Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:27
En terecht.. Die upgrade is het geld dubbel en dwars waard. Geen gezeik meer met verwijderen als ik ff een demo of een beta wil checken.

Als deze vol is weet ik zeker dat ik er genoeg zonder twijfel af kan gooien :)
Ik wil eigenlijk een 2TB SSD erin.. (Als die er al zijn) Of iig een 1TB.. Maarja dan kun je net zo goed een compleet nieuwe of twee PS4 halen ;w

[ Voor 7% gewijzigd door poor Leno op 18-02-2016 18:27 ]

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Pff, ben langzaam mijn backlog aan het wegwerken..

GTA V -> Done, leuke ending
spoiler:
iedereen leeft
maar weinig gevoel van "ik heb iets bereikt"
Farcry 4 -> Done, ending was "en hier zijn credits, dit was het". Ik mistte nog een heel stuk verhaal

nog op de lijst

Xillia
Witcher 3
Until Dawn
MGS5
DA:Inquisition

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:23

The_Worst

Unox

poor Leno schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 18:26:
Ik wil eigenlijk een 2TB SSD erin.. (Als die er al zijn) Of iig een 1TB.. Maarja dan kun je net zo goed een compleet nieuwe of twee PS4 halen ;w
SSD is flinke overkill aangezien de interne sata poort de snelheid niet aankan.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

The_Worst schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 18:50:
[...]

SSD is flinke overkill aangezien de interne sata poort de snelheid niet aankan.
Nouja, het maakt wel degelijk verschil, dus of de poort het niet aankan, is niet erg. Laadtijden bijna halveren vind ik geen straf.
Boeit me verder niet dat je niet de 'echte' read write snelheden haalt van een pc..
Daarnaast hoor jeje HDD niet opstarten en spinnen :)

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-11 09:22
Ik geloof dat als je die hdd inbouwt en je een skibril op zet je een voorproefje krijgt van psvr(werkt alleen met battlefront) ;)
Beakzz schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 18:16:
En terecht.. Die upgrade is het geld dubbel en dwars waard. Geen gezeik meer met verwijderen als ik ff een demo of een beta wil checken.

Als deze vol is weet ik zeker dat ik er genoeg zonder twijfel af kan gooien :)
Vind ik niet. Als je nu na 2 jaar 500 GB vol hebt, waarom zou je dan upgraden met slechts 500 GH extra. Games worden groter dus over een jaar zit 'ie dan weer vol. Haal dan voor dat geld gewoon een 2 TB HDD. Ben je voorlopig klaar.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-11 12:06
En als ik me niet vergis is een mechanische 2tb schijf ook sneller dan de stock 500gb schijf.
Ik heb em gelijk ingebouwd, dus geen referentiekader.

Verder ja, als je budget het toelaat is een ssd leuker, maar op dit moment idd voor de meeste mensen niet interresant. Mijn idee is om lekker nog een jaar of 2 met mijn huidge ps4 te spelen, en dan mogelijk upgraden naar een (witte, of iig niet zwarte) ps4 slim of iig model wat dan uit is, die stiller zal zijn dan mjin huidige, en dan hopelijk met een ssd.

Of misschien dat ik het er bij laat en dan toch naar pc (of xb1, al hoewel ik me niet kan voorstellen dat deze optie voor mij nog relevant wordt....de grote games daar zijn toch de shooters halo,gears etc, niet mijn ding) overstap.

10 second ninja DONE

• MCKenzy99
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-10 22:03
Zijn er mensen die uncharted 4 al hebben gepreordered en zo ja waar dan en welke versie?

• Beakzz
bram1984 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 19:43:
[...]

Vind ik niet. Als je nu na 2 jaar 500 GB vol hebt, waarom zou je dan upgraden met slechts 500 GH extra. Games worden groter dus over een jaar zit 'ie dan weer vol. Haal dan voor dat geld gewoon een 2 TB HDD. Ben je voorlopig klaar.
Ah, nee ik had het over de 2TB. 1TB slaat nergens op idd (bij een upgrade).

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:27
poor Leno schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 19:18:
[...]

Nouja, het maakt wel degelijk verschil, dus of de poort het niet aankan, is niet erg. Laadtijden bijna halveren vind ik geen straf.
Boeit me verder niet dat je niet de 'echte' read write snelheden haalt van een pc..
Daarnaast hoor jeje HDD niet opstarten en spinnen :)
Tja... ik vind het verschil echt niet opwegen tegen de hoge prijs van een SSD schijf... laddtijd halveren is in het meest optimale geval, maar vaak haal je er slechts enkele seconden vanaf. En in alles dat multiplayer is heb je toch geen enkel voordeel, want een match start er voor jou echt niet eerder op :)

Kortom, een SSD in je PS4 stoppen vind ik persoonlijk echt geld over de balk smijten.

Die hybride schijf 'speciaal voor de PS4' van Seagate is gewoon pure marketing onzin: veel beloven, maar als we die test zien, zie je dat hybride schijven al helemaal geen snelheidswinst opleveren. En dan zetten ze er ook nog lekker 'sneller schieten' bij in de reclametekst. Wat mij betreft gevalletje de consument misleiden.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Het verschilt wel per spel, maar vaak scheelt vaak best wel wat. Dat laat het filmpje dat ik gepost heb ook wel zien.

Een paar voorbeelden van laadtijden:

Bloodborne SSD 16", SSHD 23", HDD 30"
Fallout 4 SSD 17", SSHD 28", HDD 31"
Just Cause 3: SSD 43", SSHD 55", HDD1'09"

Of je dat de moeite waard vind moet je zelf weten, maar ik ga er over een tijdje wel een SSD inzetten.

Zonnepanelen

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:51

Phydomir

Dennis

Die SSD tijden zijn wel de moeite waard. Alleen als je dat ziet wat het je gaat kosten wil je een beetje ruimte hebben. Dan wordt het een ander verhaal. Die hybrid schijven zijn qua tijdswinst niet echt spannend.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Verwijderd

knal er gewoon een 2tb in, heb ik ook en bevalt goed, heb serieus 1,2 tb aan spellen, speel ze niet allemaal regelmatig, maar toch, wil ze t.a.t. op kunnen starten

• voxxel
bram1984 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 06:33:
Bloodborne doet er tegenwoordig geen 30 seconden meer over. Was voor de patch denk ik.
Dit filmpje is van eind januari, dus sowieso inclusief patches. Maar ze laten meerdere voorbeelden zien, de anderen zijn sneller.

Zonnepanelen

Verwijderd

Ik heb ook een 2TB drive in mijn launch PS4 gehad en had ook meer dan 1TB aan spellen erop staan.

Nu heb ik een cuh 1200 PS4 met 1TB aan ruimte en daar heb ik meer dan genoeg aan.

Conclusie voor mij en misschien anderen: 1TB heb ik meer dan genoeg aan.

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-11 15:05
poor Leno schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 19:18:
[...]

Alleen halveren je laadtijden niet. De snelheidswinst is niet bijzonder groot wat ik zo in de tests zag.

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-11 21:41

Gregory76

Sony PlayStation freak

Nee, het is niet 'normaal' en ik hoef niet alle spellen die ik heb ook daadwerkelijk geïnstalleerd te hebben. Dat weet ik. Ook is dit absoluut niet bedoeld als 'opschep-post'.

Maar mijn 2TB zit bijna vol en ik wil graag wel alle spellen die ik heb geïnstalleerd hebben op mijn console. Waarom? Daarom.

Mijn vraag: heeft iemand enig idee of er nog nieuws is m.b.t. grotere schijven en waar ik meer info hierover kan vinden? Dank alvast!

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 08:59:
Ik heb ook een 2TB drive in mijn launch PS4 gehad en had ook meer dan 1TB aan spellen erop staan.

Nu heb ik een cuh 1200 PS4 met 1TB aan ruimte en daar heb ik meer dan genoeg aan.

Conclusie voor mij en misschien anderen: 1TB heb ik meer dan genoeg aan.
Dan nog is het niet logisch om voor slechts een verdubbeling te kiezen in plaatst van een verdrievoudiging. Een beetje in de categorie "als je het dan doet, doe het dan goed". Een Shadow Fall is al 40-50GB. Dat is een lineaire shooter. Een Horizon Zero Dawn gaat gerust richting de 100GB, verwacht ik. Uncharted 4 zal ook wel een flinke chunk zijn. De serieuze gamer gaat over 2-3 jaar in de knoop komen met 1TB, als het al niet eerder is met alle Plus games.

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-11 18:10
En wat te denken van alle patches die ook aardig kunnen aantikken.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• voxxel
Conscience NL schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 10:44:
En wat te denken van alle patches die ook aardig kunnen aantikken.
Patches zijn vaak wel groot, maar ze vervangen vaak een groot deel van de data. Dus 10gb downloaden betekent niet dat de game 10gb groter is geworden.

Zonnepanelen

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-11 09:58

JSchut

.....

Gister de Uncharted collection uitgespeeld. Voor zulke "oude" games echt top! Heb me er super mee vermaakt.

Deel 2 is voor mij toch wel de beste in de serie. Kan nu eigenlijk niet meer wachten op deel 4.

Nu begonnen met The last of us. Begin is alvast goed. Ben benieuwd of ik in het liefhebbers of haters kamp terecht ga komen met mijn mening over deze game :P

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 10:42:
Dan nog is het niet logisch om voor slechts een verdubbeling te kiezen in plaatst van een verdrievoudiging. Een beetje in de categorie "als je het dan doet, doe het dan goed". Een Shadow Fall is al 40-50GB. Dat is een lineaire shooter. Een Horizon Zero Dawn gaat gerust richting de 100GB, verwacht ik. Uncharted 4 zal ook wel een flinke chunk zijn. De serieuze gamer gaat over 2-3 jaar in de knoop komen met 1TB, als het al niet eerder is met alle Plus games.
Uitgespeelde spellen zoals bijvoorbeeld Killzone heb ik eraf gegooid en speel ik niet meer.

Voorlopig red ik me prima met de 1TB drive, ik speel momenteel toch alleen CoD: BOIII.

Als de PS4 Slim komt met waarschijnlijk standaard 1.5TB dan koop ik die weer.
bram1984 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 10:42:
[...]

Een open wereld zegt niks over de grote. The witcher is ook maar iets van 30 gb bijvoorbeeld.

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-11 10:42

RoRoo

Certified Prutser

JSchut schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:13:
Gister de Uncharted collection uitgespeeld. Voor zulke "oude" games echt top! Heb me er super mee vermaakt.

Deel 2 is voor mij toch wel de beste in de serie. Kan nu eigenlijk niet meer wachten op deel 4.

Nu begonnen met The last of us. Begin is alvast goed. Ben benieuwd of ik in het liefhebbers of haters kamp terecht ga komen met mijn mening over deze game :P
Was bijna klaar met deel 2... Beetje uncharted moe geworden..
Moet 'm nog steeds een x afronden.. Dan doe ik 3 en 4 wel achter elkaar :)

Last of Us is echt steen goed imho.

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:46

Lapras

Ice beam

JSchut schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:13:

Ik ben er nu ook mee bezig. Halverwege deel 3 inmiddels. Vond deel 2 inderdaad erg goed. Deel 3 overtuigt nog iets minder, maar ziet er wel alweer strakker uit en speelt beter.
Nieuwevolger schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:16:
[...]

Een open wereld zegt niks over de grote. The witcher is ook maar iets van 30 gb bijvoorbeeld.
In dit geval is Guerilla de developer, dus ik zou het vrij bijzonder vinden als Horizon kleiner zou zijn.

Maar dat is opvallend en dat wist ik niet, dat Witcher zo klein is.

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-11 09:58

JSchut

.....

Lapras schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:53:
[...]

Ik ben er nu ook mee bezig. Halverwege deel 3 inmiddels. Vond deel 2 inderdaad erg goed. Deel 3 overtuigt nog iets minder, maar ziet er wel alweer strakker uit en speelt beter.
Zelfde gevoel hier inderdaad.
Wat ik wel jammer vindt is
spoiler:
dat alle eindes allemaal bovennatuurlijk van aard zijn. Al snap ik wel waarom het er in zit.

En over het einde van Uncharted 3:
spoiler:
Het gevecht met de "eindbaas" Talbot is veel te makkelijk. Tenminste dat is mijn mening.

offtopic:
Mocht iemand interesse hebben in deze game. Ik heb hem inmiddels op V&A gezet :) V&A aangeboden: Uncharted: The Nathan Drake Collection, PlayStation 4

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

The Division open beta is now live on PS4! Play for free, without restriction:

https://store.playstation.com/#!/nl-nl/games/tom-clancy's-the-division-beta/cid=EP0001-CUSA03058_00-BETATEST00000001

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cbk2m6XUkAAkJu8.jpg

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:06
Heb net the last of us uitgespeeld, erg tof/goed einde! Zo zonde eigenlijk, had de game al een tijd half uitgespeeld maar heb hem nu dus afgemaakt. Is het nog de moeite om die 'left behind' sidestory te spelen? Vond vooral het verhaal erg tof en de gameplay ook wel maar niet baanbrekend ofzo, dus wil het alleen spelen als het verhaal ook goed is.

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-11 10:54
Bartske schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 13:21:
Heb net the last of us uitgespeeld, erg tof/goed einde! Zo zonde eigenlijk, had de game al een tijd half uitgespeeld maar heb hem nu dus afgemaakt. Is het nog de moeite om die 'left behind' sidestory te spelen? Vond vooral het verhaal erg tof en de gameplay ook wel maar niet baanbrekend ofzo, dus wil het alleen spelen als het verhaal ook goed is.
Oh, Left Behind vond ik ook helemaal geweldig. Het verhaal speelt zich deels voor 'The Last of Us' en deels tijdens 'Last of Us' af. Ik vond het een echte toevoeging aan het verhaal. Zo ver ik me kan herinneren ben ik er ook niet veel meer dan 4 uur of zo mee bezig geweest - misschien zelfs minder.

PSN ID: MrMichel_75

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-11 14:37
Left behind zeker ook spelen inderdaad :)

• Bartske
Bedankt, dan ga ik die ook spelen! Maar eerst staat the order nog op het programma :+

• jongf7
  • Laatst online: 14-11 14:37
Laat even weten hoe jij hem vond.

Ik heb hem ook liggen, maar niet verder dan ruim een uur in het spel gekomen.
Terwijl ik alle Uncharteds en TLOU helemaal heb uitgespeeld.

[ Voor 4% gewijzigd door jongf7 op 19-02-2016 13:41 ]

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Left Behind inderdaad ook doen!!
spoiler:
Je speelt nl. ook een stukje waar in TLOU Joel zwaar gewond is en ze alleen moet zien te overleven

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 20:24
Ik heb TLOU gespeeld op de PS3, maar zonder 'Left Behind'. Is die standalone te spelen op de PS4, of moet ik dan de originele game ook weer halen?

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• voxxel
Malfunctions schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 14:46:
Ik heb TLOU gespeeld op de PS3, maar zonder 'Left Behind'. Is die standalone te spelen op de PS4, of moet ik dan de originele game ook weer halen?
€10 standalone op psn te koop voor de ps4. (Was trouwens net zo veel werk om op te zoeken als om dit antwoord te typen)

Zonnepanelen

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 20:24
voxxel schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 14:57:
[...]

€10 standalone op psn te koop voor de ps4. (Was trouwens net zo veel werk om op te zoeken als om dit antwoord te typen)
Maar nu heb jij de mogelijkheid gehad om iemand (mij) te helpen, en daar mijn grote dank voor terug te krijgen. :P

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-11 05:01
Heren een vraagje, ik heb dying light destijds digitaal via een persoon op mp gekocht, dus spel gedownload via een account en hierna wel gewoon kunnen spelen op eigen account. Nu wil ik dlc the following voor dying light kopen via mijn eigen account , kan ik de dlc dan spelen?

• Griffin
  • Laatst online: 14-11 12:44

Griffin

Is mythical

the division is gister gepreload, dus vanavond spelen (hopelijk heb ik echt de tijd die ik nu denk dat ik heb, en komt er niets tussen)

[ Voor 10% gewijzigd door Griffin op 19-02-2016 15:54 ]

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

SC4RF4C3 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:34:
Heren een vraagje, ik heb dying light destijds digitaal via een persoon op mp gekocht, dus spel gedownload via een account en hierna wel gewoon kunnen spelen op eigen account. Nu wil ik dlc the following voor dying light kopen via mijn eigen account , kan ik de dlc dan spelen?
Dan heb je het spel niet echt gekocht dus.

Het zal waarschijnlijk wel lukken als je DLC uit dezelfde region is.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:55

Exirion

Gadgetfetisjist

MisterMichel schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 13:28:
Oh, Left Behind vond ik ook helemaal geweldig. Het verhaal speelt zich deels voor 'The Last of Us' en deels tijdens 'Last of Us' af. Ik vond het een echte toevoeging aan het verhaal. Zo ver ik me kan herinneren ben ik er ook niet veel meer dan 4 uur of zo mee bezig geweest - misschien zelfs minder.
Je speelt er vrij snel doorheen ja, maar het is absoluut de moeite waard. Niet iets wat ze even vlug vlug in elkaar hebben gerommeld voor de centen :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

SC4RF4C3 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:34:
Als de game uit dezelfde regio komt als je eigen account wel, anders niet. De kans is 99,99% dat de game uit de US Store komt (al die account verkopers gebruiken US accounts vanwege de lagere prijzen). Als jij een NL account hebt, werkt het niet. Je zou kunnen kijken of je via de game zelf content kan kopen. Als het ondersteund wordt, moet de game de PS Store kunnen openen en moet je The Following via de game zelf kunnen kopen. Als het verschillende regio's zijn, geeft de game een fout melding dat er geen content gevonden kan worden. Moet je even de game opstarten en kijken of je via daar de Store kan openen.

Anders wordt het een gok en hopen dat je game uit de NL Store is gekocht (kans is zeer laag).

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

PS4 weigert hem te downloaden, met bovenstaande link.
Kan hem ook niet vinden in de Store op de PS4 zelf :|

Smiling as the shit comes down...

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-11 05:01
ASNNetworks schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 18:30:
[...]

Als de game uit dezelfde regio komt als je eigen account wel, anders niet. De kans is 99,99% dat de game uit de US Store komt (al die account verkopers gebruiken US accounts vanwege de lagere prijzen). Als jij een NL account hebt, werkt het niet. Je zou kunnen kijken of je via de game zelf content kan kopen. Als het ondersteund wordt, moet de game de PS Store kunnen openen en moet je The Following via de game zelf kunnen kopen. Als het verschillende regio's zijn, geeft de game een fout melding dat er geen content gevonden kan worden. Moet je even de game opstarten en kijken of je via daar de Store kan openen.

Anders wordt het een gok en hopen dat je game uit de NL Store is gekocht (kans is zeer laag).
Super ga vanavond gelijk proberen, bedankt voor advies.

• ndonkersloot
  • Laatst online: 14-11 21:19
Wat vinden jullie van the division BETA? Ik vind het nog al gevoelloos allemaal, niet echt mijn type game.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Toevallig iemand aanwezig die z'n beta key voor Trackmania bètatest niet gaat gebruiken...? O-)

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hier meer mensen met problemen met Netflix op de PS4? Telkens als ik een paar minuten in een film/aflevering zit krijg ik iets als "Deze titel kan nu niet worden afgespeeld, probeer het later opnieuw". Op m'n Chromecast werkt het wel prima en het herinstalleren van de Netflix app had geen zin..

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Bartske
ralph075 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 19:53:
Toevallig iemand aanwezig die z'n beta key voor Trackmania bètatest niet gaat gebruiken...? O-)
Ik wist niet dat je je daarvoor kon inschrijven? Jammer had ik ook wel gewild.

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-11 20:22

dano_nl

Meh

Heeft iemand een idee wanneer trackmania te pre-orderen is? Ik zie hem nog niet in de store staan.

Meh

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Bartske schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 22:53:
[...]
Ik wist niet dat je je daarvoor kon inschrijven? Jammer had ik ook wel gewild.
Wist ik ook niet, hoorde gisteren toevallig van anderen dat ze een betakey hadden.
Ach, jammmer, maar het kost nog slechts een maandje extra geduld, dan komt ie uit.
dano_nl schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 10:09:
Heeft iemand een idee wanneer trackmania te pre-orderen is? Ik zie hem nog niet in de store staan.
Store weet ik niet, fysiek was ie in oktober al te pre-orderen. Ik verwacht hem eind maart op de deurmat.

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-11 07:12
Wil ik de beta spelen, houdt mijn plus ermee op :+

Kan ze voor 1 jaar alleen maar vinden met de prijs van 50 euro...meende dat ze ooit ergens ook te koop waren voor 38

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• WinterBase
  • Laatst online: 11-11 22:43
Iemand hier interesse in een Smite alpha code? Ik heb er eentje over :)

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-11 22:15
weszz schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 10:38:
Wil ik de beta spelen, houdt mijn plus ermee op :+

Kan ze voor 1 jaar alleen maar vinden met de prijs van 50 euro...meende dat ze ooit ergens ook te koop waren voor 38
http://beltegoed.nl/psn-plus

Prijs €47,39. Scheelt alweer €2,50. Waarschijnlijk heb je ze ooit voor €38 gezien met extra kortingscodes / aanbieding.
Check anders eens budgetgaming.nl

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:10
Tiwazz schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 19:24:
Wat vinden jullie van the division BETA? Ik vind het nog al gevoelloos allemaal, niet echt mijn type game.
Ik heb de closed beta gespeeld met een paar collega's en vrienden en ik vind het wel een gave game. Alleen, de gave momenten waren wel in de Dark Zone - pvp - en niet op de pve map.

In de closed beta speelde ik samen met een vriend en raakte we per ongeluk rogue en werden we op de hielen gezeten door een groep van vier gasten. We renden maar als een dolle ergens naartoe en dat liep dood. In een 'last stand' het toch voor elkaar gekregen die vier gasten neer te schieten - ze werkte totaal niet samen, ze healde elkaar niet en reviven was hun ook onbekend. Kortom, dat was zeker een moment wat je vaker wil meemaken.

Gisteren liep ik in mijn eentje door de Dark Zone en had ik ergens loot gevonden, op mijn gemak naar een extraction zone die iemand al had opgeroepen, en met nog 10 seconden voordat de helicopter zou aankomen komt die gast het plein op rennen en wordt neergehaald door een NPC sniper die in het tankstation naast de extraction zone zat. Dus kon ik zijn loot oprapen en extracten. 8)

Het verhaal pakt me nog niet, maar ik verwacht dat dat ook komt omdat ze de beta klein hebben gehouden. Veel is er niet te doen - en dat is prima. Je begint als level 4 character en je wordt vervoerd in een helicopter naar het open-world gebied. Ik heb het idee dat we de intro van het spel nog niet hebben gezien en de eerste 4 levels van het spel missen. Ik heb zelf wel het idee dat het een gaaf spel wordt. Als ik me al uren - het zijn er nu in totaal 12 - bezig kan houden met de eerste twee uur van het spel, dan ga ik helemaal los als ik straks alle story missies kan doen, die basis kan uitbreiden en eens los kan gaan met craften.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Tiwazz schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 19:24:
Ik vond de dark zone heel vet als je in een groepje speelt, sowieso moet je de game met een team spelen aangezien de game daar voor gemaakt is. Ben alleen bang dat het verhaal niet echt bijzonder is een loot kan mij meestal geen zak schelen, en het doel van de game is juist om goeie loot te verzamelen. Een beetje een dubbel gevoel en twijfel nog een beetje.
Nieuwevolger schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 12:43:
[...]

Ik vond de dark zone heel vet als je in een groepje speelt, sowieso moet je de game met een team spelen aangezien de game daar voor gemaakt is. Ben alleen bang dat het verhaal niet echt bijzonder is een loot kan mij meestal geen zak schelen, en het doel van de game is juist om goeie loot te verzamelen. Een beetje een dubbel gevoel en twijfel nog een beetje.
Wat moet je daar eigenlijk doen?
Beetje PvE samen met anderen, items pakken en die met zo'n helikopter wegsturen.

Het lijkt een hele mooie game maar de diepgang ontbreekt. Uiteindelijk doe je weer constant hetzelfde, typisch Ubi. Nu alleen niet alleen maar met meerdere tegelijk.
dutchgio schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 13:01:
[...]

Wat moet je daar eigenlijk doen?
Beetje PvE samen met anderen, items pakken en die met zo'n helikopter wegsturen.

Het lijkt een hele mooie game maar de diepgang ontbreekt. Uiteindelijk doe je weer constant hetzelfde, typisch Ubi. Nu alleen niet alleen maar met meerdere tegelijk.
het idee van de darkzone (de pvp) is om goeie loot te verzamelen die in speciale kistjes zit, ondertussen kan iedereen je dood knallen of samen mee te werken. met een groepje is dit best spannend en levert het leuke situaties op. de pve bestaat gewoon uit met een team missies te doen en daar door loot te krijgen. vind de gameplay zelf wel lekker en de wereld ziet er mooi uit, het heeft eigenlijk ook gewoon dezelfde opzet als destiny, hoop alleen dat het verhaal het waard is en dat de enemies ( alleen mensen) niet een beetje eentonig worden.

Verwijderd

WinterBase schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 10:56:
Iemand hier interesse in een Smite alpha code? Ik heb er eentje over :)
Als die nog beschikbaar is zou hem graag overnemen :)
Wat een regenachtig weekend.....

...... Dennis, hoe gaat het met Bloodborne?

>:)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

Ik ben te druk met BOIII.

:+

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:48

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Gisteren heb ik ook 2 uurtjes The division gespeeld, ziet er goed uit zelfs na de flinke downgrade, erg sfeervol, speelt lekker. Het is leuk om aan een basis te bouwen zo voelt het tenminste nog een beetje nuttig om fetch missions te doen :P ik vind alleen dat de wapens wat kracht missen.

Verder had ik na 2 uurtjes ook geen moeite om de game neer te leggen, het was leuk om te spelen maar ook niet meer dan dat. Moet wel zeggen dat ik nog geen coop heb gedaan.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• ndonkersloot
Wat vinden jullie van Helldivers eigenlijk, de gratis PS+ game die al even te downloaden is?

Ik vind het echt een top game! Heb alle DLC gekocht en ben nu level 18.

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:09
Tiwazz schreef op zondag 21 februari 2016 @ 09:48:
Wat vinden jullie van Helldivers eigenlijk, de gratis PS+ game die al even te downloaden is?

Heb de game na de trainingsmissie weer afgesloten en niet meer opgestart.

To dare is to do

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:00

Sandyman538

SandstorM [148839]

Ik vind hem fantastisch. 1 van de weinige co-op games die over het algemeen zelfs met wildvreemden gespeeld wordt zoals het moet. Beetje communiceren, veel lol.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:46

Lapras

Ice beam

Heb hem een weekje gespeeld. Vond het erg leuk, maar het werd wel meer van hetzelfde.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:48

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Slaapje schreef op zondag 21 februari 2016 @ 09:50:
[...]

Heb de game na de trainingsmissie weer afgesloten en niet meer opgestart.
Same here, na de training had ik geen zin meer om verder te spelen, geloof dat ik hem al heb verwijderd, het pakte mij op een of andere manier niet.

Top down games kunnen wel tof zijn, Dead Nation heb ik destijds op de PS3 wel veel gespeeld.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Mmmm beetje jammer dat sony de preorder prijs aanhoud van het moment dat je hem preorderd. Weet ik dat ook gelijk weer. Far Cry Primal is op moment 63.74 ofzo om hem te preoderen maar ik heb hem gepreorderd op moment dat ie voor 70 stond.

Vind dat wel echt slecht eigenlijk maar goed dat zal wel aan mij liggen. Goed opletten dus volgende keer dat is de les van vandaag.

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:19
kun je de pre-order niet annuleren en een nieuwe plaatsen ?

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01:10
Voor wie goedkoop zijn ps+ wil verlengen:
https://www.playstation-plus-now.com/en/?force_psn_geo=NL

Heb zelf ééntje gekocht (België) en deed het prima
goedkoper kan niet :)

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:12
razerBE schreef op zondag 21 februari 2016 @ 17:27:

Goedkoper kan zeker wel. Ik heb € 100,00 voor 1080 dagen PlayStation Plus betaald. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Helldivers is echt geniaal. Al een week hooked samen met mijn vriendin en nog 2 vrienden dit spel kapot aan het spelen zijn tot in de late uurtjes. Co-op is idd leuk met wildvreemden, iedereen doet zijn best en de moeilijkheidsgraad op de hogere niveau's is niet mis.

Geef het een kans!

PSN: Oldzkoel

• razerBE
Jumpman schreef op zondag 21 februari 2016 @ 17:53:
[...]

Goedkoper kan zeker wel. Ik heb € 100,00 voor 1080 dagen PlayStation Plus betaald. ;)
en waar kan je deze hedendaagse deal vandaag terugvinden ? :p

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:02
power_user schreef op zondag 21 februari 2016 @ 18:00:
Helldivers is echt geniaal. Al een week hooked samen met mijn vriendin en nog 2 vrienden dit spel kapot aan het spelen zijn tot in de late uurtjes. Co-op is idd leuk met wildvreemden, iedereen doet zijn best en de moeilijkheidsgraad op de hogere niveau's is niet mis.

Geef het een kans!
Ik mis variëteit in de missies. De missies blijven constant hetzelfde met alleen een andere omgeving en sterkere monsters. Daar liep het stuk op voor mij.

• WeAreLegion
  • Niet online
cardwizard schreef op zondag 21 februari 2016 @ 15:49:
kun je de pre-order niet annuleren en een nieuwe plaatsen ?
Nopes, kwam er pas achter dat ze zo te werk gaan op moment dat het geld afgeschreven was. Ik ging er vanuit dat ze prijs aan zouden houden die op moment van afschrijven er staat maar dat is dus niet zo.

• RaijRaij
bram1984 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 18:39:
[...]

Hedendaags en vandaag. Goh. :+
Die zin klopt gewoon. Klinkt misschien wat raar maar is grammaticaal en contextueel correct ;)

[ Voor 17% gewijzigd door RaijRaij op 21-02-2016 19:29 ]

• RaijRaij
Dat is waar.

• razerBE
SmooK schreef op zondag 21 februari 2016 @ 19:28:
[...]

Die zin klopt gewoon. Klinkt misschien wat raar maar is grammaticaal en contextueel correct ;)
Lol ik ben Belg hé :)
Zin klopt maar al te goed hoor :)
wou gewoon de goedkoopste deal van vandaag weergeven aangezien hierboven naar gevraagd werd ;)
Nederlanders willen toch altijd het goedkoopste ? :p

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

WeAreLegion schreef op zondag 21 februari 2016 @ 19:24:
[...]

Nopes, kwam er pas achter dat ze zo te werk gaan op moment dat het geld afgeschreven was. Ik ging er vanuit dat ze prijs aan zouden houden die op moment van afschrijven er staat maar dat is dus niet zo.
Ik zou er toch een mailtje aan wagen.. Dit is gewoon onzin.
nee heb je..

• RaijRaij
Als je toch belg bent, ik kwam toevallig dit tegen: https://nl.pepper.com/aan...voor-eur3719-dixons-19322

• razerBE
die pipo's verzenden niet naar België :p
nogal 90's bedrijfje :p

• RaijRaij
Dat is best wel lomp aangezien het om BE psn tegoed gaat. Eerder in dit topic werd deze site genoemd https://www.playstation-plus-now.com/en/?force_psn_geo=BE geen idee of dat wat is.

• razerBE
SmooK schreef op zondag 21 februari 2016 @ 20:01:
Dat is best wel lomp aangezien het om BE psn tegoed gaat. Eerder in dit topic werd deze site genoemd https://www.playstation-plus-now.com/en/?force_psn_geo=BE geen idee of dat wat is.
zelfde site die ik vernoemd heb hoor :)
Is compleet te vertrouwen, na 10 minuten krijg je mooi je code.

• RaijRaij
Ik ben weer goed wakker merk ik :P

• razerBE
SmooK schreef op zondag 21 februari 2016 @ 20:13:
Ik ben weer goed wakker merk ik :P
beste van al is dat ik dixon heb gecontacteerd via facebook:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LtMFJzV.jpg

wauw :+

• Beakzz
power_user schreef op zondag 21 februari 2016 @ 18:00:

Geef het een kans!
Met het juiste groepje is het echt een topgame idd. Altijd weer leuk als er 1 gesplet wordt onder een drop of de afgrond in loopt omdat hij ff op iets anders let.

Nog niet met randoms gespeeld maar misschien geef ik dat ook nog een poging. Ondertussen ook al de dlc gekocht. Doen ze goed om dat gelijk in de aanbieding te gooien.

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
razerBE schreef op zondag 21 februari 2016 @ 17:27:

Ook voor ons Nederlanders is dit de goedkoopste optie volgens mij...

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• razerBE
Peter_Aragorn schreef op zondag 21 februari 2016 @ 20:42:
[...]

Ook voor ons Nederlanders is dit de goedkoopste optie volgens mij...
zeker ;)

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:19
WeAreLegion schreef op zondag 21 februari 2016 @ 19:24:
[...]

Denk ook niet dat je het zou waarderen als ze nu een hoger bedrag zouden afschrijven O-)

• ndonkersloot
Beakzz schreef op zondag 21 februari 2016 @ 20:20:
[...]

Met het juiste groepje is het echt een topgame idd. Altijd weer leuk als er 1 gesplet wordt onder een drop of de afgrond in loopt omdat hij ff op iets anders let.

Nog niet met randoms gespeeld maar misschien geef ik dat ook nog een poging. Ondertussen ook al de dlc gekocht. Doen ze goed om dat gelijk in de aanbieding te gooien.
Zeker aan te raden, vooral nu tegen de bugs aangezien de community bij de eindplaneet is met de kans om de bugs deze oorlog voorgoed te verslaan. Je krijgt nu double XP als je deelneemt aan die planeet! Inmiddels level 19 en al heel wat missies voltooid op de moeilijkste moeilijkheidsgraad. Verslavend spel :P .

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
bram1984 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 07:31:
Vandaag verschijnen geloof ik de Far Cry Primal reviews. Het zal mij benieuwen.
Heb vorige week 40 min gameplay zitten kijken van iemand die een press release had. Ik vond het echt helemaal niks. Beetje met pijltjes en clubs gebruiken tegen andere holbewoners en op mammoets jagen. En dan wel een hunter sense hebben waardoor je alles in je omgeving makkelijk kunt vinden. (Eagle vision iemand?)

Ik verwachtte er niks van en die 40 min bevestigen dat. Gewoon weer een ander jasje over een Ubisoft lichaam :O

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
Die kan in het rijtje melkkoeien ;)

Al heb ik de closed en open beta gespeeld van The Division en die vind ik verrassend positief. Heb gespeeld met 3 vrienden en dan kan het wel eens een leuke coop game worden. Hopelijk is de story lang genoeg en de extra content ook vermakelijk. The Dark Zone is gewoon elkaar kloten en dat kan ook wel vermakelijk zijn. Single Player lijkt me de game niks.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• WeAreLegion
  • Niet online
cardwizard schreef op zondag 21 februari 2016 @ 22:01:
[...]

Denk ook niet dat je het zou waarderen als ze nu een hoger bedrag zouden afschrijven O-)
Dat lijkt me logisch maar daar gaat het nu niet om :) maar goed heb gemaild ik merk het verder wel.
Scrisissszzz schreef op maandag 22 februari 2016 @ 08:34:
Die kan in het rijtje melkkoeien ;)

Al heb ik de closed en open beta gespeeld van The Division en die vind ik verrassend positief. Heb gespeeld met 3 vrienden en dan kan het wel eens een leuke coop game worden. Hopelijk is de story lang genoeg en de extra content ook vermakelijk. The Dark Zone is gewoon elkaar kloten en dat kan ook wel vermakelijk zijn. Single Player lijkt me de game niks.
Ik had niet echt een klik met de closed beta, maar ik heb ook maar heel kort gespeeld, in alle eerlijkheid.

Vooralsnog alleen Dark Souls III, Uncharted 4 en Doom op mijn wishlist staan.

• Griffin
  • Laatst online: 14-11 12:44

Griffin

Is mythical

Vrijdagavond the division even gespeeld maar absoluut niet mijn type game. Het ziet er goed uit en de besturing is ook niet verkeerd. Maar na een paar uur gamen vond ik het nog steeds niet echt leuk genoeg om te spelen.
Pagina: 1 ... 76 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link