Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
dutchgio schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 13:56:
[...]
9 cm is wel heel ruim gemeten hoor. :+
Ik zou zeggen dat je er met een centimeter of 4 a 5 er ook wel bent.
Dat zeg ik: mijn hdmi kabel is behoorlijk stug. De connector is ook best groot.
Nog even nagemeten en als ik de kabel een beetje induw alsof ie tegen een kastje staat kom ik nog aan 8cm extra.
Met 4-5cm heb ik geen beeld; hdmi kabel past niet in de PS4 dan :P
Ik weet niet hoe hoog je kastje is, maar is het geen optie om hem er diagonaal in te zetten, rechtopstaand?
Als ie liggend qua diepte net past moet het staand diagonaal helemaal lukken.

[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 23-01-2016 14:42 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

PlayStation NL ‏

RISE UP! Street Fighter V PS4 bundel beschikbaar vanaf 16 februari!

Klik Hier voor Info

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CZaO9hiUkAABwdI.jpg
Op zich niet nodig om iedere bundel hier neer te kwakken. Vrijwel iedereen hier heeft al een PS4 en degenen die een bundel zoeken, kunnen dit zelf wel vinden.

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:41
Jumpman schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 21:44:
PS4 Wolfenstein The Old Blood € 7,49 inclusief verzending bij Dixons (Het werkt alleen met de mobiele website).

Mijn exemplaar is vandaag verzonden.
Thankx m8!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-11 23:35
bram1984 schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 16:23:
Op zich niet nodig om iedere bundel hier neer te kwakken. Vrijwel iedereen hier heeft al een PS4 en degenen die een bundel zoeken, kunnen dit zelf wel vinden.
Beter dan de BB discussie die na elke 5 pagina's weer verschijnt..

Verwijderd

Een nieuwe PS4 bundel is natuurlijk nieuws.

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-11 20:53
Inderdaad en beter dan berichten, 'verkopen ze type X bij winkel y'

Verwijderd

Heel makkelijk:

De nieuwste bundels zijn 1TB en gegarandeerd een 1200 versie.

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:35
Lees net het gerucht dat de Nintendo NX misschien gaat samen werken met de PS4 , hoe en wat precies is uiteraard onbekend (want: gerucht) maar ik vind het een interessant gerucht in ieder geval

kom maar op Super Mario PS4 8)

Verwijderd

Pokemon op de playstation..
Dat zou eindelijk eens een keer tijd worden......
Zelfs een pokemon RED zou ik blij mee zijn op de console :P
Smeldor schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 17:00:
[...]

Beter dan de BB discussie die na elke 5 pagina's weer verschijnt..
Eens dat dit meer in het BB topic hoort, maar je kan moeilijk iedere game gerelateerde post de kop in drukken, hoewel wel een PS exclusive.
Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 18:57:
Pokemon op de playstation..
Dat zou eindelijk eens een keer tijd worden......
Zelfs een pokemon RED zou ik blij mee zijn op de console :P
Daar mag je van blijven dromen, dat gaat natuurlijk niet gebeuren. :*)
Alsof Sony ook ineens Uncharted voor de X1 uit gaat brengen. :+

Vooralsnog is nog niet eens bekend wat dat hele NX is, moet het nog maar zien.

[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 23-01-2016 20:08 ]

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-11 15:47
Dit ps4 topic is juist voor hardware nieuws en ervaringen. Dus een nieuwe bundel posten is niet meer dan logisch.
Juist al het game gerelateerde nieuws enz hoort in de desbetreffende topics.
Maar omdat het fijn is al het nieuws voor ps4 in 1 topic te doen zou het wel tijd worden als er gestopt wordt met klagen over posts over nieuwe hardware en revisies enz. Dat is juist voor dit topic.
Dus gewoon niet zo moeilijk doen als mensen juist posten waar dit topic voor is. Zou de sfeer verbeteren... elke keer weer zelfde geklaag als iemand(vaak dennis) iets nieuwswaardigs post.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Er was eerder ook gewoon een levertijden topic, voor iedereen die geen ps4 had en er 1 wilde kopen qua bundel etc.
Dat werkte beter, omdat dat vrij nutteloze informatie is als je er al 1 thuis hebt staan.

Een al helemaal als je letterlijk tweets gaat copy pasten, dat is gewoon niet relevant en onnodig. Een 'mark as spam' optie ontbreekt helaas op GoT meer die zou daar uitermate geschikt voor zijn. >:)

[ Voor 20% gewijzigd door dutchgio op 23-01-2016 21:14 ]

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:40

rajackar

Blood Minister

Thanks nog aaniet degenen die hier tipten over het vervangen van de pookjes. Mijn rubbertjes waren ook kapot aan het gaan en heb net de pookjes vervangen door xbone versies. Ging erg makkelijk. Ben benieuwd of het ook fijner speelt.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:39
Vind het zelf wel jammer dat de sf5 editie gewoon een standaard ps4 bevat, dan vond ik die batman editie toch specialer. Maar ik ga hem toch niet halen, heb idd al een ps4 ;)

10 second ninja DONE

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:21
Is het normaal dat de Back-up van saves en instellingen ontiegelijk sloom gaat of moet ik een andere USB stick gebruiken? Ik snap dat er een soort encryptie op los wordt gelaten, maar ruim 2 uur voor 6,62 GB? Blij dat ik de applicaties niet heb aangevinkt :+

Dacht ff snel een andere schijf in te bouwen :)

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
rajackar schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 21:31:
Thanks nog aaniet degenen die hier tipten over het vervangen van de pookjes. Mijn rubbertjes waren ook kapot aan het gaan en heb net de pookjes vervangen door xbone versies. Ging erg makkelijk. Ben benieuwd of het ook fijner speelt.
Mijne waren ook versleten na 2 jaar gamen. Heb nu van die rubbertjes die wat stroever aan de bovenkant zijn, kan niet meer zonder ze! Kan zo veel preciezer richten!
v8power67 schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 20:50:
Dit ps4 topic is juist voor hardware nieuws en ervaringen. Dus een nieuwe bundel posten is niet meer dan logisch.
Juist al het game gerelateerde nieuws enz hoort in de desbetreffende topics.
Maar omdat het fijn is al het nieuws voor ps4 in 1 topic te doen zou het wel tijd worden als er gestopt wordt met klagen over posts over nieuwe hardware en revisies enz. Dat is juist voor dit topic.
Dus gewoon niet zo moeilijk doen als mensen juist posten waar dit topic voor is. Zou de sfeer verbeteren... elke keer weer zelfde geklaag als iemand(vaak dennis) iets nieuwswaardigs post.
Als het nieuwswaardig zou zijn, zou er wel uitgebreid over gesproken worden, wat dus vrijwel nooit gebeurt. Niemand reageert er op. Persoonlijk vind ik dit soort posts net zoveel toevoegen als mijn post erover zelf: niets dus. ;)

Ja er zijn bundels en er gaan er nog vele volgen, prima toch. Een Street Fighter (exclusive) bundel had iedereen wel kunnen voorspellen. :)

The Witness heeft overigens 8 (!) jaar ontwikkeling achter de rug: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1174713

Leuk om de vroegere builds/screenshots te zien. Ik las in een recente preview al dat de game de "Dark Souls van de puzzelgames" wordt genoemd. Morgen zullen we de reviews wel kunnen verwachten. Ik heb een vermoeden dat deze enorme hoge scores gaat halen, hoewel ik de prijs wel aan de hoge kant vind.
Beakzz schreef op zondag 24 januari 2016 @ 00:21:
Is het normaal dat de Back-up van saves en instellingen ontiegelijk sloom gaat of moet ik een andere USB stick gebruiken? Ik snap dat er een soort encryptie op los wordt gelaten, maar ruim 2 uur voor 6,62 GB? Blij dat ik de applicaties niet heb aangevinkt :+

Dacht ff snel een andere schijf in te bouwen :)
Lijkt me niet normaal, maar je kunt ze toch uit de cloud trekken? Kan me even niet meer herinneren hoe ik dat gedaan heb toen, met mij savegames.
Sagat schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 23:09:
Vind het zelf wel jammer dat de sf5 editie gewoon een standaard ps4 bevat, dan vond ik die batman editie toch specialer. Maar ik ga hem toch niet halen, heb idd al een ps4 ;)
Weet jij, of iemand anders, of de fightsticks van de PS3 ondertussen op de PS4 werken?
Op Google staan veel verschillende topics, maar die zijn allemaal behoorlijk oud.
Ik heb een Mad Catz SE en ga alleen Street Fighter kopen als mijn stick werkt.
Zonde als het niet zo zou zijn...

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 24-01-2016 10:53 ]

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:56
Ik ben sinds gister ook een trotse eigenaar van een PS4. :)
Heb al 4,5 jaar PS+ en dus al veel 'gratis' spellen gekregen, dus moet nog maar even kijken welke daarvan mijn smaak zijn. Verder ook meteen Diablo 3 en Lego erbij en heb mezelf ook net in de spelerslijst opgenomen.

Ik vind alleen het homescreen zo vervelend, met de apps die je niet weg kan krijgen...

PSN: Redrafted

Verwijderd

Xerox schreef op zondag 24 januari 2016 @ 10:55:
Ik vind alleen het homescreen zo vervelend, met de apps die je niet weg kan krijgen...
Er is een instelling om alleen de laatste 10 actieve apps te laten zien.

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:56
Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2016 @ 11:01:
[...]

Er is een instelling om alleen de laatste 10 actieve apps te laten zien.
Had ik gelezen ja. Heb nu alleen nog te weinig spellen.

PSN: Redrafted

Ik vind het leuk van die man dat hij 600 puzzels heeft gemaakt, maar dan denk ik, wie heeft er nou zin in 600 puzzels. Had dan 300 puzzels gemaakt en de game goedkoper gehouden.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Cross post uit "Console budget gaming" topic:

Indy games flash sale in de US PS store (tot 25-1).

Zelf Escape Plan gehaald voor $2,25 (let op: is al in IGC geweest van PS+ (zelf pas de maand erna Plus genomen).

Bijvoorbeeld ook Flower voor $1,05. En nog een heleboel titels (60+).

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
ralph075 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 13:33:
Cross post uit "Console budget gaming" topic:

Indy games flash sale in de US PS store (tot 25-1).

Zelf Escape Plan gehaald voor $2,25 (let op: is al in IGC geweest van PS+ (zelf pas de maand erna Plus genomen).

Bijvoorbeeld ook Flower voor $1,05. En nog een heleboel titels (60+).
Erg jammer dat ze deze aanbiedingen nooit doen in de EU PSN Store

• ppeterr
  • Nu online
jongens, als ik nu voor cod bo3 de season pass koop.

krijg ik dan ook de toekomstige dlc als awakenings erbij enzo ?

• Beakzz
  • Laatst online: 12:21
Ike. schreef op zondag 24 januari 2016 @ 13:52:
[...]

Erg jammer dat ze deze aanbiedingen nooit doen in de EU PSN Store
Nou nooit?? Bijna wekelijks bedoel je. Zat leuke acties in de EU store. Er is nu ook een sale en het laatste jaar zijn de prijzen soms nog lager dan in de US store. Maar gewoon 2 account nemen want dan kan je kiezen en niet teleurgesteld zijn als je iets uit de sale trekt en het binnen een paar maanden bij de "gratis" Plus games zit ;)

Verwijderd

ppeterr schreef op zondag 24 januari 2016 @ 15:46:

Ja.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Is er nou al wat meer bekend over die vr bril, hoor er weinig over en de hits op google zijn ook alles behalve recent.

Of heb ik het gemist?

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

ppeterr schreef op zondag 24 januari 2016 @ 15:46:

Dat is de achterliggende gedachte van een season pass.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Flagg schreef op zondag 24 januari 2016 @ 16:35:
Is er nou al wat meer bekend over die vr bril, hoor er weinig over en de hits op google zijn ook alles behalve recent.

Of heb ik het gemist?
Wat ik er wel van weet: als de poll op de frontpage van Tweakers een goede afspiegeling is, dan wordt de PS VR de best verkopende VR bril.

Maar meer details over prijs en datum zijn nog niet bekend, helaas.
ik dacht dat we op een develepmont congres in februari wat meer gingen horen over psvr.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

ralph075 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 16:50:
[...]

Wat ik er wel van weet: als de poll op de frontpage van Tweakers een goede afspiegeling is, dan wordt de PS VR de best verkopende VR bril.

Maar meer details over prijs en datum zijn nog niet bekend, helaas.
Ik ben een beetje bang dat we weer terug gaan naar polygoon blokjes schieten op vierkante groene blokjes die tanks moeten voorstellen.

Nu zal dat wat overdreven zijn en een flinke stap terug in graphics vind ik niet erg, maar ik zie nog te weinig titels opborrelen die wat meer laten zien. Is dat een gebrek aan goede titels of iets anders?

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• MightyPenguin
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-11 13:59

MightyPenguin

Ik weet even weinig als jij

Flagg schreef op zondag 24 januari 2016 @ 18:36:
[...]

Ik ben een beetje bang dat we weer terug gaan naar polygoon blokjes schieten op vierkante groene blokjes die tanks moeten voorstellen.

Nu zal dat wat overdreven zijn en een flinke stap terug in graphics vind ik niet erg, maar ik zie nog te weinig titels opborrelen die wat meer laten zien. Is dat een gebrek aan goede titels of iets anders?
Ik denk vooral gewoon de limieten die de PS4 met zich meebrengt. De gemodificeerde 8770 in de PS4, ongeveer equivalent aan een GTX 660 qua prestaties, kan, me dunkt, gewoon lastig hoge, grafische VR beelden genereren met een hoge refreshrate en een hoge resolutie.

Misschien dat ontwikkelaars de PSVR minder levensvatbaar zien dan bijvoorbeeld de Rift en zich liever focussen op een toepassing waar ze wel wat mee kunnen? Voor 120Hz, op beide OLED schermpjes heb je ongeveer een GTX980TI nodig op de Rift. Het verschil is enorm, natuurlijk.

Hier een (synthetische) vergelijking: http://gpuboss.com/gpus/G...980-Ti-vs-GeForce-GTX-660

Wil niet zeggen dat de PS VR niks kan worden, maar ik zie niet in hoe ze content gelijkwaardig aan die voor de Oculus willen neerzetten met deze hardware. Misschien dat een externe GPU wel de prestaties kan verhogen, maar dan wordt het dus een duur grapje.

Ryzen 5 3600 | ASRock Fatal1ty B450 Gaming K4 | 16GB DDR4 3000 MHz | Gigabyte GTX 1060 G1 Gaming | Eclipse P400S | MX200 500GB | RM550x | AOC 24G2U | HD558

MightyPenguin schreef op zondag 24 januari 2016 @ 18:48:
[...]

Ik denk vooral gewoon de limieten die de PS4 met zich meebrengt. De gemodificeerde 8770 in de PS4, ongeveer equivalent aan een GTX 660 qua prestaties, kan, me dunkt, gewoon lastig hoge, grafische VR beelden genereren met een hoge refreshrate en een hoge resolutie.

Misschien dat ontwikkelaars de PSVR minder levensvatbaar zien dan bijvoorbeeld de Rift en zich liever focussen op een toepassing waar ze wel wat mee kunnen? Voor 120Hz, op beide OLED schermpjes heb je ongeveer een GTX980TI nodig op de Rift. Het verschil is enorm, natuurlijk.

Hier een (synthetische) vergelijking: http://gpuboss.com/gpus/G...980-Ti-vs-GeForce-GTX-660

Wil niet zeggen dat de PS VR niks kan worden, maar ik zie niet in hoe ze content gelijkwaardig aan die voor de Oculus willen neerzetten met deze hardware. Misschien dat een externe GPU wel de prestaties kan verhogen, maar dan wordt het dus een duur grapje.
Je weet dat de PSVR ook met eigen hardware komt?

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1133195

• Flagg
  • Niet online

Flagg

bram1984 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 18:55:
[...]

Wat bedoel je met eigen hardware? De hele bril is hardware zover ik weet...

Of komt er een soort externe gpu tussen de ps4 en de bril? Back to the 3dfx voodoo kaarten. 8) geen idee wat een vr processing unit moet voorstellen die maakt van 1, 2 gescheiden beelden?

[ Voor 11% gewijzigd door Flagg op 24-01-2016 19:00 ]

Zie link. Er zit een extern kastje bij (zag er onlangs ook een foto van) met een CPU of GPU.

Edit: zie deze link.

http://www.eurogamer.net/...ternal-processor-revealed

[ Voor 40% gewijzigd door bram1984 op 24-01-2016 19:01 ]

• MightyPenguin
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-11 13:59

MightyPenguin

Ik weet even weinig als jij

bram1984 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 18:55:
[...]

Jazeker, daarom noemde ik ook de externe GPU. Ik weet niet of er al prijzen bekend zijn, maar mijn punt was dus dat om hoge refreshrates (>120Hz om hoofdpijn tegen te gaan) op een hoge resolutie te krijgen met een beetje leuke beeldkwaliteit, hier best een krachtige grafische unit voor nodig is. Het zal vast allemaal goed zijn, maar ik ben dus gewoon benieuwd hoe de prestaties verhouden met de prijs.

Misschien ben je zelfs wel goedkoper uit met de PS VR en een PS4 dan bv. een Oculus en een GTX980TI, toch lijkt me dit best wel een grote investering.

(Overigens speculeer ik hier met geen kennis over de exacte prijs/prijsrange. Ik weet niet of daar al iets over bekend is gemaakt).

Ryzen 5 3600 | ASRock Fatal1ty B450 Gaming K4 | 16GB DDR4 3000 MHz | Gigabyte GTX 1060 G1 Gaming | Eclipse P400S | MX200 500GB | RM550x | AOC 24G2U | HD558

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Zzag het linkje te laat. :)

Dat zou dan de voodoo kaart zijn wellicht. Ben benieuwd, maar denk dat ik over een poosje toch eerst maar een t300rs haal met een wheelstand, met een buttkicker onder de bank. Tegen de tijd dat die bril er is gaan we het wel meemaken.

Ik heb er nog niet heel veel fiducie in dat het wat gaat worden. ( op welk platform dan ook)

• Cassiuskleij
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-05 11:06
Flagg schreef op zondag 24 januari 2016 @ 19:03:
Zzag het linkje te laat. :)

Dat zou dan de voodoo kaart zijn wellicht. Ben benieuwd, maar denk dat ik over een poosje toch eerst maar een t300rs haal met een wheelstand, met een buttkicker onder de bank. Tegen de tijd dat die bril er is gaan we het wel meemaken.

Ik heb er nog niet heel veel fiducie in dat het wat gaat worden. ( op welk platform dan ook)
Ik denk juist het tegenovergestelde. VR heeft volgens mij de toekomst. Ik zit er in ieder geval al op te wachten sinds ik als een klein jongetje de virtual boy in een arcadehal heb op gehad. Ben in ieder geval heel benieuwd wat het gaat brengen en wacht met spanning af. Great time tot be a gamer iig!

psn id: cassiuskleij

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Cassiuskleij schreef op zondag 24 januari 2016 @ 19:14:
[...]

Ik denk juist het tegenovergestelde. VR heeft volgens mij de toekomst. Ik zit er in ieder geval al op te wachten sinds ik als een klein jongetje de virtual boy in een arcadehal heb op gehad. Ben in ieder geval heel benieuwd wat het gaat brengen en wacht met spanning af. Great time tot be a gamer iig!
Oh dat zal misschien ook wel maar nu nog niet, in de 90 'er jaren is er ook al zo'n korte opleving geweest van dit soort brillen, alleen nog heel erg rudimentair. Dit zal de volgende stap zijn, maar of dit ook de echte doorbraak al zal zijn vraag ik me af.

Wie gaat dit echt gebruiken en dan bedoel ik langer dan een half jaar? Mensen die alleen in een kamer zitten. Dit is geen apparaat om samen te gebruiken, veel individueler dan dit wordt het niet. Je gaat het ws ook niet gebruiken in een huiskamer waar er nog andere mensen zijn, stel je maar eens voor hoe awkward het zal zijn en hoe irritant als je er naast zit.

Dus uiteindelijk blijft het bij de die-hard gamers die alleen op slaapkamer of dedicated gameroom de bril opzetten. En dan zal lang niet iedereen van die groep een vr bril daadwerkelijk leuk vinden (of er tegen kunnen), is dan de uiteindelijk groep consumenten groot genoeg om het rendabel te maken?

Terwijl ik dit type zit ik me te bedenken dat exact hetzelfde geldt voor stuurtjes en race seats eigenlijk en daar is ook markt voor. 8)7

Never mind. :+

• Cassiuskleij
Flagg schreef op zondag 24 januari 2016 @ 19:25:
[...]

Oh dat zal misschien ook wel maar nu nog niet, in de 90 'er jaren is er ook al zo'n korte opleving geweest van dit soort brillen, alleen nog heel erg rudimentair. Dit zal de volgende stap zijn, maar of dit ook de echte doorbraak al zal zijn vraag ik me af.

Wie gaat dit echt gebruiken en dan bedoel ik langer dan een half jaar? Mensen die alleen in een kamer zitten. Dit is geen apparaat om samen te gebruiken, veel individueler dan dit wordt het niet. Je gaat het ws ook niet gebruiken in een huiskamer waar er nog andere mensen zijn, stel je maar eens voor hoe awkward het zal zijn en hoe irritant als je er naast zit.

Dus uiteindelijk blijft het bij de die-hard gamers die alleen op slaapkamer of dedicated gameroom de bril opzetten. En dan zal lang niet iedereen van die groep een vr bril daadwerkelijk leuk vinden (of er tegen kunnen), is dan de uiteindelijk groep consumenten groot genoeg om het rendabel te maken?

Terwijl ik dit type zit ik me te bedenken dat exact hetzelfde geldt voor stuurtjes en race seats eigenlijk en daar is ook markt voor. 8)7

Never mind. :+
Ik ben het met je eens dat er nog een hoop vraagtekens zijn met betrekking tot de markt en of het uberhaupt aan gaat slaan. De prijs van de Oculus Rift helpt in ieder geval niet mee, zeker gezien er naast de bril nog een powerhouse van een PC bij komt.

Desalniettemin hoop ik dat er genoeg animo voor blijkt te zijn om door te ontwikkelen en dat er nieuwe versies en mogelijkheden worden ontwikkelt in de aankomende jaren. Gezien alle grote spelers er op dit moment mee aan de slag zijn heb ik daar wel vertrouwen in.

Edit: typo's

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Cassiuskleij schreef op zondag 24 januari 2016 @ 19:37:
[...]

Ik ben het met je eens dat er nog een hoop vraagtekens zijn met betrekking tot de markt en of het uberhaupt aan gaat slaan. De prijs van de Oculus Rift helpt in ieder geval niet mee, zker gezien er naast de bril nog een powerhouse van een PC bij komt.

Desalniettemin hoop ik dat er genoeg animo voor blijkt te zijn om door te ontwikkelen en dat er nieuwe versies en mogelijkheden ontwikkelen in de aankomende jaren. Gezien alle grote spelers er op dit moment mee aan de slag zijn heb ik daar wel vertrouwen in.
Dat ben ik dan weer met jou eens, de Rift alleen zou nogal floppen denk ik, 600€ voor de bril en dan nog eens gemiddeld iets van 500€ om je pc up to spec te krijgen is teveel om het van de gond te krijgen voor een groot publiek.

Nu krijg je verschillende platformen die tegen elkaar op gaan boksen, das alleen maar goed voor de consument. De rift zal uiteindelijk wel een stuk beter zijn dan die van consoles, maar je zal er ook een hoop frustratie (instellingen, nog meer drivers, etc) krijgen om uiteindelijk een betere ervaring te kunnen krijgen, en dat laatste heb ik geen tijd en zin in. Dus het wordt voor mij de ps vr of geen vr waarschijnlijk.

Wat ook heel erg belangrijk gaat zijn is toch imago denk ik. Als er vanaf het begin een sfeer gecreeert gaat worden van contactgestoorde gamenerds die met zo'n bril geassocieerd worden en er een beetje lacherig gedaan wordt is het ook snel klaar. Dat speelt de gamescene nu ook nog parten, heel veel volwassenen (daar waar het geld zit) doen nogal snel lacherig als er gevraagd wordt of ze gamen. Ik als 39 jarige die volgend jaar 14 wordt heb daar geen enkel probleem mee gelukkig. :P

• Cassiuskleij
Flagg schreef op zondag 24 januari 2016 @ 19:52:
[...]

Dat ben ik dan weer met jou eens, de Rift alleen zou nogal floppen denk ik, 600€ voor de bril en dan nog eens gemiddeld iets van 500€ om je pc up to spec te krijgen is teveel om het van de gond te krijgen voor een groot publiek.

Nu krijg je verschillende platformen die tegen elkaar op gaan boksen, das alleen maar goed voor de consument. De rift zal uiteindelijk wel een stuk beter zijn dan die van consoles, maar je zal er ook een hoop frustratie (instellingen, nog meer drivers, etc) krijgen om uiteindelijk een betere ervaring te kunnen krijgen, en dat laatste heb ik geen tijd en zin in. Dus het wordt voor mij de ps vr of geen vr waarschijnlijk.

Wat ook heel erg belangrijk gaat zijn is toch imago denk ik. Als er vanaf het begin een sfeer gecreeert gaat worden van contactgestoorde gamenerds die met zo'n bril geassocieerd worden en er een beetje lacherig gedaan wordt is het ook snel klaar. Dat speelt de gamescene nu ook nog parten, heel veel volwassenen (daar waar het geld zit) doen nogal snel lacherig als er gevraagd wordt of ze gamen. Ik als 39 jarige die volgend jaar 14 wordt heb daar geen enkel probleem mee gelukkig. :P
Haha.. Ik 35 dus klaarblijkelijk ook niet ;)

Begrijp het trouwens ook niet helemaal dat daar lacherig over word gedaan. Volgens mij zijn we er allemaal onderhand mee opgegroeid en is het sommigen gewoon blijven interesseren. Ik speelde al op de Atari, commodore 64 en ga zo maar door. De gameindustrie is met me mee opgegroeid en ik ben het altijd leuk blijven vinden. Ik zie het als een hobby. Sommigen rijden nog steeds rondjes met modeltreintjes, ieder z'n ding zou ik zeggen...

[ Voor 14% gewijzigd door Cassiuskleij op 24-01-2016 19:59 ]

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Gelukkig wordt er volledig terecht wel lacherig gedaan over treintjes. :D Sorrie das flauw excuses aan treintjes verzamelaars. ;)

Ach pc gamers vinden het vaak nodig om net zo lacherig te doen over consolegamers zal wel iets te maken hebben met het gebrek aan zelfvertrouwen. Kan me er niet druk om maken, heb niet eens een pc meer dus kan er niet eens op gamen. :P

Denk trouwens dat de volgende generatie consoles pas echt goed met vr gaan werken, nu is de bril nog gemaakt voor een al bestaande console, straks worden ze tegelijk en voor elkaar ontwikkeld, kan alleen maar beter worden.

Verwijderd

Afgelopen week ook de PS4 gekocht. Het is mij gelukt om BR en DVD schijven af te spelen, maar kan ik ook MKV bestanden, gebrand op DVD afspelen?

Verwijderd

Heb het geprobeerd maar hij herkent de schijf niet. Online las ik dat het wel via de Mediaplayer zou moeten kunnen, maar hoe?
Ik zie iemand in mijn vriendenlijst Project Cars spelen, een ander speelt Diablo 3.
Beiden zijn aan het streamen en als ik naar hun profiel ga zie ik de optie "watch" staan.
Daarop klikken levert na een seconde laadscherm de melding "this service is not available in your country/region".
Het is toch gewoon Twitch? Ga ik daarna naar "live from PlayStation" dan zie ik hun streams helemaal niet terug. En degenen die ik wel zie kan ik niet kijken omdat ze volgens Twitch helemaal niet meer aan het broadcasten zijn :/
Het wordt echt tijd dat Sony dat hele Twitch gebeuren eens gaat aanpakken...

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Is er al meer info bekend over dat kastje bij de PSVR? Want als je hem via HDMI aansluit op je PS4 dan kan het toch niet zoveel meer doen? Hooguit beeld opschalen naar een hogere resolutie?

• jeroenbv1
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-06 15:03
Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2016 @ 22:27:
Heb het geprobeerd maar hij herkent de schijf niet. Online las ik dat het wel via de Mediaplayer zou moeten kunnen, maar hoe?
Ik weet niet of je dit bedoelt maar misschien is dit een oplossing: Mkv op een usb-stick wordt perfect afgespeeld via de mediaplayer van de PS4, wel even het videobestand in een mapje zetten, dus niet direct in de root van de stick. ;)

• yinx84
  • Laatst online: 12-11 19:49
dutchgio schreef op zondag 24 januari 2016 @ 22:25:
Probeer het uit?
Maar volgens mij doet de ps4 MKV niet zo goed.
Klopt. Er valt geen peil op te trekken. Ik probeer vaak te streamen vanaf PC naar de Media Player en het is echt 30% kans dat het werkt. Vaak download ik al meerdere MKV versies van dezelfde film/serie die ik wil kijken en bij de één werkt de audio niet, de andere hapert en als ik een beetje pech heb doet de derde het helemaal niet. Zelfde geldt overigens voor andere videoformaten. Daarnaast werkt ondertiteling ook niet. Ook moet je opletten of je geen versies hebt met meerdere talen/audio tracks... want hij pakt altijd de eerste en er is geen manier om te switchen.

Hoop dat ze ooit nog eens de ondersteuning verbeteren.

[ Voor 11% gewijzigd door yinx84 op 25-01-2016 07:44 ]

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Flagg schreef op zondag 24 januari 2016 @ 18:36:
[...]
Een van de dingen die weinig doet in een VR ongeving zijn graphics. Bijna alle DK2 demo's zijn niet zo heel bijzonder als het gaat om uiterlijk of visueel en voor mij maakte dat niet uit.

Een game als Windlands is prima 'immersive' ook al ziet het er niet uit dat het prijzen gaat winnen op audio/visueel gebied.

Dat geldt ook voor Korix. Dit spel is 'retro' maar eigenlijk ziet het er niet uit. Toch wordt het een hele andere ervaring wanneer je een HMD op je snuffert hebt, want het lijkt net alsof het speelbord tot 'leven' komt. En dan intereseert het je weinig dat de borsten van Lara Croft in de nieuwe Tomb Raider meer polygonen heeft dan heel Korix.

Althans, in mijn ervaring.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

niekvandermeer schreef op zondag 24 januari 2016 @ 22:38:
Is er al meer info bekend over dat kastje bij de PSVR? Want als je hem via HDMI aansluit op je PS4 dan kan het toch niet zoveel meer doen? Hooguit beeld opschalen naar een hogere resolutie?
Hoe ik het nu heb gelezen is dat kleine kastje bedoelt voor de hdmi in vanuit de PS en de van daar de doorvoer naar de tv. Verder begreep ik dat dit onderdeel het stereoscopisch effect maakt uit de originele input van de ps4. Als ze hiermee dus ook interactie kunnen creeren in multiplayer form wat dus als demo was gepresenteerd in de VR Playroom, heb je gewoon een uniek punt tov de competitie, waar je dus de rest niet uitsluit van je ervaring (omdat ze het beeld zien wat jij ziet, en allicht mee kunnen doen via tv)
Als Sony beetje vooruit kijkt en zijn pijlen hierop richt hoop ik ook dat ze de grote (live)mediacontent providers mee gaan krijgen (VRtify, NextVR) zodat de bril echt een multi-purpose meekrijgt behalve de gaming. Het kleine beetje VR dat ik nu heb ervaren overtuigt mij volledig dat dit wel de volgende next step is (zoals motion control dat eerder veroorzaakte) met een scala aan mogelijkheden. Dat baseer ik nu op de groeiende library van een Gear VR (media) en een aantal sessies met een dk2 (games). Indien de prijs bereikbaar blijft heb je natuurlijk met de psvr een immens bereik van miljoenen consoles als Sony zijnde.

Enige wat ik alleen niet echt terug kon vinden, maar misschien dat iemand dat kan bevestigen/ontkennen, is of de playstation camera nu hierin een rol speelt (of zelfs verplicht is)?

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:55

On_E

Housemusic

yinx84 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 07:39:
[...]

Klopt. Er valt geen peil op te trekken. Ik probeer vaak te streamen vanaf PC naar de Media Player en het is echt 30% kans dat het werkt. Vaak download ik al meerdere MKV versies van dezelfde film/serie die ik wil kijken en bij de één werkt de audio niet, de andere hapert en als ik een beetje pech heb doet de derde het helemaal niet. Zelfde geldt overigens voor andere videoformaten. Daarnaast werkt ondertiteling ook niet. Ook moet je opletten of je geen versies hebt met meerdere talen/audio tracks... want hij pakt altijd de eerste en er is geen manier om te switchen.

Hoop dat ze ooit nog eens de ondersteuning verbeteren.
Installeer gewoon Ultimate Media Server op je PC, dan speelt je PS4 media player nagenoeg alles af, inclusief ondertitels als je die erbij hebt.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

martincm schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:55:
[...]

Enige wat ik alleen niet echt terug kon vinden, maar misschien dat iemand dat kan bevestigen/ontkennen, is of de playstation camera nu hierin een rol speelt (of zelfs verplicht is)?
Volgens mij wel. Die wordt gebruikt voor de headtracking.
De ps camera is nodig om je hoofd te trekken met psvr. En van wat ik begreep is de resolutie van depsvr nogal laag om er vr films mee te kijken. Voor games maakt scherpte minder uit ( natuurlijk wel fijn) omdat games virtueel zijn. Kwa graphics kunnen we denk ik games zoals rigs verwachten. Een beetje ps3 kwaliteit, wat niet slecht hoeft te zijn.

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-11 22:49
Nu vraag ik mij af.
Als je in Nederland een disk versie van een game hebt,
Bijv. Destiny.
Kun je dan in de US store de Expansion kopen?
Of gaat dat niet werken?
Dat hij dan de game niet ziet?

PSN: McMillan0984

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Nope, DLC en game moeten uit dezelfde regio komen.

Verwijderd

M a r c o schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:44:
Nope, DLC en game moeten uit dezelfde regio komen.
En zelfs binnen dezelfde regio komen er verschillen voor. De productcode (BLES-xxxxxxxx) moet overeenkomen.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

http://www.nu.nl/games/42...xtra-moeilijke-modus.html

Modus zonder assists in Driveclub.
Zal wel vreselijk worden in de supercars :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Las net dat 29 januari Sony een uur lang over de vr bril gaat lullen, dus daar zal dan wel een launch date uit gaan komen neem ik aan. En een prijs.

Mocht de prijs 450€ of minder zijn bestel ik hem direkt vermoed ik. Toch een hoger "hebbuh" gehalte dan een stuurtje, die doen we dan een maand later wel. :P

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:55

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Flagg schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:24:
Las net dat 29 januari Sony een uur lang over de vr bril gaat lullen, dus daar zal dan wel een launch date uit gaan komen neem ik aan. En een prijs.

Mocht de prijs 450€ of minder zijn bestel ik hem direkt vermoed ik. Toch een hoger "hebbuh" gehalte dan een stuurtje, die doen we dan een maand later wel. :P
Where did you read that???? :? I wanna read that too!! >:)

https://untappd.com/user/OzzBier

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

nickvanozzie schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:45:
[...]

Where did you read that???? :? I wanna read that too!! >:)
HIER

"January 29
10:00 to 10:30 – PlayStation Opening Ceremony – Featuring Sony Computer Entertainment Worldwide Studios president Shuhei Yoshida, Sony Computer Entertainment Japan Asia deputy president Hiroyuki Oda, and Sony Computer Entertainment Taiwan general manager Tatsuo Eguchi.
13:00 to 14:00 – PlayStation VR Special Stage: The Playroom VR – Featuring Sony Computer Entertainment Worldwide Studios president Shuhei Yoshida, The Playroom VR producer and creative director Nicolas Doucet, and Dears duo Dewi Chien and Dabe Chen.
"

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:55

OzzieMann

PSN: OzzieMann

martincm schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:59:
[...]

HIER

"January 29
10:00 to 10:30 – PlayStation Opening Ceremony – Featuring Sony Computer Entertainment Worldwide Studios president Shuhei Yoshida, Sony Computer Entertainment Japan Asia deputy president Hiroyuki Oda, and Sony Computer Entertainment Taiwan general manager Tatsuo Eguchi.
13:00 to 14:00 – PlayStation VR Special Stage: The Playroom VR – Featuring Sony Computer Entertainment Worldwide Studios president Shuhei Yoshida, The Playroom VR producer and creative director Nicolas Doucet, and Dears duo Dewi Chien and Dabe Chen.
"
Thanks. Ben benieuwd wat we allemaal te horen krijgen.

https://untappd.com/user/OzzBier

YakuzA schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:19:
http://www.nu.nl/games/42...xtra-moeilijke-modus.html

Modus zonder assists in Driveclub.
Zal wel vreselijk worden in de supercars :)
In sommige kun je nu al moeilijk rijden, dat wordt dus heel veel mislukte drifts. :P

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:53
Jumpman schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 21:44:
PS4 Wolfenstein The Old Blood € 7,49 inclusief verzending bij Dixons (Het werkt alleen met de mobiele website).

Mijn exemplaar is vandaag verzonden.
Nice heb hem voor 3 biertjes ook maar besteld :D

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:09
en ja hoor, Mighty No.9 weer gedelayed. Begin echt spijt te krijgen dat ik dat fiasco ooit gebacked heb.
Spring 2016 om multiplayer dingen te fixen. Nu heb ik ook liever dat ze een fatsoenlijk product op de markt brengen maar dit begint wel een beetje de spuigaten uit te lopen :D
Game had oorspronkelijk april vorig jaar uit moeten komen dus we zitten al bijna op een jaar delay.

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-11 18:33
Dragon age Inquisition of The Witcher 3 kopen?

• yinx84
  • Laatst online: 12-11 19:49
aaaido schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:34:
Makkie... the Witcher 3.

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-11 20:50
Zo sinds het weekend trotse eigenaar van een PS4, zal dit topic eens doorlopen.
Z'n netcode kan de release anders goed verzieken, kijk naar driveclub. En driveclub was ook al bijna een jaar uitgesteld. Zolang het product goed is bij release hoor je mij niet klagen.

Verwijderd

Allebei :P

Verwijderd

(Je bent me net een minuutje voor Bram)

The Division is vanaf de 27ste te preloaden.

Ik ga de beta eerst flink testen, als het niks voor mij is haal ik em niet.

Verwijderd

Beiden (zoals Just_jan ook al aangeeft).

Uitstel van Mighty no. 9 vind ik zelf niet zo erg, mits het de game ten goede komt. Als backer heb ik overigens al geruime tijd geen updates per mail gehad. Ik begon me net af te vragen waar de game bleef en zie hier... een nieuw uitstel.
nice krijg een mailtje voor de the division beta, heb waarschijnlijk alleen geen tijd.....

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
ahh net te laat...

SORRY, ER ZIJN GEEN CODES MEER!

Wel jammer, dat spel staat op mijn verlanglijstje maar heb nog wat twijfels... Beta uitproberen was wel prettig geweest

[ Voor 52% gewijzigd door cypher21 op 25-01-2016 15:24 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Mooi dat in de bevestigingsmail staat thank you for pre ordering ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Nny
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-07 20:16

Nny

Scrisissszzz schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:24:
Mooi dat in de bevestigingsmail staat thank you for pre ordering ;)
Ja daar schrok ik dus ook van... Dat was niet mijn bedoeling.

PSN, Twitter: NNY1980

Ook te laat, met een pre-order heb je ook toegang toch?
Anders even pre-orderen in de PS store en als het niks is na de beta weer annuleren... ;)

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Nny schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:38:
[...]

Ja daar schrok ik dus ook van... Dat was niet mijn bedoeling.
Ik heb nooit mijn betaalgegevens aan Uplay of PSN gehangen dus sowieso krijgen ze m'n geld niet ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:06
dutchgio schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:38:
Ook te laat, met een pre-order heb je ook toegang toch?
Anders even pre-orderen in de PS store en als het niks is na de beta weer annuleren... ;)
Vreemd, mij is het nog gelukt. Een minuut geleden de link gevolgd en een code gekregen. Heb ook al bevestiging in de mail dat ik gegarandeerde toegang heb.
Hier toch echt "sorry, er zijn geen codes meer". Waarschijnlijk net te laat dan.

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:06
dutchgio schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:45:
Hier toch echt "sorry, er zijn geen codes meer". Waarschijnlijk net te laat dan.
Vreemd hoor, ik klik nu op de link en krijg ook weer een nieuwe code.

Never mind, het is elke keer dezelfde

[ Voor 13% gewijzigd door rickjehh op 25-01-2016 15:49 ]

• Homeland
  • Niet online
http://betacode.ubi.com/insidegamer

Even de url verandert en blijkt nog te werken ook!

• cypher21
Dan krijg ik Rainbow six siege

• Homeland
  • Niet online
cypher21 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:57:
[...]

Dan krijg ik Rainbow six siege
Ahh ja, valt me nu pas op :/

• Homeland
  • Niet online
Alsnog een werkende link: http://betacode.ubi.com/gamersnettctd

• cypher21

Thanks, deze doet het wel!
Wel een error over de verkeerde regio oid, die overigens met dat wit op wit -waar niet echt over na is gedacht- niet goed te lezen is. Maar alsnog een bevestiging gekregen dus dat moet wel goed komen.

Edit:
GameKings doet ook mee en heeft nog codes zie ik nu:
http://betacode.ubi.com/gamekingstctd

[ Voor 11% gewijzigd door dutchgio op 25-01-2016 16:32 ]

The wittnes scoort ook kneiter hoog, ign geeft hem een 10.

Valkery chroniceles remaster komt naar het westen is bevistigd.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-11 15:47
The witness wordt volgens mij heel vet.
Begreep dat hij 1080p/60 draait en er zeer mooi uitziet en smoorh speelt. En dat de puzzels op een gegeven moment heel moeilijk worden dus een echte uitdaging.
Erg veel zin in !! Morgen los ermee !!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Het is niet mijn game, maar met 600 puzzels ben je wel zoet hoor.

De game is trouwens wel erg geschikt voor psvr, las wel ergens dat hij ocules rift ondersteunt, maar psvr weet ik niet.

[ Voor 48% gewijzigd door Nieuwevolger op 25-01-2016 17:59 ]

Pagina: 1 ... 64 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link