[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 119 Laatste
Acties:
  • 247.588 views

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
PWM schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:50:
Erg onverdiend, maar wel erg mooi gemaakt. Was helemaal geen makkelijk doelpunt.
Erg onverdiend? Ajax is de hele tijd het spel aan het maken.
Quad schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:51:
Pech voor Ajax, Fener staat voor tegen Molde. Nu zijn ze afhankelijk van én winst bij Molde én winst van Celtic tegen Fenerbahce.
Inderdaad, en Fener speel thuis ook nog. Celtic speelt alleen voor de eer eigenlijk.

[ Voor 39% gewijzigd door Luxicon op 26-11-2015 22:53 ]

...

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
martinusz schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:52:
Wat doet die Celtics gast? Loopt gewoon weg? :?
Gebleseerd(?) blijkbaar, en kan echt niet verder.
Of ziet Celtic gewoon niet nog 2 keer scoren geeft het maar op. :+

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
martinusz schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:52:
Wat doet die Celtics gast? Loopt gewoon weg? :?
Heeft er geen zin meer in na die 2-1, of hij heeft een blessure.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:24
Luxicon schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:52:
[...]

Spel maken? Kom op zeg, het is dat Celtics met klompen schiet anders stond je 4-2 achter.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Luxicon schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:52:
[...]

In welke wedstrijd is dat :? Zie al een hele helft kansen voor Celtic.

• Luxicon
martinusz schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:53:
[...]

Spel maken? Kom op zeg, het is dat Celtics met klompen schiet anders stond je 4-2 achter.
Dat gebeurd steeds met de counter ja,

...

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:40
Dat bedoel ik. SaNoGoal

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:48
Sanogo _O-
En dan die kop van Frank de Boer daarna. Machtig mooi. Hij heeft hem er toch zelf ingebracht :P

[ Voor 82% gewijzigd door Fleximex op 26-11-2015 22:55 ]

• dutchgio
Daar was het bewijs, Sanogo kan er geen hout van.

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

lol

Mejor así

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:05
Wonder dat Ajax wint zeg

XXXVI

• Martinusz
Yes, puntjes voor Nederland :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
dutchgio schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:54:
Daar was het bewijs, Sanogo kan er geen hout van.
En dan ook nog twee man helemaal vrij voor de goal. Wat een verschrikking. Straftraining wat mij betreft.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
martinusz schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:51:
[...]

Dan had die verdediger er tussen gezeten. Dit was juist slim want de keeper moet 2 opties open houden
Mwoah, zat een kilometer verschil tussen Milik? en die verdediger van Celtic.

Maar hij is prima afgemaakt, maar als hij miste werd er wel geroepen dat hij breed gelegd moest worden en als hij dat wel deed en hij ging er alsnog niet in werd er wel geroepen dat hij voor zichzelf moest gaan. :P

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• Deadsy
Vind het nog steeds een naai streek van Wenger dat hij hem aan Ajax heeft verhuurd.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 07:27
Sjonge jonge, er lopen er twee mee! :N

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Die jongen voelt zich gewoon duidelijk niet thuis bij Ajax, ik heb hem ook wel goede dingen zien doen bij Arsenal toen hij daar een paar seizoenen geleden nog wel eens mocht invallen.

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

• dutchgio
RoD schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:55:
[...]

En dan ook nog twee man helemaal vrij voor de goal. Wat een verschrikking. Straftraining wat mij betreft.
Terugsturen naar Arsenal en applaus voor Wenger en Co die hem bij Ajax hebben aangesmeerd. Zoek maar een alternatief, hier heb je echt niks aan.

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:41
Laat dan alsjeblieft die Sam Hendriks invallen, tenminste nog ' eigen' jeugd.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:32

Vos

AFCA

dutchgio schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:56:
[...]

Terugsturen naar Arsenal en applaus voor Wenger en Co die hem bij Ajax hebben aangesmeerd. Zoek maar een alternatief, hier heb je echt niks aan.
Had Ajax zelf ook kunnen zien of weten. Zijn vorige verhuurperiodes zijn ook geen succes geweest bij die man.

Lijkt me echt een speler die op lager niveau moet gaan spelen. Letterlijk spelen, hij moet minuten maken en vertrouwen krijgen. Zijn statistieken in de jeugd waren altijd zeer veelbelovend.

[ Voor 23% gewijzigd door Vos op 26-11-2015 23:01 ]

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
Rooke schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:57:
Laat dan alsjeblieft die Sam Hendriks invallen, tenminste nog ' eigen' jeugd.
Nou die is niet veel beter dan Sanogo hoor

• dutchgio
Om een beetje hoop te houden; het kan nog steeds, als Ajax thuis wint van Molde en Fener verliest van een al uitgeschakeld Celtic. :+

• Deadsy
Terranova schreef op donderdag 26 november 2015 @ 23:00:
[...]

maar had je wel niets gekost.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Wat een trieste bedoeling... en dan een feestje bouwen als of je de finale hebt gewonnen. Ajax onwaardig wil ik eigenlijk zeggen, maar dat is het niet, het is gewoon de harde realiteit. Ze hadden met 6-2 aan hun broek moeten krijgen. Het is dat Celtic geen goede spelers voorin heeft.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Even wat frustratie afschrijven.

RTL, gooi die Wim Kieft en Johan Dersken AUB zo snel mogelijk op straat. Wat een negatieve mensen zijn dat zeg. Veel te duur betaalde mopperpotten.

Ik was het na 2 seconden wel weer zat hoor. Wat een stelletje brompotten zijn dat.

Ajax wint is door en tja misschien wat het niet alles, maar het is nu eenmaal zo. Je kan ook op een positievere manier kritiek geven.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ja. Een keer is dat wel grappig, maar ik ben de kreten als ' die jonge moet maar gewoon kranten gaan verkopen', 'hij kan er niets van' en 'hij kan nog geen bal over 2 meter geven' na 10 min ook wel zat. En spelinzichtelijk hoor je zelden uit hun.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:16

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
P. Mekes schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:37:
Toch wat meer respect voor PSV nu?
Het gaat even aan mij voorbij waarom een wedstrijd van Celtic tegen Ajax van invloed zou zijn op het respect voor PSV, maar dat zal wel aan mij liggen. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Terranova schreef op donderdag 26 november 2015 @ 23:00:
[...]

Ik vermoed dat alles beter is dan Sanogo, zeker een spits uit eigen jeugd. Wat een aanfluiting is dat, ongelofelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:57
Wel knap op zich, dat Ajax een spits heeft gevonden die gewoon slechter is dan Kazim :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 18:54
JanW schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:05:
Wel knap op zich, dat Ajax een spits heeft gevonden die gewoon slechter is dan Kazim :+
Nou nou nou, laten we het vriendelijk houden in dit topic.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 18:11
Gonadan schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 07:01:
[...]
Het gaat even aan mij voorbij waarom een wedstrijd van Celtic tegen Ajax van invloed zou zijn op het respect voor PSV, maar dat zal wel aan mij liggen. :)
Dit snap ik ook niet. PSV wordt wel erg opgehemeld in Europees verband. Alsof het allemaal zoveel beter is dan wat Ajax in de CL gepresteerd heeft de afgelopen jaren. Ajax heeft ook 'gewoon' twee keer 8 punten gehaald in de groepsfase, en dat waren echt niet allemaal fantastische wedstrijden, maar er zaten wel echt wel een aantal goede en mooie tussen, in poules met Real/Lyon/Zagreb (niet door op doelsaldo, hoe dat in de laatste wedstrijd Zagreb-Lyon ging weet iedereen nog wel) en Barça/Milan/Celtic (had echt meer ingezeten).
Ja in poules met Dortmund én Real Mardid, en met Barça én PSG was Ajax kansloos, maar ook daar kan ik me nog best goede wedstrijden herinneren (o.a. Man City uit, thuis tegen PSG). Nu wodt er net gedaan alsof Ajax er jarenlang niks van heeft gebakken en PSV het nu wel even gaat doen.
Begrijp me goed, ik hoop voor het Nederlands voetbal dat ze doorgaan, maar zo sterk is deze poule van PSV niet, en ze zijn er ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Maar ook dit staat los van de wedstrijd van gisteren. Ik snap gewoon de link niet, tenzij je per se de prestaties van Ajax en PSV wilt vergelijken.

Gewoon kijkend naar de prestaties op zich verdient PSV gewoon respect, als is het maar voor de beleving die ze opbrengen. Ik vind het verfrissend om een Nederlands team ergens voor te zien knokken.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Jorizzz schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:42:
Dit snap ik ook niet. PSV wordt wel erg opgehemeld in Europees verband. Alsof het allemaal zoveel beter is dan wat Ajax in de CL gepresteerd heeft de afgelopen jaren. Ajax heeft ook 'gewoon' twee keer 8 punten gehaald in de groepsfase, en dat waren echt niet allemaal fantastische wedstrijden, maar er zaten wel echt wel een aantal goede en mooie tussen, in poules met Real/Lyon/Zagreb (niet door op doelsaldo, hoe dat in de laatste wedstrijd Zagreb-Lyon ging weet iedereen nog wel) en Barça/Milan/Celtic (had echt meer ingezeten).
Ja in poules met Dortmund én Real Mardid, en met Barça én PSG was Ajax kansloos, maar ook daar kan ik me nog best goede wedstrijden herinneren (o.a. Man City uit, thuis tegen PSG). Nu wodt er net gedaan alsof Ajax er jarenlang niks van heeft gebakken en PSV het nu wel even gaat doen.
Begrijp me goed, ik hoop voor het Nederlands voetbal dat ze doorgaan, maar zo sterk is deze poule van PSV niet, en ze zijn er ook nog niet.
Mwa, ik vind deze poule van PSV weldegelijk erg sterk. Ajax had er vrijwel altijd nog een zwakke broeder bij. Ik denk ook dat mensen kijken naar dit seizoen, waar Ajax op zn zachtst gezegd nog niet weet te overtuigen. Uitgeschakeld door Rapid Wien, hakken over de sloot door tegen Jablonec (wie?) en nu waarschijnlijk uitgeschakeld door oa Molde (wie?). Dan is de Europese prestatie van PSV dit seizoen gewoon wat indrukwekkender, oa over 2 wedstrijden gewonnen van Manchester United waar bijna voor een miljard Euro op het veld staat geloof ik. De manier waarop is ook indrukwekkend, niet stunten tegen clubs die al (zo goed als) geplaatst zijn maar stunten in een poule die nog alle kanten op kan.

[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 27-11-2015 10:04 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

De discussie is toch ook helemaal niet of de prestaties van PSV in Europa goed zijn? Denk dat iedereen het er wel over eens is dat die prima zijn.

Wat Ajax de laatste jaren gepresteerd heeft (of juist niet) staat daar los van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 18:11
Nee, als je PSV en Ajax dit seizoen op Europees niveau naast elkaar zet dan steekt PSV daar met kop en schouders bovenuit. Chapeau, goed gedaan, hard gewerkt en volwassen gespeeld. Ajax speelt dit seizoen in Europa als een natte krant. Het ging mij er om dat ik o.a. op tv steeds maar moet aanhoren (ja sorry Ajax is mijn club dus dat vind ik vervelend) dat dit PSV het zo fantastisch doet, met een (al dan niet uitgesproken) verwijzing naar de prestaties van Ajax in de afgelopen jaren. Dat vind ik niet terecht, dus dat was het punt dat ik even wilde maken.

Verder heb je in een poule met Man Utd, Wolfsburg en CSKA inderdaad geen écht zwakke broeders, maar ik zie ook geen potentiële CL winnaars rondlopen in deze poule. Het zou me eerlijk gezegd zelfs enorm verbazen als iemand uit deze poule voorbij de kwartfinales komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:56
Wat mij vooral opvalt is dat NLse ploegen tegen 'grote' tegenstanders vaak veel beter spelen dan tegen 'mindere' tegenstanders. PSV heeft ook altijd moeite tegen kleinere ploegen uit het oosten van Europa, dan tegen iets grotere ploegen. Volgens mij heeft Ajax nu gewoon exact hetzelfde.

Eerlijk gezegd denk ik dat als Ajax ipv PSV in de CL had gespeeld en PSV ipv Ajax in de EL dat de stand hetzelfde was geweest.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

ElPaco schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:18:
Wat mij vooral opvalt is dat NLse ploegen tegen 'grote' tegenstanders vaak veel beter spelen dan tegen 'mindere' tegenstanders. PSV heeft ook altijd moeite tegen kleinere ploegen uit het oosten van Europa, dan tegen iets grotere ploegen. Volgens mij heeft Ajax nu gewoon exact hetzelfde.

Eerlijk gezegd denk ik dat als Ajax ipv PSV in de CL had gespeeld en PSV ipv Ajax in de EL dat de stand hetzelfde was geweest.
Want Fenerbahce, Celtic en Molde zijn kleine ploegen uit het oosten van Europa? De eerste twee zijn qua naam in ieder geval niet de minste en gewoon redelijk aansprekende tegenstanders.

Denk zeker niet dat Ajax hetzelfde had bereikt als PSV, PSV kan gewoon een versnelling hoger dan Ajax, maar laat het vaker afweten tegen mindere tegenstanders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:56
Niku schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:21:
[...]

Want Fenerbahce, Celtic en Molde zijn kleine ploegen uit het oosten van Europa? De eerste twee zijn qua naam in ieder geval niet de minste en gewoon redelijk aansprekende tegenstanders.

Denk zeker niet dat Ajax hetzelfde had bereikt als PSV, PSV kan gewoon een versnelling hoger dan Ajax, maar laat het vaker afweten tegen mindere tegenstanders.
Nou die zijn toevallig niet uit het oosten, maar Molde wil ik wel een mindere ploeg noemen ja. Celtic komt al jaren (op 2012/2013 na) niet verder in Europa (ongeacht of ze dat jaar CL of EL spelen), idem voor Fener (m.u.v. 2007/2008).

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Niku schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:21:
Absoluut, gemiddeld doet Ajax het in NL beter maar wat PSV bij tijd en wijlen Europees laat zien is erg knap. Ze stijgen ver boven hun gemiddelde in NL uit.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Grappig trouwens dat Feyenoord wat hoon kreeg over het vieren van de tweede plaats en het feestje na het winnen in de beker.

Zit nu foto's van gisteren te bekijken, zo te zien heeft Ajax gisteren de CL en Wereldbeker gewonnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

PWM schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:55:
Grappig trouwens dat Feyenoord wat hoon kreeg over het vieren van de tweede plaats en het feestje na het winnen in de beker.

Zit nu foto's van gisteren te bekijken, zo te zien heeft Ajax gisteren de CL en Wereldbeker gewonnen :+
Haha inderdaad, Cerny op de schouders, alles. Beetje overdreven, maar vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Aandoenlijk om te zien inderdaad dat Ajax dit als een wereldtitel viert. En dat tegen een stel dronken Schotten :+

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:02

Ach we zeiken allemaal wel eens met ons club brilletje op, niet? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Is dat zo? :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
CR1691 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:44:
Aandoenlijk om te zien inderdaad dat Ajax dit als een wereldtitel viert. En dat tegen een stel dronken Schotten :+
Geldt absoluut hetzelfde voor. Dat die Cerny blij is snap ik, maar spelers als Cillesen, Klaassen ed. moeten gewoon beter weten.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rare gewaarwording dat in mijn optiek zowel AZ als Ajax toch bepaald niet onderdeden voor de andere ploegen in hun poule maar, zoals het zich nu laat aan zien, beiden niet zullen overwinteren in de EL. En PSV het daarentegen wel lijkt te gelukken in nota bene de CL.

Al dat geklaag over het Nederlandse voetbal, niet in de laatste plaats door van der Gijp, Derksen en wellicht Kieft, kun je dan ook met een niet onaanzienlijke korrel zout nemen.

Maar ach, Nederlanders mogen graag klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

ephymerous schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:48:
[...]

Geldt absoluut hetzelfde voor. Dat die Cerny blij is snap ik, maar spelers als Cillesen, Klaassen ed. moeten gewoon beter weten.
Beter weten? :? Waarom mag je niet gewoon blij zijn als je wint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

RoD schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:54:
[...]

Beter weten? :? Waarom mag je niet gewoon blij zijn als je wint?
Met de kanttekening dat ze zich toch wel bewust moeten zijn geweest van de overwinning van Fenerbahce en de bijbehorende (schier)uitschakeling. Dat zou de pret toch enigszins moeten drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11-09 16:15

Baseman77

We move

Helemaal waar.
Vrij beschamend dit, sowieso gezien de uitslag van Fenerbahce: https://www.instagram.com/p/-kIcNIpYaD/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Niku schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:58:
[...]

Met de kanttekening dat ze zich toch wel bewust moeten zijn geweest van de overwinning van Fenerbahce en de bijbehorende (schier)uitschakeling. Dat zou de pret toch enigszins moeten drukken.
Als ze gelijk hadden gespeeld had het al klaar geweest, dus de overwinning is zeker belangrijk, ze maken gewoon nog steeds kans. Daarnaast hebben ze in Europa lang geen uitwedstrijd gewonnen, had Celtic grotere kansen op de overwinning en sleep je er met een invaller die zijn eerste goal voor Ajax maakt in een Europese uitwedstrijd aan het einde van de wedstrijd alsnog de overwinning eruit. Je doet dus nog steeds mee, waarom mag dat niet enigzins gevierd worden? Is ook wel net zo netjes naar je fans toe die mee gereisd zijn. Maar is typisch Hollands denk ik dat er altijd wat te zeuren valt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

martinusz schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:17:
[...]

Als ze gelijk hadden gespeeld had het al klaar geweest, dus de overwinning is zeker belangrijk, ze maken gewoon nog steeds kans. Daarnaast hebben ze in Europa lang geen uitwedstrijd gewonnen, had Celtic grotere kansen op de overwinning en sleep je er met een invaller die zijn eerste goal voor Ajax maakt in een Europese uitwedstrijd aan het einde van de wedstrijd alsnog de overwinning eruit. Je doet dus nog steeds mee, waarom mag dat niet enigzins gevierd worden? Is ook wel net zo netjes naar je fans toe die mee gereisd zijn. Maar is typisch Hollands denk ik dat er altijd wat te zeuren valt...
Baseman77 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:07:
[...]

Helemaal waar.
Vrij beschamend dit, sowieso gezien de uitslag van Fenerbahce: https://www.instagram.com/p/-kIcNIpYaD/
Enigszins? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
martinusz schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:17:
[...]

Het is meer een kwestie van wie kaatst kan de bal verwachten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:32

Vos

AFCA

CR1691 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:44:
Hebben de supporters het gevierd in de Arena?

Ja het gejuich was zwaar overdreven, maar het vergelijken met het feest van Feyenoord loopt ook compleet spaak.

[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 27-11-2015 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
WoW een fragment van wel 14 seconden...tjonge jonge...
Laten we voortaan niet meer juichen bij goals of overwinningen, dan is iedereen blij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ze juichen voor Cerny, mooi voor die jongen. Tja, waarschijnlijk uitgeschakeld, maar na vele slechte resultaten mogen ze best blij zijn.
Kan voor PSV trouwens wel een enorme feest wedstrijd worden tegen Spartak lijkt me zo. Als je wint wordt het gekkenhuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy

Er is toch echt wel een verschil van dag en nacht tussen hoe Feyenoord toen de 2e plek vierde en hoe Ajax gisteren de overwinning vierde.

Of is Ajax nog met de bus door Amsterdam gereden en hebben de spelers en directie toen in de Arena feest gevierd met supporters?

Sorry maar dit is echt een slecht vergelijk.

Gisteren vierden ze het omdat ze de 3 punten zeer nodig hadden en het voor Ajax een zeer zwak Europees seizoen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Even wat anders, de wedstrijd tussen Vitesse en PSV wordt misschien vervroegd omdat PSV die dinsdag CL wedstrijd heeft. Sinds wanneer moeten daarvoor voetbalschema's aangepast worden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:57
Exocet schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 18:22:
Ze juichen voor Cerny, mooi voor die jongen. Tja, waarschijnlijk uitgeschakeld, maar na vele slechte resultaten mogen ze best blij zijn.
Kan voor PSV trouwens wel een enorme feest wedstrijd worden tegen Spartak lijkt me zo. Als je wint wordt het gekkenhuis.
Dat, en mooi dat die ze dat doen, van beide kanten. Uitsupporters moesten nog even in het vak blijven voordat ze 't stadion uit mochten. Cerny (en de rest ook) had er ook voor kunnen kiezen om te gaan douchen en die supporters hadden er ook voor kunnen kiezen om een fluitconcert af te steken, want best was 't weer niet.

Wedstrijd van PSV is tegen CSKA trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Exocet schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 18:22:
Tegen Spartak zal het geen feest worden, vrees ik.
martinusz schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 18:44:
Even wat anders, de wedstrijd tussen Vitesse en PSV wordt misschien vervroegd omdat PSV die dinsdag CL wedstrijd heeft. Sinds wanneer moeten daarvoor voetbalschema's aangepast worden :?
Ik vind het geen gekke gedachte, het Nederlands voetbal zit wel in een positie waarin we er wat mij betreft alles aan moeten doen om te winnen. Als dit daar bij helpt, prima toch. Waarom niet vraag ik me zelfs af, gezien het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Niku schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 19:23:
[...]

Tegen Spartak zal het geen feest worden, vrees ik.

[...]

Ik vind het geen gekke gedachte, het Nederlands voetbal zit wel in een positie waarin we er wat mij betreft alles aan moeten doen om te winnen. Als dit daar bij helpt, prima toch. Waarom niet vraag ik me zelfs af, gezien het bovenstaande.
Mwa ik vind het gezeur van professionals, tussen zaterdag en dinsdag zit genoeg rust, als amateur voelde we ook wedstrijden op donderdag en zondag, gaat prima. Maar voor profs die dagelijks trainen zou er ineens een extra dag tussen moeten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:23

Herman

FP ProMod
Heeft De Graafschap in Cambuur de nieuwe #1 degradatiekandidaat gevonden?

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:47
Och neuh, de Graafschap gaat rechtstreeks degraderen. Die hebben echt een heel slecht team. Cambuur kan nog wel eens goed voetbal vertonen. Ze zullen denk ik wel de nacompetitie inmoeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
martinusz schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 20:13:
[...]

Mwa ik vind het gezeur van professionals, tussen zaterdag en dinsdag zit genoeg rust, als amateur voelde we ook wedstrijden op donderdag en zondag, gaat prima. Maar voor profs die dagelijks trainen zou er ineens een extra dag tussen moeten? :?
Ze hebben alle mogelijkheden om op wedstrijd dagen super fit te zijn. Het is maar helemaal hoe je dat aanpakt als speler. Sommige hebben misschien een slechte levens stijl.
Er is 1 voetballer die wat mij betreft terecht mag klagen en hij maakt er tevens geen herrie om, dat is Toni Kroos. Speelde vanaf zijn 17e blijkbaar al zoveel dat hij het wel al begint te voelen op zijn 25ste/26ste. Heeft overal en altijd wel in de basis gestaan ..

Sommige mag je verwend en zeikerds noemen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
martinusz schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 18:44:
PSV - Feyenoord werd 2 jaar geleden ook uitgesteld naar aanleiding van een Europese wedstrijd van PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
ph4ge schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 10:21:
[...]

PSV - Feyenoord werd 2 jaar geleden ook uitgesteld naar aanleiding van een Europese wedstrijd van PSV.
Was dit niet vorig jaar?

Toen vond PSV namelijk dat ze niet genoeg rust hadden, Feyenoord was het er wel mee eens, ook al hadden de spelers van PSV 48 uur geen wedstrijd gespeeld. Toen was de wedstrijd naar dinsdag verplaatst, maar Feyenoord gaf alleen aan dat dit kon als de supporters mee mochten. Toen zag de burgemeester van Eindhoven het niet zo zitten en ging de soap verder. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
JST94 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 10:25:
Was dit niet vorig jaar?

Toen vond PSV namelijk dat ze niet genoeg rust hadden, Feyenoord was het er wel mee eens, ook al hadden de spelers van PSV 48 uur geen wedstrijd gespeeld. Toen was de wedstrijd naar dinsdag verplaatst, maar Feyenoord gaf alleen aan dat dit kon als de supporters mee mochten. Toen zag de burgemeester van Eindhoven het niet zo zitten en ging de soap verder. :9
Je hebt gelijk, was zelfs vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
De tijd vliegt. ;)

Ik vind het trouwens wel een groot verschil ten opzichte van Vitesse - PSV. Hier gaat het om dat PSV genoeg voorbereiding kan nemen voor de wedstrijd tegen CSKA. Vorig jaar ging het om de hoeveelheid rust van de spelers na het Europese duel.

Naar mijn mening terecht dat de wedstrijd gewoon op zaterdag wordt afgewerkt. PSV kan toch ook met een B-team naar Arnhem toe? Of in ieder geval de belangrijkste spelers rust geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Hoezo een B-team, je hebt een selectie van 22/23 man, je moet niet voor niets rouleren om je spelers voldoende rust te kunnen geven.

Dat wordt in mijn ogen veel te weinig gedaan.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Dat kan wel zo zijn echter is het vrij lastig om 23 gelijkwaardige spelers te hebben en tevreden te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Waar je je wel niet druk om kunt maken, wie wordt er benadeelt dan als het geregeld kan worden?
Typisch om daar over te gaan zeiken want het zijn toch profs die veel verdienen en amateurs spelen ook wel eens 2 wedstrijden in de week.
Lijkt me logisch dat als je zo dichtbij bent dat je er dan ook alles aan doet om zo sterk mogelijk voor de dag te komen en als de mogelijkheid er is dan zie ik geen enkel probleem.
Ajax en Feyenoord worden er niet mee benadeelt, die speelden toch al later.

Wat is nu precies het probleem?

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Inmiddels spreken europese media ook schande van Ajax fans die blijkbaar Glasgow hebben verbouwd. Beetje jammer weer zeg. Trieste lui die niet gewoon normaal een leuke tijd kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Super kansloze figuren inderdaad.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Leon Zwiers schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 16:21:
Inmiddels spreken europese media ook schande van Ajax fans die blijkbaar Glasgow hebben verbouwd. Beetje jammer weer zeg. Trieste lui die niet gewoon normaal een leuke tijd kunnen hebben.
Schandalig idd, samen net rangers fans. Het zou toch niet gek zijn als straks uit supporters gewoon overal niet meer welkom zijn. De goede gaan weer lijden onder de slechte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Feyenoord gaat winnen van Excelsior! Hoera! Was af en toe helaas wel nog spannend, maar uiteindelijk toch een goede overwinning zo. Kijken wat Ajax doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faabjan
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-06 15:04
Was leuke wedstrijd, Excelsior - Feyenoord. Vorig jaar verloren we veel van deze potjes, dus het gaat toch de goede kant op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Inmiddels zakt Twente tot niveau baloptdak. Zal ze niet missen, maar ergens is het toch jammer voor de regio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faabjan
Haha echt een afgang. Ik hoop niet dat Twente zijn licentie kwijtraakt. Dat kost Feyenoord dan 3 ptn en 5 doelpunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Faabjan schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 21:53:
Haha echt een afgang. Ik hoop niet dat Twente zijn licentie kwijtraakt. Dat kost Feyenoord dan 3 ptn en 5 doelpunten.
Ik denk niet dat het zo ver zal komen. Dat zou sowieso zonde zijn.

Degradatie echter of punten verlies is in mijn idee reeeler. En gezien de staat van dienst de laatste tijd is degradatie misschien wel terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Foppe _O_

72 jaar en dan nog zo met het spelletje bezig zijn. Hij heeft het ook aardig op de rit gekregen, chapeau :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faabjan
Kevinp schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 21:59:
[...]

Ik denk niet dat het zo ver zal komen. Dat zou sowieso zonde zijn.

Degradatie echter of punten verlies is in mijn idee reeeler. En gezien de staat van dienst de laatste tijd is degradatie misschien wel terecht.
Als ze zo doorgaan, hoeft de Knvb ze niet meer te laten degraderen, dan doen ze zelf. Je zou haast zeggen dat ze mazzel hebben dat de Graafschap zo slecht is, had ook niemand van te voren verwacht dat ze zo onderin aan het ploeteren zouden zijn. |:(
RoD schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 21:59:
72 jaar en dan nog zo met het spelletje bezig zijn. Hij heeft het ook aardig op de rit gekregen, chapeau :)
Leuk om te zien. Straks gaan de spelers en supporters hem vragen te blijven en zie ik hem nog doen ook _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Faabjan schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 22:09:

Leuk om te zien. Straks gaan de spelers en supporters hem vragen te blijven en zie ik hem nog doen ook _/-\o_
Dat doen ze al. Foppe heeft sowieso een heldenstatus natuurlijk. Maar de beste man is 72 jaar dus perspectief voor de toekomst biedt het niet. Ach, voor dit seizoen is het leuk :)

Ik kan me wel voorstellen dat hij het seizoen afmaakt. Hij heeft het aardig op de rit gekregen en als je er dan nu weer een nieuwe trainer voor zet dan zal het waarschijnlijk niet beter worden. Moet hij nog wel even toestemming vragen aan z'n vrouw :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
FC Twente.. Wat heb ik een medelijden met de club, de spelers en de supporters. De beelden na het fluitsignaal zijn best pijnlijk, hoewel ik niets heb met de club ben ik wel een tukker en is deze afgang verschrikkelijk om te zien.

Ik hoop van harte dat ze de licentie niet kwijt raken en de boel weer op de rit krijgen. Ik gun het ze echt niet, en dat door een stel malafide bestuurders en 'investeerders'.

Pijnlijk.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Quad schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 22:43:

en dat door een stel malafide bestuurders en 'investeerders'.
Nou ja, volgens Derksen zijn het v/d Laan en Munsterman die de club hebben kapotgemaakt, door een paar successen en een geweldige selectie met grootheidswaan in één keer groot te willen zijn en de Europese top te halen met miljoenen die je niet hebt, maar dat elftal is weg dus dat gaat niet meer. Dus iedereen die FC Twente een warm hart toedraagt, moet boos zijn op hun en niet op de club, want die kan er niks aan doen.

Wat bij Twente gebeurd is een paar jaar geleden (geweldig elftal, kampioen en Europees voetbal) was gewoon een piek, maar Munsterman dacht meteen dat het zo ging blijven en heeft zich hierop verkeken en zit nu met de gebakken peren. En zo zijn er nog een paar voorbeelden (Scheringa met AZ) die met niks opeens Ral Madrid of Barcelona dachten te willen zijn. Tja, wat denk je zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Bij Feyenoord ging het op exact dezelfde manier fout. Na de overwinning van de UEFA cup is de ellende begonnen. Het geld ging er met bakken uit om maar bij de top mee te kunnen doen. Spelers werden voor veel geld gehaald, Gullit werd aangesteld voor een Premier League salaris en uitgaven werden gedaan voordat kosten gedekt waren.

De rest is wel een beetje geschiedenis, pas vorig jaar was er weer een positief eigen vermogen.

Het verschil met Twente is wel dat zij verder zijn gegaan met vage constructies en het misleiden van instanties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Dat Twente inderdaad, man wat een slecht voetbal laten zij zien. Ben benieuwd naar wat voor straf zij gaan krijgen van de KNVB. Misschien een fiks aantal punten in mindering waardoor ze eigenlijk al zeker zijn van degradatie...

Dan kan de huidige competitie namelijk nog wel gewoon uitgespeeld worden. Halverwege het seizoen Twente eruit halen kan natuurlijk niet.

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Dan moeten die Twente supporters verhaal gaan halen bij munsterman. Kijken of meneer dan nog ballen heeft. Volgens mij zitten daar ook wel een paar harde gasten tussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Mosin schreef op zondag 29 november 2015 @ 10:04:

Volgens mij zitten daar ook wel een paar harde gasten tussen :)
Ja, het zogenaamde "Vak P" dat heeft daar blijkbaar het hoogste woord en dat wordt maar geaccepteerd. :')
MarvinG schreef op zondag 29 november 2015 @ 10:04:

man wat een slecht voetbal laten zij zien.
Tja, wat verwacht je dan met dit elftal? Die kunnen in de zaterdag 4e klasse nog geeneens mee.

[ Voor 31% gewijzigd door chim0 op 29-11-2015 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
PWM schreef op zondag 29 november 2015 @ 07:56:
Bij Feyenoord ging het op exact dezelfde manier fout. Na de overwinning van de UEFA cup is de ellende begonnen. Het geld ging er met bakken uit om maar bij de top mee te kunnen doen. Spelers werden voor veel geld gehaald, Gullit werd aangesteld voor een Premier League salaris en uitgaven werden gedaan voordat kosten gedekt waren.

De rest is wel een beetje geschiedenis, pas vorig jaar was er weer een positief eigen vermogen.

Het verschil met Twente is wel dat zij verder zijn gegaan met vage constructies en het misleiden van instanties.
Een voordeel is ook dat wij een blik met talenten hadden waar we gelukkig op terug konden vallen. Ik weet niet of dit bij Twente ook zo is. Ze spelen nu wel met veel jonge spelers, maar het pakt niet hetzelfde uit ls bij Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
chim0 schreef op zondag 29 november 2015 @ 10:15:
[...]

Ja, het zogenaamde "Vak P" dat heeft daar blijkbaar het hoogste woord en dat wordt maar geaccepteerd. :')

[...]

Tja, wat verwacht je dan met dit elftal? Die kunnen in de zaterdag 4e klasse nog geeneens mee.
Naja, dat boeit me niks. Kijk als je iets wilt, ga je bij die idioot langs de deur verhaal halen. Daar schiet je niks mee op, maar laat die man lekker onder de druk bezwijken. Voor de supporters is het weekendje voetbal voorlopig ook naar de klote en als ik fan was zou ik dat niet gepikt hebben.
Wie de bal kaatst, die krijgt hem terug :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Mosin schreef op zondag 29 november 2015 @ 10:30:
[...]

Voor de supporters is het weekendje voetbal voorlopig ook naar de klote en als ik fan was zou ik dat niet gepikt hebben.
Maar verhaal halen met de harde hand is ook niet de oplossing.
Wie de bal kaatst, die krijgt hem terug :Y
Vind ik niet het juiste gezegde in deze, nogmaals omdat de club er niks aan kan doen.

Nogmaals, Twente is enorm verwend met spelers als Perez, Nkofu, Ruiz, Janssen etc. maar dat was gewoon een piek en toeval en een dergelijk elftal zal nooit meer komen, net als Ajax in '95. Dat komt ook ooit meer terug of misschien over 50 jaar. Alleen de supporters denken meteen dat het zo blijft, maar tegenwoordig is alles een momentopname, uitzonderingen daar gelaten. Dus wat dat betreft moet je niet naïef zijn en nergens aan vasthouden, want alles draait om geld en de beste spelers zijn zo weg en blijft het zooitje over met alle gevolgen van dien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:18
Ik heb liever dat de club verhaal gaat halen bij Munsterman en Van der Laan. Als ze inderdaad een geheime deal met Doyen hebben gesloten lijkt me dat ook geen moeilijke zaak. Als het fatsoenlijk bestuur was had het ook wel in het daglicht gekund. De twee hebben voor 11 miljoen leningen uitstaan aan Twente, dus er is ook nog wel wat te halen.
chim0 schreef op zondag 29 november 2015 @ 10:15:
[...]
Dit elftal presteert toch wel onder de verwachting. Tuurlijk, de aanval en verdediging is - mede door blesures - grotendeals van Jupiler League-niveau. Daar staan allemaal jongens die eigenlijk nog in jong Twente horen te ballen. Maar op het middenveld zijn er best een paar redelijke spelers, en ook daar oogt het als los zand.

De suggestie dat supporters verwachten dat het altijd 2010 blijft ben ik het trouwens niet zo mee eens. Er zijn ongetwijfeld een paar schreeuwers met die verwachting. Maar voor het gros is een rol in de subtop prima, zolang er maar beleving op het veld te vinden is.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
chim0 schreef op zondag 29 november 2015 @ 07:41:
[...]

Nou ja, volgens Derksen zijn het v/d Laan en Munsterman die de club hebben kapotgemaakt, door een paar successen en een geweldige selectie met grootheidswaan in één keer groot te willen zijn en de Europese top te halen met miljoenen die je niet hebt, maar dat elftal is weg dus dat gaat niet meer.
Mijn inziens is het maar de vraag of de problemen zijn begonnen door de grootheidswaan na de successen... Naar mijn idee is de ellende al ontstaan voor de successen en zijn de successen alleen behaald doordat de de schuld die was weggewerkt weer opgebouwd werd. Na de successen, bleef men aan de gang met het opbouwen van schulden waardoor ze nu in zeer zwaar weer zitten met 80 mljn schuld. Feitelijk kun je zeggen dat "eenmaal de kampioenen zijn" is gekocht. En dat de prijs daarvoor nu driedubbeldik betaald wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:51
Om te beginnen met die keeper van Twente.. die gaat echt geen punten voor je pakken. Bij elke goal zie je hem komen en lijkt het wel of hij bang is voor de bal. Kansloos.

Verder moet ik wel btje lachen om de situatie daar. Vind het een een hopeloos zooitje. Hoop wel dat ze het seizoen kunnen afmaken. Degradatie lijkt belachelijk voor zo'n grote club, maar op deze manier gaan ze weinig punten meer pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
P.O. Box schreef op zondag 29 november 2015 @ 11:23:
[...]

Mijn inziens is het maar de vraag of de problemen zijn begonnen door de grootheidswaan na de successen... Naar mijn idee is de ellende al ontstaan voor de successen en zijn de successen alleen behaald doordat de de schuld die was weggewerkt weer opgebouwd werd. Na de successen, bleef men aan de gang met het opbouwen van schulden waardoor ze nu in zeer zwaar weer zitten met 80 mljn schuld. Feitelijk kun je zeggen dat "eenmaal de kampioenen zijn" is gekocht. En dat de prijs daarvoor nu driedubbeldik betaald wordt.
Begin 2013 is Twente teruggezet naar categorie 2. Daarvoor was het jarenlang categorie 3. Als we even aannemen dat Munsterman CS de echte boekhouding aan de KNVB heeft laten zien dan kun je moeilijk stellen dat het kampioenschap met lucht gefinancierd is. Ik denk dat de analyse van chim0 - dat ze geluk hadden met een goede lichting waarbij alles op zijn plek viel - er dichter bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
De vraag is hoe Twente alles gaat betalen als ze degraderen en de sponsoren ook nog vertrekken. Ze kunnen denk ik niet van het 1 op andere seizoen al het personeel ontslaan en allerlei andere kosten aan de wilgen hangen. Er is uiteraard wel geld nodig om de kosten te betalen en momenteel hebben ze volgens mij een hold op de aflossing naar de gemeente toe? Volgens mij is juist dat het gevaar, kijkende naar het intrekken van de licentie.

Trouwens: dat over succes gekocht is een onzin verhaal. Iedere club geeft geld uit, maar dat moet je natuurlijk wel proberen verstandig te doen (in ieder geval niet met waanzin allerlei risico's aangaan). Als dat verhaal van hierboven waarheid moet zijn, dan heeft iedere club hun succes bij elkaar gekocht. Je kan dan beter zeggen, bij elkaar geleend of wat dan ook. Al ben ik het ook daar niet mee eens.

[ Voor 31% gewijzigd door Luxicon op 29-11-2015 12:07 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Degraderen moet je zien te voorkomen, anders stort het helemaal in elkaar en dan ben je ook niet zo weer terug in de Eredivisie.

Dat intrekken klinkt meer als een dreigement, dat gaan ze niet doen. Hooguit meer dan 10 punten aftrek waardoor met dit elftal degradatie ontlopen wel heel lastig wordt.

Ziyech is ook weg in de winter, en voor vrij weinig, die levert niet zoveel meer op ondanks dat die wel erg belangrijk is. Daar moet dan ook een vervanging komen maar die zal altijd minder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
Degradatie betekent faillissement denk ik. Het stadion is veel te duur voor de jupiler league. Ik hoop op een geldboete en dat die dan volledig op Munsterman en Van der Laan verhaald kan worden.

Ik zou Immers wel als vervanger van Ziyech willen zien. Qua techniek geen wonder, maar wel diepgang en een vechtersmentaliteit die nu ontbreekt. De jongens die er nu staan lijken geen idee te hebben wat je moet doen als het voetballend niet lukt.
Maar het kan maar zo zijn dat er geen vervanger op het middenveld komt. Je houdt dan Mokotjo, Guiterrez, Tapia, Eghan en wat eigen jeugd over. Ik kan me voorstellen dat de technische staf de voorkeur geet aan een ander linie als er ruimte is voor een versterking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Toch balen dat het stadion niet is uitverkocht bij Vitesse - NEC. Vind het trouwens ook raar dat NEC maar 900 man mag meenemen in plaats van 1200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
T-MOB schreef op zondag 29 november 2015 @ 12:23:
Degradatie betekent faillissement denk ik. Het stadion is veel te duur voor de jupiler league. Ik hoop op een geldboete en dat die dan volledig op Munsterman en Van der Laan verhaald kan worden.
Ik vraag me een beetje af hoe het zit met de normale wetgeving. Er gaat hier zoveel mis dat je bijna aangifte zou doen tegen de verantwoordelijke.

Immers het bewust achterhouden van informatie welke je moet geven is gewoon oplichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
chim0 schreef op zondag 29 november 2015 @ 10:40:
[...]

Maar verhaal halen met de harde hand is ook niet de oplossing.

[...]

Vind ik niet het juiste gezegde in deze, nogmaals omdat de club er niks aan kan doen.

Nogmaals, Twente is enorm verwend met spelers als Perez, Nkofu, Ruiz, Janssen etc. maar dat was gewoon een piek en toeval en een dergelijk elftal zal nooit meer komen, net als Ajax in '95. Dat komt ook ooit meer terug of misschien over 50 jaar. Alleen de supporters denken meteen dat het zo blijft, maar tegenwoordig is alles een momentopname, uitzonderingen daar gelaten. Dus wat dat betreft moet je niet naïef zijn en nergens aan vasthouden, want alles draait om geld en de beste spelers zijn zo weg en blijft het zooitje over met alle gevolgen van dien.
Ik heb het over munsterman. Daar moeten ze verhaal gaan halen.
Hij heeft toch voor deze situatie gezorgd? Dan krijg je de bal een keer terug. Laat hem maar lekker op de blaren zitten.

Weekendje voetbal wordt nu verpest voor velen en ja, dan mag je wel op je daden gewezen worden. Je hoeft niemand het licht uit zijn ogen te rammen, maar je kunt wel een signaal afgeven.

[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 29-11-2015 14:04 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder