[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 117 ... 119 Laatste
Acties:
  • 246.867 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:08
RenaldoN schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:00:
stel dat fc twente failliet gaat wat gaat er dan met de spelers gebeuren ?
normaal wordt alles verkocht aan de hoogste bieder maar dat kan je met een speler natuurlijk niet doen.
je kan een speler moeilijk tegen zijn wil een contract laten tekenen bij de hoogste bieder. zijn deze spelers dan gewoon contractvrij ? zoja dan zal ik als clubs nog even wachten met bieden op spelers en ze straks transfervrij oppikken.
Als normaal werknemer van een bedrijf ben je toch ook "contractvrij" indien je werkgever failliet gaat, zie niet in waarom dit anders is.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:57
Puc van S. schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:01:
[...]

Als normaal werknemer van een bedrijf ben je toch ook "contractvrij" indien je werkgever failliet gaat, zie niet in waarom dit anders is.
lijkt mij ook maar omdat voor een voetbalclub een speler geld waard is net zoals bij een bedrijf bijvoorbeeld het serverpark was ik wel benieuwd of er nu zeg maar andere regels gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:24
FreakNL schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:59:
En waarom betekent die faillisement?

Als Twente dit jaar op sportieve gronden was gedegradeert, was het dan ook over geweest? (serieuze vraag)
Er zijn dit jaar financiele afspraken gemaakt in de periode dat Twente sportief al veilig gespeeld was. Die als-vraag is dus niet zo interessant. De club heeft nauwelijks liquide middelen en een negatief eigen vermogen. Er zijn dus weinig mogelijkheden om liquide middelen aan te trekken. Als je de rekeningen nier meer kutn voldoen ga je dan failliet...

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:34

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

RenaldoN schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:02:
[...]

lijkt mij ook maar omdat voor een voetbalclub een speler geld waard is net zoals bij een bedrijf bijvoorbeeld het serverpark was ik wel benieuwd of er nu zeg maar andere regels gelden.
Voor bedrijfsmedewerkers worden voor het aannemen van personeel soms ook flinke kosten gemaakt. Denk aan kosten voor werving en selectie (headhunters), overname studiekosten en afkoop leaseregeling bij de vorige werkgever. Dat is niet veel anders dan betaalde transfersommen...

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:59

Player1S

Probably out in the dark

weststar schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:59:
Krijgt FC Twente met degradatie naar de JL wel een begroting rond die hen (in september volgens mij) uit Cat. 1 haalt? Anders is het dan al over en sluiten......
Enige voordeel is dat er 9 nieuwe meetpunten komen. Maar de begroting komt niet rond. Met ED was de begroting wel rond en goed om uit Cat 1 te komen.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

wontcachme

You catch me? No you wont

L1nt schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:40:
[
Licentie intrekken vanwege de fouten fraude is kut maar acceptabel.
Dus als Twente de licentie verloor en in de 5e klasse weer moest beginnen waren ze niet failliet gegaan? Krijg je in die klasse zoveel tv geld?

Hoe kan in vredesnaam de 5e klasse induiken beter zijn dan de Jupiler League in moeten?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:51
SnowDude schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:00:
[...]

Volgens mij zijn een aantal spelers al contract vrij vanwege de degradatie
Bij een club als Twente houd je daar geen rekening mee, ook niet in de spelerscontracten. Dat ga je als zaakwaarnemer ook niet afdwingen als het niet realistisch is. Helemaal niet zoals ze de afgelopen jaren hebben geleefd, getracht hebben om bij de top aan te haken. En daar voorbij....

Zover bekend zijn er dan ook geen spelers transfervrij, ook bijvoorbeeld een Ziyech niet. Al daalt de waarde aanzienlijk natuurlijk, want die wil nou niet ineens alleen zelf een stap maken, die moet ook gewoon verkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

wontcachme schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:11:
[...]
Dus als Twente de licentie verloor en in de 5e klasse weer moest beginnen waren ze niet failliet gegaan? Krijg je in die klasse zoveel tv geld?

Hoe kan in vredesnaam de 5e klasse induiken beter zijn dan de Jupiler League in moeten?
Intrekken licentie was gezien het gebeuren begrijpelijk. Niet leuk want dat is direct einde verhaal.
Echter is de club en haar supporters voorgehouden dat ze de licentie terug krijgen als ze aan alle eisen voldoen. Ze gaan zelf rommelen met de regeltjes en trekken de licentie toch in en geven, tegen alle regels in, een nieuwe uit. Wetend dat de club dit financieel niet kan bolwerken en laat de club feitelijk doodbloeden ipv of aan eigen afspraak houden en de club laten verder leven of direct de genadeklap uit te delen.
En ze doen nog even zout in de wonden door te zeggen dat aan alle voorwaarden voldaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:41
L1nt schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:20:
Intrekken licentie was gezien het gebeuren begrijpelijk. Niet leuk want dat is direct einde verhaal.
Echter is de club en haar supporters voorgehouden dat ze de licentie terug krijgen als ze aan alle eisen voldoen. Ze gaan zelf rommelen met de regeltjes en trekken de licentie toch in en geven, tegen alle regels in, een nieuwe uit. Wetend dat de club dit financieel niet kan bolwerken en laat de club feitelijk doodbloeden ipv of aan eigen afspraak houden en de club laten verder leven of direct de genadeklap uit te delen.
En ze doen nog even zout in de wonden door te zeggen dat aan alle voorwaarden voldaan is.
Dus eigenlijk heb je het gevoel aan het lijntje gehouden te worden en had je er in december wel vrede mee gehad als de club toen was opgedoekt?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

ph4ge schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:23:
[...]

Dus eigenlijk heb je het gevoel aan het lijntje gehouden te worden en had je er in december wel vrede mee gehad als de club toen was opgedoekt?
Dan was het rationeel te begrijpen. Nu hebben we in december te horen gekregen waar we aan moesten voldoen. Dit is meerdere malen herhaald en uiteindelijk hebben ze lak aan hun eigen afspraken en regels en verzinnen ter plekke een nieuwe.

En ik begrijp nog steeds niet dat niemand er over valt dat de KNVB ter plekke de regels verdraaid.
Volgend jaar geld er wel een verplichte degradatiestraf. Hoe hadden jullie gereageerd als de LC dan had gezegd "officieel moet Twente degraderen maar we vinden de club te belangrijk voor de Eredivisie dus hebben we iets gevonden waardoor ze niet hoeven te degraderen".
Dan was het land opeens te klein dat de KNVB haar eigen regels verdraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

[...]
Echter is de club en haar supporters voorgehouden dat ze de licentie terug krijgen als ze aan alle eisen voldoen.
Dat is de uitleg die Twente eraan geeft. De rechter vind daar echter het volgende van:
Partijen verschillen van mening over hoe het Decemberbesluit moet worden uitgelegd. De voorzieningenrechter is op voorhand van oordeel dat tekst en strekking van het besluit onvoldoende steun bieden voor de door FC Twente bepleite uitleg. Anders dan zij heeft betoogd, kan uit het besluit niet worden afgeleid dat is beoogd dat voor het behoud van de licentie voldoende is dat FC Twente – voor zover hier van belang – haar volledige medewerking verleent aan onderzoek naar misstanden binnen FC Twente die in het verleden hebben plaatsgevonden en mogelijk aan het licht gekomen misstanden voor 1 mei 2016 zou melden. Als het de bedoeling van de licentiecommissie zou zijn geweest dat FC Twente gevrijwaard zou worden tegen enige sanctie voortvloeiend uit overtredingen die gedurende een periode van drie jaren zouden kunnen hebben plaatsgevonden zonder dat de licentiecommissie enig idee had van de aard, de ernst en de omvang van die overtredingen, dan had het – mede gelet op de taak van de licentiecommissie (zie hierboven onder 2.3.) – in de rede gelegen dat dit uitdrukkelijk in het Decemberbesluit tot uitdrukking zou zijn gebracht. Dat is niet het geval, wat naar het oordeel van de voorzieningenrechter veeleer wijst op de juistheid van de door de KNVB verdedigde uitleg dat zij nog gevolgen zou kunnen verbinden aan overtredingen die naar aanleiding van het uit te voeren onderzoek bekend zouden worden.
Volgens de rechter is het dan ook toegestaan dat de licentie van twente ingetrokken is. Nergens blijkt uit dat als Twente mee zou werken aan het onderzoek, dan de licentie behouden zou blijven.

[ Voor 5% gewijzigd door Question Mark op 10-06-2016 15:35 ]

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

[...]

Twente is niks voorgehouden, want daar draaide de rechtszaak onderhand om en die heeft de KNVB gewonnen.

Maar ze geven Twente dus nog een kans om te overleven via de JL en dan is het de schuld van de KNVB dat Twente failliet gaat? Als ze gelijk de licentie hadden ingetrokken was Twente ook failliet gegaan en dan was het alsnog de schuld van de KNVB. Wat ze ook doen, de KNVB krijgt de schuld.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

wontcachme schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:34:

Maar ze geven Twente dus nog een kans om te overleven via de JL en dan is het de schuld van de KNVB dat Twente failliet gaat? Als ze gelijk de licentie hadden ingetrokken was Twente ook failliet gegaan en dan was het alsnog de schuld van de KNVB. Wat ze ook doen, de KNVB krijgt de schuld.
Leg mij geen woorden in de mond aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
L1nt schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:31:
[...]

Dan was het rationeel te begrijpen. Nu hebben we in december te horen gekregen waar we aan moesten voldoen. Dit is meerdere malen herhaald en uiteindelijk hebben ze lak aan hun eigen afspraken en regels en verzinnen ter plekke een nieuwe.
ik heb me er niet extreem super in verdiept dus schiet me niet af als ik het fout heb.

als jij met iemand een afspraak maak vanuit beide kanten en er blijken nadat je die afspraken gemaakt hebt nog meer lijken in de kast te zitten. En je komt er later achter dat iemand dit moedwillig verzwegen heeft, heb je dan ook niet zoiets van ja hallo ? Als partij A zich niet aan de regels houdt waarom moet partij B dit wel doen ? en in principe verzinnen ze toch geen nieuwe regel ? ze ontnemen de licentie wat een bestaande straf is maar uit "goodwill" geven ze je een licentie om op niveau 2 te mogen beginnen ipv niveau 10. dit zijn toch 2 verschillende regels ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

RenaldoN schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:39:
[...]

ik heb me er niet extreem super in verdiept dus schiet me niet af als ik het fout heb.

als jij met iemand een afspraak maak vanuit beide kanten en er blijken nadat je die afspraken gemaakt hebt nog meer lijken in de kast te zitten. En je komt er later achter dat iemand dit moedwillig verzwegen heeft, heb je dan ook niet zoiets van ja hallo ? Als partij A zich niet aan de regels houdt waarom moet partij B dit wel doen ? en in principe verzinnen ze toch geen nieuwe regel ? ze ontnemen de licentie wat een bestaande straf is maar uit "goodwill" geven ze je een licentie om op niveau 2 te mogen beginnen ipv niveau 10. dit zijn toch 2 verschillende regels ?
Er is meerdere malen gevraagd om voor 1 mei alle lijken uit de kast te halen.
De lijken zijn ook uit de kast gehaald alleen wijkt de LC nu af van haar eigen afspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Maar als je het toen kon begrijpen, waarom nu niet dan? Omdat je in de veronderstelling was dat de KNVB voldoende om de tuin was geleid en dat nu tegen valt?

Je kan toch niet boos zijn dat de club een kans heeft gekregen en nu roepen dat je liever had gezien dat de club geen kans had gekregen?
En ik begrijp nog steeds niet dat niemand er over valt dat de KNVB ter plekke de regels verdraaid.
Volgend jaar geld er wel een verplichte degradatiestraf. Hoe hadden jullie gereageerd als de LC dan had gezegd "officieel moet Twente degraderen maar we vinden de club te belangrijk voor de Eredivisie dus hebben we iets gevonden waardoor ze niet hoeven te degraderen".
Dan was het land opeens te klein dat de KNVB haar eigen regels verdraaid.
Uiteindelijk hebben velen - ook in dit topic - geconstateerd dat de KNVB de regels boog. Maar omdat we allemaal voetbalsupporters zijn konden we begrijpen dat er een handreiking gedaan werd. Misschien is het ook wel eigen belang, omdat de ondergang van een van de grootste clubs ook de andere clubs treft. Ondertussen heeft het nieuwe FC Twente met zn nieuwe bestuur en supporters die goodwill wel vakkundig afgebroken.

Ik vind het ook misselijkmakend dat er nu wordt geroepen dat de KNVB Feyenoord zo niet zou behandelen. Ten eerste waren de problemen bij Feyenoord niet te vergelijken met Twente, want Feyenoord heeft nooit en zeker niet jarenlang de boel misleidt. Toch is de KNVB enorm tekeer gegaan tegen Feyenoord, wat Feyenoord schuldbewust allemaal heeft geaccepteerd, met een jarenlange sportieve crisis ten gevolge waar Feyenoord nog steeds van herstelt. FC Twente heeft zich in die periode ook niet bepaald chique opgesteld richting Feyenoord. Hoe durf je dan nu te roepen dat clubs als Feyenoord niet aangepakt worden en "kleine" clubs, zoals in hun eigen woorden de 4e club van het land, wel?

Zowel FC Twente als de supporters moeten eindelijk eens begrijpen dat wat ze hebben gedaan echt onacceptabel is en dat ze nu nog steeds schade toebrengen aan hun imago, terwijl ze volledig afhankelijke zijn van de goede wil van de KNVB en de clubs.

Mocht FC Twente over 5 jaar zijn hersteld en in een titelrace met Ajax verwikkeld zijn dan juicht men als Twente het laat liggen tegen De Graafschap.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:59
dit kan er ook nog wel bij voor Twente:

4.29 FC Twente zal als de in het ongelijk gestelde partij in de proceskosten worden veroordeeld. De kosten aan de zijde van KNVB worden begroot op:
- griffierecht € 619,00
- salaris advocaat 816,00
Totaal € 1.435,00

De hele uitspraak voor de geïnteresseerde:
http://uitspraken.rechtsp...d=ECLI:NL:RBMNE:2016:3107

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

L1nt schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:41:
[...]
De lijken zijn ook uit de kast gehaald alleen wijkt de LC nu af van haar eigen afspraak.
Welke afspraak? Je herhaalt dat er een afspraak lag tussen de LC en Twente over schoon schip maken (en daarmee de licentie behouden, maar volgens de uitspraak van de rechtszaak was die er dus niet.

Overigens vind ik het bijzonder jammer dat een club als Twente verdwijnt uit de eredivisie. Ik ben ook totaal niet anti-twente, maar ik ben even benieuwd welke afspraken er dan nog meer lagen, en waarom Twente die afspraken dan niet ingebracht heeft tijdens de rechtszaak?
kimiferrari schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:45:

4.29 FC Twente zal als de in het ongelijk gestelde partij in de proceskosten worden veroordeeld. De kosten aan de zijde van KNVB worden begroot op:
- griffierecht € 619,00
Totaal € 1.435,00
Dat weet je voordat je een kort geding start. Twente had ook gewoon eerst de uitspraak van de beroepscommissie kunnen afwachten. Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.

[ Voor 29% gewijzigd door Question Mark op 10-06-2016 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:36
kimiferrari schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:45:

- griffierecht € 619,00
Totaal € 1.435,00

De hele uitspraak voor de geïnteresseerde:
http://uitspraken.rechtsp...d=ECLI:NL:RBMNE:2016:3107
Ik vind 816,00 aan salaris kosten voor die dronken advocaat van de KNVB best veel geld. :+

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Gaat om die van Twente he. :)

[ Voor 10% gewijzigd door dutchgio op 10-06-2016 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Nee FC Twente moet de kosten die de KNVB heeft gemaakt vergoeden.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ah zo. My bad. :)
Heeft die advocaat toch goed voor elkaar gekregen dan, toen werd verwacht dat Twente 0-2 voor stond na de behandeling van de zaak ''in de rust'' maar die verliezen nu íneens ''met een eindstand van 10-2''. :+

Voor De Graafschap ook een rare situatie, die mogen nu weer uit gaan van Eredivisie maar zeker weten doen ze het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

ph4ge schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:44:
[...]
Maar als je het toen kon begrijpen, waarom nu niet dan? Omdat je in de veronderstelling was dat de KNVB voldoende om de tuin was geleid en dat nu tegen valt?

Je kan toch niet boos zijn dat de club een kans heeft gekregen en nu roepen dat je liever had gezien dat de club geen kans had gekregen?
Misschien ga je het gevoel begrijpen als jou club genaaid word door de bond.
Uiteindelijk hebben velen - ook in dit topic - geconstateerd dat de KNVB de regels boog. Maar omdat we allemaal voetbalsupporters zijn konden we begrijpen dat er een handreiking gedaan werd. Misschien is het ook wel eigen belang, omdat de ondergang van een van de grootste clubs ook de andere clubs treft. Ondertussen heeft het nieuwe FC Twente met zn nieuwe bestuur en supporters die goodwill wel vakkundig afgebroken.
Een handreiking van likmevestje. Ze hebben de papieren gezien en weten dat op dit moment de club de JL niet zal overleven en in notime failliet verklaard word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
L1nt schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:18:
Ik ben Feyenoord supporter, je hoeft mij niet te vertellen hoe naar de KNVB kan zijn. Maar net zoals Feyenoord een paar jaar geleden heeft FC Twente het hier gewoon grotendeels zelf naar gemaakt (eigenlijk nog wel meer).
Een handreiking van likmevestje. Ze hebben de papieren gezien en weten dat op dit moment de club de JL niet zal overleven en in notime failliet verklaard word.
De enige papieren die bekend zijn is dat FC Twente in december aangaf 2 jaar in de JL te kunnen overleven. Ondertussen kiest FC Twente er zelf voor om geld en energie te steken in een middelvinger naar de KNVB en de andere clubs, ipv zich voor te bereiden op de JL.

Twente heeft de boel genaaid, ze worden niet genaaid. Ze worden al jaren lang geholpen en gematst en hebben het zo bont gemaakt dat niemand ooit dacht dat je regels nodig zou hebben voor zulke overtredingen, maar dat mag natuurlijk nooit voordelig uitpakken voor Twente.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
[...]

Ik zou zeggen leg de kosten neer bij meneer Munsterman, oh nee dat kan niet want de club heeft een document ondertekend waar ze verklaren Munsterman nooit aan te klagen. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ander voetbalnieuws: :+

- De Euroborg heet per 1 juli het Noordlease stadion, vanuit financieel belang.
- Vermeer voelt zich ethisch geprofileerd door de Politie:
http://www.nu.nl/binnenla...leren-keeper-vermeer.html
(je kunt ook gewoon een Polo rijden, overkomt het je niet.. Zaakwaarnemer heeft een dubbele functie als woordvoerder.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:35
dutchgio schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:51:
(je kunt ook gewoon een Polo rijden, overkomt het je niet.. Zaakwaarnemer heeft een dubbele functie als woordvoerder.)
Dat is natuurlijk onzin. Wie het breed heeft, laat het breed hangen en dat vind ik ook niet gek. Het verhaal van 'de ramen waren geblindeerd, dus ik kon niet zien wie er zat' is een zwak argument. Autoruiten moeten minimaal een 70% lichtdoorlatend zijn, en dat is voldoende om te zien wat voor soort persoon er achter het stuur zit. Er zijn genoeg opvallende auto's die niet dagelijks aangehouden worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:11
dev10 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 17:00:
[...]

Dat is natuurlijk onzin. Wie het breed heeft, laat het breed hangen en dat vind ik ook niet gek. Het verhaal van 'de ramen waren geblindeerd, dus ik kon niet zien wie er zat' is een zwak argument. Autoruiten moeten minimaal een 70% lichtdoorlatend zijn, en dat is voldoende om te zien wat voor soort persoon er achter het stuur zit. Er zijn genoeg opvallende auto's die niet dagelijks aangehouden worden.
Laten we alsjeblieft het voetbaltopic niet gaan vervuilen met dat gezeik over etnisch profileren zeg. Voordat het goed en wel is begonnen ben ik daar al weer klaar mee :X :>

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
ephymerous schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 17:10:
[...]

Laten we alsjeblieft het voetbaltopic niet gaan vervuilen met dat gezeik over etnisch profileren zeg. Voordat het goed en wel is begonnen ben ik daar al weer klaar mee :X :>
Helemaal mee eens.

Enee dure auto valt altijd op in Almere. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

L1nt schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:41:
[...]

Er is meerdere malen gevraagd om voor 1 mei alle lijken uit de kast te halen.
Nee, dat doen ze dus blijkbaar niet. Twente en de KNVB hebben allebei in de media hun verhaal gedaan. Jij bent gegaan voor het verhaal van Twente en gelooft hen.

Nu heeft echter een rechter ernaar gekeken, en die zegt gewoon heel duidelijk: Twente lult uit zijn nek, de afspraken die de KNVB gemaakt heeft, kloppen gewoon.

Kunnen we de LC nog steeds de boeman vinden, maar blijkbaar praat men bij Twente wel wat. En vergis je niet, al die leuke reconstructies: De rechter heeft alles in mogen zien, meer dan de media.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

[...]

Beantwoord de vragen nu eens... Waarom worden ze genaaid?

Als je de uitspraak doorleest was er een geschil over het "december akkoord". Twente is/was van mening dat als aan alle voorwaarden van dit akkoord voldaan was, de licentie behouden zou blijven. Daarop heeft de rechter ze ongelijk gegeven.

Aan welke afspraak heeft de KNVB zich dan niet gehouden en waarom wordt Twente genaaid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Question Mark schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 17:25:
[...]

Beantwoord de vragen nu eens... Waarom worden ze genaaid?
Is reeds meerdere maken uitgelegd. Dat jij het niet wilt lezen is niet mijn probleem.

De club is ernstig ziek gemaakt door de oud bestuurders en de Lc heeft de club in de waan gelaten dat ze een geneesmiddel zouden krijgen. Uiteindelijk word de club afgescheept met een middektje dat de tijd ietsjes oprekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:04

Japser

Jeej!

Hoe dan ook: de Graafschap mooi in de Eredivisie volgend seizoen. Superbelangrijk voor onze club, anders waren we failliet ( =] )...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:02
L1nt schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 19:57:
[...]

Is reeds meerdere maken uitgelegd. Dat jij het niet wilt lezen is niet mijn probleem.

De club is ernstig ziek gemaakt door de oud bestuurders en de Lc heeft de club in de waan gelaten dat ze een geneesmiddel zouden krijgen. Uiteindelijk word de club afgescheept met een middektje dat de tijd ietsjes oprekt.
Twente en het nieuwe bestuur heeft dat zichzelf aangepraat.
En een nieuw bestuur betekend niet een schone lei, want het is nog steeds dezelfde club.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Blijkbaar hadden een aantal mensen het Themaforum: Sportzomer gemist. Posts zijn verplaatst.

EK2016 dus NIET hier.

[ Voor 36% gewijzigd door gambieter op 10-06-2016 22:34 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev-anche
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 18:54
SnowDude schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:56:
Ik snap niet waar ze bij FC Twente het lef vandaan halen om zo te reageren. Ze hebben een aantal jaar geleden de boel belazerd en ze hadden toen al failliet moeten zijn, Nu krijgen ze van de licentie commissie een laatste strohalm aangereikt om er weer boven op te komen en dan gaan ze zich gedragen als een stampvoetend klein kind.
Rustig aan iedereen :) AUB.
Als Enschedeër, heb ik in het verleden 70 en 80/90er jaren veel plezier, maar ook veel verdriet gehad van de lokale FC.
Dat FCT in beroep is gegaan lijkt me voor niemand vreemd?
want wat houd het in, degradatie?
Vrijwel zeker het faillisement.
Met andere woorden het ontslag van tientallen medewerkers die er helemaal onschuldig aan waren, sterker nog die er tot op dit moment
nog niets van begrijpen van wat er nu echt gebeurd is!?
Dat zelfde geld uiteraard ook voor de tienduizenden supporters.
Waar ik me persoonlijk een beetje aan stoor, is dat de afspraken die zijn gemaakt! Niet zijn nagekomen!
Twente is een BVO, die kun je dus vergelijken met een bedrijf, toch?
Waar zijn er voorzieningen in de wet opgenomen om een bedrijf verplicht failliet te laten gaan? Want dit is er wat er waarschijnlijk gaat gebeuren?

Ik zou geen geld meer investeren als gemeente.
Een groot percentage van de sponsors loopt weg.
De seizoenskaartverkoop keldert.
De (succes)supporters blijven massaal weg.
En mocht FCT dat nog overleven, is de spelerswaarde nog een fractie van wat het daadwerkelijk was.

Als ik deze straf op zou leggen aan bijvoorbeeld een "normaal Amsterdams bedrijf" waarvan de directie een graai uit de pot had gedaan!
Met zeg tweehonderd werknemers, en tienduizenden cliënten?

Wat was dan de emotie?

Eigenlijk is dit wel vergelijkbaar met iemand op de hoogte stellen van een terminale ziekte, en zeggen, ach er is nog hoop.

[ Voor 3% gewijzigd door Rev-anche op 10-06-2016 23:45 ]

‘Eén dode is een tragedie, een miljoen doden een statistiek.’

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:50
Zo, leuk om het allemaal achteraf zo door te lezen. Twente heeft gekregen wat het heeft verdiend. De twente fans hadden de kop zover in het zand dat ie in China eruit komt. Maar goed, ben wel benieuwd naar de andere aangedragen oplossingen van de knvb ( extra ploeg promoveren, tv gelden deal etc ) Gaat dat nog door of kan twente na die dikke middelvinger naar de rest nu de spreekwoordelijke schijt krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev-anche
Leon Zwiers schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 00:31:
Zo, leuk om het allemaal achteraf zo door te lezen. Twente heeft gekregen wat het heeft verdiend. De twente fans hadden de kop zover in het zand dat ie in China eruit komt. Maar goed, ben wel benieuwd naar de andere aangedragen oplossingen van de knvb ( extra ploeg promoveren, tv gelden deal etc ) Gaat dat nog door of kan twente na die dikke middelvinger naar de rest nu de spreekwoordelijke schijt krijgen?
Wat is er nou leuk aan een faillissement?

Ontslagen?
Het niet kunnen voldoen aan schulden?
Leveranciers die ook failliet gaan?

*knip*

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 11-06-2016 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat faillisement is alleen maar een claim van FC Twente. Ipv te blijven klagen en rampspoed verkondigen, kunnen ze ook beginnen met de plannen te maken om wel te overleven.

Al die verspilde energie en het hooghartige afwijzen van strohalmen maakt het een zelfmoord, maar je presenteert het alsof het de schuld is van anderen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev-anche
gambieter schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 01:15:
Dat faillisement is alleen maar een claim van FC Twente. Ipv te blijven klagen en rampspoed verkondigen, kunnen ze ook beginnen met de plannen te maken om wel te overleven.

Al die verspilde energie en het hooghartige afwijzen van strohalmen maakt het een zelfmoord, maar je presenteert het alsof het de schuld is van anderen.
*knip* probeer het eens op een normale manier. dat dit een onoverkomelijk financieel drama oplevert

Als ik jouw salaris terug breng van zeg 2500 pm naar 1300 pm kun jij niet meer aan je financiële afspraken houden.

[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 11-06-2016 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-06 10:52
Rev-anche schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 01:22:
knip dat dit een onoverkomelijk financieel drama oplevert
Als ik jouw salaris terug breng van zeg 2500 pm naar 1300 pm kun jij niet meer aan je financiële afspraken houden.
Noem jij Gambieter nu serieus verkapt een mens zonder redelijk denkvermogen? :X

Ga er verder niet meer op in, veel Twente fans zijn aan het stampvoeten over hun ongelijk (want het is een ongelijk als een rechter dat bevestigt) en gaan toch niet inzien hoe apart ze overkomen op iedereen zonder Twente bril.

[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 11-06-2016 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Rev-anche mag het met normale bewoordingen proberen of niet. Andere keuzes zijn er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Rev-anche schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 01:22:
[...]
Oh klopt, dat is nog nooit gebeurd. Mensen die hun baas belazeren en dan ineens minder salaris krijgen. Dat zou echt van de zotte zijn mocht dat gebeuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

L1nt schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 19:57:
[...]
De club is ernstig ziek gemaakt door de oud bestuurders en de Lc heeft de club in de waan gelaten dat ze een geneesmiddel zouden krijgen.
En dat is exact het argument wat Twente aanvoerde in de rechtszaak, en de rechter heeft dat van tafel geveegd.

Ik heb de uitspraak gelezen en er zijn eigenlijk twee punten die Twente aangevoerd heeft:
  • Als aan het decemberakkoord voldaan zou worden, zou de licentie behouden blijven
  • De "degradatie" mag niet volgens de eigen voorwaarden van de KNVB.
Op beide punten heeft de rechter anders beslist. Dan kun je wel blijven herhalen dat Twente genaaid is, en dat ik niet goed lees maar jij bent degene die weigert inhoudelijk te reageren... Dat is lastig discussieren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Question Mark schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 09:12:
[...]

En dat is exact het argument wat Twente aanvoerde in de rechtszaak, en de rechter heeft dat van tafel geveegd.

Ik heb de uitspraak gelezen en er zijn eigenlijk twee punten die Twente aangevoerd heeft:
  • Als aan het decemberakkoord voldaan zou worden, zou de licentie behouden blijven
  • De "degradatie" mag niet volgens de eigen voorwaarden van de KNVB.
Op beide punten heeft de rechter anders beslist. Dan kun je wel blijven herhalen dat Twente genaaid is, en dat ik niet goed lees maar jij bent degene die weigert inhoudelijk te reageren... Dat is lastig discussieren...
De rechter heeft beslist dat de KNVB naar eigen inzicht de regels mag wijzigen. Niet beseffend wat voor een extreem gevaarlijk precedent hij hiermee schept.
Heel Nederland staat er bij, laat zich bruut van achteren nemen door de bond en zegt "bedankt want ze verdienen het". Niet beseffend dat dit inhoud dat de volgende keer hun cluppie de sjaak kan zijn en de bond wederom de regels ter plekke kan wijzigen.

En nogmaals, als een verplichte degradatie wel een straf was en de LC had zich in allerlei bochten gewrongen en eigen regels grof overtreden om Twente niet te laten degraderen stond heel Nederland met hooivork en fakkel in Seist.

En probeer nu eens in staat te zijn een paar stappen terug te zetten en puur daar naar te kijken. Waarom zou de huidige situatie wel ok zijn en de geschetste situatie niet?
Puur omdat men het verdient?
In die strekking hadden we dus ook eenmalig de doodstraf kunnen invoeren voor bijvoorbeeld Volkert van der G.

De club is bewust in de waan gelaten dat ze de licentie terug krijgen bij volledige medewerking. Meerdere correspondentie bevestigt dit. Hierdoor zijn ook alle afspraken gemaakt op basis van de eredivisie. En deze afspraken komen nu in principe te vervallen.
Hiermee overtreed de KNVB nogmaals haar eigen regels door een nieuwe licentie te verstrekken (ook nog eens overtreding want kan alleen op aanvraag van een club, niet uit eigen beweging) aan een financieel ongezonde club. De bond mag geen licentie uitdelen aan clubs die de broek niet kunnen ophouden. (sidenote: als ze eenmaal licentie hebben kan deze niet zomaar afgepakt worden. Daarvoor zijn de categorie indelingen).

Wat de KNVB nu doet is bewust een doodvonnis uitschrijven waarbij zij straks kunnen (durven te) claimen dat zij er alles aan gedaan hebben. Maar in werkelijkheid durven ze zelf niet de genadeklap uit te delen.

Derksen legt het heel goed uit. Zie stuk direct na eerste reclameblok
http://www.rtlxl.nl/#!/vo...bb-30f4-8160-353d55d802d6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:39

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ik heb het wel een beetje gehad met al die drogredeneringen om de persoonlijke teleurstelling te ventileren. L1nt gaat niemand overtuigen en andersom ook niet, zullen we het weer gewoon over voetbal gaan hebben? :)

Bruma mogelijk naar Wolfsburg. Ben zelf niet zo gecharmeerd van hem maar hij was wel belangrijk.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 23:52
De club is bewust in de waan gelaten dat ze de licentie terug krijgen bij volledige medewerking.
Ware het niet dat de club allerlei lijken in de kast probeerde te houden na die toezegging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Prosac schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 10:05:
[...]

Ware het niet dat de club allerlei lijken in de kast probeerde te houden na die toezegging.
En dat is gewoon pertinent niet waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Prosac schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 10:05:
[...]

En dat de rechter die belachelijke claim dus van de tafel geveegd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
L1nt schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 10:07:
[...]

En dat is gewoon pertinent niet waar.
Het intrekken van de licentie is conform de reglementen van de KNVB zelf, hoe pijnlijk dat voor de fans ook is. De licentiecommissie had in december al een voorwaardelijke intrekking opgelegd. Voorwaarde was dat FC Twente volledige openheid van zaken moest geven. De commissie erkent dat dat is gebeurd en daarmee is die dreigende intrekking van de baan.

Maar de commissie constateerde daarna weer een nieuwe, ernstige overtreding van de licentievoorwaarden. Volgens artikel 9 van het licentiereglement moet de club de KNVB altijd tijdig op de hoogte stellen van zaken die de te maken hebben met de licentie-eisen. En dat heeft FC Twente niet gedaan: er is ook na december te lang verzwegen hoe het zat met de transfers van Tadic, Engelaar en Corona. De sanctie daarop is duidelijk: intrekken van de licentie.
Kortom.. Twente had in januari al uit het voetbal gezet kunnen worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Prosac op 11-06-2016 10:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

L1nt schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 09:58:
[...]

De rechter heeft beslist dat de KNVB naar eigen inzicht de regels mag wijzigen. Niet beseffend wat voor een extreem gevaarlijk precedent hij hiermee schept.
Heel Nederland staat er bij, laat zich bruut van achteren nemen door de bond en zegt "bedankt want ze verdienen het". Niet beseffend dat dit inhoud dat de volgende keer hun cluppie de sjaak kan zijn en de bond wederom de regels ter plekke kan wijzigen.
Dat zullen de meesten wel beseffen hoor. Echter is er een verschil in hoevere de regels aangepast zijn. Wat alleen aangepast is is dat ze gelijk een nieuwe licentie hebben gekregen. Maar oké, om van al het gezeik af te zijn nu maar gewoon gelijk de hele licentie intrekken en opnieuw laten beginnen in 5e klasse. Van één jaar lager niveau naar 5 jaar worstelen....
En nogmaals, als een verplichte degradatie wel een straf was en de LC had zich in allerlei bochten gewrongen en eigen regels grof overtreden om Twente niet te laten degraderen stond heel Nederland met hooivork en fakkel in Seist.
Welke regels hebben ze dan precies overtreden? Ze hebben gewoon de licentie ingetrokken. Alleen daarna gelijk wel een nieuwe gegeven. Als we dan toch met hooivork naar Seist moeten is het omdat Twente toch nog een kans wordt gegeven.
De club is bewust in de waan gelaten dat ze de licentie terug krijgen bij volledige medewerking.
Nee hoor. Twente heeft dat zo begrepen, maar de KNVB en Rechtbank dus niet.
Meerdere correspondentie bevestigt dit.
Blijkbaar niet. Anders had de rechter wel anders beslist.
Hiermee overtreed de KNVB nogmaals haar eigen regels door een nieuwe licentie te verstrekken (ook nog eens overtreding want kan alleen op aanvraag van een club, niet uit eigen beweging) aan een financieel ongezonde club. De bond mag geen licentie uitdelen aan clubs die de broek niet kunnen ophouden. (sidenote: als ze eenmaal licentie hebben kan deze niet zomaar afgepakt worden. Daarvoor zijn de categorie indelingen).
En daar hebben ze pas hun eigen regels overtreden. Ze hebben een nieuwe licentie gegeven en naar de JL gezet. Beter dan 5e klasse lijkt mij, maar blijkbaar zijn Twente fans erop gebrand om per se in de 5e klasse uit te willen komen.
Wat de KNVB nu doet is bewust een doodvonnis uitschrijven waarbij zij straks kunnen (durven te) claimen dat zij er alles aan gedaan hebben. Maar in werkelijkheid durven ze zelf niet de genadeklap uit te delen.
Sorry, maar de enigste die hiervoor hebben gezorgd zijn degene bij Twente de kasten vol met lijken gevuld hebben. En wat is de fixatie van Twente fans dat de KNVB de genadeklap moet uitdelen? Zodat men altijd kan blijven wijzen van "het is hun schuld en wij zijn slachtoffer"?
Derksen legt het heel goed uit. Zie stuk direct na eerste reclameblok
http://www.rtlxl.nl/#!/vo...bb-30f4-8160-353d55d802d6
Sorry, maar wat een onzin. Het komt er op neer dat regels niet gelden, accountant en juristen saaie idioten zijn en het maar op gevoel moet gebeuren. De rechter heeft duidelijk beslist dat er geen vrijbriefje is gegeven in december waar Twente dacht dat het wel was. Thats it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Prosac schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 10:11:
[...]

[...]

Kortom.. Twente had in januari al uit het voetbal gezet kunnen worden.
En precies daarvoor had de KNVB niet de ballen!

En ze hebben destijds nog steeds Twente in de waan gelaten dat ze in de Eredivisie zouden blijven. Immers, terugzetten naar de Jupilerleague was en is niet mogelijk volgens de reglementen.

Als de regels deze keer gewijzigd kunnen worden omdat de straf niet bevalt, dan kan dat een volgende keer ook. Een volgende keer kan de club van Leon Zwiers misschien de pineut van zo'n willekeur zijn. Of een andere club. Eens kijken of dat dan ook zo bevalt ....

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Gonadan schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 10:05:
Ik heb het wel een beetje gehad met al die drogredeneringen om de persoonlijke teleurstelling te ventileren. L1nt gaat niemand overtuigen en andersom ook niet, zullen we het weer gewoon over voetbal gaan hebben? :)
Dat zo zomaar fijn zijn... :|
Bruma mogelijk naar Wolfsburg. Ben zelf niet zo gecharmeerd van hem maar hij was wel belangrijk.
Bruma was dit seizoen zeer belangrijk, en lijkt flinke stappen te hebben gemaakt. Als PSV zou ik hem proberen te behouden.

Voor Bruma kan het gevoelsmatig tijd voor een stap omhoog zijn, maar waarom dan naar Wolfsburg?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

nocalimero schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 10:40:
[...]

En ze hebben destijds nog steeds Twente in de waan gelaten dat ze in de Eredivisie zouden blijven.
Nee. De licentie niet intrekken is ongelijk aan in de waan laten dat ze in de eredivisie blijven. Toen vond met de straf van per direct intrekken nog te zwaar.
Immers, terugzetten naar de Jupilerleague was en is niet mogelijk volgens de reglementen.
Dan maar nu gewoon per direct intrekken en klaar is kees. Wat is het toch dat men nu opeens zo valt over regels (van het plaatsen naar de JL) terwijl men anders gegarandeerd failliet gaat en naar de 5e klasse moeten. Nu heb je tenminste nog een kans om weer terug te komen. Nu kan men de claims waarmaken dat Twente zo leeft bij de bedrijven en fans in de omgeving. Anders was dat ook erg overdreven.
Als de regels deze keer gewijzigd kunnen worden omdat de straf niet bevalt, dan kan dat een volgende keer ook. Een volgende keer kan de club van Leon Zwiers misschien de pineut van zo'n willekeur zijn. Of een andere club. Eens kijken of dat dan ook zo bevalt ....
De enigste regel die ze hebben gewijzigd is dat ze een nieuwe licentie hebben gekregen voor de JL. Niks veranderd aan de regels met betrekking tot het innemen van de originele licentie.

* wontcachme begint steeds meer te hopen dat de beroepscommissie de nieuwe licentie terugfluit en de oude gewoon ingetrokken laat. Dan zijn de Twente fans ook tevreden aangezien dat blijkbaar is wat men wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Modbreak:Met de inmiddels bekende stand van zaken ten aanzien van FC Twente, maar de voortdurende discussie daarover in het Centraal Voetbaltopic, stel ik voor dat mocht iemand daarover nog zijn ei kwijt willen, dat in een nieuw topic gebeurt, en het hier vanaf nu offtopic is.

Alle discussie daarover in dit topic mergen we dan daar naartoe.
Waarom is een discussie over FC Twente off topic in een voetbal forum?
Modbreak:Omdat het alleen nog maar daarover (KNVB-gekonkel, Twente-gelazer, etc.) gaat, en niet over voetbal in het algemeen.

Gevolgen voor andere clubs: prima, maar het eindeloze ja/nee/ja/nee/ad infinite is voor niemand leuk, en gaat ook helemaal niet over voetbal.

[ Voor 33% gewijzigd door Ramzzz op 11-06-2016 11:35 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
nocalimero schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 10:40:
[...]

En ze hebben destijds nog steeds Twente in de waan gelaten dat ze in de Eredivisie zouden blijven. Immers, terugzetten naar de Jupilerleague was en is niet mogelijk volgens de reglementen.

Mijn club is Feyenoord, en ja die hebben ook al problemen met de KNVB gehad, en waren ook bijna failliet. Met een veel grotere aanhang etc etc dan Twente. En dat was niet leuk, maar we hadden het destijds zelf veroorzaakt en daar hebben we voor geboet en boeten we nog steeds voor.

Het zou Twente sieren als ze gewoon eens het boetekleed aantrekken en zich gewoon op sportief vlak gaan terugknokken ipv alle energie in een EDtje pesten houding te steken en maar proberen het slachtoffer te worden. Lijkt wel op sommige landen waar de verkrachte vrouw ineens de schuldige is, en dan is twente niet de vrouw!

En nu zie ik vele twente fans constant maar roepen dat twente dacht dat ze in de ED mochten blijven. Nou, dat is dan dom gedacht, was ook geen enkele aanleiding voor. Dat heeft zelfs de rechter ( 2-0 voor bij rust toch? ) bevestigt.

Maar prima dan. We draaien de regelwijziging terug, en houden de enige juiste straf over. Veel plezier in de amateurs! Calimerogedrag ten voeten uit!

Edit: Sorry zie de modbreak pas na mijn epistel gepost te hebben |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ramzzz schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 10:44:

Bruma was dit seizoen zeer belangrijk, en lijkt flinke stappen te hebben gemaakt. Als PSV zou ik hem proberen te behouden.

Voor Bruma kan het gevoelsmatig tijd voor een stap omhoog zijn, maar waarom dan naar Wolfsburg?
Ik proef uit je woorden dat jij het niet echt stap omhoog vindt, wat zou voor jou dan een goede club voor Bruma zijn?
De enige hogere stap in Duitsland zijn Dortmund en Bayern maar dat lijkt mij [nog] te hoog gegrepen.
Als je moet kiezen tussen Wolfsburg en Inter dan vind ik dit een heel verstandige keuze en een prima club waar veel speeltijd een realistische[re] optie is dan dan b.v. Inter.
Er wordt hier vaak gesproken over een tussenstap en dat vind ik een club als Wolfsburg weldegelijk.
Volgens mij wel een verstandige keuze, verstandiger dan Inter iig.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Wolfsburg is een hoop van zijn grootte verloren sinds de val van VW. Zou ook eerder nog een jaar bij PSV blijven om je nog verder te ontwikkelen en je te profileren. Dan komt er wellicht een meer aansprekende ploeg voor hem. Engels voetbal zal voor hem beter zijn denk ik. Engelse competitie is toch wat aansprekender dan de eeuwige bayern competitie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 19:36
Dortmund lijkt me ook niet te hoog gegrepen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 12:26:
Wolfsburg is een hoop van zijn grootte verloren sinds de val van VW. Zou ook eerder nog een jaar bij PSV blijven om je nog verder te ontwikkelen en je te profileren. Dan komt er wellicht een meer aansprekende ploeg voor hem. Engels voetbal zal voor hem beter zijn denk ik. Engelse competitie is toch wat aansprekender dan de eeuwige bayern competitie
Inderdaad, bij Wolfsburg is de toekomst vrij onzeker. Je zou over 2 jaar zomaar eens mee kunnen doen om degradatie al VW de geldkraan nog verder dicht draait, want financieel gezien zijn ze volledig afhankelijk van VW.

Dortmund vind ik nog net iets te hoog gegrepen, want ik vind hem pas sinds afgelopen seizoen echt sterk bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:51
Zeg maar dag tegen Milik, nu nog even de prijs opschroeven ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Zo, hier in de Turkse buurt van Berlijn was het stil vandaag door de Kroatische overwinning. Eens kijken wat er om 21:00 gebeurt als Duitsland aan de beurt is.

Zelf kijk ik natuurlijk uit naar België - Italië morgen. :)B Onze verdediging is kaas met gaatjes zonder Kompany en daardoor heb ik er toch geen goed oog in :(

Uitzonderlijk eens reclame voor een blogpost van mezelf maken omdat het bij deze thread aansluit: Title TK: Voetbaltaal in België. Al denk ik dat aardig wat Nederlanders de komende maand voetbal en alles eromheen vermijden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

martinusz schreef op zondag 12 juni 2016 @ 19:07:
Zeg maar dag tegen Milik, nu nog even de prijs opschroeven ;)
Ben d'r wel een beetje bang voor inderdaad. De regie hoop die ik heb is dat vanwege het vertrek van De Boer hij misschien nog kans ziet voor een basisplaats.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
YellowOnline schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:53:
Zo, hier in de Turkse buurt van Berlijn was het stil vandaag door de Kroatische overwinning. Eens kijken wat er om 21:00 gebeurt als Duitsland aan de beurt is.

Zelf kijk ik natuurlijk uit naar België - Italië morgen. :)B Onze verdediging is kaas met gaatjes zonder Kompany en daardoor heb ik er toch geen goed oog in :(

Uitzonderlijk eens reclame voor een blogpost van mezelf maken omdat het bij deze thread aansluit: Title TK: Voetbaltaal in België. Al denk ik dat aardig wat Nederlanders de komende maand voetbal en alles eromheen vermijden :p
Kompany is er niet maar waarom niet gewoon met Vertonghen en Alderweireld in het centrum spelen. Doen het goed in Engeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:04
Ajax schijnt de eerste zomeraankoop zo goed als zeker binnen te hebben
Telegraaf: Ajax bereikt akkoord met Casierra

Ajax heeft de eerste versterking voor komend seizoen bijna binnen. De Colombiaanse spits Mateo Casierra (19) komt, als ook de clubs eruit zijn, over van Deportivo Cali uit zijn vaderland en tekent voor vijf seizoenen. Dat meldt De Telegraaf maandagmorgen.

Met de transfer is naar verluidt 5,5 miljoen euro gemoeid. Volgens de krant rondt Ajax met de komst van Casierra een 'geheime operatie' af waarbij het tevens Europese topclubs aftroeft. Alleen het papierwerk moet nog in orde worden gemaakt. Casierra werd al maanden gevolgd en bekeken, onder meer door Hoofd Scouting Henk Veldmate.

Onlangs werd Ajax al in verband gebracht met Casierra en ook Davinson Sanchez werd genoemd als potentiële nieuweling. Meerdere clubs hadden interesse in Casierra, die in de krant 'een pareltje' wordt genoemd. Bovendien past hij in het profiel dat Peter Bosz voor ogen heeft voor een nieuwe spits.

Casierra zal in Amsterdam moeten concurreren met Arek Milik óf met een nieuwe spits, mocht de Pool vertrekken. Bij Ajax gaat men uit van een vertrek van Milik en mocht dat het geval zijn, dan zet het volgens De Telegraaf 'alles op alles' om Klaas-Jan Huntelaar terug te halen. Met tekengeld of een verruiming van het salarisplafond denkt Ajax een goede kans te maken. (Foto: Deportivo Cali)
Ken de speler verder niet, maar dit zou dus waarschijnlijk betekenen dat ze Zivkovic afschrijven? Weet verder ook niet wat voor type speler het is, zal toch wel wat kunnen aangezien hij behoorlijk wat kost.

[ Voor 4% gewijzigd door Gynnad op 13-06-2016 10:54 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:51
Gynnad schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:53:

[...]

Ken de speler verder niet, maar dit zou dus waarschijnlijk betekenen dat ze Zivkovic afschrijven? Weet verder ook niet wat voor type speler het is, zal toch wel wat kunnen aangezien hij behoorlijk wat kost.
Volgens mij is het een vleugelspeler, zaten meer clubs achteraan, dus ben benieuwd.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:33
Gonadan schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:23:
[...]

Ben d'r wel een beetje bang voor inderdaad. De regie hoop die ik heb is dat vanwege het vertrek van De Boer hij misschien nog kans ziet voor een basisplaats.
Inderdaad en wie krijg je ervoor terug? Juist, vaak een mindere

Over Twente...ze proberen van alles om op de been te blijven. Tis ook wel politiek...de huidige directie kan het natuurlijk niet aan de supporters verkopen als ze niet alles proberen om de straffen aan te vechten.

[ Voor 24% gewijzigd door Harribo op 13-06-2016 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Benieuwd wat voor een speler het is. Hij loopt 1 op 3.5, wat voor een aanvaller geen top is zeg maar. Ook geen assistgever.

Maar hij zal wel wat goed doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
martinusz schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:00:
[...]

Volgens mij is het een vleugelspeler, zaten meer clubs achteraan, dus ben benieuwd.
Ik dacht juist een spits, die hebben ze ook nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:32
Deadsy schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 14:41:
[...]

Inderdaad, bij Wolfsburg is de toekomst vrij onzeker. Je zou over 2 jaar zomaar eens mee kunnen doen om degradatie al VW de geldkraan nog verder dicht draait, want financieel gezien zijn ze volledig afhankelijk van VW.

Dortmund vind ik nog net iets te hoog gegrepen, want ik vind hem pas sinds afgelopen seizoen echt sterk bezig.
Las toch echt dat VW buiten verwachting veel beter draait dus ik denk dat we het uitstoot schandaal niet groter moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Gynnad schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:53:

[...]

Het sarcasme in de berichtgeving vind ik dan ook wel weer tekenend.
Ajax lijkt de eerste aanwinst van het nieuwe seizoen op korte termijn te kunnen presenteren. De Amsterdammers liggen volgens De Telegraaf op koers om Mateo Casierra aan te trekken. Ajax zou met de spits (19) zelfs al een persoonlijk akkoord hebben bereikt.

De hoofdstedelingen moeten het nu nog eens zien te worden met Deportivo Cali, de huidige werkgever van Casierra. De Colombiaanse club zet naar verluidt in op een transfersom van zo'n 5,5 miljoen euro. Casierra wekte de interesse van Ajax met vier doelpunten in twintig optredens in de competitie.

De Colombiaanse jeugdinternational staat in de belangstelling van verschillende Europese clubs. De als fysiek sterke en snel omschreven Casierra zou perfect passen in het profiel dat de kersverse Ajax-trainer Peter Bosz van een aanvalsleider heeft.
Ik ga rustig de kat uit de boom kijken. De afgelopen jaren heb ik vaker gehuild dan gejuicht door het rendement van aankopen, ergens heb ik het gevoel je dat niet allemaal aan De Boer kan toerekenen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:21
Gonadan schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:49:
[...]

Het sarcasme in de berichtgeving vind ik dan ook wel weer tekenend.

[...]

Ik ga rustig de kat uit de boom kijken. De afgelopen jaren heb ik vaker gehuild dan gejuicht door het rendement van aankopen, ergens heb ik het gevoel je dat niet allemaal aan De Boer kan toerekenen.
Vier goals uit twintig wedstrijden is wel weinig ja, maar van die twintig zijn er negen invalbeurten. Totaal 1165 speelminuten. Dus gemiddeld scoort hij daar 1 x per 3,2 wedstrijden. Dat is ook niet best natuurlijk, maar al minder erg dan 4 uit 20 :o

Het is nog wel pas een jochie van net 19, en de eerste (mogelijke) aankoop van hoofd scouting Henk Veldmate na zijn overstap van Groningen naar Ajax.

Daarnaast, even ter vergelijking: Luis Suarez had in zijn laatste seizoen voordat hij naar Nederland kwam ook een gemiddelde van 12 uit 34. Daar kan ik de speelminuten zo snel niet bij vinden, maar 12 uit 34 is ook maar 1 goal per 2,8 wedstrijden...

Goh, wat kan ik toch optimistisch zijn als ik wil :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-05 09:57
Persoonlijk vind ik dat de laatste jaren wat al te veel de hand op de knip gehouden wordt en worden er alleen maar jongens uit de jeugd gebracht. Dan vind ik het wel weer opvallend dat er een spits gehaald wordt die statistieken heeft die op zijn zachts gezegd niet denderend zijn.
In dit geval had ik er dan juist wél voor gekozen om iemand uit de jeugd op die plek te zetten en niet die 5,5 miljoen uit te geven. Bijzondere keuze, maar misschien zegt het wel wat dat er meerdere Europese clubs achter hem aan zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

De statistieken van Younes en Milik waren ook verre van denderend, het zegt dus eigenlijk ook gewoon niets. Vandaar dat ik lekker de kat uit de boom ga kijken. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Valt me op dat er geen enkele foto van hem in het shirt van Colombia opduikt bij de eerste resulaten en ook geen interlands voor jeugdteams op wiki staan ...Benieuwd hoe en waar ie dan voor het eerst is opgevallen O-) .

[ Voor 16% gewijzigd door apis29 op 13-06-2016 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Denk dat deze speler nog uit de FC Groningen-koker van Veldmate komt. We zijn daar redelijk actief geweest, maar een speler was alleen haalbaar op hele jonge leeftijd, met Europees paspoort mogelijkheden.
Zo waren ze bezig met Ramos, die later naar Hertha BSC ging (nu Dortmund). Men had alleen gigantische twijfels bij zijn entourage en met name dubieuze zaakwaarneem-constructies en haakte af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
rikoos schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:31:
[...]

Las toch echt dat VW buiten verwachting veel beter draait dus ik denk dat we het uitstoot schandaal niet groter moeten maken.
Klopt. Maar de bulk van de financiële kosten komen er nog aan, zoals boetes, rechtszaken, verschuldigde belasting etc.

En het heeft niet alleen met het diesel schandaal te maken.
De top van VW wil weer bezuinigen op het personeel, willen ze al jaren maar nu is er extra druk omdat de winstgevendheid moet blijven en de winstgevendheid van VW valt al jaren tegen vergeleken tot een Toyota.

Uiteraard gaat men niet besparen op de top maar op de mensen in de fabrieken. En dan kun je het niet maken om idiote bedragen in de club te pompen en dan wel enkele tientallen miljoenen per jaar in een kleine club te pompen.
Het is bij de fabriekswerkers en aandeelhouders al vrij slecht gevallen dat de voormalig topman nog een ziekelijke hoeveelheid salaris kreeg om niets te doen.

Dus het is ook om de schijn naar buiten toe hoog te houden.

Om het maar in voetbal termen te zeggen. Als je absurd slecht speelt dan kun je het tegenover de aanhang niet maken om met een nieuwe auto van een paar ton naar de training te komen terwijl je ook nog kleding draagt van enkele duizenden euro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Nu online
Hoorde vanavond een gerucht dat mocht Twente failliet gaan (en dus tevens alle opgebouwde internationale punten kwijtraakt) Nederland dusdanig zakt op de ranglijst dat zelfs de kampioen voorronde CL zal moeten gaan spelen.

Is dat ergens na te gaan?

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

alexbl69 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:48:
Hoorde vanavond een gerucht dat mocht Twente failliet gaan (en dus tevens alle opgebouwde internationale punten kwijtraakt) Nederland dusdanig zakt op de ranglijst dat zelfs de kampioen voorronde CL zal moeten gaan spelen.

Is dat ergens na te gaan?
Volgens mij onzin. Punten worden in 5 jaar opgebouwd, volgens mij interesseert het de UEFA helemaal niks of een club nadat ze punten hebben verdiend blijft bestaan. Alleen als je tijdens het europees voetbal zou uitvallen heb je een probleem, maar dat is niet aan de orde. Die punten zijn niet 'van Twente', die zijn alleen van Nederland.

[ Voor 4% gewijzigd door Pooh op 13-06-2016 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
http://www.nu.nl/voetbal/...s-blatter-bij-loting.html

Ondanks dat dit een soort natrappen is geloof ik hem wel. Ik heb dit verhaal al vaker gehoord en het blijkt toch wat meer dan een conspiracy theory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005

Shabbaman

Got love?

Zelfs zonder aluhoedje in mijn garderobe geloof ik het wel, tot op zekere hoogte. Maar wat dan nog? Als je kampioen wil worden, moet je van iedereen kunnen winnen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Fleximex schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 00:21:

Ondanks dat dit een soort natrappen is geloof ik hem wel. Ik heb dit verhaal al vaker gehoord en het blijkt toch wat meer dan een conspiracy theory.
Nu strooit hij gewoon zand in de ogen. Noem dan naam en rugnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:34
pff ze zijn allemaal zo corrupt daarzo
stelletje zakkenvullers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Nu online
ph4ge schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:38:
[...]

Nu strooit hij gewoon zand in de ogen. Noem dan naam en rugnummer.
De enige reden daarvan is dat hij het als waarschuwing doet... Pakken jullie mij, dan pak ik jullie terug. Zolang hij geen namen noemt zijn er ook geen consequenties. Hij gebruikt het puur voor zijn eigen redding.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac

Ik geloof het ook wel, maar wel mooi dat hij vervolgens direct wel zegt dat de loting waar hij bij was als verantwoordelijke niet doorgestoken was volgens hem. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

en geleerd van?? Dat die knakker nog durft te roepen dat hij zelf tot op de laatste dag schoon was. Ik zou meer respect krijgen voor de man als ie gewoon een beetje eerlijk was.
Maar eerlijk zijn kennen voetbal bobo's niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Euh, modjes, waar is mijn vraag over de erbarmelijke staat van de grasmat van FC Twente heen? ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Weggemod, net als mijn antwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verdorie, ik was helemaal vergeten dat we in Nederland alleen nog maar op kunstgras voetballen en alle vragen over natuurgras derhalve offtopic zijn. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 487006

Tipje voor het inladen van de wedstrijden van komende seizoen in je kalender: https://maak-agenda.nl/eredivisie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:28

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zou Maxwell nog een keer met Zlatan Ibrahimovic mee gaan naar Manchester United?
Die twee hebben in hun carriere zo vaak met elkaar samen gespeeld dat het wel bijzonder is.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:32
Anoniem: 487006 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 23:29:
Tipje voor het inladen van de wedstrijden van komende seizoen in je kalender: https://maak-agenda.nl/eredivisie
Programma is niet definitief.
Past deze dat ook aan?

Lees dat wel van Twente maar ook updates van als wedstrijden verplaatsen?

Edit laat maar is nog vroeg staat erboven!
Thanks voor de tip
Ideaal!

[ Voor 22% gewijzigd door Joostje123 op 16-06-2016 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Modbreak:Nieuw topic FC Twente - hoe nu verder aangemaakt, zie vorige modbreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=280808

Maas nieuwe trainer Cambuur.

IMHO gevalletje "But why?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Hij mag het tegendeel bewijzen maar lijkt me niet dat Cambuur dan snel terug in de ED komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Laatst online: 20:58

Fiber

Beaches are for storming.

Hans van Breukelen TD bij de KNVB. Weet eigenlijk niet of ik daar nou zo vrolijk van wordt...

http://nos.nl/artikel/211...nisch-directeur-knvb.html

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-06 23:11
Fiber schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:43:
Hans van Breukelen TD bij de KNVB. Weet eigenlijk niet of ik daar nou zo vrolijk van wordt...

http://nos.nl/artikel/211...nisch-directeur-knvb.html
Ik niet in ieder geval. Wat heeft Van Breukelen nou als coach of TD bewezen? Is hij dat überhaupt ergens geweest? Maar dit is weer zo'n typische move van de KNVB, dus kijk er eigenlijk helemaal niet van op.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:19
MyUtd4Life schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:49:
[...]

Ik niet in ieder geval. Wat heeft Van Breukelen nou als coach of TD bewezen? Is hij dat überhaupt ergens geweest? Maar dit is weer zo'n typische move van de KNVB, dus kijk er eigenlijk helemaal niet van op.
Slaat volgens mij nergens op, totaal geen netwerk lijkt mij.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Pagina: 1 ... 117 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder