Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:09
iApp schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:13:
Offtopic vraagje: ik heb een vrij druk leven, altijd wel iets te doen. Als ik op de bank plof en ik heb de tv voor mij alleen, dan zet ik altijd ff een game op waarmee ik na een half uurtje weer klaar bent. Oftewel: ik speel nooit singelplayers omdat ze simpelweg te lang duren (en omdat ik altijd 10x dood ga voordat ik verder kom).

Ben ik de enige die dit heeft?

Aan de ene kant vind ik dit jammer want vroegah (toen ik 12 tot 16 was) speelde ik Uncharted en Assassin's Creed. Nu ik 18 ben, speel ik alleen nog maar Call of Duty en Battlefield (zelfs geen GTA want die singelplayers duren mij te lang :'( ).
Herkenbaar! Ik beleef veel meer plezier aan grote RPG's (Witcher, Fallout). Het grote nadeel vind ik niet zozeer dat ik maar een half uurtje per sessie heb, maar meer dat je pas wat hebt aan dat half uurtje als je het spel 'kent'. The Witcher daarom weer verkocht, met elke 5 minuten spelen was ik 5 minuten aan het googelen. Skyrim (op de ps3) gooide ik juist wel vaak aan voor een half uur, maar die had ik op pc al heel wat uurtjes gespeeld.

Fallout gaat nu redelijk. Destiny beter. Maar beleef stiekem het meeste plezier aan een snel potje Battlefield 4 (terwijl ik eigenlijk nooit shooters heb gespeeld en er vrij slecht in ben).

Verwijderd

Xerox schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 08:10:
[...]

Ik had vorige week precies hetzelfde, toen mijn vriendin aankwam met: Je wilde toch nog de PS4? Laten we die dan nu kopen. Wij hadden dan wel als eis dat wij 2 controllers nodig hadden.

Ik had toen gekeken naar de verschillende versies (500GB, 1TB) en de varianten met/zonder extra spel/controller.
Voor mij was het uiteindelijk snel duidelijk (even alleen versies zonder spel):
500GB voor €343
1TB voor €380
1TB met 2 controllers voor €400 (ook bij Bart Smit)

Als je uiteindelijk 2 controllers nodig hebt, lijkt mij de laatste versie duidelijk de makkelijke keuze. Een controller kost lost €60,-, dus in principe krijg je de 500GB er 'gratis' bij.
Dankje had zelf ook die 1tb versie met 2 controllers gezien en dat lijkt me inderdaad de beste keuze. Wel moet ik er dan op letten dat het een nieuwe versie is (CUH-12xx) aangezien ik las dat die beter zou zijn.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:00
die CUH is idd beter, hij is energie zuiniger en stiller, ik zou wel voor zo'n versie gaan, alles is mooi meegenomen :)

nothing stops this train

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-11 20:29
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:28:
[...]

Dankje had zelf ook die 1tb versie met 2 controllers gezien en dat lijkt me inderdaad de beste keuze. Wel moet ik er dan op letten dat het een nieuwe versie is (CUH-12xx) aangezien ik las dat die beter zou zijn.
Als je voor de 1TB met 2 controllers wilt gaan, is dit sowieso de CUH-12xx versie, heb hem hier ook. ;)

PSN: Redrafted

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Nee hoor, hier ook. Ik heb eigenlijk ook te weinig tijd voor uitgebreide single- of multiplayer games. Alles bij elkaar kan ik per week maar enkele uurtjes gamen. Dan is het eigenlijk het prettigst om gewoon een 'makkelijk' spel te pakken (paar rondjes Driveclub of andere race game, enkele levels in een puzzlegame of platformer, dat soort werk).
Op zich vind ik langere en uitgebreidere games ook erg aantrekkelijk, maar het is voor mij op dit moment (druk gezinsleven) niet haalbaar. Dus ik probeer frustratie te voorkomen en tevreden zijn met de korte spelsessies en (heel) af en toe eens een avondje wat uitgebreider de tijd nemen.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Offtopic vraagje: ik heb een vrij druk leven, altijd wel iets te doen. Als ik op de bank plof en ik heb de tv voor mij alleen, dan zet ik altijd ff een game op waarmee ik na een half uurtje weer klaar bent. Oftewel: ik speel nooit singelplayers omdat ze simpelweg te lang duren (en omdat ik altijd 10x dood ga voordat ik verder kom).

Aan de ene kant vind ik dit jammer want vroegah (toen ik 12 tot 16 was) speelde ik Uncharted en Assassin's Creed. Nu ik 18 ben, speel ik alleen nog maar Call of Duty en Battlefield (zelfs geen GTA want die singelplayers duren mij te lang :'( ).
Ik heb er geen last van maar je bent vast niet de enige.

Maar ik heb dan ook prive eigenlijk geen agenda, spreek nagenoeg niets af vantevoren, en heb al helemaal niet iets wat op een planning lijkt.

Maw prive doe ik voornamelijk dingen die ik op die dag leuk/belangrijk/nodig vind. Dit jaar de ps4 nog niet aangehad, eind vorig jaar 200+ uur in fallout gestoken.

We zitten hier dan ook wel eens te genieten van de buren zo om ons heen, komen allemaal op een ander tijdstip thuis, eten vaak niet tegelijk rennen allemaal weer naar buiten en iedereen het liefst een andere kant op... Iedere dag weer bijna.

Moeten toch wel heel veel dingen heel belangrijk zijn dat stellen zich op moeten splitsen om alles gedaan te krijgen, al vermoed ik dat een aantal simpelweg de lasten willen delen met iemand waar ze redelijk mee overweg kunnen.

Oh en op het werk heb ik een briljante van 07:30 tot 17:00 mentaliteit. Maar ze mogen me 's nachts bellen voor ECHT belangrijke dingen, bel me 2x voor onzin en ik neem niet meer op. :P Maar 3x per week ff een uurtje extra en dan meestal voor futiliteiten, nope not me. Ben gek genoeg ook nooit ziek.

[ Voor 8% gewijzigd door Flagg op 29-01-2016 16:31 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Ben meteen verliefd op the division, werd vrij wel meteen geinvite door iemand in mn friendlist, daarna meteen de darkzone ingegaan. Daar geinvite door andere vreemde en een team gemaakt. Super vet tegen andete rogue teams vechten.

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21:34
The Division is wel erg leuk om te spelen! De setting is wel zo vet gedaan!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
rwbk schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 19:23:
The Division is wel erg leuk om te spelen! De setting is wel zo vet gedaan!
dennis' oordeel was niet mals moet ik zeggen, maar het ging nog slechts om de beta, en hij was bezig met kalledewtie dus ja, biased much ... ik wacht zn officiele review nog ff af ... ook bij hem speelden z'n ADHD-OCD reflexen op vanzelf

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21:34
CynicRelief schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 20:25:
[...]

dennis' oordeel was niet mals moet ik zeggen, maar het ging nog slechts om de beta, en hij was bezig met kalledewtie dus ja, biased much ... ik wacht zn officiele review nog ff af ... ook bij hem speelden z'n ADHD-OCD reflexen op vanzelf
Ik speel met zen 4en. Scheelt al veel
CynicRelief schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 20:25:
[...]

Graphics vielen tegen en het was een standaard shooter...

Gelukkig is kalledewtie :D wel een heel mooie game en geen standaard shooter....
Het richten is misschien wat moeilijker dan in kalledewtie, ook nog schieten met terugslag en dan is het ineens niet goed...
Officiële review komt er dus niet, pre-order ook al geannuleerd las ik.

Het is juist een keer een niet-standaard shooter. 3rd fps, ander concept dan de standaard shooter met grote wereld etc.
Grafisch prima, maar niet bijzonder goed.

• CynicRelief
dutchgio schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 21:38:
[...]

Graphics vielen tegen en het was een standaard shooter...

Gelukkig is kalledewtie :D wel een heel mooie game en geen standaard shooter....
Het richten is misschien wat moeilijker dan in kalledewtie, ook nog schieten met terugslag en dan is het ineens niet goed...
Officiële review komt er dus niet, pre-order ook al geannuleerd las ik.

Het is juist een keer een niet-standaard shooter. 3rd fps, ander concept dan de standaard shooter met grote wereld etc.
Grafisch prima, maar niet bijzonder goed.
nou dan wordt t wachten op de next ghost recon, waarvan de eerste beelden veelbelovend zijn moet ik zeggen, met die future soldier pointless-maarozolekkere weapon customization

al ga ik division zeker uit de budgetbak grabbelen hoor, dennis' review niettegenstaande

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
Jongens, heeft iemand van jullie nog een code voor die ene dag PS+ over? Ik zou graag iets met korting willen kopen in de Store...

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Verwijderd

sorry sorry sorry

en de groeten van corry

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2016 23:30 ]

• CynicRelief
DrWoetR schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 22:19:
Jongens, heeft iemand van jullie nog een code voor die ene dag PS+ over? Ik zou graag iets met korting willen kopen in de Store...
met korting kopen in de store ... Sony heeft je lief, jongen

Met een team de dark zone onveilig maken is geweldig, h1z1 en rust maar dan goed. :)
Wie heeft zin om een team te vormen in the division??

Add felixenkasper24

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
DrWoetR schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 22:19:
Heb nog wel een code voor je, als je hem nog moet hebben.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Verwijderd

Heeft iemand trouwens enig idee of Ni No Kuni ooit naar PS4 gaat komen? Ik weet dat Ni No Kuni 2 ergens dit jaar of zo gaat komen maar Ni No Kuni heeft me ook altijd aangesproken, maar nooit kunnen spelen aangezien ik geen PS3 had. Ik wil daarom een PS4 kopen vooral voor de exclusives, ik heb al een pc die vrijwel alle games aan kan dus die PS4 komt er vooral voor exclusive games zoals Uncharted, Infamous, Heavy Rain, The last of us, Ni No Kuni, Kingdom Hearts, Little big planet etc. Dus denk dat het uiteindelijk het wel waard zal zijn aangezien er dus best veel exclusives zijn die me aanspreken in tegenstelling tot de xbox one waarbij eigenlijk alleen sunset overdrive me aanspreekt.
Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 12:55:
Heeft iemand trouwens enig idee of Ni No Kuni ooit naar PS4 gaat komen? Ik weet dat Ni No Kuni 2 ergens dit jaar of zo gaat komen maar Ni No Kuni heeft me ook altijd aangesproken, maar nooit kunnen spelen aangezien ik geen PS3 had. Ik wil daarom een PS4 kopen vooral voor de exclusives, ik heb al een pc die vrijwel alle games aan kan dus die PS4 komt er vooral voor exclusive games zoals Uncharted, Infamous, Heavy Rain, The last of us, Ni No Kuni, Kingdom Hearts, Little big planet etc. Dus denk dat het uiteindelijk het wel waard zal zijn aangezien er dus best veel exclusives zijn die me aanspreken in tegenstelling tot de xbox one waarbij eigenlijk alleen sunset overdrive me aanspreekt.
over een remaster is helemaal niks bekends. misschien dat deel 1 ooit naar ps now komt, sony z'n streaming dienst waar je ps3 games op kan spelen. neem je gewoon een maand abonnement en speel je snel de games die gespeeld wilt hebben.

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 13:04:
[...]

over een remaster is helemaal niks bekends. misschien dat deel 1 ooit naar ps now komt, sony z'n streaming dienst waar je ps3 games op kan spelen. neem je gewoon een maand abonnement en speel je snel de games die gespeeld wilt hebben.
Ja dat zou ook prima zijn, had al iets gelezen over PS Now. Is PS Now tot nu toe niet alleen nog in Amerika te gebruiken?
Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 13:12:
[...]

Ja dat zou ook prima zijn, had al iets gelezen over PS Now. Is PS Now tot nu toe niet alleen nog in Amerika te gebruiken?
Er zijn al beta's in europa gestart, volgens mij zit alleen ni no kuni nog niet het assortiment. Maar dat kan je zo nakijken, verwacht wel dat hij er ooit vanzelf inkomt.

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:53

Nee, ben zelf meer van de multiplayer.
Toevallig wel BF4 uitgespeeld, na Super Mario nog nog nooit een single player uitgespeeld denk ik :p
Maarja de spellen die ik leuk vind (FIFA, shooters, racers) zijn ook wel multiplayers.
Tegen een computer spelen vind ik ook maar saai op de een of andere manier.

Verder ook wel redelijk druk, game maar max 2 uurtjes per week (bij een nieuw spel wat vaker in het begin)

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
CynicRelief schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 23:41:
[...]

met korting kopen in de store ... Sony heeft je lief, jongen
Ik heb echt geprobeerd te begrijpen wat je bedoelt, maar ik kom er niet uit. Zou je je bericht uit willen leggen?

@Killingbean: super, wil je die DM'en?

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
DrWoetR schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 19:53:
[...]

Ik heb echt geprobeerd te begrijpen wat je bedoelt, maar ik kom er niet uit. Zou je je bericht uit willen leggen?

@Killingbean: super, wil je die DM'en?
Gedaan, welke spel wordt het met korting?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-11 15:47
Als je bedenkt hoe weinig mensen aan deze game gewerkt hebben. En hoe geniaal een hoop aspecten van de game zijn. En gezien de prijs ennaantal uren ik me er al mee vermaak.
Plus het feit dat het technisch goed inmekaar zit.
En om deze game 100% te halen ben je wel even bezig.
Moet nog maar 1 trophy, en dan heb ik mijn eerst platinum ooit. Zegt voor mij heel veel.
Geen enkele game ooit gehad waar ik platinum wil halen.

Heb the witcher nooit gespeeld hele game trekt me niet. En uncharted en the last of us vind ik hele toffe games. Maar toch vermaak ik me nu al meer met deze game dan ooit met die andere.
Enik heb uncharted op ps3 en ps4 net als the last of us dus vond ze echt heel tof.
Van mij graag meer games als the witness !!

[ Voor 27% gewijzigd door v8power67 op 30-01-2016 20:56 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:30
Ok :). Sowieso heb ik de 2de helft van je post niet gelezen. Aangezien je al verder zit, lees ik voorlopig geen enkele spoiler van je ;). Ik kijk over een paar weken wel eens terug :).

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:07
En als hij straks weer geld heeft, gaat ie het dan alsnog kopen?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Zelf vind ik dat gewoon een slechte smoes, ik weet dat jij wel je games nornaal koopt maar de meeste mensen hebben gewoon scheid aan de industrie.
Vrijdag schreef op zondag 31 januari 2016 @ 19:27:
En als hij straks weer geld heeft, gaat ie het dan alsnog kopen?
Dit. Die gaat de game echt niet meer aanschaffen daarna.

@Hierboven: scheid?

[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 31-01-2016 19:33 ]

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-11 15:47
Ik snap het juist wel, gezien de hoeveelheid troep er afgelopen tijd afgelevert is ben ik ook niet meer zo happig op kopen games. Afgelopen periode alleen the witness gekocht.
Mensen hebben het krap en niemand maakt nog demos op een enkeling na.
Of mijn zwager hem koopt als het hem bevalt geen idee. Eerst zien of hij hem kan spelen op zn laptop ;)
Ik deed het vaak genoeg wel, eerst "testen" bij plezier haalde ik hem altijd.
Maar dat gebeurde niet vaak, maar speelde de game dan ook niet verder want vond er dan niks aan.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Wellicht niet helemaal juist maar gezien het us PSN topic is gesloten probeer ik het even hier. Ik krijg een US account niet gekoppeld aan een Paypal of EU cc . Beide geven errors, had ook al een US adres ingevoerd. Hoe waarderen jullie een US account op??

Wil Tomb raider wel aanschaffen voor USD 7,50.

PSN id: GG--77

GG---77 schreef op zondag 31 januari 2016 @ 19:54:
Wellicht niet helemaal juist maar gezien het us PSN topic is gesloten probeer ik het even hier. Ik krijg een US account niet gekoppeld aan een Paypal of EU cc . Beide geven errors, had ook al een US adres ingevoerd. Hoe waarderen jullie een US account op??

Wil Tomb raider wel aanschaffen voor USD 7,50.
Amazon.

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-11 17:35
Met psn tegoed kaarten voor de us store.
Ik haal ze vaak bij offgamers.com

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:36
bram1984 schreef op zondag 31 januari 2016 @ 19:44:
Want zonder demo is het heel moeilijk te achterhalen of een game vet is? YouTube, Twitch, Tweakers, reviews etc.
Nouja best wel, want smaak blijft gewoon persoonlijk en een hoop Youtubers/Twitchers krijgen gewoon geld om iets te spelen. Maarja een demo laat ook vaak het beste/leukste deel van het spel zien dus dat is ook niet alles.

Jij vind Bloodborne top en dat is een goed spel, maar er zijn ook genoeg mensen die de moeilijkheidsgraad te hoog vinden en het als miskoop beschouwen.

Zelf baal ik niet van een game die me tegenvalt en die geef ik gewoon weg, maar vroeger toen ik nog "arm" was en al mijn geld naar stappen en kiten ging probeerde ik een game ook eerst.

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Het zou mooi zijn als Sony op aankopen in de Ps Store bijvoorbeeld 2 uur geld terug garantie geeft, zoals bijvoorbeeld Google heeft in de Play Store. Zelfs 1 uur zou al mooi meegenomen zijn.

• ralph075
  • Niet online
niekvandermeer schreef op zondag 31 januari 2016 @ 20:10:
Het zou mooi zijn als Sony op aankopen in de Ps Store bijvoorbeeld 2 uur geld terug garantie geeft, zoals bijvoorbeeld Google heeft in de Play Store. Zelfs 1 uur zou al mooi meegenomen zijn.
Dan moet de download wel meezitten :+

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:23

The_Worst

Unox

niekvandermeer schreef op zondag 31 januari 2016 @ 20:10:
Gaan ze helaas niet doen tenzij wettelijk verplicht. In Amerika kan je spellen die je vooruitbestelt niet eens annuleren.

Staat ook overal zo mooi: niet te annuleren tenzij wettelijk verplicht.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

ralph075 schreef op zondag 31 januari 2016 @ 20:18:
[...]

Dan moet de download wel meezitten :+
Na 50 minuten: download duurt te lang, ik wil m'n geld terug. :+

• Beakzz
The_Worst schreef op zondag 31 januari 2016 @ 20:43:
[...]

Gaan ze helaas niet doen tenzij wettelijk verplicht. In Amerika kan je spellen die je vooruitbestelt niet eens annuleren.

Staat ook overal zo mooi: niet te annuleren tenzij wettelijk verplicht.
Alles kan. Bij Steam had ik het ook nooit verwacht en als ze ooit meer digitaal willen verkopen dan verwachten mensen toch meer.

Verwijderd

'The Division-bèta gaat door tot dinsdag'

Bron: Klik Hier

Verwijderd

v8power67 schreef op zondag 31 januari 2016 @ 19:35:
Ik snap het juist wel, gezien de hoeveelheid troep er afgelopen tijd afgelevert is ben ik ook niet meer zo happig op kopen games. Afgelopen periode alleen the witness gekocht.
Mensen hebben het krap en niemand maakt nog demos op een enkeling na.
Of mijn zwager hem koopt als het hem bevalt geen idee. Eerst zien of hij hem kan spelen op zn laptop ;)
Ik deed het vaak genoeg wel, eerst "testen" bij plezier haalde ik hem altijd.
Maar dat gebeurde niet vaak, maar speelde de game dan ook niet verder want vond er dan niks aan.
Een demo moet apart geproduceerd worden en het kan de game maken of breken. Een demo kost daarnaast voor een ontwikkelingsteam relatief veel geld en tijd, waardoor er vaak vanaf gezien wordt. Een middenweg zou een timed demo zijn, waarbij je de volledige game download maar slechts een beperkte tijd kan spelen (1 of 2 uur). Al leent ook niet elke game zich daarvoor.

Btw, gezien het enthousiasme over The Witness vroeg ik me af of een van die spelers (ik heb de game zelf niet) er wellicht een topic van kan maken.

Verwijderd

Een apart topic lijkt mij ook een goed plan!!!.

Want het gaat de afgelopen dagen ALLEEN maar over The witness, en dat is niet de bedoeling lijkt mij.
Weet niet of 1 van de Witness fanboys even een simpel topic erover wilt maken?.

Back on topic.
Over dat er de laatste maanden veel troep is uitgekomen ben ik niet echt mee eens, er is genoeg kwaliteit uitgekomen alleen niet in de categorie van The witcher en Last of us..
Vroegah was je blij me elk spel wat uitkwam en dat speelde je gewoon grijs, ongeacht de fouten die erin zaten.
De meeste gamers zijn een beetje verwend geworden in mijn optiek...
PS3 games spelen... Hell no dat ziet er niet meer uit.
Remasters..... Hell no dat heb ik al gedaan.
Een Sequel... Hell no, laat ze maar iets origineels doen.
Een indie.. Hell no, dat is geen echte game.

En dan niet te zwijgen over al het gezeur over graphics en dat het niet zou horen op deze generatie, of dat de gameplay te ouderwets zou zijn..

Van mij hoeven games er niet prachtig uit te zien, ik speel het laatste jaar meer op de ps3 dan de ps4 met zelfs uitstapjes naar de ps2.

Als je er maar plezier in heb toch?.
Who gives a fuck of het er dan uitziet als een spel van 1999 en zo speelt..
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:37:
Als je er maar plezier in heb toch?.
Who gives a fuck of het er dan uitziet als een spel van 1999 en zo speelt..
Graphics vind ik zeker wel belangrijk in een game, daarom heb ik onder andere een PS4 gekocht.
Plezier is ook belangrijk, maar dat lijkt me logisch.
Ik heb geen PS4 gekocht om "tabletgames" op te spelen. Ik wil zien wat de hardware kan; laat de PS4 maar zweten.
Maar hé, dat ben ik. Ik geniet ook wel eens van een simpel spelletje als Flower hoor ;)
Ieder zo zijn ding.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Homeland
  • Niet online

Verwijderd

psn down ? komt er niet in hier :|

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

PS Plus ‘Vote to Play’: Action Henk! vs Assault Android Cactus vs Broforce. Poll opens 9/2:

Klik Hier voor meer Info

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CaJJAb1VAAA8GX7.jpg

• Guntario
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-11 17:54
Ik heb hier ook last van :/

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:56

PBP

Kan er hier gewoon op.

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:02
Onderhoud schijnbaar

Verwijderd

Niet aangeven onderhoud https://status.playstation.com/nl-nl/

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:56

PBP

Onderhoud is zo'n beetje de standaard melding als de boel plat ligt, ook met een DDOS verschijnt die melding.
Ik dacht al dat het aan mijn internet lag, maar dat kan natuurlijk niet. PSN is weer eens offline. Wat nogal veel voorkomend is...
Grrrr... waarom heb ik mn PS nou nooit op Standby staan -O-

(Dan heb je er toch geen last van? Of is dat alleen als ie helemaal aan staat?)

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:47
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2016 @ 18:13:
PlayStation Europe ‏

PS Plus ‘Vote to Play’: Action Henk! vs Assault Android Cactus vs Broforce. Poll opens 9/2:

Klik Hier voor meer Info

[afbeelding]
Hopelijk wordt het broforce, dat is op de pc een erg vermakelijk spelletje voor couch coop.

• ralph075
  • Niet online
Alleen al vanwege de naam: Action Henk!
(en ik vind het ook nog eens het leukste format van de games waaruit gekozen kan worden)

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-11 17:16

Roshnak

PSN: Roshgill

PSN is weer Online

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:55

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ik heb de posts over The Witness van de laatste afgesplitst naar een eigen topic: [PS4] The Witness

Graag daar verder posten over The Witness.

Topic heeft nog niet een startpost, wie daar tijd in wil steken moet mij even een DM sturen dan maak ik je medeauteur.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Verwijderd

Zijn er mensen hier op het PS4 topic die World of tanks spelen.
Zoek wel iemand waarmee ik gezellig samen kan spelen...

Vandaag een anderhalf uur lopen kloten om mijzelf aan te melden op de PS4....
Om er uiteindelijk achter te komen dat ik een aantal weken geleden mijn password via de PS3 heb veranderd..... :F

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:30
Iemand al PS4 crashes gehad ? Vanavond liep The Witness (sorry :p) ineens helemaal vast. Paar seconden later ineens gewoon zwart beeld en de PS4 stond helemaal af. Bij het opstarten begon hij de HDD te scannen op fouten. Ook blijkt er een van de Witness Save Games corrupt te zijn.

Hopelijk geen indicatie van een hardware probleem....

Verwijderd

Twixie schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 00:11:
Iemand al PS4 crashes gehad ? Vanavond liep The Witness (sorry :p) ineens helemaal vast. Paar seconden later ineens gewoon zwart beeld en de PS4 stond helemaal af. Bij het opstarten begon hij de HDD te scannen op fouten. Ook blijkt er een van de Witness Save Games corrupt te zijn.

De PS4 kon vast de puzzel zelf niet aan.

Wij krijgen een brainfreeze, PS4 krijgt een crash :+

• Homeland
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2016 @ 21:10:

Vandaag een anderhalf uur lopen kloten om mijzelf aan te melden op de PS4....
Om er uiteindelijk achter te komen dat ik een aantal weken geleden mijn password via de PS3 heb veranderd..... :F
Heb hem op PS4 nog niet gespeeld, wel tijd geleden op de PC en dat beviel goed dus ga hem binnenkort weer spelen. Ik heb je toegevoegd.

• Beakzz
PlayStation Europe ‏

Klik Hier voor meer Info

[afbeelding]
Zo lekkere keuze. Action Henk is de game waar wij Nederlanders eigenlijk voor moeten gaan en net als bij Trials lekker miliseconden van je tijd af schrapen.

Cactus is ook echt top,moeilijk en chaos met 4 man op de bank. Broforce vind ik zelf de minste, want ik ben lichtelijk klaar met pixel art. En nee ik speel niet voor de graphics maar het is even teveel achter elkaar.

Heb ze alle 3 al op Steam dus ik stem natuurlijk op Action Henk. Wel goed dat ze echt 3 keuzes geven die allemaal goede reviews achter zich hebben staan.

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-11 18:10
Ik ga ook voor Action Henk, Neerlands trots en het ziet er gewoon erg leuk uit.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• Mars18
  • Laatst online: 12-11 13:52
Zit nog te kijken voor een extra PS4, deze set lijkt voordelig?

http://www.redcoon.nl/B64...ps4-500GB-bundle_Consoles

PS4 met 500 gig en 2 controllers voor 368 euro?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Klik Hier voor meer Info

[afbeelding]
Action Henk of Broforce wat mij betreft. Assault Android Cactus is niet mijn genre. Waarschijnlijk ga ik voor Action Henk :)F

• Angelo2510
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11 18:08
Mars18 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 08:22:

Ziet er goed uit. Extra ps4?

11400F - ASUS TUF B560 -RTX 2060

• Mars18
Angelo2510 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 10:33:
[...]

Ziet er goed uit. Extra ps4?
Ja voor de zolder ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Persoonlijk zou ik liever de moeite nemen om de PS naar boven te sjouwen, en t geld voor de PSVR te bewaren :D

(Maar als je allebei kunt, hey waarom niet ;) )

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-11 00:37

Voxalizer

Quicksilver Bullets

poor Leno schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:32:
[...]

Persoonlijk zou ik liever de moeite nemen om de PS naar boven te sjouwen, en t geld voor de PSVR te bewaren :D

(Maar als je allebei kunt, hey waarom niet ;) )
Dat komt aardig overeen met je usename. :)

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Voxalizer schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:34:
[...]

Dat komt aardig overeen met je usename. :)
hahaha da's bedoeld als arm-zielig.. niet arm-geen geld (alhoewel.. ;))

Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/3/2020/2282214152_807d4d15f9.jpg

Verwijderd

Twixie schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 00:11:

Ik had moeite met het opstarten van games, maar dat was rond hetzelfde tijdstip als de downtime die zich ineens voordeed.
Mars18 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 08:22:

Mooie deal op zich gezien het feit dat controllers in het algemeen erg duur zijn. Er lijken alleen geen games bij te zitten (met een lopend PS+ abonnement is dat natuurlijk geen probleem).

• Mars18
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:53:
[...]

Ik had moeite met het opstarten van games, maar dat was rond hetzelfde tijdstip als de downtime die zich ineens voordeed.

[...]

Mooie deal op zich gezien het feit dat controllers in het algemeen erg duur zijn. Er lijken alleen geen games bij te zitten (met een lopend PS+ abonnement is dat natuurlijk geen probleem).
Ja is geen probleem

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11 13:19

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2016 @ 21:10:
World of Tanks topic lijkt alleen PC spelers te bevatten jammer genoeg. Ik speel het regelmatig, dus voeg me maar toe als je wilt.

Verwijderd

majoh schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:48:
[...]
World of Tanks topic lijkt alleen PC spelers te bevatten jammer genoeg. Ik speel het regelmatig, dus voeg me maar toe als je wilt.
Er is sinds vanochtend een apart console topic..

Verwijderd

PlayStation Europe

New on PS Store this week: Gravity Rush Remastered, Call of Duty DLC, Not A Hero, more:

Klik Hier

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CaNykU7UAAAlonW.jpg

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:41

Winkiller

De Mopperpot

Gamekings, => DiRT Rally komt 5 april uit op de PlayStation 4 met nieuwe content op consoles.

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-11 11:00
Winkiller schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:31:
Gamekings, => DiRT Rally komt 5 april uit op de PlayStation 4 met nieuwe content op consoles.
Hopelijk 'rijdt' het wat beter dan Sebastien Loeb Rally EVO of WRC 5, die vond ik beiden erg tegenvallen..

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 11:56
Ik heb een beetje een dilemma...

Morgen wordt mijn PS4 ter reparatie opgestuurd.
Nu heb ik natuurlijk alle saves opgeslagen in de cloud zodat ik daar weer mee verder kan als ik een ander exemplaar retour krijg. Nu zit ik met het volgende:

Heeft het zin om een externe hdd aan te schaffen om een volledige back-up van de PS4 te maken?
Ik had begrepen dat het erg lang kan duren voordat alle data dan weer terug gezet is. Kan ik dan niet beter alle spellen opnieuw installeren?

Het is dat de bekende Seagate schijf van 2 TB niet erg goed leverbaar is anders wist ik het wel... Deze zou ik dan evt. kunnen gebruiken voor eerst de back-up en daarna te gebruiken als hdd voor in de PS4.

Alvast bedankt. :)

iRacing Profiel | PSN: kampover91

Verwijderd

Ik had mijn PS4 2TB toen verkocht en een nieuwe cuh 1200 PS4 1TB gehaald.

Ik heb gewoon de spellen die ik vaak speel opnieuw gedownload en de saves
kun je stuk voor stuk terug halen van de cloud als dat nodig is.

Ging een stuk makkelijker en eigenlijk nog sneller dan een backup.

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-11 09:22
Je kunt niet dezelfde schijf gebruiken voor zowel backup als intern gebruik. Deze wordt leeggemaakt als je deze aansluit. Het terugzetten van een back up duurde bij mij iets van 3 uur. Het maken daarintegen 6 uur. Gewoon in de nacht doen dan merk je er niks van.

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 11:56
SmooK schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 18:19:
Je kunt niet dezelfde schijf gebruiken voor zowel backup als intern gebruik. Deze wordt leeggemaakt als je deze aansluit. Het terugzetten van een back up duurde bij mij iets van 3 uur. Het maken daarintegen 6 uur. Gewoon in de nacht doen dan merk je er niks van.
Dat snap ik, ik had het ook over een andere hdd. ;)

Dan kan ik dus inderdaad beter de games opnieuw installeren en daarna verder gaan met de saves uit de cloud. 8)

iRacing Profiel | PSN: kampover91

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-11 09:22
Hangt er vanaf hoe groot en vol je huidige hdd is. Toen ik mijn hdd verving was psn nog dusdanig langzaam dat dit de snelste optie was.

Verwijderd

Ik ben nog altijd aan het kijken naar welke PS4 bundle ik het beste kan komen. Ik heb nu deze pricewatch: Sony PlayStation 4 1TB + 2x Dual Shock 4 controllers Zwart en deze pricewatch: Sony PlayStation 4 1TB + Extra Controller + Uncharted: The Nathan... op het oog. Die aanbieding van de mediamarkt stond er van de week nog niet op dus dat maakt die toch een stukje voordeliger. Nu zou ik die uncharted game er dus los bij kunnen kopen maar ik zag toevallig ook dat op de psn store die game nu in de aanbieding is voor 30 euro. Als ik nu dus een account zou maken en die game daarop zou kopen kan ik die neem ik aan gewoon downloaden als ik een ps4 koop? Wel zonde dat ik hem dan niet fysiek heb maar is wel een stuk goedkoper.

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 20:11:
[...]
Als ik nu dus een account zou maken en die game daarop zou kopen kan ik die neem ik aan gewoon downloaden als ik een ps4 koop? [...]
Uiteraard. Heb zelf iets vergelijkbaars gedaan.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Winkiller schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:31:
Ongeveer tegelijk met die ps vr hopelijk en dan maar eens een weekje ziekmelden ofzo.. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

Elysi schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 20:38:
[...]

Uiteraard. Heb zelf iets vergelijkbaars gedaan.
Oké thanks! Ik heb even een PSN account aangemaakt en nu de game gekocht voordat de korting al weer voorbij is. Van de week maar eens kijken voor een PS4 bij de mediamarkt.

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

New discounts start today on PS Store, inc. Star Wars Battlefront, FIFA 16, Need For Speed:

Klik Hier

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CaSQOsUUYAAkb_X.jpg

• Alvanosa
  • Laatst online: 22-09 18:48
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:08:
PlayStation Europe ‏

New discounts start today on PS Store, inc. Star Wars Battlefront, FIFA 16, Need For Speed:

Klik Hier

[afbeelding]
Wil je hier aub mee stoppen? Het voegt in mijn ogen niks toe.

PSN: Alvanosa

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Alvanosa schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:20:
[...]

Wil je hier aub mee stoppen? Het voegt in mijn ogen niks toe.
Zullen we de discussie of de posts van Dennis iets toevoegen of niet dit keer vermijden? Er schijnen mensen over te vallen en er schijnen mensen het juist handig vinden. Wat je mening ook is deal with it.

Het is niet voor niks een PS4 topic in een forum, en in een topic komen altijd wel posts voorbij die in iemand zijn ogen niks toevoegen :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Need for Speed weer 27,99. Die wordt wel heel verleidelijk zo :)
Wellicht handig om je post ook in het budget gaming topic te posten Dennis?

*zonder die post had ik niet geweten dat NFS in de aanbieding is. Ik vind handig!*

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:55

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Persoonlijk vindt ik het prima zo, Het is het PS4 topic, als daar updates/aanbieding m.b.t. de PS4 voorbij komen is dat prima. Ik volg dat ook niet via andere kanalen, en ik kom ook niet regelmatig in de store.

Wat voor de een loze info is kan voor een ander waardevol zijn, neem b.v. de hele discussie over de revisies (CUH-1200 etc.) van de PS4.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:14
Vind die posts ook handig, wat doe je anders in dit topic vraag me af? Vragen welke HDD je nodig hebt om in te bouwen of te checken welke chip je PS4 hebt? Daar word ik meer moe van....

Thanks Dennis.
Weinig slaap, daar wordt ík moe van :P
Niet van de posts hier, als ze me niet interesseren lees ik er wel overheen.

• Alvanosa
  • Laatst online: 22-09 18:48
Ok ik houd er al over op blijkbaar is er toch meer animo naar dan wat ik verwacht had. Beetje slecht geslapen vandaag dus mijn excuses.

PSN: Alvanosa

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Need for Speed heeft zo ook mijn interesse. Wat zijn de ervaringen van mensen die hem al hebben? Ik meende gelezen te hebben dat alles online is en je dus altijd anderen ziet rijden?

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Ja en nee.
Van wat ik las in het NFS topic kun je ook gewoon "solo" rijden.
Je bent wel online maar er zitten geen andere mensen in jouw wereld.
Het enige waar ik mijn twijfels over heb is de besturing; de wagens bewegen ontzettend raar deze keer :/

Verwijderd

Chaoss schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:29:
Persoonlijk vindt ik het prima zo, Het is het PS4 topic, als daar updates/aanbieding m.b.t. de PS4 voorbij komen is dat prima. Ik volg dat ook niet via andere kanalen, en ik kom ook niet regelmatig in de store.

Wat voor de een loze info is kan voor een ander waardevol zijn, neem b.v. de hele discussie over de revisies (CUH-1200 etc.) van de PS4.
Ik ben ook blij met de nieuwsposts, maar wellicht kunnen we Dennis wel vragen er meer mee te doen. Wellicht kan hij ons ook op wijzen welke aanbieding of nieuwe release we niet mogen missen (in zijn visie).

En voordat we helemaal los gaan over mijn toevoeging. Ik heb de aanbiedingen gezien en ik vind Dragon Age Inquisition GOTY wel verleidelijk voor 27.99. Daarmee kan ik wel even vooruit. Aan de andere kant: de nieuwe PS+ games zijn ook net binnen en die van vorige maand heb ik ook nog, dus wellicht kan ik beter nog even wachten totdat de prijs nog lager geworden is.

• Mars18
NFS is erg leuk, alleen jammer van always online.
Gaaf spel.

Pagina: 1 ... 68 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link