Elke week huilen over Feyenoord spelers. De media springt er ook weer bovenop. Halve team moet weer geschorst worden. Fox nog eventjes 35x herhalen. Sneu gedoe.
Ach, uiteindelijk verdiend gewonnen. Heracles verprutste zelf hun (vele) kansen.
Deze potten zijn seizoenen lang verloren gegaan. 9 punten (allemaal gekregen natuurlijk
) los van de nummer 4. Dat is een tijdje niet gebeurt halverwege.
Edit: Zal Advocaat nog een keer bondscoach willen worden
Zo kritiekloos zit hij nu bij SV over van Oostveen te praten.
Deze potten zijn seizoenen lang verloren gegaan. 9 punten (allemaal gekregen natuurlijk
Edit: Zal Advocaat nog een keer bondscoach willen worden
[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 06-12-2015 22:33 ]
Verwijderd
Tegenwoordig worden de wedstrijden voor sommige clubs in tweeën gespeeld, de eigenlijke wedstrijd en vervolgens in de media nadien.
Begint er zowaar op te lijken dat menigeen bevreesd aan het worden is voor Feyenoord
Begint er zowaar op te lijken dat menigeen bevreesd aan het worden is voor Feyenoord

Feyenoord uit naar Groningen. Ben er een paar keer geweest, maar kan me niet herinneren er gewonnen te hebben. Misschien heb ik altijd wel pech gehad
Als Ajax Utrecht uit overleefd zijn ze sowieso winterkampioen. Over de hele eerste seizoenshelft de terechte nummer 1. Gaat ze een stuk makkelijker af dan voorgaande jaren.
Edit : op zijn zachtst gezegd, geen beste statistieken voor Groningen uit
Als Ajax Utrecht uit overleefd zijn ze sowieso winterkampioen. Over de hele eerste seizoenshelft de terechte nummer 1. Gaat ze een stuk makkelijker af dan voorgaande jaren.
[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 06-12-2015 23:28 ]
Je noemt hem zelf in je laatste zin, maar dan in het kwadraat.Verwijderd schreef op zondag 06 december 2015 @ 20:13:
Ken maar weinig mensen die zo ter aarde storten als Fledderus deed na een por in hun buik.
Het is dat die gozer zo stoïcijns blijft en niet het karakter van Suarez heeft want anders waren al heel wat verdedigers getrakteerd op een beet.
Mwa, wil jouw reactie wel eens zien als jij volkomen onverwacht een elleboog in je buik krijgt en alle lucht even weg geslagen wordt.Verwijderd schreef op zondag 06 december 2015 @ 20:42:
[...]
Fledderus kan praten als brugman natuurlijk. Maar kijk de beelden er op na zou ik zeggen. Ken echt maar heel weinig mensen die na een dergelijke por als een stervende zwaan ter aarde storten. En al helemaal geen actieve sporters.
Enfin, vind dat de Feyenoorders in dit topique wel erg happen op alle opmerkingen die voorbij komen. Het lijkt me duidelijk dat Gustafson geschorst gaat worden en Kramer had een aantal discutabele acties. Feyenoord mag niet klagen over de scheidsrechter vandaag, maar het is ook niet terecht om te stellen dat Feyenoord met twaalf man speelde.
Ik zeg overigens wel dat Gustafson geschorst gaat worden, maar ben wel benieuwd hoe Feyenoord hier mee om gaat. In mijn ogen zou het ze sieren om de aanklacht niet aan te vechten, maar dat is slechts mijn mening uiteraard.
Verwijderd
@Niku Kijk de beelden nog eens na wat Gustafson en Fledderus betreft zou ik zeggen. Alle lucht weg geslagen? Kom op man, Fledderus overdrijft schromelijk wat betreft dat geen lucht meer krijgen én hij overdrijft met het ter aarde storten.
Komt op mij toch echt meer over als een gevalletje van proberen een tegenstander een kaart aan te naaien. In de rust schijnt hij ook nog naar Nijhuis te zijn gegaan om zijn beklag te doen.
Komt op mij toch echt meer over als een gevalletje van proberen een tegenstander een kaart aan te naaien. In de rust schijnt hij ook nog naar Nijhuis te zijn gegaan om zijn beklag te doen.
Ik heb de beelden inmiddels vaak genoeg gezien en vind het een smerige actie van GustafsonVerwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 00:10:
@Niku Kijk de beelden nog eens na wat Gustafson en Fledderus betreft zou ik zeggen. Alle lucht weg geslagen? Kom op man, Fledderus overdrijft schromelijk wat betreft dat geen lucht meer krijgen én hij overdrijft met het ter aarde storten.
Inderdaad. Als je onverwacht een elleboogstoot in je zij krijgt kan dat heel naar zijn. Ook verwacht trouwens, maar mijns inziens hoef je op een voetbalveld niet zulke kickboxtechnieken te verwachten.Niku schreef op maandag 07 december 2015 @ 00:19:
[...]
Ik heb de beelden inmiddels vaak genoeg gezien en vind het een smerige actie van Gustafson
Verwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 07:46:
De Feyenoorders maken er een ongekend potje goedpraten van.
PWM schreef op zondag 06 december 2015 @ 17:33:
Benieuwd hoeveel wedstrijden Gustavson gaat krijgen.
Ik zet ook mijn vraagtekens bij de actie van Fledderus. Je kan zeggen dat het een watje is dat hij plat gaat, of dat hij een enorme bikkel is dat hij knock-out gaat en geen adem kan halen, en toch 30 seconden later weer kan voetballen.Leon Zwiers schreef op zondag 06 december 2015 @ 19:23:
Gustafson verdient zeker weten een flinke schorsing
Dat staat volledig los van de schorsing en strafmaat van Gustavson. Hoop ook dat Feyenoord niet in beroep gaat (even gesteld van een strafmaat die past bij het verleden).
[ Voor 23% gewijzigd door PWM op 07-12-2015 08:38 ]
Of Fledderus nu wel of niet wat overdreven naar de grond gaat, feit blijft dat Gustavson zoiets helemaal niet moet doen. Slaat totaal nergens op. Ga er van uit dat hij ook wel een schorsing krijgt...
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
En wat vind je nou eigenlijk van de actie van Gustafson zelf? Daar heb je nog niets over gemeld. Dat jij Fledderus een aansteller vind weten we nu wel.Verwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 00:10:
Ben dit jaar voor het eerst sinds jaren bevreesd voor Feyenoord.. Feyenoord pakt moeilijke wedstrijden, zit als team goed in elkaar en Groningen komt maar moeizaam in de 16, verdedigd met regelmatig als een stel degradatiekandidaten (en staat toch 5ePWM schreef op zondag 06 december 2015 @ 23:26:
Feyenoord uit naar Groningen. Ben er een paar keer geweest, maar kan me niet herinneren er gewonnen te hebben. Misschien heb ik altijd wel pech gehad![]()
Nu komen er bij clubs als Groningen extra krachten boven als een club als Feyenoord op bezoek komt, maar toch.. ik zou een gelijkspel al heel mooi vinden.
Vorige jaren had ik toch meer een arrogante inslag: "Och, Feyenoord in de Euroborg, dat moet toch minimaal een gelijkspel opleveren, maar dat zou toch teleurstellend zijn ergens."
Klein voordeeltje voor Feyenoord kan zijn dat FC Groningen nog een wedstrijd heeft donderdag. Dan heeft Groningen toch wat minder tijd om voor te bereiden en te herstellen dan Feyenoord.
Denk ook wel dat Feyenoord dit weekend 'gewoon' van Groningen gaat winnen. Feyenoord draait prima en zal aan blijven haken bij Ajax. Hoewel ik natuurlijk liever heb dat Feyenoord gewoon op de broek krijgt in de Euroborg
Mooie reflex altijd: I.p.v. schande ter spreken van de overduidelijke en bewuste ellegboogstoot van Gustafson, wordt er gewezen naar de eventueel wat overdreven reactie van Fledderus...oftewel, het slachtoffer is zogenaamd meer schuldig dan de dader.
Pure onzin natuurlijk. Los van de reactie van Fledderus gaat Gustafson ver over de schreef. Niet geheel verrassend als je iedere schorsing aanvecht, dan kun je wachten op het volgende incident. Hopelijk is Gustafson de 1e Feyenoorder die wel geschorst gaat worden, dat zou ook niet meer dan terecht zijn.
Wat betreft Kramer, hij heeft weer eens alle geluk van de wereld. Ik kan me de ophef over een elleboogstoot van Toivonen nog prima herinneren, evenals de daarop volgende rode kaart en schorsing. Kramer heb ik gisteren 3 keer hetzelfde zien doen, omhoog springen en dusdanig met je armen zwaaien dat je gegarandeerd je tegenstander raakt. Hij krijgt er niet eens een vrije trap voor tegen.
Al kun je dit natuurlijk verwachten bij Nijhuis, de scheids die na de complimenten over 1 keer mannelijk fluiten ineens is gaan denken dat hij zo goed als nooit meer hoeft te fluiten en hierdoor veel te veel door laat gaan. De meeste scheidsrechters fluiten te pietluttig, Nijhuis is volledig de andere kant op geslagen. Met als gevolg dat met Nijhuis als scheids de spelers hun uiterste best doen om zo onvriendelijk mogelijk te zijn voor elkaar en het bijna iedere wedstrijd uit de hand loopt. Ongelooflijk.
De direct rode kaart voor Zomer is een aanfluiting trouwens, dat was een terechte 2e gele kaart geweest. Een hele foutieve inschatting van Nijhuis dus. Zoals hij die wel meer maakte gisteren.
Pure onzin natuurlijk. Los van de reactie van Fledderus gaat Gustafson ver over de schreef. Niet geheel verrassend als je iedere schorsing aanvecht, dan kun je wachten op het volgende incident. Hopelijk is Gustafson de 1e Feyenoorder die wel geschorst gaat worden, dat zou ook niet meer dan terecht zijn.
Wat betreft Kramer, hij heeft weer eens alle geluk van de wereld. Ik kan me de ophef over een elleboogstoot van Toivonen nog prima herinneren, evenals de daarop volgende rode kaart en schorsing. Kramer heb ik gisteren 3 keer hetzelfde zien doen, omhoog springen en dusdanig met je armen zwaaien dat je gegarandeerd je tegenstander raakt. Hij krijgt er niet eens een vrije trap voor tegen.
Al kun je dit natuurlijk verwachten bij Nijhuis, de scheids die na de complimenten over 1 keer mannelijk fluiten ineens is gaan denken dat hij zo goed als nooit meer hoeft te fluiten en hierdoor veel te veel door laat gaan. De meeste scheidsrechters fluiten te pietluttig, Nijhuis is volledig de andere kant op geslagen. Met als gevolg dat met Nijhuis als scheids de spelers hun uiterste best doen om zo onvriendelijk mogelijk te zijn voor elkaar en het bijna iedere wedstrijd uit de hand loopt. Ongelooflijk.
De direct rode kaart voor Zomer is een aanfluiting trouwens, dat was een terechte 2e gele kaart geweest. Een hele foutieve inschatting van Nijhuis dus. Zoals hij die wel meer maakte gisteren.
Als Feyenoorder ben ik het hier (bijna) helemaal mee eens:Baseman77 schreef op maandag 07 december 2015 @ 10:51:
Mooie reflex altijd: I.p.v. schande ter spreken van de overduidelijke en bewuste ellegboogstoot van Gustafson, wordt er gewezen naar de eventueel wat overdreven reactie van Fledderus...oftewel, het slachtoffer is zogenaamd meer schuldig dan de dader.
- Gustafson zie je zijn arm naar voren doen en een stoot met de elleboog achteruit geven: Hij doet dit bewust, is geen zwaaien van de armen, maar een echte elleboogstoot. Hij moet (gepast) geschorst worden hiervoor. Dat Fledderus zich daarbij wat aanstelt doet niets af aan de foute actie van Gustafson en hoeft helemaal niet benoemd te worden.
- Kramer zwaait inderdaad veel met de armen, maar dat doen bijna alle spelers. Het wordt een ander verhaal als je (zoals Toivonen deed, als we het over hetzelfde moment hebben), naar je tegenstander kijkt en daardoor er bewust heen zwaait (dan wel lijkt te zwaaien). Mensen die hoog willen springen, zwaaien nu eenmaal met de armen.
- Mannelijk fluiten is niet wat Nijhuis doet, mannelijk fluiten is een goede (harde) actie op de bal, door laten spelen en niet als een vrouw (sorry, maar is beeldspraak ivm het mannelijk fluiten) dan gelijk het spel willen stil leggen. Mannelijk fluiten houdt het tempo hoog, maar heeft NIETS te maken met zoveel toestaan dat het mis gaat. In Engeland fluit men doorgaans mannelijk, maar zo heftig vechtvoetbal als gisteren zie je maar weinig.
- De Directe rode kaart vond ik dan weer wel terecht, het was al een lompe overtreding, puur op de man waar hij geel voor kreeg, dat hij daarna iemand zo bij de kraag grijpt en blijkbaar volledig over de rode is, is niet goed te praten. Wel verwacht ik dat het (gezien het gebeurde) bij 1 wedstrijd schorsing blijft, en dus (bijna) gelijk staat aan een 2e gele kaart.
Ik neem aan dat je bedoelt dat sommige Feyenoord spelers sneu zijn?Faabjan schreef op zondag 06 december 2015 @ 21:07:
Elke week huilen over Feyenoord spelers. De media springt er ook weer bovenop. Halve team moet weer geschorst worden. Fox nog eventjes 35x herhalen. Sneu gedoe.
Of is het de schuld van de media dat ze (o.a.) n.a.v. gisteren tig voorbeelden hebben van (te) grof spel van Feyenoorders?
Wel komisch om als Feyenoorder te klagen over de media, terwijl Feyenoord met name de afgelopen 2 jaar juist (overduidelijk) de gunfactor heeft bij de media. En bij het scheidsrechterskorps
Dit deed Kramer in mijn ogen gisteren dus 3 keer, weten dat de tegenstander komt en je arm die kant op zwaaien.jbdeiman schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:00:
Het wordt een ander verhaal als je (zoals Toivonen deed, als we het over hetzelfde moment hebben), naar je tegenstander kijkt en daardoor er bewust heen zwaait (dan wel lijkt te zwaaien).
Zijn wekelijkse gedrag maakt hem een recidivist, hij gaat te vaak over de grens in zijn poging om zijn tegenstander(s) te irritteren en uit de tent te lokken. Het is een kwestie van tijd voordat dit nogal tegen hem gaat werken.
De directe rode kaart had Zomer moeten krijgen voor de achterlijke trap tegen Kuyt, voor het vastpakken van een shirt is geel meer dan voldoende. Ik verwacht nu eigenlijk vrijspraak voor Zomer, mocht hij in beroep gaan. Volgens Zomer kreeg hij namelijk rood omdat hij Kramer bij de keel gepakt zou hebben, wat niet het geval bleek te zijn.De Directe rode kaart vond ik dan weer wel terecht, het was al een lompe overtreding, puur op de man waar hij geel voor kreeg, dat hij daarna iemand zo bij de kraag grijpt en blijkbaar volledig over de rode is, is niet goed te praten.
Eens met dat hij rood daarvoor al direct had kunnen/ moeten krijgen. Maar waarvoor heeft Nijhuis hem dan de rode kaart gegeven? De invulling van Zomer is bij de keel grijpen, maar of dat ook de uitleg van Nijhuis is?Baseman77 schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:22:
[...]
De directe rode kaart had Zomer moeten krijgen voor de achterlijke trap tegen Kuyt, voor het vastpakken van een shirt is geel meer dan voldoende. Ik verwacht nu eigenlijk vrijspraak voor Zomer, mocht hij in beroep gaan. Volgens Zomer kreeg hij namelijk rood omdat hij Kramer bij de keel gepakt zou hebben, wat niet het geval bleek te zijn.
Zoals ik ook al stelde verwacht ik dat de strafmaat 1 wedstrijd is, dus eigenlijk gelijk met een 2e geel (indirect rood), terugtrekken gebeurt denk ik niet, als is het alleen al omdat dit wel een heel duidelijk voorbeeld van aggressie op 't veld is.
Ik dacht dat Zomer een tweede geel kreeg voor dat vastpakken van Kramer. Kramer kreeg dat toch wel gewoon geel voor de provocatie? In de hectiek werd dat een beetje gemist geloof ik?
Vind het wel bijzonder jammer dat Botteghin zondag niet kan spelen..
Nijhuis heeft al verklaard dat hij direct rood gaf voor naar de keel grijpen, maar concludeerde zelf al dat als het alleen om het shirt ging dat hij dan evengoed geel had gegeven en er dus indirect rood werd gegeven. Hij zag echter naar de keel grijpen.
Zullen we trouwens even kappen met dat gezeur over clubliefde? Iedereen ziet wel eens wat door een roze bril dacht ik zo, je hoeft toch niet in discussie te gaan als je weet dat het geen zin heeft? Dat gaat beide kanten op. Daar vind ik het topic in ieder geval niet leuker op worden. Live and let liveNijhuis oordeelde dat Zomer de spits van Feyenoord bij de strot greep. "En dat is direct rood. Ik moet de beelden nog terugzien, maar voor mijn gevoel pakte hij Kramer bij de strot. Als het zijn shirtje was geweest, had Zomer ook moeten vertrekken met zijn tweede gele kaart", zei de scheidsrechter.
[ Voor 18% gewijzigd door Arjan90 op 07-12-2015 11:42 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Flederrus stelde zich aan, net als Bilal een paar weken geleden, toen was dit topic daarom te klein. Zoals ik toen aangaf, schwalbes horen niet bij het voetbal, maar als je tegenstander gewoon iets onsportiefs doet vind ik het terecht dat je het dan als slachtoffer wat dik aanzet. Gustavson verdient gewoon 2 wedstrijden en had geluk dat hij geen rood kreeg. Maar dat was echt niet de enige fout van de scheidsrechter en die waren ook echt niet allemaal in het voordeel van Feyenoord.
De reactie van Gio achteraf vond ik wel mooi. Die trainer van Heracles gaat even los op de scheidsrechter en dat de aanklager maar aan het werk moet. Gio zn koele professionele reactie: we zitten hier volgens mij niet om elkaar kaarten aan te praten.
Geen excuses, geen tegenaanval, gewoon er boven staan. Heerlijk om te zien tussen alle voetbalemoties door.
De reactie van Gio achteraf vond ik wel mooi. Die trainer van Heracles gaat even los op de scheidsrechter en dat de aanklager maar aan het werk moet. Gio zn koele professionele reactie: we zitten hier volgens mij niet om elkaar kaarten aan te praten.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat er leuke wedstrijden werden gespeeld, met eigenlijk overal slechte of op zijn best, matige, arbitrage. Hopelijk gaat dat ooit nog verbeteren, maar zolang Blom hoofd scheidsrechteropleidingen is vrees ik van niet.
Hoe dan ook is de stand na 15 wedstrijden lekker dicht bij elkaar voor de top drie. Dat wordt een mooi gevecht om de titel
Hoe dan ook is de stand na 15 wedstrijden lekker dicht bij elkaar voor de top drie. Dat wordt een mooi gevecht om de titel
Nee, merp!
Klopt, daarom zal hij ook worden vrijgesproken. Hij zal een aanklacht binnenkrijgen vanwege keelgrijpen, en dat heeft hij niet gedaan. Zelfde als met Kramer, werd aangeklaagd voor het slaan van een tegenstander, maar er is bewezen dat hij dat niet heeft gedaan. Het is dus moeilijk om hem daar voor te schorsen. :-)Baseman77 schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:22:
De directe rode kaart had Zomer moeten krijgen voor de achterlijke trap tegen Kuyt, voor het vastpakken van een shirt is geel meer dan voldoende. Ik verwacht nu eigenlijk vrijspraak voor Zomer, mocht hij in beroep gaan. Volgens Zomer kreeg hij namelijk rood omdat hij Kramer bij de keel gepakt zou hebben, wat niet het geval bleek te zijn.
Van Fledderus weten we helemaal niet of hij zich aanstelde, Bilal daarentegen liet overduidelijk merken dat hij zich aanstelde. Dat maakt nogal een verschil.ph4ge schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:25:
Flederrus stelde zich aan, net als Bilal een paar weken geleden, toen was dit topic daarom te klein.
Euhm, heb je er wel eens bij stilgestaan waarom Gio niet inging op de acties van de scheids?De reactie van Gio achteraf vond ik wel mooi. Die trainer van Heracles gaat even los op de scheidsrechter en dat de aanklager maar aan het werk moet. Gio zn koele professionele reactie: we zitten hier volgens mij niet om elkaar kaarten aan te praten.Geen excuses, geen tegenaanval, gewoon er boven staan. Heerlijk om te zien tussen alle voetbalemoties door.
Gio gaf zijn reactie omdat zijn team voordeel had van de arbitrage, dan wil je er inderdaad geen discussiepunt van maken. Daarbij is Gio iemand die nooit beelden terug wil zien voor een interview net na de wedstrijd, omdat hij dan namelijk altijd kan zeggen dat hij het niet gezien heeft. Het is maar wat je koel en professioneel noemt.
Kramer heeft voor provoceren geen geel gehad nee, helemaal geen geel dus gisteren.Prosac schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:36:
Ik dacht dat Zomer een tweede geel kreeg voor dat vastpakken van Kramer. Kramer kreeg dat toch wel gewoon geel voor de provocatie? In de hectiek werd dat een beetje gemist geloof ik?
De media kan wel volledig los om Kramer nu net zo kapot te maken als Toivonen in het verleden, belooft nog wat.
[ Voor 15% gewijzigd door Joster op 07-12-2015 13:02 ]
Er viel genoeg te zeggen over Heracles. Er was natuurlijk een doorgebroken man die neergehaald werd en maar geel oplevert, er was de enorme scheldpartij van een van de Heraclieden die onbestraft bleef, er waren wat penalty momenten, opstootjes, etc.Baseman77 schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:51:
Euhm, heb je er wel eens bij stilgestaan waarom Gio niet inging op de acties van de scheids?
Gio gaf zijn reactie omdat zijn team voordeel had van de arbitrage, dan wil je er inderdaad geen discussiepunt van maken. Daarbij is Gio iemand die nooit beelden terug wil zien voor een interview net na de wedstrijd, omdat hij dan namelijk altijd kan zeggen dat hij het niet gezien heeft. Het is maar wat je koel en professioneel noemt.
Als Fledderus zich niet aanstelde had hij niet gelijk opgestaan en doorgevoetbald. Bovendien is het niet mogelijk om met zo'n korte snelle beweging zoveel kracht op te wekken en was het ook niet op een gevoelige plek zoals de ballen of het gezicht. Maar nogmaals, helemaal terecht dat hij het deed, Gustavson moet zich gewoon gedragen. Wat dat aan gaat had het hem gesierd als hij het had toegegeven zoals Bilal.
Gio hoor je zelden over nadelige beslissingen, en dat is heel koel en professioneel. Het toonbeeld van een grote man die zich niet druk maakt om randzaken en excuses. Dit in tegenstelling tot de tegenstander die al begon voor de wedstrijd dat de bal in het voordeel van Feyenoord was, tijdens de wedstrijd keer op keer tekeer ging tegen de arbitrage en zelfs na de wedstrijd bleef zeuren in de media en zelfs op de persconferentie. Met een hele simpele terechte opmerking zat zn tegenstander met de mond vol tanden, terwijl ik denk dat de meeste mensen met excuses, goedpraterij of een tegenaanval zouden komen. Of je nou pro of anti-Feyenoord bent, ik denk dat Gio wel respect verdient voor zn houding en werkwijze (en prestaties tot nu toe).
[ Voor 18% gewijzigd door ph4ge op 07-12-2015 13:26 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Eurhm.. er zijn een hele hoop vechtsporten waarin ze je nu zouden kunnen aantonen dat ze met een hele snelle korte beweging een hoop schade kunnen aanrichten. En dan ook nog eens met de elleboog, alle kracht in een punt.ph4ge schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:17:
[...]
Als Fledderus zich niet aanstelde had hij niet gelijk opgestaan. Bovendien is het niet mogelijk om met zo'n korte snelle beweging zoveel kracht op te wekken en was het ook niet op een gevoelige plek zoals de ballen of het gezicht. Maar nogmaals, helemaal terecht dat hij het deed. Wat dat aan gaat had het hem gesierd als hij het had toegegeven zoals Bilal.
Ik zie dat hij volgens teletekst wel geel heeft gehad, dat zal dan toch voor het opstootje met Zomer zijn denk ik.Joster schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:01:
[...]
Kramer heeft voor provoceren geen geel gehad nee, helemaal geen geel dus gisteren.
De media kan wel volledig los om Kramer nu net zo kapot te maken als Toivonen in het verleden, belooft nog wat.
Ik geloof niet dat Gustavson een getrainde vechtsporter is.Prosac schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:27:
Eurhm.. er zijn een hele hoop vechtsporten waarin ze je nu zouden kunnen aantonen dat ze met een hele snelle korte beweging een hoop schade kunnen aanrichten. En dan ook nog eens met de elleboog, alle kracht in een punt.
Kramer is een heel ander karakter dan Toivonen, ik heb zelden zo nuchtere voetballer gezien. Toen die Heraclied los ging over de moeder van Kramer reageerde Kramer ook zoals het hoort; gewoon een beetje weglachen. De meeste andere mensen hadden hem een klap verkocht en dat is natuurlijk precies waar die spelers de hele wedstrijd op uit waren. Ik geloof niet dat hij zich zo druk maakt om de Telegraaf, misschien put hij er zelfs wel kracht uit.Joster schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:01:
Kramer heeft voor provoceren geen geel gehad nee, helemaal geen geel dus gisteren.
[ Voor 58% gewijzigd door ph4ge op 07-12-2015 13:39 ]
Volgens VI niet: http://www.vi.nl/matchcenter/wedstrijd.htm?matchId=2039382Prosac schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:27:
[...]
[...]
Ik zie dat hij volgens teletekst wel geel heeft gehad, dat zal dan toch voor het opstootje met Zomer zijn denk ik.
Het gaat er niet om dat hij een getrainde vechtsporter is, maar om je bewering dat je nooit een grote kracht kunt uitvoeren met zo'n korte snelle beweging. Dat is namelijk -als ik zo vrij mag zijn- pertinente onzin, daar hoef je niet eens een getrainde vechtsporter voor te zijn.ph4ge schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:31:
[...]
Ik geloof niet dat Gustavson een getrainde vechtsporter is.Als hij echt door een getrainde Ninja was geraakt dan zou hij niet zo snel opstaan en verder spelen, denk ik. Hoe dan ook niet relevant, ik zeg nota bene herhaaldelijk dat ik hem groot gelijk geef.
Ik heb het bewijs nog in mijn linkerpols (volledig gebroken na een korte snelle beweging van een mede-zaalvoetballer
Verwijderd
Beetje lompVos schreef op maandag 07 december 2015 @ 09:10:
[...]
En wat vind je nou eigenlijk van de actie van Gustafson zelf? Daar heb je nog niets over gemeld. Dat jij Fledderus een aansteller vind weten we nu wel.

Ik zou het bijzonder knap vinden als je dat bewust kan doen, dan had hij beter wat anders kunnen doen als voetballer worden. Maar als het waar is dat het een forse kracht was, dan zou hij niet zo snel opstaan en doorvoetballen zonder enige schade. Gustavson is ook maar een iel mannetje en geen getrainde vechtsporter. Ook zou je niet kunnen schreeuwen als je echt je lucht kwijt bent. Gezien het gedrag van de Heraclieden de rest van de wedstrijd ligt een zekere mate van overdrijving voor de hand, en daar geef ik hem groot gelijk in.Prosac schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:42:
Het gaat er niet om dat hij een getrainde vechtsporter is, maar om je bewering dat je nooit een grote kracht kunt uitvoeren met zo'n korte snelle beweging. Dat is namelijk -als ik zo vrij mag zijn- pertinente onzin, daar hoef je niet eens een getrainde vechtsporter voor te zijn.
Ik heb het bewijs nog in mijn linkerpols (volledig gebroken na een korte snelle beweging van een mede-zaalvoetballer).
Wellicht komt de bewegingsexpert weer tevoorschijn
[ Voor 7% gewijzigd door ph4ge op 07-12-2015 15:08 ]
Het hoeft niet bewust te zijn om iemand hard en op een kut plek te raken. Dat het dan niet direct zoveel impact heeft (maar wel de nodige impact) als bij een volleerde ninja bewijst dat alleen maar.ph4ge schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:47:
[...]
Ik zou het bijzonder knap vinden als je dat bewust kan doen, dan had hij beter wat anders kunnen doen als voetballer worden. Maar als het waar is dat het een forse kracht was, dan zou hij niet zo snel opstaan en doorvoetballen zonder enige schade. Gustavson is ook maar een iel mannetje en geen getrainde vechtsporter. Gezien het gedrag van de Heraclieden de rest van de wedstrijd ligt een zekere mate van overdrijving voor de hand.
Wellicht komt de bewegingsexpert weer tevoorschijn
Nuchtere voetballer of niet, aangezien er zo'n vergrootglas op Toivonen kwam te liggen zal dat nu met Kramer ook wel gaan gebeuren. Dat gaat hem sowieso wedstrijden kosten.ph4ge schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:31:
[...]
Kramer is een heel ander karakter dan Toivonen, ik heb zelden zo nuchtere voetballer gezien. Toen die Heraclied los ging over de moeder van Kramer reageerde Kramer ook zoals het hoort; gewoon een beetje weglachen. De meeste andere mensen hadden hem een klap verkocht en dat is natuurlijk precies waar die spelers de hele wedstrijd op uit waren. Ik geloof niet dat hij zich zo druk maakt om de Telegraaf, misschien put hij er zelfs wel kracht uit.
[ Voor 31% gewijzigd door Joster op 07-12-2015 14:05 ]
Dat was een goede reactie van Kramer inderdaad, echter weten wij ook dat hij niet altijd zo reageert op provocatiesph4ge schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:31:
[...]
Kramer is een heel ander karakter dan Toivonen, ik heb zelden zo nuchtere voetballer gezien. Toen die Heraclied los ging over de moeder van Kramer reageerde Kramer ook zoals het hoort; gewoon een beetje weglachen. De meeste andere mensen hadden hem een klap verkocht en dat is natuurlijk precies waar die spelers de hele wedstrijd op uit waren. Ik geloof niet dat hij zich zo druk maakt om de Telegraaf, misschien put hij er zelfs wel kracht uit.
Dat vergrootglas ligt al lang op hem en voorlopig is hij alleen maar beter gaan spelen. Vandaag ook weer een uitgebreid huilverhaal van de Telegraaf. Fox heeft ook elke bal richting Kramer weer uit alle hoeken en standen herhaald, behalve als het een overtreding op hem was. We zullen zien of Kramer zich van de wijs laat brengen, maar er zijn maar weinig voetballers zo nuchter.Joster schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:02:
Nuchtere voetballer of niet, aangezien er zo'n vergrootglas op Toivonen kwam te liggen zal dat nu met Kramer ook wel gaan gebeuren. Dat gaat hem sowieso wedstrijden kosten.
[ Voor 10% gewijzigd door ph4ge op 07-12-2015 15:09 ]
Ik lees net op Twitter dat Ron Vlaar en AZ een mondeling akkoord hebben tot medio 2016. Leuk om Ron terug te zien op de Nederlandse velden, helaas niet bij Feyenoord.
Bizar vind ik dat. Speelde anderhalf jaar terug een steengoed WK, dat zal hij toch niet verleerd zijn?JST94 schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:17:
Ik lees net op Twitter dat Ron Vlaar en AZ een mondeling akkoord hebben tot medio 2016. Leuk om Ron terug te zien op de Nederlandse velden, helaas niet bij Feyenoord.
[ Voor 4% gewijzigd door ephymerous op 07-12-2015 15:20 ]
XXXVI
Begrijp het wel vanaf Feyenoord hun kant. De CV's zijn goed bezet, waarom dan nog een CV?
Zware knieblessure, dat hakt er in hoor (uit ervaring). Volgens mij is hij nu ook nog niet fit en is de kans op een terugslag groot.ephymerous schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:20:
Bizar vind ik dat. Speelde anderhalf jaar terug een steengoed WK, dat zal hij toch niet verleerd zijn?Leuk hoor bij AZ, El Ham en Vlaar.
Als ik zie hoe Ron is omgegaan met eerdere knieblessures komt hij als een beest terug.ph4ge schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:23:
[...]
Zware knieblessure, dat hakt er in hoor (uit ervaring). Volgens mij is hij nu ook nog niet fit en is de kans op een terugslag groot.
De rode kaart van Ramon Zomer is geseponeerd.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Maar wel gewoon geschorst komende wedstrijd omdat ie te vaak geel heeft gehad.
En terecht!
Waaruit blijkt precies dat hij super nuchter is? En waarom is hij nuchterder dan de rest van de voetballers?ph4ge schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:56:
[...]
Dat vergrootglas ligt al lang op hem en voorlopig is hij alleen maar beter gaan spelen. Vandaag ook weer een uitgebreid huilverhaal van de Telegraaf. Fox heeft ook elke bal richting Kramer weer uit alle hoeken en standen herhaald, behalve als het een overtreding op hem was. We zullen zien of Kramer zich van de wijs laat brengen, maar er zijn maar weinig voetballers zo nuchter.
Omdat hij iedere week nog iemand in het gezicht mept met zijn armen? Het is gewoon wachten op (terechte) schorsingen.
Dit gedrag werd altijd al breeduit uitgemeten in de pers (Huntelaar, Toivonen, Vennegoor enz.) allemaal kopsterke spitsen die het duel niet uit de weg gaan en springen met hun armen omhoog. Niet leuk als je fan bent van het clubje waar die betreffende speler speelde. Dus ik snap wel dat Feyenoorders het niet leuk vinden dat het nu Kramer betreft. Maar goed, wees reëel. Excuses als: "Ja, maar Kramer kijkt niet waar hij sprint, en Toivonen deed dat altijd wel", "Kramer heeft een heel ander karakter" (Kramer was al een viezerik bij ADO) "Kramer doet het per ongeluk".. Allemaal stierenstront. Kramer moet net zoals de rest zijn armen thuis houden, of in ieder geval zorgen dat ze niet bij iemand in het gezicht wapperen.
"Ja, maar hij is heel lang, dus dan raak je al snel iemand in het gezicht"
[ Voor 35% gewijzigd door St@m op 07-12-2015 16:30 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Je ziet het bijv. gisteren aan zn reactie op de scheldpartij. Menig ander voetballer gaat slaan als de tegenstander roept "ik neuk je moeder", Kramer glimlacht er een beetje om. De hele wedstrijd door werden er overtredingen op hem gemaakt, hij reageert hierop door uitsluitend zn voeten te laten spreken. Hij wordt in zn nek gegrepen en doet niks terug. Maar ook bijv. in diverse interviews komt hij heel nuchter over: hij zegt dat hij vindt dat voetballers veel te veel betaald krijgen en hij dat hij vindt dat ze mensen in de zorg beter zouden moeten betalen. Hij reageert heel nuchter op alle kritiek.St@m schreef op maandag 07 december 2015 @ 16:22:
Waaruit blijkt precies dat hij super nuchter is? En waarom is hij nuchterder dan de rest van de voetballers?
Omdat hij iedere week nog iemand in het gezicht mept met zijn armen? Het is gewoon wachten op (terechte) schorsingen.
Dit gedrag werd altijd al breeduit uitgemeten in de pers (Huntelaar, Toivonen, Vennegoor enz.) allemaal kopsterke spitsen die het duel niet uit de weg gaan en springen met hun armen omhoog. Niet leuk als je fan bent van het clubje waar die betreffende speler speelde. Dus ik snap wel dat Feyenoorders het niet leuk vinden dat het nu Kramer betreft. Maar goed, wees reëel. Excuses als: "Ja, maar Kramer kijkt niet waar hij sprint, en Toivonen deed dat altijd wel", "Kramer heeft een heel ander karakter" (Kramer was al een viezerik bij ADO) "Kramer doet het per ongeluk".. Allemaal stierenstront. Kramer moet net zoals de rest zijn armen thuis houden, of in ieder geval zorgen dat ze niet bij iemand in het gezicht wapperen.
"Ja, maar hij is heel lang, dus dan raak je al snel iemand in het gezicht"
Verder ziet iedere voetballer wat het verschil is tussen jezelf breed maken en losrukken bij een kopduel en een stoot uitdelen. Niet leuk als fan van een andere club, maar wat Kramer gisteren deed valt allemaal in de eerste categorie, itt Gustavson.
Overigens ben ik wel benieuwd naar de ophef nu Zomer is vrijgesproken omdat de scheidsrechter het verkeerd heeft geformuleerd.
Mooi om te zien dat iedereen zo bang is dat Feyenoord de titel pakt. Alle registers worden open getrokken om een schorsing mogelijk te maken. Zal allemaal wel los lopen hoor
Komende zondag Utrecht - Ajax en Groningen - Feyenoord. Een intressant weekend. Zou me niets verbazen als zowel Ajax als Feyenoord gaan verliezen. Of zal de scheidsrechter de uitslag al weten?
Komende zondag Utrecht - Ajax en Groningen - Feyenoord. Een intressant weekend. Zou me niets verbazen als zowel Ajax als Feyenoord gaan verliezen. Of zal de scheidsrechter de uitslag al weten?

Ja, zo zijn er honderden.. Kramer is echt geen engeltje hoor. Die roept, knijpt en slaat er zelf lustig op los.ph4ge schreef op maandag 07 december 2015 @ 16:41:
[...]
Je ziet het bijv. gisteren aan zn reactie op de scheldpartij. Menig ander voetballer gaat slaan als de tegenstander roept "ik neuk je moeder", Kramer glimlacht er een beetje om. De hele wedstrijd door werden er overtredingen op hem gemaakt, hij reageert hierop door uitsluitend zn voeten te laten spreken. Hij wordt in zn nek gegrepen en doet niks terug. Maar ook bijv. in diverse interviews komt hij heel nuchter over: hij zegt dat hij vindt dat voetballers veel te veel betaald krijgen en hij dat hij vindt dat ze mensen in de zorg beter zouden moeten betalen. Hij reageert heel nuchter op alle kritiek.
Goed dat hij zich niet op het moment zelf laat provoceren. Maar dat is echt niet ongewoon.
En reageert er uitsluitend op door zijn voeten te laten spreken.. Ehm ja.. dat zagen we tegen De Graafschap
Precies, iedere voetballer ziet dat. Kom dan niet aan met slappe excuses over andere karakters, hij is zo lang enzovoorts. Kramer doet exact hetzelfde als iedere andere spits die met zijn armen de lucht in gaat.Verder ziet iedere voetballer wat het verschil is tussen jezelf breed maken en losrukken bij een kopduel en een stoot uitdelen. Niet leuk als fan van een andere club, maar wat Kramer gisteren deed valt allemaal in de eerste categorie, itt Gustavson.
Overigens ben ik wel benieuwd naar de ophef nu Zomer is vrijgesproken omdat de scheidsrechter het verkeerd heeft geformuleerd.
*knip* Die worden nooit meer kampioen. Ook dit jaar niet, of Kramer nou wel of niet geschorst wordt. Maar ik vind de selectieve ontkenning wel mooi. Eerst jaren roepen dat Toivonen en Huntelaar bij ieder zuchtje geschorst moeten worden, nu heb je er zelf één die losse handjes heeft tijdens een kopduel en dan is er niets aan de handLekkerboeie86 schreef op maandag 07 december 2015 @ 16:45:
Mooi om te zien dat iedereen zo bang is dat Feyenoord de titel pakt. Alle registers worden open getrokken om een schorsing mogelijk te maken. Zal allemaal wel los lopen hoor
Achja..
Feyenoorders hier zullen het wel anders zien.
[ Voor 22% gewijzigd door gambieter op 07-12-2015 19:31 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Wat recht is is recht, wat krom is is krom. Gustavson gaf een elleboog, zoals inderdaad de door jouw aangehaalde spelers ook weleens deden, en ik heb nog geen Feyenoorder dat hier zien ontkennen of goedpraten.Toen Kramer wel een duw gaf werd dat ook niet ontkent door de supporters van Feyenoord. Doe dus niet alsof Feyenoorders dat anders zien, want in tegenstelling tot andere supporters zie je in dit topic constant Feyenoorders die gewoon toegeven als een speler van Feyenoord iets doet wat niet door de beugel kan of een keer geluk heeft.St@m schreef op maandag 07 december 2015 @ 16:46:
Feyenooit heet het toch? Die worden nooit meer kampioen. Ook dit jaar niet, of Kramer nou wel of niet geschorst wordt. Maar ik vind de selectieve ontkenning wel mooi. Eerst jaren roepen dat Toivonen en Huntelaar bij ieder zuchtje geschorst moeten worden, nu heb je er zelf één die losse handjes heeft tijdens een kopduel en dan is er niets aan de hand![]()
Achja..
Feyenoorders hier zullen het wel anders zien.
Het enige is dat we ons (ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek) steeds meer gaan storen aan de selectieve verontwaardiging en dat dezelfde mensen steeds beginnen te zeiken als Feyenoord een keertje iets mee krijgt en compleet blind en doof zijn voor als het een keer tegen zit. Dat doe jij nu ook weer, blijft maar eenzijdig Feyenoord (spelers) bashen terwijl er over de tegenstander ook genoeg valt te zeggen en PSV dit weekend ook weer de nodige geluk (met de arbitrage) had.
Verder mag je de stroomannen wel achterwegen laten, al die quotes die niemand heeft gezegd zijn nergens voor nodig, net zoals het gebruik van een bijnaam.
[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 07-12-2015 17:17 ]
Nee, het gaat om het springen en dan met de armen in het gezicht slaan. Of wou je ontkennen dat Kramer dat doet? Is toch iedere keer overduidelijk
Verder kun je die beste man wel op een voetstuk zetten, dat ie niet op provocaties ingaat e.d. en zo nuchter is.. Maar een paar weken terug duwt hij een speler die hem blijkbaar provoceerde in het gezicht. Was tot afgelopen weekend ook de enige speler die ik heb betrapt op aggresief reageren na provocatie.. Dit weekend was het Zomer, en door wie werd die ook alweer geprovoceerd? Ohja.. Kramer.
Maakt me verder allemaal niet uit, hoort bij het spelletje imho, maar ga hier niet verkondigen dat het niet zo is, want het is gewoon zo. Hij doet hetzelfde als Toivonen deed.
Edit: Die quotes komen gewoon hier uit deze topic.
Verder kun je die beste man wel op een voetstuk zetten, dat ie niet op provocaties ingaat e.d. en zo nuchter is.. Maar een paar weken terug duwt hij een speler die hem blijkbaar provoceerde in het gezicht. Was tot afgelopen weekend ook de enige speler die ik heb betrapt op aggresief reageren na provocatie.. Dit weekend was het Zomer, en door wie werd die ook alweer geprovoceerd? Ohja.. Kramer.
Maakt me verder allemaal niet uit, hoort bij het spelletje imho, maar ga hier niet verkondigen dat het niet zo is, want het is gewoon zo. Hij doet hetzelfde als Toivonen deed.
Edit: Die quotes komen gewoon hier uit deze topic.
[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 07-12-2015 17:20 ]
Je kan het nog zo vaak herhalen, maar dat maakt niet dat het klopt.St@m schreef op maandag 07 december 2015 @ 17:18:
Weer de strooman met "op een voetstuk plaatsen", doe dat nou gewoon niet. Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat hij geen Toivonen is.
[ Voor 3% gewijzigd door ph4ge op 07-12-2015 17:28 ]
Tjonge, dit topic is wel een herhalingsoefening elk weekend. Fans van Club X gaan zeiken over speler van Club Y, en doen het hardste hun best om dan te doen alsof de eigen club/spelers anders zijn. Saai en zinloos.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Je kan het nog zo vaak herhalen, maar dat maakt niet dat het klopt.ph4ge schreef op maandag 07 december 2015 @ 17:27:
[...]
Je kan het nog zo vaak herhalen, maar dat maakt niet dat het klopt.De vergelijking met Toivonen omdat Kramer 1 keer iemand een duw heeft gegeven gaat natuurlijk compleet mank. Nogmaals, als hij iets verkeerd doet dan zullen de meeste Feyenoorders waaronder ik het bevestigen. Gisteren deed hij niets verkeerds, Gustavson wel.
Weer de strooman met "op een voetstuk plaatsen", doe dat nou gewoon niet. Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat hij geen Toivonen is.
En het gaat niet om het duwen, het gaat om het springen en dan iemand in het gezicht raken met de wapperende armen.
Laatste keer dat ik checkte mocht ik gewoon nog mijn mening geven. Net zoals de rest hier.gambieter schreef op maandag 07 december 2015 @ 17:30:
Tjonge, dit topic is wel een herhalingsoefening elk weekend. Fans van Club X gaan zeiken over speler van Club Y, en doen het hardste hun best om dan te doen alsof de eigen club/spelers anders zijn. Saai en zinloos.
[ Voor 29% gewijzigd door St@m op 07-12-2015 17:32 ]
Dat je je mening mag geven betekent niet dat je het moet doen. Het is nu net een politiek "debat", roepen zonder luisteren.St@m schreef op maandag 07 december 2015 @ 17:30:
Laatste keer dat ik checkte mocht ik gewoon nog mijn mening geven. Net zoals de rest hier.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zelfde geldt natuurlijk voor jou. Jouw opmerking is ook niet echt interessant, of wel?gambieter schreef op maandag 07 december 2015 @ 17:35:
[...]
Dat je je mening mag geven betekent niet dat je het moet doen.
Maar goed, ik zal voortaan even opletten of mijn posts voor iedereen interessant zijn. Als iedereen dat doet wordt het mooi rustig hier.
[ Voor 19% gewijzigd door St@m op 07-12-2015 17:39 ]
Nu is het voor mij duidelijk waarom Gustafson een elleboog gaf. Fledderus gaf hem bewust een knietje. Beeldmateriaal op youtube.
Beide schorsen.
Beide schorsen.
Ach, een spits van Feyenoord doet het pas goed als hij de Telegraaf op zn dak krijgt. Vorig jaar was Kazim de gebeten hond toen hij 2 ballen goed raakte na een incident met Cilessen. Pelle daarvoor die een reclamebord kapot schopte, Guidetti die zich een keer makkelijk liet vallen, etc. Allemaal hadden ze even ruzie met de Telegraaf na een sterke periode. Waait wel weer over zolang ze hun voeten laten spreken.
Het zegt genoeg over St@m dat hij zich enorm opwindt over iets wat weken geleden gebeurde en iets wat dit weekend gebeurde waar niemand een overtreding in ziet, maar niet over een speler die in dezelfde wedstrijd de moeder van een tegenstander vervloekt of een andere speler die opzichtig naschopt en vervolgens een opstootje begint.
Ik vind het geen enkel probleem dat spitsen van Feyenoord niet populair zijn en vaak geven ze er ook wel aanleiding voor. Maar die selectieve verontwaardiging word ik moe van. Gustavson, Zomer en Weghorst doen alle 3 iets wat echt niet op het veld thuis hoort, en jij maakt je druk om een speler die mogelijk een keer niet correct het duel aan ging en noemt hem de nieuwe Toivonen...
Het zegt genoeg over St@m dat hij zich enorm opwindt over iets wat weken geleden gebeurde en iets wat dit weekend gebeurde waar niemand een overtreding in ziet, maar niet over een speler die in dezelfde wedstrijd de moeder van een tegenstander vervloekt of een andere speler die opzichtig naschopt en vervolgens een opstootje begint.
Ik vind het geen enkel probleem dat spitsen van Feyenoord niet populair zijn en vaak geven ze er ook wel aanleiding voor. Maar die selectieve verontwaardiging word ik moe van. Gustavson, Zomer en Weghorst doen alle 3 iets wat echt niet op het veld thuis hoort, en jij maakt je druk om een speler die mogelijk een keer niet correct het duel aan ging en noemt hem de nieuwe Toivonen...
Denk jij dat dat gaat gebeuren? Natuurlijk niet. Aan de duw van Kramer ging ook een aanleiding vooraf wat niet werd opgepakt door de media en dus niet bestraft werd.JST94 schreef op maandag 07 december 2015 @ 18:13:
Nu is het voor mij duidelijk waarom Gustafson een elleboog gaf. Fledderus gaf hem bewust een knietje. Beeldmateriaal op youtube.
Beide schorsen.
[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 07-12-2015 18:48 ]
Intressant beeldmateriaal. Eerste overtreding is geldig ofzo. Van Benthem kom er maar in.JST94 schreef op maandag 07 december 2015 @ 18:13:
Beide schorsen.
Geintje natuurlijk. Gustafson had dit niet moeten doen. Maar gekker dan 2 wedstrijden vind ik sterk overdreven.
Sorry hoor maar je doet zelf net zo hard mee met die zogenaamde selectieve verontwaardiging. Wat Weghorst *knip* TR svp zegt kan niet door de beugel, maar het K woord wel.
Ik zie alleen 6 pixels?JST94 schreef op maandag 07 december 2015 @ 18:13:
Beide schorsen.
[ Voor 53% gewijzigd door gambieter op 07-12-2015 18:49 ]
Heb even een zooi posts terug gelezen en het valt mij wederom enorm op dat sinds Feyenoord weer eens leuk mee draait, de sfeer hier echt om te snijden is. Even wennen na 15 jaar van relatieve rust.
rent hard weg
rent hard weg
Ach, ze hebben de arbiter ook al een aantal keer tegen gehad. Alleen dat wordt altijd voor het gemak vergeten.
Goed kijken.
[ Voor 28% gewijzigd door gambieter op 07-12-2015 20:27 ]
Kan het getroll svp stoppen en er aan een wat leukere sfeer worden gewerkt?
Vechtlust en Nederlanders, een discussie waar je nooit wijs uit gaat komen
Onze mentaliteit is toch al zo rot als wat.
Hopelijk gaat PSV morgen eens wat laten zien. Die Hendrix vind ik toch echt een fijne speler en het is goed voor 'm dat hij die winnende maakte
Hopelijk gaat PSV morgen eens wat laten zien. Die Hendrix vind ik toch echt een fijne speler en het is goed voor 'm dat hij die winnende maakte
Ik zie de laatste weken Kramer wel elke wedstrijd weer wat uithalen. Ik heb geen positief beeld nu van hem.
Maar hij wordt soms gelanceerd en dan moet hij snel zijn en meters maken. Dat kan hij niet zo goed en dan gaat hij wapperen met zijn handen en dan raakt hij mensen.
Kramer prima spits als je hem in de 16 aanspeelt of buiten de 16 als doorkopper. Hij maakt geen zware overtredingen maar dat gewapper van hem, is een keer geel wel waard.
Wat ik erger vind, is zijn gedrag, mensen provoceren. Hij steekt er boven uit vind ik. Dat past niet bij een spits vind ik, een spits moet koel blijven. Moet zich concentreren op de kans.
Vanavond de grote avond!
Maar hij wordt soms gelanceerd en dan moet hij snel zijn en meters maken. Dat kan hij niet zo goed en dan gaat hij wapperen met zijn handen en dan raakt hij mensen.
Kramer prima spits als je hem in de 16 aanspeelt of buiten de 16 als doorkopper. Hij maakt geen zware overtredingen maar dat gewapper van hem, is een keer geel wel waard.
Wat ik erger vind, is zijn gedrag, mensen provoceren. Hij steekt er boven uit vind ik. Dat past niet bij een spits vind ik, een spits moet koel blijven. Moet zich concentreren op de kans.
Vanavond de grote avond!
Verwijderd
Kramer bashen schijnt in te zijn, hele kuddes lopen sommige uitingen in de media blind achterna. Kijk eens naar alle overtredingen op Kramer. Hoor je vele malen minder over.
Laat het toch gewoon gaan, zie de opmerking van de mod.Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:10:
Kramer bashen schijnt in te zijn, hele kuddes lopen sommige uitingen in de media blind achterna. Kijk eens naar alle overtredingen op Kramer. Hoor je vele malen minder over.
Verwijderd
Je hebt gelijk. Zal er over ophouden.Niku schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:22:
[...]
Laat het toch gewoon gaan, zie de opmerking van de mod.
Kwam, als laatste referentie naar die wedstrijd tegen Heracles van afgelopen zondag, nog wel een filmpje tegen met een actie van Fledderus op Gustafson waarna Gustafson reageerde:
Toevoeging:
Voorstel van de KNVB is 3 wedstrijden onvoorwaardelijk en 1 wedstrijd voorwaardelijk.
Voorzie dat Feyenoord in beroep zal gaan. In mijn ogen terecht.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2015 15:32 ]
Feyenoord is niet in beroep gegaan en dat mocht ook wel een keer. Terechte schorsing wat iedereen zonder gekleurde bril wel kan zien.
Tomorrow is not today!
Een relatief zware schorsing is het wel. Net zo zwaar als de eis tegen Kramer die een klap in het gezicht werd verweten en een extra wedstrijd kreeg vanwege recidive. Eerder dit seizoen kreeg Veerman nog 2 wedstrijden voor een harde elleboog vol in het gezicht. Er is geen peil aan op te trekken. Geheel volgens verwachting is dat wat niet bij Eredivisie Live werd besproken ook niet beoordeeld...Spacey23 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:59:
Feyenoord is niet in beroep gegaan en dat mocht ook wel een keer. Terechte schorsing wat iedereen zonder gekleurde bril wel kan zien.
Verder inderdaad een terechte, mooie gelegenheid om Vilhena nog even in de etalage te zetten en hopelijk heeft Gustavson zn lesje geleerd.
[ Voor 8% gewijzigd door ph4ge op 08-12-2015 16:41 ]
<knip> spam
[ Voor 95% gewijzigd door Ramzzz op 08-12-2015 17:03 ]
Nog maar 4 uur: PSV - CSKA Moskou
Lang geleden dat ik zo'n wedstrijdspanning voelde van te voren. Ik hoop dat we ze met 33.000 man naar de overwinning kunnen schreeuwen! Ik hoop natuurlijk ook op winst, maar ik verwacht eigenlijk een 1-1 gelijkspel maar met een overwinning van Wolfsburg zodat PSV toch door gaat als eerste Nederlandse club in 9 jaar.
Want?Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:35:
dstrijden onvoorwaardelijk en 1 wedstrijd voorwaardelijk.
Naar mijn mening is het alleen maar een win-win situatie voor Feyenoord. Gustafson heeft geen zomervakantie gehad, wat extra rust is wel fijn voor hem, met deze schorsing is hij de eerste wedstrijd na de winterstop (PSV-thuis) er weer bij. Tevens heeft Feyenoord (en Vilhena) nu de mogelijkheid om hem in de etalage te zetten voor een winterse transfer.
Is het voor de punten niet gewoon beter dat PSV 3de word vanavond? De kans dat men punten gaat sprokkelen in de EL lijkt me een stuk groter. Of zijn CL punten tegenwoordig meer waard?
Terechte bestraffing, de strafmaat is echter al tijden geen peil op te trekken...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Een overwinning is vanavond meer punten waard dan een gelijkspel uiteraard, en overwinteren in de CL geeft 5 bonuspunten. + nog enige prestige voor het Nederlands voetbal dit jaar natuurlijkPWM schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 17:10:
Is het voor de punten niet gewoon beter dat PSV 3de word vanavond? De kans dat men punten gaat sprokkelen in de EL lijkt me een stuk groter. Of zijn CL punten tegenwoordig meer waard?
[ Voor 8% gewijzigd door RobbertC op 08-12-2015 17:37 ]

Akinfeev; Nababkin, Ignasevich, A. Berezutski, Cauna; Natcho, Wernbloom; Tosić, Musa, Dzagoev; Doumbia
[ Voor 60% gewijzigd door JST94 op 08-12-2015 19:59 ]
Het is dat het eronder er nog bij staat, maar verder goed te zien ja die Russische opstelling.
Volgens mij is Feyenoord akkoord gegaan.Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:35:
[...]
Je hebt gelijk. Zal er over ophouden.
Kwam, als laatste referentie naar die wedstrijd tegen Heracles van afgelopen zondag, nog wel een filmpje tegen met een actie van Fledderus op Gustafson waarna Gustafson reageerde:
[video]
Toevoeging:
Voorstel van de KNVB is 3 wedstrijden onvoorwaardelijk en 1 wedstrijd voorwaardelijk.
Anyhow wat een nuteloos filmpje. Wanneer wat ervoor gegaan mee telt dan worden veel rode kaarten seponeerbaar. Of moet je veel mensen extra rood geven.
Wat veel spelers in de wedstrijd bij Ajax deden maar nog meer de laatste wedstrijd, is echt op de grens. En een scheidsrechter bepaald wel de grens fysiek wanneer de bal er is, maar allerlei treiterijen tussendoor worden maar zelden mee genomen.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Zo het begint! Goed team hoor dat Cska. Wordt een kluif.
PSV begint niet onaardig aan de wedstrijd
Hup PSV, houd me op de hoogte jongens.
* Gonadan kijkt Zweden - Nederland
* Gonadan kijkt Zweden - Nederland
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Qua team valt CSKA wel mee, voorin met Doumbia, Musa en Tosic is het dodelijk.
Scheelt wel dat Wolfsburg snel weer de gelijkmaker maakte nadat United scoorde.
Scheelt wel dat Wolfsburg snel weer de gelijkmaker maakte nadat United scoorde.
Inderdaad die paar spelers kunnen dodelijk zijndutchgio schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:10:
Qua team valt CSKA wel mee, voorin met Doumbia, Musa en Tosic is het dodelijk.
Wat speelt Hendrix tot nu toe goed
"Zoet goed! heel goed!"
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Ik vond het meer een struikelmoment eigenlijk, geel was meer dan genoeg.Qu3st schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:23:
Wernbloom trapt na, was geen geel maar rood vond ik!
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
PSV mag wel iets meer doen met de bal als ze voorin zijn. Wordt nog billenknijpen als ze niet gaan scoren.
Jammer dat er dan geen actie mee naar voren is zonet toen Brenet aan de bal was.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Vooral voorin is het inderdaad wat slordig, het ontbreekt aan net die laatste pass of het schot op doel.
Volgens mij is dat wel de grootste van iedereen.Harribo schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:26:
[afbeelding]
Conclusie : psv heeft 4/9 kans om door te komen (44%)
:-)
Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/
Statistieken tegen Russische clubs zijn aardig in het nadeel van PSV. Laatste keren van Dynamo Moskou en Zenith verloren.Harribo schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:26:
[afbeelding]
Conclusie : psv heeft 4/9 kans om door te komen (44%)
:-)
⏩ PVOutput☀️
Als je beelden terugkijkt zie je dat Wernbloom in zijn val schopt richting Hendrix(?) en ook raakt.Rooke schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:24:
[...]
Ik vond het meer een struikelmoment eigenlijk, geel was meer dan genoeg.
Ze hoeven maar gelijk te spelen, dan bepalen wolfsburg en manchester wel of ze doorgaan in champions of Europa cup^^
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Ze moeten gewoon winnen voor de CL.. Bij gelijkspel zijn ze afhankelijk van resultaat bij Wolfsburg - Man UTD (Man UTD moet verliezen).Moofnor schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:30:
Ze hoeven maar gelijk te spelen, dan bepalen wolfsburg en manchester wel of ze doorgaan in champions of Europa cup^^
Luckely voor PSV staan ze momenteel met 1 been in de knock-out fase ivm voorsprong Wolfsburg en gelijkspel bij deze wedstrijd.
Ze moeten bij PSV echt eens kijken naar dat buitenspel.
[ Voor 5% gewijzigd door Quad op 08-12-2015 21:32 ]
⏩ PVOutput☀️
Ja maar ik zie die Russen nog wel een verdwaald doelpuntje maken. Ze moeten echt eens gaan scoren bij de eindhovenaren.
Gelukkig zou die bal naast gegaan zijn. Maar Pereiro speelt ongelukkig. Paar keer mislukte pass en buitenspel.
Inderdaad, ze moeten scoren. Staan veel buitenspel.Goron schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:33:
Ja maar ik zie die Russen nog wel een verdwaald doelpuntje maken. Ze moeten echt eens gaan scoren bij de eindhovenaren.
Steekpassen moeten sneller. Wat nu gebeurt is dat een psv-er naar voren loopt en loopt en daarmee de linies van cska tegen elkaar aandrukt zodat er geen vertrekruimte is voor een spits om weg te rennen
[ Voor 26% gewijzigd door Harribo op 08-12-2015 21:36 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder