Hier sluit ik me bij aan. Had bloodborne vlak na de release gekocht op basis van de hype en na drie dagen alweer op marktplaats staan, vond het spel veel te moeilijk. Met kerst wist ik niet wat ik moest vragen dus bloodborne maar opnieuw gevraagd. Uiteindelijk na acht uur afzien kom ik eindelijk het eerste stuk door en dan geeft het toch wel veel voldoening. Speel het nu bijna dagelijks en regelmatig ben ik weer uren bezig om verder te komen. Maar de sfeer, graphics en level design, de gameplay en de enorme uitdaging maken bloodborne voor mij toch wel het spel van het jaar.dvdkiwi schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:52:
[...]
Ik heb gisteren (met heel veel moeite) de laatste gedownload.
Uitverkocht!
Betreffende Bloodborne: je kan er pas écht een mening over vormen nadat je de game zelf gespeeld hebt. En dan niet alleen de eerste 10 minuten
Bij een game zoals Fifa, Cod of GTA weet je al of je de game leuk gaat vinden of niet, omdat die genres nu eenmaal mainstream zijn en de games niet echt iets anders doen. Dat is bij Bloodborne niet zo.
Laat je niet wijsmaken, ook niet door jezelf, dat het jouw smaak niet is; als je nog nooit een From game hebt gespeeld kan je daar nog niet over oordelen.
Het ziet er mooi uit maar meer dan dat vond ik het niet. Na een uurtje uitgezet en weer doorverkocht.
Ik heb me ook over laten halen om TLOU te kopen. Deze maar eens spelen na de Uncharted Collection.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Voor 15 euro wil ik wel een keer proberen wat ik er van vind.
Ik heb hem sinds gisteren.. En ik was voorbereid dat het moeilijk was.. Nu al 12 uur bezig om door het eerste stuk te komen waar iemand op youtube in 10 minuten doorheen loopt. Ik blijf nog even volhouden, maar het is inderdaad niet makkelijkTweakarim schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 17:01:
[...]
Hier sluit ik me bij aan. Had bloodborne vlak na de release gekocht op basis van de hype en na drie dagen alweer op marktplaats staan, vond het spel veel te moeilijk. Met kerst wist ik niet wat ik moest vragen dus bloodborne maar opnieuw gevraagd. Uiteindelijk na acht uur afzien kom ik eindelijk het eerste stuk door en dan geeft het toch wel veel voldoening. Speel het nu bijna dagelijks en regelmatig ben ik weer uren bezig om verder te komen. Maar de sfeer, graphics en level design, de gameplay en de enorme uitdaging maken bloodborne voor mij toch wel het spel van het jaar.
Hmm 12 uur, dan zal het kwartje binnen nu en 6 uur wel gaan vallenLekkerboeie86 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 17:29:
[...]
Ik heb hem sinds gisteren.. En ik was voorbereid dat het moeilijk was.. Nu al 12 uur bezig om door het eerste stuk te komen waar iemand op youtube in 10 minuten doorheen loopt. Ik blijf nog even volhouden, maar het is inderdaad niet makkelijk
Daarna ging het ook ineens steeds beter en beter en heb ik de game relatief snel gecleared. In de eerste playthrough nog wel eens hulp ingeschakeld voor bosses, nu doe ik dat niet meer in NG+.
Ik ben het met de argumenten van iedereen eens hier die Bloodborne geweldig vindt, het is echt een game apart. En ook mij boeit het verhaal voor geen meter, de setting in mindere mate. Het gaat om de gameplay, het leveldesign en de voldoening. Het is zo'n eerlijke game: doodgaan ligt altijd aan jezelf en je wilt het altijd meteen opnieuw/beter doen.
Edit: Bram, is dit jouw eerste From-game? Of heb je de Souls etc ook gespeeld? Ben benieuwd, aangezien je dit de beste game ooit vindt.
[ Voor 5% gewijzigd door Spud82 op 21-01-2016 17:57 ]
Tien minuten is nog lang.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 17:29:
[...]
Ik heb hem sinds gisteren.. En ik was voorbereid dat het moeilijk was.. Nu al 12 uur bezig om door het eerste stuk te komen waar iemand op youtube in 10 minuten doorheen loopt. Ik blijf nog even volhouden, maar het is inderdaad niet makkelijk
Het punt is dat ik niet precies weet wat ik fout doe.. Ik doe dodgen en probeer op het juiste moment te timen. Ook heb ik vaak geen kogels meer om te stunnen. En als ik schiet mis ik ook nog vaakSpud82 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 17:54:
[...]
Hmm 12 uur, dan zal het kwartje binnen nu en 6 uur wel gaan vallenIk ben verre van een hardcore gamer (alhoewel ik vroeger al wel de MegaMan's uitspeelde en recentelijk ook Donkey Kong Tropical Freeze heb voltooid) en ik had voor dat 'eerste stuk' 20 uur nodig ofzo...
Daarna ging het ook ineens steeds beter en beter en heb ik de game relatief snel gecleared. In de eerste playthrough nog wel eens hulp ingeschakeld voor bosses, nu doe ik dat niet meer in NG+.
Ik ben het met de argumenten van iedereen eens hier die Bloodborne geweldig vindt, het is echt een game apart. En ook mij boeit het verhaal voor geen meter, de setting in mindere mate. Het gaat om de gameplay, het leveldesign en de voldoening. Het is zo'n eerlijke game: doodgaan ligt altijd aan jezelf en je wilt het altijd meteen opnieuw/beter doen.
Edit: Bram, is dit jouw eerste From-game? Of heb je de Souls etc ook gespeeld? Ben benieuwd, aangezien je dit de beste game ooit vindt.
Net paar potjes fifa gedaan om nu weer met een frisse blik opnieuw te beginnen
Er zijn 10 co-op levels, wel 4 player. Zondag nog gespeeld, we waren met 2, 2 slots over. Was wel op de 360, maar kan me niet voorstellen dat het op ps4 maar 2 player is.dread schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 16:00:
[...]
Ik heb wat verder onderzoek verrichten het lijkt erop dat slechts de eerste 10 levels co-op zijn in campaign mode en geen local coop in classic mode. het lijkt ook dat het slechts met 2 kan ipv vier spelers. Ik wacht het even af en kijk zelf dit weekend
Hoor graag wat jullie er van vinden:)
10 second ninja DONE
Er zijn idd 10 co-op levels, maar alle versus local mp opties zijn verdwenen. Als er vrienden zijn gaat dus gewoon de 360 aan. Te GW2. 3 was om die reden voor mij een zware tegenvaller.Sagat schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 18:30:
[...]
Er zijn 10 co-op levels, wel 4 player. Zondag nog gespeeld, we waren met 2, 2 slots over. Was wel op de 360, maar kan me niet voorstellen dat het op ps4 maar 2 player is.
Hoor graag wat jullie er van vinden:)
Ja dat begrijp ik. het is voor mij in eerste instantie een sp game, maar het biedt wel dus wel een mp ervaring die je niet veel vind op ps4. resogun en stardust hebben geen mp toch? Miss nog een van beide aanschaffen. Zag dat ico&sotc op ps3 ook weer in de aanbieding zijnBeakzz schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 20:49:
[...]
Er zijn idd 10 co-op levels, maar alle versus local mp opties zijn verdwenen. Als er vrienden zijn gaat dus gewoon de 360 aan. Te GW2. 3 was om die reden voor mij een zware tegenvaller.
10 second ninja DONE
Resogun heeft een 2 player local coop volgens mij. De PS4 heeft wel een tekort aan dat soort games inderdaad. Towerfall vind ik nog het leukst dan denk ik als het om de PS4 gaat, maar de meeste local mp speel ik nu toch op de Steamlink en natuurlijk retro op de Raspberry met RetropieSagat schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 22:03:
[...]
Ja dat begrijp ik. het is voor mij in eerste instantie een sp game, maar het biedt wel dus wel een mp ervaring die je niet veel vind op ps4. resogun en stardust hebben geen mp toch? Miss nog een van beide aanschaffen. Zag dat ico&sotc op ps3 ook weer in de aanbieding zijn
Fat Princess is ook in de aanbieding en die schijnt ook wel een leuke 4p local te hebben maar dat is meer een soort versimpelde Magicka / Diabblo 3 geloof ik. Awesomenauts is ook wel lachen trouwens als je met 3 man bent en tegen de rest van de wereld wilt spelen (ook oefen bots).
Lock je vijanden met R3? Kan me voorstellen dat je anders wel mis schiet. Als je lockt moeten de enemies in yarnham te doen zijn. Zonder ook. Een voor een weglokken met pebbles werkt prima in t begin.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 18:27:
[...]
Het punt is dat ik niet precies weet wat ik fout doe.. Ik doe dodgen en probeer op het juiste moment te timen. Ook heb ik vaak geen kogels meer om te stunnen. En als ik schiet mis ik ook nog vaakMaargoed dat is wat meer voor het Bloodborne topic.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Oef! Bedankt voor de melding. Deze stond al een hele tijd om mijn verlanglijstje. Voor 16 euro kon ik 'm niet laten liggen.Beakzz schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 10:08:
Dan maar Wasteland 2 uit de sale halen. Zo goedkoop heb ik hem zelfs op Steam nog niet gezien
Zucht, weer een game aan de backlog toegevoegd. Eerst maar even Assassin's Creed: Syndicate afmaken en nog een stuk verder komen met de Uncharted trilogy.
PSN ID: MrMichel_75
Een beetje alsof je Gran Turismo speelt en een ander racing sim uitkomt: spelen wat je hebt, of is de nieuwe echt beter en daardoor de moeite waard? Als het 'minder' is, dan vind ik het de moeite niet waard namelijk.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Het is sowieso iets nieuws. Of je het beter vindt, durf ik niet zo te zeggen. Diablo 3 is nogal arcade en je hoeft, als je niet te veel optimaliseert, er niet erg over na te denken.ASNNetworks schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 09:40:
Mensen hier ervaring met Divinity Original Sin? Ik heb Diablo III op de PS4 grijs gespeeld (paragon lvl 700) dus vind zulke games zeker wel de moeite waard. Maar ik twijfel: kan ik beter Diablo III weer spelen met een nieuw character, of biedt Divinity echt iets nieuws/beters en kan ik die beter spelen?
Divinity is allesbehalve arcade. Dat vind ik juist de charme. Je moet gesprekken luisteren, boeken lezen, soms vrij ingewikkelde puzzels oplossen en een hoop turn based gevechten doorstaan. De gehele snelheid van het spel is gewoon een stuk langzamer, zelfs het lopen.
Dat gezegd hebbende: ik vind het een geweldig spel. Het doet een paar dingen erg goed, met name het combineren van status effecten, het geweldige verhaal en de vrijheid die je hebt. Het is niet makkelijk en de leercurve is vrij stijl, maar het voelt wel goed om gestaag progressie te boeken. Mooi om te zien hoe een gevecht soms volledig mislukt de eerste keer, zodat je echt gaat nadenken over je tactiek.
Ik ben dus enthousiast, maar het laat zich niet per se vergelijken met Diablo III. Eerder met de eerste Dragon Age op Hard/Nightmare moeilijkheidsgraad. En dat is een van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb.
Je kan diablo en divinity echt niet met elkaar vergelijken gewoonASNNetworks schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 09:40:
Mensen hier ervaring met Divinity Original Sin? Ik heb Diablo III op de PS4 grijs gespeeld (paragon lvl 700) dus vind zulke games zeker wel de moeite waard. Maar ik twijfel: kan ik beter Diablo III weer spelen met een nieuw character, of biedt Divinity echt iets nieuws/beters en kan ik die beter spelen?
Een beetje alsof je Gran Turismo speelt en een ander racing sim uitkomt: spelen wat je hebt, of is de nieuwe echt beter en daardoor de moeite waard? Als het 'minder' is, dan vind ik het de moeite niet waard namelijk.
Bedankt voor jullie snelle reacties!
[ Voor 10% gewijzigd door ASNNetworks op 22-01-2016 11:07 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Kijk even wat gameplay/review filmpjes. Ik heb het spel sinds vorige week en ik vind het geweldig.
De couch co-op is ook echt een van de beste co-ops die ik in games gezien heb.
*Edit*
V&A een post maken.. Heb ik ook gedaan. Voor 25 euro had ik hem in huis.ASNNetworks schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:07:
Hmmm, even wat meer gameplay video's bekijken dan! De prijs van $60 staat mij echter niet aan waardoor ik em niet blind wil kopen. Voor $29 had ik wel de gok gewaagd.
Bedankt voor jullie snelle reacties!
[ Voor 42% gewijzigd door Valandin op 22-01-2016 11:08 ]
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 18:27:
[...]
Het punt is dat ik niet precies weet wat ik fout doe.. Ik doe dodgen en probeer op het juiste moment te timen. Ook heb ik vaak geen kogels meer om te stunnen. En als ik schiet mis ik ook nog vaakMaargoed dat is wat meer voor het Bloodborne topic.
Dat is het eerste dat ik ook dacht. Duurde bij mij ook even voor ik de lock on door had en dan gaat het meteen beter.Scrisissszzz schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 07:52:
[...]
Lock je vijanden met R3? Kan me voorstellen dat je anders wel mis schiet. Als je lockt moeten de enemies in yarnham te doen zijn. Zonder ook. Een voor een weglokken met pebbles werkt prima in t begin.
Tweede tip is ook belangrijk aangezien je zo de groepen uit elkaar kunt trekken.
Belangrijkste is blijven nadenken en tactisch spelen.
Als je eenmaal ietsje verder bent kun je ook gaan levellen en dan wordt het allemaal wat beter te doen.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Toch een leuk dingetje van Sony
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
En nu?? Hup de prullenbak in?
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Verwijderd
Het blijft vol trots in mijn PS4 kamer staan voorlopig.RoRoo schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 12:33:
En nu?? Hup de prullenbak in?
Je hebt een aparte kamer voor je PS4?Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 12:35:
[...]
Het blijft vol trots in mijn PS4 kamer staan voorlopig.
Je gamed niet gewoon in de woonkamer op de big-tv?
Mijn woonkamer ís de PS4 kamerGriffin schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:11:
[...]
Je hebt een aparte kamer voor je PS4?![]()
Bij mij is de woonkamer geclaimed door mijn zoon (8maanden oud en overal ligt wel iets
Verwijderd
Ik heb een aparte gameroom.Griffin schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:11:
Je kunt deze lijst ergens neerzetten of ophangen.poor Leno schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 12:51:
Staan? niet ophangen?
Yep. Mijn PS4 staat op de zolder met een 50 inch Sony. Daar kom ik alleen om te sporten en om te gamen. Films en series kijk ik in bed of beneden in de woonkamer.Griffin schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:11:
[...]
Maar inderdaad: wat een enorme nerd-poster zeg. Kwestie van smaak, maar ik kan niet zeggen dat ik jaloers ben.
[ Voor 13% gewijzigd door bram1984 op 22-01-2016 13:48 ]
Maar goed, veel plezier ermee!
Uh...bram1984 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:47:
Yep. Mijn PS4 staat op de zolder met een 50 inch Sony. Daar kom ik alleen om te sporten en om te gamen. Films en series kijk ik in bed of beneden in de woonkamer.
Ik heb een huis met 3 slaapkamers en een grote zolder.... Maar toch game ik in de woonkamer omdat er geen gameroom te maken valt...
Luxe!!!! Foto's!!!!!
Ik haak bij je aanbram1984 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:47:
Maar inderdaad: wat een enorme nerd-poster zeg. Kwestie van smaak, maar ik kan niet zeggen dat ik jaloers ben.
Als ik de ruimte (en geld) had gehad om zolder helemaal in te richten als gameroom had ik dat graag gedaan. Maarja de beneden op de bank is handig zat, en daar staat maar een tv van 46inch (volgens mij). Als deze de geest geeft word er pas geupdate naar een Sony/Samsung 50+ inch.bram1984 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:47:
[...]
Yep. Mijn PS4 staat op de zolder met een 50 inch Sony. Daar kom ik alleen om te sporten en om te gamen. Films en series kijk ik in bed of beneden in de woonkamer.
Op zolder heb ik een ligstoel en raak ik met mijn voeten bijna de TV.
Daarbij volledig te verduisteren.
PSN ID: Svennie-NL
Gemiddeld 1 uur en 6 minuten per dag online op de PlayStation, elke dag vijf jaar lang. En als je pas met de PS4 ingestapt bent is dat ongeveer 2 uur en 47 minuten per dag.
Hoeveel tijd game je op de XBOX (One) en de PC gemiddeld elke dag?
Ik ben erg blij als ik vier uur per week kan gamen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
krijgt iedereen dit als je 5 jaar ps+ bent ?
Verwijderd
Op de Xbox One speel ik weinig.Jumpman schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:29:
Op de PC speel ik heel af en toe een spel.
De PS4 is waar ik het meeste op speel.
Maar jij werkt denk ik.Jumpman schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:29:
[...]
Gemiddeld 1 uur en 6 minuten per dag online op de PlayStation, elke dag vijf jaar lang. En als je pas met de PS4 ingestapt bent is dat ongeveer 2 uur en 47 minuten per dag.
Ik ben erg blij als ik vier uur per week kan gamen.
Heb een bioscoopkamer met een scherm van 106"bram1984 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 14:49:
Baas boven baas.
PSN id: PENo1
Is dat het?
168 uur is het week totaal;
56 uur slapen/niet productief;
40 uur werken;
8 uur reizen woon/werk;
65 uur partner, kinderen, vrienden, studie, sporten, boodschappen, administratie en gamen etc.
Je zou dus in theorie met 40 uur werken ook 29 uur kunnen gamen. Het zou kunnen, maar niet bevorderlijk voor de andere parameters in die 65 uur.
Als ik op de bank speel zit ik 4,5 meter v/d tv af (40"). Dan raak ik nog minder dan wanneer ik mijn reguliere "gamehouding" aanneem.bram1984 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 14:34:
Ik zit beneden op 4+ meter met een 50 inch, maar dat is echt te ver voor mij, hoe groot het scherm ook. Daarbij is de ruimte niet te verduisteren.
Op zolder heb ik een ligstoel en raak ik met mijn voeten bijna de TV.
Daarbij volledig te verduisteren.
Eetkamerstoel op 1,5m v/d tv af en voorovergebogen
Dus snap je wel
Meer omdat je van je ouders niet in de woonkamer mag gamen??Poulske schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 14:47:
Ik heb op mijn slaapkamer een 55 inch 4K TV. Hier staat ook mijn PS4 op aangesloten.
Het gaat over PSPlus, dus volgens mij heeft van alle gratis(?) monthly games er 1 het meest gespeeld, en dat was 10 uur.P.E.No.1 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:47:
Ik moet zeggen dat ik het een erg lelijke poster vind..rare zinnen ook.. "10 gameplay hours on 1st most played monthly gametitle"? wat betekent dat eigenlijk? Ik had het liever wat meer gespecificeerd gezien. Bijvoorbeeld most played game BF4 for zoveel hours ofzo..maar goed ieder zijn smaak..
Ja.RoRoo schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:53:
[...]
Als ik op de bank speel zit ik 4,5 meter v/d tv af (40"). Dan raak ik nog minder dan wanneer ik mijn reguliere "gamehouding" aanneem.
Eetkamerstoel op 1,5m v/d tv af en voorovergebogen
Dus snap je wel
[...]
Meer omdat je van je ouders niet in de woonkamer mag gamen??
Gelukkig maar... was even bang voor de: "In de woonkamer staat een 90" " opmerking
Nee, in de woonkamer hangt een 32". Daar wil ik nog niet eens op gamen.RoRoo schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:03:
[...]
Gelukkig maar... was even bang voor de: "In de woonkamer staat een 90" " opmerking
Moeten we nu gaan verantwoorden wat we in onze vrije tijd doen?Jumpman schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:29:
[...]
De gemiddelde Nederlander kijkt 2 tot 3 uur per dag tv (zeg van 20.00 tot 23.00); ik vind het tv aanbod 3 keer niks, kijk niet tot nauwelijks tv en zit in plaats daarvan liever te gamen. Wellicht kom ik ook wel aan zulke stats.
En ja, ik werk gewoon 38u per week en zit ook 5 dagen per week in de gym.
Andere mensen "verspillen" hun tijd weer ergens anders aan. Lekker boeiend
zo is dat, laten we het gewoon weer over ps4-gerelateerde zaken hebben, zoals de poster van Dennis, en ik heb daar gelijk een vraag over: Dennis, waarom hangt ie niet boven je bed?dvdkiwi schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:08:
[...]
Moeten we nu gaan verantwoorden wat we in onze vrije tijd doen?
De gemiddelde Nederlander kijkt 2 tot 3 uur per dag tv (zeg van 20.00 tot 23.00); ik vind het tv aanbod 3 keer niks, kijk niet tot nauwelijks tv en zit in plaats daarvan liever te gamen. Wellicht kom ik ook wel aan zulke stats.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
38 uur werken??? Wie is jouw baas?? Ik kom zo bij je werkendvdkiwi schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:08:
Moeten we nu gaan verantwoorden wat we in onze vrije tijd doen?
5 dagen p/w in de Gym??? Respect!!
Hoe groter het gezin wordt, hoe minder tijd je "echt" voor jezelf kan maken. 2 kids die papa door de weeks over het algemeen enkel zien als ze door 'm naar bed gebracht worden hangen het hele weekend om je nek.
Time management gaat dan gelden
Over het algemeen 2x per week rond 22 uur de PS4 aanslingeren om "effe" een spelletje te spelen.. Eindigt vaak rond 00:00 of 00:30..
In het weekend 's ochtends effe een uurtje en dan is het wel klaar met de uren...
Ik wacht met smart tot de kids wat ouder worden en als echte pubers tot 2 uur in hun nest blijven liggen
Dan zal je wel aan de PS5 of zelfs al PS6 zittenRoRoo schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:58:
[...]
Ik wacht met smart tot de kids wat ouder worden en als echte pubers tot 2 uur in hun nest blijven liggen
Als single student was het feest, rustig tot diep in de nacht kunnen gamen, vele uren per week. Is nu wel anders, woon samen en werk dus dan heb je ineens enorm veel minder tijd.
Verwijderd
Omdat mijn bed niet in mijn gameroom staat.CynicRelief schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:11:
Dennis, waarom hangt ie niet boven je bed?
Zo'n poster staat natuurlijk het mooiste vlakbij de PS4.
zelfs dan valt het nog reuze mee met beschikbare tijd, maar daar kom je pas achter als er junior variantjes rondlopenniekvandermeer schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 17:24:
[...]
woon samen en werk dus dan heb je ineens enorm veel minder tijd.
Heb em vandaag ook gekregen, maar nu ik die van jou zie snap ik waarom er bij mij zoveel ruimte is naast al die gele getalletjes. Wist niet dat ze ook meerdere cijfers konden hebben

Verder wel leuk gebaar van Sony, tenminste een gratis lijstje nu
[ Voor 15% gewijzigd door Myedvyed op 22-01-2016 18:17 ]
Ja of dan krijg je het volgende:RoRoo schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:58:
[...]
"Jongens, jullie moeten nu toch echt naar bed hoor"
"Nee pa, ik ben nét begonnen in een nieuwe ronde Battlefield 3234 dus het duurt nog wel even! "
"Ja maar papa wil nu op de console!"
"Jeetje pa, die antieke Playstation 4? We zitten inmiddels al op de Playstation Z8 hoor!"
Kan niet wachten totdat die van mij oud genoeg is om samen te gamen
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Op zich maakt die niet abnormaal veel hierrie, maar als ik bijvoorbeeld rocket league speel, en ik leg mijn hoor bij de ventilator dan is naast het geluid van de ventilator ook een soort licht elektrisch geluid hoorbaar (moeilijk uit te leggen). Ook in de rustmode is bij stilte een heel licht geluid hoorbaar, wat vooral in een kleine stille kamer beste vervelend kan zijn. Is dit normaal of kan je ermee beter teruggaan?
oh ja, dat klinkt wel plausibel Dennis, maar ik neem aan dat je 'em anders wel boven je bed had gehangen? Nou ja, dit gaat een beetje OT, hoef je geen antwoord op te geven hoor, was gewoon benieuwdVerwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 17:32:
[...]
Omdat mijn bed niet in mijn gameroom staat.
Zo'n poster staat natuurlijk het mooiste vlakbij de PS4.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
je hebt een jaar garantie, dus ik zou het zoiezo nog een poosje aanzien; zoiezo nooit je hoor bij de ventilator leggen gekkert, das vragen om problemenMatedeor schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 18:47:
Een vraag voor andere mensen met een ps4. Heb het apparaat (1216b versie) nu sinds 2 weken, dik tevreden, maar hij maakt af en toe wat rare geluiden heb ik het idee. En betwijfel of het wel helemaal goed is, morgen heb ik hem 2 weken, dus zou hem nu nog makkelijker kunnen ruilen.
Op zich maakt die niet abnormaal veel hierrie, maar als ik bijvoorbeeld rocket league speel, en ik leg mijn hoor bij de ventilator dan is naast het geluid van de ventilator ook een soort licht elektrisch geluid hoorbaar (moeilijk uit te leggen). Ook in de rustmode is bij stilte een heel licht geluid hoorbaar, wat vooral in een kleine stille kamer beste vervelend kan zijn. Is dit normaal of kan je ermee beter teruggaan?
Verwijderd
Ik heb ook een 1216b sinds november en de mijne maakt geen rare geluiden zoals jij beschrijft.Matedeor schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 18:47:
Een vraag voor andere mensen met een ps4. Heb het apparaat (1216b versie) nu sinds 2 weken, dik tevreden, maar hij maakt af en toe wat rare geluiden heb ik het idee. En betwijfel of het wel helemaal goed is, morgen heb ik hem 2 weken, dus zou hem nu nog makkelijker kunnen ruilen.
Anders moet je gewoon ruilen of garantie claimen.
Haha nou! ik heb dat al een paar jaar.. Heb al een poosje een X360 en daar was ik lekker fanatiek op. Totdat m'n dochter 4 werd. Die vond al die spelletjes ook wel interessant.Vrijdag schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 18:16:
[...]
Ja of dan krijg je het volgende:
"Jongens, jullie moeten nu toch echt naar bed hoor"
"Nee pa, ik ben nét begonnen in een nieuwe ronde Battlefield 3234 dus het duurt nog wel even! "
"Ja maar papa wil nu op de console!"
"Jeetje pa, die antieke Playstation 4? We zitten inmiddels al op de Playstation Z8 hoor!"
Kan niet wachten totdat die van mij oud genoeg is om samen te gamen
Mijn zoontje zit (nu 4) al sinds z'n 2e met z'n grote zus (7) mee te spelen.. Beide heeeel fanatiek met Disney Infinity.. Alleen maar bouwen, bouwen en dan samen de neergezette vijanden verslaan..
Dus toen 3mnd geleden de PS4 kwam heb ik de afspraak gemaakt. Xbox naar de slaapkamer (onze, de kids krijgen nog geen tv) en daar mogen ze dan 2 uur per week spelen.
De PS4 is voor papa
Ze hebben beide 5 minuten driveclub gedaan, en toen snel terug naar de Xbox haha..
Samen spelen doe ik nu al, beregezellig
Maar vreemd genoeg werken kinderen heel apart, hoe leuker papa dingen vind... Hoe onaantrekkelijker het wordt..
Dus sta niet vreemd te kijken wanneer die van jou het gamen geen drol aan vindt
Maar die PS Z8 mogen ze kopen voor me later
gaap, mag dit in het topic voor vroegoude gamers, danwel HKRoRoo schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 19:40:
[...]
Haha nou! ik heb dat al een paar jaar.. Heb al een poosje een X360 en daar was ik lekker fanatiek op. Totdat m'n dochter 4 werd. Die vond al die spelletjes ook wel interessant.
Mijn zoontje zit (nu 4) al sinds z'n 2e met z'n grote zus (7) mee te spelen.. Beide heeeel fanatiek met Disney Infinity.. Alleen maar bouwen, bouwen en dan samen de neergezette vijanden verslaan..
Dus toen 3mnd geleden de PS4 kwam heb ik de afspraak gemaakt. Xbox naar de slaapkamer (onze, de kids krijgen nog geen tv) en daar mogen ze dan 2 uur per week spelen.
De PS4 is voor papa
Ze hebben beide 5 minuten driveclub gedaan, en toen snel terug naar de Xbox haha..
Samen spelen doe ik nu al, beregezellig![]()
Maar vreemd genoeg werken kinderen heel apart, hoe leuker papa dingen vind... Hoe onaantrekkelijker het wordt..
Dus sta niet vreemd te kijken wanneer die van jou het gamen geen drol aan vindt
Maar die PS Z8 mogen ze kopen voor me later

En dit is dus mijn aanzicht.
Verwijderd
ZO dicht op je tv.... Ik kan dat echt niet
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2016 20:36 ]
mancave met kunstleer zitje, een fitness bike wtf, en wat voor beer ook alweer? de pixels doin' me in, oh en een scherm en PS4bram1984 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 20:33:
Iemand vroeg me mijn hoek nog even te posten. Het stelt weinig voor, maar toch.
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit is dus mijn aanzicht.
[afbeelding]
@Jan: groter hoeft hij ook niet, maar het helpt me flink op immersion-vlak.
dus als jij zit te gamen je vrouw op die bike,bram1984 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 20:41:
Oude chillsofa van mijn wijlen schoonvader. Zit een stuk lekkerder dan dat hij er uitziet. En die fiets wordt alleen door de vrouw gebruikt. Nog nooit op gezeten.
@Jan: groter hoeft hij ook niet, maar het helpt me flink op immersion-vlak.
ik neem toch aan dat dan bij tourbeurt gaat
Waar heb je het over?CynicRelief schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 20:43:
[...]
dus als jij zit te gamen je vrouw op die bike,
ik neem toch aan dat dan bij tourbeurt gaat
En nee, we zijn eigenlijk nooit tegelijk hier.
je bent net Dennis Bram, en dat geeft ook niks ...bram1984 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 20:46:
[...]
Waar heb je het over?
En nee, we zijn eigenlijk nooit tegelijk hier.
Maja nu bijna 30 en lopen dingen anders. En misschien maar beter ook
31 Hier, bijna 32.Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 21:09:
Lekker plekkie man! Zou willen dat ik zo'n mooie mancave had. Goeie pretsigaret erbij op zn tijd en lekker nolifen![]()
Maja nu bijna 30 en lopen dingen anders. En misschien maar beter ook
ik ben daar met huidig FO4, JC3, en toekomstig Division, Durt Rally, Hit Man, eerst december 2016 aan toe, tegen schat ik zo, 2,499; tel uit je winst, ik zou wachten hoor echtJumpman schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 21:44:
PS4 Wolfenstein The Old Blood € 7,49 inclusief verzending bij Dixons (Het werkt alleen met de mobiele website).
Mijn exemplaar is vandaag verzonden.
Haha, je wilt niet weten wat voor backlog ik heb.CynicRelief schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 21:51:
[...]
ik ben daar met huidig FO4, JC3, en toekomstig Division, Durt Rally, Hit Man, eerst december 2016 aan toe, tegen schat ik zo, 2,499; tel uit je winst, ik zou wachten hoor echt
In seal:
AC: Unity;
Wolfenstein: New Blood Collectors Edition;
The Walking Dead;
The Walking Dead Part 2 (inmiddels ook nog in de IGC PS Plus geweest);
Anno 1886.
En dan nog een stapel die ik een enkele keer gespeeld heb:
TLOU;
Far Cry 4;
GTA V;
COD: BO3;
SW: B.
Er wordt hier in de schaarse uurtjes eigenlijk alleen het volgende gespeeld:
AC:BF
BF4;
Driveclub;
FIFA 16;
Rocket League.
Waarom koop ik al die aanbiedingen.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
omdat er iemand is die van jou houdt, SonyJumpman schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 21:58:
[...]
Haha, je wilt niet weten wat voor backlog ik heb.
In seal:
AC: Unity;
Wolfenstein: New Blood Collectors Edition;
The Walking Dead
The Walking Dead Part 2 (inmiddels ook nog in de IGC PS Plus geweest)
En dan nog een hele stapel die ik een enkele keer gespeeld heb:
Far Cry 4;
GTA V;
COD: BO3;
SW: B;
Er wordt hier in de schaarse uurtjes eigenlijk alleen het volgende gespeeld:
AC:BF
BF4;
FIFA 16;
Rocket League.
Waarom koop ik al die aanbiedingen.![]()
Als ik die backlog zo zie, valt die van mij eigenlijk nog wel mee
Verwijderd
Genoten van de trailer? Check hier de Far Cry Primal PS4 bundel, te koop vanaf 23 februari!
Klik Hier voor Info
http://lmgtfy.com/?q=Ps4+manual
[ Voor 32% gewijzigd door Cardwizard op 23-01-2016 11:51 ]
Als ie net zo diep is als het eerste model ps4 (net gemeten, het lijkt er wel op) moet je rekening houden met ongeveer een cm of 9 extra, voornamelijk afhankelijk van de soepelheid van je hdmi kabel (mijn kabel is redelijk stug).jaspov schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 11:44:
ik twijfel nog steeds, nu al kopen of straks een bundle met de VR. Weet iemand hoe diep de ps4 is met de kabels er in? oftewel hoe diep een kast minimaal moet zijn? PS4 zelf is 30,5cm maar hoeveel extra ruimte is er nodig?
Ik begrijp je vraag niet zo goed. Kijk gewoon hoeveel ruimte een HDMI kabel nodig heeft en tel op bij 30,5 cm?jaspov schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 11:44:
ik twijfel nog steeds, nu al kopen of straks een bundle met de VR. Weet iemand hoe diep de ps4 is met de kabels er in? oftewel hoe diep een kast minimaal moet zijn? PS4 zelf is 30,5cm maar hoeveel extra ruimte is er nodig?
Snap ik, maar de achterkant is schuin, dat scheelt ruimte wellicht en betekent ook mogelijk dat er wel/geen haaklse hdmi in past. Soms zitten connectoren dieper in een kast, kan ik allemaal niet goed zien op de plaatjes op internet en er staat hier nergens een ps4 in de buurt.bram1984 schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 12:31:
[...]
Ik begrijp je vraag niet zo goed. Kijk gewoon hoeveel ruimte een HDMI kabel nodig heeft en tel op bij 30,5 cm?
-9 cm extra aan de achterkant? lijkt wat erg veel
-handleiding al gecheckt, daar staat 30,5cm afmeting van de kast zelf
[ Voor 10% gewijzigd door jaspov op 23-01-2016 12:42 ]
Maar overweeg je dan een kast van 32 cm ofzo?jaspov schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 12:40:
[...]
Snap ik, maar de achterkant is schuin, dat scheelt ruimte wellicht en betekent ook mogelijk dat er wel/geen haaklse hdmi in past. Soms zitten connectoren dieper in een kast, kan ik allemaal niet goed zien op de plaatjes op internet en er staat hier nergens een ps4 in de buurt.
Als je mijn meetlint niet vertrouwt moet je het zeggen.jaspov schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 12:40:
[...]
Maar graag gedaan hoor
Ik geloof je :-) Is ook precies de reden dat ik het vraag, maar wel even schrikken. Misschien met andere HDMI kanbel (al dan niet haaks) iets op te winnen. Niet genoemd boven maar sommige kabels zijn ook stugger/hebben grotere connectoren vandaar dat ik niet op de 30,5 kon afgaan.dvdkiwi schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 12:50:
[...]
Als je mijn meetlint niet vertrouwt moet je het zeggen.
Maar graag gedaan hoor
Kast heb ik al, en dat gaat dus niet passen.
[ Voor 7% gewijzigd door jaspov op 23-01-2016 12:57 ]
Thanks man!Jumpman schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 21:44:
PS4 Wolfenstein The Old Blood € 7,49 inclusief verzending bij Dixons (Het werkt alleen met de mobiele website).
Mijn exemplaar is vandaag verzonden.
Gewoon proberen en anders andere kast?jaspov schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 12:56:
[...]
Ik geloof je :-) Is ook precies de reden dat ik het vraag, maar wel even schrikken. Misschien met andere HDMI kanbel (al dan niet haaks) iets op te winnen. Niet genoemd boven maar sommige kabels zijn ook stugger/hebben grotere connectoren vandaar dat ik niet op de 30,5 kon afgaan.
je hebt een jaar garantie, dus ik zou het zoiezo nog een poosje aanzien; zoiezo nooit je hoor bij de ventilator leggen gekkert, das vragen om problemen
Heb vanmorgen nog het één en ander geprobeerd, en de veroorzaker in rust mode, schijnen de usb poorten te zijn die de controller opladen. Zodra ik instel dat de usb poorten niet worden opgeladen in rust mode, verdwijnt het geluid (en is er alleen nog maar een vrijwel niet hoorbare lichte piep). Of het geluid nu ook bij rocket league is verdwenen weet ik nog niet, omdat dat hier je met het uittesten wat meer tijd kwijt bentVerwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 19:05:
[...]
Ik heb ook een 1216b sinds november en de mijne maakt geen rare geluiden zoals jij beschrijft.
Anders moet je gewoon ruilen of garantie claimen.
[ Voor 15% gewijzigd door Matedeor op 23-01-2016 13:34 ]
Verwijderd
Ik heb mijn USB op de PS4 in rustmode uitstaan.Matedeor schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 13:30:
Heb vanmorgen nog het één en ander geprobeerd, en de veroorzaker in rust mode, schijnen de usb poorten te zijn die de controller opladen. Zodra ik instel dat de usb poorten niet worden opgeladen in rust mode, verdwijnt het geluid (en is er alleen nog maar een vrijwel niet hoorbare lichte piep). Of het geluid nu ook bij rocket league is verdwenen weet ik nog niet, omdat dat hier je met het uittesten wat meer tijd kwijt bent. Ook is dan weer de vraag of dat normaal is dat die bij usb opladen in rust mode zo'n 'rommel' geluid maakt, maar het is in ieder geval te verhelpen.
Maar ik heb de USB kabel een paar keer zonder herrie tussen de PS4 en Controller gehad.
Misschien dat die het niet doet als je de ps4 hebt aanstaan (of niet merkbaar vanwege geluid fans). Zou het zo nog even uitproberen. Heb even verder gezocht op internet, en het schijnt een bekend probleem te zijn bij de nieuwe modellen.Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 13:45:
[...]
Ik heb mijn USB op de PS4 in rustmode uitstaan.
Maar ik heb de USB kabel een paar keer zonder herrie tussen de PS4 en Controller gehad.
[ Voor 3% gewijzigd door Matedeor op 23-01-2016 13:51 ]
9 cm is wel heel ruim gemeten hoor.jaspov schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 12:56:
[...]
Ik geloof je :-) Is ook precies de reden dat ik het vraag, maar wel even schrikken. Misschien met andere HDMI kanbel (al dan niet haaks) iets op te winnen. Niet genoemd boven maar sommige kabels zijn ook stugger/hebben grotere connectoren vandaar dat ik niet op de 30,5 kon afgaan.
Ik zou zeggen dat je er met een centimeter of 4 a 5 er ook wel bent.
Verwijderd
Misschien is dit wat voor je:jaspov schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 12:40:
Snap ik, maar de achterkant is schuin, dat scheelt ruimte wellicht en betekent ook mogelijk dat er wel/geen haaklse hdmi in past. Soms zitten connectoren dieper in een kast, kan ik allemaal niet goed zien op de plaatjes op internet en er staat hier nergens een ps4 in de buurt.
Een mogelijke oplossing
Dat ziet er best cool uit, thx!Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 14:08:
[...]
Misschien is dit wat voor je:
Een mogelijke oplossing
Dit topic is gesloten.
![]()
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link