[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 119 Laatste
Acties:
  • 247.700 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Zit ook heel veel spanning op deze pot. Beide ploegen mogen niet verliezen.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:13
ephymerous schreef op zondag 17 januari 2016 @ 14:22:
Gelukkig wint Ajax, alleen al verdiend door gedrag van de fans.

[...]

Wat mij betreft geen reden om niet te wisselen ;)
Ik bedoel meer dat het wisselgedrag van de Boer nog niet wordt afgestrafd op de NL velden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:36

Vos

AFCA

De onschuld van Kuyt: "Wat doe ik dan? Wat doe ik dan fout?". Euh met twee handen iemand duwen misschien? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Dat had de 1-0 moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:32
ephymerous schreef op zondag 17 januari 2016 @ 14:22:
Gelukkig wint Ajax, alleen al verdiend door gedrag van de fans.
Kunnen we er vanuit gaan dat je hetzelfde over Feyenoord zegt wanneer de Arena weer het bombardement op Rotterdam feestelijk viert? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Kaap schreef op zondag 17 januari 2016 @ 15:23:
[...]

Kunnen we er vanuit gaan dat je hetzelfde over Feyenoord zegt wanneer de Arena weer het bombardement op Rotterdam feestelijk viert? :z
1980 belde net... ze willen die opmerking terug :z

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Pffff... wat slecht verdedigd van Feyenoord. Onnodige goal

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Stond helemaal niemand die Moreno dekte, niet best nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik geloof dat Elia een beetje aan de kook aan het raken is. Die gaat op het randje lopen :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Kan beter zijn backie doldraaien maar dat lukt niet echt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Jammer dat Feyenoord nu al afhaakt. Niet door deze pot (deze kan je punten verspelen), maar door het debiele slot voor de winterstop.

Ben op reis, geen WiFi hier, dus het kijken word mij bespaard :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Valt wel mee, hoor. Net twee aardige kansen voor Feyenoord van Kuyt en Vilhenovic (hoe je dat ook schrijft).

Ze willen echt wel en beginnen nu druk uit te oefenen. De eerste helft was gezapig, de goal heeft het vlammetje aangestoken :)

[ Voor 37% gewijzigd door gambieter op 17-01-2016 15:46 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-10 21:39
Nou nou. Niet te negatief zijn. PSV speelt echt niet zo geweldig. Ik zie feyenoord nog wel terug komen.

Edit: ik hoop dat ado flink bestraft wordt. Kan echt niet wat het publiek daar deed.

[ Voor 29% gewijzigd door aicaramba op 17-01-2016 15:49 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Feyenoord gaat er vol op. Wedstrijd wordt er wel aantrekkelijker van zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:30
gambieter schreef op zondag 17 januari 2016 @ 15:45:
Valt wel mee, hoor. Net twee aardige kansen voor Feyenoord van Kuyt en Vilhenovic (hoe je dat ook schrijft).

Ze willen echt wel en beginnen nu druk uit te oefenen. De eerste helft was gezapig, de goal heeft het vlammetje aangestoken :)
Bedoel je nu Vilhena of Vejinovic? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Jammer dat Feyenoord altijd zo beroerd uit de kleedkamer komt
Onnodige tegengoal

En potje is nu officieel verloren... Immers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

dutchgio schreef op zondag 17 januari 2016 @ 15:55:
Bedoel je nu Vilhena of Vejinovic? :+
Ha, mooie Freudiaanse verschrijving van me :+ . Die tweede :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
En de 0-2 voor PSV. Feyenoord probeerde het wel maar bij PSV hebben ze het achterin gewoon goed voor elkaar, niets op aan te merken.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

En wederom bar slecht verdedigd... over en uit, Feyenoord haakt voorlopig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nou, Makkelie heeft goed gefloten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Hier ben ik heel blij mee. Psv haakt aan en heeft de beoogde moeilijkste wedstrijd al gehad en feyenoord haakt af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

dutchgio schreef op zondag 17 januari 2016 @ 16:22:
Nou, Makkelie heeft goed gefloten. :+
Hij vergat alleen Van Beek rood te geven, maar verder prima.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Titel verlies je niet door deze wedstrijd. Die heb je al voor de winterstop laten liggen tegen de mindere goden. Nu volledige focus op de beker en de derde plek. Jammer maar het is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nou ja wel mede door deze wedstrijd. Ajax én PSV lopen nu zover uit dat je in ieder geval allebei niet meer in gaat halen, zo veel punten gaan Ajax en PSV niet meer morsen en gaat Feyenoord er niet pakken.
In deze situatie lijkt de derde plek weer het hoogst haalbare. Desnoods vol voor de bekerwinst, dan heb je een prijs en speel je Europees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond dat Feyenoord een punt had verdiend op basis van 90 min.

Makkelie floot goed, alleen had de bottenkraker van Van Beek op Arias rood moeten zijn. Gestrekt been op de enkel, goeiendag zeg. En had ie de aanval van PSV waaruit De Jong bijna 0-3 binnenkopte, af moeten fluiten omdat er al eerder een overtreding op een Feyenoorder werd gemaakt.

Beste man op het veld: Tonny Vilhena. Geweldige wedstrijd gespeeld. Wordt al heel lang nauwelijks gewaardeerd bij Feyenoord, maar is echt een uitstekend talent en de speler in de selectie waar je het meest op kunt verdienen.

Beste PSVer: Jeffrey Bruma. Wat een muur, en wat een contrast met zijn collega aan de andere kant (Van Beek), die zich zowel bij de 0-1 als de 0-2 heel simpel liet foppen en miraculeus ontsnapte aan een rode kaart.

Eervolle vermelding voor het feit dat de Feyenoord-verdediging geheel uit eigen jeugd bestond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar was de verdediging van Feyenoord was bij dat eerste doelpunt? Nadien, met het vorderen van de wedstrijd, meer en meer een gelopen koers geworden met dat PSV ging counteren en Feyenoord onmachtig drukken.

Voorafgaande aan dit seizoen verbaasde ik me al over de keuze voor powervoetbal die Feyenoord leek te hebben genomen. Powervoetbal alleen rendeert niet. Dat moet je samen laten gaan met technische verzorgd voetbal. Het is niet òf òf maar én én.

Van Bronckhorst zal meer krediet hebben dan van Geel. Laatstgenoemde zou wel eens aan zijn laatste seizoen bij Feyenoord bezig kunnen zijn. Temeer daar ook in deze wedstrijd weer bleek dat de jongens van Varkenoord bepaald niet onder doen voor de nieuw gekomen spelers van buiten. Gaf Feyenoord de eigen jeugd wat meer speeltijd, stond Feyenoord er beter voor. Net of de beslissers bij Feyenoord niet helemaal zeker zijn van hun eigen beslissingen. Of men moet niet bestand zijn tegen de druk van het legioen. Anders kan ik het aantrekken van die middelmaat van elders niet begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ook vandaag werd weer pijnlijk duidelijk dat je geen reet hebt aan Kramer in de spits. Ja hij maakt regelmatig een doelpunt maar een spits van Feyenoord moet ook een balletje kunnen trappen, dat kan hij niet. Achahbar kan dat wel maar die is fysiek niet sterk (al doet Kramer ook vrijwel niets met zijn lengte). Er zal echt gekeken moeten worden naar een spits, lijkt mij van groter belang dan een Tapia bijvoorbeeld. Maar ja, waar haal je die spits vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Was leuke wedstrijd van ADO, jammer van de uitslag, tweede helft probeerden ze echt wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michiel Kramer = Mitchell Te Vrede.

Kramer werd gekocht voor 1.5-2.2 miljoen, Te Vrede verkocht voor 4-5 ton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Die Kramer is echt een rat. Die wilde PSV even een rode kaart en penalty tegen aansmeren. En later in de wedstrijd even z'n elleboog gebruiken. Bah, een akelig mannetje zeg.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:24
Deed Kuyt in de tweede helft nog mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-10 08:06

Niku

Alagaesii

JanW schreef op zondag 17 januari 2016 @ 17:48:
Deed Kuyt in de tweede helft nog mee?
Wie?

Belangrijke overwinning voor PSV, Feyenoord haakt voorlopig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Kaap schreef op zondag 17 januari 2016 @ 15:23:
[...]

Wat is je doel van deze vraag of toegevoegde waarde voor dit topic? :F

Het antwoord voor je niet ter zake doende vraag kan je in een van de vorige topics vinden. Ook dan keur ik het af.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 13:24
Niku schreef op zondag 17 januari 2016 @ 18:11:
[...]

Wie?

Belangrijke overwinning voor PSV, Feyenoord haakt voorlopig af.
De onverzettelijke Dirk, die nooit op geeft, behalve vanmiddag. De tweede helft liep ie meer de rest in de weg dan dat ie op z'n positie stond. Heeft Feyenoord vaak er doorheen gesleept, maar vandaag liet ie 't totaal afweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ik mag hopen dat v Geel die Tapia lekker in twente laat. Koop of een echte versterking of laat t geld staan voor de zomer. Dit seizoen is klaar voor ons mbt de titel
Plek 3 hoogst haalbare en hopen op de beker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van Geel ambieert een opstelling met louter middenvelders :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Poh, die overtreding van Van Beek op Arias had echt wel rood mogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Aan de andere kant; Arias zat niet ver van zijn tweede gele kaart in de eerste helft. Er waren momenten na zijn eerste kaart dat een tweede gele kaart had kunnen worden gegeven. Dat heeft Feyenoord in mijn ogen slecht uitgespeelt. Die hadden moeten blijven hameren aan die kant. Arias kon het niet bolwerken, Guardado moest bijspringen, daar lagen de mogendheden.

[ Voor 14% gewijzigd door Han op 17-01-2016 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 17:52
Niku schreef op zondag 17 januari 2016 @ 19:56:
Was inderdaad een harde tackle. Je zag Van Beek ook geschrokken in de richting van de scheidsrechter kijken.

Had inderdaad rood kunnen zijn, maar ik geloof niet dat er echt opzet in het spel was voor de rest.

[ Voor 15% gewijzigd door danielkraak op 17-01-2016 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 15:54
Wel dom van ADO dat ze niet ingrijpen. Ze kunnen zich wel distancieren, maar blijkbaar niet voldoende.

De directeur durft niet te praten en stuurt zijn praataapje het veld in. Hij doet dat netjes.

Gewoon de rest van het Seizoen zonder publiek, EN de wedstrijd tegen Ajax volgend seizoen dat lijkt me de enige gepaste straf.

De rede dus om iedereen te straffen ipv de daders omdat degene die zogenaamd afstand nemen van deze spreekkoren. ( waar Fraiser bijna zegt dat hij ze goed vind ) niet in wil grijpen.

[ Voor 21% gewijzigd door Kevinp op 17-01-2016 21:00 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:33

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Wel lekkere timing. Komt de KNVB net deze week met de intentie om ADO te helpen laten zich zo van hun beste kant zien. Wat dat betreft heb je als directie toch een haat/liefde verhouding met de supporters? Je wordt er gek van maar kunt ook niet zonder.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 15:54
Gonadan schreef op zondag 17 januari 2016 @ 21:01:
Wel lekkere timing. Komt de KNVB net deze week met de intentie om ADO te helpen laten zich zo van hun beste kant zien. Wat dat betreft heb je als directie toch een haat/liefde verhouding met de supporters? Je wordt er gek van maar kunt ook niet zonder.
Maar wanneer je niet het lef hebt om de wedstrijd te schorsen dan verdien je ook geen hulp in mijn ogen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Gonadan schreef op zondag 17 januari 2016 @ 20:51:
Mijn excuus voor de keuze van omschrijving of mogelijk misbruik van je familienaam.
Gast.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niku schreef op zondag 17 januari 2016 @ 19:56:
Volgens mij was het toch echt van Beek die de bal eerst raakte waardoor die van richting veranderde waarna die PSV-er van Beek's been raakte. Zo zag ik het tenminste in de herhaling net bij Studio Sport.

Geel was derhalve al misplaatst laat staan rood. Maar ja, tig PSV-ers stonden direct weer te appelleren bij de scheidsrechter en die ging daarin mee. In mijn ogen niet terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Wat doet het er in godsnaam toe dat hij de bal eerst raakte? Het gaat er om dat hij met gevaar voor de tegenstander in komt. Daar komt nog bij dat hij hem vol, met gestrekt been raakt, met de onderkant van zijn voet. 100% rood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Koop je zoveel spelers in de zomer.
Dan denk je dit gaat wat worden. Blijken de spelers toch niet zo goed

En half januari is het alweer over

pfffff

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Mars18 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 07:01:
Koop je zoveel spelers in de zomer.
Dan denk je dit gaat wat worden. Blijken de spelers toch niet zo goed

En half januari is het alweer over

pfffff
Dat ligt dan echt aan jou zelf. Kuyt is oud en over de top, Kramer is ook niks meer dan een spits voor een subtopper/middenmoter. De overige spelers springen nu ook niet echt direct in het oog. Kwalitatief is het in Rotterdam gewoon een stuk minder en dat haal je ook niet in 1 zomer in als je weinig tot niks te besteden hebt. Ik denk dat je je als Feyenoord fan er gewoon bij moet neerleggen dat je de 3e club in NL bent en dat de kans op een kampioenschap gewoon erg klein is. Feyenoord zal als club eerst moeten groeien wil het in NL echt mee kunnen doen.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 15:52

On_E

Housemusic

Werd er ook in R'dam gevoetbald dan? :+

Zelf genoten van het oprollen van Groningen in eigen huis, 70 minuten lang overklast met weer eens een weergaloze Bart Ramselaar.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 02:31:
[...]

Volgens mij was het toch echt van Beek die de bal eerst raakte waardoor die van richting veranderde waarna die PSV-er van Beek's been raakte. Zo zag ik het tenminste in de herhaling net bij Studio Sport.

Geel was derhalve al misplaatst laat staan rood. Maar ja, tig PSV-ers stonden direct weer te appelleren bij de scheidsrechter en die ging daarin mee. In mijn ogen niet terecht.
Geel niet terecht? Ben je bevooroordeeld?
Het maakt natuurlijk niks uit dat eerst de bal wordt gespeeld, het gaat erom dat hij hem vol op zijn enkel raakt.
Met een beetje pech breek je iemands enkel of scheur je zijn enkelbanden... Rood of geel kan je over discussiëren, maar het is sowieso een kaart!

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
MarvinG schreef op maandag 18 januari 2016 @ 08:53:
[...]

Het maakt natuurlijk niks uit dat eerst de bal wordt gespeeld, het gaat erom dat hij hem vol op zijn enkel raakt.
Met een beetje pech breek je iemands enkel of scheur je zijn enkelbanden... Rood of geel kan je over discussiëren, maar het is sowieso een kaart!
Dat ben ik in zijn algemeenheid niet met je eens. Ik heb het incident niet scherp op mijn netvlies dus daar ga ik niet over oordelen. Maar laten we eens ophouden met het automatisch kaarten trekken (en zeuren over kaarten)
Kaarten zijn bedoeld als straf voor gedrag dat niet binnen het spel hoort. Opzettelijk gemeen spel dus. Niet voor gewoon spel dat per ongeluk verkeerd uitpakt.
(off-topic: ik ben ook geen voorstander van die automatische rode kaarten voor overtredingen in de buurt van het doel. Aan de ene kant zie je dat scheidsrechters niet meer durven te fluiten voor overtredingen aan de andere kant zie je dat met een actie - al dan niet verkeerd beoordeeld door de sr - de wedstrijd meteen over is en er gezeik met schorsingen komt. Zoek dan een oplossing binnen het spel zoals het toekennen van een doelpunt.)

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aicaramba
Elke sliding met de noppen naar voren, richting de speler is gemeen spel met het risico om je tegenstander gevaarlijk te raken. Dat vind ik niet in de sport horen.

Met een sliding hoor je voor de man uit te komen, om dan met de wreef of het scheenbeen te bal te blokken. Het gebeurt veel te vaak dat er met de noppen richting de tegenstander wordt gegleden. Dat zou juist veel harder moeten worden aangepakt.

[ Voor 49% gewijzigd door aicaramba op 18-01-2016 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
On_E schreef op maandag 18 januari 2016 @ 08:40:
Werd er ook in R'dam gevoetbald dan? :+

Zelf genoten van het oprollen van Groningen in eigen huis, 70 minuten lang overklast met weer eens een weergaloze Bart Ramselaar.
Ik heb tweemaal naar de tussenstand gekeken, de eerste maal was het 1-0 door de nieuwe spits, de tweede maal was 1-4 :'(

Die had ik niet verwacht.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 02:31:
[...]

Hij komt met zijn noppen naar voren in en is te laat waardoor hij Arias vol op zijn enkel raakt. Ik zou het moment nog maar eens terug kijken als ik jou was, want hoe je dit niet eens geel kunt vinden, is me een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bossie schreef op maandag 18 januari 2016 @ 09:10:
[...]

Ik heb tweemaal naar de tussenstand gekeken, de eerste maal was het 1-0 door de nieuwe spits, de tweede maal was 1-4 :'(

Die had ik niet verwacht.
1-1 bedoel je. ;) Die gelijkmaker was mooi maar kwam volledig uit de lucht vallen, Utrecht had al met 0-2 voor moeten staan toen.

Na rust herpakt en Groningen bij vlagen van het kastje naar de muur gevoetbald, zelfs met 10 man niet meer in gevaar gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Ankona schreef op maandag 18 januari 2016 @ 09:03:
[...]

Dat ben ik in zijn algemeenheid niet met je eens. Ik heb het incident niet scherp op mijn netvlies dus daar ga ik niet over oordelen. Maar laten we eens ophouden met het automatisch kaarten trekken (en zeuren over kaarten)
Kaarten zijn bedoeld als straf voor gedrag dat niet binnen het spel hoort. Opzettelijk gemeen spel dus. Niet voor gewoon spel dat per ongeluk verkeerd uitpakt.
(off-topic: ik ben ook geen voorstander van die automatische rode kaarten voor overtredingen in de buurt van het doel. Aan de ene kant zie je dat scheidsrechters niet meer durven te fluiten voor overtredingen aan de andere kant zie je dat met een actie - al dan niet verkeerd beoordeeld door de sr - de wedstrijd meteen over is en er gezeik met schorsingen komt. Zoek dan een oplossing binnen het spel zoals het toekennen van een doelpunt.)
Gelukkig hoeven we het ook niet met elkaar eens te zijn. Ieder zijn eigen mening en perceptie.
Wel vind ik inderdaad ook de rode kaart + penalty bijvoorbeeld te zwaar. Vaak een dubbele straf waarbij je een goal tegen krijgt en een man minder hebt..

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Overigens is het wel bijzonder knap wat PSV dit seizoen in de topwedstrijden doet. Nu nog tegen de kleintjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
  • Laatst online: 08-08 09:46
Ik heb gisteren genoten van Groningen-Utrecht. Het lijkt erop dat Ten Hag het team echt op elkaar ingespeeld heeft. Ik was er na een wedstrijd of 6, 7, niet gerust op, maar zijn aanpak werkt toch wel. Ik weet niet of Groningen zo slecht was, maar ik vond Utrecht georganiseerd spelen, met een duidelijke visie en richting. Jammer van de 1-1, was ook bang dat Utrecht weer in zou zakken, maar daar bleek niets van.

Mooi ook hoe Letschert zijn goal vierde: ondanks dat je ooit bij Groningen gespeeld hebt, mag je van mij blij zijn met een doelpunt.

Mooie opmerking van de commentator aan het begin van de tweede helft: 'de FC trapt af'. Joh! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Letschert is ook min of meer weggestuurd bij Groningen, dus ik snapte zijn reactie wel na zijn goal. :)

Is dit seizoen volgens het AD gewoon de beste speler in de Eredivisie tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:44
Boehoe wat heeft Groningen beroerd gespeeld. Probleem is al tijden dat er een paar bijlopen die het woord mee terug rennen en verdedigen niet kennen. De kracht van Utrecht zit in de aanval dus dan vraag je om een afstraffing. Goed van Utrecht, slappe offday van Groningen

En Nec-Willem II... Wat een verschrikkelijke scheidsrechter. Willem II wordt gewoon flink benadeeld. Zie je ook wel vaker, geïntimideerd door het thuis publiek of zo

[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 18-01-2016 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Iemand zich nog weer eens geërgerd aan het nodeloos raar uitspreken van namen van spelers? Vrijdagavond luisterde ik Langs de Lijn en daar noemde de commentator Darryl Lachman na zijn terugkomst naar Nederland ineens Latsjman, en zaterdag in de samenvatting deed de tv commentator (wellicht dezelfde persoon?) hetzelfde... aaargh.... Ik weet niet hoe het officieel uitgesproken moet worden, maar logisch vind ik Latsjman niet, de beste jongen is een Curaçaose Nederlander, de kans op een tsj-uitspraak lijkt mij nihil.... Los daarvan was het voordat hij naar Engeland vertrok nog gewoon Lachman, wat is er veranderd sindsdien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Valt me wel iets op bij Utrecht. Hebben die dit seizoen al een keer met elf man het eindsignaal gehaald? Volgens mij mag er elke wedstrijd wel iemand een rode kaart in ontvangst nemen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
P.O. Box schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:07:
Iemand zich nog weer eens geërgerd aan het nodeloos raar uitspreken van namen van spelers? Vrijdagavond luisterde ik Langs de Lijn en daar noemde de commentator Darryl Lachman na zijn terugkomst naar Nederland ineens Latsjman, en zaterdag in de samenvatting deed de tv commentator (wellicht dezelfde persoon?) hetzelfde... aaargh.... Ik weet niet hoe het officieel uitgesproken moet worden, maar logisch vind ik Latsjman niet, de beste jongen is een Curaçaose Nederlander, de kans op een tsj-uitspraak lijkt mij nihil.... Los daarvan was het voordat hij naar Engeland vertrok nog gewoon Lachman, wat is er veranderd sindsdien?
ligt eraan welke commentator het is lijkt het, bij Cambuur zelf noemen ze hem ook 'gewoon' Lachman.
Latstjman wordt hij in zijn eerdere periode ook wel eens genoemd, maar vaak ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ankona schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:15:
Valt me wel iets op bij Utrecht. Hebben die dit seizoen al een keer met elf man het eindsignaal gehaald? Volgens mij mag er elke wedstrijd wel iemand een rode kaart in ontvangst nemen.
De 5e al dit seizoen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
  • Laatst online: 08-08 09:46
Aan de andere kant, van die 5 wedstrijden zijn er toch 3 gewonnen. 60% winst is voor een club als Utrecht gewoon goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
De Knvb maakt zichzelf weer eens belachelijk. Van den Berg krijgt een voorstel van een wedstrijd. Dat is een beetje weinig voor na trappen en een beetje veel voor niets.

Kortom, ze hebben geen idee wat er gebeurd is en doen maar wat.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Gonadan schreef op zondag 17 januari 2016 @ 21:01:
Ik vond het wel meevallen, ik zat er tegenover, het was vak Midden Noord, het hardcore gebeuren. Ik heb het zelf bijna niet gehoord maar ik had ook een dikke muts op.
Dat Cellissen bijna zijn tanden kwijt was vond ik heftiger. Toen werden er ook dingen geroepen door kinderen naast me, omdat het spel even stil lag. Maar soms ook grappige dingen als: ga douchen en TV kijken.

Ook na afloop nog een fan gehoord: jammer dat hij zijn nek niet gebroken had van Cellissen.

[ Voor 6% gewijzigd door Soldaatje op 18-01-2016 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Ankona schreef op maandag 18 januari 2016 @ 09:03:
[...]

In zijn algemeenheid ben ik het volledig met je eens. Het gaat om de overtreding die gemaakt wordt en niet het eventuele vervolg. Wanneer je met een correcte sliding iemand blesseert, is dat natuurlijk vervelend, maar nog geen overtreding. In dit geval was het echter geen correcte sliding, hij kwam met gestrekt been en noppen naar voren in, dat is een overtreding, waar terecht voor werd gefloten en naar mijn idee een terechte gele kaart voor werd gegeven. Op zo'n manier inkomen is gewoon een overtreding, ongeacht de gevolgen.

Zo overigens ook bij de overtreding van Van den Berg, ondanks dat hij het tegenspreekt, zie je hem bewust natrappen. Dat hij zijn tegenstander daarbij niet of nauwelijks raakt, is niet relevant. Het blijft een overtreding waarvoor een rode kaart terecht is.

De reactie van Advocaat gisteravond bij Studio Voetbal gisteravond sloeg dan ook weer eens nergens op. Maar het lijkt me sowieso een goed idee als hij een keer een spelregelcursus zou volgen, hij zit er zo vaak naast. Dat dat soort acties veertig jaar geleden door de vingers werden gezien, betekent nog niet dat het geen overtredingen zijn.

En ook mbt ADO en de actie tegen Cillessen kraamde hij weer een hoop onzin uit. Het is van de gekken dat hij ADO de handen boven het hoofd houdt. Het zou goed zijn wanneer clubs in woord en daad afstand nemen van een deel van hun aanhang. En ja, ook bij met name Ajax, Feyenoord en Utrecht moet dat gebeuren, maar het was nu weer eens bij ADO en het wordt tijd dat clubs daar in hun geheel verantwoordelijkheid voor nemen. Het zou een goed teken zijn wanneer ADO daar het voortouw in neemt. De verklaring die ze nu op hun website hebben gezet, zal naar ik vermoed niet omgezet worden in daden en loopt ook dit weer met een sisser af.

En wat betreft Cillessen, wellicht heel flink van hem dat hij de wedstrijd uitspeelt, maar zo'n beslissing zou niet aan de speler moeten zijn, maar aan de medische staf. Zij zijn degenen die daar een goed gefundeerd oordeel over kunnen geven. Het is gewoon niet meer van deze tijd dat het oordeel aan de speler te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Laatst online: 17:04
Harribo schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:00:
Boehoe wat heeft Groningen beroerd gespeeld. Probleem is al tijden dat er een paar bijlopen die het woord mee terug rennen en verdedigen niet kennen. De kracht van Utrecht zit in de aanval dus dan vraag je om een afstraffing. Goed van Utrecht, slappe offday van Groningen
Wegens omstandigheden zat ik thuis... potdomme blij dat ik na de 1-4 een beetje kon zappen richting Liverpool of Rotterdam. Echt, we speelden als in onze slechtste uitwedstrijden. Dramatisch spel, geen dynamiek, trage balbehandeling en voortzetting, geen durf, achteruit lopen, achteruit verdedigen, mannetjes kwijt zijn en compleet gebrek aan beweging aan de bal. Was wederom een vreselijke ergernis.

En ja, Utrecht speelde uitstekend, effectief en maakte gebruik van de zwakheden die we al maanden hebben. Het is echt belachelijk dat we met dit elftal (met name middenveld en aanval) zo zwak kunnen spelen. Blijkbaar allemaal de angst die erin zit door een zwak centraal duo achterin (Reijnen met name, maar Kappelhof is op de centrale middenveld positie een stuk beter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
lateef schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:29:
[...]
En wat betreft Cillessen, wellicht heel flink van hem dat hij de wedstrijd uitspeelt, maar zo'n beslissing zou niet aan de speler moeten zijn, maar aan de medische staf. Zij zijn degenen die daar een goed gefundeerd oordeel over kunnen geven. Het is gewoon niet meer van deze tijd dat het oordeel aan de speler te laten.
Uh misschien was het oordeel van de dokter dat hij door kon spelen, maar laten ze dat daarna over aan de speler. Lijkt mij meer dan logisch.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Nu online

PauseBreak

derp!

martinusz schreef op maandag 18 januari 2016 @ 17:16:
[...]

Uh misschien was het oordeel van de dokter dat hij door kon spelen, maar laten ze dat daarna over aan de speler. Lijkt mij meer dan logisch.
Nah, het probleem is meer dat die artsen niet onafhankelijk zijn. Soms zijn het zelfs geen artsen maar fysiotherapeuten die op de bank zitten.

Eigenlijk is de beste oplossing die van de rugby: Onafhankelijke artsen en een scheidsrechter die op medisch advies een "grijze kaart" kan trekken waarmee de speler uit de wedstrijd moet worden gehaald en vervangen mag worden door een ander. Dat moet ook in het voetbal niet al te lastig zijn om te implementeren.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17:54

Qu3st

Kazim tot 1 februari geschorst.

http://www.nu.nl/voetbal/...-richards-1-februari.html
De clubleiding van Feyenoord heeft spits Colin Kazim-Richards maandag een schorsing tot 1 februari opgelegd, omdat hij vrijdag een verslaggever van het AD bedreigde.

"De schorsing houdt in dat Kazim-Richards tot en met het einde van deze maand niet op de club is, niet meetraint en tevens geen deel uitmaakt van de wedstrijdselectie", schrijft Feyenoord op de site van de club.

Na 1 februari zullen de Rotterdammers zich opnieuw gaan "bezinnen" op de situatie van de Engelse Turk.

De 29-jarige Colin Kazim-Richards was al buiten de wedstrijdselectie gelaten voor de topper van zondag tegen PSV, omdat hij vrijdag vlak voor de wekelijkse persconferentie "intimiderend gedrag" vertoonde ten opzichte van journalist Mikos Gouka.

De aanvaller zou een aantal maal tegen de verslaggever hebben gezegd dat "hij neer zou gaan" vanwege een kritisch artikel dat Gouka vorige week publiceerde in het AD.

Kramer

Kazim-Richards is dit seizoen zijn basisplaats in Rotterdam kwijtgeraakt aan Michiel Kramer. Hij kwam tot nu toe elf competitieduels in actie, waarin de oud-speler van onder andere Fenerbahçe en Galatasaray één keer scoorde.

Derde spits Anass Achahbar vertelde zondag in De Kuip nog aan NU.nl dat hij hoopt dat zijn concurrent weer in genade wordt aangenomen bij Feyenoord. "Colin is een emotionele jongen, die handelt vanuit zijn gevoel. Maar hij is zeker geen onruststoker binnen onze groep. Hij gaat met iedereen goed om."

Aanvoerder Dirk Kuijt meldde vrijdag in gesprek met RTV Rijnmond dat Kazim-Richards nog van waarde zou kunnen zijn voor de nummer drie van de eredivisie. "Maar als hij een reserverol niet meer kan opbrengen, dan moet hij een keuze voor zichzelf maken."

De winterse transferperiode is in Nederland tot en met 1 februari open.

[ Voor 88% gewijzigd door Qu3st op 18-01-2016 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:33

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Zo hopen ze toch nog knaken voor hem te krijgen? Een hoofdprijs wordt het sowieso niet meer.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Je zou bijna denken dat het opzet is van hem... Hij beland op de bank en gaat zich nu onmogelijk maken. Zelf gaf hij in een interview al aan dat een transfer wellicht de beste optie zou zijn. Dit is een manier om het te forceren. Typisch een speler die zichzelf belangrijker vindt dat het collectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Las toevallig net dat hahn geblesseerd is geraakt bij jong Feyenoord, erg zonde dat hij niet als eerste keeper ergens onder de lat staat, vond hem een uitstekende keeper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
martinusz schreef op maandag 18 januari 2016 @ 21:50:
Las toevallig net dat hahn geblesseerd is geraakt bij jong Feyenoord, erg zonde dat hij niet als eerste keeper ergens onder de lat staat, vond hem een uitstekende keeper!
Nog een extra seizoen bij PEC was beter geweest. Opzich een misstap van Feyenoord, of ze waren wel heel benauwd dat Vermeer geblesseerd gaat raken.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Luxicon schreef op maandag 18 januari 2016 @ 22:51:
[...]

Nog een extra seizoen bij PEC was beter geweest. Opzich een misstap van Feyenoord, of ze waren wel heel benauwd dat Vermeer geblesseerd gaat raken.
Eens, Hahn maakte echt indruk vorig seizoen en zit nu te verpieteren op de bank. Jammer voor die jongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
martinusz schreef op maandag 18 januari 2016 @ 17:16:
[...]

Het ging mij met name om de reactie van Advocaat. Daarnaast volledig met PauseBreak eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarvinG schreef op maandag 18 januari 2016 @ 08:53:
[...]

Laat ik het anders formuleren. Wiens been ligt eerder? En wiens been glijdt vervolgens tegen dat liggende been aan?

Lijkt mij vrij lastig dan te stellen dat van Beek het been van die PSV-er raakt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
aicaramba schreef op maandag 18 januari 2016 @ 06:58:
Wat doet het er in godsnaam toe dat hij de bal eerst raakte? Het gaat er om dat hij met gevaar voor de tegenstander in komt. Daar komt nog bij dat hij hem vol, met gestrekt been raakt, met de onderkant van zijn voet. 100% rood
Als dat zo is, mag Moreno blij zijn dat ie überhaupt dit seizoen nog mag voetballen :+ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aicaramba
Leon Zwiers schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 02:21:
[...]

Als dat zo is, mag Moreno blij zijn dat ie überhaupt dit seizoen nog mag voetballen :+ .
Slechtste voorbeeld wat je kan geven. Die tackle is het voorbeeld waar hij met zijn in zet juist wel voor de man uit komt om te blokken, maar waar hij met zijn 2e been zijn tegenstander raakt. Ja, het is wel met risico voor de tegenstander.

Moreno komt in voor de man. Moreno heeft geen gestrekt been. Moreno komt veeel te hard in.
Van Beek komt in op de man. Van beek komt in met gestrekt been. Van beek komt te hard in.

3 criteria waar Moreno alleen op basis van inkomende snelheid erger is dan die van van Beek.

Niet dat ik wil zeggen dat het geen rood moest zijn van moreno, maar in deze discussie is die tackle het tegenovergestelde van wat ik bedoel. Ongeacht het kwetsuur is de inzet van van Beek lomper dan die van Moreno.

[ Voor 27% gewijzigd door aicaramba op 19-01-2016 06:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
aicaramba schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 06:42:
[...]

Slechtste voorbeeld wat je kan geven. Die tackle is het voorbeeld waar hij met zijn in zet juist wel voor de man uit komt om te blokken, maar waar hij met zijn 2e been zijn tegenstander raakt. Ja, het is wel met risico voor de tegenstander.

Moreno komt in voor de man. Moreno heeft geen gestrekt been. Moreno komt veeel te hard in.
Van Beek komt in op de man. Van beek komt in met gestrekt been. Van beek komt te hard in.

3 criteria waar Moreno alleen op basis van inkomende snelheid erger is dan die van van Beek.

Niet dat ik wil zeggen dat het geen rood moest zijn van moreno, maar in deze discussie is die tackle het tegenovergestelde van wat ik bedoel. Ongeacht het kwetsuur is de inzet van van Beek lomper dan die van Moreno.
Niet het slechtste. Hij heeft Shaw met zijn 2e been doormidden getrapt, wat zeker ongelukkig was, maar dat was een tackle die fors risico voor de patiënt opleverde. Was namelijk ook gestrekt been ( die mistte Shaw nog maar net ) maar door de lompheid en snelheid van die tackle trapt ie m alsnog doormidden

Het weekend erna flikt ie iets vergelijkbaars ( weet even niet meer tegen wie dat was ) met de noppen vooruit. Beide overtredingen zonder kaart gebleven

Precies hetzelfde als wat v Beek deed.

Nu vind ik de gele kaart absoluut terecht. Maar direct rood? Nee. Als dit direct rood is, dan eindigen voortaan een hele hoop potjes 8 v 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als Feyenoord Bruma had gehad en wij Van Beek, dan had Feyenoord gewonnen.

De overtreding van Van Beek was volgens mij de zwaarste totnogtoe van dit Eredivisie-seizoen. Met het volle gewicht, gestrekt been en de noppen (dus) vooruit op de enkel invliegen, goeiendag zeg. Qua intentie was er niet zo veel aan de hand, hij was gewoon te laat en doordat hij zich tot het uiterste moest inspannen om de bal te kunnen raken, kwam ie met gestrekt been in. Geen kwade opzet, maar onkunde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 01:14:
[...]

Laat ik het anders formuleren. Wiens been ligt eerder? En wiens been glijdt vervolgens tegen dat liggende been aan?

Lijkt mij vrij lastig dan te stellen dat van Beek het been van die PSV-er raakt toch?
Nee, dit is overduidelijk geen gestrekt been vol op de enkel. Snap niet dat iemand dat hier uit haalt.
Vraag me af of het wel een overtreding is..
http://voetbalflitsen.nl/...n-rood-voor-sven-van-beek

Arias glijdt gewoon tegen het liggende been van Van Beek aan.. Het is inderdaad lastig te stellen dat Van Beek het been van Arias raakt.

[ Voor 50% gewijzigd door St@m op 19-01-2016 08:38 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:33
ik vind dat een vrij beroerd linkje om 't mee te kunnen beoordelen eerlijk gezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik zie een speler die te laat is, raakt de bal niet, been is gestrekt, noppen vooruit.

1+1 is toch 2? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Het zal niet eens in de samenvatting, dus valt het mee ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Mars18 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 09:10:
Dus toch niet iedereen is tegen Feyenoord, kan dat geroep ook weer de kast in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Mars18 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 09:10:
Dan heb je geslapen, want daar zat het wel in ;)

Maar serieus alweer 2 pagina's over een overtreding kom op, het is niet echt een discutabel besluit van de scheids, want hier kun je wel degelijk rood voor trekken. Gewoon accepteren en weer doorgaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 01:14:
[...]

Lijkt mij vrij duidelijk.

kijk de beelden nu maar eerst eens terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:20

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Modbreak:Zo, even de bezem er doorgehaald. Dat het er in het veld, op de tribunes en rond de stadions soms heet aan toe gaat is nog geen reden om hier allerlei onfatsoenlijk taalgebruik te hanteren en daar dan lekker over te gaan bekvechten.

Speltip #13: maak a.u.b. een topicreport aan als je vind dat iemand zich onfatsoenlijk uit :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Ach, zo zijn er altijd situaties die anders beoordeeld had kunnen worden. van Beek had rood kunnen krijgen, maar zo had Arias ook na 20 minuten zijn 2x geel hebben gehad (Bal wegtrappen na fluitsignaal, Elia onderuit schoppen en wat later aanval eruit halen).

Uiteindelijk denk ik dat Makkelie over de hele wedstrijd gezien prima gefloten heeft en dat PSV terecht heeft gewonnen, ze gingen gewoon effectiever om met de kansen die ze kregen. Nu op naar volgend weekend. Blij dat de Eredivisie weer is begonnen!
Luxicon schreef op maandag 18 januari 2016 @ 22:51:
[...]

Als topclub zijnde moet je gewoon 2 goede keepers hebben. Stel Vermeer zou een ernstige blessure oplopen, hoe los je dat dan op als je Hahn opnieuw had verhuurd? Miazek of Bijlow maar voor de leeuwen gooien?

[ Voor 32% gewijzigd door JST94 op 19-01-2016 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
martinusz schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 09:13:
[...]

Dan heb je geslapen, want daar zat het wel in ;)

Maar serieus alweer 2 pagina's over een overtreding kom op, het is niet echt een discutabel besluit van de scheids, want hier kun je wel degelijk rood voor trekken. Gewoon accepteren en weer doorgaan!
Bij Fox echt niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:50
JST94 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:18:
Als topclub zijnde moet je gewoon 2 goede keepers hebben. Stel Vermeer zou een ernstige blessure oplopen, hoe los je dat dan op als je Hahn opnieuw had verhuurd? Miazek of Bijlow maar voor de leeuwen gooien?
Het is misschien beter om een ervaren 2e keeper te hebben die niet zo nodig meer hoeft en niet beter hoeft te worden. Maar dat moet ook maar kunnen. Ik denk/hoop dat Vermeer in de zomer verkocht wordt en dat Hahn dan eerste keeper wordt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
ph4ge schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:08:
[...]

Het is misschien beter om een ervaren 2e keeper te hebben die niet zo nodig meer hoeft en niet beter hoeft te worden. Maar dat moet ook maar kunnen. Ik denk/hoop dat Vermeer in de zomer verkocht wordt en dat Hahn dan eerste keeper wordt.
Ik denk inderdaad dat voor Hahn nu het eigenlijk zonde is, hij is jong, heeft zich al prima bewezen als eerste keeper bij PEC. Jammer om dan als stand-in te moeten fungeren als je een dergelijk niveau hebt. Maar als backup voor Vermeer natuurlijk weer prima, maarja gaat Vermeer wel weg?

Bij Ajax heb je Boer als 2de keeper, wat ouder, heeft al jaren gekeept en vind het wel tof om een keer bij een topclub te zitten. Dat is eigenlijk een ideale tweede keeper. Maar goed er zullen ook zat tweede keepers zijn die nooit eerste keeper worden (of derde keeper zelfs), bij Feyenoord zat toch ook een derde keeper die daar heel lang heeft gezeten? (ben zijn naam kwijt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
ph4ge schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:08:
[...]

Klopt, maar die heeft Feyenoord niet ter beschikking. Verder hoop ik ook dat Vermeer verkocht wordt, niet omdat ik hem niet mag. Maar ik zou hem een overstap naar een mooie buitenlandse club wel gunnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 22:03

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Vind Vermeer toch nog steeds een rare keeper, en ook wat overschat. Het is een goede reflex keeper en goed op de lijn. In de lucht is hij nog steeds erg kwetsbaar. Ver uitkomen in de Premier League, zie je het voor je? Ik niet.

Voor Nederlands begrippen prima, maar ook niet meer dan dat.

(vind alleen Cilissen een goede keeper, maar ook echt niet voor de top in Engeland eerder subtop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:31
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=267397

Hoe durf je dat te zeggen als ADO zijnde...niets verkeerd gedaan.

Dit is gewoon hand boven het hoofd houden van de supporters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terranova schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 19:59:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=267397

Hoe durf je dat te zeggen als ADO zijnde...niets verkeerd gedaan.

Dit is gewoon hand boven het hoofd houden van de supporters.
Misschien moet je ook even lezen wat je plaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:31
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 20:03:
[...]

Misschien moet je ook even lezen wat je plaatst?
Oops 8)7

Had eerst deze gelezen

http://www.ajaxshowtime.c...-het-niet-verkeerd-gedaan

Daar staat het wel zo geformuleerd, maar wilde de niet Ajax supporters het niet aan doen om een ajax site te bezoeken

[ Voor 40% gewijzigd door Terranova op 19-01-2016 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terranova schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 20:08:
[...]

Oops 8)7

Had eerst deze gelezen

http://www.ajaxshowtime.c...-het-niet-verkeerd-gedaan

Daar staat het wel zo geformuleerd, maar wilde de niet Ajax supporters het niet aan doen om een ajax site te bezoeken
Ook in dat artikel is vrij duidelijk de club het sterk afkeurt. Het gaat er om dat de club tijdens de wedstrijd niet verkeerd heeft gehandeld, door de stadionspeaker een paar keer in te zetten om te kappen met die apengeluiden. Volgens mij had je alleen de suggestieve kop gelezen ;)
Pagina: 1 ... 31 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder