"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Die wou ik altijd al, maar niet voor rond de 69 dat ie was vroeger.
De posts zijn dus voor meer mensen aantrekkelijk.
Wat bedoel je met raar? Ik vond in Rivals de besturing best goed. (Laatste NFS die ik gespeeld heb)dvdkiwi schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:39:
Ja en nee.
Van wat ik las in het NFS topic kun je ook gewoon "solo" rijden.
Je bent wel online maar er zitten geen andere mensen in jouw wereld.
Het enige waar ik mijn twijfels over heb is de besturing; de wagens bewegen ontzettend raar deze keer
Mis nu wel een leuke arcade racer in mijn collectie namelijk
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Als ik speel, wil ik hem even op pauze kunnen zetten.dvdkiwi schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:49:
Is het always online echt zo'n probleem?
Mijn PS4 hangt standaard aan het internet, behalve als er een keer storing is of zo.
En ja, als EA de servers eruit trekt kan ik het spel niet meer spelen, maar waarschijnlijk speel ik het over 2-3 jaar ook niet meer
Het enige wat ik kan bedenken als nadeel is dat je niet kan spelen als psn er even uit ligt.
Kan hier dus niet
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
NFS Most Wanted en Rivals waren inderdaad erg lekker.
Maar bij elk filmpje van NFS wat ik nu bekijk lijkt het alsof de voorwielen op één punt vastzitten terwijl de achterkant van links naar rechts zwiept. Het ziet er heel raar uit.
Die Star Wars Battlefront is in December reeds een tijdje voor die prijs geweest.Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:08:
PlayStation Europe
New discounts start today on PS Store, inc. Star Wars Battlefront, FIFA 16, Need For Speed:
Klik Hier
[afbeelding]
Ik zit eerlijk gezegd te wachten op een lagere prijs voor de season-pass
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Dus ik ga 'm maar gewoon bestellen
Ben benieuwd wat je er van vindt. Vooral in vergelijking met Driveclub. Twijfel ook al even over need for speed. De beta was best vermakelijk.dvdkiwi schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:35:
Dat zie ik allemaal, buiten het niet kunnen spelen bij een storing, niet als nadelen.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
ik heb hem uitgespeeld (platinum) en ik heb me er prima mee vermaakt. Je ziet inderdaad anderen rijden en die rijden soms in de weg (of andersom natuurlijk) maar je kan een solo sessie starten en dan ben je alleen.Scrisissszzz schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:36:
Need for Speed heeft zo ook mijn interesse. Wat zijn de ervaringen van mensen die hem al hebben? Ik meende gelezen te hebben dat alles online is en je dus altijd anderen ziet rijden?
PSN ID: Svennie-NL
Verwijderd
Mijn tip: Haal de Deluxe Edition voor die paar Euro meer.dvdkiwi schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:35:
Dat zie ik allemaal, buiten het niet kunnen spelen bij een storing, niet als nadelen.
Heb ik ook gedaan.
Ik ookYucko schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:29:
[...]
Die Star Wars Battlefront is in December reeds een tijdje voor die prijs geweest.
Ik zit eerlijk gezegd te wachten op een lagere prijs voor de season-pass
Zit jij te wachten op een price drop?poor Leno schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 15:20:
[...]
Ik ook(Als ze de DLC beloftes waarmaken, wordt dat echt awesome!)
Maar dit megadikkevetteultrastoerbestespelvandeeeuwooit is toch gewoon de volle prijs waard?
Ja zeker, maar als ik iets mag toevoegen, link de mensen dan even naar deze site :Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:49:
Ik heb Need for Speed Deluxe voor 31,99 meegepakt deze sale.
Die wou ik altijd al, maar niet voor rond de 69 dat ie was vroeger.
De posts zijn dus voor meer mensen aantrekkelijk.
https://psprices.com/region-nl/index
Op het blog zijn namelijk geen prijzen, procenten korting of zelfs ook maar een platform onderscheiding meer te vinden sinds een week aangezien ze graag het meest nutteloze blog ter wereld willen zijn. Je moet voor de gein eens kijken hoe het US blog er uit ziet. Stelletje prutser hier in Europa.
Zo dat moest ik ff kwijt
Verwijderd
Platform info en eventueel een prijs is toch wel erg handig.
Ik ben dan meestal toch wel nieuwsgierig naar zo'n koopje en zoek het zelf uit.
Maar zeker niet iedereen is zo'n handige Tweaker als mij.
ik dacht ook dat de fan wat stiller zou zijn....
Verwijderd
Ik heb de mijne (cuh 1200) sinds november en het maakt geen rare geluiden.joey82 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 16:04:
zijn er nog meer mensen die waarbij de ps4 ( 1216a ) een vreemd geluid maakt? het lijkt wel resonatie ofzoiets ( hoop dat ik het goed typ )....
En vooral ook lekker stil en geen 'resonantie'
Soms. Niet constant. De meeste tijd is hij redelijk tot vrijwel volledig stil.joey82 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 16:04:
zijn er nog meer mensen die waarbij de ps4 ( 1216a ) een vreemd geluid maakt? het lijkt wel resonatie ofzoiets ( hoop dat ik het goed typ )....
Heel gaaf spel! Wel irritant soms dat de wegen meerdere races hebben, dan komt er ineens een horde auto's vanaf de andere kant die je bijna onmogelijk kan ontwijken.Mars18 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:45:
NFS is erg leuk, alleen jammer van always online.
Gaaf spel.
Platinum trophy is ook goed te halen, collectibles niet nodig ervoor.
En is het met controller wel te spelen of is een stuurtje een Must Have?
PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229
Met controller kàn, maar een stuur is aan te bevelen
Van 3meter:
http://www.wehkamp.nl/Win...CIkDw_wcB#extraInformatie
Kom ik op deze tegen, maar hier staat bij dualshock 3 maar ook ps4.
Iemand enig idee of dit een goede oplaadkabel is?
Als ik een spel koop wil ik in ieder geval de mogelijkheid hebben om hem zolang als ik wil (singe player of offline coop/MP) te kunnen spelen. Anders zie ik het als huren/tijdelijk en daar heb ik een schurfthekel aan, los van het potentiële retro aspect over xx jaar.dvdkiwi schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:49:
Is het always online echt zo'n probleem?
Mijn PS4 hangt standaard aan het internet, behalve als er een keer storing is of zo.
En ja, als EA de servers eruit trekt kan ik het spel niet meer spelen, maar waarschijnlijk speel ik het over 2-3 jaar ook niet meer
Het enige wat ik kan bedenken als nadeel is dat je niet kan spelen als psn er even uit ligt.
Verwijderd
Ben er nog waardeloos in, maar de verslavingsfactor is zeer hoog.
Echt een top spel.
Lijkt mij dan weer echt helemaal niks en trekt me totaal niet.Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 00:05:
Helemaal verslaafd aan World of Tanks momenteel op de PS4..
Echt een top spel.
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 00:05:
Helemaal verslaafd aan World of Tanks momenteel op de PS4..
Echt een top spel.
In eerste instantie dacht ik wat een slecht/dom spel. Toen bij een vriend gespeeld die al wat verder was en ja hoor, verslaafd, nu wil ik ook zo ver komen
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Ik speel het spel voornamelijk als sluipmoordenaar, het is meer een avonturenspel dan een schietspel zoals ik had verwacht. Gelukkig want ik hou niet van schietspellen dat vind ik het meest doelloze soort spellen zoals call of duty.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ik kan me hier deels in vinden. Ik was ook verrast door de mogelijkheden en eigenlijk door de geheel uitwerking. Heb het spel halverwege alleen weer doorverkocht, het werd wat te veel van hetzelfde. Maar eerlijkgezegd heb ik daar inmiddels wel een beetje spijt van, misschien dat ik het weer een keer aanschaf. Ik ben benieuwd wat je er over een maandje van vindt!
[ Voor 37% gewijzigd door Pepper92 op 04-02-2016 08:32 ]
Neem contact op met Wehkamp zou ik zeggen? Zij kunnen meer vertellen over hun eigen assortiment.Joostje123 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 21:01:
Ik zoek voor een verjaardag een oplaadset voor de controllers van een playstation 4.
Van 3meter:
http://www.wehkamp.nl/Win...CIkDw_wcB#extraInformatie
Ter info: een Dualshock4 heeft een micro-usb aansluiting.
Voor wat het waard is. Elke micro usb oplaadkabel voldoet. Telefoon, tablet enz.Joostje123 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 21:01:
Ik zoek voor een verjaardag een oplaadset voor de controllers van een playstation 4.
Van 3meter:
Als ik wil gamen en laden tegelijk prik ik mijn telefoon oplaadkabel rechtstreeks in het stopcontact naast me.
Zodoende heb je geen 3 meter lange kabel nodig
PSN: Space-o-saurus
Met kabels bleef ik lege controller oppakken dus voor mij persoonlijk is er een frustratie weggenomen. Toch blijven ze snel leeg gaan hoor (of misschien speel ik momenteel even teveel
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
ik heb een losse powerbank waar ik 2 apparaten tegelijk kan opladen, die naast me neerleggen, kabeltje eraan en laden maar, ideaal.On_E schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:42:
Ik heb gewoon een lange micro-USB kabel gekocht en kan dan vanaf de bank opladen en spelen tegelijk.
PSN ID: Svennie-NL
De DS3. De DS4 is volgens mij nano.Tjesus schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:09:
[...]
Neem contact op met Wehkamp zou ik zeggen? Zij kunnen meer vertellen over hun eigen assortiment.
Ter info: een Dualshock4 heeft een micro-usb aansluiting.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Je slaat je termen door elkaarbram1984 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 11:39:
De DS3. De DS4 is volgens mij nano.
Nano-USB is toch een kleine USB adapter met een normale USB aansluiting. Bijvoorbeeld een Nano USB Wifi adapter of een Nano USB Flash Drive.Twixie schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 11:55:
[...]
Je slaat je termen door elkaar. DS3 is mini-USB. DS4 is micro-USB. Nano-USB bestaat niet.
On a serieus note: Maar je hebt gelijk er is geen Nano-USB als connector.
[ Voor 3% gewijzigd door JSchut op 04-02-2016 12:02 ]
Ja dat inderdaad. Ik was in de war met simkaarten.Twixie schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 11:55:
[...]
Je slaat je termen door elkaar. DS3 is mini-USB. DS4 is micro-USB. Nano-USB bestaat niet.
Mooi, want ik wil NFS, welke slechts 20,9Gb groot is, downloaden.
Error: cannot download. te weinig vrije ruimte. Wtf?
Oke, spelletje van 9Gb verwijderd zodat ik 40Gb vrij ruimte heb > retry > cannot download.
Te weinig vrije ruimte.
Ik begin te denken dat we slechts iets meer dan 400Gb tot onze beschikking hebben in plaats van de 500Gb die zo mooi op de doos staat.
Download =/= install.dvdkiwi schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 13:07:
Volgens mijn system storage management heb ik nog 31Gb vrije ruimte.
Mooi, want ik wil NFS, welke slechts 20,9Gb groot is, downloaden.
Error: cannot download. te weinig vrije ruimte. Wtf?
Het gebeuren moet na het downloaden alsnog, encrypted, op de HD worden gezet. Je zal dus minimaal 2x21GB plus enige overhead vrije ruimte nodig hebben.
Nickname does not reflect reality
Nu moet ik weer iets eraf gaan donderen omdat waarschijnlijk de Deluxe content (=1,1Gb) er niet bij past
[ Voor 48% gewijzigd door Superkiwi op 04-02-2016 13:13 ]
Na de install wordt download file weer verwijderd en neemt spelletje dus "slechts" 21GB in beslag.dvdkiwi schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 13:12:
Waarom zetten ze dan niet gewoon erbij dat de game 40Gb is
Weer wat geleerd.
Omdat die 20GB isdvdkiwi schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 13:12:
Waarom zetten ze dan niet gewoon erbij dat de game 40Gb is
edit : hmm kreeg de nieuwe reactie melding niet.
[ Voor 8% gewijzigd door Beakzz op 04-02-2016 13:16 ]
PS4 OS neemt ook ruimte in beslag (iets van 90Gb). Maar is eigenlijk logisch, het is een HDD van 500Gb en dit is gelijk aan dat je een 500Gb in je PC doet. Na installatie van windows etc heb je ook niet meer 500Gb vrij voor jouw eigen apps etc.dvdkiwi schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 13:07:
Ik begin te denken dat we slechts iets meer dan 400Gb tot onze beschikking hebben in plaats van de 500Gb die zo mooi op de doos staat.
Of een mobieltje bijv. Op doosje hier staat ook leuk 32GB maar dat is no-way beschikbaar uiteraardGriffin schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 13:21:
[...]
Na installatie van windows etc heb je ook niet meer 500Gb vrij voor jouw eigen apps etc.
dat + http://www.sevenforums.co...-size-vs-actual-size.htmlGriffin schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 13:21:
[...]
PS4 OS neemt ook ruimte in beslag (iets van 90Gb). Maar is eigenlijk logisch, het is een HDD van 500Gb en dit is gelijk aan dat je een 500Gb in je PC doet. Na installatie van windows etc heb je ook niet meer 500Gb vrij voor jouw eigen apps etc.
Van de week ontdekt dat er nog maar 88GB vrij is (na opruimen), terwijl er nog wel wat spellen op de rol staan binnenkort (Dirt, Trackmania, CoD:BO3 (voor zoonlief, tip: ralph075 in "Console Budget Gaming topic") en met de VR in het vooruitzicht zal er nog wel meer bijkomen). Dus ik ga toch maar een 2TB disk inbouwen.
[ Voor 13% gewijzigd door ralph075 op 04-02-2016 14:37 ]
9.5mm.ralph075 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 13:23:
Vraagje: hoe hoog mag een 2,5" hdd ook alweer maximaal zijn in de PS4?
DuidelijkGriffin schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 13:21:
[...]
PS4 OS neemt ook ruimte in beslag (iets van 90Gb). Maar is eigenlijk logisch, het is een HDD van 500Gb en dit is gelijk aan dat je een 500Gb in je PC doet. Na installatie van windows etc heb je ook niet meer 500Gb vrij voor jouw eigen apps etc.
Ik hou me helemaal niet bezig met pc's, telefoons of iets in die aard, vandaar
Hmmm..... kan geen interne 2,5" schijf vinden met die hoogte
(gefilterd op 2TB, 2,5", SATA300, 9,5mm)
Kan natuurlijk wel de externe Seagate halen, maar vind ie tegenwoordig €30 te duur (wetende dat ie voor onder de €80 verkrijgbaar is geweest afgelopen najaar).
pricewatch: Seagate Spinpoint M9T, 2TBralph075 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 13:38:
[...]
Hmmm..... kan geen interne 2,5" schijf vinden met die hoogte
(gefilterd op 2Tb, 2,5", SATA300, 9,5mm)
Kan natuurlijk wel de externe Seagate halen, maar vind ik tegenwoordig €30 te duur (wetende dat ik voor onder de €80 verkrijgbaar is geweest afgelopen najaar).
De 1,5TB versie is momenteel wel het gunstige geprijsd wat prijs per gigabyte verhouding betreft:
pricewatch: Seagate Spinpoint M9T, 1,5TB
[ Voor 39% gewijzigd door SD5k op 04-02-2016 13:53 ]
Tijd om er dus beastmode 2TB in te beuken.dvdkiwi schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 13:26:
[...]
Duidelijk
Ik hou me helemaal niet bezig met pc's, telefoons of iets in die aard, vandaar
Ah, dank, ook SATA600 er even bijgooien tijdens het filteren....SD5k schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 13:50:
[...]
pricewatch: Seagate Spinpoint M9T, 2TB
De 1,5TB versie is momenteel wel het gunstige geprijsd wat prijs per gigabyte verhouding betreft:
Edit: Fout met zoeken kwam door op hoogte te filteren, het gros heeft geen bekende hoogte en daardoor laat de filter die achterwege, ook als je de filter weer op default zet...
[ Voor 15% gewijzigd door ralph075 op 04-02-2016 18:22 ]
Ik wacht wel even tot er ergens een aanbieding is van die elements disk ofzo
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
pricewatch: Seagate Expansion Portable USB 3.0 2TB Zwart
Nu zie ik ook deze in de pricewatch:
pricewatch: Seagate Expansion Portable 2TB Zwart
Er staat mij bij dat er is gesproken over een opvolger, is dat deze bovenstaande? Scheelt toch alweer €20.
Edit: Ja, is inderdaad de goede opvolger.
[ Voor 3% gewijzigd door ralph075 op 04-02-2016 15:29 ]
Nieuwevolger schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 15:29:
YouTube: The Limited Edition Uncharted 4 PlayStation 4 Bundle
Hier krijg ik een stijve van.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Dan zou ik eens naar de dokter gaanNieuwevolger schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 15:29:
Verwijderd
Te laat! Nu heb ik er al eentje gekocht.Nieuwevolger schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 15:29:
Let er wel op dat die een stuk vervelender open te maken is en de case er waarschijnlijk niet meer uit ziet als je de originele schijf daar weer in stopt.ralph075 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 14:16:
De oorspronkelijke Seagate externe schijf voor inbouw die hier werd aangehaald was deze:
pricewatch: Seagate Expansion Portable USB 3.0 2TB Zwart
Nu zie ik ook deze in de pricewatch:
pricewatch: Seagate Expansion Portable 2TB Zwart
Er staat mij bij dat er is gesproken over een opvolger, is dat deze bovenstaande? Scheelt toch alweer €20.
Edit: Ja, is inderdaad de goede opvolger.
Onderstaande kan ook en geeft een kleiner prijs verschil (heb ik er zelf en paar weken in zitten). Heb hem zelf bij Amazon.co.uk gehaald, maar door de verzendkosten alleen voordelig als je al wat anders moet bestellen.
pricewatch: Seagate Backup Plus Slim 2TB Zilver (alle kleuren kunnen natuurlijk)
[ Voor 13% gewijzigd door Beakzz op 04-02-2016 15:45 ]
Dank voor de tip. Heb een rijtje disken in de tracker staan nu. Zodra er een disk in de buurt van €80 komt ga ik die gelijk bestellen (of eerder als de schijf van de PS4 echt vol is).
[ Voor 23% gewijzigd door ralph075 op 04-02-2016 15:49 ]
Inderdaad, als er een disk rond de €80 komt ga ik er ook voor.ralph075 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 15:48:
[...]
Dank voor de tip. Heb een rijtje disken in de tracker staan nu. Zodra er een disk in de buurt van €80 komt ga ik die gelijk bestellen (of eerder als de schijf van de PS4 echt vol is).
Verwijderd
Limited edition Uncharted 4: A Thief’s End PS4 bundle unveiled, available from 27/4:
Klik Hier voor meer Info over de Bundle
Ga toch maar voor de 1,5TB. Vanmiddag toevallig ook op zoek naar een nieuwe harddisk voor mn PS4.SD5k schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 13:50:
[...]
pricewatch: Seagate Spinpoint M9T, 2TB
Iemand nog tips waar je rekening mee moet houden met vervangen van harddisk?
Verwijderd
Rustig aanpakken en van te voren op Google opzoeken hoe het moet.Purehz schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 16:34:
Iemand nog tips waar je rekening mee moet houden met vervangen van harddisk?
Haha heb me er al wel een beetje in verdiept. Enige punt is, wat is de beste/handigste manier van backuppen van gegevens?Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 16:40:
[...]
Rustig aanpakken en van te voren op Google opzoeken hoe het moet.
En nieuwe trailer YouTube: Mirror’s Edge Catalyst Story Trailer – I Am Faith.
Ben echt hyped, maar was dat al na die trailer van afgelopen E3.
[ Voor 53% gewijzigd door Conscience NL op 04-02-2016 18:13 ]
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Verwijderd
Ik heb 1 keer anderhalve dag besteed aan backups maken en terugzetten.Purehz schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 16:43:
Haha heb me er al wel een beetje in verdiept. Enige punt is, wat is de beste/handigste manier van backuppen van gegevens?
De 2de keer heb ik gewoon alles opnieuw ingesteld en veel opnieuw gedownload.
De 2de keer was makkelijker en sneller.
Ik zou in principe alleen gamesaves back-uppen. De rest gewoon opnieuw downloaden/installeren.Purehz schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 16:43:
[...]
Haha heb me er al wel een beetje in verdiept. Enige punt is, wat is de beste/handigste manier van backuppen van gegevens?
Stappenplan van US blog:
https://support.us.playst..._Article/Upgrade-PS4-HDD/
Verwijderd
Nu nog aan het twijfelen of ik fifa 16 voor mn xbox 360 ga verkopen en hem op ps4 ga kopen nu met die ea sale. Ik heb de demo geprobeerd en het zag er toch wel stukken beter uit dan op mijn xbox 360.
Haha ja dat was mijn richtprijs ook tot ik wederom voor een beta een spel moest verwijderen. Een paar minuten later had ik er 1 besteld. Niks mis met wat extra ruimte. PS4 hdd in de PS3 gestopt en nu een portable hdd over van 320GBralph075 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 15:48:
[...]
+1 (en setting/profielen) Alleen dat al duurde iets van 3,5 uur dus wil niet eens weten hoe lang een volledige Back-up er over had gedaan.ralph075 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 18:18:
[...]
Ik zou in principe alleen gamesaves back-uppen. De rest gewoon opnieuw downloaden/installeren.
Het downloaden is gelukkig wel iets beter geworden en als je eenmaal het spel binnen hebt dat je nu speelt dan komt de rest toch op de achtergrond binnen.
[ Voor 32% gewijzigd door Beakzz op 04-02-2016 18:56 ]
Ik zie nu 2 opties:
1) Mijn receiver heeft Dolby headphone wat voor mij persoonlijk prima werkt in het overbrengen van surround sound naar een stereo koptelefoon. Ik overweeg een aptx Bluetooth dongle te kopen en hierop aan te sluiten. Gaat dit werken of verwacht de dongle een lijnuitgang? Hoe zit het met latency?
2 ) Het schijnt mogelijk te zijn een usb Bluetooth dongle in de ps4 te prikken en zo te verbinden met een koptelefoon. Heb ik dan nog surround geluid of is dit puur stereo? Linkje: https://m.reddit.com/r/PS...d_bluetooth_headset_on_a/
Ik weet dat een stereo hoofdtelefoon geen echt 5.1 / 7.1 geluid geeft. Vanwege de plaatsing op de oren is de plaatsing van het geluid echter wel heel goed. Luister bijvoorbeeld maar eens naar dat mp3tje waarbij het lijkt of je bij de kapper zit en allerlei geluiden om je heen hoort.
Als iemand nog een goede Bluetooth koptelefoon weet hoor ik het ook graag.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 18:34
Ziet er wel vet uit... Vind het echter wel erg stil rond Uncharted, ik heb eigenlijk wel zin wat nieuwe gameplay beelden.Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 16:14:
PlayStation Europe
Limited edition Uncharted 4: A Thief’s End PS4 bundle unveiled, available from 27/4:
Klik Hier voor meer Info over de Bundle
[afbeelding]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
de frostbite engine 3 ziet er zo goed uit!Conscience NL schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 18:07:
Je kan je opgeven voor de beta van de nieuwe Mirror's Edge http://www.mirrorsedge.com/beta/.
En nieuwe trailer YouTube: Mirror’s Edge Catalyst Story Trailer – I Am Faith.
Ben echt hyped, maar was dat al na die trailer van afgelopen E3.
trouwens de nieuwe uncharted 4 headset ziet er ook super graaf uit. echt mooi die grijs blauwe kleuren.
[ Voor 10% gewijzigd door Nieuwevolger op 04-02-2016 19:21 ]
Geen stijve maar wel hyped!Nieuwevolger schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 15:29:
Nou al aantal keer gehad dat ik dacht met ps+ games dat kan niets zijn maar me er vervolgens toch goed mee vermaakt, daarom altijd maar alles proberen. Die nom nom daarin tegen, gaap.
Ik vind hem niet bijzonder mooi, leuk item meer niet.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Lijkt me gruwelijk! 13 mei komt ie uit.
Persoonlijk vind ik de normale zwarte PS4 mooier. Ik heb die uncharted editie niet IRL gezien maar op de plaatjes vind ik het maar een rare kleur.Jumpman schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 20:56:
Is iedereen hier echt zo enthousiast over een KOMO vuilniszak grijze PS4?
Verwijderd
Ik kan trouwens niet wachten op de PS4 Slim.
Die zal over een jaar of anderhalf wel worden uitgebracht.
Waarom kan je daar niet op wachten? Je spelletjes zien nog er exact hetzelfde uit hoor. Daarbij is de huidige revisie al aardig slim.Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 07:55:
Ik vind de egaal zwarte PS4 ook de mooiste.
Ik kan trouwens niet wachten op de PS4 Slim.
Die zal over een jaar of anderhalf wel worden uitgebracht.
Heel veel zin in.Elysi schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 01:46:
Doom campaign trailer:
[video]
Verwijderd
Ik snap de opmerking. Ik heb zelf al een PS4 gekocht, maar wellicht dat ik nog wel een extra controller ga kopen in deze kleur. Aan de andere kant heb ik er al twee en het aantal keren dat ik meer dan 2 controllers nodig heb, zijn werkelijk op 1 hand te tellen.Jumpman schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 20:56:
Verwijderd
Vooral om dat de slim energie zuiniger gaat worden en stiller.bram1984 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:41:
Waarom kan je daar niet op wachten? Je spelletjes zien nog er exact hetzelfde uit hoor. Daarbij is de huidige revisie al aardig slim.
Ik ben dan ook erg energie bewust de laatste paar jaren.
Ik heb nu de cuh 1200 daarom, dus over anderhalf jaar een slim lijkt mij perfect.
Bij jou zet maakt het iig wat uit, jouw PS4 staat bijna continue aanVerwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:51:
[...]
Vooral om dat de slim energie zuiniger gaat worden en stiller.
Ik heb nu de cuh 1200 daarom, dus over anderhalf jaar een slim lijkt mij perfect.
Bij mij is dat iets anders, dan maakt een slim vs normal (CUH 1200) niet echt uit denk ik. Voor die paar uur per week dat de PS4 aan staat.
Binnenkort eindelijk met 4 tegelijk op de bank spelen, kijk er nu al naar uit.
Ik vindt het ook helemaal niks. De controller daarentegen vindt ik wel erg mooi.Jumpman schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 20:56:
Heb momenteel een zwarte PS4 met 1 zwarte en 1 witte controller. Ik vindt de witte controller echt veel mooier dan de zwarte maar ik vindt de zwarte PS4 weer veel mooier dan de witte
Nog energiebewuster is het waarschijnlijk om minder te consumeren en niet per se een nieuwe PS te kopen.Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:51:
[...]
Overigens bedoel ik dat niet vervelend. Je moet je geld uitgeven aan wat je mooi vindt en als dat een nieuwe PS is, moet je dat zeker doen.
Damn! Dat is echt weer ouderwets knallen en neermaaien.Elysi schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 01:46:
Doom campaign trailer:
[video]
Ik was een tikje sceptisch over deze game maar ik krijg er toch wel erg veel zin in.
Ondanks het nieuwe jasje krijg ik toch direct het oude Doom gevoel weer terug. Knap dat ze dat hebben weten te bereiken
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
De pixels zijn gewoon een stuk kleiner (en je krijgt er meer), thats itrajackar schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:33:
[...]
Damn! Dat is echt weer ouderwets knallen en neermaaien.
Ik was een tikje sceptisch over deze game maar ik krijg er toch wel erg veel zin in.
Ondanks het nieuwe jasje krijg ik toch direct het oude Doom gevoel weer terug. Knap dat ze dat hebben weten te bereiken
Bijzondere kerel blijf je toch. Games voor € 70,- uit de Store trekken en je ondertussen druk maken over een paar cent energiebesparing.Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:51:
[...]
Dit topic is gesloten.
![]()
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link