehm... Nee, lijkt me niet, want ze pakken elkaar ook punten af om zo hoog te komen. ;)
Klopt...zo was van die 7 verloren wedstrijden op rij er 1 tegen PSV (de 2e wedstrijd in de reeks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:19

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Baseman77 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:04:
PSV heeft dit seizoen 8 keer punten laten liggen, 6 keer daarvan betrof het de wedstrijd voor een CL wedstrijd...dat is natuurlijk geen toeval meer.
Correlatie is nog wat anders dan causaliteit. Maar ik kan goed begrijpen dat het moeilijk concentreren is op een 'zekere' wedstrijd als er zo'n pot aan zit te komen.
Europees voetbal kost je nu eenmaal punten in de eigen competitie.
Daar lijkt het vaak wel op inderdaad, maar men is meestal geneigd dat pas toe te geven bij de eigen club. Bij een ander is het aanstellerij want dat hoort erbij. Het was meer de manier van vergelijken die meteen uit de kast getrokken werd waar ik op reageerde, ondanks dat Atletico eraan zit te komen is het wel erg makkelijk om het direct logisch te vinden dat er punten verloren worden. ;)

Meer belasting van je team geeft je gewoon meer kans op puntverlies, dat lijkt mij inderdaad niet meer dan logisch. Een club die alleen in de competitie bezig is kan zich een stuk beter focussen op elke wedstrijd dan een club die ook nog beker en Europees heeft.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Gonadan schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:44:
[...]

Een club die alleen in de competitie bezig is kan zich een stuk beter focussen op elke wedstrijd dan een club die ook nog beker en Europees heeft.
Nou, dat was echt te zien! :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:57
dutchgio schreef op zondag 13 maart 2016 @ 12:18:
Je hebt nu trouwens voor 10,- tot het einde van het seizoen(31-07) FOX Sports GO Eredivisie. Abonnement stopt ook automatisch.
Best een goede deal lijkt me zo.

Via Pepper.com:
https://nl.pepper.com/aan...izoen-nu-voor-eur10-20320
Thanks! Vandaag ook maar besteld.

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ramzzz schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:52:
[...]

Nou, dat was echt te zien! :+
Op die prutsers uit Amsterdam is sowieso geen peil te trekken. De uitzondering bevestigt de regel zeg maar. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Gonadan schreef op maandag 14 maart 2016 @ 19:59:
[...]

Op die prutsers uit Amsterdam is sowieso geen peil te trekken. De uitzondering bevestigt de regel zeg maar. :P
Die denken dat ze ook Europees mogen spelen. Ze verbeelden zich daar wel meer.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Nou ja ze moeten zondag toch de grens over. :+

[ Voor 3% gewijzigd door Gonadan op 14-03-2016 20:04 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Gonadan schreef op maandag 14 maart 2016 @ 20:04:
Nou ja ze moeten zondag toch de grens over. :+
De ondergrens? Welke kant op? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ramzzz schreef op maandag 14 maart 2016 @ 20:08:
[...]

De ondergrens? Welke kant op? :+
Wat weer de bovengrens is van anderen. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
dutchgio schreef op zondag 13 maart 2016 @ 12:18:
Je hebt nu trouwens voor 10,- tot het einde van het seizoen(31-07) FOX Sports GO Eredivisie. Abonnement stopt ook automatisch.
Best een goede deal lijkt me zo.

Via Pepper.com:
https://nl.pepper.com/aan...izoen-nu-voor-eur10-20320
Bedankt. Normaal veel te duur, maar voor deze prijs is het leuk.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:23
Ja dat had ik dus ook, nu is het een leuke aanbieding.
Laptop met hdmi of via Chromecast en je hebt het ook op de TV.

Ik kon trouwens met meerdere apparaten tegelijk streams bekijken ook met 1 via 4g. Van het stoppen van 1 stream als je met een andere een stream opstart lijkt dus geen sprake...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:56
Goh bij vi praten ze over Faber en Santos.
Heb dat verhaal nu al wel 10x gehoord
Gebeurt zeker te weinig in de eredivisie?

Psv wordt wel moeilijk. Ach als het maar een spannende wedstrijd wordt, dan ben ik tevreden

[ Voor 27% gewijzigd door Harribo op 14-03-2016 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:32
Psv wordt wel moeilijk. Ach als het maar een spannende wedstrijd wordt, dan ben ik tevreden
Waarom wordt het moeilijk, het is niet dat hun afgelopen wedstrijd bijster goed speelden.. Ik denk dat ze toch wel redelijk gelijkwaardig zijn..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:32
ik zie ajax helaas niet winnen. Met een gelijk spel mag ajax in zijn handen klappen.
Al hoop ik tuurlijk op een 0-4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

Gonadan schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:44:
Het was meer de manier van vergelijken die meteen uit de kast getrokken werd waar ik op reageerde, ondanks dat Atletico eraan zit te komen is het wel erg makkelijk om het direct logisch te vinden dat er punten verloren worden. ;)
Dit ben ik ook helemaal met je eens.
Het is wel begrijpelijk, maar inderdaad ook een makkelijk excuus. En logisch zou het zeker niet mogen zijn.
Meer belasting van je team geeft je gewoon meer kans op puntverlies, dat lijkt mij inderdaad niet meer dan logisch. Een club die alleen in de competitie bezig is kan zich een stuk beter focussen op elke wedstrijd dan een club die ook nog beker en Europees heeft.
Ook mee eens :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:51
Ik heb echt zin in vanavond. Verwacht dat PSV het heel moeilijk gaat krijgen, maar geef ze wel een kans. Hopelijk bij rust nog 0-0 en dan slimme counter. Of een keer in kluts met een corner. We gaan het beleven :)

[ Voor 5% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 15-03-2016 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:10:
Ik heb echt zin in vanavond. Verwacht dat PSV het heel moeilijk gaat krijgen, maar geef ze wel een kans. Hopelijk bij rust nog 0-0 en dan slimme counter. Of een keer in kluts met een corner. We gaan het beleven :)
Engelse scheids, o.a. Uruguayaanse verdedigers. Daar liggen kansen... :Y)

Verder slim spelen, potdicht houden achterin, geen onnodige kaarten halen, counter en dode spelmomenten benutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik hoop ook dat PSV in ieder geval iets kan laten zien, desondanks mag PSV zelfs na een slachtpartij door Atletico met opgeheven hoofd het veld verlaten wat mij betreft. :)

Het is echt geen schande om als Nederlandse ploeg met zo'n beperkt budget hier te stranden in de CL. Met volwassen, tactisch voetbal en een strijdlust die helaas niet altijd terug te zien is in de eredivisie. Ik heb tot dusver genoten, en hopelijk gaat het sprookje vanavond gewoon door! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-09 10:55
Ik zat net even te kijken en gaat sbs morgen echt arsenal Barca uitzenden???

Die zijn helemaal gek geworden...
Dat ze daar een maand geleden voor kozen kan ik mij nog inkomen.. Maar nu echt niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:52
Joostje123 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 12:20:

Die zijn helemaal gek geworden...
Dat ze daar een maand geleden voor kozen kan ik mij nog inkomen.. Maar nu echt niet meer...
Eens, dat zou toch echt Bayern - Juve moeten zijn....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sven240
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-09 21:03
Joster schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 12:50:
[...]

Eens, dat zou toch echt Bayern - Juve moeten zijn....
Sinds SBS championsleague in beheer heeft is het een en al drama!
Ik vind het onbegrijpelijk dat je in de (spannendste) laatste fase van een wedstrijd mee gaat delen dat shownieuws en HVNL op het punt staan te beginnen... who cares!

De keuze van voetbalwedstrijden is niet te verklaren en wat mij betreft zenden ze de hele rust reclame uit... ik zie het verschil niet! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Die opmerking alleen al is tenenkrommend inderdaad...
Qua keuzes van wedstrijden hadden ze bij NOS net zo goed voorkeur voor Barca.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:29
Joostje123 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 12:20:
Natuurlijk. Barcelona schijnt nou eenmaal standaard meer kijkers te trekken dan Bayern of Juve.. commercie voor alles. Sportief gezien moeten ze natuurlijk voor die andere twee kiezen.

Het is echter niet alsof de NOS een andere keuze had gemaakt. Die kozen over het algemeen ook voor de reclame-inkomsten in de rust ipv de sportief betere / leukere keuze.

Er zullen ongetwijfeld mensen genieten van Barcelona, maar ik vind het zelfs leuker om naar FC Groningen te kijken.

[ Voor 28% gewijzigd door Prosac op 15-03-2016 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:19
Wel beetje de koe in de kont kijken he, ik neem aan dat ze van te voren moeten bepalen welke wedstrijd ze live uitzenden en welke ze in samenvatting mogen tonen. Voor hetzelfde geldt was juve - bayern 0-6 geworden en Ars - Barca 1-0, dan hadden ze bayern - Juve uitgezonden en had hier iedereen zitten klagen dat ze Barca hadden moeten uitzenden ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:29
Er is natuurlijk een mogelijkheid dat de reclame zendtijd verkocht is op basis van de uit te zenden wedstrijd. Dan ontkom je ook niet meer aan het kiezen voor de andere wedstrijd.
Kan me voorstellen dat een adverteerder meer geld biedt voor zendtijd tijdens Barcelona dan tijden Bayern.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:40
* Quad aait Ziggo sport totaal. ;)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PSV is niet kansloos, maar Atletico is torenhoog favoriet, die zijn in absolute topvorm.

Ik voorspel 2-0. Hopen op een tactische wijziging van Cocu, met het gebruikelijke team kom je niet ver in deze pot. Verdediging dichttimmeren en gokken op de counter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Absolute topvorm is ook weer overdreven, tot de afgelopen wedstrijd had men problemen om te scoren. Dan verkeer je niet ineens in bloedvorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-09 16:11
dutchgio schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 18:18:
Absolute topvorm is ook weer overdreven, tot de afgelopen wedstrijd had men problemen om te scoren. Dan verkeer je niet ineens in bloedvorm.
Die wedstrijd daarvoor wonnen ze 1-3 uit bij Valencia. Topvorm is overdreven maar onderschatting is wel gevaarlijk.

In ieder geval success vanavond PSV supporters, ik duim voor jullie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:22
Wat een domme actie weer van die (niet alle ofcourse) PSV fans richting die bedelaars.. Lekker niveau hebben clubs uit Nederland als ze eens ergens anders komen. Gedraag je toch man, idioten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Weer een deel van de "supporters" die een club in een kwaad daglicht zetten, gebeurd niet alleen met Nederlanders hoor, BvB "supporters" liepen laatst ook weer te rellen in Gelsenkirchen. Zul je altijd houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:22
Krukar schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 18:44:
Weer een deel van de "supporters" die een club in een kwaad daglicht zetten, gebeurd niet alleen met Nederlanders hoor, BvB "supporters" liepen laatst ook weer te rellen in Gelsenkirchen. Zul je altijd houden.
Ach, ik heb er zelf bij gestaan. Zangkoren bij Dortmund, maar dat neemt niet weg dat het gewoon ronduit triest is. Echte kerels zijn dat :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 18:07:
PSV is niet kansloos, maar Atletico is torenhoog favoriet, die zijn in absolute topvorm.

Ik voorspel 2-0. Hopen op een tactische wijziging van Cocu, met het gebruikelijke team kom je niet ver in deze pot. Verdediging dichttimmeren en gokken op de counter.
Het voordeel is dat PSV niet hoeft te winnen, ze mogen alleen niet verliezen. Ik ben bang dat het niet al te aantrekkelijk wordt, maar dat heb ik graag over voor een mooi resultaat. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Gonadan schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 18:52:
[...]

Het voordeel is dat PSV niet hoeft te winnen, ze mogen alleen niet verliezen. Ik ben bang dat het niet al te aantrekkelijk wordt, maar dat heb ik graag over voor een mooi resultaat. :P
Er zal er toch uiteindelijk één moeten winnen, al is het d.m.v. penalties :)

Denk niet dat je het daarvan wil gaan laten afhangen als je ziet hoeveel penalties PSV idt seizoen heeft gemist. :X
E.g. je moet toch minimaal één doelpunt maken als PSV.

[ Voor 18% gewijzigd door Krukar op 15-03-2016 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Krukar schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 18:54:
Er zal er toch uiteindelijk één moeten winnen, al is het d.m.v. penalties :)

Denk niet dat je het daarvan wil gaan laten afhangen als je ziet hoeveel penalties PSV idt seizoen heeft gemist. :X
E.g. je moet toch minimaal één doelpunt maken als PSV.
Ik denk dat PSV meer kans heeft bij strafschoppen dan door vol op de aanval voor een doelpunt te gaan. Beter afwachten en als je dan toch scoort uit een counter is dat helemaal mooi.

De strafschoppen beschouw ik trouwens als mechanische om te bepalen wie doorgaat. De wedstrijd is wat mij betreft dan gewoon gelijk geëindigd.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Repel Steel
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 09:43
Wie is Grijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

De broer van Gelijk.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Mosin schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 18:36:
Wat een domme actie weer van die (niet alle ofcourse) PSV fans richting die bedelaars.. Lekker niveau hebben clubs uit Nederland als ze eens ergens anders komen. Gedraag je toch man, idioten :(
Niet alle, maar om een punt te maken moeten we tegenwoordig wel de hele groep (of vak) een stadionverbod geven toch? O-)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:29
Sowieso de omstanders die weigerden om in te grijpen toen ze het zagen gebeuren. Daarnaast het vak, en als het nog ff kan de club ook aanpakken. Korte metten maken hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JanW schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 20:03:
Sowieso de omstanders die weigerden om in te grijpen toen ze het zagen gebeuren. Daarnaast het vak, en als het nog ff kan de club ook aanpakken. Korte metten maken hiermee.
Je weet waar het over gaat? Het gooien van muntjes naar bedelaars? Triest en hersenloos gedrag, maar ik denk dat je weinig feeling hebt voor passende maatregelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
JanW schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 20:03:
Het is zeker onbeschoft gedrag van die lui maar je kan ook overdrijven... wat heeft de club hier nou weer mee te maken.

PSV begint met 5 verdedigers dus. Ben erg benieuwd of ze er iets van kunnen maken daar, zou wel mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Bwaha sarcasmedetectoren uitverkocht? JanW begreep mijn punt. oOo

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:59
Wat een misplaatst vertrouwen weer van die commentator....alsof PSV een aansprekende tegenstander is voor Atletico. :z Een beetje realiteitszin zou hier niet misstaan, kijkt en luistert ook gewoon prettiger.
Normaliter gaat PSV er gewoon met 2 a 3-0 erop.

[ Voor 20% gewijzigd door FDMK op 15-03-2016 20:45 ]

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Willems met 2 foute passen
moet ie niet te vaak doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Hmm veel slordigheden bij PSV tot nu toe zeg

Atletico zakt wel ver terug als PSV de bal heeft.

[ Voor 37% gewijzigd door Goron op 15-03-2016 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-09 08:19
Willems gaat nog op het niveau door van tegen Heerenveen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Dat zijn inmiddels al 4 foute passen van Willems
verdedigend deed ie het overigens wel een paar keer ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Pff. En toen stond er opeens iemand van Atlético vrij voor goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De Jong zijn passeerbewegingen zijn ook erg Eredivisie. Zoet wel weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-09 21:21
Mijn stream loopt een beetje achter :P

Valt me wel op dat Atletico ver terugzakt bij balbezit PSV, vinden de fans op de tribune ook niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Als je dat doet heb je niks aan het 5-3-2 van PSV, dus dat werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:17
PWM schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 21:01:
De Jong zijn passeerbewegingen zijn ook erg Eredivisie. Zoet wel weer goed.
Ik vraag me ook af wat je aan De Jong hebt in deze wedstrijd met deze opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Die Simeone heb ik nog nooit 1 keer op de bank zien zitten de laatste jaren, had net zo goed een tolk voor doven kunnen zijn :P
Sjurm schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 21:05:
[...]

Ik vraag me ook af wat je aan De Jong hebt in deze wedstrijd met deze opstelling
Klopt, hij is te traag. Is een echte centrumspits voor een 4-3-3 en geen lopende spits. Locadia moet het doen.

[ Voor 55% gewijzigd door Vlassie1980 op 15-03-2016 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Sjurm schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 21:05:
[...]

Voor dat ene moment dat je wel wat aan hem hebt, dat is ook weer de kracht van De Jong.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-09 23:35

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

lol PSV publiek wat er zit weet even boven het geluid van de atleetie supporters te komen :P

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Gonadan schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 21:06:
[...]

Voor dat ene moment dat je wel wat aan hem hebt, dat is ook weer de kracht van De Jong.
Ja, dat is waar. Meestal als ik dit soort dingen zeg scoort diegene, dus laten we dat maar hopen :+
Maar een beetje snelheid met bijvoorbeeld Lestienne was ook welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Je kan wel met Narsingh en Lestienne spelen. Maar het fysiek van De Jong en Locadia heb je meer aan denk ik. Vooral ook verdedigend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Nou zie toch liever Lestienne dan Locadia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Ze houden het veld wel groot zeg. Als het verlengen wordt is iedereen kapot volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

tot zover kan ik nou niet zeggen dat PSV weggespeeld is/word in de eerste 25 minuten. doen het so far niet echt slecht iig

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Harribo schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 21:11:
Nou zie toch liever Lestienne dan Locadia
Dat dan misschien wel. Maarja. Locadia, Narsingh en Lestienne (en Pereiro) waren allen slecht tegen Heerenveen. Je moet niet vergeten dat Lestienne wel wedstrijdritme mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

daar had meer in gezeten voor PSV :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ai ai jammer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dit is toch precies hoe het gaat? Je hebt het idee beter te zijn, en opeens is het 1-0.

Willems veroorzaakt geel voor Locadia. Nog geen bal in de voeten gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Daar geef je toch een waarschuwing. Niet meteen geel. Het is niet alsof Atlético er doorheen was ofzo.
PWM schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 21:15:
Dit is toch precies hoe het gaat? Je hebt het idee beter te zijn, en opeens is het 1-0.

Slechte bal inderdaad. Al was het positie kiezen van Locadia ook niet je van het.

[ Voor 63% gewijzigd door Fleximex op 15-03-2016 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm

Helaas wel inderdaad.

Willems is slechtste op het veld tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Je krijgt vertrouwen, komt er meer uit en geeft dus ook meer ruimte. Blijft altijd gevaarlijk als je meer wilt aanvallen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
De Jong ziet er nog niet uit als een killer spits deze wedstrijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Jammer dat Willems niet zo goed is nog. Ook dat schot op doel, totale mispeer

Afgezien van die kans van Atletico doet psv het goed
Maar ja je weet wat voor een team Atletico is....

Als als als psv nu eens een goal maakte...

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 15-03-2016 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Zoet is wel sterk hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Alle lof voor PSV hoe ze spelen, ik twijfel alleen of het nog lang goed gaat. Blijft een zeer stugge ploeg hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

buitenspel en weer een geode redding van zoet , over het idee dat je kijgt dat er wat te halen valt, PSV verbruikt wel de meeste energie so far hopen dat ze dat vol kunnen houden .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ik hoop in ieder geval op verlenging, die voelen ze zondag sowieso nog. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Je hebt inderdaad het idee dat er meer inzit voor PSV. Maar dat had je bij alle uitwedstrijden in de poule ook. En bij vele wedstrijden van Ajax in de CL ook de afgelopen jaren. Als dit niet zou gebeuren zouden beide teams Europese subtop zijn. Dat dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Zoet goed bezig.. die weet goed zijn podium uit te kiezen

Heb het al wat door... Lange ballen richting de Jong... Vind Atletico niet leuk

[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 15-03-2016 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:51
Toch een redelijke open wedstrijd. Mooi om te zien dat PSV niet alleen in de Chelsea modus gaat, maar ook durft aan te vallen. Hopelijk halen ze de rust met 0-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Zoet kan in de zomer verhuisdozen inpakken

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 21:26:
Toch een redelijke open wedstrijd. Mooi om te zien dat PSV niet alleen in de Chelsea modus gaat, maar ook durft aan te vallen. Hopelijk halen ze de rust met 0-0
De eerste 15 minuten had PSV erg veel moeite met Atledico. Maar ik heb slechts één grote kans gezien ( wel vele kansen op kansen. )

PSV heeft nog geen echte kans gehad. Laten we hopen dat ze er eentje in prikken en dat dat voldoende blijkt te zijn.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ankona schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 21:26:
Nou...
Dat zat Cillessen nu ook bij een leuke club na de WK in Brazilië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nog even volhouden tot de rust! Daarna weer het spel van het eerste half uur oppakken en dan hebben ze gewoon kans om door te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Dit wordt 1-0 zo, PSV wordt steeds verder terug gedrukt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Atletico gaat vast nog wel een goal maken, maar PSV is niet kansloos om er zelf ook nog een in te prikken

Locadia mag er wel uit voor Lestienne trouwens.

[ Voor 19% gewijzigd door Sjurm op 15-03-2016 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ankona schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 21:26:
Om over een hek te gooien in Rotterdam? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ik vind het altijd knap hoe Van Der Geer spelers door elkaar weet te halen. Hoewel dat een virus is dat bij meerdere Nederlandse commentators heerst :Y)

Ik heb een gevoel dat Atlético na rust beter gaat voetballen. Ik heb overigens liever dat PSV wat later in de wedstrijd een goal weet te maken. Als dat in de eerste helft was gebeurt dan gaat het elftal om tweede gedachten hinken bij balbezit en dan zie ik het eerder fout gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

positief om te zeggen dat ze redelijk eenvoudig de 0-0 gehaald hebben met de rust. , nu hopen dat ze net dat beetje geluk mogen hebbenin de 2de helft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:29
Fleximex schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 21:32:
Ik vind het altijd knap hoe Van Der Geer spelers door elkaar weet te halen. Hoewel dat een virus is dat bij meerdere Nederlandse commentators heerst :Y)

Ik heb een gevoel dat Atlético na rust beter gaat voetballen. Ik overigens liever dat PSV wat later in de wedstrijd een goal weet te maken. Als dat in de eerste helft was gebeurt dan gaat het elftal om tweede gedachten hinken bij balbezit en dan zie ik het eerder fout gaan.
Vanavond sbs6 ipv sport1, het commentaar is idd erg slecht

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Pfew laatste 5 minuten kregen ze het nog ff moeilijk...
Linke ploeg dat Atletico.
Vrees dat psv echt moet scoren, zie Zoet deze topvorm niet eeuwig doorzetten
En die van Atletico zijn diesels, die blijven echt 120 minuten lopen indien nodig.

Kom op psv, lange ballen op de Jong, valt ie vanzelf eens goed
Bossie schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 21:33:
[...]
Vanavond sbs6 ipv sport1, het commentaar is idd erg slecht
Ja das drama. Die commerciële zenders zetten er gewoon wat hansworsten neer zonder humor, achtergrond kennis of inlevingsvermogen. Lepelen monotoon op wat er gebeurt, alsof ik blind ben.
Nah ja leuk voor Bijlo

[ Voor 39% gewijzigd door Harribo op 15-03-2016 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
PSV doet leuk mee, boven verwachting. Ik denk nog steeds dat Atletico gaat winnen maar een stunt zit er wel degelijk in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Atletico 1 kans gehad, keurig dus van PSV. Gewoon zo doorgaan de 2e helft. Afmaken in de 89e minuut

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
St@m schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 21:41:
Atletico 1 kans gehad, keurig dus van PSV. Gewoon zo doorgaan de 2e helft. Afmaken in de 89e minuut
1 Kans :X

Ik juig ook voor PSV in de CL maar we moeten wel realistisch blijven, alleen in de laatste 5 minuten hadden ze al 3 of 4 kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Ach dat zijn toch geen kansen :?
Zoet heeft 1 echte redding moeten maken..

Kansen uit buitenspel tel ik niet mee.

[ Voor 21% gewijzigd door St@m op 15-03-2016 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Kansen en mogelijkheden, een grijs gebied waar je door clubkleur geen consensus over gaat vinden. Feit is dat Atletico gevaarlijk was.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

je zou het hoogstens mogelijkheden of schiet mogelijkheden kunnen noemen, allemaal goed verdedigd door ze te blocken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Gonadan schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 21:43:
Kansen en mogelijkheden, een grijs gebied waar je door clubkleur geen consensus over gaat vinden. Feit is dat Atletico gevaarlijk was.
Dreigend..(nog) niet gevaarlijk

[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 15-03-2016 21:45 ]

Pagina: 1 ... 58 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder