Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Klor schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 11:21:
[...]
Dat foutje van vorig jaar toen je de season pass voor $ 20 kon kopen en dan het hele spel + season pass kreeg is toch wel een goeie aankoop geweest zo achteraf :*)
De season pass kreeg je er juist niet bij. Ik niet althans. Als je de game kocht, kreeg je volgens mij de season pass en als je de season pass kocht, kreeg je de game.

Jij kan The Following dus gratis downloaden?

Verwijderd

Beakzz schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 11:30:
Wat voor problemen dan? Bij mij werkt het vanaf het begin vlekkeloos. Nu is het wel zo dat ik nooit in de app zelf kom en alleen Spotify connect gebruik via de Iphone of Ipad. Ben er nog steeds blij mee, want ik heb nu altijd eigen muziek aan met sportgames en bij GTA online.

Zou alleen nog graag een podcast app zien (Overcast bv.).
Af en toe kleine afspeel problemen tussen mijn laptop en PS4 met Spotify.

Tijd voor een update dus, de desktop Spotify app krijgt ook regelmatig updates zoals dat hoort.
Wat doe je precies met je laptop dan? Er zit toch Spotify op de PS4 welke je met je smartphone/tablet kunt bedienen?

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

bram1984 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 11:32:
[...]

De season pass kreeg je er juist niet bij. Ik niet althans. Als je de game kocht, kreeg je volgens mij de season pass en als je de season pass kocht, kreeg je de game.

Jij kan The Following dus gratis downloaden?
Ja, volgens mij kreeg ik later van de verkoper een mailtje met daarin een code voor de seasonpass ofzo.
Of misschien via playstation zelf. Geen idee meer eigenlijk. Hij was in ieder geval gratis. Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BfVUco9.png
Klor schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 11:49:
[...]

Ja, volgens mij kreeg ik later van de verkoper een mailtje met daarin een code voor de seasonpass ofzo.
Of misschien via playstation zelf. Geen idee meer eigenlijk. Hij was in ieder geval gratis. [afbeelding]
Hmmm. Vaag. Ik heb al afgerekend net, dus niet dat het voor mij nog uitmaakt. Maar ga toch ff kijken zo.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Beakzz schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 11:19:
[...]
Kijk ff naar de backup functie van je PS4. Dan worden gewoon alle profielen en savegames naar de USB gekopieerd. In 1 lange...ik herhaal lange keer ;) (bij mij 3,5 uur).

En je kan op de PS4 ook zien welke games allemaal naar de cloud saven. Normaal gesproken alles.
Thanks, vanavond nog maar eens op zoek naar de back-up functie ipv de kopieer functie.... 8)7

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

bram1984 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 11:52:
[...]

Hmmm. Vaag. Ik heb al afgerekend net, dus niet dat het voor mij nog uitmaakt. Maar ga toch ff kijken zo.
Kennelijk is het via een sony bericht gegaan. https://www.reddit.com/r/...g_users_who_bought_dying/
Dat bericht zal er nu wel niet meer staan denk ik.

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Beakzz schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 11:19:
[...]
Kijk ff naar de backup functie van je PS4. Dan worden gewoon alle profielen en savegames naar de USB gekopieerd. In 1 lange...ik herhaal lange keer ;) (bij mij 3,5 uur).

En je kan op de PS4 ook zien welke games allemaal naar de cloud saven. Normaal gesproken alles.
Dat is volgens mij alleen zo lang als je gehele schijf (dus Inclusief applicaties) backupped op externe USB disk. Als je alleen instellingen, saves, gebruikers en profielen aanvinkt, en de Applicaties dus uitzet ben je in een kwartier klaar.
Bij een schijf- of PS4 wissel moet je dan natuurlijk wel alle games/patches/addons opnieuw downloaden (heb ik zelf gisteren ook moeten doen, en dat duurt gewoon 24u+ , belachelijk echt, iets van 500Gb ofzo)

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Klor schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 12:24:
[...]

Kennelijk is het via een sony bericht gegaan. https://www.reddit.com/r/...g_users_who_bought_dying/
Dat bericht zal er nu wel niet meer staan denk ik.
Ik zie 'm niet als Season Pass in mijn US Media Tab staan, dus zal wel niet het geval zijn bij mij.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
bram1984 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 11:19:
[...]

Ah zo. Ja dat is een goede vraag. Misschien weet user ASN dit? Dat is de expert op dit gebied. Een vlugge blik op Google leert mij dat savegames regio gebonden zijn, dus ik zou het risico niet nemen.
Mij lijkt het dat ze account gebonden zijn. Je koopt een game in de US store. Dat start je daarna met je EU account. Dan zal de game voor dat profiel een save aanmaken. Daar kun je met je US account niet bij want die heeft zijn eigen saves.

Ik durf alleen niet te zeggen of de enhanced edition ook saves van de originele games ziet. Onder hetzelfde account.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:07

kaanmijo

Picobello B.V.

Heeft iemand hier The Witness al gespeeld? Ik ben erg enthousiast over deze game maar heb geen idee hoe het speelt. Is het aan aanrader?

• Scrisissszzz
kaanmijo schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 12:40:
Heeft iemand hier The Witness al gespeeld? Ik ben erg enthousiast over deze game maar heb geen idee hoe het speelt. Is het aan aanrader?
Ik zou zeggen zoek in dit topic. Er zijn pagina's vol over ;)

En het heeft volgens mij ook een eigen topic :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-11 18:51

Phydomir

Dennis

kaanmijo schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 12:40:
Als het jouw type game is dan is het ene echte aanrader.

\[PS4|PC] The Witness

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Verwijderd

Ik ben nu wel benieuwd naar Unravel, twijfel alleen nog of ik hem voor pc of ps4 ga kopen, aangezien hij voor beiden even duur is.

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:07

kaanmijo

Picobello B.V.

Phydomir schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 12:41:
[...]

Als het jouw type game is dan is het ene echte aanrader.

\[PS4|PC] The Witness
Die had ik nog niet gevonden, bedankt!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:09
martincm schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 12:29:
[...]

Dat is volgens mij alleen zo lang als je gehele schijf (dus Inclusief applicaties) backupped op externe USB disk. Als je alleen instellingen, saves, gebruikers en profielen aanvinkt, en de Applicaties dus uitzet ben je in een kwartier klaar.
Was het maar zo'n feest, want alles wordt beveiligd op de USB stick gezet. Als ik alle applicaties mee had genomen was het eerder richting de 13 uur gegaan denk ik. Terug zetten gaat wel snel.

• Phase
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 12:44:
Ik ben nu wel benieuwd naar Unravel, twijfel alleen nog of ik hem voor pc of ps4 ga kopen, aangezien hij voor beiden even duur is.
Ik heb hem zojuist gelijk gekocht voor de ps4 na het zien van dat filmpje eerder in het topic. Wordt naar de ps4 gepushed as we speak, nu alleen nog wachten tot mijn werkdag erop zit :P

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:09
Phase schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 12:51:
[...]

Ik heb hem zojuist gelijk gekocht voor de ps4 na het zien van dat filmpje eerder in het topic. Wordt naar de ps4 gepushed as we speak, nu alleen nog wachten tot mijn werkdag erop zit :P
I want! Net nog even de review gekeken op Gametrailers (die er helaas mee stoppen :( ). Deze game ziet er echt top uit ook al hou ik (op Rayman en Mario 2D na) niet zo van platformers. Toch ga ik nog even wachten, want ik zou niet weten wanneer ik deze moet spelen. Voorlopig heb ik pas een uur in The Witness zitten en hang ik het grootste deel van mijn gametijd weer in GTA online rond.

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-11 18:10
Phase schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 12:51:
[...]

Same!

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-11 17:09

Kju

Nee maar ik ben ook benieuwd naar The Following. Vooral de handling van de vuurwapens. Ik heb toch steeds de neiging om eerst te aimen met L2 voordat ik schiet (en heel soms probeer ik te rollen a la GTA :+)

PSN: Kjujay

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-11 15:05
Kju schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 15:06:
Nee maar ik ben ook benieuwd naar The Following. Vooral de handling van de vuurwapens. Ik heb toch steeds de neiging om eerst te aimen met L2 voordat ik schiet (en heel soms probeer ik te rollen a la GTA :+)
De handling van de vuurwapens zal hetzelfde zijn als de originele game? Maar die gebruik je maar zelden. Het draait om melee.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-11 15:40
Staat op metacritic gewoon op een 82.
Maar zullen altijd negatievere reviews zijn.
Maar een 82 is zeer netjes.

Zie wel firewatch zakken op metacritic. Was 80 nu 75.
Misschien maar op pc halen...

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Kju
  • Laatst online: 15-11 17:09

Kju

bram1984 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 15:13:
[...]

De handling van de vuurwapens zal hetzelfde zijn als de originele game? Maar die gebruik je maar zelden. Het draait om melee.
Ik blijf toch wel liever op een afstand van bombers en toads en niet altijd kan je dichtbij genoeg komen om een granaat te gooien. En het blijft gewoon leuk om te schieten... :Y

PSN: Kjujay

Kju schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 15:20:
[...]

Ik blijf toch wel liever op een afstand van bombers en toads en niet altijd kan je dichtbij genoeg komen om een granaat te gooien. En het blijft gewoon leuk om te schieten... :Y
Er zit een kruisboog in, dus we kunnen eindelijk silenced aan de slag. Ik vind die aggressieve dudes die je met vuurwapens aantrekt een stuk irritanter dan bombers en toads.

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

New on PS Store this week: Firewatch, Gone Home, Unravel, Dying Light: The Following, more:

Nieuw in de PS Store deze Week

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CaxyUUlUMAAOxHG.jpg

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Wat is het verschil tussen Firewatch (PS4) en Firewatch Bundle (PS4)?

• wolkeh
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-11 19:23
Bij de bundle zit een thema.

Losse game/bundle zou om 18:00 GMT toegevoegd moeten worden aan de store.

[ Voor 57% gewijzigd door wolkeh op 09-02-2016 16:30 ]

• addictive
niekvandermeer schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 16:25:
Wat is het verschil tussen Firewatch (PS4) en Firewatch Bundle (PS4)?
Bij de bundle zit ook de theme erbij :)

Deze dus: http://i.imgur.com/Slap1gl.png

Verwijderd

Die theme is wel mooi, die ga ik sowieso wel kopen, ben benieuwd hoe duur die theme los zal zijn.

• addictive
Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 16:58:
Die theme is wel mooi, die ga ik sowieso wel kopen, ben benieuwd hoe duur die theme los zal zijn.
Ze hebben ook gave wallpapers: http://blog.camposanto.co...llpaper-when-we-redid-the

Verwijderd

Had ik inderdaad al gezien. Ik gebruik op mijn telefoon al tijden een wallpaper van Firewatch :)

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-11 17:15

OzzieMann

PSN: OzzieMann

En voor degene die de closed beta nog geïnstalleerd hebben staan komt er een update.
https://mobile.twitter.co...status/697106729172148227

https://untappd.com/user/OzzBier

• Homeland
  • Niet online
https://store.playstation...04118_00-FIREWATCH0000000

Firewatch is online, 18euro voor PS+, is volgens mij zonder de theme die 3,50 kost.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-11 17:21
niekvandermeer schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 19:41:
https://store.playstation...04118_00-FIREWATCH0000000

Firewatch is online, 18euro voor PS+, is volgens mij zonder de theme die 3,50 kost.
Aan de ene kant lijkt het me echt onwijs suf en stom, maar aan de andere kant ben ik wel erg benieuwd.

• Homeland
  • Niet online
418O2 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 19:46:
[...]

Aan de ene kant lijkt het me echt onwijs suf en stom, maar aan de andere kant ben ik wel erg benieuwd.
Hier is hij aan het downloaden, dus over een minuut of 20 kan ik beginnen.

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik kreeg net een email dat Firewatch uit is. Lijkt me wel een leuk spel. Hmmm... even over nadenken :)

PSN id: NL_SToRM

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:58
Die Firewatch bundel is nergens te bekennen. Best jammer, want de theme ziet er best nice uit. Ik heb maar gewoon de game los gekocht.

Shikata ga nai.

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
Shinobi-vs-Gast schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 20:13:
Die Firewatch bundel is nergens te bekennen. Best jammer, want de theme ziet er best nice uit. Ik heb maar gewoon de game los gekocht.
helemaal mee eens, had er zo naar uitgekeken... dan maar geen thema

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-11 18:10
Net de eerste twee levels van Unravel gespeeld. Mooie en rustige game. Ook de muziek en omgevingsgeluiden klinken goed, helemaal met een surround set waarbij je voor je de muziek hoort en achter je de vogels en de zee hoort.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• Scrisissszzz
Paar uur the following erop zitten. Leuke dlc tot nu toe. Aardig grote map. Buggy leuke toevoeging vooral in coop. Volatile hives ook :)

Kan me hier weer prima mee vermaken!

• Homeland
  • Niet online
Firewatch uitgespeeld, volgens PSNprofiles in 2:43. Erg korte game, daardoor wel prijzig maar het is wel erg goed. Mooi verhaal, super graphics, sfeertje wat geweldig is. Voelt bijna filmisch op momenten, echt een aanrader.

Af en toe wel wat framerate drops maar die maken de hele ervaring eigenlijk nooit minder. Muziek, geluiden, verhaal, een van de fijnste games die ik in tijden heb gespeeld al voelt het op veel manieren totaal niet als een game aan, meer een interactieve film.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-11 13:12
Firewatch is echt een leuke game. Speel hem momenteel op de PC, ga hem later ook nog wel op de PS4 halen als hij wat goedkoper is geworden.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Homeland
  • Niet online
Het viel mij mee, geen crashes, af en toe dus wat framerate drops.

Verwijderd

Firewatch sla ik over tot er een leuke discount komt.

Bijna alle PS4 spellen zijn binnen een maand na uitkomst met discount verkrijgbaar.

Tenminste dat was in het verleden ook al zo.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11 17:22

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 05:46:
Firewatch sla ik over tot er een leuke discount komt.

Bijna alle PS4 spellen zijn binnen een maand na uitkomst met discount verkrijgbaar.

Tenminste dat was in het verleden ook al zo.
Ik wacht met je mee. Heb even de review op IGN bekeken en het lijkt me een fantastische game. Maar (net als The Witness waar ik op dit moment -zowaar samen met mijn vriendin- veel plezier aan beleef) dit is een game die over een half jaar ook net zo tof is. En dan kost hij 9 euro op PSN. Of ik wacht een jaar. Dan issie gratis.

Die "strategie" van PSN houdt mij wel tegen om snel games te kopen merk ik in 't algemeen. De kwaliteit van de games is tegenwoordig zo hoog dat er niet echt noodzaak is om 'm direct te kopen. Tenzij het straks 12 april is. Want Dark Souls 3 koop ik direct. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-11 19:17
Ik probeerde gister via shareplay Naruto Ultimate Ninja Storm 4 tegen een vriend van mij te spelen, deze functie leek echter gedisabled, zo ook Black Ops 3. Dat is wel jammer, eerste keer dat ik teleurgesteld ben door shareplay.

Als iemand houdt van vechtspellen, dan zijn de Naruto games echt aanraders. Is vooral leuk met vrienden.
Mortal Kombat, Tekken, Soulcalibur zijn er helemaal niks bij vergeleken.
Bij Naruto Ultimate Ninja Storm kun je namelijk op een echte battleground vechten, dit is dan een level waarin je free range of motion hebt. Dus niet alles standaard van de zijkant bekijken zoals bij de 3 andere bovenstaande games.
De game mechanics zijn ook echt mega fijn, en alles is gewoon goed uitgewerkt.
Ik heb Naruto Ultimate Ninja Storm 2 en 3 gespeeld, beide super spellen, ben echt super hyped voor deel 4!

Verwijderd

Veel nieuwe releases deze week in de Playstation Store. Waar de aandacht vooral uitgaat naar Firewatch, Unravel, Dying Light en in mindere mate Gravity Rush Remastered wil ik jullie wijzen op de game Lovers in a Dangerous Spacetime. De game is 1 week met 30% PS+ korting te koop voor 10,49. Op Metacritic scoort deze game op de PS4 momenteel een 8,5 (op basis van 2 recensies). Playstation Universe (psu.com) prijst de game (space shooter) vanwege zijn (couch) co-op play en Metrovania speelstijl. In de tekst wordt wel nadrukkelijk aangegeven dat ze hopen dat er in de toekomst online co-op zal volgen.
Ik heb me gisteren trouwens uitstekend vermaakt met The Following. Echt een compleet andere setting en dit heeft veel meer een "The Walking Dead" vibe, wat ik persoonlijk een stuk toffer vind.

De map is echt huge voor DLC begrippen en de buggy is een toffe toevoeging. Alleen jammer dat de Volatiles net zo snel zijn als het ding (op het begin althans).

Verder had er iets minder lockpicking in gemogen. Daar ben je toch wel veel tijd aan kwijt. Helemaal als je net als ik alles open wilt maken.

De reviewer van Kotaku raadt overigens aan om op Hard te spelen voor de ultieme ervaring, maar daar ben ik snel weer vanaf gestapt. Als ik moeilijk wil, ga ik wel Bloodborne spelen, maar dit was eerder frustrerend. Menselijke tegenstanders die je uit alle hoeken kunnen raken, geen prompts meer van items na gebruik survival sense, en lock picken leek ook een stuk moeilijker, waardoor ik daar dus nóg meer tijd mee bezig was.

Verder weer lekker veel quests te doen en veel loot te verzamelen. Ik vind helemaal mooi.

• Homeland
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 07:12:
[...]

Drops tot 10. Dat vind ik niet meevallen.
Of de fps tot 10, 15 of 20 daalde, geen idee, het was voor mij nooit storend ook omdat het toch een erg trage game is. Het schijnt minder te zijn als je de auto-save uit zet.

Zag ook commentaar op Neogaf over camera besturing, daar had ik ook geen problemen mee voelde allemaal erg goed aan.

• Scrisissszzz
bram1984 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 08:59:
Ik heb me gisteren trouwens uitstekend vermaakt met The Following. Echt een compleet andere setting en dit heeft veel meer een "The Walking Dead" vibe, wat ik persoonlijk een stuk toffer vind.

De map is echt huge voor DLC begrippen en de buggy is een toffe toevoeging. Alleen jammer dat de Volatiles net zo snel zijn als het ding (op het begin althans).

Verder had er iets minder lockpicking in gemogen. Daar ben je toch wel veel tijd aan kwijt. Helemaal als je net als ik alles open wilt maken.

De reviewer van Kotaku raadt overigens aan om op Hard te spelen voor de ultieme ervaring, maar daar ben ik snel weer vanaf gestapt. Als ik moeilijk wil, ga ik wel Bloodborne spelen, maar dit was eerder frustrerend. Menselijke tegenstanders die je uit alle hoeken kunnen raken, geen prompts meer van items na gebruik survival sense, en lock picken leek ook een stuk moeilijker, waardoor ik daar dus nóg meer tijd mee bezig was.

Verder weer lekker veel quests te doen en veel loot te verzamelen. Ik vind helemaal mooi.
Ik heb me ook goed vermaakt met The Following gisteren. Coop gedaan met een vriend net als de base game en dat was toch af en toe weer hilarisch. In het begin is het wel spijtig dat je zoveel screws nodig hebt om je buggy te fixen. Ik had nogal een Carmageddon vibe en moest en zou iedere zombie raken, dus was aardig wat tijd kwijt met het zoeken en kopen van screws om die buggy te maken haha. En zoveel waren er niet te vinden vond ik.
Schijnt beter te worden als je je skill tree meer vol hebt maar toch. Beetje hetzelfde als met de medpacks vorig jaar toen je aan de game begon. Je begint lastig en daarna zwaar OP. maar de game blijft fun! :)

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-11 20:40
Neem je in de Following je Skills over van het orgineel. Die had ik maxed en dan is het op een gegeven moment echt veel te makkelijk

PSN ID Binloading_nl

• Scrisissszzz
Ja je neemt je stats en wapens mee. Maar de moeilijkheidsgraad ligt volgens mij wel wat hoger.

Had gister het gevoel dat ik toch snel doodging, vooral bij kogels. Kan ook zijn dat ik er weer moest inkomen aangezien ik de game 10 maanden niet had gespeeld :P

steefje schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 09:49:
Neem je in de Following je Skills over van het orgineel. Die had ik maxed en dan is het op een gegeven moment echt veel te makkelijk
Speel op Hard of Nightmare. Dan maakt een volle skilltree weinig uit. ;)

• addictive
bram1984 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 07:12:
[...]

Drops tot 10. Dat vind ik niet meevallen.
Ik heb voor alsnog enkel framerate drops gehad tijdens het autosaven, volgens mij is dit ook uit te zetten dus dan zou het 'probleem' opgelost zijn.

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-11 17:15

OzzieMann

PSN: OzzieMann

bram1984 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 10:28:
[...]

Speel op Hard of Nightmare. Dan maakt een volle skilltree weinig uit. ;)
steefje schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 09:49:
Gisteren bij gebrek aan The Following toch maar even DL opgestart en op Hard mode een paar sidequests gedaan. Das toch echt wel een stuk uitdagender dan het voorheen was. :D
Visum voor morgenavond is inmiddels geregeld. Heb er zin an. 8)

[ Voor 22% gewijzigd door OzzieMann op 10-02-2016 11:18 ]

https://untappd.com/user/OzzBier

• NoGinryuGo
  • Laatst online: 14-11 09:07
nickvanozzie schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:18:
[...]

[...]

Gisteren bij gebrek aan The Following toch maar even DL opgestart en op Hard mode een paar sidequests gedaan. Das toch echt wel een stuk uitdagender dan het voorheen was. :D
Hiero idem. Denk dat ik vanaf 1800 de intro doe, tot ik mijn buggy heb. En dan maar eens hersenloos carmageddon style een zooitje zombies ga platwalsen. In hard mode, want normaal is echt wat to easy nu.
nickvanozzie schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:18:
[...]

[...]

Ik ging bij het begin, wanneer je de buggy moet jatten, echt 5 of 6x achter elkaar dood. Je kan niet veel hebben dan.

Terug op normal gezet. Ik ben liever gewoon een badass en zombies de baas, zoals het hoort. :+

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:37

Voxalizer

Quicksilver Bullets

spaceboy schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 07:39:
[...]

Ik wacht met je mee. Heb even de review op IGN bekeken en het lijkt me een fantastische game. Maar (net als The Witness waar ik op dit moment -zowaar samen met mijn vriendin- veel plezier aan beleef) dit is een game die over een half jaar ook net zo tof is. En dan kost hij 9 euro op PSN. Of ik wacht een jaar. Dan issie gratis.
Kijk eens wat een wijsheid. :P
Het ligt natuurlijk aan hype effecten maar volgens mij vergeten mensen maar al te vaak dat je een game niet perse op release hoeft te spelen.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
martincm schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 12:29:
[...]
Bij een schijf- of PS4 wissel moet je dan natuurlijk wel alle games/patches/addons opnieuw downloaden (heb ik zelf gisteren ook moeten doen, en dat duurt gewoon 24u+ , belachelijk echt, iets van 500Gb ofzo)
Dank!
Beakzz schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 12:51:
[...]
Was het maar zo'n feest, want alles wordt beveiligd op de USB stick gezet. Als ik alle applicaties mee had genomen was het eerder richting de 13 uur gegaan denk ik. Terug zetten gaat wel snel.
Gisteravond via de back-up-functie (i.p.v. kopieerfunctie) alle instellingen, saves, gebruikers en profielen op een back-up usb-stick gezet en dat was echt letterlijk met een kwartiertje klaar.

Nu wachten op de 2TB schijf.... vanmorgen mail gehad dat deze is vertraagd in levering (had hem vandaag verwacht).

Verwijderd

Shinobi-vs-Gast schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 20:13:
Ik heb de reacties gelezen op het Playstation Blog en onder meer in de VS en UK is de bundel wel beschikbaar. De bundel is verder niet in alle Europese landen uitgebracht om een diversiteit aan redenen of in de woorden van ontwikkelaar Campo Santo: @SakuraHime82 hi there! i don't think we'll have the bundle on the german store for a bunch of stupid reasons so don't wait!

Twitter

Dus, als je het thema echt tof vindt, dan kun je het beter los kopen.
sanre4l schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 08:55:
Als iemand houdt van vechtspellen, dan zijn de Naruto games echt aanraders. Is vooral leuk met vrienden.
Dat is nogal een uitspraak die je daar doet :D

Even zitten kijken... doe mij maar de oude vertrouwde 2D fighter.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

sanre4l schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 08:55:
Ik probeerde gister via shareplay Naruto Ultimate Ninja Storm 4 tegen een vriend van mij te spelen, deze functie leek echter gedisabled, zo ook Black Ops 3. Dat is wel jammer, eerste keer dat ik teleurgesteld ben door shareplay.

Bij Naruto Ultimate Ninja Storm kun je namelijk op een echte battleground vechten, dit is dan een level waarin je free range of motion hebt. Dus niet alles standaard van de zijkant bekijken zoals bij de 3 andere bovenstaande games.
De game mechanics zijn ook echt mega fijn, en alles is gewoon goed uitgewerkt.
Ik heb Naruto Ultimate Ninja Storm 2 en 3 gespeeld, beide super spellen, ben echt super hyped voor deel 4!
Heb het ruim voor de release op abunai kunnen proberen. Vond er om eerlijk gezecht geen zak aan. Rise of a Ninja en Broken Bond waren een stuk beter.

Verwacht eigenlijk niet heel van fighters op de ps4. Tekken 7 kijk ik zeker naar uit en DOA Last Round komt er ook nog. Maar de laatste GG viel erg tegen (geen Bridget met trol yoyo :'( ) UMvsC bestaat niet meer, Virtua Fighter hoor je niks meer van, Blazblue stopt met het volgende deel. Dan blijft naast Tekken alleen Street Fighter V nog over. Of zijn er nieuwe toppers die ik nu over het hoofd zie?
Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 14:04:
[...]
Of zijn er nieuwe toppers die ik nu over het hoofd zie?
Mortal Kombat X vergeten? ;)

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Skullgirls 2nd Encore is ook erg tof.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Scrisissszzz
Dead or Alive vanwege geniaal character design :P

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Scrisissszzz schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 14:25:
Dead or Alive vanwege geniaal character design :P
Nah, staat helemaal onderaan mijn lijstje favorieten.

• Scrisissszzz
On_E schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 14:28:
[...]

Nah, staat helemaal onderaan mijn lijstje favorieten.
Het was ook een verre van serieuze opmerking ;)

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Scrisissszzz schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 14:34:
[...]

Het was ook een verre van serieuze opmerking ;)
Er zijn volgens mij nog best wat fans van de serie maar ik heb de gameplay nooit echt wat gevonden, naast dat mijn tenen krommen van de character designs. ;)

• Scrisissszzz
On_E schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 14:35:
[...]

Er zijn volgens mij nog best wat fans van de serie maar ik heb de gameplay nooit echt wat gevonden, naast dat mijn tenen krommen van de character designs. ;)
Ik ook niet. De series die ik altijd leuk heb gevonden zijn Mortal Kombat, Soul Calibur en Street Fighter. En Killer Instinct vroeger.

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Scrisissszzz schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 14:39:
[...]

Ik ook niet. De series die ik altijd leuk heb gevonden zijn Mortal Kombat, Soul Calibur en Street Fighter. En Killer Instinct vroeger.
tekken :)

De eerste killer instinct op de SNES was tof, die remake van een paar jaar terug viel mij zwaar tegen

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:15
Injustice: Gods among men is ook nog een fighter. Vond er niet zoveel aan trouwens. Ik zou een nieuwe Soul Calibur wel leuk vinden.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Ik heb Street Fighter V iig in pre-order staan in de store, eerste keer sinds DriveClub in 2014 dat ik dat doe. :)

Verwijderd

PlayStation Store deal van de week geeft korting op God of War III Remastered:

Klik Hier om te Kopen

God of War III Remastered voor €19,99.

(Een echte aanrader voor dat geld weet ik uit eigen ervaring)
Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 15:33:
PlayStation Store deal van de week geeft korting op God of War III Remastered:

Klik Hier om te Kopen

God of War III Remastered voor €19,99.

(Een echte aanrader voor dat geld weet ik uit eigen ervaring)
Bij release gekocht, maar na 3x spelen nooit meer aangeraakt. Kwam er niet meer doorheen op een gegeven moment.

• Scrisissszzz
Alle God of War games gespeeld. Allemaal tof. Maar niet zo tof dat ik deel 3 weer zou kopen.

Een eventueel volgend deel zou wel instabuy zijn :)

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:51
GTA V is nu ook in de aanbieding zag ik.
Maar toch nog redelijk aan de prijs voor 46 euro

PSN: McMillan0984

Verwijderd

PlayStation Europe

Get in touch with your evil side is strategy epic Dungeons 2, just announced for PS4:

Meer Info over de Game

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Mauz1978

Console War Veteran

Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 17:18:
PlayStation Europe

Get in touch with your evil side is strategy epic Dungeons 2, just announced for PS4:

[video]

Meer Info over de Game
Ziet er leuk uit! Die ga ik in de gaten houden, thanks voor de post Dennis.

Something under the bed is drooling

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Co-op RPG Sword Coast Legends brings D&D adventures to PS4 this spring. Check it out:

Klik Hier voor meer Info

Afbeeldingslocatie: https://farm2.staticflickr.com/1586/24914334395_81533ca4fe_b.jpg

(Ziet er uit als de zeer vermakelijke Diablo spellen)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:15

Exirion

Gadgetfetisjist

Clavat schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 15:49:
Voor die prijs had ik 'm vlak na de release bij de Media Markt al.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-11 21:20

Rick-Jan

always connected

Dennis585 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 18:11:

(Ziet er uit als de zeer vermakelijke Diablo spellen)
Voor de PC is ie in ieder geval met co-op erg vermakelijk!

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

• addictive
Is er geen Horizon: New Dawn topic? Of kijk ik er nu helemaal overheen?

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
addictive schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 18:51:
Is er geen Horizon: New Dawn topic? Of kijk ik er nu helemaal overheen?
je hebt gelijk, er is inderdaad nog geen Horizon: Zero Dawn topic.. maar duurt nog wel even voor die game uitkomt gok ik.
Dennis, stop eens met posten...
... ik wil GoW III helemaal niet kopen, maar voor 19,99 wordt het wel heel verleidelijk :P

Heb 'm al een paar keer rondgespeeld op ps3; meest epische game ooit gespeeld :D
Maar ik heb met Tomb Raider 2012 mijn remaster-lesje wel geleerd: buiten de (iets) mooiere graphics is het precies dezelfde game waar je natuurlijk niet twee keer voor gaat betalen.
Desalniettemin een zeer aantrekkelijk prijsje voor mensen die 'm nog niet gespeeld hebben :)

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik had nog nooit een Diablo game gespeeld, vd week gekocht in de store, man wat vermaak ik me daarmee, echt schitterend in elkaar gezet. Hoe alles precies werkt nog qua die stats etc weet ik nog niet maar wat een hack partij nice!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:33

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Was van plan Firewatch te halen, tot ik las dat de game in minder dan 3 uurtjes uit te spelen is? dan vindt ik 18 euro toch aan de dure kant...

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Sipio schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 21:48:
Ik had nog nooit een Diablo game gespeeld, vd week gekocht in de store, man wat vermaak ik me daarmee, echt schitterend in elkaar gezet. Hoe alles precies werkt nog qua die stats etc weet ik nog niet maar wat een hack partij nice!
Haha tof he :P
Zo simpel je eerste playthrough maar tegelijkertijd zo verslavend :D
Welke char speel je?

• blueman85
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:30
Clavat schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 15:49:
Waar zie je hem voor deze prijs dan?

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

• MCKenzy99
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-10 22:03
blueman85 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 21:52:
[...]

Waar zie je hem voor deze prijs dan?
In de playstation store

• blueman85
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:30
Thanks! _/-\o_

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-11 12:06
Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 14:04:
[...]
Verwacht eigenlijk niet heel van fighters op de ps4. Tekken 7 kijk ik zeker naar uit en DOA Last Round komt er ook nog. Maar de laatste GG viel erg tegen (geen Bridget met trol yoyo :'( ) UMvsC bestaat niet meer, Virtua Fighter hoor je niks meer van, Blazblue stopt met het volgende deel. Dan blijft naast Tekken alleen Street Fighter V nog over. Of zijn er nieuwe toppers die ik nu over het hoofd zie?
Er komt een nieuwe kof! *O* of eigenlijk meer -O- , de game ziet er nog niet zo best uit...ps2 gfx heb ik al meerdere malen gelezen. Then again het kan natuurlijk nog steeds een goede game worden. Maar sf5 en tekken zullen idd de kar moeten gaan trekken. Ben zelf geen anime fighter fan maar dacht dat bb en gg op ps4 best goed waren...gg krijgt toch nog de revenogwa uitbreiding ofzo? That reminds me, moet nog wel persona op de ps3 via de plus games is proberen (of is dat toch de rpg :x) voor gratis wil ik anime nog wel een kansje geven.

10 second ninja DONE

• martincm
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

On_E schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 14:35:
[...]

Hier toch echt MK series, X platinum gehaald en kijk wel uit naar Tekken 7 maar meer omdat deze schijnbaar PS VR compatible wordt.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

• 418O2
  • Laatst online: 15-11 17:21
Chaoss schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 21:49:
Was van plan Firewatch te halen, tot ik las dat de game in minder dan 3 uurtjes uit te spelen is? dan vindt ik 18 euro toch aan de dure kant...
Als je het bare minimum doet is het 5 uur. Je kan langer bezig zijn als je alles gaat ontdekken.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-11 21:27
Chaoss schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 21:49:
Zojuist ook uitgespeeld, maar wel meer dan 3 uur. Denk 6 a 7 uur bezig geweest? Maar ik denk dat je als je wat andere keuzes maakt qua verhaal je ook wel wat andere uitkomsten krijgt (al zal het vooral tekst/audio zijn en niet zozeer een echt ander einde denk ik). Moet nog even uitzoeken, maar ik vond het wel een sterke game. Samenspel tussen hoofdrolspelers is erg goed gedaan en het ziet er allemaal wel prima uit (geen battlefront of witness, maar wel mooi). Het is overigens geen snelle game of superspannend, maar lekker voor de afwisseling en wel origineel. En als je het echt gaat rekken kom je wel op 10 uur uit denk ik.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Pagina: 1 ... 72 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link