Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
bram1984 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 08:50:
[...]

Ik had niet echt een click met de closed beta, maar ik heb ook maar heel kort gespeeld, in alle eerlijkheid.

Vooralsnog alleen Dark Souls III, Uncharted 4 en Doom op mijn wishlist staan.
Dat is nou precies mijn lijstje ;) Maar dat zijn Single Player games.

Alleen The Division komt erin puur voor coop met vrienden. Tijdje Destiny gedaan toen maar zijn we al lang klaar mee.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Verwijderd

Thema STREET FIGHTER™ V (Gratis en Exclusief voor PlayStation®Plus):

Klik Hier voor Download

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP9000-CUSA01501_00-ETH0000000000276/1455727623000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:35:
Thema STREET FIGHTER™ V (Gratis en Exclusief voor PlayStation®Plus):

Klik Hier voor Download

[afbeelding]
Cool, thx!

Zonnepanelen

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-11 19:49
Even wat anders... kan iemand mij een controller charging station aanraden? M'n enige eis is dat hij compact is. Verder geen voorkeur of de toevoer via USB of stopcontact komt.

Heb even bij m'n lokale Media Markt gekeken, maar die vond ik allemaal enorm hoog. Wil het liefst een lager exemplaar zodat het in m'n kleine TV-meubel past.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-11 13:39
yinx84 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:41:
Even wat anders... kan iemand mij een controller charging station aanraden? M'n enige eis is dat hij compact is. Verder geen voorkeur of de toevoer via USB of stopcontact komt.

Heb even bij m'n lokale Media Markt gekeken, maar die vond ik allemaal enorm hoog. Wil het liefst een lager exemplaar zodat het in m'n kleine TV-meubel past.
Gewoon normale wandlader gebruiken met micro usb-aansluiting? Gebruik hier ook meestal de telefoon lader, die originele PS-lader staat hier ook elders in een kast stof te happen.

Nickname does not reflect reality

• monkeigh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-12-2024

Ik heb die van sony zelf, daar ben ik zeer tevreden over. Passen twee controllers op en laad via stopcontact.

• Homeland
  • Niet online
monkeigh schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:44:
[...]

Ik heb die van sony zelf, daar ben ik zeer tevreden over. Passen twee controllers op en lad via stopcontact.
Die heb ik ook, werkt perfect, kan je ze direct weer uit pakken.

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-11 06:27

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

monkeigh schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:44:
[...]

Ik heb die van sony zelf, daar ben ik zeer tevreden over. Passen twee controllers op en laad via stopcontact.
I second this.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

Er liggen hier in de huiskamer 3-4 telefoonladers in de diverse hoeken. Die worden misbruikt voor alles wat opgeladen moet worden: telefoons, e-readers, tablets, DS4 controllers, powerbanks, etc. Over het algemeen de meest makkelijke (en simpele) oplossing.

Ladertechnisch vind ik generiek > specifiek.

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-11 12:44

Griffin

Is mythical

ralph075 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:40:
[...]

Er liggen hier in de huiskamer 3-4 telefoonladers in de diverse hoeken. Die worden misbruikt voor alles wat opgeladen moet worden: telefoons, e-readers, tablets, DS4 controllers, powerbanks, etc. Over het algemeen de meest makkelijke (en simpele) oplossing.

Ladertechnisch vind ik generiek > specifiek.
Second this. De DS4 is ook zo vol met een goede sterke lader.

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Griffin schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:59:
[...]

Second this. De DS4 is ook zo vol met een goede sterke lader.
Let wel dat je de DS4 beter niet kunt gebruiken met bepaalde quick chargers, zoals die van de Samsung S6. De DS4 is met z'n 1000 mAh accu sowieso snel vol.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:26:
Primal scoort hoger dan ik had verwacht. Meta PS4 op 77 nu. X1 en PC iets boven de 8.
het valt voor mij beetje in de verwachting, niet super goed maar ook niet slecht verder. Heb me prima vermaakt met Far Cry 4 dus zal ik met dit ook wel doen denk ik, nog even wachten tot morgen.

• voxxel
bram1984 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:26:
Primal scoort hoger dan ik had verwacht. Meta PS4 op 77 nu. X1 en PC iets boven de 8.
Zoiets had ik wel verwacht, een 7. Voor mij is een 7 een game die niks nieuws of speciaals doet maar verder wel goed in elkaar zit.

Zonnepanelen

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
voxxel schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:33:
[...]

Zoiets had ik wel verwacht, een 7. Voor mij is een 7 een game die niks nieuws of speciaals doet maar verder wel goed in elkaar zit.
Elke Ubisoft game dus _O_

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:27
DennusB schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 22:22:
Hier meer mensen met problemen met Netflix op de PS4? Telkens als ik een paar minuten in een film/aflevering zit krijg ik iets als "Deze titel kan nu niet worden afgespeeld, probeer het later opnieuw". Op m'n Chromecast werkt het wel prima en het herinstalleren van de Netflix app had geen zin..
Ik heb dat heel soms gehad op meerdere apparaten. Probeer eens een router reset of 'test verbinding' in het PS4 menu 'Netwerk', en dan opnieuw. Op de laptop was een reboot de oplossing, en op Android leeg ik wel eens de cache van de app. Ik kreeg het altijd gefixt op een van die manieren.

Wat betreft de waarde van SSD's: de laadtijden zijn zeker fijner, maar ik vind het de investering niet waard op het moment. De opslag upgraden zou ik alleen doen als ik dan ook naar 2 of 3 TB ging - en een 2 TB SSD kost op het moment nog altijd een slordige 300 euro. VOor de helft zou ik het wel doen :) Maar ook alleen op het moment dat ik tegen ruimtegebrek aanloop, dat nu nog niet echt het geval is. Als dat nu wel zo zou zijn ging ik toch nog voor de goedkoopste optie - een 2TB HDD voor 80 euro.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• voxxel
Haha, naja ik zou Far Cry 3 best hoog in de 8, richting een 9 geven. Deel 4 net onder een 8 en ik verwacht van 5 dus rond de 7. Black Flag vond ik best een goede AC, ook wel een dikke 8 waard. Verder heb ik geen delen uit de AC serie meer gespeeld.

Zonnepanelen

voxxel schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:53:
[...]

Haha, naja ik zou Far Cry 3 best hoog in de 8, richting een 9 geven. Deel 4 net onder een 8 en ik verwacht van 5 dus rond de 7. Black Flag vond ik best een goede AC, ook wel een dikke 8 waard. Verder heb ik geen delen uit de AC serie meer gespeeld.
Ik zou wel een remake van FC3 willen zien, of in ieder geval weer een versie in een tropische setting. En dan mogen ze dat tweede eiland eruit houden.

• Geronimous
bram1984 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 14:02:
[...]

Ik zou wel een remake van FC3 willen zien, of in ieder geval weer een versie in een tropische setting. En dan mogen ze dat tweede eiland eruit houden.
En dan genoeg mensen die klagen dat ze het concept uitmelken, dat er geen innovatie in zit. Ik ben blij dat ze het in ieder geval proberen. Ik moet zelf ook nog zien of ik deze setting interessant vind, maar geef ze wel props dat ze het eens over een andere boeg gooien; dat is best een risico in de game industrie.

Als je het bij hetzelfde zou laten zouden ze ook weer veel kritiek horen dat ze niet innoveren en maar op ons geld uitzijn en de formule uitmelken. Het is nooit goed voor iedereen :)

Hoe ver zit je van je TV/PS4? Ik heb bij de Action een USB kabel van 2,5 meter gekocht zodat ik kan opladen terwijl ik speel.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• ralph075
  • Niet online
Jeroenimoes schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:50:
[...]
Als dat nu wel zo zou zijn ging ik toch nog voor de goedkoopste optie - een 2TB HDD voor 80 euro.
Van het weekend de schijf vervangen voor een €85 2TB HDD. Echt te simpel. Mijn 500GB schijf was echt (sneller) vol (dan verwacht), dus dan ook gelijk maar vervangen.
Nu alles weer opnieuw geïnstalleerd, inclusief nog wat extra (wat niet meer op de oude schijf paste) en nog steeds 1,4TB vrije ruimte. Heerlijk gevoel 8)

• voxxel
Jeroenimoes schreef op maandag 22 februari 2016 @ 14:12:
[...]

En dan genoeg mensen die klagen dat ze het concept uitmelken, dat er geen innovatie in zit. Ik ben blij dat ze het in ieder geval proberen. Ik moet zelf ook nog zien of ik deze setting interessant vind, maar geef ze wel props dat ze het eens over een andere boeg gooien; dat is best een risico in de game industrie.

Als je het bij hetzelfde zou laten zouden ze ook weer veel kritiek horen dat ze niet innoveren en maar op ons geld uitzijn en de formule uitmelken. Het is nooit goed voor iedereen :)
Maar ze gooien het niet over een andere boeg. Ja de setting is anders, maar de gameplay is zo goed als hetzelfde. Deel 1,2 en 3 waren erg verschillend. Vanaf 4 is het concept gelijkt gebleven.

Zonnepanelen

@Jeroenimoes: wat voxxel zegt dus. Het ziet eruit als een reskin. Een andere setting vind ik niet genoeg. Geef die engine maar een opdonder, gebruik nieuwe animaties en verbeter de gameplay.

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-11 10:54
voxxel schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:53:
[...]

Toevallig heb ik afgelopen weekend van AC: Syndicate het hoofdverhaal uitgespeeld. Ik vond 't een erg vermakelijke game. Ben nu nog bezig enkele sub-verhalen af te ronden en de laatste trophies binnen te harken. De vorige AC (voor mij) was Black Flag. Daar heb ik me meer mee vermaakt maar Syndicate was voor mij een aangename verrassing.
Voorlopig wel weer genoeg van viewports synchroniseren en kistjes openen. Over 2 jaar ben ik misschien weer toe aan een nieuwe AC.
Een WatchDogs of FarCry heb ik nog nooit gespeeld.

Wel ben ik nog bezig met een andere UbiSoft game: Rayman Legends. Daar heb ik echt gruwelijk veel plezier mee gehad. Ik ben nu nog bezig met de dagelijkse challenges - en zelfs daar vermaak ik me dagelijks eventjes mee.

Mensen klagen naar mijn idee heel vaak over UbiSoft, maar toch heb ik veel plezier gehad met diverse games van hun: AC: BF, Rayman Legends, Child of Light en Valiant Hearts.

PSN ID: MrMichel_75

• Geronimous
bram1984 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 14:25:
@Jeroenimoes: wat voxxel zegt dus. Het ziet eruit als een reskin. Een andere setting vind ik niet genoeg. Geef die engine maar een opdonder, gebruik nieuwe animaties en verbeter de gameplay.
Wat we gezien hebben is allemaal alpha footage, dat ze daarbij veel placeholders gebruiken lijkt me wel een goede verklaring voor enkele zaken.
Maar ik wacht ook beelden en reviews af van het uiteindelijke spel voor ik besluit of ik het wil kopen :)
voxxel schreef op maandag 22 februari 2016 @ 14:14:
[...]

Maar ze gooien het niet over een andere boeg. Ja de setting is anders, maar de gameplay is zo goed als hetzelfde. Deel 1,2 en 3 waren erg verschillend. Vanaf 4 is het concept gelijkt gebleven.
De setting van deel 1 2 en 3 was heel erg hetzelfde: tropisch eiland :+ 4 was het laatste, dus wat je daarmee bedoeld snap ik niet. En de mechanics zijn voor een flink deel ook heel erg hetzelfde: sterker nog; veel kritiek is dat enkele mechanics wel heel erg hetzelfde zijn in veel ubisoft games.
Als voorbeeld het vrijspelen van delen van de kaart door een toren te activeren (Far Cry, Assassins Creed, Watchdogs, etc). Main quests, zijmissies, random world encounters, het zijn beproefde elementen. Dus ja, ik snap de kritiek, maar het is niet iets nieuws.

Ik vind het zelf te vroeg om conclusies te trekken over hoe anders het speelt of welke nieuwe mechanics worden geintroduceert. Daarvan heb ik te weinig gezien.
(maar dit wordt een specifieke game-discussie en daarvoor is een Far Cry Primal topic :+)

[ Voor 50% gewijzigd door Geronimous op 22-02-2016 14:40 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• ralph075
  • Niet online
MisterMichel schreef op maandag 22 februari 2016 @ 14:25:
Mensen klagen naar mijn idee heel vaak
:Y

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-11 17:59

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Mijn grote probleem met Ubisoft games is niet eens zozeer dat al die games dezelfde saaie voorspelbare mechanics gebruiken.

Het probleem met die games vind ik dat het stuk voor stuk ubersimpele totaal niet uitdagende games zijn die constant je handje willen vasthouden. Zelfs als je bijvoorbeeld in Farcry alle HUD elementen uitzet krijg je nog regelmatig een enorme pijl/reminder in beeld dat je toch beter naar punt X kunt gaan. Nee!

Edit: Overigens vond ik FarCry best genieten. Ik zou alkeen wel eens willen dat zo'n game echt moeilijk zou zijn en waar je al die mogelijkheden die zo'n game biedt ook echt nodig hebt om verder te komen. Het is meer een power fantasy dan een game met een failstate.

[ Voor 23% gewijzigd door Voxalizer op 22-02-2016 14:45 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Geronimous
ralph075 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 14:12:
[...]

Van het weekend de schijf vervangen voor een €85 2TB HDD. Echt te simpel. Mijn 500GB schijf was echt (sneller) vol (dan verwacht), dus dan ook gelijk maar vervangen.
Nu alles weer opnieuw geïnstalleerd, inclusief nog wat extra (wat niet meer op de oude schijf paste) en nog steeds 1,4TB vrije ruimte. Heerlijk gevoel 8)
Hoe lang was je bezig met alle downloads? Dat is wat me ook wel zorgen baart :o

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• ralph075
  • Niet online
Jeroenimoes schreef op maandag 22 februari 2016 @ 14:44:
[...]
Hoe lang was je bezig met alle downloads? Dat is wat me ook wel zorgen baart :o
Dat viel mee, een halve dag/12 uur (ongeveer, heb er niet constant bovenop gezeten). Ik had verwacht dat het langer zou duren.

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-11 10:54
Whahaha, ja, ik had inderdaad gerust kunnen stoppen met de zin tot het punt wat jij nu noemt _O-

PSN ID: MrMichel_75

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-11 09:58

JSchut

.....

Zojuist key ontvangen voor de closed beta vaan Trackmania Turbo! (22-26 feb)

Meer mensen die hier ontvangen?

En hier wordt ik blij van: Carmageddon: Max Damage announced for PS4
http://blog.eu.playstatio...8&adbpl=tw&adbpr=36969785

[ Voor 51% gewijzigd door JSchut op 22-02-2016 15:04 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-11 10:42

RoRoo

Certified Prutser

Heb FC1 en 2 overgeslagen destijds omdat de pc het niet trok :)

3 op de X360 gespeeld, vond ik qua verhaallijn heel erg tof.
4 nu in een deal gekocht paar weekjes terug. 18eu ofzo. En dat is ie wel waard.

Denk dat ik me bekocht had gevoeld als ik de 60eu had neergelegd ervoor.
Speelstijl is nagenoeg gelijk, de skills hebben ze imho verpest door ze te koppelen aan aparte sidemissions. Waar ik bij FC3 het niet erg vond om gewoon lukraak wat dieren op te zoeken moet je nu allerlei kampen af om daar een bepaalde missie te doen.
* RoRoo haakt dan uit.

Moet nog 2 missies en 2 forten opschonen en dan is de single player klaar.. En dan ben ik er ook wel klaar mee.
Verwacht dat Primal ongeveer hetzelfde lot zal hebben bij mij.. Vissen in de budgetbak :)

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:21
JSchut schreef op maandag 22 februari 2016 @ 14:57:

Jep ik ook. Alleen heb ik de key geactiveerd en kan ik hem niet in de store vinden en dus geen download aanzetten

• JSchut

JSchut

.....

418O2 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 15:04:
[...]

Jep ik ook. Alleen heb ik de key geactiveerd en kan ik hem niet in de store vinden en dus geen download aanzetten
Same here. Zat al te zoeken. Straks als ik thuis kom maar even snel download aanzetten. Ik neem aan dat dat op de PS4 wel gaat lukken.

• voxxel
Jeroenimoes schreef op maandag 22 februari 2016 @ 14:33:
[...]

Wat we gezien hebben is allemaal alpha footage, dat ze daarbij veel placeholders gebruiken lijkt me wel een goede verklaring voor enkele zaken.
Maar ik wacht ook beelden en reviews af van het uiteindelijke spel voor ik besluit of ik het wil kopen :)

[...]

De setting van deel 1 2 en 3 was heel erg hetzelfde: tropisch eiland :+ 4 was het laatste, dus wat je daarmee bedoeld snap ik niet. En de mechanics zijn voor een flink deel ook heel erg hetzelfde: sterker nog; veel kritiek is dat enkele mechanics wel heel erg hetzelfde zijn in veel ubisoft games.
Als voorbeeld het vrijspelen van delen van de kaart door een toren te activeren (Far Cry, Assassins Creed, Watchdogs, etc). Main quests, zijmissies, random world encounters, het zijn beproefde elementen. Dus ja, ik snap de kritiek, maar het is niet iets nieuws.

Ik vind het zelf te vroeg om conclusies te trekken over hoe anders het speelt of welke nieuwe mechanics worden geintroduceert. Daarvan heb ik te weinig gezien.
(maar dit wordt een specifieke game-discussie en daarvoor is een Far Cry Primal topic :+)
Er zijn sinds vandaag een heleboel reviews en die bevestigen onze vermoedens. Er is weinig veranderd.

Overigens speelde deel 2 zich af in afrika en had een compleet andere opzet dan deel 1. Deel 3 is ook echt een grote verandering tov van deel 2. Deel 4 is eerder een reskin van deel 3 en deel 5 lijkt dat ook te zijn. Dat is wat ik bedoelde.

Zonnepanelen

Jeroenimoes schreef op maandag 22 februari 2016 @ 14:33:
[...]

[...]

Alpha footage? Wat bedoel je daarmee? Er staat uren aan footage online. Inmiddels ook veel reviews en de meesten bevestigen dat het als DLC aanvoelt, wat ook al af te zien was op basis van de gameplay die we hebben gezien. Het ziet er gewoon precies hetzelfde uit. Het rennen, de combat, de animaties van je tegenstanders.

Deel 1, 2 en 3 verschillen juist enorm van elkaar. Deel 1 is meer lineair en verhalend met monsters op het einde. Deel 2 gooide de setting over een compleet andere boeg en voelt en speelt compleet anders dan deel 1 (niet mijn ding, maar das een ander verhaal) en deel 3 ging weer terug naar de setting van deel 1, met de sterk verbeterde mechanics uit deel 2. Vanaf deel 4 zien we nu iedere keer een reskin in principe. Een grote open wereld met wat voertuigen en een verhaal met een gestoorde bad guy, waarbij alleen de setting verschilt.

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-11 20:22

dano_nl

Meh

Vet en vet! Wat heb je gedaan om die key te ontvangen?

Meh

• JSchut

JSchut

.....

dano_nl schreef op maandag 22 februari 2016 @ 15:41:
[...]

Vet en vet! Wat heb je gedaan om die key te ontvangen?
Ik heb me tijdje geleden ergens aangemeld. Geen idee meer hoe ik er kwam. Meest aannemelijke is een link ergens hier op tweakers. Anders had ik de link wel even gedeeld. Weet alleen niet meer welk topic.

• ralph075
  • Niet online
*O* YES!!!! *O* Op deze aankondiging wacht ik al heel lang! oOo Eindelijk! oOo
Nu nog de release date zien te vinden....

Edit: Mid 2016 is de release, niet heel precies, maar over 6 maanden zou het er wel kunnen zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door ralph075 op 22-02-2016 16:01 ]

ralph075 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 15:45:
[...]

*O* YES!!!! *O* Op deze aankondiging wacht ik al heel lang! oOo Eindelijk! oOo
Nu nog de release date zien te vinden....

Edit: Mid 2016 is de release, niet heel precies, maar over 6 maanden zou het er wel kunnen zijn.
Voor de duidelijkheid: dit is niet Reincarnation dus, maar een heel nieuw deel?

• JSchut

JSchut

.....

bram1984 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 16:03:
[...]

Jup: A PC version of Max Damage will be released, Stainless has told Kickstarter backers. It's free for those who own Reincarnation.

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-11 12:44

Griffin

Is mythical

Elysi schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:20:
[...]

Let wel dat je de DS4 beter niet kunt gebruiken met bepaalde quick chargers, zoals die van de Samsung S6. De DS4 is met z'n 1000 mAh accu sowieso snel vol.
Goed om te weten. Gelukkig laad ik de DS4 controller vooral met Sony laders van Xperia Z1 Compact en de Tablet Xperia Tablet 2

• ralph075
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 16:03:
[...]
Ja, klopt. Zat eerst op Reincarnation wachten (vanuit de Kickstarter), maar dat boeit nu niet meer, Carmageddon kijk ik sowieso naar uit.
Gezien de trailer ga ik hem niet blind kopen, vind de graphics niet direct van het scherm spetteren

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Meer nostalgische waarde dan dat het een toptitel gaat worden..
Zal de pret niet mogen drukken.. maar meer dan 10eu ga ik er niet voor uitgeven iig.

Ik heb echt talloze uren in Carmageddon 1 en 2 gestopt. Is me wel meer waard dan € 10,- en zelfs meer dan veel AAA titels.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:54

On_E

Housemusic

Ik word er niet warm of koud van eigenlijk.

Carmageddon was vroeger leuk omdat het zo over the top gewelddadig was, maar in deze tijd vind ik dat niet meer zo spannend..

[ Voor 3% gewijzigd door On_E op 22-02-2016 16:44 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Verwijderd

On_E schreef op maandag 22 februari 2016 @ 16:43:

Carmageddon was vroeger leuk omdat het zo over the top gewelddadig was, maar in deze tijd vind ik dat niet meer zo spannend..
Agree.

Als ik zin heb in wat zinloos geweld, dan start ik GTA5 wel eventjes op.

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

bram1984 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 16:39:
Ik heb echt talloze uren in Carmageddon 1 en 2 gestopt. Is me wel meer waard dan € 10,- en zelfs meer dan veel AAA titels.
Heb er ook veel tijd in zitten.. vooral multiplayer met maatjes..
Maar dit zal niet zo vernieuwend zijn (verwacht ik) dat het een full price waard is..

Maar goed.. Ieder zijn ding :)

On_E schreef op maandag 22 februari 2016 @ 16:43:

Dat had ik niet eens. Het was juist de combinatie van dingen slopen en mensen kapot rijden en de humor met over-the-top power ups die een vet gevoel van vrijheid gaven en een constante stroom van fun opleverden.
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2016 @ 16:57:
[...]

Agree.

Als ik zin heb in wat zinloos geweld, dan start ik GTA5 wel eventjes op.
Zie hierboven. Niet echt vergelijkbaar. Het schademodel van Carma 2 vind ik daarbij stukken toffer dan die van GTA.
RoRoo schreef op maandag 22 februari 2016 @ 17:02:
[...]

Heb er ook veel tijd in zitten.. vooral multiplayer met maatjes..
Maar dit zal niet zo vernieuwend zijn (verwacht ik) dat het een full price waard is..

Maar goed.. Ieder zijn ding :)
Nee dat verwacht ik ook niet inderdaad. Maar Reincarnation was ook niet full priced toch? Ben ook niet van plan er 5/6 tientjes voor te lappen, maar voor 30/40 euro haal ik 'm wel.

Voor mij de perfecte game om even een half uurtje de tijd te doden.

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

bram1984 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 17:26:

Nee dat verwacht ik ook niet inderdaad. Maar Reincarnation was ook niet full priced toch? Ben ook niet van plan er 5/6 tientjes voor te lappen, maar voor 30/40 euro haal ik 'm wel.

Voor mij de perfecte game om even een half uurtje de tijd te doden.
Dat is het 'm.. Gewoon effe no nonsense kunnen gamen.. al doe je het voor 5 minuutjes. Dat is het lekkere aan dit soort games.

Maar dat remt mij wel af om die 30 euro neer te leggen. Maar goed, hij komt vast wel een x ergens in de aanbieding, en dan pak ik 'm lekker mee!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

The Vote to Play polls are closed and we have a winner! Broforce joins PS Plus on 1st March. Thanks for voting!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cb1Rb67W8AAgsuG.jpg

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Mooi! hoef ik weer niets te downloaden.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:52
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2016 @ 17:34:
PlayStation Europe ‏

The Vote to Play polls are closed and we have a winner! Broforce joins PS Plus on 1st March. Thanks for voting!

[afbeelding]
Yeeh, de meeste zijn dus blijkbaar nog niet klaar met de pixelgames :/

Misschien teveel van dit soort games gespeeld, maar dit was zeker geen hit op de local Mp avondjes hier. Ff grappig en nooit meer naar omgekeken.

• ralph075
  • Niet online
Toch jammer dat het niet Action Henk is geworden :-(

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Ik heb deze (gehad) :
Afbeeldingslocatie: http://www.mkonline.nl/nyko.png

Werkt erg goed, controllers opgeborgen op de laadpunten (en dus in je kastje als je de ps4 daar hebt).
Gebruikt wel beide usb poorten dus je hebt er geen meer vrij, en je kan je ps4 niet verticaal zetten als je dat zou willen. Hij past er wel perfect op geheel in de afwerking stijl van de PS4.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
PlayStation Europe ‏

[afbeelding]
Oh vet :D!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• ralph075
  • Niet online
ralph075 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 19:53:
Toevallig iemand aanwezig die z'n beta key voor Trackmania bètatest niet gaat gebruiken...? O-)
Om op mezelf terug te komen en wellicht anderen nog hoop te bieden: er worden nog steeds betakeys verstuurd door Ubisoft. Heb nu zelf een half uurtje geleden ook een code in de digitale brievenbus ontvangen.

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

PlayStation Europe ‏

[afbeelding]
Wat een teleurstelling weer :(

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01:10
RoRoo schreef op maandag 22 februari 2016 @ 19:35:
[...]

Wat een teleurstelling weer :(
De verliezende games kunnen we kopen met een ps+ korting ( als troostprijs )
had ik gelezen.

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

razerBE schreef op maandag 22 februari 2016 @ 19:43:
[...]

De verliezende games kunnen we kopen met een ps+ korting ( als troostprijs )
had ik gelezen.
Dat klinkt dan wel weer beter. Was nl. best wel benieuwd naar Action Henk.. Leek mij leuke party game

Verwijderd

martincm schreef op maandag 22 februari 2016 @ 18:22:
[...]

Ik heb deze (gehad) :
[afbeelding]

Werkt erg goed, controllers opgeborgen op de laadpunten (en dus in je kastje als je de ps4 daar hebt).
Gebruikt wel beide usb poorten dus je hebt er geen meer vrij, en je kan je ps4 niet verticaal zetten als je dat zou willen. Hij past er wel perfect op geheel in de afwerking stijl van de PS4.
Waar kan je die halen?

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:25

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
RoRoo schreef op maandag 22 februari 2016 @ 16:34:
Meer nostalgische waarde dan dat het een toptitel gaat worden..
Zal de pret niet mogen drukken.. maar meer dan 10eu ga ik er niet voor uitgeven iig.
Punt van nostalgische titel is dat je er goede herinneringen aan hebt omdat het destijds iets nieuws of in geval van Carmageddon iets schokkends deed. Dit effect is nu helemaal weg en dan blijft er weinig over behalvee dan slechte graphics en achterhaalde gameplay mechanics. Ik verwacht niets anders dan een bout titel net als reincarnation dat was :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Ik vond er destijds weinig schokkends aan. Ik was niet onder de indruk althans. Ging me echt om de gameplay en stunts en het aanrichten van totale chaos met de meest maffe power ups. Ik kan momenteel niet echt een game noemen die dat biedt.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:52
bram1984 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 20:24:
Ik vond er destijds weinig schokkends aan. Ik was niet onder de indruk althans. Ging me echt om de gameplay en stunts en het aanrichten van totale chaos met de meest maffe power ups. Ik kan momenteel niet echt een game noemen die dat biedt.
Voor chaos speel ik JC3 (had deze maar coop) en als het met auto's moet zijn GTA online. Genoeg te stunten daar. Ook ik vond Carmagedon niet schokkend, maar vond het spel verder ook niet veel eerlijk gezegd.

Heb de laatste game op de pc geprobeerd en ik kan er niets beter van maken dan dat ik het slechter vond dan het origineel. Dus mag hopen voor je dat ze deze ander versie (extended?) flink opknappen.
Ik volg onderstaande nu al enige tijd. Een of ander revolutionair type hoofdtelefoon voor o.a. gaming, als we de fabrikant moeten geloven. Vanmiddag begint de Kickstarter. Vraag me dus af wat ik ervan moet geloven.

http://www.ossic.com

• WeAreLegion
  • Niet online
Voor mensen die nog een charger willen deze is erg fijn:

https://www.nedgame.nl/pl...harging-stand/9293035496/

Het nadeel van die hier boven gepost word (vind ik althans) is dat je volgens mij zoals ik het zie je USB poorten kwijt ben. Deze charger van Hori werkt erg goed je plugged 2 microusb dongltjes in de controllers en legt ze daarna op de charger. Werkt echt als een trein.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
bram1984 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 20:24:
De fun factor van Carmageddon 1 en 2, single en multiplayer, zijn nog steeds een van de beste die ik ooit heb gespeeld! Pinball mode FTW :P

Als ie niet te duur is gaan 3 vrienden van me en ik m zeker aanschaffen en weer lekker veel piledriver bonuses halen :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-11 17:59

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Carmageddon was niet alleen dom vermaak maar was imo zijn tijd ook ver vooruit door levels neer te zetten waar je eigenlijk complete vrijheid had. De route was aangegeven met borden maar die kon je gewoon totaal negeren als je daar zin in had. Je kon races ook winnen door gewoon andere manieren te gebruiken dan als eerste over de finish te komen. Alle tegenstanders uitschakelen bijvoorbeeld. En dan nog het verschil tussen de verschillende voertuigen, dit was echt best ontzettend groot.
De game was ook gewoon ontzettend bruut en totaal niet politiek correct. Iets dat je eigenljk maar weinig ziet in games.

Carmageddon 1 was echt een pareltje!

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

De titel was destijds heel vernieuwend ivm het echt d00d kunnen rijden van voetgangers.
En daar ook nog punten voor krijgen.

De hype werd alleen maar groter toen ie overal verboden werd en er "zombies" van gemaakt werden..
En idd wat je zegt, free roaming zag je niet veel.

Ik heb volgens mij ook nooit een race "normaal" gewonnen :+

• On_E

On_E

Housemusic

Ik heb een SMITE closed alpha code over.

First come first serve. (PM)

edit: en weg. :)

[ Voor 12% gewijzigd door On_E op 23-02-2016 09:11 ]

Verwijderd

PlayStation Europe

New on PS Store this week: Far Cry Primal, Hitman GO, PvZ Garden Warfare 2, more:

Klik Hier

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cb5rIGVUcAAC-n4.jpg

• MCKenzy99
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-10 22:03
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 14:58:
PlayStation Europe

New on PS Store this week: Far Cry Primal, Hitman GO, PvZ Garden Warfare 2, more:

Klik Hier

[afbeelding]
Ik vond PvZ Garden Warfare altijd een erg leuk spel, maar 55 euro is wel wat veel vind ik. Ik wacht tot hij wat gedaald is.

Verwijderd

Voor de mensen die nog een Alpha key willen voor SMITE
https://www.vg247.com/201...-closed-alpha-keys-smite/
Ik heb er via deze site zojuist nog eentje kunnen krijgen, je moet alleen hun Facebook pagina bezoeken en ze volgen op Twitter.

• Homeland
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 15:57:
Voor de mensen die nog een Alpha key willen voor SMITE
https://www.vg247.com/201...-closed-alpha-keys-smite/
Ik heb er via deze site zojuist nog eentje kunnen krijgen, je moet alleen hun Facebook pagina bezoeken en ze volgen op Twitter.
Bedankt! Alleen hun facebook bezoeken is al voldoende.

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:01
Bezoeken is inderdaad voldoende. Got it. :)

• Homeland
  • Niet online
Hitman Go gehaald, wel aardig spel, leuke afwisseling tussen de actievollere games en voor nog geen 7euro ook goedkoop genoeg.

• djmelvee
niekvandermeer schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 16:16:
Hitman Go gehaald, wel aardig spel, leuke afwisseling tussen de actievollere games en voor nog geen 7euro ook goedkoop genoeg.
Is Hitman: Go niet een mobiele game?

Edit: Jep, al gevonden. Heb deze game op Android. :')

[ Voor 9% gewijzigd door djmelvee op 23-02-2016 16:39 ]

djmelvee schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 16:38:
[...]

Is Hitman: Go niet een mobiele game?

Edit: Jep, al gevonden. Heb deze game op Android. :')
Is inderdaad een mobiele game. Ik heb 'm ook ooit op de iPad aangeschaft. Maar hier heb ik persoonlijk geen console voor.

• djmelvee
bram1984 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 16:48:
[...]

Is inderdaad een mobiele game. Ik heb 'm ook ooit op de iPad aangeschaft. Maar hier heb ik persoonlijk geen console voor.
Nope, me neither.

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-11 20:22

dano_nl

Meh

ralph075 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 19:13:
[...]

Om op mezelf terug te komen en wellicht anderen nog hoop te bieden: er worden nog steeds betakeys verstuurd door Ubisoft. Heb nu zelf een half uurtje geleden ook een code in de digitale brievenbus ontvangen.
via je uplay account? Of elders?

Meh

• ralph075
  • Niet online
dano_nl schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 17:20:
[...]
via je uplay account? Of elders?
Ik vermoed omdat ik een uPlay account heb. Zelf heb ik helemaal niks gedaan om de code te ontvangen, kwam spontaan binnen.

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Hij is van Nyko (zie nyko.com) en ik heb hem destijds van Amazon.com gekocht.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Verwijderd

Wanneer komen er weer leuke kortingen? Tijdje stil alweer...

Wil Bloodborne voor een leuke prijs wel een kans geven. Of als er nog andere interessante aanbiedingen zijn hoor ik dat natuurlijk ook graag.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 18:06:
Op woensdag worden nieuwe acties meestal bekend gemaakt.

http://blog.eu.playstation.com/
Wil Bloodborne voor een leuke prijs wel een kans geven. Of als er nog andere interessante aanbiedingen zijn hoor ik dat natuurlijk ook graag.
De nieuwjaarsaanbieding gemist??
Hij was 29,99 toen. Ik denk dat ie niet veel goedkoper dan dat wordt voorlopig.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

martincm schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 18:00:
[...]

Hij is van Nyko (zie nyko.com) en ik heb hem destijds van Amazon.com gekocht.
Bij de website is die 20$ maar amazon 50$ de witte variant.. Moest je trouwens import kosten betalen?

Die was laatst inderdaad 3 tientjes inclusief DLC. Trein gemist dus.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:36
Heeft er iemand Far Cry Primal al? En zoja, is het weer torentje veroveren zoals álle andere Ubisoft AAA spelen van laatst of is het anders? Boompje veroveren ofzo :P

De setting spreekt mij wel aan, weer eens wat anders dan moderne oorlogsvoering (sticks and stones) en de gameplayfilmpjes zien er wat mij betreft ook wel leuk uit.

[ Voor 10% gewijzigd door Vrijdag op 23-02-2016 20:15 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Vrijdag schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 20:07:
Heeft er iemand Far Cry Primal al? En zoja, is het weer torentje veroveren zoals álle andere Ubisoft AAA spelen van laatst of is het anders? Boompje veroveren ofzo :P

De setting spreekt mij wel aan, weer eens wat anders dan moderne oorlogsvoering (sticks and stones) en de gameplayfilmpjes zien er wat mij betreft ook wel leuk uit.
Ben ook wel benieuwd naar de hands-on ervaringen van wat medetweakers. De cijfers zijn hoger dan ik had verwacht (niet allemaal) en op het eerste gezicht vind ik het op een reskin lijken, maar de game zal toch wel iets goed doen. Ik zal sowieso even wachten totdat 'ie drie tientjes of lager is.

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb Far Cry Primal en vind het erg leuk om te doen. Je heb wel wat dingen die je moet "veroveren"maar ik vind het in deze setting veel natuurlijker over komen. Maar dat moet je eigenlijk zelf ervargen het dingen verzamelen heeft nu ook veel meer betekenis omdat het toen gewoon zo was zeg maar.

Maar goed Far Cry is nu dus met 15% korting te krijgen en is 59.49 had ze al gemaild omdat hij bij preorder al gezakt was maar dit is wel echt een beetje jammer hoe ze hier mee om gaan.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:29
WeAreLegion schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 20:31:
Ik heb Far Cry Primal en vind het erg leuk om te doen. Je heb wel wat dingen die je moet "veroveren"maar ik vind het in deze setting veel natuurlijker over komen. Maar dat moet je eigenlijk zelf ervargen het dingen verzamelen heeft nu ook veel meer betekenis omdat het toen gewoon zo was zeg maar.

Maar goed Far Cry is nu dus met 15% korting te krijgen en is 59.49 had ze al gemaild omdat hij bij preorder al gezakt was maar dit is wel echt een beetje jammer hoe ze hier mee om gaan.
Verjaardagscadeau? In ieder geval gefeliciteerd :>
Maar waar ik vooral mee zit is hoe lang het leuk blijft. Al heb ik zelf ook weinig met het sfeertje, maar wat meer reviews zijn zeker welkom

Martinspire - PC, PS5, XSX

• WeAreLegion
  • Niet online
Martinspire schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 20:50:
[...]

Maar waar ik vooral mee zit is hoe lang het leuk blijft. Al heb ik zelf ook weinig met het sfeertje, maar wat meer reviews zijn zeker welkom

en nee was zoiezo al van plan om hem te kopen ik hou van dat tijdperk :) maar goed ik vermaak me wel met het jagen op dieren en dat soort dingen. Maar denk dat het wel beetje ieder voor zich is natuurlijk.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:29
WeAreLegion schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 20:54:
[...]

en nee was zoiezo al van plan om hem te kopen ik hou van dat tijdperk :) maar goed ik vermaak me wel met het jagen op dieren en dat soort dingen. Maar denk dat het wel beetje ieder voor zich is natuurlijk.
Nee ok, prima hoor ;)
Maar waar ben je dan zoal mee bezig? Is afwisseling geen issue dan?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• WeAreLegion
  • Niet online
Martinspire schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 20:57:
[...]

Nee ok, prima hoor ;)
Maar waar ben je dan zoal mee bezig? Is afwisseling geen issue dan?
Je bent dingen aan het verzamelen om je base te upgraden, daar bij heb je nog dingen nodig om je wapens te upgraden. Dan heb je nog dat je de beste kan tamen natuurlijk, je heb wel wel wat van die bases zoals je bijvoorbeeld bij 4 had maar niet zo heel veel althans ben er nog niet veel tegen gekomen. Maar het gebied is echt huge dat wel.

Ik heb zelf liever dat het aansluit bij de setting dan dat ik heel veel te doe heb maar het eigenlijk een beetje loos is. Het verzamelen van planten is voor mij logischer 10000 BCE dan dat het tijdens setting van Far Cry 4.

• MCKenzy99
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-10 22:03
WeAreLegion schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 20:54:
[...]

Ik herinner mij nog een spel dat zich in de prehistorie afspeelt waarin je dieren kan worden. Ik kan alleen de naam niet meer herinneren.

• On_E

On_E

Housemusic

Smite is echt tof! Had de game nooit op de PC geprobeerd eigenlijk en heb blijkbaar wat gemist.

Een 3rd person MOBA die werkt! :)

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11 17:22

spaceboy

Op grote hoogte

Martinspire schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 20:50:
[...]

Ben nu ook een uurtje of 2 met Primal bezig geweest. Het lijkt inderdaad wel op Farcry 4, maar ik vind dat prima. Heb me daar ook uitermate mee vermaakt. De setting spreekt mij juist enorm aan: niet de zoveelste high-tec shooter met de meest waanzinnige raketwerpers. Gewoon back to basic maar wel met de audiovisuele aspecten van een moderne game. Voor mij een hele dikke 8.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Update v3.20 for PlayStation App and PlayStation Messages goes live today, improving quality of performance & adding useful new features.

(Net geupdate op Android)

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11 13:52
Gister de officiële controller oplader gekocht van Sony.
En nog een PS4 gekocht bij bol.com en je kan daar zelf een voordeelbundel maken met the division.

Is wel aan te raden voor mensen die er nog 1 zoeken.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:45

kaanmijo

Picobello B.V.

Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 07:15:
PlayStation Europe ‏

Update v3.20 for PlayStation App and PlayStation Messages goes live today, improving quality of performance & adding useful new features.

(Net geupdate op Android)
En nog steeds geen iPhone 6/6 Plus support. Sony :/
Pagina: 1 ... 77 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link