[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 119 Laatste
Acties:
  • 247.687 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
;w Zondag ben ik bang dat je de slechte wedstrijd dit seizoen gaat krijgen hoor. Beiden willen en/of kunnen gewoon niet voetballen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:57
Mijn hemel..... een overwinning... *O*

het mag nu hopelijk duidelijk zijn dat Vilhena niets meer te zoeken heeft bij Feyenoord. Lekker op de tribune gooien die gast. Elia mag van mij ook banken, speelde werkelijk niets klaar.

Zondag zal het wel een enorme zaadpartij worden. Gelijkspelletje hangt in de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-10 21:09
Elia was slecht ja, al maanden.

Gelukkig halve finale, hopelijk de amateur ploeg.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:15

Vos

AFCA

Lekkerboeie86 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 23:38:
[...]

*Iets met weglopen* :X

geintje natuurlijk. Deze wedstrijd geeft mij geen vertrouwen op een overwinning zondag.
Niet lopen, glijden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:00
Poepon zijn 101% kans was behoorlijk poeperig ingeschoten zeg :+
Ik hoop dat hij 200 straf rondjes moet rennen vandaag.. tjonge jonge haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Nu op naar zondag :)
Als Ajax en Feyenoord beide zo spelen als ze de laatste weken doen zal het wel weer een afschuwelijke wedstrijd worden...

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:18
Mars18 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 06:29:
Elia was slecht ja, al maanden.

Gelukkig halve finale, hopelijk de amateur ploeg.
Inderdaad. Als Feyenoord VVSB krijgt, staan ze zo goed als in de finale.
Volgens mij is het dan zo dat als Psv kampioen wordt, Feyenoord naar het hoofdtoernooi van de EL mag?
Dan is het seizoen al redelijk geslaagd ondanks het slechte spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:12
Harribo schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:55:
Volgens mij is het dan zo dat als Psv kampioen wordt, Feyenoord naar het hoofdtoernooi van de EL mag?
Nee, dat is niet meer, als PSV kampioen wordt en de beker wint dan gaat die plaats gaat naar de competitie en ik mag toch hopen dat Feyenoord dan op zn minst hoog genoeg eindigt voor Europees voetbal. Dat zou betekenen dat de nummer 3 groepsfase EL behaald, dat moet Feyenoord nog steeds halen imo.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:17
Harribo schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:55:
[...]

Nee, zo is het niet meer:
Vanaf het seizoen 2014/2015 zal hooguit de winnaar zich plaatsen voor Europees voetbal. Indien deze al geplaatst is voor de Champions League, zal de plaats voor Europees voetbal gegeven worden aan de hoogstgeplaatste ploeg uit de competitie. En niet meer aan de verliezend finalist. Vanaf seizoen 2015/2016 zal de bekerwinnaar zich automatisch plaatsen voor de groepsfase van de Europa League mits Nederland in de coëfficiëntenlijst van de UEFA bij de eerste 12 zit.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Waarom word er eigenlijk niet bij de laatste 64 of desnoods laatste 32 al gewoon geloot tot de finale? Dan krijg je gewoon een knock-out schema.

Dit is veel duidelijk. Je krijgt geen gelul dat er bepaalde lotingen in scene worden gezet en het is leuk voor de fans om een beetje te puzzelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:42
Ben ergens wel benieuwd hoe het vanavond gaat lopen. Uiteraard is PSV zwaar favoriet, maar Utrecht onderschatten is geen goed idee. Ga ook deze wedstrijd zeker bekijken.

De loting is wel spannend. Ik hoop voor Feyenoord op een thuiswedstrijd. Dat mag dan ook tegen PSV zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:12
We hebben het transferbeleid van PSV hier vaak geroemd, maar nu is er toch een vreemd verhaal opgedoken: 'Sporting Lissabon beslist mee over transfer Arias'

Ik weet niet of het nou allemaal zo ernstig is, maar volgens mij is het wel in strijd met de regels als het waar is.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 14:30
ph4ge schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 11:38:
We hebben het transferbeleid van PSV hier vaak geroemd, maar nu is er toch een vreemd verhaal opgedoken: 'Sporting Lissabon beslist mee over transfer Arias'

Ik weet niet of het nou allemaal zo ernstig is, maar volgens mij is het wel in strijd met de regels als het waar is.
PSV moet een kopie van de aanbieding naar Lissabon sturen waarna de club 72 uur heeft om een gelijkwaardig aanbod te realiseren
Ik lees het toch anders als VI daar zelf zegt, dit lijkt meer op een terugkoop clausule/1e optie op Arias. Gebeurt wel vaker, bv bij vastgoed/appartementen gebeurt het wel eens dat je een optie op het perceel van de buren kan hebben, waarbij je voor hetzelfde bedrag als de andere partij voorrang hebt op de aankoop.

Gaan Lissabon daar dan niet mee akkoord dan kan de verkoop aan de andere partij gewoon doorgaan.

Zie ook: Wikipedia: Right of first refusal
An ROFR can cover almost any sort of asset, including real estate, personal property, a patent license, a screenplay, or an interest in a business. It might also cover business transactions that are not strictly assets, such as the right to enter a joint venture or distribution arrangement. In entertainment, a right of first refusal on a concept or a screenplay would give the holder the right to make that movie first. Only if the holder turns it down may the owner then shop it around to other parties.

[ Voor 23% gewijzigd door Puc van S. op 04-02-2016 12:10 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

En PSV heeft eenzelfde optie op van Ginkel ;)
http://www.fcupdate.nl/vo...optie-in-deal-van-ginkel/

dit zijn geen bijzondere constructies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02-10 13:35

Baseman77

We move

MarvinG schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:53:
Als Ajax en Feyenoord beide zo spelen als ze de laatste weken doen zal het wel weer een afschuwelijke wedstrijd worden...
Die kans is zeker aanwezig ja.
Maar zolang Ajax niet wint vind ik het helemaal prima! Voor goede wedstrijden zet ik toch PSV op >:) ;)
Puc van S. schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 12:06:
waarbij je voor hetzelfde bedrag als de andere partij voorrang hebt op de aankoop.
Deze afspraak heeft PSV gemaakt met Chelsea betreffende Van Ginkel.
Over Arias lees ik echter ook dat Sporting een eventuele transfer wel degelijk kan blokkeren, mits ze het andere bod evenaren. Maar het is mij nog onduidelijk of dit ook klopt of dat het verkeerd wordt geïnterpreteerd.

[ Voor 28% gewijzigd door Baseman77 op 04-02-2016 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door Baseman77 op 04-02-2016 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Baseman77 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 12:46:
[...]

Over Arias lees ik echter ook dat Sporting een eventuele transfer wel degelijk kan blokkeren, mits ze het andere bod evenaren. Maar het is mij nog onduidelijk of dit ook klopt of dat het verkeerd wordt geïnterpreteerd.
Ik kan football leaks nergens de pdf vinden (alle links gaan naar reclame paginas) maar de vi heeft het over "recht op eerste weigering" wat (voor zover ik kan zien) niet een Nederlands begrip is.

Right on first refusal is wel een bekende term en geeft mijn bovenstaande wiki uitleg.

wat ik mij wel afvraag: Wat gebeurt er in het scenario als PSV en Lissabon wel akkoord gaan met de prijs, maar Arias niet naar Lissabon wilt?

[ Voor 10% gewijzigd door Puc van S. op 04-02-2016 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

Puc van S. schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 12:58:
Right on first refusal is wel een bekende term en geeft mijn bovenstaande wiki uitleg.
Ik verwacht dat het een verkeerde interpretatie betreft in de Nederlandse media en dat de uitleg van Wiki klopt, dus eenzelfde constructie als PSV met Chelsea betreffende Van Ginkel. En daar is niets dubieus aan.

PS: Het AD heeft de kop van het artikel al gewijzigd van 'dubieus' naar 'opmerkelijk'...
Wat gebeurt er in het scenario als PSV en Lissabon wel akkoord gaan met de prijs, maar Arias niet naar Lissabon wilt?
Uiteindelijk bepaalt de speler altijd zelf, maar de clubs kunnen natuurlijk wel druk uitoefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:47

PauseBreak

derp!

Puc van S. schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 12:58:
[...]

wat ik mij wel afvraag: Wat gebeurt er in het scenario als PSV en Lissabon wel akkoord gaan met de prijs, maar Arias niet naar Lissabon wilt?
Alle transfers zijn "subject to approval of the player". Speler heeft dus altijd het laatste woord.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Baseman77 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 13:59:
[...]

Uiteindelijk bepaalt de speler altijd zelf, maar de clubs kunnen natuurlijk wel druk uitoefenen.
PauseBreak schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 14:41:
[...]

Alle transfers zijn "subject to approval of the player". Speler heeft dus altijd het laatste woord.
Ja maar wat ik mij dan afvraag, mocht Arias dan nee tegen Lissabon zeggen gaat de transfer dan in zijn geheel niet door?

En indien die dan in zijn geheel niet doorgaat, heeft Lissabon dan bij een volgende transfer weer dat "Right on first refusal"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Puc van S. schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 14:52:
[...]

[...]

Ja maar wat ik mij dan afvraag, mocht Arias dan nee tegen Lissabon zeggen gaat de transfer dan in zijn geheel niet door?
Klopt, als de speler nee zegt dan gaat de transfer niet door.
En indien die dan in zijn geheel niet doorgaat, heeft Lissabon dan bij een volgende transfer weer dat "Right on first refusal"?
Hangt van de specifieke voorwaarden af die in de overeenkomst tussen de clubs staat. Ik heb geen idee hoe dat in dit specifieke geval is gedaan.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-10 08:06

Niku

Alagaesii

Is niet in strijd met de regels, zitten een aantal redelijke veel voorkomende clausules in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
ph4ge schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 11:02:
[...]

Nee, dat is niet meer, als PSV kampioen wordt en de beker wint dan gaat die plaats gaat naar de competitie en ik mag toch hopen dat Feyenoord dan op zn minst hoog genoeg eindigt voor Europees voetbal. Dat zou betekenen dat de nummer 3 groepsfase EL behaald, dat moet Feyenoord nog steeds halen imo.
Wel terecht. Wordt de 3e plaats ook beloond voor het hele jaar elke week zwoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
MarvinG schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:53:
Nu op naar zondag :)
Ga er maar vanuit dat het een ..... partij gaat worden. Ajax kan niet meer dominant spelen met deze selectie en het spel maken om het Feyenoord moeilijk te maken. Feyenoord wil het spel niet maken (die gooien de boel dicht).

Beide ploegen zijn enorm uit vorm (of is het gebrek aan kwaliteit, ik denk het laatste namelijk). Hopelijk heb ik het mis en speelt Feyenoord zoals ze de laatste keren tegen Ajax spelen (en winnen ze nu wel als beste ploeg ipv als verliezer van het veld lopen maar wel je tegenstander weg gespeeld hebben zoals de laatste paar keer het geval was) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-10 15:05

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
PWM schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 11:27:
Waarom wordt er eigenlijk niet bij de laatste 64 of desnoods laatste 32 al gewoon geloot tot de finale? Dan krijg je gewoon een knock-out schema.

Dit is veel duidelijk. Je krijgt geen gelul dat er bepaalde lotingen in scene worden gezet en het is leuk voor de fans om een beetje te puzzelen.
Juist omdat je dan geen invloed meer kunt uitoefenen. O-)

Ok, serieuzer, als je dat doet kan je alvast rekening gaan houden met volgende ronden. Spelers sparen of juist bewust geel halen voor een schorsing en schone lei.
rikoos schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 15:30:
wel je tegenstander weg gespeeld hebben zoals de laatste paar keer het geval was
:D

[ Voor 13% gewijzigd door Gonadan op 04-02-2016 15:37 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Laatste 2 wedstrijden inderdaad niet. Vorige pot was Feyenoord in de eerste helft veel beter, Ajax in de tweede. Die pot ervoor was het allebei niet best :p

Vorig seizoen was inderdaad anders, toen speelde Feyenoord veel beter met als gevolg 1 punt :+

Lelijk spelen en winnen, ik teken ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
PWM schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 15:56:
Lelijk spelen en winnen, ik teken ervoor.
Dan gaat het nog spannend worden, Ajax lukt dit al heel het seizoen, maar Feyenoord had gister een goede generale ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baksteen89
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-09 04:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt interessant, Willemske en Van Ginkel in de basis. Utrecht vind ik een goede ploeg, als ze hun dag hebben dan maken ze het iedereen in de Eredivisie moeilijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Utrecht 1-0. Kan niet eens zeggen dat het onverdiend is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Haha, die Haller is de te goed voor de Eredivisie. :)

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
PSV zonder Guardado is leuker om naar te kijken. Van mij mag Guardado langer wegblijven!

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Utrecht staat goed te spelen, maar wat ben ik blij dat we in de Eredivisie gewoon Zoet op doel hebben staan en niet deze jongen die alleen maar kan zeiken dat hij wil spelen en verder echt niks goed heeft gedaan :D

Edit: Zo, dat had eigenlijk wel rood moeten zijn voor Van Ginkel :|

[ Voor 14% gewijzigd door PauseBreak op 04-02-2016 21:48 ]

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:54

St@m

@ Your Service

Lekker Van Ginkel.. Man man man..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Gewoon rood voor van Ginkel natuurlijk. Scheidsrechter zal wel denken dat 'ie in de Kuip stond.

Rare halve finales zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Scheidsrechter staat sowieso vreemd te fluiten. Kerel lijkt te denken dat hij in Engeland bezig is.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Nou, mijn voorspelling was weer eens correct betreffende PSV. Ik ga pitten en me vast voorbereiden op het gelijkspel aankomend weekend.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:06
PWM schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 21:56:
Gewoon rood voor van Ginkel natuurlijk. Scheidsrechter zal wel denken dat 'ie in de Kuip stond.

Rare halve finales zo.
?

Halve finales moeten toch nog geloot worden. Of bedoel je kwartfinales?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:35
Met deze vorm wint Utrecht de beker.

Wel mooi, vanavond nog wat nieuwsprogramma's die een item hadden over de sensatie van gisteren, waarbij ook PSV al als mogelijke tegenstander in de volgende ronde werd genoemd en Utrecht niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-10 13:23
Van Ginkel loopt daar z'n 2e rood mis. Wat een gek zeg...

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Knappe prestatie van Utrecht! Grappig dat het stadion nog niet half vol zit voor zo''n belangrijke wedstrijd. Lekkere aanhang heb je dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Chckdsk! schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 22:06:
Wacht maar, het word een hele grote :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En a.s. zondag mag PSV uit tegen Utrecht toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:25

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 22:09:
En a.s. zondag mag PSV uit tegen Utrecht toch?
Jup.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benieuwd hoe die wedstrijd zal gaan dan. PSV zal wat recht willen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Lijkt alsof PSV in de EL speelt ... zullen wel hun krachten sparen voor zondag ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Chckdsk! schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 22:06:
Ik vond dat niet eens geel waard, was gewoon een goede tackle raak op de bal, niet veel mis mee. We moeten niet zo'n softies zijn in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 22:14:
[...]

Benieuwd hoe die wedstrijd zal gaan dan. PSV zal wat recht willen zetten.
Scheelt al een slok op een borrel dat we een andere arbitrage hebben. Wat een figuur zeg :')

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

OPSLAGHOND schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 22:15:
Lijkt alsof PSV in de EL speelt ... zullen wel hun krachten sparen voor zondag ...
Beker is net zo'n troostprijs als de EL inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 22:23:
[...]

Beker is net zo'n troostprijs als de EL inderdaad.
Wanneer je de EL wint is het geen troostprijs lijkt mij, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 22:24:
[...]

Joh, ik reageer op de grootste troll hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 22:24:
[...]

Nee want je hebt daardoor directe plaatsing in de CL het jaar erna. Verder is er geen eer te behalen aan de EL.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

PauseBreak schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 22:25:
[...]

Nee want je hebt daardoor directe plaatsing in de CL het jaar erna. Verder is er geen eer te behalen aan de EL.
Inmiddels levert EL winst ook wel echt geld op. Niet CL niveau, maar toch substantieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 22:25:
[...]

Joh, ik reageer op de grootste troll hier ;)
Aha, op die fiets! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Hahaha, die scheidsrechter is echt volledig de weg kwijt :D

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

PauseBreak schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 22:29:
Hahaha, die scheidsrechter is echt volledig de weg kwijt :D
Die is absoluut dronken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Dit moet toch perspectieven bieden voor Feyenoord, al geef ik AZ toch ook goede kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Gynnad schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 22:35:
Dit moet toch perspectieven bieden voor Feyenoord, al geef ik AZ toch ook goede kansen.
Je loopt te trollen toch, hoop ik? In deze vorm doet Utreg echt niet onder voor Feyenoord en AZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Nou, PSV toch wel onverwacht uitgeschakeld. Hoop dat Feyenoord de amateurs loot. Laat AZ en Utrecht het maar uitvechten, maar met het geluk van dit seizoen zullen wel wel AZ-uit loten, dan maken we geen kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Chckdsk! schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 22:38:
[...]

Je loopt te trollen toch, hoop ik? In deze vorm doet Utreg echt niet onder voor Feyenoord en AZ.
Ik loop zeker niet te trollen, maar als AZ en Feyenoord elkaar niet loten zijn dat wel de favorieten voor de finale. Maar goed VVSB en FC Utrecht staat niet voor niets in de halve finale, dus maken natuurlijk ook gewoon kans.

Benieuwd hoe het zondag loopt FC Utrecht - PSV, zul je zien dat het dan een makkelijke overwinning voor PSV wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:35
PWM schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 22:26:
[...]

Inmiddels levert EL winst ook wel echt geld op. Niet CL niveau, maar toch substantieel.
Voor de subtop ja, maar voor de top toch niet? Een paar ton meer of minder is het niet voor te doen.
PSV en Ajax zouden het sowieso niet doen voor dat EL ticket denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:39
Als PSV-er hoop ik dat Feyenoord de beker wint, dan maken we als landje nog een kans in Europa.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:06
Utrecht met deze wedstrijdinstelling wint van elk Eredivisie team. Apart dat hun niveau zo verschilt per wedstrijd. Haller zo achteloos. Doet me denken aan Bony. De Guardado van Utrecht is dat. Knap dat ze die hebben binnengehaald. Wel raar dat hij uit vorm was als je ziet hoe makkelijk hij kan voetballen.

Wat mij betreft is de nederlaag van PSV op het conto van Cocu te schrijven. Ja Brenet is van origine rechtsback. Maar als hij heel het seizoen gedegen als linksback speelt laat je hem toch daar staan. Rechtsback is hij niet gewend (getuige de 2de Utrecht goal). Willems is duidelijk nog niet wedstrijdfit.
Van Ginkel meteen laten starten vind ik ook vreemd. Waarom Maher niet? Hij laat zien dat hij geen constante speler is, maar voetballen kan hij wel.

Moet wel zeggen dat het met die twee kopballen van De Jong en Van Ginkel, die beide gewoon goals moeten zijn maar recht op de keeper gekopt worden, en de eerste goal van Utrecht ook wel tegen zat. Maar dat dwong Utrecht wel goed af. Volgende keer als het niet loopt wat eerder die bal naar voren pompen, want het laatste kwartier werden er wel kansen gecreëerd.

Hendrix en vooral Locadia (normaal fysiek sterk) vielen me wel tegen. Erg vaak kwam er een speler in hun rug en lieten ze die speler zo de bal afnemen. Iets wat Guardado zelden gebeurt.
carpebios schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 22:49:
Als PSV-er hoop ik dat Feyenoord de beker wint, dan maken we als landje nog een kans in Europa.
In deze vorm mag Utrecht van mij wel de EL in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:39
Dat wel, alleen speelde Utrecht z'n beste wedstrijd en PSV z'n slechtste. Dat Cocu die Locadia er in blijft zetten, vind ik vreemder.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Fleximex schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 22:50:
[...]

Wat mij betreft is de nederlaag van PSV op het conto van Cocu te schrijven. Ja Brenet is van origine rechtsback. Maar als hij heel het seizoen gedegen als linksback speelt laat je hem toch daar staan. Willems is duidelijk nog niet wedstrijdfit.
Van Ginkel meteen laten starten vind ik ook vreemd. Waarom Maher niet? Hij laat zien dat hij geen constante speler is, maar voetballen kan hij wel.
Dat is vrij simpel: Je laat die spelers spelen omdat ze wedstrijdritme moeten opdoen, meer wedstrijdfit moeten worden en moeten wennen binnen het systeem van PSV. Dat gaat een stuk sneller in wedstrijden van PSV 1. En waarom Maher niet? Maher speelt al sinds zijn transfer naar PSV niet goed, heeft zich niet verbeterd in die tijd en is dus ook afgeschreven. Van Ginkel is niet voor niets gehaald.
carpebios schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 22:51:
Dat wel, alleen speelde Utrecht z'n beste wedstrijd en PSV z'n slechtste. Dat Cocu die Locadia er in blijft zetten, vind ik vreemder.
Lestienne is nog steeds geblesseerd (kuitblessure), en Locadia doet het eigenlijk best goed dit seizoen.

[ Voor 16% gewijzigd door PauseBreak op 04-02-2016 22:53 ]

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Gynnad schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 22:46:
[...]

Ik loop zeker niet te trollen, maar als AZ en Feyenoord elkaar niet loten zijn dat wel de favorieten voor de finale. Maar goed VVSB en FC Utrecht staat niet voor niets in de halve finale, dus maken natuurlijk ook gewoon kans.

Benieuwd hoe het zondag loopt FC Utrecht - PSV, zul je zien dat het dan een makkelijke overwinning voor PSV wordt.
Utrecht heeft dit seizoen al gelijk gespeeld bij en tegen AZ en staat boven AZ in de competitie. In deze vorm gaat Utrecht ook makkelijk meedoen voor de play-offs. Alleen bij Feyenoord uit voorzie ik problemen. De rest moet te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:06
PauseBreak schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 22:52:
[...]

Dat is vrij simpel: Je laat die spelers spelen omdat ze wedstrijdritme moeten opdoen, meer wedstrijdfit moeten worden en moeten wennen binnen het systeem van PSV. Dat gaat een stuk sneller in wedstrijden van PSV 1. En waarom Maher niet? Maher speelt al sinds zijn transfer naar PSV niet goed, heeft zich niet verbeterd in die tijd en is dus ook afgeschreven. Van Ginkel is niet voor niets gehaald.
Maar dat is dus niet waar. Inderdaad, Maher speelde veel wedstrijden voor de winterstop erg matig, maar vorig jaar heeft Maher een hele periode gewoon goed meegespeeld. Nee hij scoorde niet aan de lopende band, maar had toen zelden balverlies en combineerde heel makkelijk en stond aan de basis van veel aanvallen die in doelpunten eindigden. Zo enkele wedstrijd in het begin van dit seizoen.

Maher kent het systeem van PSV toch beter dan Van Ginkel. Die was namelijk erg zoekende deze wedstrijd.

Die kritiek over Maher vind ik overigens hetzelfde als die circle jerk die er vorig jaar tegen Bruma was. Ook toen speelde hij gewoon goed en werd terecht voor het NL-elftal opgeroepen, maar toch kon hij niks goed doen. Dit seizoen speelt hij zelfs nog beter en wordt het steeds moeilijker om negatief over zijn spel te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Fleximex schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 23:01:
[...]

Maar dat is dus niet waar. Inderdaad, Maher speelde veel wedstrijden voor de winterstop erg matig, maar vorig jaar heeft Maher een hele periode gewoon goed meegespeeld. Nee hij scoorde niet aan de lopende band, maar had toen zelden balverlies en combineerde heel makkelijk en stond aan de basis van veel aanvallen die in doelpunten eindigden. Zo enkele wedstrijd in het begin van dit seizoen.

Maher kent het systeem van PSV toch beter dan Van Ginkel. Die was namelijk erg zoekende deze wedstrijd.

Die kritiek over Maher vind ik overigens hetzelfde als die circle jerk die er vorig jaar tegen Bruma was. Ook toen speelde hij gewoon goed en werd terecht voor het NL-elftal opgeroepen, maar toch kon hij niks goed doen. Dit seizoen speelt hij zelfs nog beter en wordt het steeds moeilijker om negatief over zijn spel te zijn.
Ik denk dat je ernstig overschat wat het belang is van de beker voor PSV. Het is belangrijker om spelers wedstrijdfit en geacclimatiseerd te krijgen dan het is om door te gaan in de beker. Daarom was deze wedstrijd ook een prima moment om te beginnen met zowel Willems als Van Ginkel. De consequenties zijn relatief beperkt (je bent enkel uit de beker maar geen puntverlies in de competitie dus soit).

Maher heb ik altijd al een compleet overbodige transfer gevonden, dus ik zal ongetwijfeld scherper op hem letten en over hem oordelen. Hij pas niet in het systeem van PSV, is geen dragende speler, en belangrijker, is in bijna 3 jaar tijd niet verbeterd. Niet speltechnisch en niet fysiek. Een zuchtje wind zet Maher nog van de bal. De enige reden dat hij nog zolang is opgesteld is omdat €7,5mln voor Nederlandse begrippen veel geld is, maar op een gegeven moment is het wel klaar en moet je je verlies nemen. Zeker als je consequent blijft onderpresteren.

Dat Van Ginkel erg zoekende was moet niet als een verrassing komen. De jongen is net een paar dagen bij de selectie. Daarom stond hij ook in de basis, om te acclimatiseren.

De vergelijking met Bruma vind ik een erg vreemde om eerlijk te zijn. Bruma heeft zich namelijk wél, en ook duidelijk zichtbaar, verbeterd. Zijn positionering is verbeterd, zijn duelkracht is verbeterd en zijn techniek is verbeterd.

Overigens doet dit alles niks af aan de overwinning van FC Utrecht. Die was echt volledig verdiend en erg overtuigend. FC Utrecht speelde echt heel sterk vandaag d:)b

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:46

On_E

Housemusic

Bij vlagen topvoetbal in Eindhoven, door FC Utrecht dan.

Jammer dat ze dit niet elke wedstrijd op kunnen brengen, dan speel je gewoon mee om de titel.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Feyenoord- AZ dus. bye bye beker!!
Utrecht pisgeluk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 23:41:
Feyenoord- AZ dus. bye bye beker!!
Utrecht pisgeluk :+
Bye bye beker voor AZ, zeker weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 23:42:
[...]

Nou, dat ging in de competitie toch anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 23:44:
[...]

Nou, dat ging in de competitie toch anders :P
Juist daarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
prima loting! Blij dat Feyenoord thuis speelt. Duidelijk dat ik hierheen ga :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ach, ik ben blij dat het een thuiswedstrijd wordt, dan heb je tenminste nog een kansje, maar ik schat AZ op het moment nog wat hoger in dat Feyenoord.

Stel, je komt door en komt in de finale tegen Utreg zal het daar wel misgaan. Die speelden goed vanavond ( ook maar zien of ze dat vasthouden )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het aan menige speler van VVSB en Feyenoord ligt mag de finale echt wel gespeeld gaan worden tussen Feyenoord en VVSB volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Laten we eerlijk zijn. Tegen Den Bosch die vrij laag staan in de JL is natuurlijk wel even iets anders dan tegen Utrecht, die vanavond PSV oprollen. VVSB heeft geen enkele kans natuurlijk 8)

Zou ook heel graag een finale tussen F'noord en VVSB zien hoor, maar denk dat ik nog eerder de loterij win, dan dat dit zal gebeuren O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 23:55:
Laten we eerlijk zijn. Tegen Den Bosch die vrij laag staan in de JL is natuurlijk wel even iets anders dan tegen Utrecht, die vanavond PSV oprollen. VVSB heeft geen enkele kans natuurlijk 8)

Zou ook heel graag een finale tussen F'noord en VVSB zien hoor, maar denk dat ik nog eerder de loterij win, dan dat dit zal gebeuren O-)
Ik zie Feyenoord de finale ook niet halen, dus die kans is klein ja ;)
De beker is wat mij betreft nooit echt interessant geweest, maar nu met deze overgebleven teams al helemaal niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Utrecht gefeliciteerd! Klasse pot van de Cupfighters uit de Domstad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:03
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 23:42:
[...]

Waan van de dag. AZ staat zevende ofzo? Die zijn nu in vorm maar dat kan in maart weer anders zijn. Hetzelfde geldt voor Utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 04:22:
[...]

Ik zie Feyenoord de finale ook niet halen, dus die kans is klein ja ;)
De beker is wat mij betreft nooit echt interessant geweest, maar nu met deze overgebleven teams al helemaal niet meer.
Minder interessant misschien, maar vind het nu wel leuk dat VVSB zo ver is gekomen dat ik het ze van harte gun om de finale ook te halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
MarvinG schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:06:
[...]

Minder interessant misschien, maar vind het nu wel leuk dat VVSB zo ver is gekomen dat ik het ze van harte gun om de finale ook te halen winnen ;)
en dan Europa in!

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
Haha, dat zou een stunt zijn ja.
Denk alleen niet heel bevorderlijk voor Nederland op de coëfficiënten lijst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-10 16:09
Speelde Utrecht niet ook eens tegen een clubje uit Luxemburg? Hoeveel punten was dat voor de UEFA lijst? })

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

PauseBreak schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 23:13:
Ik denk dat je ernstig overschat wat het belang is van de beker voor PSV. Het is belangrijker om spelers wedstrijdfit en geacclimatiseerd te krijgen dan het is om door te gaan in de beker. Daarom was deze wedstrijd ook een prima moment om te beginnen met zowel Willems als Van Ginkel. De consequenties zijn relatief beperkt (je bent enkel uit de beker maar geen puntverlies in de competitie dus soit).

Overigens doet dit alles niks af aan de overwinning van FC Utrecht. Die was echt volledig verdiend en erg overtuigend. FC Utrecht speelde echt heel sterk vandaag
Ik wilde een stukje typen, maar je was me voor...oftewel, ik ben het helemaal met je eens d:)b

Utrecht was geweldig geconcentreerd en scherp, is dolblij met de winst en PSV gaat er zondag gewoon van winnen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Maar goed dat ik af en toen een vizioen heb ;)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/N1wCRDsKeNqCBoNEBheIkDQE/thumb.png

Blij met AZ thuis. Liever in de halve finale dan in de eventuele finale wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-10 23:02
Baseman77 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:24:
[...]
Ik wilde een stukje typen, maar je was me voor...oftewel, ik ben het helemaal met je eens d:)b

Utrecht was geweldig geconcentreerd en scherp, is dolblij met de winst en PSV gaat er zondag gewoon van winnen 8)
Deze uitslag en de manier waarop zal Utrecht voor zondag alleen maar meer motiveren denk ik... als PSV niet snel op 0-2 voorkomt gaat het best lastig voor ze worden zondag denk ik hoor... Ook al is het "maar" de beker, verliezen in eigen huis met 1-3 is altijd pijnlijk...

Maar goed, als ze verliezen en Ajax speelt gelijk is er nog steeds niets aan de hand voor ze.

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
MarvinG schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:12:
[...]

Haha, dat zou een stunt zijn ja.
Denk alleen niet heel bevorderlijk voor Nederland op de coëfficiënten lijst..
Heb je van de alternatieve dan hogere verwachtingen?

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

PWM schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:26:
Maar goed dat ik af en toen een vizioen heb ;)
Hahaha, feli d:)b
Maar een vroegtijdig vertrek van PSV in de beker is eerder regel dan uitzondering.
Niet voor niets heeft PSV sinds 1990 de beker pas 3 (!) keer gewonnen.
frumper schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:28:
Deze uitslag en de manier waarop zal Utrecht voor zondag alleen maar meer motiveren denk ik...
Mwoah. Dit Utrecht kan zich uitstekend opladen voor bepaalde wedstrijden, zoals gisteren, en haalt dan een hoog niveau. Structureel een hoog niveau halen is echter een heel andere zaak.
Het is dan ook geen toeval dat Ajax meestal veel moeite heeft tegen Utrecht en PSV juist niet, of zoals Utrecht vorige week nog verloor van zowel Roda als Twente.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik heb mezelf gisteravond ziek van mijn bed gesleept om te kijken, en dat krijg je zo'n fantastische pot voetbal van de scherpe tegenstander en een zaadpot van PSV in de schoot geworpen...

Eerst :r en daarna :X }:| |:( ;w :Z

:+

Volkomen verdiend, al heb ik het einde niet gehaald, en ben de trap maar weer opgegaan om door te zieken.

Wat stond PSV ongeconcentreerd, niet scherp, en bij vlagen amateuristisch te spelen. Dan ben ik nog wat blij dat het de beker is, al zou ik zeggen: ga voor de triple. Alle prijzen tellen mee.

Ik vond vooral Pasveer bij twee van de drie doelpunten ook verkeerd opgesteld, al kun je ook stellen dat de verdediging daar hem het zicht op de bal belemmerde, maar daar ben je zelf bij als keeper.

Ik vind het in elk geval geen goed signaal afgeven als club, als je niet de volle bak geeft, elke wedstrijd weer. Kunnen misschien niet, met wat invallers, maar willen, daar zit het hem in.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-04 12:39

matthewk

Ubernoob

Ligt het aan mij of lijkt het niveau van de eredivisie de laatste aantal jaren steeds verder weg te zakken? Ik denk niet dat de slechte clubs beter zijn geworden en er daarom meer verassingen zijn gekomen. Neen, een AZ, Ajax, PSV, Feyenoord en FC Twente zijn echt slechter geworden denk ik. Ajax is nog de enige echte zekere speler voor het kampioenschap elk jaar, en zal dit jaar ook weer kampioen spelen. Maar daarna moet de boer echt weg, het bestuur heeft er een potje van gemaakt en Frank moet zichzelf redden.

Naja, ik supporter voor MVV dus over drama voetbal moet ik niet klagen :p

AC Milan zit wel weer eindelijk in de lift. Winnen tegen inter en palermo, 5 keer scoren in drie dagen en attractief voetbal spelen! Dat is al een paar seizoenen geleden.

[ Voor 17% gewijzigd door matthewk op 05-02-2016 10:14 ]

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-10 11:02
Baseman77 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:24:
[...]

Idem d:)b

Ik weet alleen niet helemaal waar het nu door komt. Een hoop mensen hebben het over scherpte / inzet (PSV won slechts 37 % van de duels, laagste in ruim 5 jaar). Een aantal statistieken / tactiek fanaten hebben het over het tactische master plan (zone dekking) van Ten Hag waar Cocu geen antwoord op had. Ik denk dat het vooral een combinatie van beide is, maar daar zijn beide kampen het niet over eens :D
matthewk schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:12:
Ligt het aan mij of lijkt het niveau van de eredivisie de laatste aantal jaren steeds verder weg te zakken? Ik denk niet dat de slechte clubs beter zijn geworden en er daarom meer verassingen zijn gekomen. Neen, een AZ, Ajax, PSV, Feyenoord en FC Twente zijn echt slechter geworden denk ik. Ajax is nog de enige echte zekere speler voor het kampioenschap elk jaar, en zal dit jaar ook weer kampioen spelen. Maar daarna moet de boer echt weg, het bestuur heeft er een potje van gemaakt en Frank moet zichzelf redden.
PSV haalde vorig jaar een record aantal punten? http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=245523

[ Voor 34% gewijzigd door Joster op 05-02-2016 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:46

On_E

Housemusic

Baseman77 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:03:
Mwoah. Dit Utrecht kan zich uitstekend opladen voor bepaalde wedstrijden, zoals gisteren, en haalt dan een hoog niveau. Structureel een hoog niveau halen is echter een heel andere zaak.
Het is dan ook geen toeval dat Ajax meestal veel moeite heeft tegen Utrecht en PSV juist niet, of zoals Utrecht vorige week nog verloor van zowel Roda als Twente.
Voor de 2 zeperds tegen Roda en Twente haalde Utrecht 16 punten uit 6 wedstrijden en wonnen ze in de 1/8e finale van de beker.

Ze kunnen het wel...

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
Ankona schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:38:
[...]

Heb je van de alternatieve dan hogere verwachtingen?
Haha, iets hoger misschien. Maar waarschijnlijk wordt dat ook helemaal niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

Ajax is nog de enige echte zekere speler voor het kampioenschap elk jaar, en zal dit jaar ook weer kampioen spelen.
Euhm, verder alles goed? :?
Joster schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:18:
Ik weet alleen niet helemaal waar het nu door komt.
Weten is een groot woord, maar voor mij is duidelijk dat de wedstrijd gisteren voor PSV totaal geen proriteit had. Daarmee wil ik de uitstekende prestatie van Utrecht trouwens niet naar beneden praten, maar alleen al het in de basis zetten van Willems en Van Ginkel door Cocu vind ik veelzeggend. Daarmee verzwakt hij bewust het team, maar krijgen beide spelers wel de kans om wedstrijdritme op te doen. De korte termijn (bekerwedstrijd) wordt daardoor ondergeschikt aan de lange termijn (met name kampioenschap, maar ook CL).
Een goede serie neerzetten, met daarna enkele (veel) mindere wedstrijden is juist het voorbeeld van niet structureel goed presteren en definieert een subtop club. Redelijk stabiel op een aardig niveau, met regelmatig een uitschieter naar boven en naar beneden.

Als Utrecht bijna wekelijks presteert als gisteren, dan zijn ze meteen een serieuze kampioenskandidaat. Om maar even het verschil duidelijk te maken.
Dus komende zondag gewoon even een dipje voor Utrecht en het is helemaal prima O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De harde kern van Ajax heeft al aangekondig de hoofdingang eens te gaan bestormen mocht Feyenoord winnen zondag. Komt er toch nog een gezellige druk op de wedstrijd :+

Bij verlies kan Feyenoord zondag gewoon naar plek 6 duikelen 8)7 Tot en met plek 11 zit het daarna ook erg dicht op elkaar. Kunnen nog lange maanden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:26
Ajax is nog de enige echte zekere speler voor het kampioenschap elk jaar, en zal dit jaar ook weer kampioen spelen.
Volgens mij doet PSV dat ook al jaren, de enige "topper" die echt afhaakt wat mij betreft is Feyenoord. Kampioenschap is al jaren PSV of Ajax. Om nu Ajax als enige te kenmerken gaat me wel wat te ver. Gezien de huidige jaargang, de Europese inkomsten en het huidige beleid bij PSV Vs dat van Ajax, denk ik dat Ajax het de komende jaren ook erg lastig gaat krijgen om PSV van een kampioenschap af te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
bregweb schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:19:
Speelde Utrecht niet ook eens tegen een clubje uit Luxemburg? Hoeveel punten was dat voor de UEFA lijst? })
Dat was echt het dieptepunt van de eeuw voor het Nederlandse voetbal . Ben niet eens Utrecht aanhanger maar dat zal me altijd bijblijven.

Psv... Wat een tegenvaller. Zonder Guardado is het gewoon stukken minder. Dat wordt nog leuk tegen Atletico. De Jong er ook niet bij las ik? Ze waren al de mindere nu zal het helemaal wel kansloos worden.

En van Ginkel... Daar heb ik van te voren al geen verwachtingen van,afgezien van deze wedstrijd.
De eredivisie mag dan qua niveau niet zo hoog zijn maar spelers die nergens slagen, slagen vaak ook niet bij de top drie in Nederland.

Komt bij dat het vnl een loper is, geen fysiek krachtige of creatieve speler oid. Geen extreme kwaliteit (enkelvoud). Hier hebben we helaas al genoeg van in Nederland.

En Feyenoord, hoop dat ze de finale halen, zou mooi zijn.
Btw een Toornstra zou er bij mij bijna altijd in staan, harde werker, speler met gochme naar het doel toe, denkt sneller naar voren. El Amadi zou ik er dan uithalen, straalt voor mij teveel luiheid uit

[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 05-02-2016 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-04 12:39

matthewk

Ubernoob

Baseman77 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:41:
[...]
Euhm, verder alles goed? :?
[...]
Ik betwijfel of PSV de druk gaat aankunnen. Sowieso hebben ze gisteren een mentale tik gekregen. Ajax is op mentaal vlak veel sterker en komt enorm vaak goed weg met slecht spel. Dat geluk heeft PSV veel minder. De achterstand is maar twee winstpunten.

Van Ginkel is jammer. Genoeg potentie, maar zal waarschijnlijk nooit echt ontwikkelen. Hij had bij Milan wel paar leuke wedstrijdjes als invaller. Goed inzicht met de passing en speelde goed vooruit, maar een flitser is het nooit geweest.

[ Voor 22% gewijzigd door matthewk op 05-02-2016 11:08 ]

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

matthewk schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 11:06:
[...]

Ik betwijfel of PSV de druk gaat aankunnen. Sowieso hebben ze gisteren een mentale tik gekregen. Ajax is op mentaal vlak veel sterker en komt enorm vaak goed weg met slecht spel. Dat geluk heeft PSV veel minder. De achterstand is maar twee winstpunten.
Ik betwijfel of Ajax de druk gaat aankunnen. Sowieso hebben ze de afgelopen 2 wedstrijden een mentale tik gekregen. PSV is op mentaal vlak veel sterker en legt vaak goed spel op de mat. Ajax laat totaal niets zien in de wedstrijden. De achterstand is al twee winstpunten.

Pagina: 1 ... 39 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder