Hoppa!
Dat is een regel bij de KNVB. Geen idee of ze dat in Engeland ook zo geregeld hebben.JST94 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:32:
[...]
Er moet toch 48 uur rust zitten tussen 2 duels? Of geld dat alleen voor de Eredivisie?
Maar de EL is weinig eer aan te behalen, ik denk dat die er zo uit zijn.
Vorig seizoen ook hoorExocet schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:34:
United valt dit seizoen gelukkig erg tegen.
Nou nog een keer leuk loten volgende ronde!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Zo, erg goed voor Nederlandse voetbal dit. Nu hopen dat ze pakslaag krijgen van Roda zondag.
Real of Barca!martinusz schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:35:
Fantastisch gedaan van PSV!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Real Madrid?martinusz schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:35:
Eindelijk weer eens overwinteren! Knap gedaan, PSV.
Natuurlijk zullen ze nu wel Barca loten ofzo
Geweldig, PSV door. Ze hebben het erg goed gedaan. Die penalty was echt goedkoop, gelukkig is het daar niet afhankelijk van geworden.
...
Ajax kan ook van Barca winnen, het kan dus wel.
Dat soort ploegen liggen je sowieso beter dan een no-name met routiniers uit een oostblokland.
Dat soort ploegen liggen je sowieso beter dan een no-name met routiniers uit een oostblokland.
Alleen maar mooi toch?Goron schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:36:
Bekijk de nummers 1 maar, allemaal erg moeilijk. Hopen op Chelsea/Porto ofzo. Normaal zou ik ook Zenith zeggen, maar die draaien erg goed.Goron schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:36:
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 08-12-2015 22:40 ]
PSV
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Netjes hoor 1 Miljoen winst premie + 6 miljoen overwinteren poule.
Start premie was al 12 miljoen.
Start premie was al 12 miljoen.
Zenit ligt PSV ook niet.Vos schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:39:
[...]
Bekijk de nummers 1 maar, allemaal erg moeilijk. Hopen op Chelsea/Porto ofzo. Normaal zou ik ook Zenith zeggen, maar die draaien erg goed.
Chelsea de Champions League uitsturen is ook wel leuk
Knap van PSV,
Maar het blijft triest wat het niveau van scheidsrechters wereldwijd is.
Die ene bal was duidelijk hands, of dat dat geel was ( en dus rood ) vind ik een ander verhaal. Maar dat gebeurd meestal wel.
Die penalty sloeg nergens op, dan had de Jong hem ook moeten krijgen ( die kreeg hem in mijn ogen terecht niet ).
Ook nu zag ik weer veel vrije trappen welke vreemd waren maar meestal niet gevaarlijk dus valt het bijna niemand op.
Maar het blijft triest wat het niveau van scheidsrechters wereldwijd is.
Die ene bal was duidelijk hands, of dat dat geel was ( en dus rood ) vind ik een ander verhaal. Maar dat gebeurd meestal wel.
Die penalty sloeg nergens op, dan had de Jong hem ook moeten krijgen ( die kreeg hem in mijn ogen terecht niet ).
Ook nu zag ik weer veel vrije trappen welke vreemd waren maar meestal niet gevaarlijk dus valt het bijna niemand op.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Bij die penalty is er wel contact, dus je kan hem geven. Het was licht, maarja.
Maar je moet dan consequent zijn en hem (10 minuten eerder) ook aan PSV geven. Dat is juist het probleem.JST94 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:45:
Bij die penalty is er wel contact, dus je kan hem geven. Het was licht, maarja.
Het lijkt af en toe wel of de landen met veel voetbalgeld makkelijker deze scheidsrechters mee krijgen.
Frankrijk ( Lyon - Zabreb ( ajax slachtoffer ) ).
Frankrijk elftal zelf 2x zeer zwaar onterecht door naar een eindronde.
Frankrijk 2x in verreweg de makkelijkste poule op diezelfde eindrondes.
(ok, misschien is het vooral Frankrijk).
Ik zie te weinig om over andere ploegen te oordelen, maar dit bovenstaande is /was gewoon erg dubieus. Als je ook nog kijkt naar alle onthullingen de laatste tijd wordt het er niet beter op.
Natuurlijk erg mooi en in een knockout fase kan je altijd winnen. Hoewel over twee wedstrijden het lastig wordt, maar één keer geluk en één erg goede wedstrijd en alles kan.
En laten we eerlijk zijn tegen MU heeft PSV veel geluk gehad in de thuiswedstrijd want winst zat er eigenlijk niet in.
Vergeet vooral al Ajax - Real niet. Twee keer een zuivere goal wegen buitenspel afgekeurd, terwijl het dat twee keer duidelijk niet was.
Dat was inderdaad diezelfde wedstrijd waar Lyon tegen Zagreb speelde. Een dubieuze uitslag in zagreb, en grote blunders in Amsterdam van de scheidsrechter. En dan op doelsaldo eruit vliegen.
Heb er maar één ding over te zeggen: godverdomme lekker godverdomme.
Nu weer afzien met SBS, om 12 uur hebben we wel alle samenvattingen gehad.
Morgen op nu.nl de samenvattingen kijken! Of misschien kun je dat nu al doen.martinusz schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:59:
En kun jezelf weten wat je kijkt. Astana-Galatasaray zou ik zelf skippen.
[ Voor 12% gewijzigd door Qu3st op 08-12-2015 23:01 ]
Ik ben er klaar mee voor vanavond wat dat betreft, schakelkanaal is echt top!martinusz schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:59:
Heerlijke punten voor het Nederlands voetbal
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Pff me vriendin die schrok er van en ik denk de buren ook. Maar wat een heerlijke overwinning!
PSN: Europhea
Maandagmiddag om 12.00 uur is de loting;
Mogelijkheden:
Real Madrid, Atlético Madrid, Manchester City, Barcelona, Bayern München en Zenit-Sint Petersburg.
Er komt nog een ploeg bij in dit rijtje: FC Porto, Chelsea of Dynamo Kiev.
Mogelijkheden:
Real Madrid, Atlético Madrid, Manchester City, Barcelona, Bayern München en Zenit-Sint Petersburg.
Er komt nog een ploeg bij in dit rijtje: FC Porto, Chelsea of Dynamo Kiev.
Zenit, kiev of porto zou mooi zijn, bij de rest ben je ben ik bang kansloos. Alhoewel voetbal....
Wat een gel*l bij sbs6,alles om maar tijd te rekken voor reclame
Gooi die andere wedstrijden erop graag
En die aapie J J van Gangelen blijft mij wat irriteren, vraag me niet waarom
Ok. Psv door, liefst geen Barca, Real, Bayern als volgende tegenstander
En wat speelde Hendrix goed vanavond. Snel doorspelen naar voren bij counters en wist overal een oplossing voor, bijna Barca-achtig
Gooi die andere wedstrijden erop graag
En die aapie J J van Gangelen blijft mij wat irriteren, vraag me niet waarom
Ok. Psv door, liefst geen Barca, Real, Bayern als volgende tegenstander
En wat speelde Hendrix goed vanavond. Snel doorspelen naar voren bij counters en wist overal een oplossing voor, bijna Barca-achtig
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 08-12-2015 23:19 ]
Madrid en dan Hendrix met een Linskens momementje in Bernabeu.
Only fools are enslaved by time and space.
Even serieus...zijn dus zo 30 minuten verder en er is nog geen andere wedstrijd te zien geweest uit de andere poules.
Wat een top prestatie van PSV
Ben heel erg benieuwd naar de reacties uit Manchester.
XXXVI
Reclame, dat met die kinderen die mee het veld op mogen, elke keer hetzelfde, Reclame. Shownieuws, etc.
Alleen 3 minuten Wolfsburg - United gezien. In een halfuur.
Inderdaad, 3 keer niks dat SBS.
Tijd voor een website met handtekeningenactie! CL terug naar de NOS!dutchgio schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 23:24:
Reclame, dat met die kinderen die mee het veld op mogen, elke keer hetzelfde, Reclame. Shownieuws, etc.
Mooi man. Eindelijk eens een ploeg die met ballen durft te voetballen.
Ik vond bepaalde mensen echt bizar slecht vandaag waaronder Luuk de Jong. Zo kun je in de volgende rondes niet aankomen als spits zijnde..
Hendrix, Bruma en Guardado zijn toch mijn lievelings voetballers van de avond. Bruma speelde echt heel goed, dat had ik niet van 'm verwacht! De voorhoede viel me iets tegen.
In ieder geval super mooi! ook voor de fans van PSV. Het begint al ergens op te lijken.
Ik vond bepaalde mensen echt bizar slecht vandaag waaronder Luuk de Jong. Zo kun je in de volgende rondes niet aankomen als spits zijnde..
Hendrix, Bruma en Guardado zijn toch mijn lievelings voetballers van de avond. Bruma speelde echt heel goed, dat had ik niet van 'm verwacht! De voorhoede viel me iets tegen.
In ieder geval super mooi! ook voor de fans van PSV. Het begint al ergens op te lijken.
[ Voor 10% gewijzigd door Mosin op 08-12-2015 23:33 ]
Werd net ook even genoemd bij SBS, maar niet meer dan dat, het lijkt dus wel mee te vallen.Baexed schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 23:30:
Volgens een verslaggever van Ziggo Sport is er een verdacht pakketje gevonden vlakbij het stadion van Wolfsburg, maar vindt er verder weinig nieuws over
Ga je pissen mis je 7 van de 8 doelpunten bij real omdat ze die in sneltrein vaart er doorheen jassendutchgio schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 23:24:
beste uitvinding ooit een recorder voor live tv
gewoon pauseren en een half uur later beginnen weer met kijken
ondertussen beetje op tweakers rondneuzen of zo
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Verwijderd
Een half uurtje...HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 23:39:
beste uitvinding ooit een recorder voor live tvgewoon pauseren en een half uur later beginnen weer met kijken
ondertussen beetje op tweakers rondneuzen of zo
Dan kom je net voor de eerste samenvattingen uit
Ik vond de scheids op zich niet zo heel verkeerd fluiten eigenlijk. Handsballen kun je makkelijk missen, vooral als je naar de posititie kijkt van de scheids, dan is het echt afgaan op de assistenten. Overtreding van Guardado was penalty. Die van de Jong twijfelachtig, leek het contactd wel op te zoeken (zeg ik als PSV fan). Scheids gaf bij de laatste handsbal zeer goed voordeel (andere idd gemist..).
Maar goed, fantastisch dat PSV door is!!!!
En eigenlijk vind ik de coverage van SBS best ok. Eindelijk geen Jack en Youri meer
En klopt het dat we eindelijk van Franks Snoeks verlost zijn die alleen maar Barca geil is
Die reclame is hinderlijk idd, maar zo wordt er geen gemeenschapsgeld aan verspild!
En is die Locadia de nieuwe depay of zo, met zijn neppe gangster tattoo's en shit....
Maar goed, fantastisch dat PSV door is!!!!
En eigenlijk vind ik de coverage van SBS best ok. Eindelijk geen Jack en Youri meer
En is die Locadia de nieuwe depay of zo, met zijn neppe gangster tattoo's en shit....
[ Voor 20% gewijzigd door Deruxian op 09-12-2015 00:00 ]
Verwijderd
De scheids bij Wolfsburg-United was om te huilen, een perfect doelpunt afgekeurd wegens buitenspel 5 minuten nadat de keeper en een verdediger gaat huilen... Verder ook erg veel belachelijke vrije trappen gegeven en beslissingen tegen United. Wel was het een geweldige wedstrijd om te zien. Jammer dat we nu 9 man missen van het eerste team... 2 spelers van het jeugd team hebben echt een geweldige prestatie neergezet, ben zeer benieuwd naar hun in de nabije toekomst.
Nu hopen op City of Chelsea (mochten die eerste worden), tegen Engelse ploegen maak je nog een kans. Al zal het sowieso een moeilijk verhaal worden, zeker ook omdat we De Jong missen in de eerste wedstrijd.
Dat was ook wat knullig, hij wist dus niet eens dat hij met een gele jaar erbij geschorst zou worden.
Dat meld je toch van tevoren, had hij er rekening mee kunnen houden door zich te houden met protesteren en een gele kaart kunnen voorkomen.
Dat meld je toch van tevoren, had hij er rekening mee kunnen houden door zich te houden met protesteren en een gele kaart kunnen voorkomen.
Verwijderd
Wat een schitterende wedstrijd tegen CSKA, daar zat alles in.
De absolute uitblinker: Jeffrey Bruma. Speelt sowieso een sterke CL, maar dit was wel HEEL erg goed.
Hendrix en Brenet ook uitstekend.
De absolute uitblinker: Jeffrey Bruma. Speelt sowieso een sterke CL, maar dit was wel HEEL erg goed.
Hendrix en Brenet ook uitstekend.
United zal wel balen van die 0-0 van de vorige wedstrijd. Toch ziet Van Gaal 'vooruitgang' . Denk niet dat z'n bazen daar ook zo over denken.
De onderschatting begint nu al? Ik begrijp de euforie maar om nu gelijk naast de schoenen te lopen?Niku schreef op woensdag 09 december 2015 @ 06:49:
Nu hopen op City of Chelsea (mochten die eerste worden), tegen Engelse ploegen maak je nog een kans. Al zal het sowieso een moeilijk verhaal worden, zeker ook omdat we De Jong missen in de eerste wedstrijd.
Wut? Onderschatting? Ik zeg 'maak je nog een kans', klinkt niet als onderschatting toch?Friespeuk schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:08:
United zal wel balen van die 0-0 van de vorige wedstrijd. Toch ziet Van Gaal 'vooruitgang' . Denk niet dat z'n bazen daar ook zo over denken.
[...]
De onderschatting begint nu al? Ik begrijp de euforie maar om nu gelijk naast de schoenen te lopen?
Op basis waarvan denk je dat? Ik ben absoluut geen fan van Chelsea maar in principe zijn ze gewoon een maatje te groot voor PSV.Niku schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:24:
[...]
Wut? Onderschatting? Ik zeg 'maak je nog een kans', klinkt niet als onderschatting toch?
Een Engelse tegenstander zorgt gewoon voor een mooie pot, liever dat dan een Spaanse club..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat zijn United, CSKA en Wolfsburg in principe ook.Friespeuk schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:30:
[...]
Op basis waarvan denk je dat? Ik ben absoluut geen fan van Chelsea maar in principe zijn ze gewoon een maatje te groot voor PSV.
Tegen Barcelona, Bayern, Real ben je kansloos. Tegen City, Chelsea maak je nog wel een kans.
Maar ik zal ze wel onderschatten
Je hoeft niet gelijk je zo aangevallen te voelen gezien de sarcastische smiley? het is gewoon een vraag.
[ Voor 12% gewijzigd door RodeStabilo op 09-12-2015 08:49 ]
Erg mooi voor het Nederlands voetbal dat PSV door is. Hoop op een beetje gunstige loting, maar denk dat dit vies zal tegenvallen...
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Friespeuk schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:49:
[...]
Je hoeft niet gelijk je zo aangevallen te voelen gezien de sarcastische smiley? het is gewoon een vraag.
Goede vragen.Friespeuk schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:08:
De onderschatting begint nu al? Ik begrijp de euforie maar om nu gelijk naast de schoenen te lopen?
Enfin. Manchester United kun je momenteel hoger aanslaan dan Chelsea en ontloopt City niet veel in de Premier League, dus op basis van dat zou je een kans kunnen maken tegen die ploegen. Al zijn zij altijd de favoriet uiteraard.
Door een schoolbezoek met mijn dochter pas om 22.30 begonnen met kijken (opgenomen) en achter elkaar door gekeken.
Wat een wedstrijd! Er zat alles in, van een onterechte* pingel tegen, spanning om de stand in Wolfsburg, veel (schone!) strijd, en gelukkig niet al teveel geduikel, schwalbes, en dat soort ongein.
Er werd gewoon - op de 'pingel' na dan - niet in dat soort trucjes getuind door de arbitrage.
En dan twee mooie goals zelf maken, en Wolfsburg wint ook. Heerlijk!
*(in de nabeschouwing zoomen ze in, Guardado tikt de bal tegen de voet van zijn tegenstander, raakt 'm niet eens)
Voor de achtste finales hoop ik ook wel op een Chelsea of zo, die zitten een beetje in de hoek waar wat klappen vallen, Mourinho ligt niet lekker.
Barcelona, Bayern, Real, PSG, daar zie ik weinig kansen liggen.
Wat een wedstrijd! Er zat alles in, van een onterechte* pingel tegen, spanning om de stand in Wolfsburg, veel (schone!) strijd, en gelukkig niet al teveel geduikel, schwalbes, en dat soort ongein.
Er werd gewoon - op de 'pingel' na dan - niet in dat soort trucjes getuind door de arbitrage.
En dan twee mooie goals zelf maken, en Wolfsburg wint ook. Heerlijk!
*(in de nabeschouwing zoomen ze in, Guardado tikt de bal tegen de voet van zijn tegenstander, raakt 'm niet eens)
Voor de achtste finales hoop ik ook wel op een Chelsea of zo, die zitten een beetje in de hoek waar wat klappen vallen, Mourinho ligt niet lekker.
Barcelona, Bayern, Real, PSG, daar zie ik weinig kansen liggen.
[ Voor 14% gewijzigd door Ramzzz op 09-12-2015 09:28 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Zoals ik het zag tikte Guardado juist tegen de onderkant van de voet van die Rus, dus wel een penalty.Ramzzz schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:27:
Volgens mij raakt Guardado inderdaad de man, maar door de duikeling vond ik het een schwalbe
Dit inderdaad.ElPaco schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:31:
Zoals ik het zag tikte Guardado juist tegen de onderkant van de voet van die Rus, dus wel een penalty.
Al maakte het vallen en doorrollen van die Rus wel heel duidelijk dat hij zich nogal aan het aanstellen was, wat niet nodig zou zijn geweest bij een duidelijke overtreding. Maar de penalty kon gegeven worden.
Triester was natuurlijk het moment vooraf, de corner die overduidelijk geen corner was.
Zoals de scheids de hele wedstrijd niet in het voordeel floot van PSV.
Desondanks een weergaloze comeback van PSV, echt ontzettend knap
Niets dan lof voor het team en de technische staf! Helemaal omdat PSV nooit in de ideale opstelling heeft kunnen spelen, dat maakt het extra geweldig.
En Toon Gerbrands is een visionair...442 dagen geleden werd hij uitgelachen toen hij aangaf dat de 2e ronde van de CL de ambitie was, gisteren was het zover.
Dat is een understatement zegBaseman77 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:48:
[...]
Dit inderdaad.
Al maakte het vallen en doorrollen van die Rus wel heel duidelijk dat hij zich nogal aan het aanstellen was, wat niet nodig zou zijn geweest bij een duidelijke overtreding. Maar de penalty kon gegeven worden.
Triester was natuurlijk het moment vooraf, de corner die overduidelijk geen corner was.
Zoals de scheids de hele wedstrijd niet in het voordeel floot van PSV.
Nou, Toon Gerbrands een visionair noemen gaat me wel wat te ver hoor. Er zit ook de nodige hoeveelheid geluk bij natuurlijk. Desalniettemin heeft hij wel goed ingekocht.Desondanks een weergaloze comeback van PSV, echt ontzettend knap![]()
Niets dan lof voor het team en de technische staf! Helemaal omdat PSV nooit in de ideale opstelling heeft kunnen spelen, dat maakt het extra geweldig.
En Toon Gerbrands is een visionair...442 dagen geleden werd hij uitgelachen toen hij aangaf dat de 2e ronde van de CL de ambitie was, gisteren was het zover.
En wat me gisteren ook positief opviel: Het publiek! Dat ging er bij de 0-1 meteen met z'n allen achter staan, dat is ook wel eens anders geweest. Al met al inderdaad wel een memorabele avond
Nu hopen op een leuke club. Een leuk affiche dus. Hopelijk wordt het niet iets van het kaliber Bayern / Real Madrid want dan kunnen we meteen inpakken, zeker nu Luuk ook geschorst is en we de snelheid van Narsingh voorlopig moeten missen.
Nee, merp!
Natuurlijk speelt (o.a.) geluk een rol, maar Gerbrands wil de echte topsportgedachte invoeren bij PSV en tot nu toe is hij daar heel sterk mee bezig. Hij doordringt de gehele PSV organisatie en daarmee ook de spelers van de gedachte dat je je 'lot' in eigen hand hebt, hij legt zich nooit zomaar ergens bij neer en legt de lat altijd zo hoog mogelijk (zonder daarbij de realiteit uit het oog te verliezen). Hij spoort iedereen aan tot out-of-the-box denken, tot überhaupt nadenken, hij motiveert en inspireert.PauseBreak schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:04:
Nou, Toon Gerbrands een visionair noemen gaat me wel wat te ver hoor. Er zit ook de nodige hoeveelheid geluk bij natuurlijk.
Zijn komst is echt een schot in de roos geweest, ik vind hem wel degelijk een visionair en een geweldenaar
Helemaal mee eens!En wat me gisteren ook positief opviel: Het publiek! Dat ging er bij de 0-1 meteen met z'n allen achter staan, dat is ook wel eens anders geweest.
Er valt genoeg aan te merken op het PSV publiek, maar deze CL waren ze iedere keer helemaal top
En een Engelse club of Zenith zou leuk zijn ja, dan heb je nog enigszins een kans.
Tegen Barca, Real, Bayern ben je kansloos als Psv.
Maar als je doorkomt in de CL heb je een goede ploeg. En teams zoals Chelsea, City vind ik ook niet bepaald stabiel. Dus Psv maakt zeker een kans tegen dat soort ploegen.
Bruma speelde eens goed maar ik blijf nerveus als hij aan de bal is.
Brenet mag wat mij betreft blijven als Willems terug is. Willems is als aanvallende back heel goed maar verdedigend is hij nog steeds niet al te sterk. En verdedigen is wel de basis tegen de CL ploegen.
Maar als je doorkomt in de CL heb je een goede ploeg. En teams zoals Chelsea, City vind ik ook niet bepaald stabiel. Dus Psv maakt zeker een kans tegen dat soort ploegen.
Brenet mag wat mij betreft blijven als Willems terug is. Willems is als aanvallende back heel goed maar verdedigend is hij nog steeds niet al te sterk. En verdedigen is wel de basis tegen de CL ploegen.
Eigenlijk wel bijzonder. Topsport gedachten moet toch vanaf de topklasse bekend zijn en vanaf de jupiler league geimplementeerd.Baseman77 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:19:
Natuurlijk speelt (o.a.) geluk een rol, maar Gerbrands wil de echte topsportgedachte invoeren bij PSV en tot nu toe is hij daar heel sterk mee bezig. Hij doordringt de gehele PSV organisatie en daarmee ook de spelers van de gedachte dat je je 'lot' in eigen hand hebt, hij legt zich nooit zomaar ergens bij neer en legt de lat altijd zo hoog mogelijk (zonder daarbij de realiteit uit het oog te verliezen). Hij spoort iedereen aan tot out-of-the-box denken, tot überhaupt nadenken, hij motiveert en inspireert.
Zijn komst is echt een schot in de roos geweest, ik vind hem wel degelijk een visionair en een geweldenaar
Voor iedere eredivisie ploeg mag dit niet nieuw zijn! Tenminste.... als je topsport wil bedrijven en je internationaal met de besten mee wil spelen in plaats van amateur toernooitjes over de grens te bezoeken.
alles kan off-topic
Grappig om te zien dat Louis v. Gaal nu door de stront wordt gehaald. Ik ga er dan ook niet omheen draaien, maar wanneer je gaat vergelijken met Jurgen Klopp of Ande Schubert, ben je niet goed aan het nadenken.. ''kuch'' ''kuch'' Pierre en Willempie 
Totaal andere situatie van de club en andere omstandigheden.
Totaal andere situatie van de club en andere omstandigheden.
PSV heeft de ranking van NL hier wel een beetje mee gered gelukkig. Hij blijft slecht, maar niet meer super dramatisch, al ben ik bang dat er niet heel veel meer bij gaat komen dit seizoen.
De bal is rond.Harribo schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:53:
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Net als tegen Manchester United, daartegen is PSV ook op voorhand kansloos.
alles kan off-topic
PSV heeft gewoon een ploeg waar het heel lastig tegen voetballen is. Waar Ajax teveel (hoge) pieken en (diepe) dalen heeft, is PSV Europees gezien een stuk stabieler en zakken ze nooit echt door een ondergrens.Harribo schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:53:
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Heerlijk oppertunistisch weer:

Al 10 jaar komen PSV en Ajax (dus laat staan Feyenoord) geen ronde meer door, dan gebeurt het een keer, krijg je zo'n kop
PSV heeft het volledig op eigen kracht gedaan, het is razend knap en geen andere Nederlandse club had dit dit seizoen voor elkaar gekregen, maar doordat Man U als groepshoofd verzaakt, kunnen nu 2 andere clubs door. Daar zou ik niet teveel conclusies aan willen verbinden.

Al 10 jaar komen PSV en Ajax (dus laat staan Feyenoord) geen ronde meer door, dan gebeurt het een keer, krijg je zo'n kop

PSV heeft het volledig op eigen kracht gedaan, het is razend knap en geen andere Nederlandse club had dit dit seizoen voor elkaar gekregen, maar doordat Man U als groepshoofd verzaakt, kunnen nu 2 andere clubs door. Daar zou ik niet teveel conclusies aan willen verbinden.
Tegen dit Manchester United is niemand kansloos.Ankona schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:19:
Net als tegen Manchester United, daartegen is PSV ook op voorhand kansloos.
Het is heel knap gedaan van PSV en volledig verdiend, maar het had meer tegen kunnen zitten met de loting. Maakt verder niet uit natuurlijk. Het is fijn om te zien dat Nederland niet volledig kansloos is in de CL.
Ajax bewijst toch ook dat geld niet alles zegt in Europa?
Ajax bewijst dat geld op de bank niet alles zegt in Europa.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat PSV in onderling resultaat gelijk eindigt met Wolfsburg en beter is dan zowel ManU als CSKA dwingt het toch echt helemaal zelf af, waarbij de budgetten voor de 3 buitenlandse clubs vele malen hoger zijn dan die van PSV. Daar is niets opportunistisch aan lijkt me.PWM schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:24:
Heerlijk oppertunistisch weer:
maar doordat Man U als groepshoofd verzaakt, kunnen nu 2 andere clubs door.
PS: PSV was groepshoofd.
Mogen we ook eens opportunistisch zijn. Na 10 jaar mogen we ook eens een avond blij zijn dat een nederlandse club overwintert.
Op voorhand zou je zeggen dat ManU voor PSV ook kansloos is. Maar op basis van spelersmateriaal is United absoluut niet meer te vergelijken met Barca / Real / of zelfs PSG. Op dit moment denk ik ook echt gelijkwaardig aan Wolfsburg.
Desondanks zijn de budgetten en mogelijkheden bij dergelijke clubs haast onbeperkt en is het nog steeds knap dat ze overwintering zelf hebben afgedwongen. Dat er niet tegen Barca of Real is gespeeld maakt de prestatie daardoor niet minder knap vind ik.
Op voorhand zou je zeggen dat ManU voor PSV ook kansloos is. Maar op basis van spelersmateriaal is United absoluut niet meer te vergelijken met Barca / Real / of zelfs PSG. Op dit moment denk ik ook echt gelijkwaardig aan Wolfsburg.
Desondanks zijn de budgetten en mogelijkheden bij dergelijke clubs haast onbeperkt en is het nog steeds knap dat ze overwintering zelf hebben afgedwongen. Dat er niet tegen Barca of Real is gespeeld maakt de prestatie daardoor niet minder knap vind ik.
Heerlijke overwinning van PSV gisteren! Alles zat in die wedstrijd, erg van genoten! Ook goed voor NL die punten, dan kelderen we niet naar een plaats waar zelfs de bekerfinalist geen gegarandeerde plek meer heeft in de EL.
Ook grappig om her en der te lezen dat Ajax-fans toch aardig not amused zijn, na 4 x op rij proberen en falen flikt PSV het wel in 1 x, alle excuses met loting pech etc worden uit de kast gehaald!
Ook grappig om her en der te lezen dat Ajax-fans toch aardig not amused zijn, na 4 x op rij proberen en falen flikt PSV het wel in 1 x, alle excuses met loting pech etc worden uit de kast gehaald!
Inderdaad, PSV mag trots op zichzelf zijn. Ik dacht eerst dat ze het echt weer gingen verkloten maar die goal van Propper deed mij ook even van mijn stoel springen ondanks dat ik verder geen PSV supporter ben.
Dit is gewoon even broodnodig voor het NL voetbal.
Dit is gewoon even broodnodig voor het NL voetbal.
De andere clubs verzaken in dat opzicht harder dan PSV goed kan maken.Leon Zwiers schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:01:
Heerlijke overwinning van PSV gisteren! Alles zat in die wedstrijd, erg van genoten! Ook goed voor NL die punten, dan kelderen we niet naar een plaats waar zelfs de bekerfinalist geen gegarandeerde plek meer heeft in de EL.
Bedoel je hier of elders?Leon Zwiers schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:01:
Ook grappig om her en der te lezen dat Ajax-fans toch aardig not amused zijn, na 4 x op rij proberen en falen flikt PSV het wel in 1 x, alle excuses met loting pech etc worden uit de kast gehaald!![]()
Ik zie hier eigenlijk alleen maar blije reacties.
Enige jammere is eigenlijk dat je geen groepshoofd bent, dat had (terugkijkend uiteraard) ook zomaar gekund en had je ook zomaar nog een rondje verder kunnen komen. Nu wordt dat erg lastig.
Elders, VI, voetbalnieuws en dergelijkeBlauwschaap schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:19:
[...]
Bedoel je hier of elders?
Hopen op een goede loting, wat mij betreft dus of een aansprekende tegenstander of eentje waar je ook kans maakt. (kans maakt PSV natuurlijk altijd, maar tegen een Barcelona/ Bayern Munchen zal die wel vrij klein zijn)
Dit vind ik trouwens wel opvallend, en erg positiefBlauwschaap schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:19:
Als je 10x meedoet (soms met 2 ploegen) en daarvan 1x doorgaat, kan je niet zeggen dat geld niet alles zegt. Als PSV het nog 2x doet misschien wel.Baseman77 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:40:
[...]
Dat PSV in onderling resultaat gelijk eindigt met Wolfsburg en beter is dan zowel ManU als CSKA dwingt het toch echt helemaal zelf af, waarbij de budgetten voor de 3 buitenlandse clubs vele malen hoger zijn dan die van PSV. Daar is niets opportunistisch aan lijkt me.
PS: PSV was groepshoofd.
En ik doe niks af aan PSV's prestatie, de kop is generieker dan dat.
En erg logisch toch, Nederlands' enige troef die nog over is helaasch.Baseman77 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:54:
[...]
Dit vind ik trouwens wel opvallend, en erg positief
Laat ze maar lekker ver komen. Kansen voor Ajax zijn morgen niet al te bestNiku schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:55:
[...]
En erg logisch toch, Nederlands' enige troef die nog over is helaasch.

Idiocracy: it is real!
Nihil zelfs lijkt meInvestig8or schreef op woensdag 09 december 2015 @ 15:02:
[...]
Laat ze maar lekker ver komen. Kansen voor Ajax zijn morgen niet al te best.
Maargoed, kunnen nog wel belangrijke punten gepakt worden voor de coëfficienten lijst. Zou mooi zijn als alledrie de ploegen eens zouden winnen. (Utopie.)
[ Voor 25% gewijzigd door Niku op 09-12-2015 15:09 ]
Inderdaad, winst van Ajax betekent belangrijke punten.
Los van eventuele overwintering.
PSV gaat door ten koste van ManU en CSKA, die allebei een veel hogere begroting hebben.
Ik zie nergens staan dat het een structurele prestatie moet betreffen
Los van eventuele overwintering.
Wat is er onjuist aan de kop dan?PWM schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:55:
Als je 10x meedoet (soms met 2 ploegen) en daarvan 1x doorgaat, kan je niet zeggen dat geld niet alles zegt.
PSV gaat door ten koste van ManU en CSKA, die allebei een veel hogere begroting hebben.
Ik zie nergens staan dat het een structurele prestatie moet betreffen
Mee eens, maar mooi dat zovelen hier de onderlinge concurrentie los kunnen zien van Europese prestaties. Dat is zeker niet overal het geval.Niku schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:55:
En erg logisch toch, Nederlands' enige troef die nog over is helaasch.
[ Voor 5% gewijzigd door Baseman77 op 09-12-2015 15:12 ]
Ach ja, dat hou je altijd. Als een Nederlandse club ooit nog de CL wint (ik weet het, niet erg waarschijnlijkLeon Zwiers schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:22:
[...]
Elders, VI, voetbalnieuws en dergelijke
Bij overwinningen van Ajax in het verleden in de CL (Barcelona, Manchester City) was het volgens sommigen ook altijd geluk of het feit dat de tegenstander een zogenaamd B team had opgesteld.
Het hoort er een beetje bij. Maar het is wel jammer dat niet iedereen kan inzien dat een overwinning van een Nederlandse club in Europa altijd goed is voor alle Nederlandse clubs.
[ Voor 32% gewijzigd door Blauwschaap op 09-12-2015 15:30 ]
Ja jammer is dat. Als het Europees voetbal betreft ben ik altijd voor de Nederlandse club. Of dit nu PSV, Feyenoord of Achilles '29 is... Hoe meer Nederlandse clubs punten pakken, des te beter dit is voor het totale Nederlandse voetbal.
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Haha echt he. Nog nooit zoiets meegemaakt dat zo verschrikkelijk erg stonk naar matchfixing. Zoiets kan gewoon niet.Kevinp schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:53:
Dat was inderdaad diezelfde wedstrijd waar Lyon tegen Zagreb speelde. Een dubieuze uitslag in zagreb, en grote blunders in Amsterdam van de scheidsrechter. En dan op doelsaldo eruit vliegen.
Tuurlijk is dat zo, PSV had dit jaar ook wat geluk dat ze een aantal echte toppers ontliepen omdat ze groepshoofd werden.Blauwschaap schreef op woensdag 09 december 2015 @ 15:21:
[...]
Ach ja, dat hou je altijd. Als een Nederlandse club ooit nog de CL wint (ik weet het, niet erg waarschijnlijk) zullen er nog steeds mensen zijn die het gooien op een gunstige loting, geluk, partijdige scheidsrechters etc etc.
Bij overwinningen van Ajax in het verleden in de CL (Barcelona, Manchester City) was het volgens sommigen ook altijd geluk of het feit dat de tegenstander een zogenaamd B team had opgesteld.
Het hoort er een beetje bij. Maar het is wel jammer dat niet iedereen kan inzien dat een overwinning van een Nederlandse club in Europa altijd goed is voor alle Nederlandse clubs.
Maar als je inderdad Barca of Real loot is het gewoon een stuk lastiger. Gelukkig heeft PSV hier gewoon geluk en daarmee zijn ze door.
Ajax loot Fenerbache welke sterk is, en de zwake club ineens als beste uit de bus komt. Dat is gewoon erg jammer maar ook vooral erg knap van Molde.
Ik hoop daar ook op een wonder, maar ik zie Celtic nog niet winnen.
Wordt vanavond Arsenal nog ergens uitgezonden? Lijkt mij de leukste wedstrijd omdat Arsenal met 2 doelpunten verschil moet winnen. Porto - Chelsea lijkt me niet bijster interessant, alhoewel die poule wel een aardige ontknoping kent op 2 velden. De ZDF zendt Barcelona - Leverkusen uit. Die uitzending duurt tot 23:15, met een beetje mazzel is dat omdat ze daar wel gelijk samenvattingen geven.
Regeren is vooruitschuiven
Sporrt 1 zoals alle CL-wedstrijden. (of Ziggo sports zoals het momenteel heet).T-MOB schreef op woensdag 09 december 2015 @ 19:46:
Wordt vanavond Arsenal nog ergens uitgezonden?
Supporter vanavond gewoon leuk voor de Belgen zoals de Belgen dat gisteren voor jullie deden. Ik heb ook vol spanning PSV zitten kijken. Gent speelt vanavond tegen Zenit, en bij winst stoten ze ook door naar de volgende CL ronde. Als ze verliezen hangt het af van of Valencia wint tegen Lyon (waarschijnlijk wel). Anders is het sowieso Europa League. Beetje een PSV scenario, al is verliezen niet zo dramatisch als dat PSV niet mocht verliezen.T-MOB schreef op woensdag 09 december 2015 @ 19:46:
Wordt vanavond Arsenal nog ergens uitgezonden? Lijkt mij de leukste wedstrijd omdat Arsenal met 2 doelpunten verschil moet winnen. Porto - Chelsea lijkt me niet bijster interessant, alhoewel die poule wel een aardige ontknoping kent op 2 velden. De ZDF zendt Barcelona - Leverkusen uit. Die uitzending duurt tot 23:15, met een beetje mazzel is dat omdat ze daar wel gelijk samenvattingen geven.
Here's to you Nicola and Bart
Sport 1 heb ik niet, ik vind eredivisie live wel duur genoeg. Gent mag van mij wel winnen ook, maar volgens mij wordt dat niet op een open kanaal uitgezonden, of wel?
Regeren is vooruitschuiven
Chelsea - Porto... Was die in de aanbieding of zo?

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Had liever Olympiakos - ArsenalGonadan schreef op woensdag 09 december 2015 @ 20:54:
Chelsea - Porto... Was die in de aanbieding of zo?
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder