Thanks!!SmooK schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 00:53:
Iemand nog een Trackmania Turbo key nodig? http://betacode.ubi.com/tmtps4
Ik haal ze lekker allebei. Uncharted ben ik met 1 week doorheen waarschijnlijk. Aangezien ik Bloodborne nu nog steeds speel, is DS3 lekker voor de lange termijn. Er hangt wel echt een hele dikke Bloodborne vibe overheen.Spud82 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:04:
Nog even terugkomend op die Dark Souls-trailer: wat ziet die er ontzettend vet uit. Uncharted kan wel een half jaar (of langer) wachten, daar heb ik sowieso niet zo veel mee.
Ergens hoop ik wel dat ik DS net zo vet ga vinden als Bloodborne, want laatst genoemde was mijn eerste From Software-ervaring. Ik heb flink moeten investeren in die game (15/20 uur voordat ik het een beetje door kreeg), maar het was het allemaal waard. Nu hoor ik wel dat Dark Souls nog wat dieper gaat qua character building, wapens, instellingen etc. Eigenlijk vond ik dat bij Bloodborne allemaal al diep genoeg. Verder lees ik wel her en der dat de gameplay wat meer naar Bloodborne is toegegroeid t.o.v de eerder Souls-games, wat misschien weer een goed ding is.
Samengevat: onwijs zin in DS3, maar ik hoop wel dat het een beetje lekker instappen is na alleen Bloodborne-ervaring te hebben..
Edit: off topic, maar wie van jullie hier heeft een account op NeoGAF?
Thanks!SmooK schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 00:53:
Iemand nog een Trackmania Turbo key nodig? http://betacode.ubi.com/tmtps4
bram1984 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:19:
Edit: off topic, maar wie van jullie hier heeft een account op NeoGAF?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Heb ik niet gezegd..
Komt ook omdat PS plus net begonnen was en puur diende als extra, nu moet je het erbij nemen (meer inkomsten voor Sony) Er zijn ook zat games om het er nu bij te doen, we zijn nu bijna anderhalf jaar verder, maar vooralsnog doet MS juist wel goede zaken.WeAreLegion schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:03:
[...]
Gok dat het nog wel een jaar gaat duren voor dat je A titels er in krijgt al vind ik sommige dingen al A titels maar goed dat is je eigen smaak natuurlijkBij PS3 duurde het ook best lang namelijk voor dat er grotere titels bij zaten.
Maar het is denk ik zoals ik denk dat het en dat Sony het wel best vind en indies blijft uitbrengen.
Ik neem aan dat je hier PS5 bedoeld? Dat is wat ik bedoelde in mn vorige postJe zou bijna denken dat ze weer lui en verwend worden (richting launch PS3), qua firmware updates is het ook allemaal maar mwha, friends online notificatie zit er bijvoorbeeld nog altijd niet in.. dat bedoel ik dus met lui..
PSN: Maichel
Hij bedoelt de houding van Sony in het verleden, ten tijde van de (bijna) PS3 launch...Maichel schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:48:
[...]
[...]
Ik neem aan dat je hier PS5 bedoeld? Dat is wat ik bedoelde in mn vorige post
Eindelijk is m'n 2TB schijf binnen. Is het mogelijk de data van mijn 500 GB schijf direct over te zetten naar m'n 2TB ?
Oh nee, was wat ongelukkig in mijn woord keuze, maar ik bedoelde dus PS3 Launch, waarin Sony cocky werd, en wel even een ding van 700 euro op de markt pleurt en verwacht dat mensen het toch wel kopen, vandaar mijn verwijzing dat omdat Playstation nu op wolken zit dat ze weer richting die arrogante tijdperk gaan van de launch PS3.Maichel schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:48:
[...]
[...]
Ik neem aan dat je hier PS5 bedoeld? Dat is wat ik bedoelde in mn vorige post
Er dient nog veel te verbeteren en naar mijn mening is de firmware vele malen belangrijker dan PS plus games dat terzijde, maar ik merk het aan de kleine dingetjes dat Sony weer arrogant/lui aan het worden is (en dat vind ik zonde)
Yes Ralph075
djmelvee schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:55:
Eindelijk is m'n 2TB schijf binnen. Is het mogelijk de data van mijn 500 GB schijf direct over te zetten naar m'n 2TB ?
't Is wel mogelijk om data te kopiëren naar opslagmedia toch? Dan doe ik dat gewoon, zal alleen m'n games opnieuw moeten installeren dus..
Ja, dat is uiteraard gewoon mogelijk via de back-up functie.djmelvee schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 12:05:
[...]
't Is wel mogelijk om data te kopiëren naar opslagmedia toch? Dan doe ik dat gewoon, zal alleen m'n games opnieuw moeten installeren dus..
Ik denk dat je je echt nergens zorgen over hoeft te maken. De mechanics zijn over het algemeen hetzelfde, hoewel zoals je zelf aan aangeeft Dark Souls 3 er wel wat dieper ingaat. Met Bloodborne ervaring denk Ik dat je het zo doorhebt. Het is ook weer niet zo dat je het hele wiel opnieuw hoeft uit te vinden, Dark Souls is geen rocket science.Spud82 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:04:
Samengevat: onwijs zin in DS3, maar ik hoop wel dat het een beetje lekker instappen is na alleen Bloodborne-ervaring te hebben..
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Die kan ik dan wel terugzetten toch?ralph075 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 12:39:
[...]
Ja, dat is uiteraard gewoon mogelijk via de back-up functie.
Je maakt een backup op een externe hdd, en zet die dan weer terug als je je de 2TB er in heb zitten dat werkt prima verder
Ik behoor blijkbaar tot het "Wow wat een game" kamp.
Wat is The last of us toch een mooie game. Heerlijk. Ik ga er helemaal in op. Ookal ben ik nog niet heel ver.
Ben er wel al behoorlijk wat tijd aan kwijt omdat ik constant overal spullen loop te zoeken
Deze game ga ik waarschijnlijk direct nog een tweede keer uitspelen op New game+.
Wat is The last of us toch een mooie game. Heerlijk. Ik ga er helemaal in op. Ookal ben ik nog niet heel ver.
spoiler:
Ben nu in Pittsburg ik dacht bij een hotel ofzo. Heb even daarvoor die ambush overleeft en paar patrols ontweken.
Ben er wel al behoorlijk wat tijd aan kwijt omdat ik constant overal spullen loop te zoeken
Deze game ga ik waarschijnlijk direct nog een tweede keer uitspelen op New game+.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Het is ook echt een fantastische game! Ik hoop echt dat Naughty Dog TLOU2 uit gaat brengen. De sfeer is zo pakkend, denk dat ik binnenkort ook een tweede run ga doen.
To dare is to do
Voor degene die nooit genoeg opslag heeft:
Jammer dat die ps4 meteen een halve keer groter wordt..kaanmijo schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:34:
Voor degene die nooit genoeg opslag heeft:
[video]
Wilt iemand een key voor SMITE closed Alpha?
De eerste die een berichtje stuurt krijgt hem uiteraard...
De eerste die een berichtje stuurt krijgt hem uiteraard...
[ Voor 3% gewijzigd door ReCreator op 26-02-2016 10:31 ]
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Helemaal mee eens! Ik ben hem nu voor de 2e keer aan het spelen, laatste keer was op de PS3.JSchut schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:05:
spoiler:Ben nu in Pittsburg ik dacht bij een hotel ofzo. Heb even daarvoor die ambush overleeft en paar patrols ontweken.
PS5
Verwijderd
Veel mensen hier bezig met far cry primal? Ik heb hem gekocht omdat het me deed denken aan 'rust' (survival spel op steam). Damn wat een vettig spel! Denk dat velen het minder boeiend zullen vinden omdat er geen pewpew lazerbeams zijn, maar wel toffe wapens en echt zo' n oer-gevoel
Yes, ben er vandaag even echt in gedoken, echt een heerlijke game.Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 17:56:
Veel mensen hier bezig met far cry primal? Ik heb hem gekocht omdat het me deed denken aan 'rust' (survival spel op steam). Damn wat een vettig spel! Denk dat velen het minder boeiend zullen vinden omdat er geen pewpew lazerbeams zijn, maar wel toffe wapens en echt zo' n oer-gevoel
Far Cry 4 vond ik echt een dikke tegenvaller en op een gegeven moment ben ik daar maar mee gestopt.
Primal blijft mij echt goed boeien.
Het speelt heerlijk, de setting is top, en ik mis eigenlijk totaal de guns niet.
Ik voel me oppermachtig met een speer, het moment dat je een mannetje in je vizier heb en de speer naar hem toe gooit voelt top, vooral als hij nog 2 meter verder vliegt.
Wat ook echt wel tof is dat je weer hele gebieden in de fik kan steken (wat vooral snachts zijn voordelen heeft)
Moet ik mijn PS4 opnieuw primair activeren met een HDD upgrade of hoef ik daar niet over in te zitten?
[ Voor 4% gewijzigd door djmelvee op 25-02-2016 18:39 ]
Hoeft niet, blijft geactiveerd.djmelvee schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 18:39:
Moet ik mijn PS4 opnieuw primair activeren met een HDD upgrade of hoef ik daar niet over in te zitten?
PSN ID: Beest41
Ja.djmelvee schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 18:42:
[...]
Ook als het om meerdere accounts gaat?
PSN ID: Beest41
Was voor mij ook de enige game die ik 3x helemaal heb uitgespeeld, eerste keer op de ps3 en daarna nog 2x op de ps4.JSchut schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:05:
spoiler:Ben nu in Pittsburg ik dacht bij een hotel ofzo. Heb even daarvoor die ambush overleeft en paar patrols ontweken.
En mocht ie straks ook op de ps vr uit gaan komen ga ik hem ws 6x uitspelen
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Zelfs deze games zijn nog beter, dan wat ze soms de laatste tijd weggeven.
Trackmania Turbo is toch wel heel erg leuk!
[ Voor 8% gewijzigd door Jumpman op 26-02-2016 00:17 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Iemand hier ervaring met de turtle beach px24 ? ik heb deze vandaag gekocht na dat ik goede verhalen heb gelezen in reviews . nu heb ik hem dus thuis maar het geluid valt me zwaar tegen .. wat mij meteen opvalt is dat het geluid zachter is zonder die super human hearing optie , en met is het luid maar niet natuurlijk .. het schieten in fallout zonder superhuman is het normale geluid , maar met de superhuman optie lijkt elke gun wel hetzelfde kwa geluid .. dit zelfde ervaar ik in rainbow six siege . iemand hier ervaring mee ? anders ben ik haast geneigd om media markt op te bellen en vragen om te ruilen ..
UPDATE. ik denk dat het aan mijn oren ligt
heb m net aan de pc gehangen om te kijken naar een update maar die was er niet , toen heb ik de instellingen terug gezet naar fabrieksinstellingen en nu LIJKT het geluid beter , maar het zou ook kunnen zijn dat er niets veranderd is maar dat het nu anders op me over komt dan in het begin . denk dat ik gewoon moet wennen aan het geluid en de impact die de schoten maken . maar ik heb nu in fallout niet meer het idee dat elk wapen hetzelfde geluid maakt , volgens mij was dit echt in het begin wel zo . morgen weer even luisteren
UPDATE. ik denk dat het aan mijn oren ligt
[ Voor 32% gewijzigd door taker1987 op 26-02-2016 01:24 ]
psn: taker-mart
Verwijderd
PlayStation Europe
Communities on PS4 now includes a search function to help you connect with the right Communities and groups of players.
(Handig want sommige hier wilden al een search functie)
Communities on PS4 now includes a search function to help you connect with the right Communities and groups of players.
(Handig want sommige hier wilden al een search functie)
Inderdaad leuke gameplay, meteen weer gelachen in een party met mensen die 3 seconden voor het einde je tijd verbeteren. Ik vind het alleen wel erg 'druk' allemaal met alles wat er nog omheen op je scherm gebeurt. Op de wat snellere tracks met loopings e.d. resulteert dit haast in epileptische aanvallen. Ik twijfel nog.Jumpman schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 00:16:
[...]
Zelfs deze games zijn nog beter, dan wat ze soms de laatste tijd weggeven.
Trackmania Turbo is toch wel heel erg leuk!
Vraagje voor de kenners hier. Als ik m'n PS4 verkoop, waar moet ik allemaal aan denken? Ik ga deze stappen sowieso uitvoeren: http://manuals.playstatio...ps4/basic/relinquish.html en nog wat saves uploaden. Is er iets wat ik verder nog moet bedenken? Er komt uiteraard een ander exemplaar voor terug.
Verwijderd
Saves uploaden.
Deactiveren als primaire console.
Initializing the PS4™ system full.
Zo heb ik het met succes gedaan toen ik van launch PS4 naar cuh 1200 PS4 ging.
Dit werkte perfect.
Deactiveren als primaire console.
Initializing the PS4™ system full.
Zo heb ik het met succes gedaan toen ik van launch PS4 naar cuh 1200 PS4 ging.
Dit werkte perfect.
haha
Voor degenen die het leuk (of sneu) vinden om te zien. Er is een Docu-film over Atari en de legende over de enorme partij ET cartridges die op een vuilnisbelt zou zou zijn begraven (door Atari zelf, omdat het zo'n flop was)
Atari: Game Over (2014)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=4wjMn6yjOjQ]
jammer hoor dat Atari niet meer is, wat het was..
[ Voor 5% gewijzigd door poor Leno op 26-02-2016 08:04 ]
Voor de mensen die het willen zien.. Staat ook op Netflix!poor Leno schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 08:00:
[...]
haha
Voor degenen die het leuk (of sneu) vinden om te zien. Er is een Docu-film over Atari en de legende over de enorme partij ET cartridges die op een vuilnisbelt zou zou zijn begraven (door Atari zelf, omdat het zo'n flop was)
[video]
Ik weet niet zo goed wat ik van Trackmania Turbo moet denken...
Het voelt allemaal zo steriel aan voor een racespel op zulke over-the-top banen?
Ik bedoel, het racen in een DriveClub is vele malen spannender terwijl je in die game op normale banen rijdt.
Maar goed, misschien moet ik 't wat langer de kans geven.
Het voelt allemaal zo steriel aan voor een racespel op zulke over-the-top banen?
Ik bedoel, het racen in een DriveClub is vele malen spannender terwijl je in die game op normale banen rijdt.
Maar goed, misschien moet ik 't wat langer de kans geven.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Far Cry Primal wat een bazen spel. Ik vermaak me er echt uitermate mee. Door de bossen op mijn sabertooth met een speer in mijn hand echt super! Dit is mijn favo far cry dat is wel duidelijk
vermaak me hier nog wel even mee tot The Division er is.
Staat overigens op Netflix, al vond ik die niet zo boeiend eigenlijk. Veel meer genoten van Indie Game: The Movie (met o.a. Fez / Phil Fish in een hoofdrol).poor Leno schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 08:00:
[...]
Lijkt me geweldig FarCry Primal, maar mijn backlog wordt veel te groot 
Moet eerst nog MGSV en Bloodborne uitspelen!
Moet eerst nog MGSV en Bloodborne uitspelen!
Mooi om te lezen dat het allemaal wel meevalt. Ik had er echt nul vertrouwen in. Het zag er voor mij echt uit als een copy-paste verhaal in een andere setting. Ook zo stilletjes aangekondigd en zo snel de release daarop al. Ik heb 'm op de wishlist gezet. Geen haast mee, maar hij gaat wel een keertje komen.WeAreLegion schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 08:54:
Far Cry Primal wat een bazen spel. Ik vermaak me er echt uitermate mee. Door de bossen op mijn sabertooth met een speer in mijn hand echt super! Dit is mijn favo far cry dat is wel duidelijkvermaak me hier nog wel even mee tot The Division er is.
Ik ben bijna klaar met gw3
, dan meer tijd in sf5. Maar het plan is dan ook of BB of ds1 een langere kans geven. Mijn idee is om eerst ds1 te doen, omdat ik bang ben dat ik de gfx en controls misschien niet trek als ik eerst bb doe.......wat vinden jullie?
Starten met Dark souls 1 (x360) of bloodborne?
10 second ninja DONE
Lastig, ik ben geneigd Bloodborne te zeggen omdat die naar mijn idee iets toegankelijker is, maar als je daarna de stap terug naar DS1 maakt is dat wel even lastig in het begin. Dat laatste went wel, DS1 blijft qua gameplay en level design een top game.Sagat schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:34:
Ik ben bijna klaar met gw3, dan meer tijd in sf5. Maar het plan is dan ook of BB of ds1 een langere kans geven. Mijn idee is om eerst ds1 te doen, omdat ik bang ben dat ik de gfx en controls misschien niet trek als ik eerst bb doe.......wat vinden jullie?
Wat is GW3 eigenlijk?
Ik heb zelf net Until Dawn uitgespeeld, was wel leuk voor tussendoor maar greep me niet zoals The Walking Dead games dat doen, vooral de eerste helft van de game was saai. Daarna de eerste episode van The Walking Dead: Michonne nog gespeeld, beviel goed maar was naar mijn idee korter dan de episodes van de voorgaande seizoenen. Wel zijn de animaties wat verbeterd en ben ik nog geen bugs tegen gekomen.
Gisteravond met The Witcher 3 begonnen omdat ik wel weer eens een grote meeslepende game wil spelen, maar tot nu toe (slechts 2u gespeeld) grijpt het me nog niet. Vind de gesprekken niet zo interessant en de combat voelt naar mijn idee veel te losjes (damn you Bloodborne!).
[ Voor 36% gewijzigd door SD5k op 26-02-2016 09:52 ]
Haha herkenbaar. Witcher na Bloodborne spelen is echt een nope (voor mij ook althans).
Is overigens op netflix te bekijken voor de geinteresseerden.poor Leno schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 08:00:
[...]
haha
[video]
Gisteren de trackmania beta gespeeld, vond het erg vermakelijk! Heb de eerste 40 tracks van de campaign gespeeld (wat nu beschikbaar is) en op alles minimaal silver gehaald. Denk dat dit spel ook alleen leuk is als je echt voor een toptijd op de banen wil gaan en bereid bent het 50x opnieuw te doen. De online modus heb ik even geprobeerd en dat zag er wel ok uit maar heb het er nog te weinig voor gespeeld om iets te zeggen.
Als je ze allebei gaat spelen dan zou ik eerst met DS1 beginnen.Sagat schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:34:
Ik ben bijna klaar met gw3, dan meer tijd in sf5. Maar het plan is dan ook of BB of ds1 een langere kans geven. Mijn idee is om eerst ds1 te doen, omdat ik bang ben dat ik de gfx en controls misschien niet trek als ik eerst bb doe.......wat vinden jullie?
Precies om de reden die je zegt: de stap terug in graphics kan een gamebreaker zijn.
Als je er slechts één van de twee gaat spelen: Bloodborne.
Als je Bloodborne gaat spelen en je hebt ergens hulp nodig: ring je belletje en ik kom eraan
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik heb nog niet veel gespeeld. Vooral omdat ik al redelijk besloten heb hem te gaan kopen. Maar na een paar tracks leek goud al onmogelijk voor mij. Zal vast goed komen met meer speeltijdBartske schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:58:
[...]
Is overigens op netflix te bekijken voor de geinteresseerden.
Gisteren de trackmania beta gespeeld, vond het erg vermakelijk! Heb de eerste 40 tracks van de campaign gespeeld (wat nu beschikbaar is) en op alles minimaal silver gehaald. Denk dat dit spel ook alleen leuk is als je echt voor een toptijd op de banen wil gaan en bereid bent het 50x opnieuw te doen. De online modus heb ik even geprobeerd en dat zag er wel ok uit maar heb het er nog te weinig voor gespeeld om iets te zeggen.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Ik ook! Heerlijk! Wel grappig, ik heb hier iets gelezen dat je je "onoverwinnelijk" kunt voelen met dit spel, maar ik blijf toch ook die angst hebben. Net weer midden in de nacht door een groep wolven achterna gezeten. En maar in het wilde weg meppen met je knuppel!WeAreLegion schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 08:54:
Far Cry Primal wat een bazen spel. Ik vermaak me er echt uitermate mee. Door de bossen op mijn sabertooth met een speer in mijn hand echt super! Dit is mijn favo far cry dat is wel duidelijkvermaak me hier nog wel even mee tot The Division er is.
Ook het temmen van de dieren vind ik een leuke extra.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ach dat was met Trials ook zo...en gewoon voor je informatie...er is weer iets boven goudJSchut schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:08:
[...]
Ik heb nog niet veel gespeeld. Vooral omdat ik al redelijk besloten heb hem te gaan kopen. Maar na een paar tracks leek goud al onmogelijk voor mij. Zal vast goed komen met meer speeltijd
Leuke beta met de vertrouwde gameplay. Online weer wat rare banen tegenkomen met boost gedeeltes die je alleen maar tegenwerken, maar ik verwacht wel weer goede zelfgemaakte banen uiteindelijk. Toch wel leuk als je een tijd in de top 3 kan handhaven in servers van 24/26.
Inderdaad of blindelings maar een spear gooien hopen dat je wat raakt haha. Ik heb hem wel op hard gezet want vond normal wel iets te makkelijk, maar buiten dat om echt super spel.spaceboy schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:14:
[...]
Ik ook! Heerlijk! Wel grappig, ik heb hier iets gelezen dat je je "onoverwinnelijk" kunt voelen met dit spel, maar ik blijf toch ook die angst hebben. Net weer midden in de nacht door een groep wolven achterna gezeten. En maar in het wilde weg meppen met je knuppel!
Thanks all, ds1 it is! De grootste kans is nadat ik weer in elkaar gemept wordt door die eerste dude dat ik het weer op de pile o shame terugleg, maar ik ga ervoor! In het onwaarschijnlijke geval dat ik en ds1 en bb af, misschien ook nog is kijken naar demon souls op ps3 
En dat ook klaar is koop is ds3 voor 5 euro waarschijnlijk
(of eerst nog 2 als ik de serie compleet wil hebben
)
En dat ook klaar is koop is ds3 voor 5 euro waarschijnlijk
10 second ninja DONE
Ik heb de hele serie in omgekeerde volgorde gespeeld, dus BB -> DaS2 -> DaS1 -> DeS. Als die gameplay je eenmaal grijpt doen de graphics er niet meer zo toe, daarnaast had bijvoorbeeld DeS naar mijn idee een veel stabielere framerate dan DaS1 (beiden op PS3 gespeeld).Sagat schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:22:
Thanks all, ds1 it is! De grootste kans is nadat ik weer in elkaar gemept wordt door die eerste dude dat ik het weer op de pile o shame terugleg, maar ik ga ervoor! In het onwaarschijnlijke geval dat ik en ds1 en bb af, misschien ook nog is kijken naar demon souls op ps3
En dat ook klaar is koop is ds3 voor 5 euro waarschijnlijk(of eerst nog 2 als ik de serie compleet wil hebben
)
Wat sowieso voor al deze games geldt is dat het begin het lastigste is, dus gewoon even doorbijten.
Goud in Trackmania is over het algemeen lastiger dan 3 sterren in DriveclubJSchut schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:08:
[...]
Ik heb nog niet veel gespeeld. Vooral omdat ik al redelijk besloten heb hem te gaan kopen. Maar na een paar tracks leek goud al onmogelijk voor mij. Zal vast goed komen met meer speeltijd
Probeer mezelf ook te beheersen om niet al teveel in de beta te spelen, aangezien het spel eind maart sowieso al op de deurmat valt. Kost enige moeite, het beheersen, want het speelt wel heerlijk weg, Trackmania.
Yep, al 1 keer geluktBeakzz schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:14:
[...]
Ach dat was met Trials ook zo...en gewoon voor je informatie...er is weer iets boven goud(Trackmaster FTW
)
[ Voor 18% gewijzigd door ralph075 op 26-02-2016 11:11 ]
Ik loop denk ik een beetje achter, maar wat ziet Trine 2 er supervet uit in 3D op de PS4 zeg! Man, man, man. Echt een genot. Aanrader!
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
Verwijderd
Meer mensen die uitkijken naar De Heavy Rain™ & BEYOND: Two Souls™ Collection?
Ik heb de originele nog nooit gespeeld op de PS3, dus ik heb ze gepreordered voor 39,99.
De eerste week van maart komt de collectie uit.
Ik heb de originele nog nooit gespeeld op de PS3, dus ik heb ze gepreordered voor 39,99.
Beyond al gespeeld op de PS3 was erg leuk, heavy rain niet gedaan maar die staat in preorder ook.Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:11:
De originele liggen hier nog in het plastic te wachten dus ik denk dat ik deze voorlopig maar oversla en een keer in een aanbieding op pik. Hoe dan ook besloten om voorlopig zo goed als geen games te kopen. Alleen dit jaar al 7 "grotere"games gekocht die ik allemaal zo goed als niet heb aangeraakt.Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:11:
Nu helpt het wel dat Primal en Dark Souls 3 niet mijn games zijn en ik de Uncharted serie halverwege deel 3 wel gezien had (generieke vijanden, herhalend (imo).
Dus voorlopig staat alleen Trackmania op mijn radar en voor de rest duik ik mijn backlog in. (dit gaat vast weer mis door een aankondiging
Haha dat was waarschijnlijk ik, meer oppermachtig omdat je kunt sneaken zoals het hoort en vervolgens met een gigantische speer iemand killen, snachts is het inderdaad angstig, maar je kunt die roedel wolven afschudden door je knuppel met vuur een stuk bos achter je in de brand te steken, zo kom ik altijd van ze afspaceboy schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:14:
[...]
Ik ook! Heerlijk! Wel grappig,ik heb hier iets gelezen dat je je "onoverwinnelijk" kunt voelen met dit spell, maar ik blijf toch ook die angst hebben. Net weer midden in de nacht door een groep wolven achterna gezeten. En maar in het wilde weg meppen met je knuppel!
Gisteren ook mijn eerste dier getemd, vind het echt een toffe game, een meevaller
Dat vuur is wel nice inderdaad. Gister kwam ik een wolf pack tegen in de nacht die achter een elk aangingen, en toen werden ze aangevallen door een sabertooth te mooi gewoon.Origins schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:13:
[...]
Haha dat was waarschijnlijk ik, meer oppermachtig omdat je kunt sneaken zoals het hoort en vervolgens met een gigantische speer iemand killen, snachts is het inderdaad angstig, maar je kunt die roedel wolven afschudden door je knuppel met vuur een stuk bos achter je in de brand te steken, zo kom ik altijd van ze af![]()
Gisteren ook mijn eerste dier getemd, vind het echt een toffe game, een meevaller
Ik ga wellicht een vergelijkbaar pad tegemoet. Ik heb vorig jaar Bloodborne gespeeld en binnenkort start ik Scholar of the First Sin. Als dat goed bevalt duik ik dieper het verleden in. En zo niet knal ik door naar Dark Souls 3. Ben benieuwd.SD5k schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:57:
[...]
Ik heb de hele serie in omgekeerde volgorde gespeeld, dus BB -> DaS2 -> DaS1 -> DeS. Als die gameplay je eenmaal grijpt doen de graphics er niet meer zo toe, daarnaast had bijvoorbeeld DeS naar mijn idee een veel stabielere framerate dan DaS1 (beiden op PS3 gespeeld).
Wat sowieso voor al deze games geldt is dat het begin het lastigste is, dus gewoon even doorbijten.
Ik zie trouwens dat er links en rechts met Smite alpha codes gesmeten wordt. Zijn er al mensen die dat gespeeld hebben? Hoe bevalt het? Ziet er wel interessant uit, dus ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Ik heb ze nog voor de PS3 liggen en ik heb daar ook nog een Move voor. Ga die eerst eens spelen denk ik. Heb sowieso nog een enorme backcat op de PS3 met dank aan PS+ en op de PS4 speel ik momenteel Black Flag, Metro Redux, Witcher 3 en af en toe Blops 3.Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:11:
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Mail van Sony:
You've been chosen for the PlayStation Now Beta Trial.
Zo even checken.

Net gechecked:
Thanks for your interest in the PlayStation Now Beta
Unfortunately we are now at capacity for this stage, we will reach out if more Beta users are needed.
Zo even checken.
Net gechecked:
Unfortunately we are now at capacity for this stage, we will reach out if more Beta users are needed.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2016 18:22 ]
Ik zie net dat Shadow of the Beast binnenkort uitkomt: https://www.playstation.c.../shadow-of-the-beast-ps4/
Ziet er uit als een leuke hack&slash platformer:
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Aan de hand van dit filmpje vind ik de animaties ontzettend houterig en de gameplay ziet er repetetief uit..Vrijdag schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 18:27:
Ik zie net dat Shadow of the Beast binnenkort uitkomt: https://www.playstation.c.../shadow-of-the-beast-ps4/
[video]
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Ik heb exact het zelfde, krijg om 18:20 een mail dat ik ben uitgenodigd voor de beta.Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 18:20:
Mail van Sony:
Zo even checken.
Net gechecked:
Ik klik er op, sorry we zitten vol.
Goed bezig
PSN: MaxxusNL
misschien eerst voor usa klanten is enige reden die ik kan bedenkenMaxxus schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 19:10:
[...]
Ik heb exact het zelfde, krijg om 18:20 een mail dat ik ben uitgenodigd voor de beta.
Goed bezig
of dikke fail tuurlijk
Nu ben ik een enorme animatiehoer en begrijp ik totaal niet wat hier houterig aan is. De animaties zien er mijn insziens echt prima uit. De game zelf (ik ben waarschijnlijk een van de weinigen die het origineel op de Atari Lynx heeft gespeeld) lijkt me verder weinig aan.Tiwazz schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 19:03:
[...]
Aan de hand van dit filmpje vind ik de animaties ontzettend houterig en de gameplay ziet er repetetief uit..
Verwijderd
Iedereen heeft hetzelfde probleem:Maxxus schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 19:10:
Ik heb exact het zelfde, krijg om 18:20 een mail dat ik ben uitgenodigd voor de beta.
Goed bezig
Klik Hier voor meer Info
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Nu ik het nog een keer zie zijn ze inderdaad prima, mijn bril zal wel vies zijn geweest ofzobram1984 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 19:32:
[...]
Nu ben ik een enorme animatiehoer en begrijp ik totaal niet wat hier houterig aan is. De animaties zien er mijn insziens echt prima uit. De game zelf (ik ben waarschijnlijk een van de weinigen die het origineel op de Atari Lynx heeft gespeeld) lijkt me verder weinig aan.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Firewatch uitgespeeld. Wat een vreselijk slecht einde zeg. Zomg. Ik ga niks spoilen maar die game is van begin tot vlak voor het einde best goed. Ik zou hem bijna aanraden en dat doe ik niet vaak... Maar holy shit dat einde is echt vreselijk slecht bedacht en het woord anticlimax schiet echt mega te kort. Damn. Echt niet normaal.
[ Voor 28% gewijzigd door Voxalizer op 26-02-2016 23:22 . Reden: typo! ]
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Lynx versie is zeer wsl port van de commodore amiga versies. De games (er waren er 3) hadden voor die tijd geweldige gfx, echter ik vond ze onspeelbaar. Slechte of misschien beter niet intuitieve controls icm met hoge moeilijkheid zorgde ervoor dat ik niet veel speelde (wat ook niet hielp is dat je die games en massexkopieerde, dus als er dan ook maar iets niet beviel, door naar de volgendebram1984 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 19:32:
[...]
(ik ben waarschijnlijk een van de weinigen die het origineel op de Atari Lynx heeft gespeeld) lijkt me verder weinig aan.
Ik vind het stijltje van deze game er super uitzien maar idd veel herhaling, ik dacht serieus dat het een 10-15 seconden gif was in het begin.
10 second ninja DONE
Geometry wars 3, twin stick arcade shmup. Ik vind het heerlijke games. Ook omdat je het prima 30 mins kan spelen. Waar ik bvb bij diablo ik dat frusterend vind omdat je dan moet stoppen als je er net lekker inzit.
10 second ninja DONE
Afgelopen nacht eindelijk maar eens aan ''the Last of Us Remastered'' begonnen. Koptelefoon op, lampen uit, en totaal in het verhaal en omgevingen opgezogen worden.
Wow, wat een spel zeg.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
De hele Trine serie ziet er vet uitGregory76 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:47:
Ik loop denk ik een beetje achter, maar wat ziet Trine 2 er supervet uit in 3D op de PS4 zeg! Man, man, man. Echt een genot. Aanrader!
En wat echt heel toevallig is, is dat de Trine devs net enkele uren geleden hun verontschudigingen op Reddit hebben aangeboden voor het 'slechte' Trine 3
Trine Devs verontschuldigen zich op Reddit
Wel jammer hoor dat het zo loopt..
Zeker interessant, heb er een beetje doorheen geskipt maar wel leuk om het ook van de developers kant te bekijken. Dat social screen lijkt me wel een goed idee!
Is inderdaad leuk ja, dat men ook op een ander scherm kan zien wat jij ziet.Bartske schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 13:01:
Dat social screen lijkt me wel een goed idee!
Verder dus nul computational gebeuren in die box, de PS4 moet alles zelf renderen, as expected.
Nickname does not reflect reality
Ze zien dus juist niet wat jij ziet, dat is het slimme eraan. Die box heeft wel iets van rekenkracht en die modificeert het beeld wat naar de headset gestuurd wordt zodat je bijvoorbeeld een soort van overzicht te zien krijgt en niet het first person beeld. Dat first person beeld kan namelijk juist onprettig zijn om naar te kijken als je die headset niet op hebt en naar een tv zit te kijken. Daarnaast verzorgt de box de 3d audio.Brad Pitt schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 13:07:
[...]
Is inderdaad leuk ja, dat men ook op een ander scherm kan zien wat jij ziet.
Verder dus nul computational gebeuren in die box, de PS4 moet alles zelf renderen, as expected.
Dat zijn allemaal opties die de developer kan kiezen. Naar een map kijken waar de speler loopt? Da'sBartske schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 13:09:
Ze zien dus juist niet wat jij ziet, dat is het slimme eraan. Die box heeft wel iets van rekenkracht en die modificeert het beeld wat naar de headset gestuurd wordt zodat je bijvoorbeeld een soort van overzicht te zien krijgt en niet het first person beeld.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Nu online
Moet zeggen dat FC Primal er toch wel erg vet uitziet en voor een FC game is het vrij origineel, ik wacht dat hij wat in prijs daalt maar dan lijkt het me een prima game om tussendoor ff op te pikken, de review zijn ook overwegend positief.
Net FC4 voor 17,- opgepikt bij second player, heb zin om weer eens in een open wereld rond te banjeren
Net FC4 voor 17,- opgepikt bij second player, heb zin om weer eens in een open wereld rond te banjeren
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Wat is er origineel aan far cry primal dan? Komt ook terug in de review op tweakers, het is weer meer van hetzelfde en dat was fc4 ook al. Zelfs verschillende animaties zijn 1 op 1 overgenomen.Chaoss schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 13:45:
Moet zeggen dat FC Primal er toch wel erg vet uitziet en voor een FC game is het vrij origineel, ik wacht dat hij wat in prijs daalt maar dan lijkt het me een prima game om tussendoor ff op te pikken, de review zijn ook overwegend positief.
We smeren er een 10.000 bc sausje over en dan koopt het volk het wel weer, zo komt het op mij over.
Verwijderd
bol.com games
Games Voordeelweken | PlayStation 4 500 GB met topgame naar keuze voor 359,-
Klik Hier voor de Aanbieding
Games Voordeelweken | PlayStation 4 500 GB met topgame naar keuze voor 359,-
Klik Hier voor de Aanbieding
Klopt en ik ga de game inderdaad ook weer kopen, omdat er verder weinig nieuws beschikbaar is. Ik denk dat ik overigens de pc-versie ga helen, die Far Cry games op 30fps vind ik maar niks.ChrisLNFF schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 14:41:
[...]
Wat is er origineel aan far cry primal dan? Komt ook terug in de review op tweakers, het is weer meer van hetzelfde en dat was fc4 ook al. Zelfs verschillende animaties zijn 1 op 1 overgenomen.
We smeren er een 10.000 bc sausje over en dan koopt het volk het wel weer, zo komt het op mij over.
Setting is orgineel, even niet het geweld van gun game nummer 1 miljoen.ChrisLNFF schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 14:41:
[...]
Wat is er origineel aan far cry primal dan? Komt ook terug in de review op tweakers, het is weer meer van hetzelfde en dat was fc4 ook al. Zelfs verschillende animaties zijn 1 op 1 overgenomen.
Het is voor mij de leukste FC game sinds tijden en uitstekend uitgevoerd ook.
Verwijderd
Geen idee of ik hier op de juiste plek ben, maar goed ik wil een nieuwe headphone/mic voor m'n PS4 kopen omdat tijdens de beta/demo van The Division mijn microphone kennelijk een redelijke stoorzender was en het er op lijkt dat die headphone een beetje op haar laatste benen loopt.
Dus leek me deze wel wat (omdat redelijk betaalbaar, heel comfortabel schijnt etc), maar heeft iemand toevallig ervaring met de Steelseries Siberia P100?
Met name of er ruis op de microphone zit? Wat dat is behoorlijk
Dus leek me deze wel wat (omdat redelijk betaalbaar, heel comfortabel schijnt etc), maar heeft iemand toevallig ervaring met de Steelseries Siberia P100?
Geen ervaring met die, maar van wat ik zie is het niks anders dan een stereo headset die je met de Dualshock 4 moet verbinden via 3.5mm jack. Je zal vast krijgen waar je voor betaalt, een low budget stereo headset. Leuk als je tv zacht moet in de avond en je geen andere opties hebt. Maar meer dan dat is het niet. Zou kijken naar een headset die ook surround sound kan doorzetten (dolby of dts), dat is met gamen een toffe ervaring én zeker handig met games waar je moet schieten.Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 18:50:
Geen idee of ik hier op de juiste plek ben, maar goed ik wil een nieuwe headphone/mic voor m'n PS4 kopen omdat tijdens de beta/demo van The Division mijn microphone kennelijk een redelijke stoorzender was en het er op lijkt dat die headphone een beetje op haar laatste benen loopt.
De Sony Gold is een betaalbare draadloze headset. Die wordt vaak geprezen om de prijs/kwaliteit verhouding. Misschien een idee om daar naar te kijken ?
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Met een goede stereo headset kan je met zo goed bepalen waar iemand vandaan komt als met zo'n zogenaamde surround headset. Surround uit twee speakers bestaat namelijk niet.ASNNetworks schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 21:52:
[...]
Zou kijken naar een headset die ook surround sound kan doorzetten (dolby of dts), dat is met gamen een toffe ervaring én zeker handig met games waar je moet schieten.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Nu online
Zoals hierboven ook al genoemd is zijn de setting en wapens totaal anders.. Naturrlijk blijft het een FC game waarbij je gebieden moet vrijspelen etc, dat is nou eenmaal het concept van een FC game.ChrisLNFF schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 14:41:
[...]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Ik heb twee "This is for the players" thema's gekregen voor mijn verjaardag.
Ik geef er eentje weg voor degene die mij de leukste verjaardagswens geeft via Direct Message.
De code DM ik de winnaar rond 18 uur.
Ik geef er eentje weg voor degene die mij de leukste verjaardagswens geeft via Direct Message.
De code DM ik de winnaar rond 18 uur.
Zo benieuwd hoeveel mensen daar op gaan reageren
Maar aangezien je zo aan het vissen bent. Gefeliciteerd hoor ! (En nee ik doe niet mee aan je prijsvraag
)
Jij bent helemaal niet jarig.... waar is je jarig-smiley?
Ik daarentegen
Ik daarentegen
[ Voor 26% gewijzigd door Superkiwi op 28-02-2016 11:41 ]
Met zo'n heerlijk mooi systeem als de PS4 is Dennis elke dag jarig, maar..., gefeliciteerd kiwi
Hahaha thanks dude
Verwijderd
Ik heb mijn account op prive, vandaar geen taart.dvdkiwi schreef op zondag 28 februari 2016 @ 11:40:
Jij bent helemaal niet jarig.... waar is je jarig-smiley?![]()
Ik daarentegen
Gefeliciteerd dvdkiwi.
Nou nee. Met mijn virtual surround headset heb ik aanzienlijk beter geluid dan met mijn 3x zo dure pure stereo headsets.Phydomir schreef op zondag 28 februari 2016 @ 07:25:
[...]
Met een goede stereo headset kan je met zo goed bepalen waar iemand vandaan komt als met zo'n zogenaamde surround headset. Surround uit twee speakers bestaat namelijk niet.
Wilde net hetzelfde zeggen, maar dacht dacht: waarom die moeite nemen. Hij gaat toch weer zeggen dat het onzin is omdat surround niet kan via een headset omdat die gewoon 2 speakers heeft. Hij vergeet even dat een headset anders werkt dan losse speakers. Deze zitten direct op je oren, dus door middel van geluid aanpassingen kan je een surround effect geven. Straks zegt ie ook dat wij niet in surround kunnen horen, omdat we 2 oren hebben.bram1984 schreef op zondag 28 februari 2016 @ 12:07:
[...]
Nou nee. Met mijn virtual surround headset heb ik aanzienlijk beter geluid dan met mijn 3x zo dure pure stereo headsets.
Maargoed. Er is een groot verschil tussen stereo geluid ontvangen en dat via de 3.5mm jack doorsturen en Dolby Digital 5.1 decoderen en naar een headset sturen. Mijn Astro A50 (decodeert Dolby Digital) geeft al beter surround dan de Sony Gold (die doet virtueel surround). En den Sony Gold is al beter in surround (virtueel) dan een stereo headset. Een stereo headset via de 3.5mm jack van de DS4 geeft GEEN surround, simpel. Je kan niet horen of iets links achter je gebeurt, simpelweg omdat daar het geluid ook als stereo wordt gestuurd vanuit de PS4.
[ Voor 12% gewijzigd door ASNNetworks op 28-02-2016 13:05 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link