Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Paragon op de PS4:

Schrijf je hier in voor de beta:

https://www.epicgames.com/paragon/

(Ziet er goed uit en zeker leuk om te testen in de beta)

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:20
dvdkiwi schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 15:21:
Worden er met 645 leden niet ontzettend veel berichten gestuurd?
Ik was lid van een community waar slechts 9 man in zat, enkel en alleen om 1x per week Destiny Raid afspraken te maken.
Op sommige dagen kwam er zo ontzettend vaak de "er is een nieuw bericht in de community" melding in mijn scherm dat ik er maar uit ben gegaan. Rete irritant zoveel meldingen.
Je kan meldingen van individuele communities ook niet uitzetten; het is óf alle meldingen (incl normale berichten) uit, óf alles aan :/ Heel vervelend, want alle meldingen uitzetten wil ik natuurlijk niet.
Nou dat zou dan zeker niks voor mij zijn. Ik vind het al irritant genoeg dat ik uitnodigingen van een paar dagen geleden nog langs zie scrollen. Wat is daar het nut van? Alsof ik een game of party van een paar dagen geleden wil of kan joinen. En dan wil je die lijst leeg gooien en dan moet het 1 voor 1.

Zo en nu maar hopen dat iemand zegt dat ik iets over het hoofd zie :+
Ah ja, al die invitations... had inderdaad handig geweest als je die allemaal tegelijk kan verwijderen.
ASNNetworks schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 15:30:
[...]

Je krijgt nooit meldingen van elk bericht ofzo. Het is niet dat je na elk bericht dat er geplaatst wordt, een melding van krijgt he ;)
Mooi verhaal, maar dat gebeurde hier dus wel bij élk bericht ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 13-02-2016 19:11 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11 19:02

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik wil binnenkort een headset kopen voor de Playstation 4 en ik zit te denken aan deze. pricewatch: Sony Gold Wireless Headset Zwart

Wat is jullie ervaring?

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:43
En wat vinden jullie tot nu toe van de demo van Hitman? Ik heb de eerste 2 oefeningen op dat schip gedaan en ik moet zeggen dat het sfeertje weer erg goed voelt. Dat sneaken, lui geruisloos uit de weg ruimen en continue van tenue/gedaante blijft toch wel vet :)

[ Voor 7% gewijzigd door Katseviool op 13-02-2016 20:26 ]

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11 19:02

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ja, maar die topic voor headset is closed.

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-11 09:22
Maar er valt wel te lezen wat we er van vinden ;)

Ik zal je op weg helpen, het is een goede headset met fijne virtual 7.1 daarnaast nooit last als ik de headset lange tijd draag.

[ Voor 57% gewijzigd door RaijRaij op 13-02-2016 21:16 ]

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:02
Beakzz schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 16:44:
[...]

Zo en nu maar hopen dat iemand zegt dat ik iets over het hoofd zie :+
Via de options knop kan je in één keer alle berichten markeren als gelezen ;)

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 16:35:
Paragon op de PS4:

[video]

Leek me best tof, tot ik dit tegenkwam:

Online testing will begin in January, followed by paid Early Access in Spring, and Open Beta in Summer 2016.

Ze bekijken het maar, met dat belachelijke paid early access. Betalen om te beta-testen, vroegah, dan ging je beta testen en kreeg je als waardering de game gratis.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:33

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ik overweeg Dragon Age Inquisition te halen want ik zag dat de deluxe versie maar 25,- kost in de PSN store.

Maar goed ik moet nog verder met FO4, ik zou nog beginnen aan Helldivers, speel af en toe nog WoT...iets met tijd gebrek :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:27
niekvandermeer schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 23:29:
[...]

Leek me best tof, tot ik dit tegenkwam:

Online testing will begin in January, followed by paid Early Access in Spring, and Open Beta in Summer 2016.

Ze bekijken het maar, met dat belachelijke paid early access. Betalen om te beta-testen, vroegah, dan ging je beta testen en kreeg je als waardering de game gratis.
Komt vooral omdat ie op PC ook in early access zit. Anders haal je hem toch lekker bij release?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Chaoss schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 23:40:
Ik overweeg Dragon Age Inquisition te halen want ik zag dat de deluxe versie maar 25,- kost in de PSN store.

Maar goed ik moet nog verder met FO4, ik zou nog beginnen aan Helldivers, speel af en toe nog WoT...iets met tijd gebrek :P
Kan je dan niet beter meteen de GOTY editie halen van Dragon Age :) .
Dan heb je er nog heel wat uurtjes aan gameplay bij. :)

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 20:52
Sinds een paar dagen heb ik de drang om Dying Light te halen/spelen, even een lekker simpele game tussen alle drukte door. Iemand ervaring met de nieuwe DLC? Eigenlijk moet ik eerst FO4 nog uitspelen en in Battlefront heb ik ook nog maar 40 uur zitten :/... Keuzes!

It's dogged that does it

ThijsWTF schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 22:09:
[...]
Via de options knop kan je in één keer alle berichten markeren als gelezen ;)
Dat werkt bij de notifications ja, niet bij de invitations ;)
Die moet je nog steeds stuk voor stuk verwijderen.

Verwijderd

Beakzz schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 14:50:
[...]

Zelfs The Crew en Sniper Elite 3 worden interessant met deze prijzen. Voor degene die ook maar een beetje van tower defence houden....Defence Grid 2 is echt een 1 van de beste en die prijs is met $2,99 eigenlijk gewoon een must buy.
Had nog een tientje op mn us account, DG2 ff gehaald, ooit een beta op steam gespeeld geloof ik, echt gaaf spel.

Verwijderd

SavageBrother schreef op zondag 14 februari 2016 @ 10:04:
Sinds een paar dagen heb ik de drang om Dying Light te halen/spelen, even een lekker simpele game tussen alle drukte door. Iemand ervaring met de nieuwe DLC? Eigenlijk moet ik eerst FO4 nog uitspelen en in Battlefront heb ik ook nog maar 40 uur zitten :/... Keuzes!
Nieuwe DLC is 2 keer zo groot als het initiele spel, worth it.
Haal het originele spel + de season pass in de US store, das de goedkoopste manier :)

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:19
Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2016 @ 13:30:
[...]

Nieuwe DLC is 2 keer zo groot als het initiele spel, worth it.
Haal het originele spel + de season pass in de US store, das de goedkoopste manier :)
Het originele spel is niet meer te koop in de store , season pass nog wel voor als je het spel ooit al gekocht had

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
In de sale nog maar even twee goedkope games gehaald Peggle 2, heerlijk om soms hersenloos te spelen. En Three Fourths Home, verhalende "game" wel benieuwd naar, schijnt heel kort te zijn maar voor die paar euro.

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19:17
Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 16:35:
Paragon op de PS4:

[video]

Cool!!! Dit soort spellen vind ik wel leuk. Ik wou een andere MOBA ook al uit proberen op de ps4 (ben de naam alweer vergeten) maar die scheen al wat slecht te zijn. Was het spel waarbij er allemaal hunters waren en 1 monster volgens mij.

Verwijderd

PlayStation NL

Schattenjagers opgelet! Vanaf 27 april verkrijgbaar! #Uncharted4 #LimitedEdition #PS4 #4ThePlayers #Playstation4

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CbL9afZUAAAmtE1.jpg

• MCKenzy99
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-10 22:03
Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2016 @ 17:46:
PlayStation NL

Schattenjagers opgelet! Vanaf 27 april verkrijgbaar! #Uncharted4 #LimitedEdition #PS4 #4ThePlayers #Playstation4

[afbeelding]
Ik krijg bijna spijt dat ik mijn Playstation afgelopen maand al heb gekocht

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 22:28
dvdkiwi schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 15:21:
Worden er met 645 leden niet ontzettend veel berichten gestuurd?
Ik was lid van een community waar slechts 9 man in zat, enkel en alleen om 1x per week Destiny Raid afspraken te maken.
Op sommige dagen kwam er zo ontzettend vaak de "er is een nieuw bericht in de community" melding in mijn scherm dat ik er maar uit ben gegaan. Rete irritant zoveel meldingen.
Je kan meldingen van individuele communities ook niet uitzetten; het is óf alle meldingen (incl normale berichten) uit, óf alles aan :/ Heel vervelend, want alle meldingen uitzetten wil ik natuurlijk niet.
Dat was geen community, maar een chatgroep! Ik neem tenminste aan dat het hier over de HHH groep gaat.
Vanuit communities krijg ik vrijwel geen meldingen.

Je haalt hier dingen door elkaar ;)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Ik heb net 20€ gekregen voor psn en dat brand in mijn virtuele portemonnee :P Eigenlijk wil ik wel een goede walking simulator spelen zoals Firewatch, maar met de huidige performance problemen en prijs wacht ik nog even. Iemand nog andere goede aanraders? (digital only, want de rest koop ik gewoon in de winkel)

Zonnepanelen

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:38

On_E

Housemusic

voxxel schreef op maandag 15 februari 2016 @ 10:52:
Ik heb net 20€ gekregen voor psn en dat brand in mijn virtuele portemonnee :P Eigenlijk wil ik wel een goede walking simulator spelen zoals Firewatch, maar met de huidige performance problemen en prijs wacht ik nog even. Iemand nog andere goede aanraders? (digital only, want de rest koop ik gewoon in de winkel)
Rory McIlroy PGA Tour 16 is maar 16 euro nu, wel leuk voor die prijs!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• voxxel
On_E schreef op maandag 15 februari 2016 @ 11:02:
[...]

Rory McIlroy PGA Tour 16 is maar 16 euro nu, wel leuk voor die prijs!
Haha dat is een iets andere walking sim dan ik in gedachten had ;) iets met wat meer verhaal.

Zonnepanelen

• On_E

On_E

Housemusic

voxxel schreef op maandag 15 februari 2016 @ 11:04:
[...]

Haha dat is een iets andere walking sim dan ik in gedachten had ;) iets met wat meer verhaal.
The Vanishing of Ethan Carter? :P

Verwijderd

God of War III? Dies best goed en nu erg goedkoop.

• voxxel
On_E schreef op maandag 15 februari 2016 @ 11:05:
[...]

The Vanishing of Ethan Carter? :P
Dat ziet er beter uit, dank!

Zonnepanelen

• MCKenzy99
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-10 22:03
voxxel schreef op maandag 15 februari 2016 @ 10:52:
Brothers: a tale of two sons? wel wat ouder maar is wel een heel mooi verhaal.

• voxxel
Ik had het beter niet kunnen vragen, ik heb nu weer een enorme wishlist en die zal vast alleen maar blijven groeien. ;w (bijna) lege backlog

Firewatch
The Witness
The Vanishing of Ethan Carter
Brothers: A Tale of two Sons
Everybody's Gone to the Rapture
Axiom Verge
Journey

Zonnepanelen

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Op misschien The Witness en Axiom Verge na zijn het wel het type games die je er in één sessie er doorheen kan beuken, dus daar kan nog wel meer bij. :P
@Jackal:
Zoiets dacht ik al ;)
Maar dan nog raar dat je niet de meldingen per groep kan dimmen.

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 15-02-2016 13:37 ]

• voxxel

Zonnepanelen

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-11 15:05
Die wil ik (nog) niet kijken, wil de game eerst zelf ervaren :)

• voxxel
Ik trek het al slecht om dit te kijken, aan de game zelf ga ik maar niet beginnen :P

Zonnepanelen

Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2016 @ 17:46:
PlayStation NL

[afbeelding]
Ik vind vooral de controller en de te komen Headset Gold erg mooi! Ik denk dat deze tzt ert wel komen :)
Dat grijs/blauw is erg mooi!

Afbeeldingslocatie: http://gamersomnia.com/wp-content/uploads/2016/02/Uncharted-4-controller-and-headset.jpg

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-11 17:33

PSN ID: Svennie-NL

• voxxel
poor Leno schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:49:
[...]

Ik kan echt niet wachten op dit soort spellen voor VR *O*
Echt gestoord dit.. :+

Zonnepanelen

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-11 15:05
poor Leno schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:49:
[...]

Ik kan echt niet wachten op dit soort spellen voor VR *O*
Jaaaa! 8)

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Plus members, there’s still time to get involved in Vote to Play. Pick 1 of March’s games:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CbQaYG4UkAIC-wK.jpg

(Er is nog tijd om te stemmen, niet vergeten dus)

• voxxel
Ik heb op Action Henk gestemd, maar Broforce lijkt me ook wel leuk.

Zonnepanelen

Ik word een beetje moe van deze crappy games, wanneer krijgen we nou eens echt iets interessants? }:|

Verwijderd

Action henk is vet :D
Niet gestemd. Boeit me niet echt welke het wordt. Ik speel ook nagenoeg geen Plus games, heb ik gemerkt. Wellicht dat ik mijn abo ook niet verleng t.z.t. Zoveel speel ik niet online.
bram1984 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:38:
Niet gestemd. Boeit me niet echt welke het wordt. Ik speel ook nagenoeg geen Plus games, heb ik gemerkt. Wellicht dat ik mijn abo ook niet verleng t.z.t. Zoveel speel ik niet online.
Dat heb ik dus ook.. Alleen speel ik wel veel online, dus zit eraan vast :/

Wou dat ze een abo hadden voor alleen online gamen (ps3) zonder alle zooi eromheen..
Dan download je ze toch gewoon niet. ;)

Marketingtechnisch gezien zal Sony nooit met een lager geprijsd online only abo komen, me dunkt.
Dat doe ik dus ook niet.. (Alleen Rocket League geloof ik)

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01:56
is de standaard hdmi kabel die bij de ps4 geleverd word goed? of toch liever een andere?

• voxxel
joey82 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 16:58:
is de standaard hdmi kabel die bij de ps4 geleverd word goed? of toch liever een andere?
Een hdmi kabel werkt of werkt niet. Prima dus!

Edit: Zit er trouwens wel een hdmi kabel bij? Ik gebruik er een die er in elk geval niet bij zat.
Edit 2: Ja dus.

[ Voor 18% gewijzigd door voxxel op 15-02-2016 17:25 ]

Zonnepanelen

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01:56
okidoki dankjewel..

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-11 13:27
poor Leno schreef op maandag 15 februari 2016 @ 16:01:
Dat doe ik dus ook niet.. (Alleen Rocket League geloof ik)
Sommige games zijn wel echt de moeite waard... Grim Fandango bijvoorbeeld, maar daar moet je ook van houden geloof ik :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Verwijderd

Een tip voor mensen die wel is wat video clips van de PS4 gameplay naar USB kopieren:

Formateer het USB apparaat als exFAT,
dan kopieer je veel sneller dan met FAT32.

Daar kwam ik vandaag achter door te testen.

exFAT: 25MB per seconde ongeveer.

FAT32: 6MB per seconde ongeveer.

• voxxel
Over 2 dagen komt Crypt of the Necrodancer uit in de store. De game zou eigenlijk al uit zijn, maar door wat problemen met verschillende regio's duurde het even. Zitten er hier mensen op te wachten? Ziet er best wel interessant uit!

Zonnepanelen

• voxxel
bram1984 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 05:28:
Even gekeken. Ziet eruit als een mobiele game. Nope.
Verre van een mobile game, maar de graphics zijn inderdaad behoorlijk indie. Het is een roguelike rpg met een behoorlijke twist. Het is een ritme game, waarbij alles wat je doet op de beat van de muziek gaat. Hier een filmpje van awesome games done quick:

[YouTube: https://youtu.be/q6gQv2Nr2H0]

Zonnepanelen

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Jeroenimoes schreef op maandag 15 februari 2016 @ 19:34:
[...]

Sommige games zijn wel echt de moeite waard... Grim Fandango bijvoorbeeld, maar daar moet je ook van houden geloof ik :)
Grim Fandango is prachtig, voor mij een echt classic! Maar ik was vroeger helemaal fanboy van adventure games met humor. En een aantal komen ook als remaster uit, ik kan niet wachten! Zoals Full Throttle en Day of the Tentacle :D

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 22:28
Scrisissszzz schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 08:08:
[...]
Grim Fandango is prachtig, voor mij een echt classic! Maar ik was vroeger helemaal fanboy van adventure games met humor. En een aantal komen ook als remaster uit, ik kan niet wachten! Zoals Full Throttle en Day of the Tentacle :D
Dit waren 'vroeger' geweldige games. Ik ga ze niet meer spelen, omdat ik bang ben dat het vreselijk gaat tegenvallen als ik ze nu nog eens ga spelen. Ik houd het wel bij de mooie herinneringen... :+

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

Bij mij blijven de 'klassiekers' ook mooie herinneringen.

Misschien komen ze weer gratis met PS Plus net zoals Grim Fandango.

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:37

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Jackal131 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 08:36:
[...]

Dit waren 'vroeger' geweldige games. Ik ga ze niet meer spelen, omdat ik bang ben dat het vreselijk gaat tegenvallen als ik ze nu nog eens ga spelen. Ik houd het wel bij de mooie herinneringen... :+
Ik heb recent op de PC via de ScummVM emulator Full Throttle weer eens gespeeld. De game staat nog steeds als een huis! Graphics zijn door het stijltje redelijk tijdloos.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-11 06:27

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

De PS4 Plus games vallen mij zeer tegen. 'Vroeger', voor de PS4 uit kwam, kwamen er nog AAA titels beschikbaar met Plus (diverse Lego spellen, Metal Gear Solid, Darksiders, Little Big Planet, Red Dead Redemption etc). Nu is het hoofdzakelijk PSN titels of geremasterde meuk. Inmiddels zijn er ook AAA titels van 2 jaar oud. Waar blijft bijvoorbeeld een Killzone / Infamous / Knack / Driveclub?....

[ Voor 13% gewijzigd door AllSeeyinEye op 16-02-2016 10:07 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02:11
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 09:59:
De PS4 Plus games vallen mij zeer tegen. 'Vroeger', voor de PS4 uit kwam, kwamen er nog AAA titels beschikbaar met Plus (diverse Lego spellen, Metal Gear Solid, Darksiders, Little Big Planet, Red Dead Redemption etc). Nu is het hoofdzakelijk PSN titels of geremasterde meuk. Inmiddels zijn er ook AAA titels van 2 jaar oud. Waar blijft bijvoorbeeld een Killzone / Infamous / Knack / Driveclub?....
Dit zei ik vorige maand ook al, maar pas op het wordt je hier niet in dank afgenomen want de games zijn een extraatje. Je betaald voor online zijn dan de reacties die je krijgt. Of je hoeft ze niet te downloaden.

[ Voor 5% gewijzigd door rwbk op 16-02-2016 10:11 ]

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:20
De PS4 Plus games vallen mij zeer tegen. 'Vroeger', voor de PS4 uit kwam, kwamen er nog AAA titels beschikbaar met Plus. Nu is het hoofdzakelijk PSN titels of geremasterde meuk. Inmiddels zijn er ook AAA titels van 2 jaar oud. Waar blijft bijvoorbeeld een Killzone / Infamous / Knack / Driveclub?....
Tja ik vind het eerder grappig dat er nog steeds mensen zijn die dit soort games verwachten...Waarom zou Sony dit doen? De gemiddelde PS4 speler heeft nu toch al plus nodig om online te spelen. DIe tripple A titels op de PS3 waren niets meer dan de Sony consument aan het betaalde online spelen te laten wennen. Nu de PS4 zo goed verkoopt en Plus blijkbaar ook hebben ze er weinig baat bij om grote games aan je "weg geven". Hoogstens een keer om een nieuw deel in een serie te promoten als een game echt helemaal niet meer verkoopt.

Eerst waren het behoorlijke grote titels, toen werden het er minder en verdween de vaste lijst met gratis games, toen werden het steeds meer indies en in december was 1 van de games zelfs 1 episode (dus een 1/4 game).
rwbk schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:11:
[...]

Dit zei ik vorige maand ook al, maar pas op het wordt je hier niet in dank afgenomen want de games zijn een extraatje. Je betaald voor online zijn dan de reacties die je krijgt. Of je hoeft ze niet te downloaden.
Je kan natuurlijk in de slachtoffer rol kruipen en net doen of aan het aan de gebruikers ligt hier. Het is gewoon een feit dat je betaald voor het online zijn. Er is alleen een hele mooie verpakking omheen verzonnen om dat breed geaccepteerd te krijgen. En nu wordt die verpakking elk jaar iets minder mooi. De PS3 games en de Vita games gaan vanzelf vervallen als de productie stopt en dan hebben we het nog over 2 games die echt van elke kwaliteit en in elke vorm mogen gebracht worden. Een uitgebreide Driveclub demo, een episode van een game, games die onder de 7 scoren op Meta enz.

Wel vind ik dat er nog steeds erg goede games tussen zitten, maar een groot PS4 publiek geloofd niet dat er iets goeds bestaat buiten tripple A games dus dan heb je het nu behoorlijk slecht ja met de Plus games.

[ Voor 32% gewijzigd door Beakzz op 16-02-2016 10:22 ]

Killzone is nog niet goedkoper te vinden dan € 25,- dus ik vermoed dat die game nog wel redelijk over de toonbank gaat. inFamous SS idem dito. inFamous DLC hebben ze al weggegeven. DriveClub kost al geen roggel en wordt ook nog volop verkocht.

Alleen Knack kunnen ze inderdaad wel gaan weggeven inmiddels.

Verder vergelijk je de laatste PS3 periode met de PS4 nu. Lijkt me niet helemaal eerlijk.

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-11 06:27

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik vergelijk niet met eind PS3, want aan begin PS3 zaten de AAA er ook tussen. En ik betaal niet voor het online gaan (heb geen enkel spel wat ik online speel (!)), maar voor de Plus games. Zoals ook op de PS3. Wellicht dat ik nog wel eens een online spel in de collectie krijg, maar vooralsnog wordt er al een half jaar geen gebruik gemaakt van de online functies.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• voxxel
Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 08:44:
Bij mij blijven de 'klassiekers' ook mooie herinneringen.

Misschien komen ze weer gratis met PS Plus net zoals Grim Fandango.
Ik heb Grim Fandango pas geleden helemaal doorgespeeld, dat was mijn eerste keer met deze game. En ik heb me er erg goed mee vermaakt! Het ziet er niet zo mooi uit, maar het verhaal is nog even vermakelijk als vroegah!

Zonnepanelen

• Scrisissszzz
voxxel schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:29:
[...]

Ik heb Grim Fandango pas geleden helemaal doorgespeeld, dat was mijn eerste keer met deze game. En ik heb me er erg goed mee vermaakt! Het ziet er niet zo mooi uit, maar het verhaal is nog even vermakelijk als vroegah!
Yep zeker weten, van zulke oude games moet je ook geen hoogstaande graphics verwachten, het gaat om de humor en bizarre situaties in het verhaal :)

Full Throttle lag ik vaker mee in een scheur, zeker met de droge opmerkingen in die game _/-\o_

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11 13:19

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Full Throttle, Sam & Max en Day of the Tentacle heb ik nog officieel op CD-ROM. Laatst nog een keer gespeeld, alleen dan via ScummVM op telefoon. Niet allemaal werken geweldig, maar erg leuke humor, nog steeds.

Gratis via PsPlus zie ik wel zitten, altijd leuk om nog een keertje te doen. Kopen zal ik ze niet doen.
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:27:
Ik vergelijk niet met eind PS3, want aan begin PS3 zaten de AAA er ook tussen. En ik betaal niet voor het online gaan (heb geen enkel spel wat ik online speel (!)), maar voor de Plus games. Zoals ook op de PS3. Wellicht dat ik nog wel eens een online spel in de collectie krijg, maar vooralsnog wordt er al een half jaar geen gebruik gemaakt van de online functies.
Begin PsPlus was de PS3 al even natuurlijk, daarnaast om te promoten deden ze er leuke AAA titels bij.

Ik verwacht de eerste AAA titels als er opvolgers komen voor huidige AAA titles, ook ter promotie. Zoals gratis Knack, als Knack 2 er is.

• voxxel
majoh schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:46:
Ik verwacht de eerste AAA titels als er opvolgers komen voor huidige AAA titles, ook ter promotie. Zoals gratis Knack, als Knack 2 er is.
Dat denk ik ook, zo ging het op de ps3 ook vaak. Wel opvallend trouwens dat het plaatje van knack bij de promotie/reclame van het vote to play concept staat.

Zonnepanelen

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-11 10:17
Scrisissszzz schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:32:
[...]

Yep zeker weten, van zulke oude games moet je ook geen hoogstaande graphics verwachten, het gaat om de humor en bizarre situaties in het verhaal :)

Full Throttle lag ik vaker mee in een scheur, zeker met de droge opmerkingen in die game _/-\o_
Full Throttle ja! Dat was tof vroeger...Ben heette die gast toch? Weet nog wel die scene op een of ander vuilnisbelt ja, zeker goed mee vermaakt vroegah :)

PSN: Maichel

• Scrisissszzz
Maichel schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 11:00:
[...]

Full Throttle ja! Dat was tof vroeger...Ben heette die gast toch? Weet nog wel die scene op een of ander vuilnisbelt ja, zeker goed mee vermaakt vroegah :)
Ben was het idd :) Ja op die vuilnisbelt waar je eerst die hond moest weglokken.. Here Poochy Pooch, Pooch ;)

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-11 12:06
Moet zeggen dat de ps4 plus games me mij (sorry Kiwi!) deze maand ook tegen vallen, hell divers is wellicht een goede game, maar het kwam op mij heel erg over als halo spartan assault......en die heb ik al. Die andere 2 games zijn wellicht goed, maar de gfx zijn idd hopeloos. Wat te overzien is uiteraard, maar nomnom trekt me qua gameplay ook niet, en die andere vond ik vrij simpel (toegegeven maar 15-30 mins gespeeld ofzo)
Voor beide is van toepassing dat het zo goed op een tablet of c64 had gespeeld kunnen worden. Ik kan me dus heel goed voorstellen dat men/we hier niet vrolijk van worden.
Grappig was dat ik toen ik nog live had de psplus games leuker vond, en nu het andersom lijkt te zijn......al hoewel ik moet toegeven dat ik eigenlijk niet zo erg oplet wat er ' bij de buren' gebeurd tegenwoordig. Ben blij met mijn ps4, en heb er zat op te doen.

Helemaal sinds vandaag eindelijk sf5 speelbaar is. Hopelijk dat de servers vanaaf beter meewerken, want vanochtend was alleen sp mogelijk :(

10 second ninja DONE

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-11 10:17
Scrisissszzz schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 11:01:
[...]

Ben was het idd :) Ja op die vuilnisbelt waar je eerst die hond moest weglokken.. Here Poochy Pooch, Pooch ;)
Jaaaa, zeker tof :) (Wilde het zo niet zeggen ivm spoilers, haha)

PSN: Maichel

• Scrisissszzz
Maichel schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 11:23:
[...]

Jaaaa, zeker tof :) (Wilde het zo niet zeggen ivm spoilers, haha)
Haha ik zal niet zeggen hoe t moet dan ;)

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-11 09:58

JSchut

.....

Ik download alle plus games. Gewoon omdat het kan. Er zaten voor mij toch wel wat verrassingen tussen. Ook een hoop troep. Maar dit is voor anderen misschien juist wel weer een pareltje :)

Transistor bijvoorbeeld. Dit vond ik toch echt een hele toffe game. Maar hoor ook van heel veel mensen dat ze het 100 keer niks vinden,

Andere games waar veel mensen gek van zijn (Rocket League, Helldivers) vindt ik bijvoorbeeld echt helemaal niks. Smaken verschillen gelukkig.

Ik betaal een paar tientjes per jaar om online te gamen. De gratis (indie) games zijn voor mij een extratje en verwacht er ook nooit echt wat van. Als begrijp ik wel dat bepaalde mensen daar een andere visie op hebben.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2016 @ 19:55:
Een tip voor mensen die wel is wat video clips van de PS4 gameplay naar USB kopieren:

Formateer het USB apparaat als exFAT,
dan kopieer je veel sneller dan met FAT32.

Daar kwam ik vandaag achter door te testen.

exFAT: 25MB per seconde ongeveer.

FAT32: 6MB per seconde ongeveer.
Thnx! Wist ik niet en ik stond net op t punt 15GB aan gameplays over te pompen..
Duurde nu maar iets van 22 min :D

Verwijderd

poor Leno schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 11:33:
Thnx! Wist ik niet en ik stond net op t punt 15GB aan gameplays over te pompen..
Duurde nu maar iets van 22 min :D
Een snelle USB-Stick/Harde Schijf helpt ook hierbij.
Sagat schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 11:17:
Moet zeggen dat de ps4 plus games me mij (sorry Kiwi!) deze maand ook tegen vallen, hell divers is wellicht een goede game, maar het kwam op mij heel erg over als halo spartan assault......en die heb ik al. Die andere 2 games zijn wellicht goed, maar de gfx zijn idd hopeloos. Wat te overzien is uiteraard, maar nomnom trekt me qua gameplay ook niet, en die andere vond ik vrij simpel (toegegeven maar 15-30 mins gespeeld ofzo)
Voor beide is van toepassing dat het zo goed op een tablet of c64 had gespeeld kunnen worden. Ik kan me dus heel goed voorstellen dat men/we hier niet vrolijk van worden.
Grappig was dat ik toen ik nog live had de psplus games leuker vond, en nu het andersom lijkt te zijn......al hoewel ik moet toegeven dat ik eigenlijk niet zo erg oplet wat er ' bij de buren' gebeurd tegenwoordig. Ben blij met mijn ps4, en heb er zat op te doen.

Helemaal sinds vandaag eindelijk sf5 speelbaar is. Hopelijk dat de servers vanaaf beter meewerken, want vanochtend was alleen sp mogelijk :(
Ik denk dat Kiwi refereert naar het bezittelijke gebruik van "me". Wat jij doet is gewoon goed. ;)
Goed bezig Sagat!
Wellicht laat ik je wel een potje SFV winnen als we een keer tegen elkaar spelen >:)

[ Voor 75% gewijzigd door Superkiwi op 16-02-2016 13:38 ]

Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 12:07:
[...]

Een snelle USB-Stick/Harde Schijf helpt ook hierbij.
16Gig USB3 stickie :)
(Jammer dat de PS geen USB3 heeft -O-)

Verwijderd

De PS4 maakt gebruik van draadloze 802.11 b/g/n-netwerkconnectiviteit, ethernet, bluetooth 2.1 en 2 USB 3.0-poorten.
Bron: Klik Hier

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-11 07:33
Zijn er nog veel mensen die last hebben van een lawaaiige ps4? Mijne klinkt na een uurtje spelen als een stofzuiger terwijl ik em regelmatig schoon/stofvrij maak. Ik meen eens gelezen te hebben dat er wel meer mensen last van hebben.

Ben er eigenlijk gewend aan geraakt en speel meestal met headset, maar ik vraag me af of ik er nog iets aan moet laten doen binnen de garantieperiode (t/m aug).

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:19

Sandyman538

SandstorM [148839]

[...]

Ook niet zo gek toch. Je krijgt elke maand een veelvoud aan waarde in spellen ten opzichte van wat je betaald voor plus. Plus kost je 4 euro per maand, afgelopen maand zat hell divers in de plus, kost normaal 20 euro, dus dat is al weer 5 maanden dat je gratis kan gamen, want je krijgt een game cadeau die evenveel kost als zo'n periode plus. Dat er spellen worden weggegeven die je net niet leuk vindt, tsja, dan kun je beter geen abonnement nemen en 1x per jaar een AAA titel kopen voor de 50 euro die je bespaard.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:25
bram1984 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:13:
[...]
Killzone is nog niet goedkoper te vinden dan € 25,-
Ik zie hem in de speelgoedwinkel (Bart meen ik) liggen voor € 19,90...

• On_E

On_E

Housemusic

dvdkiwi schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 12:42:
Goed bezig Sagat!
Wellicht laat ik je wel een potje SFV winnen als we een keer tegen elkaar spelen >:)
Je doet nu net alsof je het einde van dat potje gaat halen voordat de server je eraf gooit. :+

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02:11
Sandyman538 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:37:
[...]

Ook niet zo gek toch. Je krijgt elke maand een veelvoud aan waarde in spellen ten opzichte van wat je betaald voor plus. Plus kost je 4 euro per maand, afgelopen maand zat hell divers in de plus, kost normaal 20 euro, dus dat is al weer 5 maanden dat je gratis kan gamen, want je krijgt een game cadeau die evenveel kost als zo'n periode plus. Dat er spellen worden weggegeven die je net niet leuk vindt, tsja, dan kun je beter geen abonnement nemen en 1x per jaar een AAA titel kopen voor de 50 euro die je bespaard.
Dat is bullshit and you know it.

1x een AAA titel per jaar kopen ik zou toch online moeten kunnen spelen.

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-10 11:03
NiQo schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:18:
Zijn er nog veel mensen die last hebben van een lawaaiige ps4? Mijne klinkt na een uurtje spelen als een stofzuiger terwijl ik em regelmatig schoon/stofvrij maak. Ik meen eens gelezen te hebben dat er wel meer mensen last van hebben.

Ben er eigenlijk gewend aan geraakt en speel meestal met headset, maar ik vraag me af of ik er nog iets aan moet laten doen binnen de garantieperiode (t/m aug).
Ik heb er ook last van.... met name in R6:Siege. Ik ben dan ook erg benieuwd wat een evt oplossing zou zijn.

Etuuuuuh!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:39

Exirion

Gadgetfetisjist

Al zolang de PS4 er is hebben we dit soort discussies. Ik vind het gezeur over die paar tientjes per jaar een beetje treurig worden. Ik kocht de PS3 nog voor 599 euro en daar maakte Sony in het begin geen winst mee. De PS4 had ik voor 359 euro. Ze hebben gewoon voor een ander verdienmodel gekozen en daar is de prijs van de console ook naar. Voor het prijsverschil kan ik 5 jaar online gamen en af en wat leuke Plus titels downloaden. Binnen die 5 jaar komt er wel weer een PS5 en je Plus abonnement geldt voor alle consoles die je hebt, dus ik vind het wel best zo.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

New on PS Store this week: Street Fighter V, The Escapists: The Walking Dead, more:

Klik Hier

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/GB/en/999/EP0102-CUSA01222_00-SF5FULLGAME00000/1455584387000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=225&h=225&bg_color=000000&opacity=100
Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 14:13:
PlayStation Europe ‏

New on PS Store this week: Street Fighter V (...)
Damn, Street Fighter V Deluxe Edition voor 99,99 :D
Inclusief season pass staat er, maar Capcom heeft aangegeven dat alle DLC gratis zal zijn en is te unlocken dmv de ingame currency. Uiteraard kun je het ook met echt geld kopen, maar welke pannenkoek gaat dat doen voor 100 euro? :/

Ik koop 'm sowieso wel (op disc), moet alleen nog nadenken over een eventuele nieuwe stick maar die dingen zijn freaking duur -O-

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 16-02-2016 14:24 ]

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-11 14:51
"Gelukkig" heb ik niet veel tijd om online te spelen, maar in de tijd die ik heb vermaak me al maanden samen met een vriend prima met achtereenvolgens lara croft and the temple of osiris, Gauntlet en nu Helldivers (Tussendoor ook nog wat Magica 2 gespeeld). Dus heb wat dat betreft geen klagen over de PS-plus games.
Wat betreft de single-player games die valt het inderdaad wel tegen maar de co-op spellen die er regelmatig bij zitten zijn zeker de moeite waard.
Uiteindelijk betaal je zo'n 5 euro per maand voor PS-Plus dus ik zie de maandelijkse games meer als een extraatje. Mocht er een keer een AAA game tussen zitten is het mooi meegenomen.

• On_E

On_E

Housemusic

dvdkiwi schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 14:22:
[...]

Damn, Street Fighter V Deluxe Edition voor 99,99 :D
Inclusief season pass staat er, maar Capcom heeft aangegeven dat alle DLC gratis zal zijn en is te unlocken dmv de ingame currency. Uiteraard kun je het ook met echt geld kopen, maar welke pannenkoek gaat dat doen voor 100 euro? :/

Ik koop 'm sowieso wel (op disc), moet alleen nog nadenken over een eventuele nieuwe stick maar die dingen zijn freaking duur -O-
De pannenkoek die geen zin heeft om tig uur te spelen voor een nieuw karakter of een nieuw kleurtje natuurlijk. ;)

Las al dat je per outfit kleuren vrij moet spelen, dus als je op de hoogste moeilijkheidsgraad kleur 8 voor outfit A eindelijk hebt vrijgespeeld mag je het daarna nogmaals doen voor outfit B....

[ Voor 12% gewijzigd door On_E op 16-02-2016 14:31 ]

• voxxel
Sandyman538 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:37:
[...]

Dat je meer krijgt dan waar je voor betaald, zegt natuurlijk niks over de daadwerkelijke waarde die het abonnement voor iemand heeft.

Ik heb sinds de launch van de ps4 ps plus gehad en daarvan 12 games een noemenswaardige hoeveelheid gespeeld (ik heb geteld). Daarvan had ik er maximaal 4-5 gekocht als ze niet 'gratis' waren geweest en dan reken ik ruim (waarschijnlijk eerder 1 of 2). En dat is dus in 27 maanden totaal. Door pech met aanbiedingen heeft dit me €112,50 euro gekost (uitgaande van €50 per jaar). In die tijd heb ik niet of nauwelijks gebruik gemaakt van de online functie van ps plus.

Was dit het waard? Ik zou voor mij zeggen van wel, maar alleen omdat er tussen die 7-8 games die ik anders niet gekocht had er een aantal wel de moeite waard waren. Toch snap ik heel goed dat veel mensen hun abonnement stop zetten. Zeker omdat er geen enkele game echte AAA aantrekkingskracht had.

Zonnepanelen

Pagina: 1 ... 74 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link