[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 119 Laatste
Acties:
  • 247.698 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:26
PSV is wel solid vandaag, zijn niet in twijfel geraakt na de 0-1, prima middagje voor de Eindhovenaren zo te zien.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Feyenoord is weg en dat is mooi. PSV haakt waarschijnlijk aan en dat maakt het spannend helaas haha

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:05
Die laatste tweet ook. ;)
Die bedenken zich nog een keer, of de prijs is ineens een stuk lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Mooie aanval en een mooi doelpunt voor Twente :)

PSV laat de touwtjes imho te veel vieren.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-10 08:06

Niku

Alagaesii

Had al lang 4-1 of 5-1 moeten staan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

PSV wil het spannend houden. Ze kunnen blijkbaar niet makkelijk winnen...

Cabral dolt trouwens Brenet elke keer weer, hij gaat er veel te makkelijk voorbij.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Niku schreef op zondag 24 januari 2016 @ 15:57:
Had al lang 4-1 of 5-1 moeten staan :')
Als trainer word je daar volgens mij niet goed van. De tegenstander is rijp voor de sloop, het veldoverwicht is groot en de kansen zijn er. Vervolgens halen ze zelf het tempo uit de wedstrijd en geloven ze het wel. En dan valt de aansluitingstreffer en maak je het je onnodig moeilijk. Met een beetje pech loop je in de laatste minuten tegen de gelijkmaker aan terwijl je met gemak met vier of vijf doelpunten had moeten winnen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Rentree Jozefzoon en Willems, eerste maakt meteen de 4-2. Wat een rare wedstrijd, en wat een brede selectie heeft PSV zo. Pereiro zit nog gewoon op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Han schreef op zondag 24 januari 2016 @ 16:00:
[...]

Als trainer word je daar volgens mij niet goed van. De tegenstander is rijp voor de sloop, het veldoverwicht is groot en de kansen zijn er. Vervolgens halen ze zelf het tempo uit de wedstrijd en geloven ze het wel. En dan valt de aansluitingstreffer en maak je het je onnodig moeilijk. Met een beetje pech loop je in de laatste minuten tegen de gelijkmaker aan terwijl je met gemak met vier of vijf doelpunten had moeten winnen.
Als van ook niet hoor. Die jochies uit Amsterdam hebben daar ook best vaak last van. Wellicht dat de Boer daarom nu maar saai degelijk spel wil. :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Niku schreef op zondag 24 januari 2016 @ 16:05:
Rentree Jozefzoon en Willems, eerste maakt meteen de 4-2. Wat een rare wedstrijd, en wat een brede selectie heeft PSV zo. Pereiro zit nog gewoon op de bank.
De grootste versterking van de Eredivisie in de wintertransferperiode is niet een aankoop, maar Willems die weer terug komt van een blessure. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Feyenoord is wel klaar met het kampioenschap. Was volgens mij al vaker dat na de winterstop het vrij snel verspeeld wordt. Worde spannend tussen Ajax en PSV dan.

Leon Zwiers schreef op zondag 24 januari 2016 @ 13:41:

Ja, Feyenoord is het weer kwijt. Nu moet je wel eerlijk zijn, we hebben best matig materiaal in dat veld staan. Maar hebben gewoon niet beter en kunnen ook niet beter kopen. Nog maar een paar tussenjaartjes voordat we hopelijk weer een redelijk budget kunnen hebben en actually de concurrentie langer dan een half seizoen aan kunnen gaan!
Edit: 3-1 over en sluiten
Hoeveel heeft Feyenoord dit jaar aan spelers uitgegeven? Mijn beeld is niet veel minder dan Ajax bijvoorbeeld.

[ Voor 65% gewijzigd door Aghanim op 24-01-2016 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:54

PauseBreak

derp!

FiXeR.nl schreef op zondag 24 januari 2016 @ 16:11:
[...]

De grootste versterking van de Eredivisie in de wintertransferperiode is niet een aankoop, maar Willems die weer terug komt van een blessure. :)
Ja, met Willems en Jozefzoon weer terug van blessures hebben we echt een bijzonder brede selectie voor Nederlandse begrippen. Ben ook benieuwd hoe het gaat staan wanneer iedereen weer wedstrijdritme heeft.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, topscorer van de A1 in zijn laatste seizoen bij Feyenoord. Kreeg echter geen contract voorgelegd door van Geel. Waarna hij naar Almere City vertrok en daar afgelopen seizoen zo opviel, met betere cijfers qua doelpunten en assists dan Ziyech in de eredivisie, dat tig clubs hem wilde hebben. Het werd AZ. En daar gaat hij door met wat hij ook reeds bij Feyenoord en Almere City deed, scoren en assists geven.

Schijnt niet gezegd te mogen worden maar van Geel heeft ook bij Vincent Jansen een blunder begaan, de zoveelste. Gozer sleurt en vecht gelijk Guidetti. Was alleen vele malen goedkoper. Maar ja, van Varkenoord hè. Wat van ver komt heeft bij Feyenoord de voorkeur boven wat men in eigen huis heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Het is inmiddels wel duidelijk dat v Geel niet de juiste man voor de job is bij Feyenoord. Natuurlijk, hij heeft weinig budget te besteden, maar waar hij dat weinige budget dan aan besteedt is inderdaad niet beter dan wat er al op Varkenoord rondloopt.

Zijn enige positieve wapenfeit was Pelle, en wees eerlijk, dat was een pure gelukkige toevalstreffer. Die gozer was verder overal al mislukt. Guidetti, wat huur was, vond ik nou niet z'on ontzettende geweldenaar als men hem toen deed lijken ( veel van zijn goals waren pingels ).

Als hij inderdaad die Tapia gaat halen ( die tegen PSV schuldig was aan een tegengoal net ) is wat mij betreft ook zijn laatste krediet om zeep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 22:03

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Tapia is ook zo'n (mogelijke) aankoop die Feyenoord niet verder gaat helpen richting de top. Daarbij vind ik het ook geen verdediger. Maar is hij beter dan een van de verdedigers? mijn inziens niet. Is hij beter dan een van de middenvelders? Ook niet.

De eredivisie is leeg gekocht dus ik zou, als er niks op Varkenoord rondloopt eens over de landgrenzen gaan kijken. Ze hadden destijds op Ziyech moeten inzetten want die zal nu niet meer willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van Geel zou wel eens bezig kunnen zijn aan zijn laatste seizoen bij Feyenoord. Lag al onder een vergrootglas afgelopen zomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:50
Aghanim schreef op zondag 24 januari 2016 @ 16:16:
Hoeveel heeft Feyenoord dit jaar aan spelers uitgegeven? Mijn beeld is niet veel minder dan Ajax bijvoorbeeld.
De jaarlijkse begroting van Ajax is grofweg 40% hoger dan Feyenoord (Bijna 70m vs bijna 50m). Dat zijn bedragen die sportief moeilijk te overbruggen zijn, ook omdat de schuld nog een deel van de begroting opsnoept. De begroting van PSV is net iets lager dan Ajax.

Ik vraag me af of Van Beek met zn hoofd bij een transfer zit, want die is de laatste 3 wedstrijden ineens heel zwak. Al kan je op die leeftijd ook weleens een mindere periode hebben natuurlijk. De selectie is gewoon net niet goed genoeg, zowel niet kwalitatief als in de breedte.

Ik vind de kritiek op Van Geel aangaande Janssen te makkelijk. Hij ging niet voor niets naar Almere City, niemand in de Eredivisie zag het in hem zitten en dan zou Feyenoord hem moeten houden? Leuk voor die jongen dat hij toch de weg naar boven heeft gevonden, maar dat wil nog niet zeggen dat hij het bij Feyenoord ook had laten zien. De "nieuwe Messi" Achahbar redt het ook niet en dat was in de jeugd een gigantisch talent op die positie, veel groter dan Vincent Janssen.
Chrosser schreef op zondag 24 januari 2016 @ 16:47:
De eredivisie is leeg gekocht dus ik zou, als er niks op Varkenoord rondloopt eens over de landgrenzen gaan kijken. Ze hadden destijds op Ziyech moeten inzetten want die zal nu niet meer willen.
Inmiddels weten we dat Feyenoord moest concurreren met een club die zich niet aan de regels hield, dus dat is lastig concurreren. Hij wilde gewoon zelf niet.

Tapia moet Feyenoord niet doen. Dat is weer een verdedigende middenvelder en de stap van onderin de Eredivisie naar Feyenoord is in principe veel te groot, dat kan alleen als je echt uitblinkt zoals Ziyech. Ik zou dan eens naar Ayoub kijken als je toch wat op die positie wil halen.

[ Voor 23% gewijzigd door ph4ge op 24-01-2016 16:50 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem bij Feyenoord is dat menige trainer zichzelf zondig wenst te profileren door spelers van elders te halen die het dan moeten doen. Waarop van Geel de knip trekt, spelers van elders komen, die dan uiteraard moeten spelen.

Feyenoord had al veel verder kunnen zijn in zowel sportief als financieel opzicht wanneer Feyenoord meer handelde vanuit een bepaalde voetbalvisie in plaats van iedere keer de oren te laten hangen naar de trainer van dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

@Ph4ge Ik ben het helemaal met je eens, maar in de benarde situatie zoals Feyenoord destijds zat was het ook een rare move om 3 miljoen voor een talent neer te leggen die een half jaartje leuk speelde. (tenminste zoals ik het mij kan herinneren was het de eerste keer dat Feyenoord de beurs een beetje kon trekken)

Over Vincent Janssen heb je helemaal gelijk, dat kan altijd gebeuren.

[ Voor 17% gewijzigd door Chrosser op 24-01-2016 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Feyenoord koopt gewoon teveel middelmatige spelers. Toornstra, Basacikoglu, Vejinovic en Kramer. Allemaal leuke spelers, maar gewoon geen spelers die je naar een hoger niveau tillen. Met het geld wat je op die spelers had kunnen besparen had je toch ook een of twee échte toegevoegde waardes kunnen kopen?

Ach, zolang de directie bij Feyenoord hun eigen functioneren mag beoordelen en elkaar het handje boven het hoofd mogen houden zal er niks veranderen. We zullen wel te horen krijgen dat dit met een nieuw stadion echt niet gebeurd was.

Er gaat nu een gerucht dat van Beek verkocht wordt aan AS Monaco en dat van Geel in Viergever zijn vervanger ziet. Dat zal echt niet worden geaccepteerd..

[ Voor 12% gewijzigd door JST94 op 24-01-2016 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
JST94 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 16:58:
Feyenoord koopt gewoon teveel middelmatige spelers. Toornstra, Basacikoglu, Vejinovic en Kramer. Allemaal leuke spelers, maar gewoon geen spelers die je naar een hoger niveau tillen. Met het geld wat je op die spelers had kunnen besparen had je toch ook een of twee échte toegevoegde waardes kunnen kopen?

Ach, zolang de directie bij Feyenoord hun eigen functioneren mag beoordelen en elkaar het handje boven het hoofd mogen houden zal er niks veranderen. We zullen wel te horen krijgen dat dit met een nieuw stadion echt niet gebeurd was.
Tja, dat is te makkelijk. Bij Ajax en PSV mislukken ook aankopen, of het duurt een tijd voor ze boven komen drijven (bijv. Cilissen en Wijnaldum of El Ahmadi eerste periode bij ons). De supporters en media riepen uitgebreid om Kramer. Vejinovic werd door velen aangeduid als de beste aankoop van de zomer. Bilal kende ik ook nog niet, maar ik neem aan dat Feyenoord hem al in de jeugd volgde en daarom wilde handelen voordat hij onbetaalbaar werd. Toornstra vond ik wel een raar alternatief voor Ziyech, maar Toornstra deed het het eerste halfjaar juist heel erg goed (en leek vervolgens het voetballen helemaal verleerd).

Feyenoord kan geen 100% zekerheden halen voor zover die al bestaan in het voetbal en "iets" maakt het nou eenmaal erg moeilijk voor nieuwe spelers om te slagen bij Feyenoord. Als we "gewoon" 3e worden presteer je naar behoren en dat geldt ook voor Van Geel. Dan moeten ze zich nu wel gaan herpakken. De beker is ook een prijs dus dat kan dit seizoen nog glans geven.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Supporters riepen juist niet op Kramer voor zover ik gemerkt heb. We hadden Te Vrede al, zet die een seizoen in de basis en hij scoort er net zoveel als Kramer. Van Vejinovic werd denk ik wel teveel verwacht, die maakt het ook gewoon niet waar. Als Feyenoord zo blijft doorgaan zie ik ze ook niet 'gewoon' 3e worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Dit zou toch het seizoen zijn waarin Feyenoord kampioen zou worden? Het beste middenveld, Kuijt terug, Kramer als goalgetter, de beste verdedigers? Een half jaar geleden was er nog verontwaardiging dat half Feyenoord niet in Oranje speelde en werd van Geel nog geroemd omdat hij met een kleine beurs telkens een prima elftal bijeen kreeg.

Altijd volop optimisme in het eerste helft van het seizoen, altijd een instortend kaartenhuis na de winterstop. Vanaf dat moment wordt alles bekritiseerd en klopt er nog maat weinig van.

Zelfde met Ajax; het is te saai, het sprankelt niet, etc. Dat na jaren van kampioenschappen van PSV die jaar op jaar te saai voor woorden speelde, maar, wel kampioen werd. Een wedstrijd zoals gisteren win je niet met sprankelend spel, helemaal niet tegen een Vitesse. Persoonlijk vind ik het juist knap dat je een ploeg als Vitesse een hele wedstrijd kunt neutraliseren en ook nog eens 3 punten behaald. Aan het eind van de streep ter maar een ding en dat is kampioen worden. CL halen is het enigste wat Nederlandse ploegen nog wat opleverd.

Maar ja, het is nooit goed, welkom in Nederland. Blijkbaar is het beter om sprankelend te verliezen dan degelijk te winnen. Blijkbaar zijn er ook prijzen te winnen met sprankelend spel zonder punten, al heb ik geen idee hoe die prijs er uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Han schreef op zondag 24 januari 2016 @ 17:32:
Dit zou toch het seizoen zijn waarin Feyenoord kampioen zou worden?
Ben benieuwd of iemand dat hier (of een serieus iemand buiten het forum) dat een halfjaar geleden geroepen heeft. Ik laat me verrassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Dit zou toch het seizoen zijn waarin Feyenoord kampioen zou worden?
Wie heeft dat gezegd? Volgens mij vrijwel niemand, alleen zeiden sommigen dat we een kans hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

PSV kon je in ieder geval afschrijven :D

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kramer zat ik ook niet echt op te wachten.

We hadden tevrede, kazim en Kuyt.
We hadden al 3 spitsen, juist alle "kenners" op tv die waren maar aan het zeuren over dat hoe goed Kramer wel niet bij Feyenoord zou passen...

Het is gewoon al jaren hetzelfde gedonder bij Feyenoord, laatste goede voorhoede die we hadden was Kalou, Kuyt en Castelen.
Daarna zijn het alleen maar ego's geweest die voor eigen succes gingen(met uitzondering van Kuyt, Makaay en Tomasson).

We moeten het zogenaamd altijd hebben van de strijd, maar ik kijk elk weekend wel een paar wedstrijden waar meer in strijd in zit dan bij Feyenoord.
We denken maar dat onze ploeg nog de echte vechtlust heeft, terwijl dat ook alweer jaren en jaren geleden is(Denk het laatste elftal wat nog echt knokte het 2001-2002 elftal was).

Eerste helft van dit seizoen hebben we gewoon extreem veel mazzel gehad met de arbitrage, als we dat niet mee hadden gehad dan hadden we gewoon op plek 5 a 6 gestaan...

Topploeg dat zijn WE al jaren niet meer, en dat word niet geholpen door de zoveelste debiele aankoop die we niet nodig hebben.

Hopen dat we maar kunnen verassen in de beker dit seizoen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
St@m schreef op zondag 24 januari 2016 @ 17:43:
Ik heb het even opgezocht. Op dit forum, een half jaar geleden (23 juli 2015), had ik deze voorspelling:
40% kans PSV kampioen
30% kans Ajax kampioen
20% kans Feyenoord kampioen
10% kans Anders kampioen

Ik had zeker gedacht dat Feyenoord langer zou kunnen aanhaken, maar ze waren in mijn ogen in ieder geval niet favoriet voor het kampioenschap, dat was PSV. :)

Ik denk dat Feyenoorders wel teleurgesteld zijn dat het hem dit seizoen weer niet gaat worden, maar ook wel realistisch genoeg dat het er gewoon niet in zit. Net als de voorgaande jaren heb je op een aantal posities zeker goede spelers die niks onder doen voor Ajax en PSV maar gewoon ook teveel zwakke punten. Van Geel heeft gericht gekocht op een aantal van die zwakke punten maar helaas brengen die het nog niet. Vooral scoren blijkt enorm lastig voor Feyenoord, de effectiviteit van Ajax en PSV is het grote verschil (hoewel de laatste wedstrijd het ook verdedigend slecht staat).

Ik denk dat Van Geel zich voorlopig moet richten op verkopen. Eerst maar eens overbodige spelers lozen en de jeugd een kans geven. Hopelijk breken er dan weer 1 of 2 spelers door, kunnen de jonge spelers die er nu al in staan doorgroeien en dan heb je van de zomer een serieus potje voor 1 of 2 dure gerichte aankopen. Het beleid moet meer op de langere termijn gericht zijn, helaas voor Kuyt.

[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 24-01-2016 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Maar ja, het is nooit goed, welkom in Nederland. Blijkbaar is het beter om sprankelend te verliezen dan degelijk te winnen. Blijkbaar zijn er ook prijzen te winnen met sprankelend spel zonder punten, al heb ik geen idee hoe die prijs er uit ziet.
Ik twijfel daarover. Ik vind het leuk dat Ajax bovenaan staat maar ik kijk nog zelden een wedstrijd, het boeit me gewoon niet. Zeker niet als ze soms zo gelaten over het veld strompelen.
St@m schreef op zondag 24 januari 2016 @ 17:43:
Volgens mij waren er weinig die dat daadwerkelijk dachten.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Leuk die spandoek bij Den Haag: "Haagse Dagoberts sta op". Maar welke multimiljonair wil zich hiermee ASOcieren?
Vorige week het publiek, deze week Beugelsdijk en wederom Schaken die zich misdragen.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Ik had van te voren gedacht dat Ajax minder kans maakte. Maar ze spelen gewoon net zo volwassen als iedereen over PSV zegt. Alleen geldt dat europees gezien niet bij Ajax. Als ze zo spelen als ze nu doen hebben ze zeer grote kans om kampioen te worden. Ik zie in ieder geval een stabieler Ajax dan PSV.

Misschien dat PSV nog wat kan bereiken door de brede selectie, maar dan zou Ajax al een aantal geblesseerde moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Heb liever PSV dan Ajax als kampioen tbh. PSV schat ik europees flink wat hoger in dan Ajax. Het is leuk voor ze dat ze winnen in NL. Maar wees eerlijk, als ze wat meer tegenstand hadden gekregen dan was er echt een hoop van die wedstrijden verloren gegaan. In europa ligt m.i de weerstand flink hoger, en PSV gaat daar dit seizoen een heel stuk beter mee om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Chrosser schreef op zondag 24 januari 2016 @ 18:12:
Ik had van te voren gedacht dat Ajax minder kans maakte. Maar ze spelen gewoon net zo volwassen als iedereen over PSV zegt. Alleen geldt dat europees gezien niet bij Ajax. Als ze zo spelen als ze nu doen hebben ze zeer grote kans om kampioen te worden. Ik zie in ieder geval een stabieler Ajax dan PSV.

Misschien dat PSV nog wat kan bereiken door de brede selectie, maar dan zou Ajax al een aantal geblesseerde moeten krijgen.
Maar waarom eigenlijk? Ajax heeft exact hetzelfde elftal als vorig seizoen. Als die nu niet bovenaan zouden staan zou er sprake zijn van achteruitgang en hoewel dat qua veldspel wel weer het geval is (het is echt werkelijk waar niet om aan te gluren), is dat qua resultaten in ieder geval niet zo (Europa buiten beschouwing latende). Dat is eigenlijk wel conform vorig jaar. Prima resultaten in de Eredivisie, complete bagger in Europa.

PSV heeft, denk ik als PSV-fan :+, kwalitatief de betere selectie, maar Ajax heeft het voordeel dat het bijna exact dezelfde selectie heeft als vorig jaar. Bovendien is die selectie van Ajax voor de Eredivisie ruim voldoende van kwaliteit om om het kampioenschap te strijden.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-10 22:15

Vos

AFCA

Leon Zwiers schreef op zondag 24 januari 2016 @ 18:17:
Heb liever PSV dan Ajax als kampioen tbh. PSV schat ik europees flink wat hoger in dan Ajax. Het is leuk voor ze dat ze winnen in NL. Maar wees eerlijk, als ze wat meer tegenstand hadden gekregen dan was er echt een hoop van die wedstrijden verloren gegaan. In europa ligt m.i de weerstand flink hoger, en PSV gaat daar dit seizoen een heel stuk beter mee om.
We weten ondertussen wel dat je geen Ajax fan bent hoor... Ajax krijgt met geluk zoveel wedstrijden weinig tegenstand?

PSV is in Europa wel volwassener (goh ;)) en heeft met spelers als Guardado, De Jong en Moreno spelers die Ajax mist.

[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 24-01-2016 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Vos schreef op zondag 24 januari 2016 @ 18:27:
[...]

We weten ondertussen wel dat je geen Ajax fan bent hoor... Ajax krijgt met geluk zoveel wedstrijden weinig tegenstand?
Nee, Ajax wint of net aan, of soms met geluk zijn wedstrijden, ik zou blij zijn als Feyenoord dat doet, maarja dat gebeurd niet. In europees verband zie ik dat niet gebeuren. Laat voorop staan dat wie er ook europa in gaat van de NL clubs ik ten alle tijden hoop dat onze clubs daar winnen. Maar ik zie PSV dat eerder doen dan Ajax, dus vandaar voorkeur voor PSV als kampioen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Feyenoord heeft zijn geluk ook wel gehad, zoals elke ploeg. Verder heeft Ajax imo meer kwaliteit waardoor ze wedstrijden wel net over de streep trekken waar Feyenoord dit zou laten liggen. En constant zijn is ook een kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Tja en de jaren dat Ajax CL speelde en PSV EL kon Ajax zich wel opladen en PSV niet. Zie je overeenkomsten? ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Regelmatige overwinning van PSV op Twente. Ik vond dat PSV Twente te veel kansen toestond. 2 tegengoals is ook te veel, Ajax gebeurt dat zelden dit seizoen.

Ajax blijft de topfavoriet. Ajax is meer geconcentreerd, er lijkt meer honger te zijn naar de titel.

Absolute uitblinker was Papi Guardado. Verder vond ik Propper erg sterk, en Bruma was achterin de beste man. Zoals eigenlijk het hele seizoen al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Gonadan schreef op zondag 24 januari 2016 @ 18:33:
Tja en de jaren dat Ajax CL speelde en PSV EL kon Ajax zich wel opladen en PSV niet. Zie je overeenkomsten? ;)
Dat is een leugen en het is een schande dat PSV-aanhangers dit keer op keer moeten herhalen.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Goed laat ik het anders verwoorden. Toen Ajax CL speelde laaddden ze zich vaak net zo op als PSV nu. Zie je overeenkomsten?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik denk dat er enig sarcasme in zijn woorden zit, maar zeker weten doe ik het niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Ik had Ajax wisselvalliger verwacht. Met name door de jonge selectie. En ondanks dat PSV 30 doelpunten is kwijtgeraakt is er wel ervaring gekomen en gebleven (Moreno, Guardado, De Jong). Zoals je het schetst is het wel het geval en is ajax door de zelfde selectie stabieler geworden. Dat heeft de Boer goed voor elkaar gekregen

Als Ajax de titel wint met dit spel hoor je daar bij het kampioenschap niemand meer over. Dan wordt het ook door alle journalisten weer als ''degelijk'' bestempeld.

Als psv fan hoop ik uiteraard dat PSV het wordt, maar door het hierboven geschetste weet ik het nog niet zo zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
ph4ge schreef op zondag 24 januari 2016 @ 17:57:
[...]

Ik denk dat Van Geel zich voorlopig moet richten op verkopen. Eerst maar eens overbodige spelers lozen en de jeugd een kans geven. Hopelijk breken er dan weer 1 of 2 spelers door, kunnen de jonge spelers die er nu al in staan doorgroeien en dan heb je van de zomer een serieus potje voor 1 of 2 dure gerichte aankopen. Het beleid moet meer op de langere termijn gericht zijn, helaas voor Kuyt.
Bij van Geel heb ik het gevoel dat hij qua aankopen teveel bezig is met het blijk maken van de aanhang en niet het beter maken van de selectie.
Zijn hoofd prioriteit zou het moeten zijn om deze maand nog Kazim kwijt te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 13:22
OPSLAGHOND schreef op zondag 24 januari 2016 @ 18:43:
[...]

Dat is een leugen en het is een schande dat PSV-aanhangers dit keer op keer moeten herhalen.
Kunnen we niet gewoon blij dat er een Nederlandse club dit seizoen heeft overwintert in de CL?
De verschillen tussen beide ploegen zijn duidelijk, hopelijk zien dat bij Ajax ook en besluiten ze daar ook tot een andere strategie.

Laten we overigens ook niet vergeten waarom Ajax in de EL moest spelen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik vind dat er vooral heel voorspelbaar 'gescout' wordt bij Feyenoord. Veel spelers van Nederlandse subtoppers, wat dan ook subtoppers blijken te zijn. Kazim en Elia zijn aangeboden en voor Kuijt was weinig scouting nodig. Vind dat Martin van Geel het beetje geld wat hij tot zijn beschikking heeft, niet best besteedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zou toch het seizoen zijn waarin Feyenoord kampioen zou worden? Het beste middenveld, Kuijt terug, Kramer als goalgetter, de beste verdedigers? Een half jaar geleden was er nog verontwaardiging dat half Feyenoord niet in Oranje speelde en werd van Geel nog geroemd omdat hij met een kleine beurs telkens een prima elftal bijeen kreeg.

Altijd volop optimisme in het eerste helft van het seizoen, altijd een instortend kaartenhuis na de winterstop. Vanaf dat moment wordt alles bekritiseerd en klopt er nog maat weinig van.

Zelfde met Ajax; het is te saai, het sprankelt niet, etc. Dat na jaren van kampioenschappen van PSV die jaar op jaar te saai voor woorden speelde, maar, wel kampioen werd. Een wedstrijd zoals gisteren win je niet met sprankelend spel, helemaal niet tegen een Vitesse. Persoonlijk vind ik het juist knap dat je een ploeg als Vitesse een hele wedstrijd kunt neutraliseren en ook nog eens 3 punten behaald. Aan het eind van de streep ter maar een ding en dat is kampioen worden. CL halen is het enigste wat Nederlandse ploegen nog wat opleverd.

Lees de commentaren van afgelopen zomer er eens op na zou ik voorstellen. Denk dat je weinig Feyenoord-supporters zal vinden die het eens waren met wat van Geel aan selectie samen stelde.

Van Geel lag afgelopen zomer reeds onder een vergrootglas bij de RvC van Feyenoord.

Elder had iemand een interessante statistiek gevonden tussen de Vilhena en Bazoer: http://www.squawka.com/co...terceptions/clearances#90

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2016 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Fijn trouwens dat Willems weer terug is. Uitstekende speler die best wat pech heeft gehad. In het begin nog veel twijfels bij gehad, maar echt een enorme aanwinst voor het Nederlandse voetbal. Misschien moet Feyenoord eens wat vaker bij de jeugdopleiding van Sparta kijken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-10 22:54
PWM schreef op zondag 24 januari 2016 @ 21:23:
Fijn trouwens dat Willems weer terug is. Uitstekende speler die best wat pech heeft gehad. In het begin nog veel twijfels bij gehad, maar echt een enorme aanwinst voor het Nederlandse voetbal. Misschien moet Feyenoord eens wat vaker bij de jeugdopleiding van Sparta kijken :p
Schijnen nu ook weer een top verdediger in de gelederen te hebben, die nu al scouts uit Engeland aantrekt. Komt best wel wat goede spelers van Sparta af als ik zo nu eens nadenk.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:24
Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2016 @ 21:05:
[...]

Lees de commentaren van afgelopen zomer er eens op na zou ik voorstellen. Denk dat je weinig Feyenoord-supporters zal vinden die het eens waren met wat van Geel aan selectie samen stelde.

Van Geel lag afgelopen zomer reeds onder een vergrootglas bij de RvC van Feyenoord.

Elder had iemand een interessante statistiek gevonden tussen de Vilhena en Bazoer: http://www.squawka.com/co...terceptions/clearances#90
Hee, die heb ik ook gevonden, maar dan in 't voordeel van Bazoer ;)

http://www.squawka.com/comparison-matrix#dutch_eredivisie/2015/2016/riechedly_bazoer/164/164/7659/0/p|dutch_eredivisie/2015/2016/tonny_vilhena/164/164/7819/0/p#successful_passes/avg_pass_length/total_duels_%/shots_inside_area/pass_completion#90

Niet slecht hoor van Vilhena, absoluut niet. Ik denk ook dat hij en Bazoer redelijk gelijkwaardige spelers zijn. Zeker als Vilhena er zin in heeft is het echt een heerlijke speler. Jammer dat 't team om hem zo wisselvallig/matig is.

[ Voor 9% gewijzigd door JanW op 24-01-2016 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
En door die hele situatie met het gedoe om verlengen etc. Komt het er niet uit en speelde hij veel minder dan zou moeten, want het is wel de beste middenvelder die Feyenoord heeft.
Statistieken gaan redelijk gelijk op maar Bazoer haalt dan hetzelfde gemiddelde in meer dan 2 keer zoveel minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
dutchgio schreef op zondag 24 januari 2016 @ 21:57:
En door die hele situatie met het gedoe om verlengen etc. Komt het er niet uit en speelde hij veel minder dan zou moeten, want het is wel de beste middenvelder die Feyenoord heeft.
Statistieken gaan redelijk gelijk op maar Bazoer haalt dan hetzelfde gemiddelde in meer dan 2 keer zoveel minuten.
wat is de maar in deze ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:08

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik gok dat Vilhena niet hetzelfde gaat halen in de hoeveelheid minuten.
Maar goed, ik ben dutchgio niet natuurlijk :P

Voor PSV hoop ik dat Willems niet te ver gezakt is met conditie en spel. Die jongen zit er wat opgeblazen uit of mijn bril is een beetje hol.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-10 20:03

Pubbert

random gestoord

Outerspace schreef op zondag 24 januari 2016 @ 23:08:
[...]

Voor PSV hoop ik dat Willems niet te ver gezakt is met conditie en spel. Die jongen zit er wat opgeblazen uit of mijn bril is een beetje hol.
Hij verklaarde deze week dat hij de afg maandenveel in de sportschool / krachthonk gezeten te hebben om aan duelkracht te winnen.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
[...]

Of Vilhena dat constante niveau vast gaat houden, is nog niet eens op de helft in vergelijking met Bazoer.
En of hij die minuten bij Feyenoord gaat maken. :)

Ja zag ook al wat reacties, zal wel lastig zijn om ook fit te blijven tijdens je herstel als je niet veel kunt, hij oogde in ieder geval anders dan voor z'n blessure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-10 22:54
[...]

Ik denk dat het aan de bril van Willems lag, maakt hem een beetje dik :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
martinusz schreef op zondag 24 januari 2016 @ 23:36:
[...]

Ik denk dat het aan de bril van Willems lag, maakt hem een beetje dik :+
Haha, ik dacht ook al dat hij wat boller leek.. maar volgens mij kwam het ook door zijn bril.

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 12:14
Niku schreef op zondag 24 januari 2016 @ 20:54:
Ik vind dat er vooral heel voorspelbaar 'gescout' wordt bij Feyenoord. Veel spelers van Nederlandse subtoppers, wat dan ook subtoppers blijken te zijn. Kazim en Elia zijn aangeboden en voor Kuijt was weinig scouting nodig. Vind dat Martin van Geel het beetje geld wat hij tot zijn beschikking heeft, niet best besteedt.
Spelers van subtoppers halen hoeft op zich niet slecht te zijn. Maar dan moeten het wel de beste spelers zijn zoals bijvoorbeeld Suarez. Maar Botteghin, vd Heijden, Toornstra of ook Tapia zijn natuurlijk niet de aanstormende talenten waarvan je weet dat ze het hogerop gaan maken. Het zijn allemaal breedteversterkingen.

Enkel Gustafson is een speler die in mijn ogen echt is gescout.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 10:47

On_E

Housemusic

Ik heb weer genoten in de Galgenwaard gisteren, die ook weer eens goed gevuld was met ruim 21.000 mensen omdat er een actie was voor basisscholen.

Ziet er toch wel wat beter uit als het zo goed gevuld is en het huidige elftal verdiend het ook echt.

Het was niet zo spectaculair als vorige week in Groningen maar dat lag ook aan de negatieve instelling van PEC dat zoals gewoonlijk hier op de counter speelde en in de 2e helft al snel tevreden leek met een puntje.

Normaal gesproken zou Utrecht hier ook wel ingetrapt zijn maar het huidige team is zo vol zelfvertrouwen dat men zich niet van de wijs liet brengen en volwassen bleef voetballen wat uiteindelijk resulteerde in de 11e goal in 11 wedstrijden van Ruudje Boymans!

Zelf vond ik Bart Ramselaar weer de beste man op het veld, die jongen speelt op zijn 19e als een routinier, alles lijkt hem zo makkelijk af te gaan.. En met spelers als Haller, Ayoub en Joosten om hem heen is het soms echt genieten van de combinaties.

Hopelijk blijven alle spelers deze transferperiode in Utrecht, dan kan het nog heel mooi gaan worden dit jaar...

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik begrijp totaal niet dat gisteren de 'goal' van Feyenoord bij Kramer is toegevoegd, net als de 'goal' van Kuijt laatst.

100% de verdediger die via zijn eigen keeper scoort... :F

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hij is idd nog niet helemaal wedstrijdfit. Maar Willems is sowieso nogal breed en oogt voor veel mensen te zwaar. Een tijdje terug waren er veel geluiden over zijn vermeende overgewicht, toen liet ie zijn wasbordje zien.

Dit zei oud-Feyenoorder over Willems, nadat hij met een heupblessure van het veld af moest:
"Ik botste op Jetro Willems, hij lijkt wel van beton.”

In de wedstrijden tegen Zenit maakte Hulk (een van de sterkste aanvallers ter wereld) fysiek geen schijn van kans tegen Willems. Die is gewoon bizar sterk. Zijn pa is ex-honkbalprof, die past niet door een normale deur, zo breed is ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-08 09:46
On_E schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:04:
Zelf vond ik Bart Ramselaar weer de beste man op het veld, die jongen speelt op zijn 19e als een routinier, alles lijkt hem zo makkelijk af te gaan..
Helemaal met je eens. Word er een beetje moe van, dat elke keer de doelpuntenmaker man of the match wordt, ook als hij maar 10 minuten gespeeld heeft. Natuurlijk, Boymans laat zien weer helemaal terug te zijn, hoewel hij wat wedstrijdritme mist. Maar ach, als hij zo blijft scoren, vind ik het prima.

En dan Ramselaar: wat een geweldenaar. Als die zich zo blijft ontwikkelen, zie ik zelfs een (uiteindelijke) transfer naar een topploeg tot de mogelijkheden behoren. Niet direct, vandaar het 'uiteindelijke', maar via een mooie club in Duitsland of Engeland naar de top.

Verder begint Ayoub steeds minder nutteloos te draaien, ook een pluspunt. Haller heeft het de afgelopen weken wat minder, hoewel z'n assist tegen Groningen natuurlijk geweldig was. Hij lijkt zich daarin juist te ontwikkelen, wat helaas betekent dat hij zelf minder aan het scoren komt. Komt ook wel goed ;).

Was zeker heerlijk om weer eens een volle Galgenwaard te zijn. Wat mij betreft mogen ze dit vaker doen! Achteraf naar huis gaan was een heel ander verhaal: het is op Zuid altijd al druk boven, maar gisteren was wel heel extreem ;). Ach, dat heb ik er wel voor over, weer genoten van een mooi potje voetbal en inmiddels de vijfde plek!

Ik moet eerlijk zeggen: in het begin was ik heel positief over de trainers, dat zakte in oktober tot een dieptepunt, maar inmiddels moet ik m'n ongelijk toegeven: het lijkt erop dat Ten Hag (en De Jong) het goed op dreef hebben en spelen naar de mogelijkheden van het team. Complimenten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 10:47

On_E

Housemusic

Ayoub is ook erg goed bezig inderdaad, ons middenveld zit wat dat betreft ook echt goed in elkaar. Hij en Ramselaar kunnen hun techniek en creativiteit volledig benutten omdat Strieder verdedigend zoveel werk verzet!

Haller vind ik als ie niet scoort wel genoeg toevoegen aan het spel, hij verliest vrijwel nooit een duel en kan dus altijd worden aangespeeld, hoog of laag maakt ook niet uit. Als je dan zo'n Kramer bijvoorbeeld ziet lopen bij Feyenoord, die voegt echt amper tot niets toe als ie niet scoort....

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ramzzz schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:07:
Ik begrijp totaal niet dat gisteren de 'goal' van Feyenoord bij Kramer is toegevoegd, net als de 'goal' van Kuijt laatst.

100% de verdediger die via zijn eigen keeper scoort... :F
http://www.vi.nl/nieuws/k...de-loep.htm?channel=phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat Toornstra wegkwijnt bij Feyenoord, als ze hem van meet af aan op zijn beste positie hadden neergezet, was dat een uitstekende speler geweest voor Feyenoord. Ik baalde dat die jongen destijds niet naar PSV ging. En dan haal je Gustafson en is het klaar met Toornstra... onbegrijpelijk. Die jongen doet het best leuk hoor, maar ik denk dat Toornstra het daar veel beter zou doen.

Vilhena-Toornstra met El Ahmadi er achter, heerlijk middenveld. Dan noem ik nog zo'n speler die bij Feyenoord totaal niet gewaardeerd wordt, Vilhena. Het grootste talent waar de club het meest aan zou kunnen verdienen, gaat transfervrij door de poort na dit seizoen.

Dat Feyenoord uiteindelijk (nog) niet mee kan met Ajax en PSV is logisch omdat de club minder mogelijkheden heeft, maar dat zijn serieuze fouten die vermijdbaar waren. En eigenlijk had Vlaar ook bij Feyenoord moeten spelen, maar omdat hij "nee" zei toen Feyenoord hem aanvankelijk vroeg (en hij nog veel betere opties leek te hebben) hoefde het daarna niet meer.

Tsja, nu voetbalt de beste verdediger van de Eredivisie in Alkmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:12:
Jammer dat Toornstra wegkwijnt bij Feyenoord, als ze hem van meet af aan op zijn beste positie hadden neergezet, was dat een uitstekende speler geweest voor Feyenoord. Ik baalde dat die jongen destijds niet naar PSV ging. En dan haal je Gustafson en is het klaar met Toornstra... onbegrijpelijk. Die jongen doet het best leuk hoor, maar ik denk dat Toornstra het daar veel beter zou doen.
Toornstra heeft van Gio uitgebreid de kans gekregen op 10. Het probleem is dat hij er helemaal niets van bakte op die positie, maar dan ook echt niets. Gustavson is voor de toekomst gehaald, niet om te concurreren met Toornstra. Uiteindelijk is hij uit nood veel eerder dan gepland gebracht en aanvankelijk was hij een enorme verademing tov Toornstra/Immers.

Vilhena heeft 2 jaar lang geen pepernoot geraakt, leuk voor hem dat hij het nu iets beter doet maar hij heeft juist ongelooflijk veel gespeeld bij Feyenoord. 100 wedstrijden waarvan hij er nu in misschien 10 een (ruime) voldoende haalde. If anything had Feyenoord hem eerder uit het elftal moeten halen want deze periode in de luwte heeft hem duidelijk goed gedaan.

Vlaar is gewoon jammer, toen Feyenoord wilde wilde Vlaar niet en toen Vlaar eenmaal wilde had Feyenoord net 2 andere ervaringen centrale verdedigers gehaald. Dat Botteghin veel geblesseerd is en Vd Heijden echt tekort komt zul je dan net zien. Typisch gevalletje van achteraf is het mooi wonen, ik denk dat alle partijen liever Vlaar dan Vd Heijden bij Feyenoord hadden gezien.

[ Voor 29% gewijzigd door ph4ge op 25-01-2016 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Toornstra heeft inderdaad veel te weinig laten zien bij Feyenoord, maar ik vind niet dat Gio hem uitgebreid de kans heeft gegeven. Volgens mij heeft Toornstra nooit een aantal wedstrijden op rij de kans gehad op '10'. Gustafson wordt m.i. wat teveel opgehemeld. Ook hij heeft op een paar wedstrijden na gewoon weinig gebracht. Tegen PSV en AZ was hij ook nergens te bekennen.

2 jaar lang is wat overdreven. Het was voornamelijk vorig seizoen, sinds dit seizoen lijkt het alsof hij iedere wedstrijd beter begint te voetballen. Vind het wel raar dat Vilhena geen 'vertrouwen' voelt vanuit Feyenoord, wat bedoelt die jongen daarmee? 100 wedstrijden op 21(?) jarige leeftijd is niet niks. Stiekem hoop ik dat Vilhena alsnog zijn contract met minimaal 2 jaar verlengt, maar zal wel niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:49:
[...]

Toornstra heeft van Gio uitgebreid de kans gekregen op 10. Het probleem is dat hij er helemaal niets van bakte op die positie, maar dan ook echt niets.
Je bedoelt die 3 potjes eerder dit seizoen? Dat noem je "uitgebreid de kans krijgen?"
Ik vind dat weinig voorstellen.

Toornstra is ook geen echte nr. 10, die moet je als RAM neerzetten op een middenveld met de punt naar achteren. Naast Vilhena dus.
Gustavson is voor de toekomst gehaald, niet om te concurreren met Toornstra. Uiteindelijk is hij uit nood veel eerder dan gepland gebracht en aanvankelijk was hij een enorme verademing tov Toornstra/Immers.
Die jongen is 21, voor welke toekomst wil je hem halen dan? Gustafson speelde goed tegen een dramatisch Heerenveen eerder dit seizoen, zonder die wedstrijd is het zo bijzonder allemaal niet. Ik vind het een vrij modale voetballer. Terwijl ik Toornstra echt iets bijzonders vind.
Vilhena heeft 2 jaar lang geen pepernoot geraakt, leuk voor hem dat hij het nu iets beter doet maar hij heeft juist ongelooflijk veel gespeeld bij Feyenoord. 100 wedstrijden waarvan hij er nu in misschien 10 een (ruime) voldoende haalde. If anything had Feyenoord hem eerder uit het elftal moeten halen want deze periode in de luwte heeft hem duidelijk goed gedaan.
Die jongen speelt nu voor een transfervrij vertrek naar een grote club. Dat "in de luwte houden" oid effect heeft gehad lijkt me onzin en goedpraterij. Ik vond Vilhena altijd al een groot talent, het is zo makkelijk te zien dat ie veel in zijn mars heeft.

"Ongelofelijk veel gespeeld" zeg je:
Dit seizoen 613 speelminuten van de 1710 speelminuten: 36% meegedaan.
Vorig seizoen 1064 speelminuten van de 3060 speelminuten: 35% meegedaan.

Het seizoen daarvoor kreeg ie wel veel speeltijd. Maar die jongen werd meteen afgeschreven toen ie een dipje kreeg (zoals vrijwel elk talent), is door de eigen supporters aangevallen op de training etc.

Vergeet ook niet dat hij flink wat sores heeft in persoonlijke sfeer, met een doodzieke moeder. Natuurlijk heeft dat invloed op zijn spel. Ik vind dat Feyenoord schandalig met die jongen is omgegaan.
Vlaar is gewoon jammer, toen Feyenoord wilde wilde Vlaar niet en toen Vlaar eenmaal wilde had Feyenoord net 2 andere ervaringen centrale verdedigers gehaald. Dat Botteghin veel geblesseerd is en Vd Heijden echt tekort komt zul je dan net zien. Typisch gevalletje van achteraf is het mooi wonen, ik denk dat alle partijen liever Vlaar dan Vd Heijden bij Feyenoord hadden gezien.
Feyenoord vroeg het op een bijzonder slecht gekozen moment, toen Vlaar nog inzette op een Engelse topclub. Natuurlijk wilde ie toen niet. Goh.

Later werd Vlaar afgewezen toen ie vroeg of ie bij Feyenoord mocht komen revalideren. Volgens Van Geel en Gio zou hij het "groepsproces verstoren". Lijkt me absolute nonsens. Vlaar is voor de Eredivisie buitencategorie, als je hem kunt binnenhalen (transfervrij!) als Feyenoord zijnde moet je dat niet laten, ook niet als je al een speler hebt gehaald. Vlaar is blessuregevoelig dus je zult voor hem wat achter de hand moeten hebben.

Kuijt heeft ook nee gezegd tegen Feyenoord toen ie nog in de kracht van zijn leven was. Nu loopt er een uitgebluste routinier rond die zich vooral verbaal doet gelden en wat penalties heeft gemaakt, terwijl Vlaar 5 jaar jonger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Persoonlijk vind ik Toornstra geen 10, meer een 8 die van ´box to box´ loopt (om maar een cliché te noemen). Voor de 10 komt hij handelingssnelheid en techniek tekort, iets wat Gustafson wel heeft maar nog wisselvallig is.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe mij dan maar Ramselaar ipv Gustafson. Ik denk dat Utrecht hem wel wil ruilen tegen Toornstra + een paar miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 12:24:
Je bedoelt die 3 potjes eerder dit seizoen? Dat noem je "uitgebreid de kans krijgen?"
Ik vind dat weinig voorstellen.

Toornstra is ook geen echte nr. 10, die moet je als RAM neerzetten op een middenveld met de punt naar achteren. Naast Vilhena dus.
Toornstra heeft in de voorbereiding en eind vorig seizoen op 10 gespeeld. Daar heel wat gespeeld. Het zat er gewoon niet in.
Die jongen is 21, voor welke toekomst wil je hem halen dan? Gustafson speelde goed tegen een dramatisch Heerenveen eerder dit seizoen, zonder die wedstrijd is het zo bijzonder allemaal niet. Ik vind het een vrij modale voetballer. Terwijl ik Toornstra echt iets bijzonders vind.
Wow, hij is letterlijk een week geleden 21 geworden. 20 is gewoon jong, het is hem duidelijk gemaakt dat hij eerst een jaar zou gaan wennen. Hij is niet voor de basis gehaald en aanvankelijk zat hij op de tribune terwijl Toornstra speelde.
Die jongen speelt nu voor een transfervrij vertrek naar een grote club. Dat "in de luwte houden" oid effect heeft gehad lijkt me onzin en goedpraterij. Ik vond Vilhena altijd al een groot talent, het is zo makkelijk te zien dat ie veel in zijn mars heeft.

"Ongelofelijk veel gespeeld" zeg je:
Dit seizoen 613 speelminuten van de 1710 speelminuten: 36% meegedaan.
Vorig seizoen 1064 speelminuten van de 3060 speelminuten: 35% meegedaan.
Iedereen vond hem een goed talent, maar hij heeft er jaren bij gelopen dat hij er totaal geen zin in leek te hebben en het voetballen compleet verleerd leek. Vervolgens wil hij ook niet bijtekenen. In die omstandigheden is 35% spelen inderdaad heel veel. Er zijn maar weinig spelers die bijna 100 wedstrijden de kans krijgen ondanks dat ze niks laten zien en niet willen bijtekenen.
Het seizoen daarvoor kreeg ie wel veel speeltijd. Maar die jongen werd meteen afgeschreven toen ie een dipje kreeg (zoals vrijwel elk talent), is door de eigen supporters aangevallen op de training etc.
Hij werd niet meteen afgeschreven, hij is nog steeds niet afgeschreven zelfs, hij wordt niet voor niets opgesteld. Maar er kwam gewoon een moment dat je hem niet meer op kan stellen als hij slecht blijft spelen. Je kan het niet maken naar de andere spelers en supporters om keer op keer een speler op te stellen die geen bal goed raakt en vervolgens ook nog "maniertjes" erbij heeft.

Vilhena had het gewoon even nodig om uit de luwte te stappen en te bedenken wat hij nou precies wilde. Even terug op aarde en volwassen worden. Leuk voor hem dat hij nu redelijk speelt (goed zou ik het zeker niet noemen, hij speelt als een postbode en is onderdeel van een middenveld wat niet functioneert. Een mooie goal maken bij 4-1 achterstand heeft ook niemand wat aan, een wedstrijd beslissen doet hij zelden)
Vergeet ook niet dat hij flink wat sores heeft in persoonlijke sfeer, met een doodzieke moeder. Natuurlijk heeft dat invloed op zijn spel. Ik vind dat Feyenoord schandalig met die jongen is omgegaan.
Dat speelde pas deze zomer en hij koos er toen zelf voor om niet rust in zn hoofd te krijgen door bijv. bij te tekenen. HIj heeft dat hele seizoen niks goeds gedaan en bovendien met een negatieve houding rondgelopen (itt Boetius, die het voetballen ook verleerd leek te zijn, maar wel een positieve houding had).
Feyenoord vroeg het op een bijzonder slecht gekozen moment, toen Vlaar nog inzette op een Engelse topclub. Natuurlijk wilde ie toen niet. Goh.

Later werd Vlaar afgewezen toen ie vroeg of ie bij Feyenoord mocht komen revalideren. Volgens Van Geel en Gio zou hij het "groepsproces verstoren". Lijkt me absolute nonsens. Vlaar is voor de Eredivisie buitencategorie, als je hem kunt binnenhalen (transfervrij!) als Feyenoord zijnde moet je dat niet laten, ook niet als je al een speler hebt gehaald. Vlaar is blessuregevoelig dus je zult voor hem wat achter de hand moeten hebben.
Deze hele situatie is niemand kwalijk te nemen. Feyenoord kon niet wachten en deed 2 uitstekende aankopen, maar toen was het geld ook op. Ondertussen spelen de 2 grootste talenten ook op die positie. Het is wel ironisch dat eerst mensen roepen dat Kongolo wordt misbruikt als back en dat er nu wordt geroepen dat Feyenoord nog een centrale verdediger had moeten halen.

Het is ook wel erg voorbarig om nu na 2 wedstrijden dit over Vlaar te zeggen.
Kuijt heeft ook nee gezegd tegen Feyenoord toen ie nog in de kracht van zijn leven was. Nu loopt er een uitgebluste routinier rond die zich vooral verbaal doet gelden en wat penalties heeft gemaakt, terwijl Vlaar 5 jaar jonger is.
Juist, wat laat je je weer kennen.

[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 25-01-2016 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Waan van de dag. Ramselaar speelt een paar leuke potjes en die moet gelijk naar een topclub? Alsjeblieft zeg, laat hem eerst dit seizoen en volgend seizoen afmaken. Daarnaast heeft Gustafson dit seizoen ook al een hoop mooie dingen laten zien.

Genoeg voorbeelden van jonge spelers die na leuk half jaar weggekocht worden en door de mand vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
ph4ge schreef op maandag 25 januari 2016 @ 12:41:
[...]
en bovendien met een negatieve houding rondgelopen
Volgens mij valt dat wel mee. Rutten heeft nooit over de houding van Vilhena geklaagd. Hij is ook nooit uit de selectie gezet.

De fout die ze met Vilhena gemaakt hebben is het kopen van een ervaren speler voor de positie waar hij op dat moment stond, vlak voor het sluiten van de transfermarkt. Tja, dan tekent iemand niet meer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-10 10:37
CR1691 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 12:42:
Waan van de dag. Ramselaar speelt een paar leuke potjes en die moet gelijk naar een topclub? Alsjeblieft zeg, laat hem eerst dit seizoen en volgend seizoen afmaken. Daarnaast heeft Gustafson dit seizoen ook al een hoop mooie dingen laten zien.

Genoeg voorbeelden van jonge spelers die na leuk half jaar weggekocht worden en door de mand vallen.
Ramselaar speelt al hele seizoen gewoon heel goed.
Maar laatste potten speelt die echt fantastisch.
Ja hoor die mag zeker nog wel paar jaartjes bij Utrecht spelen.
Maar een paar leuke potten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
D-e-n schreef op maandag 25 januari 2016 @ 12:52:
De fout die ze met Vilhena gemaakt hebben is het kopen van een ervaren speler voor de positie waar hij op dat moment stond, vlak voor het sluiten van de transfermarkt. Tja, dan tekent iemand niet meer bij.
Ik weet dat jij altijd een fan bent geweest van Vilhena, maar je kan echt niet stellen dat hij op basis van zn spel meer speeltijd verdiende dan hij gekregen heeft. Hij is gewoon altijd een zwakke schakel geweest, op een enkele opleving na. Op zn houding was ook zeker wat aan te merken, Koeman heeft zich daar wel herhaaldelijk over uitgelaten.

[ Voor 15% gewijzigd door ph4ge op 25-01-2016 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Joostje123 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 12:55:
[...]

Ramselaar speelt al hele seizoen gewoon heel goed.
Maar laatste potten speelt die echt fantastisch.
Ja hoor die mag zeker nog wel paar jaartjes bij Utrecht spelen.
Maar een paar leuke potten 8)7
Je doet net alsof dat zoveel wedstrijden zijn. Schei uit. Ook hij krijgt een terugval. Laat die jongen zich rustig ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
ph4ge schreef op maandag 25 januari 2016 @ 12:57:
[...]

Ik weet dat jij altijd een fan bent geweest van Vilhena, maar je kan echt niet stellen dat hij op basis van zn spel meer speeltijd verdiende dan hij gekregen heeft. Hij is gewoon altijd een zwakke schakel geweest, op een enkele opleving na. Op zn houding was ook zeker wat aan te merken, Koeman heeft zich daar wel herhaaldelijk over uitgelaten.
Koeman wilde hem anders wel kopen dus dat valt volgens mij ook wel mee. En juist op het moment dat El Ahmadi kwam draaide hij niet verkeerd volgens mij. Dat was gewoon een beroerde timing, zeker om Clasie ook nog eens bleef en Rutten Immers heilig bleef verklaren. Gio geeft hem wel kansen maar onder Rutten heeft hij nooit een eerlijke kans gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
D-e-n schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:12:
[...]

Koeman wilde hem anders wel kopen dus dat valt volgens mij ook wel mee. En juist op het moment dat El Ahmadi kwam draaide hij niet verkeerd volgens mij. Dat was gewoon een beroerde timing, zeker om Clasie ook nog eens bleef en Rutten Immers heilig bleef verklaren. Gio geeft hem wel kansen maar onder Rutten heeft hij nooit een eerlijke kans gehad.
Hij heeft anders 10 wedstrijden op rij de kans gehad van Rutten in het begin van het seizoen. Wat zie jij dan als eerlijke kans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Tien is inclusief oefenwedstrijden dan? Want El Ahmadi kwam eerder dan na tien competitiewedstrijden, En mijn punt is: juist toen draaide hij niet slecht. Ik herinner me de wedstrijd tegen Twente: prima wedstrijd van Feyenoord maar voorin was men niet daadkrachtig genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rutten heeft veel kapot gemaakt. Bij PSV onder meer Labyad en Marcellis. Labyad was bij PSV een HEEL groot talent, speelde uitstekend, maar Rutten koos voor zijn lievelingetjes. Labyad mocht banken. Ook na een goede wedstrijd: hop, weer op de bank.

En bij Feyenoord dus Vilhena. Doodzonde, fantastisch talent en de belangrijkste cash cow in de huidige selectie van Feyenoord. Eerder ving men al veel te weinig voor Boetius (2 miljoen ofzo!), nu voor Vilhena.

Dat moet je Van Geel gewoon verwijten. Er komt veel talent uit de academie in Knor Zuid, daar wordt bitter weinig aan verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
De CL-kwalificatie tegen Besiktas, de EL-kwalificatie tegen Zorya, de uitwedstrijd tegen Sevilla en de eerste 5 duels van de Eredivisie. Dus het is zelfs exclusief oefenwedstrijden.

Dat was vorig jaar het probleem van Feyenoord, vaak voetbalde ze prima maar wisten ze de kansen niet af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op maandag 25 januari 2016 @ 12:41:
[...]
Toornstra heeft in de voorbereiding en eind vorig seizoen op 10 gespeeld. Daar heel wat gespeeld. Het zat er gewoon niet in.
Je weet ook waar Feyenoord vandaan kwam he? Het einde van vorig seizoen was dramatisch. Dat heeft natuurlijk zijn weerslag op de voorbereiding. Dan is dit een veel te makkelijke conclusie. En nogmaals, Toornstra is geen nr. 10 maar een echte RAM op een middenveld met de punt naar achteren.
Wow, hij is letterlijk een week geleden 21 geworden. 20 is gewoon jong, het is hem duidelijk gemaakt dat hij eerst een jaar zou gaan wennen. Hij is niet voor de basis gehaald en aanvankelijk zat hij op de tribune terwijl Toornstra speelde.
Je zegt hij is gehaald "voor de toekomst" om te verdedigen dat Toornstra zou worden gepasseerd. Als ie wordt gehaald om een jaar te wennen, betekent dat dat ie dat eerste jaar geleidelijk aan meer zou gaan spelen.

Net zo goed een motie van wantrouwen naar Toornstra natuurlijk. Die speelde nauwelijks op zijn beste positie bij Feyenoord en werd dus alweer afgeschreven.
Iedereen vond hem een goed talent, maar hij heeft er jaren bij gelopen dat hij er totaal geen zin in leek te hebben en het voetballen compleet verleerd leek. Vervolgens wil hij ook niet bijtekenen. In die omstandigheden is 35% spelen inderdaad heel veel. Er zijn maar weinig spelers die bijna 100 wedstrijden de kans krijgen ondanks dat ze niks laten zien en niet willen bijtekenen.
Nou nou nou "jaren". Hij vond dat Feyenoord een aantal beloftes niet nakwam en dat er concurrenten werden gehaald voor zijn positie vond ie van weinig vertrouwen getuigen. Ik denk dat die jongen dat gewoon goed heeft aangevoeld.

Vilhena heeft een hoop laten zien, namelijk dat het een heel groot talent is. Dat zie ik zelfs als PSV'er.
Hij werd niet meteen afgeschreven, hij is nog steeds niet afgeschreven zelfs, hij wordt niet voor niets opgesteld. Maar er kwam gewoon een moment dat je hem niet meer op kan stellen als hij slecht blijft spelen. Je kan het niet maken naar de andere spelers en supporters om keer op keer een speler op te stellen die geen bal goed raakt en vervolgens ook nog "maniertjes" erbij heeft.

Vilhena had het gewoon even nodig om uit de luwte te stappen en te bedenken wat hij nou precies wilde. Even terug op aarde en volwassen worden. Leuk voor hem dat hij nu redelijk speelt (goed zou ik het zeker niet noemen, hij speelt als een postbode en is onderdeel van een middenveld wat niet functioneert. Een mooie goal maken bij 4-1 achterstand heeft ook niemand wat aan, een wedstrijd beslissen doet hij zelden)
Mwah, vind ik een heel vreemde weergave van de situatie en de voetballer Vilhena. Volwassen worden e.d. heeft er niets mee te maken lijkt mij. Die jongen was ontevreden over de manier waarop ie werd behandeld door Feyenoord. Jij weet daar het fijne niet van en schuift alles op de speler. Dat is goedpraterij van het handelen van je club.

Tegen PSV was Vilhena de beste man op het veld, speelde een uitstekende wedstrijd. Als enige Feyenoorder overigens, hij stak ver boven zijn ploeggenoten uit. Als je dat niet goed vindt maar eerder redelijk, heeft Feyenoorder geen enkele goede speler gehad de laatste 5 jaar.
Dat speelde pas deze zomer en hij koos er toen zelf voor om niet rust in zn hoofd te krijgen door bijv. bij te tekenen. HIj heeft dat hele seizoen niks goeds gedaan en bovendien met een negatieve houding rondgelopen (itt Boetius, die het voetballen ook verleerd leek te zijn, maar wel een positieve houding had).
Volgens mij is die negatieve houding niet uit de lucht komen vallen.
Deze hele situatie is niemand kwalijk te nemen. Feyenoord kon niet wachten en deed 2 uitstekende aankopen, maar toen was het geld ook op. Ondertussen spelen de 2 grootste talenten ook op die positie. Het is wel ironisch dat eerst mensen roepen dat Kongolo wordt misbruikt als back en dat er nu wordt geroepen dat Feyenoord nog een centrale verdediger had moeten halen.
Nee, niet nog een centrale verdediger. Dat Van der Heijden geen geweldige speler is, was al lang bekend. Redelijke voetballer voor Vitesse. Als je een mwoah speler haalt als vervanger voor een prima talent, doe je het verkeerd.

Vlaar is van een totaal ander kaliber dan Botteghin of Van der Heijden. Dat is een topper, is na zijn uitstekende periode bij Feyenoord alleen maar gegroeid en pas 30 jaar oud. Die kan nog een aardige poos mee.

Als je een topper transfervrij kan binnenhalen die meteen de beste verdediger in de competitie is, DAN moet je dat niet nalaten als Feyenoord zijnde. Dat heeft verder weinig te maken met het kopen van middelmaat om je prima talenten te vernachelen op posities waar ze minder tot hun recht komen.
Het is ook wel erg voorbarig om nu na 2 wedstrijden dit over Vlaar te zeggen.
Oh ja dat is waar, ik heb ook niet meer van Ron Vlaar gezien dan 2 wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:55:
Je weet ook waar Feyenoord vandaan kwam he? Het einde van vorig seizoen was dramatisch. Dat heeft natuurlijk zijn weerslag op de voorbereiding. Dan is dit een veel te makkelijke conclusie. En nogmaals, Toornstra is geen nr. 10 maar een echte RAM op een middenveld met de punt naar achteren.
Het einde was mede zo dramatisch omdat Toornstra die zo uitstekend voetbalde de eerste maanden het ineens verleerd leek te zijn en Vilhena die de kans kreeg op zijn positie maar ook geen pepernoot raakte.
Je zegt hij is gehaald "voor de toekomst" om te verdedigen dat Toornstra zou worden gepasseerd. Als ie wordt gehaald om een jaar te wennen, betekent dat dat ie dat eerste jaar geleidelijk aan meer zou gaan spelen.

Net zo goed een motie van wantrouwen naar Toornstra natuurlijk. Die speelde nauwelijks op zijn beste positie bij Feyenoord en werd dus alweer afgeschreven.
Feyenoord speelt altijd met tenminste 3 middenvelders. Dat er een talent wordt gehaald is daarmee zeker geen motie van wantrouwen. Bovendien zijn het hele andere spelers, Gustafson is veel meer een technicus en Toornstra een werker. Beiden zouden op papier prima samen kunnen spelen en bovendien heeft Toornstra zn beste wedstrijden aan de zijkanten gespeeld terwijl Gustafson bij zn vorige club veel in de spits speelde. Moet Feyenoord dan maar een selectie met 3 middenvelders hebben en is het anders een motie van wantrouwen?
Nou nou nou "jaren". Hij vond dat Feyenoord een aantal beloftes niet nakwam en dat er concurrenten werden gehaald voor zijn positie vond ie van weinig vertrouwen getuigen. Ik denk dat die jongen dat gewoon goed heeft aangevoeld.

Vilhena heeft een hoop laten zien, namelijk dat het een heel groot talent is. Dat zie ik zelfs als PSV'er.

Mwah, vind ik een heel vreemde weergave van de situatie en de voetballer Vilhena. Volwassen worden e.d. heeft er niets mee te maken lijkt mij. Die jongen was ontevreden over de manier waarop ie werd behandeld door Feyenoord. Jij weet daar het fijne niet van en schuift alles op de speler. Dat is goedpraterij van het handelen van je club.

Tegen PSV was Vilhena de beste man op het veld, speelde een uitstekende wedstrijd. Als enige Feyenoorder overigens, hij stak ver boven zijn ploeggenoten uit. Als je dat niet goed vindt maar eerder redelijk, heeft Feyenoorder geen enkele goede speler gehad de laatste 5 jaar.
Jij baseert je op 1 wedstrijd die je toevallig gezien hebt omdat het tegen PSV was. Ik baseer me op vrijwel elke wedstrijd van Feyenoord die ik live heb gezien. Tegen PSV was hij trouwens wel goed, maar ook niet geweldig, vooral een postbode zonder beslissende acties.

Feyenoord is verder geen beloftes niet nagekomen. Het is een ongelukkige samenloop van omstandigheden dat de transfer van Clasie afketste terwijl El Ahmadi gehaald werd (een buitenkansje zoals Vlaar die je altijd moet pakken ook al heb je talenten zeg je zelf). Ik vraag me af op welke beloftes je doelt.
Nee, niet nog een centrale verdediger. Dat Van der Heijden geen geweldige speler is, was al lang bekend. Redelijke voetballer voor Vitesse. Als je een mwoah speler haalt als vervanger voor een prima talent, doe je het verkeerd.

Vlaar is van een totaal ander kaliber dan Botteghin of Van der Heijden. Dat is een topper, is na zijn uitstekende periode bij Feyenoord alleen maar gegroeid en pas 30 jaar oud. Die kan nog een aardige poos mee.

Als je een topper transfervrij kan binnenhalen die meteen de beste verdediger in de competitie is, DAN moet je dat niet nalaten als Feyenoord zijnde. Dat heeft verder weinig te maken met het kopen van middelmaat om je prima talenten te vernachelen op posities waar ze minder tot hun recht komen.

[...]

Oh ja dat is waar, ik heb ook niet meer van Ron Vlaar gezien dan 2 wedstrijden.
Vlaar is al met al bijna 2 jaar achtereen geblesseerd geweest en is daarvoor ook om de haverklap geblesseerd geweest. Knappe jongen dat jij weet hoe iemand van zo'n blessure terug komt. Er was verder niemand anders die brood in hem zag en uiteindelijk is hij zonder contract bij AZ gaan revalideren. Mooi voor die jongen dat hij terug lijkt te komen, maar dat wil niet zeggen dat elke club in de wereld heeft zitten slapen. PSV heeft zich ook niet voor hem gemeld.

En ja, je spreekt jezelf gewoon tegen als je eerst roept dat Feyenoord geen centrale verdedigers moet halen omdat er 2 enorme talenten op die positie lopen en nu ineens roept dat Feyenoord nog een oude zwaar geblesseerde verdediger er bij had moeten halen. Vervolgens heb je begrip voor Vilhena dat hij boos is dat er een ervaren middenvelder bij gehaald werd. Je draait weer alles net zolang totdat je het door een negatieve bril kan zien daardoor spreek je jezelf tegen.

Ik had het liever ook anders gezien mbt Vlaar en Vilhena, maar het is wel te verklaren dat het zo gelopen is, iets waar met een anti-bril heel makkelijk overheen te stappen is. Vlaar is zelf ook helemaal niet rancuneus trouwens, zelfs hij begrijpt het. Boetius begreep het trouwens ook en die zat in bijna dezelfde situatie als Vilhena. Het is nou eenmaal het lot van elke voetbalclub dat het soms mee zit en soms tegen zit.

Ik vind het maar bizar dat je aan de ene kant op basis van 2 goede wedstrijden van Vlaar en 1 goede wedstrijd van Vilhena concludeert dat Feyenoord er compleet naast zat, maar aan de andere kant al die slechte wedstrijden van Vilhena en Toornstra negeert. Blijkbaar halen alleen maar goede acties van middenvelders de samenvattingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ik vind het opvallend, dat 'buitenstaanders' met een frisse blik op de situatie bij Feyenoord, kritische noten durven kraken, die wellicht echt wel hout snijden, maar dat Feyenoord-adepten er niet aan willen, ondanks dat ze het waarschijnlijk diep in hun had - en verstand - het er wel mee eens zijn... :)

Ik heb dan wel een voorkeur voor PSV, maar ook een zwak voor Feyenoord (en Sparta, en Excelsior) - een soort Stockholmsyndroom, als bewonder van het Rotterdamse achterland. Ik vind de critici die ik hier lees best plausibele aannames doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:30
ph4ge schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:17:
[...]

[...]
Vlaar is al met al bijna 2 jaar achtereen geblesseerd geweest en is daarvoor ook om de haverklap geblesseerd geweest. Knappe jongen dat jij weet hoe iemand van zo'n blessure terug komt. Er was verder niemand anders die brood in hem zag en uiteindelijk is hij zonder contract bij AZ gaan revalideren. Mooi voor die jongen dat hij terug lijkt te komen, maar dat wil niet zeggen dat elke club in de wereld heeft zitten slapen. PSV heeft zich ook niet voor hem gemeld.
Los van het contract, Feyenoord wilde hem niet helpen met revalideren. Prima, maar gebruik dan niet als argument 'dat hij het groepsproces verstoort'. Als er iemand goed is in het overbrengen van een winnaarsmentaliteit is het Vlaar. Ook al speelt 'ie niet en traint hij alleen maar mee.

Dat gedonder met Kazim zag iedereen van mijlenver aankomen, maar Vlaar verstoort het groepsproces. Right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

De waarheid ligt denk ik in het midden. Feyenoord heeft soms onhandig gehandeld, maar dat gebeurt net zo goed bij andere clubs. Denk bij PSV aan Toivonen, Labyad en ....... (die kleine wat nu bij valencia zit).

het is vaak een samenloop van omstandigheden waardoor zoiets gebeurt. Dat wel echter nog niet zeggen dat je dan niet kritisch naar een club mag kijken.

Ik blijf erbij dat het Feyenoord er nu anders uit had gezien als de clubleiding iets anders had gehandeld. Zo vonden de meeste mensen Elia en Kramer allemaal buitenkansjes maar die vond ik eigenlijk maar niets. Al snap ik wel, gezien het budget, dat ze hiervoor gegaan zijn (vooral Elia). Het moet net goed uitpakken maar tot nu toe overtuigen ze geenszins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Biejor schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:41:
Los van het contract, Feyenoord wilde hem niet helpen met revalideren. Prima, maar gebruik dan niet als argument 'dat hij het groepsproces verstoort'. Als er iemand goed is in het overbrengen van een winnaarsmentaliteit is het Vlaar. Ook al speelt 'ie niet en traint hij alleen maar mee.
Tja, ik vraag het me af of als je 4 spelers op een positie hebt of ze beter gaan voetballen als er een vijfde met zo'n reputatie aan zit te komen. Andere topclubs en buitenlandse clubs wilde hem ook niet. Ik had Vlaar er ook bij genomen, maar ik begrijp het wel en ik vind het veel te vroeg om daar nu al conclusies aan te verbinden. Ik vermoed ook dat er meer achter zit dan we weten, want het schijnt vooral Gio te zijn die het tegenhield.

Ik vond de aankoop van Botteghin al overbodig, dan nog Vlaar er bij was op dat moment gewoon teveel van het goede.

Vilhena heeft gewoon afgezien van een goede periode onder Koeman geen pepernoot geraakt de afgelopen jaren, Toornstra begon sterk maar is ook al een jaar in een enorme vormcrisis. Uiteindelijk moeten spelers het gewoon in het veld afdwingen, en zoals je nu ziet als Vilhena gewoon goed speelt dat stelt de coach hem op (zelfs als je geen contract meer hebt).
Ramzzz schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:22:
Ik vind het opvallend, dat 'buitenstaanders' met een frisse blik op de situatie bij Feyenoord, kritische noten durven kraken, die wellicht echt wel hout snijden, maar dat Feyenoord-adepten er niet aan willen, ondanks dat ze het waarschijnlijk diep in hun het er wel mee eens zijn... :)

Ik heb dan wel een voorkeur voor PSV, maar ook een zwak voor Feyenoord (en Sparta, en Excelsior) - een soort Stockholmsyndroom, als bewonder van het Rotterdamse achterland. Ik vind de critici die ik hier lees best plausibele aannames doen.
Het is allemaal heel plausibel, achteraf en op basis van 2 wedstrijden (samengevat?)...

Het is ook makkelijk roepen als je in geval A. kan vinden dat een speler terecht boos en uit vorm mag zijn omdat er een ervaren concurrent gehaald is en geval B. kan vinden dat er nog maar een ervaren concurrent bij moet komen voor 2 spelers die al genoeg (ervaren) concurrentie hebben. Exact dezelfde situatie. Daarnaast was de kritiek juist dat Feyenoord teveel ervaren spelers had gehaald en nu had er ineens nog 1 bij gemoeten.

Het is nou eenmaal kommer en kwel de afgelopen weken. Ik ben kritisch, maar ik ga niet mee met de waan van de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:17:
[...]
Het einde was mede zo dramatisch omdat Toornstra die zo uitstekend voetbalde de eerste maanden het ineens verleerd leek te zijn en Vilhena die de kans kreeg op zijn positie maar ook geen pepernoot raakte.
Ik weet niet of je die 2 jongens nu de zwarte piet wil toe spelen, maar dat lijkt me niet terecht. Idd konden ook Toornstra en Vilhena het tij niet keren en maakten ze deel uit van dat zwakke Feyenoord.

Maar waarom dan Toornstra slachtofferen en anderen laten staan? In de playoffs tegen Heerenveen stond ie eindelijk op het middenveld, in de 3 wedstrijden daarvoor stond ie rechtsbuiten. Als je zo vaak op een onnatuurlijke positie moet spelen, heb je minder ritme op je eigen positie als je er eens komt te staan. De stap van Utrecht naar Feyenoord is toch al niet misselijk.
Feyenoord speelt altijd met tenminste 3 middenvelders. Dat er een talent wordt gehaald is daarmee zeker geen motie van wantrouwen. Bovendien zijn het hele andere spelers, Gustafson is veel meer een technicus en Toornstra een werker. Beiden zouden op papier prima samen kunnen spelen en bovendien heeft Toornstra zn beste wedstrijden aan de zijkanten gespeeld terwijl Gustafson bij zn vorige club veel in de spits speelde. Moet Feyenoord dan maar een selectie met 3 middenvelders hebben en is het anders een motie van wantrouwen?
Jij zegt dat Gustafson werd gehaald om een seizoen te wennen en er daarna te staan. Dat betekent dat ie er dan staat ten koste van iemand. Een aanvallende middenvelder dus, Toornstra of Vilhena. In de tussentijd krijgt ie steeds meer speelminuten.

Gustafson speelde veel in de spits bij zijn vorige club? In zijn laatste seizoen 0x in 14 duels. Het seizoen daarvoor 2x in 36 wedstrijden. Lijkt me niet helemaal waar dus.

Voetballers weten hoe laat het is als ze ter discussie staan en er jongens worden gehaald die op hun positie goed uit de voeten kunnen. En als Toornstra dan zelden op zijn beste positie mag spelen, dan kan ik me voorstellen dat hij gedesillusioneerd raakt.
Jij baseert je op 1 wedstrijd die je toevallig gezien hebt omdat het tegen PSV was. Ik baseer me op vrijwel elke wedstrijd van Feyenoord die ik live heb gezien. Tegen PSV was hij trouwens wel goed, maar ook niet geweldig, vooral een postbode zonder beslissende acties.
Ik heb gewoon Fox Sports hoor, als ik zin heb kijk ik de Eredivisiewedstrijden van Feyenoord of Ajax. En Europese (kwalificatie-)wedstrijden van NLse clubs kijk ik regelmatig.
Feyenoord is verder geen beloftes niet nagekomen. Het is een ongelukkige samenloop van omstandigheden dat de transfer van Clasie afketste terwijl El Ahmadi gehaald werd (een buitenkansje zoals Vlaar die je altijd moet pakken ook al heb je talenten zeg je zelf). Ik vraag me af op welke beloftes je doelt.
Hoe weet jij dat nou weer? Zit je erbij als Vilhena, Van Geel en Gio met die jongen praten?

Een tijdje terug, van FR-fans.nl:
Toch denkt Martijn Krabbendam van Voetbal International dat Vilhena en Feyenoord nooit meer een gelukkig huwelijk gaat worden. "Er is te veel gebeurd en Vilhena wil echt niet bij Feyenoord blijven", benadrukte de Feyenoord-watcher bij Natafelen met Kees.

Het beste voor Feyenoord is een verkoop in de winter. "Het is het beste voor de club om hem in de winter te verkopen, voordat hij in de zomer gratis de deur uitloopt. Vilhena heeft de laatste tijd te weinig gespeeld, maar ook vindt hij dat verschillende beloftes van de club niet zijn nagekomen, bijvoorbeeld toekomstplannen."

Met de komst van Simon Gustafson speelde Feyenoord al in op een vertrek van Vilhena, dat voelt de middenvelder zelf ook. Toch denkt Krabbendam dat Feyenoord nog heeft geprobeerd Vilhena over te halen. "De club heeft ongetwijfeld geprobeerd om Vilhena over te halen om alsnog te blijven, maar hij is klaar bij Feyenoord. De reden dat hij nu nog bij Feyenoord zit, is de ziekte van zijn moeder. Hij wil het liefste naar Engeland, omdat hij denkt dat hij daar in de toekomst goed kan passen."
Lijkt me betrouwbaarder dan de aanname dat Feyenoord altijd beloftes nakomt, want Feyenoord. Oid.
Vlaar is al eerder teruggekomen van een blessure, en altijd goed. Enorme wilskracht.

Hij speelde vorig seizoen 23 wedstrijden. Het seizoen daarvoor 34 wedstrijden. Knap voor iemand die alleen maar geblesseerd is geweest.
En ja, je spreekt jezelf gewoon tegen als je eerst roept dat Feyenoord geen centrale verdedigers moet halen omdat er 2 enorme talenten op die positie lopen en nu ineens roept dat Feyenoord nog een oude zwaar geblesseerde verdediger er bij had moeten halen. Vervolgens heb je begrip voor Vilhena dat hij boos is dat er een ervaren middenvelder bij gehaald werd. Je draait weer alles net zolang totdat je het door een negatieve bril kan zien daardoor spreek je jezelf tegen.
Feyenoord moet geen spelers van het kaliber Van der Heijden of Botteghin halen als vervangers van Kongolo of Van Beek. Beide talenten zijn in potentie duidelijk beter, hebben een grote restwaarde. Je kunt ze wel halen als back-ups natuurlijk, voor als Kongolo of Van Beek geblesseerd is.

Als je het hebt over het kaliber Vlaar is het anders uiteraard. Dat is de beste NLse verdediger die er rondloopt, de enige met wie Oranje aan kan komen op een EK of WK.

Van der Heijden kun je als DCM opstellen, dan heb je 4 centrale verdedigers waarvan Vlaar speelt mits fit.

Feyenoord kan het zich niet veroorloven om dit soort buitenkansjes te laten lopen. Het enige dat ze hadden hoeven doen is Vlaar laten revalideren en mee laten trainen, daar heeft niemand last van en had je prima kunnen zien wat voor vlees je in de Kuip (;)) had. Dan had Vlaar nu bij jullie de baas uit lopen hangen.
Ik had het liever ook anders gezien mbt Vlaar en Vilhena, maar het is wel te verklaren dat het zo gelopen is, iets waar met een anti-bril heel makkelijk overheen te stappen is. Vlaar is zelf ook helemaal niet rancuneus trouwens, zelfs hij begrijpt het. Boetius begreep het trouwens ook en die zat in bijna dezelfde situatie als Vilhena. Het is nou eenmaal het lot van elke voetbalclub dat het soms mee zit en soms tegen zit.

Ik vind het maar bizar dat je aan de ene kant op basis van 2 goede wedstrijden van Vlaar en 1 goede wedstrijd van Vilhena concludeert dat Feyenoord er compleet naast zat, maar aan de andere kant al die slechte wedstrijden van Vilhena en Toornstra negeert. Blijkbaar halen alleen maar goede acties van middenvelders de samenvattingen...
Op basis van samenvattingen kun je middenvelders het minst goed beoordelen. Aanvallers en verdedigers veel beter.

Dit zegt oer-Feyenoorder Van Hanegem over Vilhena in zijn column van vandaag:
"Hoewel Vilhena op het middenveld stond, was hij wel de beste man bij Feyenoord. Dat is hij al weken.

Als Vilhena vorig seizoen bij Feyenoord niet zo slecht was behandeld en was gemanipuleerd, dan had hij nu al lang bijgetekend. Dat weet ik zeker, hij is ook een echte Feyenoorder."

Jij maakt Van Hanegem graag belachelijk, maar DAT is nou iemand die echt het beste voor heeft met Feyenoord. Terwijl de TD die je altijd graag verdedigt bekend staat om zijn gekonkel en geniepige praktijken. Van Geel, brrrrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Komt er nog een eind aan? :+

Ik lees op Twitter dat van Beek morgen naar Monaco vliegt.. Zal een slechte stap zijn voor zijn ontwikkeling, hij is bij Feyenoord nog lang niet uitgeleerd. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:09:
Ik weet niet of je die 2 jongens nu de zwarte piet wil toe spelen, maar dat lijkt me niet terecht. Idd konden ook Toornstra en Vilhena het tij niet keren en maakten ze deel uit van dat zwakke Feyenoord.

Maar waarom dan Toornstra slachtofferen en anderen laten staan? In de playoffs tegen Heerenveen stond ie eindelijk op het middenveld, in de 3 wedstrijden daarvoor stond ie rechtsbuiten. Als je zo vaak op een onnatuurlijke positie moet spelen, heb je minder ritme op je eigen positie als je er eens komt te staan. De stap van Utrecht naar Feyenoord is toch al niet misselijk.
Ik speel helemaal niemand de zwarte piet toe, ik concludeer dat ze gewoon heel slecht spelen. De selectie is sindsdien ook behoorlijk op de schop gegaan dus ze zijn niet de enige slachtoffers.
Jij zegt dat Gustafson werd gehaald om een seizoen te wennen en er daarna te staan. Dat betekent dat ie er dan staat ten koste van iemand. Een aanvallende middenvelder dus, Toornstra of Vilhena. In de tussentijd krijgt ie steeds meer speelminuten.
Gustafson speelde wel goed, dus natuurlijk krijgt hij minuten. Is je opgevallen dat hij samen met Vilhena speelt? Dat gaat dus helemaal niet ten kosten van. Sterker nog, Vilhena speelt goed en prompt krijgt hij basisplaatsen. En ja, Feyenoord speelde in op een vertrek, omdat Vilhena dat ook deed.
Gustafson speelde veel in de spits bij zijn vorige club? In zijn laatste seizoen 0x in 14 duels. Het seizoen daarvoor 2x in 36 wedstrijden. Lijkt me niet helemaal waar dus.
Ik weet niet waar je die cijfers vandaan hebt, maar afhankelijk werd hij als spits gehaald, zo zei Gio bijv. direct na de transfer.
Voetballers weten hoe laat het is als ze ter discussie staan en er jongens worden gehaald die op hun positie goed uit de voeten kunnen. En als Toornstra dan zelden op zijn beste positie mag spelen, dan kan ik me voorstellen dat hij gedesillusioneerd raakt.
Nogmaals, Toornstra heeft zat op die positie gespeeld. Hoeveel kansen moet iemand krijgen volgens jou?
Hoe weet jij dat nou weer? Zit je erbij als Vilhena, Van Geel en Gio met die jongen praten?
Hoho, jij stelt, ik zeg alleen bewijs het.
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:09:Een tijdje terug, van FR-fans.nl:

[...]

Lijkt me betrouwbaarder dan de aanname dat Feyenoord altijd beloftes nakomt, want Feyenoord. Oid.
In het stukje staat niks concreets, alleen wat indirects. Ik zeg helemaal niet dat Feyenoord al zn beloftes nakomt. Ik denk wel dat het onrealistisch is dat Vilhena nog meer minuten verwacht als hij zo slecht speelt.
Vlaar is al eerder teruggekomen van een blessure, en altijd goed. Enorme wilskracht.

Hij speelde vorig seizoen 23 wedstrijden. Het seizoen daarvoor 34 wedstrijden. Knap voor iemand die alleen maar geblesseerd is geweest.
Waarom wilde geen enkele club hem hebben? Waarom heeft PSV hem niet gepakt? Er was gewoon veel twijfel.
Feyenoord moet geen spelers van het kaliber Van der Heijden of Botteghin halen als vervangers van Kongolo of Van Beek. Beide talenten zijn in potentie duidelijk beter, hebben een grote restwaarde. Je kunt ze wel halen als back-ups natuurlijk, voor als Kongolo of Van Beek geblesseerd is.

Als je het hebt over het kaliber Vlaar is het anders uiteraard. Dat is de beste NLse verdediger die er rondloopt, de enige met wie Oranje aan kan komen op een EK of WK.

Van der Heijden kun je als DCM opstellen, dan heb je 4 centrale verdedigers waarvan Vlaar speelt mits fit.
Ik ga me niet in een positie laten brengen waar ik Vd Heijden en Botteghin moet verdedigen. Nogmaals, ik was ook niet blij met die transfers (hoewel, Vd Heijden gratis vond ik voor dat geld een goede backup). Maar als je ze eenmaal hebt, neem je er geen vijfde bij. Al is het maar omdat het geld op was.
Feyenoord kan het zich niet veroorloven om dit soort buitenkansjes te laten lopen. Het enige dat ze hadden hoeven doen is Vlaar laten revalideren en mee laten trainen, daar heeft niemand last van en had je prima kunnen zien wat voor vlees je in de Kuip (;)) had. Dan had Vlaar nu bij jullie de baas uit lopen hangen.
Dat moet maar blijken.
Op basis van samenvattingen kun je middenvelders het minst goed beoordelen. Aanvallers en verdedigers veel beter.
Dat is precies wat ik zeg, misschien dat je daarom een wat roze bril over Vilhena en vooral Toornstra hebt. Heb je hem bij Feyenoord weleens op 10 zien spelen? Want ik kan me echt niet voorstellen dat je de dingen die jij schrijft zou zeggen als je het gezien had. We verschillen vaak van mening, bij Vilhena kan ik daar nog iets van begrijpen, maar over Toornstra zit je er gewoon naast.
Dit zegt oer-Feyenoorder Van Hanegem over Vilhena in zijn column van vandaag:
"Hoewel Vilhena op het middenveld stond, was hij wel de beste man bij Feyenoord. Dat is hij al weken.

Als Vilhena vorig seizoen bij Feyenoord niet zo slecht was behandeld en was gemanipuleerd, dan had hij nu al lang bijgetekend. Dat weet ik zeker, hij is ook een echte Feyenoorder."

Jij maakt Van Hanegem graag belachelijk, maar DAT is nou iemand die echt het beste voor heeft met Feyenoord. Terwijl de TD die je altijd graag verdedigt bekend staat om zijn gekonkel en geniepige praktijken. Van Geel, brrrrr.
Nee, ik neem hem niet serieus. Willem heeft echt een blinde vlek voor alles wat van Varkenoord komt. Van Geel zn reputatie doet niets af aan zn werk.

Van Geel heeft ook niet mijn sympathie. Ik vind alleen je kritiek achteraf veel te makkelijk, er kan nooit 1 positieve noot uit komen bij jou en je spreekt jezelf regelmatig tegen om maar negatief te zijn. Ik ben vaak zat negatief over Feyenoord, maar ik ben niet alleen negatief zoals jij. Zolang jij alleen negatief bent zul je nooit in discussie raken met iemand anders die dat ook is, discussies heb je alleen met mensen van verschillende meningen.

Om maar eens negatief te zijn: Kramer en Botteghin vond ik onbegrijpelijke aankopen voor dat geld, ook op dat moment, om maar eens een voorbeeld te noemen. Dat ze Ziyech niet konden overtuigen vind ik nog altijd onbegrijpelijk. Mulder is echt niet fair behandeld. Over het algemeen haalt Feyenoord te oude spelers en teveel koopjes, beter is het om gewoon 2 goede aankopen te doen ipv 5 koopjes. Ongetwijfeld ben jij het daarmee eens en ja dan zijn we snel uitgesproken over deze onderwerpen. :)
JST94 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:18:

Ik lees op Twitter dat van Beek morgen naar Monaco vliegt.. Zal een slechte stap zijn voor zijn ontwikkeling, hij is bij Feyenoord nog lang niet uitgeleerd. 8)7
Ik vind hem een enorm talent, maar je moet het ijzer smeden als het heet is. Ik hoop wel op een topbedrag, iets wat je niet zou zeggen op basis van afgelopen weekend. 10 miljoen wellicht?

[ Voor 3% gewijzigd door ph4ge op 25-01-2016 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Waarom haalt Feyenoord nu een keeper voor 1.5 jaar? Hahn is toch 6-9 maanden uit de roulatie. Zit je dalijk met 3 keepers opgescheept (En twee jeugdtalenten die op de deur bonken)

Zweedse doelman Pär Hansson naar Feyenoord

[ Voor 14% gewijzigd door JST94 op 25-01-2016 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

JST94 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:18:

Zaten de scouts te slapen, de afgelopen 3 wedstrijden? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Ramzzz schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:39:
[...]

Zaten de scouts te slapen, de afgelopen 3 wedstrijden? :+
Wellicht willen ze hem omturnen tot spits. Hij is bij zoveel goals betrokken de laatste tijd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:30
ph4ge schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:05:
[...]

Tja, ik vraag het me af of als je 4 spelers op een positie hebt of ze beter gaan voetballen als er een vijfde met zo'n reputatie aan zit te komen. Andere topclubs en buitenlandse clubs wilde hem ook niet. Ik had Vlaar er ook bij genomen, maar ik begrijp het wel en ik vind het veel te vroeg om daar nu al conclusies aan te verbinden. Ik vermoed ook dat er meer achter zit dan we weten, want het schijnt vooral Gio te zijn die het tegenhield.

Ik vond de aankoop van Botteghin al overbodig, dan nog Vlaar er bij was op dat moment gewoon teveel van het goede.

Vilhena heeft gewoon afgezien van een goede periode onder Koeman geen pepernoot geraakt de afgelopen jaren, Toornstra begon sterk maar is ook al een jaar in een enorme vormcrisis. Uiteindelijk moeten spelers het gewoon in het veld afdwingen, en zoals je nu ziet als Vilhena gewoon goed speelt dat stelt de coach hem op (zelfs als je geen contract meer hebt).

[...]
Botteghin vind ik persoonlijk een betere verdediger dan bijvoorbeeld Van der Heijden. Jammer dat hij rechtsbenig is, anders helemaal een goed centraal duo met Van Beek (mits laatstgenoemde z'n niveau haalt :+ ) Van der Heijden achterin ziet er niet uit. Fout op fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

JST94 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:36:
Waarom haalt Feyenoord nu een keeper voor 1.5 jaar? Hahn is toch 6-9 maanden uit de roulatie. Zit je dalijk met 3 keepers opgescheept (En twee jeugdtalenten die op de deur bonken)

Hahn gaat dus sowieso heel de voorbereiding missen en het kan zomaar zijn dat hij rond de winterstop pas weer inzetbaar is. Geen hele gekke beslissing dus, als je 'm voor een halfjaar vastlegt en het langer duurt met Hahn kun je weer op zoek naar een ander.

Ken de twee jeugdkeepers overigens niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
JST94 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:36:

Feyenoord zal wel rekenen op een vertrek van Vermeer of Hahn. Voor Vermeer is het wel tijd als hij nog een keer zn zakken wil vullen in het buitenland en Feyenoord nog wat aan hem wil overhouden.
Niku schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:50:
Hahn gaat dus sowieso heel de voorbereiding missen en het kan zomaar zijn dat hij rond de winterstop pas weer inzetbaar is. Geen hele gekke beslissing dus, als je 'm voor een halfjaar vastlegt en het langer duurt met Hahn kun je weer op zoek naar een ander.

Ken de twee jeugdkeepers overigens niet.
Ik denk/hoop dat een dergelijke blessure voor een keeper iets minder lang duurt, je hebt immers niet de duels die je als speler hebt.

De 2 talenten zijn wat ik gehoord heb erg groot maar ook nog erg jong (keepers zijn ook vaak wat ouder). Ik denk dat een van de 2 verhuurd wordt volgend seizoen.

[ Voor 35% gewijzigd door ph4ge op 25-01-2016 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

ph4ge schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:51:
[...]

Feyenoord zal wel rekenen op een vertrek van Vermeer of Hahn. Voor Vermeer is het wel tijd als hij nog een keer zn zakken wil vullen in het buitenland en Feyenoord nog wat aan hem wil overhouden.
Vertrek van Hahn lijkt me nu in ieder geval niet :+
Wat zijn ze overigens toch slecht met die jongen omgegaan, hadden ze gewoon moeten verhuren.
Ik denk/hoop dat een dergelijke blessure voor een keeper iets minder lang duurt, je hebt immers niet de duels die je als speler hebt.
Lijkt me dat je het risico niet kunt nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

ph4ge schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:51:
[...]

Voor een dergelijke blessure staat gewoon een bepaalde tijd. Daarom ook dat je een tijdsspanne hebt van 6 tot 9 maanden. Hahn heeft een (in)gescheurde knieband. Daar ben je niet met een week of twee van genezen helaas. Helemaal dom dat dat is gebeurd omdat ze stonden te trainen op een bevroren kunstgrasveld. Erg jammer, Hahn is echt een groot talent en het is nu maar afwachten hoe hij hier uitkomt.

Nee, merp!

Pagina: 1 ... 33 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder