Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-10 18:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:52:
[...]

Hoeveel games zijn dat :P .

Ik kan eerlijk waar maar 2 titels bedenken waarbij ik dat motion gedoe nodig had (Killzone en resistance) :P
Barbaar. The Last of Us!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey CynicRelief, wat bedoel je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:40
Of het allemaal stabieler is geworden door de update. Gisteren bij mijn broer de PS4 in ieder geval goed over de zeik. Misschien in combinatie met de Twitch App uit de US store. Maar de PS4 moesten we helaas hard uitzetten door het stroom eraf te halen. Daarna diverse keren geen Store... Door netwerk test uit te voeren komt dat ook weer goed. Beetje omslachtig is het wel. Het zijn net computers.

[ Voor 17% gewijzigd door ChuckyDevil op 15-01-2016 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 17:44:
[...]

Hey CynicRelief, wat bedoel je precies?
dat ik doorgaans niet tot aanschaf/download overga alvorens jouw puntige reviews te hebben gelezen Dennis ... maar ... te laat, ik zit alweer in de Commonwealth, na de system update dus, en tot nog toe zonder enige crash, dus, het is er beslist stabieler op geworden mensen!

voor wat 't waard is, mijn 'review' kan natuurlijk geenszins tippen aan die van Dennis

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Een review van een System Update doe ik nooit.

In de meer dan twee jaar dat ik een gelukkige PS4 bezitter ben
heb ik weinig problemen met het hele systeem gehad en veel
plezier gehad aan de games, films en muziek op het systeem.

De PS4 is voor mij de beste console van deze huidige generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 18:34:
Een review van een System Update doe ik nooit.

In de meer dan twee jaar dat ik een gelukkige PS4 bezitter ben
heb ik weinig problemen met het hele systeem gehad en veel
plezier gehad aan de games, films en muziek op het systeem.

De PS4 is voor mij de beste console van deze huidige generatie.
voor mij ook Dennis, beter dan de PS3, beslist, maar ik kijk ondertussen ook wel uit naar de PS5, ik denk dat die nog beter gaat zijn dan de PS4, wat denk jij?

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb eigenlijk al sinds ik een ps4 heb een probleem om normaal de ps store op te starten. Verder doet hij het heel goed hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:55
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:43:
'Sony geeft 1 dag PlayStation Plus weg als goedmaker voor de storing van laatst'

Bron: Klik Hier
Kreeg net een mail met een couponcode voor, jawel, één hele dag gratis PSN -O-. Aan de ene kant snap ik het ook wel, als je meer geeft dan beloon je indirect die scriptkiddies die PSN lopen te dossen en dan is waarschijnlijk het hek van de dam. Maar goed, dit oogt ook zo karig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jorick schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 22:14:
[...]
Maar goed, dit oogt ook zo karig...
Van mij hadden ze niks hoeven geven.
Ik vind het juist gul van ze ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
[...]

Kreeg net een mail met een couponcode voor, jawel, één hele dag gratis PSN -O-. Aan de ene kant snap ik het ook wel, als je meer geeft dan beloon je indirect die scriptkiddies die PSN lopen te dossen en dan is waarschijnlijk het hek van de dam. Maar goed, dit oogt ook zo karig...
dat en hunnies dat kennie spelle snappe soieso nie so goe wrom ze tukort gudaan werden, in hun ogen dan, maar drom blaffen ze des te harder da wel ...

heb ik dat, eindigt mn ps4 plus abbo op kerstavond ... waar moet ik daarvoor gaan klageuh menseuh ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
CynicRelief schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 22:26:
[...]

dat en hunnies dat kennie spelle snappe soieso nie so goe wrom ze tukort gudaan werden, in hun ogen dan, maar drom blaffen ze des te harder da wel ...

heb ik dat, eindigt mn ps4 plus abbo op kerstavond ... waar moet ik daarvoor gaan klageuh menseuh ...
Wil je misschien een paar (mede)klinkers kopen? :+.

Wat mij betreft hadden ze ook niets hoeven geven, zeker niet als de storing door onmacht is veroorzaakt. *iets met gegeven paard niet in de bek kijken en zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
Jorick schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 22:36:
[...]

Wil je misschien een paar (mede)klinkers kopen? :+.

Wat mij betreft hadden ze ook niets hoeven geven, zeker niet als de storing door onmacht is veroorzaakt. *iets met gegeven paard niet in de bek kijken en zo...
ik wis heel nie da den psn down was, ik was nie online tegen die tijd, dus ik was nogal verbaas, nou mense een dag extra, da's heul wa :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-10 20:04
CynicRelief schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 22:43:
[...]

ik wis heel nie da den psn down was, ik was nie online tegen die tijd, dus ik was nogal verbaas, nou mense een dag extra, da's heul wa :O
Heb je ook een Nederlandse vertaling voor de tekst hierboven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CynicRelief
rwbk schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 23:37:
[...]

Heb je ook een Nederlandse vertaling voor de tekst hierboven?
jezu ...techneuten en joke-topics ... ok, here goes:

ik was me niet bewust van het feit dat PSN op enig moment down was (down: colloqial voor: uit de lucht, out of order), want ik maakte geen gebruik van PSN op dat moment; ik was daarom, onwetende van het voornoemde feit, nogal verbaasd over de ophef dienaangaande; desalniettemin ben ik zeer verheugd te vernemen dat degenen die benadeeld zijn door voornoemd probleem, en daarenboven zelfs die mensen die geen direct nadeel hebben ondervonden van datzelfde probleem, gecompenseerd worden met zegge en schrijven 1, een dag extra, toe te voegen aan individueel PS-Plus saldo. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:06
Ze hadden ook een gratis Indie kunnen geven haha. Maar ik klaag niet. De ene dag dat ik niet online kon maakt mij niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netflix Original: Marvel's Jessica Jones - Theme (Gratis):

Klik Hier om te Downloaden

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/19/EP4350-CUSA00127_00-ETH0000000000257/1452618514000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=225&h=225&bg_color=000000&opacity=100

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Serieus? PSN lag er niet eens een dag uit. Ondankbaar much?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben blij met die extra dag PS Plus.

Ze hadden ook helemaal niks kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 08:04:
Netflix Original: Marvel's Jessica Jones - Theme (Gratis):

Klik Hier om te Downloaden

[afbeelding]
Krystin Ritter :D *O* .
David Tennant 8) 8) .

Thanx Dennis...
Deze gaat meteen op de ps4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
CynicRelief schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 04:19:
[...]

jezu ...techneuten en joke-topics ... ok, here goes:

ik was me niet bewust van het feit dat PSN op enig moment down was (down: colloqial voor: uit de lucht, out of order), want ik maakte geen gebruik van PSN op dat moment; ik was daarom, onwetende van het voornoemde feit, nogal verbaasd over de ophef dienaangaande; desalniettemin ben ik zeer verheugd te vernemen dat degenen die benadeeld zijn door voornoemd probleem, en daarenboven zelfs die mensen die geen direct nadeel hebben ondervonden van datzelfde probleem, gecompenseerd worden met zegge en schrijven 1, een dag extra, toe te voegen aan individueel PS-Plus saldo. O-)
Ken ju da nie gewaun effe normaal zegguh want ik snap er geen mallemoer nie van! Ik kon die heula dag nie onlijn omda kmoest werreke en zavons gin zuipe dus ik eis kompesasie van koladutie blek ops drie! Jeweetzelluf!

:+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mocht iemand ook niet tevreden zijn met een code voor 1 dag ps plus wil ik hem wel ontvangen, ik had tijdens de downtime wel plus maar die is nu afgelopen. En dan krijg je dus ook geen code om te verlengd met 1 dag...
Ook niet helemaal netjes van Sony...

Maar goed met die code kan ik dan de nieuwe plus games binnen halen en toevoegen aan m'n account. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 10:51:
Mocht iemand ook niet tevreden zijn met een code voor 1 dag ps plus wil ik hem wel ontvangen, ik had tijdens de downtime wel plus maar die is nu afgelopen. En dan krijg je dus ook geen code om te verlengd met 1 dag...
Ook niet helemaal netjes van Sony...

Maar goed met die code kan ik dan de nieuwe plus games binnen halen en toevoegen aan m'n account. :+
Agh ja joh, heb toch nog plus tot het einde van het jaar :P .
En ben met de goede been uit bed gestapt...

Heb je een PM gestuurd haha :P

Goede daad voor dit weekend alvast gehad :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2016 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha thanks, heb nu verder toch geen plus nodig en om het alleen daarvoor af te sluiten is dan ook weer zowat, scheelt nu mooi weer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bespaar alleen dit weekend 10% extra op de januari-uitverkoop in de PlayStation Store.

Jouw 10% extra korting is geldig van zaterdag 16 januari 10:00 uur Nederlandse tijd t/m maandag 18 januari 1:00 uur Nederlandse tijd, en alle kortingen eindigen op 22 januari 2016 om 1.00 uur Nederlandse tijd.

Waar wacht je dus nog op?

Volgend jaar?

Ik ga kijken of ik wat leuks kan kopen met die extra 10% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-10 21:08

PBP

Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 11:37:
Bespaar alleen dit weekend 10% extra op de januari-uitverkoop in de PlayStation Store.

Jouw 10% extra korting is geldig van zaterdag 16 januari 10:00 uur Nederlandse tijd t/m maandag 18 januari 1:00 uur Nederlandse tijd, en alle kortingen eindigen op 22 januari 2016 om 1.00 uur Nederlandse tijd.

Waar wacht je dus nog op?

Volgend jaar?

Ik ga kijken of ik wat leuks kan kopen met die extra 10% korting.
En hoe komen we aan die 10% extra korting? In de store is het nog niet verwerkt namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PBP schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 11:45:
En hoe komen we aan die 10% extra korting? In de store is het nog niet verwerkt namelijk.
Ik kreeg een Email op mijn extra account met een 10% kortingscode.

Net Zombie Army Trilogy gekocht voor 17,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 12:11:
[...]

Ik kreeg een Email op mijn extra account met een 10% kortingscode.

Net Zombie Army Trilogy gekocht voor 17,99.
Heb hem inmiddels net binnengekregen. In de mail spreken ze over Rainbow Six Siege met korting, maar die is helemaal niet meer afgeprijsd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PBP schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 12:13:
Heb hem inmiddels net binnengekregen. In de mail spreken ze over Rainbow Six Siege met korting, maar die is helemaal niet meer afgeprijsd :X
Foutje wat later vandaag veranderd wordt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Is het trouwens aan te raden om eerst Wolfenstein the old blood te spelen en dan pas The new order? Omdat ToB een prequel is?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 12:16:
Is het trouwens aan te raden om eerst Wolfenstein the old blood te spelen en dan pas The new order? Omdat ToB een prequel is?
Maakt niet echt uit.

spoiler:
Verhaal is erg dun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
bram1984 schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 08:47:
[...]

Serieus? PSN lag er niet eens een dag uit. Ondankbaar much?
Ik ben die hele week niet op de Playstation geweest en ik heb er ook geen hinder van ondervonden dus voor mij had het sowieso niet gehoeven. Wat ik echter liever zou zien is dat Sony wat transparanter gaat communiceren over het hoe & waarom van de downtime/storing en welke maatregelen ze nemen om dit soort dingen in het vervolg te voorkomen. Dat geeft mij meer vertrouwen dan zo'n goedmakertje.
Of laat ze iets doen aan die download snelheid doen want dat blijft IMHO ook nog steeds onder de maat. Bij Steam haal ik wel constant goede downloadsnelheden dus blijkbaar kan het wel.

Voor degene die er het snelst bij is, hier een couponcode één dag gratis PSN: JBR6-BDNB-NPKH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorick schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 12:23:
Voor degene die er het snelst bij is, hier een couponcode één dag gratis PSN: JBR6-BDNB-NPKH
Bij mij stond er na de invoer van de code:

Dank u wel code ingewisseld.

Geen dag erbij gekregen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 12:15:
[...]

Denk dat het een foutje in de mail is geweest. Er staat namelijk 'Aanbieding is geldig van 07-01-2016 tot en met 23:59pm GMT 14-01-2016 '

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:52
Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 12:46:
Bij mij stond er na de invoer van de code:

Dank u wel code ingewisseld.

Geen dag erbij gekregen trouwens.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe laat hebben jullie die 10% off code gekregen? Hier niks. Overwoog nog wel een game te kopen, mja die 3 euro, gewoon doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-10 11:21
Gezien ik de psn 1 jaar vaak voor zo'n 37,50 koop is die code ongeveer 10 cent waard. Leuk dat sony iets doet voor ons maar voor die 10 cent is het mij al bijna teveel werk (hoewel dit bericht typen meer tijd kost :P).

Van mij hadden ze niks hoeven doen of als ze iets doen dan gewoon direct een week/maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 13:03:
Hoe laat hebben jullie die 10% off code gekregen? Hier niks. Overwoog nog wel een game te kopen, mja die 3 euro, gewoon doen :P
Deze ochtend kreeg ik die 10% code op mijn extra account.

Op mijn vaste Dennis585 account geen code gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
warcow schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 13:03:
Gezien ik de psn 1 jaar vaak voor zo'n 37,50 koop is die code ongeveer 10 cent waard. Leuk dat sony iets doet voor ons maar voor die 10 cent is het mij al bijna teveel werk (hoewel dit bericht typen meer tijd kost :P).

Van mij hadden ze niks hoeven doen of als ze iets doen dan gewoon direct een week/maand.
Na de prijsverhoging van de 1/3 manden abbo is de korting voor 37,50 er dit keer ook niet meer geweest, dus die actie lijkt ook verleden tijd en niet meer terug te komen.
En dan is het iets meer dan 10 cent. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 13:23:
[...]

Na de prijsverhoging van de 1/3 manden abbo is de korting voor 37,50 er dit keer ook niet meer geweest, dus die actie lijkt ook verleden tijd en niet meer terug te komen.
En dan is het iets meer dan 10 cent. :P
Er zijn meer winkels dan alleen PSN dus die €37,50 is nog steeds haalbaar.

Deze 1 dag gratis plus vind ik eerder beledigend dan een goedmakertje. Had dan lekker niks gedaan. Zoals al eerder genoemd wordt heb ik liever dat ze transparanter worden in het aangeven hoe ze dit soort dingen willen voorkomen en het netwerk gaan verbeteren. Dit is niet iets waar ze veel aan konden doen, maar die vervelende tijden voor onderhoud en andere storingen (vorige week nog s'nachts nog) zijn gewoon niet meer van deze tijd. Als je geld wil vragen voor je service krijg je ook verplichtingen.

Net of ze niet automatisch een dag bij elk plus account kunnen regelen. Moet je voor die paar cent een code in gaan typen :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Langetermijn beslissing, er zijn natuurlijk zat mensen die zo denken en die code niet gebruiken. Scheelt toch weer een dag he voordat men verlengt. :+

Die openheid had men inderdaad ook kunnen geven, steek het in de verbetering van het netwerk om dit te voorkomen en onderhoud 's nachts per regio te kunnen doen. Maar daar hoor je niks over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind al die nieuwe division gameplay er wel tof uit zien, denk dat het heel erg destiny in een andere setting is, hopelijk kunnen ze de minpunten van destiny oplossen en zit er een goed verhaal in. Bij goeie review scores ga ik hem denk ik halen.

Tip: Je zou de code kunnen gebruiken om de psplus games te downloaden als je die maand geen lid bent en niet wilt verlengen. Dan heb je ze weer als je lid word later.

[ Voor 25% gewijzigd door Nieuwevolger op 16-01-2016 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 23:05
Wat een gezeik weer. Het is ook nooit goed! Wees blij dat ze in ieder geval iets terug doen doormiddel van het sturen van een code. Hoevaak heeft een willekeurige bank wel niet een storing gehad het afgelopen jaar. Ik heb daar namelijk nooit een compensatie voor gehad van ze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:28
Beakzz schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 13:56:
[...]

Net of ze niet automatisch een dag bij elk plus account kunnen regelen. Moet je voor die paar cent een code in gaan typen :+ 8)7
Marketing he, zal vast bij het input veld een mooie aanbieding staan :p

Heb ook een jaar abonnement, dus misschien kan iemand een dagje hier blij mee maken.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tristan schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 14:40:
Wat een gezeik weer. Het is ook nooit goed! Wees blij dat ze in ieder geval iets terug doen doormiddel van het sturen van een code. Hoevaak heeft een willekeurige bank wel niet een storing gehad het afgelopen jaar. Ik heb daar namelijk nooit een compensatie voor gehad van ze..
Jij moet je eens inschrijven voor een willekeurige denktank/discussiegroep. Kan je het lekker kort houden door andere meningen als gezeik af te doen :+

Ten eerste zie ik zo goed als niemand zeiken over dat het te weinig is ook al is het een compensatie die zo goed als overeen komt met niets geven.

Iedereen kan de reden zien waarom ze een key geven ipv automatisch een dag bijschrijven (dat straalt echt pure gierigheid uit) aangezien misschien nog geen 50% de moeite neemt voor die paar cent.

En de banken als voorbeeld nemen? Dat zijn de grootste dieven in onze maatschappij ;) Mensen willen gewoon verbeteringen zien en transparantie, want daar heb je meer aan dan een dag (of meerdere) aan compensatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, dat ene dagje. EUR 50 / 365 toch al gauw een centje of 15.
Dat ene dagje dat je niet kunt spelen, terwijl je er juist tijd voor hebt is toch veel meer waard?
Ik had er gelukkig geen last van, was toch weg, maar kan het me in 2014 nog wel herinneren (was dat toen met dat lizardsquad, of 13?). Ergerde me kapot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-10 20:04
Marc3l schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 14:57:
[...]

Marketing he, zal vast bij het input veld een mooie aanbieding staan :p

Heb ook een jaar abonnement, dus misschien kan iemand een dagje hier blij mee maken.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Is al gebruikt zonder te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 15:52:
Ach, dat ene dagje. EUR 50 / 365 toch al gauw een centje of 15.
Dat ene dagje dat je niet kunt spelen, terwijl je er juist tijd voor hebt is toch veel meer waard?
Ik had er gelukkig geen last van, was toch weg, maar kan het me in 2014 nog wel herinneren (was dat toen met dat lizardsquad, of 13?). Ergerde me kapot!
Dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 15:42:
[...]
Iedereen kan de reden zien waarom ze een key geven ipv automatisch een dag bijschrijven (dat straalt echt pure gierigheid uit) aangezien misschien nog geen 50% de moeite neemt voor die paar cent.
Je krijgt iets gratis, maar ze moeten het wel even voor je komen installeren.
Zodra je zelf maar 1 stap moet zetten om het te activeren wordt het afgedaan als "pure gierigheid".
:F

Dan gebruik je de code toch lekker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de concurrent hebben ze niks gekregen voor de downtime van laatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
Vrijdag schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 10:49:
[...]
Ken ju da nie gewaun effe normaal zegguh want ik snap er geen mallemoer nie van! Ik kon die heula dag nie onlijn omda kmoest werreke en zavons gin zuipe dus ik eis kompesasie van koladutie blek ops drie! Jeweetzelluf!

:+
:+ 7(8)7 })

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 19:36:
Bij de concurrent hebben ze niks gekregen voor de downtime van laatst.
Pure gierigheid!

[fanboymodus]Aan de andere kant: ik denk dat je blij mag zijn als je een dagje niet op je Xbox hoeft te spelen :P[don't take it too serious]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit net die E3 2013 demo van The Division te kijken. Er is echt helemaal niets meer van die game over, op grafisch gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In plaats dat jullie over games praten, zeuren jullie om een dag gratis ps plus...

De downgrade van the division was al een hele tijd bekend en het was ook al snel bekend dat de ps4 die graphics niet aankan. Helemaal niet open world online. Vind het belangrijker dat andere dingen goed zijn, the witcher 3 is ookgedowngrade en die is ook goty geeindigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22-09 10:51

RoRoo

Certified Prutser

Ik vind het eigenlijk wel top van ze. Ze zijn niet verplicht om iets te doen.
Volgens mij garanderen ze nergens 100% uptime.

1 dagje extra, is toch weer 1 dag extra :) Ik kan het wel waarderen ondanks dat ik er geen last van gehad heb..

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 19:28:
[...]

Je krijgt iets gratis, maar ze moeten het wel even voor je komen installeren.
Zodra je zelf maar 1 stap moet zetten om het te activeren wordt het afgedaan als "pure gierigheid".
:F

Dan gebruik je de code toch lekker niet.
Tnx voor de tip man.. Sorry dat ik kritiek uit op Sony trouwens. Ik hoef geen compensatie van Sony, maar van de vorige keren weet ik ook dat het automatisch kan dus het valt gewoon op.

Er zitten hier echt mensen die alles als een aanval zien.. Freakin vermoeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:06
bram1984 schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 20:19:
Zit net die E3 2013 demo van The Division te kijken. Er is echt helemaal niets meer van die game over, op grafisch gebied.
Zwaar overdreven van je, maargoed. Hier de video die je waarschijnlijk hebt gezien, zodat anderen ook een vergelijking kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee ik heb de E3 demo gekeken. Dat staat er toch?

De graphics zijn echt drastisch verslechterd. Alle props zijn vrijwel verdwenen, reflecties zijn weg, belichting is matig. Het ziet er bijvoorbeeld een stuk minder uit dan Arkham Knight, ook een multiplatform open wereld game.

De gameplay zag er zelfs interessanter uit toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen de mail al gehad met die code voor de extra dag PS+ of 10% extra January Sale korting ? Ik heb zelf nog niets ontvangen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:06
Dag wel/10% niet

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Iemand nog meer problemen om online te komen? Krijg maintenance error te zien.

Oh het werkt toch. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Vrijdag op 17-01-2016 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 23:39:
[...]

Er zitten hier echt mensen die alles als een aanval zien.. Freakin vermoeiend.
Ik zie het niet als aanval. Ik vind alleen dat je als een ontzettende zeurpiet overkomt omdat je het als "onzettend gierig" afdoet als ze het niet voor jou verlengen maar je het zelf moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:28
RoRoo schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 23:36:
Ik vind het eigenlijk wel top van ze. Ze zijn niet verplicht om iets te doen.
Volgens mij garanderen ze nergens 100% uptime.

1 dagje extra, is toch weer 1 dag extra :) Ik kan het wel waarderen ondanks dat ik er geen last van gehad heb..
Het is een compensatie van een niet geleverde dienst en zeker geen dag extra zoals jij beweert.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zondag 17 januari 2016 @ 01:21:
[...]

Ik zie het niet als aanval. Ik vind alleen dat je als een ontzettende zeurpiet overkomt omdat je het als "onzettend gierig" afdoet als ze het niet voor jou verlengen maar je het zelf moet doen.
Je snapt mijn punt gewoon niet. Ze compenseren leden voor iets waar ze weinig aan kunnen doen. Tot zo ver hulde. Dan kiezen ze voor een code om de simpele reden dat dan een groot deel van de "gedupeerden" het mailtje missen, het vergeten in te vullen of gewoon simpelweg niet de moeite nemen voor die paar cent (Thats me)

Ze hebben in het verleden al lang bewezen dat ze dit ook automatisch kunnen dus waarom nu ineens zo? Retorische vraag natuurlijk ;) Ik hoef geen compensatie voor iets waar blijkbaar zo goed als niet tegen te beveiligen is en heb liever dat er sneller duidelijk wordt wat er aan de hand is en hoe ze in het algemeen het netwerk constanter gaan maken. De communicatie is imo bagger als het om netwerkproblemen en onderhoud gaat.

Verder hou ik er over op, want die code intypen had sneller geweest dan met jou in discussie te gaan en jij wijzigt net zo snel van mening als ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat iemand deze nog oppakken? Ik moet Dying Light nog steeds uitspelen, dus daar ga ik snel weer even verder mee.

Dit ziet er wel cool uit op zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22-09 10:51

RoRoo

Certified Prutser

Lasmibalsingh schreef op zondag 17 januari 2016 @ 01:41:

Het is een compensatie van een niet geleverde dienst en zeker geen dag extra zoals jij beweert.
Mijn PSN houdt er nu een dag later mee op, dat is naar mijn mening een dag extra.
Voor mij heeft het er nooit uit gelegen.

En voor de rest ben ik het geheel met onderstaande eens:
Beakzz schreef op zondag 17 januari 2016 @ 05:09:

e compenseren leden voor iets waar ze weinig aan kunnen doen. Tot zo ver hulde. Dan kiezen ze voor een code om de simpele reden dat dan een groot deel van de "gedupeerden" het mailtje missen, het vergeten in te vullen of gewoon simpelweg niet de moeite nemen voor die paar cent (Thats me)
bram1984 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 09:55:
Gaat iemand deze nog oppakken? Ik moet Dying Light nog steeds uitspelen, dus daar ga ik snel weer even verder mee.

Ik wacht tot Dying Light ergens voor een tientje ligt. Heb de demo gespeeld en werd er niet warm van. Totdat ik 'm Co-Op speelde.

Ben overigens wel te spreken over die Jessica Jones Theme..

[ Voor 22% gewijzigd door RoRoo op 17-01-2016 10:06 ]

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-09 14:48

[video]
Heerlijk filmpje. Ik heb deze op Steam en het is alleen maar wachten tot hij uitkomt, heb de Season Pass.
Maar mijn laptop heeft niet de power als de PS4 dus ik denk dat ik Dying Light Enhanced Edition misschien nog mee pak om te profiteren van de graphics.

Ik verwacht dat The Following weer een hoop leuks brengt. Vooral dat rijden, bijna zoals Carmageddon Reincarnation maar met een betere speelbare engine. (en geen mensen maar zombies doodrijden is net zo leuk).

spoiler: Leuk wapen
Ik zag in de 15minute gameplay video dat je in het begin van The Following een crossbow krijgt, dat is wel super gaaf. Deze heb ik zelf nog niet gehad in Dying Light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:28
RoRoo schreef op zondag 17 januari 2016 @ 09:58:
[...]

Mijn PSN houdt er nu een dag later mee op, dat is naar mijn mening een dag extra.
Voor mij heeft het er nooit uit gelegen.
Oké dan kan ik dat opvatten als een persoonlijke mening van je.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
NegativeFreak schreef op zondag 17 januari 2016 @ 10:13:
Vooral dat rijden, bijna zoals Carmageddon Reincarnation maar met een betere speelbare engine. (en geen mensen maar zombies doodrijden is net zo leuk).
Ik wacht nog steeds op de console versie, maar ik vermoed dat die nooit meer gaat komen. Na de Kickstarter niks meer over vernomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:14
bram1984 schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 23:59:
Nee ik heb de E3 demo gekeken. Dat staat er toch?

De graphics zijn echt drastisch verslechterd. Alle props zijn vrijwel verdwenen, reflecties zijn weg, belichting is matig. Het ziet er bijvoorbeeld een stuk minder uit dan Arkham Knight, ook een multiplatform open wereld game.

De gameplay zag er zelfs interessanter uit toen.
Maar die zat net als Watchdogs nog wel in de conceptfase (als in: het stond nog allemaal niet vast). Dat er een playable demo is gemaakt, is niet zo heel raar (je wilt ook technisch weten wat er mogelijk is en of dingen wel gaan zoals je wilt).

Maar volgens mij is er nog geen PC-footage meer verschenen. Het persevenement was volgens mij ook allemaal Xbox One. Dus in die zin kunnen we nog niet echt zeggen of ze echt veel hebben laten vallen. Maar sommige dingen werken ook gewoon niet zoals uitgedacht. Ik kan me prima voorstellen dat het leuk leek, maar dat er met sommige zaken uiteindelijk veel mis was of dat het problemen gaf op lange termijn.

Wat mij vooral stoort is dat nu blijkt dat de map echt veel kleiner is dan gedacht. Het is midtown manhatten. Niet eens het hele eiland dus en je kunt niet naar Queens, Brooklyn, etc. Dat is imo toch wel een enorm groot gemis en ik vraag me dan ook af of we niet stiekem naar een nieuwe Destiny zitten te kijken: veel beloftes maar veel te weinig content. Dan maakt grafische kwaliteit me wat minder uit als ik er na 20 uur klaar mee ben. Zeker dit soort games moeten langer zijn. 40 uur is al het absolute minimum en ik denk dat ze dat al niet gaan halen.
Of het moet onverhoopt wel anders uitpakken, maar ik heb er een hard hoofd in gekregen. En eigenlijk verwacht ik bij Ghost Recon Wildlands hetzelfde: leuke beloftes en een hele grote map, maar weinig inhoud en je bent er vrij snel klaar mee. Maar we zullen zien. Die moet ook al in december komen waarschijnlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 17-01-2016 10:43 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op zondag 17 januari 2016 @ 05:09:
[...]
Je snapt mijn punt gewoon niet. Ze compenseren leden voor iets waar ze weinig aan kunnen doen. Tot zo ver hulde. Dan kiezen ze voor een code om de simpele reden dat dan een groot deel van de "gedupeerden" het mailtje missen, het vergeten in te vullen of gewoon simpelweg niet de moeite nemen voor die paar cent (Thats me)
Ik snap je punt wél ;)
Ze compenseren terwijl ze helemaal niet hadden hóeven te compenseren; psn lag er een halve dag uit en je krijgt er een volle 24 uur gratis voor terug. Hulde.
Mensen die hun gegevens gewoon normaal ingevuld hebben zullen het mailtje normaliter niet missen. Mensen die de code vergeten in te vullen of niet de moeite nemen.... die moeten niet zeuren imo, ze hebben de code immers wél gekregen. Er is geen enkel excuus om de gratis dag niet mee te pakken.
Er is een verschil tussen kritiek hebben en zeuren ;)

Nu hou ik er ook over op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]
Ik heb de season pass.

Ik moet Dying Light ook nog uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
[b][message=45604841,noline]Martinspire schreef op zondag 17

Wat mij vooral stoort is dat nu blijkt dat de map echt veel kleiner is dan gedacht. Het is midtown manhatten. Niet eens het hele eiland dus en je kunt niet naar Queens, Brooklyn, etc.
Komt vast wel. In de vorm van dlc... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iets bekend over een prijsdaling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53

[video]
Yup komt er zeker!

Dying Light is tof! En nog leuker in coop :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2016 @ 11:21:
Is er al iets bekend over een prijsdaling?
Voorlopig niet, er is net een prijsdaling geweest naar 349. Al is hij in veel winkels goedkoper te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He jammer. Dacht dat 349 een vaste prijs zou zijn, niet dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Is toch ook zo? Maar met een goede bundel met bijv. Een extra controler ben je nog goedkoper uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Netgame staat hij voor 388, incl. 2 controllers. Denk dat dat momenteel de goedkoopste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TatoJW
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 25-07 18:38
Zijn er ook tweakers in de community die geen black ops III spelen? :+
Verder ben ik nog maar even de schade aan het inhalen. Net Far Cry 4 gekocht voor 18€ leek mij een prima deal.

PSN: MV_Tato

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
TatoJW schreef op zondag 17 januari 2016 @ 13:18:
Verder ben ik nog maar even de schade aan het inhalen. Net Far Cry 4 gekocht voor 18€ leek mij een prima deal.
jazeker! meer dan genoeg denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:13

[video]
Zaten er voertuigen in DL ? nee toch ...... die nieuwe uitbreiding is volgens mij wel heel groot , lijkt wel een beetje een nieuw deel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:13
*steekt vinger op* vreselijk spel , ben er nu helemaal klaar mee :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
* ralph075 meldt zich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door plants vs zombies GW2 (beta) ben ik PvZ GW weer gaan spelen. Damn wat een leuk spel! Was ooit gratis via PS+. Aanrader. Deel 2 ga ik denk ik tzt wel halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

In de kerstvakantie heb ik Uncharted 1, 2 en 3 uitgespeeld. Op de PS3 was ik er nooit aan toe gekomen, dus alles was nieuw voor me. Een toptitel :) Nu wachten op deel 4. Inmiddels ben ik aan The Walking Dead begonnen. Ik verwachtte er niet zo veel van, maar voor een adventure ziet het er echt goed uit en de gameplay is prima. Leuk tijdverdrijf :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-10 13:36

SD5k

>4&X

Exirion schreef op zondag 17 januari 2016 @ 14:24:
In de kerstvakantie heb ik Uncharted 1, 2 en 3 uitgespeeld. Op de PS3 was ik er nooit aan toe gekomen, dus alles was nieuw voor me. Een toptitel :) Nu wachten op deel 4. Inmiddels ben ik aan The Walking Dead begonnen. Ik verwachtte er niet zo veel van, maar voor een adventure ziet het er echt goed uit en de gameplay is prima. Leuk tijdverdrijf :)
Ik ben ook pas aan (eindelijk) aan TWD begonnen, hierna gelijk door naar season 2 en volgende maand TWD: Michonne.
De nieuwe King's Quest is ook een aanrader als je van dit soort adventure games houdt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

SD5k schreef op zondag 17 januari 2016 @ 16:27:
De nieuwe King's Quest is ook een aanrader als je van dit soort adventure games houdt. :)
Ik wacht al jaren op een Space Quest remake... Day Of The Tentacle gaat wel snel komen :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.vgchartz.com/platform/69/playstation-4/
intressante lijst over de verkooop getallen van de ps4 games. ook info te vinden over andere consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wel heel bijzonder dat een remake op 2 staat met 10 miljoen verkopen ( heb me dezelf ook schuldig aan gemaakt), zegt wel weer wat voor inmens succes gta 5 is. natuurlijk doet het ook pijn dat fifa en cod de top 5 afmaken. verder wel leuk dat tlou nog zo hoog staat. verder zie je ook dat watch dogs, destiny en far cry gewoon een verkoop succes zijn geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:55
Gaan ze bij Playstation ook nog de Netflix app updaten zodat je de 4k content kunt bekijken? Nu moet ik alles via de app van de televisie doen maar dan heb ik geen geluid via mijn 5.1 set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-10 21:28
Mensen ik heb een vraagje en zou anders niet weten waar ik deze vraag kan stellen.
Ik ben gek op auto's en heb eigenlijk nog nooit racegames gespeeld (behalve nfs maar dat beschouw ik niet als serieuse racegame).
Heb alleen ps4 ter beschikking en opties die ik tegen ben gekomen zijn:
*driveclub
*project cars

Verder heb ik nog geen idee.. Heb al via gamekings gezien dat project cars de serieuse game van de 2 is .
Heb nog geen ervaring met racegames dus moet geen simulatie zijn , want dan word het denk ik niks.
Speel ook gewoon met een controller.
Kom er gewoon niet uit.

Online functie vind ik overigens erg belangrijk , zodat ik met de tijd samen met mede tweakers te racen.

Wie o wie kan mij helpen en gaat onderbouwen welke racegame voor mij het beste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:06

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

fevo-1190 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 20:23:
Wie o wie kan mij helpen en gaat onderbouwen welke racegame voor mij het beste is.
Heb tot nu toe (sinds 1,5 week ook in het bezit van een PS4) erg veel plezier van Driveclub! Veel content (tracks, auto's), goede multiplayerfuncties en daarnaast ook lekker om 'even' casual te spelen. En daarnaast grafisch ook erg mooi.

Weet niet of het de beste racegame is die ik ooit gespeeld heb maar ik vermaak me er in ieder geval prima mee. Project CARS is meer een simulatie met een veel hogere moeilijkheidsgraad als ik het goed heb begrepen.

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-10 21:28
Als ik gamekings moet geloven is de content bij driveclub redelijk mager (keuzes auto's)
En wat valt er aan te passen bij de auto's?
Heb je de online functie al uit geprobeerd , zoja wil je er feedback over geven.
Bedankt trouwens voor je snelle reactie!
Ik had meer de neiging de keuze te maken naar project cars , maar als dat meer dan simulatie neigt dan word het niks zonder stuur ..

[ Voor 63% gewijzigd door fevo-1190 op 17-01-2016 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fevo-1190 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 20:23:
Mensen ik heb een vraagje en zou anders niet weten waar ik deze vraag kan stellen.
Ik ben gek op auto's en heb eigenlijk nog nooit racegames gespeeld (behalve nfs maar dat beschouw ik niet als serieuse racegame).
Heb alleen ps4 ter beschikking en opties die ik tegen ben gekomen zijn:
*driveclub
*project cars

Verder heb ik nog geen idee.. Heb al via gamekings gezien dat project cars de serieuse game van de 2 is .
Heb nog geen ervaring met racegames dus moet geen simulatie zijn , want dan word het denk ik niks.
Speel ook gewoon met een controller.
Kom er gewoon niet uit.

Online functie vind ik overigens erg belangrijk , zodat ik met de tijd samen met mede tweakers te racen.

driveclub is wel erg arcade, maar de graphics en de gameplay zijn gewoon heel goed, plus driveclub kan je voor een prikkie scoren.
als je een beetje geduld hebt leer ook wel te racen met project cars. is gewoon ff inkomen.

die review van gamekings is al heel oud, er zijn heel veel cars aan toegevoegd, helemaal met de season pass erbij.

[ Voor 5% gewijzigd door Nieuwevolger op 17-01-2016 20:38 ]

Pagina: 1 ... 60 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link