De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Die komen altijd samen met de de BF4 acties. Vaak verkopen ze BF4 + Premium voor zo'n €20. Waarschijnlijk ook toen jij de losse game kocht. Als je goed had gekeken had je wellicht de complete pakket (game + premium) voor zo'n €20 kunnen vinden. Dan had je alle DLC van de game + de game zelf...Yihaaa schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 19:08:
Laatst BF4 in de PSN store voor 12 euro gekocht. Maar weet iemand of toevallig of de expansion packs ook wel eens in de aanbieding komen?
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Er staan wel een aantal leuke spellen in de lijst die ik nog niet gespeeld hebt, Uncharted, Bioshock Infinite, Batman Arkham City.
Het frustrerende is dat je een geheimhoudingsverklaring hebt zodra je in de bèta zit. Maar, ik kan in ieder geval niet klagen zelf.Erapaz schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 19:26:
Iemand de PS now beta al geprobeerd? Werkt het goed?
[ Voor 90% gewijzigd door lasharor op 01-03-2016 19:50 ]
premium is wel af en toe wel eens in de aanbieding, maar meestal is alleen premium plus de game voor een zacht prijsje in de aanbieding.Yihaaa schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 19:08:
Laatst BF4 in de PSN store voor 12 euro gekocht. Maar weet iemand of toevallig of de expansion packs ook wel eens in de aanbieding komen?
Hmm misschien wel handig als je de division gold wil bestellen. Die is 99,-. Iets kleins erbij en je bent over de 100€.Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 19:00:
PlayStation Europe
Spend €100 on PlayStation Store, get an extra €15 for a limited time. Find out more:
Klik Hier voor meer Info
[afbeelding]
(Hier ga ik wel 1 keer van gebruik maken)
Enig idee of de us store ook met zo'n actie gaat komen? Haal the division liever uit de us store.
Kijk ook even in de online shop van Ubi zelf. Je kan daar namelijk 100 uPlay punten inleveren voor 20% korting. Zo heb ik net de PC versie voor 72 euro besteld. Ik weet alleen niet 100% zeker of die kortings acties ook werken bij digitale PS4 games.KookSpook schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 20:11:
[...]
Hmm misschien wel handig als je de division gold wil bestellen. Die is 99,-. Iets kleins erbij en je bent over de 100€.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Nee helaas die 20% bon werkt alleen in de uplay store, niet in de psn store. Bij de uplay store kan je alleen de disc versie krijgen.Phydomir schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 20:18:
[...]
Kijk ook even in de online shop van Ubi zelf. Je kan daar namelijk 100 uPlay punten inleveren voor 20% korting. Zo heb ik net de PC versie voor 72 euro besteld. Ik weet alleen niet 100% zeker of die kortings acties ook werken bij digitale PS4 games.
Goh, dit had ik neer kunnen zetten. Precies de reden waarom ik bij Uncharted 4 de reviews af ga wachten.Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 17:08:
[...]
Er zijn wel meer momenten dan dat je op 1 hand moet tellen.
Oke, maybe niet zulke platform elementen zoals in Tomb Raider en Uncharted.
Maar er zijn er genoeg.
Last of us is verder ook geen spel waarin je van hot naar her moet springen en klautert alsof je auditie doet voor spiderman..
Ik vind de uncharted games leuk, maar niet meer dan dat.
2 was uiteraard wel de betere van de 3, maar al dat monster gebeuren in de games(vooral in 1+3) vond ik onzin.
Vond het vooral bij de eerste niet passen, en bij de derde had ik zoiets van.
Goh..Kunnen niets anders verzinnen dus vreemde wezens...
Last of Us is voor mij nog steeds de betere van de 2 gameseries.
Uiteraard een persoonlijke mening, en smaken verschillen
Vooral 3 kon ik zelfs met een paar flessen Fanta achter mijn kiezen niet meer aan en de monsters werden er echt aan de haren bij gesleept.
Het is niet dat ik het slechte games vind, maar lang niet zo goed als de Last of Us (of Tombraider imo) en net als de maker ben ik klaar met Drake
Yep mee eens, prima games dat uncharted,maar 4 lijkt me best leuk maar is me een beetje teveel gericht op actie en te weinig verhaal. Ik zit nu al te wachten op tlou2, en uc4 zie ik wel een keer verschijnen.Beakzz schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 20:34:
[...]
Goh, dit had ik neer kunnen zetten. Precies de reden waarom ik bij Uncharted 4 de reviews af ga wachten.
Vooral 3 kon ik zelfs met een paar flessen Fanta achter mijn kiezen niet meer aan en de monsters werden er echt aan de haren bij gesleept.
Het is niet dat ik het slechte games vind, maar lang niet zo goed als de Last of Us (of Tombraider imo) en net als de maker ben ik klaar met Drake
En idd die bloody monsters aan het eind was echt een zwaktebod.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
Inderdaad.Beakzz schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 20:34:
[...]
Goh, dit had ik neer kunnen zetten. Precies de reden waarom ik bij Uncharted 4 de reviews af ga wachten.
De nieuwe Tomb Raider is er dan wel weer bij mij 1 die ik meteen op de release binnen haal.
Voor mij zal Lara Croft altijd de Nr. 1 blijven en Drake de Nr. 2
Tomb Raider het origineel en Uncharted de kopie.
Uncharted 4 die zal ik pas gaan aanschaffen zodra die een keer in de aanbieding is in de PS Store.
Ik denk dat als de graphics niet zo fantastisch waren van Uncharted..
Dat het lang niet zo populair was geweest.
Zit er een limiet op? Nooit geweten. Ook nooit de aandrang gehad om er €150 op te zetten overigensSmooK schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 20:30:
Helaas heb ik al 150 euro op mijn account en kan ik er niet meer dan dat op hebben. Heb nog 100 euro aan psn kaarten liggen thuis
Ja dat is tegen het plunderen als je account gejat is. Ik zou dat normaal ook niet doen maar ik heb destijds met de Mastercard/coolblue actie dusdanig goedkoop en grof ingekocht dat ik uiteindelijk voor 300 euro psn tegoed had(gekocht voor 150 euro) dus vandaar. Ik koop eigenlijk nooit wat in de store dus heb nu al een tijdje spotify voor 5 euro per maandPepper92 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 20:44:
[...]
Zit er een limiet op? Nooit geweten. Ook nooit de aandrang gehad om er €150 op te zetten overigens
[ Voor 9% gewijzigd door RaijRaij op 01-03-2016 20:48 ]
Op zich verstandig. Ook wel een geruststellend idee dat de volgende Battlefield / FIFA / X Super Mega Uber de luxe editie nooit boven de €150 uit gaat komen. Ik heb tot nu toe +-2/3e betaald van m'n tegoed d.m.v. onder andere wehkamp acties, ook niet verkeerdSmooK schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 20:47:
[...]
Ja dat is tegen het plunderen als je account gejat is. Ik zou dat normaal ook niet doen maar ik heb destijds met de Mastercard/coolblue actie dusdanig goedkoop en grof ingekocht dat ik uiteindelijk voor 300 euro psn tegoed had(gekocht voor 150 euro) dus vandaar.
Yup zojuist geprobeerd. Zit hier op een glasvezel verbinding 50/50 en het doet het zeker goed. Ik liep wel tegen wat issues aan.Erapaz schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 19:26:
Iemand de PS now beta al geprobeerd? Werkt het goed? Ik ben heel benieuwd of het gaat op mijn adsl lijntje, maar kan pas volgende week weer bij mijn PS4.
Er staan wel een aantal leuke spellen in de lijst die ik nog niet gespeeld hebt, Uncharted, Bioshock Infinite, Batman Arkham City.
Bv het doorskippen van intro's is niet mogelijk. Ik moet de hele rit uitzitten. Maakt niet uit op welke knop ik druk, ik moet alle intro's opnieuw uitkijken.
Verder merkte ik op dat bij Killzone 3 en Resistance 3 de 3D optie niet gebruikt kon worden, omdat de software mijn tv niet herkende als een 3D tv terwijl die van mijn dat wel is. Dat is toch wel jammer.
Edit :
Ik kreeg ook bij Resistance een foutmelding mbt een internet update die niet uitgevoerd kon worden.Re: PS Now games in 3d - Not working
OPTIONS
last month
Not all features of games on PlayStation Now that were available on the PS3 console, are necessarily available in PlayStation Now. Streaming a 3D game has essentially twice the bandwidth requirements of streaming the same game without 3D; so it isn't a likely candidate for implementation in a game streaming service.
De lag is wel aanwezig. Ik speel op mijn tv zonder problemen met GAME MODE aan. Met playstation now kreeg ik het gevoel alsof de GAME MODE weer uitgezet was. Logisch gezien verwacht ik wel enige lag in het spelen ervan.
Maar ik baal wel van het missen van die 3D functionaliteit. Hopelijk kunnen ze dit nog fixen.
[ Voor 13% gewijzigd door innerchild op 01-03-2016 21:55 ]
YouTube: DARK SOULS™ II: Scholar of the First Sin
Je weet dat je akkoord bent gegaan met een NDA toen je psnow hebt gestart hé?innerchild schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 21:39:
[...]
Yup zojuist geprobeerd. Zit hier op een glasvezel verbinding 50/50 en het doet het zeker goed. Ik liep wel tegen wat issues aan.
Bv het doorskippen van intro's is niet mogelijk. Ik moet de hele rit uitzitten. Maakt niet uit op welke knop ik druk, ik moet alle intro's opnieuw uitkijken.
Verder merkte ik op dat bij Killzone 3 en Resistance 3 de 3D optie niet gebruikt kon worden, omdat de software mijn tv niet herkende als een 3D tv terwijl die van mijn dat wel is. Dat is toch wel jammer.
Edit :
[...]
Ik kreeg ook bij Resistance een foutmelding mbt een internet update die niet uitgevoerd kon worden.
De lag is wel aanwezig. Ik speel op mijn tv zonder problemen met GAME MODE aan. Met playstation now kreeg ik het gevoel alsof de GAME MODE weer uitgezet was. Logisch gezien verwacht ik wel enige lag in het spelen ervan.
Maar ik baal wel van het missen van die 3D functionaliteit. Hopelijk kunnen ze dit nog fixen.
To dare is to do
Alsof iemand zich daar echt druk om maakt, het is niet alsof hij gameplay video's deelt of live gaat streamen dus zal allemaal wel meevallen.Slaapje schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:44:
[...]
Je weet dat je akkoord bent gegaan met een NDA toen je psnow hebt gestart hé?
Verwijderd
Off course gaat er niets gebeuren.niekvandermeer schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:56:
[...]
Alsof iemand zich daar echt druk om maakt, het is niet alsof hij gameplay video's deelt of live gaat streamen dus zal allemaal wel meevallen.
MAAR je gaat niet voor niets akkoord met zulke zaken..
Ik weet dat 9999 van de 10000 die dingen niet eens leest en gewoon z.s.m het spul wilt proberen.
Maar ik vind het niet alleen asociaal als je je niet houdt aan de gemaakte afspraken, maar ook stom
Ok, ze zullen vast niet op tweakers kijken onder het motto van "wie praat erover die akkoord is gegaan".
Maar ze zullen maar wel opeens zou mierneukerig gaan doen, tsjaah.. dan ben je de lul
Hell wie weet staat er wel in die agreement.
Mocht u erover praten en we komen erachter.
Dan word niet alleen uw acound gedeactiveerd, maar u krijg ook een boete voor het verspreiden van vertrouwelijke informatie
Ik lees altijd alles grondig door als ik me ergens voor aanmeld..
Je weet nooit waar je mee akkoord gaat..
Beelden van de psvr exclusive gollum, is een 3d video, leuk of ff te kijken.
PSN ID: Beest41
bram1984 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:53:
Ja straks staat de FBI bij 'm voor de deur.
Ik stel toch ook niet dat er iets staat te gebeuren? Ik vraag alleen of hij zich daarvan bewust is.niekvandermeer schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:56:
[...]
Alsof iemand zich daar echt druk om maakt, het is niet alsof hij gameplay video's deelt of live gaat streamen dus zal allemaal wel meevallen.
To dare is to do
En bedankt daarvoor, want ik was me daar dus niet van bewust. Ik dacht gratis gamen, klik, klik agree, code en gaan. Voor hetzelfde geld voorkoop je zo je ziel aan de duivel, dus inderdaad volgende keer even lezen.Slaapje schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 07:05:
[...]
[...]
Ik stel toch ook niet dat er iets staat te gebeuren? Ik vraag alleen of hij zich daarvan bewust is.
Ik heb geen uncharted, bioshock of batman in de PS now lijst staanErapaz schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 19:26:
Iemand de PS now beta al geprobeerd? Werkt het goed? Ik ben heel benieuwd of het gaat op mijn adsl lijntje, maar kan pas volgende week weer bij mijn PS4.
Hier staan:
The Last of Us
Lemmings
Killzone 1, 2 en 3
God of War 1, 2, 3
Motorstorm Apocalypse
Shadow of the Colossus
Infamous 1 en 2 en festival of blood
Ico
Resistance 3
Warhawk
Sly Cooper en thieves in time
Fat Princess
in de lijst.
Heb nooit eerder een playstation gehad, dus wel wat schade in te halen qua exclusives. Ben maar begonnen met the last of us. Eens zien of ik die in 30 dagen uit kan spelen
Speelt prima, tot dusver nog geen problemen. Heb heel af en toe het idee dat het beeld wat stottert, maar meer niet. Nu is het ook geen dikke aktie shooter waarbij lag meteen opvalt
[ Voor 9% gewijzigd door cypher21 op 02-03-2016 08:06 ]
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Het enigste wat er kan gebeuren is dat je uitgesloten word voor deze beta en toekomstige beta's van Sony Playstation. Ik blijf dan liever stil erover.
[ Voor 36% gewijzigd door polopolo150 op 02-03-2016 08:12 ]
Verwijderd
Er zijn straks 300+ titels beschikbaar dus wie weet.poor Leno schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 08:28:
Geen Battlefield 1943 of Battlefield BC2: Vietnam in de PS Now lijst?
Vind ik persoonlijk niet heel erg, ik zit dan als het goed is nog volop in Dark Souls 3.
Las het net. Toch baal ik hier wel een beetje vanSD5k schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 08:43:
nieuws: Sony stelt Uncharted 4 uit tot 10 mei
Vind ik persoonlijk niet heel erg, ik zit dan als het goed is nog volop in Dark Souls 3.
[ Voor 8% gewijzigd door JSchut op 02-03-2016 08:49 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ja en nee. Textures zijn allemaal opgepoetst en het loopt strak op 30fps zonder framedrops, maar er ontbreekt motionblur, de niet-ingame cutscenes zijn slechter van kwaliteit dan op de PS3 en er zijn heel wat rare bugs.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 08:20:
[video]
Heavy Rain is vandaag uitgekomen en het ziet er goed uit.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
[ Voor 11% gewijzigd door ilfamo op 02-03-2016 09:59 ]
Ik mis Buzz het meesteNieuwevolger schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:19:
Plus alle games die het waard zijn hebben al een remaster z'n beetje.
Nickname does not reflect reality
Heb die wel op PS3 maar toch
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Verwijderd
Ik mis er nog wel een paar. Heb zelf geen ps3 gehad maar hoopte op nog wat remakes. De enige games die ik nog wil spelen daarop zijn de yakuza games, MGS4, en Drakengard 3. Helaas zullen we daar geeen remakes van zien. Hopen op een dirty port anders toch maar eens een goedkope 2e hands kopen.Nieuwevolger schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:19:
Plus alle games die het waard zijn hebben al een remaster z'n beetje.
Hou toch op man
Toch zou het mooi zijn als mij guilty plessare, lord of the rings: conquest in de lijst van psnow komt.
Ben gewoon serieus hoor. Ongelooflijk weinig leuke eenvoudige party games op de PS4. Waardeloos.
Nickname does not reflect reality
Wellicht je eigen verbinding.ilfamo schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 09:56:
Ik heb de Ps Now beta even geprobeerd en ik heb last van haperingen in het geluid. Ook willen sommige games niet laden door een onbekende fout. Vanavond nog maar eens proberen. En het is jammer dat Remote play niet werkt.
[ Voor 5% gewijzigd door BlackEyedAngel op 02-03-2016 10:53 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Haha. Inderdaad. Ik heb vanochtend nog even gespeeld. Ook het online gedeelte doet het nog steeds.Pepper92 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:58:
Ben ik de enige bij wie de Trackmania Beta nog steeds werkt? Ik dacht dat die tot vrijdag duurde, hoor er ook niemand over.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
@Heavy Rain: 30fps? Bijzonder dat ze dit niet op 60fps krijgen (niet dat het bij deze game veel uitmaakt, maar toch).
@Uncharted uitstel: wel balen, maar in ND we trust. Meer tijd voor Dark Souls 3 is ook niet verkeerd.
wow huh wat serieus?bram1984 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:01:
Bioshock komt er zelfs nog aan als remaster
Nog niet bevestigd, maar is al paar keer in een rating en retail voor bij geweest.
Google maar op "the bioshock collection". Voor 99,9% zeker dat die binnen enkele maanden uit is.
Daar moet idd een update voor uitkomen
Heel veel lol mee gehad
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Sterker nog, ik heb hem nog geen 1 keer gespeeld. Nog geen tijd voor gehad..Pepper92 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:58:
Ben ik de enige bij wie de Trackmania Beta nog steeds werkt? Ik dacht dat die tot vrijdag duurde, hoor er ook niemand over.
je kunt wel The Last Of Us in ps3 stijl spelen.bram1984 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:01:
Ik zal wel de enige zijn, maar ik heb helemaal niets met PS Now. Alle shit die er voor mij toe doet, heeft al een remaster. Bioshock komt er zelfs nog aan als remaster en verder zijn er geen PS3 games meer waar ik behoefte aan heb.
@Heavy Rain: 30fps? Bijzonder dat ze dit niet op 60fps krijgen (niet dat het bij deze game veel uitmaakt, maar toch).
@Uncharted uitstel: wel balen, maar in ND we trust. Meer tijd voor Dark Souls 3 is ook niet verkeerd.
Ik moest even lachen.... Sorry... .... .. .. . . . ... . . . . . .. . ... ..Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 23:14:
[...]
Off course gaat er niets gebeuren.
MAAR je gaat niet voor niets akkoord met zulke zaken..
Ik weet dat 9999 van de 10000 die dingen niet eens leest en gewoon z.s.m het spul wilt proberen.
Maar ik vind het niet alleen asociaal als je je niet houdt aan de gemaakte afspraken, maar ook stom![]()
Ok, ze zullen vast niet op tweakers kijken onder het motto van "wie praat erover die akkoord is gegaan".
Maar ze zullen maar wel opeens zou mierneukerig gaan doen, tsjaah.. dan ben je de lul![]()
Hell wie weet staat er wel in die agreement.
Mocht u erover praten en we komen erachter.
Dan word niet alleen uw acound gedeactiveerd, maar u krijg ook een boete voor het verspreiden van vertrouwelijke informatie![]()
Ik lees altijd alles grondig door als ik me ergens voor aanmeld..
Je weet nooit waar je mee akkoord gaat..
Deze dienst is al lang live op het ander continent. Zie playstation now forum.
Echt lekker boeie dit.
Vreemd verhaal om iets uit het verleden PS Now te noemen, maar hier verder ook geen interesse. Zou graag de Mass Effect serie nog een keer spelen en de Yakuza serie eens oppakken, maar dan wel met met updated graphics. Heb nog een PS3 aangesloten staan, maar die doet niks anders dan wat stroom vreten in standby.Nieuwevolger schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:19:
Voor mij komt psnow ( en beckward compabilitie) wel een beetje laat, de eerste 2 jaren was het aanbod van ps4 games karig, waardoor je nog wel eens een ps3 game wou spelen. Maar de ps4 heeft nu eindelijk wat games en heb geen zin om terug in de tijd te gaan. Plus alle games die het waard zijn hebben al een remaster z'n beetje.
Eigenlijk is er nog maar weinig reden om de PS3 aan te zetten na alle remasters en er zijn ook maar weinig goede partygames voor uitgekomen dus op dat soort avonden doet hij ook niet mee.
Hier dus ook geen interesse in PSnow, maar op de één of andere manier wel een betakey gekregen
Remote Play in combinatie met PS Now is natuurlijk volstrekt overbodig. De Vita krijgt (heeft in de US al) ook gewoon PS Now. Dus je kan dan direct via de Vita PS Now opstartenilfamo schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 09:56:
Ik heb de Ps Now beta even geprobeerd en ik heb last van haperingen in het geluid. Ook willen sommige games niet laden door een onbekende fout. Vanavond nog maar eens proberen. En het is jammer dat Remote play niet werkt.
En als je Remote Play via andere apparaten gebruikt, tja... PS Now heeft al lag en Remote Play ook. Echt fijn lijkt me dat niet spelen... Al hebben ze minimale lag, het wordt met een factor 2 verhoogd.. Dat ga je echt wel merken, al ben je iemand die 'lag niet opmerkt'.
PS3 -> PS Now -> PS4 -> R. Play -> beeld/command indrukken ->R. Play -> PS4 -> PS Now -> PS3
[ Voor 27% gewijzigd door ASNNetworks op 02-03-2016 12:27 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ik mag hopen dat glasvezel snel genoeg is. Heb alleen wel de ps4 met wifi aangesloten, maar dat mag toch geen bottleneck zijn lijkt me?
Veel meehelpen zal het niet. De Wi-Fi ontvanger in de PS4 is prut.ilfamo schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:52:
[...]
Ik mag hopen dat glasvezel snel genoeg is. Heb alleen wel de ps4 met wifi aangesloten, maar dat mag toch geen bottleneck zijn lijkt me?
überhaupt met 2.4Ghz in de gemiddelde woonwijk..djmelvee schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:59:
WiFi bij online gamen is sowieso een no-go..
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Als ze niet zo gierig waren en er een 5Ghz AC chip in hadden gezet, had het prima gekund... Ik haal via mn iPad Air 2 (5Ghz AC MIMO) 400-500Mbit/s down en up (KPN Glasvezel) en een ping van 6-7ms via wifi. Router in woonkamer, net als iPad. De PS4 had dit standaard moeten hebben, Wifi N op 2.4Ghz om te gamen is echt niet meer van deze tijd...RoRoo schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:32:
[...]
überhaupt met 2.4Ghz in de gemiddelde woonwijk..
Ik sluit sowieso alles bekabeld aan, omdat ik kabel uiteindelijk simpelweg het beste is. Maar een wifi ac 5ghz erin zou wel ervoor zorgen dat ik geen gedoe zou hebben wanneer ik de PS4 ergens anders wil gebruiken.
Wat mij betreft hadden ze nog gieriger mogen doen (uiteraard begrijp ik dat veel mensen hierover zouden vallen) en er helemaal geen Wi-Fi chip in gedaan. Als je serieus online wilt gamen, dan wil je toch een zo stabiel en snel mogelijke verbinding = een draadje.ASNNetworks schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:36:
[...]
Als ze niet zo gierig waren en er een 5Ghz AC chip in hadden gezet, had het prima gekund... Ik haal via mn iPad Air 2 (5Ghz AC MIMO) 400-500Mbit/s down en up (KPN Glasvezel) en een ping van 6-7ms via wifi. Router in woonkamer, net als iPad. De PS4 had dit standaard moeten hebben, Wifi N op 2.4Ghz om te gamen is echt niet meer van deze tijd...
Ik sluit sowieso alles bekabeld aan, omdat ik kabel uiteindelijk simpelweg het beste is. Maar een wifi ac 5ghz erin zou wel ervoor zorgen dat ik geen gedoe zou hebben wanneer ik de PS4 ergens anders wil gebruiken.
Tja, zo nu en dan komen we met wat vrienden bij elkaar en nemen we allemaal een PS4/scherm mee (Destiny Raid, Trials, GTA etc) en dan is het lastig met kabels te werken. Een degelijke router verbinden en in de buurt van de PS4 zetten en de PS4's daar in de buurt is dan een hele fijne oplossing. En Wifi AC op 5Ghz is echt niet nadeliger dan bedraad op de PS4... PSN zelf is in dat geval nog eerder de bottleneck dan je verbinding....bram1984 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:47:
[...]
Wat mij betreft hadden ze nog gieriger mogen doen (uiteraard begrijp ik dat veel mensen hierover zouden vallen) en er helemaal geen Wi-Fi chip in gedaan. Als je serieus online wilt gamen, dan wil je toch een zo stabiel en snel mogelijke verbinding = een draadje.
Merkte er helemaal niks van dat ik op WiFi zat. En dat op de 2,4 Ghz band. Nu heb ik wel een degelijke router en ap's in mijn huis hangen
Dus het kan wel. Maar ik zou als het kan ook gewoon een kabel erin proppen. Wifi kan door heel veel oorzaken storen. Op zolder is alles ook gewoon bedraad aangesloten bij mij. Maar was te lui om een switch in mn meubel beneden te leggen enz dus wifi geprobeerd.
[ Voor 25% gewijzigd door Scrisissszzz op 02-03-2016 14:10 ]
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Ik heb de nieuwste Expriabox van Kpn en op de laptop haal ik met 5mhz makkelijk 90mb download. Ze moeten er met Ps Now toch vanuit gaan dat veel mensen hem op wifi hebben aangesloten. Als je die groep uitsluit dan wordt het lastig.Scrisissszzz schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 14:07:
Ik heb tijdelijk mijn ps4 beneden staan. Gisteren met een maat van me Dying Light coop gedaan en met Bloodborne een aantal mensen in dungeons geholpen. Geen moment last van lag gehad of iets dergelijks.
Merkte er helemaal niks van dat ik op WiFi zat. En dat op de 2,4 Ghz band. Nu heb ik wel een degelijke router en ap's in mijn huis hangen
Dus het kan wel.
Haperde soms wel een klein beetje. Maar de ps4 games die ik liever op een ps4 speel werken perfect over wifi
Het is niet dat het niet kan ,maar of het slim is. Je creëert een extra mogelijk probleem in je netwerk. Als je buren allemaal druk bezig zijn op het 2.4 Ghz netwerk, huisgenoten die de Wifi gebruiken, je Wifi modem signaal minder wordt omdat het modem een reset nodig heeft, enz.Scrisissszzz schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 14:07:
Ik heb tijdelijk mijn ps4 beneden staan. Gisteren met een maat van me Dying Light coop gedaan en met Bloodborne een aantal mensen in dungeons geholpen. Geen moment last van lag gehad of iets dergelijks.
Dus het kan wel.
Als iets op een vaste plek staat dan krijgt het bij mij een kabel en Wifi is enkel voor handhelds, tablets en telefoons.Naar mijn ervaring betrouwbaar en stabiel en dat kan ik helaas van mijn Wifi niet altijd zeggen terwijl ik toch behoorlijk heb geïnvesteerd in een goed dekkend 5Ghz Wifi netwerk.
True, daarom ben ik blij met m'n 5 GhzRoRoo schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:32:
[...]
überhaupt met 2.4Ghz in de gemiddelde woonwijk..
Ik heb het redelijk goed verveeld. Buren en andere netwerken zitten op andere kanalen, onze tablets en telefoons zitten op een guest SSID. Maar klopt, zoals ik net al zei, wifi kan van allerlei zaken performance verlies krijgen. Kan een kabel, zeker doen. Maar als je degelijke apparatuur hebt, en deze ook up-to-date houdt, en het goed inricht dan kan wifi prima werkenBeakzz schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 14:16:
[...]
Het is niet dat het niet kan ,maar of het slim is. Je creëert een extra mogelijk probleem in je netwerk. Als je buren allemaal druk bezig zijn op het 2.4 Ghz netwerk, huisgenoten die de Wifi gebruiken, je Wifi modem signaal minder wordt omdat het modem een reset nodig heeft, enz.
Als iets op een vaste plek staat dan krijgt het bij mij een kabel en Wifi is enkel voor handhelds, tablets en telefoons.Naar mijn ervaring betrouwbaar en stabiel en dat kan ik helaas van mijn Wifi niet altijd zeggen terwijl ik toch behoorlijk heb geïnvesteerd in een goed dekkend 5Ghz Wifi netwerk.
Maarrrrr kabel boven alles!
Heb de eerste Chromecast nog helaas. Misschien toch inderdaad wel een idee om de CC2 te gaan halen binnenkort.
Off: ik heb 'm zondag besteld omdat bepaalde films (7.1 / 1080p) toch wel wat haperden vanaf mijn laptop met Plex op de eerste Chromecast. Nu gewoon smooth en vooral sneller. Ook fijn met Netflix.djmelvee schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 14:39:
[...]
Heb de eerste Chromecast nog helaas. Misschien toch inderdaad wel een idee om de CC2 te gaan halen binnenkort.
On: Plex (ik heb dit zondag pas ontdekt, stom) ook meteen op mijn PS4 gegooid en daar werkt het ook prima op.
Verwijderd
Er is trouwens een nieuwe PSN uitverkoop op komst. Via psprices.com (NL regio instellen!) is te zien dat vooralsnog 178 games / bundels in prijs verlaagd zijn. Ik zag daarbij veel titels van Ubisoft zoals Far Cry, Assassin's Creed, Rayman en Valiant Hearts. Verder ook opvallend veel Capcom titels waaronder Resident Evil, Capcom Arcade Collection en Flock! Ook viel mijn oog op enkele losse titels zoals Amplitude, Zombie Vikings en I Am Bread, dus wellicht ga ik die 100 euro deze maand toch nog halen.
Verwijderd
New discounts on PS Store today: Alien Isolation, Assassin’s Creed Syndicate, 100s more:
Klik Hier voor meer Info

(Ik ga kijken of er voor mij nog wat leuks tussen zit)
Zoals altijd is hier weer makkelijk te zien hoe goedkoop de games daadwerkelijk zijn (ten opzichte van eerdere aanbiedingen).Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 15:26:
PlayStation Europe
New discounts on PS Store today: Alien Isolation, Assassin’s Creed Syndicate, 100s more:
Klik Hier voor meer Info
[afbeelding]
(Ik ga kijken of er voor mij nog wat leuks tussen zit)
https://psprices.com/regi...l&sort=date&display=table
Via de instellingen, een van de onderste opties. Iets van algemeen ofzo systeem info. Daar kan je ook je systeem naam aanpassen.djmelvee schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 15:46:
Iemand een idee hoe ik de naam van mijn PS4 op Spotify aanpas? Ik heb geen idee meer waar ik dat heb gedaan voordat mijn nieuwe HDD erin is gegaan
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 14-11 09:46
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Aha, dus hij pakt je systeemnaam? Vandaar dat mijn PS4 ineens PS4-771 heette..ASNNetworks schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 15:53:
[...]
Via de instellingen, een van de onderste opties. Iets van algemeen ofzo systeem info. Daar kan je ook je systeem naam aanpassen.
Dit is werkelijk een keuze die ik nooit heb gesnapt. Geen 5GHz inbouwen is echt een minimale besparing en wel maximaal irritant. Zeker voor gaming.ASNNetworks schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:36:
[...]
Als ze niet zo gierig waren en er een 5Ghz AC chip in hadden gezet, had het prima gekund... Ik haal via mn iPad Air 2 (5Ghz AC MIMO) 400-500Mbit/s down en up (KPN Glasvezel) en een ping van 6-7ms via wifi. Router in woonkamer, net als iPad. De PS4 had dit standaard moeten hebben, Wifi N op 2.4Ghz om te gamen is echt niet meer van deze tijd...
Ik ben net afgelopen weekend begonnen (voor het eerst) aan deel 1 van de ps4 remastered collectie.Chaoss schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 16:48:
Dam, Uncharted 4 uitgesteld tot mei, weer 2 weken langer wachten
Verwijderd
Ik probeer Phantom Pain weer op mijn PSN te downloaden(via de Store).
Maar ik krijg continu een foutmelding.
Een paar GB in de download krijg ik opeens de melding.
"kan niet downloaden"
Geen errorcode of wat dan ook, alleen maar "kan niet downloaden"
Weet iemand hier hoe dat komt?
Verwijderd
Dat heb ik ook een keer gehad, gewoon download opnieuw gestart en toen deed ie het prima.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:57:
Vraagje..
Ik probeer Phantom Pain weer op mijn PSN te downloaden(via de Store).
Maar ik krijg continu een foutmelding.
Een paar GB in de download krijg ik opeens de melding.
"kan niet downloaden"
Geen errorcode of wat dan ook, alleen maar "kan niet downloaden"
Weet iemand hier hoe dat komt?
Verwijderd
Heb het nou al 6 of 7 keer achter elkaar.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 19:04:
[...]
Dat heb ik ook een keer gehad, gewoon download opnieuw gestart en toen deed ie het prima.
De ene keer na 29 GB downloaden, de andere keer na 2 GB...
Vreemd...
Dat zal hij nog niet geprobeerd hebben.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 19:04:
[...]
Dat heb ik ook een keer gehad, gewoon download opnieuw gestart en toen deed ie het prima.
Hij probeert iig nog iemand te helpen, is van jouw post niet te zeggen.
Ontopic: Heb je verder nooit problemen met je internet en zit je op de kabel of wifi? Als je met wifi probeert zou je nog een keer over de kabel kunnen proberen. Heb het zelf gelukkig nog niet gehad maar dat soort dingen zijn wel zuur. Hoe vol zit je harde schijf? (Zou niet de oorzaak moeten zijn maar toch..)
Verwijderd
Dit is de eerste keer dat ik deze melding krijg(en ik download toch meerdere games per maand)warcow schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 19:18:
[...]
Hij probeert iig nog iemand te helpen, is van jouw post niet te zeggen.![]()
Ontopic: Heb je verder nooit problemen met je internet en zit je op de kabel of wifi? Als je met wifi probeert zou je nog een keer over de kabel kunnen proberen. Heb het zelf gelukkig nog niet gehad maar dat soort dingen zijn wel zuur. Hoe vol zit je harde schijf? (Zou niet de oorzaak moeten zijn maar toch..)
Mijn PS4 via de kabel aangesloten.
En mijn harde schijf is verre van vol, ik delete alles zodra ik er klaar mee ben dus over de 100 GB komt mijn harde schijf niet
Maar we blijven het gewoon proberen, wie weet lukt het straks wel..
Maar wel erg irritant.....erg....
Kreeg net uitnodiging, en vroeg me af of het de moeite waard is?
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Verwijderd
Ik check net mijn mail.
Ik ben blijkbaar ook uitgekozen om deel te nemen aan PSnow
Dat ook maar eventjes proberen zodra Phantom pain het doet
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2016 19:43 ]
Verwijderd
Helemaal mee eens..bram1984 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 20:21:
Ik vind Beyond vetter.
En Ellen Page...
Dus een Must buy
Verwijderd
Broforce en GalakZ kort gespeeld. GalakZ meteen verwijderd. Broforce vond ik wel geinig. Korte spelsessies, simpele game. Prima PSN titel, hoewel ik nog steeds hoop op beter aanbod (geen indies).
Dit topic is gesloten.
![]()
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link