[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 119 Laatste
Acties:
  • 247.703 views

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 23:05
Ja hoor!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:27
Als het er eentje is dan is het er eentje

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:08
CR1691 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 23:10:
Oh daar komen de complotten weer :+
Duidelijk de gunfactor weer, W2 gunt Feyenoord die prijs.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Beetje humor moet kunnen toch :)

PSN: Finally_Chris

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Leon Zwiers schreef op donderdag 17 december 2015 @ 23:09:
Pingel! Laat de complottheorie maar komen! Maar eindelijk wordt dat vasthouden bij Kramer een keer gezien zeg.
He? Bij Luuk de Jong laat ie zich makkelijk vallen en bij Kramer is het terecht :? Apart hoor..

Nou mooi ik kan naar bed :Z geniet ervan!

[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 17-12-2015 23:12 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:01

Vos

AFCA

St@m schreef op donderdag 17 december 2015 @ 23:11:
[...]

He? Bij Luuk de Jong laat ie zich makkelijk vallen en bij Kramer is het terecht :? Apart hoor..
Iedereen is tegen Feyenoord, je weet toch. Het feit dat er direct over gerept wordt zegt genoeg ;).

[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 17-12-2015 23:12 ]

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-10 20:20
Moet wel heel eerlijk zeggen dat het Legioen indrukwekkende beelden oplevert.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Ik heb t nooit over Luuk de Jong gehad de laatste tijd dacht ik zo ;).
Maar deze overwinning gaat ten koste van de competitiewedstrijd denk ik. Half Feyenoord is inmiddels geblesseerd

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Komend weekend een opstelling met Nelom, Van der Heijden, Nieuwkoop en Karsdorp. Dat gaat wat worden :+ Not!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 23:05
Leon Zwiers schreef op donderdag 17 december 2015 @ 23:12:
Maar deze overwinning gaat ten koste van de competitiewedstrijd denk ik. Half Feyenoord is inmiddels geblesseerd
Ik vrees voor Zondag..

• D-e-n
Wat is er met v Beek dan?

• ph4ge
CR1691 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 23:13:
Komend weekend een opstelling met Nelom, Van der Heijden, Nieuwkoop en Karsdorp. Dat gaat wat worden :+ Not!
Misschien Hahn eens een basisplaatsje gunnen als voorstopper.

Ik vind trouwen dat Immers goed ingevallen is! Ja echt.

Zal je zien dat er nu wel 5 minuten blessuretijd wordt gegeven... :p

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Leon Zwiers schreef op donderdag 17 december 2015 @ 23:12:
Ik heb een goed geheugen ;) wij hebben die discussie gehad over het vasthouden van spitsen in de 16, en jij vond dat LdJ zich niet moet laten vallen bij vasthouden.
Maar maakt niet uit, ook nu het bij Kramer is vind ik het gewoon een pingel.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• CR1691

CR1691

Hero of Time

ph4ge schreef op donderdag 17 december 2015 @ 23:14:
[...]

Misschien Hahn eens een basisplaatsje gunnen als voorstopper.

Ik vind trouwen dat Immers goed ingevallen is! Ja echt.

Zal je zien dat er nu wel 5 minuten blessuretijd wordt gegeven... :p
Lexie viel gretig in ja, zijn vuur kun je goed gebruiken!

Blij dat we door zijn naar de volgende ronde. Loting zal wel spannend worden, gok niet dat we weer geluk hebben met een thuiswedstrijd. Zal wel een uitwedstrijd worden. Hopelijk ontlopen we PSV en Utrecht uit.

Willem II heeft zichzelf tekort gedaan. Meer dan genoeg kansen gehad om de wedstrijd te beslissen.

[ Voor 7% gewijzigd door CR1691 op 17-12-2015 23:16 ]

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-10 20:20
St@m schreef op donderdag 17 december 2015 @ 23:14:
[...]

Ik heb een goed geheugen ;) wij hebben die discussie gehad over het vasthouden van spitsen in de 16, en jij vond dat LdJ zich niet moet laten vallen bij vasthouden.
Aanvallers laten zich natuurlijk vallen. Ik ben het wel mee eens dat je dat niet altijd moet doen, maar als je er een wedstrijd mee kunt/moet winnen dan doe je dat gewoon als er aan je getrokken wordt. Anders ben je niet professioneel imho.

• LZ86
  • Nu online
St@m schreef op donderdag 17 december 2015 @ 23:14:
[...]

bedankt voor het me helpen herinneren. Ik kan me de situatie met de Jong niet meer voor de geest halen, maar het was vast een schwalbe :+ .

Anyway, een veel te moeilijke overwinning. NEC zal wel bloed ruiken nu. Ik hoop dat Feyenoord PSV loot in de Beker, natuurlijk in de Kuip.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Kongolo was ijzersterk vanavond. Wat een speler. Snel verlengen dat contract!

• ph4ge
CR1691 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 23:16:
Lexie viel gretig in ja, zijn vuur kun je goed gebruiken!

Blij dat we door zijn naar de volgende ronde. Loting zal wel spannend worden, gok niet dat we weer geluk hebben met een thuiswedstrijd. Zal wel een uitwedstrijd worden. Hopelijk ontlopen we PSV en Utrecht uit.

Willem II heeft zichzelf tekort gedaan. Meer dan genoeg kansen gehad om de wedstrijd te beslissen.
Ja, Zivkovic had een enorme kans, maar uiteindelijk zijn toch alle statistieken duidelijk in het voordeel van Feyenoord en hebben we ook veel kansen gehad.

Ik zag het niet meer goed komen om eerlijk te zijn.

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-10 21:23
Terechte overwinning voor Feyenoord, maar man o man wat ging dit moeizaam. Eerste helft was heel slecht, rest van de wedstrijd Feyenoord. Verdiende overwinning in mijn ogen, hoewel Willem II zelf had kunnen beslissen. Sowieso terechte penalty.

FIFA Benelux Administrator

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:38

Pubbert

random gestoord

Overwinning wel verdiend idd, maar er mag toch wel een groot bedankje naar Zivkovic, had 3x kunnen scoren. Verder erg domme overtreding van Wuytens op die plek en dat tijdstip, al leek Kramer ook wat vast te houden?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• ph4ge
Overigens is de klap die Elia kreeg op de schaal van 0 tot Kramer toevallig 0 keer herhaald. De gunfactor zie ik nog niet bij Fox. :p

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Uit naar Roda. Altijd een fijne wedstrijd :+

PSV thuis tegen Utrecht de meest in het oog springend.

• ph4ge
CR1691 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 23:43:
Uit naar Roda. Altijd een fijne wedstrijd :+

PSV thuis tegen Utrecht de meest in het oog springend.
Kunnen we voortaan even geen Feyenoorders meer laten loten? :p

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:29

Niku

Alagaesii

Of er ook al geloot voor de halve finale? Of gebeurt dat na de kwart? PSV-Feyenoord zou toch wel de gedroomde finale zijn met deze ploegen er nog in.

En met PSV als gedroomde winnaar uiteraard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:38
Vanavond in de kuip geweest. Mijn levensverwachting moet denk bijgesteld gaan worden. Wat heb ik me vreselijk op lopen winden over bijna alles! Zo slordig en weinig inzet. 2e helft ging stuk beter.

Gelukkig hebben ze Zivkovic nog.. die is nog slechter dan Kazim. En dat is best een prestatie.

Verder een sfeervolle kuip. En weer een ronde verder. Maar het is wel duidelijk dat we geen 1 team moeten onderschatten, want we kunnen van iedereen verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Poe, wat een wedstrijd, gekeken op tv helaas.
Had niet meer verwacht dat wij door gingen.

Roda uit altijd lastig...

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Tapia naar Feyenoord? Waar gaan ze die neerzetten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Niku schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 07:33:
Tapia naar Feyenoord? Waar gaan ze die neerzetten dan?
Alleen als Vilhena gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Nee, als vilhena blijft halen ze tapia ook

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Kunnen ze dadelijk een volledig elftal aan middenvelders op de tribune zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Niku schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 08:02:
Ja ;) Al viel Immers echt goed in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Mars18 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 07:58:
Geruchten... inderdaad waar laat je hem? Vergeet niet dat er ook nog talenten aankomen op het middenveld en Tapia niet voor niets tegen degradatie strijdt ondanks Ziyech voor zn neus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
[...]

Al denk ik ergens wel dat Vilhena nog weggaat...

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
[...]

Volgens van Bronckhorst niet?

Ik zou overigens die Schuurman gewoon eens doorschuiven, nog voor Toornstra en Immers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
D-e-n schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:07:
[...]

Volgens van Bronckhorst niet?

Ik zou overigens die Schuurman gewoon eens doorschuiven, nog voor Toornstra en Immers
Misschien kan je die laatste 2 nog verkopen of als ruilwaar gebruiken, maar in principe moeten we daar echt eerst vanaf voordat we weer middenvelders kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Feyenoord heeft toch zo'n goede jeugdopleiding? Waarom moeten ze zoveel spelers kopen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Vincent Dave schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:29:
Feyenoord heeft toch zo'n goede jeugdopleiding? Waarom moeten ze zoveel spelers kopen dan?
Het is wel bekend dat er een mindere lichting achter de lichting Van Beek/Karsdorp/Vilhena/Kongolo/Boetius etc zat, mede omdat die lichting in de jeugd geplunderd is door Engelse clubs. Toch kloppen er inderdaad wel spelers aan de deur en moeten we niet teveel een koopclub worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Schuurman, Nieuwkoop en Verdonk zijn de grootste talenten die de komende jaren kansen zullen krijgen. Daarachter is het even rustig, spelers als Chong (heel erg groot talent) zijn pas 15.

Tapia zou een geweldige aankoop zijn. Benieuwd of Feyenoord vandaag echt met een bod komt. Fer kunnen we wel uit ons hoofd zetten nu Hasselbaink traniner van QPR is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
CR1691 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:38: Fer kunnen we wel uit ons hoofd zetten nu Hasselbaink traniner van QPR is.
Gelukkig maar! Vilhena verkopen vind ik een lastige. Ben er wel een btje klaar ermee, maar hij is ergens wel nuttig. Het is jammer dat hij ondanks alle inspanningen niet wilt bijtekenen. Dat ventje is nog zo jong. Maargoed leuk om 4 ton te vangen in de winter. Maar schiet qua bedrag ook niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Hij had nu just laten weten niet direct te willen vertrekken dacht ik, maar van bijtekenen en verlengen werd niet gesproken.
Dan is Feyenoord alsnog genoodzaakt tot verkoop, gratis de deur uit lopen moet je voorkomen.

Wel het seizoen afmaken, niet bijtekenen.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=264555

Vorig jaar nog 2,4 miljoen aan kunnen verdienen(Southampton), afgelopen zomer Sampdora dat concreet was.
Als club moet je ook een ultimatum stellen zou ik zeggen, bijtekenen (met hoger salaris als tegenprestatie) voor desnoods 1 extra seizoen om een transfer in de zomer te forceren, maar niet transfervrij.
Teken je niet bij doe je de rest van het seizoen mee bij de beloften, dan verdien je het ook niet om mee te doen aan een eventuele prijs.

[ Voor 59% gewijzigd door dutchgio op 18-12-2015 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Ik dacht gisteren in het AD gelezen te hebben dat Vilhena het seizoen bij Feyenoord wil afmaken en in ieder geval één prijs wil pakken. Correct me if i'm wrong.

Vond hem gisteren een van de betere Feyenoorders, nog afgezien van zijn doelpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
De timing van Feyenoord met Vilhena is gewoon crap geweest. Net op het moment dat hij wat lekkerder begon te draaien kwam El Ahmadi. En toen konden ze niet meer verkopen waardoor alle druk nu op dit seizoen kwam. Groot gelijk dat hij dan zich niet laat wegjagen en groot gelijk dat Gio hem gewoon gebruikt wanneer nodig. Dit heeft de leiding over zichzelf afgeroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
D-e-n schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:13:
De timing van Feyenoord met Vilhena is gewoon crap geweest. Net op het moment dat hij wat lekkerder begon te draaien kwam El Ahmadi. En toen konden ze niet meer verkopen waardoor alle druk nu op dit seizoen kwam. Groot gelijk dat hij dan zich niet laat wegjagen en groot gelijk dat Gio hem gewoon gebruikt wanneer nodig. Dit heeft de leiding over zichzelf afgeroepen.
Het probleem voor hem is wel dat als hij gewoon had bijgetekend hij waarschijnlijk veel had gespeeld en was bijv. Gustavson misschien niet eens gekomen. Al was het maar een jaar geweest dat je nog iets aan hem kan verdienen, er is toch bijna 20 jaar in hem geïnvesteerd. Bovendien heeft hij echt enorm veel kansen gepakt en pas gisteren weet hij voor de eerste keer in jaren weer eens een dikke voldoende te scoren in een wedstrijd, dus het is niet alsof alleen Feyenoord de fout in ging door nog een andere middenvelder te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02-10 13:35

Baseman77

We move

Een penalty voor Feyenoord in een thuiswedstrijd, je verwacht het niet O-)
Dat gezegd hebbende, het was een makkelijke maar terechte penalty. Al moet ook gezegd worden dat Luuk de Jong er op deze wijze al minimaal 3 had moeten krijgen, maar ze dus niet kreeg. De willekeur bij de scheidsrechters is ontzettend irritant.

Feyenoord kwam goed weg trouwens, ze verdienden de gelijkmaker. Al mag Zivkovic een bloemetje verwachten, die kansen missen was moeilijker dan ze maken. Wat heeft Ajax in hemelsnaam met die jongen gedaan? Bij Groningen was hij een groot talent, nu is het echt ontzettend matig.

PS: Vilhena was bankzitter geworden, alsof je dan gaat bijtekenen.
Typisch Feyenoord, jonge talenten de kans geven totdat er weer wat geld is. Waarna dat geld meteen in te dure, te oude en te middelmatige spelers wordt gestoken en de jeugd terug naar de bank kan, om vervolgens voor te weinig verkocht te worden. Ze leren het nooit daar.

[ Voor 22% gewijzigd door Baseman77 op 18-12-2015 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Baseman77 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:53:
Een penalty voor Feyenoord in een thuiswedstrijd, je verwacht het niet O-)
Dat gezegd hebbende, het was een makkelijke maar terechte penalty. Al moet ook gezegd worden dat Luuk de Jong er op deze wijze al minimaal 3 had moeten krijgen, maar ze dus niet kreeg. De willekeur bij de scheidsrechters is ontzettend irritant.

Feyenoord kwam goed weg trouwens, ze verdienden de gelijkmaker. Al mag Zivkovic een bloemetje verwachten, die kansen missen was moeilijker dan ze maken. Wat heeft Ajax in hemelsnaam met die jongen gedaan? Bij Groningen was hij een groot talent, nu is het echt ontzettend matig.

PS: Vilhena was bankzitter geworden, alsof je dan gaat bijtekenen.
Typisch Feyenoord, jonge talenten de kans geven totdat er weer wat geld is. Waarna dat geld meteen in te dure, te oude en te middelmatige spelers wordt gestoken en de jeugd terug naar de bank kan, om vervolgens voor te weinig verkocht te worden. Ze leren het nooit daar.
Vilhena speelde niet, omdat hij in alle ontelbare kansen die hij kreeg steeds slecht bleef spelen. Als je slecht speel, dan word je op een gegeven moment uit de basis gehaald. Ondertussen zijn Karsdorp en Van Beek uit de eigen jeugd ook doorgebroken (en kloppen er anderen aan de deur) terwijl er al geld was, dus dat zie ik ook niet.

Het typische is dat hij zelf niet wilde vertrekken en zelf slecht speelde, dus dan vind ik het een slecht excuus om niet bij te tekenen omdat je vind dat je te weinig speelt. Vertrek dan gewoon zodat Feyenoord nog wat geld ziet en je zelf kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faabjan
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-06 15:04
Niku schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 08:02:
De helft van onze middenvelders komen tekort, dus dat is dan niet zo erg. Moet echt wel wat bijkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Hoe kun je nou zeggen dat Vilhena amper kansen heeft gekregen? Heeft inmiddels 100+ wedstrijden voor Feyenoord 1 gespeeld. In al die wedstrijden was hij briljant tegen Fc Twente, Ajax, Willem 2 en gisteren.. Dat is wel heel erg mager hoor. Zeker voor een speler die zo bekend stond als toptalent.

Tonny heeft genoeg kansen gehad maar deze simpelweg (door gemakzucht) niet gepakt. Dan houdt het ook een keertje op. Bovendien spelen zijn concurrenten gewoon veel beter, op Marko na dan maar het zijn dan ook twee totaal verschillende spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-10 21:23
Door gemakzucht? Ik denk dat Vilhena juist altijd z'n best doet. Maar het lukt helaas niet altijd en of dit dan ligt aan vertrouwen of daadwerkelijk kwaliteit? Geen idee.
Mooi dat hij gisteren de belangrijke 1-1 maakt, waar hij vorige week ook had moeten scoren. Hoop dat Vilhena blijft knokken voor z'n plaats, omdat hij meer talent heeft dan El Ahmadi en die dus op termijn "gewoon" uit de basis kan spelen. Daarvoor zal z'n rendement wel echt omhoog moeten.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Baseman77 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:53:
En ik maar denken dat Miquel Nelom, Terence Kongolo, Sven van Beek en Rick Karsdorp gisteren ook speelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

MyUtd4Life schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:20:
Door gemakzucht? Ik denk dat Vilhena juist altijd z'n best doet. Maar het lukt helaas niet altijd en of dit dan ligt aan vertrouwen of daadwerkelijk kwaliteit? Geen idee.
Mooi dat hij gisteren de belangrijke 1-1 maakt, waar hij vorige week ook had moeten scoren. Hoop dat Vilhena blijft knokken voor z'n plaats, omdat hij meer talent heeft dan El Ahmadi en die dus op termijn "gewoon" uit de basis kan spelen. Daarvoor zal z'n rendement wel echt omhoog moeten.
Denk wel dat gemakzucht een rol speelt ja. Stond in zijn tijd in de jeugdteams altijd al bekend om zijn laksheid en matige trainingsinstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
PWM schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:02:
[...]

En ik maar denken dat Miquel Nelom, Terence Kongolo, Sven van Beek en Rick Karsdorp gisteren ook speelden.
Lekker laten lullen. Je kan niet met alleen eigen jeugd spelen en concurrentie is goed.

Hopelijk kunnen ze Kongolo nog 1x verlengen, maar ik ben bang dat het heel lastig gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
CR1691 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:08:
[...]

Denk wel dat gemakzucht een rol speelt ja. Stond in zijn tijd in de jeugdteams altijd al bekend om zijn laksheid en matige trainingsinstelling.
Zowel Rutten als v Bronckhorst heb ik nog niet horen klagen over Vilhena anders. Hij is ook nooit uit de selectie gezet. Hij heeft ook zijn imago gewoon een beetje tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02-10 13:35

Baseman77

We move

En ik maar denken dat Nelom vaste bankzitter is, dat Botteghin en Vd Heijde gekocht zijn, dat Kongolo is 'verbannen' naar de linksbackpositie en dat zelfs Van Beek enkele wedstrijden werd misbruikt als rechtsback (want de nieuwe spelers moesten spelen) waardoor Karsdorp op de bank terecht kwam.

Botteghin is gekocht voor 2,5 miljoen en speelt regelmatig, Basaçikoglu is gekocht voor 3,5 miljoen en is vaste bankzitter, Toornstra is gekocht voor 3,5 miljoen en is vaste bankzitter, Vejinović is gekocht voor een 4 à 4,5 miljoen en is aan het wisselen tussen bank en basis, Kramer is gekocht voor 2,2 miljoen (en was een maand daarvoor nog te licht bevonden, logisch dus). Van de eigen jeugd doen Van Beek en met name Karsdorp het uitstekend, Kongolo speelt tegen zijn zin als linksback, Vilhena is vaste bankzitter (en levert daarom nauwelijks meer iets op, als hij überhaupt iets op gaat leveren) en leeft Achahbar eigenlijk nog (die zou en moest behouden worden)?

Als Feyenoord dit seizoen geen kampioen wordt heeft het vooral een gemiddeld te oude en te dure spelersgroep, waarvan slechts enkele talenten echt geld gaan opbrengen.

[ Voor 4% gewijzigd door Baseman77 op 18-12-2015 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Kongolo klaagt helemaal niet dat hij linksback speelt, hij haalt daar zelfs Oranje en ontwikkelt zich uitstekend en krijgt bovendien genoeg kansen centraal. Met Karsdorp, Kongolo en Van Beek spelen er altijd 3 jonge eigen opgeleide verdedigers. Dat je daar nog een 4e en 5e bijhaalt, met wat ervaring, is alleen maar logisch. Waarschijnlijk waren de verdedigers van Ajax ook verder geweest als er wat ervaring tussen liep.

Verder is er geen club die alleen maar goede aankopen doet. Iedereen was het er over eens dat Vejinovic een uitstekende aankoop was, de ideale vervanger voor Clasie. Dat komt er nog niet helemaal uit, al is de kritiek wel wat overdreven en voorbarig. Met Gustavson, Hahn en Bilal hebben ze jonge talentvolle spelers met groeipotentieel gehaald, bij de een gaat dat wat beter dan de ander. Goeie Nederlandse spitsen zijn nou eenmaal schaars dus dat je dan bij Kramer uitkomt snapt iedereen wel denk ik, noem eens een betere voor dat geld en die zit ook niet in de jeugd want Achahbar is een heel ander type (wat je bedoelt met moest en zou behouden worden snap ik niet, hij is gewoon verlengd in een periode dat hij het goed deed en je hebt nou eenmaal ook een bank nodig).

Het is voor Feyenoord niet te doen om net als Ajax talenten van over heel de wereld aan te kopen en daarnaast is het geen slecht beleid om die jonge talenten die je wel hebt ook wat ervaren spelers te geven waar ze zich aan op kunnen trekken. Zowel de basis 11 als de selectie zijn prima in balans met een paar jonkies, paar van de midden categorie en een paar ervaren rotten. Als Feyenoord wel kampioen wordt ondanks de veel kleinere financiele mogelijkheden dan Ajax en PSV dan komt dat omdat ze een goede combinatie van verschillende leeftijden hebben, bij met name Ajax gaat dat mis. PSV heeft ook een handvol talenten en daar meer ervaren spelers omheen en vooral in Europa zie je dat je dat gewoon nodig hebt als je ook wil presteren.

Ik snap niet waar al die negativiteit voor nodig is want er staat gewoon een prima team wat nauwelijks of niks onder doet voor Ajax en PSV die financieel veel meer armslag hebben en niet zoals Feyenoord in korte tijd van ver hebben moeten komen. Er is geen club die alleen maar raak schiet en er zal altijd wel wat discussie zijn over individuele beslissingen.

Verder zijn de meeste transferbedragen niet officieel en is maar de vraag hoe dat precies zit. Volgens de jaar cijfers komt er al seizoenen lang meer transfergeld binnen dan dat er uit gaat.

Overigens staat er ook een jonge talentvolle coach voor de groep, die bewezen heeft gewoon zijn eigen plan te trekken en niet naar eventuele betaalde transfersommen te kijken. Ook heb ik hem nog nooit over aankopen horen zeuren, maar dat doet hij misschien intern.
D-e-n schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:15:
Zowel Rutten als v Bronckhorst heb ik nog niet horen klagen over Vilhena anders. Hij is ook nooit uit de selectie gezet. Hij heeft ook zijn imago gewoon een beetje tegen.
Onder Rutten heeft hij geen goeie wedstrijd gespeeld en zag het er ook niet uit alsof hij dat wel probeerde. Bij Boetius lukte er ook niks meer maar dat oogde veel gemotiveerder. Als Vilhena de instelling van nu een jaar eerder had gehad...

[ Voor 14% gewijzigd door ph4ge op 18-12-2015 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:05
Toen je na de naam Vejinovic uitstekend en ideale schreef ben ik gestopt met lezen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Joster schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 15:07:
Toen je na de naam Vejinovic uitstekend en ideale schreef ben ik gestopt met lezen :')
Ben jij die uitzondering die voor hetzelfde geld een betere vervanger voor Clasie had weten te halen? Uitblinker bij Vitesse op die positie, vergelijkbare speler op een aantal fronten. Komt er nog niet uit, maar waar heb jij dat voorspeld?

Van Halst: ''Vejinovic kan beste zomerse aankoop worden''
'Vejinovic is de beste Feyenoord-middenvelder'

Dit waren de eerste reacties van de analisten.

[ Voor 26% gewijzigd door ph4ge op 18-12-2015 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Uitblinker bij Vitesse? Vandaar dat hij naar de bank ging in de beslissende fase van vorig seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Sowieso heeft PSV wat mij betreft de beste middenvelder bij Vitesse weggehaald vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Joster schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 15:29:
Uitblinker bij Vitesse? Vandaar dat hij naar de bank ging in de beslissende fase van vorig seizoen?
Hij speelde alle play offs wedstrijden en scoorde in 2 vd 4 wedstrijden? De beslissende wedstrijd in de competitie uit tegen Feyenoord speelde en scoorde hij ook? 31 vd 34 wedstrijden competitiewedstrijden gespeeld, waarin hij meer scoorde dan oa aanvallende middenvelder Propper.

Nogmaals, laat me even lezen hoe jij destijds op die transfer reageerde want achteraf kunnen we allemaal voorspellen. Ik kan geen kritische analist vinden ten tijde van de transfer. Perez, De Mos en Van Halst bestempelden hem in ieder geval als de beste aankoop tov Propper en Gudelj. Misschien krijgt hij nu juist wel zoveel kritiek omdat de verwachtingen zo hoog waren.

[ Voor 17% gewijzigd door ph4ge op 18-12-2015 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Niku schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 15:32:
Sowieso heeft PSV wat mij betreft de beste middenvelder bij Vitesse weggehaald vorig jaar.
Propper laat het sowieso nu pas echt zien bij PSV, beter als dan bij Vitesse vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
ph4ge schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 15:37:
[...]

Hij speelde alle play offs wedstrijden en scoorde in 2 vd 4 wedstrijden? De beslissende wedstrijd in de competitie uit tegen Feyenoord speelde en scoorde hij ook? 31 vd 34 wedstrijden competitiewedstrijden gespeeld, waarin hij meer scoorde dan oa aanvallende middenvelder Propper.
Hij was invaller in 4 van de 4 playoff wedstrijden. Tegen Feyenoord was hij geschorst geloof ik. Vitesse won met 1-4 en Bosz hielt daarna vast aan die basis, zonder Vejinovic.
Nogmaals, laat me even lezen hoe jij destijds op die transfer reageerde want achteraf kunnen we allemaal voorspellen. Ik kan geen kritische analist vinden ten tijde van de transfer. Perez, De Mos en Van Halst bestempelden hem in ieder geval als de beste aankoop tov Propper en Gudelj. Misschien krijgt hij nu juist wel zoveel kritiek omdat de verwachtingen zo hoog waren.
Allereerst boeit het geen reet wat een kritische analist er wel of niet van vindt. Het feit dat Bosz hem er naast zet zegt mij veel meer. Tot slot moet ik je wel gelijk vinden, achteraf is mooi wonen inderdaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die zondag naar FC Barcelona gaat kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, die penal die Feyenoord kreeg kun je geven, maar meestal gebeurt dat niet. Ik vind 'm dan ook vrij makkelijk gegeven. Het is een seizoen waarin alles verschrikkelijk meezit bij Feyenoord. Dat blijft zo niet doorgaan, dan kun je zien hoe goed Feyenoord nou echt is.

Willem II had op basis van de kansen meer verdiend, zo leek het. Vooral leuk voor Vilhena dat ie scoorde. Die jongen heeft het moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:13
Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 19:27:
Iemand die zondag naar FC Barcelona gaat kijken?
Half 12?
Sochtends toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Dat ga ik kijken ja, mooie tijd.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:28
Ik zie de wedstrijd zo niet in de tvgids staan, waar wordt het uitgezonden? :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Laatst online: 08:06
Iemand de 3-1 gezien bij VITTWE?

Sinds wanneer mag je de keeper aanvallen in het 5 meter gebied?
Zie het de laatste tijd vaker dat spelers maar tegen de keeper aan beuken.
Vroeger werd toch echt eerder voor gevloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
ephymerous schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 20:58:
[...]

Ik zie de wedstrijd zo niet in de tvgids staan, waar wordt het uitgezonden? :)
NOS heeft de rechten dus sowieso ook op nos.nl
Waarschijnlijk ook npo1.

Correctie npo 2!

[ Voor 3% gewijzigd door Joostje123 op 18-12-2015 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Ondertussen is FC Twente gered met gemeenschapsgeld. Belachelijk. Nu maar hopen dat ze degraderen. Maar gezien de resultaten van de afgelopen tijd en vanavond, is dat helemaal niet onwaarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Binnen nu en 12 maanden :

Twente kan huur stadion niet betalen, gemeente scheldt helft huurschuld kwijt.

Allemaal erg voorspelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
De fans van beide teams speelden blijkbaar ook omderling een wedstrijd, door middel van spandoeken: :D

"Met Grolsch vol ambitie naar Jupiler traditie"

"Met Doyen in zee, nog steeds Emschuldee"

"Na Joop en Aldo, is rood het saldo

Gecounterd met:
"Liever voorwaardelijk onze licentie kwijt, dan een club zonder identiteit"

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Liever failliet dan een Ajacied. Ken ik ook nog van Utrecht periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:15
Ik houd mijn hart vast als Groningen supporter. Uit is Groningen 3 klassen slechter. En dan ook nog tegen een gretig Heracles met hun kunstgras voordeel.
(waar kan ik tekenen tegen afschaffen kunstgras? :-P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:56
PWM schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 22:59:
Binnen nu en 12 maanden :

Twente kan huur stadion niet betalen, gemeente scheldt helft huurschuld kwijt.

Allemaal erg voorspelbaar.
En dan over x aantal jaar als de club weer gezond is en meedoet voor Europees voetbal zeggen supporters: '' ja helemaal op eigen kracht''

Maar dat met de huur zie ik ook gebeuren. Als ze degraderen kunnen ze dat echt niet betalen. Zelfs niet als ze het zover krijgen dat ze een lager % betalen dan zal de rente echt niet met 50% ofzo omlaag gaan.
En als ze zo slecht blijven spelen en dan ook nog Ziyech weg gaat zal het publiek ook weg blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 12:07
Ajax laat Davy Klaassen niet naar Napoli vertrekken. De Italiaanse club heeft een bod van twintig miljoen euro gedaan in de hoop Klaassen tijdens de winterstop naar Napels te kunnen halen.

'De belangstelling is heel concreet', bevestigt voetbaldirecteur Marc Overmars tegenover Voetbal International. 'Maar Davy wordt niet verkocht.'

Klaassen benadrukte eerder dit seizoen dat hij nog niet is uitgeleerd in Amsterdam. Vorige maand tekende de middenvelder van Ajax en Oranje een verbeterd contract tot medio 2019.

bron vi.nl
Mocht het waar zijn dan is dat toch flink wat geld dat ze weigeren. Zou een absurd bedrag zijn in mijn ogen, leuke speler. Maar 20 miljoen is toch wel erg veel, al heeft hij nog wel een contract voor 3.5 jaar.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ajax zou een bod van 20 miljoen op Klaassen hebben afgewezen. Napoli heeft echt concrete interesse, echter Ajax zou Klaassen niet willen verkopen.

Nu vind ik Klaassen een leuke speler, maar mocht napoli zo gek zijn om meer te bieden, zeg 25 miljoen, dan zou ik er persoonlijk een strik omheen doen. Zo'n geweldenaar vind ik hem nou ook weer niet en met Schöne op 10 lever je weinig in. Van dat geld kan Ajax mooi een gedeelte inzetten om Haller te halen van Utrecht en eventueel Ziyech van Twente. Sowieso, een goede spits heeft op dit moment een grotere meerwaarde dan Klaassen op dit moment.

[ Voor 4% gewijzigd door Han op 19-12-2015 14:14 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Feyenoord heeft 2 miljoen voor Tapia geboden. Speler en club zijn er uit, hij kan voor 4,5 jaar tekenen. Benieuwd met hoeveel Twente genoegen neemt. Iedere euro is immers meegenomen voor hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Goed dat Ajax het bod heeft afgeslagen, transferbedragen in NL moeten omhoog (voor buitenlandse clubs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Als Utrecht minstens 10 miljoen wilt voor Haller, zegt iedereen dat ze gek zijn.
Terwijl het op dit moment de beste spits van de Eredivisie is.

Utrecht moet hier voorbeeld aan Ajax voor nemen en gewoon richting de 15-20 miljoen gaan voor Haller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Joostje123 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 14:24:

Terwijl het op dit moment de beste spits van de Eredivisie is.
Luuk de Jong?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Gynnad schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 14:11:
[...]

Mocht het waar zijn dan is dat toch flink wat geld dat ze weigeren. Zou een absurd bedrag zijn in mijn ogen, leuke speler. Maar 20 miljoen is toch wel erg veel, al heeft hij nog wel een contract voor 3.5 jaar.
VZ melde 8 miljoen, dat is nogal een verschil.
Bij 8 miljoen niet doen natuurlijk.

Bij 20 miljoen wel en Ziyech voor 5 ophalen in Enschede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

dutchgio schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 14:27:
VZ melde 8 miljoen, dat is nogal een verschil.
Bij 8 miljoen niet doen natuurlijk.
VZ ;(

Napoli heeft afgelopen zomer al 18,5 miljoen geboden, dus nu 8 miljoen roepen zegt genoeg over het niveau van VZ :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Dat leek mee ook al niet een heel sterk bericht, maar inmiddels hebben ze het wel aangepast naar 20 miljoen.

Ik zou dat wel serieus in overweging nemen, zo goed is Klaassen nou ook weer niet. En Ziyech wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

VI versus VZ als bron, geen moeilijke keuze :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Het laatste wat Ajax nodig heeft is toch wel geld of niet. Is er een keer een speler die wel wil blijven, moet ie ook de deur uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

apis29 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 14:36:
Het laatste wat Ajax nodig heeft is toch wel geld of niet. Is er een keer een speler die wel wil blijven, moet ie ook de deur uit :D
Maar we willen ook geen tweede van der Vaart... :)

Natuurlijk wil je het elftal bij elkaar houden. Maar je moet ook geen waarde hechten aan de uitspraak van Klaassen dat hij graag wil blijven. Hij is aanvoerder, iets anders zeggen zou vreemd zijn. Mocht Ajax akkoord gaan dan wil ik nog wel eens zien wat er overblijft van de wil om te blijven bij Klaassen. Lijkt me sterk dat Klaassen Napoli afslaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-10 16:18

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Hiddink weer als tussenpaus naar Chelsea. Ik ben benieuwd of hij Chelsea weer aan het winnen krijgt.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FREAKJAM schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 14:54:
Hiddink weer als tussenpaus naar Chelsea. Ik ben benieuwd of hij Chelsea weer aan het winnen krijgt.
Ze staan al 2-0 voor, en dat al binnen 13 minuten, dus ik denk dat hij Chelsea weer in de top zal krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Ik blijf het een rare regel vinden, die hands regel. PSV kreeg een strafschop tegen vanwege hands, volgens de regel gewoon 100% terecht. Maar het is helemaal niet bewust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Laatst online: 18-07-2021
JST94 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 20:38:
Ik blijf het een rare regel vinden, die hands regel. PSV kreeg een strafschop tegen vanwege hands, volgens de regel gewoon 100% terecht. Maar het is helemaal niet bewust.
Ik ben voor PEC en kijk de wedstrijd niet, maar ik vind het ook een aparte regel. Niet apart, maar vooral vreemd hoe sommige mensen er tegenaan kijken: "dan had hij maar niet het risico moeten nemen zijn armen op die plaats te hebben...".

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:37
Wat ik ergerlijker vind, is dat aan de andere kant de pingel niet gegeven wordt. Laat staan het aantal overtredingen van PEC en het weigeren kaarten te trekken. Daarnaast die buitenspelactie van de Jong, wat in de verste verte niet buiten spel was, en wat was de regel? Aanvallende ploeg voordeel van de twijfel (al kon je niet twijfelen)?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
@Luxicon

Zo is het ook gewoon nooit duidelijk wat wel en niet geaccepteerd wordt bij hands, want de ene scheidsrechter geeft hem wel, en de ander weer niet.

@Carpebios

Zo zie je meteen dat de arbitrage deze avond (grote) invloed uitoefent op de wedstrijd. Bij AZ-Utrecht werd de 2-0 onterecht afgekeurd (paar minuten voor tijd) en vervolgens scoort Utrecht de 1-1. Als de 2-0 niet onterecht wordt afgekeurd is de wedstrijd zeer waarschijnlijk gespeeld./

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 04-10 17:54

Qu3st

Bij die hands spelregel is er gewoon een te grijs gebied! Ene scheids fluit wel voor een hand tegen bal die niet bewust lijkt, en de ander fluit weer andersom. Wel een heerlijk doelpunt van Veldwijk!

En een doelpunt bij AZ- FC Utrecht afgekeurd, de 2-0 voor AZ. Ongelooflijk dat de grensrechter vlagt voor buitenspel, geen idee waarom! Belachelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Qu3st schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 20:48:

En een doelpunt bij AZ- FC Utrecht afgekeurd, de 2-0 voor AZ. Ongelooflijk dat de grensrechter vlagt voor buitenspel, geen idee waarom! Belachelijk!
Inderdaad, ik denk dat de grensrechter dacht dat Hupperts in de lijn van het schot stond en in buitenspelpositie, dus buitenspel. Er stond alleen helemaal niemand in de goal om de bal te stoppen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 04-10 17:54

Qu3st

JST94 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 20:50:
[...]

Inderdaad, ik denk dat de grensrechter dacht dat Hupperts in de lijn van het schot stond en in buitenspelpositie, dus buitenspel. Er stond alleen helemaal niemand in de goal om de bal te stoppen. 8)7
Dat vind ik ook op veel gevallen een belachelijke regel, iemand die in het baan van een schot buitenspel staat en dan nog steeds buitenspel geven. Als het echt hinderlijk is, door keeper te belemmeren bijvoorbeeld oke. Maar nu springt Hupperts alleen naar de zijkant, is niet zijn bedoeling om nog mee te doen in het spel.

Gelukkig is het niveau van scheidsrechters weer flink gestegen in een week tijd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Dat PSV nu wel geel krijgt, na duizend overtredingen van PEC zegt weer genoeg over de scheids.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Niet elke overtreding hoeft een gele kaart te zijn Carpebios.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Klopt, maar een optelsom na bijna 60 minuten mag het wel zijn. Als je dan zo makkelijk geel geeft aan PSV....
Waar blijft die video-scheids.

[ Voor 12% gewijzigd door carpebios op 19-12-2015 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
carpebios schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 21:02:
Klopt, maar een optelsom na bijna 60 minuten mag het wel zijn. Als je dan zo makkelijk geel geeft aan PSV....
Nee!!! Optelsom is het stomste wat er is om toe te passen, een overtreding is geel waard of niet. Niet een overtreding bestraffen die eigenlijk geen geel is, maar omdat het de 5de kleine overtreding is wel met geel bestraffen.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Pagina: 1 ... 26 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder