[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 119 Laatste
Acties:
  • 247.682 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
PSV is een ploeg die juist prima met druk om kan gaan, ze laten het afweten als er weinig druk is.
Maar de afhankelijkheid van Guardado is een veel groter probleem voor ze. Die jongen is onopvallend veel belangrijker dan veel mensen denken.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:00

PauseBreak

derp!

matthewk schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 11:06:
[...]

Van Ginkel is jammer. Genoeg potentie, maar zal waarschijnlijk nooit echt ontwikkelen. Hij had bij Milan wel paar leuke wedstrijdjes als invaller. Goed inzicht met de passing en speelde goed vooruit, maar een flitser is het nooit geweest.
Ik durf wel te stellen dat als Van Ginkel niet die blessure had gehad in de voorbereiding met Chelsea, dat hij nu basisspeler zou zijn geweest bij hen. Maar goed, hij raakte wel geblesseerd en bij Milan werd hij op de training bewust onderuit geschopt waardoor hij er weer 6 maanden uit lag. Die jongen heeft echt bijzonder veel pech gehad met langdurige blessures (net als Strootman, die komt nu pas terug bij Roma).

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-04 12:39

matthewk

Ubernoob

PauseBreak schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 11:39:
[...]

Ik durf wel te stellen dat als Van Ginkel niet die blessure had gehad in de voorbereiding met Chelsea, dat hij nu basisspeler zou zijn geweest bij hen. Maar goed, hij raakte wel geblesseerd en bij Milan werd hij op de training bewust onderuit geschopt waardoor hij er weer 6 maanden uit lag. Die jongen heeft echt bijzonder veel pech gehad met langdurige blessures (net als Strootman, die komt nu pas terug bij Roma).
Bij Milan heeft hij ook pech gehad met de revalidatie. Op zich hebben we een speler als hem wel nodig. Iemand die de bal vooruit drukt zonder te veel franjes is iets waar we al jaren naar op zoek zijn. Maar mentaal is hij niet erg sterk. Je merkte bij enkele mislukte acties dat hij meteen zijn kopje liet hangen bij Milan.

Strootman... staat naingolann niet op zijn plek in Roma? Radja is een betere speler dan strootman, als zij een positie delen zie ik Kevin niet snel terugkomen.

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13:35

Baseman77

We move

St@m schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 11:12:
Ik betwijfel of Ajax de druk gaat aankunnen. Sowieso hebben ze de afgelopen 2 wedstrijden een mentale tik gekregen. PSV is op mentaal vlak veel sterker en legt vaak goed spel op de mat. Ajax laat totaal niets zien in de wedstrijden. De achterstand is al twee winstpunten.
:*) d:)b
Helemaal mee eens dus.

Sowieso is het natuurlijk apart om PSV af te schrijven als (jaarlijkse) kandidaat voor de titel nadat ze vorig jaar met een recordaantal punten kampioen zijn geworden en dit jaar voor het eerst sinds lange tijd de 2e ronde van de CL hebben gehaald. Daarnaast zeggen de feiten vanzelfsprekend dat Ajax en PSV al heel lang de belangrijkste kandidaten voor het kampioenschap zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:05

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Mentaal sterker, dat hebben we wel gezien in de wedstrijden tegen de kleintjes. :D

Ik vraag mij trouwens sterk af of het ze wel boeit bij Ajax. Het voelt af en toe gewoon alsof ze elke wee lekker een potje gaan ballen en that's it.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:09
Ajax heeft geen last van druk, ze spelen ruk. De 1e helft tegen Graafschap thuis, wilde gewoon naar huis. Heracles thuis liet Ajax ook niets zien, Heracles kwam voor een punt en Ajax ging daar niets aan veranderen.

Ach, als ik de PSV-supporters hoor mbt de wedstrijd gisteren was het ook ruk, en Feyenoord was tegen Roda ook niet om aan te gluren met die 5-3-2 opstelling.

laten we eerlijk zijn, de kwaliteit gaat gewoon achteruit in Nederland.

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:58
Feyenoord - AZ verplaatst naar donderdagavond 3 maart. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bregweb schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 15:24:
Ajax heeft geen last van druk, ze spelen ruk. De 1e helft tegen Graafschap thuis, wilde gewoon naar huis. Heracles thuis liet Ajax ook niets zien, Heracles kwam voor een punt en Ajax ging daar niets aan veranderen.

Ach, als ik de PSV-supporters hoor mbt de wedstrijd gisteren was het ook ruk, en Feyenoord was tegen Roda ook niet om aan te gluren met die 5-3-2 opstelling.

laten we eerlijk zijn, de kwaliteit gaat gewoon achteruit in Nederland.
Eerlijk? Misschien eens verder kijken dan je eigen club. NL heeft voor het eerst in tijden weer een club die overwintert in de CL. Na goed voetbal in de groepsfase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Een team met een sterke wil en goede kwaliteit.. Neem een voorbeeld aan Dortmund in 2012/2013. Er stond echt een degelijk team, maar het had geen wereld namen op het veld staan. Bayern kan ook erg goed overweg met de mindere namen. Als PSV een keiharde will laat zien, dan kunnen ze Atletico echt wel een pak rammel geven.. 1 Probleem, zij hebben die wil al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee. Niemand geeft Atletico een pak rammel. In de competitie, de Champions League en de Copa Del Rey verloren ze dit seizoen nooit met meer dan 1 goal verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:09
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 19:58:
Nee. Niemand geeft Atletico een pak rammel. In de competitie, de Champions League en de Copa Del Rey verloren ze dit seizoen nooit met meer dan 1 goal verschil.
Als de organisatie bij PSV niet staat, dan gaan ze tegen Athletico door de gehaktmolen, hopelijk houden ze thuis stand zodat de tweede wedstrijd nog elke kant op kan gaan.

Ze zijn in ieder geval niet kansloos, Athletico is ook geen Real/Barca/Bayern die deze wedstrijden binnen 30minuten in de eerste wedstrijd beslissen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:18
Bossie schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 10:51:
[...]

Als de organisatie bij PSV niet staat, dan gaan ze tegen Athletico door de gehaktmolen, hopelijk houden ze thuis stand zodat de tweede wedstrijd nog elke kant op kan gaan.

Ze zijn in ieder geval niet kansloos, Athletico is ook geen Real/Barca/Bayern die deze wedstrijden binnen 30minuten in de eerste wedstrijd beslissen.
Schei toch uit, laatst bleven ze fier overeind tegen Barcelona met 9 man. Ze staan tweede in Spanje voor real, die gaan gehakt maken van PSV, dat is helaas de realiteit. Geloof er niks van dat PSV een kans maakt over 2 wedstrijden.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:09
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 19:11:
[...]

Eerlijk? Misschien eens verder kijken dan je eigen club. NL heeft voor het eerst in tijden weer een club die overwintert in de CL. Na goed voetbal in de groepsfase.
Een incidenteel succesje zegt echt niks over de kwaliteit van het Nederlands voetbal in zijn geheel. Zeker niet als dat succesje voor een belangrijk deel wordt veroorzaakt door de nieuwe manier van loting voor de poulefases waardoor de NL landskampioen voor het eerst in jaren in pot 1 in plaats van pot 3 zit.

Nederlands voetbal stelt internationaal gezien echt geen ruk voor, talenten worden naar een paar goede wedstrijden weggekocht en een club als Chelsea laat spelers die in het afgelopen half jaar vooral op de bank zaten bij het 2e al liever niet naar de eredivies gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de zoveelste keer, wij willen als Nederland niet betalen voor het voetbal, dan word je voorbij gestreefd door alle landen waar men dat wel wil. PUNT.

Als je niet wil dokken, mag je ook niet zeiken. Dubbeltje-op-de-eerste-rang NLse flutmentaliteit.

Kijk nou eens naar wat je wel hebt. PSV werd vorig seizoen enorm overtuigend kampioen en kwam door de poulefase heen in de CL. Die zijn beter dan ze in lange tijd zijn geweest. Feyenoord is op de weg terug en sluit langzaam aan weer aan bij Ajax en Feyenoord. Dat ze in Rotterdam geen geduld hebben en veel te negatief zijn over het huidige team, doet daar niets aan af. Ajax is financieel kerngezond en spaart de centen voor de lange termijn, om het stadion te kopen of de beursgang ongedaan te maken. Van beiden word de club op de langere termijn beter.

Op het laatste WK werd NL zeer overtuigend 3e met een team met veel Eredivisie spelers. Men laat zich veel te veel beïnvloeden door de zure zeikmedia, vol met mensen die ten koste van alles vol willen houden dat er in HUN tijd toch echt veel beter werd gevoetbald! Want daarmee praten ze zichzelf omhoog. Een van der Gijp zou in de Eredivisie van nu niemand meer voorbij komen met zijn feestneus, omdat elke back rondjes om hem heen loopt. Die moet ie 17 keer voorbij voor de 16m een keer in zicht komt.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2016 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:08:
[...]

Waan van de dag. AZ staat zevende ofzo? Die zijn nu in vorm maar dat kan in maart weer anders zijn. Hetzelfde geldt voor Utrecht.
Avondwedstrijd in de Kuip voor de beker? AZ heeft geen schijn van kans. Zult het zelf wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 14:09
martinusz schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 11:05:
[...]

Schei toch uit, laatst bleven ze fier overeind tegen Barcelona met 9 man. Ze staan tweede in Spanje voor real, die gaan gehakt maken van PSV, dat is helaas de realiteit. Geloof er niks van dat PSV een kans maakt over 2 wedstrijden.
Die wedstrijd heb ik ook gezien, Athletico had na 20minuten voor moeten staan maar de wedstrijd werd beslist door een combinatie van rode kaarten en individuele klasse.

Maar wat ik zeg klopt toch gewoon?
Als de organisatie niet staat, dan gaan ze helemaal kapot. Als het wel allemaal goed staat, dan is er een kans dat de tweede wedstrijd nog ergens om gaat ...

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heenwedstrijd op 0-0 spelen, Atletico scoort niet heel veel. Vooral proberen te controleren en heel zuinig omgaan met die 1 of 2 kansjes die je krijgt.

Als je een doelpunt incasseert is het meteen klaar. Uitwedstrijd met 5 verdedigers spelen (Isimat erbij) en keihard counteren. Guardado is dan terug, ik zou De Jong banken want die heeft tegen die verdedigers niets te vertellen. Pereiro kan wat forceren met zijn techniek, Narsingh met zijn snelheid, die 2 zou ik dus opstellen voorin.

Atletico is altijd scherp, altijd goed georganiseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ja, Ziyech, een vingertje voor het Heerenveen publiek? Wat hebben die jou misdaan? En vind je het passen bij de huidige situatie?

Zegt wel weer wat over de persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
PWM schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 22:06:
Ja, Ziyech, een vingertje voor het Heerenveen publiek? Wat hebben die jou misdaan? En vind je het passen bij de huidige situatie?

Zegt wel weer wat over de persoon.
Hem uitfluiten nadat een bal wel/niet over de lijn was en hij het niet met de scheids eens was, die sowieso nogal wat invloed uitoefende op de wedstrijd.

Zegt ook wat over het publiek, je oude speler uitfluiten. Dit was gewoon van 2 kanten niet heel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:58
Ik droomde vannacht dat dat Kuyt 2 penalties maakte tegen Ajax in 1 wedstrijd. Nu betwijfel ik of dat over de wedstrijd van vandaag gaat, want Dhr. Blom heeft de eer om deze klassieker te mogen leiden.

Maar ik heb inmiddels een licht optimistisch gevoel over de eind uitslag. Feyenoord gaat met 1-2 winnen.

Gio tovert een bijzondere opstelling uit de hoge hoed.

Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Botteghin, Kongolo; Vilhena, Tapia, El Ahmadi, Toornstra; Kuyt en Basacikoglu.

Geen Elia maar Bilal. Bilal komt meestal geen cornervlag voorbij, maar Elia maakt zijn salaris ook niet waar de laatste weken. Toornstra komt ook uit de lucht vallen.

[ Voor 40% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 07-02-2016 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Het lijkt 442 wat ik op zich prima vind maar dan zouden Achahbar en Vejinovic beter passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Ajax zonder Milik maar met El Ghazi in de spits, ook eindelijk weer eend Schone in de basis, als rechtsbuiten.
Klaassen ook weer terug.

En dan V de Hoorn erin en Veltman als rechtsback...

[ Voor 16% gewijzigd door dutchgio op 07-02-2016 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Elia op de bank tijdens de klassieker... oef. Die komt wel aan. Op zich wel terecht gezien zijn vorm de laatste tijd, maar vanwege het ontbreken van Tete best een opvallende keuze. Helemaal omdat ik Basaçikoglu nu niet echt een toppertje vind.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Bilal en Toornstra... Tapia in de basis zonder ritme. Ik moet het allemaal nog zien.

Ik geloof dat Elia juist in zo'n wedstrijd vlamt. Maar misschien in de tweede helft.

Gelijkspel hoop ik op, dan rustig de derde plaats verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:29
Toornstra? Sjeezus. Zo van de tribune naar de basis. Tapia ook maar meteen in de basis. Ik ben benieuwd, maar ik vind het een rare keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

En buiten de spelers om, hoe houdt de grasmat zich... hoe die in één seizoen van top naar flop is gegaan, amateuristisch slecht.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Er ligt een nieuwe, dus die zou dan weer in orde moeten zijn.
Komt wellicht ook door andere evenementen waarbij er platen over het gras heen worden gelegd etc.

[ Voor 45% gewijzigd door dutchgio op 07-02-2016 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:17
PWM schreef op zondag 07 februari 2016 @ 11:59:
Bilal en Toornstra... Tapia in de basis zonder ritme. Ik moet het allemaal nog zien.

Ik geloof dat Elia juist in zo'n wedstrijd vlamt. Maar misschien in de tweede helft.

Gelijkspel hoop ik op, dan rustig de derde plaats verdedigen.
Op zich is het niet eens zo raar. Ajax heeft met Vd Hoorn een pure verdediger neergezet om een buitenspeler uit te schakelen, waar V Rhijn zelf veel meer aanvalt. Nu staat Vd Hoorn vrij en moet hij Vd Hoorn opbouwen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Han schreef op zondag 07 februari 2016 @ 12:30:
En buiten de spelers om, hoe houdt de grasmat zich... hoe die in één seizoen van top naar flop is gegaan, amateuristisch slecht.
Hoevaak is de grasmat in de ArenA top geweest? Er is sinds het begin van het spelen in de ArenA eigenlijk al gekloot met het veld en ze lijken het niet onder controle te krijgen, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:06
Het begint niet echt saai eerlijk gezegd. Zul je altijd zien. Iedereen verwacht een bout wedstrijd, maar dan krijg je toch een aardige wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Riedewald kan al niet meer verder, speel je met de twee 'mislukte' verdedigers achterin. Dat belooft niet echt veel goeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:46

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

gaat lekker daar in de verdediging van ajax :X :X :X

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:35
dutchgio schreef op zondag 07 februari 2016 @ 12:42:
Riedewald kan al niet meer verder, speel je met de twee 'mislukte' verdedigers achterin. Dat belooft niet echt veel goeds.
En zie hier het resultaat... :/

Je speelt dat counter voetbal zo lekker in de kaart. Bijzonder vreemde wissel van de Boer weer.

[ Voor 15% gewijzigd door ephymerous op 07-02-2016 12:47 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YES! Mooi uitgespeeld, fraaie actie van Bassie. Come on Feyenoord, nu doorgaan met die banaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Jaja. Doen ze goed.
Wat een rollertje trouwens. Had Cillessen die niet kunnen hebben. Cillessen valt wel heel raar traag. Heeft hij geen tijd om nog snel een extra stapje te zetten?

[ Voor 3% gewijzigd door Fleximex op 07-02-2016 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Tja, daar staat Ajax dan te kijken met twee andere centrale verdedigers. Lekker weer naar elkaar kijken. Dit gaat ze opbreken vandaag en in de komende wedstrijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Tja daar ga je dus al...
Wel heel slecht verdedigd, zo'n beetje slap half instappen.
Man man man.

Had dan toch maar Van Rhijn gebracht en Veltman centraal, op rechtsachter kun je je meer veroorloven dan centraal achterin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
dutchgio schreef op zondag 07 februari 2016 @ 12:46:
Tja daar ga je dus al...
Wel heel slecht verdedigd, zo'n beetje slap half instappen.
Man man man.

Had dan toch maar Van Rhijn gebracht en Veltman centraal, op rechtsachter kun je je meer veroorloven dan centraal achterin.
Ik snap dat inderdaad ook niet. Zeker omdat Feyenoord zonder buitenspelers speelt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Altijd alle vertrouwen in Toornstra gehad :+

Maar in 75 minuten kan er een hoop gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Dan heb je 2 rechtspoten centraal en dat is dan weer des duivels, dat kan dus echt niet blijkbaar.
Maar aan 2 wisselspelers die tekort komen voor Ajax en maar tegelijk opstellen, dat is natuurlijk ook gewoon vragen om problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

zo zit youness wat te prutsen en speelt ie ineens zich schitterrend vrij :D

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Heel lekker hoor, zo!

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Pff, wat een amateuristische verdediging. Je weet dat hij dit gaat doen, blijf dan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Met dank aan Klaassen anders was ie stil blijven staan :P
Wel slecht verdedigd. Younes kan maar één ding. Binnendoor en met rechts schieten. Dek dat af en je ziet hem de hele wedstrijd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Precies, wilde net zeggen dat ze bij Feyenoord wel goed stonden om Youness op te pakken, die komt wel 1 man voorbij maar geen 2, maar dat kan dus wel. :+
Als ie nou een beetje wisselt met Schone heb je ook niet continu hetzelfde met dat naar binnen trekken en schieten met rechts.

Wel zomaar ineens een wedstrijd, wie had dat gedacht. ;)

[ Voor 38% gewijzigd door dutchgio op 07-02-2016 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Hoe Klaasen liep te dirigeren voorafgaande aan die treffer... wat een baas zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Precies volgens het Feyenoord boekje. Te vroeg op voorsprong komen en geen idee meer wat ze moeten doen. Bijna alle topwedstrijden (AZ, PSV, Ajax, etc.) de afgelopen jaren waar Feyenoord in de 1ste helft op voorsprong kwam, gingen verloren.

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 07-02-2016 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ach Ajax - PSV kwam PSV ook vroeg op voorsprong en scoorde Ajax met Younes snel tegen. Zelfde recept. Toen domineerde PSV daarna de wedstrijd en won de wedstrijd vrij eenvoudig met 1-2. Een voorbode? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:58
Toch geen saaie wedstrijd, zoals vooraf veel gezegd werd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15:16

Qu3st

Wat ik toch heel raar vind is dat als Schöne speelt dat hij alle standaard situaties neemt. Gek dat hij toch in hiërarchie hoger staat dan Gudelj. Hij hoort gewoon altijd in de basis vind ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Gudelj heeft dan ook nog wel meer body om wat te storen en het duel aan te gaan, als Schone en Gudelj dus spelen zou ik ook de trap aan Schone geven.
Schone zou sowieso vaker moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Weer bijna doelpunt uit onterechte corner :X

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Qua body vind ik ze veel op elkaar lijken.

Wat een heerlijke wedstrijd! Genieten dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:58
haha heerlijk dit, iedereen struikelt over elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pfff, die had Vilhena wel moeten scren. Goede redding van Cillessen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Zoveel schoten heeft Ajax dit jaar nog niet gehad! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Slappe hap achterin, dit kan niet goed blijven gaan. Kom je weer heel goed weg hoor, Vilhene kon aardig vrij op doel schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Wanneer krijgt Feyenoord een keer een kaart? Tempo is nu wel beetje weg.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
ephymerous schreef op zondag 07 februari 2016 @ 13:15:
Wanneer krijgt Feyenoord een keer een kaart? Tempo is nu wel beetje weg.
Valt allemaal reuze mee, niet elke overtreding hoeft geel te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Bazoer liep niet echt naar voor. Naar de zijkant. Die overtreding van Schöne was van een andere orde. Toen ging Bilal richting een één op één situatie met Riedewald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

dat was een heerlijke eerste helft :D also er zal een zekere youtuber zijn account hard gaan verliezen vandaag :+:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 07 februari 2016 @ 13:19:
dat was een heerlijke eerste helft :D also er zal een zekere youtuber zijn account hard gaan verliezen vandaag :+:+
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

grijs antwoord : een live stream ;)

hopelijk gaat de 2de helft zo verder kwa vermaak en hopelijk wint ajax dan B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PlHNci9B3dxK4YaT0Wq9xra4/full.png

Gezellig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
triest.... sowieso triest dat ze daar nog mee bezig zijn ruim anderhalf jaar na de overgang.... toont de simpelheid van de gemiddelde harde kern bezoeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Het lijkt erop dat een deel van de Ajacieden gewoon echt geen uitpubliek wil, want dit is natuurlijk weer een prima aanleiding om dat weer een paar seizoenen uit te stellen.

Oef, die Bazoer mag niet klagen met geel, ik heb ze dit seizoen voor minder gegeven zien worden.

[ Voor 11% gewijzigd door ph4ge op 07-02-2016 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zo zo, Ajax begint even de tweede helft met wat vies schoppen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Niks mis mee, gewpon fel erop. Had Bilal bijna weer de mogelijkheid om weer eens lekker te rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Zwaar kansloze actie van het altijd doorgesnoven vak 410, evenals de spreekkoren over zijn moeder :/

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
gambieter schreef op zondag 07 februari 2016 @ 13:37:
Zo zo, Ajax begint even de tweede helft met wat vies schoppen.
Veltman ook vol gestrekt been het duel in. Geluk dat er toevallig een bal tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Laatst online: 01-10 19:47
ph4ge schreef op zondag 07 februari 2016 @ 13:38:
[...]

Veltman ook vol gestrekt been het duel in. Geluk dat er toevallig een bal tussen zit.
:')

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

ph4ge schreef op zondag 07 februari 2016 @ 13:38:
Het doorhalen met zijn andere been had ook geel moeten zijn. Blom is veel te mild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:45
Wat lult die commentator nou, geen buitenspel bij doeltrap?

Bij vrije trap is het toch ook buitenspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Wanneer is het geen buitenspel?

Het is geen buitenspel bij:
  • een hoekschop
  • een doeltrap
  • ingooi/inworp
  • de bal is aangespeeld door de tegenstander
  • de speler stond op de eigen speelhelft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Vrije trap is toch ook geen doeltrap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Fleximex schreef op zondag 07 februari 2016 @ 13:46:
Wanneer is het geen buitenspel?

Het is geen buitenspel bij:
  • een hoekschop
  • een doeltrap
  • ingooi/inworp
  • de bal is aangespeeld door de tegenstander
  • de speler stond op de eigen speelhelft
Dat wist ik niet, best vreemd, maar goed nog wat geleerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:03

St@m

@ Your Service

Terranova schreef op zondag 07 februari 2016 @ 13:43:
Wat lult die commentator nou, geen buitenspel bij doeltrap?

Bij vrije trap is het toch ook buitenspel.
:D
Ernstig dit..

Wat een volk in de arena weer.. Ben benieuwd hoeveel stadionverboden ajax gaat uitdelen. Ik zit hier gewoon met schaamte op de bank.. Gewoon omdat ik een voetbalsupporter ben en hier absoluut niet mee geassiocieerd wil worden.

[ Voor 32% gewijzigd door St@m op 07-02-2016 13:49 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Man man. Klaassen laat zich wel makkelijk opnaaien. Sowieso vind ik de Ajax spelers zich mentaal veel te makkelijk laten verslaan. Toch raar met De Boer als trainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Fleximex schreef op zondag 07 februari 2016 @ 13:48:
Man man. Klaassen laat zich wel makkelijk opnaaien. Sowieso vind ik de Ajax spelers zich mentaal veel te makkelijk laten verslaan. Toch raar met De Boer als trainer.
Toch is Ajax op het moment wel de bovenliggende partij. Feyenoord voetbalt niet meer, al wordt Ajax ook niet echt gevaarlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De Ajax-supporters krijgen de oproep om hun kwetsende spreekkoren richting Feyenoord-doelman Kenneth Vermeer te stoppen.
Ik kijk met geluid uit, maar ik neem aan dat het over hret beroep van zijn moeder gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

"USSF answer (March 22, 2012):
The Laws of the Game are not made by FIFA, but by the IFAB (International Football Association Board), of which FIFA is a member.

The IFAB has long held that the game needs more scoring. Referees are encouraged to give every chance to the attacking team, particularly whenever there is any doubt. This rule applies to offside and to possible fouls and misconduct. Indeed, the IFAB so much wants the attacking game to be encouraged that it has excluded players from being called offside DIRECTLY from a goal kick for over 130 years. Goal kicks became exempt from offside in 1866 – long before FIFA existed. The intent was possibly to keep the defending team honest. Who are we to argue?"

[ http://www.askasoccerreferee.com/?p=3550 ]

wist het zelf niet eens :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
ph4ge schreef op zondag 07 februari 2016 @ 13:17:
[...]

Valt allemaal reuze mee, niet elke overtreding hoeft geel te zijn.
Hoeft van mij ook niet maar het is wel erg één kant op qua kaarten. Nu Viergever weer :/

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 07 februari 2016 @ 13:49:
"USSF answer (March 22, 2012):
The Laws of the Game are not made by FIFA, but by the IFAB (International Football Association Board), of which FIFA is a member.

The IFAB has long held that the game needs more scoring. Referees are encouraged to give every chance to the attacking team, particularly whenever there is any doubt. This rule applies to offside and to possible fouls and misconduct. Indeed, the IFAB so much wants the attacking game to be encouraged that it has excluded players from being called offside DIRECTLY from a goal kick for over 130 years. Goal kicks became exempt from offside in 1866 – long before FIFA existed. The intent was possibly to keep the defending team honest. Who are we to argue?"

[ http://www.askasoccerreferee.com/?p=3550 ]

wist het zelf niet eens :D :D
Ach joh, bij de amateurs komt die bal toch amper over de helft bij een doeltrap >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

PWM schreef op zondag 07 februari 2016 @ 13:49:
[...]

Ik kijk met geluid uit, maar ik neem aan dat het over hret beroep van zijn moeder gaat?
Het is om te kotsen.. Dit vind ik erger dan een of twee hersenlozen die oerwoudgeluiden maken..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-09 22:20
PWM schreef op zondag 07 februari 2016 @ 13:49:
[...]

Wat kun je verwachten van mensen met een IQ van onder de 50?
Des te groter de aanhang, des te meer tuig zit er tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
ephymerous schreef op zondag 07 februari 2016 @ 13:49:
[...]

Hoeft van mij ook niet maar het is wel erg één kant op qua kaarten. Nu Viergever weer :/
probleem is dat Ajax de hardere overtredingen maakt... zo'n El Ahmadi bijvoorbeeld maakt een miljard niet geel waardige overtredingen per wedstrijd.... het duurt dan altijd heel lang voordat een speler voor dat soort spelbederf bestraft wordt op e.o.a. manier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
ephymerous schreef op zondag 07 februari 2016 @ 13:49:
Het zal ongetwijfeld mijn bril zijn, maar die 3 van Ajax waren gewoon duidelijk geel, met Bazoer tegen rood aan, en ik kan me geen overtreding van Feyenoord herinneren waar dat ook het geval was. Bilal krijgt nu ook gewoon terecht geel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Boem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
BAASZOER. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Bazoer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:50
Hoppaaaaaaa, doelpunt van het jaar alvast! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:34
Finidi George :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Lekkere goal :( Hing in de lucht en je weet dat Ajax weinig uitgespeelde kansen nodig heeft om te scoren. 2 individuele momenten kunnen deze wedstrijd beslissen.

[ Voor 21% gewijzigd door ph4ge op 07-02-2016 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Die zat er lekker in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
idd... dacht ik ook meteen... in het olympisch stadion tegen Bayern Munchen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Geen rood? :/ mijn god, echt eenzijdig.

[ Voor 50% gewijzigd door ephymerous op 07-02-2016 13:56 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Idd wtf, de regel is te overdreven, maar het is nog wel de regel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Waarom wel? Is toch nooit meer een doelkans.. Bal is al over de achterlijn

[ Voor 73% gewijzigd door St@m op 07-02-2016 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

WTF :? moet dat dan ook geen rood zijn :x ? het is wel een pingel overigens

Pagina: 1 ... 40 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder