[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 106 ... 119 Laatste
Acties:
  • 247.623 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

MyUtd4Life schreef op zondag 22 mei 2016 @ 15:02:
Hier de beelden, wat een schande. En dat terwijl De Graafschap het hele jaar toonde voorbeeldige fans (zover ik weet dan) te hebben.
[video]
Ironisch: de reclame voor beveiliging op de achtergrond.

Het blijft triest. Clubs durven ook te weinig tegen de harde kern te doen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

dutchgio schreef op zondag 22 mei 2016 @ 15:28:
Blind en keuzes gaan toch al niet samen, dan valt dit al niet eens meer zo op.
Die is inderdaad gewoon mislukt en op weg naar de uitgang bij Watford, waarom zou je die oproepen?
En dan zeur je over Sneijder en Van Persie dat je ze niet oproept omdat ze bij hun club minder/niet spelen....
Kunnen we als land niet gewoon een andere bonscoach oproepen? Van Gaal lijkt weer vrij te zijn en die presteerde nog een beetje met een niet al te beste ploeg. (en een beetje met een op papier behoorlijke ploeg)

Een beetje is al winst dus. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 00:26

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

MyUtd4Life schreef op zondag 22 mei 2016 @ 15:02:
Hier de beelden, wat een schande. En dat terwijl De Graafschap het hele jaar toonde voorbeeldige fans (zover ik weet dan) te hebben.
[video]
Nou... Er was tijdens De Graafschap - PSV een gast achter goalie Jeroen Zoet die hem en zijn moeder de bekende scheldziekte toewenste. Ongeveer vijftig keer. Heel de wedstrijd goed verstaanbaar op de TV.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:28

Player1S

Probably out in the dark

ph4ge schreef op zondag 22 mei 2016 @ 13:22:

[...]

'FC Twente gaat niet in Jupiler League spelen'

[...]
Het klinkt heel zielig, maar als het kind zn kamer heeft opgeruimd maar blijkt daarnaast gelogen te hebben en nog 2 andere kamers te hebben vernield dan mag hij blij zijn met een telefoon zonder beltegoed.

Overigens lijkt dit alleen maar nog een extra leugen te zijn:

Meest gestelde vragen over FC Twente op de website van gemeente Enschede

[...]
Dus of er is destijds gelogen richting de gemeenschap toen de garantstelling geregeld werd, of er wordt nu gelogen over dat Twente geen Eerstedivisie kan spelen. Nog een reden waarom deze club gewoon keihard gestraft moet worden en volstrekt onbetrouwbaar is.

En inderdaad, nog niet zo lang geleden was op basis van "sportieve" prestaties (voor zover je daar bij FC Twente nog over kan spreken) degraderen ook een reel scenario, als ze daar geen rekening mee hebben gehouden zegt dat ook veel.
Ik snap dat de gemiddelde supporter van andere clubs niet de moeite nemen om zich daadwerkelijk in de materie te verdiepen maar sommigen hier zouden dat eens moeten doen voor ze onzin verkopen.

Die bovenstaande berekening is op basis van een sportieve, reguliere en vooral legale degradatie. Door de onrechtmatige ter plekke verzonnen constructie van de KNVB is Twente een opeens een nieuwe profclub waardoor het alle punten tbv de tv-gelden verliest. Dit kost de club miljoenen op jaarbasis en daardoor is een degradatie opeens niet meer fatsoenlijk op te vangen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:11
Heracles inmiddels op 0-1, bij deze stand gaan zij Europa in. Hoeven we het licentieverhaal ook niet meer af te wachten..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:53
Zo Heracles is er, zal Utrecht leren met dat slappe voetbal. Ook meteen de discussie over die licentie klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:11
Gynnad schreef op zondag 22 mei 2016 @ 16:01:
Heracles inmiddels op 0-1, bij deze stand gaan zij Europa in. Hoeven we het licentieverhaal ook niet meer af te wachten..
Leuk voor Heracles maar natuurlijk funest voor de punten of telt de voorronde voor de EL niet mee?

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Faddermakker schreef op zondag 22 mei 2016 @ 16:16:
[...]

Leuk voor Heracles maar natuurlijk funest voor de punten of telt de voorronde voor de EL niet mee?
Ach hoezo funest, denk dat Utrecht niet heel veel meer punten zou halen.. Leuk voor de club! Toch nog enigszins goed nieuws in Tukkerland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Gynnad schreef op zondag 22 mei 2016 @ 16:18:
[...]

Ach hoezo funest, denk dat Utrecht niet heel veel meer punten zou halen.. Leuk voor de club! Toch nog enigszins goed nieuws in Tukkerland!
Utrecht had niet gegaan :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:35
Utrecht verspeelt het wederom als het moet: eerst de bekerfinale, toen plek 4 en nu de play-offs.
Die kunnen niet presteren als het moet, of je die dus wel Europa in zou hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
[...]

Funest?
De hele opzet van de EUFA is dat de landen die breed sterker zijn meer tickets krijgen en als het land niet sterk genoeg blijkt in de breedte raak je vanzelf de plaatsen kwijt.

Prima maar daar moet je als Nederland vrede mee nemen dat je niet met 4 clubs europa in gaat. Dat is ook geen probleem an sich.

Enige nadeel is dat het aantal plaatsen direct verbonden is met het aantal CL plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Napo schreef op zondag 22 mei 2016 @ 16:20:
[...]

Funest?
De hele opzet van de EUFA is dat de landen die breed sterker zijn meer tickets krijgen en als het land niet sterk genoeg blijkt in de breedte raak je vanzelf de plaatsen kwijt.

Prima maar daar moet je als Nederland vrede mee nemen dat je niet met 4 clubs europa in gaat. Dat is ook geen probleem an sich.

Enige nadeel is dat het aantal plaatsen direct verbonden is met het aantal CL plaatsen.
Precies mijn punt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:10
De hele opzet is toch ook zo dat de rijken rijk blijven?
Want een land dat elk jaar 3 of 4 clubs de CL in mag sturen zal minder moeite hebben om een sterke top te hebben dan een land met minder clubs in de CL.

Niet dat Nederland net zo sterk zou zijn als de PL wanneer Nederland 4 tickets zou krijgen maar het zou financieel wel helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
De laatste keer dat ik op de vijverberg was hing daar een bord aan de railing 'op betreden van het veld staat 1000 euro boete'... wellicht is de prijs inmiddels hoger, maar als ik de beelden zo zie is het in ieder geval zeker dat De Graafschap volgend jaar de begroting behoorlijk omhoog kan gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:31

Vos

AFCA

[...]

Voorronde telt ook gewoon mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ze zullen er denk ik in de voorrondes al uit vliegen maar ik vind dit wel leuk voor Heracles en vooral voor Jan Smit.
Nooit gekke dingen gedaan maar doen toch regelmatig goed mee

En mochten ze hoe dan ook door de voorrondes komen dan zal dit financieel voor hun echt een klapper worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Als Heracles het geluk heeft een amateurclub te loten ( zoals die waar Utrecht van verloor ) dan kunnen ze het nog best halen. Dat is leuk voor heracles, en levert geloof ik ook startpunten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 20:04
als Willem II wint zometeen, dan mag de Graafschap ook blijven zitten vanwege FC Twente?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
jaapstobbe schreef op zondag 22 mei 2016 @ 17:44:
als Willem II wint zometeen, dan mag de Graafschap ook blijven zitten vanwege FC Twente?
Yup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:39

FreakNL

Well do ya punk?

Zouden ze dan weer een pitch invasion doen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
van mij mogen ze degraderen en NAC laten promoveren. Dat zal die hooligans leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind dat altijd wel mooi hoe de spelers als een team die zielepoten neerhoeken. En dan kan zo'n speler daar weer voor geschorst worden.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Waar ik me dan vooral aan erger is het commentaar van De Graafschap:
Fans van de 'Superboeren' klommen na het laatste fluitsignaal het veld op. Een deel ging naar de eigen spelers om ze te troosten. "Spelers huilden uit op hun schouders. Die beelden kunnen de hele wereld overgaan", zei Weikamp. "Helaas was er ook een heel klein groepje dat naar de fans van Go Ahead liep en uiteindelijk zelfs ging knokken met hun spelers. Die mensen zullen aangepakt worden."
Altijd weer dat bagatelliseren. Elke idioot die het veld opkwam moet je aanpakken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Komt nu ook naar buiten dat Ajax hooligans de voordeur van Cerny hebben beklad omdat ie die ene kans tegen de graafschap mistte.

Zullen wel weer van die 410 triestelingen zijn.

inmiddels 3-1 bij W2-Nac, nog spannend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Leon Zwiers schreef op zondag 22 mei 2016 @ 18:23:
Komt nu ook naar buiten dat Ajax hooligans de voordeur van Cerny hebben beklad omdat ie die ene kans tegen de graafschap mistte.

Zullen wel weer van die 410 triestelingen zijn.

inmiddels 3-1 bij W2-Nac, nog spannend
Dat 'nieuws' is al 2 dagen oud, niet minder debiel maar ach..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Kan nog een heet kwartiertje worden in Tilburg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 16:19
Wat een kans nog! Erg leuke wedstrijd was het. Vooral die tweede helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 20:04
Mazzel voor de Graafschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Jezus, die Brands....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Volgens Weikamp heeft De Graafschap zich van zijn "aller-, aller-, allermooiste kant" laten zien. "Het was een geweldige voetbalmiddag. Maar dat laatste smetje ging dwars door het hart. Tien tot vijftien man verpest het voor een vol stadion."
Tellen is ook niet zijn sterkste kant

Nu hoop ik weer dat Twente mag blijven en de Graafschap dus niet :+

/waan van de dag

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 22-05-2016 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 12:36
gambieter schreef op zondag 22 mei 2016 @ 18:21:
Waar ik me dan vooral aan erger is het commentaar van De Graafschap:

[...]

Altijd weer dat bagatelliseren. Elke idioot die het veld opkwam moet je aanpakken.
die supporters hebben daar op het veld helemaal niets te zoeken. wat mij betreft hard aanpakken.
snap dat ze de eigen spelers willen steunen maar dat kan toch ook in het supportershome als men daar de spelers uitnodigt? (vraag me uberhaupt af of speler zitten te wachten op dat soort volk..)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

KNVB maakt grapje, iedereen boos :+

https://twitter.com/KNVB/status/734428832678219777/photo/1

Moest er wel om lachen, en ik denk hij ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:16

Vuvuzela

My spire is forming

PWM schreef op zondag 22 mei 2016 @ 19:19:

imho is het ook een triest grapje en ongepast voor de KNVB om te maken. Keeper van NL krijgt dit EK ook geen tegendoelpunten..

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Laatst online: 23:00
Vuvuzela schreef op zondag 22 mei 2016 @ 19:25:
[...]

imho is het ook een triest grapje en ongepast voor de KNVB om te maken. Keeper van NL krijgt dit EK ook geen tegendoelpunten..
Tja, ten rouwelaar heeft wel gekeept in de CL, er zal geen NL keeper keepen tijdens dit EK ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:46

Ik vind hem echt heel slecht, slecht getimed ook met alle commotie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 22:15
Uh ten rouwelaar heeft wel in CL gekeept hoor jongens, ken je feiten :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 23:16

Vuvuzela

My spire is forming

martinusz schreef op zondag 22 mei 2016 @ 19:35:
Uh ten rouwelaar heeft wel in CL gekeept hoor jongens, ken je feiten :)
Ik weet het wel. Maar het is verwaarloosbaar zo weinig. Dus dan komt het spottend over.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:22
Leuk voor Heracles en zeker leuk voor Jan Smit. Sympathieke man. Helaas kan je dat van Weghorst niet zeggen.
En ben nog steeds wat anti Heracles vanwege de introductie van het kunstgras destijds...

In Almelo zijn ze blij en daar is niets mis mee maar eigenlijk is de zoveelste voorronde van de EL een wassen neus.

Heb vanmiddag Willem II gezien,die speelden een puike partij vond ik.
Als ik de namen van de spelers zie vind ik het best wel raar dat ze nacompetitie moesten spelen. Ok,tis geen psv maar toch genoeg kwaliteit zou je zeggen.

ALS ALS dit echt dé KNVB is, is dit niet goed.
Grapje vind ik wel leuk maar moet niet komen van de KNVB.
En ik ben er van overtuigd dat dit als grap bedoeld is. Je kunt hem zowel positief als negatief opvatten.

[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 22-05-2016 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Vuvuzela schreef op zondag 22 mei 2016 @ 19:40:
[...]

Ik weet het wel. Maar het is verwaarloosbaar zo weinig. Dus dan komt het spottend over.
Tja het is wellicht wat overdreven, maar het blijft een statistisch feitje. Het is dus in ieder geval geen grap...(wat veel mensen niet weten en dan maar beginnen te blèren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nee het is gewoon een grap. Leuk van een willekeurig voetbal account maar niet van het officiele KNVB account, dat moet je gewoon niet doen. Iets met voorbeeld etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:57
ph4ge schreef op zondag 22 mei 2016 @ 13:22:
[...]

Nergens in het topvoetbal heb je een garantie op een basisplaats.
Je draait het om. Hij HAD een basisplaats. Vervolgens komt El Ahmadi, een favoriet van de trainer. Dan weet je: Vilhena komt er niet meer in. Dat is een keuze die een club mag maken maar dan moet de club niet piepen als de speler niet bijtekent. Je zet hem zelf bewust opzij.
Als Feyenoord nu bijvoorbeeld Janssen haalt schrijf je Kramer af. Dan moet je accepteren dat dat kapitaalsvernietiging gaat zijn.
Bovendien was hij wel weg gegaan als het hem om speeltijd ging, maar hij wilde ook niet verhuurd of verkocht worden.
Op het moment dat El Ahmadi gekocht werd was het al bijna einde transferperiode. Want Feyenoord was dat seizoen veel te laat met spelers halen. Dus verhuren ging niet meer. Een half jaar later mocht het niet meer van Rutten, tenzij Cherry kwam. Die wilde een dubbele bezetting.
Hij wilde het ook niet op een andere positie proberen, zoals Karsdorp en Toornstra wel met succes hebben gedaan.
Hij heeft even linksback gespeeld. Vond jij dat een succes? Ik niet. Van andere posities is nooit sprake geweest.
Nee, hij wilde gewoon zn contract uitdienen en dan transfervrij vertrekken, dat is altijd het uitgangspunt geweest voor Vilhena.
Dat is jouw, bevooroordeelde, aanname. Jammer.
en heeft hij Feyenoord punten gekost
Ook zo'n aanname. Heel Feyenoord was slecht. Vilhena was vaak nog een lichtpuntje. Je kunt de verliesreeks net zo goed aan de vormdip van El Ahmadi ophangen of het opstellen van Nelom.
matige speler
Blind vindt kennelijk van niet. Van Gaal vond ook van niet en in commentaren is Vilhena vaak de enige Feyenoorder die Ajacieden de moeite waard vinden. Die mensen zijn allemaal gek?
met een jaarsalaris waar de gemiddelde Feyenoord supporter 20 jaar voor moet werken
Oh please.... niet deze treurige dooddoener. Meer geld willen gaat natuurlijk NOOIT om absolute bedragen. Mensen, en dus ook voetballers, kijken naar wat de collega's krijgen.
en snapt iedereen dat Dirk Kuyt en Kenneth Vermeer nog een paar euro extra krijgen dan Vilhena.
Ik vind ook dat Kuijt en Vermeer hoger in de hiërarchie staan en dus recht hebben op meer. Maar ik heb geen idee of hij dat salaris wilde. Jij wel? Vejinovic, v Beek, Kongolo, Botteghin: ik heb geen idee wat ze allemaal krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:51
Vandaag het kort geding van Twente tegen de KNVB.
De Graafschap kondigt aan dat het naar de rechter stapt als Twente toch in de Eredivisie mag blijven.

Wat een heerlijke shitstorm is dit geworden. Alleen omdat de KNVB iets goed wilde doen voor Twente (want zonder degradatie, was de licentie gewoon weg geweest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Alleen maar om die hele soap nog wat erger te maken zou het wel wat zijn als Twente vandaag gelijk krijgt. :)
De Graafschap heeft geen poot om op te staan, die hebben de play-offs verloren en na het wangedrag van gisteren ook niet echt sympathie meer voor...

[ Voor 40% gewijzigd door dutchgio op 23-05-2016 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:34
Utrecht is ook boos vanwege dat Europese Licentie verhaal zo vlak voor de beslissende wedstrijd.

Ze zijn iig lekker bezig bij de KNVB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 20:47
D-e-n schreef op zondag 22 mei 2016 @ 20:51:
Je draait het om. Hij HAD een basisplaats. Vervolgens komt El Ahmadi, een favoriet van de trainer. Dan weet je: Vilhena komt er niet meer in. Dat is een keuze die een club mag maken maar dan moet de club niet piepen als de speler niet bijtekent. Je zet hem zelf bewust opzij.
Als Feyenoord nu bijvoorbeeld Janssen haalt schrijf je Kramer af. Dan moet je accepteren dat dat kapitaalsvernietiging gaat zijn.
Meh, Vilhena heeft het afgelopen halfjaar gewoon samen met El Ahmadi gespeeld. In tegenstelling tot een spits stel je altijd tenminste 3 middenvelders op, dus een aankoop zegt op zichzelf weinig. Het was echter Vilhena die a. slecht speelde en b. onrealistische eisen had en daarom minder kansen kreeg. Al mag hij met meer dan 100 wedstrijden, waarin hij nauwelijks op positieve wijze opvalt, op zijn leeftijd absoluut niet klagen
Hij heeft even linksback gespeeld. Vond jij dat een succes? Ik niet. Van andere posities is nooit sprake geweest.
Hij heeft het welgeteld 1 helft op een andere positie geprobeerd en deed absoluut niet zijn best, bovendien was spelen op zn eigen positie ook geen succes.
Ook zo'n aanname. Heel Feyenoord was slecht. Vilhena was vaak nog een lichtpuntje. Je kunt de verliesreeks net zo goed aan de vormdip van El Ahmadi ophangen of het opstellen van Nelom.
Ik wijt het niet uitsluitend aan Vilhena, maar hij was wel een belangrijke factor. Men zegt niet voor niets never change a winning team en met het inbrengen van Vilhena verdwenen de automatisme en het vertrouwen plus kwam er een zwakke schakel in het veld.
Blind vindt kennelijk van niet. Van Gaal vond ook van niet en in commentaren is Vilhena vaak de enige Feyenoorder die Ajacieden de moeite waard vinden. Die mensen zijn allemaal gek?
Haha, nu is Blind ineens de autoriteit. Het feit dat Blind hem selecteert is niet bepaald een aanbeveling en zelfs een Vilhena fan als jij moet het er toch mee eens zijn dat Vilhena veel te weinig heeft gepresteerd om een plek in Oranje te verdienen.
Oh please.... niet deze treurige dooddoener. Meer geld willen gaat natuurlijk NOOIT om absolute bedragen. Mensen, en dus ook voetballers, kijken naar wat de collega's krijgen.

[...]

Ik vind ook dat Kuijt en Vermeer hoger in de hiërarchie staan en dus recht hebben op meer. Maar ik heb geen idee of hij dat salaris wilde. Jij wel? Vejinovic, v Beek, Kongolo, Botteghin: ik heb geen idee wat ze allemaal krijgen.
Weet Vilhena wel precies wat ze verdienen? Hoe dan ook rijmt het gewoon niet. Vast staat dat Feyenoord een topaanbieding heeft gedaan, ondanks dat de onderhandelingen met Vilhena al 2 jaar op slot zitten heeft Feyenoord nog een tegemoetkoming gedaan (iets wat tijdens onderhandelingen ook van 2 kanten mag komen). De verhalen zeggen 8 ton, nou laat het 7 ton zijn, dat is gewoon een uitstekend salaris voor een speler van Feyenoord die zeker niet de sportieve status heeft als sommige andere spelers.

Als je dan zegt dat je op en top Feyenoorder bent, je bij je zieke moeder wilt blijven en ondertussen ondanks je houding rond je contract nog een basisplaats hebt gekregen nog steeds niet wil bijtekenen dan wil je gewoon niet. So what als je meent 10% meer te verdienen, je prive situatie, sportieve vooruitzichten en je Feyenoord gevoel zouden daar ruimschoots tegenop wegen als je dat meent. Die 10-20% waar het nu op zou klappen had hij bovendien al lang binnen gehad als hij 2 jaar geleden zn contract al had verbetert en wellicht was hij dan nu wel in aanmerking gekomen voor een verbetering naar een absoluut topcontract.

Hij wilde Feyenoord gewoon aan het lijntje houden, zodat hij naar potentiële clubs schermen met een aanbieding van Feyenoord. Daar doet Feyenoord terecht niet aan mee, na de zoveelste handreiking is aan alle voorwaarden van Vilhena is voldaan op misschien een paar procent op financieel gebied niet, dus dan is het graag of niet. Niet eerst klagen dat je te weinig speelt en dan meer geld gaan vragen omdat je wel speelt, zo kom je er nooit uit.

Overigens geloof ik wel dat het voornamelijk de kliek rond Vilhena is die dit bepaalt, ik geloof best dat hij zelf in zn hart gewoon het liefste zonder zorgen bij Feyenoord had gebleven.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Terranova schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:23:
Utrecht is ook boos vanwege dat Europese Licentie verhaal zo vlak voor de beslissende wedstrijd.

Ze zijn iig lekker bezig bij de KNVB.
Dat was uitgelekt geloof ik, bedoeling van de KNVB was in dit geval wel om het pas na de PO's naar buiten te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 00:57
ph4ge schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:35:
[...]
Meh, Vilhena heeft het afgelopen halfjaar gewoon samen met El Ahmadi gespeeld.
Onder Rutten was Clasie er nog. Dan weet je: het wordt Clasie-El Ahmadi. Die routiniers zou Rutten nooit laten vallen.
Ik wijt het niet uitsluitend aan Vilhena, maar hij was wel een belangrijke factor. Men zegt niet voor niets never change a winning team en met het inbrengen van Vilhena verdwenen de automatisme en het vertrouwen plus kwam er een zwakke schakel in het veld.
Vilhena kwam er in omdat Van Bronckhorst kennelijk niet alle vertrouwen had in Gustafson. Die was ook vermoeid blijkbaar? Tevens liep het tegen Ajax wel prima dus wat is dan het winning team? Het is ook niet dat we makkelijk aan de punten kwamen.

Ik ben het er mee eens dat Vilhena en El Ahmadi samen niet ideaal was. Het zijn twee lopers. Dat liep niet maar dat kun je net zo goed aan El Ahmadi wijten. Sterker: ik verwacht van El Ahmadi gezien de leeftijd beter positiespel dan Vilhena. Maar het hele middenveld liep overal en nergens.
Haha, nu is Blind ineens de autoriteit. Het feit dat Blind hem selecteert is niet bepaald een aanbeveling en zelfs een Vilhena fan als jij moet het er toch mee eens zijn dat Vilhena veel te weinig heeft gepresteerd om een plek in Oranje te verdienen.
Blind heeft de neiging te snel te selecteren. Moet hij niet doen. Maar de spoeling is dun kennelijk. Maar toch zegt het wat als zowel Blind als van Gaal kennelijk wel een talent in hem zien dat je er al eens bij moet halen.
als hij 2 jaar geleden zn contract al had verbetert en wellicht was hij dan nu wel in aanmerking gekomen voor een verbetering naar een absoluut topcontract.
Nogmaals: twee jaar terug had hij NUL uitzicht op een basisplaats. Supporters hebben altijd van die stoere verhalen "teken toch bij" maar ze zouden dat zelf ook niet doen in zo'n situatie. Bovendien: tekent hij bij om vervolgens de bank warm te houden dan is het weer een zakkenvuller. Wees blij dat spelers nog willen spelen.
Hij wilde Feyenoord gewoon aan het lijntje houden, zodat hij naar potentiële clubs schermen met een aanbieding van Feyenoord.
Dat is puur giswerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 21:28

Player1S

Probably out in the dark

Prosac schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:42:
[...]

Dat was uitgelekt geloof ik, bedoeling van de KNVB was in dit geval wel om het pas na de PO's naar buiten te brengen.
Waarom regelen ze dit soort zaken niet ruim voor de playoffs? Als Utrecht het beroep ook verliest hadden ze in principe ook geen recht op deelname aan de playoffs en had Vitesse hun plek in kunnen nemen. Kans is groot dat die straks ook nog het een en ander gaan claimen bij de bond. En terecht.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
L1nt schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:41:
[...]

Waarom regelen ze dit soort zaken niet ruim voor de playoffs? Als Utrecht het beroep ook verliest hadden ze in principe ook geen recht op deelname aan de playoffs en had Vitesse hun plek in kunnen nemen. Kans is groot dat die straks ook nog het een en ander gaan claimen bij de bond. En terecht.
Mogelijk omdat de deadline voor het betalen van die bedragen laat is? Of omdat de licentie-commissie niet eerder tijd had de aanvraag te beoordelen?
Geen idee.. het is vooral lullig. Utrecht had op basis van de eindstand gewoon recht op de PO's, je krijgt ook nog minimaal 2 extra wedstrijden ( = extra inkomsten).
De Europese licentie zegt alleen iets over deelname Europa, als Utrecht de PO's had gewonnen, was mijn inziens Heracles naar Europa gegaan.

Alleen had je in de situatie kunnen komen dat Zwolle dan op de achterste poten staat en een rechtzaak gaat aanspannen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
En een rechtzaak aanspannen om je gelijk te halen is sinds de laatste weken heel normaal geworden. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

dutchgio schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:22:
En een rechtzaak aanspannen om je gelijk recht te halen is sinds de laatste weken heel normaal geworden. :)
FTFY.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Propper wordt mogelijk vader en meld zich af voor de interlands, Blind heeft niet eens Maher als vervanger opgeroepen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:20
dutchgio schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:21:
Propper wordt mogelijk vader en meld zich af voor de interlands, Blind heeft niet eens Maher als vervanger opgeroepen. :+
Zal er een vervanger komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

dutchgio schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:21:
Ik denk dat Bryan Smeets beschikbaar is.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:20
En anders een spelers van GAE? mocht de wedstrijd uit de hand lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:46
http://www.vi.nl/nieuws/p...edrag-van-dinamo-kiev.htm

Serieus, hoe dit nog kan bestaan in de huidige tijd. Dat verschil in schuld tussen FC Utrecht en Dinamo Kiev en welke consequenties het voor de een wél en voor de ander niet heeft 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Laatst online: 23:00
Joster schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:25:

Serieus, hoe dit nog kan bestaan in de huidige tijd. Dat verschil in schuld tussen FC Utrecht en Dinamo Kiev en welke consequenties het voor de een wél en voor de ander niet heeft 8)7
het verschil is dat Nederland altijd 't allersuperbraafste jongetje uit de klas wil zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Toch weer een heldere analyse en een frisse kijk op de feiten:
KNVB had geen licentie om ...

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Fischer op weg naar de Premier League, schijnt te gaan voor 5 miljoen euro exclusief bonussen. Vond het altijd een leuke speler, maar het laatste jaar kwam het er niet uit. Lijkt me een goede oplossing, vooral nu Younes er bij Ajax bij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Laatst online: 17:20
Joster schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:25:

Bij utrecht ging het niet om een schuld, maar om een vergeten betaling.
Gewoon dom van Utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:25
Gynnad schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 14:08:
Fischer op weg naar de Premier League, schijnt te gaan voor 5 miljoen euro exclusief bonussen. Vond het altijd een leuke speler, maar het laatste jaar kwam het er niet uit. Lijkt me een goede oplossing, vooral nu Younes er bij Ajax bij is.
wow wat een geld! Snel verkopen zou ik denken. Hoewel Ajax ook niet zonder geld zit.

Wanneer gaat er is een club zich melden voor Ziyech? Of is hij al klaar voor het buitenland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 14:36:
[...]

wow wat een geld! Snel verkopen zou ik denken. Hoewel Ajax ook niet zonder geld zit.

Wanneer gaat er is een club zich melden voor Ziyech? Of is hij al klaar voor het buitenland?
Ik denk dat de geïnteresseerden in Ziyech momenteel geen haast hebben. Bij een degradatie of definitieve intrekking van de licentie van Twente zal hij allicht goedkoper worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 14:36:
[...]

Als Klaassen echt wordt verkocht lijkt dat me een vrij makkelijk te halen alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Gynnad schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 14:08:
Is goed dat hij weg gaat, zo kan iemand anders uit de jeugd naar het eerste gaan om de strijd met Youness aan te gaan.

Paar jaar geleden was Fischer nog een van de grootste talenten van Europa, toen Ajax hem haalde wilde Bayern etc hem ook. Maar het gaat er nooit meer uitkomen.

Denk dat de club wel bij hem past, bij een promovendus is de druk en verwachting lager, misschien dat hij daar nog een stap kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 19:24

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Fischer was een pikkie, pikkies moeten heb van Frank de Boer wel heel goed laten zien op het veld. Wat hij op het veld voornamelijk liet zien is dat hij heel graag wilde scoren, vaak te graag.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Laatst online: 17-09 09:53
Toch zonde van die Fischer. Was een groot talent. In zijn eerste seizoen echt goed, werd genoemd bij diverse topclubs.

Maar na zijn blessure is het nooit meer helemaal goed gekomen. het is ook niet misselijk denk ik als je er als jong talent ruim een jaar uitlicht. Dat red je blijkbaar alleen als je de mentaliteit heb van een v Nistelrooij oid. Jammer, maar zie je toch wel vaker bij die talentjes.

5 Miljoen is een mooi bedrag, en ook goed voor Fischer nu om een stap te maken. Hoewel ik me afvraag of Engeland het juiste land is voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
KingKoning schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 15:54:
Toch zonde van die Fischer. Was een groot talent. In zijn eerste seizoen echt goed, werd genoemd bij diverse topclubs.

Maar na zijn blessure is het nooit meer helemaal goed gekomen. het is ook niet misselijk denk ik als je er als jong talent ruim een jaar uitlicht. Dat red je blijkbaar alleen als je de mentaliteit heb van een v Nistelrooij oid. Jammer, maar zie je toch wel vaker bij die talentjes.

5 Miljoen is een mooi bedrag, en ook goed voor Fischer nu om een stap te maken. Hoewel ik me afvraag of Engeland het juiste land is voor hem.
Ik heb hem zien spelen bij Jong Sparta tegen Jong Ajax. Liep als een zoutzak over het veld, inspiratieloos...
Ajax mag blij zijn met een miljoentje of 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
KingKoning schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 15:54:
Op een handvol spelers na koop je voor 5 miljoen Euro elke andere Eredivisie speler, dus ja dat is een fors bedrag voor een overbodige speler die gewoon niet goed genoeg is en ook niet zo'n lang contract heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 24-05-2016 16:07 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Vlassie1980 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 16:01:
Ik heb hem zien spelen bij Jong Sparta tegen Jong Ajax. Liep als een zoutzak over het veld, inspiratieloos...
Ajax mag blij zijn met een miljoentje of 5.
Dat was ook de argumentatie van De Boer. Prima als je geblesseerd bent of uit vorm bent geweest, maar speel je dan in de kijker bij het tweede en de training. Het pikkie was echter meer bezig met zeuren op anderen dan daadwerkelijk hard werken en zich laten zien. Tja.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
ph4ge schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 16:07:
[...]

Op een handvol spelers na koop je voor 5 miljoen Euro elke andere Eredivisie speler, dus ja dat is een fors bedrag voor een overbodige speler die gewoon niet goed genoeg is en ook niet zo'n lang contract heeft.
Andersom geredeneerd:
De promovendus in de PL betaald naar Engelse begrippen een schijntje voor een speler -mits fit en in goeden doen- met potentie.
Voor zowel Ajax als Fisher beter zo, een vertrek zat er al wel aan te komen.
Nu gaat ie nog naar een club in de PL ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 01:19

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik zou als Ajax zijnde wel een terugkoopclausule erin laten zetten. Wie weet gaat ie weer presteren zoals voor zijn blessure, dan zou ik 'm er echt wel bij willen hebben. Het gemiddelde wat hij haalt per wedstrijd (aantal goals / voorzetten) liggen rond die van Younes, echter is Younes vermakelijker om naar te kijken.

Al was die goal tegen Groningen 's werelds.

[ Voor 6% gewijzigd door Outerspace op 24-05-2016 16:25 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dan zou ik eerder een doorverkooppercentage afdwingen. Als hij het daar goed gaat doen is een stap hogerop aannemelijker, qua salaris kun je daar toch al niet in mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Outerspace schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 16:25:
Ik zou als Ajax zijnde wel een terugkoopclausule erin laten zetten. Wie weet gaat ie weer presteren zoals voor zijn blessure, dan zou ik 'm er echt wel bij willen hebben. Het gemiddelde wat hij haalt per wedstrijd (aantal goals / voorzetten) liggen rond die van Younes, echter is Younes vermakelijker om naar te kijken.

Al was die goal tegen Groningen 's werelds.
Vond je hem toen zo bijzonder dan? De potentie was er duidelijk, maar ook al de enorme drang naar eigen succes wat vaak een successvolle aanval in de weg stond.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 01:19

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Gonadan schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 16:40:
[...]

Vond je hem toen zo bijzonder dan? De potentie was er duidelijk, maar ook al de enorme drang naar eigen succes wat vaak een successvolle aanval in de weg stond.
Ik denk dat het deels egoisme is, maar ook deels het willen bewijzen dat je wel kunt scoren etc. Ik ben altijd wel gecharmeerd geweest van Fischer, maar dat was voor zijn blessure. Toen speelde hij fris en zag er een stuk beter uit dan na zijn blessure.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Gonadan schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 16:40:
[...]

IN het begin had hij dat frivole en dan vergaf je hem dat hij het zelf probeerde, echter verwacht je wel dat hij dat langzaam gaat leren. Dat deed hij niet, toen bleven de (mooie) goals ook nog uit en raakte hij geblesseerd. Daarna nooit meer een schim geweest van het begin, inmiddels een prima vervanger aan die kant, nog 1 jaar een contract, ik zeg verkopen die handel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
dutchgio schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 16:29:
Dan zou ik eerder een doorverkooppercentage afdwingen. Als hij het daar goed gaat doen is een stap hogerop aannemelijker, qua salaris kun je daar toch al niet in mee.
Denk je dat hij zelf nog terug wil naar Ajax voor een Nederlands salaris nadat hij een succes is geworden in Engeland? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Nee ik zag het inderdaad ook meer als bewijsdrang dan egoïsme, maar netto geeft dat hetzelfde resultaat. Veel aanvallen strandden in een poging van hem terwijl er wel meer uit te halen leek. Ook voor zijn blessure zag ik daar geen stijgende lijn in.

Nu na zijn blessure zie je dat hij ook mentaal moeite heeft om weer een lijn te vinden en er echt voor te gaan. Wat dat betreft denk ik dat hij gewoon een frisse omgeving nodig heeft en met een schone lei moet beginnen. Een nieuwe coach zal dat deels vormen, maar ik denk dat een andere club beter is.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
ph4ge schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 16:51:
[...]

Denk je dat hij zelf nog terug wil naar Ajax voor een Nederlands salaris nadat hij een succes is geworden in Engeland? ;)
Nee, daarom juist. :)
Zal lastig worden in de onderhandelingen om dat er in te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Outerspace schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 16:43:
[...]

Ik denk dat het deels egoisme is, maar ook deels het willen bewijzen dat je wel kunt scoren etc. Ik ben altijd wel gecharmeerd geweest van Fischer, maar dat was voor zijn blessure. Toen speelde hij fris en zag er een stuk beter uit dan na zijn blessure.
En dat kwartje is bij hem dus nooit gevallen.
Altijd voor eigen kansen willen gaan, terwijl er daardoor aanvalspogingen stuk lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Woops dubbel

[ Voor 90% gewijzigd door LZ86 op 24-05-2016 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Wow, twente weigert nu ook een zoveelste handreiking mbt tv gelden etc. Wat een klootzakken. Ten onder met die club! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Nou Bosz naar Ajax....ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Laatst online: 22:38

Fiber

Beaches are for storming.

Hoorde het net op de radio inderdaad!

http://ajax.nl/streams/aj...-nieuwe-trainer-ajax-.htm

Goede keus. Enige minpuntje is dat hij bij mijn weten niet echt een Ajax achtergrond heeft.

[ Voor 15% gewijzigd door Fiber op 24-05-2016 22:40 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Fiber schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 22:39:

Goede keus. Enige minpuntje is dat hij bij mijn weten niet echt een Ajax achtergrond heeft.
Dat laatste is misschien wel goed ;).

Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ach mensen die daar mee bezig zijn sporen niet, het gaat erom wat hij nu als trainer doet. Bij Vitesse deed hij het erg goed met het vreemdenlegioen als elftal elk jaar, speelde aanvallend leuk voetbal, dat wil toch iedereen bij Ajax zien?

Ben wel benieuwd wat voor connecties hij wellicht heeft wat betreft spelers (transfers)...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Verliest vanavond nog de beker en op de laatste speeldag het kampioenschap. Die is duidelijk geschikt voor Ajax :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Leon Zwiers schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 22:26:
Wow, twente weigert nu ook een zoveelste handreiking mbt tv gelden etc. Wat een klootzakken. Ten onder met die club! 8)7
Tuurlijk. 8)7 Waarom zouden ze zich ook verdedigen tegen de in hun ogen onterechte straf? Stel je voor. 8)7 Ooit gehoord dat het OM een gestrafte van wat dan ook probeert om te praten om niet in beroep te gaan? Of de verdediging die vraagt om het OM dit niet te doen? Of dat belanghebbenden dat doen? Kom nou, idioterie.

En handreiking. 8)7 Dit is gewoon een halve chantagepoging van de clubs omdat KNVB en clubs inzien dat door het prutsbeleid van de KNVB de huidige competitie niet kan worden afgerond en de nieuwe niet kan worden opgestart. En als ze pech hebben kan de situatie nog best lang duren. Als andere clubs al wat te zeiken moeten willen hebben over dit hele gebeuren en de gevolgen, dan moeten zij bij de KNVB (want die heeft de uitspraak gedaan) wezen en niet bij Twente.

En ja, ik ben Twente supporter en zal dat mijn hele leven (of het leven van Twente :+) blijven, maar bovenstaande had ik voor elke club kunnen typen, supporter of niet.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy

Dat is vind ik de minst belangrijke eis. Ik begrijp dat het iets is wat Ajax het liefste heeft maar men moet zich er niet op blind staren. De kwaliteit van de trainer en of deze bij de club past is belangrijker.

Vitesse heeft onder Bosz mooi verzorgd voetbal laten zien terwijl er niet echt geld was om spelers te halen en het altijd maar de vraag was wat Chelsea stuurde.
Is niet het type dat direct eist dat waardeloze 30 plussers gehaald worden etc.

Spreekt de taal en kan met jonge spelers omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Deadsy schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 23:03:
[...]

Dat is vind ik de minst belangrijke eis. Ik begrijp dat het iets is wat Ajax het liefste heeft maar men moet zich er niet op blind staren. De kwaliteit van de trainer en of deze bij de club past is belangrijker.
Pun intended? :+
Spreekt de taal en kan met jonge spelers omgaan.
Deens? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ramzzz schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 23:10:
[...]

Pun intended? :+

[...]

Deens? :+
Moest er wel aan denken toen ik het schreef ;)

En zo veel Denen zijn er toch niet meer bij Ajax wanneer Fischer weg is?

[ Voor 0% gewijzigd door Ramzzz op 24-05-2016 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Bastien schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 22:58 Als andere clubs al wat te zeiken moeten willen hebben over dit hele gebeuren en de gevolgen, dan moeten zij bij de KNVB (want die heeft de uitspraak gedaan) wezen en niet bij Twente.
Twente heeft jarenlang willens en wetens de boel belazerd en dan zouden andere clubs bij de KNVB moeten klagen? 8)7

Kom op zeg, Twente heeft terecht haar licentie kwijt geraakt en ze hebben geluk dat ze allerlei handreikingen krijgen. Maar de wijze waarop ze daarmee omgaan, is schandalig. Nee hoor, bij Twente laten ze nu niet bepaald zien dat ze hun leven hebben gebeterd, zo'n club ben ik liever kwijt dan rijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Bastien schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 22:58:
[...]
Tuurlijk. 8)7 Waarom zouden ze zich ook verdedigen tegen de in hun ogen onterechte straf? Stel je voor. 8)7 Ooit gehoord dat het OM een gestrafte van wat dan ook probeert om te praten om niet in beroep te gaan? Of de verdediging die vraagt om het OM dit niet te doen? Of dat belanghebbenden dat doen? Kom nou, idioterie.

En handreiking. 8)7 Dit is gewoon een halve chantagepoging van de clubs omdat KNVB en clubs inzien dat door het prutsbeleid van de KNVB de huidige competitie niet kan worden afgerond en de nieuwe niet kan worden opgestart. En als ze pech hebben kan de situatie nog best lang duren. Als andere clubs al wat te zeiken moeten willen hebben over dit hele gebeuren en de gevolgen, dan moeten zij bij de KNVB (want die heeft de uitspraak gedaan) wezen en niet bij Twente.

En ja, ik ben Twente supporter en zal dat mijn hele leven (of het leven van Twente :+) blijven, maar bovenstaande had ik voor elke club kunnen typen, supporter of niet.
Het gaat erom dat Twente een handreiking aanvecht bij een burgelijk rechter ( en niet zoals he heurt bij het sportrecht)na jarenlang de hele eredivisie en de knvb te hebben belazerd. Dan wordt je nog een betere handreiking gedaan die je absoluut niet verdient, en dan sla je het nog af. Laat ze lekker de amateurklasse maar onveilig gaan maken.

Ik hoop dat de rechter de JL licentie ongedaan maakt, dan ben je terug bij de originele uitspraak... Namelijk helemaal geen licentie.

Plus de hele voorbereiding van het volgende seizoen wordt ook al aardig verneukt zo. Gek he, dat je geen enkele sympathie krijgt uit het land als je je als club zo gedraagt.

[ Voor 5% gewijzigd door LZ86 op 24-05-2016 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ik hoop dat de rechter ze aankijkt met een blik van: Zijn jullie soms op je hoofd gevallen?

Puur dat er een ander bestuur zit betekend niet dat alles vergeven en vergeten is, zo werkt het niet.
En dit bestuur heeft ook gewoon tegen de KNVB gelogen.

Zou me eigenlijk geeneens verbazen als er deze zomer of volgend seizoen nog iets naar boven komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Column van Waterreus in VI slaat de spijker op de kop. Ben het niet vaak met die man eens, maar chapeau Ronald

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024

Ik sta niet echt te springen van de aanstelling van Peter Bosz maar ik heb hem nog liever dan John van den Brom.

Maar goed zo lang als hij geen vreemde dingen gaat doen wil ik hem wel de tijd geven zich te bewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 23:54:
Column van Waterreus in VI slaat de spijker op de kop. Ben het niet vaak met die man eens, maar chapeau Ronald
Heb het ook gelezen en hij slaat inderdaad de spijker op de kop. Is voor het eerst zover ik me kan herinneren dat de man iets zinnigs te melden heeft waardoor ik bijna zit te twijfelen of het wel van hem af komt.

Waarom zien we deze Waterreus nooit bij Studio Voetbal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
Ben wel blij met Bosz als trainer, al had ik natuurlijk liever Rijkaard gezien. Maar Bosz is wel beter dan Van den Brom in ieder geval.
Aanvallende coach dus heel ander spel dan FdB, eerste seizoen zal wel vooral aanpassen worden. Hoop dat hij wat budget krijgt om een paar aanpassingen te maken in het elftal waar hij dat nodig vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

En laat hem ook maar proberen om Milik te houden, met aanvallend spel komt hij (nog) beter uit de verf. Geld is toch niet nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Opzich heeft Bosz genoeg ervaring om zo'n grote club als Ajax te gaan doen. Ben heel benieuwd wat de plannen zijn.

Ik verwacht dat hij best leuk transferbudget gaat krijgen. Hiermee de CL bereiken zal doelstelling 1 moeten gaan worden.

Hopelijk gaan ze ook veel seizoenkaarten verkopen, want een half volle Arena past niet in de ambitie van de club lijkt me. Hoe dan ook komt er een intressante periode aan voor veel clubs in de eredivisie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:06
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 07:47:
Ik verwacht dat hij best leuk transferbudget gaat krijgen. Hiermee de CL bereiken zal doelstelling 1 moeten gaan worden.
Als 'm dat lukt snoert hij een flink deel van de aanhang die tegen Bosz is flink de mond. Persoonlijk ben ik blij met deze aanstelling, goede coach die zijn teams mooi en verzorgd voetbal laat spelen. :)

XXXVI

Pagina: 1 ... 106 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder