[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 102 ... 119 Laatste
Acties:
  • 247.628 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Wat wil je dan, dat ze nu meteen de licentie inleveren en dus 100% zeker failliet gaan? Ofd at ze nog profvoetbal in de JL mogen spelen en volgend jaar kunnen promoveren?

De straf is volledig terecht, maar is eigenlijk nog mild. Zelf Juve is het overkomen, alleen gingen die wel gelijk naar het 3e niveau.

Ik denk dat Twente zich in de handjes mag knijpen dat ze maar naar de JL teruggezet worden. Had veel ergen kunnen/moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 22:10
Gewoon een snelle stem ronde waar de aanhang van Twente mag kiezen tussen 2 opties.
Licentie weg of terug naar de JL.

Wanneer de meerderheid stemt voor het verlies van de licentie dan moeten we de namen van die leden denk ik toch wel opschrijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:26

Koppensneller

winterrrrrr

Afbeeldingslocatie: http://cdn3.24live.co/images/2016/05/18/1463583888870010.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:02
saert schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 16:55:
[...]

Je verwacht dat een club, die geen enkele speler kan aantrekken, vrijwillig 2 miljoen overmaakt?
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=244633

Zuur voor de club? Dit is de doodsteek. Een club als Twente, de 4e van Nederland, met 30.000 man in een stadion kan niet leven van 1 jaar Jupiler League. Kwestie van tijd tot het faillissement aangevraagd wordt.

Nogmaals, Twente heeft voldaan aan de voorwaarden en men heeft tussentijds de regels gewijzigd. Iets wat niet mogelijk is. Hoe kun je dan dit accepteren?
De licentie commissie heeft aangegeven dat als Twente tijdig alle informatie had aangeleverd dat ze dan direct (eind vorig jaar) hun licentie kwijt waren geweest. Dat zou dus nu alsnog gebeuren. Echter, omdat Twente de afgelopen maanden wel goed werk heeft geleverd is de commissie bereid om coulant te zijn, vandaar dit compromis voorstel. Het lijkt mij dat Twente dit compromis met beide handen moet aanpakken.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
FC Twente overweegt om in beroep te gaan, nou doe maar niet.. Ik vind dat ze geluk hebben gehad met deze oplossing.

De licentie is ingetrokken maar met de nieuwe licentie mogen ze dus de JL in. Prima... Ff jaartje door de sportieve zure appel heen bijten en dan weer promoveren. En tegelijkertijd de financiën op orde maken door bezuinigingen door te voeren en omzet te maken waar mogelijk.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Schoonschip lijkt me voor Twente wel goed. Ze starten nu in de JL op nul.
Ze zitten in de situatie dat ze geloof ik al 4 van de 5 waarschuwingen hebben en bij de 5e is de licentie automatisch weg.
Als ik het goed begrijp gaat dit dus terug naar 0 aangezien ze nu met een schoonschip beginnen in de JL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:17
In beroep gaan betekent verliezen van coulance. Dan speel je echt alles of niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:08
Ik vind de keuze wrang voor de clubs in de Jupiler League, immers hun kansen op directe promotie komend seizoen zijn geslonken nu mogelijk Twente degradeerd. De omgeving rondom Twente laat het echt niet gebeuren dat de club wegzakt en zal voldoende financiële middelen krijgen om zich voor de JL competitie te kunnen versterken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
In beroep gaan zou echt niet slim zijn inderdaad. De kans dat het afloopt met een boete van 45.000 euro is natuurlijk te gek voor woorden als je ziet wat ze gedaan hebben. Einde FC Twente als ze in beroep gaan dus.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:52

Wom

Ben benieuwd hoe de selectie er uit komt te zien dan. Hoop met spelers zullen wel in in hun contract hebben staan dat ontbinding volgt bij degradatie.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Lijkt me een prima verhaal. Ja, de licentie mag ingetrokken worden op basis van de huidige situatie. Maar, Twente lijkt op de goede weg, dus krijgen ze een tweede kans.

Denk dat Twente (en de fans) hun handjes mogen dichtknijpen.

Het is nu natuurlijk lekker makkelijk om heel boos te doen tegen de KNVB, maar Twente heeft er een potje van gemaakt. Het enige wat je de KNVB mag aanrekenen, is dat ze 3 jaar geleden de club niet hebben teruggezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Zeker is het nog helemaal niet, dus nog 2 weken onrust.

En daarbij is het wel gewoon eigen regels maken. Oh, een boete van 40.000 is te licht? En het afnemen van de licentie is weer wat zwaar na wat ze allemaal hebben rechtgezet?
Ach joh, we nemen gewoon de licentie af en geven ze een nieuwe voor de JL, dat accepteren ze wel....

Nogal vage constructie om het zo te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:23
KNVB begrijpt licentie commissie, rare kop, is deze commissie geen onderdeel van de KNVB dan?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
dutchgio schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 17:27:
Zeker is het nog helemaal niet, dus nog 2 weken onrust.

En daarbij is het wel gewoon eigen regels maken. Oh, een boete van 40.000 is te licht? En het afnemen van de licentie is weer wat zwaar na wat ze allemaal hebben rechtgezet?
Ach joh, we nemen gewoon de licentie af en geven ze een nieuwe voor de JL, dat accepteren ze wel....

Nogal vage constructie om het zo te doen..
Exact, dit gaat nog weken zo niet maanden duren. Mocht dit een rechtszaak worden heeft de KNVB geen poot om op te staan. Hebben namelijk niet het reglement gevolgd van de licentiecommissie. Ongeacht of het nu te licht, te zwaar of terecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
PWM schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 17:27:
[...]

Lijkt me een prima verhaal. Ja, de licentie mag ingetrokken worden op basis van de huidige situatie. Maar, Twente lijkt op de goede weg, dus krijgen ze een tweede kans.

Denk dat Twente (en de fans) hun handjes mogen dichtknijpen.

Het is nu natuurlijk lekker makkelijk om heel boos te doen tegen de KNVB, maar Twente heeft er een potje van gemaakt. Het enige wat je de KNVB mag aanrekenen, is dat ze 3 jaar geleden de club niet hebben teruggezet.
Is als je deze thread leest toch wel duidelijk dat niet alle supporters van Twente er zo over denken.
Ze mogen met deze oplossing dolblij zijn, want de KNVB staat gewoon in zijn recht om de licentie weg te nemen en het daarbij te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moofnor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:59

Moofnor

King of my castle

saert schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 17:29:
[...]

Exact, dit gaat nog weken zo niet maanden duren. Mocht dit een rechtszaak worden heeft de KNVB geen poot om op te staan. Hebben namelijk niet het reglement gevolgd van de licentiecommissie. Ongeacht of het nu te licht, te zwaar of terecht is.
Zoals ik het lees lijkt dit op iets van een schikking, en is het aan Twente om die te accepteren of niet. Maar ja, als ze dit weigeren lijkt de kans vrij groot dat ze de licentie kwijt raken. Dus ik denk dat Twente maar beter eieren voor zijn geld kan kiezen.

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Typerend van de KNVB in Nederland. Voorzitter Danny Hesp van CSR zet zich al af tegen besluit KNVB. KNVB moet last niet bij de Centrale Spelers Raad neerleggen, zegt hij op Twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Ja duidelijk verhaal. Weiger je deze handreiking dan hou je op te bestaan. Dus ik denk ook dat Twente en haar fans hier best blij mee mogen zijn ja. Hoe oneerlijk het allemaal ook lijkt, wat Twente heeft gedaan behoeft gewoon straf, enige straf die er nog is, is het intrekken van de licentie. Alleen wel vaag dat de CSR hier ineens een stem in krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
De KNVB had schijnbaar 2 opties. Namelijk een geldboete van €45,250 of intrekking licentie. Men vond een geldboete te licht en een intrekking licentie te zwaar.

Dus komt men op een verplichte degradatie uit die ter plekke verzonnen is. Juridisch totaal onlogische en onmogelijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:52
Van lachen om Amsterdam naar vrijdagavond spelen tegen Volendam :*

Niet leuk voor Twente maar wat mij betreft een prima verhaal van de commissie.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
saert schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 17:37:
De KNVB had schijnbaar 2 opties. Namelijk een geldboete van €45,250 of intrekking licentie. Men vond een geldboete te licht en een intrekking licentie te zwaar.

Dus komt men op een verplichte degradatie uit die ter plekke verzonnen is. Juridisch totaal onlogische en onmogelijk.
Je komt wat verhit over. Neem een koude douche, laat het bezinken en reageer dan nog eens. Wees blij met deze uitslag, het had namelijk veel erger kunnen zijn. Dat zou ook terecht zijn geweest namelijk!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbootje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-12-2024

Men heeft de licentie ook ingetrokken en tevens een nieuwe gegeven waardoor ze Twente de mogelijkheid geven om in de jupiler league opnieuw te beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kijk naar Glasgow Rangers in Schotland: dat werd uit de Scottish Football League gezet, en moest daarna zich opnieuw aanmelden en op het allerlaagste niveau beginnen. Dit is nog relatief licht als straf, aangezien men binnen een seizoen weer op het hoogste niveau mee kan doen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Er waren bepaalde eisen gesteld of Twente zou de licentie kwijtraken. Aan al die eisen is zover ik weet voldaan d.m.v. hulp van bedrijven uit de regio, dus waarom zou je dit niet aanvechten?

Het is gewoon dubieus en men creëert zo een uitweg op de eigen regels, die boete of het intrekken van de licentie.
En het betekend niet dat als je het aanvecht dat je dan de optie die nu wordt gesteld kwijtraakt.

Men noemt de boete te licht en gaat dus naar het intrekken van de licentie en bedenkt daar zelf bij om direct een nieuwe uit te geven.
Met die redenering kun je ook naar een lichte straf van 40.000 en iets aanvullends, wat je zelf mag bedenken, erbij doen omdat de licentie afpakken ineens wel erg zwaar is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Spacey23 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 17:40:
[...]

Je komt wat verhit over. Neem een koude douche, laat het bezinken en reageer dan nog eens. Wees blij met deze uitslag, het had namelijk veel erger kunnen zijn. Dat zou ook terecht zijn geweest namelijk!
Dat ben ik ook zeker. Bezoek sinds 1998 elke uit- en thuiswedstrijd en dan is het pijnlijk om te zien dat je club een verplichte degradatie om de oren krijgt, welke juridisch niet eens mogelijk is.

Daarbij ligt het lot in de handen van de KNVB en een spelersraad welke bestaan uit de onder meer de volgende personen. Een 28-jarige voetballer van Barrow AFC die even een stem uit mag brengen een (nationale) zaak, die miljoenen betreft.
Mark Jan Fledderus (Heracles Almelo), Steef Nieuwendaal (RKC Waalwijk), Jordens Peters (Willem II), Willem Janssen (FC Utrecht), Jens van Son (Roda JC Kerkrade), Bram van Polen (PEC Zwolle), Arjan Swinkels (Roda JC Kerkrade), Benjamin van den Broek (Barrow AFC), Robin Pröpper (De Graafschap) en Matthew Steenvoorden (FC Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
En die van De Graafschap, Roda en Willem II hebben er belang bij als Twente degradeert....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Belachelijke beslissing van de KNVB, ze hadden gewoon de licentie in moeten trekken, waarom ze meteen een nieuwe verstrekken is echt een raadsel. denk niet dat een kleinere club dan twente er zo makkelijk onderuit had gekomen.

Slechts een niveau lager, wat een genie die dat bedacht heeft.

Als twente slim is zullen ze dit vonnis gewoon stilletjes accepteren maar stiekem hoop ik dat ze toch in beroep gaan en dat de licentie gewoon ingetrokken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-09 13:35
Als ze de regels hadden gevolgd dan was Twente nu een amateurclub geweest, dus ik denk dat deze oplossing voor de fans zo slecht nog niet is. Vanaf nu beginnen met het samenstellen van een goed team en met steun uit de regio zit Twente halverwege 2017 weer in de Eredivisie.

Dat van die spelersraad slaat natuurlijk nergens op. Twente heeft gewoon dingen gedaan die niet door de beugel kunnen, en daar hangen sancties aan vast, en het maakt niet uit wie daar over gaat. Er zijn genoeg andere clubs die daar ook niet in vertegenwoordigd zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Pyramiden op 18-05-2016 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy

Dus je hebt liever dat Twente terug gaat naar de amateurs? Want dan volgt de KNVB tenminste de regels.

Laten we een petitie starten zodat deze onzin niet doorgaat en dat Twente gewoon ophoud te bestaan of bij de amateurs verder gaat.
Want dat de KNVB de regels aanpast om Twente tegemoet te komen is gewoon te idioot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Timbootje schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 17:41:
[...]

Men heeft de licentie ook ingetrokken en tevens een nieuwe gegeven waardoor ze Twente de mogelijkheid geven om in de jupiler league opnieuw te beginnen.
En dat klopt ook niet want dan zouden ze in de 2e of zelfs 3e divisie moeten starten. Gewoon een verzonnen straf die niet gesteund word door eigen reglement en dus keihard onderuit gehaald word door elke rechter.

Ze gokten er op dat Twente het niet rond kreeg. Toen dat wel gebeurde gokken ze er nu op dat we het braaf accepteren. Die staan straks raar te kijken als ze de dagvaarding ontvangen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
L1nt schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 17:52:
[...]

En dat klopt ook niet want dan zouden ze in de 2e of zelfs 3e divisie moeten starten. Gewoon een verzonnen straf die niet gesteund word door eigen reglement en dus keihard onderuit gehaald word door elke rechter.

Ze gokten er op dat Twente het niet rond kreeg. Toen dat wel gebeurde gokken ze er nu op dat we het braaf accepteren. Die staan straks raar te kijken als ze de dagvaarding ontvangen.
Precies, gewoon terug naar de amateurs zoals het hoort.
Haarlem enzo kreeg ook niet de kans om terug te gaan naar de JL, o wacht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
L1nt schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 17:52:
[...]

Dat zou wel bijzonder dom zijn van Twente om dan een dagvaarding te sturen. Er is namelijk teveel gebeurt om een boete als straf te geven. De kans is dan dus aanzienlijk dat Twente in de 2e of 3e divisie uitkomt door hun eigen dagvaarding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Pyramiden schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 17:56:
[...]

Dat zou wel bijzonder dom zijn van Twente om dan een dagvaarding te sturen. Er is namelijk teveel gebeurt om een boete als straf te geven. De kans is dan dus aanzienlijk dat Twente in de 2e of 3e divisie uitkomt door hun eigen dagvaarding.
Wat je zegt is volstrekt logisch, maar er is hier zelfs een supporter van Twente die deze straf onzin vind en vind dat de KNVB de licentie volledig moet intrekken.
Ik begrijp het ook niet, maar ze hebben een punt. De KNVB moet niet zo soft doen en gewoon de regels volgen. Dat dit het einde van Twente betekend is bijzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Als de sponsors, gemeente etc. die geld hebben toegezegd in de afgelopen maanden clausules hebben opgenomen dat enkel er met geld over de brug wordt gekomen als men in de Eredivisie blijft, is met deze uitspraak het faillissement getekend. Ik zou het namelijk erg raar vinden als sponsors, gemeente etc. dat niet hebben gedaan.

En verder is het weer typisch KNVB dat de eigen regels weer niet gevolgd worden. Twente betichten van o.a. competitievervalsing, wat doen ze nu zelf (en de afgelopen jaren)?

Stiekem hoop ik dat Twente wel in beroep gaat en het wint. Sowieso als supporter maar eigenlijk gewoon ook om het ridicule beleid van de KNVB eens ter sprake te stellen. Maar goed, dat ben ik. :P

[ Voor 18% gewijzigd door Bastien op 18-05-2016 18:01 ]

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:40
Ik ben benieuwd wat voor selectie Twente volgend jaar heeft en of ze daarmee zomaar kampioen van JL worden, waar iedereen zomaar vanuit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Sjurm schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 18:00:
Ik ben benieuwd wat voor selectie Twente volgend jaar heeft en of ze daarmee zomaar kampioen van JL worden, waar iedereen zomaar vanuit gaat.
Iedereen die een beetje kan ballen zal weg gaan.
Dan is het de vraag of het geld dat daarmee binnen komt gebruikt kan worden om nieuwe spelers te halen of dat het volledig richting de schuld gaat.

Was Twente niet begonnen met bezuinigen op de jeugd of denk ik aan iets anders? Want dat kan nu ook wel eens slecht uitpakken.

De verkoop van Ziyech zal nu denk ik ook wel slecht voor ze uitpakken. Hij moest al weg maar nu zal de dood alleen maar hoger zijn en dat weten de andere clubs ook wel. Twente kan het niet hard op hard spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:26

wontcachme

You catch me? No you wont

Bastien schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 18:00:
Stiekem hoop ik dat Twente wel in beroep gaat en het wint. Sowieso als supporter maar eigenlijk gewoon ook om het ridicule beleid van de KNVB eens ter sprake te stellen. Maar goed, dat ben ik. :P
Ik heb juist zoiets van dat als Twente ertegen in gaat dan maar gewoon echt de licentie intrekken. Meerdere jaren de boel belazeren dan mag je blij zijn met de jupiler league.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

wontcachme schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 18:06:
[...]

Ik heb juist zoiets van dat als Twente ertegen in gaat dan maar gewoon echt de licentie intrekken. Meerdere jaren de boel belazeren dan mag je blij zijn met de jupiler league.
Regels zijn regels, afspraken zijn afspraken. Je kunt niet ineens met constructies komen die niet (blijkbaar) legitiem zijn. Heeft niets te maken met moreel terecht of niet wat jij nu benoemt.

Maar goed, da's voer voor de juristen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Bastien op 18-05-2016 18:08 ]

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Bastien schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 18:07:
[...]
Regels zijn regels, afspraken zijn afspraken. Je kunt niet ineens met constructies komen die niet (blijkbaar) legitiem zijn. Heeft niets te maken met moreel terecht of niet wat jij nu benoemt.

Maar goed, da's voer voor de juristen. :)
Het is legitiem. De straf is namelijk dat de licentie van Twente is afgenomen. Dat is dus de straf. De straf is dus NIET terugzetting naar JL.

De handreiking is dat Twente een NIEUWE licentie krijgt. Als Twente die nieuwe licentie wil aanvechten, moeten ze dat natuurlijk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Hoewel Jacobs nog niet veel kon zeggen over de gevolgen voor FC Twente, liet hij wel weten dat er binnen enkele dagen meer duidelij zal worden over de ontwikkelingen in de zaak.

"We beraden ons op onze vervolgstappen. Die moeten over zeer, zeer korte termijn worden genomen. Dan hebben we het niet over weken, maar over dagen. De financiële consequenties kunnen groot zijn."

Jacobs hoopt wel dat iedereen die bij FC Twente betrokken is een eenheid blijft. "Ondanks alle emoties moeten we nu het hoofd koel houden. We moeten de stappen op een professionele en goedoordachte wijze zetten. We roepen iedereen op om in die lijn te handelen. "Laat één ding heel duidelijk zijn: we geven niet op, we blijven strijdvaardig."

De Tukkers hebben volgens Tubantia direct een advocaat ingeschakeld nadat het de uitspraak van de licentiecommissie te horen kreeg.
Van nu.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Wat is nou eigenlijk de daadwerkelijke oorzaak van deze straf?

-fraude?
-te laat, verkeerd reageren op sancties?
-teveel schuld?

Zonder flamewar te starten maar uit oprechte interesse. Wat is het verschil/overeenkomst met andere clubs die schulden hebben? Feijenoord, PSV, Roda, VVV bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

readytoflow schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 18:29:

-fraude?
-teveel schuld?

Zonder flamewar te starten maar uit oprechte interesse. Wat is het verschil/overeenkomst met andere clubs die schulden hebben? Feijenoord, PSV, Roda, VVV bijvoorbeeld.
Vooral dit:
Dat zijn de gevolgen van de transfer van Dusan Tadic, die in juli 2014 voor ruim 13 miljoen naar Southampton vertrok. De zaakwaarnemer bedong daarbij 3,6 miljoen euro commissie in twee tranches van 1,8 miljoen. FC Twente nam in de jaarcijfers over afgelopen seizoen alleen de eerste 1,8 miljoen op. Getracht is om het tweede deel via schijnfacturen over het nog lopende boekjaar uit te smeren. Deze kwestie wordt nog onderzocht door een forensisch accountant, de resultaten worden medio maart verwacht. Onderzoeker Ben Knüppe, die dinsdag zijn onderzoek naar het wanbeleid bij FC Twente publiceerde, heeft deze kwestie niet verder uitgediept. Maar de vraag of het resterende deel verwerkt had moeten worden in de jaarcijfers van 2014/15, beantwoordt hij alvast „stellig met ja”. Daarmee zouden de jaarcijfers ingetrokken moeten worden en is een – nieuwe – puntenstraf voor FC Twente onontkoombaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

PWM schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 18:27:
[...]

Het is legitiem. De straf is namelijk dat de licentie van Twente is afgenomen. Dat is dus de straf. De straf is dus NIET terugzetting naar JL.

De handreiking is dat Twente een NIEUWE licentie krijgt. Als Twente die nieuwe licentie wil aanvechten, moeten ze dat natuurlijk doen.
Akkoord, de licentie is ingetrokken.

Maar is het legitiem om een club zonder licentie dan direct in de JL te plaatsen? Ik dacht dat je dan onderaan mocht beginnen in klasse x. Maar dat kan ik in het oerwoud van documenten bij de KNVB niet terugvinden tijdens mijn zoektocht van het afgelopen half uur. Want dan hebben de JL clubs natuurlijk weer recht van spreken (zoals sommigen al hebben gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Bastien schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 18:37:
[...]

Maar is het legitiem om een club zonder licentie dan direct in de JL te plaatsen? Ik dacht dat je dan onderaan mocht beginnen in klasse x. Maar dat kan ik in het oerwoud van documenten bij de KNVB niet terugvinden tijdens mijn zoektocht van het afgelopen half uur. Want dan hebben de JL clubs natuurlijk weer recht van spreken (zoals sommigen al hebben gedaan).
Tuurlijk, ze hadden Twente onderaan de ladder kunnen zetten. Was volledig terecht geweest.
Maar dan waren ze binnen een jaar of 2 failliet geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 19:49
Bastien schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 18:37:
[...]

Heb de regelementen niet bij de hand, maar volgens mij is het zo dat FC Twente een nieuwe proflicentie krijgt waarmee ze in de laagste profdivisie worden geplaatst, te weten de Jupiler League.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Deadsy schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 18:40:
[...]

Tuurlijk, ze hadden Twente onderaan de ladder kunnen zetten. Was volledig terecht geweest.
Maar dan waren ze binnen een jaar of 2 failliet geweest.
Dan waren ze morgen al failliet geweest, maar dat terzijde. Maar mijn vraag is dus of de gekozen route van de KNVB nu legitiem is, mogen ze zo een (eigenlijk 'nieuwe') club in de JL plaatsen?
BoB_HenK schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 18:41:
[...]

Heb de regelementen niet bij de hand, maar volgens mij is het zo dat FC Twente een nieuwe proflicentie krijgt waarmee ze in de laagste profdivisie worden geplaatst, te weten de Jupiler League.
Ahh okee. Nou ja, ben benieuwd naar het vervolg. Zit eigenlijk niet op de biercompetitie te wachten hier in het stadion maar dat moet dan maar voor een jaartje. De vorige keer ging het ook weer in één seizoen omhoog dus hopelijk dan nu weer als het zover gaat komen.

[ Voor 39% gewijzigd door Bastien op 18-05-2016 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
PWM schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 18:27:
[...]

De redenering slaat alleen kant nog wal, want ze vonden de geldboete te ligt en hebben daarom maar besloten om over te gaan op het intrekken van de licentie én meteen het uitgeven van een nieuwe voor de JL.
Waarbij ze dat laatste zelf wel prima vonden, want een regel gaat er niet aan ten grondslag.

En dat moeten ze dan zien als 'mazzel'. Maar zo kun je ook redeneren dat de licentie intrekken wel heel zwaar is, en je dus gaat voor de geldboete + nog wat extra's, wat vrij ter invulling staat. Want dat mag schijnbaar ook gewoon, daar is geen reglement voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005

wontcachme

You catch me? No you wont

Van de telegraaf:
De licentiecommissie stelt dat het de afgelopen maanden op nog meer belastende informatie is gestuit dan voorafgaand aan het onderzoek bekend was. Was die informatie in december 2015 al bekend geweest, had de commissie de licentie naar eigen zeggen per direct en onvoorwaardelijk ingetrokken.
Dan mogen ze echt nog blij zijn dat ze uberhaupt een nieuwe licentie hebben gekregen. Hoewel ik zelf meer vind dat het gewoon ingetrokken moet worden.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Bastien schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 18:43:
[...]
Dan waren ze morgen al failliet geweest, maar dat terzijde. Maar mijn vraag is dus of de gekozen route van de KNVB nu legitiem is, mogen ze zo een (eigenlijk 'nieuwe') club in de JL plaatsen?

[...]
Ahh okee. Nou ja, ben benieuwd naar het vervolg. Zit eigenlijk niet op de biercompetitie te wachten hier in het stadion maar dat moet dan maar voor een jaartje. De vorige keer ging het ook weer in één seizoen omhoog dus hopelijk dan nu weer als het zover gaat komen.
Hangt denk ik toch deels af van de regels betreffende opvulling.

Stel de KNVB had de licentie ingetrokken en het daarbij gelaten. Dan heb je 17 clubs in de eredivisie, dit vang je volgens de regels op door de hoogst geplaatste degradant in de Eredivisie te laten (dus nr16, 17 of 18).
Maar dan heb je wel 1 club minder in de JL, omdat er 1 club minder degradeerd. Dus wat is de regel betreffende het opvullen van deze plek?

Ik denk dat dit wel eens een rol zou kunnen spelen.

@wontcachme
oftewel, blijkbaar waren het zoveel strafpunten dat automatische intrekking van de licentie de enige optie was.
Want Twente stond al op het randje, nog 1 feit en de licentie was weg.

[ Voor 8% gewijzigd door Deadsy op 18-05-2016 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Wat trouwens wel apart is aan deze constructie is dat Twente dus blijkbaar niet aan de licentievoorwaarden voldoet voor profvoetbal in NL. Want die licentie is ingetrokken. Op basis van dezelfde papieren krijg je 1 minuut later weer een nieuwe licentie voor het profvoetbal? Da's wel discutabel en zo lijkt het er voor mij op dat de KNVB hoe dan ook (nogmaals) heeft willen straffen en daarom tot zoiets zijn gekomen. Maar goed, ben erg benieuwd naar de reactie van Twente over een paar dagen. Het laatste woord is er nog niet over gesproken. :P

Nog eentje dan: hangt de uitsluiting van Europees voetbal aan de oude licentie? Immers is die straf uitgedeeld door de licentiecommissie en de oude licentie is verscheurd vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
Bastien schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 19:17:
Wat trouwens wel apart is aan deze constructie is dat Twente dus blijkbaar niet aan de licentievoorwaarden voldoet voor profvoetbal in NL. Want die licentie is ingetrokken. Op basis van dezelfde papieren krijg je 1 minuut later weer een nieuwe licentie voor het profvoetbal? Da's wel discutabel en zo lijkt het er voor mij op dat de KNVB hoe dan ook (nogmaals) heeft willen straffen en daarom tot zoiets zijn gekomen. Maar goed, ben erg benieuwd naar de reactie van Twente over een paar dagen. Het laatste woord is er nog niet over gesproken. :P

Nog eentje dan: hangt de uitsluiting van Europees voetbal aan de oude licentie? Immers is die straf uitgedeeld door de licentiecommissie en de oude licentie is verscheurd vandaag.
Misschien, maar hoe lang was deze uitsluiting?

Immers volgend jaar moeten ze kampioen worden en dus zijn ze pas het jaar erna weer in de mogelijkheid om kampioen te worden ( tenzij ze de beker winnen natuurlijk ).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Bastien schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 19:17:
Wat trouwens wel apart is aan deze constructie is dat Twente dus blijkbaar niet aan de licentievoorwaarden voldoet voor profvoetbal in NL. Want die licentie is ingetrokken. Op basis van dezelfde papieren krijg je 1 minuut later weer een nieuwe licentie voor het profvoetbal?
Nee, ze hebben genoeg fouten gemaakt om als straf hun licentie ingetrokken te krijgen. En ze hebben genoeg verbetering getoond om nu weer in aanmerking te komen voor een nieuwe proflicentie. Volgens mij is dat wel een sluitend verhaal. De enige vraag is dan of ze in de eerste divisie mogen beginnen, of in de nieuwe 2e divisie. Maar daar zijn niet echt regels voor natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:02
readytoflow schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 18:29:

-fraude?
-teveel schuld?

Het grote verschil is dat er bij de clubs die jij noemt op (min of meer) legitieme wijze financiële problemen zijn ontstaan, terwijl Twente daarnaast jarenlang herhaaldelijk verschillende frauduleuze handelingen heeft gepleegd.

In feite wordt Twente vandaag nogmaals beloond voor slecht gedrag, want als ze in december al deze informatie niet hadden achterhouden hadden we deze discussie niet gehad en was het al afgelopen. Nu hebben ze nog een half jaar wat goodwill kunnen terugwinnen en daarmee een kans verdient.

De verontwaardiging is op z'n zachts gezegd misplaatst, hoewel de emotie nu wel begrijpelijk is. Over een paar dagen is dat wel gedaald, de emoties rond de Graafschap - Ajax zijn inmiddels ook gezakt. >:)

[ Voor 28% gewijzigd door ph4ge op 18-05-2016 19:42 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Heb me er niet zo in verdiept, vandaar mijn vraag.
Als dat zo is Dan vind ik dat Twente blij mag zijn dat ze überhaupt nog betaald voetbal mogen spelen. Als is dat dan op een lager niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Quad schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 15:29:
[...]

Nouja, komt mij wel goed uit, heb op zaterdag meestal andere dingen te doen. ;)
Ik zit er vanavond er wel klaar voor.
dutchgio schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 15:44:
[...]

In plaats van op donderdag. :)
Hoop inderdaad op Liverpool, de gunfactor is hoog. :9
Ja, de Champions League finale was ook altijd op woensdag maar dat is ergens in de laatste 10 jaar naar zaterdag verplaatst om commerciele redenenen (edit: 2010 dus). Dat de EL finale niet meeverhuisde naar de zaterdag was dan ook 'vreemd'. Nu zit er zo'n gat tussen de EL en CL finales ...

Maar dat zal dan wel nog met de eigen competities te maken hebben; zie dat er nog allemaal bekerfinales dit weekend zijn.

In de UK live te zien op Youtube omdat de Europa League achter de decoder zit bij BT Sport O-)

[ Voor 9% gewijzigd door apis29 op 18-05-2016 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:49

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ph4ge schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 19:38:

De verontwaardiging is op z'n zachts gezegd misplaatst, hoewel de emotie nu wel begrijpelijk is. Over een paar dagen is dat wel gedaald, de emoties rond de Graafschap - Ajax zijn inmiddels ook gezakt. >:)
Ik denk dat de meeste emoties toch in het tijdstip zit van het melden hiervan, degradatie, promotie, zelfs wel/niet landskampioen (ok, dat zijn hoofdzakelijk de ajax-verliezers *rent hard weg*), iedereen die nu nog hardop durft te zeggen dat dit niet eerlijk is voor Twente.. dan heb je het blijkbaar niet echt gevolgd.

Enige wat mij stoort, ze pakken nu de club, de spelers, supporters.. maar de voorzitter/directeur lijkt er vooralsnog aardig mee weg te komen. Laat hem het verschil maar even bijlappen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:27
readytoflow schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 19:46:
Heb me er niet zo in verdiept, vandaar mijn vraag.
Als dat zo is Dan vind ik dat Twente blij mag zijn dat ze überhaupt nog betaald voetbal mogen spelen. Als is dat dan op een lager niveau.
Ik vind dat ook een goede compromis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Ondertussen is Blind zo wijs geweest om zijn definitieve selectie bekend te maken tijdens alle rumoer in en om de Grolsch Jupiler Veste.

Locadia, Narsingh, Memphis en nog wat kansloze bankzitters/geblesseerden hier en daar hebben een definitieve plek, en Kongolo/Karsdorp/Janmaat worden thuisgelaten. Clasie schijnt geblesseerd? Schneijer is er toch ineens weer bij..... tja. Blijf het weer lekker vaag vinden. Maar goed, kan overal opzich wel bij, behalve bij het duo Locadia en Narsingh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:02
Wat zouden de alternatieven zijn voor die twee? Wellicht Elia? Maar dat is lood om oud ijzer naar mijn idee. Kan zo snel geen andere buitenspeler bedenken die een selectie verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
JanW schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 20:39:
Wat zouden de alternatieven zijn voor die twee? Wellicht Elia? Maar dat is lood om oud ijzer naar mijn idee. Kan zo snel geen andere buitenspeler bedenken die een selectie verdient.
Dirk Kuyt natuurlijk :+ :+

Maar het is inderdaad moeilijk om een andere rechtsbuiten te verzinnen, al zou ik nog eerder el Ghazi selecteren dan Narsingh. Het is toch maar een stand in voor Promes, die is als Robben er niet is de onbetwiste nr 1 imho. Linksbuiten lijkt Memphis, ondanks dat die compleet niet in vorm is me de enige die op een basisplaats aanspraak mag maken. Die Locadia is absoluut geen teamspeler en kan het gebrekkige niveau in NL al amper aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Nee, Elia is ook niks.
Hoedt/De Roon had ik erbij gehaald, maar blijkbaar is dat te ver om in beeld te komen.
Focu-Mensah ook zo snel mogelijk laten spelen, die is momenteel geblesseerd geloof ik.

Memphis moet je ook gewoon niet oproepen, in deze vorm is dat net zo als Narsingh/Locadia.
Maar er is ook niet veel beters inderdaad, het is gewoon nogal magertjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
dutchgio schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 20:46:
Nee, Elia is ook niks.
Hoedt/De Roon had ik erbij gehaald, maar blijkbaar is dat te ver om in beeld te komen.
Focu-Mensah ook zo snel mogelijk laten spelen, die is momenteel geblesseerd geloof ik.

Memphis moet je ook gewoon niet oproepen, in deze vorm is dat net zo als Narsingh/Locadia.
Maar er is ook niet veel beters inderdaad, het is gewoon nogal magertjes...
Zou inderdaad bijna Hoedt en de Roon vergeten.

Fosuh Mensah er niet bij was me nog niet eens opgevallen, maar dat kan zomaar een gevalletje Ziyech 2 worden als Blind aan blijft klooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Wat. Een. Doelpunt! Van Sturridge.
Geweldige goal!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:40
Zo! Goaltje hoor van Sturridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Inderdaad, prachtig buitenkantje :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Mooie goal zeg! Come on you Reds!

2-0 afgekeurd helaas...

[ Voor 29% gewijzigd door Vlassie1980 op 18-05-2016 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hoeveel keer mag Sevilla nog hands maken in het eigen strafschopgebied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
gambieter schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 21:26:
Hoeveel keer mag Sevilla nog hands maken in het eigen strafschopgebied?
Misschien moet de scheids even op de hoogte gesteld worden dat je de bal niet met de hand mag raken :+

Liverpool speelt lekker. Aanvallend, fris voetbal, leuk om naar te kijken. Tis geen ordinaire schaakpot in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Liverpool weet altijd wel finales leuk te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Laat die Spanjaarden maar lekker op de bek gaan! Go reds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Klabam! 1-1! Wow.
Binnen 20 sec na aftrap 2e helft.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Ja... 1-1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Chips... dat is snel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

WOW ! XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Snap die studio gesprekken net ook niet.Claimen ook nog eens dat Liverpool dit soort wedstrijden volhoudt. Als Liverpool 1 ding NIET doet, is het hele wedstrijden scherp spelen.

Ik zei hier net nog dat hij er in 5 minuten wel in zou liggen. Is dus 5 seconden:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Die coach van Sevilla heeft een heleboel peper in reten gestopt, zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
En bijna de 2-1 van sevilla. Damnit, opletten Liverpool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Die stond goed vrij, liep wel heel makkelijk weg.

[ Voor 42% gewijzigd door SR8 op 18-05-2016 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Phoeh.. nipt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Ai ai, dat wordt lastig voor Liverpool zo.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nou, Liverpool moet wel een goede comeback maken nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyramiden
Ik heb een hekel aan Spanjaarden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Laatst online: 13:20

Fiber

Beaches are for storming.

Fraaie goal hoor...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Die past ook wel precies hoor! Leuke pot, nu moet Liverpool komen.

Come on you Reds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Man, het lijkt wel of de Liverpool-spelers een slaappil hebben genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Dat je zo erg in slaap kunt vallen in zo'n wedstrijd...

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Wat een enorm verschil tussen de 1e en 2e helft, lijkt bijna wel op matchfixing 8)
Zo gaan die handsballen in de 1e helft wel tellen

[ Voor 23% gewijzigd door LZ86 op 18-05-2016 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Wauw.. 1-3!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 22:15
Dag Liverpool ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

iPodKiller schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 22:07:
Nou, Liverpool moet wel een goede comeback maken nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Gespeeld, dat trucje doet Liverpool niet meer na wat ze in 2005 deden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Die grensrechter die vlagte, mag nooit meer in een stadion komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:52
Kennen die spelers en de grensrechter de spelregels niet ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Die scheidsrechter ook niet met die 3 handsballen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Laatst online: 13:20

Fiber

Beaches are for storming.

Lijkt er inderdaad wel op. Wat laat Liverpool het lopen zeg.

Die Coke opstellen was dus een goede zet.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Spanjaarden kennen niet van je winnen, maar je ken wel van ze verliezen. Het zijn en blijven Spanjaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
gambieter schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 22:17:
Spanjaarden kennen niet van je winnen, maar je ken wel van ze verliezen. Het zijn en blijven Spanjaarden.
Haha, die moet ik onthouden ;)

Edit: Het Spaanse feest gaat beginnen...

Edit 2: Kijk em strompelen...

[ Voor 13% gewijzigd door Pyramiden op 18-05-2016 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ben je vanavond nou liever Twente of Liverpool fan?

Ondertussen kondigt de FIOD een onderzoek aan naar Twente en geeft de licentie commisie aan zelfs in 2016 nog voor te zijn gelogen door het nieuwe Twente bestuur. Blijft een wonder dat de stekker er niet uit getrokken is.

Ook leuk: De supporters vereniging geeft aan alleen nog vertrouwen in de rechter te hebben. Ben benieuwd of ze er ook zo over denken als de FIOD een beerput open trekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
PWM schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 22:26:
Ben je vanavond nou liever Twente of Liverpool fan?

Ondertussen kondigt de FIOD een onderzoek aan naar Twente en geeft de licentie commisie aan zelfs in 2016 nog voor te zijn gelogen door het nieuwe Twente bestuur. Blijft een wonder dat de stekker er niet uit getrokken is.

Ook leuk: De supporters vereniging geeft aan alleen nog vertrouwen in de rechter te hebben. Ben benieuwd of ze er ook zo over denken als de FIOD een beerput open trekt
Ben wel benieuwd waarover men in 2016 nog heeft gelogen, kan me niet voorstellen dat ze zo dom zijn.
Ik lach me kapot als ze naar de rechter gaan, de rechter stelt ze in het gelijk en de KNVB reageert hierop door de licentie volledig in te trekken en dat ze dan verder mogen bij de amateurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Deadsy schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 22:32:
[...]

Ben wel benieuwd waarover men in 2016 nog heeft gelogen, kan me niet voorstellen dat ze zo dom zijn.
Ik lach me kapot als ze naar de rechter gaan, de rechter stelt ze in het gelijk en de KNVB reageert hierop door de licentie volledig in te trekken en dat ze dan verder mogen bij de amateurs.
Dan zouden ze ook failliet zijn. Ik denk dat de kans al groot is dat ze in de JL een doorstart moeten maken. Die schuld van hen lijkt me niet te dragen met de inkomsten uit de JL.
Pagina: 1 ... 102 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder