Jaja Gent! 
Hopelijk houden ze vol!
Hopelijk houden ze vol!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Regeren is vooruitschuiven
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Regeren is vooruitschuiven
Zo hoort het. Geen overkill aan interviews en andere bedachte rommel zoals nu bij sbs6.T-MOB schreef op woensdag 09 december 2015 @ 22:30:
Voor wie wel samenvattingen wil en ook nog op tijd naar bed. Zdf heeft ze aansluitend op de wedstrijd..
Zeg dat ja, drie keer op rij gewonnen.Fleximex schreef op donderdag 10 december 2015 @ 08:59:
Erg knap van Gent.
De alle goals in 3 minuten samenvatting on nu.nl is ook leukNiku schreef op donderdag 10 december 2015 @ 08:04:
Vind SBS echt een drama met de samenvattingen, kijk ze een dag later wel gewoon terug op hun site.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Onderling resultaat van de twee wedstrijden, dan pas doelsalso.SinergyX schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:03:
Hoe zijn die regels nu precies bij gelijke punten?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Op alfabetische volgorde!SinergyX schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:03:
Fener gelijk, Ajax wint, hebben ze gelijke punten. Wiki lees ik onderling resultaat eerst, maar in de basis dacht ik altijd eerst doelsaldo (danwel onderling).
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Onderling resultaat, dus dan in voordeel van Fener.SinergyX schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:03:
Fener gelijk, Ajax wint, hebben ze gelijke punten. Wiki lees ik onderling resultaat eerst, maar in de basis dacht ik altijd eerst doelsaldo (danwel onderling).
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat was mijn idee ook, maar is nu ook duidelijk, bedanktQuad schreef op donderdag 10 december 2015 @ 18:12:
Er Is dus 1 scenario mogelijk, zowel Ajax als Celtic moeten winnen. Verliest een van deze dan Is het gebeurt voor Ajax.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nah hij speelde ook tegen Celtic hedutchgio schreef op donderdag 10 december 2015 @ 19:14:
Mooi hoor!
Van De Beek scoort bij z'n Europese debuut.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Het hangt af hoe je het opschrijft.Harribo schreef op donderdag 10 december 2015 @ 19:22:
Om des keizers baard deze wedstrijd van Ajax
Ajax kan misschien inderdaad winnen van een Molde wat niet meer hoeft, kunst
Fener geeft het echt niet meer weg
Nee dat Az en Groningen niet verder kwamen, kan gebeuren maar Ajax moet zich kapot schamen
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
⏩ PVOutput☀️
alles kan off-topic
Molde heeft inderdaad beter op PSV geletAnkona schreef op donderdag 10 december 2015 @ 19:37:
Ajax heeft duidelijk niet naar PSV gekeken (of er in ieder geval niets van geleerd) Ze zijn weer met hun oude tikkietik voetbal bezig om het wk balbezit te winnen in plaats van gewoon de aanval zoeken en te winnen.
⏩ PVOutput☀️
En die keeper van CelticQuad schreef op donderdag 10 december 2015 @ 19:40:
Fenerbahce ook op 1-0, over en sluiten dus.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Lijkt het wel op ja, andersom is natuurlijk niets. Maarja boeie, de wedstrijd gaat toch nergens om.Kevinp schreef op donderdag 10 december 2015 @ 19:19:
De scheidsrechter fluit wel elk akkefietje voor Molde.
Vond jij die ploeg goed dan?Kevinp schreef op donderdag 10 december 2015 @ 19:26:
[...]
Je eindigt onder fenerbace dat kan gewoon.
Minder slecht dan Ajax
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
[ Voor 48% gewijzigd door Vos op 10-12-2015 20:34 ]
Ajax speelt gewoon waardeloos, daar kan de scheids niet zoveel aan doen. Molde heeft elke afvallende bal en Ajax maakt domme overtredingen.Vos schreef op donderdag 10 december 2015 @ 20:29:
Top scheids dit weer
Verder is het allemaal maar slaapverwekkend.
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dat zeg ik toch ook niet... Ajax bakt er verder te weinig van ja.Rhapsody schreef op donderdag 10 december 2015 @ 20:37:
[...]
Ajax speelt gewoon waardeloos, daar kan de scheids niet zoveel aan doen. Molde heeft elke afvallende bal en Ajax maakt domme overtredingen.
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 10-12-2015 20:41 ]
alles kan off-topic
Elke keer weer. Net als bij Oranje eigenlijk...hupske schreef op donderdag 10 december 2015 @ 20:40:
Zitten jullie je ook de hele tijd af te vragen; Waarom kijk ik hier naar? Ik zit mij alleen maar te irriteren
Eerlijk waar, bij balverlies ook maar rustig terugwandelen... Iedereen staat rustig te kijken wat de teamgenoot met de bal gaat doen.Vos schreef op donderdag 10 december 2015 @ 20:40:
[...]
Dat zeg ik toch ook niet... Ajax bakt er verder te weinig van ja.
[ Voor 6% gewijzigd door Rhapsody op 10-12-2015 20:44 ]
alles kan off-topic
Daarom ben ik na de eerste helft maar eventjes 5 km gaan hardlopenhupske schreef op donderdag 10 december 2015 @ 20:40:
Zitten jullie je ook de hele tijd af te vragen; Waarom kijk ik hier naar? Ik zit mij alleen maar te irriteren
XXXVI
Daar zijn er een aantal op de tribune ook mee begonnen, naar de autoephymerous schreef op donderdag 10 december 2015 @ 20:46:
[...]
Daarom ben ik na de eerste helft maar eventjes 5 km gaan hardlopen
alles kan off-topic
Ondanks dat het een nogal kansloze opmerking is ben ik het wel enigszins met je eens. Ik zou het wel prettig vinden als Ajax wat vaker naast andere clubs keek en dan net name buitenland om te zien waar realistisch voetballen is. Pleur op met die Hollandse School. Aantrekkelijk is het zo toch al niet dus dat argument kan van tafel. Ga met deze groep realistisch spelen en je kunt er heel veel uit halen.Ankona schreef op donderdag 10 december 2015 @ 19:37:
Ajax heeft duidelijk niet naar PSV gekeken (of er in ieder geval niets van geleerd) Ze zijn weer met hun oude tikkietik voetbal bezig om het wk balbezit te winnen in plaats van gewoon de aanval zoeken en te winnen.
Over wie zegt dat wat denk je?Ankona schreef op donderdag 10 december 2015 @ 20:45:
Onvoorstelbaar dat dit boven psv staat in de competitie
Zeiss Distagon 21 f/2.8
alles kan off-topic
Ik deel je gevoel...kan weinig saaiere dingen verzinnen dan dit seizoen naar Ajax in Europa kijkenJanW schreef op donderdag 10 december 2015 @ 20:49:
Ben ik er toch weer ingetuind, zit ik weer een Europese wedstrijd van Ajax te kijken
Dan niks... Voor Celtic niet en Ajax niet.Fleximex schreef op donderdag 10 december 2015 @ 20:53:
Het erge is dat Celtic nu al een tijdje met een man meer tegen Fenerbache speelt en op 1-1 staat. Dan ga je er toch vol voor? Wat als Celtic 1-2 had gewonnen?
[ Voor 17% gewijzigd door Vos op 10-12-2015 20:56 ]
Ik ben bang dat Ajax er al vol voor ging en gewoon niet beter kan...Fleximex schreef op donderdag 10 december 2015 @ 20:53:
Het erge is dat Celtic nu al een tijdje met een man meer tegen Fenerbache speelt en op 1-1 staat. Dan ga je er toch vol voor? Wat als Celtic 1-2 had gewonnen?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik denk dat hij na dit seizoen vertrekt, mét een kampioenschap.Fiber schreef op donderdag 10 december 2015 @ 20:58:
Erg hoogstaand was het inderdaad niet. Frank de Boer had beter anderhalf jaar geleden kunnen vertrekken met een kampioenschap. Prima trainer maar mijns inziens te lang blijven hangen.
⏩ PVOutput☀️
Only fools are enslaved by time and space.
Persoonlijk vind ik niet dat Ajax het vorig jaar behoorlijk heeft gedaan. Naar mijn idee heeft PSV nu gewoon een goed team, die sterker (en meer ervaren / volwassener) is dan Ajax.LoneRanger schreef op donderdag 10 december 2015 @ 21:08:
Vorig[e] seizoen[en] deed PSV het gewoon heel magertjes in de EL en Ajax het behoorlijk in de CL [toch?]
Zou het zo zijn dat Ajax en PSV zich gewoon niet kunnen motiveren voor de EL, het kampioenschap belangrijker is?
Best jammer want hoewel natuurlijk minder dan de CL is het nog altijd een hoger niveau dan de Eredivisie wat beter is voor je ontwikkeling.
...
Niet zozeer EL/CL maar meer grote/kleine clubs.LoneRanger schreef op donderdag 10 december 2015 @ 21:08:
Vorig[e] seizoen[en] deed PSV het gewoon heel magertjes in de EL en Ajax het behoorlijk in de CL [toch?]
Zou het zo zijn dat Ajax en PSV zich gewoon niet kunnen motiveren voor de EL, het kampioenschap belangrijker is?
Best jammer want hoewel natuurlijk minder dan de CL is het nog altijd een hoger niveau dan de Eredivisie wat beter is voor je ontwikkeling.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Vooral over de tegenstanders die Ajax tot nog toe amper een strobreed in de weg legden... Zie o.a. Heerenveen.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Nog 1 goal erbij en je hebt gelijk.dutchgio schreef op donderdag 10 december 2015 @ 21:32:
[...]
AZ 0-1 voor tegen Atletic, spelen leuk ook al weet je daar ook niet hoe het loopt, kan altijd nog in 3-1 eindigen..
⏩ PVOutput☀️
Euh okRamzzz schreef op donderdag 10 december 2015 @ 22:44:
[...]
Vooral over de tegenstanders die Ajax tot nog toe amper een strobreed in de weg legden... Zie o.a. Heerenveen.
Wedstrijden waar Ajax lekker gallery play kan spelen en flink uithalen. Echte tegenstand hebben ze eigenlijk alleen gehad van Feyenoord en PSV.
Ja want je spelers komen allemaal uit de plaats van de club....man man man niveautje hoor.Vlassie1980 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 23:11:
Het grote Ajax kan niet eens winnen van Molde, een voetbalclubje uit een plaatsje waar amper 25.000 mensen wonen
Float like a butterfly, sting like a bee.
PSN: Finally_Chris
Verwijderd
Dus het heeft niets te maken met het feit dat je het niet kunt opbrengen om te winnen van clubs als Willem II of Excelsior? Ik zou zeggen, zoek het eens bij jezelf.Ramzzz schreef op donderdag 10 december 2015 @ 22:44:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Dat dacht ik van te voren ook, maar terugkijkend denk ik dat Ajax gewoon niet in staat is om iets te creëren tegen een ploeg die verdedigend speelt. Alleen maar passes over de breedte en elke keer staan er minstens 8 man te wachten wat de speler met balbezit bedenkt.Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 08:49:
Rare is dat ik achteraf nog steeds met een beetje een waterig gevoel zit dat zowel Ajax als AZ zich echt wel hadden moeten kunnen plaatsen voor de volgende ronde in de EL.
Niet gelijk de hakjes in het zand en met opmerkingen van een niveautje komen....martinusz schreef op donderdag 10 december 2015 @ 23:15:
[...]
Ja want je spelers komen allemaal uit de plaats van de club....man man man niveautje hoor.
Positief de Nederlandse clubs hebben deze ronde niet verloren
De mensen die gal komen spuwen op Ajax kan je vooraf met 99% zekerheid wel voorspellenGonadan schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 08:52:
Wacht even, ik pak mijn popcorn. De zogenaamde hollandse fans komen nog even natrappen.
XXXVI
Verwijderd
Ajax lijkt meer en meer op zijn Italiaans te spelen. Zo min mogelijk tegentreffers en er op vertrouwen dat zij er zelf altijd wel minimaal eentje maken.Rhapsody schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 08:59:
[...]
Dat dacht ik van te voren ook, maar terugkijkend denk ik dat Ajax gewoon niet in staat is om iets te creëren tegen een ploeg die verdedigend speelt. Alleen maar passes over de breedte en elke keer staan er minstens 8 man te wachten wat de speler met balbezit bedenkt.
De verdedigers van Ajax maken zelf nog wel eens een foutje wat bij een counter dan dodelijk is. Door de verdedigende opstelling van de tegenstanders kunnen de backs doorstomen naar voren, maar na balverlies ligt er meteen een gat.
Maar Italiaanse ploegen laten de tegenstander het spel maken en wachten op hun moment, dat zie ik Ajax juist niet doen. Ze maken het spel zelf ook niet.Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:04:
[...]
Ajax lijkt meer en meer op zijn Italiaans te spelen. Zo min mogelijk tegentreffers en er op vertrouwen dat zij er zelf altijd wel minimaal eentje maken.
In Italië heeft dat geleid tot bepaald geen grote bezoekersaantallen, bij Ajax lijkt het diezelfde kant op te gaan. Wel resultaten in de eredivisie maar met minder publiek.
In die EL niet alleen minder publiek maar ook nog mindere resultaten is vragen om problemen.
Zou niet graag in de schoenen van de Boer staan op dit moment.
[ Voor 20% gewijzigd door Vos op 11-12-2015 09:09 ]
[ Voor 19% gewijzigd door aicaramba op 11-12-2015 09:18 ]
Niet om aan te zien en niet overwinteren zijn nog wel twee heel verschillende dingen.aicaramba schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:11:
Vorige jaren was PSV ook niet om aan te zien in de europa league, blijkbaar is het moeilijk om je te motiveren daar.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Wedstrijden die ze allemaal niet gewonnen hebben.Ramzzz schreef op donderdag 10 december 2015 @ 22:54:
[...]
Wedstrijden waar Ajax lekker gallery play kan spelen en flink uithalen. Echte tegenstand hebben ze eigenlijk alleen gehad van Feyenoord en PSV.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
En Vitesse en Heracles werden dan wel weer eenvoudig verslagen, terwijl PSV en Feyenoord hier veel moeite mee hadden.Niku schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:56:
[...]
Wedstrijden die ze allemaal niet gewonnen hebben.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq