Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-11 13:39
Gaat, denk ik, om het milieu.

Nickname does not reflect reality

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 13:34
Ik denk dat een playstation maken veel en veel meer energie heeft gekost dan de besparing die een zuinigere playstation oplevert :+

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11:15
Even snel een vraagje over onderhoud van de controller. Wat is het beste om je controller schoon te maken, kan ik daar gewoon alcohol voor gebruiken?

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-11 16:32
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:51:
[...]

Vooral om dat de slim energie zuiniger gaat worden en stiller.

Ik ben dan ook erg energie bewust de laatste paar jaren.

Ik heb nu de cuh 1200 daarom, dus over anderhalf jaar een slim lijkt mij perfect.
Ik meen mij te herrineren dat ten tijde van de PS3 de slim versie minder dan de helft aan energie gebruikte tegenover de eerste versie PS3. Nu is natuurlijk niet te zeggen of dat bij de PS4 ook het geval zal zijn. Ik weet wel, voor het geld hoef je het niet te doen, zal misschien over een paar tientjes per jaar gaan.

Als je het voor het milieu doet bedenk dan, zoals Sluw aangeeft dat het ding ook geproduceerd moet worden.Verder mag je het natuurlijk helemaal zelf weten :)

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-11 16:32
Lasmibalsingh schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:40:
Even snel een vraagje over onderhoud van de controller. Wat is het beste om je controller schoon te maken, kan ik daar gewoon alcohol voor gebruiken?
Hoe smerig is deze dan wel niet? Ik gebruik gewoon af en toe een vochtige doek, werkt prima.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11 17:22

spaceboy

Op grote hoogte

Zag vanmorgen bij het ontbijt op IGN een review van Darkest Dungeon. Zag er erg tof uit. Maaruh, in de PSN Store kan ik er niets van terugvinden. Is dit weer een US feestje ofzo?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Lasmibalsingh schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:40:
Inderdaad wat superkanjo schrijft:
Superkanjo schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:42:
[...]

Hoe smerig is deze dan wel niet? Ik gebruik gewoon af en toe een vochtige doek, werkt prima.
Of eventueel een schoonmaakdoekje: http://kassa.vara.nl/nieuws/test-schoonmaakdoekjes :+

Maar meer dan dat is echt niet nodig (of zou niet nodig hoeven zijn).
spaceboy schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:43:
Zag vanmorgen bij het ontbijt op IGN een review van Darkest Dungeon. Zag er erg tof uit. Maaruh, in de PSN Store kan ik er niets van terugvinden. Is dit weer een US feestje ofzo?
Even US account aanmaken, als het echt niet hier beschikbaar komt..
Is geen US, maar een PC-feestje, zoals hieronder blijkt. Nog even geduld dus ;)
Elysi schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:59:
[...]

Het is een PC feestje, maar hij komt nog naar de PS4.

[ Voor 31% gewijzigd door ralph075 op 05-02-2016 11:09 ]

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Er zijn geen 2TB SDHD schijfjes ofwel? 1 TB ben ik bang dat het net te weinig zal zijn.

PSN: Alvanosa

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-11 13:39
Alvanosa schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:53:
Er zijn geen 2TB SDHD schijfjes ofwel?
Die zijn er zeer zeker. Alleen wellicht fysiek iets te groot voor de PS4.

Nickname does not reflect reality

• Alvanosa
  • Laatst online: 22-09 18:48
Brad Pitt schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:54:
[...]

Die zijn er zeer zeker. Alleen wellicht fysiek iets te groot voor de PS4.
Ja die in de PS4 passen niet voor desktop. ;)

PSN: Alvanosa

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
spaceboy schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:43:
Het is een PC feestje, maar hij komt nog naar de PS4.

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-11 12:48
Erapaz schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 18:59:
Ik ben op zoek naar een fatsoenlijkere manier om draadloos een koptelefoon met mijn PS4 te gebruiken, want via de controller valt het toch tegen qua geluidskwaliteit.
Ik zie nu 2 opties:
1) Mijn receiver heeft Dolby headphone wat voor mij persoonlijk prima werkt in het overbrengen van surround sound naar een stereo koptelefoon. Ik overweeg een aptx Bluetooth dongle te kopen en hierop aan te sluiten. Gaat dit werken of verwacht de dongle een lijnuitgang? Hoe zit het met latency?
2 ) Het schijnt mogelijk te zijn een usb Bluetooth dongle in de ps4 te prikken en zo te verbinden met een koptelefoon. Heb ik dan nog surround geluid of is dit puur stereo? Linkje: https://m.reddit.com/r/PS...d_bluetooth_headset_on_a/

Ik weet dat een stereo hoofdtelefoon geen echt 5.1 / 7.1 geluid geeft. Vanwege de plaatsing op de oren is de plaatsing van het geluid echter wel heel goed. Luister bijvoorbeeld maar eens naar dat mp3tje waarbij het lijkt of je bij de kapper zit en allerlei geluiden om je heen hoort.

Als iemand nog een goede Bluetooth koptelefoon weet hoor ik het ook graag.
Je vind het geluid via de controller tegenvallen en wil dan overstappen naar een bluetooth koptelefoon. Nu ben ik niet zo kritisch, maar wat ik heb ervaren met blutooth, is dat de kwaliteit over blutooth door de beperkte bandbreedte toch minder is dan bijvoorbeeld via wifi.

Bij blutooth heb ik het gevoel dat er een soort hiss op de lijn komt.

Je kan met dongles en weet ik veel wat klooien, maar koop dan gewoon voor 80 euro de sony wireless 2.0. prima ding voor het geld.

Hop,hop,hop!

Verwijderd

Wat me wel opvalt, en wat ik zeer vreemd vind.

World of tanks is een Free to Play game, tot 30 mensen in een lobby.
Heb nu zo'n 200 potjes gespeeld, en geen enkele lag, maar dan geen enkele lag....

Een groot spel zoals C.o.D of Battlefield, zit op de consoles VOL met lag en problemen..
Vreemd....

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:22
16 euro (of zelfs dollar?!) is wel een heel mooi prijsje voor Pcars....twijfel twijfel (then again nog zat ongespeelde games, inc driveclub voor als uw racing behoeftes...en bijna sf5...)

10 second ninja DONE

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-11 21:27
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 14:53:
Wat me wel opvalt, en wat ik zeer vreemd vind.

World of tanks is een Free to Play game, tot 30 mensen in een lobby.
Heb nu zo'n 200 potjes gespeeld, en geen enkele lag, maar dan geen enkele lag....

Een groot spel zoals C.o.D of Battlefield, zit op de consoles VOL met lag en problemen..
Vreemd....
Je haalt wat dingen door elkaar. Ten eerste heeft WOT gewoon prima netcode die daarbij lag ook aardig kan compenseren. Niet in de laatste plaats omdat die game al aardig wat jaren bestaat en een COD of BF elk jaar weer vanaf 0 begint. (of bijna 0). Maar denk vooral niet dat het nooit mis gaat bij WOT.

Verder zijn games als COD en BF qua grootte en dingen die gebeuren, wat ingewikkelder en sneller. Klinkt misschien raar met die miljoenen combinaties met tanks en onderdelen, maar dat is gewoon zo. Er zijn bij shooters iets meer variabelen.
Verder hebben COD en BF niet de beste netcodes van de wereld. BF4 werkt mijns inziens nu ook beter dan Hardline bijvoorbeeld, maar nog steeds niet geweldig.

Netcodes van oude shooters waren vaak ook beter, maar games zijn veel complexer geworden dan dat. En het moet allemaal maar sneller en sneller. WOT is in principe een redelijk trage game. Dat scheelt al enorm.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Martinspire schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 15:05:
[...]

Je haalt wat dingen door elkaar. Ten eerste heeft WOT gewoon prima netcode die daarbij lag ook aardig kan compenseren. Niet in de laatste plaats omdat die game al aardig wat jaren bestaat en een COD of BF elk jaar weer vanaf 0 begint. (of bijna 0). Maar denk vooral niet dat het nooit mis gaat bij WOT.

Verder zijn games als COD en BF qua grootte en dingen die gebeuren, wat ingewikkelder en sneller. Klinkt misschien raar met die miljoenen combinaties met tanks en onderdelen, maar dat is gewoon zo. Er zijn bij shooters iets meer variabelen.
Verder hebben COD en BF niet de beste netcodes van de wereld. BF4 werkt mijns inziens nu ook beter dan Hardline bijvoorbeeld, maar nog steeds niet geweldig.

Netcodes van oude shooters waren vaak ook beter, maar games zijn veel complexer geworden dan dat. En het moet allemaal maar sneller en sneller. WOT is in principe een redelijk trage game. Dat scheelt al enorm.
Njaah een trage game ..
Ja en nee...

Op hogere tiers moet je echt Targets raken van een vierkante CM op de tank, met ook maar de kleinste vorm van lag is dat onmogelijk.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:30
ralph075 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:54:
Gisteren 2 controller voor 4 tientjes binnen gesleept in een veiling. Wel met versleten pookjes, maar die heb ik inmiddels in China besteld.
Binnenkort eindelijk met 4 tegelijk op de bank spelen, kijk er nu al naar uit.
Een PS4 DS4 controller kost nu € 57,50 met verzending en met de kortingscode bij Wehkamp. Ik snap dat het € 17,50 scheelt, maar je moet dan nog pookjes kopen en mist een jaar garantie. Plus je weet niet zeker of er vloeistof over de controller is geknoeid. Het lijkt mij veel gedoe voor effectief € 15,00 minder.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• ralph075
  • Niet online
Jumpman schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 15:23:
[...]

Een PS4 DS4 controller kost nu € 57,50 met verzending en met de kortingscode bij Wehkamp. Ik snap dat het € 17,50 scheelt, maar je moet dan nog pookjes kopen en mist een jaar garantie. Plus je weet niet zeker of er vloeistof over de controller is geknoeid. Het lijkt mij veel gedoe voor effectief € 15,00 minder.
Daar heb je helemaal gelijk in..... als je over prijs per stuk of over 1 controller praat... ;)
Ik heb 2 DS4 controllers samen voor €40 gescoord. In China voor nog eens €10 onderdelen besteld (thumbsticks, buttons, conductive button pads en een tear down repair kit).
Alles bij elkaar heb ik straks 2 DS4 controllers voor samen €50 in plaats van €115. Dat vind ik de moeite (en de gok) wel waard.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:09
Jumpman schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 15:23:
[...]

Welke kortingscode? Die €7,50 "fashion" werkt ook enkel bij kleding. Of is er nog een andere code in omloop?
basset schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 14:29:
[...]

Je vind het geluid via de controller tegenvallen en wil dan overstappen naar een bluetooth koptelefoon. Nu ben ik niet zo kritisch, maar wat ik heb ervaren met blutooth, is dat de kwaliteit over blutooth door de beperkte bandbreedte toch minder is dan bijvoorbeeld via wifi.

Bij blutooth heb ik het gevoel dat er een soort hiss op de lijn komt.

Je kan met dongles en weet ik veel wat klooien, maar koop dan gewoon voor 80 euro de sony wireless 2.0. prima ding voor het geld.
Die tijd zijn de goede bluetooth headsets al weer voorbij hoor. Als je boven de €150,- gaat kijken en er op let dat ze APTX ondersteunen dan is het goed te doen. (moet de bron dat ook ondersteunen natuurlijk).

Heb mijn vriendin een Plantronic Sense gegeven met de kerst en natuurlijk hoor ik wel verschil met de koptelefoons die ik heb, maar dat zit hem eerder in de kleine speakers dan in het Bluetooth verhaal. Met draad blijft het beste, maar het is zo onhandig :)

[ Voor 49% gewijzigd door Beakzz op 05-02-2016 15:39 ]

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-11 17:18

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Sagat schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 14:54:
16 euro (of zelfs dollar?!) is wel een heel mooi prijsje voor Pcars....twijfel twijfel (then again nog zat ongespeelde games, inc driveclub voor als uw racing behoeftes...en bijna sf5...)
Waar zie je project cars voor €16,-?

• Beakzz
Tweakarim schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 16:35:
[...]

Waar zie je project cars voor €16,-?
US PSN store. NFS is daar $20 (of $23 deluxe) en nog meer EA spellen (recente) rond de $23.

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-11 17:18

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Beakzz schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 16:36:
[...]

US PSN store. NFS is daar $20 (of $23 deluxe) en nog meer EA spellen (recente) rond de $23.
Das geen geld. Ga gelijk uitvogelen hoe ik aankopen doe uit de US psn.

• Beakzz
Tweakarim schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 16:39:
[...]

Das geen geld. Ga gelijk uitvogelen hoe ik aankopen doe uit de US psn.
Genoeg over te vinden op google en gewoon in 90210 gaan wonen :p Zelf haal ik altijd tegoed bij Offgamers.com.

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:12
iemand een idee hoe lang de hdmi kabel is die standaard geleverd word bij de ps4? ik wou vandaag kijken bij familie maar die hebben het allemaal zo ingebouwd dat ik niet bij de kabel kon :)

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-11 22:07
joey82 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 18:36:
iemand een idee hoe lang de hdmi kabel is die standaard geleverd word bij de ps4? ik wou vandaag kijken bij familie maar die hebben het allemaal zo ingebouwd dat ik niet bij de kabel kon :)
uhm, heb t niet opgemeten maar schat zo'n 100-150cm, denk 120 8)

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Multiplayer arena shooter H1Z1: King of the Kill announced for PS4. Find out more:

Klik Hier voor meer Info

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CaeDPo7UcAA7Avy.jpg

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 21:19
Fijn, ga je je PS+ 1jaar verlengen, krijg je een foutmelding op de PS4 en is het niet verlengt. Probeer je het nog een keer waarna het is gelukt. 1 uur later krijg je ineens twee bevestigingen en wordt er zomaar €100,- afgeschreven..

Morgen even Sony bellen.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• maukoo
  • Laatst online: 15-11 00:56
[...]

Krijg steeds een foutmelding als ik mijn paypal wil koppelen.

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-11 20:29
maukoo schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 20:30:
[...]

Krijg steeds een foutmelding als ik mijn paypal wil koppelen.
Ik heb meerdere malen gelezen dat je geen Europese PayPal kan koppelen aan je Amerikaanse PSN account.
Je zal via één van de websites die genoemd is, of googlen, een PSN tegoedkaart moeten kopen. Of natuurlijk een prepaid creditcard.

PSN: Redrafted

Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 19:17:
PlayStation Europe ‏

Multiplayer arena shooter H1Z1: King of the Kill announced for PS4. Find out more:

Klik Hier voor meer Info

[afbeelding]
Zit al een tijdje te wachten op h1z1, het idee van deze spin off is hetzelfde als de hunger games, erg leuk met een team. Het speelt een beetje als een goedkope versie van the division.
Nieuwevolger schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 22:05:
[...]

Zit al een tijdje te wachten op h1z1, het idee van deze spin off is hetzelfde als de hunger games, erg leuk met een team. Het speelt een beetje als een goedkope versie van the division.
Ik vind dit helemaal niks. Ze hebben H1Z1 echt gehypet toen met de aankondiging de eerste keer. Vervolgens is het dood en dood stil. Komen ze opeens met een release aankondiging, van een game mode van H1Z1. Wie de F&CK zit daar nou op te wachten?? En dan ook NIKS zeggen over H1Z1. Bij mij is de hype dan ook compleet weg.... Denk ook niet dat het wat gaat worden op de PS4 als ik de livestreams zo zie.

Het is wachten op een developer die met een degelijke survival mmo komt op de PS4. Wie weet wordt DayZ wat.... Hoewel ARK me ook tof lijkt, zeker omdat die PS VR gaat ondersteunen.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• maukoo
  • Laatst online: 15-11 00:56
Xerox schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 20:31:
[...]

Ik heb meerdere malen gelezen dat je geen Europese PayPal kan koppelen aan je Amerikaanse PSN account.
Je zal via één van de websites die genoemd is, of googlen, een PSN tegoedkaart moeten kopen. Of natuurlijk een prepaid creditcard.
Ahhh oke. Duidelijk. Zo ver was ik nog niet gekomen. Een tegoedkaart it is dan. Thanks.
[...]
Niet doen. NFS is hooguit 10-15 euro waard.
Zonder twijfel de meest slechte NFS die ik ooit gespeeld heb.
Zelfs Pro Street was beter :X

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Beakzz
dvdkiwi schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 10:26:
[...]

Hehe ik heb zelf nog even een review gekeken om me te herinneren wat ik zo slecht vond in de beta. Was heel dat cultuurtje in de tussenfilmpjes vergeten bv. :)

• Martinspire
[...]

Dat is toch die recente NFS? Die was toch wel prima? Het heeft niet de vibe die underground ook had, maar speelt best prima hoor. Maar na een weekendje gamen ben je er wel klaar mee. Online voegt helemaal niks toe en cops zijn ook niet leuk

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 06-02-2016 11:45 ]

De handling en physics zijn erg, erg slecht, zelfs voor een arcade game. Zelfs in GTA rijden de wagens beter. Wat een misser.

[ Voor 186% gewijzigd door Superkiwi op 07-02-2016 09:33 ]

Verwijderd

PlayStation NL ‏

4 uoıʇɐʇsʎɐld ɹooʌ ɹɐɐqƃɾıɹʞɹǝʌ nu ɟɐuɐʌ ¡pǝɹǝʇsɐɯǝɹ ɥsnɹ ʎʇıʌɐɹƃ uı doʞ u,z do plǝɹǝʍ ǝp ʇǝz

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CaiVN_6UEAQXqNY.jpg

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-11 23:50
Gravity Rush blijft een leuk spelletje :), weet alleen niet of de PS4 versie nu zoveel beter is dat ik het spel nog een keer ga kopen. Het was leuk om een keer te spelen en was een unieke ervaring op dat moment maar op een gegeven moment was het wel genoeg geweest :).

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:59
Zijn er meer mensen die problemen hebben met PayPal icm de PS Store? Het werkte een maand geleden prima, maar hij geeft nu steeds een error bij betalen. Ik moet ineens een creditcard koppelen aan mijn Paypal account.

Weet er verder nog iemand een goede Bomberman kloon niet zijnde Bombing Buster's?

[ Voor 12% gewijzigd door peppie71 op 07-02-2016 08:36 ]

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
[...]

Ik vond het juist de geweldigste NFS game sinds jaren! _/-\o_
0xrubennft schreef op zondag 07 februari 2016 @ 08:54:
[...]
Ik vond het juist de geweldigste NFS game sinds jaren! _/-\o_
Dan heb jij al jaren geen NFS meer gespeeld :+
Serieus?
De besturing, de "physics", de AI, de tenenkrommende filmpjes, de graphics... het is het allemaal gewoon niet.
Het sfeertje is tof hoor, met de altijd natte wegen waar de stadsverlichting mooi op reflecteert. Het geeft altijd een mooie oranje gloed en welke kleur besluiten ze dan om afritafscheidingen te maken..... juist, oranje :F

Ik heb lang geleden speciaal een PlayStation 2 gekocht toen NFS Underground uit kwam en sindsdien alle NFSpeeds gespeeld, maar dit is zonder twijfel de allerslechtste. Zelfs Pro Street was beter.

JorisTheWise schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 21:42:
Gravity Rush blijft een leuk spelletje :), weet alleen niet of de PS4 versie nu zoveel beter is dat ik het spel nog een keer ga kopen. Het was leuk om een keer te spelen en was een unieke ervaring op dat moment maar op een gegeven moment was het wel genoeg geweest :).
Ik wacht op deel 2, maar deel 1 is zeker tof voor iedereen die 'm nog niet kent.

• ralph075
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 16:08:
[...]
Inderdaad, als er een disk rond de €80 komt ga ik er ook voor.
Tip: Bij bol.com is ie alleen vandaag in de aanbieding voor €85:
https://www.bol.com/nl/p/...jf-zwart/9200000042865289

Het is alleen wel de versie die:
Beakzz schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 15:42:
[...]
Let er wel op dat die een stuk vervelender open te maken is en de case er waarschijnlijk niet meer uit ziet als je de originele schijf daar weer in stopt.
Dus twijfel nog een beetje. Zou wel prettig zijn als ik de schijf uit de PS4 netjes in de case zou kunnen gebruiken...

Edit: komende week ook bij Mediamarkt voor €85, zie ik net in de folder.

[ Voor 4% gewijzigd door ralph075 op 07-02-2016 10:38 ]

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
ralph075 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 10:15:
[...]

Tip: Bij bol.com is ie alleen vandaag in de aanbieding voor €85:
https://www.bol.com/nl/p/...jf-zwart/9200000042865289

Het is alleen wel de versie die:

[...]

Dus twijfel nog een beetje. Zou wel prettig zijn als ik de schijf uit de PS4 netjes in de case zou kunnen gebruiken...
Thnx voor de heads up! Zal er eens over denken. Heb net mn ps4 opgeschoond met alle plus games dus mss kijk ik t nog ff aan... :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
bram1984 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 09:49:
[...]

Ik wacht op deel 2, maar deel 1 is zeker tof voor iedereen die 'm nog niet kent.
Binnenkort ook maar even aanschaffen, ik ben wel blij met die remasters aangezien ik de vorige generatie een xbox 360 had.

To dare is to do

• ralph075
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op zondag 07 februari 2016 @ 10:36:
Thnx voor de heads up! Zal er eens over denken. Heb net mn ps4 opgeschoond met alle plus games dus mss kijk ik t nog ff aan... :)
Opschonen had ik afgelopen week ook gedaan, toen was er weer 88GB vrij. Inmiddels is daar CoD:BO3 bijgekomen. Vanmiddag komt Just Cause 3 er ook nog bij, dus dan is de schijf weer ver vol...

Schijf is gelukkig hele week bij Mediamarkt ook in de aanbieding, dus heb geen haast om het vanmiddag direct bij bol te bestellen.

[ Voor 13% gewijzigd door ralph075 op 07-02-2016 11:27 ]

Slaapje schreef op zondag 07 februari 2016 @ 11:21:
[...]

Binnenkort ook maar even aanschaffen, ik ben wel blij met die remasters aangezien ik de vorige generatie een xbox 360 had.
Bedenk wel dat dit een Vita game is. Deze was er dus niet op de PS3. Maar uit de reviews begrijp ik dat de besturing erg goed is overgezet en de graphics fraai en soepel lopen.

De gameplay is best wel vet. Je kan met een druk op de knop gewichtloosheid creëren en bijvoorbeeld weer op een muur landen, wat dan voor jou de vloer is. Erg apart.

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-11 15:05
Knoop doorgehakt en besteld:
-Playstation 4 + CoD Black Ops samen voor 333,00 EUR
-Fallout 4
-Batman
-Sony headset

Maandag ophalen, zal de rest van de week de deur wel niet uitkomen...

Kijk heel erg uit naar The Division ook, lijkt me echt een heel gaaf spel!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-11 07:46
addictive schreef op zondag 07 februari 2016 @ 13:00:
Knoop doorgehakt en besteld:
-Playstation 4 + CoD Black Ops samen voor 333,00 EUR
-Fallout 4
-Batman
-Sony headset

Maandag ophalen, zal de rest van de week de deur wel niet uitkomen...

Kijk heel erg uit naar The Division ook, lijkt me echt een heel gaaf spel!
Gedeliciteerd! Waar heb je besteld?

• addictive
jaspov schreef op zondag 07 februari 2016 @ 13:23:
[...]

Gedeliciteerd! Waar heb je besteld?
Ik woon in Duitsland en heb het hier via een online aanbieding bij Mediamarkt besteld en ga het maandag hier in Berlijn even ophalen :)

Zojuist ook een pre-order geplaatst voor The Division, was zo onder de indruk van de gameplay filmpjes die ik heb zitten kijken (lijkt me echt een heerlijke game om met vrienden online te spelen en je dood te lachen).
Zag dat je met de pre order er een aantal leuke goodies bij krijgt:

Afbeeldingslocatie: http://drh1.img.digitalriver.com/DRHM/Storefront/Company/ubi/images/screenshots/TCTD_GER_screenshot.jpg

En gratis express delivery ook nog eens :)
addictive schreef op zondag 07 februari 2016 @ 13:27:
[...]
Ik woon in Duitsland en heb het hier via een online aanbieding bij Mediamarkt besteld en ga het maandag hier in Berlijn even ophalen :)

Zojuist ook een pre-order geplaatst voor The Division, was zo onder de indruk van de gameplay filmpjes die ik heb zitten kijken (lijkt me echt een heerlijke game om met vrienden online te spelen en je dood te lachen).
Zag dat je met de pre order er een aantal leuke goodies bij krijgt:

[afbeelding]

En gratis express delivery ook nog eens :)
Mag toch hopen dat je wel een uur of 15 in de beta gepompt hebt. Ubisoft games blind pre-orderen is niet het slimste dat je nu momenteel kan doen.

• Martinspire
bram1984 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 14:16:
[...]

Mag toch hopen dat je wel een uur of 15 in de beta gepompt hebt. Ubisoft games blind pre-orderen is niet het slimste dat je nu momenteel kan doen.
Kijk hem haten dan. En alleen maar omdat je in de gigahype van Watchdogs bent gestapt. Pfff.
AC Syndicate was prima, R6S was prima en de beta's van The Division waren ook prima. Beetje raar om het dan zo cynisch te bekijken imo.
En stiekem was Watchdogs ook een prima game, maar men deed daar alsof het GTA x 100 was. Als je echter even kijkt naar wat er is opgeleverd zonder de poeha ervoor mee te nemen, dan is het gewoon een prima game.

[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 07-02-2016 14:51 ]

Verwijderd

Martinspire schreef op zondag 07 februari 2016 @ 14:50:
[...]

Kijk hem haten dan. En alleen maar omdat je in de gigahype van Watchdogs bent gestapt. Pfff.
AC Syndicate was prima, R6S was prima en de beta's van The Division waren ook prima. Beetje raar om het dan zo cynisch te bekijken imo.
En stiekem was Watchdogs ook een prima game, maar men deed daar alsof het GTA x 100 was. Als je echter even kijkt naar wat er is opgeleverd zonder de poeha ervoor mee te nemen, dan is het gewoon een prima game.
Alleen Watch dogs?

Ben je de faal van een Unity vergeten?
Elke far cry game in de reeks zijn complete kopieën .
The crew wat uiteindelijk een complete faal is geworden.

Ik ben een grote fan van Ubisoft games, laat ik dat eerst zeggen.
MAAR de laatste jaren was het geld belangrijker dan de kwaliteit.
Ikmoet ergens mijn frustratie kwijt ;(
Need For Speed is waarschijnlijk het meest frustrerende spel dat ik ooit gespeeld heb.
Wat ontzettend veel onverklaarbare bullshit gebeurt er in die game zeg ;(
Dat ze het zó hebben kunnen verpesten :/

[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 07-02-2016 15:12 ]

• Martinspire
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2016 @ 14:56:
[...]

Alleen Watch dogs?

Ben je de faal van een Unity vergeten?
Elke far cry game in de reeks zijn complete kopieën .
The crew wat uiteindelijk een complete faal is geworden.

Ik ben een grote fan van Ubisoft games, laat ik dat eerst zeggen.
MAAR de laatste jaren was het geld belangrijker dan de kwaliteit.
Far Cry 4 als game was dik in orde anders? Unity was idd bagger begin, maar vooral op PC. Op consoles viel het ook nog wel mee (alleen wat framedrops). Overige bugs waren er maar heel af en toe. Niet extreem oid. Op PC ja, maar dit is het PS4 topic.

Martinspire schreef op zondag 07 februari 2016 @ 14:50:
[...]

Haten? Nee hoor. Ik heb de beta gespeeld. Aardige game, maar niet bijzonder. Dat pakket ziet er aan de prijs uit, dus vergeef me dat ik niet helemaal snap dat je die gaat bestellen als je zelfs de beta niet gespeeld hebt. Het is ook nog eens een nieuwe IP. Dus ja, dat jij pre-orderen van games die je niet kent aanmoedigt, moet je zelf weten. Wat maakt het op den duur ook uit wat je op de markt gooit, mensen pre-orderen toch wel. d:)b

En ik heb Watch Dogs voor een paar tientjes van Marktplaats geplukt en dezelfde dag nog voor dezelfde prijs doorverkocht. Waar ben ik precies ingetrapt? Mijn geld hebben ze daar niet voor gekregen hoor. Ik vind het een regelrecht wanproduct.

Far Cry 4 is de laatste Ubi game die ik heb uitgespeeld, maar ook die formule lijkt echt compleet de verkeerde kant op te gaan. Primal zal ik alleen gratis proberen. Ik heb geen behoefte om een holbewoner te spelen. Deel 4 was vermakelijk maar voegde vrij weinig toe en is sowieso minder dan deel 3. AC is ook niets meer. 'Hier heb je een stad, zo ziet de game er de rest van je playthrough uit, en ook je vijanden zijn eenheidsworst, veel plezier'. Unity goed op de consoles? Als je je niet stoort aan NPC's die 2 meter voor je neus verschijnen (niet overdreven, ik heb de game recentelijk geprobeerd op de PS4) misschien.

• addictive
bram1984 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 14:16:
[...]

Nope, puur afgaand op alles wat ik so far heb gezien. En deze pre-order is niet duurder dan de normale game in de winkel.
Denk wel dat ik nog naar de Gold-versie ga, ivm de downloadable content van het komende jaar :)

Daar komt nog eens bij dat mijn laatste console een PS2 was, dus ik heb sowieso al jaren niet meer gegamed en zal misschien ook wat sneller onder de indruk zijn dan een ander ;)

[ Voor 15% gewijzigd door addictive op 07-02-2016 15:37 ]

• Martinspire
bram1984 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 15:31:
[...]

Haten? Nee hoor. Ik heb de beta gespeeld. Aardige game, maar niet bijzonder. Dat pakket ziet er aan de prijs uit, dus vergeef me dat ik niet helemaal snap dat je die gaat bestellen als je zelfs de beta niet gespeeld hebt. Het is ook nog eens een nieuwe IP. Dus ja, dat jij pre-orderen van games die je niet kent aanmoedigt, moet je zelf weten. Wat maakt het op den duur ook uit wat je op de markt gooit, mensen pre-orderen toch wel. d:)b
Het lijkt me dat je aan de video's van de beta ook al wel genoeg kunt zien. Plus er is middels video's en fora al wel genoeg over bekend. Helemaal blind ga je er nu echt niet meer in. En dat jij een game niet bijzonder vindt (overigens ook knap), maakt dat nog niet meteen voor iedereen zo.
En ik heb Watch Dogs voor een paar tientjes van Marktplaats geplukt en dezelfde dag nog voor dezelfde prijs doorverkocht. Waar ben ik precies ingetrapt? Mijn geld hebben ze daar niet voor gekregen hoor. Ik vind het een regelrecht wanproduct.
Regelrecht wanproduct is weer zo zwaar overdreven. Prima als het niet je ding is, maar als game was ie prima in orde. Solide graphics, prima verhaal, beetje 13 in een dozijn karakters, maar niet pertinent slecht. Misschien een herhaling van oefeningen, maar niet slecht.
Wederom: jij vind dat zo, maar je presenteert het als feit (of overdrijft gigantisch). Wat wel apart is, want ik zie het je vaker doen. Als het je niet bevalt of niet je ding is, dan is een game slecht, maar als jij een game goed vind en iemand anders vind er niks aan, dan is die persoon gek.
Far Cry 4 is de laatste Ubi game die ik heb uitgespeeld, maar ook die formule lijkt echt compleet de verkeerde kant op te gaan. Primal zal ik alleen gratis proberen. Ik heb geen behoefte om een holbewoner te spelen. Deel 4 was vermakelijk maar voegde vrij weinig toe en is sowieso minder dan deel 3. AC is ook niets meer. 'Hier heb je een stad, zo ziet de game er de rest van je playthrough uit, en ook je vijanden zijn eenheidsworst, veel plezier'. Unity goed op de consoles? Als je je niet stoort aan NPC's die 2 meter voor je neus verschijnen (niet overdreven, ik heb de game recentelijk geprobeerd op de PS4) misschien.
Prima, jij hebt er niks mee en kunt wat bugs niet vergeven, maar dat maakt een game nog niet meteen slecht. Bugs maken een game nog niet meteen slecht (mogelijk hinderlijk om te spelen, maar het is dan niet de gameplay die slecht is, het zit slecht aan elkaar).

Overigens ben je niet de enige die enkele games als slecht kenmerkt, terwijl er speltechnisch weinig mis mee is, maar je bent wel 1 van de weinigen die telkens dergelijke meningen als feiten presenteert, gigantisch overdrijft en geen tegenspraak erover duld.

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-11 18:33
Ik moet wel toegeven dat AC Syndicate niet alles is. Ik heb deze game zojuist uitgespeeld en was eigenlijk gedurende de laatste missies wel blij dat het klaar was. Het was zoveel van hetzelfde... De omgeving etc is subliem maar de gameplay (combat systeem en de missies) zijn zo erg herhaling...
Dat kun je Martin niet wijs maken. Goed dat je nergens "ik vind" bij zet, want ook dan presenteer je het volgens hem als feit. Heeft dus geen enkele zin.
addictive schreef op zondag 07 februari 2016 @ 15:36:
[...]

Nope, puur afgaand op alles wat ik so far heb gezien. En deze pre-order is niet duurder dan de normale game in de winkel.
Denk wel dat ik nog naar de Gold-versie ga, ivm de downloadable content van het komende jaar :)

Daar komt nog eens bij dat mijn laatste console een PS2 was, dus ik heb sowieso al jaren niet meer gegamed en zal misschien ook wat sneller onder de indruk zijn dan een ander ;)
Ah okay. Het ziet er echt uit als een 100+ Euro pakket.

Waarom heb je de beta niet gedaan, als ik vragen mag?

Hopelijk vind je het tof. Ik zou wel aanraden met vrienden te spelen.

[ Voor 70% gewijzigd door bram1984 op 07-02-2016 16:50 ]

The division beta was gewoon goed hoor, je moet alleen wel met andere spelen anders blijft er weinig bijzonders over.

• addictive
bram1984 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 16:48:
Dat kun je Martin niet wijs maken. Goed dat je nergens "ik vind" bij zet, want ook dan presenteer je het volgens hem als feit. Heeft dus geen enkele zin.

[...]

Ah okay. Het ziet er echt uit als een 100+ Euro pakket.
Er zijn een aantal edities:
Standard 69,95 EUR = het spel + skin
Gold 99,95 EUR = spel + season pass + een andere skin
Collectors 170,00 EUR = zelfde als Gold + een aantal goodies (horloge, armband etc)
Waarom heb je de beta niet gedaan, als ik vragen mag?

Hopelijk vind je het tof. Ik zou wel aanraden met vrienden te spelen.
Gister een PS4 besteld... Sinds de PS2 eigenlijk niet meer gegamed :)

• addictive
Nou als goedmakertje mag je dan je top 3 games geven die ik de afgelopen jaren gemist heb en moet checken ;)
addictive schreef op zondag 07 februari 2016 @ 17:19:
[...]

Nou als goedmakertje mag je dan je top 3 games geven die ik de afgelopen jaren gemist heb en moet checken ;)
Denk dat Bram zegt:

Bloodborne
Bloodborne
Bloodborne

Of:

Bloodborne
Uncharted Collection
The Last of Us.

Met Bloodborne ben ik het 100%. De overige twee titels/collecties zijn zeker tof, maar geen must haves naar mijn mening. Ik ben dan ook niet een grote fan van gescripte linaire games. The Last of Us heb ik me heel erg mee vermaakt, maar het is geen must have titel waar je 100+ uren zoet mee bent.

Maargoed, lastig te zeggen welke 3 games je moet halen als het niet bekend is wat voor genres je graag speelt. Ik vind The Witcher III, Dying Light, GTA V, MGSV, Destiny (even mee gestopt nu) en Fallout 4 must haves, maar ik ben een open world RPG fanatic. Bram juist niet, dus voor hem zal dat een afrader zijn.

Ik speel nu voornamelijk Final Fantasy XIV, dat is een MMO (betaald). Als je MMO's tof vind is dat (naar mijn mening) de beste MMO op console. Maar niet veel console gamers zijn fan van MMO.

[ Voor 56% gewijzigd door ASNNetworks op 07-02-2016 17:37 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
(jarig!)
dvdkiwi schreef op zondag 07 februari 2016 @ 15:10:
Need For Speed is waarschijnlijk het meest frustrerende spel dat ik ooit gespeeld heb.
Goed om te horen. Je doet dus weer mee aan de Tweakers challenge? ;) >:)

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Lol nee :P
Zolang er geen patch is die zorgt dat je óp de baan moet racen om een geldige tijd neer te zetten heb ik er niet echt zin meer in.

[ Voor 86% gewijzigd door Superkiwi op 07-02-2016 17:39 ]

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:30
Ligt het nu aan mij of is Driveclub makkelijker geworden? Ik had races die ik niet kon halen om de gouden Trophy te halen. Vanmiddag dacht ik na maanden laat ik eens kijken waarom dat zo moeilijk was, het gevolg was dat ik de race in één keer haalde. Ik zie nu ook dat ze zilveren sterren hebben ingebouwd, deze race was gewoon op goud.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd

Mag ik vragen wat iedereen zo tof aan the division vindt?
Ik heb de beta +- 8u gespeeld, waarvan dik 3 uur met grote pret in de asshole zone.
Wat me opviel was dat de pve niet super was, veel schuilen, licht knallen etc. Rinse repeat gehalte was groot en weinig 'out of the blue' encounters. Het voelde als een lege destiny wereld aan in een ander jasje.
De pvp vond ik erg goed, dat loot versturen is leuk, je gear unlocken ook. Maar bijv een COD of BF heeft dat ook, alleen op een andere manier.
Het enige onderscheidende was die basissen. Maarja: als je die eenmaal unlocked hebt is het in feite ook 'gewoon een perk systeem'.
Talents etc waren niet beschikbaar, maar ik heb het gevoel dat iedereen het toffer inschat dan het gaat zijn.
Ik denk dat ik hem wel zal kopen: leuk om met vrienden te spelen... Maar of ik het wekelijks ga spelen? Ik betwijfel het.

• addictive
ASNNetworks schreef op zondag 07 februari 2016 @ 17:27:
[...]

Bloodborne
Uncharted Collection
The Last of Us.
Niet echt mijn ding qua gamen. Het aadventure-genre is niet aan mij besteed.

Wat ik dan wel gave games vond: World of Warcraft (PC), Gran Turismo 2 (PSX), GTA (PC), Goldeneye (N64), Mario 64 (N64), Metal Gear Solid (PSX), Pokemon (GB), Golden Sun (GBA).

Ik kijk nu erg uit naar:
-The Division
-No Man's Sky
-Adr1ft
-Mass Effect Andromeda
-Doom
-Mirror's Edge
-What Remains of Edith Finch
-Outlast 2
Ik speel nu voornamelijk Final Fantasy XIV, dat is een MMO (betaald). Als je MMO's tof vind is dat (naar mijn mening) de beste MMO op console. Maar niet veel console gamers zijn fan van MMO.
Ik kijk uit naar FF XV! Van de Final Fantasy reeks heb ik eigenlijk alleen IX gespeeld, daar zou ik wel graag een remake van zien, die game was echt geweldig!

Edit:
Helemaal vergeten:
-Kingdom Hearts 3
-Persona 5
-Cyberpunk 2077

[ Voor 3% gewijzigd door addictive op 07-02-2016 20:00 ]

addictive schreef op zondag 07 februari 2016 @ 18:08:
[...]
Niet echt mijn ding qua gamen. Het aadventure-genre is niet aan mij besteed.

Wat ik dan wel gave games vond: World of Warcraft (PC), Gran Turismo 2 (PSX), GTA (PC), Goldeneye (N64), Mario 64 (N64), Metal Gear Solid (PSX), Pokemon (GB), Golden Sun (GBA).

Ik kijk nu erg uit naar:
-The Division
-No Man's Sky
-Adr1ft
-Mass Effect Andromeda
-Doom
-Mirror's Edge
-What Remains of Edith Finch
-Outlast 2

[...]
Ik kijk uit naar FF XV! Van de Final Fantasy reeks heb ik eigenlijk alleen IX gespeeld, daar zou ik wel graag een remake van zien, die game was echt geweldig!
Inplaats van de remake te spelen van die ene ff game kan je ook gewoon de andere 30 delen gaan spelen. _O-
addictive schreef op zondag 07 februari 2016 @ 17:19:
[...]

LOL @ ASN :+

Op PS4 inderdaad Bloodborne met afstand. En daarna denk ik The Last Of Us.

En als derde een bonus: Dying Light of Shadow of Mordor.

• addictive
Nieuwevolger schreef op zondag 07 februari 2016 @ 18:21:
[...]

Inplaats van de remake te spelen van die ene ff game kan je ook gewoon de andere 30 delen gaan spelen. _O-
Dan heb je FF IX nooit gespeeld ;)
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2016 @ 18:01:
Ik heb de beta +- 8u gespeeld, waarvan dik 3 uur met grote pret in de asshole zone.
Wat me opviel was dat de pve niet super was, veel schuilen, licht knallen etc. Rinse repeat gehalte was groot en weinig 'out of the blue' encounters. Het voelde als een lege destiny wereld aan in een ander jasje.
De pvp vond ik erg goed, dat loot versturen is leuk, je gear unlocken ook. Maar bijv een COD of BF heeft dat ook, alleen op een andere manier.
Het enige onderscheidende was die basissen. Maarja: als je die eenmaal unlocked hebt is het in feite ook 'gewoon een perk systeem'.
Talents etc waren niet beschikbaar, maar ik heb het gevoel dat iedereen het toffer inschat dan het gaat zijn.
Ik denk dat ik hem wel zal kopen: leuk om met vrienden te spelen... Maar of ik het wekelijks ga spelen? Ik betwijfel het.
Klopt, redelijk hyped en komt overeen met Destiny maar dan in een 'betere' andere wereld.
Sowieso als loner is het niks; dit moet je echt samen spelen.
Maar ik denk dat het net zoals Destiny wel eens kan tegen vallen, puur op de hype train maar kan die verwachtingen uiteindelijk niet waar maken.
dutchgio schreef op zondag 07 februari 2016 @ 18:27:
[...]

Klopt, redelijk hyped en komt overeen met Destiny maar dan in een 'betere' andere wereld.
Sowieso als loner is het niks; dit moet je echt samen spelen.
Maar ik denk dat het net zoals Destiny wel eens kan tegen vallen, puur op de hype train maar kan die verwachtingen uiteindelijk niet waar maken.
Ik vind Destiny ook niks, maar volgens mij is het nu wel een toffe game voor de liefhebber toch, na die laatste expansion pack?

Edit: Dinsdag trouwens Dying Light The Following en Firewatch. Denk dat ik eerst maar met die eerste begin en Firewatch later even oppik.

[ Voor 11% gewijzigd door bram1984 op 07-02-2016 18:52 ]

Sinds TTK is Destiny echt geen tegenvaller meer. Zo had de game moeten zijn bij launch.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:16
Tiwazz schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 19:44:
Fijn, ga je je PS+ 1jaar verlengen, krijg je een foutmelding op de PS4 en is het niet verlengt. Probeer je het nog een keer waarna het is gelukt. 1 uur later krijg je ineens twee bevestigingen en wordt er zomaar €100,- afgeschreven..

Morgen even Sony bellen.
Ik kreeg ook een foutmelding, maar heb gewoon kunnen gamen met PS Plus en het is ook van mn creditkaart afgeschreven. Dus de foutmelding genegeerd. Al helpt het wel dat ik wist dat dit wel eens is voorgekomen bij anderen...

Maar inderdaad, slechte zaak. Sony mag echt nog wat intensiever met hun netwerkinfrastructuur bezig zijn...
dvdkiwi schreef op zondag 07 februari 2016 @ 19:03:
Sinds TTK is Destiny echt geen tegenvaller meer. Zo had de game moeten zijn bij launch.
Klopt, maar inmiddels zijn we 55+35+40= 130 euro verder voor deze basisgame :) Ik wacht ook weer even met Destiny 2 voor ik reviews heb gelezen...

[ Voor 19% gewijzigd door Geronimous op 07-02-2016 19:33 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• ralph075
  • Niet online
dubbel

[ Voor 91% gewijzigd door ralph075 op 08-02-2016 04:43 ]

• ralph075
  • Niet online
Nou, ga deze week dan toch maar een disk halen. Vanmiddag Just Cause opgehaald, in de PS4.... Te weinig ruimte om te installeren -O-

Inmiddels wel gelukt door een ander spel te verwijderen, maar het is wel echt vol nu.

Fijn dat de aanbieding op het juiste moment komt.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:47

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Is het al bekend wat firewatch gaat kosten? Lijkt me wel een intrigerende game.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Klor
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Chaoss schreef op zondag 07 februari 2016 @ 20:20:
20 dollar geloof ik.

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
Chaoss schreef op zondag 07 februari 2016 @ 20:20:
20 euro, voor PS+ members 18

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Vandaag 2TB schijf in mn PS4 gedaan, gaat toch wel heel erg makkelijk.

• addictive
Zijn er hier nog meer mensen die uitkijken naar Firewatch?
Alleen al vanwege de graphics kijk ik er enorm naar uit O+

• Gloriam
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-11 19:10
addictive schreef op zondag 07 februari 2016 @ 22:27:
Lijkt me inderdaad een zeer leuke game, is een keer wat anders. :)

• Martinspire
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2016 @ 18:01:
Ik wil hem vooral spelen vanwege het verhaal en de setting. Ik hou wel van games met een realistische moderne setting. Wat leuke gadgets erbij en een mooie omgeving. Ik denk niet dat ik veel PvP spelen en volgens mij moet je het ook niet echt als MMO zien (eerder MO) maar ik ben gewoon benieuwd wat er is gebeurd en hoe het gaat aflopen.
De map is wel wat kleiner dan ik had gehoopt (of in ieder geval minder afwisseling), maar we gaan het zien. Voor mij hoeft het ook geen game te zijn om me maanden/jaren mee bezig te houden. Dergelijke games heb ik toch wel na een week of 2 a 4 gezien. En dat het coop kan is een leuke bonus.
offtopic:
En ik heb dan ook een grafhekel aan monsters, dus ben blij dat dat er een keer niet in zit. Ook ligt het RPG element er niet heel dik bovenop. Gewoon een leuke third person shooter met allerlei invloeden. Wel is het weer enorm jammer dat je karakter niks lijkt te gaan zeggen in de cutscenes. Doofstomme karakters mag van mij ook wel in 2015 blijven hangen
addictive schreef op zondag 07 februari 2016 @ 22:27:
Lijkt me een leuke game ja. Maar zit nog wel wat reviews/previews af te wachten van mensen die de game wat langer doen. Lijkt me niet echt een titel die je lang bezig gaat houden en na 1 playthrough al wel alles heeft laten zien. Zacht prijsje is dan wel mooi, maar we weten er nog wat te weinig over. Hoop ook wel dat ze realistisch blijven en straks niet met monsters of weerwolven en whatever gaan werken :X

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 08-02-2016 00:04 ]

• addictive
Martinspire schreef op maandag 08 februari 2016 @ 00:01:
[...]

Lijkt me een leuke game ja. Maar zit nog wel wat reviews/previews af te wachten van mensen die de game wat langer doen. Lijkt me niet echt een titel die je lang bezig gaat houden en na 1 playthrough al wel alles heeft laten zien. Zacht prijsje is dan wel mooi, maar we weten er nog wat te weinig over. Hoop ook wel dat ze realistisch blijven en straks niet met monsters of weerwolven en whatever gaan werken :X
Van de ene kant wel, maar van de andere kant wil ik er zo min mogelijk over horen en het zelf ervaren :)
20,00 EUR vind ik het wel waard, ook omdat het een game van een nieuwe ontwikkelaar is.

Vanaf dinsdag is 'ie te koop, aangezien het echt iets nieuws is en graphics heeft die me waanzinnig aanspreken denk ik dat ik 'm wel gelijk aanschaf :)

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:47

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Hangt wel een beetje van de speelduur af, als het zo'n game is als Journey waar je in een paar uurtjes doorheen loopt dan is 20 euro teveel.

Meestal leg ik de grens qua aanschaf van PSN games op 15 euro en dan moeten ze al vrij goed zijn. Ook omdat er een kans is dat een PSN game vroeg of laat als gratis PS+ titel wordt aangeboden.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Beakzz
Hier ook alleen interesse in Firewatch als ze aan de realistische kant blijven. Vind het echt zo'n game waar ineens weer creatures of zombies in gegooid worden.

En in het stuk gameplay wat ik heb gezien werd het gekibbel tussen die man en vrouw al snel tenenkrommend bijdehand. Wacht lekker wat reviews af, want heb The Witness en Xcom 2 nog niet aangeraakt dus wil er eigenlijk even niks bij hebben.

Verwijderd

Ik ben voorlopig ook druk met andere games op de PS4.

Ik ben dan ook vooral bezig met de multiplayer van BOIII.

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:37

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik vond de eerste trailer van Firewatch wel intrigerend, maar des te meer ik erover gelezen en gezien heb hoe meer ik zoiets heb van; Nope.

Sowieso ben ik niet zo in voor korte games.
Bovendien heb ik echt helemaal niks met Walking Simulators, of zogenaamde 'ervaringen-games'. Ik zal wel ijskoud en van steen zijn maar die ervaringen doen me echt niks. Ik vind het stuk voor stuk pretentieuze troep.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Verwijderd

Dat denk ik er ook over Voxalizer.

Misschien koop ik dat soort spellen wel eens een keer met een leuke discount.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

dvdkiwi schreef op zondag 07 februari 2016 @ 15:10:
Hahahahaha, prachtig om te horen! ;)

Ik was zelf namelijk ontzettend aan het twijfelen of ik 'm voor $20 zou oppikken (US-PSN), maar na wat Reddit posts gelezen te hebben toch besloten om het niet te doen.

Bedankt dat je je voor ons hebt opgeofferd! d:)b

Ik vind het trouwens wel bizar dat Ghost (de dev) met alle klachten van de spelers heel weinig gedaan hebben. Grootste problemen qua gameplay blijven:

- het rijgedrag,
- de AI (politie),
- (niet bestaande) multiplayer (geen lobbies),
- garage (max 5 wagens),
- geen handgeschakelde bak;
- kleine kaart,
- weinig events,
- geen day/night cycle,
- no neons! :'(

En dat nog los van always-online en het "puike" acteerwerk (fist bump!). :F

Er zijn al wel 4 updates geweest met een foto-modus en wat meer onderdelen voor de wagens (die er vanaf het begin al in hadden moeten zitten), maar that's it.

Goed dat Ghost er nog wel wat aan doet, maar op deze manier blijft alle kritiek uit de reviews gegrond. Volgend jaar weer een kans... :w
Dat lijstje van jou somt het wel ongeveer op ja _O-
En dan kan ik nog wel een aantal punten opnoemen.
Anyway, 24 uur in de game en de eindcredits rollen over het scherm. (Laatste race incl eindfilmpje)
Hele snelle, simpele game en dito platinum, maar de slechte gameplay wint het van de funfactor.
Helaas pindakaas.

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 08-02-2016 09:30 ]

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:38

On_E

Housemusic

Just Cause 3 is ondanks wat technische mankementen echt een leuk spelletje!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Verwijderd

Just Cause 3 moet ik ook nog een keer uitspelen puur voor de fun.

Morgen komt de DLC van Dying Light uit: The Following.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2016 @ 09:40:
Just Cause 3 moet ik ook nog een keer uitspelen puur voor de fun.

Morgen komt de DLC van Dying Light uit: The Following.
Daar zit ik op te wachten op die addon, wat een mooi spel was Dying Light.

Verwijderd

Ik moet het hoofdspel nog uitspelen als ik een keer tijd heb.

Zal van de zomer wel komen: Een deel van mijn backlog wegwerken.
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2016 @ 09:45:
Een deel van mijn backlog wegwerken.
Ah, je bedoelt de rest van alle PS spellen die er nog op de markt zijn? _O-
Pagina: 1 ... 70 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link