Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-11 12:44

Griffin

Is mythical

PSVR discussie over prijs maar eens oplaaien ;)

nieuws: Sony PlayStation VR verschijnt in prijslijsten voor ongeveer 500 euro

iig stukje goedkoper dan de PC alternatieven maar nog steeds aardig aan de prijs voor een gadget.

[ Voor 16% gewijzigd door Griffin op 20-01-2016 10:43 ]

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-11 10:42

RoRoo

Certified Prutser

Griffin schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:42:

iig stukje goedkoper dan de PC alternatieven maar nog steeds aardig aan de prijs voor een gadget.
Troll :+

Ik vind het op zich nog wel een "redelijke" prijs.. Niet dat ík 'm er thuis door krijg, maar voor "nieuwe" tech is het toch wel betaalbaar

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Griffin schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:42:

Ik had gehoopt op iets minder, maar vind het nog best schappelijk, zeker in vergelijking met de concurrentie. Deze prijs betekent waarschijnlijk wel dat ik wat langer wacht met aanschaffen (tot prijs daalt of tot een BTW-weg-ermee actie of iets dergelijks).
man de prijs is niet eens bevestigd, de placeholders zijn nota bene 3 verschillende prijzen dus het zegt nog helemaal niks.
ralph075 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:50:
[...]

Ik had gehoopt op iets minder, maar vind het nog best schappelijk, zeker in vergelijking met de concurrentie. Deze prijs betekent waarschijnlijk wel dat ik wat langer wacht met aanschaffen (tot prijs daalt of tot een BTW-weg-ermee actie of iets dergelijks).
Er zal geen ene reet marge op zitten, dus ik ga er niet vanuit dat deze mee gaat doen in een BTW actie

• ralph075
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 12:01:
[...]

Er zal geen ene reet marge op zitten, dus ik ga er niet vanuit dat deze mee gaat doen in een BTW actie
We zullen zien... Zo lang er nog geen prijs bekend is gemaakt door Sony blijf ik nog even hopen op een lagere prijs...

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:15
Bloodborne GOTY slechts 29.99 DLC los slechts 9.99 in de PSN store.

ik begin te twijfelen. Heb hem liever op een schijfje, maar dit is best een knappe aanbieding.

[ Voor 5% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 20-01-2016 12:30 ]

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:16

Phydomir

Dennis

Dat is inderdaad geen geld. Maar toch heb ik voor mijn PS4 liever games in een doosje ookal verkoop ik ze toch nooit.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Lekkerboeie86 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 12:29:

ik begin te twijfelen. Heb hem liever op een schijfje, maar dit is best een knappe aanbieding.
Dat is wel een leuke aanbieding.

Kan iemand vertellen of je voor de DLC opnieuw moet beginnen? Of ga je met je huidige game verder?
Hoe moet ik dit zien, speel nu NG+ namelijk en komt dat stuk wereld er dan ineens bij?

Before me there were many, after me there will be none

Phydomir schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 12:39:
Dat is inderdaad geen geld. Maar toch heb ik voor mijn PS4 liever games in een doosje ookal verkoop ik ze toch nooit.
Doorverkopen is juist het enige voordeel van een disc. Als ik nooit iets zou doorverkopen had ik alles digitaal gehaald.

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 12:29:

Ik zie m alleen voor 35.99 staan en 11.99 voor de DLC

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:35
cypher21 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 13:12:
[...]

Ik zie m alleen voor 35.99 staan en 11.99 voor de DLC
Dan heb je geen plus waarschijnlijk ?

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/o7XYSUSYXIfmCPOyxmIF6NUT/full.png

[ Voor 14% gewijzigd door Cardwizard op 20-01-2016 13:17 ]

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:08

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Hier ook plus en een prijs van 9,99, meteen aangeschaft :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
cardwizard schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 13:17:
[...]

Dan heb je geen plus waarschijnlijk ?

[afbeelding]
Ah... Heb wel PS+, keek via de app op de telefoon maar om een of andere reden was ik niet aangemeld in de PS Store.
Zie nu wel de goede prijzen

[ Voor 3% gewijzigd door cypher21 op 20-01-2016 13:24 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:11

Rick-Jan

always connected

Kun je ook gewoon de DLC aanschaffen als je de game op disc hebt? Heb nog maar net een ps4 dus vandaar :)

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:16

Phydomir

Dennis

bram1984 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 12:51:
[...]

Doorverkopen is juist het enige voordeel van een disc. Als ik nooit iets zou doorverkopen had ik alles digitaal gehaald.
1: Ik vind het leuker staan in de kast.
2: Vaak is de gemiddelde Mediamarkt een heel stuk voordeliger dan digitaal. Meeste games zijn daar al bij de release rond de 52 euro ipv adviesprijs van 69,99

Op de pc heb ik wel alles digitaal omdat een Steam key vaak veel voordeliger is dan een doosje.
Rick-Jan schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 13:28:
Kun je ook gewoon de DLC aanschaffen als je de game op disc hebt? Heb nog maar net een ps4 dus vandaar :)
Ja..

[ Voor 17% gewijzigd door Phydomir op 20-01-2016 13:31 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Phydomir schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 13:30:
[...]

1: Ik vind het leuker staan in de kast.
2: Vaak is de gemiddelde Mediamarkt een heel stuk voordeliger dan digitaal. Meeste games zijn daar al bij de release rond de 52 euro ipv adviesprijs van 69,99

Op de pc heb ik wel alles digitaal omdat een Steam key vaak veel voordeliger is dan een doosje.

[...]

Ja..
Tja leuker staan in de kast, of het gemak om alles direct te starten. Ik zou het wel weten. Prijs is inderdaad wel nog een voordeel, hoewel ik veel dingen uit de sale haal. Toen de Dollar nog gunstig stond kon je alles voor vergelijkbare prijzen uit de US Store halen.
Eens met Phydomir: het staat leuk in de kast.
Ik koop ook al mijn films op Blu-Ray en muziek op cd (en ben daarmee waarschijnlijk nog de enige die echt nooit muziek/films download, maar dat terzijde), ik ben gek op aanleggen van een fysieke collectie :P
Het gemak om alles direct te starten is voor mij geen argument.
Het is niet zo dat ik om de 10 minuten van game wissel, en die 10 seconden die het kost om een schijfje te wisselen is nu ook geen eeuwigheid.

Bloodborne is nu wel erg mooi geprijsd zeg!
Aan een ieder die 'm nog niet heeft zou ik zeggen: halen, nu! :Y
Een van de beste games ooit imo. En nee, Bram heeft niet mijn account gehackt :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Rick-Jan schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 13:28:
Ja als je de originele game op disc hebt koop je de dlc gewoon erbij. Heb ik ook.

Supergame! Sinds dat de DLC uit is ook veel nieuwe spelers merk ik want coop met vreemden in de base game en dungeons gaat weer makkelijk en snel :) En een heel leuk onderdeel van de game vind ik zelf.

[ Voor 25% gewijzigd door Scrisissszzz op 20-01-2016 13:45 ]

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

dvdkiwi schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 13:42:
Eens met Phydomir: het staat leuk in de kast.
Ik koop ook al mijn films op Blu-Ray en muziek op cd (en ben daarmee waarschijnlijk nog de enige die echt nooit muziek/films download, maar dat terzijde), ik ben gek op aanleggen van een fysieke collectie :P
Het is niet zo dat ik om de 10 minuten van game wissel, en die 10 seconden die het kost om een schijfje te wisselen is nu ook geen eeuwigheid.

Bloodborne is nu wel erg mooi geprijsd zeg!
Aan een ieder die 'm nog niet heeft zou ik zeggen: halen, nu! :Y
Een van de beste games ooit imo. En nee, Bram heeft niet mijn account gehackt :+
Haha. :+

Ik heb vorige week besloten dat het mijn beste game ooit is, in ieder geval. Half-Life (de eerste) daar achter en op de 3e plaats The Last of Us. :)

Grappige is dat ik normaal helemaal niets heb met vage niet bestaande beesten en ook in de regel meer van het schieten ben. Het verhaal boeit me dan ook geen ene biet in deze game. Het is gewoon de gameplay en het leveldesign en de voldoening die eruit voortkomt die het 'm doen. (Y)
Ik snap wat je bedoelt.
Normaal speel ik voornamelijk andere genres.
Leuk om dan eens zo verrast te worden door een game :D

Beste game ooit kan ik niet zeggen. Ik vind het moeilijk het verschil te bepalen tussen een erg vermakelijke game en een erg goede game. Als ik maar plezier heb, en dat had ik. Meeste plezier ooit! :P

@Scrisissszzzz hieronder:
Ik ben er ingegaan met de instelling dat ik vaak, heel vaak, té vaak dood zou gaan.
Juist daardoor heb ik me geen enkele keer gefrustreerd. En ik ben héél vaak dood gegaan.
178 keer dacht ik :P

[ Voor 27% gewijzigd door Superkiwi op 20-01-2016 14:05 ]

• Scrisissszzz
Dat had ik ook bij Bloodborne, nog steeds trouwens.

De frustratie tijdens de leercurve valt in het niet bij de euforie en vreugdedansjes van een moeilijke baas of moeilijk stuk halen ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:55

JSchut

.....

Ik heb ook bar weinig digitaal. Ik koop alleen digitaal als:

de game niet fysiek te krijgen is (Duh :P)
Tot nu toe:
- The Binding of Isaac: Rebirth
- Beach Buggy Racing
- Hand of fate

ik de game veel zal spelen en zal blijven spelen en dus niet van plan ben ze ooit te verkopen
Tot nu toe:
- Driveclub
- Trials Fusion
- Rayman Legends

de games gratis zijn in PS+ :P

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Ik heb 1 titel fysiek.
Zit zelfs nog in folie.....

Killzone: Shadow Fall

Voor de rest heb ik alles digitaal. Ik ben een skipper.. Gisteren in FarCry 4 liep het niet zo lekker, dus Nathan Drake opgestart.... Uiteindelijk had ik daar geen zin in en ben ik geëindigd bij BlackOps III

Kleine kans dat Killzone uit de folie gehaald wordt... Ik heb voorlopig nog een gigantische backlog :P

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik klasseer ze dan ook niet als beste games, maar als meest memorabele games.

Top 5:

Op 1 staat Doom bij mij. Daar denk ik nog regelmatig aan en wat een spel toen. Het geluid van de raketten van de eindbaas hoor ik nog zo vaak terug in commercials, films en spelletjes...! Man, pracht game. :D

Op 2 staat Final Fantasy VII, de game waar ik de PlayStation voor heb gekocht. En ik heb 'm nog steeds niet uitgespeeld... :o

Dan wordt het moeilijk. Op 3 staat Fallout 3. Ook New Vegas en 4 horen hierbij.

Op 4 komt eigenlijk de GTA-reeks. De top down versies heb ik ook redelijk veel gespeeld (GOURANGA!). Bij 3 begon de pret en SA, 4 en 5 zijn allemaal stuk voor stuk prachtige games.

Op 5 denk ik dan toch The Last of Us (Remastered), terwijl ik 'm maar 1 keer heb gespeeld. De DLC moet ik ook nog.

Maar kijk ik naar de games waar ik de meeste tijd in heb gestopt, dan staan de CoD's echt ver boven aan. Per stuk zeker een uur of 200, vanaf 4, dus een stuk of 9. Maar hoe gaaf de competitie ook is en ik regelmatig toffe momenten heb, worden ze snel weer vervangen.

Hopelijk komen er nog mooie pareltjes aan!
Doom heb ik inderdaad ook mooie herinneringen aan. Als 12-jarig ventje na een slapeloos jeugdweekend op de voetbal op zondag nog even Doom spelen met wallen onder de ogen. IDKFA en IDDQD erin gegooid en gaan.

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

bram1984 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:17:
Doom heb ik inderdaad ook mooie herinneringen aan. Als 12-jarig ventje na een slapeloos jeugdweekend op de voetbal op zondag nog even Doom spelen met wallen onder de ogen. IDKFA en IDDQD erin gegooid en gaan.
Ik denk dat iedereen die code's nog uit z'n hoofd kent... Nostalgie :9

Ik heb nooit Doom gespeeld :/
Ken het wel van de beelden en van horen zeggen, daarom ben ik wel benieuwd naar de nieuwe!

• Scrisissszzz
Wolfenstein, Spear of Destiny, Doom, Doom 2, Quake...

Heerlijk grove shooters van vroeger! Man wat was dat een mooie tijd :)

Scrisissszzz schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:21:

Depth Dwellers, Rise of the Triad, Redneck Rampage, Dark Forces (Star Wars), Shadow Warrior, Duke Nukem 3D. d:)b

• Scrisissszzz
bram1984 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:29:
[...]

Depth Dwellers, Rise of the Triad, Redneck Rampage, Dark Forces (Star Wars), Shadow Warrior, Duke Nukem 3D. d:)b
Haha idd, Redneck Rampage, prachtig! Get off my land!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:20
dvdkiwi schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 13:42:
Ik kan je alleszins verzekeren dat je niet de enige bent die nooit illegaal downloadt. Hier hebben we ook een collectie van 1000+ CDs en bijna 2000 DVDs/BDs. Maar eerlijkheid gebiedt me dat sinds ik Spotify en Netflix heb ik nagenoeg stopte met het kopen van CDs resp. DVDs. Ik had wel nog een wishlist zodat anderen voor verjaardag, kerst, etc... nog wel die dingen kon kopen voor me. Totdat ik me realizeerde dat zelfs als ik titel x of y kreeg, ik die x of y toch nog steeds via Spotify of Netflix ging gaan beluisteren/bekijken.

Met games begin ik nu hetzelfde te merken, al heb je wel gelijk dat wanneer je niet vaak switcht van games de overhead om een schijfje in te steken natuurlijk minimaal is en zeker niet vergelijkbaar met CDs/DVDs.

• loekf2
  • Laatst online: 15-11 15:21

Kuch... kuch... Half Life 1, Duke Nukem

Maar ik zweer toch bij Uncharted 3 and TLoU... en misschien Portal 2.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Scrisissszzz
loekf2 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:49:
[...]

Kuch... kuch... Half Life 1, Duke Nukem

Maar ik zweer toch bij Uncharted 3 and TLoU... en misschien Portal 2.
Ja klopt ook top games, zeker Half Life 1 en 2. Portal ook. Vind ze allemaal supertof! speciale herinneringen aan Duke 3D en Quake, die twee maakten destijds mega indruk op me.

Paar jaar later had ik hetzelfde met Half Life

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:55

On_E

Housemusic

Ik kan niets anders op 1 zetten dan World of Warcraft.
Er zal nooit meer een game komen waar ik zoveel tijd in heb gestoken.

Wat PS4 games betreft is er tot nu toe eentje die in mijn top-5 aller tijden is gekomen, DriveClub!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:12

Vergeet Soldier of Fortune niet

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:16
bram1984 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:29:
[...]

Hexen/Heretic, Witchaven (first person hack & slash done RIGHT!), Rune, Clive barker's Undying... van deze spellen zou ik graag een reboot/remake willen hebben, bij voorkeur op de Unreal Engine. Vooral Undying, heerlijk sfeervol spel was dat. Of Cthuluh: Dark corners of the earth, lekker freaky met het sanity systeem.

Trouwens, het is al jaaaaren geleden maar misschien is Severance: Blade of Darkness ook wel wat voor jou Bram:

Was voor die tijd ongekend mooi, bloederig en ontzettend moeilijk.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

mijn top 5 games die ik ooit heb gespeeld zijn denk ik: ratchet and clank 3, bloorborne, the witcher 3, dragon age origin en call of duty mw2. the last of us, god of war 1 en 3 waren ook geweldig, maar die games duren nu eenmaal een stukkorter, persoonlijk heb ik ze graag lekker lang, rayman 3 vond ik als kind ook geweldig, pijnlijk genoeg is die toen ik op de helft was van de story kapot gegaan in m'n ps2.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:40

rajackar

Blood Minister

Ik kan zelfs een game van 2015 in mijn top 5 zetten: Bloodborne.
Sinds Resident Evil 1 niet meer zo debiel geweest van een game.
Die kan bij mij echt in het rijtje, Doom, Quake, Resident Evil, ETC

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Voor het eerst sinds lange tijd weer eens iets in de store gekocht, maar de tering wat is dat traag :/
Ik zit gewoon tot 3 keer toe een minuut of 3 naar een leeg scherm te kijken zonder dat ik iets kan doen.

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

dvdkiwi schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 16:41:
Voor het eerst sinds lange tijd weer eens iets in de store gekocht, maar de tering wat is dat traag :/
Ik zit gewoon tot 3 keer toe een minuut of 3 naar een leeg scherm te kijken zonder dat ik iets kan doen.
Waarschijnlijk hierom?
http://www.psx-sense.nl/2...tion-store-vanaf-vandaag/

iedereen is aan het shoppen geslagen

Of het ermee te maken heeft weet ik niet, de ps store is 9 van de 10 keer heel traag.

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:53
Final Fantasy – Van €9.99 voor €5.00
Final Fantasy II – Van €9.99 voor €5.00
Final Fantasy III – Van €14.99 voor €7.50
Final Fantasy IV: Complete Collection – Van €19.99 voor €10.00
Final Fantasy V – Van €9.99 voor €5.00
Final Fantasy VI – Van €9.99 voor €5.00
Final Fantasy VII – Van €9.99 voor €5.00
Final Fantasy VIII – Van €9.99 voor €5.00

Zo welke zal ik eens mee beginnen?! 7?
O wacht dit is PS3 allemaal :+

PS beste game ooit is makkelijk: Commandos 2!

[ Voor 8% gewijzigd door SemperFidelis op 20-01-2016 17:42 ]

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-11 00:37

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Van dat rijtje is Final Fantasy VII veruit de beste.

Mijn top 5 aller tijden:
1. Dark Souls
2. Red Dead Redemption
3. GTA San Andreas
4. Mass Effect 3
5. Half Life

Nog geen PS4 games in dat lijstje.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Vrijdag schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 16:18:
[...]

Hexen/Heretic, Witchaven (first person hack & slash done RIGHT!), Rune, Clive barker's Undying... van deze spellen zou ik graag een reboot/remake willen hebben, bij voorkeur op de Unreal Engine. Vooral Undying, heerlijk sfeervol spel was dat. Of Cthuluh: Dark corners of the earth, lekker freaky met het sanity systeem.

Trouwens, het is al jaaaaren geleden maar misschien is Severance: Blade of Darkness ook wel wat voor jou Bram:
[video]

Was voor die tijd ongekend mooi, bloederig en ontzettend moeilijk.
Ken ik niet. Lijkt inderdaad wel op Dark Souls.

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:42
Ik mis toch wel Command & Conquer Red Alert op de ps4

[ Voor 22% gewijzigd door Barfman op 20-01-2016 18:59 ]

System | Racing is in my Blood

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:42
bram1984 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 18:59:
Wat moet je nou met een strategy game op een console. Gaat niet met een controller.
Heeft het altijd goed gedaan hoor

System | Racing is in my Blood

Kan natuurlijk nooit tippen aan een muis. Dan zouden ze echt goede third party hardware support moeten inbouwen, maar dan nog denk ik dat de markt voor een strategie game op de console erg klein is.

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
bram1984 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 13:48:
[...]
Ik heb vorige week besloten dat het mijn beste game ooit is, in ieder geval. Half-Life (de eerste) daar achter en op de 3e plaats The Last of Us. :)
That is a bold statement. Nu krijg ik echt het gevoel dat ik het spel eigenlijk ook móet proberen, terwijl ik bang ben dat ik gek wordt van frustratie (ik ken je mening, Kiwi), maar jij noemt daar zojuist mijn all-time favourites onder Bloodborne? Ik heb nog 3 games in mijn backlog, maar Bloodborne gaat er zeker wel komen.

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

RoRoo schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:18:
[...]

Ik denk dat iedereen die code's nog uit z'n hoofd kent... Nostalgie :9
Die van de pc eigenlijk niet meer, vroeger allemaal :|
Wel nog de Mortal Kombat 1 bloedcode van de megadrive (ABACABB) :*)

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:46
martincm schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 20:29:
[...]

Die van de pc eigenlijk niet meer, vroeger allemaal :|
Wel nog de Mortal Kombat 1 bloedcode van de megadrive (ABACABB) :*)
Sonic the Hedgehog code op de megadrive....

BovenbenedenlinksrechtsbovenbenedenlinksrechtsAplusStart.....pling!
DrWoetR schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 19:31:
[...]
(ik ken je mening, Kiwi)
[...]
Waarom word ik er nu weer bijgehaald? :P

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
Iets over jezelf voorbereiden om dood te gaan, véél doodgaan >:)

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

[...]

That is a bold statement. Nu krijg ik echt het gevoel dat ik het spel eigenlijk ook móet proberen, terwijl ik bang ben dat ik gek wordt van frustratie (ik ken je mening, Kiwi), maar jij noemt daar zojuist mijn all-time favourites onder Bloodborne? Ik heb nog 3 games in mijn backlog, maar Bloodborne gaat er zeker wel komen.
Haha zegt nog helemaal niks hoor. Genoeg mensen die Bloodborne helemaal niks vinden en HL en TLoU weer wel goed trekken.

BB heeft bij mij een streepje voor als het gaat om replayability (NG++++++++), de voldoening door de hoge (doch eerlijke) difficulty, en het briljante leveldesign (het -'WTF, hier was ik 8 uur geleden; ik ben weer helemaal op het begin'- effect dat door de geniale shortcuts veroorzaakt wordt).

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Oh man, BB 30 euro...ik weet eigenlijk dat die game helemaal niks voor mij is maar...hoe ver in de game komen die spinnen voorbij eigenlijk?
Sipio schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 21:34:
Oh man, BB 30 euro...ik weet eigenlijk dat die game helemaal niks voor mij is maar...hoe ver in de game komen die spinnen voorbij eigenlijk?
Haha. Die boss bedoel je? Halverwege ongeveer, of nog een tikkeltje eerder. En later nog meer. En in de Chalice Dungeons ook. Fobie?

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 03:32

Turfschipper

Hup NAC

Mijn top 5 aller tijden;

- dune 2
- resident evil 2
- battlefield 1942
- pacman
- tombraider 2

--

Zit wel eens te denken, met die games van tegenwoordig. Wat moet het toch vet zijn als je nu aan je gameleventje begint.

Toen ik klein was, ;) , stonden er twee streepjes een blokje naar elkaar te meppen.

Of zie ik dat verkeerd? Maw, waren die 2 streepjes en die draaicontroller net zo magisch voor ons als de games van nu voor de opgroeiende kinderen? Kan me zo voorstellen dat toen ik een jaar of 12 was, als ik dan deze battlefront had kunnen spelen, daar had ik weken niet van kunnen slapen denk ik, zo mooi het eruit ziet en klinkt.

Ik denk zelf toch dat ik deze generatie nog vetter had gevonden als destijds wat wij hadden.

Wat denken jullie?

Trouwens maar goed dat ik op mijn 12de geen ipad met redtube had, dan was er helemaal niks van terecht gekomen hahaha, _/-\o_ .

[ Voor 79% gewijzigd door Turfschipper op 21-01-2016 00:01 ]

• Scrisissszzz
Dune 2! The mother of rts games! Heerlijk! Ik was zwaar Westwood fanboy met de C&C serie tot ze werden overgenomen...

Man wat is het lastig een top 5 van all time games te verzinnen..

1. Doom
2. Dune 2/ C&C reeks/ Warcraft 2
3. Bloodborne
4. Half life
5. Diablo 1 en 2

Dit komt redelijk in de buurt.. Maar als ik nu al nadenk zou ik beter een top 10 kunnen maken haha

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:39
Top lijstjes zijn altijd leuk om te lezen. Maar het blijft moeilijk vergelijken. Is marioworld beter dan diablo? UT, beter dan pro evo 5? Mp vs sp, retro vs nu...verder idd factoren als indruk die iets maakt. Quake viel mij wat tegen als sp game, de mp maakte het al leuker, en toen (enkele maanden later) bij mijn neef gezien via 3dfx kaart...WOW. Dat was bijna gelijk naar de winkel rennen.

Diablo, Swos, 2d mario, street fighter, zelda (voor mij deel 1 als genre ontmaagding en lttp als perfecte uitvoering), mariokart. Fps games in mp op (mini) lans met vrienden en daarvoor uiteraard Doom als mijn eerste fps, star craft en zeker ook C&c, vroege Pes games.

Dan vergeet ik nog een hoop en bijvoorbeeld ook geen absolute top games maar wel onvergetelijk door mp strijd...super cars 2/amiga, super tennis/snes, 4 player nba jam arc&snes....bomberman! (Ik stop maar want ik kan nog tientallen titeld erbij gooien :P)

10 second ninja DONE

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:39
Oh en misschien nog een tip voor de " vrienden met ps4 opsluiter" (Dread dus). Als jullie van arcade stijl shmup games houden is geometry wars 3 ook een aanrader. 4 player co-op. De hele reeks staat ook hoog in mijn favo games ever :)

[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 21-01-2016 04:53 ]

10 second ninja DONE

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
Ik zal ook nog even mijn lijstje op tafel gooien :P

1. GTA Vice City
2. Goldeneye N64
3. Wolfenstein E.T.
4. Starcraft
5. AoE serie

• On_E

On_E

Housemusic

bram1984 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 18:59:
Wat moet je nou met een strategy game op een console. Gaat niet met een controller.
Prison Architect en Cities Skylines komen dit jaar ook naar de PS4. :)

Verwijderd

On_E schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 07:04:
[...]

Prison Architect en Cities Skylines komen dit jaar ook naar de PS4. :)
Cities: Skylines ook? Wow, dat vind ik wel verrassend. Ik ben wel benieuwd naar de controls overigens en de eventuele mod support.

Btw, in het verleden speelde ik wel eens C&C Red Alert versus mijn broer op de grijze PS tegen elkaar middels een link cable. Ja, muis en toetsenbord werkten beter, maar desalniettemin werkte het ook zonder meer.

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 07:55:
[...]

Cities: Skylines ook? Wow, dat vind ik wel verrassend. Ik ben wel benieuwd naar de controls overigens en de eventuele mod support.

Btw, in het verleden speelde ik wel eens C&C Red Alert versus mijn broer op de grijze PS tegen elkaar middels een link cable. Ja, muis en toetsenbord werkten beter, maar desalniettemin werkte het ook zonder meer.
Yep, hebben ze vorig jaar bekend gemaakt. :)

Ik vind strategy games prima werken op de PS4, denk aan Tropico, Grand Ages : Medieval of Airmech Arena. Natuurlijk is het wennen zonder muis en toetsenbord maar het is zeker niet onmogelijk.

Zie je ook al aan de cRPGs als Divinity OS en Wasteland 2 trouwens.

[ Voor 17% gewijzigd door On_E op 21-01-2016 08:53 ]

• Sipio
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 22:16:
[...]

Haha. Die boss bedoel je? Halverwege ongeveer, of nog een tikkeltje eerder. En later nog meer. En in de Chalice Dungeons ook. Fobie?
Hmm iets teveel van het goede denk ik, fobie, ja idd zwaar heel zwaar, toen ik overstapte van PC naar PS4 hoopte ik dat het minder zou zijn vanwege de afstand naar de tv, iets minder 'in' de game dacht ik, maar krijg elke keer nog de kriebels in de pens tijdens een jetpack jump in Battlefront dus tja ;)

• On_E

On_E

Housemusic

Arkham Knight trouwens gekocht, tof!

Al had ik het direct lastig toen ik voor het eerst met de batmobile via een schans op een brug moest komen... :')

Verwijderd

'Assetto Corsa komt in april naar de huidige consolegeneratie'

Bron: Klik Hier
On_E schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 09:20:

Al had ik het direct lastig toen ik voor het eerst met de batmobile via een schans op een brug moest komen... :')
Je kan de Batmobile controls flippen in het menu. Rijdt naar mijn mening echt een stuk beter.

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:08

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Is de store weer overbelast of zo? Ik heb nu al meerdere keren sinds gisteren geprobeerd om de Bloodborne uitbreiding te downloaden, maar downloaden naar je ps4 werkt zowel op de app als de website niet :{

Geen haast of zo, maar ik wil gewoon dat het gedownload en geinstalleerd is volgende keer dat ik weer aan de slag ga :P

[ Voor 23% gewijzigd door BlackEyedAngel op 21-01-2016 10:00 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Scrisissszzz
On_E schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 09:20:

Wat Bram al zei. Die alternatieve controls zijn zoveel beter!
Plus ik ging altijd ff snel battle mode in om de batmobile goed voor een ramp te zetten. Terug in drive mode en vooruit. Werkt super fijn!

• On_E

On_E

Housemusic

Scrisissszzz schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 10:00:
[...]

Wat Bram al zei. Die alternatieve controls zijn zoveel beter!
Plus ik ging altijd ff snel battle mode in om de batmobile goed voor een ramp te zetten. Terug in drive mode en vooruit. Werkt super fijn!
Ik ga vanavond even die controls aanpassen ja!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

[...]

Ik kan het iedereen ook alleen maar heel hard aanraden. Ik twijfelde heel lang vanwege de moeilijkheid en de frustratie maar ik ben enorm blij dat ik het geprobeerd heb. Bloodborne staat bij mij ook heel hoog bij favoriete games EVER.

Volgens mij was het dit filmpje dat mij over de streep trok:

Ik ben btw ook helemaal weg van het verhaal en de sfeer. Het verhaal is bijzonder sterk maar wordt je niet door je strot geduwd. Je kunt het negeren en er zijn maar weinig cut-scenes. Als je op zoek gaat naar de lore kom je er achter dat het verhaal bijzonder diep is en er overal clues liggen om het totale verhaal in elkaar te puzzelen, heerlijk :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:09
Door de aanbieding nog eens goed naar Bloodborne gekeken, maar ik word al verdrietig als ik naar die game kijk. Dat heeft trouwens niets met de kwaliteit te maken, maar de gameplay en sfeer die ik niet trek. Dat zou voor mij een rechtstreekse trip naar een zware winterdepressie zijn :+

Ook nog met wat gamemaatjes over de positieve berichten hier rond Bloodborne gesproken en zij zijn ook allemaal posi, maar ze zijn wel van mening dat The Witcher 3 of een Dark Souls 2 er ver boven staan. Misschien scheelt het in welke volgorde je speelt en of je nieuw bent in het het genre?

Doet er verder niet toe, maar aangezien ik Bram het de beste game ooit zag noemen ging ik toch even twijfelen, maar uiteindelijk blijft het gewoon smaak natuurlijk. Zelf kan ik geen recente game noemen die in mijn top 5 komt. Die is al behoorlijk gevormd toen RTS en management games king waren en pas als we over een top 20 praten dan komt een Mafia 1 , Mohaa, Red Dead, Vice City en Mass effect om de hoek kijken.

Dan maar Wasteland 2 uit de sale halen. Zo goedkoop heb ik hem zelfs op Steam nog niet gezien :)

[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 21-01-2016 10:10 ]

BlackEyedAngel schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 09:57:
Is de store weer overbelast of zo? Ik heb nu al meerdere keren sinds gisteren geprobeerd om de Bloodborne uitbreiding te downloaden, maar downloaden naar je ps4 werkt zowel op de app als de website niet :{

Geen haast of zo, maar ik wil gewoon dat het gedownload en geinstalleerd is volgende keer dat ik weer aan de slag ga :P
Is principe is de uitbreiding al gedownload met de laatste Bloodborne update een tijdje terug. Het enige dat er dus gebeurt, is dat deze unlockt. Hij downloadt dus niets.

@Hierboven: de volgorde maakt zeker uit. Na BB beginnen met Witcher 3 of DS2 is in mijn geval geen succes gebleken. Vooral de gameplay van de eerste trok ik daardoor slecht en toen ben ik ermee gestopt.

[ Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 21-01-2016 10:22 ]

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:24

SD5k

>4&X

Beakzz schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 10:08:
Door de aanbieding nog eens goed naar Bloodborne gekeken, maar ik word al verdrietig als ik naar die game kijk. Dat heeft trouwens niets met de kwaliteit te maken, maar de gameplay en sfeer die ik niet trek. Dat zou voor mij een rechtstreekse trip naar een zware winterdepressie zijn :+

Ook nog met wat gamemaatjes over de positieve berichten hier rond Bloodborne gesproken en zij zijn ook allemaal posi, maar ze zijn wel van mening dat The Witcher 3 of een Dark Souls 2 er ver boven staat.

Doet er verder niet toe, maar aangezien ik Bram het de beste game ooit zag noemen ging ik toch even twijfelen, maar uiteindelijk blijft het gewoon smaak natuurlijk. Zelf kan ik geen recente game noemen die in mijn top 5 komt. Die is al behoorlijk gevormd toen RTS en management games king waren en pas als we over een top 20 praten dan komt een Mafia 1 , Mohaa, Red Dead, Vice City en Mass effect om de hoek kijken.

Dan maar Wasteland 2 uit de sale halen. Zo goedkoop heb ik hem zelfs op Steam nog niet gezien :)
Wel grappig dat je dat aan haalt, van die winterdepressie, op Reddit zijn meerdere topics te vinden met verhalen van mensen die zeggen dat Bloodborne/Dark Souls ze door een moeilijke tijd in hun leven heeft gesleept. Dit kan ik me ook wel goed voorstellen aangezien deze games je een bepaalde voldoening geven die je bij nog maar heel weinig games ziet.

En over de vergelijking met TW3 en DS2: BB >>>>> TW3 > DS2 wat mij betreft. :P

• Beakzz
SD5k schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 10:27:
[...]

Wel grappig dat je dat aan haalt, van die winterdepressie, op Reddit zijn meerdere topics te vinden met verhalen van mensen die zeggen dat Bloodborne/Dark Souls ze door een moeilijke tijd in hun leven heeft gesleept. Dit kan ik me ook wel goed voorstellen aangezien deze games je een bepaalde voldoening geven die je bij nog maar heel weinig games ziet.

En over de vergelijking met TW3 en DS2: BB >>>>> TW3 > DS2 wat mij betreft. :P
Oh dat kan ik me zeker voorstellen, want toen ik wat prive shit had heb ik een tijdje alleen maar Ninja levels gespeeld in Trials Evolution en voelde ik me geweldig als ik iets haalde wat ik van te voren als onmogelijk beschouwde. Het is ook niet dat ik twijfel aan de kwaliteit van Bloodborne of de uitdaging die het geeft, maar waarom mensen ZO! enthousiast zijn. Komt dat vooral omdat ze dit soort games en de uitdaging niet (meer) gewend zijn of hebben we het over 25 jaar nog steeds over Bloodborne?

Om die reden heb ik het er ook over gehad met mijn gamemaatjes waar er 3 tussen zitten die alleen maar aan zelfkastijding doen op gamegebied en die noemen Bloodborne vrij makkelijk (zal gedeeltelijk stoere praat zijn) en wel een zeer goede game maar geen klassieker. Dit is trouwens pure nieuwsgierigheid van mij hoor dus het moet vooral niet als aanval op de game gezien worden en het is alleen maar tof dat mensen zo genieten van welk spel dan ook.

Zelf hou ik in het algemeen gewoon niet van duistere games met monsters/fantasy en momenteel is het zo druk op het werk door indirecte brandschade dat ik een potje RL al genoeg uitdaging vind ;)

• Sipio
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 09:18:
Ik zie het verband even niet met spinnen. :)
Bedoel eigenlijk te zeggen dat ik ook op de PS4 nog behoorlijk 'in' de game zit, BB is iets teveel van het goede denk ik ;)

• Scrisissszzz
Iets met smaken... ;)

Ik vind Bloodborne een van de vetste games die ik ooit heb gespeeld. Ik geef nog minder dan helemaal niks om bv COD of FIFA. Smaken verschillen en dat is ook alleen maar goed anders verkochten sommige games niet echt :P

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Beakzz schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 10:54:
[...]

Oh dat kan ik me zeker voorstellen, want toen ik wat prive shit had heb ik een tijdje alleen maar Ninja levels gespeeld in Trials Evolution en voelde ik me geweldig als ik iets haalde wat ik van te voren als onmogelijk beschouwde. Het is ook niet dat ik twijfel aan de kwaliteit van Bloodborne of de uitdaging die het geeft, maar waarom mensen ZO! enthousiast zijn. Komt dat vooral omdat ze dit soort games en de uitdaging niet (meer) gewend zijn of hebben we het over 25 jaar nog steeds over Bloodborne?
Ik vermoed zelf dat ik het over een aantal jaar nog wel over BB ga hebben. Behalve dat de gameplay bijzonder sterk is spreekt de hele sfeer, de wereld, de historie en het verhaal mij enorm aan. Die combinatie zorgt ervoor dat het voor mij het een echte klassieker is.
Voor iemand anders was het waarschijnlijk "gewoon" een goede game uit 2015 over een paar jaar.

BlackEyedAngel schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 09:57:
Ik heb gisteren (met heel veel moeite) de laatste gedownload.
Uitverkocht!

Betreffende Bloodborne: je kan er pas écht een mening over vormen nadat je de game zelf gespeeld hebt. En dan niet alleen de eerste 10 minuten ;)
Bij een game zoals Fifa, Cod of GTA weet je al of je de game leuk gaat vinden of niet, omdat die genres nu eenmaal mainstream zijn en de games niet echt iets anders doen. Dat is bij Bloodborne niet zo.
Laat je niet wijsmaken, ook niet door jezelf, dat het jouw smaak niet is; als je nog nooit een From game hebt gespeeld kan je daar nog niet over oordelen.

• On_E

On_E

Housemusic

2 uurtjes Demon's Souls, toen wist ik dat FROM Software games niet voor mij zijn. :P

• ralph075
  • Niet online
dvdkiwi schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:52:
Laat je niet wijsmaken, ook niet door jezelf, dat het jouw smaak niet is; als je nog nooit een From game hebt gespeeld kan je daar nog niet over oordelen.
Na mijn enorme tegenvaller met TLoU trap ik er niet meer in, het is echt mijn smaak niet. (<= let op de punt ;) )
(edit: ja, TLoU en BB zijn niet vergelijkbaar met elkaar, maar toch weet ik nu ook voor BB dat het gewoon niet mijn ding is)

[ Voor 14% gewijzigd door ralph075 op 21-01-2016 12:24 ]

Verwijderd

On_E schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 08:51:
[...]

Yep, hebben ze vorig jaar bekend gemaakt. :)

Ik vind strategy games prima werken op de PS4, denk aan Tropico, Grand Ages : Medieval of Airmech Arena. Natuurlijk is het wennen zonder muis en toetsenbord maar het is zeker niet onmogelijk.

Zie je ook al aan de cRPGs als Divinity OS en Wasteland 2 trouwens.
Dat wist ik nog niet, maar gezien de periode van bekendmaking verbaast het mij ook niet, aangezien ik een tijdje minder met games bezig ben geweest. Dit nieuws viel ongeveer in het midden van die periode.

Zoals ik met C&C al bevestigde, is het vaak wennen aan de controls, maar het is zeker niet onmogelijk.
Zojuist Tomorrow Children Beta code ontvangen :). Beetje jammer dat het een beta is van slechts drie uurtjes.... Morgen beginnend om 19u tot 22u GMT... Hopelijk ben ik dan al thuis om het te checken, erg benieuwd naar deze game namelijk!

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• On_E

On_E

Housemusic

ASNNetworks schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 12:45:
Zojuist Tomorrow Children Beta code ontvangen :). Beetje jammer dat het een beta is van slechts drie uurtjes.... Morgen beginnend om 19u tot 22u GMT... Hopelijk ben ik dan al thuis om het te checken, erg benieuwd naar deze game namelijk!
3 x 3 uur toch? Vanavond, morgen en overmorgen.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

ralph075 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 12:23:
[...]

Na mijn enorme tegenvaller met TLoU trap ik er niet meer in, het is echt mijn smaak niet. (<= let op de punt ;) )
(edit: ja, TLoU en BB zijn niet vergelijkbaar met elkaar, maar toch weet ik nu ook voor BB dat het gewoon niet mijn ding is)
Toch jammer dat voor dit soort games een demo waar je het eerste level/uur o.i.d. kan spelen niet meer beschikbaar is.
Dan hoef je in ieder geval geen geld over de balk te smijten om te kijken of het toch stiekem leuk is.

Ik ben zelf wel van de (survival)horror achtige games dus TLOU en BB passen helemaal in mijn straatje en BB kwam ik eigenlijk toevallig tegen (was voor 30 euro beschikbaar in de PS store een tijdje terug) en daar ben ik heel tevreden mee. :D

Last.fm | Code Talks

• JSchut
  • Laatst online: 21:55

JSchut

.....

On_E schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 12:51:
[...]

Er staat: Please join us January 22nd 19:00 – 22:00 GMT for our Test Night. This the only time to join in and play together with other beta members.

Helaas want heb morgen een bruiloft. Hopelijk komen er inderdaad nog meer dagen.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• On_E

On_E

Housemusic

JSchut schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 12:54:
[...]

Er staat: Please join us January 22nd 19:00 – 22:00 GMT for our Test Night. This the only time to join in and play together with other beta members.

Helaas want heb morgen een bruiloft. Hopelijk komen er inderdaad nog meer dagen.
Ah okay, ik lees op GAF nml. over 3 tijdsblokken van 3 uur, maar misschien is het dan bv. vandaag USA, morgen EU en zaterdag Azië.

[ Voor 6% gewijzigd door On_E op 21-01-2016 12:57 ]

On_E schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 12:51:
[...]

Dit is wat er letterlijk staat:

Please join us January 22nd 19:00 – 22:00 GMT for our Test Night. This the only time to join in and play together with other beta members.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Beakzz
[...]

Precies, ondanks dat ik veel plezier heb gehad aan TLOU kan ik begrijpen dat het je ding niet is. Af en toe vind ik het leuk om( voor mij) onbekende genres te testen, maar als de beelden me al zo tegenstaan als bij BB dan neem ik ook de moeite niet. Mijn backlog is nu al astronomisch groot en ik heb toch geen idee wat ik mis als ik het niet speel :p

Verwijderd

Congratulations!

You have been chosen to take part in The Tomorrow Children Beta Trial!
De game leek me niks aan, maar ik probeer em toch even.
Beakzz schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 10:54:
[...]

Zelf hou ik in het algemeen gewoon niet van duistere games met monsters/fantasy en momenteel is het zo druk op het werk door indirecte brandschade dat ik een potje RL al genoeg uitdaging vind ;)
Haha dit is zo typerend. Zo zit ik namelijk ook precies in elkaar. Als je goed zoekt, vind je zelfs nog wel reacties van mij voordat BB uit was, waarin ik mensen vraag wat er zo bijzonder aan die game moet gaan zijn en waarin ik aangeef dat ik de setting hartstikke deprimerend vind. En ja: het is geen Sunset Overdrive, en gelukkig maar. De setting is echt perfect, kan ik achteraf concluderen.
[...]

Geen probleem, ik zal proberen jou (en anderen) niet meer over te halen ;)
Ieder zo z'n ding.

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Odin Sphere Leifthrasir (remake) doet het lekker in Japan. Ik heb 'm op de PS2 nooit gespeeld maar 2D actie RPG + artistiek stijltje spreekt me meteen aan (zie Twitch). Q2 komt ie als het goed is onze kant op.

http://www.gamesindustry....fthrasir-takes-japanese-1

36/40 van Famitsu (9/9/9/9). Blijft verder interessant om te zien hoe mobile focussed Japan is, waar de 3DS nog altijd de koning is en de Vita op 3. En niet te vergeten Microsoft, toch weer 99 Xbox One's over de toonbank gekregen. :+

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-10 12:27

dread

Sluwe vlaming

Sagat schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 04:49:
Oh en misschien nog een tip voor de " vrienden met ps4 opsluiter" (Dread dus). Als jullie van arcade stijl shmup games houden is geometry wars 3 ook een aanrader. 4 player co-op. De hele reeks staat ook hoog in mijn favo games ever :)
Hey Thx man. Really appreciate that!! Enkele vrienden zijn echte oude arcade spelers dus die kunnen dat wel appreciëren ;)

Hij was ook nog eens met 60% korting!! In da pocket dus :)

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

• Beakzz
Sagat schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 04:49:
Is de Coop in deel 3 aangepast dan? Dat spel heb ik aan het begin al gekocht met hoge verwachtingen na deel 2, maar alle local mp was er uit gesloopt en ik kon alleen die paar levels spelen met vrienden.

In deel 2 was het helemaal top met die tournament mode enz.

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-10 12:27

dread

Sluwe vlaming

Beakzz schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 15:20:
[...]

Is de Coop in deel 3 aangepast dan? Dat spel heb ik aan het begin al gekocht met hoge verwachtingen na deel 2, maar alle local mp was er uit gesloopt en ik kon alleen die paar levels spelen met vrienden.

In deel 2 was het helemaal top met die tournament mode enz.
Ik heb wat verder onderzoek verricht :X en het lijkt erop dat slechts de eerste 10 levels co-op zijn in campaign mode en geen local coop in classic mode. het lijkt ook dat het slechts met 2 kan ipv vier spelers. Ik wacht het even af en kijk zelf dit weekend ;)

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Verwijderd

'The Division beta pre-load is vanaf 27 januari beschikbaar'

Afbeeldingslocatie: http://img.psx-sense.nl/images/file/img_56a0bef042494.jpg

Bron: Klik Hier
Pagina: 1 ... 62 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link