Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-11 22:04
Heeft er hier iemand meer verstand van headsets van Turtle Beach? Ik denk er aan om de 500P aan te schaffen voor de Playstation 4 omdat daar momenteel een Cashback actie van 30 euro op zit. Meestal doen ze dit echter pas wanneer er nieuwe modellen aan komen. Ik kon geen topic vinden specifiek over Turtle Beach headsets. Heeft iemand hier nieuws dat er nieuwe modellen in de pijplijn zitten? Als er nieuwe modellen aankomen wacht ik daar liever op namelijk.

EDIT: Ik heb dus het aparte headsets topic wel gezien, maar dat is gesloten.

[ Voor 8% gewijzigd door Lizardz op 25-01-2016 18:00 ]

• MightyPenguin
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-11 13:59

MightyPenguin

Ik weet even weinig als jij

Lizardz schreef op maandag 25 januari 2016 @ 17:59:
Heeft er hier iemand meer verstand van headsets van Turtle Beach? Ik denk er aan om de 500P aan te schaffen voor de Playstation 4 omdat daar momenteel een Cashback actie van 30 euro op zit. Meestal doen ze dit echter pas wanneer er nieuwe modellen aan komen. Ik kon geen topic vinden specifiek over Turtle Beach headsets. Heeft iemand hier nieuws dat er nieuwe modellen in de pijplijn zitten? Als er nieuwe modellen aankomen wacht ik daar liever op namelijk.

Ik hoor altijd gemixte reviews over Turtle Beach. Heel veel mensen prijzen de kwaliteit, terwijl anderen zeggen dat planned obsolence een heel groot deel is van Turtle Beach haar marktstrategie. Er zijn heel veel rapporten van mensen die hun headsets met respect behandelen, maar waarvan de kabel net na de garantie periode stuk gaat en dat soort verhalen.

Ik heb er verder zelf geen ervaring mee, maar wilde je toch wijzen op wat ik tegen ben gekomen op het internet. Misschien zijn hun headsets wel uitstekend en blijven ze jaren werken zonder problemen en praat ik hier onzin.

Ryzen 5 3600 | ASRock Fatal1ty B450 Gaming K4 | 16GB DDR4 3000 MHz | Gigabyte GTX 1060 G1 Gaming | Eclipse P400S | MX200 500GB | RM550x | AOC 24G2U | HD558

Ziet eruit als een kek dingetje, maar lees dat de bouwkwaliteit wat tegenvalt. Weet je toevallig hoe deze tegenover de PS headsets presteert (de Gold en de PS3 7.1)?

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-11 22:04
bram1984 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 18:13:
[...]

Ziet eruit als een kek dingetje, maar lees dat de bouwkwaliteit wat tegenvalt. Weet je toevallig hoe deze tegenover de PS headsets presteert (de Gold en de PS3 7.1)?
Ik heb van de Turtle Beach 500P en van de Sony Gold verschillende YouTube reviews bekeken, beiden vallen bij de meesten in de smaak. De Sony 7.1 heb ik niet bekeken. Ik zal naar aanleiding van jullie berichten nog eens wat extra geschreven reviews bekijken.
MightyPenguin schreef op maandag 25 januari 2016 @ 18:07:
[...]

Ik hoor altijd gemixte reviews over Turtle Beach. Heel veel mensen prijzen de kwaliteit, terwijl anderen zeggen dat planned obsolence een heel groot deel is van Turtle Beach haar marktstrategie. Er zijn heel veel rapporten van mensen die hun headsets met respect behandelen, maar waarvan de kabel net na de garantie periode stuk gaat en dat soort verhalen.

Ik heb er verder zelf geen ervaring mee, maar wilde je toch wijzen op wat ik tegen ben gekomen op het internet. Misschien zijn hun headsets wel uitstekend en blijven ze jaren werken zonder problemen en praat ik hier onzin.
Bedankt voor je reactie. Ik zal nog eens wat reviews bekijken. Gebroken kabel lijkt me geen issue vanwege het feit dat het een wireless headset is.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-11 11:31
Lizardz schreef op maandag 25 januari 2016 @ 18:19:
[...]

Ik heb van de Turtle Beach 500P en van de Sony Gold verschillende YouTube reviews bekeken, beiden vallen bij de meesten in de smaak. De Sony 7.1 heb ik niet bekeken. Ik zal naar aanleiding van jullie berichten nog eens wat extra geschreven reviews bekijken.
[...]

Bedankt voor je reactie. Ik zal nog eens wat reviews bekijken. Gebroken kabel lijkt me geen issue vanwege het feit dat het een wireless headset is.
Qua prijs/kwaliteit kun je volgens mij niet fout gaan met de Sony. Die scoort overal erg goed.
Vraag waar ik waarschijnlijk het antwoord al op weet, maar toch even voor de zekerheid:
Als ik mijn code voor één dag ps+ aan iemand geef die geen ps+ heeft en die persoon downloadt Bloodborne voor de ps+ prijs op die ene dag, dan kan hij daarna toch gewoon Bloodborne blijven spelen ondanks dat hij geen ps+ heeft? Het is alleen de prijs waar je ps+ voor nodig hebt toch?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

De korting krijg je dan inderdaad en het spel kan je blijven spelen als je daarvoor geen PS Plus nodig hebt.
Waarom doet iedereen zo moeilijk met de beta? Je kan de game pre-orderen via de PS Store voor gegarandeerd beta toegang. Via de NL Store betaal je pas op release, dus 8 maart. Even pre-order plaatsen, de beta 29 januari spelen en daarna de pre-order simpelweg annuleren. Heb je tot 8 maart de tijd. En al vergeet je het, als je geen tegoed of een betaalmiddel hebt gekoppeld, vervalt de aankoop vanzelf op release omdat je niet genoeg saldo hebt. En als je echt bang bent, maak je ff een extra account aan waarmee je de beta downloadt.

Ik speel 29e ook de beta en hoef niet te stressen om een code. Er zijn serieus mensen die gewoon codes kopen via eBay...

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Verwijderd

ASNNetworks schreef op maandag 25 januari 2016 @ 19:25:
Waarom doet iedereen zo moeilijk met de beta? Je kan de game pre-orderen via de PS Store voor gegarandeerd beta toegang. Via de NL Store betaal je pas op release, dus 8 maart. Even pre-order plaatsen, de beta 29 januari spelen en daarna de pre-order simpelweg annuleren. Heb je tot 8 maart de tijd. En al vergeet je het, als je geen tegoed of een betaalmiddel hebt gekoppeld, vervalt de aankoop vanzelf op release omdat je niet genoeg saldo hebt. En als je echt bang bent, maak je ff een extra account aan waarmee je de beta downloadt.

Ik speel 29e ook de beta en hoef niet te stressen om een code. Er zijn serieus mensen die gewoon codes kopen via eBay...
Zo doe ik het ook: Als de beta me niet bevalt dan annuleer ik em.

• Ilias1991
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-11 20:08
Ik had de pre-order al staan, wanneer zou je de beta code dan moeten krijgen?
Ilias1991 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 19:58:
Ik had de pre-order al staan, wanneer zou je de beta code dan moeten krijgen?
Volgens mij krijg je geen code als je digitaal gepre-ordered hebt. Sony ziet immers dat je dan een pre-order hebt. De codes zijn bij discs nodig omdat je anders niet kan aantonen dat je gepre-ordered hebt. 27 januari komt de preload vrij, waarschijnlijk even de PS Store in of de Library/Download lijst openen en van daar de beta downloaden.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Flagg schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:24:
Mocht de prijs 450€ of minder zijn bestel ik hem direkt vermoed ik. Toch een hoger "hebbuh" gehalte dan een stuurtje, die doen we dan een maand later wel. :P
In een raceseat met VR... Hoe zou die ervaring zijn qua immersie...?
spoiler:
Hebbuh!

[ Voor 3% gewijzigd door ralph075 op 25-01-2016 20:47 ]

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

ralph075 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 20:46:
[...]

In een raceseat met VR... Hoe zou die ervaring zijn qua immersie...?
spoiler:
Hebbuh!
Prima vermoed ik :P , wil ook nog iets van een buttkicker onder de bank schroeven om het af te maken. >:)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01:51

muhda

Time & Space traveler

Ik heb de 500P nu al een jaar ongeveer, het geluid is geweldig door de (virtuele) 7.1.
Maar de bouwkwaliteit is zeer matig (plastic) paar maanden geleden net boven de oorschelp afgebroken. Gelukkig kon ik hem zo inruilen. Je moet er echt voorzichtig mee zijn en in het begin knelt de headset.
Sommige mensen ergeren zich aan de knoppen en mic, daar heb ik echt geen last van. (Ik kan me wel erg irriteren aan de blinkende blauwe leds (Die kan je niet uitzetten!)

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-11 07:09
Jumpman schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 21:44:
PS4 Wolfenstein The Old Blood € 7,49 inclusief verzending bij Dixons (Het werkt alleen met de mobiele website).

Mijn exemplaar is vandaag verzonden.
En ook al ontvangen? Ik heb hem gister ook besteld en met iDEAL betaald, maar heb vandaag zonder enig bericht het volledige bedrag weer teruggestort gekregen. Geen e-mail, niks.
De orderstatus zegt "bestelling ontvangen" met als bijlage een credit factuur :(

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:41
internetinfo schreef op maandag 25 januari 2016 @ 22:31:
[...]

En ook al ontvangen? Ik heb hem gister ook besteld en met iDEAL betaald, maar heb vandaag zonder enig bericht het volledige bedrag weer teruggestort gekregen. Geen e-mail, niks.
De orderstatus zegt "bestelling ontvangen" met als bijlage een credit factuur :(
Vrijdag twee stuks besteld en zaterdag sealed ontvangen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Ik heb tijdelijk geen TV en kan dus alleen gamen via remote play op mijn Vita. Voor een betere verbinding wil ik mijn PS4 met snoer aan mijn router verbinden, snoertje gezocht, aan elkaar verbonden, wil ik via mijn Vita de instellingen aanpassen, kan dat dus niet omdat hij dat niet via remote play toestaat.

Weet iemand hier een oplossing voor?

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:21
Nergens een monitor in huis??

• Homeland
  • Niet online
Beakzz schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 00:13:
[...]

Nergens een monitor in huis??
Hier niet (woon tijdelijk in Portugal, met 1,5 week terug naar Nederland en mijn TV dus verkocht). Enige schermen zijn van laptops (met alleen hdmi-out) en een oude tv met scart aansluiting.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-11 13:39
niekvandermeer schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 00:16:
Hier niet (woon tijdelijk in Portugal, met 1,5 week terug naar Nederland en mijn TV dus verkocht). Enige schermen zijn van laptops (met alleen hdmi-out) en een oude tv met scart aansluiting.
Afbeeldingslocatie: http://image.allekabels.nl/image/1191836-0/hdmi-naar-scart-omvormer-ondersteunt-geen-rgb.jpg

Nickname does not reflect reality

• Homeland
  • Niet online
Wel naar gekeken maar voor die 1,5 week zonder TV bespaar ik me liever 50+ euro's. Op zich is het met Vita wel te redden, verbinding is alleen niet altijd even goed.

Verwijderd

Need for Speed™ - Most Wanted: Legends-thema (Gratis):

Klik Hier om te Downloaden

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/19/EP0006-CUSA01866_00-NFS16THEME000001/1453683911000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=225&h=225&bg_color=000000&opacity=100

Need for Speed™ - Underground: Legends-thema (Gratis):

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP0006-CUSA01866_00-NFS16THEME000002/1453683911000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:23
dvdkiwi schreef op zondag 24 januari 2016 @ 10:53:
[...]

Weet jij, of iemand anders, of de fightsticks van de PS3 ondertussen op de PS4 werken?
Op Google staan veel verschillende topics, maar die zijn allemaal behoorlijk oud.
Ik heb een Mad Catz SE en ga alleen Street Fighter kopen als mijn stick werkt.
Zonde als het niet zo zou zijn...
Lees zelf minder nieuws dan ik wil (koop de game toch wel) en weet dit zelf dus ook niet. Ik dacht dat het wel kon met een convertor (chronus max ofzo?). Maar weet dit niet zeker en ook niet of er dan lag is.

Maar is rond gevraagd en een iemand vertelde dat hij dacht dat het niet 'native' kan. Met mk, skull girls en sf4 wel schijnbaar? Je zou het ook in het sf5 topic kunnen vragen.

Ben er zelf nog niet uit of een pad of stick voor deze game ga halen. Ik heb sowieso geen ps3 stick/pad, maar mocht het toch wel kunnen ga ik miss wel 2e hands iets halen.

10 second ninja DONE

Verwijderd

Registreer voor de beta van Paragon op de PS4:

Klik Hier om te Registreren

Lijkt me een leuke game en zeker leuk om gratis te testen. (Alleen voor PC en PS4)

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-11 17:33
v8power67 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 17:31:
The witness wordt volgens mij heel vet.
Begreep dat hij 1080p/60 draait en er zeer mooi uitziet en smoorh speelt. En dat de puzzels op een gegeven moment heel moeilijk worden dus een echte uitdaging.
Erg veel zin in !! Morgen los ermee !!
ik ga hem denk ik ook halen, 37E voor 40 tot 80 uur (volgende IGN review) puzzel plezier is geen geld.

PSN ID: Svennie-NL

Ja toch? Zo simpel is het. Je kan geen netwerk instellingen wijzigen via Remote Play. Punt.

Hoe laat zijn die Store updates ook alweer? Vanmiddag ergens toch? Ik wil The Witness!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:23:
[...]

Ja toch? Zo simpel is het. Je kan geen netwerk instellingen wijzigen via Remote Play. Punt.

Hoe laat zijn die Store updates ook alweer? Vanmiddag ergens toch? Ik wil The Witness!
Hij is al te koop, in ieder geval via de webstore:

https://store.playstation...04263_00-THEWITNESSPS4PS4

Verwijderd

Ik heb er 1 op de PS3 (Call of Duty: Modern Warfare 3 variant), die ik niet heel veel gebruikt heb tot op heden, maar het geluid is prima en het apparaat zit lekker (ook al heb je deze al een paar uur op je hoofd zitten).

Gelukkig geen draadbreuk tot op heden. Het installeren verliep ook soepel.

Ik overweeg een aanschaf voor de PS4. Ik vroeg me af of de headsets ook meedoen in de BTW Weg Ermee - actie bij Mediamarkt. Al kan het zijn dat wanneer ze meedoen dat de Mediamarkt de prijs omhoog gooit.

Over de nieuwe modellen: elk jaar komen er nieuwe modellen. Soms in het kader van een specifieke game (Star Wars, Call of Duty).

• Svennie
ik zit te twijfelen, alle puzzels zijn van dezelfde soort, ik vraag me af of dat leuk blijft, het zijn er een paar honderd ten slotte.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 04:41:
Need for Speed™ - Most Wanted: Legends-thema (Gratis):

[afbeelding]

Need for Speed™ - Underground: Legends-thema (Gratis):

[afbeelding]
Thanks! Vanavond eens zien of het wat is.

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:06
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:58:
[...]

Ik heb er 1 op de PS3 (Call of Duty: Modern Warfare 3 variant), die ik niet heel veel gebruikt heb tot op heden, maar het geluid is prima en het apparaat zit lekker (ook al heb je deze al een paar uur op je hoofd zitten).

Gelukkig geen draadbreuk tot op heden. Het installeren verliep ook soepel.

Ik overweeg een aanschaf voor de PS4. Ik vroeg me af of de headsets ook meedoen in de BTW Weg Ermee - actie bij Mediamarkt. Al kan het zijn dat wanneer ze meedoen dat de Mediamarkt de prijs omhoog gooit.

Over de nieuwe modellen: elk jaar komen er nieuwe modellen. Soms in het kader van een specifieke game (Star Wars, Call of Duty).
Aangezien ik geen multiplayer games speel en dus de microfoon niet nodig heb, heb ik er zelf voor gekozen om een normale koptelefoon aan te schaffen en geen headset. Ik heb nu een bluetooth koptelefoon die ook bedraad kan en die sluit ik dan op de controller aan. Ik vind het geluid van de headsets vergeleken met een goede koptelefoon maar matig en nu kan ik hem ook gebruiken om gewone muziek mee te luisteren :)

• Nny
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-07 20:16

Nny

Ik heb daarom voor de Kingston Hyper X gekozen, daar kan de microfoon vanaf. En is zeker voor zijn prijsklasse een prima headset. Zit ook met een draadje in de controller en geluid is voor mij meer dan goed.

[ Voor 1% gewijzigd door Nny op 26-01-2016 10:23 . Reden: typo ]

PSN, Twitter: NNY1980

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:06:
Thanks! Vanavond eens zien of het wat is.
Het zijn statische thema's.

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Nny schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:23:
Ik heb daarom voor de Kingston Hyper X gekozen, daar kan de microfoon vanaf. En is zeker voor zijn prijsklasse een prima headset. Zit ook met een draadje in de controller en geluid is voor mij meer dan goed.
Ja deze heb ik ook! Had hem in eerste instantie gekocht voor de PC, maar op de playstation werkt hij ook perfect! Mooi verpakt, veel extra's, lange snoeren, heel goed geluid! Meer dan zijn geld waard :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:24

SD5k

>4&X

Wat belachelijk duur voor een dergelijke downloadable game. :/

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
[...]

Ik hem 'm ook besteld van het weekend, maar zie nu ook dat ik het bedrag terug gestort heb gekregen :'(
SD5k schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:30:
[...]

Mwah. Het schijnt dat je er 100+ uur in kan steken voordat je alles gezien hebt.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
SD5k schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:30:
[...]

Het is geen verplichting om hem gelijk te kopen ;) en daar komt nog bij dat je er heel wat uurtjes in kan steken namelijk dus opzich is het het geld wel waard.

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:46
Een 10 op IGN. Nou nou....

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-11 21:27
bram1984 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:32:
[...]

Mwah. Het schijnt dat je er 100+ uur in kan steken voordat je alles gezien hebt.
Dat zeggen wel meer games. En zeg nou zelf, hoe vaak gebeurt dat nou echt? Alleen wat RPGs, de rest haalt de 10 amper, laat staan 50. Maar we zullen gaan zien. Sowieso wel weer zin in een leuke puzzelaar. Laatste die ik speelde was Swapper en die was ook erg leuk (zij het kort).

[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 26-01-2016 10:54 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

The Witness is niets voor mij denk ik, speel ‘m wel een keer als ie bij de Plus games zit. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Svennie
Martinspire schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:54:
[...]

Dat zeggen wel meer games. En zeg nou zelf, hoe vaak gebeurt dat nou echt? Alleen wat RPGs, de rest haalt de 10 amper, laat staan 50. Maar we zullen gaan zien. Sowieso wel weer zin in een leuke puzzelaar. Laatste die ik speelde was Swapper en die was ook erg leuk (zij het kort).
de review op IGN heeft het over 80+ als je alles wil zien en iets meer dan 40 voor de eerste playthrough. genoeg content dus.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik wacht nog met The Witness. Ik zie een eiland met allemaal vierkante puzzeltjes die iedere keer andere elementen bevatten en meer niet.. Denk niet dat ik dat 40 uur trek.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Martinspire schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:54:
[...]

Lees en kijk eens wat reviews, zou ik zeggen.

En ik ken eigenlijk geen SP games waarover dit geroepen wordt, die achteraf maar 10 uur blijken te zijn. Heb je voorbeelden?

Edit: Op MC staat de PC versie inmiddels op 90 en de PS4 versie op 89. Klassiekertje dus. :)

[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 26-01-2016 11:09 ]

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04:02

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Speaking of PS Plus.. zijn er al geruchten wat de waanzinnig geweldige :') titels gaan worden?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

BlackEyedAngel schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:09:
Speaking of PS Plus.. zijn er al geruchten wat de waanzinnig geweldige :') titels gaan worden?
Nope.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Twixie
  • Laatst online: 16-11 20:30
Ben ik de enige bij wie dat filmpje me wel heel hard aan Myst doet denken ?

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Die worden toch pas op woensdag bekend gemaakt....?

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11:17
Geruchten zijn er voor de game Not A hero en Killzone shadowfall.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Svennie schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:01:
[...]

ik zit te twijfelen, alle puzzels zijn van dezelfde soort, ik vraag me af of dat leuk blijft, het zijn er een paar honderd ten slotte.
Er schijnt behoorlijk wat diepgang in te zitten en het eiland zelf is essentieel voor de puzzels. De vergelijking met Fez werd al eens gemaakt, in die zin dat er meer achter zit dan je in eerste instantie zou denken.

De reviews zijn in elk geval lovend.

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:12
rwbk schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:22:
[...]

Geruchten zijn er voor de game Not A hero en Killzone shadowfall.
Ik gok zelf op hatoful boyfriend... Die andere ben ik nog niet over uit :9~ :')

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11:17
maukoo schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 12:14:
[...]

Ik gok zelf op hatoful boyfriend... Die andere ben ik nog niet over uit :9~ :')
Hoop het niet,

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Scrisissszzz schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:01:
Ik wacht nog met The Witness. Ik zie een eiland met allemaal vierkante puzzeltjes die iedere keer andere elementen bevatten en meer niet.. Denk niet dat ik dat 40 uur trek.
Toch zijn alle reviews lovend en schijnt er veel diepgang in het spel te zitten, meer dan je op voorhand verwacht als je het zo ziet. Spel is ook al jarenlang in ontwikkeling:
Though originally announced in 2009, The Witness has had a lengthy development period. Blow started work on the title in 2008 after a short break from releasing Braid. The financial success of Braid allowed him to hire a larger team to develop the title and maintain his vision of what the final game would be without making any sacrifices. This led to a protracted development period, extending the game's release from 2011 to 2016, spanning a console generation. Original plans for release on the PlayStation 3 and Xbox 360 were abandoned because the game's engine became too demanding, and Blow opted to develop the console version for the PlayStation 4 as Sony was more open towards independent developers.
Dat wil niet zeggen dat het dan goed is, maar voor een simpel puzzelspel is het wel lang.
Zo op het eerste gezicht trekt het mij ook niet zo, dat gepuzzel. Toch krijgt het spel niet voor niets zulke hoge scores. Wellicht ga ik nog overstag.
Nice, ben momenteel The Division Beta aan het downloaden. Hij is overigens 27GB voor de geinteresseerden. 29e los gaan met wat vrienden!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-11 18:10
Tom schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 13:15:
[...]

Toch zijn alle reviews lovend en schijnt er veel diepgang in het spel te zitten, meer dan je op voorhand verwacht als je het zo ziet. Spel is ook al jarenlang in ontwikkeling:

[...]

Dat wil niet zeggen dat het dan goed is, maar voor een simpel puzzelspel is het wel lang.
Zo op het eerste gezicht trekt het mij ook niet zo, dat gepuzzel. Toch krijgt het spel niet voor niets zulke hoge scores. Wellicht ga ik nog overstag.
Zit daar zelf ook mee; puzzels kunnen leuk zijn als onderdeel van een bepaalde game, maar met enkel puzzels kan ik het gauw "zat" worden. Toch maar even wat let's plays o.i.d. bekijken. Jammer trouwens dat het wel VR compatibility op PC krijgt, maar niet voor PSVR.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Verwijderd

Dit weekend heb ik alsnog een uitnodiging ontvangen voor de bèta van The Tomorrow Children. Ik heb hem al wel gedownload, maar nog niet kunnen spelen. I blame Driveclub. :P

• yinx84
  • Laatst online: 12-11 19:49
[...]

Hey, hier ook! Zie net op m'n rekening dat het geld teruggestort is. Slecht zeg!

Maar even een boze mail sturen. Of heb jij wat gehoord inmiddels?

edit: Dixons gebeld. Was een fout in het systeem, ze hebben de game niet meer op voorraad blijkbaar. Daarom geld terug. Slechte service dat we daar geen melding van krijgen zeg...

[ Voor 14% gewijzigd door yinx84 op 26-01-2016 15:52 ]

De geruchten van de ps plus games zijn nog nooit uitgekomen, verwacht gewoon indie games.
ASNNetworks schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 13:15:
Nice, ben momenteel The Division Beta aan het downloaden. Hij is overigens 27GB voor de geinteresseerden. 29e los gaan met wat vrienden!
Key via de mail gehad? Ik heb nog niks.

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

^ Via ps store (zie zijn eerdere bericht)

PSN: fonsmeister

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
bram1984 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 16:45:
[...]

https://account-uplay.ubi.com/en-GB/beta-access

Hier kun je je beta acces key vinden als het goed is en dan verzilveren in de PS store.
bram1984 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 16:45:
[...]

Nee, ik heb via de NL Store gepre-ordered. Dan kan je de beta gewoon via de Store downloaden zonder code. Na de betaperiode annuleer ik mijn pre-order en koop ik de game via de US Store, mits hij bevalt. Ben niet gek om €70 neer te leggen als dat ook voor $60 kan (koop alles digitaal).

Via de NL Store mag je alles annuleren en wordt de betaling pas op release verricht. Via de US Store betaal je direct en kan je niet zomaar annuleren. Pre-orders die beta's geven pluk ik standaard dus via de NL Store. Vind het sowieso belachelijk dat je steeds vaker beta's krijgt als je pre-ordert (of erg geluk hebt om een code te krijgen). Bevalt de beta niet, zit je met een game die nog niet eens uit is en je al weet dat gewoon dikke shit is. Gelukkig is het in Nederland wettelijk beter geregeld dan US.

heb m'n code geactiveerd, heb er the last of us en fifa 15 ( en een heleboel psplus games voor verwijdert) dus verwacht er nu wat van. hopelijk kan ik van het weekend een uurtje of 2 spelen, dan ben ik al tevreden. maar god met een 500 gb hdd schiet je geen donder op, ik kom ook helemaal in de problemen met updates enzo te downloaden.
Nieuwevolger schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 16:56:
heb m'n code geactiveerd, heb er the last of us en fifa 15 ( en een heleboel psplus games voor verwijdert) dus verwacht er nu wat van. hopelijk kan ik van het weekend een uurtje of 2 spelen, dan ben ik al tevreden. maar god met een 500 gb hdd schiet je geen donder op, ik kom ook helemaal in de problemen met updates enzo te downloaden.
Tip: stop er een HDD in met groter capaciteit. Schiet je meer mee op :+

Nieuwevolger schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 16:56:
Precies de reden waarom ik er 2TB in heb gegooid.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:26
Lizardz schreef op maandag 25 januari 2016 @ 18:19:
[...]

[...]

Ik heb de 500p. Werkt prima en zit fijn op mjjn hoofd. Pairen is een eitje en je hebt nog een paar presets. Die ik zelf niet gebruik. Nadeel is wel dat je m niet zo als passieve koptelefoon kan gebruiken (met een 3,5mm jack kabeltje). Je moet m ook dan aanzetten, wat natuurlijk weer batterijen kost.

Enige nadeel is het oplaadkabeltje, dat is echt achterlijk kort. Oplossing: Speedlink kabeltje van drie meter die ik ook gebruik voor mijn controller. Die in een adapter van een telefoon stoppen en hatsikidee, het ding laadt op.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Mezzid
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-09 13:00
Kan ik meteen mn pre-order al cancelen voor The Division nadat ik de BETA al aan het downloaden ben?
Of zal die dan niet werken bij opstarten?

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-11 15:47
Zit the witness te spelen. Maar voel me echt heel dom soms...
Heb al een hoop puzzels waar ik maar net doorheen kom en nu een hoop.die ik gewoon niet snap...

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Twixie
Hier kriebelt het toch ook heel erg om The Witness aan te schaffen. Echt my type of game. Destijds ook Myst en Riven e.d. uitgespeeld zonder hints. Toch warm gevoel van voldoening als je iets eindelijk uitgevolgd of ontdekt hebt :P.
Volgens wat ik lees van The Witness is het behoorlijk pittig en zijn er ook vaak puzzels die je effen links moet laten liggen omdat ze nog niet direct op te lossen zijn.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

The witness lijkt me ook wel leuk,maar niet op de ps4, dat wil ik op mijn tablet spelen.

Voor dat soort spellen heb ik geen ps4 gekocht laat ik het zo zeggen, of ligt dat aan mij?

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Flagg schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 18:39:
The witness lijkt me ook wel leuk,maar niet op de ps4, dat wil ik op mijn tablet spelen.

Voor dat soort spellen heb ik geen ps4 gekocht laat ik het zo zeggen, of ligt dat aan mij?
Ik snap wat je bedoelt, maar dan trek die ik touch controls niet. Je loopt aardig wat rond, dus doe mij maar knopjes en pookjes.

Ik ga er zelf zo aan beginnen.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Elysi schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 18:57:
[...]

Ik snap wat je bedoelt, maar dan trek die ik touch controls niet. Je loopt aardig wat rond, dus doe mij maar knopjes en pookjes.

Ik ga er zelf zo aan beginnen.
Ah okay, mee eens, rondlopen is k op een tablet, dacht dat het een beetje als myst was gewoon klikken op waar je naartoe wil. I stand corrected.

Flagg schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 18:39:

Op een tablet? Zo een grafisch mooie atmosferische game met first person controls? Ik moet er niet aan denken.

Ik heb voor deze eigenzinnige shit juist een PS4 gekocht.
Games van Telltale, die doe ik wel op mijn tablet. Point & clicken.

Net 10 minuten gespeeld en een puzzel of 8 opgelost (het gaat vrij vlot) en het ziet er echt prachtig uit. Smaakt zeker naar meer.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Das altijd zo fijn van jou Bram, je overdrijft nooit. :P

Flagg schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 19:05:
Das altijd zo fijn van jou Bram, je overdrijft nooit. :P
Sorry, zag je reactie erboven pas later. :p

Maar nee, ik overdrijf niet. Ik houd hier wel van en het ziet er echt vet uit.

• v8power67
Het is een leuk spel maar ben nu al.na paar uurtjes op een punt gekomen dat ik niet snap wat ik aan het doen ben en wat ik moet doen..
Zit nu bij een puzzel heb geen referentiepunt, geen uitleg niks.
En dit is al de 3e die ik tegenkom zo die ik niet snap en er ook geen soort tutorial vtv gegeven wordt.
Als zo blijft ben ik snel klaar ermee. Hou wel van puzzelen maar heb geen ultra hoog iq, en op deze manier raak ik.alleen maar snel gefrustreert met het spel.

Op het ps blog is informatie vrij gegeven over de sf bf season pass inclusief een death star dlc en speciaal voor v8power 6 tips voor the wittnes.

• v8power67
Nieuwevolger schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 19:29:
Op het ps blog is informatie vrij gegeven over de sf bf season pass inclusief een death star dlc en speciaal voor v8power 6 tips voor the wittnes.
Thnx ga gelijk kijken.

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

New on PS Store this week: The Witness, LEGO Marvel’s Avengers, This War of Mine, more:

Nieuw in de PS Store deze Week

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CZqpR_LUMAAvjxI.jpg
v8power67 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 19:20:
Het is een leuk spel maar ben nu al.na paar uurtjes op een punt gekomen dat ik niet snap wat ik aan het doen ben en wat ik moet doen..
Zit nu bij een puzzel heb geen referentiepunt, geen uitleg niks.
En dit is al de 3e die ik tegenkom zo die ik niet snap en er ook geen soort tutorial vtv gegeven wordt.
Als zo blijft ben ik snel klaar ermee. Hou wel van puzzelen maar heb geen ultra hoog iq, en op deze manier raak ik.alleen maar snel gefrustreert met het spel.
Ik heb al in meerdere reviews gelezen dat je dan gewoon verder moet gaan met exploreren en dat later meer sense maken.

• 0xrubennft
  • Laatst online: 11-03 12:06
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 19:32:
PlayStation Europe ‏

New on PS Store this week: The Witness, LEGO Marvel’s Avengers, This War of Mine, more:

Nieuw in de PS Store deze Week

[afbeelding]
Morgen komt eindelijk Lego Avengers uit _/-\o_ ! Een van de weinige spellen die ik samen met m'n zoontje (en vriendin) met veel plezier speel. Lego Jurassic World en Lego Superheroes al meerdere keren platinum uitgespeeld :9~

• Beakzz
Dubbel

[ Voor 96% gewijzigd door Beakzz op 26-01-2016 19:53 ]

• Beakzz
bram1984 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 19:40:
[...]

Ik heb al in meerdere reviews gelezen dat je dan gewoon verder moet gaan met exploreren en dat later meer sense maken.
En het eiland is er niet voor niks dus let goed op vormen, symbolen enz. (Volgens de reviews die ik heb gekeken).

Heb een voorgevoel dat in hier het geduld niet voor heb maar ik koop hem toch. Misschien een leuk moment om mijn slimmere vriendin in te schakelen die normaal niet zo van het gamen is :+

• Twixie
Beakzz schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 19:50:
En het eiland is er niet voor niks dus let goed op vormen, symbolen enz.
Sounds very much like Riven. Loved it. Daar moest je echt op alles letten, incl. achtergrondgeluiden van insecten e.d. Zou die eigenlijk ook eens opnieuw willen spelen, maar ik krijg die niet meer werkend op W10. Soit, offtopic...
Het enige vervelende aan dat soort games is dat je je opwinding nauwelijks kunt delen met anderen omdat je al snel begint te spoileren.

• Beakzz
Twixie schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 19:52:
[...]

Sounds very much like Riven. Loved it. Daar moest je echt op alles letten, incl. achtergrondgeluiden van insecten e.d. Zou die eigenlijk ook eens opnieuw willen spelen, maar ik krijg die niet meer werkend op W10. Soit, offtopic...
Het enige vervelende aan dat soort games is dat je je opwinding nauwelijks kunt delen met anderen omdat je al snel begint te spoileren.
Yup daar hebben de reviewers ook last van. Er is ook geen muziek in het spel en dat komt ook ten goede van de puzzels dus lijkt me dat geluid ook een rol speelt hier.

Ik hoop zelf dat er ergens een twist in zit die het hele spel in een ander daglicht zet. Vond dat zo mooi aan Portal dat je eerste een beetje aan het testen bent en dat er dan veel meer achter zit.

[ Voor 13% gewijzigd door Beakzz op 26-01-2016 19:57 ]

• Twixie
BTW, mooie review : http://business.financial...ever-made?__lsa=22ef-8021 . Het volgende zinnetje verontrust me wel een beetje: "While it can help tremendously to step away from a puzzle for an hour or even a day and approach it with a fresh perspective (there’s that word again), coming back a week later will likely cause more problems than it solves. "

Heb een drukke baan en daardoor blijven games soms wel eens een tijd liggen. Heb in het verleden al wel vaker eens een game terug van scratch begonnen omdat het te lang geleden was. Als je dan ziet dat The Witness al snel 50+ uur inneemt, en je na een week al potentieel lost bent, is het risico op non-completion bij mij dus wel heel reëel.

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-11 14:44
Ik word depri van until dawn, ik doe mijn best die gasten in leven te houden maar alles en iedereen sterft. :( moet ik het hierna nog maar een keer proberen.

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
Until Dawn staat hoog op mijn lijstje met nog te spelen games. Heb je je PS-camera geactiveerd?

Ik ben zelf net begonnen met Batman: Arkham Knight. Het spel 2e hands gekocht, maar de code voor Harley Quinn bleek ongebruikt. Ik had gelezen dat die DLC een soort proloog was op de game zelf en ben dus eerst daarmee begonnen maar man wat is dat moeilijk. Speel ik het toch verkeerd om?

Ik heb een aantal jaar geleden wel beide andere Batman's van Rocksteady gespeeld.

[ Voor 15% gewijzigd door DrWoetR op 26-01-2016 23:17 ]

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Die DLC is niet bepaald moeilijk maar ik zou gewoon met de main game beginnen. Daar begin je met tutorials en dan kom je vanzelf wel weer in de flow. Quinn's DLC is overigens maar 15 min lang en 't gaat nergens over.

Heb The Witness zitten spelen vanavond. Mooi en heel zen, die stijl. Erg cool hoe zo'n simpel concept van een lijntje trekken continue uitgebouwd wordt. Ben al wat vreemde dingen tegengekomen dus ben benieuwd waar het heen gaat.

Verwijderd

Voor mensen die nog niet geregistreerd hebben:

Paragon beta registration is open. Join the fight now!

https://www.epicgames.com/paragon/

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CZlmozrWIAElNmU.jpg

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:41
Man man man Dennis, alles om meer berichten op je naam te krijgen hé? Minder dan 24 uur geleden post je dit ook al....

To dare is to do

Verwijderd

Slaapje schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 06:30:
Man man man Dennis, alles om meer berichten op je naam te krijgen hé? Minder dan 24 uur geleden post je dit ook al....
Sorry, mensen hadden er niet op gereageerd, dus ik dacht ik post em nog een keer.
Pagina: 1 ... 65 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link