Er zijn inmiddels meer dan 400 spellen voor de PS4 las ik laatst.
Als ik straks volledig geprestiged ben met BOIII ga ik weer SP games uitspelen.
Als ik straks volledig geprestiged ben met BOIII ga ik weer SP games uitspelen.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Na 24 uur platinum en dus niets meer te doen? Damn, dat is gewoon echt te snel.dvdkiwi schreef op maandag 08 februari 2016 @ 09:29:
Dat lijstje van jou somt het wel ongeveer op ja![]()
En dan kan ik nog wel een aantal punten opnoemen.
Anyway, 24 uur in de game en de eindcredits rollen over het scherm. (Laatste race incl eindfilmpje)
Hele snelle, simpele game en dito platinum, maar de slechte gameplay wint het van de funfactor.
Helaas pindakaas.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
On_E schreef op maandag 08 februari 2016 @ 10:21:
Mijn eerstvolgende racegame gaat deze worden:
[video]
Stel je deze game dan ook nog eens met PS VR voor (waar het ondersteuning voor schijnt te krijgen), dan voel je je 2x zopoor Leno schreef op maandag 08 februari 2016 @ 10:30:
Hahaha pffff van t filmpje alleen al voel ik me zo
[afbeelding]
[ Voor 34% gewijzigd door ralph075 op 08-02-2016 10:40 ]
Haha mooi toch?poor Leno schreef op maandag 08 februari 2016 @ 10:30:
[afbeelding]
Verwijderd
Ik kan het ook niet echt verklaren, maar soms moet ik een race opnieuw opstarten nadat ik met moeite een top 3 positie heb kunnen behalen en vervolgens lig ik na een restart na twee bochten al op kop en daar kan ik mezelf dan ook handhaven (tenzij ik zelf een enorme fout bega).Jumpman schreef op zondag 07 februari 2016 @ 17:56:
Ligt het nu aan mij of is Driveclub makkelijker geworden? Ik had races die ik niet kon halen om de gouden Trophy te halen. Vanmiddag dacht ik na maanden laat ik eens kijken waarom dat zo moeilijk was, het gevolg was dat ik de race in één keer haalde. Ik zie nu ook dat ze zilveren sterren hebben ingebouwd, deze race was gewoon op goud.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2016 10:54 . Reden: vet gedrukt ]
Verwijderd
Ik weet het niet precies, maar zeker +/- 60 PS4 spellen.poor Leno schreef op maandag 08 februari 2016 @ 09:54:
Hoeveel staat je teller op onderstussen? (aantal spellen?)
Inderdaad !! Lijkt me waanzinnigralph075 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 10:38:
[...]
[...]
Stel je deze game dan ook nog eens met PS VR voor (waar het ondersteuning voor schijnt te krijgen), dan voel je je 2x zo
Denk dat ik met de Plus games ook wel aan 60 kom hoor. Paar maanden geleden geteld en toen kwam ik tot 45 ofzo.Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:09:
[...]
Ik weet het niet precies, maar zeker +/- 60 PS4 spellen.
Pff daar ben ik al te oud voor hoor, gaat me nu al te snel en veel te chaotisch.poor Leno schreef op maandag 08 februari 2016 @ 10:30:
[afbeelding]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
TrackmaniaOn_E schreef op maandag 08 februari 2016 @ 10:21:
[video]
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Verwijderd
Ik heb de mijne voor de PS4 nog nooit echt geteld.bram1984 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:39:
Denk dat ik met de Plus games ook wel aan 60 kom hoor. Paar maanden geleden geteld en toen kwam ik tot 45 ofzo.
Ik doe het niet snel, maar na het zien van deze video heb ik hem gepreordered. Daar gaan junior en ik me uitstekend mee vermaken, verwacht ikOn_E schreef op maandag 08 februari 2016 @ 10:21:
[video]
Ik hoop dat mijn maten 'm ook gaan halen, dit is gegarandeerd lol in multiplayer.BamSlam_ schreef op maandag 08 februari 2016 @ 13:10:
[...]
Ik doe het niet snel, maar na het zien van deze video heb ik hem gepreordered. Daar gaan junior en ik me uitstekend mee vermaken, verwacht ik
Dat heb ik dan weer totaal niet met dit soort racers.
[ Voor 13% gewijzigd door bram1984 op 08-02-2016 14:09 ]
Dat is dan exclusief de gratis Plus games, neem ik aan ? Want met Plus games erbij zit ik al boven de 100 terwijl ik nog maar een maand of 4 mijn PS4 heb en het aantal gekochte games op 1 hand kan tellen.Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:09:
[...]
Ik weet het niet precies, maar zeker +/- 60 PS4 spellen.
Dus je hebt 4 maanden een PS4 en maximaal 5 gekochte games en dus al 95 games gekregen? Ik krijg er doorgaans 2 of 3 per maand, dus hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Of bedoel je ook de games met Plus kortingen?Twixie schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:13:
[...]
Dat is dan exclusief de gratis Plus games, neem ik aan ? Want met Plus games erbij zit ik al boven de 100 terwijl ik nog maar een maand of 4 mijn PS4 heb en het aantal gekochte games op 1 hand kan tellen.
Ik houd overigens in Excel bij welke games ik als download heb, omdat Sony totaal geen deftige manier voorziet om je aankopen te beheren. Al is dat met de PS4 al iets beter dan de PS3 omdat je bij de PS4 al je gekochte games in de Bibiliotheek ziet, ongeacht of ze geïnstalleerd staan of niet (wat ook wel soms ruk is - demo's, beta's, etc blijven dus ook tot in de eeuwigheid staan).
Er zijn mensen die al weten dat ze een PS4 gaan aanschaffen en dan al een PS+ abbo nemen. Dan kun je de gratis games al aan je library toevoegen...bram1984 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:24:
[...]
Dus je hebt 4 maanden een PS4 en maximaal 5 gekochte games en dus al 95 games gekregen? Ik krijg er doorgaans 2 of 3 per maand, dus hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Of bedoel je ook de games met Plus kortingen?
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Maar kom je dan aan 95 PS4 games? Nee toch? Wellicht mis ik iets hoor, kan.Jackal131 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:28:
[...]
Er zijn mensen die al weten dat ze een PS4 gaan aanschaffen en dan al een PS+ abbo nemen. Dan kun je de gratis games al aan je library toevoegen...
Ik had al jaren een PS3 en dan sinds eind 2013 een PS Plus abonnement (had ik veel vroeger moeten doen). Gelukkig had ik ook ergens direct gelezen hoe je ook de niet-PS3 content kunt 'kopen' via de website, en op die manier heb ik dus ook de volledige PS4 catalogue uit de IGC. Dus toen ik dan eindelijk een PS4 kocht, had ik al 70+ games of zo *yum*bram1984 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:24:
[...]
Dus je hebt 4 maanden een PS4 en maximaal 5 gekochte games en dus al 95 games gekregen? Ik krijg er doorgaans 2 of 3 per maand, dus hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
[ Voor 18% gewijzigd door Twixie op 08-02-2016 14:32 ]
Ik "koop" gewoon iedere maand alle games. Je weet nooit wanneer ze van pas komenTwixie schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:30:
[...]
Ik had al jaren een PS3 en dan sinds eind 2013 een PS Plus abonnement (had ik veel vroeger moeten doen). Gelukkig had ik ook ergens direct gelezen hoe je ook de niet-PS3 content kunt 'kopen' via de website, en op die manier heb ik dus ook de volledige PS4 catalogue uit de IGC. Dus toen ik dan eindelijk een PS4 kocht, had ik al 70+ games of zo *yum*.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Wel ja, dat is dus ook wat ik zeg. Want heb ook sinds dag 1 alle Vita games gekocht alhoewel ik totaal geen plannen heb om die te kopen. Van de PS4 dacht ik wel dat ik die ooit wel eens ging kopen, al duurde het dus uiteindelijk ook nog bijna 2 jaar...Scrisissszzz schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:31:
[...]
Ik "koop" gewoon iedere maand alle games. Je weet nooit wanneer ze van pas komen
[ Voor 22% gewijzigd door Twixie op 08-02-2016 14:40 ]
Hoe doe ik dat?? Is inderdaad wel handig alleen nooit geweten dat dit kan.Scrisissszzz schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:31:
[...]
Ik "koop" gewoon iedere maand alle games. Je weet nooit wanneer ze van pas komen
Verwijderd
Zoals ik hierboven al schreef... Ga gewoon naar store.playstation.com. Daar kun je dus ook games aankopen (ik doe het zelfs nooit via de Store in de PS3 of PS4 zelf, veel te traag/onhandig) en kun je dus heel gemakkelijk maandelijks alle Vita/PS3/PS4 games van de IGC kopen.MCKenzy99 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:40:
[...]
Hoe doe ik dat?? Is inderdaad wel handig alleen nooit geweten dat dit kan.
Je kan gewoon een ander spel spelen als die aan het installeren/downloaden is(tenminste nog nooit meegemaakt dat dit niet kan). Het gaat wel een stuk langzamer als je wat speelt.Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:40:
Enig idee of het normaal is dat het installeren van gedownloade games zo lang duurt. Ik heb pas sinds afgelopen week een PS4 dus dit is allemaal nieuw voor me. Maar ik heb bijvoorbeeld de demo van Destiny gedownload, wilde die dan gaan spelen en dan stond er dat hij nog moest installeren wat een eeuwigheid duurt. Je kan volgens mij ondertussen ook geen andere game spelen dan of wel? Want zodra je de applicatie sluit stopt hij met het verder installeren.
Oké dankjewel, dan ga ik zo de ps3 games ook maar toevoegen, wie weet doe ik er ooit nog wat mee.Twixie schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:41:
[...]
Zoals ik hierboven al schreef... Ga gewoon naar store.playstation.com. Daar kun je dus ook games aankopen (ik doe het zelfs nooit via de Store in de PS3 of PS4 zelf, veel te traag/onhandig) en kun je dus heel gemakkelijk maandelijks alle Vita/PS3/PS4 games van de IGC kopen.
Nog steeds meer dan ik dacht. Best wel een aantal. Moet zeggen dat ik er ook veel weer verwijder, vandaar.Twixie schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:30:
[...]
Ik had al jaren een PS3 en dan sinds eind 2013 een PS Plus abonnement (had ik veel vroeger moeten doen). Gelukkig had ik ook ergens direct gelezen hoe je ook de niet-PS3 content kunt 'kopen' via de website, en op die manier heb ik dus ook de volledige PS4 catalogue uit de IGC. Dus toen ik dan eindelijk een PS4 kocht, had ik al 70+ games of zo *yum*.
EDIT: volgens Wikipedia: List of Instant Game Collection games (PAL region) zijn er nu 71 PS4 games in de IGC geweest. Ik ga dus inderdaad mijn Excel eens moeten checken hoe die aan 102 komt.
Verwijderd
Hmm oké, zal dat eens proberen dan. Dacht dat hij niet verder ging aangezien hij echt pas aan het installeren was als ik de game zelf al had geopend.MCKenzy99 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:43:
[...]
Je kan gewoon een ander spel spelen als die aan het installeren/downloaden is(tenminste nog nooit meegemaakt dat dit niet kan). Het gaat wel een stuk langzamer als je wat speelt.
Verwijderd
Tip: daar kan je heel eenvoudig wikipedia voor gebruiken: Wikipedia: List of Instant Game Collection games (PAL region)Twixie schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:13:
[...]
Ik houd overigens in Excel bij welke games ik als download heb, omdat Sony totaal geen deftige manier voorziet om je aankopen te beheren.
Je had het zelf ook al gevonden.... ik lees wel eerst even bij voor ik verder reageer...Twixie schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:30:
[...]
EDIT: volgens Wikipedia: List of Instant Game Collection games (PAL region) zijn er nu 71 PS4 games in de IGC geweest. Ik ga dus inderdaad mijn Excel eens moeten checken hoe die aan 102 komt.
Begin oktober gepre-ordered voor €22bram1984 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:02:
Edit: Hij kost ook maar € 38,99 bij Bol. Uitgever is Ubi. Waarom niet full priced dan? Niet dat ik het erg vind.
In principe krijg je voor de PS4 twee games per maand bij PS+. Nagenoeg elke maand zit er wel een cross-buy titel bij op de PS3 of Vita titels, waardoor je in één maand drie speelbare games hebt voor de PS4. Er zijn ook maanden dat dit zelfs vier titels zijn. Dan tikt het best hard aan natuurlijk, nu de PS4 al ruim 2 jaar uit is.bram1984 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:46:
[...]
Nog steeds meer dan ik dacht. Best wel een aantal. Moet zeggen dat ik er ook veel weer verwijder, vandaar.
[ Voor 40% gewijzigd door ralph075 op 08-02-2016 15:28 ]
Clicken is genoeg ja, downloaden mag later ook.addictive schreef op maandag 08 februari 2016 @ 15:45:
Is het "kopen" van die games voldoende, of moet ik zo ook daadwerkelijk downloaden om ze te hebben?
Nickname does not reflect reality
Mooi! Namelijk geen zin om dingen te downloaden die ik (op dit moment) toch niet spelen wilBrad Pitt schreef op maandag 08 februari 2016 @ 15:48:
[...]
Clicken is genoeg ja, downloaden mag later ook.
Als jij iets "koopt" dan hang dit gewoon definitief aan jouw account. Het zal je account een worst wezen of je dit wel of niet downloadt. Je schaft in principe een licentie aan die werkt binnen de periode dat jij lid bent. Dus weer wissen en later downloaden kan ook gewoon. Als jij een Playboy abo neemt en je leest deze niet, dan blijf je er desondanks gewoon de bezitter van.addictive schreef op maandag 08 februari 2016 @ 15:53:
[...]
Mooi! Namelijk geen zin om dingen te downloaden die ik (op dit moment) toch niet spelen wil
Heel duidelijkbram1984 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 16:27:
[...]
Als jij iets "koopt" dan hang dit gewoon definitief aan jouw account. Het zal je account een worst wezen of je dit wel of niet downloadt. Je schaft in principe een licentie aan die werkt binnen de periode dat jij lid bent. Dus weer wissen en later downloaden kan ook gewoon. Als jij een Playboy abo neemt en je leest deze niet, dan blijf je er desondanks gewoon de bezitter van.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
20 euro dat is de ps+ leden prijs inclusief season pass toch?BlackEyedAngel schreef op maandag 08 februari 2016 @ 16:40:
Hopelijk komt Driveclub snel weer in de aanbieding, heb de PS plus versie/demo nu al een beetje zitten spelen en zelfs als iemand die totaal geen fan is van racegames wil ik meer, en lekker voor tussendoor.
20 euro is dan wel niet veel maar ben gierig
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Als dat met de Season Pass is dan zou ik m nu kopen.BlackEyedAngel schreef op maandag 08 februari 2016 @ 16:40:
Hopelijk komt Driveclub snel weer in de aanbieding, heb de PS plus versie/demo nu al een beetje zitten spelen en zelfs als iemand die totaal geen fan is van racegames wil ik meer, en lekker voor tussendoor.
20 euro is dan wel niet veel maar ben gierig
Alstu!On_E schreef op maandag 08 februari 2016 @ 17:05:
[...]
Als dat met de Season Pass is dan zou ik m nu kopen.

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
ralph075 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 15:19:
[...]
Tip: daar kan je heel eenvoudig wikipedia voor gebruiken:
...
Je had het zelf ook al gevonden.... ik lees wel eerst even bij voor ik verder reageer...
Die wil je toch helemaal niet zienbram1984 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 17:40:
Dark Souls 3 openings cinematic. Erg veel zin in.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Typhone op 08-02-2016 18:27 ]
Scrooge NL
Tja een cinematic zal mij een biet zijn. Die is niet verrassender op mijn eigen TV. Gameplay daarentegen wil ik wel zelf ervaren en ontdekken. Ik ga niet de eerste 15 minuten oid kijken nee.dvdkiwi schreef op maandag 08 februari 2016 @ 18:09:
[...]
Die wil je toch helemaal niet zien
Ik kijk echt helemaal niks van DS3; wil verrast worden
[ Voor 20% gewijzigd door bram1984 op 08-02-2016 19:07 ]
Jep ga deze ook halen samen met firewatch.Theo27 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 18:49:
[video]
Toch maar gepreordered net. Kwaliteit is van zo'n hoog niveau in dit spel.
Nog meer liefhebbers ??
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
20 euro inderdaad maar voor ps+ leden 18 euroMartinspire schreef op maandag 08 februari 2016 @ 19:30:
Is er al bekend hoeveel Firewatch moet gaan kosten? Op steam is ie nu voor 17,99 te bestellen, maar iets zegt me dat het op PS4 gewoon 20 wordt
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Staat op mijn verlanglijstje! Samen met Rayman Legende overigens. Maar eerst Borderlands 2 uitspelen en dan Fallout 4. BorderlandsThe pre-sequel sla ik maar over denk ikTheo27 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 18:49:
[video]
Nog meer liefhebbers ??
Hmm, ik wist niet dat er een nieuwe Hitman aankwam (shame on me). Dus als je een pre-order plaatst kan je de beta spelen, hoe werkt dat dan als je hem wil annuleren?Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2016 @ 18:18:
Net Hitman voor de PS4 gepreordered.
Deze game lijkt me wel wat en elke preorder geeft gegarandeerd toegang
tot de beta die 12 februari gaat beginnen.
[video]
Als de beta toch niet gaat bevallen, annuleer ik de game.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Netjes. Vraag me af of bundel met een ps4 nog voordeel geeft, die heb ik ook nog nodig. Had met kerst mijn slag moeten slaan geloof ik, prijzen van de losse ps4 gaan alleen maar omhoog momenteel.bram1984 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 20:10:
PSVR gerucht: http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1181267
Headset voor 300 Dollar en gebundeld met cam en Move 428.
Wow, zou echt n no-brainer zijn voor mij. Cam heb ik, move op de kop getikt voor 2 tientjes, dus die psvr ja das wel een prijs waar ik absoluut mee kan leven. Hoop alleen dat Sony wat meer van hun media spread in de psvr laat zien, even naast de games.bram1984 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 20:10:
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Aankondiging blijkbaar gemist, maar ziet er goed uitTheo27 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 18:49:
[video]
Nog meer liefhebbers ??
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Zag die prijs eerder vandaag ook al voorbij komen. Als het inderdaad $/€300 wordt is het zeker een no-brainer. Afgelopen jaar ook al camera en moves voor tientjeswerk gescoord.martincm schreef op maandag 08 februari 2016 @ 21:21:
[...]
Wow, zou echt n no-brainer zijn voor mij. Cam heb ik, move op de kop getikt voor 2 tientjes, dus die psvr ja das wel een prijs waar ik absoluut mee kan leven. Hoop alleen dat Sony wat meer van hun media spread in de psvr laat zien, even naast de games.
Dat unravel, dank voor de tip, heb ik echt gemist ergens, maar lijkt me leuke game!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Verwijderd
Op de PS4 zelf kun je de game na de beta weer annuleren voordat ie uitkomt.Kecin schreef op maandag 08 februari 2016 @ 20:13:
Hmm, ik wist niet dat er een nieuwe Hitman aankwam (shame on me). Dus als je een pre-order plaatst kan je de beta spelen, hoe werkt dat dan als je hem wil annuleren?
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
XBL: MRE Inc
heel eerg eenvoudig, het enigse waar je wel op moet letten is dat als je de shell eraf wilt halen dat je oppast dat het niet achter blijft haken achter de L1 knop, bij mij brak toen het pinnetje eraf omdat ik iets te hard trokMRE-Inc schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 07:33:
Is de DS4 controller makkelijk in en uit elkaar te halen ? Een paar knoppen werken niet helemaal lekker meer. Lijkt alsof er wat vloeistof over heen is gegaan en sommige knoppen plakken nu, ook aan de onderkant. Iemand ervaringen ermee ?
nothing stops this train
Verwijderd
Kijk eens op YouTube. Staat er vol mee.MRE-Inc schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 07:33:
Is de DS4 controller makkelijk in en uit elkaar te halen ? Een paar knoppen werken niet helemaal lekker meer. Lijkt alsof er wat vloeistof over heen is gegaan en sommige knoppen plakken nu, ook aan de onderkant. Iemand ervaringen ermee ?
[ Voor 23% gewijzigd door bram1984 op 09-02-2016 09:19 ]
Klinkt te mooi om waar te zijnbram1984 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 20:10:
Verwijderd
NL is pas donderdag aan de beurt. Erg jammer. De savegames zijn gebonden aan regio toch? Anders haal ik ff de US digitale en verkoop ik m'n fysieke game wel.bram1984 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 10:05:
Zo Dying Light DLC zojuist uit de Store gevist en de download gestart. Vanavond eens even kijken wat de fuss is about.
https://untappd.com/user/OzzBier
EU is pas de 11e aan de beurt.Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 10:17:
Ik duik straks ook even in de store voor de Dying Light DLC.
Eerst even de 1.07 update voor Dying Light zelf downloaden.
Nou volgens mij heeft het niets met de savegames te maken, maar DLC is altijd regio gebonden ja. Met een EU versie van de game werkt niet de DLC uit de US Store.nickvanozzie schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 10:18:
[...]
NL is pas donderdag aan de beurt. Erg jammer. De savegames zijn gebonden aan regio toch? Anders haal ik ff de US digitale en verkoop ik m'n fysieke game wel.
Volgens mij is de enhanced edition het totaal pakket. Dus base game, the following en alle andere dlc's. Deze staat ook als full price in de store.bram1984 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 10:24:
[...]
EU is pas de 11e aan de beurt.
[...]
Nou volgens mij heeft het niets met de savegames te maken, maar DLC is altijd regio gebonden ja. Met een EU versie van de game werkt niet de DLC uit de US Store.
Vraag me trouwens af hoe dat zit met die Enhanced Edition. Volgens mij is dat gewoon een update voor mensen die de game al hebben. Benieuwd of dat automatisch gaat.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Verwijderd
Dan moet ik nog even geduld hebben met mijn NL Dying Light.bram1984 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 10:24:
EU is pas de 11e aan de beurt.
Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 10:38:
[...]
Dan moet ik nog even geduld hebben met mijn NL Dying Light.
Volgens onderstaande niet. Lijkt ook te kloppen aangezien hij wel in de US Store staat en niet in de EU Store.Koko71 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 10:49:
Dat geldt toch alleen voor de fysieke versie? . Digitaal is vanaf vandaag
[...]
bram1984 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 10:54:
[...]
Volgens onderstaande niet. Lijkt ook te kloppen aangezien hij wel in de US Store staat en niet in de EU Store.
Heb even verder zitten zoeken. Als je de originele game al hebt en je downloadt The Following, dan komt dan komen de Enhanced verbeteringen vanzelf mee.
[afbeelding]
Klopt, enhanced ed. staat op het moment in US store. De gewone DLC staat er nog niet. Dus nog even geduld. Ws rond een uurtje of 12.00, 13.00?bram1984 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 10:54:
[...]
Volgens onderstaande niet. Lijkt ook te kloppen aangezien hij wel in de US Store staat en niet in de EU Store.
Heb even verder zitten zoeken. Als je de originele game al hebt en je downloadt The Following, dan komt dan komen de Enhanced verbeteringen vanzelf mee.
[afbeelding]
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Het is de bedoeling dat je onder quotes reageert en niet erboven.Koko71 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 10:56:
Ja, je hebt gelijk, gelukkig destijds op US account gekocht..neem zo maar vrij denk ik![]()
[...]
De losse DLC staat in de US Store voor $ 20,00. Ik heb 'm daar al gehaald.Kartale schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 10:59:
[...]
Klopt, enhanced ed. staat op het moment in US store. De gewone DLC staat er nog niet. Dus nog even geduld. Ws rond een uurtje of 12.00, 13.00?
Die update van vanmorgen heeft al bounties toegevoegd, zoals ik net even kon zien. Ben benieuwd naar the following. Wordt goed ontvangen.
Bedoelde eigenlijk om dan de complete US digital te kopen op mn US account. Disk versie kan ik wel kwijt aan me broertje, die vermaakt zich daar dan weer prima mee.bram1984 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 10:24:
[...]
[...]
Nou volgens mij heeft het niets met de savegames te maken, maar DLC is altijd regio gebonden ja. Met een EU versie van de game werkt niet de DLC uit de US Store.
Vraag me trouwens af hoe dat zit met die Enhanced Edition. Volgens mij is dat gewoon een update voor mensen die de game al hebben. Benieuwd of dat automatisch gaat.
[ Voor 16% gewijzigd door El_V op 09-02-2016 11:13 ]
Als je de game in de US Store koopt, en daarna onder je normale account opstart, heb je kans dat de save opgepakt wordt. Tenzij de enhanced ook echt andere saves aanmaakt.nickvanozzie schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 11:11:
[...]
Bedoelde eigenlijk om dan de complete US digital te kopen op mn US account. Disk versie kan ik wel kwijt aan me broertje, die vermaakt zich daar dan weer prima mee.
Maar dan neem ik vast niet de progressie van mijn spel mee. Dat is dan weer niet de bedoeling.
Je hebt gelijk! Ik haal m nu ook binnen. Kon m via de PS4 niet vinden. Nu via de browser gedaan.De losse DLC staat in de US Store voor $ 20,00. Ik heb 'm daar al gehaald.
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Das mij net ff wat te onzeker. Is toch $49 bij elkaar. En de koop ontbinden zit er niet in.Scrisissszzz schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 11:14:
[...]
Als je de game in de US Store koopt, en daarna onder je normale account opstart, heb je kans dat de save opgepakt wordt. Tenzij de enhanced ook echt andere saves aanmaakt.
Eerst wel, maar nu niet meerEl_V schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 11:12:
nog even.. http://www.arewethere.yt/Firewatch/34462.htm#.Vrm7Y_nhAuU
hopelijk morgen ook snel beschikbaar en ps store
Kijk ff naar de backup functie van je PS4. Dan worden gewoon alle profielen en savegames naar de USB gekopieerd. In 1 lange...ik herhaal lange keerralph075 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 10:41:
Pfff.... als ik savegames en profiles wil opslaan op USB, moet ik dan echt 1-voor-1 alle games apart naar de usb kopiëren? Wat omslachtig...
If so, kan ik er dan in principe vanuit gaan, als automatisch uploaden aan staat, dat de online savegames en profiles een exacte kopie zijn van de lokale opslag? Dan ga ik niet met een USB stick lopen klooien.
Ah zo. Ja dat is een goede vraag. Misschien weet user ASN dit? Dat is de expert op dit gebied. Een vlugge blik op Google leert mij dat savegames regio gebonden zijn, dus ik zou het risico niet nemen.nickvanozzie schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 11:11:
[...]
Bedoelde eigenlijk om dan de complete US digital te kopen op mn US account. Disk versie kan ik wel kwijt aan me broertje, die vermaakt zich daar dan weer prima mee.
Maar dan neem ik vast niet de progressie van mijn spel mee. Dat is dan weer niet de bedoeling.
Dat foutje van vorig jaar toen je de season pass voor $ 20 kon kopen en dan het hele spel + season pass kreeg is toch wel een goeie aankoop geweest zo achterafbram1984 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 11:09:
De losse DLC staat in de US Store voor $ 20,00. Ik heb 'm daar al gehaald.
Dus toch wel, dat we die verbeteringen krijgen zonder The Following te moeten kopen?nickvanozzie schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 11:17:
[...]
Begreep trouwens dat de enhanced update nu wel al gewoon binnen komt bij NL gebruikers. Dat zit dus niet aan The Following vast.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Wat voor problemen dan? Bij mij werkt het vanaf het begin vlekkeloos. Nu is het wel zo dat ik nooit in de app zelf kom en alleen Spotify connect gebruik via de Iphone of Ipad. Ben er nog steeds blij mee, want ik heb nu altijd eigen muziek aan met sportgames en bij GTA online.Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 09:06:
De Netflix app heeft een update gehad vannacht op de PS4.
Ik wacht trouwens nog steeds op een update voor de Spotify app op de PS4.
Er zijn nog kleine problemen mee en de laatste update is van midden 2015.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq