[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 119 Laatste
Acties:
  • 247.593 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:20
Volgens mij begint de gerechtigheid eerst met daders aanpakken: Munsterman en vd Laan

Het moet maar eens afgelopen zijn met bobo's die een ravage achterlaten en daarmee wegkomen. In wat voor bedrijfstak dan ook.
Vele onschuldigen worden gedupeerd.
Dezelfde onschuldigen die juichten toen Twente kampioen werd. Maar zouden zij dat ook zo enthousiast gedaan hebben als zij hadden geweten hoe veel enorme financiële risico's er genomen werden?

Gewoon aanpakken die bobo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:18
ph4ge schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:36:
[...]

Het voordeel van de illegale deal is dat ze spelers konden halen die ze anders niet konden halen ;)

Daarnaast is het heel normaal dat financieel wanbeleid minpunten oplevert, dat is Twente recent al eens eerder overkomen. Ik zou zeggen dat -6 punten die ze vorig seizoen hebben gehad niet het gewenste pedagogische effect hadden en dat de straf dus op zn minst 2 keer zo zwaar zou moeten zijn. Al is het ook al hun derde slag, 3 strikes your out is ook helemaal geen gekke gedachte.

Ik heb echt totaal geen medelijden met de club. Dit is niet iets wat ze overkomt, die is niet beleid wat verkeerd uitpakt, dit is pure misleiding.
Het punt hier is niet het financiele wanbeleid (daarvoor zitten ze in het curatele-programma en het nieuwe bestuur werkt daar volgens mij 100% aan mee). Het punt is de fraude met de documenten. Verder gaat het om een deal van voordat de club bestraft is, je kunt dan moeilijk het verwijt hebben dat ze hardleers zijn.

Het heeft er trouwens alle schijn van dat de gewraakte aanvulling alleen bij Munsterman en Van der Laan bekend was, die hebben dan niet alleen de KNVB misleid, maar ook de club zelf. In die zin is het wel iets dat de club overkomt - alhoewel je ook gelijk hebt als je zegt dat ze beter op hun bestuurders hadden moeten letten. Je hoeft ook geen medelijden te hebben, maar bij jou lijkt eerder het omgekeerde het geval.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam een paar dagen geleden reeds een aardig artikel tegen op de site van Tubantia waarin het één en ander helder werd verwoordt: http://www.tubantia.nl/sp...g-van-fc-twente-1.5495562

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Harribo schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:10:
Volgens mij begint de gerechtigheid eerst met daders aanpakken: Munsterman en vd Laan
dat kan dus niet, want die hebben bij hun aftreden blijkbaar heel slim een verklaring getekend waarmee ze overal afstand van doen, en daar ook niet op verhaald kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
Dat hebben ze helemaal niet, zie Tubantia hier en hier. Of het moet zijn gebeurd in geheime overeenkomst :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:47
En vergeet niet dat Porto/Benfica voornamelijk door louche praktijken zoals Doyen al die spelers aan konden trekken. Nu dit soort investeringsmaatschappijen verboden zijn/worden door de FIFA is het Portugese clubvoetbal straks helemaal nergens meer. Dus die clubs als voorbeeld aantrekken gaat ook niet op.

Feit blijft dat NL ploegen zwaar onderpresteren in europa met het budget wat ze beschikbaar hebben, en verliezen van veelal ploegen met een schijntje van onze begrotingen. Dat clubs als PSV en Feyenoord vorig jaar (onterecht) van tegenstanders van formaat Roma of Zenit verloor is niet echt een schande. Dat clubs als Ajax, Feyenoord of PSV het ontzettend moelijk hadden/verloor van clubs als Rijeka estoril, dynamo moskou, dnipro en panathinakos is natuurlijk een schande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
On_E schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:45:
[...]

Die regels zijn achterhaald, het zorgt er nu alleen maar voor dat Ajax, PSV en Feyenoord nog eens een talent uit Zuid-Amerika kunnen halen en de rest niet meer. In Porto trekken ze ieder jaar gewoon 10 Zuid-Amerikanen aan voor een schijntje aan salaris, zit daar 1 parel bij ben je spekkoper. Dat kan hier niet door die regel en we zijn 't enige land die deze regel heeft.
Zoals Leon Zwiers al aangeeft worden deze spelers grotendeels door bedrijven zoals Doyen binnengehaald en niet door de clubs.
Veel van Zuid-Amerikanen die het de afgelopen jaren zo goed gedaan hebben in Portugal staan geheel of gedeeltelijk onder contract bij een investeringsmaatschappij. De club houd er vaak ook bizar weinig aan over wanneer ze vertrekken en omdat ze er zo weinig aan overhouden zijn ze bij een vervanger weer afhankelijk van de investeerder.

Portugal is voor deze bedrijven interessant omdat het eenvoudiger is om een werkvergunning te krijgen en er geen restricties zijn (de taal helpt ook).

Deze spelers staan vaak al op vrij jonge leeftijd onder contract bij bv Doyen en voor clubs is het dan min of meer onmogelijk om deze speler binnen te halen zonder een deal aan te gaan met bv Doyen. En als het een echt groot talent is dan wil Doyen alleen stallen en niet verkopen.

Dat de hele zooi zo in elkaar zit werd bij de meeste mensen pas bekend bij de transfers van Hulk en een paar andere spelers.

Betreffende Twente heb ik het gevoel dat het een lachwekkende straf zal zijn waarmee je geen enkele andere club afschrikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Zeker ook omdat die waardeloze v Oostveen alweer een ultra gekleurde uitspraak over de zaak deed. Denk dat Twente een lachwekkende straf krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
Eerst maar afwachten of het allemaar waar is, natuurlijk. Er is nog helemaal niet bevestigd dat het document echt is. Doyen ontkent de authenticiteit, Munsterman en Van der Laan hebben zich er niet over uitgelaten.

Edit: Zie net dat Munsterman ook beweert dat het vals is. Het zal benieuwen of de KNVB iets bewezen acht.

[ Voor 33% gewijzigd door T-MOB op 02-12-2015 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
T-MOB schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:50:
Eerst maar afwachten of het allemaar waar is, natuurlijk. Er is nog helemaal niet bevestigd dat het document echt is. Doyen ontkent de authenticiteit, Munsterman en Van der Laan hebben zich er niet over uitgelaten.

Edit: Zie net dat Munsterman ook beweert dat het vals is. Het zal benieuwen of de KNVB iets bewezen acht.
Het is voor Munsterman beter dat het nep is dan dat het echt is. Dus zijn uitspraken betreffende de zaak neem ik met een flinke korrel zout.

“FC Twente heeft het document niet. Doyen heeft het niet en Joop Munsterman en Aldo van der Laan hebben het zeker niet. Iedereen roept maar wat, zoals de KNVB”, aldus Munsterman.

Als de papieren echt zijn dan lijkt het me logisch dat Munsterman en vd Laan aangeven dat hun geen kopie hebben van het belastende materiaal. Want als hun aangeven een kopie te hebben dan bevestigen ze dat het echt is.

En je hebt het verhaal dat Twente nu het contract met Doyen heeft afgekocht voor een flink bedrag.
Stel dat het contract echt is, dan kan ik me voorstellen dat Twente en Doyen afgesproken hebben dat Doyen aangeeft dat het contract nep is en dat Twente in ruil het contract afkoopt voor een leuk bedrag.

Ja het klinkt idioot, want waarom zou Twente een nog dieper graf graven. Maar ze staan met hun rug tegen de muur en een kat in het nauwe maakt rare sprongen (ofzo).

Daarnaast zijn er in het verleden wel vaker verhalen geweest over dat de Doyen bepaald aan wie een speler verkocht word en niet de club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Het is rustig hier zeg!
PSV-Vitesse aan het kijken, leuke wedstrijd! Vitesse maakt het PSV erg moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:16

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Vertel eens wat meer? Ik kan niets kijken maar ben wel benieuwd naar de balans. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heerlijke goal Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Mooi begin, mag ook wel eens.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:48
Blom toch al 4x een duidelijke overtreding tegen PSV gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04:11
Die van de beek lijkt haast niet vooruit te komen bij een sprintje of lijkt dat maar zo?

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
En nu mist Blom ook een strafschop van Vitesse, en mist Solanke ( hoe je het ook schrijft ) een kans voor een leeg doel...

PSV komt een partij goed weg zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Dat was rachiska(hoe je het mogen schrijven) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
En Arias moest daar dan gewoon geel hebben bij de vrije trap daarvoor. Die overigens ontstond omdat de Vitesse speler 10 meter na de vermoedelijke overtreding opeens gaat liggen.
Hij fluit niet sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:57
Heerenveen "speelt" zoals Twente een tijd terug deed tegen Feyenoord, niet. Gelaten bedoeling is het maar. Ajax heeft het absoluut niet lastig, en toch heeft Heerenveen al een paar redelijke kansen gehad.

Defensief houdt het niet over bij ze. Backs laten veel te veel ruimte aan de aanvallers. Die goal van Younes mag echt niet vallen. Loopt dwars door de 16 waar 4 man van Heerenveen staan.

Maar je hoort mij verder niet klagen. Had een zwaardere avond verwacht :P

[ Voor 39% gewijzigd door JanW op 05-12-2015 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Wel afkomstig uit dode spel momenten of afvallende ballen, verder heeft Heerenveen nog niks laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
JanW schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 21:27:
Heerenveen "speelt" zoals Twente een tijd terug deed tegen Feyenoord, niet. Gelaten bedoeling is het maar. Ajax heeft het absoluut niet lastig, en toch heeft Heerenveen al een paar redelijke kansen gehad.

Defensief houdt het niet over bij ze. Backs laten veel te veel ruimte aan de aanvallers. Die goal van Younes mag echt niet vallen. Loopt dwars door de 16 waar 4 man van Heerenveen staan.

Maar je hoort mij verder niet klagen. Had een zwaardere avond verwacht :P
Precies de reden dat ik nu Vitesse-psv kijk. Bizar dat Vitesse niet voor staat.
Wat een gestolen doelpunt zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
En dan toch een goal van PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Echt, serieus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Duitsers... :(

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Geluk van een kampioen zullen we maar zeggen *kuch* *kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Wat een brabants pisgeluk weer zeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:12

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Van de Beek speelt niet eens zo'n slecht potje :) Hij lijkt soms uit adem, net zoals Younes. Beide hebben blijkbaar een grotere longinhoud dan dat ze uitstralen :P

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Deh, 0-1. 42 keer op rij gescoord in de competitie, een record. En derde clean sheet op rij, ook een enorme vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ach. PSV heeft met fases ook best wat kansen gecreëerd. Qua kansen beide 18 schoten. Die van Vitesse aan het einde van de 2de helft waren misschien iets groter. Beide recht op een penalty (hoewel ik er bij het Vitesse geval niet 100% zeker van ben of het met de steeds veranderende regels wel echt hands was en niet aangeschoten).
Uiteindelijk ook wel naïef van Vitesse. Bij de counter waaruit de goal ontstond had PSV echt veel speler mee en Vitesse weinig terug. Maar dat is geen geluk. Dat dwingt PSV zelf af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

En de hands van Bruma werd niet gezien. Het scheidsrechterlijk geluk bij PSV strekt echt 3* verder dan bij die eerste 3 Feyenoord wedstrijden. Toen waren er 200 posts, nu houdt men wijselijk hun mond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ajax en PSV hebben we al jaren over gemuit, nu is Feyenoord weer even leuk omdat ze weer mee doen. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Gonadan op 05-12-2015 21:45 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
PWM schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 21:44:
En de hands van Bruma werd niet gezien. Het scheidsrechterlijk geluk bij PSV strekt echt 3* verder dan bij die eerste 3 Feyenoord wedstrijden. Toen waren er 200 posts, nu houdt men wijselijk hun mond.
Er gebeurde ook nog andere dingen in de wedstrijd he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Jij kijkt wel met een gekleurde bril zeg, Blom floot echt niet in het voordeel van PSV, kom nou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dat zijn nuances die ik niet heb gezien in het begin van het seizoen ;)

Die penalties in het begin van het seizoen waren 2 van de 3 keer ook nutteloos.

Overigens is winnen in minuut 90 wel gewoon een kwaliteit, laat dat duidelijk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Het heeft even geduurd maar Calimero is terug in het topic. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Gonadan schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 21:56:
Rustaaagh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Gonadan schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 21:56:
Met die conclusie kan ik nog wel 100 quotes plaatsen dit seizoen van calimero's toen Feyenoord wat wind in de rug had :p

Ik maak me niet druk om een gemiste handsbal, wel beetje om selectieve verontwaardiging.

Plekje 3 achter Ajax en PSV heb ik al lang gereserveerd ;)

Edit: Overigens wint Ajax weer erg makkelijk. In het begin was het allemaal stroef, maar dat is helemaal weg.

[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 05-12-2015 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Grappig statistiekje over Moreno trouwens, heeft voor PSV in de eredivisie nog geen overtreding gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Niku schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 22:11:
Grappig statistiekje over Moreno trouwens, heeft voor PSV in de eredivisie nog geen overtreding gemaakt.
Statistieken of niet, die kaart die hij niet kreeg bij Tannane ben ik nog niet vergeten ;)
Om de discussie te voorkomen, ik laat het maar in het midden of er een kaart getrokken had moeten worden. Hij speelt wel erg clean, gelukkig dat hij niet een kaartenpakker is.

[ Voor 22% gewijzigd door Outerspace op 05-12-2015 22:15 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Hahaha, wat een blunder van Cillessen :D Ik mis nog net geen Benny Hill muziekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Wat loopt Ajax weer te kloten zeg. Dit was het 2e cadeautje. Zonde van het doelsaldo.

[ Voor 17% gewijzigd door Aghanim op 05-12-2015 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Outerspace schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 22:21:
Hahaha, wat een blunder van Cillessen :D Ik mis nog net geen Benny Hill muziekje.
Nogal knullig ja, laat die bal dan gaan als je er niet meer bij kan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

PWM schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 22:04:
Ik maak me niet druk om een gemiste handsbal, wel beetje om selectieve verontwaardiging.
Dat heb ik al jaren geleden opgegeven. :+
Niku schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 22:11:
Op papier bedoel je? :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Aghanim schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 22:22:
Wat loopt Ajax weer te kloten zeg. Dit was het 2e cadeautje. Zonde van het doelsaldo.
Scherpte is inderdaad helemaal weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

't Blijven jochies. :N

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ach, ik had aan het begin van het seizoen niet verwacht dat Ajax nu bovenaan zou staan en de laatste weken ook best aardig voetbal begint te spelen. Het is zowel voorin als achterin niet scherp helaas, al is het doelsaldo zeker niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:40
Van mij hoeft die Verbeek ook niet meer uitgenodigd te worden, wat een zuurpruim zeg. Ajax stond heerlijk te spelen in de aanval, maar alles wat Ajax goed deed was volgens de zuurpruim door Heerenveen. Het viel Kraay ook al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Aghanim schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 22:41:
Ach, ik had aan het begin van het seizoen niet verwacht dat Ajax nu bovenaan zou staan en de laatste weken ook best aardig voetbal begint te spelen. Het is zowel voorin als achterin niet scherp helaas, al is het doelsaldo zeker niet verkeerd.
Verdedigend zijn veel ploegen gewoon zwak waardoor Ajax en PSV aardig wat kunnen scoren.
Bij veel clubs gaat het na een 2-0 of 3-0 ook kraken waardoor je vrij eenvoudig kunt uitlopen. Jammer genoeg laten beide PSV en Ajax dit vaak na.

Het aantal tegendoelpunten bij Ajax vind ik vooral opvallend.
Mja Dijks is beter dan Boilesen, Tete is beter dan v Rhijn en het centrum is ook beter dan vorig seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Cillessen niet handig, maar welke klapjosti speelt die bal zo terug. Jank hem dan gewoon de tribune in en geef een corner weg.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:24
Haha die marsman blijft toch ook een clown hoor in die goal.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:40
Pfft, Willem II had al op zeker 3-0 moeten staan, 2 geweldige reddingen van de keeper van Cambuur en een flinke kans gemist ook nog.

Tweede helft is in elk geval vermakelijk.

Edit: En 2-0, toch nog.

[ Voor 21% gewijzigd door Quad op 06-12-2015 14:08 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Tackle op de bal. Commentator Fox Sport: 'dat is toch zeker een gele kaart jongens',
De scheidsrechter gaf een vrije trap, geen geel. Wat een niveau weer.

Wat later krijgt Bouy een karaktekick van Santos in zijn zij en er komt gewoon geen geel, zucht. :+

[ Voor 25% gewijzigd door Luxicon op 06-12-2015 14:45 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Heracles houdt t aardig dicht tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:32

Vos

AFCA

Haha die goal, oogde behoorlijk klungelig bij Heracles.

Gustafson is toch niet zo lief als dat hij er uit ziet ;).

[ Voor 36% gewijzigd door Vos op 06-12-2015 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 15:19

Koppensneller

winterrrrrr

Nou, dat wordt een paar wedstrijdjes uitzitten voor Gustafson, mag je toch aannemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Koppensneller schreef op zondag 06 december 2015 @ 15:09:
Nou, dat wordt een paar wedstrijdjes uitzitten voor Gustafson, mag je toch aannemen.
Duidelijker dan dit worden ze inderdaad niet. Smerige actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Nu hopen dat de aanklager een correcte formulering van het gebeuren op papier zet ;).

Pff scheids wil niks zien? Hoe duidelijk was deze overtreding? Was er wel net buiten.

[ Voor 38% gewijzigd door Vos op 06-12-2015 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 15:19

Koppensneller

winterrrrrr

Vos schreef op zondag 06 december 2015 @ 15:12:
Nu hopen dat de aanklager een correcte formulering van het gebeuren op papier zet ;).

Pff scheids wil niks zien? Hoe duidelijker komen de overtredingen? Was er wel net buiten.
Eigenlijk was het ook gewoon een duw met zijn elleboog, toch?

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Koppensneller schreef op zondag 06 december 2015 @ 15:14:
[...]

Eigenlijk was het ook gewoon een duw met zijn elleboog, toch?

:+
Klopt, dus moet de snelheid er wel bij gezet worden ;).

Overigens bar weinig kansen deze wedstrijd, 1 om 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 18:54
Vos schreef op zondag 06 december 2015 @ 15:12:
Hoezo? De uitspraak was duidelijk dat als het verkeerd op het formulier staat dat dat geen reden voor vrijspraak is. Niet de betreffende overtreding maken was dat wel.

Wat een sukkel die Gustavson, goedmakertje voor die gemiste strafschop bij Kramer.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ben wel benieuwd of er een voorgaande actie van Flederus was (zeg maar een actie zoals die Chileen bij de Uruguayaan deed, een gratis prostaatonderzoek ;) ). Maar dit lijkt me inderdaad wel een duidelijke.

Leuke wedstrijd tot nu toe.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Hoewel de Heracles speler echt ruim gelijk hadden, de muur stond op een veel te grote afstand, is het raar dat Nijhuis daar aan toegeeft. Al moet hij natuurlijk de muur meteen op de goede afstand zetten.

En dan mogen we van PWM niks zeggen over de scheidsrechters bij Feyenoord wedstrijden :X

[ Voor 24% gewijzigd door Fleximex op 06-12-2015 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Oef, gelukkig maar, wat een zwakke pot.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Echt klein wondertje dat dit 2-0 staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
De scheidsrechter is weer eens de 12e man in de Kuip vandaag. Echt wat een drama die van een Nijenhuis, heeft gewoon niet de ballen om goede beslissingen te nemen in de Kuip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Tuchtcommissie doe eens een keer je werk.

Provoceren van Kramer mag je ook een wedstrijd (extra) schorsing voor geven. Hij probeert Weghorst daar te verleiden tot een kopstoot.

[ Voor 62% gewijzigd door Fleximex op 06-12-2015 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heracles doet eigenlijk zichzelf de das om. Hier hadden ze meer van kunnen maken, maar ze laten zich provoceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hij had Zomer in ieder geval direct rood kunnen geven voor die trap tegen Kuijt, dat was gewoon afreageren. En Kramer is inderdaad niet fijn bezig. Maar ook dom van de Heracles-spelers.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
ik222 schreef op zondag 06 december 2015 @ 16:16:
De scheidsrechter is weer eens de 12e man in de Kuip vandaag. Echt wat een drama die van een Nijenhuis, heeft gewoon niet de ballen om goede beslissingen te nemen in de Kuip.
Ja zeg dat wel, als hij gewoon de bal op de stip haf gelegd de eerste helft was het niet zo spannend geweest.

/iets met selectieve verontwaardiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

ph4ge schreef op zondag 06 december 2015 @ 16:21:
[...]

Ja zeg dat wel, als hij gewoon de bal op de stip haf gelegd de eerste helft was het niet zo spannend geweest.

/iets met selectieve verontwaardiging.
Mwa tegen 10 kan het dan altijd anders lopen.

/ben ik ook selectief

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 06-12-2015 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Fleximex schreef op zondag 06 december 2015 @ 15:57:

En dan mogen we van PWM niks zeggen over de scheidsrechters bij Feyenoord wedstrijden :X
Zeker wel :) Dat was het punt niet zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ik vind het zo zwak dat mensen hier zeggen dat de Heracles spelers zich niet moeten laten provoceren. Met een keiharde por en een klap in het gezicht zou het een wonder zijn als er niet gereageerd werd.
En de enige met selectieve verontwaardiging zijn de Feyenoorders hoor. De scheids is in deze wedstrijd duidelijk vaker beslissend geweest in het voordeel van Feyenoord dan andersom.

Nijhuis floot niet alleen in het nadeel van Feyenoord en Heracles, maar ook standaard regels als dat iemand met een bebloed shirt zijn shirt moet wisselen volgde hij niet. Leuk dat Nijhuis altijd zo geprezen wordt dat hij veel laat doorgaan, maar hij maakt toch erg vaak verkeerde beslissingen als het gaat om kaarten geven en overtredingen niet zien. Wat mij betreft nog ver van het niveau Kuipers.

Waar blijft een hawk-eye systeem voor het voetbal...

[ Voor 37% gewijzigd door Fleximex op 06-12-2015 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Fleximex schreef op zondag 06 december 2015 @ 16:25:
Ik vind het zo zwak dat mensen hier zeggen dat de Heracles spelers zich niet moeten laten provoceren. Met een keiharde por en een klap in het gezicht zou het een wonder zijn als er niet gereageerd werd.
Ik vind het ziek dat zoiets tegenwoordig gezegd wordt in het voetbal. Je wordt aan alle kanten geschopt en geknepen, en mogelijk uit gescholden. En tja dan ga je over de schreef, tuurlijk mag dat niet.

Maar ze spelen allemaal met "respect" op de shirts, maar echt respectvol is het eeuwig provoceren niet.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:46
3 ellebogen gezien van Feyenoord spelers, 1 opstootje en alleen een Heraclied krijgt rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Kuyt is ook lekker objectief haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 23:51
PWM schreef op zondag 06 december 2015 @ 16:22:
[...]

Zeker wel :) Dat was het punt niet zo ;)
Het punt is dat de consequentie gewoon ver te zoeken is bij een aantal mensen hier. Ik word echt schijtziek van de suggestie door sommigen dat Feyenoord de scheids altijd mee zou hebben. Alsof Feyenoord tiende zou staan zonder hulp van de man in het zwart. Wanneer Feyenoord mazzel heeft met de scheidsrechter wordt er gedaan alsof Feyenoord nooit pech heeft. Zelfs beslissingen tegen Feyenoord in dezelfde wedstrijd worden dan onder het tapijt geschoven.

Los van de scheidsrechters kun je stellen dat Feyenoord zijn wedstrijdjes moeilijker wint dan Ajax en dat PSV ondanks het mindere aantal punten wat meer kwaliteit heeft in de punt en op de middenlinie. Dus daarom zie ik Ajax en PSV als grotere titelkandidaten. Aan de andere kant: Ajax werd ook vier keer kampioen zonder franje.

[ Voor 26% gewijzigd door D-e-n op 06-12-2015 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Denk dat er weinigen zijn hier die zeggen dat Feyenoord de scheids altijd mee heeft, maar ok. Jij mag vinden wat je vind, dat doet een ieder ;). Het zit je blijkbaar wel erg diep...

Moet je nagaan wat een Ajacied meemaakt, dan is nagenoeg iedereen tegen je en is het altijd Lucky :+

[ Voor 32% gewijzigd door Vos op 06-12-2015 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit kun je niet serieus menen. Volledig in de emotie gepost, toch?

Tijdens Vitesse-PSV, die met mazzel en imo onterecht door PSV werd gewonnen, hadden allebei de kanten een penal moeten krijgen. Beiden zijn niet gegeven. De scheids heeft wat dat betreft dus geen doorslaggevende invloed op het resultaat gehad.

In de beginfase van het seizoen waren er meerdere wedstrijden waarin beslissingen van de arbitrage Feyenoord per saldo voordeel opleverden. Twee factoren dus:
1. Per saldo voordeel door arbitrage
2. Het aantal wedstrijden waarin dit voordeel werd behaald

Heel anders dus.

Het lijkt er nu op dat Feyenoord weer voordeel heeft gehad van een misser van de scheidsrechter, als ik de verslagen in de sportmedia lees.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2015 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Vos schreef op zondag 06 december 2015 @ 16:53:
Denk dat er weinigen zijn hier die zeggen dat Feyenoord de scheids altijd mee heeft, maar ok. Jij mag vinden wat je vind, dat doet een ieder ;). Het zit je blijkbaar wel erg diep...

Moet je nagaan wat een Ajacied meemaakt, dan is nagenoeg iedereen tegen je en is het altijd Lucky :+
En dit seizoen heeft Ajax echt nog geen geluk gehad met scheidsrechter of pas in de laatste minuut de winnende gemaakt. Als dat dus nog erbij komt belooft het nog wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Laten we het erop houden dat het geheugen sommige mensen wat in de steek laat, op iets langere en kortere termijn :)

Benieuwd hoeveel wedstrijden Gustavson gaat krijgen. Gelukkig is de bank breder dan andere jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Die handsbal van Bruma is door Blom ook achteraf beoordeeld als aangeschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 09:49
D-e-n schreef op zondag 06 december 2015 @ 16:40:
[...]

Het punt is dat de consequentie gewoon ver te zoeken is bij een aantal mensen hier. Ik word echt schijtziek van de suggestie door sommigen dat Feyenoord de scheids altijd mee zou hebben. Alsof Feyenoord tiende zou staan zonder hulp van de man in het zwart. Wanneer Feyenoord mazzel heeft met de scheidsrechter wordt er gedaan alsof Feyenoord nooit pech heeft. Zelfs beslissingen tegen Feyenoord in dezelfde wedstrijd worden dan onder het tapijt geschoven.

Los van de scheidsrechters kun je stellen dat Feyenoord zijn wedstrijdjes moeilijker wint dan Ajax en dat PSV ondanks het mindere aantal punten wat meer kwaliteit heeft in de punt en op de middenlinie. Dus daarom zie ik Ajax en PSV als grotere titelkandidaten. Aan de andere kant: Ajax werd ook vier keer kampioen zonder franje.
Als Feyenoord die man in het zwart niet mee had hadden ze nu toch zeker wel een punt of 9 minder gehad hoor. Daar durf ik wel een wedje om te leggen.

Ik denk dat Ajax kampioen wordt, PSV 2e en Feyenoord 3e. Dit gaat Feyenoord niet volhouden. Zowel het geluk met de scheidsrechters als iedere wedstrijd zo knokken. Het wordt gewoon hetzelfde verhaal weer zoals elk jaar. Leuk meedoen tot de winterstop, daarna terugzakken en met een puntje of 6-9 achterstand op de kampioen eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Dat Kramer niet voor 20 wedstrijden geschorst is is echt een wonder. hij slaat iemand een bloedlip en er gebeurd niks.

Hopelijk heeft de KNVB nu wel een keer lef, want wat kramer doet kan echt niet.

Overigens als Feyenoord enigsinds het "respect" hoog wil houden dan moeten ze zelf Kramer schorsen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:28
Ik had daar meer de indruk dat t onhandig lomp was, maar heb ook alleen de samenvatting zojuist gezien. Verder stompzinnige actie van Zomer, de tackle is al niet handig en vervolgens zo iemand aanvliegen is een garantie voor rood. Dat zou je moeten weten als speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Arwintju schreef op zondag 06 december 2015 @ 18:30:
[...]

Als Feyenoord die man in het zwart niet mee had hadden ze nu toch zeker wel een punt of 9 minder gehad hoor. Daar durf ik wel een wedje om te leggen.
Droom lekker verder :+ , Die scheids zit echt niet alleen mee, of ben je bijvoorbeeld die pot tegen Ajax alweer vergeten. Als PSV of Ajax geluk hebben met de scheids ( of lager geklasseerde ploegen wat dat gaat ) hoor je daar niemand over, als er een keer iets gebeurd in de Kuip in het voordeel van de thuisploeg valt dit hele topic daar over, wordt Feyenoord genaait dan kraait er geen haan naar. Dat is hypocriet en daar hebben PWM en D-E-N gewoon gelijk in. Feit blijft dat ons scheidsrechter corps gewoon een triest zooitje is.

Gustafson verdient zeker weten een flinke schorsing, maar als je op hebt gelet dan heb je ook gezien dat Kramer ongeveer 80 minuten vast is gehouden, geduwt geport etc is door Zomer en zijn compaan in de verdediging. Daar hoor je Kramer niet over. Hij probeert zich met zijn arm voor zijn tegenstander te wurmen, die krijgt daarbij een bloedlip maar speelt gewoon verder. Beetje lomp? Ja!...schorsing? Hell no.

Overigens heeft Dirk Kuijt nu ook in het post wedstrijd interview aangegeven dat het scheidsrechterniveau in NL wel dieptriest is.

PSV zal wel kampioen worden ja, Ajax zal nog wel een terugval krijgen met zoveel jonge spelers. Maar het gaat dit seizoen eindelijk weer eens echt een strijd worden... heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ken maar weinig mensen die zo ter aarde storten als Fledderus deed na een por in hun buik.

En Kramer blijkt iedere wedstrijd opnieuw verdraaid lastig te verdedigen te zijn. Niet normaal zoveel overtredingen als er tegen hem worden gemaakt.

Het is dat die gozer zo stoïcijns blijft en niet het karakter van Suarez heeft want anders waren al heel wat verdedigers getrakteerd op een beet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Ik begin wel een beetje moe te worden van Kramer. Altijd is er stront bij hem in de buurt en die armen van hem wapperen alle kanten op, vooral in de richting van tegenstanders.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Weet iemand wat Weghorst tegen Kramer zei? Het lijkt verdomd veel op 'Ik neuk jouw fokking moeder'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op zondag 06 december 2015 @ 20:13:
Ken maar weinig mensen die zo ter aarde storten als Fledderus deed na een por in hun buik.

En Kramer blijkt iedere wedstrijd opnieuw verdraaid lastig te verdedigen te zijn. Niet normaal zoveel overtredingen als er tegen hem worden gemaakt.

Het is dat die gozer zo stoïcijns blijft en niet het karakter van Suarez heeft want anders waren al heel wat verdedigers getrakteerd op een beet.
Het interview wel gehoord/gezien? Hij kreeg geen lucht meer zei hij en raakte wat in 'paniek' . Ik geloof hem daar wel in, mij ook wel eens overkomen met voetbal. Verder was hij heel realistisch en professioneel in zijn interview.

En Kramer incasseert echt niet alleen. Hij deelt ook echt wel genoeg uit hoor... Dit van vandaag vond ik niks, pure pech. Feit is wel dat hij bij ieder opstootje met zijn neus vooraan staat. Dan wordt er ook meer naar naar je gekeken en dat weten tegenstanders ook.

[ Voor 20% gewijzigd door Vos op 06-12-2015 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
JST94 schreef op zondag 06 december 2015 @ 20:27:
Weet iemand wat Weghorst tegen Kramer zei? Het lijkt verdomd veel op 'Ik neuk jouw fokking moeder'.
Op Twitter zit een liplezer die dat ook zegt. Dit wordt natuurlijk ook een zaakje voor de tuchtcommissie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Leon Zwiers schreef op zondag 06 december 2015 @ 19:23:
[...]

Droom lekker verder :+ , Die scheids zit echt niet alleen mee, of ben je bijvoorbeeld die pot tegen Ajax alweer vergeten. Als PSV of Ajax geluk hebben met de scheids ( of lager geklasseerde ploegen wat dat gaat ) hoor je daar niemand over, als er een keer iets gebeurd in de Kuip in het voordeel van de thuisploeg valt dit hele topic daar over, wordt Feyenoord genaait dan kraait er geen haan naar. Dat is hypocriet en daar hebben PWM en D-E-N gewoon gelijk in. Feit blijft dat ons scheidsrechter corps gewoon een triest zooitje is.
Dat eerste wat je benoemt dat de scheids alleen meezit, dat zegt hij helemaal niet :? Met de Ajax pot doel je op de bal over de lijn? Die is uitgebreid besproken. Verder kan je over die pot(ten) wel meer punten opnoemen waar de arbitrage aardig mis zat. Wel beetje calimero gedrag, iedereen is tegen Feyenoord. Op social media lees je het ook zo veel. Maar de media en andere supporters zullen het wel allemaal fout hebben. De hand wordt weinig in eigen boezem gestoken.

[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 06-12-2015 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op zondag 06 december 2015 @ 20:28:
[...]

Het interview wel gehoord/gezien? Hij kreeg geen lucht meer zei hij en raakte wat in 'paniek' . Ik geloof hem daar wel in, mij ook wel eens overkomen met voetbal. Verder was hij heel realistisch en professioneel in zijn interview.

En Kramer incasseert echt niet alleen. Hij deelt ook echt wel genoeg uit hoor... Dit van vandaag vond ik niks, pure pech. Feit is wel dat hij bij ieder opstootje met zijn neus vooraan staat. Dan wordt er ook meer naar naar je gekeken en dat weten tegenstanders ook.
Fledderus kan praten als brugman natuurlijk. Maar kijk de beelden er op na zou ik zeggen. Ken echt maar heel weinig mensen die na een dergelijke por als een stervende zwaan ter aarde storten. En al helemaal geen actieve sporters.

https://vine.co/v/i7OA6QjD5j0

Kramer komt er wel. Gozer is er stoïcijns genoeg voor. Zidane deelde een kopstoot uit in die finale tegen Italië. Kramer streek Weghorst over zijn bol met dat Weghorst niet zulke fraaie teksten over de moeder van Kramer zei met een spottende glimlach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Wat heeft de term actieve sporter er mee te maken? Zelf wel eens tik in de ribben gehad? Happen naar adem is niet leuk. Ja gaat hij overdreven neer, maar hij kan er wel last van hebben ;).

Maar wat boeit het eigenlijk? Zo dwalen we af van de oorzaak van het eventuele theater. Theater zelf is al zo ingebakken in voetbal...

[ Voor 21% gewijzigd door Vos op 06-12-2015 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van een por op je ribben gaat je echt niet naar de grond hoor. Fledderus stelde zich aan, en niet zo'n beetje ook. Al was het natuurlijk niet echt nodig van Gustafson. Maar ja, probeer maar eens een corner te zien waarin er niet wordt gesjord, getrokken en geduwd.

Die actie van Weghorst naar Kramer zag ik er zojuist naast staan: https://vine.co/v/i7OUFVZHUu7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

'Een por' en 'het was niet echt nodig.'

Als dat je mening is over het gebeuren dan zegt dat voor mij genoeg.

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 06-12-2015 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk naar het commentaar van Fledderus over de wedstrijdbal. Zou competitievervalsing zijn.

Zegt wel iets over Fledderus lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Verwijderd schreef op zondag 06 december 2015 @ 20:55:
Kijk naar het commentaar van Fledderus over de wedstrijdbal. Zou competitievervalsing zijn.

Zegt wel iets over Fledderus lijkt mij.
Dat heeft hij gezegd met een knipoog he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Verwijderd schreef op zondag 06 december 2015 @ 20:42:
[...]

Fledderus kan praten als brugman natuurlijk. Maar kijk de beelden er op na zou ik zeggen. Ken echt maar heel weinig mensen die na een dergelijke por als een stervende zwaan ter aarde storten. En al helemaal geen actieve sporters.

https://vine.co/v/i7OA6QjD5j0

Kramer komt er wel. Gozer is er stoïcijns genoeg voor. Zidane deelde een kopstoot uit in die finale tegen Italië. Kramer streek Weghorst over zijn bol met dat Weghorst niet zulke fraaie teksten over de moeder van Kramer zei met een spottende glimlach.
Ach, bij Heracles en in sommige media waren ze al verontwaardigd over de wedstrijd bal, want die zou in het voordeel van Feyenoord zijn geweest...

Het is duidelijk dat Heracles niet volledig gefocust op het voetbal was, de scheldpartijen, schwalbes, het geklaag en de opstootjes tonen dat wel aan. Uiteindelijk gewoon een terechte uitslag, pech gehad dat we geen penalty en rode kaart of 2 meekregen, maar hadden ook een rode tegen kunnen krijgen. The usual suspects winden zich alleen op over dat laatste, daar mee in discussie gaan heeft toch geen zin. 3 punten zijn binnen, en onder de streep was dat terecht denk ik, daar gaat het om. :)

Rood voor Zomer was gewoon terecht, heel dom. <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Jij bent echt komisch ^^ bedankt voor de lach!

Pagina: 1 ... 17 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder