Cassiuskleij schreef op zondag 24 januari 2016 @ 19:14:
[...]
Ik denk juist het tegenovergestelde. VR heeft volgens mij de toekomst. Ik zit er in ieder geval al op te wachten sinds ik als een klein jongetje de virtual boy in een arcadehal heb op gehad. Ben in ieder geval heel benieuwd wat het gaat brengen en wacht met spanning af. Great time tot be a gamer iig!
Oh dat zal misschien ook wel maar nu nog niet, in de 90 'er jaren is er ook al zo'n korte opleving geweest van dit soort brillen, alleen nog heel erg rudimentair. Dit zal de volgende stap zijn, maar of dit ook de echte doorbraak al zal zijn vraag ik me af.
Wie gaat dit echt gebruiken en dan bedoel ik langer dan een half jaar? Mensen die alleen in een kamer zitten. Dit is geen apparaat om samen te gebruiken, veel individueler dan dit wordt het niet. Je gaat het ws ook niet gebruiken in een huiskamer waar er nog andere mensen zijn, stel je maar eens voor hoe awkward het zal zijn en hoe irritant als je er naast zit.
Dus uiteindelijk blijft het bij de die-hard gamers die alleen op slaapkamer of dedicated gameroom de bril opzetten. En dan zal lang niet iedereen van die groep een vr bril daadwerkelijk leuk vinden (of er tegen kunnen), is dan de uiteindelijk groep consumenten groot genoeg om het rendabel te maken?
Terwijl ik dit type zit ik me te bedenken dat exact hetzelfde geldt voor stuurtjes en race seats eigenlijk en daar is ook markt voor.
Never mind.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.