"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat is inderdaad een beetje de eeuwige discussie wat de waarde voor een specifiek iemand is.voxxel schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 14:44:
[...]
Dat je meer krijgt dan waar je voor betaald, zegt natuurlijk niks over de daadwerkelijke waarde die het abonnement voor iemand heeft.
Ik heb sinds de launch van de ps4 ps plus gehad en daarvan 12 games een noemenswaardige hoeveelheid gespeeld (ik heb geteld). Daarvan had ik er maximaal 4-5 gekocht als ze niet 'gratis' waren geweest en dan reken ik ruim (waarschijnlijk eerder 1 of 2). En dat is dus in 27 maanden totaal. Door pech met aanbiedingen heeft dit me €112,50 euro gekost (uitgaande van €50 per jaar). In die tijd heb ik niet of nauwelijks gebruik gemaakt van de online functie van ps plus.
Was dit het waard? Ik zou voor mij zeggen van wel, maar alleen omdat er tussen die 7-8 games die ik anders niet gekocht had er een aantal wel de moeite waard waren. Toch snap ik heel goed dat veel mensen hun abonnement stop zetten. Zeker omdat er geen enkele game echte AAA aantrekkingskracht had.
Ik heb die 4 euro wel over om puur online te kunnen gamen tegen vrienden, kom van Xbox Live wat ook al geld kostte dus allemaal niks nieuws onder de zon.
Van die PS+ games verwacht ik 0.0, zit er iets leuks tussen dan is dat mooi meegenomen.
Maar moet bekennen dat ik sinds juni geen 1 game meer gespeeld heb, maar wel alles gedownload (en direct weggeflikkerd)
Ik heb ook 69,99 afgetikt voor de normale (digitale) versie, maar deze game wil ik zonder disc wisselen kunnen spelen.dvdkiwi schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 14:45:
Dat snap ik
Ik denk alleen dat die 100 euro veel te veel is; in een webshop heb je die Deluxe Edition waarschijnlijk voor minder als wat de kale game in de store kost.
Maar zulke store prijzen zijn niks nieuws...
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Toen ik maandag pre orderde (lol technisch is het waar, 2,5 later was game unlocked volgens het tellertje) had ik de keuze tussen gewoon, en een met season pass voor 10 euro extra. Omdat idd alles vrij te spelen zou moeten zijn heb ik dit niet gedaan. Maar afwachten hoe het gaat. Als je idd 4 uur per dag moet spelen, en in die 4 uur ook elk potje dat je speelt moet winnen........dan word het lastig.Misschien dat ik dan mijn principes overboord gooi. Maar ik weiger normaliter content te kopen die je ook vrij kan spelen.dvdkiwi schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 14:22:
[...]
Damn, Street Fighter V Deluxe Edition voor 99,99![]()
Inclusief season pass staat er, maar Capcom heeft aangegeven dat alle DLC gratis zal zijn en is te unlocken dmv de ingame currency. Uiteraard kun je het ook met echt geld kopen, maar welke pannenkoek gaat dat doen voor 100 euro?
Ik koop 'm sowieso wel (op disc), moet alleen nog nadenken over een eventuele nieuwe stick maar die dingen zijn freaking duur
En potje laten winnen......bring it hehe, afhankelijk van hoe sf5 bevalt (en hoe het spelen op de ps3 pad bevalt) koop ik good old sf4 misschien nog wel een keer voor ps4 (heb em al voor x360 en pc)
dan kunnen we daar ook eindelijk de degens kruisen.
Maar voor nu vind ik het wel prima zo.
ps: om mijn pad te testen maandag even de persona tutorial gedaan.....damn dat spel heeft best veel en interesante opties zeg! Die moet ik idd een kans gaan geven! So many game so little time!
@bram, lol je hebt nog gelijk ook zeg! Me dunkt
10 second ninja DONE
GVD!! Dan pas????? ^@^#%#&#@*@*#^&#$#$@%@&#*#*#(#(#)#)#@#^#%@%@%$%@$@$@@@!!!!!!!!!!
Niks aan de hand...in de zomer zweet dat ding toch van je hoofd afpoor Leno schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 15:07:
[...]
GVD!! Dan pas????? ^@^#%#&#@*@*#^&#$#$@%@&#*#*#(#(#)#)#@#^#%@%@%$%@$@$@@@!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien moet je dan op het 'Add to Library' knopje klikken ipv de 'Download Now!!!!111'SemperFidelis schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 14:54:
...
Van die PS+ games verwacht ik 0.0, zit er iets leuks tussen dan is dat mooi meegenomen.
Maar moet bekennen dat ik sinds juni geen 1 game meer gespeeld heb, maar wel alles gedownload (en direct weggeflikkerd)
[ Voor 23% gewijzigd door YakuzA op 16-02-2016 15:46 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dus je wilt EN online gamen EN AAA titels. Beetje dubbel op he, voor 5 tientjes per jaar. Maar inderdaad, het wordt een beetje een sneu verhaal op deze manier. Ik heb graag een paar euro per maand over om leuk te kunnen gamen online, anderhalf biertje minder in de maand is voor mij in ieder geval net te behappen...rwbk schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:53:
[...]
Dat is bullshit and you know it.
1x een AAA titel per jaar kopen ik zou toch online moeten kunnen spelen.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
ja, maar het hadden er geen 2 minder moeten zijn.....Sandyman538 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 15:47:
anderhalf biertje minder in de maand is voor mij in ieder geval net te behappen...
Nou zeg, genoeg mensen die serieus reageren anders (daar reken ik mezelf ook bij).rwbk schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 16:34:
Zoals ik al zei het is onmogelijk hier om een serieuze discussie te hebben over de games van playstation plus.
Ik vind die 4 tientjes ook wel meevallen. Eigenlijk speel ik maar heel (heel) weinig online, maar ik vind het wel fijn dat het kan op het moment dat ik het zou willen. Dus maar gewoon PS+ aangeschaft. De games vind ik een leuke bonus.
Op de ps3 moesten ze zieltjes winnen. Nu is iedereen gewend aan betalen voor plus, en staan ze mijlen ver voor in de console war.
Ik denk dat we het er allemaal eens over kunnen zijn dat ze qua games niet echt super hun best doen atm.
Het zal goedkoper zijn om een indie game ' af te kopen' dan een uncharted ofzo.
Misschien voor de grap de releases van het laatste (half?) jaar)qua games with gold en psn+ van de one en de ps4 naast elkaar leggen. Ik denk dat objectief gezien het GwG lijstje meer full/AAA titles bevat itt de voornamelijk indie games op de plus kant.
Vind het zelf wel interresant, binnenkort een keer doen......maar eerst sf5
10 second ninja DONE
Zo kijk ik er ook tegenaan. Ik vind de prijs ook niet dusdanig schokkend dat ik het snel op zal zeggen.ralph075 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 16:43:
Ik vind die 4 tientjes ook wel meevallen. Eigenlijk speel ik maar heel (heel) weinig online, maar ik vind het wel fijn dat het kan op het moment dat ik het zou willen. Dus maar gewoon PS+ aangeschaft. De games vind ik een leuke bonus.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Valt op zich ook wel mee, vind ik. Alleen Black Flag springt er uit. Tomb Raider staat erbij door die deal (en de liefhebbers hebben die game al voor iets van een tientje opgepikt waarschijnlijk; ik wel althans). Verder niet veel bijzonders, of mis ik enkele games?Sagat schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 16:49:
Ik kan me ook wel een beetje vinden inde ' een gegeven paard' mening echter....
Op de ps3 moesten ze zieltjes winnen. Nu is iedereen gewend aan betalen voor plus, en staan ze mijlen ver voor in de console war.
Ik denk dat we het er allemaal eens over kunnen zijn dat ze qua games niet echt super hun best doen atm.
Misschien voor de grap de releases van het laatste (half?) jaar)qua games with gold en psn+ van de one en de ps4 naast elkaar leggen. Ik denk dat objectief gezien het GwG lijstje meer full/AAA titles bevat itt de voornamelijk indie games op de plus kant.
Thief, Rayman Legends, Walking Dead S1, Child of Light. Allemaal games die ik best op de PS4 had willen zienbram1984 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 16:59:
[...]
Valt op zich ook wel mee, vind ik. Alleen Black Flag springt er uit. Tomb Raider staat erbij door die deal (en de liefhebbers hebben die game al voor iets van een tientje opgepikt waarschijnlijk; ik wel althans). Verder niet veel bijzonders, of mis ik enkele games?
Brams voorbeelden van black flag en tombraider zijn idd meer de games waar ik aan dacht.voxxel schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 17:04:
[...]
Thief -> nah
Rayman Legends -> idd triple a game
Walking Dead S1 -> vind ik ook niet echt een triple a game qua gameplay gfx
Child of Light -> was dat al geen plus game, of heb ik die als demo gespeeld op ps4
Allemaal games die ik best op de PS4 had willen zien
Die zullen meer aanspreken voor 'de gemiddelde gamer' dan een 2d platformer, ongeacht hoe goed deze is.
10 second ninja DONE
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Hm nu moet ik naar buiten.. daar is t licht..Beakzz schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 15:23:
[...]
Niks aan de hand...in de zomer zweet dat ding toch van je hoofd af
Maarrrr:
In de Herfst: SW Battlefront: Deathstar DLC + Herfst PSVR = X-Wing Deathstar trenchrun in VR
please please pleeease
Prima, ik loop er toch niet echt warm voor. Het is een leuke gimmick, deze generatie consoles heeft niet genoeg power in huis om onze verwachtingen waar te maken, verwacht ik persoonlijk.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik loop er niet warm voor. Thief is bagger. Walking Dead hebben we seizoen 2 gehad (blijft daarbij een tabletgame in mijn optiek). En tegenover CoL kun je voldoende alternatieven pakken die PS4 wel heeft gehad en Xbox niet. Resogun, inFamous LL, Outlast.voxxel schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 17:04:
[...]
Thief, Rayman Legends, Walking Dead S1, Child of Light. Allemaal games die ik best op de PS4 had willen zien
Daarom zit er ook externe hardware bij de PSVR.Jumpman schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 18:04:
[...]
Prima, ik loop er toch niet echt warm voor. Het is een leuke gimmick, deze generatie consoles heeft niet genoeg power in huis om onze verwachtingen waar te maken, verwacht ik persoonlijk.
Ghehe, good luckLasmibalsingh schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 17:40:
Ik heb vandaag Batman: AK omgeruild voor Bloodborne, nog even de laatste trofeeën van Tomb Raider halen en daarna kan ik los gaan met BB. Ik heb er wel zin in, als ik vragen heb dan weet ik jullie wel te vinden in het BB topic.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Maar wat doet die hardware exact? Van wat ik terug vind aan interviews en op fora voegt dit kastje geen extra CPU of GPU boosts toe maar zet het signaal om naar 120hz, zorgt voor de social screen output en doet 3d audio processing. Al het rekenwerk zou nog altijd door de PS4 moeten worden gedaan.bram1984 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 18:20:
[...]
[...]
Daarom zit er ook externe hardware bij de PSVR.
Kijk er nog steeds erg naar uit hoor maar ik verwacht geen DriveClub of The Order graphics.
Ik geloof ook niet dat je dat in de begintijden van vr nu al nodig hebt. Ik denk dat je al van je stoel geblazen wordt met simpele graphics zoals we nu in de filmpjes al hebben gezien.kazuka schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 18:55:
[...]
Maar wat doet die hardware exact? Van wat ik terug vind aan interviews en op fora voegt dit kastje geen extra CPU of GPU boosts toe maar zet het signaal om naar 120hz, zorgt voor de social screen output en doet 3d audio processing. Al het rekenwerk zou nog altijd door de PS4 moeten worden gedaan.
Kijk er nog steeds erg naar uit hoor maar ik verwacht geen DriveClub of The Order graphics.
Battlefield 1943 zou ook heel mooi zijn als PSN game.
Ik dacht dat deze vandaag uitkwam? Ik vind 'm in elk geval niet terug in de storeaddictive schreef op maandag 15 februari 2016 @ 11:47:
Iemand hier die Layers Of Fear gaat spelen?
http://www.polygon.com/20...ide-layers-of-fear-on-ps4
http://www.metacritic.com/game/playstation-4/layers-of-fear
Het spel is (nog) niet in de NL Store uitgebracht. Meerdere EU landen kunnen het spel niet kopen.botech schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 20:15:
[...]
Ik dacht dat deze vandaag uitkwam? Ik vind 'm in elk geval niet terug in de store
Reacties van de PS Blog:
Layers of Fear will not be releasing in the Danish, Finnish or Norwegian stores at this time due to publisher decision.
Layers of Fear will not currently be releasing in Sweden – it will only be releasing in certain countries.
Unfortunately Layers of Fear will not currently be releasing in Belgium – it is only available in certain countries.
As per my previous comments, when a game isn’t available at launch in a certain country, we cannot necessarily comment on whether it will be available any time soon. Please keep an eye on developer and publisher channels for more precise information regarding release dates, as you have already done so
http://blog.eu.playstatio...ts-the-walking-dead-more/According to the developer’s twitter page Layers Of Fear will be releasing a day later in other countries. Here’s hoping most of us can buy it then.
[ Voor 22% gewijzigd door Ike. op 16-02-2016 20:40 ]
Verwijderd
In aansluiting op het bovenstaande denk ik de installed base met een lopend abonnement met PS+ nu vele malen groter is dan eerst, omdat het nu verplicht is wanneer je online wil gamen. Op de PS3 zijn we gewoon verwend en stelden uitgevers eerder hun topgames beschikbaar tegen een gereduceerde prijs, aangezien relatief weinig mensen met een PS3 een PS+ abonnement hadden. De overige PS3 konden dan alsnog gewoon de game kopen.Sagat schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 16:49:
Ik kan me ook wel een beetje vinden inde ' een gegeven paard' mening echter....
Dat is nou grappig...want er is namelijk al een DriveClub VR demo aanwezig die de pers al heeft kunnen spelen. http://www.gamespot.com/a...ototype-pla/1100-6431785/Kijk er nog steeds erg naar uit hoor maar ik verwacht geen DriveClub of The Order graphics
Er zijn in deze preview/prototype wel een aantal grafische features uitgeschakeld, waaronder: dynamisch weer, binnenspiegel en buitenspiegels, maar de grafische engine zelf in gewoon in tact gebleven. Heb wel ergens gelezen dat dit gewoon weer in de uiteindelijke versie zou moeten terug komen.
[ Voor 8% gewijzigd door Recon24 op 17-02-2016 09:54 ]
Had het ook gelezen jaRecon24 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 09:53:
[...]
Dat is nou grappig...want er is namelijk al een DriveClub VR demo aanwezig die de pers al heeft kunnen spelen. http://www.gamespot.com/a...ototype-pla/1100-6431785/
Er zijn in deze preview/prototype wel een aantal grafische features uitgeschakeld, waaronder: dynamisch weer, binnenspiegel en buitenspiegels, maar de grafische engine zelf in gewoon in tact gebleven. Heb wel ergens gelezen dat dit gewoon weer in de uiteindelijke versie zou moeten terug komen.
Ik ga hem checken
39
Zie: http://tomclancy-thedivis...ame/nl-NL/beta/index.aspx
Haha, volgens mij zijn er dan wel mensen die na tien minuten over hun baard gaan.Fietsbel schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 11:23:
Hopelijk maken ze een nieuwe WipeOut voor de Playstation VR
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Last September, we put a call out to PS4 owners to test out our next system software update, and since we’re getting close to the release of our next system software update for PS4, we wanted to do it again! Starting today you can sign up to be a beta tester and get a sneak peek at some of the features making their way to your PS4.
[ Voor 14% gewijzigd door JSchut op 17-02-2016 12:09 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Denk alleen niet dat ik het ga doen, belangrijkste van mn ps4 is gewoon dat de games het goed doen en daar ben ik nu tevreden over. Ben wel benieuwd wat de nieuwste update gaat brengen dan.You can roll back to the previous system software at any time, so don’t worry about downloading the beta.
De hamvraag, welke features? Als dat niets spannends is, dan is stabiliteit idd veel belangrijker imho.Bartske schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:11:
Nog even belangrijk om te melden:
[...]
Denk alleen niet dat ik het ga doen, belangrijkste van mn ps4 is gewoon dat de games het goed doen en daar ben ik nu tevreden over. Ben wel benieuwd wat de nieuwste update gaat brengen dan.
10 second ninja DONE
Je verwacht het niet.Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:41:
Meteen even ingeschreven met 2 accounts voor de System Update Beta.
Alsof previews nog zo betrouwbaar zijn. Laten we het gewoon lekker afwachten, want voor hetzelfde geld stond er nog een pc onder tafel die de power verzorgde en een demo die redelijk draait is een stuk makkelijker te maken dan een hele game. Als ze DC op 60 FPS (wat schijnbaar genoeg is tegenover de 90 van Oculus) vloeiend kunnen draaien zonder zwaar in te leveren op graphics dan hebben ze mij in the pocket. Dat moet dan vooral uit dat "wonderkastje" komen, want de kracht van de PS4 ..uhm...die is er niet.Recon24 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 09:53:
[...]
Dat is nou grappig...want er is namelijk al een DriveClub VR demo aanwezig die de pers al heeft kunnen spelen. http://www.gamespot.com/a...ototype-pla/1100-6431785/
Beetje overdreven, maar deze generatie consoles is nu eenmaal niet indrukwekkend wat betreft prestaties. Ik blijf wel mee hopen dat de PS VR echt top wordt.
Te makkelijk
De voorzet was zo goed dat ik hem liet liggen. Maar inderdaad het had nieuws geweest als hij zich niet had ingeschreven.
[ Voor 10% gewijzigd door Beakzz op 17-02-2016 13:06 ]
Stabilitiet voorop.Sagat schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:27:
[...]
De hamvraag, welke features? Als dat niets spannends is, dan is stabiliteit idd veel belangrijker imho.
Maar ik zou bijvoorbeeld graag zien dat je eindelijk nu eens je eigen wallpapers kan instellen EN dat ik bijvoorbeeld al mn games in een mooi rijtje zie op het startscherm
Dus zonder al die andere icoontjes ertussendoor (WWW, TV, Capture, Spotify etc) Ik wil deze balk zelf kunnen aanpassen/ordenen!!
Vooral die "What's new" met al die onzin en spelers die ik zou moeten kennen/volgen hoef ik niet!
Verwijderd
Dat zou ik inderdaad ook allemaal wel willen. Plus de melding wanneer vrienden online komen (met de optie om dit aan/uit te zetten). Ik snap eigenlijk niet waarom die melding er nu niet is.poor Leno schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 13:09:
[...]
Stabilitiet voorop.
Maar ik zou bijvoorbeeld graag zien dat je eindelijk nu eens je eigen wallpapers kan instellen EN dat ik bijvoorbeeld al mn games in een mooi rijtje zie op het startscherm
Dus zonder al die andere icoontjes ertussendoor (WWW, TV, Capture, Spotify etc) Ik wil deze balk zelf kunnen aanpassen/ordenen!!
Vooral die "What's new" met al die onzin en spelers die ik zou moeten kennen/volgen hoef ik niet!
Overigens kijk ik wel eens bij What's New om te zien wat vrienden spelen, maar al het Facebook-achtige 'liken' en delen, daar heb ik Facebook / Twitter etc toch voor?
Blijf het bizar vinden dat dit er niet is.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
New discounts start today on PS Store, including big savings on the Call of Duty franchise:
Klik Hier
nee gewoon nee en het blijft nee. nou vooruit ja dan
Lol ik dacht dat die optie gewoon bij notifications stond en dat ik die heb uitgezet..On_E schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 13:27:
Ik zou graag een online notificatie krijgen van vrienden, oftewel als er iemand online komt dat ik dan een melding krijg....
Zelf zie ik graag de invitations enz. gewoon na een bepaald aantal uur verdwijnen. Nu moet ik vaak kijken of ik net een invite voor een party heb gehad of 6 dagen geleden
Verder wil ik enkel games op mijn dashboard en hoogstens 1 klein blokje om bij de rest te komen. Of dat je met een bepaalde knop naar de andere mogelijkheden gaat. Al die vervuiling op het dashboard is een beetje vermoeiend.
aan de ene kant stoorden die me maar nu ze er niet meer zijn mis ik ze... ik zou ze graag instelbaar zien, vind het ook vreemd dat ze er niet meer zijnOn_E schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 13:27:
Ik zou graag een online notificatie krijgen van vrienden, oftewel als er iemand online komt dat ik dan een melding krijg....
PSN ID: Svennie-NL
Of hier :Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 13:28:
PlayStation Europe
New discounts start today on PS Store, including big savings on the Call of Duty franchise:
Klik Hier
[afbeelding]
https://psprices.com/regi...ts?platform=all&sort=date
Om er achter te komen dat de saving niet zo big zijn als jouw post doet vermoeden. Voeg nou eens je mening toe als je iets post Dennis
Mooie prijsjes voor de GTA classics in de US store trouwens :
https://psprices.com/regi...ts?sort=date&platform=PS4
Misschien dat ik uit nostalgie de trilogy maar eens moet binnenhalen. Zien ze er nog wat beter uit op de PS4?
[ Voor 13% gewijzigd door Beakzz op 17-02-2016 13:50 ]
Ik denk dat je daar op kan wachten tot Sony stopt met mobiele telefoons maken of de Xbox de PS4 opeens volledig in gaat halen qua verkopen. Verder werkt de niet officiele versie ervan toch prima?duhuh schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 13:38:
Heb liever dat ze nu eindelijk eens komen met remote play op andere devices dan van sony zelf.
Verwijderd
Free-to-play arena battler Trans-Galactic Tournament hits PS4 today. Details:
Klik Hier voor meer Info
(Ik ga de gratis game binnenkort proberen als ik er wat tijd voor ga vinden)
Maar eens zoeken naar wat meer hoe en wat over de niet officiele versie (wist dit niet)Klor schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 14:04:
[...]
Ik denk dat je daar op kan wachten tot Sony stopt met mobiele telefoons maken of de Xbox de PS4 opeens volledig in gaat halen qua verkopen. Verder werkt de niet officiele versie ervan toch prima?
Werkt alleen voor andriod maar wel zonder root oid.duhuh schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 14:26:
[...]
Maar eens zoeken naar wat meer hoe en wat over de niet officiele versie (wist dit niet)
http://forum.xda-develope...y-android-thread-t3068225
Dezelfde maker heeft geloof ik ook een betaalde versie voor windows, maar daar weet iemand anders misschien meer van.
Thnx !Klor schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 14:36:
[...]
Werkt alleen voor andriod maar wel zonder root oid.
http://forum.xda-develope...y-android-thread-t3068225
Dezelfde maker heeft geloof ik ook een betaalde versie voor windows, maar daar weet iemand anders misschien meer van.
http://www.polygon.com/20...tion-4-remote-play-pc-mac
Edit: Sorry, ik was al die tijd nog op de vorige pagina, zonder verder te kijken.
[ Voor 25% gewijzigd door Recon24 op 17-02-2016 15:12 ]
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Nu heeft Vector Unit weer een nieuwe game aangekondigd, Riptide GP: Renegade. Komt uit over 1-2 maanden en heeft (in tegenstelling tot hun vorige games) online multiplayer en local multiplayer met AI-racers. Waarschijnlijk geen split screen online maar het komt al in de buurt.
Weten jullie nog andere (aangekondigde) racegames welke splitscreen te spelen zijn?
[ Voor 7% gewijzigd door Pepper92 op 17-02-2016 16:37 ]
Zeg nou niet dat ik je nooit gewaarschuwd hebt, maar ik denk niet dat PS VR met iedere game zonder meer gaat werken; ik verwacht zelf geen Battlefront voor de VRpoor Leno schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 17:58:
[...]
Hm nu moet ik naar buiten.. daar is t licht..![]()
Maarrrr:
In de Herfst: SW Battlefront: Deathstar DLC + Herfst PSVR = X-Wing Deathstar trenchrun in VR![]()
![]()
![]()
please please pleeease
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Stop crushing my dreams!! (rent huilend weg)Jeroenimoes schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 16:40:
[...]
Zeg nou niet dat ik je nooit gewaarschuwd hebt, maar ik denk niet dat PS VR met iedere game zonder meer gaat werken; ik verwacht zelf geen Battlefront voor de VR
Maarja dan een andere mode/spel. Er komt sws een StarWars spel voor de VR, trust me
Heb toevallig Riptide GP2 en Beach Buggy racing uit de sale opgepakt vorige week, maar het zijn voor mij echt van die net niet spellen. Zelfde met Tabletop racing (op de Vita). Het is niet op het niveau van Sonic Transformed (helaas niet op de PS4) of Blazerush (topper).Pepper92 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 16:37:
Ik wacht inmiddels al bijna een jaar op Space Dust Racers en Table Top Racing: World Tour. Nouja, op een leuke splitscreen race game dus, die het liefst ook nog splitscreen online kan...
Nu heeft Vector Unit weer een nieuwe game aangekondigd, Riptide GP: Renegade. Komt uit over 1-2 maanden en heeft (in tegenstelling tot hun vorige games) online multiplayer en local multiplayer met AI-racers. Waarschijnlijk geen split screen online maar het komt al in de buurt.
Weten jullie nog andere (aangekondigde) racegames welke splitscreen te spelen zijn?
Zou zelf graag de Reckless racer serie graag op de PS4/ Vita zien. Echt toppers op de Ipad, maar ik trek die besturing niet en een controller ga ik er niet voor kopen.
Zou ook graag een opvolger van Wrecked willen zien trouwens.
Kijk hier maar eens naar. Digital Foundry heeft een hele analyse gedaan:Beakzz schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 13:44:
Mooie prijsjes voor de GTA classics in de US store trouwens :
https://psprices.com/regi...ts?sort=date&platform=PS4
Misschien dat ik uit nostalgie de trilogy maar eens moet binnenhalen. Zien ze er nog wat beter uit op de PS4?
Graphics San Andreas (PS2/PS3/PS4) - YouTube: Grand Theft Auto San Andreas PS4 vs PS2 vs PS3 Graphics Comparison
Framerate (US-versie !) - YouTube: UPDATED Grand Theft Auto San Andreas PS4 Frame-Rate Test [UK vs US]
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Beach Buggy Racing was al genoemd, zag ik.Pepper92 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 16:37:
Ik wacht inmiddels al bijna een jaar op Space Dust Racers en Table Top Racing: World Tour. Nouja, op een leuke splitscreen race game dus, die het liefst ook nog splitscreen online kan...
Er is ook nog Super Toy Cars.
PSN: Maichel
Wat wel erg jammer is aan dit spel, is dat als je tegen elkaar speelt (split screen), je zonder CPU speelt.Maichel schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 10:54:
Beach Buggy Racing gisteren gekocht, zeker leuk ja! Vooral omdat er al niet zoveel split-screen-bank-speel spellen zijn. Top voor die 5 euro dus
[ Voor 3% gewijzigd door JSchut op 18-02-2016 11:09 ]
Wel raar, dit gebeurt de laatste tijd wel vaker met kleinere titels. Dat games niet in heel europa tegelijk uitkomen.vj_slof schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:12:
't ziet er naar uit dat Layers of Fear maar niet in de PSN Store komt. Enig idee hoe ik 'm uit bijvoorbeeld de engelse store kan ophalen? Heb al via een engelse VPN-verbinding een poging gewaagd maar mijn nederlands PS account laat dit niet toe. Voor de XBox1 is ie wel gewoon te koop. Loopt Sony hier te ouwehoeren of wat?
Ik ben eigenlijk meer op zoek naar het laatste voor FPS-gaming (vooramelijk BO3 atm), maar vind ze vrij prijzig, iemand nog goedkopere/vergelijkbare gezien?
PlayStation en Xbox hebben verschillende werkingen van hun stores. Via Xbox Market is je Xbox gebonden aan een regio, je account opent dan de regio die gekoppeld is aan je Xbox. Door deze te wijzigen, kan je in een andere store te komen.vj_slof schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:12:
't ziet er naar uit dat Layers of Fear maar niet in de PSN Store komt. Enig idee hoe ik 'm uit bijvoorbeeld de engelse store kan ophalen? Heb al via een engelse VPN-verbinding een poging gewaagd maar mijn nederlands PS account laat dit niet toe. Voor de XBox1 is ie wel gewoon te koop. Loopt Sony hier te ouwehoeren of wat?
Via de PlayStation gaat dit anders. Daar is je account gekoppeld aan een regio. Je taal aanpassen heeft dus geen enkel invloed op je content, je kan ook niet eens een regio kiezen via de PS4. Je kiest namelijk een regio wanneer je een PSN account aanmaakt. Deze wordt dus voor altijd gekoppeld aan de PS Store voor die regio. Wil je content uit een andere Store? Dan moet je dus een ander account erbij aanmaken om toegang te krijgen tot andere regio's en content. Je kan NIET je regio aanpassen van je PSN account.
Even de PS4 als primair instellen wanneer je inlogt met het account (vraagt de PS4 om) en je kan dan games van dat account delen met de overige accounts. Zo kan je dus meerdere accounts hebben waarmee je content uit verschillende regio's koopt en spelen met je eigen NL account.
Aardig wat mensen doen dit hier op deze (en enige) manier. Via PS Store via de website kan je een account aanmaken en kiezen uit alle regio's.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ik gebruik hele goedkope covers van Orb. Die bevallen erg goed, een keer er op gedaan voor wat meer grip en nooit meer de behoefte gehad aan iets anders.Jamesl schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:24:
Hebben jullie van die opzetstukken voor je DS4? Ik zit een beetje te kijken en zie verschillende dingen, gewoon een cover maar ook écht een opzetstuk zoals Kontrolfreek (http://www.kontrolfreek.c...-duty-black-ops-iii.html/)
Ik ben eigenlijk meer op zoek naar het laatste voor FPS-gaming (vooramelijk BO3 atm), maar vind ze vrij prijzig, iemand nog goedkopere/vergelijkbare gezien?
Bedankt voor de info. Ik betaal via Paypal, gaat dat dan geen geouwehoer opleveren?ASNNetworks schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:28:
[...]
PlayStation en Xbox hebben verschillende werkingen van hun stores. Via Xbox Market is je Xbox gebonden aan een regio, je account opent dan de regio die gekoppeld is aan je Xbox. Door deze te wijzigen, kan je in een andere store te komen.
Via de PlayStation gaat dit anders. Daar is je account gekoppeld aan een regio. Je taal aanpassen heeft dus geen enkel invloed op je content, je kan ook niet eens een regio kiezen via de PS4. Je kiest namelijk een regio wanneer je een PSN account aanmaakt. Deze wordt dus voor altijd gekoppeld aan de PS Store voor die regio. Wil je content uit een andere Store? Dan moet je dus een ander account erbij aanmaken om toegang te krijgen tot andere regio's en content. Je kan NIET je regio aanpassen van je PSN account.
Even de PS4 als primair instellen wanneer je inlogt met het account (vraagt de PS4 om) en je kan dan games van dat account delen met de overige accounts. Zo kan je dus meerdere accounts hebben waarmee je content uit verschillende regio's koopt en spelen met je eigen NL account.
Aardig wat mensen doen dit hier op deze (en enige) manier. Via PS Store via de website kan je een account aanmaken en kiezen uit alle regio's.
Thanks voor alle reacties! Beach Buggy Racing kende ik inderdaad al (is van Vector Unit), maar Super Toy Cars kende ik nog niet! Even wat video's kijken dus!ralph075 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 10:51:
[...] Beach Buggy Racing was al genoemd, zag ik.
@BeakZZ: inderdaad, ik ben eigenlijk gewoon op zoek naar Sonic Transformers voor de PS4
[ Voor 7% gewijzigd door Pepper92 op 18-02-2016 11:36 ]
Paypal heeft ook een regio. Deze moet gelijk zijn aan de regio van de PS Store, anders werkt het niet. Ik kan met mijn NL Paypal geen aankopen doen in de US Store. Ik heb daarvoor een US Paypal, waar ik weer mn credit card gekoppeld heb. Daarmee kan ik direct uit de PS Store kopen.vj_slof schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:35:
[...]
Bedankt voor de info. Ik betaal via Paypal, gaat dat dan geen geouwehoer opleveren?
Het makkelijkst is om tegoedkaarten te kopen als je niks vooraf wil uitzoeken/regelen. Ik vond het geen punt om even alles uit te zoeken en in één keer goed in te stellen, waardoor ik direct via de Store aankopen kan doen. Maar voor iemand die daar geen zin in heeft, zou ik aanraden om giftcards te kopen voor je regio. Nu zeg je Engelse Store, ik ga er vanuit dat je de UK Store bedoelt? Of bedoelde je daar toch de US Store mee? Via offgamers.com kan je tegoedkaarten kopen voor de juiste regio en betalen met Paypal, credit card en iDeal.
Als je via de US Store wil kopen en een credit card hebt kan je ook via Amazon kopen (even een Amerikaans factuur adres googlen, Amazon verkoopt digitale codes enkel aan Amerikaanse kopers). Dan voorkom je ook extra kosten die offgamers vaak wel rekent.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Thanks again! Wat een gedoe zeg. Ik zag dat Layers of Fear wel in de UK-store stond vandaar. Moet er nog ff over nadenken wat ik hiermee ga doen. Misschien wacht ik de release in de nederlandse store wel af maar als ik vaker tegen dit probleem aan ga lopen ga ik bovenstaande tips toch maar eens in de praktijk brengen.ASNNetworks schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:52:
[...]
Paypal heeft ook een regio. Deze moet gelijk zijn aan de regio van de PS Store, anders werkt het niet. Ik kan met mijn NL Paypal geen aankopen doen in de US Store. Ik heb daarvoor een US Paypal, waar ik weer mn credit card gekoppeld heb. Daarmee kan ik direct uit de PS Store kopen.
Het makkelijkst is om tegoedkaarten te kopen als je niks vooraf wil uitzoeken/regelen. Ik vond het geen punt om even alles uit te zoeken en in één keer goed in te stellen, waardoor ik direct via de Store aankopen kan doen. Maar voor iemand die daar geen zin in heeft, zou ik aanraden om giftcards te kopen voor je regio. Nu zeg je Engelse Store, ik ga er vanuit dat je de UK Store bedoelt? Of bedoelde je daar toch de US Store mee? Via offgamers.com kan je tegoedkaarten kopen voor de juiste regio en betalen met Paypal, credit card en iDeal.
Als je via de US Store wil kopen en een credit card hebt kan je ook via Amazon kopen (even een Amerikaans factuur adres googlen, Amazon verkoopt digitale codes enkel aan Amerikaanse kopers). Dan voorkom je ook extra kosten die offgamers vaak wel rekent.
Verwijderd
Ik had gehoopt, dat Toybox Turbos nog een PS4 release zou krijgen, maar ik heb Codemasters daar nimmer over gehoord. De PS3 versie is volgens mij nog niet heel erg in de aanbieding geweest.ralph075 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 10:51:
[...]
Beach Buggy Racing was al genoemd, zag ik.
Over die contentverschillen: eigenlijk is dat maar gewoon waardeloos. Laatst kregen we in de diverse Stores ook geen Firewatch bundel (vanwege taalperikelen?). Het is echter het systeem waar Sony voor gekozen heeft en ik denk dat we het er daarom maar gewoon mee moeten doen.
Nee hoor....gisteren split-screen gedaan met AI erbij. Voor de race begint kon je dat kiezen.JSchut schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:08:
[...]
Wat wel erg jammer is aan dit spel, is dat als je tegen elkaar speelt (split screen), je zonder CPU speelt.
PS: Weet t heel zeker, want eerste rondje dat we speelden won AI van ons beide
[ Voor 11% gewijzigd door Maichel op 18-02-2016 12:24 ]
PSN: Maichel
Is dat later toegevoegd? Ik weet bijna zeker dat het er toen niet in zat. Zou wel top zijn dit. Maakt het voor ons een stuk leuker.Maichel schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:23:
[...]
Nee hoor....gisteren split-screen gedaan met AI erbij. Voor de race begint kon je dat kiezen.
PS: Weet t heel zeker, want eerste rondje dat we speelden won AI van ons beide
Edit: In augustus zat het er in ieder geval niet in maar werd wel gezegd dat ze er naar aan het kijken waren. Ze zeiden eind augustus: AI on split screen is an update we are considering. For now, you can use Share Play for 1-on-1 online. Het is dan dus recent toegevoegd. Top!
Edit2: Sinds 16 december dus blijkbaar:
Vector Unit screef op twitter: *** CONSOLE UPDATES to BEACH BUGGY RACING *** Now includes AI cars in splitscreen!
[ Voor 34% gewijzigd door JSchut op 18-02-2016 12:32 ]
Verwijderd
Bron: Klik Hier
(Ik kan niet wachten tot de 3.5 beta er is en ik ga em grondig testen als ik bij de testers zit)
Hoop je dat Sony mee leest?Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:39:
[..]
(Ik kan niet wachten tot de 3.5 beta er is en ik ga em grondig testen als ik bij de testers zit)
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ben erg benieuwd wat ze toe gaan voegen, en of ze de auto-upload van de savegames eens fixen voor de zee van gebruikers bij welke het niet werktVerwijderd schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:39:
“PlayStation 4 firmware 3.5 gaat op 3 maart live als beta test”
Bron: Klik Hier
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
100,- dus nog? Incl een spel? hmmmVerwijderd schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 15:14:
bol.com games
Games Voordeelweken | €20 korting op een 1TB Seagate SSHD + PS4 game.
Klik Hier
[afbeelding]
Maar wat voor'n toevoeging heeft die SSD partitie eigenlijk? En wat maakt deze HDD 'speciaal voor Playstation'?
Edit: dacht al, te mooi om waar te zijn.. Het is dus 20,- korting als je beide koopt. Verkeerd gelezen/begrepen..
[ Voor 8% gewijzigd door poor Leno op 18-02-2016 15:24 ]
Nee je moet dat spel er gewoon bij betalen. Je krijgt 20 euro korting op de hele bundel. Niet echt een goede deel als je het mij vraagt.poor Leno schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 15:22:
[...]
100,- dus nog? Incl een spel? hmmm
Maar wat voor'n toevoeging heeft die SSD partitie eigenlijk? En wat maakt deze HDD 'speciaal voor Playstation'?
Maar weet iemand iets over mn vragen?
Hij is niet speciaal voor de ps4, maar gewoon compatible met de ps4, net als veel andere drives (eigenlijk alle 2.5" drives. De SSD partitie zorgt er voor dat veelgebruikte bestanden sneller geladen worden dan met een normale HDD. Het is een beetje een middenweg tussen een SSD en HDD. Een stukje sneller en veel opslag.poor Leno schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 15:24:
Ja had t al gezien
Maar weet iemand iets over mn vragen?
@Leno: ontzettend veel info over te vinden via Google.
http://www.seagate.com/nl...or-your-laptop-master-dm/
[ Voor 16% gewijzigd door voxxel op 19-02-2016 06:06 ]
Ik heb Rainbow Moon al een keer tijdens een IGC maand op de PS3 'aangeschaft', nu zie ik dat er voor de PS4 ook een upgrade beschikbaar is als je de PS3 versie al hebt. Zie hier.
Echter moet je dan een versie kiezen, alleen zie ik geen verschil tussen de 2 (hebben ook zelfde product code EP2005-CUSA03436_00-RAINBOWMOONPS4UP)
Heeft iemand al de upgrade gekocht? Zo ja, welke heb je dan gekozen 1e of 2e ? en werkt het?
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Vreemd, Ik krijg niet eens een keuze. Ligt in de winkelwagen voor €7,50. Speel het spel liever op de Vita dus ik ga verder niet testen voor jemr_zippey schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 15:59:
Paar vraagjes:
Ik heb Rainbow Moon al een keer tijdens een IGC maand op de PS3 'aangeschaft', nu zie ik dat er voor de PS4 ook een upgrade beschikbaar is als je de PS3 versie al hebt. Zie hier.
Echter moet je dan een versie kiezen, alleen zie ik geen verschil tussen de 2 (hebben ook zelfde product code EP2005-CUSA03436_00-RAINBOWMOONPS4UP)
Heeft iemand al de upgrade gekocht? Zo ja, welke heb je dan gekozen 1e of 2e ? en werkt het?
Bedankt voor het tjekken iig! Spelen op de vita is inderdaad ook een goed idee, zal die eens afstoffen en opladenBeakzz schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 16:16:
[...]
Vreemd, Ik krijg niet eens een keuze. Ligt in de winkelwagen voor €7,50. Speel het spel liever op de Vita dus ik ga verder niet testen voor je
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Verwijderd
Everything you need to know about Paragon, a PS4 MOBA with a difference:
Klik Hier voor meer Info
Google?bram1984 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 15:30:
Als je dan toch je HDD wilt vervangen, dan pak je toch meteen 2TB lijkt mij. Games worden steeds groter.
@Leno: ontzettend veel info over te vinden via Google.
http://www.seagate.com/nl...or-your-laptop-master-dm/
Haha zover was ik ook hoor, maar ik vond t verwonderlijk dat er op deze HDD met koeieletters overal Playstation op stond.. Ik hoopte op iets speciaals, met een bijzonder Playstation SSD gedeelte ofzo.. Maarr helaasch
Dit topic is gesloten.
![]()
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link