To dare is to do
Slaapje schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 07:22:
[...]
Ik wacht echt op Tekken 7, sinds de eerste Tekken deze serie zoveel gespeeld en het verveelde me nooit.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ultimax is de fighter, zeker wel leuk om te doenSagat schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 22:49:
[...]
Er komt een nieuwe kof!of eigenlijk meer
, de game ziet er nog niet zo best uit...ps2 gfx heb ik al meerdere malen gelezen. Then again het kan natuurlijk nog steeds een goede game worden. Maar sf5 en tekken zullen idd de kar moeten gaan trekken. Ben zelf geen anime fighter fan maar dacht dat bb en gg op ps4 best goed waren...gg krijgt toch nog de revenogwa uitbreiding ofzo? That reminds me, moet nog wel persona op de ps3 via de plus games is proberen (of is dat toch de rpg :x) voor gratis wil ik anime nog wel een kansje geven.
KoF moet je ook liggen, die vond ik altijd net wat te moeilijk om mee te beginnen dan een Tekken of SF. MKX is nog steeds even houterig als voorgaande delen dus niet voor mij weggelegd.
Welicht dat ik Tekken 7 ook aanschaf, zag er goed uit en Akuma is altijd een plus
Diablo 3 is zeker een toffe game. Heb hem wel doorverkocht nadat ik hem platinum had.dvdkiwi schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 21:51:
[...]
Haha tof he
Zo simpel je eerste playthrough maar tegelijkertijd zo verslavend
Welke char speel je?
Mijn main was barbarian en die was op een gegeven moment zo sterk dat ik standaard zonder moeite op torment 8-9 speelde. Toen ging de lol er wel een beetje af.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Jammer dat Diablo op de console allemaal gehackte shit bevat....waren wapens gemaakt via de save-game hack die miljarden DPS deden, dan is de lol er zo afJSchut schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 09:07:
[...]
Diablo 3 is zeker een toffe game. Heb hem wel doorverkocht nadat ik hem platinum had.
Mijn main was barbarian en die was op een gegeven moment zo sterk dat ik standaard zonder moeite op torment 8-9 speelde. Toen ging de lol er wel een beetje af.
PSN: Maichel
Klopt, maar dat probleem heb je enkel als je public games speelt met onbekende mensen. Speel zelf of solo, of met mensen die ik "ken". Omdat er geen always online vereiste is is dit nog steeds mogelijk. Ook de reden dat we geen seasons hebben op de console. Persoonlijk zou ik zeggen introduceer seasons en maak enkel dat deel always online, rest van de game offline. Dan kan je zelf kiezen....Maichel schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 09:15:
[...]
Jammer dat Diablo op de console allemaal gehackte shit bevat....waren wapens gemaakt via de save-game hack die miljarden DPS deden, dan is de lol er zo af
Eens! Dat zou nice zijn....Superkanjo schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 09:29:
[...]
Klopt, maar dat probleem heb je enkel als je public games speelt met onbekende mensen. Speel zelf of solo, of met mensen die ik "ken". Omdat er geen always online vereiste is is dit nog steeds mogelijk. Ook de reden dat we geen seasons hebben op de console. Persoonlijk zou ik zeggen introduceer seasons en maak enkel dat deel always online, rest van de game offline. Dan kan je zelf kiezen....
PSN: Maichel
Ja klopt. Als je public joint en ziet 10k paragon (of gewoon belachelijk veel) dan moet je gewoon direct leaven. Anders gaat de lol er inderdaad snel af.Maichel schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 09:15:
[...]
Jammer dat Diablo op de console allemaal gehackte shit bevat....waren wapens gemaakt via de save-game hack die miljarden DPS deden, dan is de lol er zo af
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Ja, maar het blijft natuurlijk een aanfluiting dat Blizzard er niks aan doet. Het is ook gewoon de reden dat er geen seasons zijn op de consoles.Superkanjo schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 09:29:
[...]
Klopt, maar dat probleem heb je enkel als je public games speelt met onbekende mensen. Speel zelf of solo, of met mensen die ik "ken". Omdat er geen always online vereiste is is dit nog steeds mogelijk. Ook de reden dat we geen seasons hebben op de console. Persoonlijk zou ik zeggen introduceer seasons en maak enkel dat deel always online, rest van de game offline. Dan kan je zelf kiezen....
Ik speel Diablo 3 op de PC, public games zijn echt een ontzettend groot aspect van mijn manier van spelen. Ik speel het bijvoorbeeld met 2 vrienden en de laatste spot vullen we altijd met pubs, etc.
Zonde, want D3 speelt op de consoles zoveel lekkerder dan met dat klote geklik van zo'n muis.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Ik heb gisteren Unravel gekocht. Ik heb nog maar 30 minuten gespeeld dus erg uitgebreid reviewen zit er nog niet in. Maar ik kan je wel zeggen dat het supercute is! Yarny (het rode draadmannetje) is enorm leuk om te zien bewegen doorheen de prachtige werelden. De controls zijn dik oke.bram1984 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 15:01:
Iemand toevallig al echt begonnen aan Unravel/Firewatch/The Following?
Ervaringen?
Er ligt een grote nadruk op de draad zelf. Het is niet zomaar rondlopen en over obstakels springen, vaak moet je puzzels oplossen door je draad te gebruiken om andere plaatsen te bereiken.
Unravel doet mij nog het meeste denken aan LittleBigPlanet qua gameplay, en da's een compliment. Qua achtergrondmuziek doet het mij denken aan Braid, en da's ook een compliment.
Voor net geen 20 euro is Unravel een dikke aanrader wat mij betreft.
[ Voor 18% gewijzigd door H1MSELF1SH op 11-02-2016 10:02 ]
Lijkt mij ook een (heel) erg leuk spel. Ik houd wel van dat soort puzzle-games. Met dank aan PS+ ontdekt, door spellen als Limbo en Escape Plan. Unravel is qua graphics volgens mij ook erg mooi (en daarin niet vergelijkbaar met Limbo en Escape Plan).H1MSELF1SH schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 09:55:
[...]
Unravel gaat er sowieso een keer komen, maar vooralsnog is mijn backlog te groot om een aankoop te kunnen rechtvaardigen. Als ie een keer in een aanbieding voorbij komt, pak ik hem zeker mee. Of tot ie in PS Plus komt...
Thanks, vanavond maar eens kijken
To dare is to do
Crusader gekozen, al denk ik wel dat ik nog wat van de andere ga proberen een keer.dvdkiwi schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 21:51:
[...]
Haha tof he
Zo simpel je eerste playthrough maar tegelijkertijd zo verslavend
Welke char speel je?
Heerlijk om met dat paard met vuur door die vijanden heen te stormen
Al snap ik eigenlijk een simpel concept niet, ik neem aan dat het wapen met de hoogste dmg ook het best is, maar als ik primary attack doe gebruikt hij dan ook dat wapen? Omdat ik dat smite gebruik namelijk.
Met secundary heb ik een magic flail dus dan zie ik hem dat wapen dat ik heb ook niet gebruiken.
Ik denk dat het gewoon automatisch erbij opgeteld word bij alle damage?
Gaat wel heel ver die game met die stenen samenvoegen etc, dat laat ik nog maar ff voor wat het is
[ Voor 6% gewijzigd door Sipio op 11-02-2016 12:02 ]
Mijn eerste (en main) is een Wizard. En eenmaal naar lvl 70 heb ik direct Canai's cube gezocht. En met nieuwe chars is het direct naar de cube en 3 bonussen aanzetten. Ik begin dan ook standaard op Torment 1, ook met een lvl 1 char, omdat ook de paragon levels bij nieuwe chars direct in te vullen zijn (en mijn main heeft paragon 150 ofzo). Alles op life per hit, life per second en critical hit chance. Zodra die maxed out zijn ga ik pas nadenken over de puntendistributie.Sipio schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 12:01:
[...]
Crusader gekozen, al denk ik wel dat ik nog wat van de andere ga proberen een keer.
Heerlijk om met dat paard met vuur door die vijanden heen te stormen
Al snap ik eigenlijk een simpel concept niet, ik neem aan dat het wapen met de hoogste dmg ook het best is, maar als ik primary attack doe gebruikt hij dan ook dat wapen? Omdat ik dat smite gebruik namelijk.
Met secundary heb ik een magic flail dus dan zie ik hem dat wapen dat ik heb ook niet gebruiken.
Ik denk dat het gewoon automatisch erbij opgeteld word bij alle damage?
Gaat wel heel ver die game met die stenen samenvoegen etc, dat laat ik nog maar ff voor wat het is
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
Bron: Klik Hier
(Fijn voor de Street Fighter fans)
Weet ik, wordt ook zeker gewaardeerd door mij!Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 13:07:
Daarom post ik dat soort nieuws ook.
dit probleem had ik dus ook, ik kreeg een item van iemand als ik 1 enemy killde dat ik gelijk 1 paragon lvl kreeg. Dat heeft de game beetje verneukt.Maichel schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 09:15:
[...]
Ik kan nog wel op mijn hardcore monk spelen, die heeft gelukkig nog niet deze ziekte gehad (alle andere heroes op normal gespeeld)
binnenkort toch spelen denk, want er is een nieuwe patch gekomen
[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 11-02-2016 13:39 ]
nothing stops this train
Door mij ook hoor Dennisralph075 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 13:36:
[...]
Weet ik, wordt ook zeker gewaardeerd door mij!
Jaaa!!!ralph075 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 12:55:
[...]
Yo! Kiwi! Was jij daar een tijdje terug niet nieuwsgierig naar, de post van Dennis ^hierboven^ ?
Goed nieuws
Had het al gelezen op andere sites, maar ik geloofde het niet helemaal.
Even afwachten of het ook allemaal soepeltjes werkt en er geen input lag oid voorkomt.
Zo nee, dan ga ik MK X ook weer eens wat meer spelen
*o nee, dat werkt natuurlijk weer niet, dat moet de developer "inschakelen"...
[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 11-02-2016 14:21 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Het gaat om de Skullgirls legacy driver, die gebruikt MK X ook voor PS3 support.dvdkiwi schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 14:12:
[...]
Jaaa!!!![]()
Goed nieuws![]()
Had het al gelezen op andere sites, maar ik geloofde het niet helemaal.
Even afwachten of het ook allemaal soepeltjes werkt en er geen input lag oid voorkomt.
Zo nee, dan ga ik MK X ook weer eens wat meer spelen
*o nee, dat werkt natuurlijk weer niet, dat moet de developer "inschakelen"...![]()
Verwijderd
Weer begonnen met Dying Light.
Kom er meteen weer achter..
Dat ik het niet leuk vind om zombies te zoeken in een donker gebouw
Gamma helemaal hoog aan staan, zodat het lekker licht is
Verwijderd
SingStar sale kicks off today, featuring discounts on some Valentine's-friendly tracks:
Klik Hier om de Songs met Korting te Kopen
Haha pussy. Met een max level character hoef je in Dying Light toch niet meer bang te zijn? Of zoek je om 9 uur nog steeds je veilige bed in een safe house op?Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 16:24:
Pfff,
Weer begonnen met Dying Light.
Kom er meteen weer achter..
Dat ik het niet leuk vind om zombies te zoeken in een donker gebouw.
Gamma helemaal hoog aan staan, zodat het lekker licht is... Hartslag lekker omhoog..
Verwijderd
Om 9 uur?bram1984 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 16:41:
[...]
Haha pussy. Met een max level character hoef je in Dying Light toch niet meer bang te zijn? Of zoek je om 9 uur nog steeds je veilige bed in een safe house op?
Hell zodra het begint te schemeren om 6 uur lig ik al in een safe house te huilen onder de dekens
Maar ik ben kaal begonnen met een nieuwe karakter..
Dacht dat ik nog een safe game had, maar deze heb ik helaas niet meer.
Maar geen probleem, paar daagjes zombies neer slaan en we zijn weer max
Maar ik ben ook gewoon een watje kwa "duistere" games.
95% van dit spel is geen probleem, maar in donkere gangen en donkere huisjes.
Daar hou ik niet zo van
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2016 17:01 ]
Wacht maar tot je dit soort dingen met VR gaat doenVerwijderd schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 16:45:
[...]
Maar ik ben ook gewoon een watje kwa "duistere" games.
95% van dit spel is geen probleem, maar in donkere gangen en donkere huisjes.
Daar hou ik niet zo van.
Ik zou dat alleen doen met een luier om.poor Leno schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 17:27:
[...]
Wacht maar tot je dit soort dingen met VR gaat doen
Verwijderd
Een luier en van te voren bij de buren melden of ze 1 keer in het half uur willen checken of ik niet met een hartstilstand op de grond lig
Nee VR met horror....
Nooit
Ik speel wel horror games, en vind het dood eng maar VR met horror dat ga ik echt nooit doen. Weet zeker dat ik dan overlijd door een hartaanval.Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 18:11:
[...]
Een luier en van te voren bij de buren melden of ze 1 keer in het half uur willen checken of ik niet met een hartstilstand op de grond lig.
Nee VR met horror....
Nooit
Nope, nope, nope....
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Zo deed ik dat met FEAR. Die game wisselt het ook nog af met normale shooter-stukjes, maakt het ook beter om te spelen als het horor genre je minder ligt.
Met VR is dat samen aspect natuurlijk wel weg.
Ik dacht dat wij allemaal stoere gamers waren...
Verwijderd
Op de PS4 heb ik Evil Within en Resident Evil: Revelations 2 uitgespeeld.
Dat waren zeer vermakelijke spellen.
Verwijderd
Nee, ik kwam een paar keer niet voorbij een sluip level in het begin van de game.ChrisLNFF schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 07:02:
Ja, en bij Alien Isolation ben je heeeel toevallig gestopt bij het level waar je te maken krijgt met de xenomorph😃
De stijl, graphics, dialoog, voice acting en het verhaal zijn sterk. Hoewel ik wel vind dat het einde wat abrupt komt, voelt enigszins onaf.
Technisch wat sloppy, heb ik mij niet aan gestoord, maar kan me voorstellen dat dit kan irriteren.
Jammer dat de animaties voor het klimmen niet veranderen en dat het telkens dezelfde stenen zijn
Vrij korte game trouwens, ik had 5-6u verwacht maar dat is 2-3u geworden.
Goed te lezen dit, hoor in meerdere podcasts dat het erg leuk puzzelen is en dat het grafisch goed in elkaar steekt. Ben benieuwd hoe ik deze ervaar en hoe uitgebreid de game is.H1MSELF1SH schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 09:55:
[...]
Ik heb gisteren Unravel gekocht. Ik heb nog maar 30 minuten gespeeld dus erg uitgebreid reviewen zit er nog niet in. Maar ik kan je wel zeggen dat het supercute is! Yarny (het rode draadmannetje) is enorm leuk om te zien bewegen doorheen de prachtige werelden. De controls zijn dik oke.
Er ligt een grote nadruk op de draad zelf. Het is niet zomaar rondlopen en over obstakels springen, vaak moet je puzzels oplossen door je draad te gebruiken om andere plaatsen te bereiken.
Unravel doet mij nog het meeste denken aan LittleBigPlanet qua gameplay, en da's een compliment. Qua achtergrondmuziek doet het mij denken aan Braid, en da's ook een compliment.
Ga hem zo even kopen en pushen naar de PS4, kan die vanavond nog aan.
PS. Zijn er nog mensen die gaan deelnemen aan de Beta van Hitman. Die zou vandaag uitkomen als het goed is. Ik heb een pre-order geplaatst dus zou deel mogen nemen. Is het bij een Pre-order van belang dat je saldo op je PSN hebt staan. Anders moet ik dat even toevoegen:)
[ Voor 32% gewijzigd door steefje op 12-02-2016 09:03 . Reden: Toevoeging ]
PSN ID Binloading_nl
ksys dan toch nog iets?
Moet in Juni uitkomen dus wellicht dat ik die gewoon lekker ga oppikken dan.
PSN, Twitter: NNY1980
Rond de release van Uncharted 4 zullen ze wel weer gaan stuntenBoinkie schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 09:55:
Ik wil iemand een PS4 cadeau geven maar de bundels en dergelijke blijven maar een beetje uit. Met kerst zag ik aanbiedingen van 300 euro met twee controllers bijvoorbeeld.. Nu gaat dat al richting de 380! Wanneer kan ik weer een dergelijke actie verwachten? Pas met kerst en black friday weer? ;-)
Ik kan niet wachten
Ben dan ook wel echt een horror liefhebber. Ik zie Soma hier ook genoemd maar die vond ik dus echt totaal niet echt. Wel geinig maar vooral dat geklets de hele tijd met ook nog flauwe humor zorgde er wel echt voor dat ik nergens ook maar ongemakkelijk werd.
Maar niets zo persoonlijk als horror natuurlijk.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ja ik weet niet wat het is. Kan ook aan de settting liggen waarin ik speel. Ik zit op minder dan 1 meter van een 50 inch scherm af in een volledig verduisterde ruimte met een headset op mijn knar. En dan de hele tijd die onheilspellende achtergrondgeluiden en iedere keer het gevoel dat er iets achter je zit. Ja dan schijt ik gewoon.rajackar schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 10:06:
VR horror?
Ik kan niet wachten
Ben dan ook wel echt een horror liefhebber. Ik zie Soma hier ook genoemd maar die vond ik dus echt totaal niet echt. Wel geinig maar vooral dat geklets de hele tijd met ook nog flauwe humor zorgde er wel echt voor dat ik nergens ook maar ongemakkelijk werd.
Maar niets zo persoonlijk als horror natuurlijk.
Grappig, dat is precies waar ik op hooptebram1984 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 10:14:
[...]
Ja ik weet niet wat het is. Kan ook aan de settting liggen waarin ik speel. Ik zit op minder dan 1 meter van een 50 inch scherm af in een volledig verduisterde ruimte met een headset op mijn knar. En dan de hele tijd die onheilspellende achtergrondgeluiden en iedere keer het gevoel dat er iets achter je zit. Ja dan schijt ik gewoon.
Bij Outlast had ik dat dan weer wel.
Bij beide games vond ik de enemy AI wel een probleem. Als je daar eenmaal doorheen kijkt verandert het snel van spanning naar frustratie.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
Reminder: The Hitman beta goes live today for pre-order owners. You’re in for a treat:
Meer Info over de Beta
Ik las dat de framerate in de PS4 versie echt all over the place is als je rondkijkt en dat nogal afbreuk doet aan de ervaring. Ik hoop dat ze dat met een patch nog kunnen oplossen, dus ik wacht nog even.Fuff schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 08:54:
Zo Firewatch uitWat een coole game. Ik geloof niet in cijfers geven want het is een subjectieve beleving natuurlijk.
De stijl, graphics, dialoog, voice acting en het verhaal zijn sterk. Hoewel ik wel vind dat het einde wat abrupt komt, voelt enigszins onaf.
Technisch wat sloppy, heb ik mij niet aan gestoord, maar kan me voorstellen dat dit kan irriteren.
Jammer dat de animaties voor het klimmen niet veranderen en dat het telkens dezelfde stenen zijn![]()
Vrij korte game trouwens, ik had 5-6u verwacht maar dat is 2-3u geworden.
Ben nog bezig met The Witness maar aangezien ik doordeweeks geen tijd heb om te spelen moet ik er in het weekend telkens weer even inkomen voordat ik de logica van de puzzels weer door heb, lastig
Ga dit weekend denk ik wel beginnen met Unravel, vond Limbo ook super!
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd
Ik ben em ook aan het downloaden nu en als ie klaar is met downloaden kan ik meteen beginnen.ASNNetworks schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 12:09:
Hitman aan het downloaden nu, erg benieuwd hoe deze gaat worden als groot Hitman fan
Ben nu aan het spelenVerwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 12:12:
[...]
Ik ben em ook aan het downloaden nu en als ie klaar is met downloaden kan ik meteen beginnen.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
daar is geen speld tussen te krijgen Dennis! veel plezier, denk je wel aan de review? ik verheug me er nu al op!Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 12:12:
[...]
Ik ben em ook aan het downloaden nu en als ie klaar is met downloaden kan ik meteen beginnen.
[ Voor 4% gewijzigd door CynicRelief op 12-02-2016 12:25 ]
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Had je wel eerder kunnen weten, staat op de website al een tijdje namelijk.Katseviool schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 12:29:
Heb Hitman gekocht in US store, alleen daar is de beta nog niet live zo te zien...
SCEA regions (United States, Canada and Latin America.
The PS4 Beta is scheduled to start at 08.00 PST on February 12th and ends on February 15th at 08.00 PST.
(It's at this time that you'll see the Beta in the PSN Store. Anyone with an active pre-order will be able to download it.)
08.00 PST = 17.00u NL
Je kan de game gewoon via de NL Store pre-orderen, beta spelen en de pre-orderen annuleren. Sowieso pre-order ik never ever games uit de US Store die met een beta komen. Als de beta tegen valt zit je met een game waarvan je al weet tegen gaat vallen en je niet eens kan zomaar annuleren. Lekker via de NL Store pre-orderen als ze beta's aan pre-orders linken. Bevalt de game me, dan annuleer ik de pre-order via NL en plaats ik een pre-order via de US Store. Bevalt de beta me niet, dan annuleer ik de pre-order via de NL Store en ben ik blij dat ik niet vast zit aan een slechte game die ik niet eens meer wil spelen.
Grappig Hitman beta anekdote: was ergens aan een balkon aan het hangen en iemand spotte iets 'vaags' en ging op onderzoek. Daar kwam hij mij tegen, vermomd als guard, waarop hij zei: act your age, what are you: 46, 48. (IM 47 BITCH!)
[ Voor 8% gewijzigd door ASNNetworks op 12-02-2016 13:33 ]
Eerste indruk? Geeft het een beetje het gevoel van plannen terug zoals de eerste Hitmans? Dus m.a.w. is het de moeite waard om vanavond even de pre-order te doen?
Zie het inderdaad nu pas (sorry!), maar wel goede tip wat betreft NL store en evt. tegenvallende bèta'sASNNetworks schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 13:29:
[...]
Had je wel eerder kunnen weten, staat op de website al een tijdje namelijk.
SCEA regions (United States, Canada and Latin America.
The PS4 Beta is scheduled to start at 08.00 PST on February 12th and ends on February 15th at 08.00 PST.
(It's at this time that you'll see the Beta in the PSN Store. Anyone with an active pre-order will be able to download it.)
08.00 PST = 17.00u NL
Je kan de game gewoon via de NL Store pre-orderen, beta spelen en de pre-orderen annuleren. Sowieso pre-order ik never ever games uit de US Store die met een beta komen. Als de beta tegen valt zit je met een game waarvan je al weet tegen gaat vallen en je niet eens kan zomaar annuleren. Lekker via de NL Store pre-orderen als ze beta's aan pre-orders linken. Bevalt de game me, dan annuleer ik de pre-order via NL en plaats ik een pre-order via de US Store. Bevalt de beta me niet, dan annuleer ik de pre-order via de NL Store en ben ik blij dat ik niet vast zit aan een slechte game die ik niet eens meer wil spelen.
Grappig Hitman beta anekdote: was ergens aan een balkon aan het hangen en iemand spotte iets 'vaags' en ging op onderzoek. Daar kwam hij mij tegen, vermomd als guard, waarop hij zei: act your age, what are you: 46, 48. (IM 47 BITCH!)
Volgens mij verwarren de meesten de automatische draai-speedup als je lang 1 richting op draait met een framerate issue.kazuka schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:41:
[...]
Ik las dat de framerate in de PS4 versie echt all over the place is als je rondkijkt en dat nogal afbreuk doet aan de ervaring. Ik hoop dat ze dat met een patch nog kunnen oplossen, dus ik wacht nog even.
Niet dat de framerate perfect is, maar onspeelbaar is het zeker niet.
Verwijderd
Klik Hiervoor Preorder
bundel is naar verwachting beschikbaar over 19 dagen op 2/3/2016.
Ik heb ze nooit gespeeld omdat ik een x360 had.
Scrooge NL
Verwijderd
Love it or hate it. Zijn een soort interactive stories als 1 lange qte. Ik zal het eerst bij iemand anders proberen of het wat voor je is, net zoals games als katamari of dynasty warriors moet je het geprobeerd hebben om er een goed idee over te krijgen. Persoonlijk sla ik deze over. Niks voor mijTheo27 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:59:
Zijn deze 2 spellen aanraders?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2016 16:10 ]
Verwijderd
Heavy Rain Metacritic ScoreTheo27 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:59:
Beyond 2 Souls Metacritic Score
Ik vind ze briljant. Vooral Beyond is echt gruwelijk.Theo27 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:59:
Heavy Rain was mijn GOTY in het jaar van de release, Beyond nooit gespeeld.Theo27 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:59:
Volgens mij is hetzelfde effect zichtbaar in Ethan Carter. Onspeelbaar is het niet, maar prettig is anders. Een unlocked framerate is sowieso irritant, maar in Firewatch schijnt hij hij richting de 10 in te kakken soms.EddoH schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 14:49:
[...]
Volgens mij verwarren de meesten de automatische draai-speedup als je lang 1 richting op draait met een framerate issue.
Niet dat de framerate perfect is, maar onspeelbaar is het zeker niet.
Ethan Carter draait gewoon op 60 en kakt geloof ik in richting de 30.
De 10 FPS heb ik nog niet ervaren, wel vaak een kleine korte hick-up. En wat schommelingen.bram1984 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 16:54:
[...]
Volgens mij is hetzelfde effect zichtbaar in Ethan Carter. Onspeelbaar is het niet, maar prettig is anders. Een unlocked framerate is sowieso irritant, maar in Firewatch schijnt hij hij richting de 10 in te kakken soms.
Ethan Carter draait gewoon op 60 en kakt geloof ik in richting de 30.
Het is zeker geen ideale ervaring, maar wel mee te leven imho.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Zijn geen frame rate drops volgens mij. Het zijn meer overgangen die niet lekker lopen bij het draaien en versnellen.EddoH schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 19:45:
[...]
De 10 FPS heb ik nog niet ervaren, wel vaak een kleine korte hick-up. En wat schommelingen.
Het is zeker geen ideale ervaring, maar wel mee te leven imho.
Ach ik stoorde me er niet aan in elk geval, maar seamless was het niet.
Ligt er wel extreem aan, aan wat voor speler jij bent. Je moet wel echt van verhalende games houden en niet alles willen besturen
Ik lees stiekem wat nieuws over een mogelijke terugkeer van Wipeout naar de PS4
Hoe vet zou dat zijn?!
Altijd jammer gevonden dat ze Wipeout HD niet hebben overgezet naar de PS4, want die liep op de PS3 al op 60fps en 1080.
[ Voor 53% gewijzigd door Superkiwi op 13-02-2016 09:12 ]
Verwijderd
https://status.playstation.com/nl-nl/ppeterr schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 09:51:
kunnen jullie allemaal even stoppen met spelen,
de psstore doet het namelijk niet hier
Geen problemen zo te zien.
Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 10:02:
[...]
https://status.playstation.com/nl-nl/
Geen problemen zo te zien.

shop is up
betaalgedeelte ligt plat
[ Voor 6% gewijzigd door ppeterr op 13-02-2016 10:10 ]
via de ps4 werkte het welVerwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 10:24:
Dan is er onderhoud en moeten we nog even geduld hebben tot die onderhoud voorbij is.
[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 13-02-2016 11:05 ]
PSN id: NL_SToRM
En wat is marktplaats een fijne tweedehands markt voor dat soort dingen.
Geen kritiek op jou, iedereen beslist uiteindelijk zelf hoeveel hij voor iets wil geven...SToRM666 schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 11:04:
Ik heb gisteren The Witness zitten spelen bij iemand. Echt een leuk spel, maar ik wacht wel even tot die wat in prijs zakt.
Maar als je ziet hoe dit spel neergesabeld wordt voor zijn prijs, terwijl je dan ziet dat games als Unravel en Firewatch ook €20 kosten en je er een paar uur later al klaar mee bent. The Witness mag dan wel €37 zijn, maar ben nu al 30u bezig en heb nog altijd redelijk wat te zoeken.
Tja, persoonlijk koop ik games sowieso zelden op day one. Met een beetje geduld speel je makkelijk voor de helft van het geld. Aangezien ik genoeg heb liggen is even wachten geen probleem. Net als The Witness zou ik Unravel en Firewatch ook niet voor de volle mep halen, ook al is het relatief goedkoop.Twixie schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 11:32:
[...]
Geen kritiek op jou, iedereen beslist uiteindelijk zelf hoeveel hij voor iets wil geven...
Maar als je ziet hoe dit spel neergesabeld wordt voor zijn prijs, terwijl je dan ziet dat games als Unravel en Firewatch ook €20 kosten en je er een paar uur later al klaar mee bent. The Witness mag dan wel €37 zijn, maar ben nu al 30u bezig en heb nog altijd redelijk wat te zoeken.
Trackmania krijg ik dan wel day one, maar die kon ik voor bijna de helft pre-orderen, dus dan hoef ik ook niet te wachten
Ah joh dan kan je alvast wennen aan de dag dat er geen disc meer te vinden is of dat je alleen nog een service huurt om een spel te spelen. Dit spel is over een paar maanden echt wel voor rond de €15,- te krijgen in een aanbieding dus gewoon ff geduld hebbenBartske schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 11:47:
Vind het jammer dat the witness niet op disk is, ik haal mn games eigenlijk allemaal op disk en dan kan ik ze weer verkopen als ik er klaar mee ben. Zeker voor zo'n spel als the witness wat geen replay value heeft is dat fijn.
Iemand op werk heeft mij helemaal lekker lopen maken voor dit spel. Ik ken verder zijn gamesmaak niet , maar hoe hij het liet klinken was het wel echt super vet.niekvandermeer schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 12:22:
Heeft iemand al This War of Mine: The Little Ones gespeeld?
Verwijderd
Nu wil ik Diablo III en Rayman Legends kopen daar, maar ik heb nog nooit iets gekocht op de US psn store. Als ik Diablo III daar koop, moet ik dan spelen op de amerikaanse servers of wordt er gewoon gekeken naar je locatie en kan ik dus op de Europese servers spelen?
Diablo kan je zelf je regio selecteren. Je zit dus niet vast aan de US servers (ik heb de game sinds launch via de US Store en speel met vrienden die NLse versie hebben).Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 14:18:
De US psn store heeft nu een flash sale. https://store.playstation...-MSF77008-FLASHSALEPS4GAM
Nu wil ik Diablo III en Rayman Legends kopen daar, maar ik heb nog nooit iets gekocht op de US psn store. Als ik Diablo III daar koop, moet ik dan spelen op de amerikaanse servers of wordt er gewoon gekeken naar je locatie en kan ik dus op de Europese servers spelen?
De enige games die tot nu toe regio lock hebben op basis van Store, zijn games van Netherrealm: Injustice en Mortal Kombat X. Bij geen enkel andere game heb ik dit gehad, of heb ik dit gelezen.
Netherrealm is gewoon een lastige dev die niet weet hoe netcodes werken. Hebben de PlayStation 3/4 versie van hun games altijd region locks gegeven, terwijl de Xbox en PC versies dit niet hebben.....
Verwijderd
Ah thanks, dan ga ik die 2 games meteen even kopen.ASNNetworks schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 14:21:
[...]
Diablo kan je zelf je regio selecteren. Je zit dus niet vast aan de US servers (ik heb de game sinds launch via de US Store en speel met vrienden die NLse versie hebben).
De enige games die tot nu toe regio lock hebben op basis van Store, zijn games van Netherrealm: Injustice en Mortal Kombat X. Bij geen enkel andere game heb ik dit gehad, of heb ik dit gelezen.
Netherrealm is gewoon een lastige dev die niet weet hoe netcodes werken. Hebben de PlayStation 3/4 versie van hun games altijd region locks gegeven, terwijl de Xbox en PC versies dit niet hebben.....
Noob vraag, maar hoe join ik dit
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
de echte vraag is waarom je dat zou doen ? ..... ik ben serieus trouwens , waarom ?
Geen idee, ben lid van een aantal Tweakers crews voor games. Speel dus regelmatig met mensen van T.netcardwizard schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 14:25:
[...]
de echte vraag is waarom je dat zou doen ? ..... ik ben serieus trouwens , waarom ?
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Zelfs The Crew en Sniper Elite 3 worden interessant met deze prijzen. Voor degene die ook maar een beetje van tower defence houden....Defence Grid 2 is echt een 1 van de beste en die prijs is met $2,99 eigenlijk gewoon een must buy.Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 14:18:
De US psn store heeft nu een flash sale. https://store.playstation...-MSF77008-FLASHSALEPS4GAM
Ik was lid van een community waar slechts 9 man in zat, enkel en alleen om 1x per week Destiny Raid afspraken te maken.
Op sommige dagen kwam er zo ontzettend vaak de "er is een nieuw bericht in de community" melding in mijn scherm dat ik er maar uit ben gegaan. Rete irritant zoveel meldingen.
Je kan meldingen van individuele communities ook niet uitzetten; het is óf alle meldingen (incl normale berichten) uit, óf alles aan
Je krijgt nooit meldingen van elk bericht ofzo. Het is niet dat je na elk bericht dat er geplaatst wordt, een melding van krijgt hedvdkiwi schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 15:21:
Worden er met 645 leden niet ontzettend veel berichten gestuurd?
Ik was lid van een community waar slechts 9 man in zat, enkel en alleen om 1x per week Destiny Raid afspraken te maken.
Op sommige dagen kwam er zo ontzettend vaak de "er is een nieuw bericht in de community" melding in mijn scherm dat ik er maar uit ben gegaan. Rete irritant zoveel meldingen.
Je kan meldingen van individuele communities ook niet uitzetten; het is óf alle meldingen (incl normale berichten) uit, óf alles aanHeel vervelend, want alle meldingen uitzetten wil ik natuurlijk niet.
Ik zit in meerdere communities en gebruik het meer om zelf berichten te bekijken wanneer ik daar behoefte aan heb. Elke dag een melding dat er 'nieuwe berichten' zijn geplaatst van meerdere communities voegen dan niks toe. Dus ik heb alles standaard uitgezet. Wanneer ik even wil kijken wat er allemaal gaande is, open ik de community, anders niet.
Dit topic is gesloten.
![]()
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link