Bij deze stand is gelijk al voldoende, dan gaat PSV door op basis van het betere resultaat onderling tegen MU.
PSV zou nog heel wat rondes moeten overleven om gelijk te komen met wat ze zouden halen als ze vanavond winnen. Zo te horen behoort dat zeker tot de mogelijkheden. Wedstrijden in de CL leveren veel punten op, maar ook het bereiken van de volgende ronde levert punten op. Zowel financieel als sportief is de CL interessanter, tenzij PSV echt tot de laatste 4 in de EL weet te komen maar die kans acht ik net zo groot als een stunt in de volgende ronde CL.PWM schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 17:10:
Is het voor de punten niet gewoon beter dat PSV 3de word vanavond? De kans dat men punten gaat sprokkelen in de EL lijkt me een stuk groter. Of zijn CL punten tegenwoordig meer waard?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Het aantal punten per wedstrijd blijft hetzelfde toch bij de CL als EL?
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Had Wernbloom geen rode kaart verdient voor zijn elleboog aan Hendrix?
Geloof dat het per ronde ongeveer de helft is van wat je krijgt in de CL.Rooke schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:36:
Het aantal punten per wedstrijd blijft hetzelfde toch bij de CL als EL?
Alles gaat goed, behalve in en voor de 16 meter.. Dat gaat je de kop kosten als je daar niks aan gaat doen.
Luuk de Jong valt me overigens vies tegen. Nu hij moet, zie ik niks.
Luuk de Jong valt me overigens vies tegen. Nu hij moet, zie ik niks.
Wil je PSV kijken heeft Ziggo opeens een storing met de televisie
Een overwinning levert 2 punten op en een gelijkspel 1 punt. Voor zowel CL als EL.Deadsy schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:40:
[...]
Geloof dat het per ronde ongeveer de helft is van wat je krijgt in de CL.
- het bereiken van de Champions League (CL): 4 bonuspunten,
- het bereiken van de tweede ronde CL: 5 bonuspunten
- het bereiken van de kwartfinale, halve finale en finale CL en EL: 1 punt.
Dus vandaag gelijk of winst levert 6 tot 7 punten op. In EL moet je dus minimaal 3 keer winnen.
Je kan het streamen via nu.nlMarcel_ schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:45:
[ Voor 75% gewijzigd door Goron op 08-12-2015 21:47 ]
Dat is mooi kut. Kun je niet via internet kijken of interactieve TV op je PC?Marcel_ schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:45:
Heb nergens last van hier in het zuiden.
[ Voor 7% gewijzigd door Mosin op 08-12-2015 21:47 ]
Thanks maar we hebben sinds 10 seconden weer beeld
Dat kan ik me eigenlijk best wel voorstellen. Want dit is nu het voorbeeld van zo'n ploeg dat dan toch opeens scoort.Exocet schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:00:
Ziet er goed uit voor PSV! Je kan je toch niet voorstellen dat ze van dit CSKA verliezen.
Edit: Wat zei ik nou. Pfff.
[ Voor 4% gewijzigd door Fleximex op 08-12-2015 22:03 ]
Psv moet er dichter op zitten bij het verdedigen
Zo, had Depay zich bijna onsterfelijk kunnen maken.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Was net ook gewoon hands en tweede geel, maar daar gaat die scheids dsn weer niet in mee..
Ik voel een arbitrale dwaling aankomen.
Als dit zo blijft, dan is LvG werkeloos. Dat zou een blamage zijn voor ManU, en de kritiek is al niet mals.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
In navolging van Foppe..gambieter schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:15:
Als dit zo blijft, dan is LvG werkeloos. Dat zou een blamage zijn voor ManU, en de kritiek is al niet mals.
Ferguson die terugkomt om het weer op de rails te krijgen?
Kan ik die glazen bol van jou eens lenen?Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:12:

Scheidsrechter toch..
⏩ PVOutput☀️
Die was er al natuurlijk, dit is de tweedeLekkerboeie86 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:12:
Was nooit een corner, en nu penal tegen,.
Pfff, k*t. Dit is niet leuk
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dit is toch wel mooi. De Jong, held!
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Je hebt helemaal gelijk.Exocet schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:17:
Niks aan de hand!
Luuk de Jong: Held!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
wow
Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/
Damn! Op eigen kracht, zullen we maar zeggen!
⏩ PVOutput☀️

En nou niet weggeven. Zorg voor een winst.
Volkomen terecht. Goed dat het zo snel wordt rechtgezet, dat is alleen maar goed voor de moraal
En het nu afmaken.
Heerlijk gerechtigheid!! En nu afmaken die hap!!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ok en bidden dat man utd er geen 1 meer intrapt..
Of beter nog... Zelf nog een keer scoren
Of beter nog... Zelf nog een keer scoren
Die keeper heeft al 37 wedstrijden op rij niet de nul gehouden? Wow.... Geeft je zelfvertrouwen
[ Voor 3% gewijzigd door Martinusz op 08-12-2015 22:23 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Nu nog 1, dan ben je sowieso door.
Hoe is MU?
Ze hebben gescoord, dus blijkbaar niet zo 'niet om aan te zien' als afgelopen weekend?
Hoe is MU?
Ze hebben gescoord, dus blijkbaar niet zo 'niet om aan te zien' als afgelopen weekend?
Lekker hoor! Nu vasthouden. Zou United ook graag in de volgende ronde zien.. ondanks dat ze het niet echt verdienen.
Kan, moet PSV eerst op 2-1 komen en dan mag UTD er 2 bij maken.Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:23:
Lekker hoor! Nu vasthouden. Zou United ook graag in de volgende ronde zien.. ondanks dat ze het niet echt verdienen.
⏩ PVOutput☀️
Die pereiro pakt zo rood als ie nie oppast.
Dan moet PSV het niet vasthouden maar eentje extra scoren en United nog 2Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:23:
Gun het PSV een stuk meer. Dus laten we dan maar af fluitenFleximex schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:24:
[...]
Dan moet PSV het niet vasthouden maar eentje extra scoren en United nog 2
Laat PSV nou ff zelf eentje scoren, dan ben ik een stukje rustiger op mijn stoel.
⏩ PVOutput☀️
Haal die glazen bol is wegBra-Jo schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:23:
Doorduwen nu, eentje erbij! Als ManU er nog eentje inmazzelt is het alsnog geen CL.
Float like a butterfly, sting like a bee.
UTD scoort niet eens zelf.. ED Wolfsburg.
⏩ PVOutput☀️
Jaaaa!
If you choose not to decide, you still have made a choice.
3-2!!! Wolfsburg!!!!

⏩ PVOutput☀️
Pröpper!
[ Voor 12% gewijzigd door Fiber op 08-12-2015 22:28 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Bam! Wat een heerlijke goal
En wat een comeback na 2x slecht nieuws.
En ondertussen staat Wolfsburg weer voor. Dan is het wel voorbij, PSV door
En ondertussen staat Wolfsburg weer voor. Dan is het wel voorbij, PSV door
[ Voor 36% gewijzigd door RoD op 08-12-2015 22:28 ]
PERFECT!!!!!!!!
⏩ PVOutput☀️
Wat is het vandaag toch met goals die allemaal zo kort achter elkaar vallen?!?!
Zo!
Ze weten wel oo het goede moment te scoren daar bij PSV.
Wolfsburg ook weer gescoord, dus dit is gespeeld. Zou je zeggen...
Ze weten wel oo het goede moment te scoren daar bij PSV.
Wolfsburg ook weer gescoord, dus dit is gespeeld. Zou je zeggen...
Verwijderd
Eindelijk weer een Nederlandse club die overwintert...
Dank je wel PSV!!!! Goed voor de punten...
Dank je wel PSV!!!! Goed voor de punten...
Nu mag UTD wel winnen.
⏩ PVOutput☀️
Ik herhaal mezelf maar even:

Shit mijn stream loopt zo hard achter op dit topic
Ineens (10) spoilt het vrij hard.
Mooie goal, mooi resultaat! (hopelijk)
Mooie goal, mooi resultaat! (hopelijk)
Het is wel een avondje om de samenvattingen te gaan kijken.. Gigantisch veel doelpunten.
⏩ PVOutput☀️
Van Gaal zal niet blij zijn, Zo ongeveer denk ik:
Wat een bizarre avond. Maar super tof voor PSV en het Nederlandse voetbal
Verwijderd
Had gehoopt dat Real de 10 nog zou halen en Ronaldo de 5, maar dat is helaas niet echt gelukt..
Helaas
Helaas
MU lekker de Europa League in, spelen op donderdagavond en dan zaterdagmiddag weer in de PL.
Dat wordt dus ook niks.
Dat wordt dus ook niks.
Gaaf gewoon united uit de champions league spelen. Heel knap.
Gun het dit psv heel erg!!
Gun het dit psv heel erg!!
Er moet toch 48 uur rust zitten tussen 2 duels? Of geld dat alleen voor de Eredivisie?dutchgio schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:31:
MU lekker de Europa League in, spelen op donderdagavond en dan zaterdagmiddag weer in de PL.![]()
Dat wordt dus ook niks.
Bij UTD wil hij er ook echt totaal niet erin..
⏩ PVOutput☀️
Tsja, de ploeg kan niet scoren, dat is bekend. Van Gaal krijgt het daar totaal niet aan de praat.
Van Gaal is gewoon als spion naar engeland gestuurd door de KNVB om onze coefficient op te krikken
Verwijderd
Sorry las het verkeerd,Goron schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:33:
Van Gaal is gewoon als spion naar engeland gestuurd door de KNVB om onze coefficient op te krikken
Had de landen coefficient in mijn hoofd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2015 22:34 ]
United heeft toch 2x gescoord? Of is dat alsnog weinig gezien de kansen. Ik kijk de wedstrijd van United niet.
Louis gaat veel over zich heen krijgen.
PSV genieten zeg !
PSV genieten zeg !
Ze hebben een paar gigantische mogelijkheden gehad, maar keeper, tegenstander op de lijn, net naast de goal enz.Fleximex schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:34:
United heeft toch 2x gescoord? Of is dat alsnog weinig gezien de kansen. Ik kijk de wedstrijd van United niet.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder