Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
spaceboy schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 23:05:
[...]

Ben nu ook een uurtje of 2 met Primal bezig geweest. Het lijkt inderdaad wel op Farcry 4, maar ik vind dat prima. Heb me daar ook uitermate mee vermaakt. De setting spreekt mij juist enorm aan: niet de zoveelste high-tec shooter met de meest waanzinnige raketwerpers. Gewoon back to basic maar wel met de audiovisuele aspecten van een moderne game. Voor mij een hele dikke 8.
Ja dat er keer geen guns in zitten vind ik ook wel fijn.

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 18:55:
[...]
Bij de website is die 20$ maar amazon 50$ de witte variant.. Moest je trouwens import kosten betalen?
Wow, das erg duur wel. Ik heb er $33 incl shipping voor betaald, en amazon dekt al de invoer vooraf. 2.5x de originele prijs zou ik er zeker ook niet voor geven.

Edit: er is dus een revisie van het ding, vandaar dat de normale zo duur is (want eol denk ik). De revisie geeft weer twee usb aansluitingen terug aan de achterzijde. Deze staat bij amazon.de voor €22. Heb alleen de witte variant niet zo snel kunnen vinden.

[ Voor 24% gewijzigd door martincm op 24-02-2016 08:17 ]

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

kaanmijo schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 07:29:
[...]

En nog steeds geen iPhone 6/6 Plus support. Sony :/
Ik heb een gevoel dat ze de PlayStation app op een gegeven moment gaan vervangen voor een andere app. Ze hebben de messages gedeelte al een aparte app gegeven die compleet anders werkt, andere UI, andere bediening en die is wel gelijk voor de 6/Plus geoptimaliseerd. Iets zegt me dat ze of bezig zijn met een gloednieuwe app die op dezelfde manier werkt (qua UI etc) als de messages app, of ze gaan gedeeltelijk functies van de PS App onderbrengen in de Messages app. Die werkt namelijk echt een heel stuk beter en ondersteunt verschillende API's van iOS die de PS app zelf niet ondersteunt.

De Messages app werkt echt zoals een iOS app, houdt zich aan dezelfde designelementen. De PS App negeert deze volkomen en werkt daardoor ook helemaal niet lekker vind ik, voelt alsof je een ander OS gebruikt opeens.

Vaak zie je bij apps die geen 6/Plus ondersteunen voor een lange tijd, dat ze plots met een nieuwe app komen die superieur is en stopt direct ook de ontwikkeling van de oude app. Meest recente voorbeeld is TomTom. Iedereen bleef vragen om 6/Plus support, waarop TomTom aangaf dat het prima werkte en geen noodzaak was. Ze hebben de app inmiddels uit de Store gehaald en een gloednieuwe app gelanceerd genaamd TomTom Go. Ziggo is nog een voorbeeld: nooit 6/Plus support gehad, want het werkte prima voor videostreaming gaven ze aan als verklaring. Ondertussen waren ze bezig met de fusie met UPC en nu werkt de UPC app voor Ziggo klanten, die is wel geoptimaliseerd voor 6/Plus.

Een gloednieuwe 6/Plus geoptimaliseerde PS App met een fijner UI met Remote Play ondersteuning :9~ :Y

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:01
ASNNetworks schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 09:18:
[...]
De Messages app werkt echt zoals een iOS app, houdt zich aan dezelfde designelementen. De PS App negeert deze volkomen en werkt daardoor ook helemaal niet lekker vind ik, voelt alsof je een ander OS gebruikt opeens.
Messages app heeft Material Design. :+

'Adding useful new features'. Ja, top. Wat dan!?

[ Voor 6% gewijzigd door djmelvee op 24-02-2016 09:47 ]

djmelvee schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 09:47:
[...]

Messages app heeft Material Design. :+

'Adding useful new features'. Ja, top. Wat dan!?
De Messages app toont nu gedeeltes van het bericht wat je ontvangt. Vergelijkbaar met WhatsApp dus. Wanneer je een notificatie krijgt komt het daadwerkelijk bericht al erin te staan, in plaats van enkel "player x has sent you a message". Vind dat een zeer handige toevoeging.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

WeAreLegion schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 08:04:
[...]

Ja dat er keer geen guns in zitten vind ik ook wel fijn.
Ik weet het niet zo goed. Ergens horen guns en voertuigen wel bij Far Cry. Ik vind niets vettter dan liggend vanuit de bosjes een vijandelijk kamp bestuderen en vijanden taggen, om ze vervolgens met een dikke sniper rifle een voor een om te leggen. Eerst wat landmijntjes op strategische punten leggen en wat takedowns doen en de lijken verbergen.

Aan de andere kant (ik zelf ook) zeuren we ook wel een beetje. Kijk even hoeveel vrijheid je hebt in Far Cry 4. Je kunt op olifanten rijden, voertuigen besturen, vanaf bergen springen met een wingsuit, in een helikopter vliegen; je hebt customizable snipers, shotguns, bogen, machinegeweren, pistolen en ga zo maar door. En dat in een volledig open wereld vol met natuur. Dit was 10/15 jaar geleden de ultieme natte droom van menig gamer, me dunkt.

Ik hoop in ieder geval dat de volgende Far Cry gewoon weer modern gaat zijn in een vergelijkbare setting als deel 1 en 3.

• WeAreLegion
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 10:36:
[...]

Ik weet het niet zo goed. Ergens horen guns en voertuigen wel bij Far Cry. Ik vind niets vettter dan liggend vanuit de bosjes een vijandelijk kamp bestuderen en vijanden taggen, om ze vervolgens met een dikke sniper rifle een voor een om te leggen. Eerst wat landmijntjes op strategische punten leggen en wat takedowns doen en de lijken verbergen.

Aan de andere kant (ik zelf ook) zeuren we ook wel een beetje. Kijk even hoeveel vrijheid je hebt in Far Cry 4. Je kunt op olifanten rijden, voertuigen besturen, vanaf bergen springen met een wingsuit, in een helikopter vliegen; je hebt customizable snipers, shotguns, bogen, machinegeweren, pistolen en ga zo maar door. En dat in een volledig open wereld vol met natuur. Dit was 10/15 jaar geleden de ultieme natte droom van menig gamer, me dunkt.

Ik hoop in ieder geval dat de volgende Far Cry gewoon weer modern gaat zijn in een vergelijkbare setting als deel 1 en 3.
Ja ik heb ze ook allemaal gespeeld en persoonlijk spreekt deze setting me meer aan. De bossen vind ik namelijk ook veel moooier dan in Far Cry 4, okay er waren toen gewoon meer bossen maar het ziet er allemaal echt super uit. Maar goed de volgende mag gewoon weer met guns hoor vind met sniper rond lopen ook wel wat hebben hehe.
De bossen in Primal zien er mooier uit, bedoel je? Deel 4 is natuurlijk ook uitgekomen op X360 en PS3, dus ze hebben consessies moeten doen.

[ Voor 47% gewijzigd door bram1984 op 24-02-2016 10:40 ]

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11 17:22

spaceboy

Op grote hoogte

bram1984 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 10:40:
De bossen in Primal zien er mooier uit, bedoel je? Deel 4 is natuurlijk ook uitgekomen op X360 en PS3, dus ze hebben consessies moeten doen.
Wat ik sterk vind aan Primal is het gevoel van de underdog zijn. Als je 's nachts door het bos sluipt heb je echt een gevoel dat er maar iets hoeft te gebeuren en je wordt verscheurd. De omgeving is zeker mooier dan Farcry 4 (terwijl die al tof was!) en de geluiden zijn zeker beter. Verder is Primal meer van hetzelfde. En als het volgende deel weer in een modern jasje is zal ik hem ook weer spelen. Dit is alleen een mooie afwisseling, erg leuk. Vanmorgen mijn eerste beestje getemd, love it. ☺

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• WeAreLegion
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 10:40:
Ja nou ja het ziet er mooier uit maar ook voller zeg maar. Ik heb meer het gevoel dat ik door een echt bos loop :) (althans in het gebied waar ik nu ben).

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 13:34
Ik heb 'm nog niet gespeeld maar in video's viel me op dat er een soort mist in de bossen hangt. Klopt dat? Daardoor zou de draw distance naar beneden kunnen worden gehaald en meer detail in de directe omgeving worden gebruikt. Op zich bij deze game wel een passende zet, geeft ook iets mysterieus.

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Toch wel veel positieve geluiden over Primal hier! Ik wacht sowieso tot een prijsverlaging, maar wel leuk om te horen :)

Zonnepanelen

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
MCKenzy99 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 21:29:
[...]

Ik herinner mij nog een spel dat zich in de prehistorie afspeelt waarin je dieren kan worden. Ik kan alleen de naam niet meer herinneren.

• WeAreLegion
  • Niet online
Sluw schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 10:48:
Ik heb 'm nog niet gespeeld maar in video's viel me op dat er een soort mist in de bossen hangt. Klopt dat? Daardoor zou de draw distance naar beneden kunnen worden gehaald en meer detail in de directe omgeving worden gebruikt. Op zich bij deze game wel een passende zet, geeft ook iets mysterieus.
mmm mij eigenlijk niet zo opgevallen, Ik vond de draw distance wel okay voor de PS4, maar goed omdat het dus in 10000BCE waren de bossen allemaal dikker, meer vocht denk ik in de lucht dus dat is wel goed gedaan dan zal vannavond eens kijken.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:52
Weer wat leuke prijsjes in de US store (helaas iets minder zonder plus). Denk zelf dat ik LIfe is Strange maar eens oppik voor $11,99 en Gone to the Rapture maar eens bekijken.

Zitten ook behoorlijk wat toppers van 2015 tussen voor redelijke prijzen, maar niet lager dan we al gezien hebben.

Edit : Protip :p Wacht de aanbiedingen van vandaag af op het EU gedeelte voor je gaat inslaan.

[ Voor 22% gewijzigd door Beakzz op 24-02-2016 11:24 ]

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:56
Ik zie dat LittleBigPlanet €10 is in de store; weet iemand of de 'game breaking bugs' al gefixt zijn? Ik heb het geprobeerd te vinden, maar het enige wat ik vind zijn veel patchnotes (wat weinig zegt) en een artikel van 9 maanden terug met als titel: 6 months later, LBP3 is still broken.

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 13:34
WeAreLegion schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:05:
[...]
mmm mij eigenlijk niet zo opgevallen, Ik vond de draw distance wel okay voor de PS4, maar goed omdat het dus in 10000BCE waren de bossen allemaal dikker, meer vocht denk ik in de lucht dus dat is wel goed gedaan dan zal vannavond eens kijken.
Ik vind het een goede truc hoor! Als ze dat gedaan hebben... Als het past in de stijl juich ik dat soort trucjes alleen maar toe.

Wild lijkt me ook heel tof, ziet er iets minder mooi uit in die trailer maar wel veel eigenwijzer en unieker qua art direction en gameplay. Heel benieuwd naar!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:28
http://www.redcoon.nl/hot...ail&utm_campaign=20160224

Ps4 288 euro

*Edit*

Oeps.. Zie net dat het een refurb is.

[ Voor 16% gewijzigd door Valandin op 24-02-2016 11:29 ]

Pepper92 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:24:
Ik zie dat LittleBigPlanet €10 is in de store;
Deel 3???
Zo ja, danku voor de info! :*)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Pepper92
dvdkiwi schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:29:
[...]

Deel 3???
Ja deel 3 voor de PS4. Klik
Maar je gaat voorbij aan mijn vraag ;)

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
dvdkiwi schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:29:
[...]

Deel 3???
yes:
https://store.playstation...00063_00-GLITTLEBIG000003

kids hier hebben geen last van gamebreaking bugs met LBP3 trouwens.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Pepper92 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:31:
[...]
Maar je gaat voorbij aan mijn vraag ;)
Gamebreaking bugs of niet, voor 10 euro is het een no-brainer ;)
Ik heb in reviews trouwens niks gelezen over erge bugs oid...
Ik heb 'm niet dus ik heb ook geen antwoord op jouw vraag ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 24-02-2016 11:40 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Pepper92
dvdkiwi schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:40:
[...]

Gamebreaking bugs of niet, voor 10 euro is het een no-brainer ;)
Ik heb in reviews trouwens niks gelezen over erge bugs oid...
Ik heb 'm niet dus ik heb ook geen antwoord op jouw vraag ;)
Haha oké oké ik ga 'm kopen :P
Ik heb nog geen review gezien of gelezen waar niet over bugs werd gesproken, maar goed ze hebben nu >1 jaar de tijd gehad om dat te verhelpen natuurlijk.

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-11 09:58

JSchut

.....

Playstation EU op Twitter. Met een foto van Drake er onder. Heel benieuwd wat dit is. Demo misschien?

"Are you ready to seek your fortune?"

Today, 2.00pm GMT/3.00pm CET.

https://twitter.com/PlayStationEU/status/702447248366571520

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:56

PBP

JSchut schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 12:01:
Playstation EU op Twitter. Met een foto van Drake er onder. Heel benieuwd wat dit is. Demo misschien?

"Are you ready to seek your fortune?"

Today, 2.00pm GMT/3.00pm CET.

https://twitter.com/PlayStationEU/status/702447248366571520
Nieuwe trailer waarschijnlijk

• JSchut

JSchut

.....

PBP schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 12:01:
[...]

Nog een trialer? Hebben we er ondertussen niet genoeg gezien? :P
Hoop toch echt op iets anders.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:36
Tof ie ervarignen van Primal. Ik ben nu bezig met Black Flag en denk dat ik Primal ook wel ga halen.Heb nog ergens een bon van Coolblue en die hebben de versie met een nonusmissie. Altijd leuk :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Verwijderd

martincm schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 08:10:
[...]

Wow, das erg duur wel. Ik heb er $33 incl shipping voor betaald, en amazon dekt al de invoer vooraf. 2.5x de originele prijs zou ik er zeker ook niet voor geven.

Edit: er is dus een revisie van het ding, vandaar dat de normale zo duur is (want eol denk ik). De revisie geeft weer twee usb aansluitingen terug aan de achterzijde. Deze staat bij amazon.de voor €22. Heb alleen de witte variant niet zo snel kunnen vinden.
Ahben opzoek naar de witte variant opzoek

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

LittleBigPlanet 3 is Deal of the Week on PlayStation Store. Plus save on DLC packs:

Klik Hier voor meer Info

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cb-Y_4nUMAAVAWM.jpg

(Ik heb em al en het is erg leuk)

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Hitman PlayStation Plus beta announced

Afbeeldingslocatie: https://farm2.staticflickr.com/1484/24605407013_b5e924001d_z.jpg
If you want to get in on the action but missed your chance with the first beta, we've got some good news. Starting on 4th March, we'll re-open the PS4 beta exclusively for all PlayStation Plus members . Mark your calendars as the beta will only be around for that weekend.

http://blog.eu.playstatio...nd-new-trailer-goes-live/
Lang geleden dat ik een hitman game leuk vond, maar ik ben benieuwd :)

[ Voor 37% gewijzigd door aftermath op 24-02-2016 14:20 ]

http://psnprofiles.com/AfthyX

• JSchut

JSchut

.....

aftermath schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:14:
If you want to get in on the action but missed your chance with the first beta, we've got some good news. Starting on 4th March, we'll re-open the PS4 beta exclusively for all PlayStation Plus members. Mark your calendars as the beta will only be around for that weekend.
Hitman open beta voor PS+ leden :)

Ben wel benieuwd naar deze game. Moet de vorige nog spelen. Day 1 gekocht maar nooit verder gegaan dan het eerste gedeelte.

[ Voor 65% gewijzigd door JSchut op 24-02-2016 14:22 ]

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-11 20:40
@JSchut Ondanks de kritieken, heb ik me er prima mee vermaakt. Snel spelen die game!

Closed Beta viel mij enigszins tegen als Hitman fan. ik vond de ruimtes erg klein en juist doordat er wat nadruk ligt op de Challenges, werden de mogelijkheden nogal zichtbaar. Dat vond ik juist zo sterk in Blood Money. Er waren tal van keuzes om het level uit te spelen, maar het werd nooit echt duidelijk welke methodes er waren.

[ Voor 11% gewijzigd door steefje op 24-02-2016 14:27 . Reden: Toevoeging ]

PSN ID Binloading_nl

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-11 16:02

Odieus

Onuitstaanbaar

steefje schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:26:
@JSchut Ondanks de kritieken, heb ik me er prima mee vermaakt. Snel spelen die game!

Closed Beta viel mij enigszins tegen als Hitman fan. ik vond de ruimtes erg klein en juist doordat er wat nadruk ligt op de Challenges, werden de mogelijkheden nogal zichtbaar. Dat vond ik juist zo sterk in Blood Money. Er waren tal van keuzes om het level uit te spelen, maar het werd nooit echt duidelijk welke methodes er waren.
Mee eens, het ging natuurlijk wel om 2 training/tutorial missies. Wellicht dat de echte missies wat groter zijn. De challenges verklappen inderdaad de verschillende mogelijkheden, zou wellicht beter zijn om deze te verbergen tot je zelf een mogelijkheid hebt gevonden, dus dat je alleen het aantal beschikbare challenges ziet zonder details. Bijv. Je ziet 6 challenges, allemaal zwart, zonder details zodat je wel een idee hebt hoeveel manieren er nog zijn om je target te vermoorden. Wanneer je rattengif oppakt de challenge: vermoord target met rattengif zichtbaar wordt. Vond het ook wel toevallig dat in beide levels rattengif te vinden was.

Ook het feit dat de cutscenes niet lekker liepen vond ik vreemd voor een game die bijna uit komt.

Ben een Hitman fan, dus zal de game uiteindelijk wel aanschaffen, maar cancel de pre-order voorlopig wel en wacht de reviews even af.

Nieuwe uncharted trailer:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=oU8CQbzkpwc]

[ Voor 5% gewijzigd door Odieus op 24-02-2016 15:07 ]

PSN: LinQ-NL

• JSchut

JSchut

.....

PBP schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 12:01:
[...]

Heh bah je hebt gelijk :(

Uncharted 4 story trailer revealed: http://bit.ly/1QDT6O7 Watch the video @Naughty_Dog considers its best ever

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-11 14:37
Ik denk dat ik maar ontslag neem als Uncharted uitkomt:)

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Wat ziet dat er lekker uit!

• Theo27
  • Laatst online: 24-08 10:42
Bizarre graphics pffff

Scrooge NL

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
Odieus schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:45:
[...]

Mee eens, het ging natuurlijk wel om 2 training/tutorial missies. Wellicht dat de echte missies wat groter zijn. De challenges verklappen inderdaad de verschillende mogelijkheden, zou wellicht beter zijn om deze te verbergen tot je zelf een mogelijkheid hebt gevonden, dus dat je alleen het aantal beschikbare challenges ziet zonder details. Bijv. Je ziet 6 challenges, allemaal zwart, zonder details zodat je wel een idee hebt hoeveel manieren er nog zijn om je target te vermoorden. Wanneer je rattengif oppakt de challenge: vermoord target met rattengif zichtbaar wordt. Vond het ook wel toevallig dat in beide levels rattengif te vinden was.

Ook het feit dat de cutscenes niet lekker liepen vond ik vreemd voor een game die bijna uit komt.

Ben een Hitman fan, dus zal de game uiteindelijk wel aanschaffen, maar cancel de pre-order voorlopig wel en wacht de reviews even af.

Nieuwe uncharted trailer:
[video]
Holy Sh*t!

Die vibe! Het lijkt wel een trailer voor een film. Zo mooi!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-11 22:15
Stom van me, was wat aan het rond klikken bij de extra's van LBP3 en toen ik het spel wilde kopen hem in de winkelwagen gestopt en nergens naar om gekeken. Netjes betaald, wil ik hem gaan downloaden blijk ik de PS3 i.p.v. de PS4 versie gekocht te hebben.

Ik heb al een contactformulier ingevuld met de vraag of ze de versie om kunnen zetten.
Handigste om daar op te wachten op gewoon de PS4 versie alsnog te kopen en er vanuit gaan dat ze de PS3 versie refunden?

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-11 19:49
Het dialoog en de voice acting is echt ongekend in die games. Kippenvel!

Nog maar even de Nathan Drake Collection uitspelen voor die tijd :)
yinx84 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 15:32:
Het dialoog en de voice acting is echt ongekend in die games. Kippenvel!

De animaties zijn ook weer een stap omhoog ten opzichte van The Last of Us. Erg benieuwd wat er volgt na Uncharted 4. Ik hoop echt TLoU 2.
Kan niet wachten, mag hopen dat de division me zoet houd tot het de tijd zover is.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:28

Exirion

Gadgetfetisjist

yinx84 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 15:32:
Heb ik in de kerstvakantie gedaan, alle delen voor het eerst gespeeld :) Als ik deel 4 zo zie, laat maar komen :9

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:20

SD5k

>4&X

En ook nog een nieuwe Dark Souls 3 trailer, april wordt echt de beste maand van 2016 voor mij wat videogames betreft. :o

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-11 17:54

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Vet! Verheug me persoonlijk veel meer op DS3 dan U4 :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Die Uncharted trailer :9~

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

SD5k schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 16:31:
En ook nog een nieuwe Dark Souls 3 trailer, april wordt echt de beste maand van 2016 voor mij wat videogames betreft. :o

[video]
:Y _/-\o_ :Y _/-\o_
Geen woorden nodig. Voor mij zelfs op basis van deze trailer al game of the year. En ja, U4 is ook vet. Maar DS... Ai ai ai ai... 8)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
SD5k schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 16:31:

[video]
Haha wilde hem net hier delen. Dit ziet er zoooo vet uit!!!
Kan niet wachten tot deze op de mat valt :D:D

Uncharted 4 komt er ook zeker.. maar idd. DS3.. pfffff

[ Voor 6% gewijzigd door Scrisissszzz op 24-02-2016 17:05 ]

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• djmelvee
2 Closed Alpha Keys voor Smite op de PS4. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt!

edit: Maak daar 4 van!

[ Voor 13% gewijzigd door djmelvee op 24-02-2016 17:14 ]

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Pfff Dark Souls 3 ziet er echt vet uit. Nooit een DS game gespeeld en ook Bloodborne niet. Is het een game waar je zo in stapt?

Ik heb geen tijd meer tegenwoordig om games uit te vogelen. Het moet makkelijk te besturen zijn met een simpele UI. Dat iets moeilijk is, is dan weer geen bezwaar.

PSN: Oldzkoel

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:25

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Wow Uncharted 4 ziet erg echt heel erg vet uit, wat een graphics. Hopelijk heeft die game nog genoeg uren gameplay, had bij de vorige delen het idee dat ze steeds korter zijn geworden.

Is er eigenlijk al een officiële release date bekend?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Chaoss schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 17:43:
Wow Uncharted 4 ziet erg echt heel erg vet uit, wat een graphics. Hopelijk heeft die game nog genoeg uren gameplay, had bij de vorige delen het idee dat ze steeds korter zijn geworden.

Is er eigenlijk al een officiële release date bekend?
27 april in europa

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:42
Voel me zo blij als een kind nu ik die trailer van Uncharted en Dark Souls 3 zag :o, terwijl ik toch alweer 31 ben :|

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Verwijderd

Here is the full list of uber-cool games that await you on 1st March:

■Broforce (PS4)
■Galak-Z (PS4)
■Super Stardust HD (PS3)
■The Last Guy (PS3)
■Flame Over (PS Vita)
■Reality Fighters (PS Vita)

Bron: Klik Hier

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
Wordt een duur maandje, april. Uncharted 4 en Dark Souls. Maar goed dat ik ook jarig ben dan.

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:42
WillieWuks schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 18:13:
Wordt een duur maandje, april. Uncharted 4 en Dark Souls. Maar goed dat ik ook jarig ben dan.
Dark Souls koop ik wel 2de hands, aangezien veel mensen hem toch snel inwisselen omdat ze het toch niet hun spel vinden. Zo had ik het ook gedaan met Bloodborne, waar ik nu toch nog steeds mee bezig ben.

En kwam de laatste grote DLC van the Witcher 3 ook niet ergens rond die tijd uit? :9

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:40
Uncharted 4... wat een game wordt dat.
Die trailer is wel echt heel erg vet.
Alleen schijnt er artwork van assassins creed in de trailer gebruikt te zijn...
Heb al tijdje geen games meer gekocht maar uncharted 4 gaat er zeker komen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

power_user schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 17:19:
Pfff Dark Souls 3 ziet er echt vet uit. Nooit een DS game gespeeld en ook Bloodborne niet. Is het een game waar je zo in stapt?

Ik heb geen tijd meer tegenwoordig om games uit te vogelen. Het moet makkelijk te besturen zijn met een simpele UI. Dat iets moeilijk is, is dan weer geen bezwaar.
Absoluut geen makkelijke game om in te stappen.

• WillieWuks
Timocos schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 18:16:
[...]

En kwam de laatste grote DLC van the Witcher 3 ook niet ergens rond die tijd uit? :9
Neeeee, niet ook nog The Witcher 3 DLC. Ik zeg mijn baan op!

[ Voor 39% gewijzigd door WillieWuks op 24-02-2016 21:11 ]

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-11 09:22
Wat een bagger weer deze maand in de plus. Ik hoef echt geen AAA titels maar iets beter dan dit kan toch wel als je kijkt wat ze bij xbox krijgen.

[ Voor 169% gewijzigd door RaijRaij op 24-02-2016 18:44 ]

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:12
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 18:11:

■Broforce (PS4)
■Galak-Z (PS4)
■Super Stardust HD (PS3)
■The Last Guy (PS3)
■Flame Over (PS Vita)

Wat een rotzooi! Of als dat het niet is, is het erg gedateerd.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:27
Jumpman schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 18:54:
[...]

Wat een rotzooi! Of als dat het niet is, is het erg gedateerd.
Idd, ik ga het ook niet eens meer toevoegen aan de bibliotheek...
Maar ik vind Unravel en Firewatch wel goede kandidaten voor over een paar maanden... die koop ik nog maar ff niet denk ik :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Ik ga dit ook niet downloaden denk ik. Maar echt klagen heb ik geen behoefte aan. Mooi meegenomen als ik het een vette game vind, en anders jammer. Die gare shit raakt vanzelf op, denk ik dan maar. Save the best for last. :)

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 19:22:
Die gare shit raakt vanzelf op, denk ik dan maar. Save the best for last. :)
Als ik kijk naar Broforce, dan is het einde aan die gare shit voorlopig nog niet in zicht... :X

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:36
Van die blog:
I doubt the PC players would even pirate them.
:') !

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
bram1984 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 20:32:
Ik krijg een CE-32937-4 error met het downloaden van de Battlefront 1.05 update. Meer mensen last van?
had ik gisteren ook, even de ps4 volledig uitgezet (niet in ruststand dus) en daarna deed hij het.

• WillieWuks
bram1984 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 18:51:
[...]

Ik snap je reactie op de quote niet echt.
Oeps, verkeerde gequote.

Maar zoveel toffe games in April. Waar haal ik de tijd vandaan.

[ Voor 14% gewijzigd door WillieWuks op 24-02-2016 21:13 ]

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-11 20:22

dano_nl

Meh

Trackmania is nu te pre-ordenen in de store voor 35€, release is 24 maart

Meh

• martincm

martincm

[Android 14!]

bram1984 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 19:22:
Ik ga dit ook niet downloaden denk ik. Maar echt klagen heb ik geen behoefte aan. Mooi meegenomen als ik het een vette game vind, en anders jammer. Die gare shit raakt vanzelf op, denk ik dan maar. Save the best for last. :)
Ben ze ook dankbaar voor Rocket League, dat dan weer wel. Valiant hearts en oddworld ook wel goed destijds, en counterspy op de vita. Verder TWD:S2 heeft me wel getrokken om S1 er ook bij te nemen, hoewel dat wel puur was omdat ik eerdere telltale games al had gedaan. Maar dat was het inderdaad voor een heel jaar. Het blijft tenslotte een soort bonus toch?

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Ben met bepaalde ps plus games wel tevreden zoals valian hearth, helldivers en de walking dead, maar dit zijn gewoon games van speel eiland, terwijl de xbone al ac black flag, tomb raider heeft gehad en deze maan lord of the fallen.

• martincm

martincm

[Android 14!]

Nieuwevolger schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 23:02:
Ben met bepaalde ps plus games wel tevreden zoals valian hearth, helldivers en de walking dead, maar dit zijn gewoon games van speel eiland, terwijl de xbone al ac black flag, tomb raider heeft gehad en deze maan lord of the fallen.
Tomb raider zat er volgens mij ook een maand bij. Maar goed, verder wel eens hoor, had black flag graag ook geprobeerd voor AC variant (van wat ik begreep een van de leukere uit de serie)

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:25

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ja ik vind ook dat Sony echt tekort doet met de PS+ games, ten tijde vd PS3 was dit veel beter toen hadden we regelmatig AA titels. In het begin vondt ik het nog acceptabel er was gewoon geen aanbod, maar de PS4 is al 2,5 jaar op de markt en een game als Killzone of Knack had al lang eens als PS+ titel voorbij moeten komen. Imho laat Sony hier nu echt steken vallen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Beakzz
  • Laatst online: 12:52
Chaoss schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 23:46:
Ja ik vind ook dat Sony echt tekort doet met de PS+ games, ten tijde vd PS3 was dit veel beter toen hadden we regelmatig AA titels. In het begin vondt ik het nog acceptabel er was gewoon geen aanbod, maar de PS4 is al 2,5 jaar op de markt en een game als Killzone of Knack had al lang eens als PS+ titel voorbij moeten komen. Imho laat Sony hier nu echt steken vallen.
Ja en dit soort reacties zien we elke maand weer om de simpele reden dat mensen geloven in behaalde resultaten uit het verleden en helemaal niet beseffen dat we in een andere tijd leven.

Gamers op de PS3 moesten van onbetaald online gamen naar betaald online gamen gezet worden met mooie lokkertjes. Je leek wel gek als je geen PS plus nam in de tijd van de PS3, maar dat advies is niet meer geldig want nu moet je wel als je online wilt gamen.

Laten wennen door lokkertjes en die cadeautjes worden steeds iets kariger. In december hebben we voor het eerst een episode gehad. Nou als het dan nog niet duidelijk is welke kant we op gaan dan weet ik het ook niet meer. Microsoft loopt zwaar achter dus niet gek dat ze nu een wat beter aanbod hebben.

En dit zou dus in het PS plus topic moeten. Niet dat het mij boeit maar ik krijg elke keer dat commentaar als het hier ergens anders over gaat dan de console zelf ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 25-02-2016 01:33 ]

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-11 09:22
Iemand nog een Trackmania Turbo key nodig? http://betacode.ubi.com/tmtps4

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-11 20:43
Super! Thanks :)

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-11 12:06
Ik heb deze charger ook. Ben er ook tevreden mee. Zat bij mij in een set met een headphone en stand. Die laatste gebruik ik niet, maar de headset is ook ok.
WeAreLegion schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 08:10:
Voor mensen die nog een charger willen deze is erg fijn:

https://www.nedgame.nl/pl...harging-stand/9293035496/

Deze charger van Hori werkt erg goed je plugged 2 microusb dongltjes in de controllers en legt ze daarna op de charger. Werkt echt als een trein.

10 second ninja DONE

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 18:11:

■Broforce (PS4)
■Galak-Z (PS4)
■Super Stardust HD (PS3)
■The Last Guy (PS3)
■Flame Over (PS Vita)

Janken dit.. Ik hoop dat Sony na deze maand weer even gaat bijschakelen. Lord of the Fallen oid was zeer welkom geweest. Ik begin nu wel steeds meer te twijfelen of PS Plus voor mij nog wel de moeite waard is.

Zonnepanelen

• On_E
  • Laatst online: 16:43

On_E

Housemusic

Galak-Z is tof, iig 1 goede Plus game!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• WeAreLegion
  • Niet online
voxxel schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 06:27:
[...]

Janken dit.. Ik hoop dat Sony na deze maand weer even gaat bijschakelen. Lord of the Fallen oid was zeer welkom geweest. Ik begin nu wel steeds meer te twijfelen of PS Plus voor mij nog wel de moeite waard is.
Als je er niks van speelt niet :) als je om de maand ook maar 1 game er van speelt dan is het het al waard eigenlijk :) als je alleen naar het bedrag kijkt wat je kwijt ben natuurlijk. Als je niet online gamed dan heb je het verder ook niet nodig natuurlijk.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:46

Phydomir

Dennis

Ik begin nu wel steeds meer te twijfelen of PS Plus voor mij nog wel de moeite waard is.
Als ik kijk naar hoeveel ik online game kan ik mezelf dit ook wel gaan afvragen. Maar toch zal ik lekker in november weer een jaar bij kopen. Al was het alleen maar voor de eenvoudige reden dat als ik een game heb die ik wel lekker online wil kunnen spelen ik dit direct kan doen. Niet eerst weer naar de store en een maand bij kopen. Ook mis ik persoonlijk de 4 euro in de maand niet echt. Dus uit pure gemakzucht laat ik het maar door lopen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Phydomir schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 08:38:
[...]

Als ik kijk naar hoeveel ik online game kan ik mezelf dit ook wel gaan afvragen. Maar toch zal ik lekker in november weer een jaar bij kopen. Al was het alleen maar voor de eenvoudige reden dat als ik een game heb die ik wel lekker online wil kunnen spelen ik dit direct kan doen. Niet eerst weer naar de store en een maand bij kopen. Ook mis ik persoonlijk de 4 euro in de maand niet echt. Dus uit pure gemakzucht laat ik het maar door lopen.
Precies dit. En 1 of 2 keer per jaar zit er wel een game bij die ik echt wel de moeite vind. En ja, dan is het nog steeds geen goeie deal, maar het is die nare gemakzucht. ☺

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
[...]

PS plus is voor mij enkel belangrijk voor online met maten, maar als online gaming gratis was had ik het allang opgezegd.
Het is al maanden/jarenlang meuk met de PS plus games, (tenminste dat vind ik)

Dit is dan ook het nadeel als je nummer 1 console bent dat Sony niet verplicht is om "normale" titels in de ps plus line up te doen.
Ze vinden het daar allemaal wel best, mensen kopen toch wel een PS4 en betalen toch wel om online te gamen.

Je zou bijna denken dat ze weer lui en verwend worden (richting launch PS3), qua firmware updates is het ook allemaal maar mwha, friends online notificatie zit er bijvoorbeeld nog altijd niet in.. dat bedoel ik dus met lui..

• WeAreLegion
  • Niet online
Origins schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 08:40:
[...]

PS plus is voor mij enkel belangrijk voor online met maten, maar als online gaming gratis was had ik het allang opgezegd.

Dit is dan ook het nadeel als je nummer 1 console bent dat Sony niet verplicht is om "normale" titels in de ps plus line up te doen.
Ze vinden het daar allemaal wel best, mensen kopen toch wel een PS4 en betalen toch wel om online te gamen.

Je zou bijna denken dat ze weer lui en verwend worden (richting launch PS3), qua firmware updates is het ook allemaal maar mwha, friends online notificatie zit er bijvoorbeeld nog altijd niet in.. dat bedoel ik dus met lui..
Gok dat het nog wel een jaar gaat duren voor dat je A titels er in krijgt al vind ik sommige dingen al A titels maar goed dat is je eigen smaak natuurlijk :) Bij PS3 duurde het ook best lang namelijk voor dat er grotere titels bij zaten.

• djmelvee
Nog steeds 4 Closed Alpha/Beta keys voor Smite. Progress hou je, plus extra's voor het spelen van de Alpha en Beta.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-11 10:17
Origins schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 08:40:
[...]

De PS3 word opnieuw gelaunched ja? :+

PSN: Maichel

• On_E

On_E

Housemusic

Man wat is Smite een toffe MOBA zeg, deze ga ik echt veel en lang spelen op de PS4. :)

Als het goed is blijft de Alpha en straks Beta gewoon open tot de release dus dat scheelt.

• On_E

On_E

Housemusic

djmelvee schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:17:
Nog steeds 4 Closed Alpha/Beta keys voor Smite. Progress hou je, plus extra's voor het spelen van de Alpha en Beta.
Mag ik er eentje van je? Heb mijn extra code hier weggegeven maar een maatje wil nu ook met me spelen. :+

Verwijderd

Ik heb je even een PB gestuurd :D

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Ik wil er graag 1! Altijd al jammer gevonden dat het niet op een MacBook te spelen was..

PSN: Kidjuh

• djmelvee
Keys voor Smite zijn weg! Degene die ze hebben gekregen hebben PB.

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:59
Nog even terugkomend op die Dark Souls-trailer: wat ziet die er ontzettend vet uit. Uncharted kan wel een half jaar (of langer) wachten, daar heb ik sowieso niet zo veel mee.

Ergens hoop ik wel dat ik DS net zo vet ga vinden als Bloodborne, want laatst genoemde was mijn eerste From Software-ervaring. Ik heb flink moeten investeren in die game (15/20 uur voordat ik het een beetje door kreeg), maar het was het allemaal waard. Nu hoor ik wel dat Dark Souls nog wat dieper gaat qua character building, wapens, instellingen etc. Eigenlijk vond ik dat bij Bloodborne allemaal al diep genoeg. Verder lees ik wel her en der dat de gameplay wat meer naar Bloodborne is toegegroeid t.o.v de eerder Souls-games, wat misschien weer een goed ding is.

Samengevat: onwijs zin in DS3, maar ik hoop wel dat het een beetje lekker instappen is na alleen Bloodborne-ervaring te hebben..

• On_E

On_E

Housemusic

Hell yeah! Dank je. :)

• JSchut

JSchut

.....

Ik kan persoonlijk echt niet wachten op Uncharted 4. Pas geleden de trilogy gespeeld en ben hierdoor nog meer hyped voor Uncharted 4.

Eerste keer in mijn leven dat ik een game in de pre-order heb staan :D

Pagina: 1 ... 78 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link