Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11 17:22

spaceboy

Op grote hoogte

dvdkiwi schreef op zondag 28 februari 2016 @ 11:40:
Jij bent helemaal niet jarig.... waar is je jarig-smiley? :+

Ik daarentegen *O*
Gefeliciteerd! Dat je maar veel trophies mag verdienen komend jaar.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-11 17:27
Heb ik m'n vriendin zover dat ze wel samen Diablo wilt spelen, zijn er geen winkels in Alphen die open zijn of m op voorraad hebben :')

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:18
assasinbats schreef op zondag 28 februari 2016 @ 14:50:
Heb ik m'n vriendin zover dat ze wel samen Diablo wilt spelen, zijn er geen winkels in Alphen die open zijn of m op voorraad hebben :')
Haal je hem toch gewoon digitaal :?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• assasinbats
Martinspire schreef op zondag 28 februari 2016 @ 15:17:
[...]

Haal je hem toch gewoon digitaal :?
Uit de PS store bedoel je? 70 eu vs 40 eu vind ik nogal wat..

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:09
assasinbats schreef op zondag 28 februari 2016 @ 15:18:
[...]

Uit de PS store bedoel je? 70 eu vs 40 eu vind ik nogal wat..
Wow. Ik had hem vorige maand gekocht voor €20,- in de store. Wel een heel groot prijsverschil..

PSN: Redrafted

• assasinbats
Xerox schreef op zondag 28 februari 2016 @ 15:32:
[...]

Wow. Ik had hem vorige maand gekocht voor €20,- in de store. Wel een heel groot prijsverschil..
Nogal. Wauw, van 20 naar 70 weer..

Verwijderd

Er heeft niemand gereageerd op mijn mini prijsvraag.

Hier dus voor de snelste code gebruiker:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Veel plezier met dit gratis thema voor je PlayStation®-beginscherm.

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2016 @ 17:47:
Er heeft niemand gereageerd op mijn mini prijsvraag.

Hier dus voor de snelste code gebruiker:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Veel plezier met dit gratis thema voor je PlayStation®-beginscherm.
Gefeliciteerd Dennis! en dvdkiwi!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:06
Heb ze ook gehad, hoop jarige vandaag :-)

System | Racing is in my Blood

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:08
assasinbats schreef op zondag 28 februari 2016 @ 14:50:
http://lmgtfy.com/?q=Marktplaats+diablo+3+playstation+4

prijsrange 20-30 euro

[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 29-02-2016 11:14 ]

nothing stops this train

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
bram1984 schreef op zondag 28 februari 2016 @ 12:07:
[...]

Nou nee. Met mijn virtual surround headset heb ik aanzienlijk beter geluid dan met mijn 3x zo dure pure stereo headsets.
Dat komt omdat je die dure stereo headset (mits ie ook echt kwalitatief beter is) niet adequaat kunt aansluiten op de PS4. Direct op de DS4's 3.5mm wordt de audio verkracht door de BT transcode (en zonder versterking). Al beter is via een MixAmp of iets soortgelijks, maar dan ben je niet langer (semi-)wireless en moet je de mic via een Y-splitter op de controller regelen voor degelijke kwaliteit, los van andere issues en limitaties van de Mixamp zelf (70mW 32ohm per channel, om maar iets te noemen). Ook niet ideaal, maar dan gaat het al beter klinken dan met een 'gaming headset'.

Verder is stereo niet echt een punt van discussie, want virtual surround is stereo (maar absoluut wel surround en voor de meeste mensen wenselijk in games). Als je die drie keer zo dure stereo op een MixAmp aansluit, dan is je stereo headset nu ook surround. De MixAmp neemt via de optische poort het Dolby Digital 5.1 channel signaal, en downmixt dat m.b.v. een set algoritmen (in dit geval Dolby Headphone) naar een 2 channel signaal dat naar je headphones gestuurd wordt. Aan dat nieuwe 2 channel signaal zijn de surround cues toegevoegd die het geluid voor onze hersenen als in een ruimte doen klinken.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11 13:52
Ik heb nu voor de 2e keer gehad dat een PS4 vastloopt tijdens een game, en alles op de ps4 traag aan het worden is.

Heb de harde schijf er uitgehaald, en stof weggeblazen wat daar zat. Vervolgens werkt de PS4 weer en loopt die niet meer vast.

Meer mensen die dit probleem hebben gehad?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-11 12:06
Heb diablo 3 op br gekocht, maar wil eigenlijk wel liever digitaal, stuur maar pm als je nog zoekende bent. (hoop alleen wel dat ik mijn save games/chars kan blijven gebruiken.......dat moet ik wel even googlen voordat ik verkoop, wel iets om rekening mee te houden omdat ik ook nog wel is in de usa shop digitaal koop.)

10 second ninja DONE

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:38
Mars18 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 12:44:
Ik heb nu voor de 2e keer gehad dat een PS4 vastloopt tijdens een game, en alles op de ps4 traag aan het worden is.

Heb de harde schijf er uitgehaald, en stof weggeblazen wat daar zat. Vervolgens werkt de PS4 weer en loopt die niet meer vast.

Stofvrij maken van fans en ingewanden van een computer is altijd wel handig he. Zodra jij vol stof loopt, loop je ook vast. :+

Verwijderd

"PlayStation Now besloten beta is vanaf nu live in de Benelux"

De link die in de beta Email zat werkt nu wel.

Bron: Klik Hier

• djmelvee
Ik heb geen email gehad, wel aangemeld. Jammer dit.

• Homeland
  • Niet online
djmelvee schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:43:
Ik heb geen email gehad, wel aangemeld. Jammer dit.
Zelfde hier, wel erg benieuwd naar ervaringen van anderen die er wel in zitten.

• djmelvee
niekvandermeer schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:46:
[...]

Zelfde hier, wel erg benieuwd naar ervaringen van anderen die er wel in zitten.
Schijnt dat er nog meer mensen uitgenodigd gaan worden, gefaseerd. Ben benieuwd.

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik heb de code verzilverd, ging dit om die oude spellen streamen oid? Volgens mij is dat het enige waar ik me ooit voor had ingeschreven.

Kreeg twee items na het verzilveren, 1 PS Now Subscription van een maand
en PS4 PS Cloud Public Beta

Vanavond maar eens kijken

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-11 13:26
Mars18 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 12:44:

Mijn PS4 bleef dit op gegeven moment doen. Iedere 5 minuten vastlopen.

Hele PS4 opnieuw geinitialiseerd, maar na paar dagen dezelfde problemen.

Met garantie opgestuurd naar Sony en ik kreeg een nieuwe.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• Homeland
  • Niet online
29% korting op Used Games bij Gamemania vandaag! Ideaal voor een goedkope Diablo 3!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:24
Iemand ooit de psplus challenges gezien trouwens? Kan je gratis psplus winnen door een opdracht uit te voeren. Maar vraag me af wat de doelgroep is, die filmpjes lijken wel gemaakt voor kinderen van 10....

Bartske schreef op maandag 29 februari 2016 @ 15:38:
Iemand ooit de psplus challenges gezien trouwens? Kan je gratis psplus winnen door een opdracht uit te voeren. Maar vraag me af wat de doelgroep is, die filmpjes lijken wel gemaakt voor kinderen van 10....

[video]
De inzendingen zijn van een bijna net zo hoge kwaliteit als de video zelf (inclusief de awesome presentator buoys) ;( :F

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/5prFZOIoNI5ThqhXrJEAvHv2/full.jpg?nohitcount=1

De originele Killzone even getest via PS Now op de PS4.

Werkt snel en perfect zonder lag.

Je kan ingame dan alleen geen screenshots en videos maken.

Er zijn nog maar een stuk of 12 spellen in NL beschikbaar.

Als dit eenmaal echt uitkomt op de PS4 wil ik er wel een bedrag per maand voor betalen.
Verwijderd schreef op maandag 29 februari 2016 @ 16:40:
[afbeelding]

De originele Killzone even getest via PS Now op de PS4.

Werkt snel en perfect zonder lag.

Je kan ingame dan alleen geen screenshots en videos maken.

Er zijn nog maar een stuk of 12 spellen in NL beschikbaar.

Als dit eenmaal echt uitkomt op de PS4 wil ik er wel een bedrag per maand voor betalen.
Ik geloof hier dus helemaal niks van. Remote Play heeft zelfs merkbare lag, en dat gaat via je eigen interne netwerk. Dat PS Now opeens beter werkt dan Remote Play lijkt mij dus zeker niet realistisch. Ik heb PS Now een aantal keer getest overigens voordat het in NL was. Ik weet niet of er al servers in NL waren waarmee ik verbonden werd, of met UK/Duitsland werd verbonden. Het werkte snel, maar je merkte zeker wel lag. Zeker bij race games, shooters en fighters is dat gewoon funest. Ik vraag me dus erg af of PS Now nou echt zo perfect werkt als jij nu aan geeft (dus BETER dan Remote Play) of dat je een hele roze bril op hebt. Of misschien lage eisen stelt...?

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• 418O2
  • Laatst online: 14-11 17:46
ASNNetworks schreef op maandag 29 februari 2016 @ 16:52:
[...]

Ik geloof hier dus helemaal niks van. Remote Play heeft zelfs merkbare lag, en dat gaat via je eigen interne netwerk. Dat PS Now opeens beter werkt dan Remote Play lijkt mij dus zeker niet realistisch. Ik heb PS Now een aantal keer getest overigens voordat het in NL was. Ik weet niet of er al servers in NL waren waarmee ik verbonden werd, of met UK/Duitsland werd verbonden. Het werkte snel, maar je merkte zeker wel lag. Zeker bij race games, shooters en fighters is dat gewoon funest. Ik vraag me dus erg af of PS Now nou echt zo perfect werkt als jij nu aan geeft (dus BETER dan Remote Play) of dat je een hele roze bril op hebt. Of misschien lage eisen stelt...?
Dat is natuurlijk erg persoonlijk. Sommige mensen hebben al last van 40ms inputlag, waar anderen met 80ms nog niets merken. Dat is met netwerklag niet anders natuurlijk.

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-11 09:58

JSchut

.....

Ik ga het vanavond ook even testen. Heb een hekel aan lag en framedrops dus het zal mij benieuwen. Even God of War 3 proberen :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

418O2 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 16:54:
[...]

Dat is natuurlijk erg persoonlijk. Sommige mensen hebben al last van 40ms inputlag, waar anderen met 80ms nog niets merken. Dat is met netwerklag niet anders natuurlijk.
De uitspraak "Werkt snel en perfect zonder lag" is uiteraard niet persoonlijk ;) Je kan zeggen, het stoort me niet en speelt prima. Maar 'perfect zonder lag' is niet subjectief. Je hebt lag of je hebt geen lag, simpel.

• 418O2
  • Laatst online: 14-11 17:46
ASNNetworks schreef op maandag 29 februari 2016 @ 16:57:
[...]

De uitspraak "Werkt snel en perfect zonder lag" is uiteraard niet persoonlijk ;) Je kan zeggen, het stoort me niet en speelt prima. Maar 'perfect zonder lag' is niet subjectief. Je hebt lag of je hebt geen lag, simpel.
Daar ben ik het dus niet mee eens. Sommige mensen merken 'lag' sneller dan anderen.

• djmelvee
418O2 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 16:59:
[...]

Daar ben ik het dus niet mee eens. Sommige mensen merken 'lag' sneller dan anderen.
Ik speel al jaren op een monitor met 0,5ms reactiesnelheid. Ik ben iemand die lag dus ontzettend snel merkt, word al gek bij 6ms.. :')

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-11 00:27
Killzone had van zichzelf al enorme inputlag, kan er echt niet tegen :X .

PSN ID: Beest41

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Bartske schreef op maandag 29 februari 2016 @ 15:38:

[video]
Als dat de doelgroep van de ps4 moet aanspreken dan zet ik straks de ps4 voor 50€ op MP. :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Van het weekend is er een open beta voor uncharted 4 multiplayer. Hopelijk heb ik de tijd voor een paar potjes. Maandag heb ik sowieso tijd dus hopelijk word het een dagje verlengt.

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01:10
paar foto's gemaakt van ps now:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RSAPDwS.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Mobc94f.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4m0JCwI.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sO7ssCt.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/v3fpWol.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/212R0kj.jpg
418O2 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 16:59:
[...]

Misschien even lezen wat ASN zegt. Dat iemand het niet merkt (totdat je online gaat spelen), wil nog niet zeggen dat het er niet is. Dat zijn twee verschillende dingen.

Ik heb doorgaans weinig last van PSN downtime, maar dat wil nog niet zeggen dat er geen downtime is.

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Oh kijk eens aan! Ik zit zowaar in de PS Now beta. Zo eens even rondkijken :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Zit ook in PlayStation Now. Toch nog toe een aardig principe, laadtijden wat traag maar dat kan initeel/opstart zijn. Beperkt aantal titels echter waar ik de meeste al van heb (uit)gespeeld. Voor de test maakt het verder niet uit.

20 per maand zou ik er nooit voor betalen, al zou de hele PS3 library beschikbaar zijn. Heb namelijk al honderden titels op disc. Voor een tientje zal je je echter geen buil kunnen vallen. Helaas is de oude PS3 XMB interface leidend bij de games wat zorgt voor trage reactiesnelheid zoals je gewend bent op de PS3 (net als de trophy sync als je boven de 200/300 titels hebt om te syncen, duurt eindeloos).

Ze lijken het goed voor elkaar te hebben, de technologie.

• loekf2
  • Laatst online: 11-11 20:07
Nieuwevolger schreef op maandag 29 februari 2016 @ 18:07:
Van het weekend is er een open beta voor uncharted 4 multiplayer. Hopelijk heb ik de tijd voor een paar potjes. Maandag heb ik sowieso tijd dus hopelijk word het een dagje verlengt.
Alleen nog geen download gezien in de store. Schijnt dat de pagina even "up" was. Drie nieuwe levels deze keer. Kan niet wachten, de eerste beta was best leuk (voor mij als multi-player hater).

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:07
Ik zag dat ik ook een PS Now Bèta Access e-mail had, morgen maar eens proberen.

Dit zou gewoon gratis moeten zijn met PS Plus, als je de oude disc in je PS4 doet. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
ASNNetworks schreef op maandag 29 februari 2016 @ 16:57:
[...]

Ik heb het getest met motorstorm en merkte ook geen lag eigenlijk, nou ligt het ook wel aan je verbinding natuurlijk en met 100mbit glas heb je zoiezo lage ping naar servers toe in nederland. Er zal ongetwijfeld wat lag zijn maar echt merken doe ik het niet.

Maar goed meeste games heb ik zelf al gespeeld die er op staan het was vooral even kijken hoe het werkt :) denk niet dat ik zelf nog echt veel ps3 games zal doen op de ps4, dan start ik nog wel even mijn ps3 op.

[ Voor 15% gewijzigd door WeAreLegion op 01-03-2016 08:18 ]

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:39

On_E

Housemusic

Zit blijkbaar ook in die Now beta, vanavond eens zien hoe goed het werkt.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• JSchut

JSchut

.....

Gisteren heel even snel God of war 3 gespeeld. (Totaal niet mijn game maar dat terzijde) Eigenlijk totaal geen last van lag gehad. Al vindt ik dat vrij lastig beoordelen in deze game. Laadtijden zijn wel behoorlijk aan de lange kant idd.

Deze week Motostorm eens proberen.

Getest op KPN 60 Mbit lijntje

• djmelvee
Benieuwd of ik uiteindelijk ook nog mee mag doen.. :(

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05:40
ik en een paar vrienden willen weer eens online gaan gamen, zitten momenteel aan Blops3 te denken.. volg veel ps games op de voet maar qua goede mp games even blanco.. :P

De volgende games vallen af;
-Destiny (wordt niet meer gespeeld, soort van Eol voor ons)
-Diablo 3 (niet onze type game)
-Starwars BF (niet 'uitdagend' genoeg)

Welke games adviseren jullie ? (het liefst shooters)

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:27
BigF25 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 09:58:
ik en een paar vrienden willen weer eens online gaan gamen, zitten momenteel aan Blops3 te denken.. volg veel ps games op de voet maar qua goede mp games even blanco.. :P

BF4 is veel leuker met een groepje vrienden aangezien je daar meer samenwerkt, maar volgens mij is dat spel online ook aan het afsterven. En voor de rest is er op shooter gebied gewoon niet zoveel. De meeste shooters (op COD en BF na) zijn alleen de maanden na dat ze uit komen interessant, want er blijft gewoon weinig publiek hangen.

Op de pc heb je dan meer keuze door een paar shooters met een goede fanbase, maar op de PS4 weet ik iig niks. Plant vs Zombies 2 :? :+

Battlefield 4 >:)

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-11 09:22
Ga jij maar weer eens bf4 spelen ;)

The Last of Us heeft een erg ondergewaardeerde multiplayer. Maar is erg tactisch en teamwork is een vereiste.
SmooK schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:19:
Ga jij maar weer eens bf4 spelen ;)
Haha ik zit nog teveel in Battlefront atm O-)

• JSchut

JSchut

.....

Over The Last of Us gesproken. Sommige vinden wellicht dat ik overdrijf maar dit is het beste spel dat ik op de PS4 gespeeld heb. Ben bijna op het eind en zit er echt helemaal in.

Ik zit soms ook helemaal in de zenuwen omdat ik het zo spannend vindt :D Heb ik niet vaak.

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:21
Beakzz schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:11:
[...]

BF4 is veel leuker met een groepje vrienden aangezien je daar meer samenwerkt, maar volgens mij is dat spel online ook aan het afsterven. En voor de rest is er op shooter gebied gewoon niet zoveel. De meeste shooters (op COD en BF na) zijn alleen de maanden na dat ze uit komen interessant, want er blijft gewoon weinig publiek hangen.

Op de pc heb je dan meer keuze door een paar shooters met een goede fanbase, maar op de PS4 weet ik iig niks. Plant vs Zombies 2 :? :+
BF4 op de ps4 is alive and kicking. Nog steeds een hele actieve community met een leuk clubje tweakers die bijna elke avond wel actief zijn.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:39

On_E

Housemusic

Battlefield 4 als shooter, Rocket League voor de rest.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-11 10:46

Lapras

Ice beam

JSchut schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:23:
Over The Last of Us gesproken. Sommige vinden wellicht dat ik overdrijf maar dit is het beste spel dat ik op de PS4 gespeeld heb. Ben bijna op het eind en zit er echt helemaal in.

Ik zit soms ook helemaal in de zenuwen omdat ik het zo spannend vindt :D Heb ik niet vaak.
Mee eens. Ik vind het mogelijk zelfs het beste spel dat ik ooit heb gespeeld. Het bevindt zich in Ocarina of Time sferen, wat mij betreft.

Speel het nu op Grounded. Al een paar keer redelijk gefrustreerd geraakt, terwijl ik nog niet eens op de moeilijke stukken ben aangekomen. Ben benieuwd of ik het volhoud. Doet denken aan Halo op Legendary.

• JSchut

JSchut

.....

Lapras schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:37:
[...]

Mee eens. Ik vind het mogelijk zelfs het beste spel dat ik ooit heb gespeeld. Het bevindt zich in Ocarina of Time sferen, wat mij betreft.

Speel het nu op Grounded. Al een paar keer redelijk gefrustreerd geraakt, terwijl ik nog niet eens op de moeilijke stukken ben aangekomen. Ben benieuwd of ik het volhoud. Doet denken aan Halo op Legendary.
Ik speel nu nog op normal omdat ik geen idee had wat ik ging spelen. Wil new game+ nog doen maar misschien moet ik toch eerst Survivor of Grounded maar eens proberen. Al weet ik niet of dat mijn ding zal zijn.

O en dit stuk werd ik zo vrolijk van
spoiler:
Giraffe scene. Dit had je op 1 of andere manier ook even nodig.

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 14-11 18:12
JSchut schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:23:

Beste spel is het wat mij betreft niet omdat de gameplay in principe 1 op 1 is gekopieerd van Uncharted. Wel by far het beste verhaal dat ik ooit heb gespeeld. Nog nooit zo emotioneel betrokken geweest bij personages in een game.

spoiler:
Heb ook geen miliseconde getwijfeld over het neerschieten van de artsen die Ellie wilden opereren. Niet aan 'mijn dochter' komen.. :(

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:27
ChrisLNFF schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:28:
[...]

BF4 op de ps4 is alive and kicking. Nog steeds een hele actieve community met een leuk clubje tweakers die bijna elke avond wel actief zijn.
Oh mooi om te horen. Dit is het algemene beeld wat ik kreeg door wat Youtubers die ik volg. Misschien het Tweakers groepje maar eens joinen. Kijken of ik nog een beetje mee kan komen.
Malfunctions schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:31:
[...]

Beste spel is het wat mij betreft niet omdat de gameplay in principe 1 op 1 is gekopieerd van Uncharted. Wel by far het beste verhaal dat ik ooit heb gespeeld. Nog nooit zo emotioneel betrokken geweest bij personages in een game.

spoiler:
Heb ook geen miliseconde getwijfeld over het neerschieten van de artsen die Ellie wilden opereren. Niet aan 'mijn dochter' komen.. :(
Als ik hier even op in mag haken: heb je beide games ook echt gespeeld gespeeld? De enige overeenkomst is third person, wat mij betreft.

Uncharted heeft geen crafting, geen soft cover, geen weapon sway, geen throwables (stenen en flessen), geen listen mode en je kan ook geen vijanden van achter vast grijpen. Je moet in TLoU veel voorzichtiger te werk gaan en Clicker encounters brengen ook hele andere taktieken met zich mee. Ook de movement is veel langzamer en voelt logger aan. De actie is in Uncharted veel meer over the top en sneller. Ik begrijp derhalve niet dat je dat een 1 op 1 kopie kunt noemen. :)
bram1984 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:20:
[...]

The Last of Us heeft een erg ondergewaardeerde multiplayer. Maar is erg tactisch en teamwork is een vereiste.
Vond de multiplayer ook heel goed, helemaal omdat je elkaar wel rugdekking moest geven en helpen. Alleen jammer dat ze er geen zombies in hadden verwerkt.

• Malfunctions
bram1984 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:50:
[...]

Als ik hier even op in mag haken: heb je beide games ook echt gespeeld gespeeld? De enige overeenkomst is third person, wat mij betreft.

Uncharted heeft geen crafting, geen soft cover, geen weapon sway, geen throwables (stenen en flessen), geen listen mode en je kan ook geen vijanden van achter vast grijpen. Je moet in TLoU veel voorzichtiger te werk gaan en Clicker encounters brengen ook hele andere taktieken met zich mee. Ook de movement is veel langzamer en voelt logger aan. De actie is in Uncharted veel meer over the top en sneller. Ik begrijp derhalve niet dat je dat een 1 op 1 kopie kunt noemen. :)
Ik heb alle UC delen op de PS3 uitgespeeld, waarvan deel 2 meerdere keren, en ook TLOU heb ik meerdere keren uitgespeeld. :)

Wat je zegt over crafting en listen mode klopt, maar als ik het me goed herinner kan je bij UC grenades gooien op exact dezelfde wijze als in TLOU, en kan je wel degelijk vijanden van achter besluipen en zo killen. Weapon sway weet ik niet, en soft cover begrijp ik niet. In UC schiet je toch ook vanuit cover?

De flows van de games zijn wezenlijk anders, maar de gameplay is in mijn beleving toch echt een kopie. Ik vind beide games ontzettend goed, UC2 en TLOU staan zeker in mijn top 10 ooit. Maar toen ik begon met TLOU voelde voor mij de gameplay vertrouwd vanwege mijn ervaring met UC.

Wat mij betreft was de gameplay van TLOU een evolutie van die van UC, en ik denk dan ook dat UC4 elementen van TLOU zal bevatten die UC3 niet had. Wederom evolutie. :)

• JSchut

JSchut

.....

PS4 3.50 system software update – key features detailed
The closed beta goes live on 2nd March
Our beta program for PS4’s next major system software update, codenamed Musashi (or 3.50 if you prefer numbers), kicks off on 2nd March. If you signed up for the beta and were selected, keep an eye on your email for instructions on downloading.

Regardless of whether you’re in the beta, we wanted to detail some of the key features we’re adding to PS4 in this update. We’re making it easier to connect and play together with friends and the wider community, as well as introducing some much requested features.

Friend Online Notificationn – Want to know the moment your friends come online? With this update, you can, as we’ve added an option to be notified when members of your friends list sign in on the network. Notifications can be tailored to certain friends.

Appear Offline – Sometimes you want to play a game or watch a movie without being interrupted. Now it’s easier to go incognito as we’ve added the option to appear offline. You can designate if you would like to appear offline when you log-in or at any time from your Profile or the Quick Menu.

User Scheduled Event – Now it’s easier to organise a game session. We’ve added the ability to schedule a future gameplay session with your friends on the system. When your event starts, users who registered for the event will automatically be added to a party so you can start playing right away.

Remote Play (PC/Mac) – We’re bringing PS4 Remote Play to Windows PC and Mac. This feature won’t be available to test in the beta, but you can look forward to it soon.

PlayStation Pluss – A new option in the PlayStation Plus destination will allow you to easily check and manage your online storage.

Dailymotion, new service partner in Share feature – Dailymotion, an additional live streaming service, will become available for PS4 users to enhance their broadcast experience. Like other live streaming services available on PS4, users will enjoy the following features: Activity Feed, What’s New Broadcast Info Tile, Live Detail and Live from PlayStation.

If you’re in the beta, please download the software and let us know what you think. Stay tuned for more details on 3.50, including its release date.
Bron: http://blog.eu.playstatio...0&adbpl=tw&adbpr=36969785

Friend Online Notification - EINDELIJK!
Remote Play (PC/Mac) - Cool!

Netjes hoor. toch aardig wat community requests die ze nu toevoegen, daar wordt dus echt wel naar geluisterd.
Malfunctions schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:01:
[...]

Ik heb alle UC delen op de PS3 uitgespeeld, waarvan deel 2 meerdere keren, en ook TLOU heb ik meerdere keren uitgespeeld. :)

Wat je zegt over crafting en listen mode klopt, maar als ik het me goed herinner kan je bij UC grenades gooien op exact dezelfde wijze als in TLOU, en kan je wel degelijk vijanden van achter besluipen en zo killen. Weapon sway weet ik niet, en soft cover begrijp ik niet. In UC schiet je toch ook vanuit cover?

De flows van de games zijn wezenlijk anders, maar de gameplay is in mijn beleving toch echt een kopie. Ik vind beide games ontzettend goed, UC2 en TLOU staan zeker in mijn top 10 ooit. Maar toen ik begon met TLOU voelde voor mij de gameplay vertrouwd vanwege mijn ervaring met UC.

Wat mij betreft was de gameplay van TLOU een evolutie van die van UC, en ik denk dan ook dat UC4 elementen van TLOU zal bevatten die UC3 niet had. Wederom evolutie. :)
Weapons way is de lichte beweging die je ervaart als je aimt in TLoU. Dat heb je niet in Uncharted. Vijanden besluipen kan wel, alleen je kunt ze niet vasthouden en daarna wurgen/andere vijanden beschieten. Als je cover neemt in Uncharted, zoekt Drake zelf het muurtje op dat het meest in de buurt staat en plakt daar aan vast. In TLoU kun je gewoon vrij in cover bewegen. Over granaten heb ik het niet, maar die zitten niet in TLoU. (Rook)bommen moet je selecteren terwijl je ze in Uncharted gewoon ieder moment kunt gooien. Goeie: weer een verschil. Ik vergeet ook nog het gebruik van melee wapens en het upgraden ervan (je kan überhaupt wapens upgraden). :)

Uncharted is echt een adventure shooter met platform elementen, waar TLoU toch meer een stealth game is waarbij je in principe alles kan halen zonder ook maar 1 schot te lossen. Er zitten ook vrijwel geen platform elementen in.

Ik denk dat TLoU vertrouwd voelt omdat zowel animaties als besturing zelf van een erg hoog niveau zijn, net als Uncharted voor de tijd waarin deze uitkwam (en nog steeds eigenlijk, vooral deel 3). Ook de engines lijken op elkaar, wat dit gevoel kan versterken.

Uncharted 4 gaat, voor zover ik het heb gezien, ook soft cover gebruiken en ook visuele prompts geven op het moment dat een vijand je voor het eerst ziet. Maar al het andere is anders (movement, pacing, crafting).

Verwijderd

JSchut schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:06:

[...]

Bron: http://blog.eu.playstatio...0&adbpl=tw&adbpr=36969785

Friend Online Notification - EINDELIJK!
Ik hoop vandaag of morgen mail te krijgen van de beta.

:9~

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Zo, die update omvat alles wat ik graag wil zien. Appear offline, schedules maken, online notificaties en als kers op de taart eindelijk je PS Plus Storage goed kunnen beheren. Erg netjes. Morgen maar 's even onderwerpen aan een test :)

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:10
JSchut schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:06:

[...]

Zit alleen niet in deze beta !

Remote Play (PC/Mac) – We’re bringing PS4 Remote Play to Windows PC and Mac. This feature won’t be available to test in the beta, but you can look forward to it soon.

BRON

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-11 10:42

RoRoo

Certified Prutser

JSchut schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:48:

O en dit stuk werd ik zo vrolijk van
spoiler:
Giraffe scene. Dit had je op 1 of andere manier ook even nodig.
Nou idd!! Staat bij mij ook bovenaan de lijst hoor.. Vlak onder Monkey Island (maar dat is ondertussen nostalgie)

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• Malfunctions
bram1984 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:37:
[...]

Uncharted is echt een adventure shooter met platform elementen, waar TLoU toch meer een stealth game is waarbij je in principe alles kan halen zonder ook maar 1 schot te lossen. Er zitten ook vrijwel geen platform elementen in.
Ik snap waar je heen wilt met je verhaal hoor, maar geen platform elementen?

Hoe noem jij al die stukken waar je met Joel moet zoeken naar een manier om Ellie voorbij een obstakel te laten komen? Veel platformer dan dat wordt het imho niet.. :+

Remote play via m'n laptop zie ik wel zitten, omdat bij ons de tv vaak bezet is. Alleen 1 probleem, mij. Laptop blijft behoorlijk vaak vast lopen sinds windows 10...

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:20

Phydomir

Dennis

Remote play ben ik wel blij mee. Mag van mij asap uitgerold worden.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-11 11:56
hoe zit dat dan met die remoteplay, kan je dan gamen met keyboard en muis ? of alleen met controller.

• Homeland
  • Niet online
PS+ games staan online: https://store.playstation...-MSF75508-PLUSINSTANTGAME

Bro-Force even gespeeld, soort van guilty-pleasure, het is een spel van niks maar speelt op zich wel aardig weg.

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:06

Yucko

One clown to rule them all !

niekvandermeer schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:03:
PS+ games staan online: https://store.playstation...-MSF75508-PLUSINSTANTGAME

Bro-Force even gespeeld, soort van guilty-pleasure, het is een spel van niks maar speelt op zich wel aardig weg.
dat is snel, normaliter zitten we al een paar dagen in de nieuwe maand voor de nieuwe PS+ games vrijgegeven worden :)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Yucko schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:10:
[...]

dat is snel, normaliter zitten we al een paar dagen in de nieuwe maand voor de nieuwe PS+ games vrijgegeven worden :)
Altijd eerste dinsdag van de maand hoor :) en dat is toevallig gewoon 1 maart hehe.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-11 12:06
Broforce op de pc aangeschaft (op aanraden kennis) maar nog geen seconde gespeeld :X
Misschien op ps4 wel, misschien wel grappig samen met de kids, al hoewel ik nog eerst even ga checken hoe het met de pixel violence is :)

Remote play lijkt me ook erg fijn. Het werkt op de telefoon van mijn vrouw maar ik werd niet vrolijk van de lag, als het naar pc kan, kan het volledig wired waardoor ik betere prestaties verwacht.

10 second ninja DONE

Malfunctions schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:57:
[...]

Ik snap waar je heen wilt met je verhaal hoor, maar geen platform elementen?

Hoe noem jij al die stukken waar je met Joel moet zoeken naar een manier om Ellie voorbij een obstakel te laten komen? Veel platformer dan dat wordt het imho niet.. :+
Die stukjes zijn op één hand te tellen, en daarom zeg ik ook "vrijwel" (als in: ze zijn er enigszins wel, maar niet veel) geen platform elementen. Ik doel overigens op klimmen en klauteren en springen en vallen. Dat zit in Uncharted, maar totaal niet in The Last of Us. ;)

• JSchut

JSchut

.....

Ik had veel Uncharted-achtige dingen verwacht in The Last of Us. Maar persoonlijk vindt ik The Last of Us echt een compleet andere game. Alles voelt anders dan de Uncharted games.

Uncharted 4 staat overigens ook in de pre-order want dat zijn ook dikke games :)

Uncharted 4 multiplayer open beta!
Kameraden opgelet!
Vanaf vrijdag 4 tot en met zondag 6 maart kunnen jullie aan de slag met de Uncharted 4: A Thief’s End Open Multiplayer beta! Wie zal jou de ultieme rugdekking geven om zo over het slagveld te kunnen heersen?

De beta is open voor iedereen, ook zonder PS plus!
Begin je strijd op vrijdag 4 maart om 18:00 uur en domineer tot maandag 7 maart 8:59 uur!

Download nu al de beta zodat je vrijdag meteen aan de slag kan!
http://oak.ctx.ly/r/4cnn7

[ Voor 50% gewijzigd door JSchut op 01-03-2016 15:31 ]

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

New on PlayStation Store this week: Heavy Rain, Mortal Kombat XL, Screencheat, more:

Klik Hier

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ccd8G4kUsAAN-qp.jpg

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 20:40
waar ik een beetje bang voor ben, wat ik nu al merk met die mods, is toetsenbord muis mensen die shooters gaan spelen zoals destiny en COD. waardoor je het gewoon niet kan winnen. Ik ben van mening dat een console is voor controllers en niet tobo, ja tenzij je offline speelt.

zo gaat de fun eraf

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-11 10:17
vegetto1983 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:34:
waar ik een beetje bang voor ben, wat ik nu al merk met die mods, is toetsenbord muis mensen die shooters gaan spelen zoals destiny en COD. waardoor je het gewoon niet kan winnen. Ik ben van mening dat een console is voor controllers en niet tobo, ja tenzij je offline speelt.

zo gaat de fun eraf
Je kan nu op de PS4 zelf ook al bijvoorbeeld BF4 met toetsenbord/muis gebruiken hoor :)

PSN: Maichel

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 20:40
Maichel schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:46:
[...]

Je kan nu op de PS4 zelf ook al bijvoorbeeld BF4 met toetsenbord/muis gebruiken hoor :)
dat is ook wat ik al typte, het is al in gebruik maar wordt door pc remote play nog veel erger ben ik bang..

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-11 10:17
vegetto1983 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:48:
[...]

dat is ook wat ik al typte, het is al in gebruik maar wordt door pc remote play nog veel erger ben ik bang..
Denk dat dat voor de lag (die er zeker zal zijn, al is het minimaal) wel mee zal vallen.

PSN: Maichel

precies, dat is met online gamen helemaal niet zo relevant.
remote play is dan ook vooral voor single player

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:49:
[...]

Die stukjes zijn op één hand te tellen, en daarom zeg ik ook "vrijwel" (als in: ze zijn er enigszins wel, maar niet veel) geen platform elementen. Ik doel overigens op klimmen en klauteren en springen en vallen. Dat zit in Uncharted, maar totaal niet in The Last of Us. ;)
Er zijn wel meer momenten dan dat je op 1 hand moet tellen.

Oke, maybe niet zulke platform elementen zoals in Tomb Raider en Uncharted.
Maar er zijn er genoeg.
Last of us is verder ook geen spel waarin je van hot naar her moet springen en klautert alsof je auditie doet voor spiderman..

Ik vind de uncharted games leuk, maar niet meer dan dat.
2 was uiteraard wel de betere van de 3, maar al dat monster gebeuren in de games(vooral in 1+3) vond ik onzin.
Vond het vooral bij de eerste niet passen, en bij de derde had ik zoiets van.
Goh..Kunnen niets anders verzinnen dus vreemde wezens...

Last of Us is voor mij nog steeds de betere van de 2 gameseries.
Uiteraard een persoonlijke mening, en smaken verschillen :)
vegetto1983 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:34:

zo gaat de fun eraf
Tja gebeurt nu idd ook al. De Venom X kun je gewoon via een webshop krijgen. Ik heb er totaal geen problemen mee. Zoveel voordeel biedt het niet (helemaal niet met de lag van Remote Play). Ik blijf het roepen: mapkennis is veel belangrijker.

• ralph075
  • Niet online
Spontaan vanmiddag ook nog een mail ontvangen voor de PS Now beta. Vanavond eens uitproberen met Motorstorms, ben erg benieuwd naar de werking van Now in de praktijk. Ik zal er geen abonnement voor afsluiten (tenzij de prijs flink lager dan €20 per maand wordt, maar dat verwacht ik niet), maar het is wel leuk om het uit te kunnen proberen.

Kwam onderstaande advertentie tegen in de Mediamarkt folder. Net een week een nieuwe harddisk in de PlayStation, komen ze nu met een 4TB 2,5" HDD... |:(
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/W7ys1R57iFCbOhJNT0Ne0Blc/medium.jpg
Iemand die van plan is om deze 4TB te gaan proberen/gebruiken in de PS4?

[ Voor 37% gewijzigd door ralph075 op 01-03-2016 17:31 ]

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

bram1984 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 17:20:

Tja gebeurt nu idd ook al. De Venom X kun je gewoon via een webshop krijgen. Ik heb er totaal geen problemen mee. Zoveel voordeel biedt het niet (helemaal niet met de lag van Remote Play). Ik blijf het roepen: mapkennis is veel belangrijker.
Een muis speelt toch veel sneller dan een joysticky...
Ik vind het een beetje oneerlijk tegen de minder bedeelden (lees: RoRoo) die dus niet zo snel kunnen spelen :X

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-11 10:40
ralph075 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 17:29:
Spontaan vanmiddag ook nog een mail ontvangen voor de PS Now beta. Vanavond eens uitproberen met Motorstorms, ben erg benieuwd naar de werking van Now in de praktijk. Ik zal er geen abonnement voor afsluiten (tenzij de prijs flink lager dan €20 per maand wordt, maar dat verwacht ik niet), maar het is wel leuk om het uit te kunnen proberen.
Hier ook de uitnodiging ontvangen. Ga het vanavond ff checken als ik thuis ben :9

Computer says no

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08

Kwam onderstaande advertentie tegen in de Mediamarkt folder. Net een week een nieuwe harddisk in de PlayStation, komen ze nu met een 4TB 2,5" HDD... |:(
[afbeelding]
Hmm dat is wel een goede optie, heb er zelf nu 2TB inzitten, maar die zit alweer vol.
Maar moet eerst uitzoeken of je de HDD wel uit de casing kan halen, ik meen me te herinneren dat bij sommige schijven de connector vastgesoldeerd zit.
En dan kan je die dus niet in je PS4 gebruiken.

• ralph075
  • Niet online
Sloebie schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 17:34:
[...]

Hmm dat is wel een goede optie, heb er zelf nu 2TB inzitten, maar die zit alweer vol.
Maar moet eerst uitzoeken of je de HDD wel uit de casing kan halen, ik meen me te herinneren dat bij sommige schijven de connector vastgesoldeerd zit.
Qua case ziet deze 4TB er hetzelfde uit als de 2TB. Dat zegt natuurlijk niks over de binnenkant, maar als ik moet gokken dan denk ik dat de kans >50% is dat het wel kan.
Wat ook nog tegen kan werken is dat de 4TB misschien hoger is dan 9,5mm...

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05:56

Exirion

Gadgetfetisjist

Malfunctions schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:31:
Allebei meeslepende games ja. Wat dat betreft vond ik The Walking Dead ook goed (1 en 2), al vind ik de TV-serie echt slaapverwekkend. De game zit qua verhaal en sfeer goed in elkaar :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

RoRoo schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 17:31:
[...]

Een muis speelt toch veel sneller dan een joysticky...
Ik vind het een beetje oneerlijk tegen de minder bedeelden (lees: RoRoo) die dus niet zo snel kunnen spelen :X
Als je de sens op max zet scheelt het amper. Een 360 no-scope lukt volgens mij zelfs alleen maar met een controller (want aim assist). Tegen een controller virtuoos is het net zo oneerlijk. En als jij een map niet kent en alle tegenstanders wel, word je net zo hard gesloopt.

Ik speel niet zo vaak MP shooters meer, maar ik kan nu niet zeggen dat mijn K/D hoger was toen ik met een FragFX speelde, nee.

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:40
Sloebie schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 17:34:
[...]

2tb nu al vol? wat is daar de reden van, wil zelf uiteindelijk een Ps4 nog aanschaffen en dacht minst een TB nodig te zijn focus word merendeels retail en mogelijk wat PSN titels maar weet nog lang niet wat allemaal.

Maar als dat kreng zo snel vol is zou ik graag wat meer info willen :P

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

bram1984 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 17:40:
[...]

Als je de sens op max zet scheelt het amper. Een 360 no-scope lukt volgens mij zelfs alleen maar met een controller (want aim assist). Tegen een controller virtuoos is het net zo oneerlijk. En als jij een map niet kent en alle tegenstanders wel, word je net zo hard gesloopt.

Ik speel niet zo vaak MP shooters meer, maar ik kan nu niet zeggen dat mijn K/D hoger was toen ik met een FragFX speelde, nee.
Dat scheelt inderdaad amper, maar het lukt mij dan echt niet om nog strak te kunnen mikken terwijl dat met een muis wel gaat.

Nu ben ik 'm langzaam omhoog aan het zetten en zit ondertussen op 9.. Maar ik loop soms achter wat knakkers aan en die draaien dan zo snel... niet te doen joh

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-11 21:05

[afbeelding]
Kan nergens vinden of die past. Wel lees ik her en der wat oude verhalen van problemen met rest mode met 4tb schijven, maar die lijken te zijn opgelost. Als iemand de gok waagt hoor ik het graag. 4TB klinkt erg aantrekkelijk.

Verplichte: Yeey, ik heb ook de PSNow Beta.

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-11 19:24
Heeft iemand een PSNow beta code voor mij ? :)

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:24
Sefaex schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 18:49:
Heeft iemand een PSNow beta code voor mij ? :)
Volgensmij is deze gekoppeld aan je account en kan je hem dus niet overdragen! Ik moest iig op mn account inloggen en voorwaarden accepterern.

Daarnaast is het bedelen om betacodes niet de bedoeling

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Spend €100 on PlayStation Store, get an extra €15 for a limited time. Find out more:

Klik Hier voor meer Info

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cced7EPUsAAoIqZ.jpg

(Hier ga ik wel 1 keer van gebruik maken)

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
ralph075 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 17:38:
[...]

Qua case ziet deze 4TB er hetzelfde uit als de 2TB. Dat zegt natuurlijk niks over de binnenkant, maar als ik moet gokken dan denk ik dat de kans >50% is dat het wel kan.
Wat ook nog tegen kan werken is dat de 4TB misschien hoger is dan 9,5mm...
Met 14,54mm dikte zul je toch wel je best moeten gaan doen. Met een Dremel of duct tape is er natuurlijk wel wat mogelijk...

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-11 18:01
Laatst BF4 in de PSN store voor 12 euro gekocht. Maar weet iemand of toevallig of de expansion packs ook wel eens in de aanbieding komen?
Pagina: 1 ... 80 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link