[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 119 Laatste
Acties:
  • 247.703 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
PEC mist trouwens een hoop basisspelers. Begois, Becker, Marinus, Thomas, Saymak en van Hintum. De 3e keeper staat er nu in bij Zwolle. Maar niks kan slechter zijn dan van der Hart (2e keeper) lijkt me. :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:23
Je kijkt dus duidelijk de wedstrijd niet. Ik had wat completer moeten zijn voor de mensen die niet volgen :)

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Achja, nog even en dan knalt PSV er 2 in. Kijk maar wat voor kansen de Jong al heeft.

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-10 16:18

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Mooi voor Lestienne dit!

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:32
Wat een verschrikkelijke kleffe onzin zeg. Luuk de jong ook weer met dat wijzen naar lestienne :')

[ Voor 13% gewijzigd door FDMK op 19-12-2015 21:22 ]

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

Goed gezien Higler... pff

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 19-12-2015 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 04-10 17:54

Qu3st

Higler :F :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:15
Heracles Groningen, wat een slechte wedstrijd tot nu toe.
Dat kunstgras, echt verschrikkelijk. Bal stuitert alle kanten op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
carpebios schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 21:02:
Klopt, maar een optelsom na bijna 60 minuten mag het wel zijn. Als je dan zo makkelijk geel geeft aan PSV....
Waar blijft die video-scheids.
Inderdaad, waar blijft die videoscheids? Dat had een strafschop voor PEC Zwolle moeten zijn.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Harribo schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 21:32:
Heracles Groningen, wat een slechte wedstrijd tot nu toe.
Dat kunstgras, echt verschrikkelijk. Bal stuitert alle kanten op
PSV - PEC vond ik ook niet best, wel spannend maar veel fouten.

[ Voor 0% gewijzigd door Qu3st op 19-12-2015 21:38 . Reden: Inmiddels verleden tijd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:23
argro schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 21:32:
[...]
Inderdaad, waar blijft die videoscheids? Dat had een strafschop voor PEC Zwolle moeten zijn.
Had het 4-3 geworden met de pingels die beide ploegen niet kregen. Ik snap niet waarom er nu nog geen video is.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
carpebios schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 21:38:
[...]

Had het 4-3 geworden met de pingels die beide ploegen niet kregen. Ik snap niet waarom er nu nog geen video is.
Omdat de wedstrijd dan nu nog stil lag. Dan waren ze aan het discussiëren of de overtreding van Isimat binnen óf buiten de 16 was. :9

Ik hoor dit seizoen veel geklaag over dat de arbitrage op de hand van Feyenoord is etc. Kan, maar is het niet eerder zo dat de arbitrage zo belachelijk veel grote fouten maken? Ik heb gewoon het idee dat er veel en veel meer blunders van de arbitrage af komen dit seizoen in vergelijking met eerdere jaren. Ik begrijp best dat ze niet alles kunnen zien, maar sommige dingen? (Buitenspelsituatie AZ - Utrecht, Overtreding Isimat). Die dingen zijn toch zó ontzettend duidelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:11
Luxicon schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 21:06:
PEC mist trouwens een hoop basisspelers. Begois, Becker, Marinus, Thomas, Saymak en van Hintum. De 3e keeper staat er nu in bij Zwolle. Maar niks kan slechter zijn dan van der Hart (2e keeper) lijkt me. :P
Begois was wel basisspeler, maar kon niet verder. ;)

Verder inderdaad nogal wat afwezigen. Toch nog wel een knappe prestatie geleverd ondanks het verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
Ik word als Groningen supporter wat nerveus van de scheidsrechter. Elk tikje is een overtreding. Voor je het weet heb je een pingel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:42
Leuk dat bij het moment Isimat veel Tweakers hier opeens hun reactie geven. En dat de NOS in hun samenvatting ontzettend aan beeldvorming doet en net doet alsof Zwolle te kort gedaan is.
Het was een penalty ja, maar PSV verdiende er ook een maar daar praat niemand over omdat PSV vlak daarna scoort. Verder verzuimde Higler meerdere malen gele kaarten te geven aan spelers van PEC die constant veelbelovende aanvallen van PSV onderbrak. Met als hoogtepunt in de 2de helft waar Lestienne op de rand van de 16 vrijwel alleen op de keeper af kan, maar de speler van PEC die de overtreding maakt niet eens een kaart kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Probeer je nou te zeggen dat er reacties hier gegeven worden die slechts 1 kant van scheidsrechterlijke dwalingen tonen? Zie je verder bijna niet hier :+

2-2 was wel lekker geweest, 3-2 lijkt terecht te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Fleximex schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 23:11:
Leuk dat bij het moment Isimat veel Tweakers hier opeens hun reactie geven. En dat de NOS in hun samenvatting ontzettend aan beeldvorming doet en net doet alsof Zwolle te kort gedaan is.
Het was een penalty ja, maar PSV verdiende er ook een maar daar praat niemand over omdat PSV vlak daarna scoort. Verder verzuimde Higler meerdere malen gele kaarten te geven aan spelers van PEC die constant veelbelovende aanvallen van PSV onderbrak. Met als hoogtepunt in de 2de helft waar Lestienne op de rand van de 16 vrijwel alleen op de keeper af kan, maar de speler van PEC die de overtreding maakt niet eens een kaart kreeg.
Veel tweakers geven een reactie? Misschien even goed lezen?

Ik schakelde in bij dat moment. En dat was gewoon een 100 procent overtreding. Wat er verder gebeurt is geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-10 21:25
Harribo schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 22:10:
Ik word als Groningen supporter wat nerveus van de scheidsrechter. Elk tikje is een overtreding. Voor je het weet heb je een pingel
Dat speelt niet lekker hoor, als een scheids alles direct wilt bestraffen.

Offtopic:
Ik had gister 111 euro kunnen winnen met Toto. AZ speelde gelijk, maar had toch verwacht dat Groningen van Heracles zou gaan winnen. Dat kan dus met die scheids te maken hebben, haha :+
Groningen heeft echt geen verkeerd team!

Wat ik me overigen wel afvraag is: Waarom doet Ajax zoveel aankloten met spitsen?
Zivkovic is echt zo snel als een speer, maar benutte zijn kansen niet tegen Feyenoord (schoot rechts van de keeper en de bal gaat links naast de paal :? Dat is lastiger dan hem raken..) en Hoessen vond ik altijd wel een hele goede spits omdat hij wel wat kon met de bal. Nu staat er Milik en die is nu ook niet ''je van het''.
Als ik terug denk aan die goal van Hoessen tegen Dortmund eind 2012, dan zie je toch dat hij wel iets kan. Helaas zal dat nu allemaal wel wat minder zijn.

[ Voor 36% gewijzigd door Mosin op 20-12-2015 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Mosin schreef op zondag 20 december 2015 @ 09:26:
[...]

Dat speelt niet lekker hoor, als een scheids alles direct wilt bestraffen.

Offtopic:
Ik had gister 111 euro kunnen winnen met Toto. AZ speelde gelijk, maar had toch verwacht dat Groningen van Heracles zou gaan winnen. Dat kan dus met die scheids te maken hebben, haha :+
Groningen heeft echt geen verkeerd team!

Wat ik me overigen wel afvraag is: Waarom doet Ajax zoveel aankloten met spitsen?
Zivkovic is echt zo snel als een speer, maar benutte zijn kansen niet tegen Feyenoord (schoot rechts van de keeper en de bal gaat links naast de paal :? Dat is lastiger dan hem raken..) en Hoessen vond ik altijd wel een hele goede spits omdat hij wel wat kon met de bal. Nu staat er Milik en die is nu ook niet ''je van het''.
Als ik terug denk aan die goal van Hoessen tegen Dortmund eind 2012, dan zie je toch dat hij wel iets kan. Helaas zal dat nu allemaal wel wat minder zijn.
Ik ben ook een fan van Hoesen, maar blijkbaar ziet Ajax het niet in hem zitten.
Hij was technisch vaardiger en een sierlijkere voetballer dan Milik of Sanogo. Milik is ook echt wel een prima spits, vooral een afmaker en een goed schot. Op dit moment loopt het echter niet zo lekker bij hem. Voetballend is hij ook minder, wat te trage handelingssnelheid...

Maar goed, gelukkig is Ajax nooit echt afhankelijk van 1 doelpuntenmaker maar zijn er meer spelers die relatief vaak scoren.

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen ik vind River Plate niet verkeerd spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:39
Verwijderd schreef op zondag 20 december 2015 @ 11:49:
Ik moet zeggen ik vind River Plate niet verkeerd spelen.
Ze geven ruimte genoeg weg achterin, het is wachten totdat barca gaat versnellen.
Wel goed dat de scheids niet in het theater van Alba trapte daar bij die vrije trap in de hiek.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Het theater wordt al wel weer uitgevoerd ja, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:29

Niku

Alagaesii

Commentator doet net alsof elke overtreding een moordaanslag is. Irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 12:39
Niku schreef op zondag 20 december 2015 @ 11:56:
Commentator doet net alsof elke overtreding een moordaanslag is. Irritant.
Het is sowieso niet de commentator die ik verwacht, zat al verbaast op sport1/fox naar de wedstrijd te zoeken :/

Waarom zend de NOS dit uit?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar is de 1-0 voor FC Barcelona!! Messi!!, verdiend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Messi, 0-1.

Lekker hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Bah, al dat toneel.

Zoet en Lestienne zijn vannacht overigens aangehouden bij een vechtpartij, ben benieuwd wat daar gebeurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Neymar ligt wel erg graag op de grond te rollen, Bilal is daar niks bij. Maar hij compenseert het weer met goede acties...

Verder is dit WK voor clubs ook meer een formaliteit, in dit geval Barcelona maar als het bijvoorbeeld Bayern zou zijn geldt ook, dat het niveauverschil grofweg te groot is.
Barca lijkt wel op halve kracht te spelen en staat alsnog 3-0 voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-10 16:18

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Niku schreef op zondag 20 december 2015 @ 12:53:
Bah, al dat toneel.

Zoet en Lestienne zijn vannacht overigens aangehouden bij een vechtpartij, ben benieuwd wat daar gebeurd is.
Zoet belemmerde de arrestatie, niet echt slim. Een gast probeerde hem nog tegen te houden. Meer nieuws daarover hier. Filmpje hier.

[ Voor 15% gewijzigd door FREAKJAM op 20-12-2015 13:49 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:01
Twente als 17e het nieuwe jaar in. au.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:07
Wel mooi dat Cambuur zichzelf weer heeft kunnen oppakken na zo'n belabberde seizoensstart. Ze hebben het als provincieclub bijzonder goed gedaan de afgelopen jaren. Het jammerlijke daaraan is dat de uitblinkers, stuk voor stuk, zijn weggekaapt wat een bijzonder matig team oplevert voor dit jaar.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
FREAKJAM schreef op zondag 20 december 2015 @ 13:39:
[...]

Zoet belemmerde de arrestatie, niet echt slim. Een gast probeerde hem nog tegen te houden. Meer nieuws daarover hier. Filmpje hier.
Wat een domme lul die Zoet (o.b.v. het filmpje). Overigens zouden scheidsrechters een voorbeeld aan die agenten moeten nemen. Klagen over een beslissing meteen aanpakken.

Ook geen reclame voor Lestienne trouwens. Eerst lang niet in staat zijn om te voetballen wegens omstandigheden, maar zeer snel daarna wel in staat om de boel in de kroeg zodanig op stelten te zetten dat een arrestatie volgt.

[ Voor 15% gewijzigd door argro op 20-12-2015 15:19 ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Niku schreef op zondag 20 december 2015 @ 12:53:
Bah, al dat toneel.

Wat doen die lui zo laat nog op straat? Zegt vooral iets over gebrek aan topsport mentaliteit. Uit de selectie dus.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ankona schreef op zondag 20 december 2015 @ 15:19:
[...]

Wat doen die lui zo laat nog op straat? Zegt vooral iets over gebrek aan topsport mentaliteit. Uit de selectie dus.
Het is winterstop. Die avond mogen ze best vieren.

De manier waarop is een ander verhaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-10 21:25
MarvinG schreef op zondag 20 december 2015 @ 11:01:
[...]

Ik ben ook een fan van Hoesen, maar blijkbaar ziet Ajax het niet in hem zitten.
Hij was technisch vaardiger en een sierlijkere voetballer dan Milik of Sanogo. Milik is ook echt wel een prima spits, vooral een afmaker en een goed schot. Op dit moment loopt het echter niet zo lekker bij hem. Voetballend is hij ook minder, wat te trage handelingssnelheid...

Maar goed, gelukkig is Ajax nooit echt afhankelijk van 1 doelpuntenmaker maar zijn er meer spelers die relatief vaak scoren.
Tja.. aan de ene kant is het lastig voetballen met van die gierige spelers om je heen. Iedereen wilt scoren en vergeet daarin het belang van een team.
Ook Müller loopt Lewandowski vaak in de weg, maar die scoort uiteindelijk toch wel. Milik moet toch proberen zijn draai te vinden en te scoren. Desnoods zich daarmee bemoeien!
Hoessen zal wel niet meer tot Ajax komen helaas, Zivkovic ook niet denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 15:54
PWM schreef op zondag 20 december 2015 @ 15:21:
[...]

Het is winterstop. Die avond mogen ze best vieren.

De manier waarop is een ander verhaal.
Als je je als club serieus neemt dan moet je toch wat mensen schorsen. Maar ja zelf schorsen durven clubs niet.

als je op het filmpje kijkt dat je als Zoet zijnde 3x wordt weg gestuurd, en zelf nog iemand tegen je zegt niet doen, en je weg probeert te halen. Tja die arrestatie is in mijn ogen terecht.

Het andere kan je niet over oordelen want daar is alles al gebeurd.

[ Voor 28% gewijzigd door Kevinp op 20-12-2015 15:44 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 04-10 06:50
Pff Feyenoord maakt het zichzelf weer onnodig moeilijk. EDIT: Ze geven het zelfs helemaal weg. Hoe onnodig, zo word je nooit kampioen.

[ Voor 41% gewijzigd door ph4ge op 20-12-2015 15:54 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Nu is de wedstrijd tegen PSV opeens super belangrijk. Door deze uitslag kan PSV een echt gat slaan.

Prutsers,helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Kuyt laat ook helemaal niets zien, deelt ook in de malaise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Stel prutsers zeg. In plaats van 2,3-0 voor. Krijg je nu de deksel op de neus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat zal nog wel wat scheve gezichten geven bij NEC, die Limbombe steelt daar de goal van Santos, compleet onnodig.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
gambieter schreef op zondag 20 december 2015 @ 15:57:
Dat zal nog wel wat scheve gezichten geven bij NEC, die Limbombe steelt daar de goal van Santos, compleet onnodig.
Stom ook, met het niveau van de gemiddelde lijnrechters kan het doelpunt zomaar vanwege buitenspel worden afgekeurd.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 04-10 06:50
Het is maar goed dat je nog in de beker zit, want kampioen zal je niet worden als je telkens op deze manier punten morst tegen de kleintjes. PSV heeft simpelweg meer kwaliteit en Ajax is stabieler.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Lekker NEC!

Wat een domme kaart voor El Ahmadi _O-

[ Voor 86% gewijzigd door Vos op 20-12-2015 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Lekker verdedigd door Feyenoord!

Of heb ik een scheidsrechtelijke dwaling over het hoofd gezien? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

El Ahmadi een frustratie-geel en is nu geschorst voor de PSV wedstrijd. Dat kun je als coach niet onbestraft gaan laten, wat een idioot.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Normaal hoop ik nu op puntenverlies van Ajax. Maar thuis tegen de Graafschap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
PWM schreef op zondag 20 december 2015 @ 16:31:
Normaal hoop ik nu op puntenverlies van Ajax. Maar thuis tegen de Graafschap...
Van mij mag je hopen hoor ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faabjan
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-06 15:04
Dit is typisch Feyenoord, verbaasd me niets. Helaas gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Mooi dat Feyenoord verliest, altijd een goed gevoel. Dit keer de scheids dus niet mee? :P

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:16
Foppe effect is trouwens ook al over :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Yup, je geeft je kans om mee te doen om het kampioenschap zo volledig weg. Ajax zal vanmiddag wel een gat slaan.

Na de winterstop verwacht ik toch echt dat Ajax punten gaat laten liggen, en dat PSV als ze zo doorgaan qua ontwikkeling weer kampioen zal worden. Ajax houdt winnen met uberslap spel echt niet het hele seizoen vol.

Feyenoord haakt door dit soort potjes keihard af. Stelletje prutsers. In de 1e helft hadden ze er al 3-4 moeten maken. Kazim die weer eens een 100% kans op de 2-2 mist. Ik dacht dat we genoeg middenvelders en aanvallers hadden. Maar nu er een paar sleutelspelers missen, blijkt hoe matig de selectie in de breedte is.
Als je nog iets wil, mag v Geel in de winterstop wel versterkingen gaan halen op t middenveld en de spits.

Veijnovic heeft een enorme dip, Kramer is te vaak compleet onzichtbaar, en een goede vervanger is er niet.
El Ahmadi gaat steeds gekkere dingen doen, v/d Heijden is ook een prutser en Botteghin is geblesseerd.

Ik vrees wederom een plek 2-3 voor Rotterdam Zuid.

[ Voor 51% gewijzigd door LZ86 op 20-12-2015 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Leon Zwiers schreef op zondag 20 december 2015 @ 16:35:
Yup, je geeft je kans om mee te doen om het kampioenschap zo volledig weg. Ajax zal vanmiddag wel een gat slaan.

Na de winterstop verwacht ik toch echt dat Ajax punten gaat laten liggen, en dat PSV als ze zo doorgaan qua ontwikkeling weer kampioen zal worden. Ajax houdt winnen met uberslap spel echt niet het hele seizoen vol.
Je kan ook zeggen dat het spel van Ajax niet slechter kan ;). Maar ze zullen zien, PSV gaf ik op voorhand de meeste kans en daar blijf ik bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:38
Lopend naar huis vandaag. En op de fiets op trainingskamp naar Portugal. Wat een kansloos resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Wanneer komt de samenvatting van Feyenoord online?

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Ajax is (tenzij ze ERG dik verliezen) herfstkampioen.

Ik weet niet of dat fijn is voor de titel. Maar het is in ieder geval lang geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
martinusz schreef op zondag 20 december 2015 @ 16:34:
Foppe effect is trouwens ook al over :+
Dat was het doordeweeks tegen Roda voor de beker al. :+

De Graafschap nog aardig sterk in het begin tegen Ajax, kan wel eens een lastige wedstrijd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Kevinp schreef op zondag 20 december 2015 @ 16:53:
Ajax is (tenzij ze ERG dik verliezen) herfstkampioen.

Ik weet niet of dat fijn is voor de titel. Maar het is in ieder geval lang geleden.
Wie kan ze van deze herfst titel afhouden dan? Ze staan eerste, ook al verliezen ze met 0-15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

TripleQ schreef op zondag 20 december 2015 @ 17:02:
[...]

Wie kan ze van deze herfst titel afhouden dan? Ze staan eerste, ook al verliezen ze met 0-15
Gedeeld eerste met een veeeel beter doelsaldo dan PSV.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
TripleQ schreef op zondag 20 december 2015 @ 17:02:
[...]

Bij een 0-11 verlies zou PSV winterkampioen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
0-11 zit er niet meer in. 1-0 voor Ajax ondertussen.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Spacey23 schreef op zondag 20 december 2015 @ 17:18:
0-11 zit er niet meer in. 1-0 voor Ajax ondertussen.
1-12 kan nog wel, toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
Nu in ieder geval 1-1, dus wie weet :p

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
De fanatieke aanhang van De Graafschap had nog het verzoek gedaan bij Ajax om met 8 man te starten en er zo een spannende wedstrijd van te maken, maar dat hoeft dus helemaal niet want met 11 tegen 11 komen ze ook op 1-1. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Kevinp schreef op zondag 20 december 2015 @ 17:06:
[...]

Bij een 0-11 verlies zou PSV winterkampioen worden.
Julie hebben gelijk, dacht dat het een puntje meer verschil was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-10 13:24
Is er bij Louis geen plek op de bank voor De Boer, kunnen ze daar samen naar balbezit gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Louis zit mogelijk niet zo lang op de bank meer daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Als er echt twintig miljoen voor Klaasen is geboden dan is het van de zotte dat hij niet wordt verkocht :/

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De topploegen zijn momenteel wel tobploegen, zeg ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Toch wel triest zo, tegen De Graafschap thuis zou je gewoon met 5-0 moeten winnen.

En die 20 miljoen voor Klaassen zou ik nu toch inderdaad geaccepteerd hebben. Pluk je vervolgens Ziyech weg bij Twente.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 17:52
dutchgio schreef op zondag 20 december 2015 @ 18:05:
En die 20 miljoen voor Klaassen zou ik nu toch inderdaad geaccepteerd hebben. Pluk je vervolgens Ziyech weg bij Twente.
Ik denk dat Klaassen zelf niet wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Toch wel triest zo, tegen De Graafschap thuis zou je gewoon met 5-0 moeten winnen.

Ziyech wordt wel heel vaak genoemd, maar wie zegt dat hij wil? Denk dat hij alleen op een buitenlandse club zit te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Vos schreef op zondag 20 december 2015 @ 18:11:
[...]

Ziyech wordt wel heel vaak genoemd, maar wie zegt dat hij wil? Denk dat hij alleen op een buitenlandse club zit te wachten.
Waarom niet, en wat zouden die buitenlandse ploegen meer te bieden hebben?

Geef hem de garantie op de basisplek op '10 en hij tekent, ongeacht niveau van de club, zo bleek ook uit de eerdere transfer waar hij ook naar Feyenoord had gekund. Die garantie zal hij in het buitenland niet krijgen.

Verder kom je vanaf Ajax eerder bij een mooie buitenlandse club dan vanaf Twente, helemaal in deze staat. Dat hij weg wil staat wel vast, waarheen niet. Als er verder geen beduidend goede club uit het buitenland zich meldt en Ajax wel is dat weinig concurrentie.

Verder speel je om de titel, niet om het voorkomen van degradatie.
En Europees, de eerste seizoenshelft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Geld ;).

Het is het gevoel wat ik heb, omdat hij ook niet voor Nederland koos denk ik dat hij niet op een Nederlands vervolg zit te wachten.

Maar we gaan het zien. Zie hem graag in Nederland blijven, mooie speler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat kan het inderdaad wel zijn, in het buitenland kun je al gauw meer verdienen. Twente moet verkopen en Ziyech wil weg, dus die zouden wel meewerken aan een transfer.

Hij zal nu bij Twente ook wel een goed contract hebben... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-10 21:05
Vos schreef op zondag 20 december 2015 @ 18:36:
Geld ;).

Het is het gevoel wat ik heb, omdat hij ook niet voor Nederland koos denk ik dat hij niet op een Nederlands vervolg zit te wachten.

Maar we gaan het zien. Zie hem graag in Nederland blijven, mooie speler!
Had dit meer te maken met het geklungel van Blind en dat Ziyech dacht dat dat een oefenwedstrijd spelen er niet voor zou zorgen dat hij niet meer voor een ander land kon kiezen?
Achteraf zegt hij natuurlijk wat anders maar ik denk dat hij gewoon niet meer wilde terugkrabbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-10 20:14

Tja, Real Madrid - Rayo Vallecano is vergelijkbaar met Ajax - De Graafschap alleen daar wordt het 10 - 2 en hier 2 - 1 met moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

chim0 schreef op zondag 20 december 2015 @ 19:01:
[...]

Tja, Real Madrid - Rayo Vallecano is vergelijkbaar met Ajax - De Graafschap alleen daar wordt het 10 - 2 en hier 2 - 1 met moeite.
Rayo stond anders 2-1 voor tot de rode kaarten.... Wat wil je nou zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zonder de rode kaarten had Real gewoon verloren of gelijk gespeeld, weet niet welk punt je wilt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Statistiekje:
Voor het eerst sinds 2003/2004 staat Ajax halverwege het seizoen 17 wedstrijden bovenaan in de Eredivisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 03-10 12:52

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Leuk, maar het gaat er om waar je staat na speelronde 34. Ik denk dat plaats 1 en 2 vergeven gaan worden aan PSV en Ajax op basis van de kwaliteit van PSV en het maar blijven winnen van Ajax. Feyenoord heb ik, ondanks dat de media graag anders zou willen zien, dit seizoen (nog) niet als titelkandidaat gezien. Elk jaar deden ze tot de winterstop aardig mee om vervolgens af te haken.

Ik ben benieuwd naar (mijn) PSV als het voor de eerste keer dit jaar in zijn sterkste opstelling kan gaan spelen, met Willems, Lestienne en Pereiro. Die twee goal van Pereiro gisteren was ongelofelijk raar om live te zien.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook benieuwd naar het sterkste PSV, we hebben de beste 11 nog niet gezien dit seizoen. Pereiro begint te wennen en is een talent van de buitencategorie, Willems is sowieso een van de beste voetballers in de Eredivisie en Lestienne is de beste linksbuiten in NL.

PSV speelt totnogtoe geen geweldig Eredivisieseizoen, ik verwacht na de winterstop meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:07
Maar PSV is de laatste jaren meestal minder na de winterstop, terwijl Ajax dan vaak beter gaat spelen.

Maar goed dat gaan we in 2016 allemaal zien

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Gynnad schreef op zondag 20 december 2015 @ 22:27:
Maar PSV is de laatste jaren meestal minder na de winterstop, terwijl Ajax dan vaak beter gaat spelen.

Maar goed dat gaan we in 2016 allemaal zien
Vorig jaar is Ajax niet bepaald ingelopen na de winterstop, zegt dus echt helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
In de jaren dat het kampioen werd wel, winterkampioen was het nooit.
Enige afwijking is daarin vorig seizoen, voor zowel Ajax dat het liet afweten en PSV dat juist sterk was.

Maar dat zegt inderdaad vrij weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:46
Ajax wil dus een extra spits halen in de winterstop. Op zich prima maar wordt het niet eens tijd voor wat meer balans in het veld qua ervaring? Haal voor elke linie een fatsoenlijke 25/26 jarige speler oid, die direct wat kunnen brengen.

Voor de spits positie mis ik een speler als Pantelic best wel, een harde werker, aardig wat doelpuntjes meegepikt en voorbereid, tevens lag hij goed in de groep en klaagde hij nooit.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
[...]

Beetje onnozele opmerking aangezien Rayo voorstond tot ze 2 rode kaarten kregen. Tegen 9 man is het een stuk makkelijker scoren natuurlijk.

Neemt overigens niet weg dat Ajax eigenlijk gewoon met 4-0 of 5-0 van een ploeg als De Graafschap hoort te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Tete heeft het nog bonter gemaakt dan Zoet en Lestienne, die wordt zelfs vervolgd: http://www.vi.nl/nieuws/a...tpartij.htm?channel=phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Toch vraag ik me af wat je als professional doet bij een coffeeshop. Al is het misschien lastig om niet in de buurt van een coffeeshop te zijn in Amsterdam. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JST94 schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:25:
Toch vraag ik me af wat je als professional doet bij een coffeeshop. Al is het misschien lastig om niet in de buurt van een coffeeshop te zijn in Amsterdam. :+
Hij is ook maar een mens hoor, gun hem gewoon zijn jonko, hij heeft ook een lastige wedstrijd gehad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:06
Zijn vader is een uitsmijter van een bar/coffeeshop dacht ik. Dus dat hij daar komt is dan al iets logischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
JST94 schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:25:
Het is inderdaad nogal apart bericht, is het nu in een coffeeshop gebeurd of 200 meter daar vandaan? In geval van dat laatste kan het inderdaad overal zijn en doet dat feit er verder ook niet zoveel toe. >:)

Zoals hierboven al gemeld wordt, zijn vader werkt bij een coffeeshop, dat zou er ook mee te maken kunnen hebben, maar ook dat hoeft niet natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
http://www.nu.nl/voetbal/...schijnen-vechtpartij.html

Volgens dit bericht gaat het alleen om verzet bij aanhouding en beledigen van een agent. En op een Ajax site die ik nu even niet kan linken hier vanwege firewall hier, zou het een misverstand zijn volgens Raiola en waren Tete en een vriend er niet bij betrokken maar ten onrechte opgepakt. Mocht dat waar zijn snap ik ook wel dat je je verzet bij een aanhouding, ik zou namelijk precies hetzelfde doen.

Maarja het is wel Raiola die het zegt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Raiola is nu dus ook al advocaat naast zaakwaarnemer.
Dan lijkt het allemaal wel mee te vallen:
"Kenny Tete heeft amper wat misdaan. Dat is de lezing van zijn zaakwaarnemer Mino Raiola. De rechtsback van Ajax is op 5 december aangehouden na een vechtpartij bij een coffeeshop in Amsterdam.
Het Openbaar Ministerie legt Tete twee dingen ten laste: belediging van een ambtenaar in functie en verzet bij zijn aanhouding. Op 27 januari moet hij zich voor de rechter verantwoorden. Raiola pleit Tete vrij.
"De aanhouding berust op misverstand", aldus de zaakwaarnemer tegen het Algemeen Dagblad. "Kenny Tete was op het verkeerde moment op de verkeerde plek. Hij liep met één vriend in de stad en ze waren getuige van een opstootje waar zij zelf niks mee te maken hadden."
De twintigjarige Tete bracht de nacht door in een politiecel. Ajax liet eerder vandaag al weten het incident te betreuren en het intern met Tete besproken te hebben."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Als ik het dus goed lees is het dus alleen het verzet bij aanhouding en beledigen van een politieagent. Dus waarvoor hij aangehouden is, is dus niet strafbaar/onterecht. Dan is het toch logisch dat je je verzet bij de aanhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Maar waarom is Feyenoord altijd zo slecht in uitwedstrijden, al jaren.
Dacht serieus dat het dit seizoen kon gaan gebeuren.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:00

PauseBreak

derp!

Niku schreef op maandag 21 december 2015 @ 09:37:
Tete heeft het nog bonter gemaakt dan Zoet en Lestienne, die wordt zelfs vervolgd: http://www.vi.nl/nieuws/a...tpartij.htm?channel=phone
Eigenlijk valt het me hartstikke mee dat er niet meer PSV'ers in de problemen komen in het "Eindhovense uitgaansleven" :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Ik kan mij persoonlijk niet voorstellen dat mij het zelfde zou overkomen als wat Tete is overkomen. Als er iets voorvalt dan draai ik me om en zorg ik dat ik de politie niet in de weg loop. De kans dat je dan onterecht wordt aangehouden is nihil. Zoals ik het lees heeft Tete met z'n neus ergens vooraan gestaan en blijkbaar er ook nog eens mee bemoeid.

Voor wat betreft die speler van PSV; als ik lees wat die jongen allemaal heeft mee moeten maken de afgelopen tijd kan ik me wel iets bij voorstellen. Niet om het goed te praten, maar begrijpen doe ik het wel. Je weet niet wat er is voorgevallen, misschien heeft iemand wel de verkeerde opmerkingen geplaatst richting hem is zijn de stoppen doorgeslagen. Niet goed, we begrijpelijk.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
Inderdaad wel begrijpelijk. Probleem is dat iedereen tegenwoordig gelijk alles op camera vastlegt. Hierdoor komen ook allerlei kleine dingen gigantisch in het nieuws en wordt er een groot probleem van gemaakt. Wat duw- en trekwerk heeft iedereen toch wel eens meegemaakt tijdens het uitgaan. Vind het nogal breed uitgemeten in de media...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:00

PauseBreak

derp!

MarvinG schreef op maandag 21 december 2015 @ 14:50:
Inderdaad wel begrijpelijk. Probleem is dat iedereen tegenwoordig gelijk alles op camera vastlegt. Hierdoor komen ook allerlei kleine dingen gigantisch in het nieuws en wordt er een groot probleem van gemaakt. Wat duw- en trekwerk heeft iedereen toch wel eens meegemaakt tijdens het uitgaan. Vind het nogal breed uitgemeten in de media...
Duw en trekwerk maak je zeker in het Eindhovense uitgaansleven wel mee. Zelfs als je alleen maar rustig je biertje aan het drinken bent kan dat maar zo gebeuren. Daarom valt het me ook 100% mee dat je er zo weinig over hoort. Die spelers van PSV gaan vaak zat naar het centrum namelijk.

Nee, merp!

Pagina: 1 ... 27 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder