Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
bram1984 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 12:39:
Yakuza 6 trailer. Ziet er gruwelijk uit, alleen weer animaties uit het jaar kruik, zoals bij alle open wereld games het geval is tegenwoordig.
...
Ik moet zeggen dat ik de animaties wél fatsoenlijk vind. Ik vind het geneuzel om niks. Het gaat om de gehele sfeer en gameplay die een game leuk maken om te spelen en niet zo zeer de graphics en in het bijzonder niet een deel van de graphics.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22-09 10:51

RoRoo

Certified Prutser

ToFast schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 13:52:
[...]

Ik moet zeggen dat ik de animaties wél fatsoenlijk vind. Ik vind het geneuzel om niks. Het gaat om de gehele sfeer en gameplay die een game leuk maken om te spelen en niet zo zeer de graphics en in het bijzonder niet een deel van de graphics.. |:(
Nou... Hup! Naar Nintendo met jou! :+

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ToFast schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 13:52:
[...]

Dat mag jij vinden. Dit haalt mij uit de ervaring en ik irriteer me eraan. Animaties (de manier waarop je character zich voortbeweegt en hoe de besturing "aanvoelt") zijn voor mij onlosmakelijk verbonden met de gameplay, dus als die niet op niveau zijn, dan speelt het voor mij niet lekker. Voor mij persoonlijk draagt dit aspect erg bij aan de immersie van een game. Matige of slechte animaties herinneren mij er constant aan dat het "maar" een game is omdat het er heel onnatuurlijk uitziet (zie bijvoorbeeld The Last of Us voor echt sublieme animaties, alsof je naar een cutscene zit te kijken).

[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 14-01-2016 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
RoRoo schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 13:54:
[...]
Nou... Hup! Naar Nintendo met jou! :+
Daar zit ik ook al bij ;) . Ik vind jammer dat iemand zich zo negatief kan uiten over slechts een klein onderdeel van de graphics van een game. Als iemand dat anders brengt is het al een ander verhaal (iets in de trend van: ik had helaas op betere animaties gehoopt). Natuurlijk zijn graphics belangrijk, ook absoluut voor mij. Maar om dan ook nog te chargeren dat alle open world games slechte animaties zouden hebben is wel erg kort door de bocht.

Na het zien van die Yakuza trailer staat deze game nu in ieder geval op mijn wensenlijstje :+

@bram1984. Steekhoudende argumenten over je beleving ten aanzien van animaties en ook wel begrijpelijk. Jammer dat animaties zo kunnen afdoen voor je en de beleving van een spel zodanig beïnvloeden dat je weinig plezier hebt van een dergelijke game.

[ Voor 15% gewijzigd door ToFast op 14-01-2016 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ToFast schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:03:
[...]

Daar zit ik ook al bij ;) . Ik vind jammer dat iemand zich zo negatief kan uiten over slechts een klein onderdeel van de graphics van een game. Als iemand dat anders brengt is het al een ander verhaal (iets in de trend van: ik had helaas op betere animaties gehoopt). Natuurlijk zijn graphics belangrijk, ook absoluut voor mij. Maar om dan ook nog te chargeren dat alle open world games slechte animaties zouden hebben is wel erg kort door de bocht.

Na het zien van die Yakuza trailer staat deze game nu in ieder geval op mijn wensenlijstje :+

@bram1984. Steekhoudende argumenten over je beleving ten aanzien van animaties en ook wel begrijpelijk. Jammer dat animaties zo kunnen afdoen voor je en de beleving van een spel zodanig beïnvloeden dat je weinig plezier hebt van een dergelijke game.
@Open world games: ja, maar dat is wel zo. Het lijkt wel een trend om daar heel weinig aandacht aan te geven omdat al het andere zoveel tijd op slokt. Op zich begrijpelijk, maar toch.

Kijk naar topgames als The Witcher 3 en GTA. Grafisch prima, uitstekende verhalen, boordenvol content en quests, maar relatief "houterige" ervaringen als je ze met sommige andere spellen vergelijkt. Ik vind dat erg jammer. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Sjips.... :+

Ik snap beide meningen eigenlijk wel.. Uiteindelijk maakt het niet uit of het grafisch mooi of lelijk is, als de storyline en gameplay maar goed is.

Persoonlijk voor mij een goed voorbeeld: Life is Strage. Grafisch helemaal geen hoogstandje. Storyline, voiceacting en muziek is dan geweldig waardoor dit voor mij een top game is.

Maarrrrr als je figuurtje niet natuurlijk beweegt en als een of ander stick figure over alles heen struikelt haak je sneller af..

Super Mario Bros is nog steeds de beste platformer ever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Life Is Strange wil ik ook nog wel een keertje proberen. Hoor ik goede dingen over. Ik hoop dat die game een keer naar iOS komt. Perfect voor op de iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:45

JSchut

.....

bram1984 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:27:
Life Is Strange wil ik ook nog wel een keertje proberen. Hoor ik goede dingen over. Ik hoop dat die game een keer naar iOS komt. Perfect voor op de iPad.
Je kan op de PS4 de Episode 1 demo downloaden geloof ik. Deel de mening overigens wel dat het een echte tablet game is.

[ Voor 9% gewijzigd door JSchut op 14-01-2016 14:31 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Männer! Ik zit te twijfelen om een verticale stand voor mijn PS4 aan te schaffen ivm ruimtebesparing. Nu heb ik op een paar sites gelezen dat je PS hierdoor nogal warm kan worden en dat deze ook een stuk warmer zal worden (aangezien logischerwijs een stuk airflow word geblokkeerd). Heeft iemand ervaring hiermee? Valt dit mee of is dit dermate erg dat het af te raden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:48:
Männer! Ik zit te twijfelen om een verticale stand voor mijn PS4 aan te schaffen ivm ruimtebesparing. Nu heb ik op een paar sites gelezen dat je PS hierdoor nogal warm kan worden en dat deze ook een stuk warmer zal worden (aangezien logischerwijs een stuk airflow word geblokkeerd). Heeft iemand ervaring hiermee? Valt dit mee of is dit dermate erg dat het af te raden is?
ik heb die stand, heb de PS4 nooit gebruikt zonder trouwens, maar volgens mij wordt er niets geblokkeerd want die kant heeft standaard geen gaten zeg maar

Hier iig geen last van warmte . heb het nieuwste model

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-10 14:49

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

SmooK schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 13:47:
Buiten dat herinneringen altijd mooier zijn dan het in werkelijkheid was was BC2 wel de dikste shooter van de ps3, de maps waren beter en zorgde ook voor betere gameplay. Daarnaast was ik toen ook gewoon beter dan ik nu ben in bf4 :P
Wat was er dan zo bijzonder aan Bad Company 2? Ik kan me herinneren dat ik 'm wel gespeeld heb, maar kan me weinig herinneren wat 'm bijzonder maakte...
Ik gebruik op m'n OG PS4 ook een OG stand. In de stand zitten sleuven voor luchttoevoer, maar heb geen idee of het effect heeft. Ik had 'm altijd verticaal staan zonder stand en met stand stijgt ie net zo hard op. :)

Maar super stabiel, natuurlijk...! :Y

Sleuven zichtbaar:
Afbeeldingslocatie: https://www.gamestop.de/productImages/255582/3max.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door SqueakyClean op 14-01-2016 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
SqueakyClean schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 15:23:
[...]
Wat was er dan zo bijzonder aan Bad Company 2? Ik kan me herinneren dat ik 'm wel gespeeld heb, maar kan me weinig herinneren wat 'm bijzonder maakte...

[...]

Ik gebruik op m'n OG PS4 ook een OG stand. In de stand zitten sleuven voor luchttoevoer, maar heb geen idee of het effect heeft. Ik had 'm altijd verticaal staan zonder stand en met stand stijgt ie net zo hard op. :)

Maar super stabiel, natuurlijk...! :Y

Sleuven zichtbaar:
[afbeelding]
Ah... die sleuven zijn me nooit opgevallen. Heb de zwarte "Original Gangster"??? stand en die sleuven zie je bijna niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

cypher21 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 15:37:
[...]

Ah... die sleuven zijn me nooit opgevallen. Heb de zwarte "Original Gangster"??? stand en die sleuven zie je bijna niet
Ja, man! 8) Kijk maar uit! B-)

Maar het wordt ook vaak gebruikt als "Original"...

Of de sleuven ook echt iets doen, weet ik natuurlijk niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-10 15:55
Wat Bad Company zo goed maakte voor mij waren vooral de maps. Het verloop daarin tussen dorpjes en bergen en dergelijke speelde gewoon lekker. Ook de impact van de wapens en de destructie vond ik fijner. Ondanks dat battlefield nog steeds mijn main shooter is vind ik bf3 en 4 toch de mindere broeders van de serie.(ik speel vanaf 1942 en heb ze allemaal gespeeld behalve 2142 en vietnam, hardline heb ik wel gespeeld maar slecht 8 uur ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
SqueakyClean schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 15:50:
[...]

Ja, man! 8) Kijk maar uit! B-)

Maar het wordt ook vaak gebruikt als "Original"...

Of de sleuven ook echt iets doen, weet ik natuurlijk niet...
haha, bestaan er ook neppe PS4's dan ;)

Ik heb ook bewust voor de originele stand gekozen, wel prijzig voor een stukkie plastic maar het ding is best zwaar en staat een stuk steviger.
Erg handig i.c.m. kinderen die blurays wisselen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

cypher21 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 15:57:
[...]

haha, bestaan er ook neppe PS4's dan ;)

Ik heb ook bewust voor de originele stand gekozen, wel prijzig voor een stukkie plastic maar het ding is best zwaar en staat een stuk steviger.
Erg handig i.c.m. kinderen die blurays wisselen...
Ach, ach, ik moet vandaag wel veel uitleggen zeg... ;)

Je hebt 2 PS4's:

- release ofwel de OG PS4 (2013);
- de CUH1200 PS4 (2015).

Ik heb de eerste... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:31

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ik kan maar weinig ECHT concreets vinden online dus ik probeer het hier: Als ik een Bluray bestel met Region A, B, kan deze dan afspelen op m'n NL ps4?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SqueakyClean schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 16:03:
[...]

Je hebt 2 PS4's:

- de CUH1200 PS4 (2015).

Daartussen zat er nog een :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 12:52
[...]

Je hebt 2 PS4's:

- de CUH1200 PS4 (2015).

OG :D

Afbeeldingslocatie: https://www.filepicker.io/api/file/q4I4dtqCQoWmO98HgAHw

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-10 12:57

Griffin

Is mythical

PS4 is naar mijn weten region locked (dus voor ons is dat B). Dus je moet je zorgen voor een Region B of Region Free blu-ray disc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
[...]

Je hebt 2 PS4's:

- de CUH1200 PS4 (2015).

Ahh... De eerste versie van de ps4.... Ik dacht gewoon de originele van sony.... ignore me ;)
Ik heb de laatste versie. CUH 1216 oid geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-10 15:49
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:48:
Ik heb m sinds kort op een verticale stand (van Sony). Moet zeggen dat ik hem laatst goed kon horen, maar was gelijk ook in een andere, warmere ruimte (20 graden en bij verwarming tegenover 19 en bij tochtend raam). Dus wat precies de oorzaak is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

De vertical stand zou niet mogen resulteren in oververhitting van je PS4, mits je natuurlijk wel de originele PS/Sony vertical stand gebruikt.
Als de PS te warm word is de kans alleen wel aanwezig dat deze meer fan-noise gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij mij is het ongeveer gelijk, of ik nu verticaal met (of zonder) stand of gewoon plat, warm wordt ie en geluid maakt ie nogal.
Oververhitting gebeurt niet, want je ps4 gaat voordat dat gebeurt automatisch uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-09 11:38
je kan even simpel onderhoud doen ! door stofzuiger bij de ventilatie gaten te houden ! en door even de bay waar de hd in zit open te maken en met perslucht even de boel uit blazen als je dat 1x per half jaar doet heb je gewoon preventief onderhoud !

Afhankelijk natuurlijk hoe schoon de kamer is waar hij in staat ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een jaartje terug een topic gezien met aan te raden headsets voor de ps4. kan het niet meer vinden. kan iemand mij helpen?

thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Staat in de Let op box: [PS4] PlayStation (deel) 4

PSN: Alvanosa

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

The Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 multiplayer beta is now live on PS4! Download here:

Klik Hier om te Downloaden

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CYsbA6xW8AErq8w.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Pannekoek_NL schreef op maandag 11 januari 2016 @ 17:28:
[...]

Altijd leuk, maar ik ga denk ik wachten tot die wat goedkoper is :) Zal wel weer 60/70 euro kosten bij release schat ik.
http://www.budgetgaming.n...chet+03467+Clank_PS4.html

Ik had gelijk. € 39.99

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koop jij hem voor 40? Net nieuwsbericht van tweakers zei 35.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ratchet & Clank™

https://store.playstation...01073_00-RATCHETPSNPREORD

Digitaal voor €34,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik al gepost.

De beta download wel erg langzaam hier.

Nog 10 uur te gaan.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:36

Yucko

One clown to rule them all !

Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 19:39:
[...]

Had ik al gepost.

De beta download wel erg langzaam hier.

Nog 10 uur te gaan.

:(
raar, hier binnen 33 min. binnengehaald

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-10 15:49
Ik ben benieuwd of het veel verschilt van 1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yucko schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 21:10:
raar, hier binnen 33 min. binnengehaald
Net pas helemaal gedownload hier en even gespeeld.

Het ziet er goed uit en schiet meesterlijk weg.

Ik kreeg echt het oude Mario gevoel bij dit spel.

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 17:19:
ik heb een jaartje terug een topic gezien met aan te raden headsets voor de ps4. kan het niet meer vinden. kan iemand mij helpen?

thx!
Ik heb deze: http://tweakers.net/produ...ny-gold-wireless-headset/

En het is echt een aanrader!

Een headset van €400 zal natuurlijk beter klinken aangezien die dan weer aparte tweeters e.d. heeft maar voor het bedrag wat ik ervoor neergelegd heb.. Helemaal super!

Spotify (via PS4) luisteren klinkt btw ook geweldig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 14:56
RoRoo schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 09:01:
[...]

Een headset van €400 zal natuurlijk beter klinken aangezien die dan weer aparte tweeters e.d. heeft maar voor het bedrag wat ik ervoor neergelegd heb.. Helemaal super!

Ik heb hem ook en ben er op zich wel tevreden mee. Maar bij mij hapert/stottert het geluid best regelmatig. Ook hoor ik een hele lichte pieptoon tijdens stiltes. Ik twijfel namelijk of ik een RMA moet aanvragen. Meer mensen die dit herkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

[...]

Ik zou ook gewoon voor deze gaan. Ik lees hier veel lovende ervaringen met deze koptelefoon. En nog betaalbaar ook.

Mocht je meer willen uitgeven (rond of boven de €200) dan zou ik een Astro mixamp kopen (€140) plus een koptelefoon naar keuze (zoals een Sennheiser HD518).
Of wil je in 1 keer klaar zijn is een complete Astro set als de A40TR (€270) interessant. Voordeel is dat alles op elkaar is afgestemd en dat je een geïntegreerde mic erbij hebt.

Genoeg keuze!

Ik heb een draadloze Mixamp met een Audiotechnica ATH AD700.
Afbeeldingslocatie: http://gearmedia.ign.com/gear/image/article/113/1131201/astro-mixamp-58-20101029102413700-000.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door SqueakyClean op 15-01-2016 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

rickjehh schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 09:45:
Ik heb hem ook en ben er op zich wel tevreden mee. Maar bij mij hapert/stottert het geluid best regelmatig. Ook hoor ik een hele lichte pieptoon tijdens stiltes. Ik twijfel namelijk of ik een RMA moet aanvragen. Meer mensen die dit herkennen?
Stotteren heb ik alleen als ik wegloop naar de koelkast.. Dan wil ie soms net een beetje buiten bereik gaan.
De pieptoon hoor ik persoonlijk niet. Hoge tonen pik ik makkelijk op, maar mijn bereik kan als oude kerel natuurlijk slechter zijn dan de jouwe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
[...]

Hoe is die virtual 7.1
Ik wil ook nog een keer een headset aanschaffen, maar wil wel dat die surround is.
Heb een flinke receiver met goede speakers in 5.1 opstelling, dit geeft erg veel voordeel met bijvoorbeeld COD enzo, kan perfect horen waar de vijanden vandaan komen.

Gaat dat met die Sony headset ook prima?
Voor dat geld is het idd een prima aanschaf, maar voor mij moet het niet slechter zijn dan mijn speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Call of Duty: Black Ops 3 gratis zombies thema als je de seasonpass hebt of DLC-1 vooruitbesteld:

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/19/EP0002-CUSA02624_00-BLACKOPS3PAK1THM/1452684272000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=225&h=225&bg_color=000000&opacity=100

Directe link naar de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-10 18:05
SqueakyClean schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:13:
Call of Duty: Black Ops 3 gratis zombies thema als je de seasonpass hebt of DLC-1 vooruitbesteld:

[afbeelding]

Directe link naar de store.
Was een aantal pagina's terug al gepost. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

djmelvee schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:14:
[...]

Was een aantal pagina's terug al gepost. ;)
Ow, sorry...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 14:56
RoRoo schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 09:49:
[...]

Stotteren heb ik alleen als ik wegloop naar de koelkast.. Dan wil ie soms net een beetje buiten bereik gaan.
De pieptoon hoor ik persoonlijk niet. Hoge tonen pik ik makkelijk op, maar mijn bereik kan als oude kerel natuurlijk slechter zijn dan de jouwe :)
Bij mij stottert het geluid als ik 3,5 meter van mijn PlayStation af zit op de bank...Die pieptoon is echt een heel licht hoog geluidje wat je ook absoluut niet hoort als er wel geluid afspeelt. Misschien toch maar even terug sturen naar bol.com en een nieuwe vragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-10 18:05
It's okay. I forgive you. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cypher21 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:12:
[...]

Hoe is die virtual 7.1
Ik wil ook nog een keer een headset aanschaffen, maar wil wel dat die surround is.
Heb een flinke receiver met goede speakers in 5.1 opstelling, dit geeft erg veel voordeel met bijvoorbeeld COD enzo, kan perfect horen waar de vijanden vandaan komen.

Voor dat geld is het idd een prima aanschaf, maar voor mij moet het niet slechter zijn dan mijn speakers.
Persoonlijk vind ik een headset veel meer voordeel geven dan een surround setje. Je oor zit direct op de bron en er gaat dus nagenoeg geen geluid verloren. Ben zelf niet echt kapot van de Gold (zoals bekend), maar al met al zou ik het zelf preferen boven speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas zijn er deze week geen nieuwe games aan de January Sale toegevoegd (hoewel helaas, ik heb al een behoorlijke backlog :+).

Btw, de laatste tijd valt het me weer op dat veel PSN games voor Europa last minute uitstel krijgen doordat ze toch niet goed door het certificeringsproces van de keuringsdienst doorkomen. Redelijk vervelend. Wellicht dat het al eens geopperd is, maar wellicht dat Sony dan beter de game voor alle regio's kan uitstellen dat alleen de onze. Gedeelde smart is immers halve smart.

Over de headset-discussie: Ik zag dat Turtle Beach een cashback actie heeft op hun headsets tot eind januari. Je kunt ze direct bij hen kopen of bij een van de deelnemende winkels. Ik heb geen ervaring met de PS4 headsets, wel een PS3 headset, die naar mijn idee prima werkte. De headset is alleen wel behoorlijk groot.

Wellicht dat iemand anders nog iets kan aangeven over een Turtle Beach Headset. Nou ja, het is beter om die discussie voort te zetten in het topic, wat bij LET OP wordt vermeld!!!! (zie topicwarning)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2016 11:19 . Reden: aangepast! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
bram1984 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:11:
[...]

Persoonlijk vind ik een headset veel meer voordeel geven dan een surround setje. Je oor zit direct op de bron en er gaat dus nagenoeg geen geluid verloren. Ben zelf niet echt kapot van de Gold (zoals bekend), maar al met al zou ik het zelf preferen boven speakers.
Nou... de term "surround setje" doet mijn "setje" behoorlijk tekort ;)
Maar ben het absoluut met je eens dat het geluid via een headset vele malen beter te horen is dan via de speakers.
Punt is dat nu via DTS door de receiver op de zuilen en speakers perfect te horen is waar vijanden vandaan komen, dat voordeel wil ik absoluut niet missen mocht ik een headset aanschaffen. Zelfde met racespellen, hoor perfect of ze links of rechtsachter je zitten.

200+ euro voor een headset vind ik het persoonlijk niet waard. Maar ben bang dat ik als ik de kwaliteit van het surround geluid wil behouden ik niet anders kan...

[ Voor 5% gewijzigd door cypher21 op 15-01-2016 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Staan wij gamers er wel eens bij stil hoeveel pijn we honden eigenlijk aandoen door onze hobby 8)

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/21m5iyg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Maichel schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:22:
Staan wij gamers er wel eens bij stil hoeveel pijn we honden eigenlijk aandoen door onze hobby 8)

[afbeelding]
Dat is wel een heel slechte grap zeg... MS + gamecube en PS plaatje, daarnaast allemaal spelfouten. Niet mijn soort humor :+

[ Voor 3% gewijzigd door cypher21 op 15-01-2016 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
best verkopende games van 2015 (digitaal niet mee genomen) volgens NPD groud ( ken ze niet haha)
Call of Duty: Black Ops 3 (Xbox One, PS4, Xbox 360, PS3, PC)
Fallout 4 (PS4, Xbox One, PC)
Star Wars: Battlefront (PS4, Xbox One, PC)
Madden NFL 16 (PS4, Xbox One, Xbox 360, PS3)
NBA 2K16 (PS4, Xbox One, Xbox 360, PS3)
FIFA 16 (PS4, Xbox One, Xbox 360, PS3)
Need for Speed 2015 (PS4, Xbox One)
Halo 5: Guardians (Xbox One)
Assassin's Creed: Syndicate (PS4, Xbox One, PC)
Just Dance 2016 (Wii, Wii U, Xbox 360, Xbox One, PS4, PS3)

http://www.pu.nl/artikele...er-dan-250-miljoen-games/

uit de cijfers zie je dat vooral ea in het geld zwemt met al zijn sport games, kan je ook meteen zien waarom we dus elk jaar een assasins creed en degelijke krijgen, de helft van de games ben je nog geen tientje kwijt om te ontwikkelen, omdat het gewoon copy paste games zijn. wel heel opvallend dat halo 5 als exclusive zo hoog in de lijst staat.

laat maar, bijzonder genoeg is dit precies dezelfde lijst als de best verkopende games in amerika in november, klopt dus geen zak van.

http://www.gamespot.com/a...r-november-/1100-6433022/

[ Voor 10% gewijzigd door Nieuwevolger op 15-01-2016 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

[afbeelding]
Das een PS3 controller, en dit is het PS4 topic. Dus wij doen honden geen pijn. 8)
Maar idd, hoeveelheid spelfouten valt gelukkig mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26

[afbeelding]
ik heb daarom die van mij vervangen door KittenGrips (c); die zijn tegelijkertijd slijtvaster en met betere grip; kost wel 10 kittenneusjes per gripje, maar dan heb je wel wat :+

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Griffin schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:25:
[...]

Das een PS3 controller, en dit is het PS4 topic. Dus wij doen honden geen pijn. 8)
Maar idd, hoeveelheid spelfouten valt gelukkig mee :P
Ja, en het gaat ook nog eens over Xbox...maar goed, ik vond 'm toch leuk :P
CynicRelief schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:30:
[...]

ik heb daarom die van mij vervangen door KittenGrips (c); die zijn tegelijkertijd slijtvaster en met betere grip; kost wel 10 kittenneusjes per gripje, maar dan heb je wel wat :+
:D

[ Voor 31% gewijzigd door Maichel op 15-01-2016 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-10 20:04
Nieuwevolger schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:24:
best verkopende games van 2015 (digitaal niet mee genomen) volgens NPD groud ( ken ze niet haha)
Call of Duty: Black Ops 3 (Xbox One, PS4, Xbox 360, PS3, PC)
Star Wars: Battlefront (PS4, Xbox One, PC)
Madden NFL 16 (PS4, Xbox One, Xbox 360, PS3)
NBA 2K16 (PS4, Xbox One, Xbox 360, PS3)
FIFA 16 (PS4, Xbox One, Xbox 360, PS3)
Need for Speed 2015 (PS4, Xbox One)
Halo 5: Guardians (Xbox One)
Assassin's Creed: Syndicate (PS4, Xbox One, PC)
Just Dance 2016 (Wii, Wii U, Xbox 360, Xbox One, PS4, PS3)

http://www.pu.nl/artikele...er-dan-250-miljoen-games/

uit de cijfers zie je dat vooral ea in het geld zwemt met al zijn sport games, kan je ook meteen zien waarom we dus elk jaar een assasins creed en degelijke krijgen, de helft van de games ben je nog geen tientje kwijt om te ontwikkelen, omdat het gewoon copy paste games zijn. wel heel opvallend dat halo 5 als exclusive zo hoog in de lijst staat.

laat maar, bijzonder genoeg is dit precies dezelfde lijst als de best verkopende games in amerika in november, klopt dus geen zak van.

http://www.gamespot.com/a...r-november-/1100-6433022/
Ik mis The Witcher 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-08-2020

Frankaro

Greatness Awaits

Inderdaad, als Just Dance vaker verkocht is dan The Witcher gaat er toch wel iets mis... :')

PSNid: robero50

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha just dance is al jaren de echte goud appel van ubisoft. maar goed die lijst klopt volgens mij niet helemaal, ign heeft een hele andere lijst met dezelfde bron.

Call of Duty: Black Ops III (Xbox One, PS4, 360, PS3, PC)
Madden NFL 16 (PS4, Xbox One, 360, PS3)
Star Wars Battlefront (Xbox One, PS4, PC)
Grand Theft Auto V (PS4, Xbox One, 360, PS3, PC)
NBA 2K16 (PS4, Xbox One, 360, PS3)
Minecraft (360, Xbox One, PS3, PS4)
FIFA 16 (PS4, Xbox One, 360, PS3)
Mortal Kombat X (PS4, Xbox One)
Call of Duty: Advanced Warfare (Xbox One, PS4, 360, PS3, PC)

http://www.ign.com/articl...-for-december-all-of-2015

volgens mij komt the witcher niet eens in de buurt van de top 10, zat net wat rond te surfen en volgens mij hebben games als batman: arkham knight nog beter verkocht. verder doet z'n lijstje natuurlijk pijn aan je ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

cypher21 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:12:

Hoe is die virtual 7.1

ík hoor het prima! Maar als je de echte surround van je eigen set gewend bent kan het misschien tegen vallen.
Kan ik niet over uitweiden, mijn set is nog 2.1 :)

Maar ik hoor wel links/rechts achter me waar iemand staat/loopt.
Het blijft feitelijk wel virtueel surround uit een stereo headset. Misschien een x lenen van iemand en testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Division

Your mission is about to start. The Division Closed Beta starts January 28th!

Register Here

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CYv_qpeW8AAk-zL.jpg:small

Preorder Here to get Access to the Beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Gedaan.. maar zonder pre-order maak ik weinig kans :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-10 17:33
Maichel schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:32:
[...]
Ja, en het gaat ook nog eens over Xbox...maar goed, ik vond 'm toch leuk :P
[...]
Erm, het gaat wel degelijk over de PS3 controller, gezien de vergelijkende foto's. Alleen heeft de grappenmaker werkelijk totaal geen clue gezien hij het heeft over Microsoft en Gamecube.

Nu, ik gok er toch op dat het een trol is, want hij heeft het ook over 2 honden voor 1 controller, dus als je 2 controllers hebt gaan er 5 honden dood.... 8)7 Zo dom kan iemand toch niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10 23:55

rajackar

Blood Minister

laat maar

[ Voor 154% gewijzigd door rajackar op 15-01-2016 12:00 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoRoo schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:56:
Gedaan.. maar zonder pre-order maak ik weinig kans :(
Pre-order Tom Clancy’s The Division Gold Edition nu voor gegarandeerde Beta toegang en een unieke uitrusting voor een lagere prijs.

Je kunt de game digitaal preorderen en na de beta eventueel annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:11:
[...]

Pre-order Tom Clancy’s The Division Gold Edition nu voor gegarandeerde Beta toegang en een unieke uitrusting voor een lagere prijs.

hahaha! dat zou ook kunnen ja.. Maar vreemd genoeg ben ik dáár dan weer te eerlijk voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:18:
Helaas zijn er deze week geen nieuwe games aan de January Sale toegevoegd (hoewel helaas, ik heb al een behoorlijke backlog :+).

Btw, de laatste tijd valt het me weer op dat veel PSN games voor Europa last minute uitstel krijgen doordat ze toch niet goed door het certificeringsproces van de keuringsdienst doorkomen. Redelijk vervelend. Wellicht dat het al eens geopperd is, maar wellicht dat Sony dan beter de game voor alle regio's kan uitstellen dat alleen de onze. Gedeelde smart is immers halve smart.

Over de headset-discussie: Ik zag dat Turtle Beach een cashback actie heeft op hun headsets tot eind januari. Je kunt ze direct bij hen kopen of bij een van de deelnemende winkels. Ik heb geen ervaring met de PS4 headsets, wel een PS3 headset, die naar mijn idee prima werkte. De headset is alleen wel behoorlijk groot.

Wellicht dat iemand anders nog iets kan aangeven over een Turtle Beach Headset. Nou ja, het is beter om die discussie voort te zetten in het topic, wat bij LET OP wordt vermeld!!!! (zie topicwarning)
Ik heb er geen last van als andere regio's wel kunnen spelen. Waarom misgunnen? Dus als een game niet door de US keuring heen komt maar wel door de EU keuring, zou jij het niet verneukt vinden als de game hier ook wordt uitgesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
RoRoo schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:16:
[...]

hahaha! dat zou ook kunnen ja.. Maar vreemd genoeg ben ik dáár dan weer te eerlijk voor ;)
Je kan het ook omdraaien, je krijgt na een pre-order de kans om te kijken of de game jou bevalt. Valt de beta tegen, dan is het wel zo eerlijk dat je de pre-order kan cancellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

ralph075 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:29:

Je kan het ook omdraaien, je krijgt na een pre-order de kans om te kijken of de game jou bevalt. Valt de beta tegen, dan is het wel zo eerlijk dat je de pre-order kan cancellen...
Dat kan ook idd..
Maar imho kunnen ze daar beter demo's voor uitbrengen.. Desnoods time limited..

Want dan zijn ze straks weer veel te druk bezig met refund requests.. "Ik ben vergeten te cancellen"

Maar goed, ik ben stiekem een beetje bang dat deze game helemaal kapot gehypet wordt en het straks enooorrrmmm tegen valt

[ Voor 22% gewijzigd door RoRoo op 15-01-2016 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:28
cypher21 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:20:
[...]

Nou... de term "surround setje" doet mijn "setje" behoorlijk tekort ;)
Maar ben het absoluut met je eens dat het geluid via een headset vele malen beter te horen is dan via de speakers.
Punt is dat nu via DTS door de receiver op de zuilen en speakers perfect te horen is waar vijanden vandaan komen, dat voordeel wil ik absoluut niet missen mocht ik een headset aanschaffen. Zelfde met racespellen, hoor perfect of ze links of rechtsachter je zitten.

200+ euro voor een headset vind ik het persoonlijk niet waard. Maar ben bang dat ik als ik de kwaliteit van het surround geluid wil behouden ik niet anders kan...
Heb ook een zeer goed 5.1 "setje" staan hier , dacht ook dat een headset (de Sony Gold bla bla nog wat) de ervaring kon verbeteren , maar vergeet dat maar snel , het is en blijft virtueel en plaatsing van objecten (zeker de virtuele kanalen) klopt gewoon niet , waar ik het met mijn "setje" prefect kan plaatsen heb ik met de headset een paar keer gehad dat ik naar links draaide omdat (ik hoorde) dat daar iemand aan kwam en dan stond die toch echt aan de andere kant. Die headset is dus dan ook snel retour gegaan , mijn advies : laten liggen !

Niks tegen headsets/koptelefoons trouwens , muziek vind ik bijvoorbeeld vele malen mooier en de beleving is veel intensiever met een (goede) koptelefoon , als er een headset is die 5.1 wel perfect kan weergeven (dus plaatsing van objecten) dan zou ik dat zeker nog een keer willen proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

De kans dat ze er beiden tegelijk uit liggen is echter niet echt groot. Nu nog dat je je accounts kan synchen tussen Live en Now.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cardwizard schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:50:
[...]

Heb ook een zeer goed 5.1 "setje" staan hier , dacht ook dat een headset (de Sony Gold bla bla nog wat) de ervaring kon verbeteren , maar vergeet dat maar snel , het is en blijft virtueel en plaatsing van objecten (zeker de virtuele kanalen) klopt gewoon niet , waar ik het met mijn "setje" prefect kan plaatsen heb ik met de headset een paar keer gehad dat ik naar links draaide omdat (ik hoorde) dat daar iemand aan kwam en dan stond die toch echt aan de andere kant. Die headset is dus dan ook snel retour gegaan , mijn advies : laten liggen !

Niks tegen headsets/koptelefoons trouwens , muziek vind ik bijvoorbeeld vele malen mooier en de beleving is veel intensiever met een (goede) koptelefoon , als er een headset is die 5.1 wel perfect kan weergeven (dus plaatsing van objecten) dan zou ik dat zeker nog een keer willen proberen
Dan vraag ik me af of je headset wel goed was of dat je deze überhaupt niet gewoon op stereo had staan.

Ik heb de voorganger van de Gold en ik kan perfect horen waar een geluid vandaan komt. Als jij van links een geluid hoorde en dit kwam uiteindelijk van rechts, dan is er iets niet in orde. Of je had 'm gewoon achterstevoren op, kan ook nog. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

bram1984 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:00:
Of je had 'm gewoon achterstevoren op, kan ook nog. O-)
Eerste wat ik dacht :P

Maar goed, wat ik zei.. Smaken verschillen. en ik heb nog geen 5.1 opstelling.. Zoek nog een goeie center en surrounds.

Ik ken dus niet de verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
[...]

Dan vraag ik me af of je headset wel goed was of dat je deze überhaupt niet gewoon op stereo had staan.

Ik heb de voorganger van de Gold en ik kan perfect horen waar een geluid vandaan komt. Als jij van links een geluid hoorde en dit kwam uiteindelijk van rechts, dan is er iets niet in orde. Of je had 'm gewoon achterstevoren op, kan ook nog. O-)
Nja, als ik een film op tv die stereo is op de receiver omzet naar virtual surround klinkt het wel "aardig" surround.
Maar als ik die zelfde film van een dvd of bluray afspeel met DTS is het verschil dusdanig dat ik dat virtual surround geluid niet eens surround kan noemen.

Zal binnenkort eens kijken of iemand in mijn vriendenkring dat ding heeft en m ff lenen. Ben op zich wel benieuwd.
Vriend van me heeft zo'n hele dure Astra geloof ik, dat ding was wel echt top, maar ik kan die 400+ euro wel beter besteden dan aan een headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cypher21 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:12:
[...]

Nja, als ik een film op tv die stereo is op de receiver omzet naar virtual surround klinkt het wel "aardig" surround.
Maar als ik die zelfde film van een dvd of bluray afspeel met DTS is het verschil dusdanig dat ik dat virtual surround geluid niet eens surround kan noemen.

Zal binnenkort eens kijken of iemand in mijn vriendenkring dat ding heeft en m ff lenen. Ben op zich wel benieuwd.
Vriend van me heeft zo'n hele dure Astra geloof ik, dat ding was wel echt top, maar ik kan die 400+ euro wel beter besteden dan aan een headset.
Virtual surround klinkt via een speaker setup dan ook heel anders dan via een headset. Wat ik al aangeef: ik kan alles om me heen prima potitioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
bram1984 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:14:
[...]

Virtual surround klinkt via een speaker setup dan ook heel anders dan via een headset. Wat ik al aangeef: ik kan alles om me heen prima potitioneren.
Klopt, daarom idd maar eens een keer zien te lenen of ergens goed uitproberen.
Ik krijg nu vaak klachten vanaf de eerste of tweede verdieping dat het geluid te hard staat 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Vraagje over de Gold headset.
Deze sluit je direct aan op de PS4 (via USB) en dan zorgt de PS4 icm de Gold ervoor dat het geluid via de headset gaat en naar 7.1 gezet wordt?
Geluid gaat dan niet meer over mijn AV versterker?
Maar wat als ik de headset niet aanzet, detecteert de PS4 dit dan en gaat het geluid dan over de HDMI naar mijn versterker?

En opladen gaat ook via USB stopcontactlader (hoe ik ook soms de controller oplaad)?

[ Voor 11% gewijzigd door Griffin op 15-01-2016 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Griffin schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:22:
Vraagje over de Gold headset.
Deze sluit je direct aan op de PS4 (via USB) en dan zorgt de PS4 icm de Gold ervoor dat het geluid via de headset gaat en naar 7.1 gezet wordt?
Geluid gaat dan niet meer over mijn AV versterker?
Maar wat als ik de headset niet aanzet, detecteert de PS4 dit dan en gaat het geluid dan over de HDMI naar mijn versterker?
Klopt, werkt prima, je hoeft alleen de headset handmatig aan of uit te zetten, PS4 regelt de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

cypher21 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:22:
Klopt, daarom idd maar eens een keer zien te lenen of ergens goed uitproberen.
Ik krijg nu vaak klachten vanaf de eerste of tweede verdieping dat het geluid te hard staat 8)
Haha dat gebeurde mij nou ook steeds.. Kwam de buurman weer langs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'Sony geeft 1 dag PlayStation Plus weg als goedmaker voor de storing van laatst'

Bron: Klik Hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:28
[...]

Nee zo slim ben ik nog wel , het stereo gedeelte was prima alleen het surroundgeluid vind ik echt minder tov mij. 5.1 setup daar kun je meer dan goed horen waar iets vandaan komt bij de headset is dat echt minder , misschien zegt dat wel iets over mijn waanzinnig dikke 5.1 setup :+
bram1984 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:14:
[...]

Via de speakers is het ook niet virtueel , maar echt 5.1 toch een wezenlijk verschil

[ Voor 19% gewijzigd door Cardwizard op 15-01-2016 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het zegt meer iets over een niet correct functionerende headset. Er is gewoon wezenlijk iets met het ding mis geweest als jij rechts iets hoort terwijl dit links zit en vice versa. :)

Maar het "blijft" ook 5.1, met tussen iedere speaker behoorlijk veel ruimte, omgevingsgeluiden en geluid dat verloren gaat tijdens de het traject dat het aflegt van speaker naar oor. Die laatste 2 zaken heb je dus niet bij een headset die direct op je oren zit.

[ Voor 41% gewijzigd door bram1984 op 15-01-2016 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:36

Yucko

One clown to rule them all !

Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 07:17:
[...]

Net pas helemaal gedownload hier en even gespeeld.

Het ziet er goed uit en schiet meesterlijk weg.

Ik kreeg echt het oude Mario gevoel bij dit spel.

:9~
yup, ik heb vanmorgen een potje of 10 gedaan voor ik naar mijn werk moest maar hij is weer fijn :9~

dus maar meteen preordered :$

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:17:
[...]

Ik heb er geen last van als andere regio's wel kunnen spelen. Waarom misgunnen? Dus als een game niet door de US keuring heen komt maar wel door de EU keuring, zou jij het niet verneukt vinden als de game hier ook wordt uitgesteld?
Dan zou ik dat inderdaad ook minder prettig vinden, maar dan zal de boodschap waarschijnlijk alleen zijn dat er last minute uitstel komt en niet omdat een bepaalde keuringsinstantie van 1 specifieke regio nog iets gevonden heeft in de code. Ik voel me nu ergens wel benadeeld dat een andere regio eerder met bepaalde games aan de slag kan. Ik zie dat jij daar een ander gevoel bij hebt.

(Helikopterview) - Ik vind daarnaast het systeem van die gescheiden keuringen per regio zo belachelijk. Eén instantie zou voldoende moeten zijn. Het moet toch praktischer kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:16:
(Helikopterview) - Ik vind daarnaast het systeem van die gescheiden keuringen per regio zo belachelijk. Eén instantie zou voldoende moeten zijn. Het moet toch praktischer kunnen.
Dat is een beetje het punt, elke instantie op zichzelf denkt: "wij van WCeend....".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:16:
[...]

Dan zou ik dat inderdaad ook minder prettig vinden, maar dan zal de boodschap waarschijnlijk alleen zijn dat er last minute uitstel komt en niet omdat een bepaalde keuringsinstantie van 1 specifieke regio nog iets gevonden heeft in de code. Ik voel me nu ergens wel benadeeld dat een andere regio eerder met bepaalde games aan de slag kan. Ik zie dat jij daar een ander gevoel bij hebt.

Ja, wat mij betreft mogen mensen in een andere regio lekker aan de slag met de game. Het is toch niet hun schuld dat de keuring hier niet goed is geregeld. Niet vervelend bedoeld, maar dit komt nu een soort van "kinderachtig" over: 'als wij niet mogen spelen, dan zij ook niet'. We schieten er niets mee op en we merken er niks van, dus het voegt niets toe, wat mij betreft. Behalve veel gameplay op YT. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een titel 2 keer spelen voor 2 keer platinum dat zie ik mijzelf wel doen ja.

Bijvoorbeeld.
Ik heb nu best wel zin om Xenoverse weer te spelen, maar ik heb deze al uitgespeeld op de ps4.(trophy's enz.)
Voor 2 tientjes kan ik deze aanschaffen voor de ps3, nou.... dan haal ik hem wel voor 2 tientjes op de ps3 en heb ik er weer veel plezier aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:01:
Een titel 2 keer spelen voor 2 keer platinum dat zie ik mijzelf wel doen ja.

Bijvoorbeeld.
Ik heb nu best wel zin om Xenoverse weer te spelen, maar ik heb deze al uitgespeeld op de ps4.(trophy's enz.)
Voor 2 tientjes kan ik deze aanschaffen voor de ps3, nou.... dan haal ik hem wel voor 2 tientjes op de ps3 en heb ik er weer veel plezier aan
Dat zou ik nou echt niet kunnen. Een PS4 game uitspelen en daarna weer dezelfde game op de PS3 doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:11:
[...]

Heb ik gedaan via de store maar waar staat die code dan?

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:23:
[...]

Dat zou ik nou echt niet kunnen. Een PS4 game uitspelen en daarna weer dezelfde game op de PS3 doen.
Grafisch is er totaal geen verschil..

DBZ Xenoverse ps4 vs. ps3 dan :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2016 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
P.E.No.1 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:23:
[...]

Die ontvang je tzt denk ik gewoon via de mail.
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:43:
[...]

Grafisch is er totaal geen verschil..

DBZ Xenoverse ps4 vs. ps3 dan :P
Dan nog. DS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:44:
[...]

Die ontvang je tzt denk ik gewoon via de mail.

[...]

Dan nog. DS4.
Die kan je ook gebruiken op de ps3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:49:
[...]

Niet met games die sixaxis nodig hebben. :P
Hoeveel games zijn dat :P .

Ik kan eerlijk waar maar 2 titels bedenken waarbij ik dat motion gedoe nodig had (Killzone en resistance) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.E.No.1 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:23:
Als de beta beschikbaar wordt gesteld op PSN als download komt
ie in je bibliotheek te staan en kan je em daar downloaden.

Tenminste zo ging het bij de vorige games plus beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 16:13:
[...]

Als de beta beschikbaar wordt gesteld op PSN als download komt
ie in je bibliotheek te staan en kan je em daar downloaden.

Tenminste zo ging het bij de vorige games plus beta.
Ah thanx..moet ik ook wachten met annuleren denk ik?

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.E.No.1 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 16:26:
Ah thanx..moet ik ook wachten met annuleren denk ik?
Wachten met annuleren inderdaad.

Als je nu al annuleerd krijg je de beta niet in je bibliotheek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
Hey Dennis, waar blijft die review: downloads: Sony PlayStation 4 3.15

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Pagina: 1 ... 59 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link