Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-10 21:28
Nieuwevolger schreef op zondag 17 januari 2016 @ 20:37:
[...]

driveclub is wel erg arcade, maar de graphics en de gameplay zijn gewoon heel goed, plus driveclub kan je voor een prikkie scoren.
als je een beetje geduld hebt leer ook wel te racen met project cars. is gewoon ff inkomen.

die review van gamekings is al heel oud, er zijn heel veel cars aan toegevoegd, helemaal met de season pass erbij.
Als eerste bedankt voor snelle reactie!
Oke maar speel wel gewoob met controller en als project meer neigt naar simulatie dan zal dat wel heel moeilijk worden.
En hoe zijn de online functies?

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
NegativeFreak schreef op zondag 17 januari 2016 @ 10:13:
[...]

Heerlijk filmpje. Ik heb deze op Steam en het is alleen maar wachten tot hij uitkomt, heb de Season Pass.
Maar mijn laptop heeft niet de power als de PS4 dus ik denk dat ik Dying Light Enhanced Edition misschien nog mee pak om te profiteren van de graphics.

Ik verwacht dat The Following weer een hoop leuks brengt. Vooral dat rijden, bijna zoals Carmageddon Reincarnation maar met een betere speelbare engine. (en geen mensen maar zombies doodrijden is net zo leuk).

spoiler: Leuk wapen
Ik zag in de 15minute gameplay video dat je in het begin van The Following een crossbow krijgt, dat is wel super gaaf. Deze heb ik zelf nog niet gehad in Dying Light.
Heb deze coop uitgespeeld en dat is het fantastisch. We zijn nu nog bezig wat trophies te halen en zelfs met alleen wat sidequesten en Challenges is het erg leuk!

Denk dat wij die uitbreiding ook wel gaan halen, of we gaan voor far Cry 4 als coop.

Zelf stop ik nu al mijn uren in TW3 en af en toe Rayman Legends als tussendoortje.

Als er trouwens mensen zijn die Dying light coop willen doen: wij zoeken nog 2 man om wat trophies te halen waarvoor je met 4 mensen moet zijn !

Overigens ben ik helemaal weg Unravel, Rime en Firewatch :) Ben echt benieuwd naar die games zeg!
fevo-1190 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 20:41:
[...]

Als eerste bedankt voor snelle reactie!
Oke maar speel wel gewoob met controller en als project meer neigt naar simulatie dan zal dat wel heel moeilijk worden.
En hoe zijn de online functies?
Simulaties zijn wel met een controller te spelen, stuurtje is natuurlijk wel leuker. Als ik jou zo hoor lijkt driveclub me meer geschikt. Online functies van driveclub zijn echt heel goed, van project cars weet ik niet.

• fevo-1190
Nieuwevolger schreef op zondag 17 januari 2016 @ 21:24:
[...]

Simulaties zijn wel met een controller te spelen, stuurtje is natuurlijk wel leuker. Als ik jou zo hoor lijkt driveclub me meer geschikt. Online functies van driveclub zijn echt heel goed, van project cars weet ik niet.
Oke bedankt dan ga ik hem gelijk bestellen.
Kost momenteel maar 29,99 dus dat valt ook mee.
Jammer dat forza op ps4 komt.

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:47
fevo-1190 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 21:30:
[...]

Oke bedankt dan ga ik hem gelijk bestellen.
Kost momenteel maar 29,99 dus dat valt ook mee.
Racegames speel ik niet maar Driveclub zit toch in de januari sale van de store? Dacht dat hij maar 12 euro koste o.i.d.

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:11

Winkiller

De Mopperpot

fevo-1190 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 21:30:
[...]
Euh...ik denk dat je bedoeld "Jammer dat F4 NIET op PS4 komt" toch ?

• fevo-1190
Winkiller schreef op zondag 17 januari 2016 @ 22:11:
[...]

Euh...ik denk dat je bedoeld "Jammer dat F4 NIET op PS4 komt" toch ?
Mijn excuus ! Bedoel inderdaad jammer dat Forza niet op ps4 komt.

• fevo-1190
rickjehh schreef op zondag 17 januari 2016 @ 21:49:
[...]

Racegames speel ik niet maar Driveclub zit toch in de januari sale van de store? Dacht dat hij maar 12 euro koste o.i.d.
Ik koop alleen fysieke games. Nooit via store alleen dlc's etc koop ik via store.
Reden is , omdat als ik het niet leuk vind hem gewoon via marktplaats of met vrienden kan ruilen voor iets anders.
Maar al zou die 12 euro worden is dat wel heel voordelig!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-11 20:58
Ik ben zeer te spreken over [PS4] Driveclub!

• rickjehh
fevo-1190 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 22:23:
[...]

Ik koop alleen fysieke games. Nooit via store alleen dlc's etc koop ik via store.
Reden is , omdat als ik het niet leuk vind hem gewoon via marktplaats of met vrienden kan ruilen voor iets anders.
Maar al zou die 12 euro worden is dat wel heel voordelig!
Heb hem even opgezocht. 13 euro inclusief Driveclub Bikes zo te zien. Dat lijkt me toch een deal die je beter digitaal kunt pakken ;)

• fevo-1190
rickjehh schreef op zondag 17 januari 2016 @ 22:29:
[...]

Heb hem even opgezocht. 13 euro inclusief Driveclub Bikes zo te zien. Dat lijkt me toch een deal die je beter digitaal kunt pakken ;)
Bedankt heb de bestelling zojuist geannuleerd.
Dat scheelt inderdaad erg veel en aangezien je toch weinig games ermee kan ruilen(prijs nieuw) toch maar digitaal kopen morgen .

• fevo-1190
Bedoel je deze https://store.playstation...tion&EMCID=GM300000_store ? Weet je zeker dat daar volledige driveclub bij zit en niet enkel maar bike?
Volledige game van driveclub is niet aankoopbaar momenteel..

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-11 00:27
fevo-1190 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 22:45:
Bedoel je deze https://store.playstation...tion&EMCID=GM300000_store ? Weet je zeker dat daar volledige driveclub bij zit en niet enkel maar bike?
Volledige game van driveclub is niet aankoopbaar momenteel..
Mocht je PS+ hebben (en altijd willen hebben): https://store.playstation...00003_00-XXDRIVECLUBPSUSP

PSN ID: Beest41

• fevo-1190
Dit word hem!
Echt geen geld incl season pass...
Zal morgenvroeg meteen de playstation aanslingeren (5:00) , zodat die klaar is als ik thuis kom! Bedankt

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:49
fevo-1190 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 23:05:
[...]

Dit word hem!
Zal morgenvroeg meteen de playstation aanslingeren (5:00) , zodat die klaar is als ik thuis kom! Bedankt
Je kan hem ook op resting modus zetten en dan gaat hij ook automatisch downloaden, hoef je hem niet aan te laten staan.
fevo-1190 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 23:05:
[...]

Dit word hem!
Waarom zo moeilijk doen? Koop 'm gewoon via je browser/op je telefoon en push 'm naar je PS4.

Edit: nvm

[ Voor 36% gewijzigd door bram1984 op 18-01-2016 06:25 ]

• Tristan
  • Laatst online: 15-11 20:58
Bartske schreef op zondag 17 januari 2016 @ 23:16:
[...]

Je kan hem ook op resting modus zetten en dan gaat hij ook automatisch downloaden, hoef je hem niet aan te laten staan.
Precies, maar dan moet hij wel even z'n power-safe settings controleren of de ps4 ook daadwerkelijk mag downloaden als de deze in rest-mode is.

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-11 08:21
bram1984 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 05:47:
[...]

Waarom zo moeilijk doen? Koop 'm gewoon via je browser/op je telefoon en push 'm naar je PS4.

zo heb ik op de kerstborrel GTA gekockt omdat ik na een "paar" pilsjes mijn collega liet zien hoe makkelijk dat gaat :+

• fevo-1190
bram1984 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 05:47:
[...]

Nog nooit zo digitaal gekocht dus geen idee hoe of wat haha, maar klinkt inderdaad erg handig!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Fuff schreef op zondag 17 januari 2016 @ 21:19:
[...]

Denk dat wij die uitbreiding ook wel gaan halen, of we gaan voor far Cry 4 als coop.
Hou er rekening mee dat je in Far Cry 4 de story niet coop kan spelen. Alleen de side objectives die snel gaan vervelen....

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op maandag 18 januari 2016 @ 08:04:
[...]

Hou er rekening mee dat je in Far Cry 4 de story niet coop kan spelen. Alleen de side objectives die snel gaan vervelen....
O dank! Dan valt die gelijk af inderdaad. Dan op zoek naar een alternatief :)

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Hoe zijn hier de ervaringen van Dying Light single player? Ik kan me herinneren dat het verhaal nogal saai was en dat er heeeeeel veel fetch quests in zitten...
Heeft de DLC hierbij geholpen?

Opzich lijkt het spel me wel wat (voor op de stapel... :P), maar een goede SP is daarbij wel erg belangrijk...
SqueakyClean schreef op maandag 18 januari 2016 @ 08:52:
Hoe zijn hier de ervaringen van Dying Light single player? Ik kan me herinneren dat het verhaal nogal saai was en dat er heeeeeel veel fetch quests in zitten...

Opzich lijkt het spel me wel wat (voor op de stapel... :P), maar een goede SP is daarbij wel erg belangrijk...
Het verhaal is prima, doch cliché. De sidequest zijn juist wat de game zo sterk maakt. Er zitten erg leuke en originele in.

Ik heb de game toevallig gisteren weer opgepakt. Moest 'm nog steeds uitspelen en zit er weer helemaal in. Het is wat mij betreft de ultieme zombie survivor game. Lekker shit looten, wapens upgraden en je character levelen. Vooral de besturing en de gameplay zijn echt van een exceptioneel hoog niveau voor een open wereld game.

De enige DLC die tot nu toe uit is, is volgens mij de Bozak Horde. Niet echt verhalend of iets. The Following komt eraan, waarbij de originele game een grafische upgrade gaat krijgen, welke echt een chunk gaat toevoegen. De map schijnt net zo groot te zijn als de 2 gebieden uit de originele game gecombineerd. Vooral het feit dat het countryside is, trekt me wel. Nog meer een Walking Dead vibe gaat dat geven.

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01:16

OzzieMann

PSN: OzzieMann

SqueakyClean schreef op maandag 18 januari 2016 @ 08:52:

Persoonlijk, solo spelen vond ik saai op den duur. Maar je kan de hele story co-op spelen en dat is helemaal geweldig!!!! Dan zijn zelfs de fetch missies leuk.

https://untappd.com/user/OzzBier

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Moet 'm zelf ook nog spelen. 9 Februari komt de Enhanced Edition van Dying Light uit (trailer), dus ik zou daar even op wachten voor de beste ervaring (en alle DLC).

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik heb idd gelezen dat de sidequests het spel enorm verbeteren, alleen jammer dat het SP-verhaal tegenvalt.

Ben wel benieuwd naar de Following DLC. Hopelijk een goed SP-verhaal, al kan die buggies me wat minder boeien (zeker het racen)...
En een grafische verbetering is altijd mooi...!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:55

kaanmijo

Picobello B.V.

Leuk voor de wintersporters onder ons: SNOW zal voorzien worden van PSVR supprt :)

http://www.thesixthaxis.c...s-playstation-vr-support/

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17-11 11:17
kaanmijo schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:21:
Leuk voor de wintersporters onder ons: SNOW zal voorzien worden van PSVR supprt :)

[video]

http://www.thesixthaxis.c...s-playstation-vr-support/
Heb de game al op Steam sinds de release. Erg vermakelijk!

• dread
  • Laatst online: 01-10 12:27

dread

Sluwe vlaming

Dit weekend gaan we ons met een paar vrienden opsluiten en PS4'en. Diablo 3 hebben we op xbox360 (vorige console) al uitgespeeld. Wat we nu wel af en toe gaan doen is gauntlet.

Verder hebben we " the last of us", Star wars battlefront, Destiny, .. nathan drake collection, lego something ;)

Dying light zag er wel vet uit.

Welke games zouden we kunnen spelen die Local co-op zijn?Black ops 3 lijkt ons de enige mogelijkheid?

EDIT: thx beakzz Borderlands eerste 2 delen hebben we ook al uitgespeeld op xbox 360. Maar er schijnt een nieuwe te zijn idd :) Wat is borderlands toch een vette game :)

[ Voor 16% gewijzigd door dread op 18-01-2016 13:27 ]

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

SqueakyClean schreef op maandag 18 januari 2016 @ 09:55:
Ik heb idd gelezen dat de sidequests het spel enorm verbeteren, alleen jammer dat het SP-verhaal tegenvalt.

Ben wel benieuwd naar de Following DLC. Hopelijk een goed SP-verhaal, al kan die buggies me wat minder boeien (zeker het racen)...
En een grafische verbetering is altijd mooi...!
Tegenvallen is een groot woord. Maar wat verwacht je van een dergelijke game? Het draait natuurlijk gewoon om zombies slashen met zoveel mogelijk verschillende wapens, de parkour gameplay en het looten van locaties. Met het verhaal is weinig mis, wat mij betreft. Je moet geen The Last of Us verwachten, waarbij het dus wel echt om het verhaal draait.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:20
dread schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:11:

Welke games zouden we kunnen spelen die Local co-op zijn?Black ops 3 lijkt ons de enige mogelijkheid?
Borderlands? Daar kan je wel een weekend mee vooruit. Magika 2 schijnt ook wel lachen te zijn en ik zou er zeker een paar vs games tussen stoppen zoals Towerfall, blazerush en Rocket League.

Verwijderd

Dit weekend gaan we ons met een paar vrienden opsluiten en PS4'en. Diablo 3 hebben we op xbox360 (vorige console) al uitgespeeld. Wat we nu wel af en toe gaan doen is gauntlet.

Verder hebben we " the last of us", Star wars battlefront, Destiny, .. nathan drake collection, lego something ;)

Je zou een blik kunnen werpen op de website co-optimus.com.

Als eerste komen sportgames in mij op (bijvoorbeeld FIFA, NBA, NHL en Rocket League), maar volgens mij zijn er ook wel een aantal games in een ander genre op PSN (bijvoorbeeld Helldivers) te vinden.
Little Big Planet?
Kun je elkaar ook nog slaan met een koekenpan als je wilt :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Koop een WiiU met Mario Kart en neem een pokerkist mee. Klaar is Kees. d:)b

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-11 14:37

Lapras

Ice beam

Dying Light vond ik erg leuk om in co-op te doen. Singleplayer heb ik hem eigenlijk amper gespeeld, maar dat was inderdaad niet heel spannend.

• Scrisissszzz
Dying Light coop is tof! Kwamen good old Left 4 dead memories omhoog :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• dread

dread

Sluwe vlaming

Blazerush en Rocket League gooi ik ff in mijn mandje ;)

Dying light is volgens mij niet local co-op toch. Best wel jammer

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

EDIT: thx beakzz Borderlands eerste 2 delen hebben we ook al uitgespeeld op xbox 360. Maar er schijnt een nieuwe te zijn idd :) Wat is borderlands toch een vette game :)
De 'Trine' collectie kun je met 3 spelen :D

• dread

dread

Sluwe vlaming

poor Leno schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:58:
[...]

De 'Trine' collectie kun je met 3 spelen :D
Waw de trine collectie ziet er echt supermooi uit!!

Zou jij nog de eerste en twee editie van de game spelen? Alleen 3 scheelt toch 10 euro :)

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-11 13:08
dread schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:07:
[...]

Waw de trine collectie ziet er echt supermooi uit!!

Zou jij nog de eerste en twee editie van de game spelen? Alleen 3 scheelt toch 10 euro :)
deel 1 niet gespeeld maar nummer 2 kan ik zeker aanraden.
Als je over een 3D TV beschikt zou ik dat ook aanraden, heb ik met mijn vriendin ook gedaan en dat beviel ons erg goed. Dat komt omdat het spel uitstekend gebruikmaakt van het "kijkdoos effect" :)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:35
Voeg mij toe voor een potje blackops3 of star wars battlefront. Of een ander spel maar die eerste voornamelijk ;)

Account: aaaido

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:27

Exirion

Gadgetfetisjist

jimz93 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:37:
deel 1 niet gespeeld maar nummer 2 kan ik zeker aanraden.
Als je over een 3D TV beschikt zou ik dat ook aanranden, heb ik met mijn vriendin ook gedaan en dat beviel ons erg goed. Dat komt omdat het spel uitstekend gebruikmaakt van het "kijkdoos effect" :)
Trine is een must-play :) Ik heb 'm destijds op de PS3 gespeeld en was, zeker voor dat geld, erg onder de indruk. Qua gameplay is het (voor de dertigers onder ons) een mixje van Prince of Persia en Lost Vikings op de PC destijds. Trine 2 heb ik op de PS4 gespeeld, en de 3D mode is inderdaad erg goed :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-11 10:42

RoRoo

Certified Prutser

Lasmibalsingh schreef op zondag 17 januari 2016 @ 10:18:

Oké dan kan ik dat opvatten als een persoonlijke mening van je.
Dat moet je ook doen.. Mijn mening is altijd persoonlijk :+
aaaido schreef op maandag 18 januari 2016 @ 18:32:
Voeg mij toe voor een potje blackops3 of star wars battlefront. Of een ander spel maar die eerste voornamelijk ;)

Account: aaaido
Ben je slecht?? Want dan wil ik wel een potje tegen je spelen :P ik leg het altijd af tegen de rest _O- oOo

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Weer een nieuwe Dying Light video. Begin steeds nieuwsgieriger naar de DLC te worden. De country side map zal denk ik echt compleet nieuw aanvoelen.

Wel redelijk uniek dat een game zo lang en goed ondersteund wordt. Sympatieke gasten, daar bij Techland.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:23
bram1984 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 19:45:

Wel redelijk uniek dat een game zo lang en goed ondersteund wordt. Sympatieke gasten, daar bij Techland.
Ze hebben aangegeven dat ze erg veel vertrouwen hebben in deze franchise (terecht) en zetten hier dan ook vol op in.

Wel bijzonder om "pas" na een jaar met echte dlc te komen. Meestal wordt de dlc al redelijk snel na release gelanceerd.

Ik heb er zin in!

PSN ID Binloading_nl

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-11 05:01
Dying Light verdient zeker meer aandacht, erg underrated spel. Voor mij 1 van de beste spellen wat ik heb gespeeld vorig jaar.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:16

Phydomir

Dennis

Moet die misschien ook maar weer eens gaan spelen. Heb eigenlijk veel te weinig tijd in de game zitten. Ben echter op dit moment een beetje klaar met open world games aangezien ik net Fallout 4 en Far Cry 4 (stond nog in mijn backlog) heb (uit) gespeeld.

Merk bij veel van deze games dat zodra ik de mail story heb uitgespeeld ik ook wel klaar ben. Zal dan niet snel terug keren. Zorg dan meestal ook wel dat ik zoals in Fallout 4 behoorlijk wat side dingen enzo doen alvorens de mail quest af te ronde.

Heb ook nog de Tomb Raider reboot en Alien Isolation (op de pc) liggen. Of de PS4 versie van The Last of Us. Ga denk ik eerst aan een van die beginnen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Afgelopen tijd twee verhalende games uitgespeeld, namelijk Life Is Strange en Until Dawn. Allebei om verschillende redenen coole games.

Het Leven Is Vreemd leek me op eerste gezicht niks voor mij, high school teen drama? Toch maar een kans gegeven na de positieve verhalen. En al snel bleek het veel meer te zijn dan simpel tienergezeik. Een innemend verhaal, dat hier en daar toch de nodige emoties ontlokt. Het bereikt niet de hoogtes van een Steins;Gate, maar het heeft echt z'n momenten. Lieflijk stijltje ook. Verder geeft de unieke mechanic van de game de gesprekken en puzzels vaak een leuke twist.

Tot Zonsopgang is heel anders, een soort horror flick, maar dan als game. De camera beweegt vanuit een vaste hoek. Je moet een groepje hitsige vrienden de nacht door loodsen, waarbij jouw keuzes bepalen hoeveel er uiteindelijk blijven leven. En dat is zeer vermakelijk, ook als het fout gaat. Schitterende presentatie, met een verhaal dat geinig in elkaar steekt. De horror sfeer moet je van houden.

In een genre dat middels Telltale niet veel vooruitgang kent, zijn dit soort games zeer welkom. Ben in ieder geval enthousiast wat de toekomst van interactieve verhaalvertelling betreft.

Verwijderd

Een echt Deja Vu moment met een klassieker op de PlayStation 4:

:9~

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 06:40:
Hmmm nooit echt gespeeld. Misschien toch eens een kans geven...

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 06:40:

[video]

Cool, ik ben gister (eindelijk) begonnen aan Resident Evil HD en die valt me niet tegen voor een port.
Graphics zijn prima en ik was even vergeten dat het spel niet zo makkelijk is ;)

Last.fm | Code Talks

• dread

dread

Sluwe vlaming

Ok ik ben van plan om ook dying light aan te schaffen voor het weekend. Ergens tweedehands ophalen in Amsterdam. Een vriend breng nog een extra PS4 mee.
Ik ben zelf erg nieuw in het PS4 gebeuren maar ik weet dat je games kan sharen. Echter heeft hij geen Playstation plus. Ik wel. Kan dat dan nog steeds?

dread schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 09:44:
Ok ik ben van plan om ook dying light aan te schaffen voor het weekend. Ergens tweedehands ophalen in Amsterdam. Een vriend breng nog een extra PS4 mee.
Ik ben zelf erg nieuw in het PS4 gebeuren maar ik weet dat je games kan sharen. Echter heeft hij geen Playstation plus. Ik wel. Kan dat dan nog steeds?
Volgens Google wel. Er staat zelfs dat je Plus kan sharen.

[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 19-01-2016 10:07 ]

• DBreda
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-11 12:16
Iemand nog tips waar ik een witte PS4 kan kopen? Hij lijkt overal uitverkocht.

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-11 01:51
DBreda schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:13:
Iemand nog tips waar ik een witte PS4 kan kopen? Hij lijkt overal uitverkocht.
http://www.budgetgaming.n...+(glacier+white)_PS4.html

• Scrisissszzz
De witte console zelf vind ik wel mooi. Alleen die controller pfff no thnx...

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:40

rajackar

Blood Minister

Een tijdje geleden was hier iemand die vertelde dat het zo leuk was om Until Dawn met vriendin te spelen. Bedankt voor de tip! Afgelopen dagen veel gespeeld samen en dat was inderdaad bijzonder vermakelijk. En briljant gebruik van de PScamera ook :)
We zijn nu nog bezig om allerlei stukken opnieuw te spelen met andere keuzes om weer andere uitkomsten te krijgen. Erg leuk spel zo!

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

rajackar schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:59:
Een tijdje geleden was hier iemand die vertelde dat het zo leuk was om Until Dawn met vriendin te spelen. Bedankt voor de tip! Afgelopen dagen veel gespeeld samen en dat was inderdaad bijzonder vermakelijk. En briljant gebruik van de PScamera ook :)
We zijn nu nog bezig om allerlei stukken opnieuw te spelen met andere keuzes om weer andere uitkomsten te krijgen. Erg leuk spel zo!
Gelukkig hier geen PSCamera :) hing regelmatig met m'n nagels aan het plafond..
Headset werkt super voor de sfeer ;)

• rajackar

rajackar

Blood Minister

RoRoo schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:21:
[...]

Gelukkig hier geen PSCamera :) hing regelmatig met m'n nagels aan het plafond..
Headset werkt super voor de sfeer ;)
Dat geloof ik meteen. Maar met z'n tweeën spelen is dan lastig. Ik ben ben wel blij met 5.1 surround.
En die camera is echt een toevoeging. Had mijn vriendin niets verteld en het terugkijken was echt hilarisch. Inclusief angstschreeuwen en weg rennende katten ;)

[ Voor 5% gewijzigd door rajackar op 19-01-2016 11:26 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

rajackar schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:26:
[...]

Dat geloof ik meteen. Maar met z'n tweeën spelen is dan lastig. Ik ben ben wel blij met 5.1 surround.
En die camera is echt een toevoeging. Had mijn vriendin niets verteld en het terugkijken was echt hilarisch. Inclusief angstschreeuwen en weg rennende katten ;)
hahaha geweldig!

Youtube???? O-)

• rajackar

rajackar

Blood Minister

RoRoo schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:28:
[...]

hahaha geweldig!

Youtube???? O-)
Die optie zit er helaas niet in en ik denk ik ook dat ik dat niet zou overleven ;)

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

rajackar schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:30:
[...]

Die optie zit er helaas niet in en ik denk ik ook dat ik dat niet zou overleven ;)
Jammer.. vind die filmpjes altijd wel leuk :)
Vooral als ze niet van mij zijn O-)

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
rajackar schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:30:
[...]

Uiteraard kan je met de Share-button het filmpje alsnog op Youtube gooien.... :X

• rajackar

rajackar

Blood Minister

ralph075 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:48:
[...]

Uiteraard kan je met de Share-button het filmpje alsnog op Youtube gooien.... :X
Dat bedacht ik me net ook ja. Maar ik denk nog steeds niet dat ik het overleef ;)

Die Let's Plays van Tjeerd (PU) die Outlast speelt zijn echt briljant. De tranen liepen over mijn wangen van het lachen.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-11 12:47
rajackar schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:59:
Mooie tip, zit er ook Nederlandse ondertiteling bij?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:42
Ja, als je de Nederlandse versie koopt zitten er inderdaad Nederlandse ondertitels bij. Ik heb hem ook gespeeld en ik vond het een heerlijke game! De eerste keer dat je het speelt moet je gewoon spelen, niet naar trophies kijken. Daarna kan je nog een paar keer doorspelen om de geschiedenis te veranderen en alle mogelijke eindes te zien.

Topper wat mij betreft!

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Verwijderd

Sorry als dit hier niet concreet hoort mijn vraag.

Ik heb een aantal films die ik heel graag zou willen bekijken via de playstation mediaplayer. Maar iedere keer als ik de film op mijn USB flash drive plaats vind hij niets terug op de USb stick. USB stick is geformateerd on der eFAT en ik heb via een programma de film weten te converteren naar een juist codec die playstation mediaplayer ondersteunt.
Nu weet ik wel niet of dit correct is gebeurt maar ik veronderstel van wel. Heeft er iemand tips over hoe jullie het doen? Of een werkende programma om de videos te converteren naar juiste codec?

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:42
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 13:13:
Sorry als dit hier niet concreet hoort mijn vraag.

Ik heb een aantal films die ik heel graag zou willen bekijken via de playstation mediaplayer. Maar iedere keer als ik de film op mijn USB flash drive plaats vind hij niets terug op de USb stick. USB stick is geformateerd on der eFAT en ik heb via een programma de film weten te converteren naar een juist codec die playstation mediaplayer ondersteunt.
Nu weet ik wel niet of dit correct is gebeurt maar ik veronderstel van wel. Heeft er iemand tips over hoe jullie het doen? Of een werkende programma om de videos te converteren naar juiste codec?
Ik heb gebruik altijd Handbrake om te converteren naar mp4 met AAC-geluid. Ik speel hem dan met Mediaplayer app af via mijn NAS, maar ik neem aan dat dit voor een USB-stick ook werkt.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:55

On_E

Housemusic

Ik gebruik gewoon Universal Media Server op mijn PC en hierdoor speelt de PS4 alles af.

Maar dat werkt natuurlijk niet met een USB stick denk ik....

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Joost1991 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 12:52:
Ja, als je de Nederlandse versie koopt zitten er inderdaad Nederlandse ondertitels bij. Ik heb hem ook gespeeld en ik vond het een heerlijke game! De eerste keer dat je het speelt moet je gewoon spelen, niet naar trophies kijken. Daarna kan je nog een paar keer doorspelen om de geschiedenis te veranderen en alle mogelijke eindes te zien.

Topper wat mij betreft!
Goeie tip!
De eerste keer gewoon lekker spelen en doen wat in je op komt. Daarna kun je meer gericht gaan spelen om bepaalde dingen te doen maar de eerste keer moet je je daar echt niet mee bezig houden.
En als je een PS Camera hebt, zet die dan even aan in de opties. Het wordt echt heel erg leuk gebruik maar staat standaard niet aan.

Verwijderd

Waar blijft World of Tanks die vandaag zou uitkomen?

Het spel staat nog niet in de PS Store.

Misschien later vandaag.

• patricks8
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:14
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:30:
Waar blijft World of Tanks die vandaag zou uitkomen?

Het spel staat nog niet in de PS Store.

Misschien later vandaag.
Ik had vandaag wel een update van de beta download. Alleen de servers waren nog online volgens mij.

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

New on PS Store this week: Resident Evil 0, World of Tanks, Tharsis, A Boy & His Blob, more:

Nieuw in de PS Store deze Week

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CZFnx9UUAAACey1.jpg

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:55

JSchut

.....

Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:59:
PlayStation Europe ‏

New on PS Store this week: Resident Evil 0, World of Tanks, Tharsis, A Boy & His Blob, more:

Nieuw in de PS Store deze Week

[afbeelding]
A Boy & His Blob :D Vroeger nog gespeeld. Jammer van de prijs. Maar eens in de aanbieding halen.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• On_E

On_E

Housemusic

Arkham Knight of Mad Max jongens?

Heb wel zin in een nieuwe game en deze twee komen in aanmerking.

Heb de eerdere Batman games gespeeld maar nooit uitgespeeld, vond ze wel tof maar er kwam vast een nieuwe game uit waarna ik Batman liet liggen en uiteindelijk verkocht....

Ik heb enkel Arkham Knight gespeeld. Zonder Mad max tekort te doen zou ik zeker voor Arkham Knight gaan.
Maar vanwaar deze vraag? Je krijgt van Mad Max fans te horen dat je die moet spelen terwijl je van Batman fans krijgt te horen dat je juist die moet spelen ;)

• On_E

On_E

Housemusic

dvdkiwi schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:35:
Ik heb enkel Arkham Knight gespeeld. Zonder Mad max tekort te doen zou ik zeker voor Arkham Knight gaan.
Maar vanwaar deze vraag? Je krijgt van Mad Max fans te horen dat je die moet spelen terwijl je van Batman fans krijgt te horen dat je juist die moet spelen ;)
Er zullen misschien mensen zijn die beiden hebben gespeeld? :)
Daar hoopte ik iig op en misschien konden die wat zinnigs zeggen...

[ Voor 7% gewijzigd door On_E op 19-01-2016 15:36 ]

Je vond Batman al tof zei je.
Dan ga ik het je sterker vertellen: Arkham Knight is het allersupertofst! :P
Zonder gein een topgame 8)

[ Voor 67% gewijzigd door Superkiwi op 19-01-2016 15:38 ]

On_E schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:31:
Arkham Knight of Mad Max jongens?

Heb wel zin in een nieuwe game en deze twee komen in aanmerking.

Heb de eerdere Batman games gespeeld maar nooit uitgespeeld, vond ze wel tof maar er kwam vast een nieuwe game uit waarna ik Batman liet liggen en uiteindelijk verkocht....
Niet zo moeilijk: Batman. Veel sterkere gameplay met veel meer variatie. Ook grafisch hoogstaander.

• desune
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-11 20:12
Ben op het moment ook Arkham Knight aan het spelen omdat deze in de aanbieding is voor 35 euro. Wil ook heel graag Mad Max maar wacht tot deze in de aanbieding komt. Nu digitaal 70euro is teveel van t goede. Heb al veel filmpjes gezien maar na deze heb ik besloten sowieso ook Mad Max nog een keer te kopen:
YouTube: 70 Minutes of Mad Max Gameplay

Batman vind ik heel erg vet, ben nog niet zo ver maar weet wel dat ik hier de nodige uren in ga steken de komende tijd.

En zo blijft de backlog maar groeien....

Verwijderd

Ik heb de laatste paar dagen wel wat problemen op mijn ps3.

Mijn internet connectie is gewoon goed, maar om de pakweg 10 minuten word ik afgemeld.
Geen error-code of wat dan ook, ik word gewoon afgemeld.

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:42
Je zit in het ps4 topic :P

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:25
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:52:
Ik heb de laatste paar dagen wel wat problemen op mijn ps3.

Mijn internet connectie is gewoon goed, maar om de pakweg 10 minuten word ik afgemeld.
Geen error-code of wat dan ook, ik word gewoon afgemeld.
ps3? oh die worden nog gebruikt? :+
ik ben eigenlijk alweer toe aan de ps5 lol

nothing stops this train

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:53
Wow mn HDD zit nu al vol :+

Gaat hard met die games zeg.
Ik kan PSN+ games die destijds gratis waren nu gewoon wegdonderen en mocht er ooit nog een kleine kans komen dat ik het wil spelen, ze alsnog kan downloaden voor nop toch?

• rickjehh
SemperFidelis schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 16:39:
Wow mn HDD zit nu al vol :+

Gaat hard met die games zeg.
Ik kan PSN+ games die destijds gratis waren nu gewoon wegdonderen en mocht er ooit nog een kleine kans komen dat ik het wil spelen, ze alsnog kan downloaden voor nop toch?
Zolang je PS+ hebt wel ja :)

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 22:28
bram1984 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:38:
[...]
Niet zo moeilijk: Batman. Veel sterkere gameplay met veel meer variatie. Ook grafisch hoogstaander.
Kwestie van smaak.

Ik heb me redelijk goed vermaakt met Mad Max en Batman heb ik me absoluut niet mee vermaakt. Dit lag voornamelijk aan de (voor mij) onlogische en slechte controls die ik blijkbaar niet onder de knie kreeg. Dat was voor mij een irritatie factor.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Jackal131 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 16:49:
[...]

Kwestie van smaak.

Ik heb me redelijk goed vermaakt met Mad Max en Batman heb ik me absoluut niet mee vermaakt. Dit lag voornamelijk aan de (voor mij) onlogische en slechte controls die ik blijkbaar niet onder de knie kreeg. Dat was voor mij een irritatie factor.
Niet echt. De gameplay en besturing zijn feitelijk van een hoger niveau. Dat jij deze niet onder de knie kreeg, staat daar even los van. Ik had overigens hetzelfde op het begin. Je kunt de controls flippen in het menu, waardoor de besturing ineens veel logischer wordt. Ik ga er vanuit dat je doelt op de Batmobile? Toen ik dat eenmaal gedaan had, gleed ik als een heet mes door een blokje boter door Gotham heen. Mad Max voelt in vergelijking enorm clunky aan.

Er is meer variatie en de graphics zijn ook beter (ook allebei feiten).

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
heb ik iets gemist? of is deze game niet echt onder de aandacht van de media gekomen?

YouTube: PS4 - Adr1ft Trailer [E3 2015]

• Bartske
DigitalError schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 17:02:
heb ik iets gemist? of is deze game niet echt onder de aandacht van de media gekomen?

Je linkt een trailer van 8 maanden oud? Die is gewoon destijds onder de aandacht van de media gekomen, weet niet of er laatst nog wat meer bekend gemaakt is.
DigitalError schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 17:02:

Ik heb er wel het een en ander van gezien, maar tot nu toe niet echt onder de indruk.

Edit: The Witness gaat bijna € 40,- kosten, lees ik net op NeoGAF. Das flink aan de prijs. Denk dat ik er nog even mee wacht dan, tenzij de reviews echt hysterisch goed zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door bram1984 op 19-01-2016 20:41 ]

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-11 13:38
Zelf kon ik er niets over vinden, maar ik zou het fijn vinden om ook films te kijken met de PS-VR.
Nu heb ik geen zin om alles via de ps4 te kijken, maar ook vanaf mijn eigen media centrum. Weet iemand of dit mogelijk wordt (is)?

• Bartske
0Burner0 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 22:22:
Zelf kon ik er niets over vinden, maar ik zou het fijn vinden om ook films te kijken met de PS-VR.
Nu heb ik geen zin om alles via de ps4 te kijken, maar ook vanaf mijn eigen media centrum. Weet iemand of dit mogelijk wordt (is)?
De PS4 ondersteund wel plex maar weet niet of die ook vr support krijgt.
0Burner0 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 22:22:
De VR wordt ook door middel van HDMI aangesloten. Gezien Sony's eerdere HMZ apparaten (in feite de experimentele VR voorlopers) ga ik er vanuit dat de VR ook gewoon als normaal scherm kan worden ingezet. Net als de HMZ daarvoor bedoeld was. Daarnaast, als het via HDMI moet worden aangesloten moeten ze het zelf actief willen blokkeren om die optie niet mogelijk te maken. En dat lijkt me erg sterk en onrealistisch :) Even je apparaten op een switch aansluiten en de switch op de PSVR via HDMI (zo had ik het ook met de HMZ). Lijkt me raar als de PSVR enkel met de PS4 zou werken als je puur video wil, gezien het gewoon een HDMI input heeft (zelfde opstelling als de HMZ dus).

[ Voor 14% gewijzigd door ASNNetworks op 19-01-2016 23:47 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Verwijderd

rickjehh schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 16:41:
[...]

Zolang je PS+ hebt wel ja :)
Ik heb net weer een PS4, na een half jaar geen gehad te hebben , tevens het gehele half jaar geen
PS+ gehad. Maar verwonderde mij er over dat dat ik de spellen die ik toen gratis kon downloaden elke maand
, nu nog steeds gratis te downloaden/installeren zijn.

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:20
'verwonderde mij er over' betekent toch echt dat hij tot de vaststelling kwam dat dat gewoon werkte en dat dus een verrassing was... Dus was geen vraag van hem :P.

En ja, little_star, de PS+ games die je voor €0 koopt blijven dan speelbaar (en downloadbaar) bij een actief PS+ abonnement, ook als je tussentijds geen abonnee meer was. Dat is ook waarom je met PS+ sowieso best alle games aankoopt, zelfs al heb je niet alle platformen. Toen ik paar maand terug eindelijk een PS4 kocht had ik daardoor ineens 60+ games omdat ik die ook elke maand gekocht had, zelfs al had ik nog geen PS4.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:15
World of tanks gister even gedownload. Ging trouwens verrassend snel! Best leuk spel voor een gratis game. De hoeveelheid keuzes die je kan maken in upgrades lijkt nogal groot. Hierdoor weet ik gelijk niet meer wat nou verstandig is om je punten in te stoppen etc.

Verwijderd

JSchut schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:02:
[...]

A Boy & His Blob :D Vroeger nog gespeeld. Jammer van de prijs. Maar eens in de aanbieding halen.
Ik dacht precies hetzelfde. Wellicht dat hij dit jaar ergens als PS+ game wordt aangeboden en anders ooit eens in de aanbieding meepakken.
Pagina: 1 ... 61 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link