[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 119 Laatste
Acties:
  • 247.699 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:29
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:21:
[...]

Ook in dat artikel is vrij duidelijk de club het sterk afkeurt. Het gaat er om dat de club tijdens de wedstrijd niet verkeerd heeft gehandeld, door de stadionspeaker een paar keer in te zetten om te kappen met die apengeluiden. Volgens mij had je alleen de suggestieve kop gelezen ;)
ADO heeft wel gewoon gefaald, zelfs na die 2e waarschuwing ging het door en ipv de wedstrijd te laten staken hebben ze de verantwoordelijkheid doorgeschoven naar de scheidsrechter. Terwijl volgens de regels ADO wel die beslissing zou moeten nemen, maar dan zouden ze hun eigen fans benadelen(in de ogen van de fans dan). Dus dan maar de verantwoordelijkheid doorschuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
De kop was inderdaad bijzonder suggestief. Maar iedereen dekt zich in. ADO heeft zich netjes aan de regels gehouden en was wellicht terecht bang voor de consequenties van de KNVB als ze andere maatregelen hadden genomen. KNVB zegt achteraf dat ze geen maatregelen hadden genomen als er besloten was van het veld te stappen, maar hun richtlijnen zeggen iets anders.

Er moet gewoon iemand een keer ballen tonen op het moment zelf. Al lijkt ADO het nu wel serieus aan te pakken. Ben benieuwd naar rest van het verloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:50
JST94 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:16:
Klopt, maar die heeft Feyenoord niet ter beschikking. Verder hoop ik ook dat Vermeer verkocht wordt, niet omdat ik hem niet mag. Maar ik zou hem een overstap naar een mooie buitenlandse club wel gunnen. :)
Hahn is ondertussen op zn minst tot aan het nieuwe seizoen uitgeschakeld, met een blessure waar vele voetballers nooit van teruggekomen zijn. Voor een keeper is dat wel iets anders, maar toch. Ik denk ineens dat Feyenoord Vermeer nu niet meer wil laten gaan van de zomer. Zo zie je maar hoe handig het is om 2 topkeepers te hebben.

Overigens wel opvallend dat dit weer op een kunstgrasveld gebeurt. Ik heb een zelfde blessure ook op een kunstgrasveld opgelopen. Ik heb het hele incident niet gezien, maar een keeper en voorste kruisband hoor je niet vaak.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terranova schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:30:
[...]

ADO heeft wel gewoon gefaald, zelfs na die 2e waarschuwing ging het door en ipv de wedstrijd te laten staken hebben ze de verantwoordelijkheid doorgeschoven naar de scheidsrechter. Terwijl volgens de regels ADO wel die beslissing zou moeten nemen, maar dan zouden ze hun eigen fans benadelen(in de ogen van de fans dan). Dus dan maar de verantwoordelijkheid doorschuiven.
Falen? Omdat je je eigen achterban niet harder wil aanpakken dan nodig is? Waanzin.

De supporters zijn het levensbloed van de club. Bij Ajax en Feyenoord zijn ze doodsbang voor de eigen supporters, bij Ajax zit bijvoorbeeld een beruchte gangster aan tafel bij allerlei vergaderingen (Martin van de Pol - Holleeder type). Ze durven hem de toegang niet te weigeren. Leuk gezegd, je moet ze aanpakken/benadelen, tot er het risico is dat ze je huis platbranden of je bij je voordeur bedreigen, dan durf jij ook niet meer.

Van de Telegraaf:
Verder blijkt Martin van de P. – ondanks eerdere ontkenningen deze week door het Ajax-bestuur – wel degelijk aan te schuiven bij vergaderingen binnen de voetbalclub. Minstens een keer waren daarbij ook politiemensen aanwezig, die tot hun grote ongenoegen bemerkten dat ze aan tafel zaten met iemand die veroordeeld is voor betrokkenheid bij een viervoudige moord.

Het is de Amsterdamse politie al langer een doorn in het oog dat Van de P., die wegens zijn betrokkenheid bij vier moorden in de Haarlemse seksclub Esther tot vijftien jaar werd veroordeeld, zo’n prominente rol vervult bij Ajax. Zo ontpopt hij zich als persoonsbeveiliger van geblesseerde of geschorste Ajax-spelers die bij wedstrijden het supportersvak bezoeken.
Pak 'm maar aan, hij heeft zo je adres en staat voor je deur. En dan hard aanpakken he? Geen genade!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Terranova schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:30:
[...]

De waarschuwingen waren bijna niet te horen omdat die gasten er toen expres doorheen gingen schreeuwen.
Het is denk ik ook lastig, het was helemaal uitverkocht, om dan de wedstrijd te staken omdat 100 man zich misdraagt, ik snap dat dat lastig is. Hoewel achteraf waarschijnlijk wel terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
ph4ge schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:42:
[...]

Hahn is ondertussen op zn minst tot aan het nieuwe seizoen uitgeschakeld, met een blessure waar vele voetballers nooit van teruggekomen zijn. Voor een keeper is dat wel iets anders, maar toch. Ik denk ineens dat Feyenoord Vermeer nu niet meer wil laten gaan van de zomer. Zo zie je maar hoe handig het is om 2 topkeepers te hebben.

Overigens wel opvallend dat dit weer op een kunstgrasveld gebeurt. Ik heb een zelfde blessure ook op een kunstgrasveld opgelopen. Ik heb het hele incident niet gezien, maar een keeper en voorste kruisband hoor je niet vaak.
Kruisbanden is helaas meer een kunstgras blessure, helaas zelf 3x mogen zien gebeuren. Op gewoon gras gebeurt het ook, maar vaak alleen in hele droge tijden met droge grasmatten.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Edit: nu.nl was nog niet wakker

[ Voor 81% gewijzigd door PWM op 20-01-2016 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
martinusz schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 12:51:
Kruisbanden is helaas meer een kunstgras blessure, helaas zelf 3x mogen zien gebeuren. Op gewoon gras gebeurt het ook, maar vaak alleen in hele droge tijden met droge grasmatten.
Ik heb het zelf meegemaakt, geen pretje inderdaad. Ik ben er van overtuigd dat kunstgras het risico verhoogt.

Overigens heeft Hahn vandaag een nieuw contract getekend. Dat is een mooie opsteker voor hem.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:20
PWM schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 15:08:
Bert van Oostveen zit in de raad van commissarissen van ADO. Nu begrijp ik opeens waarom er wel door de KNVB geholpen kan worden. Snap niet dat hij zo'n rol kan voeren in zijn positie.
Waar heb je dat gevonden? http://adodenhaag.nl/club...e/raad-van-commissarissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

In een inmiddels herschreven nu.nl stuk :p Daarom stond dat Jol en van Oostveen als lid van de RvC bij een vergadering zaten. Nu staat er dat Jol lid is en van Oostveen er voor een andere meeting was :+ Klein verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Zaterdag Ajax - Vitesse, wordt een belangrijk potje.
Hoop uiteraard op de 3 punten, maar zal lastig worden tegen Vitesse...

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:54:
[...]
Pak 'm maar aan, hij heeft zo je adres en staat voor je deur. En dan hard aanpakken he? Geen genade!
Waarom zou je hem hard aan moeten pakken? Dat is toch helemaal niet aan Ajax. Dat is aan justitie.

Maar dat er met name bij Ajax, Feyenoord en Utrecht supporters met een bedenkelijk allooi te veel te zeggen hebben, is helaas een feit. Die zouden geen zeggenschap mogen hebben, zeker niet wanneer ze hun aanwezigheid in het stadion combineren met criminele activiteiten. Je kan ze niet bij voorbaat de toegang ontzeggen en als ze zich gewoon normaal gedragen, mogen ze ook gewoon blijven zitten. Wanneer ze dat niet doen, moet je ze de deur wijzen. Eventuele verdere sancties zijn verder aan justitie. Maar om ze uit angst voor represailles ze invloed te geven, is natuurlijk nooit de oplossing, dan zullen ze alleen maar meer naar zich toe halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02-10 13:35

Baseman77

We move

lateef schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:44:
Maar om ze uit angst voor represailles ze invloed te geven, is natuurlijk nooit de oplossing, dan zullen ze alleen maar meer naar zich toe halen.
Op zich heb je helemaal gelijk.
Maar hou die gedachte eens vol als een groep van die doorgesnoven mafkezen 's nachts even komt melden dat ze weten waar je woont, waar je vrouw werkt en waar je kinderen naar school gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baseman77 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 16:12:
[...]

Maar hou die gedachte eens vol als een groep van die doorgesnoven mafkezen 's nachts even komt melden dat ze weten waar je woont, waar je vrouw werkt en waar je kinderen naar school gaan...
My point exactly. Ze zijn bij Ajax en Feyenoord doodsbang voor de eigen supporters en dat is terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Baseman77 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 16:12:
[...]

Ik geloof er helemaal niks van dat de harde kern zich zou gaan bemoeien met de vrouw of kinderen van een bepaald persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-10 21:39
MarvinG schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 10:27:
Zaterdag Ajax - Vitesse, wordt een belangrijk potje.
Hoop uiteraard op de 3 punten, maar zal lastig worden tegen Vitesse...
Volgens mij is Vitesse dit seizoen wat inefficient tegen de topclubs.. Het is natuurlijk een lastige wedstrijd, maar ik verwacht toch een overwinning van ajax.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
JST94 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 12:37:
[...]

Ik geloof er helemaal niks van dat de harde kern zich zou gaan bemoeien met de vrouw of kinderen van een bepaald persoon.
Niet zo naïef man :P . Die lui zijn tot de gekste dingen in staat. Is in Engeland al vaker gebeurd.Maar om op het onderwerp door te gaan: Ado heeft inmiddels een dozijn "fans" een stadionverbod opgelegd en gaat evt schade op ze verhalen. Hoop dat er nog vele mogen volgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
[...]

Wake up...harde kernen bevatten criminelen (en motorclubs), denk je nu echt dat die daar niet toe in staat zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

ADO reageerde in eerste instantie veel te slap, maar het lijkt er sterk op dat ze nu goed bezig zijn d:)b
Dat vind ik eerlijk gezegd nogal naïef...
Paar voorbeeldjes:

http://www.volkskrant.nl/...d-club-in-stand~a3645890/
http://www.voetbalprimeur...-harde-kern-bedreigd.html
http://www.ajaxshowtime.c...-bedreigden-directie.html
http://www.nrcreader.nl/a...niet-van-het-oorlogsmodel

[ Voor 7% gewijzigd door Baseman77 op 22-01-2016 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
Leon Zwiers schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 12:55:
[...]

Niet zo naïef man :P . Die lui zijn tot de gekste dingen in staat. Is in Engeland al vaker gebeurd.
Welllicht, maar nog steeds geen reden om je daardoor te laten leiden. We leven niet in een bananenrepubliek, natuurlijk is het angstig als ze zich in je privésfeer mengen, maar we hebben best een redelijk functionerend rechtssysteem. Mocht die inmenging in de privésfeer echt te ver gaan, moet je gewoon juridische stappen ondernemen.
[...]
Ado heeft inmiddels een dozijn "fans" een stadionverbod opgelegd en gaat evt schade op ze verhalen. Hoop dat er nog vele mogen volgen!
En over dat rechtssysteem gesproken, Ajax gaat aangifte tegen discriminatie doen. Terecht, maar ook voor ADO fans zouden ze bang kunnen zijn, maar nemen ze wel maatregelen tegen, dus laat ze dat ook tegen hun eigen achterban doen, die zich niet aan de regels houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ajax-top jarenlang bedreigd door harde kern
Directieleden Feyenoord door leden van de eigen harde kern bedreigd

Artikel op NOS.nl
'Papa moet stoppen'

Ook tijdens de 'Cruijff-revolutie', die de weg vrijmaakte voor de huidige leiding, werden mensen bij Ajax bedreigd. Zo werden kogelbrieven verstuurd en bij kinderen van toenmalige commissarissen werd een briefje in de broodtrommel gelegd met de tekst 'papa moet stoppen'. "Als de harde kern zich richt op familie, zwichten alle bestuurders", zegt een anonieme medewerker.
De politie van Rotterdam maakte vrijdagmiddag bekend dat trainer Bert van Marwijk ernstige bedreigingen heeft ontvangen. Exact één week geleden werd bij De Kuip een dreigbrief bezorgd waarin zowel Van Marwijk als zijn gezin werden bedreigd. Als aanleiding voor de bedreiging werden de spreekkoren tijdens de Open Dag genoemd. De brief ging vergezeld van enkele patronen[...]

bron : Centrale persvoorlichting Politie Rotterdam-Rijnmond
Het gebeurt vaker dan je denkt... veel bedreigingen worden niet eens gemeld.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Niet online
[...]

Niet zo naïef man :P . Die lui zijn tot de gekste dingen in staat. Is in Engeland al vaker gebeurd.Maar om op het onderwerp door te gaan: Ado heeft inmiddels een dozijn "fans" een stadionverbod opgelegd en gaat evt schade op ze verhalen. Hoop dat er nog vele mogen volgen!
Hopelijk alleen de fans die zich er schuldig aan hebben gemaakt!
Wat voor apparatuur zouden ze allemaal gebruiken? Ik zag wel dat er overal camera's op het publiek staan.
http://adodenhaag.nl/nieu...rt-verdachten-spreekkoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
Han schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:09:
[...]

Het gebeurt vaker dan je denkt... veel bedreigingen worden niet eens gemeld.
En dat is het hele probleem, het wordt niet gemeld. Justitie kan er dan niets tegen doen en die gasten krijgen hun zin. Dat moet doorbroken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

lateef schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:14:
En dat is het hele probleem, het wordt niet gemeld. Justitie kan er dan niets tegen doen en die gasten krijgen hun zin. Dat moet doorbroken worden.
Tot dat je zelf in die bedreigde schoenen staat... makkelijker gezegd dan gedaan. Het allereerste wat je wilt is jouw gezin beschermen. In deze gevallen dat het niet om een individu maar om een groep. Heimelijk aangifte doen en een dader aanhouden neemt de dreiging niet weg en kan het zelfs verergeren. Hoe idioot het ook is, je kan pas oordelen als je het jezelf overkomt.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Soldaatje schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:12:
Hopelijk alleen de fans die zich er schuldig aan hebben gemaakt!
Wat voor apparatuur zouden ze allemaal gebruiken? Ik zag wel dat er overal camera's op het publiek staan.
http://adodenhaag.nl/nieu...rt-verdachten-spreekkoren
De vakken staan onder cameratoezicht en de bezoekers worden tijdens de wedstrijd op film vastgelegd. Daarnaast beschikt ADO over een smoelenboek van de fans, de identiteiten en bijbehorende stadionplaatsen en geluidsopnamen. Alles bij elkaar vormt samen een bewijslast waardoor de betreffende 'supporters' kunnen worden achterhaald en aangepakt. ADO laat zien wat FC Utrecht in het verleden heeft verzuimd. Je kan met de huidige technieken alle personen achterhalen die zich misdragen in het stadion. Wanneer je de beelden bekijkt van een reguliere TV opname tijdens de wedstrijd dan krijg je wellicht een idee over het gemak waarmee je de raddraaiers kunt identificeren. Zo'n reguliere TV opname, vanaf de andere kant van het veld genomen, staat in schril contrast met de haarscherpe beelden die de beveiligingscamera's op een tiental meters kan maken;
Afbeeldingslocatie: http://static3.ad.nl/static/photo/2016/13/2/10/20160118085111/media_xll_3536920.jpg

Overigens valt vandaag te lezen dat het grote gros van de ADO fans verafschuwend reageert op de racistische uitlatingen van enkele tientallen idioten;
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CZUJgSCWIAAI1rI.jpg
'Een deel van de 'supporters' heeft zich van zijn slechtste kant laten zien', valt te lezen in de brief van Midden-Noord. 'Wij kunnen deze uitlatingen echt niet begrijpen. De helft van onze selectie bestaat uit spelers met een donkere huidskleur en zelfs onze trainer is geboren in Suriname...'
Midden-Noord ziet graag dat Bazoer de excuses vanuit de hofstad accepteert. 'Wij hopen dat dit jou niet nogmaals overkomt. Tevens hopen wij dat deze geluiden nergens meer in Nederland te horen zullen zijn, bij welke sport dan ook.'
Naast de brief hebben de Haagse supporters ook een bos bloemen meegestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Ik doelde er meer op dat ik het niet ziet gebeuren dat ze zo'n kindje gaan lopen lastig vallen. Ook de harde kernen hebben normen & waarde, en ik denk niet dat het geaccepteerd wordt zodra het kindje van de directeur wordt lastiggevallen.

Maar verder, de directeur zelf lastigvallen is al te gek voor woorden. Dat je het er mee oneens bent oke, maar dat kan ook prima opgelost worden zonder geweld.
Han schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:32:
[...]

Overigens valt vandaag te lezen dat het grote gros van de ADO fans verafschuwend reageert op de racistische uitlatingen van enkele tientallen idioten;
[afbeelding]
[...]
+1000 voor de fans die wel normen & waarden hebben meegekregen bij hun opvoeding. :)

[ Voor 16% gewijzigd door JST94 op 22-01-2016 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Niet online
Han schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:32:
[...]

De vakken staan onder cameratoezicht en de bezoekers worden tijdens de wedstrijd op film vastgelegd. Daarnaast beschikt ADO over een smoelenboek van de fans, de identiteiten en bijbehorende stadionplaatsen en geluidsopnamen. Alles bij elkaar vormt samen een bewijslast waardoor de betreffende 'supporters' kunnen worden achterhaald en aangepakt. ADO laat zien wat FC Utrecht in het verleden heeft verzuimd. Je kan met de huidige technieken alle personen achterhalen die zich misdragen in het stadion. Wanneer je de beelden bekijkt van een reguliere TV opname tijdens de wedstrijd dan krijg je wellicht een idee over het gemak waarmee je de raddraaiers kunt identificeren. Zo'n reguliere TV opname, vanaf de andere kant van het veld genomen, staat in schril contrast met de haarscherpe beelden die de beveiligingscamera's op een tiental meters kan maken;
[afbeelding]

[afbeelding]
[...]
Wel opvallend, volgens mij kwamen de geluiden juist uit dat vak. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Soldaatje schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 14:37:
Wel opvallend, volgens mij kwamen de geluiden juist uit dat vak. :P
Klopt... maar dat wil niet zeggen dat een ieder uit dat die racistische geluiden maakte. Het is altijd maar een handje vol personen dat zich misdraagt, nooit een geheel vak. En juist daarom bieden de supporters uit dat vak hun excuses aan. Natuurlijk zullen moraalridders gaan claimen dat de supporters uit dat vak zelf hadden moeten ingrijpen richting de veroorzakers, maar ga er maar aan staan, de kans dat je een pak rammel krijgt is niet gering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

Mooie boodschap van die ADO supporters d:)b
JST94 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:49:
Ik doelde er meer op dat ik het niet ziet gebeuren dat ze zo'n kindje gaan lopen lastig vallen. Ook de harde kernen hebben normen & waarde, en ik denk niet dat het geaccepteerd wordt zodra het kindje van de directeur wordt lastiggevallen.
Dit ben ik met je eens, maar de dreiging alleen is al voldoende natuurlijk.
Maar verder, de directeur zelf lastigvallen is al te gek voor woorden. Dat je het er mee oneens bent oke, maar dat kan ook prima opgelost worden zonder geweld.
Dit ben ik helemaal met je eens!
Het is schandalig gedrag, wat helaas nog veel te vaak voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
aicaramba schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 12:51:
[...]

Volgens mij is Vitesse dit seizoen wat inefficient tegen de topclubs.. Het is natuurlijk een lastige wedstrijd, maar ik verwacht toch een overwinning van ajax.
Klopt! Maar ben er een klein beetje bang voor..
We gaan het zien ;)

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Wat is er gebeurd met Groningen zeg, lijkt in niets meer op de leuk spelende ploeg van vorig seizoen. Die v/d Looi laat ze veel en veel te voorzichtig spelen lijkt t wel. Alhoewel de 2 centrale verdedigers aardig matig lijken, dus snap wel dat er onzekerheid in die ploeg zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:11
Gisteren Groningen Nec gekeken. Uitgezet na de eerste helft en de kroeg ingedoken. Het was werkelijk niet om aan te zien.
Vooral van Groningen zijde, niet in staat om kansen te creëren

Vandaag zal het vast leuker worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-10 23:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:15
Tja, maar wel geheel begrijpellijk.
Vanaf het begin af aan bij AZ, al voordat er een contract was, aangegeven om via het trainen bij AZ weer aan de bak te komen, in het buitenland.
Sleept er dan een 1-jarig contract uit om ook wedstrijden te kunnen spelen.
Maar dat naar het buitenland gaan via AZ speelt nog altijd. Als zo'n kans zich dan voordoet....

En ook geen bijzonder goede voetballer met een hele goede carriere achter de rug dus als je dan nog zo'n kans krijgt om nog even flink te cashen dan ga je...

AZ zal ook nog wel wat ontvangen qua transfer dus heeft hij AZ in ieder geval niets gekost in die korte periode. En ondanks dat het voor AZ een goede speler was zaten ze wel heel erg breed in de aanvallers in de selectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:57
dutchgio schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 12:58:
Tja, maar wel geheel begrijpellijk.
Vanaf het begin af aan bij AZ, al voordat er een contract was, aangegeven om via het trainen bij AZ weer aan de bak te komen, in het buitenland.
Sleept er dan een 1-jarig contract uit om ook wedstrijden te kunnen spelen.
Maar dat naar het buitenland gaan via AZ speelt nog altijd. Als zo'n kans zich dan voordoet....

En ook geen bijzonder goede voetballer met een hele goede carriere achter de rug dus als je dan nog zo'n kans krijgt om nog even flink te cashen dan ga je...

AZ zal ook nog wel wat ontvangen qua transfer dus heeft hij AZ in ieder geval niets gekost in die korte periode. En ondanks dat het voor AZ een goede speler was zaten ze wel heel erg breed in de aanvallers in de selectie.
Nja dat flink cashen is dan nog maar de vraag als je het verhaal leest van Mokthar die 3 maanden geen salaris gekregen heeft en toen zijn contract maar heeft ontbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06:39
Ben wel benieuwd naar de match van vanavond.

Uit bij Vitesse speelde Ajax toch wel een hele sterke 2e helft, misschien wel de beste helft van het seizoen. Vol erop zitten, heel effectief en vol power gespeeld die 2e helft.

Vandaag een andere soort wedstrijd verwacht ik. Denk dat de 1e helft een beetje schaken zal worden en de wedstrijd 2e helft pas op gang komt. Verwacht niet dat Vitesse erop knalt, maar kan het mis hebben.

Hoop op een winst, ik verwacht 2-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Laatst online: 14:56
Lol, dat is snel :p

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Wow dat is snel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Haha mooi hoor, dat ging wel heel snel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Zo dan, even binnen de minuut een grove keepersfout en een nare blessure. Hopen dat het een spannende pot blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Tete staat er al weer in, dus dat lijkt wel mee te vallen.
Of toch niet...

[ Voor 12% gewijzigd door dutchgio op 23-01-2016 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Lijkt wel of we naar Ajax tegen Ado of Utrecht zitten te kijken, had niet verwacht van Vitesse dat het zulke schoppers waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
Tete alsnog eraf, nou vd Hoorn, laat het maar even zien. ;)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:24
Wat een veld zeg daar in de Arena :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Dan denk je in het begin dit wordt nog wel wat maar ben bang dat het weer een troosteloze 1-0 overwinning wordt voor Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pfff. Ik kijk naar een niet-HD beeld op een HD TV, en het beeld is beter dan het voetbal :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Frank zal wel weer zeggen, het zijn weer 3 punten.

Wordt met de week steeds meer een ongelukkiger Ajax fan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:24
Blij met de drie punten. Vorig jaar tegen Vitesse punten laten liggen, nu twee keer gewonnen. Voetbal was niet best, maar dat ligt toch echt aan de spelers. Milik doet je bijna terug verlangen naar Sigthorsson. Zo ontzettend slecht. Probeert met een schwalbe er nog wat van te maken op een moment, verder was 't niks van hem. El Ghazi te weinig gevonden, goede dingen laten zien en dan weer 25 minuten niet gezien. Younes idem dito.

Dit Vitesse heeft te weinig kwaliteit, zeker voorin, om het Ajax vandaag lastig te maken. Drie punten en afwachten wat PSV morgen gaat doen tegen Twente.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 15:54
bobsquad schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 21:32:
Frank zal wel weer zeggen, het zijn weer 3 punten.

Wordt met de week steeds meer een ongelukkiger Ajax fan
Het ging vlak voor de winterstop steeds beter. Maar zo'n jonge ploeg blijft het erg lastig om structureel op een goed niveau te spelen.

Maar gelukkig winnen ze deze lastige wedstrijden wel.

De nummer 1 wint makkelijk van de nummer 5. Toch op zich gewoon goed.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
PSV wint ook wel, dat is een makkelijkere tegenstander dan Vitesse.

Vitesse komt in de echte wedstrijden gewoon tekort, tegen de mindere tegenstanders kunnen ze zelf leuk spelen met grote ruimtes, tegen een verdedigend Ajax heb je geen kwaliteit om daar doorheen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
dutchgio schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 21:58:
PSV wint ook wel, dat is een makkelijkere tegenstander dan Vitesse.

Vitesse komt in de echte wedstrijden gewoon tekort, tegen de mindere tegenstanders kunnen ze zelf leuk spelen met grote ruimtes, tegen een verdedigend Ajax heb je geen kwaliteit om daar doorheen te komen.
Dat is nu juist geen garantie met PSV dit seizoen. :P

Ajax speelde weer zaaddodend. Maar wel weer gewonnen. Ongelofelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Zo, hopelijk kan Feyenoord eens een goede wedstrijd op de mat leggen in Alkmaar. Ik heb er wel vertrouwen in, de statistieken spreken in ons voordeel. Hoop toch stiekem dat Gio verrast door Achahbar in de spits te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:00

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Leon Zwiers schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 22:01:
Ajax speelde weer zaaddodend. Maar wel weer gewonnen. Ongelofelijk :+
Meestal werden ze wel kampioen op die manier, met mooi spel lang niet altijd. :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-10 08:06

Niku

Alagaesii

Ajax eigenlijk gewoon weer oerdegelijk, het gaat nog een hele klus voor PSV worden op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat PSV duidelijk beter spelersmateriaal heeft, maar Ajax houdt heel vaak de nul en weet slechte wedstrijden vrijwel altijd te winnen. Als je die laatste 2 eigenschappen in je team hebt, word je gewoonlijk kampioen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 15:00

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Je kunt je afvragen of het materiaal van PSV daadwerkelijk zoveel beter is als ze zich keer op keer niet weten op te laden voor minder aansprekende tegenstanders.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Pff, schrok even. Leek alsof Feyenoord zo maar 10 minuten een voorsprong vasthield. Dat is nu weer rechtgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-10 08:08
PWM schreef op zondag 24 januari 2016 @ 12:55:
Pff, schrok even. Leek alsof Feyenoord zo maar 10 minuten een voorsprong vasthield. Dat is nu weer rechtgezet.
Kampioen ruimte weggeven achterin, wat stond die AZ speler vrij zeg.

/edit
En weer ongelooflijk veel ruimte voor Jansen.

[ Voor 8% gewijzigd door ephymerous op 24-01-2016 12:56 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Wat een wedstrijd. Stort Feyenoord dan echt helemaal in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ach, is al 3 jaar zo. Als Feyenoord vroeg op voorsprong komt kan je de tv wel uitzetten. Het gaat dan bijna zonder uitzondering mis. Op 1 of andere manier verlamd het de ploeg.

Feyenoord moet maar hopen dat PSV/Ajax punten pakken tegen de nummer 4-7. Met een Heracles achter je waar de ballen vaak met meer geluk dan wijsheid de goal invliegen (of juist engeltjes op de lat heeft zitten) moet je maar uitkijken.

[ Voor 40% gewijzigd door PWM op 24-01-2016 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-10 21:23
Het is werkelijk waar ongelofelijk, of eigenlijk niet, want als Feyenoordfan weet je dat jaar in jaar uit zo gaat, dat zo'n voorsprong zo eenvoudig wordt weggegeven. Achterin is het een gatenkaas, waarin zelfs de plaatselijke F1 nog doorheen zou counteren. Aanvallend heeft iedereen weer oogkleppen op, want een paar goede kansen waren er zeker, maar door egoïsme (of het niet eens zien van medespelers) worden kansen eenvoudig verprutst. AZ staat ook zeker niet goed achterin, maar daarvan profiteren ho maar.
Tegen NEC al heel lastig gemaakt, maar het lijkt erop dat je tegen PSV en AZ definitief je kansen op plek bij eerste twee weggeeft. En dat is triest om te concluderen twee wedstrijden na de winterstop.

Het is te hopen dat Feyenoord de competitie beter kan afsluiten dan vorig seizoen en dat het "gewoon" derde wordt, waarbij ik nog hoop op succes in de beker. Maar dat gaat nog erg lastig worden als zo slecht gespeeld wordt als de laatste x-wedstrijden.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Ja, Feyenoord is het weer kwijt. Nu moet je wel eerlijk zijn, we hebben best matig materiaal in dat veld staan. Maar hebben gewoon niet beter en kunnen ook niet beter kopen. Nog maar een paar tussenjaartjes voordat we hopelijk weer een redelijk budget kunnen hebben en actually de concurrentie langer dan een half seizoen aan kunnen gaan!
Edit: 3-1 over en sluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-10 14:22
Holy shit. Ik hoop dat PSV niet zo gaat verdedigen vandaag. Mooie goal. Maar ow ow, wat slecht verdedigd. Je weet toch dat hij links is.

edit: Feyenoord wordt nu overlopen. Dit begint gewoon zielig te worden. De 10 10 10 klinkt al vanaf de tribune. Is er dan niemand boos geworden op elkaar in de rust?

[ Voor 38% gewijzigd door Fleximex op 24-01-2016 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Oei Feyenoord. 1 punt uit 4 wedstrijden nu? Dreigt (weer) een dramatisch seizoen te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Het is nu wel duidelijk dat Feyenoord niet voor het kampioenschap meer gaat.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Luxicon schreef op zondag 24 januari 2016 @ 13:42:
Het is nu wel duidelijk dat Feyenoord niet voor het kampioenschap meer gaat.
Mogen blij zijn als we nog europees voetbal halen

Edit: 4-1 8)7 ;w 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door LZ86 op 24-01-2016 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

En 4-1, wat een afstraffing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Wat is die van Beek toch een beperkte verdediger zeg :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Die Van Beek :X Eerst dramatisch staan te verdedigen en dan iemand voor z'n voeten schoppen. Je kan wel zeggen dat hij niet in de wedstrijd zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik zet de TV aan bij 2-1 en zie ze er in vliegen alsof AZ tegen een amateurclubje speelt. Pijnlijk.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Zie net ook ineens de stand, gaat wel hard ineens voor AZ.
Feyenoord zakt ineens af zo, geeft je die derde plek misschien nog wel weg aan Vitesse of Heracles als dat zo door gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Wat mij betreft laat v Geel voortaan zijn geld maar op de bank staan als ie niet beter kan halen dan alle middelmaat van ADO en Twente, en doorsparen voor echte versterkingen. Kan me niet voorstellen dat er in de jeugd geen spelers rondlopen die beter zijn dan Toornstra en Kramer.

V Beek is ook het spoor bijster de afgelopen weken zeg....... man man wat een drama. Lijkt wel op 2009-2010. Alleen onder Been werd er slechter/net zo slecht gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Tja, 1 punt uit de laatste vier wedstrijden. Dan gaat het hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2016 @ 12:46:
Ik denk dat PSV duidelijk beter spelersmateriaal heeft, maar Ajax houdt heel vaak de nul en weet slechte wedstrijden vrijwel altijd te winnen. Als je die laatste 2 eigenschappen in je team hebt, word je gewoonlijk kampioen.
Dat hoor je vaker, maar is dat wel zo. Op welk vlak zou de spelersgroep beter zijn dan Ajax? Verdedigend en aanvallend staat Ajax qua statistiek in ieder geval voor op PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Die v Bronckhorst staat ook lekker te coachen zeg. Een verdediging die vanaf minuut 1 absoluut niet staat, maar ingrijpen ho maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

En dan te bedenken dat AZ gewoon in het rechterrijtje staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Leon Zwiers schreef op zondag 24 januari 2016 @ 13:52:
Die v Bronckhorst staat ook lekker te coachen zeg. Een verdediging die vanaf minuut 1 absoluut niet staat, maar ingrijpen ho maar.
Bothegin is nog geblesseerd, en Van Beek was altijd een uitblinker, dus logisch dat je niet zomaar gaat wisselen.

Ironie dat nota bene Janssen zo uitblinkt. Zo'n gezeik met spitsen, en de spits die je wegstuurt speelt zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 16:22
AZ is heel wisselvallig volgens mij. Nu zijn ze goed en Feyenoord slecht. Maar zelf hebben ze ook van die dagen dacht ik

@ph4ge
Maar Nelom opstellen was toch niet nodig?

[ Voor 17% gewijzigd door D-e-n op 24-01-2016 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
ph4ge schreef op zondag 24 januari 2016 @ 13:55:
[...]

Ironie dat nota bene Janssen zo uitblinkt. Zo'n gezeik met spitsen, en de spits die je wegstuurt speelt zo goed.
Dat gebeurd vrij vaak met weggestuurde spelers :+ . Die hebben tegen Feyenoord wat te bewijzen ofzo, en spelen dan vaak ineens de sterren van de hemel.

Edit: Wel mooie goal van Vilhena ( die na Vermeer de enige speler van ons in het veld is die een beetje niveau haalt. Goed dat v Geel m heeft verlengd...... oh wacht. )

[ Voor 18% gewijzigd door LZ86 op 24-01-2016 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-10 14:22
Wat een goal van Vilhena. En dan te bedenken dat hij wss transfervrij wegloopt. Moet hij Feyenoord weer op sleeptouw nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Jansen is trouwens dom bezig in de laatste paar minuten. Eerst dat akkefietje met Karsdorp en dan terecht geel krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Wat een baas is die Vlaar toch ook. Dat v Geel die heeft weggestuurd is gestoord tot en met. Eenvoudig beter dan elke verdediger die we hebben. En dan had Nelom ook niet in de ploeg gehoeven.

Wat hebben we nodig? Een spits die goals maakt en meedoet in het spel, en een ervaren verdediger zoals Vlaar. El Ahmadi loop vandaag ook meer in de weg dan dat ie nuttige dingen doet.

[ Voor 33% gewijzigd door LZ86 op 24-01-2016 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

Lekker resultaat AZ >:) uitslag had heel wat dikker kunnen en moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
De roep om Vlaar is te makkelijk. Iedereen was dik tevreden met van Beek en aankoop Botteghin kwam gewoon op de bank. Wel vraag ik me af waarom Nelom nu ineens weer mee mocht doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het had wel een pingel moeten zijn voor Kramer aan het einde, dat had nog een spannend minuutje kunnen zijn, maar verder niets op af te dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
D-e-n schreef op zondag 24 januari 2016 @ 14:22:
De roep om Vlaar is te makkelijk. Iedereen was dik tevreden met van Beek en aankoop Botteghin kwam gewoon op de bank. Wel vraag ik me af waarom Nelom nu ineens weer mee mocht doen.
Vlaar had zelf eerder ook nee gezegd tegen Feyenoord. Vervolgens haalt Feyenoord 2 verdedigers, dus tja... Achteraf is het mooi wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Bij het aankoopbeleid kun je wel vraagtekens zetten. Feyenoord heeft de neiging spelers te halen voor de breedte, spelers die niet echt beter zijn dan wat er al loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Vooruit, dit seizoen is iig klaar. Die beker maak je ook geen kans op als je zo speelt. PSV zit er nog in, die zullen m wel winnen, tenzij ze een nietszeggende ploeg loten, daar hebben ze t nog wel eens moeilijk tegen.

Nu kijken hoe ze Twente gaan afdrogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Pff PSV. 0-1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
eigen goal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
Lekker hoor FC Twente, goed bezig! Vasthouden en doorgaan. :Y

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nou, ook PSV mag aan de bak. 0-1 achter.
Het is nog vroeg maar toch weer PSV dat nog niet echt oogt zich opgeladen te hebben voor dit duel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Als PSV vandaag niet alsnog wint is Ajax al zo goed als kampioen vrees ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Niku schreef op zondag 24 januari 2016 @ 14:49:
Ik hoop het, dan is plek 2 voor Feyenoord nog mogelijk (kleine kans, maar toch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-10 08:08
Niku schreef op zondag 24 januari 2016 @ 14:49:
Beetje voorbarig vind ik dat soort uitspraken. Het staat inmiddels weer gelijk.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

PSV gaat deze wedstrijd niet verliezen... een toevalstreffer van Twente gaat nooit genoeg zijn, voetballend komen ze te kort om uit tegen PSV te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:22
4-1 voor PSV zeg ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nou dat is ook alweer weggezet, 2 maal Moreno die binnenkopt. Vrij eenvoudig op voorsprong, dan mors je geen punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

ephymerous schreef op zondag 24 januari 2016 @ 14:51:
[...]

Beetje voorbarig vind ik dat soort uitspraken. Het staat inmiddels weer gelijk.
Als het gat tussen PSV en Ajax 6 punten zou worden zie ik dat niet meer gedicht worden.

Al staat het inmiddels 2-1 met Moreno's derde doelpunt in twee wedstrijden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

En 3-1, wat komt Narsingh sterk terug van zijn slechte periode zeg! En wat speelt Guardado geweldig.
Pagina: 1 ... 32 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder