Herkenbaar! Ik beleef veel meer plezier aan grote RPG's (Witcher, Fallout). Het grote nadeel vind ik niet zozeer dat ik maar een half uurtje per sessie heb, maar meer dat je pas wat hebt aan dat half uurtje als je het spel 'kent'. The Witcher daarom weer verkocht, met elke 5 minuten spelen was ik 5 minuten aan het googelen. Skyrim (op de ps3) gooide ik juist wel vaak aan voor een half uur, maar die had ik op pc al heel wat uurtjes gespeeld.iApp schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:13:
Offtopic vraagje: ik heb een vrij druk leven, altijd wel iets te doen. Als ik op de bank plof en ik heb de tv voor mij alleen, dan zet ik altijd ff een game op waarmee ik na een half uurtje weer klaar bent. Oftewel: ik speel nooit singelplayers omdat ze simpelweg te lang duren (en omdat ik altijd 10x dood ga voordat ik verder kom).
Ben ik de enige die dit heeft?
Aan de ene kant vind ik dit jammer want vroegah (toen ik 12 tot 16 was) speelde ik Uncharted en Assassin's Creed. Nu ik 18 ben, speel ik alleen nog maar Call of Duty en Battlefield (zelfs geen GTA want die singelplayers duren mij te lang).
Fallout gaat nu redelijk. Destiny beter. Maar beleef stiekem het meeste plezier aan een snel potje Battlefield 4 (terwijl ik eigenlijk nooit shooters heb gespeeld en er vrij slecht in ben).